Vše bylo oznámeno na podzimní události Apple iPhone

Ve 119. epizodě iPhone Life Podcast se k Davidovi a Donně připojil zakladatel iPhone Life Hal Goldstein, aby rozebrali vše, co Apple oznámil při uvedení svého podzimního produktu. Od iPhonu 11 Pro Max až po iPad sedmé generace – nalaďte se a získejte podrobnosti o nové řadě Apple.

Klikněte zde pro poslech a odběr. Pokud se vám líbí, co slyšíte, nezapomeňte zanechat recenzi. A nezapomeňte se každý druhý týden naladit, abyste slyšeli, jak s vámi naši redaktoři sdílejí nejnovější zprávy Apple, nejlepší aplikace, triky pro iPhone a nejlepší příslušenství.

Tuto epizodu vám přinesl Matias a GOBUDI. Když Apple ukončil svou kabelovou klávesnici, Matias vstoupil, aby poskytl lepší. Vestavěný rozbočovač s více porty je skvělý pro připojení vaší kabelové myši a dalších zařízení. Funkční klávesy pro Mac usnadňují přechod. Zbavte se potíží s dobíjením baterie na bezdrátové klávesnici –kupte si kabelovou klávesnici Matias. Naším druhým sponzorem je GOBUDI, společnost, která vytváří produkty pro jeden z našich oblíbených produktů Apple – AirPods. Udržujte svá AirPods v bezpečí a svůj iPhone bez otisků prstů pomocí

Sada příslušenství EARBUDi od GOBUDi, obsahující ušní smyčky, kabel, čisticí hadřík a pouzdro pro vaše AirPods.

Speciální nabídka!

Zaregistrujte se do iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class a získejte roční předplatné iPhone Life Insider zdarma! Návštěva iPhoneLife.com/iOS13Class.

Otázka týdne:

Z jakého nového zařízení Apple jste nejvíce nadšeni? Proč? E-mailem [email protected] abyste nám dali vědět.

Články uvedené v této epizodě:

  • Nové Apple Watch Series 5 přicházejí s Always-On displejem, titanem a keramikou
  • Nový iPad 7. generace s 10,2palcovým displejem je nyní k dispozici pro předobjednávku
  • Apple odhaluje podrobnosti o Apple TV+ a Arcade: Cena, data uvedení, další

Užitečné odkazy:

  • Zaregistrujte se do iPhone Life Ultimate iOS 13 Class
  • Připojte se k Facebookové skupině iPhone Life
  • Staňte se iPhone Life Insider
  • Přihlaste se k bezplatnému odběru zpravodaje Tip dne
  • Pošlete podcast e-mailem
  • Popsat Život iPhone časopis

Přepis epizody 119:

Donna Cleveland: Ahoj a vítejte v iPhone Life Podcast. Jsem Donna Clevelandová, šéfredaktorka v iPhone Life.

David Averbach: Jsem David Averbach, generální ředitel a vydavatel.

Donna Cleveland: A dnes máme našeho hosta, Hala Goldsteina. Je zakladatelem iPhone Life. Vítejte, Hale.

Hal Goldstein: Je skvělé být tady.

Donna Cleveland: Dnes pro vás máme speciální epizodu. Apple dnes právě uspořádal svou podzimní hlavní událost pro iPhone a oznámil spoustu nových produktů, včetně iPhony, iPady, nové Apple hodinky a dal nám data pro služby včetně Apple TV+ a Apple Pasáž.

Donna Cleveland: Rozebereme pro vás vše, co dnes Apple oznámil, a také to uděláme vám pomohou rozhodnout, zda by tato zařízení byla pro vás vhodná, pokud existuje něco, co byste si měli koupit podzim. Než to uděláme, chceme vám dát zprávu od našeho sponzora.

David Averbach: Jedním z mých oblíbených produktů Apple, i když o něm dnes nebudeme moc mluvit, jsou AirPods. Oba máte AirPods, že?

Hal Goldstein: Miluji svá AirPods.

Donna Cleveland: Mm-hmm (kladně).

David Averbach: Miluji svá AirPods, rád s nimi cvičím, ale někdy mi vypadnou z uší, a tak je dnešním sponzorem GOBUDDY a mají opravdu úžasný produkt jménem Ear Buddy. A to, co dělá, je, že se zavěsí na AirPod a ve skutečnosti mají také model pro kabelová sluchátka EarPods. Je to malá silikonová věc, která se obepíná kolem vašeho ucha a zabraňuje vypadnutí sluchátek EarPods a AirPods z uší.

David Averbach: Je to skvělé na cvičení, je to skvělé, pokud používáte AirPods nebo EarPods na cestách, je to opravdu cenově dostupné, takže se na to určitě podívejte. Můžete jej hledat na Amazonu, pokud hledáte Ear Buddy, nebo na něj odkazujeme v poznámkách k pořadu, pokud přejdete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Dnes jsme také zjistili, kdy bude iOS 13 dostupný. Pro ty z vás, kteří nevědí, iOS 13 je operačním systémem pro váš iPhone a každý rok Apple aktualizuje operační systém a přináší s sebou nové funkce a vylepšení celkově pro váš iPhone funguje. V tomto duchu pro vás také každý rok aktualizujeme všechny naše průvodce a vytváříme obsah, který vám pomůže naučit se, jak využít svůj telefon na maximum se všemi těmito novými funkcemi.

Donna Cleveland: Až provedete aktualizaci, bude k dispozici 19. září, není to tak? Věřím.

David Averbach: Ano, 19. září.

Donna Cleveland: To je příští čtvrtek. 19. září Apple spustí software pro váš iPhone, a pokud nemáte žádnou pomoc, můžete být zmateni některými z těchto nových funkcí. Chtěli jsme si najít chvilku, abychom vám řekli o iPhone Life Insider, což je naše prémiová vzdělávací služba pro uživatele iPhone, a je to skvělý čas zaregistrovat se, protože 19. dne vycházíme s průvodcem pro iOS 13, který vás naučí používat všechny nové funkce.

David Averbach: A jsme opravdu nadšení, protože vůbec poprvé budeme mít také třídu iOS 13. Pokud chcete více praktický přístup, pak je pro vás hodina ideální a Don a já ji povedeme, takže pokud se vám podcast líbí, pojďte si s námi popovídat. To, co dělá třídu úžasnou, je především to, že je to mnohem komplexnější program. Každé máme šest sezení za hodinu. Je to také živě, takže je tu příležitost pro otázky a odpovědi. Zasíláme vám PDF ke stažení pro každou třídu a právě teď máme opravdu speciální nabídku.

David Averbach: Pokud se přihlásíte k odběru třídy, můžete získat předplatné Insider zdarma -

Donna Cleveland: Na rok, ano.

David Averbach: Za rok, děkuji. Takže získáte obojí za jednu cenu a za to půjdete do... Dej mi odkaz.

Donna Cleveland: Je to iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Ano. A tak jsme z toho opravdu nadšení. Pokud jste již v Insideru, nebojte se, můžete se přihlásit k odběru třídy a získat stejnou nabídku, získáte další obnovení Insideru pro vás bude zdarma.

Donna Cleveland: A to je obojí, tu slevu získáte u pokladny, takže stačí jít na iPhonelife.com/ios13class, projít procesem platby a buď si vyberte, zda chcete získat rok Insider zdarma, nebo získat tuto výměnu na váš účet, pokud již v Člověk zevnitř. Takže je to opravdu snadné [přeslechy 00:04:11] -

Hal Goldstein: A záznamy jsou dostupné, předpokládám, pokud [přeslechy 00:04:13] -

David Averbach: Jo, dobrá otázka, protože to je jedna z častých otázek. Kurzy jsou živé, ale záznamy jsou vám kdykoli k dispozici. Pokud projdete třídou a chcete je znovu sledovat, můžete. Pokud se nemůžete do třídy dostat, můžete a můžete nám také kdykoli poslat e-mail a položit nám otázky. Pokud zakopnete, můžete nám kdykoli poslat e-mail a první hodinu budeme mít 19. dne, v den, kdy vyjde iOS 13. V ten den vás tedy provedeme procesem upgradu, což bude super zábava.

Donna Cleveland: Ano. A tak pokud máte zájem stát se Insiderem, ještě jsem vám na to nedal odkaz, to je iPhonelife.com/podcastdiscount, a získáte 5 $ z ročního předplatného Insideru. Insider, jen abych vám rychle vysvětlil rozdíly mezi třídou a Insiderem, Insider dostanete průvodce, ale není to s živým instruktorem. Nemáte třídy, které by vám pomohly vést vás procesem, je to více zaměřené na sebe. Ale s Insider získáte spoustu dalších funkcí, které je opravdu skvělé mít. Samozřejmě si myslíme, že mít třídu a Insider je nejlepší řešení, takže iPhonelife.com/ios13class získáte jak třídu, tak Insider.

Donna Cleveland: Ale abych vám řekl něco více o Insider, získáte digitální předplatné iPhone Life Magazíne, každý den dostanete do vaší schránky jednominutové video tipy a každý den vám budeme posílat tipy pro iOS 13. Nyní, když vyšel iOS 13, můžete se zeptat editora, kam můžete posílat své technické dotazy našim redaktorům zde a my vám pomůžeme najít řešení a získáte prémiovou verzi tohoto podcastu, takže to znamená žádné reklamy a máme speciální prémiovou sekci jen pro vy. Přejděte na stránku iPhonelife.com/ios13class pro třídu i Insider nebo iPhonelife.com/podcastdiscount a získejte slevu 5 $ na roční předplatné Insider.

David Averbach: Dobře, jsem nadšený. Pojďme si promluvit o všech nových produktech a službách.

Donna Cleveland: Ano, pojďme. Myslel jsem, že by pro nás bylo zábavné, kdybychom dnes uvedli naše obecné poznatky z této akce. Je opravdu zajímavé vidět na této keynote větší témata toho, co se děje s Applem události a spousta lidí, spousta z vás poslouchá tento podcast, jsem si jistý, že jsem neposlouchal celý hlavní poznámka.

Donna Cleveland: Hal je v tomto odvětví nejdéle, pojďme si poslechnout vaše poznatky.

Hal Goldstein: No, začnu trochu negativně, ale pak budu trochu pozitivní. Celá věc začala službami, hrami, filmy a myslel jsem si tohle... Založil jsem tuto společnost, abych se dozvěděl o hardwaru a všech podivínských úhledných věcech, které můžete dělat. A zobrazují se jako ukázka typu Pán prstenů nějakého filmu, který bude Apple distribuovat prostřednictvím své filmové služby, myslím, jak tomu říkají... Co?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, ano.

David Averbach: A je to televizní pořad.

Hal Goldstein: Ano. A pak oni, samozřejmě, že mají hudbu a pak se dostali do módy hodinek. Nemluvili o tom, ale kreditní karta, to je Apple finanční společnost, a tak Apple dělá všechny tyto věci. A musím říci, že jsem také akcionářem společnosti Apple. Takže jsem rád, že to dělají jako akcionář společnosti Apple. Jako fanoušek Applu jsem nebyl tak nadšený, zejména proto, že s tím celou věc začali. Měli přece... Trochu mě zaujaly hry, které mají, promluvíme si o nich za chvíli, ale mají 5 dolarů za měsíčního programu Apple Arcade, kde budete moci mít nejrůznější úhledné nové hry, které můžete testovat ven. Ale ani to, z čehož jsem neměl velkou radost.

Hal Goldstein: Jednou z věcí, které neustále zdůrazňovali, bylo, jak jsou šetrní k životnímu prostředí a jak moc to bylo součástí jejich procesu při stavbě těchto strojů, a jsem rád, že to pořád říkali že. Myslel jsem, že to bylo opravdu důležité. A pak ta skutečná oznámení, zaujaly mě fotoaparáty na iPhonu, což budeme mluvíme o iPadu základní úrovně, což je podle mě skvělé, aby se lidé dostali do echa Apple Systém. To jsou jakési moje klady a zápory celkového obrazu.

David Averbach: Ano, rozhodně. A jedna z věcí, o kterých jsme mluvili o přípravě na tento podcast, je to, že jste se na jaře nedívali na oznámení služeb, že?

Hal Goldstein: Ne.

David Averbach: A tak pro Donnu a já jsme byli tak nějak zvyklí, přizpůsobovali jsme se novému Applu od jara, kdy měl Apple oznámení pojednávající pouze o jejich službách. Nejpodivnější oznámení [přeslechy 00:08:51] -

Donna Cleveland: Bylo.

David Averbach: Kdy jsem viděl, neměl vůbec žádný hardware.

Donna Cleveland: Rozhodně nás všechny nechala říkat: "Počkejte, co je Apple [přeslechy 00:09:00]?"

David Averbach: Ano. Ale pokud jste někdo, kdo nemusí nutně sledovat Apple ve zprávách po celý rok, a naladíte se na tyto nové verze iPhone, čeká vás trochu neslušné probuzení, protože Apple není stejný Apple za starých časů, už to není hardwarová společnost. Dělají všechno a je trochu divné sedět u těchto oznámení, zvláště pro ti z nás, všichni tři, kteří je sledujeme roky a bývaly dvě hodiny asi 1 iPhone. Nyní je to jako 10 minut o iPhone.

Hal Goldstein: Jo, a jen se divíš, že Steve Jobs -

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Procházím tím vším. Jedna věc, kterou jsem na samém konci považoval za zajímavou, Tim Cook řekl: „O čem Apple je, my jsme o posílení lidí a obohacování lidských životů." Takže to je takový jejich celkový obraz, který jakoby nic neříká a všechno.

David Averbach: O jaký druh jde.

Hal Goldstein: Jo, jasně.

Donna Cleveland: Ano. Mám pocit, že odchod Jonyho Ivea ze společnosti také byl jako další krok od prezentací společnosti Apple, když to měl K tomu jablečná kvalita, která často může být jablečnými událostmi poněkud okázalá a můžete si z nich dělat legraci jistým způsobem. Stejně jako Jony Ive dělá z hliníku nový design, který vypadá jako nejinovativnější věc na světě nebo cokoli jiného, ​​bylo trochu kýčovité, ale mám pocit, že to dodalo určitou kvalitu oznámením, které... Prostě každé oznámení mi připadá o něco méně podobné tomu, co jsem zvyklý vídat od Applu.

David Averbach: Jo, taky jsem si to myslel. Za prvé, nerad to říkám, ale trochu mi chybí, jak je Jony Ive v hlášeních domýšlivý a jeho nadšení z toho, že předstírá, že znovu vynalezli věci, ale také více když se nad tím zamyslíte, nejenže se Apple nakonec dostal k jejich hardwarovým oznámením, máme nový iPhone, máme nový iPad, máme nové Apple hodinky, všechny vypadají přesně stejný. Nezměnili tvarový faktor u žádného zařízení kromě Apple, ale to byla čistě funkční změna. Myslím, že je to trochu jiné, ale už se nestarají o design hardwaru.

David Averbach: Je celkem jasné, že je to zajímá, chtějí vyrábět elegantní zařízení, ale nemyslím si, že je to zajímá o neustálém vylepšování svých zařízení na hardwarové frontě stejně jako o zdokonalování jejich služby.

Hal Goldstein: Ano.

Donna Cleveland: Ano. Jony Ive se možná podílel na navrhování nových iPhonů, je to možné, ale souhlasím s vámi, že mi to připadalo jako vylepšení stejné věci.

David Averbach: Ano. Bývalo to tak, že když Apple přišel s novým iPhonem, každý rok vypadal docela jinak a jednou ze vzrušujících věcí bylo vidět odhalení toho, jak to vypadá. A samozřejmě Steve Jobs měl vždy ta dramatická odhalení, klasický MacBook Air vytažený z manilské obálky, ale -

Hal Goldstein: Na obranu jedné věci celého iPhonu a toho, kde je teď a cyklu, je to iPhone 11, přeskakující jednu verzi nebo cokoli jiného, ​​ale -

David Averbach: Jo, kritiku toho máme naplánovanou později.

Hal Goldstein: Jak produkt dozrává, je jiný, není to jako... Už to do jisté míry vylepšili, a tak si nejsem jistý, kolik toho dokážou udělat s novým hardwarem, pokud neexistuje skutečný důvod.

David Averbach: Jo, a myslím, že je to fér. Už dávno jsme přijali, že MacBooky Pro budou vypadat dost podobně, a tak si myslím, že některé z nich jsou zralé iPhone jako produkt, ale pokud jde o mě, nebyl tam žádný nový hardware, alespoň cokoli, co skutečně bylo pozoruhodný.

Donna Cleveland: Jedna věc, která mě zasáhla, je také to, že mám pocit, že s iPhonem X, 10. výročím iPhonu, Apple skutečně prosadil spoustu nových funkcí –

David Averbach: To je pravda, ano.

Donna Cleveland: A ten rok jsme viděli Face ID a zcela nový tvarový faktor a okraj k okraji displej a OLED displej a všechno, a že toho prostě neměli tolik nového, co přidat od té doby. Protože ten loňský byl v podstatě stejný telefon. Neviděl jsem důvod upgradovat z X na XS.

David Averbach: Ano. Byl to první rok, kdy jsem neupgradoval, upřímně.

Donna Cleveland: A letos to udělám, protože se mi líbí matná záda nového telefonu a chci nový fotoaparát, ale to jsou opravdu jediné nové věci a to není tolik.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: No, řeknu vám ještě jednu novou věc od [přeslechy 00:13:20] -

David Averbach: Dobře. Jo, jo, jo, jo, jsme hodně napřed.

Hal Goldstein: Ano. Je to tak, zní to, jako byste teď mohli iPhone upustit a nerozbije se obrazovka.

Donna Cleveland: Jsem z toho tak nadšená.

David Averbach: Mimochodem, jsem k tomu tak skeptický, Hale.

Hal Goldstein: No, to se říkalo o XS Max.

David Averbach: Jo, jo, jo.

Hal Goldstein: Sledoval jsem některé z těch filmů a podařilo se mi rozlousknout ten můj [přeslechy 00:13:36] -

David Averbach: Jo, nejsem ochoten věřit iPhonu, že ho sám o sobě nerozbije.

Hal Goldstein: Ale zní to, jako by to dělali velký nárok, takže uvidíme.

David Averbach: Dobře. Dobře.

Donna Cleveland: To vám dává trochu představy o našem obecném úlovku z akce. Udělali jsme... V mnoha našich fámách jsme neočekávali, že budou k dispozici hodinky Apple a zejména iPad hned na této události jsme si mysleli, že by to mohla být pozdější podzimní událost, takže Apple v tomto vydal hodně událost. To je něco, co bude pro některé lidi vzrušující.

David Averbach: Dobře, pojďme se zde ponořit do podrobností.

Donna Cleveland: Pojďme si promluvit o... Dobře, pojďme si tedy nejprve promluvit o službách. Apple vydává Apple TV+ a Apple Arcade, jak jsem o tom trochu mluvil. Nejprve si promluvme o Apple TV+.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Viděli jsme nějaké ukázky pořadů. Souhlasil jsem s Halem, že když jsem to sledoval, nebyl jsem nijak zvlášť nadšený, protože je to jako... Ale něco z toho je, jako bych obvykle koukal na nové pořady, protože od přátel slýchám: „Ach, tenhle pořad vlastně je opravdu dobrý,“ a tak je podle mě příliš brzy na to skutečně hodnotit Apple TV+ a ne vždy toho od náhledy.

David Averbach: Řeknu, když mluvíme o domýšlivých oznámeních, musel jsem protočit oči, když Tim Cook řekl... Nepamatuji si název pořadu. Je to s -

Donna Cleveland: Viz. Jason Momoa.

David Averbach: Ano. Řekl: "Nejinovativnější a nejkreativnější show v historii." To je to, co řekl. A já si říkal: "Dobře, [přeslechy 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Chtěla jsem říct, že to vypadalo jako opravdu vzorová postapokalyptická show.

Hal Goldstein: Ano. Ano.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Ano.

David Averbach: Dobře. Tak jdeme na to, 5 dolarů měsíčně -

Donna Cleveland: Ano.

Hal Goldstein: Což mimochodem nemají žádné nevyřízené věci. Nemyslím si, že přijdou... Nemají knihovnu, že?

David Averbach: Ne.

Hal Goldstein: Takže jsou to jen originální pořady. Nevím, i pět babek měsíčně je tak velký obchod?

David Averbach: No, co udělali, dostali mě. Protože jsem tu celou dobu seděl a říkal si: "Neexistuje způsob, jak platit 5 dolarů měsíčně za čtyři show,“ a je to jako kdo ví, jestli jsou dobré, a i kdyby ano, Netflix má tisíce a tisíce ukazuje.

Donna Cleveland: A filmy, jo.

David Averbach: Ale pokud si letos koupíte zařízení Apple, dají vám rok zdarma, a tak vás skutečně dostali. Přemýšlel jsem o tom, jako co když si koupím řemínek na hodinky Apple nebo jako -

Donna Cleveland: To není zařízení.

David Averbach: Dobře.

Hal Goldstein: [přeslechy 00:15:47], nebyly úplně jasné.

Donna Cleveland: Na obrázku měli v té době takovou prezentaci a určitě tam byl iPad, Apple Watch a iPhone. Nevím, čeho dalšího se to týká, ale říkali nové zařízení Apple.

David Averbach: Myslím, že to dává smysl, protože Apple staví svou nabídku. Protože řekli, že to vyjde 1. listopadu, ale každý měsíc přijdou s novými pořady. Takže když to budují, myslím si, že rozdávání zdarma je pro jejich věrné zákazníky určitou přidanou hodnotou, dává smysl, a když slyším pořady jsou dobré, podívám se na ně, pokud budou zdarma, a pokud budou opravdu dobré, příští rok za to zaplatím, abych se podíval na sezónu dvojky. Nakonec mě dostali tím, že mi to dali zdarma, ale já se tak zdráhám, protože říkáme, že jsem takový purista, protože Apple je hardwarová společnost.

Donna Cleveland: Já vím a také mám ráda Apple Music. Jaké další služby Apple? Byl jsem trochu ohromen tím, jak šli se službami tak daleko, nezjistil jsem, že jsou nutně lepší než jejich konkurenti. Po vyzkoušení Apple Music jsem zůstal u Spotify.

David Averbach: Apple taky, jedna z věcí, které...

Donna Cleveland: Trochu skeptická.

David Averbach: Ano, úplně. Jedna z věcí, které dělají, je, že kopírují jiné služby a pak říkají: "Měli byste nás používat, protože jsme to integrovali do našeho ekosystému." Například Apple Music. Používám Spotify, ale to, co mi na Spotify chybí, je s Apple Music, můžete ji snadno používat na svých Apple Watch, můžete s ní používat Siri, a tak Apple má pouze inherentní integrační výhody, zatímco pro Apple News nebo Apple TV+ žádná skutečná integrace neexistuje výhod. Není tu nic, co by mě zajímalo.

Donna Cleveland: Jo, stále je velmi snadné sledovat Netflix na vaší televizi.

David Averbach: Jo, přesně tak.

Hal Goldstein: A mimochodem, neřekli, nebo jste to možná četli, že budeme moci sledovat Apple TV na... jako bych měl Fire TV na Amazonu.

David Averbach: Vím, že to přinášejí do chytrých televizorů, přinášejí to Samsungu, přinášejí to LG, neslyšel jsem Fire a Amazon a Apple obzvlášť nespolupracují. Takže bych se divil, kdybyste mohl.

Hal Goldstein: Ano.

Donna Cleveland: Ale existuje aplikace Amazon. Aplikace Prime TV je nyní na Apple TV.

David Averbach: Jo, to je pravda. Ale to trvalo roky a myslím, že až letos bylo možné Apple TV zakoupit na Amazonu, což je šílené.

Donna Cleveland: Jo, to je šílené. To je dobrá otázka. Na to si budeme muset počkat, myslím.

David Averbach: Mám výsledky průzkumu.

Donna Cleveland: Oh, ano.

David Averbach: Udělali jsme, jako krátkou stranu, komentáře na naší facebookové skupině. Takže pokud to teď všichni posloucháte a chcete se podívat na naši facebookovou skupinu, můžete jít na iPhonelife.com/facebookgroup a přesměruje vás na stránku, kde se můžete přihlásit k odběru nebo se připojit ke skupině na Facebooku konverzace. Můžete si přečíst celý náš komentář. Jedna ze zábavných věcí, kterou jsme letos udělali, bylo, že jsme během vyhlášení dělali ankety. Postupně vám tedy budeme přinášet reakce facebookové skupiny. U Apple TV jsem se zeptal, máte zájem o Apple TV+? A tohle bylo... Neuvedl jsem skutečnost, že je to zdarma, atd., ale 37 % odpovědělo: „Nezajímám se“, 33 % odpovědělo: „Nejsem si jistý“ a 30 % odpovědělo: „Zajímám se.“

Donna Cleveland: To je docela rozkol.

David Averbach: Jo, docela rozdělený, ale docela velké procento nemá zájem, zvlášť když je to zdarma.

Donna Cleveland: Ano. Chtěl jsem říct, že jsem nadšený, že se na to podívám, protože plánuji získat nový iPhone. Nebýt nového iPhonu, asi bych si ho nekoupil. Já bych to asi neudělal.

David Averbach: Jo, uvidíme. Opět, jak říkáš, počkám a uvidím, co si lidé o představeních myslí. Pokud se jim pořady líbí, podívám se na ně.

Donna Cleveland: Ano. Tak sleduji pořady vždycky. A co vy? Čekáš, až ti někdo řekne, že komu důvěřuješ, že je to dobrý pořad, nebo si jdeš vyzkoušet pořad, o kterém nic nevíš?

David Averbach: Obvykle počkám, ale někdy se prostě rád ponořím do nějaké náhodné show.

Hal Goldstein: Ve skutečnosti to moc nesleduji, takže buď počkám, nebo se podívám na věci s pěti hvězdičkami [přeslechy 00:19:40] -

David Averbach: Ano. To jo. To je fér. To jo.

Donna Cleveland: Dobře. Pojďme si rychle promluvit o Apple Arcade. Apple Arcade stojí také 5 dolarů měsíčně, a jak již dříve zmínil Hal, je to dohromady asi 100 představení. Z toho, co jsem pochopil, je to vlastní karta v aplikaci App Store -

David Averbach: 100 her.

Hal Goldstein: 100 herních aplikací.

Donna Cleveland: Oh, pod hrou. Co?

Hal Goldstein: Existuje 100 aplikací, herních aplikací.

Donna Cleveland: Co jsem řekla?

David Averbach: Řekl jste pořady.

Donna Cleveland: Oh, wow, dobře.

David Averbach: Byl to pro nás dlouhý den.

Donna Cleveland: Takže 100 her a bude to v aplikaci App Store. V aplikaci App Store bude karta Apple Arcade.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Je to 5 dolarů měsíčně a opravdu si myslím, že mnoho rodičů tady bylo nadšených, protože říkají, že spousta představení v podstatě jen povzbuzovat vás, abyste nakupovali v aplikaci, abyste se posunuli kupředu, a opravdu se vám líbí, že máte jen něco, za co platíte měsíčně, a pak se ukazuje, že nejste bytost -

Hal Goldstein: Hry.

Donna Cleveland: Bože, hry. Nejsi... Nejsem hráč, nejste vyzváni, abyste... Promiň, abych potom něco zaplatil. Ve skutečnosti je to více zaměřené na dosahování věcí a na vaši úroveň dovedností, než na snahu z toho jen vytáhnout peníze.

David Averbach: Ano. No a to je něco, co dva lidé, se kterými sdílím kancelář, Noah a Raf, mají syny a opravdu kritizovali přesně tento bod. Protože když poprvé oznámili Apple Arcade, byl jsem z toho trochu naštvaný, přesně kvůli tomu, že je k dispozici tolik bezplatných her. právě teď na App Store, a tak jsem si řekl: "No, proč bych platil, když jich mám tolik zdarma?" Ale jejich smyslem bylo, že všechny hry zdarma jsou navržený... Monetizují vás jedním ze dvou způsobů, buď skutečně rušivými reklamami, nebo jsou navrženy tak, aby vás přiměly k nákupu prostřednictvím nákupu v aplikaci.

David Averbach: Pro dospělé je to nepříjemné, ale pro děti to může být trochu nebezpečné, protože to, co v podstatě dělají, je navrhování her, které jsou strukturované tak, abyste prohráli, pokud nezaplatíte peníze, a může to způsobit opravdu frustrující odezvu u dětí, které snaží se používat hry, aby se naučili soutěžní dovednosti, a vždy je prohrávají a vždy se na ně zlobí, což je pro rodiče frustrující a děti. A tak mít hry, které nejsou strukturované a navržené tak, abyste prohráli a museli platit peníze, je opravdu příjemný osvěžující nápad.

Hal Goldstein: Bude zajímavé zjistit, zda mají celou řadu her, logických her a tower defense her a všech různých druhů her, týmových her.

David Averbach: Ano. Vím, že jsou-

Donna Cleveland: Jsi hráč, Hale?

Hal Goldstein: Moc ne, ale jednou za čas mě pár her uchvátí. Jsou tam asi tři nebo čtyři, které vždy kdykoliv můžu hrát.

David Averbach: Ano. Jo, a věnují velkou pozornost přesně této věci, mají docela jedinečné kreativní hry, takže jsem z toho nadšený. Reklamy také, je to jako bych jen předal svůj telefon svému nevlastnímu synovi a doufám v to nejlepší a... Je to jako, nevím, jaké reklamy se mu zobrazují, a jako by byl neustále frustrovaný těmito hrami, které neustále prohrává, a tak jsem přišel, myslím, že to zkusím.

Donna Cleveland: Dobře, v pohodě.

David Averbach: A co vy? Nějaký zájem?

Donna Cleveland: Nebudu, ale nejsem hráč.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Jak můžete říct, právě jsem volala hru, ukazuje.

Hal Goldstein: Možná bych použil váš přístup, abych zjistil, co říkají někteří lidé, a pokud dost lidí řekne, že tam jsou dobré hry, možná do toho půjdu.

David Averbach: Dobře, řeknu vám výsledky průzkumu. Pouze 10 % mělo zájem a já jsem byl v této skupině. Byla to malá skupina zájemců. 55 % bylo nezajímavých. 35 % si nebylo jistých.

Donna Cleveland: Zajímavé.

David Averbach: Ano. Zdá se, že by to mohlo mít mezeru, ale opět to je to, co Apple dělá. Mají jen spoustu služeb, z nichž každá bude mít své vlastní specifické publikum.

Donna Cleveland: Poslyšme od našeho dalšího sponzora, Davida. Chceš nám říct o Matiasovi?

David Averbach: Dobře. To jo. Zajímavé je, že protože mluvíme o hardwaru Apple a úpadku hardwaru Apple, Apple ukončil výrobu své kabelové klávesnice. Nevím, jestli to víte, ale mají, a je to produkt, který miluje spousta lidí, včetně mě. V kanceláři mám bezdrátovou klávesnici, ale doma mám kabelovou klávesnici a je opravdu fajn, že se nemusím starat o problémy s výdrží baterie.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: A taky je to moc hezké, co mám doma je, že mám drátovou klávesnici připojenou k monitoru, které pak mohu připojit k notebooku, a nemusíte tak řešit Bluetooth připojení s různými počítače. Stačí jej zapojit a synchronizuje se s oběma počítači, protože je připojen kabelem. Matias má opravdu vynikající drátovou klávesnici. Jsou opravdu skvělá společnost. Mají, je to stejná základní klávesnice, kterou vyrobil Apple, až na to, že je levnější, než ji vyráběl i Apple, je to hliník a mají kovy, které odpovídají povrchové úpravě vašeho počítače. Takže mají vesmírně šedou, mají stříbrnou a také, pokud jste někdo, kdo chce klávesnici Bluetooth, mají také výběr klávesnice Bluetooth, takže se na ně určitě podívejte.

David Averbach: Mají 10 bezklíčových a s 10 klíči a používám je doma v kanceláři. Miluji je. Ujistěte se, že si je prohlédnete M-A-T-I-A-S.ca. Jsou v Kanadě. Odkazujeme na něj také, pokud půjdete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Dobře, takže příště si promluvme o iPadu. Apple vydal nový iPad. Je z hlavní řady iPadů. Je to už sedmá generace. Své... Uvidíme. Je to 10,2 palce. Předchozí má 9,7 palce, takže je jen o něco málo větší. Je to jako podivně blízko velikosti iPadu Pro. Je tu 10,5palcový iPad Pro.

David Averbach: Dobře. K dispozici je 11palcový iPad Pro, 10,5palcový iPad Air a 10bodový... Nyní je nový 10,1palcový iPad.

Donna Cleveland: 10,2 palce.

David Averbach: 10,2palcový iPad. iPady jsou teď super matoucí, takže to musíme jen zrekapitulovat. To, co jsme mívali, bylo, že jsme měli 9,7palcový, kterému právě říkali iPad, a to bylo 329, a pak jsme měli iPad Air, který měl opět 10,5palcový, a pak máme 11palcový iPad Pro. Upgradovali iPad... Neexistuje žádný jiný popis než slovo iPad.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: Přešli jsme ze šesté generace do sedmé generace. Hlavní rozdíl v tom je, že to šlo z 9,7 palce na 10,2 palce. Takže je to trochu víc obrazovky, trochu tenčí rámeček. Upgradovali čip, ale upgradovali čip na 10, to je A10, zatímco iPad Air je A12 a iPad Pro je A12 X. V podstatě zachovali cenu, tohle je základ, tady je vše... Ceny to pomáhají objasnit a já se snažím najít své poznámky, abych se mohl ujistit, že mám pro vás vše správně. Zvýšili cenu. Cena je tedy 329 za iPad sedmé generace. Tu cenu nechali stejnou. Je to 450 pro iPad Air a 799 pro iPad Pro.

Donna Cleveland: A cena 329, to je stejná cena, jakou měl iPad šesté generace, když vyšel.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: A pro tento nový iPad mají k dispozici vzdělávací cenu, která je 299. Pokud jste student nebo učitel, máte nárok na cenu 299. Mám iPad šesté generace. Objednal jsem si ho, protože je mnohem levnější než iPad Pro a chtěl jsem mít iPad. Musím říci, že displej není příliš působivý, jakmile jste zvyklí na opravdu pěkný displej na iPadu Pro nebo pokud máte iPhone X nebo novější, všimnete si rozdílu. Ale dnešním oznámením řekli, že si dali s obrazovkou trochu práce. Bude to lepší než iPad, který mám, ale není to OLED a ani iPad Pro, ale není to tak dobrý displej jako iPad Pro.

David Averbach: Je to opravdu cenově dostupné zařízení a je to stále vynikající zařízení, ale je těžké přesně zjistit, kdo by si ho měl koupit, protože iPady jsou takové, že je vlastně nepotřebujete. Každý má v tuto chvíli téměř každý chytrý telefon a počítač. Nevěřím, že iPady mohou nahradit počítače. Takže si myslím, že i když jste ve škole nebo v profesním životě, stále pravděpodobně potřebujete počítač.

David Averbach: Jako by iPad byl svým způsobem luxusní produkt, ale kupujete nejlevnější a nejlevnější verzi luxusní produkt a má pomalejší procesor, nefunguje s novou Apple tužkou, nemá Face ID -

Donna Cleveland: Funguje to s původním Apple [přeslechy 00:28:43], ale ne s novým.

David Averbach: Jo, a ne ten nový. Nemá Face ID, je to dotykové ID. Takže to je moje kritika, ale já tu sedím a dívám se na Hala, který má Pro a já vím, že miluješ své...

Hal Goldstein: No ne, za prvé jsem trochu zmatený. [přeslechy 00:28:54] -

David Averbach: Dobře.

Hal Goldstein: A profík, myslel jsem, že jsou dva profíci.

David Averbach: Existuje.

Donna Cleveland: Existují, ano.

David Averbach: Jo, dobrý hovor. K dispozici je 11palcový Pro a 12,9palcový Pro.

Hal Goldstein: Oh, dobře.

David Averbach: Ano. Tak to se omlouvám. Mám 11palcový Pro a vždy zapomínám, že existuje 12,9palcový Pro.

Hal Goldstein: Ve skutečnosti je to druhá verze iPadu Pro, takže je to stále 9.7, i když ta, kterou tu mám [přeslechy 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal ukazuje na iPad, na který se právě teď dívá, jo.

Hal Goldstein: Ach jo, možná nevidíš. Vlastně jsem si koupil nový iPad Pro 12, ať už je jakýkoli -

David Averbach: Bod 9 palců, ano.

Hal Goldstein: 12.9 a prodávám na eBay.

David Averbach: Oh, pokud to někdo tam venku teď chce...

Hal Goldstein: To je pravda.

David Averbach: Jak to? proč se ti to nelíbí?

Hal Goldstein: To se mi líbí. Toto je správný tvarový faktor.

David Averbach: Dobře.

Hal Goldstein: Ať už je to 9,7 nebo 10 nebo... celý nový iPad, je ideální pro iPad.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Ten druhý byl trochu moc objemný. Nemohl jsem ho opravdu používat jako notebook a nepotřeboval jsem velikost obrazovky. A tak jsem to nepoužíval.

David Averbach: Takže pokud ano, předstírejme, že vám někdo ukradne všechny vaše iPady, jen abyste předstírali, a vy jste si museli koupit nový iPad.

Hal Goldstein: Udělal bych iPad Pro 10, ať je jakýkoli, 11.

David Averbach: Udělal bys 11?

Hal Goldstein: Ano.

David Averbach: Takže se vám líbí -

Hal Goldstein: Miluji iPad.

David Averbach: Líbí se vám Pro, zářez a Face ID a myslíte si, že to stojí za ty peníze navíc, jen se vám nelíbí opravdu velký tvarový faktor?

Hal Goldstein: Správně, správně. Ale myslím, že vstup... Nevím, jestli s vámi úplně souhlasím, a je to zajímavé, protože Apple umisťoval tento nový iPad. Jedna z věcí, kterou řekli, byla velmi zajímavá, je, že na jednom z prvních snímků bylo srovnání s notebooky.

David Averbach: Ano. Vždy to dělají, vždy to dělají.

Hal Goldstein: A pak mluvili o iPadu, nových funkcích a novém iOS pro iPad OS, takže si myslím, že existuje řada lidí, kteří opravdu nepotřebují všechny skutečné funkce notebooku, opravdu by mohli dělat všechny své počítačové potřeby na iPadu, zvláště nyní, když nový iPad podporuje ten... co říkáš? Chytrý kryt s klávesnicí. Myslím, že je to dobrý produkt základní úrovně pro studenty a pro mnoho dospělých, o kterých vím, že opravdu nepotřebují takový výkon pro stolní počítače a desktopové aplikace, které –

David Averbach: Možná máte pravdu a řeknu, že jsem od používání klávesnice na iPadu trochu prošel, protože to hodně pomáhá. Existuje mnoho zkratek, které můžete udělat. Moje hlavní stížnost je však to, že zaprvé nemáte myš a zadruhé nemáte skutečnou pracovní plochu, kde máte překrývající se okna -

Hal Goldstein: Naprosto souhlasím. Pro mě je to jeden z důvodů, proč jsem vrátil těch 12 [přeslech 00:31:32] -

David Averbach: Jo, přivádí mě to k šílenství.

Hal Goldstein: Ale pro mnoho lidí, kteří možná nemají sofistikované potřeby, které bychom mohli mít my, si myslím, že by to mohlo být velmi [neslyšitelné 00:31:41]. Dostanou se do ekosystému Apple a pak mají studentskou verzi, myslím, že řekli 299 [přeslechy 00:31:48] -

David Averbach: 299, ano.

Hal Goldstein: Vzdělávání.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Mohla by to být dobrá volba pro mnoho lidí.

David Averbach: Ano. Myslím, že máte pravdu, protože určitě, když mluvím se svými přáteli, kteří nejsou nadšení pro techniku ​​a uvažují o tom, že si pořídí tablet a prohlížejí si některé tablety se systémem Android základní úrovně a stojí 200 USD, mám problém je přesvědčit, aby utratili 799 nebo 999 za nejnovější nejlepší iPad. Pro mě je to o tolik lepší, že je pro mě těžké to neudělat, ale souhlasím, že tam je místo Sestava Apple pro tablet základní úrovně, protože Android má takové levné tablety, které mají stále slušné brejle.

Donna Cleveland: Myslím, že jako nákup pro děti to dává velký smysl, protože spousta lidí váhá, jestli své dítě koupit. iPhone tak jako tak, protože nechtějí, aby měli zařízení pořád na sobě, ale takto ho mohou používat do školy nebo mohou ho stále používat k textovým zprávám svým přátelům nebo FaceTime nebo podobným věcem, ale nebudou s sebou mít vůbec telefon časy.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: To je možnost. Ale ano, osobně jsem z tohoto iPadu nebyl nadšený. Myslím, že kdybych neměl iPad z minulého roku, mohl bych o něj mít zájem.

David Averbach: Ale z toho iPadu máš velké výčitky kupujícího, že?

Donna Cleveland: Trochu to dělám, a něco z toho je, že iPady obecně tolik nepoužívám, a ani kdybych měla Pro, nevím, jestli by se to změnilo.

David Averbach: Oh, dobře. Ale původně jste byli naštvaní, že jste nedostali Pro a teď jste tak trochu jako, možná jen nejste iPad člověk?

Donna Cleveland: Jo, tam jsem spíš já. To jo.

David Averbach: Dobře.

Hal Goldstein: Mimochodem, jedna funkce, která se mi na této nové vstupní úrovni také líbila, je, že podporuje flash disk.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: A to znamená, že můžete snadno přenášet obrázky a další druhy věcí, což je jinak opravdu utrpení.

David Averbach: Ano. A teď je to zajímavé, protože Pro přidali konektor USB C místo odlehčovací zástrčky, aby podporovali nejrůznější funkce, včetně flash disku. Ale ponechali to jako lightning port, ale řekli si, že to podporuje hloupé disky, což mi přišlo opravdu zajímavé.

Donna Cleveland: Jo, stává se to složitou sestavou.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Má dotykové ID, to jsme nezmínili, není to Face ID, nebo možná ano. Chcete se podělit o výsledky průzkumu?

David Averbach: Jo, pokračuj.

Hal Goldstein: A mimochodem je tu ještě jeden iPad, na který jste možná zapomněli, Mini.

David Averbach: Oh, Mini, ano. Ani jsem nehledal specifikace Mini. Zapomněla jsem na to.

Hal Goldstein: Ano.

Donna Cleveland: Takže 45 % uvedlo, že by preferovali iPad Pro, 35 % má starší iPad a nechce upgradovat vůbec, 20 % má starší zařízení a nechce upgradovat. Počkejte. Nechci upgradovat. Nejsem si jistý.

David Averbach: Jo, nevím, co je to spodní. Máš to.

Donna Cleveland: Ano. To znamená, že tohle nikdo nechce dostat [neslyšitelné 00:34:36].

David Averbach: Ne, ne, ne, ne. 35 % má starší... Počkat, ne, vidím problém. To jo. Omlouvám se, napsal jsem to rychle. Jak jsme párkrát řekli, byl to dlouhý den.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: 25 % má starší zařízení a chce upgradovat.

Donna Cleveland: Oh, dobře.

David Averbach: Chybělo to, že nebyl skoro nikdo, kdo si nikdy nekoupil iPad, viděl tohle a pomyslel si: "Chci si koupit tamto." Myslím si, že část z toho je zkreslená naším publikem, protože jsme publikem nadšenců a myslím, že 84 % z vás všech má iPad, takže to zkresluje data. Nejsme jako váš standardní spotřebitel, kde lidé, kteří mají tendenci milovat, jsou zařízení Apple, není divu, ale ano, většina lidé buď preferují Pro, nebo mají nějaký starší iPad a nemají zájem o verzi 329, která smysl.

David Averbach: Je to tak nějak, je to těžké. Museli byste mít opravdu starý iPad, abyste řekli: „Musím upgradovat verzi 329.“

Donna Cleveland: Jo, to je pravda. Dobře. Měli bychom se pustit do iPhonů? To je opravdu -

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: [neslyšitelný 00:35:43].

David Averbach: Oh, hodinky Apple.

Donna Cleveland: Oh, hodinky Apple. Ano, měli bychom mluvit i o Apple Watch.

Hal Goldstein: Promiň.

Donna Cleveland: Jo, ne, jsem ráda, že jsi to zmínil.

Hal Goldstein: Dostaneme se k iPhonům.

Donna Cleveland: Apple vydal Apple Watch Series 5 a funkce, ze které jsem nejvíce nadšená, je, že mají vždy zapnutý displej a to znamená, že právě teď, když otočíte zápěstí od sebe, vaše obrazovka ztmavne, aby se šetřilo baterie. S kombinací softwaru a hardwaru však našli způsob, jak mít displej stále zapnutý, aniž by se snížila výdrž baterie. Právě teď je 18 hodin, takže pokud budete mít štěstí a nebudete příliš trénovat, můžete se svými Apple Watch vydržet jeden den. To pro mě bylo nejvíce vzrušující funkcí nových Apple Watch. Nemá sledování spánku, to byla jedna z funkcí, kterou jsme očekávali a doufali -

David Averbach: Jo, to je pravda.

Donna Cleveland: Žádné sledování spánku. Objevily se nějaké divoké fámy, které jsme slyšeli ve fámách, které doufaly ve fotoaparát v Apple Watch, ale také jsme to neviděli.

David Averbach: Doufat je zvláštní slovo. Vždycky jsem si myslel, že fotoaparát na Apple Watch vypadá divně.

Donna Cleveland: Jo, to je pravda. To by bylo trochu...

Hal Goldstein: Další funkcí byl kompas.

David Averbach: Existuje kompas, což se zdá být v pořádku. To se mi nejdřív zdálo tak hloupé a pak jsem o tom přemýšlel trochu déle a proč je to užitečné, je pro navigaci. Můžete použít svůj... Protože to vás zorientuje a řekne vám, jakým směrem jste otočeni, když se pohybujete na hodinkách Apple.

David Averbach: Hale, mimochodem máš hodinky Apple?

Hal Goldstein: Tady to je.

David Averbach: Oh, tady to je.

Hal Goldstein: [neslyšitelný 00:37:13].

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: A tak pro mě vlastně miluji navigaci na svých Apple Watch. Je to, když jdu, ne když řídím. Ale když jdu a naviguji na svých Apple Watch, miluji to, protože nemusíte mít telefon natažený před obličejem a když je čas se otočit, ťuká vás na zápěstí.. Ale je to nepříjemné, když jdu a snažím se zjistit, kam jít, musím mít vytažený telefon, abych mohl zjistit, kterým směrem jsem otočen. Takže mít tady kompas, i když kompas téměř nikdy nebudu používat jako jen pro funkčnost kompasu, opravdu to pomáhá při navigaci.

Donna Cleveland: Ano. Bylo na Apple Watch ještě něco nového? Hlavní věci, na které myslím -

Hal Goldstein: Další věc byla, že udělali velký kus módy a že pak můžete získat jako tisíc kombinací tváří a [přeslechy 00:38:01] -

Donna Cleveland: Z keramiky, keramiky a titanu jsou dvě povrchové úpravy, které řada 4 neměla.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Keramika, kterou měli u minulých modelů, titan je zcela nová věc. Ale ano, budou to dražší hodinky Apple. Osobně jsem vždy bral ten sportovní základ.

David Averbach: Máte zájem o některou z dražších povrchových úprav?

Donna Cleveland: Ne.

David Averbach: Pro mě je to tak hloupé. Mám pocit, že nemůžete, je mi líto, ale nemůžete udělat hodinky Apple tak, aby vypadaly stylově, tak proč utrácet všechny peníze? Jen se smiřte s tím, že je to docela pěkně vypadající elektronické zařízení na rozdíl od stylových hodinek a jděte s těmi levnějšími. Udělal jsem... Mám potíže s poznámkami. Napsal jsem ceny. jsou tam?

Donna Cleveland: Nevím. Všichni se popletli.

Hal Goldstein: Vstupní úroveň byla 399 a poté jejich Série 3, kterou jste si mohli koupit za 199.

David Averbach: Dobře. 399, 199 pro řadu 3.

Donna Cleveland: Takže je to stejná vstupní cena jako v minulých letech.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Byl jsem opravdu zklamaný, protože jsem vynechal čtyři. Koupil jsem si ty tři a ty čtyři měly nějaké zdravotní vlastnosti a tak jsem doufal, že budou mít více zdravotních vlastností, ale nebylo, myslím, že počkám další rok.

David Averbach: Čtyřka byla, na obranu společnosti Apple, čtyřka byla docela podstatný upgrade. Byla tenčí, větší obrazovka a měla spoustu skvělých zdravotních funkcí. Je tedy logické, že tento rok nebyl tak velký rozdíl. Jsem také nadšený z neustále zapnutého displeje, protože když se podívám na hodinky, někdy se nezapnou hned, což je opravdu nepříjemné. A tak mít stále zapnuté se mi zdá hezké, ale souhlasím, kromě toho, jediná další věc, kterou jsme postrádali, bylo, že mají, je to jako zvukový senzor. Upozorní vás, pokud je kolem vás příliš hlasité, což vypadá divně. Jako bych to věděl, když je to kolem mě nahlas, Apple!

Donna Cleveland: Já vím.

Hal Goldstein: Mluvili o nějakém výzkumu, což se mi líbilo.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Víte, fakt, že používají data, která mohou lidé dobrovolně nabídnout, a to se mi moc líbilo. Řeknu vám jednu věc, která se mi nelíbila, jen způsob, jakým to prezentovali. Protože první malá ukázka toho všeho byla o tom, jak, vím, že to může znít divně, zvláště jako starý chlap, ale o tom, jak iWatch zachraňovaly životy lidí.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Bylo to tak založené na strachu, celá věc. Musíte si pořídit iWatch a zachrání vám to život, což byla taková zpráva, kterou potřebujete. Takový marketing se mi prostě nelíbí. Svým způsobem si myslím, že je... mohli říkat totéž a nemít to tak, jak to prezentovali. Takže mě to trochu vzalo, jen se mi to nezdálo jako to, co bych chtěl z hlediska Applu, mé představy o Applu.

David Averbach: Napůl s tebou souhlasím. Je to jako, mohu ocenit, že pokud jste Apple, jste jako normálně, vyrábíte technologická zařízení, která jsou docela špičková a drahá, a tady jste jako, vytvořili jsme zařízení, které zachraňuje lidské životy. Chápu podobnou touhu říct o tom lidem a jako že existuje spousta lidí, kteří z toho opravdu těží [přeslechy 00:41:09] -

Hal Goldstein: Jo, a já bych byl jedním z těch lidí, ale jen tak, jak to bylo prezentováno, jsem řekl, že je to pravděpodobně hezčí než oni, pokud jde o záchranu lidských životů. Jen to do vás vložilo strach z Boha, abyste si koupili jednu z těchto věcí. Mají tyto příběhy o tom, jak jim to zachránilo život nebo se jejich srdeční tep zrychlil a tak všechno, a já to vidím a je to velmi úžasná věc, ale jen trochu trochu úhlu, protože když prodáváte něco, můžete prodávat buď aspirační, nebo můžete prodávat na trhu založeném na strachu, a mně se prostě nelíbil jejich druh založený na strachu způsob.

David Averbach: A souhlasím s vámi také v tom, že mám pocit, že se snaží najít hodnotovou pozici a jasně ji definovat. Stejně jako důvody, proč miluji své hodinky Apple, a opět, možná je to proto, že jsem mladší člověk, nejsou tolik funkce související se zdravím. Líbí se mi sledování kondice a líbí se mi, že mi umožňuje mít telefon více v kapse a mohu přistupovat k rychlým interakcím s upozorněními pouhým pohledem na zápěstí. A je to jedna z věcí, kde když to máte, lidé, které znám, mají hodinky Apple z větší části je milují a pak lidé, kteří ne, nechápou, proč byste ho potřebovali, a myslím, že Apple neodvádí skvělou práci, když jasně formuluje že.

David Averbach: A většina lidí, které znám a kteří si kupují hodinky Apple, s výjimkou lidí, kteří mají velmi specifické zdravotní stavy při monitorování to dělají z velké části proto, že jde o technické zařízení, nikoli o zdraví přístroj.

Donna Cleveland: Ano. Minulý rok s řadou 4 přišli s funkcí, která je opravdu skvělá a která vám umožní položit prst na Digital Crown a změří vám srdeční frekvenci a řekne vám, zda máte nepravidelný srdeční tep, a myslím, že to prostě... Opravdu mě to přimělo, aby je moji rodiče měli a moje babička, aby je měla, taky mě to nějak upoutalo, možná si ho chceš pořídit, ale já si myslím, že to tak není... Nikdy jsem tuto funkci nepoužil, nebo jsem ji vyzkoušel, když vyšla poprvé, abych viděl, jaké to je, a myslím, že spousta lidí spadne do této kategorie, jak říkáte, to není tak každodenní záležitost, pokud nemáte srdeční onemocnění, kterého se obáváte o.

Hal Goldstein: No, myslím, že je to věc věku. Když jsem řekl vše, co jsem řekl, byl to pro mě účinný marketing, protože si říkám: "No, proč bych to nechtěl, aby mě to varovalo?" Nemyslíte na svou smrtelnost tolik jako já.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Přemýšlím o tom.

Hal Goldstein: Je to jiný způsob myšlení, věřte mi.

Donna Cleveland: Jo, jo, jo, jo. Ne, věřím ti.

David Averbach: Můžu vám říct, jaká je moje oblíbená funkce Apple Watch? Bude to znít tak hloupě, ale je to tím, že mohu pingnout na svůj iPhone, takže pokud svůj iPhone ztratím, použiji své Apple Watch k nalezení svého iPhone. Není to tak, že bych si kupoval Apple hodinky vyloženě kvůli tomu, ale právě tyhle malé drobné funkce Apple Watch dělají hodinky Apple skvělými. Nikdy jsem v jediném oznámení společnosti Apple neslyšel Apple mluvit o této funkci. Nemluví o maličkostech, kterými hodinky Apple vylepšují váš život.

Hal Goldstein: Ano.

Donna Cleveland: Ano. To je pravda. Chci... další věc, kterou je třeba zmínit, nemyslím si, že jsme to udělali s iPadem, je, že si od pátku můžete předobjednat Apple Watch i iPad.

David Averbach: Dobře, ano.

Donna Cleveland: A pak začnou dodávat 30. září.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Myslím, že to je pro Apple Watch do značné míry vše. Nebylo toho úplně jinak. Tvarový faktor je stejný, mají, jak jsme řekli, titan a keramiku, pokud chcete utratit spoustu peněz s Apple Watch.

David Averbach: Jedna věc, kterou zmíním, je, že jsme získali data vydání nejen pro iOS 13, ale i pro iPad OS, což je nový operační systém pouze pro iPad, a který vychází 30.

Donna Cleveland: Oh, nebylo to 19.?

David Averbach: Ne, jsem si docela jistý, že Sara řekla, že iOS 13 vyjde 19.

Donna Cleveland: Dobře. To jo.

David Averbach: Ale iPad OS vyjde 30., což je legrační, protože je to vlastně perfektní vložte do naší třídy jednu zásuvku navíc, protože je to poslední lekce našeho kurzu iOS 13, bude iPad OS.

Donna Cleveland: Super.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Ano. Dobře, pojďme se bavit o nových iPhonech. Apple přišel s iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max. První věc, o které chceme mluvit, jsou jména.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Chvíli jsme o tom spekulovali a je to trochu... Apple je v trochu zvláštní situaci od té doby, co přišel s iPhonem X. Apple slavil své 10. výročí od iPhonu, a proto přeskočili rovnou z iPhonu 8 na iPhone X. Takže iPhone 9 nikdy nebyl.

David Averbach: Jo, to jsme komentovali.

Donna Cleveland: Minulý rok jsme byli opravdu zvědaví, kam se odtamtud Apple vydá, ale -

David Averbach: No, a iPhone X měl samozřejmě římské číslo X, takže jsme prostě nazvali iPhone X.

Donna Cleveland: A nyní se Apple s 11 vrátil. Není tam žádná římská číslice.

David Averbach: Myslím, že moje krátká analýza na to je taková, že si myslím, že Apple to tentokrát udělal správně, ale stále je tu tolik zmatků, protože to předtím tak špatně zpackali. Protože si myslím, že to, co udělali dobře, v několika ohledech, za prvé, tak to jen rychle vysvětlit. Máme iPhone 11, který je přirozeným nástupcem iPhonu XR. Je to nejlevnější model iPhonu. Je to velmi srovnatelné funkce s iPhone XR. Pak mají iPhone 11 Pro, což by byl iPhone 11 S, je to jakýsi přirozený nástupce, a pak mají iPhone 11 Pro Max, což je iPhone XS Max.

David Averbach: Co se mi na tom líbí -

Donna Cleveland: To je tak jasné, Davide. [přeslechy 00:46:46] -

David Averbach: Já vím, že? Teď to dostane každý. Zde je to, co je na tom hezké, a myslím, že v budoucnu budeme méně zmatení, protože kdybyste přišli s někým, kdo o Applu nikdy neslyšel, a řekli byste: „Mám iPhone XR a iPhone XS. Který chcete? Který je lepší?" Nikdo se to nedozví. Jsou to jen náhodná čísla a doslova ani za nic nestojí.

Donna Cleveland: Ano. Mám dva přátele s iPhonem XR, o kterých nemají ani ponětí. Jako co [neslyšitelné 00:47:10]. Říkají: "Myslím, že je to jeden z 10."

David Averbach: Ano. Zatímco kdybyste k někomu přišli a řekli byste: „Mám iPhone 11 a mám iPhone 11 Pro, který chcete?" Nemusíte o iPhonu slyšet, abyste věděli, že je to iPhone 11 Pro lepší.

Donna Cleveland: Ano.

David Averbach: Pro je samozřejmé slovo, zatímco R a S nejsou vůbec vysvětlující.

Donna Cleveland: Souhlasím. A pak Max, kterého tu chvíli máme, takže jsme zvyklí, že je prostě ten větší.

David Averbach: Ano. A tak si myslím, že nyní máme koherentní poněkud koherentní strukturu pojmenování mezi Mac, iPad a iPhone, protože v iPadu máme iPad Pro a pak máme MacBook, ale i tak se to snadno používá.

Donna Cleveland: Řada Pro je nyní konzistentní pro počítače Mac, iPad a iPhone.

David Averbach: Řeknu, že dokud budeme kritizovat jména Applu, Air hází klíček do práce pro iPad a MacBook, a zejména pro MacBook, myslím, že se nyní změnily. Ale nějakou dobu měli MacBook, MacBook Air a MacBook Pro, ale MacBook byl tenčí a lehčí než MacBook Air.

Donna Cleveland: Jo, katastrofa.

David Averbach: Nedávalo to smysl. Dobře, to je vše, co k pojmenování musím říct. Chcete ještě něco říct k pojmenování, než budeme pokračovat?

Hal Goldstein: Ne.

Donna Cleveland: Myslím, že mě překvapilo, že jsem si zpočátku myslel, že iPhone 11, založený na pověstech, bude nástupcem iPhone XS. Takže to bude jako ten pěkný telefon, který nebyl velký.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Takže jsem byla zmatená, když poprvé začali mluvit o funkcích. Říkal jsem si: "To je jejich levný telefon," protože neměl OLED displej a tak dále. Myslím, že celkově si myslím, že je to dobrá věc, i když cokoliv je jako jejich základní model, nebude mít název navíc. Takže jako další by to bylo pravděpodobně jako iPhone 12, nevím.

David Averbach: Ano. Další nevýhodou... Jo, to je druhá věc, přidají S? Bude to S Pro? Další nevýhodou použití slova Pro pro MacBooky a iPady, slovo Pro ve skutečnosti obvykle znamená pro profesionály a špatné Phil Schiller tam musel vstát a vysvětlit, že i když tomu říkáme profík, ale ve skutečnosti nemusíte být profík, abyste to mohli používat, protože jako -

Hal Goldstein: [neslyšitelný 00:49:23].

David Averbach: Ano. Pro mě je to jako pro každého, kdo chce utratit více za iPhone, toto je telefon pro vás.

Donna Cleveland: Ano. I když jedna věc, kterou řeknu, je, že trochu doufám, že Apple upustí od svých aktualizací S, protože si myslím, že zvláště teď, když mají v mixu Pro a Max, je to opravdu rozvláčné. Obvykle Apple v minulosti udělal jako nové číslo a pak rok mezitím udělal verzi S, kde vzhled iPhonu by moc nezměnily, ale upgradovaly by procesor a pár dalších věcí. Takže by to bylo, jako jsme měli v minulosti iPhone 7, 7S a poté iPhone 8. Doufám, že to prostě upustí a že udělají iPhone 11 a příští rok iPhone 12, protože jinak je to prostě moc.

David Averbach: Jo, souhlasím. A zejména s tím, jak telefony dospívají, dochází ke změnám každým rokem postupně. Velké změny už nemají.

Hal Goldstein: Co je tedy s iPhonem 11? co je -

David Averbach: Jo, pojďme do toho. Dobře. Dost se jmény.

Donna Cleveland: Poskytnu vám rychlý přehled různých funkcí iPhonu 11, 11 Pro a 11 Pro Max, a pak se pojďme všichni zamyslet nad tím, jaká zařízení, jako co si o nich myslíme.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: iPhone 11 začíná na 699. Má duální fotoaparát, takže zahrnuje ultra širokoúhlý fotoaparát a širokoúhlý fotoaparát. Má 6,1palcový displej, takže je to stejná velikost displeje jako XR, takže je o něco větší než iPhone X a XS, což je 5,6palcový displej, chci říct, něco takového. Má LCD displej, takže nemá opravdu, opravdu pěkný špičkový displej, na který jste zvyklí, pokud máte dokonce X nebo XS i když říkají, že je to nějaká speciální verze sítnice, ale stále není tak dobrá a její výdrž baterie je o hodinu delší než u XR. Takže s tím získáte opravdu pěkný fotoaparát. Získáte spoustu funkcí fotoaparátu, které byste mohli mít s Pro a Pro Max, mínus pár věcí, ale řekl bych největší věc, o kterou přicházíte, je OLED displej a nedostanete trojitý fotoaparát, což ten druhý má. iPhone 11 má také čip A13 Bionic. To je shrnutí iPhone 11.

Donna Cleveland: Nyní iPhone 11 Pro a Pro Max, rozdíl je skutečně v tom, že má OLED displej a je to vylepšený oproti předchozímu XS. Bude jasnější a efektivnější, než byl displej XS. Má trojitý fotoaparát, takže má ultra širokoúhlý fotoaparát, teleobjektiv, to je ten, který portrétní režim a také speciální optický zoom, 2x optický zoom a poté širokoúhlý fotoaparát, který je jen běžný Fotoaparát. Oba mají čip A13. Pro a Pro Max mají toto pěkné matné sklo na zadní straně a je to tvrdší sklo, které zjevně, jak řekl Hal, můžete upustit a bude to v pořádku. Nevím.

David Averbach: Tomu nevěřím.

Donna Cleveland: Nedoporučuji, pokud jste utratili za tisícidolarový telefon, abyste ho zkusili upustit, abyste viděli, co se stane.

Hal Goldstein: Mimochodem, to samé řekli i o 11, že to můžeš zahodit.

Donna Cleveland: Dobře.

David Averbach: Jo, všechny se dají upustit.

Hal Goldstein: Ano.

Donna Cleveland: Všechny je možné upustit, ano. 11 Pro začíná na 999 nebo to nazvěme, jak to je, 1000 $. Pro Max začíná na 1099. Stejně jako u Apple Watch a iPadu si můžete předobjednat od tohoto pátku, to je 13. září, a tento bude odeslán 20. září, což je jiné než ostatní, takže je dobré vědět.

David Averbach: Za prvé, pokud jde o předobjednávku, přepnuli to na 5:00 pacifického standardního času, z čehož jsem opravdu nadšený, protože jsme v 7:00 středoevropského času. [přeslechy 00:53:10] probouzíme se v docela normálním čase, což je úžasné.

David Averbach: Pojďme si ty kamery ještě jednou pořádně rozebrat, protože jsou super matoucí a myslím, že abych vás všechny zmátl ještě víc, budu chvíli mluvit o XR a XS.

Hal Goldstein: Jedna věc, jsou tu některé další funkce, kterými prošly tak nějak rychle, ale byly pro mě opravdu důležité.

David Averbach: Dobře. Pojďme si je poslechnout, než rozbiju kamery.

Hal Goldstein: Jo, a zdálo se, že jsou napříč oběma stroji.

David Averbach: Dobře.

Hal Goldstein: Takže klady a 11. Za prvé, jsou skládací, což se mi líbilo. Skutečnost, že je odolnější proti vodě, odolnější vůči prachu, jste zmínil o hodinovém vylepšení baterie. V Pro říkali něco jako čtyři a pět hodin zlepšení baterie.

Donna Cleveland: Ach jo. To jsem nezmínil [přeslechy 00:54:01]. Je to pouze jednohodinové zlepšení v 11 a je to čtyři až pět hodin zlepšení.

Hal Goldstein: A další věc, která se mi líbila, je, že řekli rychlejší Face ID s více úhly pro oba, a to je pro mě... Je to pro mě legrační, právě ty maličkosti jsou pro mě opravdu důležité.

David Averbach: Jo a naprosto souhlasím. Obecně přemýšlím o tom, o čem komentátoři mluví o nových telefonech nebo o bláznivých nových funkcích, které Apple přišel To, co lidé na nových telefonech při jejich používání oceňují, je obecně málo podrobnosti. Čím rychlejší procesor udělá velký rozdíl, tím lepší baterie udělá velký rozdíl. Vlastně mi chyběly širší úhly pro Face ID a to je myslím opravdu vzrušující.

Hal Goldstein: Ano. Existují dokonce i některé další věci, měli... Uvidíme. Lepší stabilizátor videa, když pořizujete videa na všech z nich. Mají něco, co se nazývá Quick Take, což je v podstatě to, že fotíte a můžete na to klepnout a najednou to přejde do režimu videa. Mluvili o... A podívejme se, selfie v tomto ohledu... No, pravděpodobně budete mluvit o širokém videu, takže o tom budete mluvit. A myslím, že to je vše pro věci, které mě napadly, je to, co chci, i když to šlo tak rychle.

David Averbach: A když už to srovnáváme a kontrastujeme, jedna z důležitých věcí, na kterou budete muset myslet, je, jak moc mi záleží na fotoaparátu? A je hezké myslet i na tyto další faktory. Protože jak jste řekl, myslím si, že delší výdrž baterie a rychlejší procesor vám opravdu dobře poslouží, pokud tu sedíte a přemýšlíte, zda si koupit nový telefon nebo ne.

Hal Goldstein: Ano.

David Averbach: Dobře. Pojďme si tyto kamery opravdu rychle rozebrat. Začnu povídáním o telefonech z minulého roku. Na XR byl jeden fotoaparát, a to byl jen standardní širokoúhlý fotoaparát. A pak na XS byly dva fotoaparáty, teleobjektiv, což je 2x optický zoom a pak standardní širokoúhlý. To jsme měli loni.

Hal Goldstein: Mohu se jen na něco zeptat?

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: A co selfie? Je to jiná kamera nebo?

David Averbach: Selfie, přední kamera, kterou jsme měli loni a máme ji i letos. Letos přidali to, že se snažím nekoulit očima, když to říkám, slofies, což je zpomalený záběr na přední kameře. Nemůžu neprotočit očima. Zdá se mi to jako nejzbytečnější funkce, jakou jsem kdy slyšel.

Donna Cleveland: Video selfie s vlasy vlajícími ve větru.

David Averbach: Ano. Pane Bože. Dobře. Letos tu tedy máme iPhone 11, který je opět nástupcem iPhonu XR a tento telefon má dva fotoaparáty. XR měl jeden fotoaparát, který byl širokoúhlý. Tento telefon má širokoúhlý, ale přidali k němu super širokoúhlý. A pak tu máme 11 Pro a Pro Max. Pokud si pamatujete, že iPhone 11 S měl dva fotoaparáty, měl širokoúhlý a teleobjektiv. Říkám to správně?

Donna Cleveland: Mm-hmm (kladně).

David Averbach: Tohle má obojí, má teleobjektiv a širokoúhlý a přidali super širokoúhlý. Takže máme tři kamery tam, kde byly dvě a pak máme dvě kamery, kde byla jedna. Kde je to matoucí, proč jsem byl tak zmatený, je iPhone 11, když jsem viděl ty dva fotoaparáty, automaticky jsem předpokládal, že to bude teleobjektiv, protože jsem tak zvyklý vidět telefon se dvěma fotoaparáty, který má teleobjektiv, ale pro iPhone žádný teleobjektiv neexistuje 11.

Donna Clevelandová: 11, ano.

Hal Goldstein: Opět platí, že teleobjektiv je 2X.

David Averbach: Je to dvojnásobný optický zoom. A to, co to dělá tak cenné, jsou dvě věci. Za prvé, můžete přiblížit bez snížení kvality obrazu. Pokud tedy používáte digitální zoom, v zásadě tím děláte, že tím snižujete kvalitu obrazu. Pokud přiblížíte pomocí teleobjektivu, ve skutečnosti přiblížíte, jako byste na fotoaparátu používali větší přiblížení, a tak máte stejnou kvalitu fotografie. Druhá věc -

Donna Cleveland: Až 2krát.

David Averbach: Až dvakrát, děkuji. Druhá věc však je, že stále můžete mít režim na výšku a režim na výšku je jednou z mých oblíbených funkcí. Používám to hodně a miluji to.

Donna Cleveland: Portrétní režim pro ty, kteří to neznají, rozostří pozadí a udrží zaostřené popředí nebo zaostřený objekt.

David Averbach: A myslím, že XR a následně i 11 to dělá jako software, víš to?

Donna Cleveland: Zdálo se, že ano, udělalo to se softwarem, ale není mi to úplně jasné.

David Averbach: Měli roztomilou fotku psa, který vypadal [přeslechy 00:58:29] -

Donna Cleveland: S rozostřeným pozadím, ano.

David Averbach: Rozmazané pozadí, a to bylo 11. Můžete to udělat, ale není to tak dobré, protože to děláte pouze se softwarem, nikoli s vlastními čočkami. Takže ano, myslím, že to definuje fotoaparáty, a myslím, že to platí pro všechny tři telefony, máme rozdíly...

Donna Cleveland: Ano, stejně jako u řady iPhone 11 Pro získáte extra zoom a získáte lepší portrétní režim, ale oběma přinesly spoustu skvělých nových funkcí fotoaparátu.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Hale, zmínila jsem některé z nich, ale chtěla jsem zmínit několik dalších. Noční režim je ten, na který jsme dlouho čekali, a to je funkce pro situaci při slabém osvětlení který pomáhá rozjasnit fotografie při slabém osvětlení, což bylo dlouhou dobu velkou slabinou fotoaparátu Apple čas. Uvedli jsme to v našem fámovém příspěvku. Opravdu v to doufáme. Telefony Google Pixel mají funkci zvanou Night Sight a Night Sight, viděli jsme ukázková videa a bylo úžasné, co dokázaly udělat s některými z těchto fotek, které by byly opravdu matné a vypadaly by trochu rozmazaně, a jak vypadaly opravdu vysoce kvalitní fotky. Jsem opravdu nadšený, že mohu porovnat tyto, jakmile se s těmito zařízeními setkáme, jak je to ve srovnání s Night Sight od Google.

David Averbach: A konkrétně, jak funguje Night Sight a jeho verze Google funguje stejným způsobem, používá to, co se nazývá Computational Photography. Počítačová fotografie je opravdu zajímavý nový obor, který používají jako umělou inteligenci nebo AI ke zlepšení kvality fotografií. A tak spíše než pomocí blesku, který může kvalitu fotografie skutečně v mnoha negativních ohledech ovlivnit, fotíte při slabém osvětlení a pak v podstatě podíváte se na to umělou inteligencí a řeknete si: "Jak by to vypadalo, kdybych přidal více světla?" A dělá to takovým způsobem, myslím, že to tak je kouzlo. Když vidíte tyto fotografie z Google Pixel, máte pocit, jako by vaše fotografie magicky vypadaly, jako byste už nebyli při slabém osvětlení.

Hal Goldstein: Víte jednu věc, která je zajímavá, je skoro škoda, že nemůžeme zkombinovat to nejlepší z Googlu a Applu, protože to, co Apple neustále zatloukal byl jejich čip A13 tak daleko před všemi ostatními, a to umožňuje rychlejší zpracování pro jejich AI a jejich strojové učení, obojí pro pochopení Siri a zpracování obrazu, zatímco Google se zdá být o několik let napřed, pokud jde o skutečný algoritmus a jejich kapacitu, jejich schopnost AI.

David Averbach: Jsem nadšený z porovnání, protože až do letošního roku bych s vámi souhlasil a myslím, že stále pravděpodobně správně, ale doufám, že to Apple dohnal a přišel s jednou další funkcí, kterou je funkce výpočetní fotografie. Pamatujete si, jak se říkalo... Zapomněl jsem to napsat. Měl nějaké divné jméno. Říkalo se tomu -

Donna Cleveland: Oh, napsala jsem to. Bylo to něco hlubokého... Hluboká fúze. Hluboká fúze. Byla jsem z toho opravdu nadšená.

David Averbach: Ano. A v podstatě nazval výpočetní fotografii pro šíleného vědce nebo tak nějak, a v podstatě jak na to funguje totéž jako slabé osvětlení, až na to, že to prostě dělá pixel po pixelu a myslím, že to trvá, co?

Donna Cleveland: Devět fotek, jo.

David Averbach: Devět fotek najednou a pak pomocí umělé inteligence prolne všech devět fotek a na základě pixelů dostane ty, které mají nejvyšší kvalitu. O umělé inteligenci toho nevím dost, abych přesně pochopil její detaily, ale znělo to opravdu vzrušující.

Hal Goldstein: Rozuměl jsi, že řekli, že prvních osm bylo hotových, než zacvakneš závěrku?

David Averbach: Ano, v zásadě je to něco, co Apple nějakou dobu dělal nebo k tomu nějakou dobu směřoval. iOS 13 obecně, když uděláte fotku, udělá to téměř okamžitě. A důvodem je, že když máte spuštěnou aplikaci pro fotografie, neustále se zpracovává na pozadí a fotografování, takže když stisknete spoušť, je již připraven k pořízení fotografie předem čas. Takže to je něco, k čemu s iOS 13 stejně směřovali.

Hal Goldstein: Skvělé.

Donna Cleveland: Další funkcí, kterou jsem opravdu chtěla zmínit, jsou ultra širokoúhlé fotografie, které nyní můžete pořizovat. iPhone 11 a Pro a Pro Max, všechny nyní mají ultra širokoúhlý objektiv, o kterém se zmiňoval David, a který vám umožňuje, když fotíte jako málo přejetím prstem, malým přepínáním, můžete přejít do ultraširokého zobrazení a je to něco, co můžete vidět s trochou neprůhlednosti na obou stranách, v tomto úhlu Pokud přejdete do tohoto režimu, můžete se dostat ke své fotografii, jinak můžete zůstat pouze v běžném širokoúhlém režimu, a to je opravdu skvělé pro fotografování krajiny. mít...

Donna Cleveland: Naše videoproducentka Ryanne říkala, že je to opravdu skvělé, něco takového chtěla už dlouho, protože s běžným fotoaparátem se vám opravdu nevejde tolik krajiny, kolik byste chtěli, a také ukázali opravdu skvělou funkci videa s tento. Jako byste mohli při natáčení videa přepínat tam a zpět mezi širokým a ultraširokoúhlým, takže to vypadá jako skvělý střihový efekt při pohybu dovnitř a ven. A ano, ještě něco dodat k ultraširokému? Myslel jsem, že to bylo docela velké.

David Averbach: Myslím, že video je hezká věc, dodat, že můžete použít ultraširoký. Udělali to také tak, že můžete provádět úpravy videí v aplikaci fotoaparátu, takže můžete skutečně rádi upravovat barvy a sytost a podobné věci pro video, což je jedna z těch funkcí, které jakmile oznámili, že to dokážete, okamžitě mě to rozzlobilo, že jsem to celou tu dobu nedokázal, protože tolikrát skvělé video a je to jen trochu slabé světlo a vy si jen říkáte: "No, škoda, že je to video zničené." A teď si říkám: „Počkej, měl bych to umět nastavit jako a fotografie."

Donna Cleveland: Tak jsem se také cítila ohledně slofies. Říkám si: "Proč jsem tohle celé ty roky neměl?"

David Averbach: Jo, kde byly slofie celý můj život?

Donna Cleveland: Takže ano, přední kamera má stále sedm megapixelů, což je to, čím přední kamera už nějakou dobu byla. Ale udělali, myslím, že byli jako blesk s ním lepší, a pak můžete dělat tyto zpomalené selfie.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Znovu z toho nejsem nadšená, ale někteří lidé možná ano. To je do značné míry rozdělení rozdílů mezi fotoaparáty a to je, myslím, největší změna u nových iPhonů. Pravděpodobně bychom si měli trochu promluvit o čipu A13 Bionic a o tom, jak je významný. Další věc, kterou chci zmínit, jsou zvěsti, které jsme nedostali, je reverzní bezdrátové nabíjení. To byla jedna z velkých fám, mysleli jsme, že ze svého nového iPhonu budete moci nabíjet jiné iPhony nebo AirPody. To se neděje. Oh, s Pro a Pro Max, to je něco, z čeho jsem nadšený, dodávají se s rychlým nabíjením.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: To znamená, že místo kabelu Lightning-USB je to kabel Lightning-USB C a USB C nástěnný adaptér, a to vám umožní nabít váš iPhone asi za půl hodiny, a to je skvělý.

David Averbach: A druhý telefon, iPhone XS, měl rychlé nabíjení, ale museli jste si zvlášť koupit kabel a nástěnný adaptér, což většina lidí buď neznala, nebo se s tím neobtěžovala.

Donna Cleveland: Ano. Teprve nedávno jsme v iPhone Life začali používat zařízení pro rychlé nabíjení třetích stran.

David Averbach: Jo, a tak se to teď dodává. To znamená, že téměř každý bude mít ten luxus rychlého nabíjení a je to opravdu rozdíl, řeknu vám to.

Donna Cleveland: Je to šílené, jo.

David Averbach: Zabere to tolik stresu, jako je správa baterie, když můžete telefon dobít za půl hodiny.

Donna Cleveland: Jaký byl tvůj celkový dojem z nových iPhonů, Hale?

Hal Goldstein: No, řeknu vám, bylo tu ještě jedno oznámení a já doufám, že nějak já může využít, a to bylo, bylo to velmi stručné o maloobchodním prodeji Apple [přeslechy 01:06:02] -

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Máte program výměny a vezmou si můj výměnný XS Max s prasklou obrazovkou? A pokud ano, upgradoval bych. Jinak si myslím, že počkám na další generaci.

David Averbach: Takže máte XS Max?

Hal Goldstein: Ano.

David Averbach: A nebyli jste dojati ke koupi nového telefonu?

Hal Goldstein: Chtěl bych to, ale [přeslechy 01:06:27] -

David Averbach: Tolik?

Hal Goldstein: No, nemám o 1100 dolarů větší cenu. Nevím, co můžu dostat za můj prasklý displej.

David Averbach: Ano. To jo.

Hal Goldstein: Takže záleží na tom, kolik mi za to dají, a pokud mi za to dají dost, tak bych to udělal.

Donna Cleveland: No, tady je další otázka. Jste obecně někdo, kdo upgraduje každý rok?

Hal Goldstein: Ne, obvykle jsem chlap každý druhý rok.

Donna Cleveland: Dobře. To ve skutečnosti ukazuje slušný zájem, řekl bych, pokud není vaše obvyklé upgradovat každý rok.

Hal Goldstein: Ano.

David Averbach: Vím, že jsme mluvili o všech těchto dalších funkcích. Myslím, že moje otázka na vás je, jak moc fotoaparát ovlivňuje vaše rozhodnutí o koupi?

Hal Goldstein: Jsou to prostě všichni. Líbí se mi, že kamera byla určitě její součástí a zdálo se mi... Nejsem, vím, že jsi větší nadšenec do kamery než já.

David Averbach: Ano.

Hal Goldstein: Ale rád fotím jen kamerou, nechci na to myslet. Chci jen pořídit dobré záběry, a tak se zdá, že je k dispozici více možností, které se poměrně snadno používají, a tak ano, to by bylo hezké. Ale také chci iPhone, který spadne, nerozbije se, to je pro mě velký, a spoustu dalších delší výdrž baterie. Kdo to nechce?

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Co se týče fotoaparátu, myslím, že 11 by pro mě byla v pohodě, protože jsem nejvíc nadšená z nočního režimu a ultra široký úhel, který získáte s oběma telefony, ale s iPhone 11, získáte telefon bez OLED displeje a bez dalších podobných čtyři až pět hodin baterie, nedostatek těchto funkcí je pro mě průšvih a také se mi hodně líbí povrchová úprava iPhone 11 Pro více. Myslím, že matná skleněná záda jsou opravdu pěkný vzhled. Měli půlnoční zelenou [přeslechy 01:08:09] -

David Averbach: Jo, mají novou barvu. Nezmínili jsme se, ano.

Donna Cleveland: iPhone 11 přichází trochu více v barevném spektru jako jasné duhové, což mě neláká. Myslím, že chci 11 Pro, na tom jsem, ale není to jen kvůli fotoaparát, je to ve skutečnosti spíše proto, že jsou zde všechny extra prémiové funkce, které získáte Pro linka.

David Averbach: Ano. Zaprvé si myslím, jak se zmínil Hal, fotoaparát pro mě znamená velký rozdíl. Zvlášť teď, když moji synovci stárnou a já je víc vídám a mám nevlastního syna, který může brát fotky jsou pro mě opravdu důležité a už jen to mi stojí za lepší kvalitu Fotoaparát. Režim na výšku používám hodně, jak jsem řekl, a proto mi to samo o sobě stojí za to. Jak jsme řekli, přeskočil jsem minulou generaci, takže můj telefon má pocit, že se blíží ke konci své produktivní životnosti.

Donna Cleveland: Časy slávy jsou za námi.

David Averbach: Už je to za slávou a já jsem samozřejmě opravdu vybíravý, protože jsem náročný uživatel, dělám to profesionálně, ale mám pocit, že je čas na upgrade. Pokud se rozhoduji mezi 11 a 11 Pro... Už teď narážím na tyto rozdíly, souhlasím s tebou Donno. Je to pro mě jako bez přemýšlení. OLED displej je tak pěkný a je to pro mě takový rozdíl. Fotoaparát je pro mě obzvlášť důležitý, ale myslím, že i mimo něj je pro mě OLED displej opravdu pěkný.

Donna Cleveland: Myslím, že to je do značné míry naše zhroucení všech. Dlouho jste s námi vydrželi, děkujeme. Chci se jen připojit ještě jednou, naši třídu iOS 13. Nový operační systém pro váš iPhone vychází 19. září, nechcete zůstat pozadu nebo být zmateni, tak vyzkoušejte naši třídu iOS 13. Je to iPhonelife.com/ios13class. David a já to budeme učit, abyste si s námi mohli popovídat -

David Averbach: Uvidíme se tam.

Donna Cleveland: Jo, a uvidíme se za pár týdnů u další epizody iPhone Life Podcast.

David Averbach: Ano.

Donna Cleveland: Díky moc, Hale, že jsi se k nám přidal, je to zábava.

Hal Goldstein: To byla zábava, jo.

David Averbach: A pokud jste zasvěcenci, vydržte, budeme pro vás mít nějaký bonusový obsah.

Donna Cleveland: Ano.