Πρέπει να αγοράσετε το HomePod; Θα σας πούμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

click fraud protection

Στο 77ο επεισόδιο του iPhone Life Podcast, η Sarah και ο David μοιράζονται την πρακτική τους κριτική για το νέο έξυπνο ηχείο της Apple, το HomePod. Μπορεί η ποιότητα του ήχου να ανταγωνιστεί τη Sonos; Είναι το HomePod τόσο έξυπνο όσο το Amazon Echo ή το Google Home; Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Κάντε κλικ εδώ για να ακούσετε και να εγγραφείτε. Αν σας αρέσει αυτό που ακούτε, φροντίστε να αφήσετε μια κριτική. Και θυμηθείτε να συντονίζεστε κάθε δεύτερη εβδομάδα για να ακούτε τους συντάκτες μας να μοιράζονται μαζί σας τα πιο πρόσφατα νέα της Apple, τις καλύτερες εφαρμογές, τα κόλπα για το iPhone και τα πιο όμορφα αξεσουάρ.

Podcast Επεισόδιο 77 από Περιοδικό iPhone Life επί Vimeo.

Αυτό το επεισόδιο καταγράφηκε χρησιμοποιώντας μικρόφωνα υψηλής ποιότητας από Μπλε μικρόφωνα.

Ερώτηση της εβδομάδας:

Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν την περισσότερη μπαταρία στο iPhone σας. Επιπλέον, θα αγοράσετε ή αγοράσατε το HomePod; Γιατί ή γιατί όχι? ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ [email protected] για να μας ενημερώσετε.

Άρθρα που αναφέρονται σε αυτό το επεισόδιο:

  • Οι 36 ερωτήσεις που οδηγούν στην αγάπη
  • Μάθετε ποιες εφαρμογές εξαντλούν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας στο iPhone
  • Ο απόλυτος οδηγός βίντεο για το iPhone X σας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Εφαρμογές (και ένα βιβλίο!) που αναφέρονται σε αυτό το επεισόδιο:

  • 36 Ερωτήσεις (Ελεύθερος)
  • Νυχτερινός ουρανός (Ελεύθερος)
  • World Made by Hand: A Novel

Χρήσιμοι σύνδεσμοι:

  • Γίνετε iPhone Life Insider
  • Εγγραφείτε για το δωρεάν ενημερωτικό δελτίο Συμβουλής της ημέρας
  • Στείλτε email στο Podcast
  • Εγγραφείτε σε iPhone Life περιοδικό

Μεταγραφή του επεισοδίου 77:

David Averbach: Γεια σας και καλωσορίσατε στο iPhone Life Podcast. Είμαι ο David Averbach, Διευθύνων Σύμβουλος και Εκδότης του iPhone Life Magazine.

Sarah Kingsbury: Είμαι η Sarah Kingsbury, Senior Web Editor του iPhone Life Magazine.

Leanne Hays: Είμαι η Leanne Hays. Παραλίγο να πέσω από την καρέκλα μου, συγγνώμη. Είμαι η Leanne Hays, μια Web Writer στο iPhonelife.com.

David Averbach: Αυτό είναι το δεύτερο podcast της Leanne. Ελπίζουμε μέχρι την τρίτη να μπορέσει να μείνει στην καρέκλα της. Θα δούμε.

Leanne Hays: Θα είμαι κοντός για πάντα, οπότε δεν θα λειτουργήσει ποτέ. Συγγνώμη.

David Averbach: Ναι, αυτό είναι δίκαιο. Αυτό είναι δίκαιο. Έχουμε μια υπέροχη εκπομπή για εσάς σήμερα. Η Sarah και εγώ θα σας δώσουμε την πρακτική μας κριτική για το HomePod, για την οποία είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι. Αλλά πριν ξεκινήσουμε, θέλουμε να φτάσουμε σε όλα τα άλλα αγαπημένα μας θέματα. Θα ξεκινήσουμε με το iPhone Life Tip of the Day. Εάν δεν το έχετε τσεκάρει, φροντίστε να εγγραφείτε στο iPhone Life Tip of The Day. Είναι το δωρεάν ενημερωτικό μας δελτίο.

Μεταβείτε στο iPhoneLife.com/dailytips για να εγγραφείτε. Η αγαπημένη μου συμβουλή από αυτήν την εβδομάδα, και αυτή είναι στην πραγματικότητα μία από τις αγαπημένες μου συμβουλές όλων των εποχών, γι' αυτό είμαι ενθουσιασμένος που σας λέω γι' αυτό, και αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να καταλάβετε ποιες εφαρμογές εξαντλούν την μπαταρία σας. Συμβαίνει πολύ συχνά ότι για κάποιο λόγο ξαφνικά η μπαταρία σας θα αρχίσει να αδειάζει πολύ πιο γρήγορα από ό, τι στο παρελθόν. Μέχρι, νομίζω ότι αυτό είναι νέο στο iOS 11. Έχω δίκιο σε αυτό ή αυτό ήταν το iOS 10;

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι είναι το iOS 10.

David Averbach: Εντάξει, αλλά πριν από το iOS 10, μπορούσατε απλώς να μην ξέρετε τι συμβαίνει, και έτσι η σύσταση ήταν να ανοίξετε το πρόγραμμα εκκίνησης της εφαρμογής σας και να κλείσετε όλες τις εφαρμογές. Αυτό στην πραγματικότητα, παρεμπιπτόντως, δεν σας εξοικονομεί πλέον τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για αυτό. Αυτή είναι η κατανόησή μου. Ξέρω ότι αυτό είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα.

Sarah Kingsbury: Εννοώ ότι δεν ξέρω ότι έχει συμβεί ποτέ.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Εκτός κι αν μια εφαρμογή ήταν δυσλειτουργική, οπότε το κλείσιμό της θα ήταν επειδή θα έπρεπε να ανοίξει ξανά, αλλά διαφορετικά δεν καταναλώνουν πραγματικά την μπαταρία στο παρασκήνιο.

David Averbach: Ναι, οπότε αν έκανα μια λίστα με τους πέντε κορυφαίους μύθους των εφαρμογών μου για iPhone, αυτός θα ήταν πιθανώς το νούμερο ένα. Έχω δει τόσους πολλούς ανθρώπους να πηγαίνουν και να προσπαθούν να κλείσουν όλες τις εφαρμογές τους για να βελτιώσουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους. Στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιεί μπαταρία εάν βρίσκεται στο παρασκήνιο, με εξαίρεση το εάν έχει πρόβλημα ή Εάν χρησιμοποιεί, ορισμένες από τις εφαρμογές σας που μπορείτε να έχετε στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν GPS στο παρασκήνιο και αυτό θα μπορούσε να το κάνει το.

Αντί να παίζετε το παιχνίδι εικασίας, τώρα αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να πάτε, να ανοίξετε το τηλέφωνό σας, να πάτε στις ρυθμίσεις και μετά να πάτε στην μπαταρία. Θα... Έκανα ένα βήμα εκεί; Όχι, μπαταρία, και θα δείξει ποιες εφαρμογές καταναλώνουν την μπαταρία, ώστε να ξέρετε.

Sarah Kingsbury: Θέλω να είμαι σαφής όμως, εάν χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή πολύ, θα χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη ποσότητα της μπαταρίας σας. Αυτό δεν είναι απαραίτητα σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά, είναι απλώς ένα σημάδι ότι χρησιμοποιείτε πολύ αυτήν την εφαρμογή. Εάν βλέπετε το Facebook στην κορυφή, η λύση μπορεί να είναι να εξετάσετε τις συνήθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Ναι, εντάξει, αλλά εδώ είναι μια ωραία συμβουλή μπόνους. Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ 24 ωρών και επτά ημερών. Μπορείτε να δείτε συχνά ότι οι επτά ημέρες θα σας δώσουν μεγαλύτερο μέγεθος δείγματος, επομένως εξαρτάται λιγότερο από αυτό που μόλις χρησιμοποιήσατε εκείνη την ημέρα, αλλά επίσης υπάρχει ένα μικρό εικονίδιο ρολογιού στη δεξιά γωνία. Όταν το πατάτε, σας λέει πόσο η εφαρμογή καταναλώνει μπαταρία επειδή επεξεργαζόταν στην οθόνη σε σχέση με το παρασκήνιο. Η επεξεργασία του παρασκηνίου είναι συχνά το κρυφό υλικό.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Βασικά, εάν η χρήση της μπαταρίας είναι δυσανάλογη με τον χρόνο που χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή, αυτό είναι σημάδι ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά και ο David αναφέρατε το θέμα του GPS. Εάν αισθάνεστε ότι μια εφαρμογή εξαντλεί την μπαταρία σας επειδή παρακολουθεί συνεχώς την τοποθεσία σας, το κλείσιμό της στο πρόγραμμα εναλλαγής εφαρμογών δεν θα κάνει καλό.

David Averbach: Ναι, καλό σημείο.

Sarah Kingsbury: Πρέπει πραγματικά να μπεις στις ρυθμίσεις και να το αλλάξεις. Είναι κάτω από το απόρρητο, τις ρυθμίσεις τοποθεσίας σας; Είστε ήδη στις ρυθμίσεις σας, γιατί δεν το κάνετε;

David Averbach: Εντάξει.

Sarah Kingsbury: Τότε συνήθως οι εφαρμογές θα ενεργοποιούνται μόνο κατά τη χρήση, ποτέ ή πάντα, ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε.

David Averbach: Είναι λοιπόν το απόρρητο, οι υπηρεσίες τοποθεσίας. Στη συνέχεια, σας δείχνει μέσω εφαρμογής. Σας δείχνει, όπως έλεγε η Sarah, θα σας δείξει αν είναι, σας δίνει το εικονίδιο GPS και αν είναι μωβ χρησιμοποιείται αυτήν τη στιγμή, αν είναι γκρι, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείται τις τελευταίες 24 ώρες. Αυτός είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος, συνιστώ να το παρακολουθείτε περιοδικά, επειδή μερικές φορές οι εφαρμογές παρακολουθούν την τοποθεσία που δεν έχουν καμία επιχείρηση να παρακολουθεί την τοποθεσία σας.

Sarah Kingsbury: Σωστά.

David Averbach: Τις περισσότερες φορές είναι καλοήθης. Το κάνουν για να μπορούν να σας δίνουν τις σωστές ειδοποιήσεις την κατάλληλη στιγμή ή κάτι τέτοιο, αλλά παρόλα αυτά είναι αξίζει να το διαβάσετε και να βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε την τοποθεσία σας μόνο με τις εφαρμογές που θέλετε να μοιραστείτε την τοποθεσία σας με.

Sarah Kingsbury: Σωστά.

David Averbach: Επίσης επειδή σας εξοικονομεί μπαταρία. Θέλω να παίξω ένα εξαιρετικά διασκεδαστικό παιχνίδι που ονομάζεται ποιες εφαρμογές εξαντλούν την μπαταρία σας/ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούμε περισσότερο. Παιδιά παιχνίδι;

Sarah Kingsbury: Όχι.

David Averbach: Ωραία. Ανοίγω. Ας το κάνουμε. Ενώ ανοίγουν, θα κάνουμε αυτό το ερώτημα της ημέρας. Στείλτε μας ένα email, ενημερώστε μας ποιες εφαρμογές εξαντλούν την μπαταρία σας/ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείτε περισσότερο. Για υπενθύμιση, πήγαινε στις ρυθμίσεις, μπαταρία και μετά θα σου δείξει. Μπορώ να πάω πρώτος. Δεν αποτελεί έκπληξη το Facebook, τις τελευταίες επτά ημέρες, τέσσερις ώρες. Αυτό δεν είναι τρομερό, τέσσερις ώρες σε επτά ημέρες. Όχι τρομερό. Υποστηρίξτε με εδώ άνθρωποι.

Leanne Hays: Ναι.

David Averbach: Το Instagram ακολουθείται από αλληλογραφία, ακολουθούμενο από μηνύματα, ακολουθούμενο από podcast και ακολουθούμενο από το Chrome. Θα μπορούσα να σου το είχα πει. Είναι αυτά που χρησιμοποιώ πάντα. Όλα αυτά είναι ο χρόνος στην οθόνη. Η εφαρμογή Podcast μου, αν και ανακαλύπτω, έχει περίπου τρεις ώρες επεξεργασίας στο παρασκήνιο, επομένως εξαντλεί λίγο την μπαταρία μου.

Sarah Kingsbury: Έχω πραγματικά Safari πέντε ώρες την τελευταία εβδομάδα.

David Averbach: Αυτό συμβαίνει επειδή τώρα δεν έχετε τις εφαρμογές Facebook ή χρησιμοποιείτε το Safari για πρόσβαση στο Facebook;

Sarah Kingsbury: Όχι. Είναι επειδή νομίζω ότι εν μέρει επειδή για κάποιο λόγο, παρόλο που το έχω διαγράψει, νομίζω ότι υπάρχει απλώς κάποιο είδος σφάλματος με Yahoo αυτή τη στιγμή επειδή έχω αφαιρέσει τον λογαριασμό από την εφαρμογή αλληλογραφίας μου και τον έχω επανεγκαταστήσει πολλές φορές και στέλνει το μήνυμα μόνο μία φορά σε ένα ενώ. Αισθάνομαι κάπως σαν κάποιος που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την AOL επειδή μου αρέσει, αλλά το Yahoo είναι ο κύριος λογαριασμός email μου, οπότε τον ελέγχω πολλές φορές την ημέρα. Στη συνέχεια, ενώ είμαι online, καταλήγω να κάνω κλικ σε έναν σύνδεσμο σε ένα email και να περιηγηθώ και ...

David Averbach: Μπαίνω στον πειρασμό να σας βοηθήσω να το διορθώσετε, αλλά έχω την αίσθηση ότι γνωρίζετε όλες τις συμβουλές που ξέρω. The Fetch Versus, ναι.

Sarah Kingsbury: Τα έχω περάσει όλα αυτά.

David Averbach: Εντάξει, εντάξει. Μια γρήγορη συμβουλή μπόνους επειδή έχουμε ξεφύγει από τα ζιζάνια εδώ, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το iMap και όχι το Pop για το email σας, επειδή το Pop Email είναι ένας πραγματικά απαρχαιωμένος τρόπος να βλέπει κανείς το email που λαμβάνει πραγματικά βιδωτός. Ξέρω ότι η Σάρα δεν το κάνει αυτό, αλλά μου θυμίζει και αυτό το tip.

Sarah Kingsbury: Ναι, τότε ειδήσεις, διάβασα πολλές ειδήσεις. Τότε αυτό είναι απίστευτα ενοχλητικό, οπότε…

David Averbach: Σας επιτρεπόταν να μην μας τα πείτε.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι πρέπει να ομολογήσω.

Leanne Hays: Η Sarah είναι ένα πολύ ειλικρινές άτομο.

David Averbach: Ναι, αυτό είναι αλήθεια.

Sarah Kingsbury: Έχω παίξει πολύ το 2048.

David Averbach: Α, μου αρέσει.

Sarah Kingsbury: Λατρεύω το 2048.

Leanne Hays: Τι είναι;

Sarah Kingsbury: Είναι ένα παιχνίδι. Είναι σαν να μετακινείτε βασικά πλακίδια σε διαφορετικές κατευθύνσεις και ξεκινούν σε δύο και τέσσερα και τα προσθέτετε και προσπαθείτε να πάρετε ένα πλακίδιο που είναι 2048. Τότε μπορείτε να συνεχίσετε από εκεί.

David Averbach: Ναι, το παιδικό παιχνίδι του 2048.

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω. Το υψηλότερο που έχω πάρει είναι 4096 και είχα δύο 4096.

David Averbach: Είχα 8000 πλακάκια.

Sarah Kingsbury: Δεν το έχω κάνει. Η μόνη φορά που είχα δύο πλακάκια 4096 ήταν σαν δύο πλακάκια ανάμεσά τους, οπότε είμαι σαν...

David Averbach: Ναι, το μισώ.

Sarah Kingsbury: Δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψεις από αυτό.

Leanne Hays: Νιώθω ότι αυτή είναι μια τρύπα από κουνέλι που δεν πρέπει ποτέ να κατέβω. Θα περάσω ώρες. Ξέρω ότι θα το κάνω. Δεν μπορώ να το κάνω.

Sarah Kingsbury: Είχα διαγράψει αυτήν την εφαρμογή από το τηλέφωνό μου και, ενώ ήμουν στο CES με τον David, τον παρατήρησα να το παίζει και είπα, "Ω, θυμάμαι πόσο μου άρεσε αυτό." Τώρα θυμάμαι γιατί το έσβησα από το τηλέφωνό μου, γιατί μου αρέσει το.

David Averbach: Αυτή μπορεί να είναι μία από τις εφαρμογές μας που παρουσιάζουμε σήμερα, υποθέτω. Είναι δωρεάν και...

Leanne Hays: Προφανώς εθιστικό.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... είναι πολύ εθιστικό. Είναι το μόνο παιχνίδι που παίζω με ειλικρίνεια γιατί είναι το τέλειο ποσό πρόκλησης, αλλά δεν παίρνει και πολύ την προσοχή σας. Μερικά από τα παιχνίδια που είναι σαν πολύ συναρπαστικά, είναι σαν να μην θέλω να σηκώσω το τηλέφωνό μου και να το κάνω για μερικά λεπτά, αλλά είναι σαν να είμαι στη σειρά, μπορώ απλώς να παίξω το 2048. Άρα είναι πραγματικά διασκεδαστικό. Λήνα λοιπόν.

Leanne Hays: Ναι. Έχω Sleep Genius για 58,4 ώρες. Η εφαρμογή μου για ύπνο.

David Averbach: Τι ποσοστό της μπαταρίας σας; Γιατί αυτό ήταν το, για όσους από εσάς δεν ακούτε τακτικά...

Sarah Kingsbury: Είναι αυτές οι τελευταίες επτά ημέρες;

Leanne Hays: Ναι, αυτές είναι οι τελευταίες επτά ημέρες.

Sarah Kingsbury: Α, σωστά, επειδή κοιμάσαι σαν οκτώ ώρες την ημέρα;

Leanne Hays: Ας ελπίσουμε. Αυτό είναι το σχέδιο. Περισσότερα αν μπορώ.

David Averbach: Για όσους από εσάς δεν ακούσατε το τελευταίο επεισόδιο, αυτή ήταν η αγαπημένη εφαρμογή της Leanne. Είμαι περίεργος τώρα να μάθω, εξαντλεί την μπαταρία σας;

Leanne Hays: Λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει το 26% της μπαταρίας μου, επομένως δεν είναι τρομερό. Μετά έχω το Messenger, το κανονικό μου τηλέφωνο, μουσική, φωτογραφίες, μηνύματα. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο σούπερ συναρπαστικό. Σκίτσο για δουλειά, αυτό είναι μόνο 2%. Τριάντα εννέα λεπτά επεξεργασία φωτογραφιών στην οθόνη την τελευταία εβδομάδα. Kindle, YouTube, Pinterest, Night Sky. Ω, το Instagram είναι εκεί, το FaceTime, απλά κάτι κανονικό.

Sarah Kingsbury: Πέρασε 10 λεπτά την τελευταία εβδομάδα στο Instagram.

David Averbach: Ουάου. Ήμουν στις τρεις ώρες, κάτι που ήμουν περήφανος για τον εαυτό μου. Ήμουν σαν, "Αυτό ήταν χαμηλό".

Leanne Hays: Δεν ακολουθώ πραγματικά πάρα πολλούς ανθρώπους ή έχω πάρα πολλούς followers. Μου αρέσουν τα φίλτρα για τους δικούς μου σκοπούς.

David Averbach: Αυτό είναι δίκαιο.

Leanne Hays: Οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι για μένα.

Sarah Kingsbury: Πέρασα μόνο μία ώρα στο Instagram.

David Averbach: Εντάξει, ξεκάθαρα κέρδισα το παιχνίδι του Instagram.

Leanne Hays: Ναι! Μου άρεσε η φωτογραφία του σκύλου σου.

David Averbach: Ναι, το ξέρω, λέω «Είσαι στο Instagram. Σου άρεσε η φωτογραφία του σκύλου μου».

Leanne Hays: Μου αρέσει η φωτογραφία του σκύλου σου.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Εντάξει, οπότε ξεφύγαμε από τα ζιζάνια εδώ. Στείλτε μας ένα email, [email protected]. Πείτε μας ποιες είναι οι πιο χρησιμοποιούμενες εφαρμογές σας και πείτε μας τι σας εξέπληξε με αυτό. Υπήρχε κάτι εκεί που σας εξέπληξε που χρησιμοποιείτε πολύ; Χρησιμοποιήσατε το Facebook περισσότερες από τέσσερις ώρες; Με χτύπησες; Στείλτε μας ένα email. Στη συνέχεια, προχωρήστε.

Sarah Kingsbury: Περίμενε, περίμενε. Αλλά αν θέλετε περισσότερες συμβουλές όπως αυτή…

David Averbach: Εγγραφείτε στο iPhoneLife.com/dailytips. Το είπα στην αρχή. Η Ντόνα δεν είναι εδώ. Είμαι σαν ...

Sarah Kingsbury: Έχει περάσει τόσος καιρός που δεν μπορούσα να θυμηθώ.

David Averbach: Υπάρχουν πάρα πολλές εφαπτομένες στη μέση. Εάν θέλετε την premium συνδρομή, βεβαιωθείτε ότι έχετε εγγραφεί στο iPhoneLife/Insider και δεν έχουμε χορηγός, οπότε παίρνω αυτήν τη θέση χορηγίας σήμερα για να σας πω για τον καταπληκτικό νέο μας οδηγό, το iPhone 10 Οδηγός. Ξέρω ότι το ανέφερα και την περασμένη εβδομάδα, αλλά αν έχετε ένα iPhone 10 και δεν είστε συνδρομητής στο iPhone Life Insider, δεν ξέρω τι κάνετε με τη ζωή σας γιατί αυτός ο οδηγός είναι εκπληκτικός. Θα σας διδάξει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το τηλέφωνό σας. Υπάρχουν τόσες πολλές μικρές συμβουλές και κόλπα.

Είναι μια εντελώς νέα διεπαφή χρήστη και η Donna σας καθοδήγησε σε όλο αυτό. Έτσι, το iPhoneLife.com/Insider για να εγγραφείτε σε αυτό. Μερικές φορές, παιδιά, μας στέλνετε ένα email όταν εγγραφείτε από το podcast και μου αρέσει πολύ να ακούω νέα σας γιατί με κάνει να νιώθω σαν να γεια σου, στην πραγματικότητα κάνουμε τη δουλειά μας εδώ, οπότε αν εγγραφείτε και σας αρέσει ή δεν σας αρέσει, σε κάθε περίπτωση, στείλτε μας τα σχόλιά σας στο [email protected]. Εκτός από τον οδηγό τι παίρνετε, λαμβάνετε μια καθημερινή συμβουλή βίντεο, λαμβάνετε μια ψηφιακή συνδρομή στο περιοδικό μας και μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις στη Σάρα που ελπίζουμε ότι σχετίζονται με το iPhone και το iPad σας. Σάρα, ποια ήταν η αγαπημένη σου ερώτηση αυτή την εβδομάδα;

Sarah Kingsbury: Έλαβα μια ερώτηση από έναν Insider που ήθελε να μάθει πώς να αλλάξει το προεπιλεγμένο μήνυμα απάντησης στο iPhone του. Αυτό είναι ενδιαφέρον. Νιώθω πολύς κόσμος, το φωνητικό ταχυδρομείο είναι ένα τέτοιο βασικό χαρακτηριστικό που πολλοί άνθρωποι δεν το ρυθμίζουν ποτέ επειδή οι άνθρωποι δεν αφήνουν καν φωνητικά μηνύματα πολλές φορές. Αλλά μερικές φορές εσείς, εγώ προσωπικά πιστεύω στη δημιουργία του αυτόματου τηλεφωνητή μου, παρόλο που δεν το χρησιμοποιώ τόσο πολύ και μετά, υπάρχουν πολλοί λόγοι, όπως επαγγελματικά ή οποιοσδήποτε άλλος, για τους οποίους θα έπρεπε να ορίσετε τον αυτόματο τηλεφωνητή σας πάνω.

David Averbach: Φαίνεται σημαντικό.

Sarah Kingsbury: Ναι. Στη συνέχεια, φυσικά, όταν κάποιος αφήνει ένα μήνυμα, θέλετε να γνωρίζει ότι πραγματικά αφήνει ένα μήνυμα για εσάς και γι' αυτό είναι καλή ιδέα να αλλάξετε το προεπιλεγμένο μήνυμα. Αυτό που κάνετε λοιπόν είναι να ανοίξετε την εφαρμογή του τηλεφώνου και να αγγίξετε την καρτέλα αυτόματου τηλεφωνητή κάτω δεξιά και, στη συνέχεια, να πατήσετε χαιρετισμό επάνω αριστερά και μετά να πατήσετε προσαρμοσμένο. Στη συνέχεια, μπορείτε απλώς να ηχογραφήσετε τον χαιρετισμό σας και να πατήσετε διακοπή όταν τελειώσετε.

Στη συνέχεια, μπορείτε να το αναπαράγετε και αν νομίζετε ότι ακούγεται περίεργο, μπορείτε να το επαναλάβετε. Στη συνέχεια, όταν είστε χαρούμενοι, μπορείτε απλώς να αγγίξετε, τι χτυπάτε; Απλώς πατήστε αποθήκευση. Στη συνέχεια, θα έχετε ένα μήνυμα τηλεφωνητή και οι άνθρωποι θα ξέρουν ότι το αφήνουν για εσάς και είναι καλό. Δεν μου αρέσει να αφήνω μηνύματα για το "Αφήστε ένα μήνυμα για αυτόν τον αριθμό τηλεφώνου". Λέω «δεν ξέρω».

David Averbach: Μπορώ να σας πω το κατοικίδιό μου με ηχογραφήσεις όπως αυτή; Τα άτομα που σας ζητούν να αφήσετε το όνομά σας, τον αριθμό σας και την ώρα που καλέσατε. Επειδή είναι σαν πρώτα απ 'όλα, όλοι ξέρουμε πώς να αφήσουμε ένα φωνητικό μήνυμα σε αυτό το σημείο, και δεύτερον, και οι τρεις Αυτές οι πληροφορίες, τουλάχιστον δύο από αυτές, βρίσκονται ήδη στο τηλέφωνό σας, τον αριθμό σας και την ώρα που έχετε που ονομάζεται.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Αυτά από τις μέρες του τηλεφωνητή.

David Averbach: Ναι, ναι, νομίζω ότι όλοι μπορούμε να προχωρήσουμε.

Leanne Hays: Μπορώ να σας πω το αγαπημένο μου φωνητικό μήνυμα που άκουσα πρόσφατα;

David Averbach: Ναι.

Leanne Hays: Κάτι που, εντάξει, για επαγγελματικούς σκοπούς δεν μπορούσες να το κάνεις αυτό, αλλά είχα μια φίλη που ηχογράφησε τον αυτόματο τηλεφωνητή της λέγοντας: "Γεια, έφτασες στον αυτόματο τηλεφωνητή μου. Μην ενοχλείτε. Αν δεν μου στείλεις μήνυμα, δεν θα με κρατήσεις».

Sarah Kingsbury: Πρέπει να ομολογήσω, όταν οι άνθρωποι μου άφηναν φωνητικά μηνύματα, τους τηλεφωνούσα ή τους έστελνα μήνυμα και τους έλεγα: "Γεια πώς πάει?" Αλλά τώρα που υπάρχει μεταγραφή του αυτόματου τηλεφωνητή, έχω λίγες περισσότερες πληροφορίες προτού τους καλέσω ή στείλω μήνυμα τους.

David Averbach: Μου αρέσει όταν οι άνθρωποι αφήνουν φωνητικά μηνύματα επειδή πολλές φορές οι άνθρωποι με καλούν περίπου πολύ καιρό οι άνθρωποι μου στέλνουν μήνυμα ότι αν λάβω ένα τηλεφώνημα από κάποιον, στην πραγματικότητα μπορεί να είμαι λίγο νευρικός. Είμαι σαν, ω, αυτό πρέπει να είναι έκτακτη ανάγκη ή κάτι τέτοιο. Λαμβάνω ένα φωνητικό μήνυμα που λέει: "Γεια, καλώντας για οτιδήποτε..." Είμαι εντάξει, όχι έκτακτης ανάγκης. Μπορώ να χαλαρώσω.

Sarah Kingsbury: Όταν με καλέσουν τα παιδιά μου, δεν έχει σημασία τι κάνω, θα σταματήσω και θα απαντήσω στο τηλέφωνο επειδή δεν χρησιμοποιούν το τηλέφωνο [δεν ακούγεται 00:14:25]. Πρέπει λοιπόν να είναι έκτακτη ανάγκη, σωστά;

David Averbach: Ακριβώς. Εντάξει, στη συνέχεια έχουμε ένα email από έναν από τους ακροατές μας από την ημερήσια ερώτηση μας την περασμένη εβδομάδα. Για όσους από εσάς δεν το ακούσατε, την περασμένη εβδομάδα μιλήσαμε με τη Leanne για το γρήγορο τηλέφωνό της, το τελευταίο podcast θα έπρεπε να πω. Δεν ήταν την περασμένη εβδομάδα. Σας ρωτήσαμε παιδιά θα πηγαίνατε χωρίς το τηλέφωνό σας; Υπάρχει κάποιο μέρος της χρήσης του τηλεφώνου σας που θεωρείτε ότι είναι ανθυγιεινό; Λάβαμε αυτό το μήνυμα από τον Στίβεν.

Είπε, "Σας ευχαριστώ πολύ για το podcast." Καλώς ήρθες, Στίβεν. «Όπως πάντα τους περιμένω με ανυπομονησία. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να πάω χωρίς το iPhone μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, γνωρίζοντας ότι δεν θα μπορούσα να το φτάσω ανάλογα με την περίσταση. Εξαρτώμαι από το iPhone για τόσα πολλά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έμαθα πριν από πολύ καιρό ότι το iPhone είναι ένα απαραίτητο κομμάτι προσωπικής τεχνολογίας που έχει βελτιώσει τη ζωή μου.

Μπορεί να συγκριθεί με ρολόι χειρός. Νιώθω ότι το χρειάζομαι. Για να αποδείξουμε αυτό το σημείο, πόσες φορές έχει φύγει κάποιος από το σπίτι μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσει ότι άφησε το τηλέφωνό του στο σπίτι μόνο για να γυρίσει πίσω για να το πάρει; Δεν νομίζω ότι έχω…» Λοιπόν, θα σταματήσω εκεί. Είναι αλήθεια. Ποτέ, πολύ, πολύ σπάνια ξεχνάω τις θέσεις του τηλεφώνου μου για τον ίδιο λόγο. Στην πραγματικότητα, αν προσπαθώ να θυμηθώ να φέρω κάτι μαζί μου, θα το βάλω από το τηλέφωνό μου γιατί πάντα θυμάμαι το τηλέφωνό μου.

Sarah Kingsbury: Κι εγώ.

David Averbach: Οπότε σίγουρα συμφωνώ με αυτό. «Δεν νομίζω ότι έχω αρνητικές συνήθειες». Δεν συμφωνώ με αυτό για μένα. «Υπάρχουν ενοχλήσεις που επικαλούμαι όπως επισημάνθηκε στο podcast, ειδοποιήσεις από ορισμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά τις κλείνω και αυτές. Η προσωπική τεχνολογία κατά τη γνώμη μου έχει εμπλουτίσει τη ζωή μου σε σημείο που δεν νομίζω ότι δεν θα είχα ποτέ κάποιον τύπο μαζί μου ανά πάσα στιγμή».

Sarah Kingsbury: Είμαι με τον Στίβεν.

David Averbach: Είμαι με τον Steven, ναι. Σας ευχαριστούμε καταρχάς που μας στείλατε αυτό το email και, δεύτερον, συμφωνώ μαζί σας. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα από τα βασικά σημεία για μένα από το να έκανα γρήγορα το τηλέφωνο πέρυσι και να προσπαθήσω να ζήσω χωρίς αυτό στο Μεξικό είναι ότι προσθέτει τόση αξία στη ζωή μας. Ναι, υπάρχουν αρνητικές συνήθειες που αναπτύσσουμε και τις οποίες πρέπει να μάθουμε να τις διαχειριζόμαστε καλύτερα, αλλά νομίζω ότι πραγματικά ενισχύει τη ζωή μας.

Sarah Kingsbury: Επίσης, είναι πιθανό να έχετε αρνητικές συνήθειες που δεν βελτιώνουν τη ζωή σας χωρίς το τηλέφωνό σας. Νομίζω ότι αν χρησιμοποιείς το τηλέφωνό σου με τρόπους που σου αποσπούν την προσοχή από τη ζωή σου, αν δεν ήσουν, πιθανότατα θα έβλεπες Netflix ή θα διάβαζες ένα περιοδικό ή κάτι τέτοιο που μπορεί να μην θεωρείτε ότι έχει καλή αξία, αλλά επίσης αισθάνομαι ότι όλοι αξίζουν να χαλαρώσουν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουν αξία ό, τι κάνετε [crosstalk 00:17:03].

David Averbach: Μερικές φορές έπρεπε να παίξεις το 2048.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Ακριβώς.

Leanne Hays: Αυτό με κάνει να σκεφτώ ένα από τα αγαπημένα μου είδη μυθιστορημάτων για ανάγνωση είναι τα μετα-αποκαλυπτικά μυθιστορήματα. Τώρα ξέρετε κάτι νέο για μένα, αλλά πραγματικά δεν έχω διαβάσει ένα μετα-αποκαλυπτικό μυθιστόρημα όπου το Ο συγγραφέας συζητά τη μετάβαση που πρέπει να κάνουν οι χαρακτήρες χρησιμοποιώντας smartphone ή άλλα τεχνολογία. Θα μιλήσουν για το ω, τώρα δεν υπάρχει ρεύμα, αλλά ουάου, τώρα πρέπει να ψάξω να δω αν υπάρχουν διηγήματα ή μυθιστορήματα εκεί έξω που μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία.

Sarah Kingsbury: Μιλούν ότι πρέπει να μάθουν να διαβάζουν χάρτες ξανά;

Leanne Hays: Όχι, όχι. Δεν το κάνουν. Είναι απλά τόσο ενδιαφέρον.

David Averbach: Ω, φίλε, θα ήμουν τόσο χαμένος.

Leanne Hays: Τώρα πρέπει να πάω, πρέπει να πάω να βρω μερικά νέα βιβλία ή ενδεχομένως να γράψω μια μικρή ιστορία.

David Averbach: Ορίστε. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μετα-αποκαλυπτικό μυθιστόρημα;

Leanne Hays: Θεέ μου, άνοιξες ένα...

David Averbach: Ξέρω, μόνο ένα. Ενας.

Leanne Hays: Εντάξει. Υπάρχει μια σειρά που ονομάζεται A World Made By Hand και είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον όπου μέσα από πολιτικές αναταραχές και μια σειρά από γρίπη και αποτυχίες των καλλιεργειών ...

David Averbach: Έτσι ξεκινά κάθε μετα-αποκαλυπτικό μυθιστόρημα.

Leanne Hays: Λοιπόν, μερικά από αυτά είναι ένα μεγάλο τεράστιο γεγονός, αλλά ...

David Averbach: Ναι, ναι, πειράζω.

Leanne Hays:... Μερικά από αυτά είναι πιο ρεαλιστικά όπου υπάρχουν πολλά πράγματα στοιβαγμένα. Είναι ο JH Kunstler και έχει γράψει τέσσερα από αυτά τώρα. Τους αγαπώ.

David Averbach: Θα συνδέσουμε με αυτά στο iPhoneLife.com/podcast, αν θέλετε να το ελέγξετε, ώστε να μην χρειάζεται να γράψετε Kunstler. Εντάξει, στη συνέχεια, έχουμε λίγο χρόνο, οπότε θα συνδυάσουμε ενότητες εδώ. Σας ρίχνω παιδιά για μια μπάλα καμπύλης. Είτε εφαρμογή ή εξοπλισμός που μας άρεσε είτε παράπονα/μάθηση. Συνδυάζουμε αυτές τις ενότητες, ώστε να είναι δωρεάν για όλους. Ποιος θέλει να πάει πρώτος;

Sarah Kingsbury: Έμαθα κάτι.

David Averbach: Εντάξει. Τι έμαθες?

Sarah Kingsbury: Το έμαθα ενώ έπαιζα με το HomePod μου χθες το βράδυ. Ξέρετε πότε ακούτε μουσική και μερικές φορές σαν ένα τραγούδι έχει πολύ δυνατή ένταση και ένα τραγούδι είναι πραγματικά ήσυχο;

David Averbach: Mm-hmm (καταφατική).

Sarah Kingsbury: Είναι κάπως ενοχλητικό. Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να βιώσετε αυτή την ενόχληση. Μπορείτε να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις Apple Music και να ενεργοποιήσετε τον έλεγχο ήχου και, στη συνέχεια, αυτό θα κάνει την ένταση όλων των τραγουδιών σας ίδια.

David Averbach: Ω, αυτό είναι πολύ ωραίο. Για την ιστορία, το Spotify έχει και αυτό για τους ακροατές του Spotify εκεί έξω.

Sarah Kingsbury: Το HomePod το έχει και εγώ και έπαιζα μαζί του και είπα "Τι είναι αυτό;" Το έψαξα στο Google και...

David Averbach: Αυτό είναι ωραίο.

Sarah Kingsbury:... Έλεγα: «Θα έπρεπε να το είχα ήδη μάθει, αλλά τώρα το ξέρω και είμαι πολύ χαρούμενος».

Leanne Hays: Τώρα μπορείτε να το μοιραστείτε με τον κόσμο.

David Averbach: Θα κάνω κάτι cheesy και θα προτείνω μια εφαρμογή για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Είναι αυτή η διασκεδαστική εφαρμογή, που ονομάζεται 36 Ερωτήσεις. Είστε εξοικειωμένοι με αυτό;

Sarah Kingsbury: Όχι.

Leanne Hays: Νομίζω ότι διάβασα μια ιστορία των New York Times.

David Averbach: Ναι, υπήρχε μια ιστορία των New York Times για αυτό.

Sarah Kingsbury: Ω, εντάξει, ναι, είμαι εξοικειωμένη με αυτό.

David Averbach: Ναι. Ο ψυχολόγος ανέπτυξε αυτήν την εφαρμογή και η ιδέα πίσω από αυτήν ήταν μια εφαρμογή, υποθέτω ότι αυτό που βρήκε ήταν ένα από τα Τα κλειδιά για να ερωτευτούν οι άνθρωποι ήταν, δεν μπορώ να θυμηθώ τον όρο, αλλά η διαπροσωπική σύνδεση ή κάποιος όρος σαν αυτόν. Βασικά συνδέθηκε σε βαθύ επίπεδο, και έτσι ανέπτυξε ένα κουίζ και είναι μια μικρή διαδικασία που είναι υποτίθεται ότι θα σε κάνει να ερωτευτείς κάποιον, αυτό είναι το άρθρο των New York Times σχετικά με. Μπορούμε να δημοσιεύσουμε και σε αυτό.

Νομίζω ότι όλα αυτά είναι λίγο ανόητα. Παρ 'όλα αυτά, ανέπτυξαν μια εφαρμογή και νομίζω ότι είναι διασκεδαστικό να το κάνεις γιατί βασικά σου κάνει 36 προσωπικές προσωπικές ερωτήσεις και είναι μια διασκεδαστική διαδικασία να περάσεις με έναν φίλο ή σύντροφο. Στην πραγματικότητα το έχω κάνει με φίλους που κάνουν παρέα και είναι διασκεδαστικό, γιατί είναι πολύ προσωπικές ερωτήσεις που πραγματικά δεν θέλω να απαντήσω μπροστά σε κόσμο, και αυτό είναι μέρος του είναι ότι σε αναγκάζει να είσαι πραγματικά ευάλωτος Μακριά. Διασκεδάστε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Sarah Kingsbury: Ναι, αλλά τι σημαίνει αν ο σύντροφός σας δεν θέλει να κάνει το κουίζ; Δεν θέλουν να σε ερωτευτούν;

David Averbach: Ναι. Δεν το σκέφτηκα καλά.

Leanne Hays: Λοιπόν, ίσως, ίσως δεν είναι καλό πράγμα για το πρώτο ραντεβού ή ίσως θα μπορούσατε να βρείτε την λιγότερο προσωπική από τις 36 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε.

David Averbach: Δεν το έχω κάνει ποτέ σε πρώτο ραντεβού. Νομίζω ότι θα ήταν ένα καταπληκτικό πρώτο ραντεβού. Θα ήταν εξαιρετικά άβολο, αλλά θα ήταν σαν να το ανέβασες στο 11.

Sarah Kingsbury: Στην πραγματικότητα είχα αυτή τη συζήτηση με τον σύντροφό μου σχετικά με τις 36 ερωτήσεις.

David Averbach: Αλήθεια; Είναι υπέροχο.

Sarah Kingsbury: Αν θέλετε να το κάνετε αυτό στο πρώτο ραντεβού και συμφωνήσαμε και οι δύο, όχι.

Leanne Hays: Και μόνο που είπες ότι πράγματι έκανε τις παλάμες μου να αρχίσουν να ιδρώνουν. Ακόμα ιδρώνουν. Είμαι σαν θεέ μου, όχι. Υποθέτω ότι είμαι ένας από εκείνους τους ανθρώπους που λένε, "Θα πρέπει να αφιερώσεις το χρόνο σου για να με γνωρίσεις".

David Averbach: Ορίστε. Ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις για αυτό. Το να ερωτευτείς στο πρώτο ραντεβού θα ήταν επικίνδυνο. Όχι ότι θα συνέβαινε πραγματικά, αλλά Leanne, ας προχωρήσουμε.

Leanne Hays: Εντάξει. Αυτή την εβδομάδα μου άρεσε πολύ η εφαρμογή Night Sky.

David Averbach: Ω ναι, μου αρέσει αυτό.

Leanne Hays: Ναι, λοιπόν, αυτό είναι μια δωρεάν εφαρμογή, ναι, δωρεάν, και μπορείτε να κατευθύνετε το τηλέφωνό σας προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και θα σας δείξει τους αστερισμούς, τα μονοπάτια των πλανητών. Σας δείχνει επίσης δορυφόρους, που δεν είχα ιδέα πόσοι ήταν οι δορυφόροι μέχρι που είδα όλες τις μικρές εικόνες. Αλλά πραγματικά μου άρεσε να βλέπω πού βρίσκονται οι αστερισμοί και πώς κινούνται. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Η κόρη μου ασχολείται επίσης.

Sarah Kingsbury: Cool.

David Averbach: Υπέροχα. Ναι, μου αρέσει αυτό γιατί, είναι διασκεδαστικό να κάθεσαι εκεί και να χαζεύεις τον νυχτερινό ουρανό, αλλά είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό αν είσαι καθισμένος έξω, κοιτάς τα αστέρια και βλέπεις κάτι που φαίνεται πολύ φωτεινό ή έναν αστερισμό, όπως αυτό που είναι ότι? Μπορείτε πραγματικά, μπορείτε να το κάνετε με δύο τρόπους. Μπορείτε να το δείξετε στον αστερισμό, θα σας πει, αλλά μπορείτε να κάνετε και το αντίστροφο. Μπορείς να είσαι σαν να είναι ο Άρης απόψε και θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο τηλέφωνο και να καταλάβεις πού βρίσκεται.

Leanne Hays: Δεν είχα χρησιμοποιήσει ακόμα αυτή τη δυνατότητα. Αυτό είναι ωραίο.

David Averbach: Τώρα νομίζω ότι μπορεί να είμαι, υπάρχουν πολλές διαφορετικές εφαρμογές που μοιάζουν πολύ, οπότε θα πρέπει να συγκρίνουμε αν πράγματι μιλάμε για την ίδια εφαρμογή. Είμαι σίγουρος ότι όλα έχουν αυτή τη λειτουργικότητα. Εντάξει, ας το κάνουμε, ας μιλήσουμε για το HomePod.

Sarah Kingsbury: Πώς ήταν το στήσιμο;

David Averbach: Εντάξει, τόσο spoiler, ακούγεται ότι είχες πολύ περισσότερα προβλήματα από ό, τι είχα εγώ.

Sarah Kingsbury: Το έκανα.

David Averbach: Δεν ήταν ιδιαίτερα ομαλό όμως και ένιωσα αηδιασμένος για αυτό γιατί όταν είχα μιλήσει για το HomePod πριν το αποκτήσω και ήμουν συγκρίνοντάς το, πώς νόμιζα ότι θα ήταν με την Alexa, παραπονιόμουν ότι η ρύθμιση της Alexa ήταν κάπως δύσκολη και ότι η Apple κάνει τα πράγματα πολύ εύκολα στήνω. Ήταν μια πολύ απλή διαδικασία, αλλά μου απέτυχε δύο φορές.

Sarah Kingsbury: Α, μόνο δύο φορές.

David Averbach: Ναι, μόνο δύο φορές ευτυχώς. Για όσους από εσάς έχετε το HomePod ή σκοπεύετε να το αποκτήσετε, αυτό που ανακάλυψα ότι λειτούργησε για μένα, πρώτα απ 'όλα, βάζετε το τηλέφωνο, το μόνο που έχετε να κάνετε θεωρητικά είναι να βάλετε το τηλέφωνο κοντά στο HomePod και το μικρό εικονίδιο εμφανίζεται στο τηλέφωνό σας που λέει, "Θέλετε να ρυθμίσετε το HomePod;" Χτυπάτε ναι, σας καθοδηγεί σε μερικές προτροπές και τελειώσατε.

Θεωρητικά λοιπόν, αν υποθέσουμε ότι πάει ομαλά, είναι πολύ εύκολο. Στην πράξη, απέτυχε δύο φορές για μένα και αυτό που έμαθα είναι ότι έπρεπε να κρατήσω την εφαρμογή, το τηλέφωνό μου πάνω από το HomePod και να κάνω σίγουρα το τηλέφωνό μου ήταν ενεργοποιημένο, κάτι που δεν ξέρω αν ήταν απλώς συσχετισμός ή αιτιώδης συνάφεια, αλλά λειτούργησε όταν το έκανα ότι.

Sarah Kingsbury: Δεν χρειάστηκε, η θέση όσο ήταν κοντά δεν ήταν πρόβλημα. Έλαβα το μήνυμα σφάλματος, όπως άρχισα να ρυθμίζω το HomePod μου περίπου στις 10:30 το βράδυ και το ολοκλήρωσα...

David Averbach: Λάθος νούμερο ένα.

Sarah Kingsbury: Ναι, το ολοκλήρωσα, είναι πραγματικά δύσκολο για μένα να αγκαλιάσω τη νέα τεχνολογία, όπως όταν παίρνω ένα νέο τηλέφωνο μερικές φορές περιμένω μέρες πριν καν ανοίξω το κουτί. Δεν ξέρω τι είναι για μένα.

Leanne Hays: Κάνω το ίδιο πράγμα.

David Averbach: Αλήθεια; Ω, είμαι το αντίθετο. Μαγειρεύαμε, η κοπέλα μου και εγώ μαγειρεύαμε το δείπνο και σταμάτησα τα πάντα και άρχισα να το ανοίγω σε σημείο που λέει: «Μπορείς να με βοηθήσεις; Τα πράγματα καίγονται».

Sarah Kingsbury: Ναι, το ξέρω. Μου στείλατε μήνυμα και λέτε, "Το HomePod σας είναι εκεί", την Παρασκευή. «Είναι στο γραφείο». Ήμουν σαν, "Ω, καλύτερα να πάω να το πάρω." Στη συνέχεια, το βράδυ πριν θα ηχογραφήσουμε το podcast λέω, "Ω, θα προτιμούσα να περιμένω άλλη μια εβδομάδα πριν άνοιξε αυτό το πλαίσιο, αλλά θα πρέπει να το κάνω αυτό." Ξεκίνησα στις 10:30 και συνέχισα να λαμβάνω το μήνυμα σφάλματος τόσες φορές που αποφάσισα να το Google και βρήκα ένα λύση.

Αν λοιπόν έχετε την ίδια εμπειρία με εμένα, έχει να κάνει με την εφαρμογή Home. Δεν θα βρείτε τις ρυθμίσεις του HomePod στο μενού ρυθμίσεών σας. Θα βρίσκονται στην εφαρμογή Home.

David Averbach: Ναι, το βρήκα αμέσως. Βρήκα ότι ήταν κάπως αντίθετο. Περίμενα εκεί, όπως το Apple Watch έχει μια εφαρμογή Apple Watch. Αυτός δεν το έκαναν αυτό. Η εφαρμογή Home είναι απλώς ένα περίεργο μέρος για να το θέσω κατά τη γνώμη μου. Θέλω να πω, υποθέτω ότι έχει νόημα.

Sarah Kingsbury: Υποθέτω ότι είναι ένα έξυπνο αξεσουάρ για το σπίτι, δεν ξέρω. Ναι. Θα ήθελα να έχω πρόσβαση σε αυτό στις ρυθμίσεις μου. Αλλά αν ανοίξετε την εφαρμογή Home όταν εμφανίζεται αυτό το μήνυμα σφάλματος πολύ, θα λέει κάτι σαν αναδιαμόρφωση ή αναζήτηση και θα είναι κάπως περιστροφικό. Αν το αφήσετε να κάνει τη δουλειά του, τελικά στο κάτω μέρος μπορεί να διαρκέσει έως και μισή ώρα.

David Averbach: Geez.

Sarah Kingsbury: Θα δείτε ένα πράγμα που βασικά λέει αναδιαμόρφωση. Έτσι, πατήσετε αυτό, θα συμβεί γρήγορα και, τουλάχιστον για μένα, η ρύθμιση του HomePod μόλις πέρασε χωρίς πρόβλημα μετά από αυτό.

David Averbach: Εντάξει. Οπότε αμέσως από το ρόπαλο, είχε κάποιες δυσκολίες. Τώρα που το χρησιμοποιείτε, ας ξεκινήσουμε με τη συνολική εντύπωση. Θα το έδινες, πόσα αστέρια θα του έδινες;

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω, δεν νομίζω ότι είμαι ακόμα εκεί.

David Averbach: Δεν είσαι έτοιμος να του δώσεις αστέρια;

Sarah Kingsbury: Όχι. Είναι ενδιαφέρον γιατί νιώθω ότι βρίσκω ότι οι ρυθμίσεις δεν είναι διαισθητικές και μετά πραγματικά δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα σε αυτές τις ρυθμίσεις.

David Averbach: Ναι, υπάρχουν πολύ λίγες ρυθμίσεις, κάτι που είναι καλό και κακό.

Sarah Kingsbury: Αισθάνομαι ότι η Apple προσπαθεί σκόπιμα να σε κάνει να της μιλήσεις ως τον κύριο τρόπο με τον οποίο κάνεις το HomePod σου να κάνει πράγματα. Αυτό απαιτεί, στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιώ τόσο πολύ το Siri εκτός και αν είμαι μόνος μου γιατί είναι περίεργο να μιλάς στο τηλέφωνό σου μπροστά σε άλλους ανθρώπους.

David Averbach: Κατά κάποιο τρόπο βρήκα ότι το να μιλάς με έναν ομιλητή είναι λιγότερο περίεργο.

Sarah Kingsbury: Αισθάνεται λιγότερο περίεργο.

David Averbach: Νομίζω ότι είναι επειδή μέρος του περίεργου πράγματος του να μιλάς σε ένα τηλέφωνο είναι ότι σε ακούει λάθος τόσο πολύ συχνά, ενώ το ηχείο φαίνεται να άκου με καλύτερα, οπότε είναι πραγματικά ντροπιαστικό όταν κάθεσαι εκεί προσπαθώντας να κάνεις κάτι σαν πέντε φορές και η Siri δεν μπορεί να σε ακούσει και όλοι κοιτάζουν εσείς.

Sarah Kingsbury: Ναι. Ναί.

Leanne Hays: Το βρίσκω, νομίζω ότι έχω εντοπίσει τον λόγο για τον οποίο δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ το Siri. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να μιλάω σε κάτι που μου φαίνεται ότι είναι μια οντότητα χωρίς συναισθηματικές αντιδράσεις. Εάν μιλάτε σε ένα άτομο, λαμβάνετε αυτό το feedback. Εάν μιλάτε με έναν σκύλο, λαμβάνετε αυτή την ανατροφοδότηση.

David Averbach: Είναι σαν την παράξενη κοιλάδα.

Leanne Hays: Ναι.

Sarah Kingsbury: Δοκιμάστε να τηλεφωνήσετε στη Siri Alexa. Θα πάρετε συγκίνηση.

Leanne Hays: Αλλά αυτό είναι κάτι που έβαλε ένας προγραμματιστής για να είναι αστείος. Νομίζω ότι καθώς η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά και μπορείτε να έχετε περισσότερη πραγματική συναισθηματική αλληλεπίδραση, νομίζω ότι θα γίνει πιο άνετο.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι θα γίνει πιο ανατριχιαστικό.

David Averbach: Ναι, νομίζω ότι κατεβαίνουμε στην παράξενη κοιλάδα πριν πάμε ψηλότερα.

Sarah Kingsbury: Για παράδειγμα, όταν κοιτάς τα ρομπότ, όσο πιο ζωντανά είναι, τόσο πιο ανατριχιαστικά είναι.

David Averbach: Εντάξει, έχω χρησιμοποιήσει τις λέξεις uncanny valley μερικές φορές, οπότε αυτή είναι μια περιγραφή για κάτι που συμβαίνει με την τεχνητή νοημοσύνη και με ρομπότ, το οποίο είναι όσο γίνεται πιο ρεαλιστικό, γίνεται όλο και πιο εύκολο στη χρήση μέχρι να γίνει πολύ ρεαλιστικό και μετά θα έχετε αυτήν την κοιλάδα όπου είναι μυστηριώδης. Επομένως, είναι παράξενο, όπου είναι ανατριχιαστικό. Τότε, αν γίνει ακόμα καλύτερο από αυτό, τότε είναι τέλειο και το λατρεύουν όλοι.

Λοιπόν, σαν να υπάρχει αυτού του είδους το κενό όπου, αν είναι σωστό σε λάθος επίπεδο ρεαλισμού, είναι πολύ αληθινό αλλά δεν αισθάνεται αρκετά αληθινό, και αυτό είναι η παράξενη κοιλάδα.

Sarah Kingsbury: Μόλις ανακάλυψα πώς να αλληλεπιδράσω, οπότε έβαλα τη Siri να μου διαβάζει τις ειδήσεις και να μου λέει για τον καιρό και να ρυθμίζει ξυπνητήρια και να παίζει λίστες αναπαραγωγής, ώστε να ήταν ενδιαφέρον. Μετά, φυσικά, υπάρχει η εμπειρία του ηχείου, αλλά θέλω να ακούσω πώς είναι η συνολική εμπειρία σας με το HomePod μέχρι στιγμής.

David Averbach: Ναι. Θα έλεγα αναστεναγμός, περίπλοκος. Ως επί το πλείστον, οι ανταλλαγές είναι αυτές που περίμενα, δηλαδή έχει τη λειτουργικότητα... Επειδή βρίσκεται στο οικοσύστημα της Apple, έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι νομίζω η ευκολία εγκατάστασης, παρόλο που είχαμε κάποιες αποτυχίες. Νομίζω ότι η Apple θα το διορθώσει και θα είναι εύκολο να ρυθμιστεί. Είναι εύκολο να ενσωματωθεί. Δεν χρειαζόταν να το συνδέσεις με κάτι άλλο.

Απλώς ήταν ήδη ενσωματωμένο στον λογαριασμό σας στο iCloud. Μπορεί να στείλει μηνύματα κειμένου. Μπορεί να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις. Αυτά είναι πράγματα που η Alexa δεν μπορεί να κάνει πολύ καλά. Η Alexa μπορεί να στέλνει μηνύματα κειμένου μόνο στο Android και ακόμη και τότε είναι κάπως περίπλοκο.

Sarah Kingsbury: Τι γίνεται με το Google Home;

David Averbach: Καταλαβαίνω ότι δεν νομίζω ότι κανένας από τους δύο το κάνει, αλλά μπορεί να κάνω λάθος. Έκανα έρευνα για την Alexa. Δεν νομίζω ότι κανένας από τους δύο το κάνει. Η ποιότητα των ηχείων είναι καλύτερη από την Alexa-ish. Νομίζω ας το φυλάξουμε για λίγο ξεχωριστή συζήτηση. Οπότε συνολικά θα έλεγα ότι μου αρέσει, απολαμβάνω να έχω φωνητικές εντολές, αλλά αυτό που μπορεί να κάνει είναι πολύ περιορισμένο, κάτι που περίμενα και όπως θα μπούμε νομίζω ότι το ηχείο είναι καλό, αλλά όχι εκπληκτικό.

Sarah Kingsbury: Ναι. Μια κοινή κριτική που έχω δει είναι ότι το μπάσο είναι πραγματικά βαρύ και μετά σχεδόν εξαφανίζεται στη μεσαία κατηγορία.

David Averbach: Ναι, αυτή ήταν ακριβώς η εμπειρία μου.

Sarah Kingsbury: Και το δικό μου. Το πιο απογοητευτικό μέρος σε αυτό είναι ότι δεν υπάρχει χειροκίνητος ισοσταθμιστής. Αποφάσισαν ότι θα έπρεπε απλώς να λειτουργεί και έτσι απλώς εξισορροπεί αυτόματα μόνο κατά κάποιο τρόπο όχι. Έτσι, σύγκρινα, έχω πραγματικά μια λίστα αναπαραγωγής δοκιμών ήχου στο τηλέφωνό μου, οπότε πήγα ...

David Averbach: Αυτό είναι καταπληκτικό.

Sarah Kingsbury:... μέσα από το UI Megaboom μου, το οποίο λατρεύω και το ηχείο Siri και, λοιπόν, ένιωσα ότι υπήρχε κάπως πλούσιος, σαν να ένιωθα ότι υπήρχε ένα πιο γεμάτο φάσμα από την άποψη του πόσο υψηλό και χαμηλό και πλούσιο ήταν, ναι, προτίμησα το UI Boom συνολικά γιατί είχα το πλήρες εύρος όπως με τα μεσαία εύρη, και επίσης θα μπορούσα να μπω στον ισοσταθμιστή και την εφαρμογή διεπαφής χρήστη και αυτό είναι το Ultimate Yours, και να ανεβάσω τα μπάσα ή θα μπορούσα να το προσαρμόσω ώστε να γίνει ακόμα καλύτερο από ...

David Averbach: Ναι. Μπήκα και έκανα το ίδιο. Έχω τα Libratone Zipps μου, τα οποία μου αρέσουν, γι' αυτό μεγάλωσα το Libratone Zipp και έπαιξα τραγούδια. Δεν έχω playlist δοκιμής ήχου. Κανείς δεν μου είπε για αυτό, οπότε διάλεξα ένα ολόκληρο είδος μεγάλης γκάμα τραγουδιών. Έκανα διαφορετικά είδη. Είχα μια παρόμοια εμπειρία. Το μπάσο είναι εκπληκτικό. Νομίζω ότι είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό μπάσο.

Sarah Kingsbury: Αλλά δεν χρειάζεται όλα τα τραγούδια να είναι σαν μπουμ, μπουμ, μπουμ. Σαν να κουνιέμαι εδώ, σωστά;

David Averbach: Ναι. Αλλά δεν είναι σαν κάποια ακουστικά, για παράδειγμα το Beats by Dre είναι ένοχο για αυτό, όπου θα ανεβάσουν πραγματικά τη βάση, που ακούγεται υπέροχο στο hip hop αλλά δεν ακούγεται καλό σε άλλα πράγματα. Ένιωθα ότι το μπάσο και το χαμηλό τέλος ήταν ένας πολύ πλούσιος ήχος που ακουγόταν καλός σε διαφορετικά είδη. Δεν ήταν απλά σαν χιπ χοπ ή techno μπάσο. Οι μεσαίες και οι υψηλές τιμές πνίγηκαν λίγο εξαιτίας αυτού και η ισορροπία δεν ήταν σωστή.

Τώρα όταν άλλαξα στα Libratone Zipps, επειδή τα μπάσα είναι πολύ καλύτερα στο Apple HomePod, είχε συνολικά κατά τη γνώμη μου έναν πιο πλούσιο ήχο που νομίζω ότι προτιμούσα. Τώρα τα Libratone Zipps κοστίζουν 250 δολάρια. Λοιπόν, το HomePod κοστίζει 350.

Sarah Kingsbury: Το HomePod κοστίζει 350. Ναι.

David Averbach: Τα Libratone Zipps κυκλοφορούν με ενσωματωμένη την Alexa για 250 δολάρια. Τώρα, θα είναι, δεν θα έχει φωνητική ακρόαση, οπότε υπάρχουν πολλά συμβιβασμούς στο παιχνίδι. Το σημαντικό είναι ότι ακουγόταν σαν ένα ηχείο $250 με ενσωματωμένο Alexa $100 ή home smart. Οπότε ακουγόταν περίπου αυτό που θα περιμένατε, ενώ υποτίθεται ότι ακούγονταν κάπως καλύτερα κατά τη γνώμη μου.

Sarah Kingsbury: Λοιπόν, και υπάρχει στην πραγματικότητα μια λύση που ανακάλυψα, η οποία είναι αντί να μιλήσω στη Siri απευθείας στο HomePod και να πω, "Γεια, παίξτε αυτήν τη λίστα αναπαραγωγής", εάν κάνετε AirPlay τη μουσική από έναν υπολογιστή ή το τηλέφωνό σας, ειδικά οι υπολογιστές και τα Mac διαθέτουν πολύ καλά εργαλεία ισοσταθμιστή και έτσι μπορείτε να το κάνετε ότι. Μπορείτε να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις Apple Music στο τηλέφωνό σας ή στον υπολογιστή σας και να προσαρμόσετε τα μπάσα και τα πρίμα και αυτό θα βοηθήσει με τις διαφορές. Νιώθω ενοχλημένος που πρέπει να το κάνω.

David Averbach: Ναι, καλά, και δεν ξέρω ότι είμαι αρκετά κοντά σου σε αυτό. Για μένα, ένιωθα ότι θα έπρεπε να ήταν καλύτερο ηχείο, αλλά συνολικά βρήκα ότι η εμπειρία ακρόασης ήταν καλύτερη από το Libratones, το οποίο ούτως ή άλλως χρησιμοποιούσα. Έτσι ήταν περισσότερο σαν να αξίζει τα χρήματα για το premium ηχείο όταν δεν είναι απαραίτητα καλύτερο; Αλλά δεν νομίζω ότι η ποιότητα του ήχου ήταν τόσο τρομερή σε σημείο που θα έβαζα αναγκαστικά φασαρία με τις ρυθμίσεις για να την προσαρμόσω. Προσωπικά.

Sarah Kingsbury: Είναι καλός ομιλητής.

David Averbach: Ναι, ακριβώς. Και έτσι απλά για να το πλαισιώσετε, είναι ένα πολύ ωραίο ηχείο, αλλά πληρώνετε 350 $. Απλώς περιορίζεται, σε είδος αλλαγής ταχυτήτων, περιορίζεται σε άλλες λειτουργίες.

Sarah Kingsbury: Εντάξει, αλλά μιλώντας για άλλες λειτουργίες, νιώθετε, νιώθω περισσότερη έμπνευση τώρα για να ξεκινήσω, δεν έχω ασχοληθεί πραγματικά με το να δημιουργήσω ένα έξυπνο σπίτι. Έχω μερικά έξυπνα φώτα που είναι προγραμματισμένα να ανάβουν και να σβήνουν σε συγκεκριμένες ώρες, αλλά πραγματικά δεν έχω ασχοληθεί πέρα ​​από αυτό να δημιουργήσω ένα έξυπνο σπίτι. Τώρα που μπορώ απλώς να μιλήσω με τη Siri και να πάω να στήσω αυτές τις σκηνές και μετά απλώς να πω στη Siri τι να κάνει, νιώθω πολύ περισσότερο κίνητρο. Τι γίνεται με εσάς;

David Averbach: Είμαι πολύ στο μικρό έξυπνο σπίτι μου. Δεν έχω πολλές ρυθμίσεις, αλλά έχω θερμοστάτη Nest. Έχω δύο έξυπνα βύσματα, το καθένα συνδεδεμένο σε θερμάστρα στο μπάνιο μου, ένα συνδεδεμένο σε θερμάστρα στην κρεβατοκάμαρά μου. Έτσι, ανοίγω και σβήνω πολύ συχνά τις θερμάστρες στην κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο μου με το Siri. Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που έβαλα το HomePod μου στην κρεβατοκάμαρά μου γιατί μετά μπορώ να το προσαρμόσω, οπότε μου αρέσει πολύ.

Να μιλήσω για μερικά πράγματα που μου αρέσουν στο HomePod γιατί νομίζω ότι δεν ήταν κακή εμπειρία. Είναι απλά περίπλοκο. Πρώτα απ 'όλα, η ακρίβεια στο άκουσμα ήταν πολύ υψηλή. Αυτό είναι κάτι στο οποίο έκαναν πολλές δοκιμές και βρήκαν ότι ήταν υψηλότερο τόσο από την Alexa όσο και από το Google Home, κάτι που με εξέπληξε.

Sarah Kingsbury: Αλήθεια;

David Averbach: Η ακρίβεια ήταν μεγαλύτερη, αλλά αυτό που μπορούσε να κάνει ήταν χαμηλότερο. Έτσι, θα μπορούσε να κάνει περίπου το 52% των εργασιών που ζήτησαν, ενώ η Alexa και το Google Home θα μπορούσαν να κάνουν νομίζω σαν 80 ή 90. Εντάξει, αυτό μου αρέσει. Μου αρέσει που με ακούει καλά και σίγουρα σχεδίαζα να το χρησιμοποιήσω για έξυπνα οικιακά πράγματα, αλλά και πάλι, δεν έχουν δεξιότητες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ να συνδέσω το Nest σε αυτό. Επίσης, μερικά άλλα πράγματα που με ενόχλησαν, πράγματα που έπρεπε να κάνει η Apple που θα της έδιναν ένα πλεονέκτημα επειδή είναι στο οικοσύστημα, συνδέστε το με άλλες εφαρμογές που είναι ενσωματωμένες στο τηλέφωνό σας, όπως το ημερολόγιό σας για παράδειγμα. Προσθήκη πραγμάτων στο ημερολόγιό σας.

Sarah Kingsbury: Όχι, δεν μπορείς. Δεν το έχω δοκιμάσει.

David Averbach: Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, κάτι που είναι τρελό για μένα. Επίσης, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή podcast. Επίσης τρελός για μένα. Αυτά λοιπόν είναι πράγματα που πιστεύω ότι θα διορθωθούν, αλλά η Apple έπρεπε να το είχε κάνει.

Sarah Kingsbury: Εννοώ ότι μπορείτε να κάνετε podcast AirPlay, αλλά και πάλι, δεν πρέπει να το κάνετε.

David Averbach: Ναι, μπορείτε να AirPlay. Το άλλο πράγμα που μου αρέσει πολύ στο ηχείο είναι ότι το AirPlay μέχρι τώρα ήταν ένα ως επί το πλείστον αναξιόπιστο μέσο για μένα. Έχετε ηχεία AirPlay;

Sarah Kingsbury: Όχι, αυτή είναι η πρώτη μου.

David Averbach: Εντάξει. Ως επί το πλείστον, οι άνθρωποι έχουν σταματήσει να τα χρησιμοποιούν. Ήταν πολύ δημοφιλές όταν πρωτοκυκλοφόρησε το AirPlay, αλλά στη συνέχεια έγινε λίγο μη δημοφιλές επειδή έπεσε πολύ. Αυτός είναι ένας πολύ πιο αξιόπιστος τρόπος χρήσης του. Μου αρέσει το AirPlay μέσω Bluetooth γιατί Α, δεν χρειάζεται να ασχολείσαι τόσο με τη σύζευξη. Μερικές φορές το Bluetooth προσπαθεί να αρπάξει την ποιότητα του ήχου σας, προσπαθεί να αρπάξει τον ήχο σας από το τηλέφωνό σας όταν δεν το θέλετε, όπως κάνει αυτόματα ζεύγη από εσάς. Μπορεί να είναι περίπλοκο να συνδυάζεται με πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό, αλλά γενικά μου αρέσει το AirPlay. Είναι επίσης μια ροή υψηλής πιστότητας, επομένως θεωρητικά είναι υψηλότερης ποιότητας ήχος. Έτσι, το γεγονός ότι αυτό το AirPlay λειτουργεί για μένα μου αρέσει πολύ.

Sarah Kingsbury: Λοιπόν ξέρετε, μου αρέσει να έχω ανθρώπους στο σπίτι μου και να τους δίνω πρόσβαση στα ηχεία μου Bluetooth και αν έχουν τηλέφωνο Android, δεν μπορούν να μεταφέρουν πράγματα AirPlay στο HomePod μου.

David Averbach: Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Αυτό είναι αλήθεια.

Sarah Kingsbury: Το οποίο αν δεν σας αρέσει το γούστο τους στη μουσική θα μπορούσε να είναι χρήσιμο. Επειδή όποιος ζητά από το HomePod σας να παίξει μουσική μπορεί πραγματικά να επηρεάσει τη μουσική που επιλέγει να παίξει η Siri αργότερα για εσάς. Παρόλο που μπορείτε να μεταβείτε στην εφαρμογή Home και να αγγίξετε 3D το εικονίδιο HomePod και να μεταβείτε στις λεπτομέρειες και να απενεργοποιήσετε το ιστορικό ακρόασης και αυτό θα διατηρήσει τις δικές σας προσεκτικά επιλεγμένες μουσικές προτιμήσεις.

Leanne Hays: Λοιπόν, αυτό είναι σαν ένα προληπτικό μέτρο που πρέπει να λάβετε εάν έρθει ένας φίλος που πρόκειται να κάνει κατάχρηση των προνομίων του HomePod.

David Averbach: Πώς βρήκες, γιατί εγώ, ένα από τα κύρια παράπονά μου που δεν έχω καν πει επειδή είναι τόσο προφανές ότι χρησιμοποιώ το Spotify και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Spotify μαζί του και είμαι πραγματικά ενοχλημένος σχετικά με αυτό.

Sarah Kingsbury: [crosstalk 00:38:49].

David Averbach: Ναι. Λοιπόν, μπορώ να το AirPlay, αλλά το όλο νόημα του να έχω ένα έξυπνο ηχείο επειδή πληρώνω επιπλέον για ένα έξυπνο ηχείο είναι να μπορώ να χρησιμοποιώ φωνή για να το ελέγξω. Πώς βρήκατε το Apple Music με αυτό; Ήταν ωραίο να το ελέγχεις με φωνή;

Sarah Kingsbury: Είναι ενδιαφέρον να μάθω ποιες είναι οι μουσικές μου προτιμήσεις. Ακριβώς όπως, "Hey Siri, παίξε λίγη μουσική". Είναι ένας ενδιαφέρον συνδυασμός μουσικής. Επειδή έχω λίστες αναπαραγωγής που τρέχω σε αυτήν τη μουσική και δεν είναι μουσική που θα άκουγα απαραίτητα τον υπόλοιπο χρόνο, αλλά με πιέζει ή ναι, οπότε είναι ενδιαφέρον τι πιστεύει η Siri ότι θέλω να ακούσω προς το.

Αλλά γενικά λειτουργεί πολύ καλά αρκεί να θυμάμαι τα ονόματα των playlist γιατί δεν μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό που η Siri πιστεύει ότι θέλω να ακούσω εντελώς. Αλλά αυτό είναι περισσότερο θέμα Apple Music. Απλώς, αν τρέχετε σχεδόν καθημερινά, το Apple Music σας θα σκεφτεί ότι θέλετε να ακούτε αυτή τη μουσική πολύ.

David Averbach: Έχετε δοκιμάσει, είπατε να παίξω μουσική, έχετε δοκιμάσει άλλα αιτήματα; Τι είδους αιτήματα; Μπορείτε να του ζητήσετε να παίξει μια λίστα αναπαραγωγής ή ένα τραγούδι ή μπορείτε να του ζητήσετε να ονομάσει διαφορετικά είδη νομίζω.

Sarah Kingsbury: Δεν έχω δοκιμάσει είδη, αλλά υποθέτω. Πρέπει. Θα το δοκιμάσω, αλλά ναι, έχω δοκιμάσει λίστες αναπαραγωγής, συγκεκριμένα τραγούδια, απλά παίζω μουσική.

David Averbach: Ένα πράγμα που διάβασα στο διαδίκτυο, δεν μου πέρασε από το μυαλό να ανησυχώ, αλλά είναι πολύ εύλογη ανησυχία κατά τη γνώμη μου, είναι ότι το HomePod δεν έχει φωνή, δεν μπορεί να αναγνωρίσει συγκεκριμένα φωνές. Έτσι, το πλεονέκτημά του είναι ότι μπορείτε να στέλνετε μηνύματα και να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις, αλλά επειδή δεν μπορεί να αναγνωρίσει συγκεκριμένα φωνές, οποιοσδήποτε μπορεί στη συνέχεια να πλησιάσει το τηλέφωνό σας και να πει, "Ακούστε τα μηνύματα κειμένου μου". Απλώς θα τα διαβάσει εσείς.

Sarah Kingsbury: Γι' αυτό, πιστεύω ότι η Apple έχει την ιδέα ότι θα έχουμε HomePods παντού το σπίτι μας και γι' αυτό έβαλα και το HomePod μου στην κρεβατοκάμαρά μου γιατί, και αυτό έχει ρυθμιστεί μόνο... Αυτό έχει ρυθμιστεί για να μου επιτρέπει να κάνω μηνύματα κειμένου και τέτοια πράγματα, αλλά αν το είχα σε ένα δημόσιο μέρος του σπιτιού μου, δημόσιο όπως και σε ανθρώπους εκτός από εμένα, δεν νομίζω ότι θα το επέτρεπα.

David Averbach: Ναι, αλλά αυτό είναι απογοητευτικό γιατί αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του HomePod έναντι του ανταγωνισμού είναι ότι μπορείς να κάνεις τέτοια πράγματα.

Sarah Kingsbury: Ναι, σίγουρα. Νομίζω ότι η αναγνώριση φωνής θα ήταν εξαιρετική. Κάπως έτσι το έχουμε στο iPhone με το Hey Siri, αν και για να είμαστε ειλικρινείς κάθε φορά που κάποιος λέει "Hey Siri", στο γραφείο μας, το τηλέφωνο όλων ακούει "Ναι;"

David Averbach: Αυτό έλεγαν και διαδικτυακά. Το άρθρο που διάβαζα ήταν, ήταν ένα άρθρο του Verge. Μπορούμε να συνδεθούμε και σε αυτό. Είναι ένα εξαιρετικό είδος πλήρους και πιο εις βάθος συλλογής από ό, τι έχουμε χρόνο να κάνουμε σε ένα podcast. Έλεγε ότι υποθετικά τουλάχιστον το Hey Siri αναγνωρίζει τη φωνή στο iPhone. Γιατί δεν το έψησαν;

Sarah Kingsbury: Ναι, γιατί δεν κάνει καλή δουλειά με την αναγνώριση φωνών βασικά.

David Averbach: Ναι. Εντάξει, καμία άλλη σκέψη προτού ζητήσω το είδος του κλεισίματος θα πρέπει να το αγοράσετε ή όχι;

Sarah Kingsbury: Όχι.

David Averbach: Εντάξει. Πρέπει να το αγοράσετε ή όχι;

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι εξαρτάται πραγματικά. Εξαρτάται από το πόσο βρίσκεστε στο οικοσύστημα της Apple, συμπεριλαμβανομένων των άλλων ανθρώπων στη ζωή σας που βρίσκονται στο σπίτι σας, επειδή δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αν δεν έχουν iPhone. Εξαρτάται από το πόσο θαυμαστές είστε του Home Kit και της δημιουργίας ενός έξυπνου σπιτιού. Αν είσαι μεγάλος θαυμαστής, νομίζω ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Τότε, αν θέλετε να έχετε τον πιο πρόσφατο εξοπλισμό, τότε ναι, θα πρέπει να το αγοράσετε. Νομίζω ότι θα βελτιωθεί. Είναι ακριβό και υπάρχει, η ποιότητα των ηχείων δεν είναι τόσο φοβερή όσο πιστεύαμε, αν και εξακολουθεί να είναι πολύ καλό. Οπότε δεν ξέρω.

David Averbach: Ναι. Μπορώ να σας πω το απογοητευτικό μου συμπέρασμα;

Sarah Kingsbury: Τι;

David Averbach: Νομίζω ότι έχει αρκετές δυνατότητες για να με πείσει ότι τελικά θα είναι καλύτερο από το Alexa και το Google Home για χρήστες iPhone. Νομίζω ότι όταν προσθέτουν δεξιότητες τρίτων, και πιστεύω ότι θα το κάνουν επειδή έχουν στο Apple Watch, έχουν προφανώς έχουν εφαρμογές στο τηλέφωνο, όταν προσθέσουν περισσότερες λειτουργίες όπως το ημερολόγιο, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να αγοράσεις το.

Έτσι, αυτό που είναι ενοχλητικό σε αυτό είναι ότι πιστεύω ότι αν το υιοθετήσεις πρώιμα αξίζει να το αποκτήσεις. Είναι διασκεδαστικό να έχεις. Μου αρέσει να το έχω, αλλά είναι δύσκολο, αν είσαι καθημερινός χρήστης που δεν νιώθεις ψυχολογικά να αγοράζεις πάντα τον νέο εξοπλισμό αμέσως, είναι δύσκολο να δικαιολογήσεις ότι ξοδεύεις 350 $ σε αυτό. Αλλά είναι επίσης δύσκολο να δικαιολογήσετε την αγορά ενός Alexa όταν ξέρετε ότι θα είναι καλύτερο ή ενός Echo, όταν ξέρετε ότι θα είναι καλύτερο. Είναι δύσκολο να δικαιολογήσετε την αγορά ενός ηχείου υψηλής ποιότητας που δεν είναι HomePod όταν γνωρίζετε ότι το HomePod θα είναι καλύτερο.

Νομίζω ότι το HomePod στην πραγματικότητα, με έπεισε περισσότερο από όσο νόμιζα ότι ήταν ένα πολλά υποσχόμενο προϊόν για την Apple στο μέλλον, αλλά δεν είναι εκεί. Αλλά επειδή έχει τόσες πολλές υποσχέσεις στο μέλλον, είναι δύσκολο για μένα να πω σε όλους ότι απλά δεν αγοράζουν ηχεία για ένα ή δύο χρόνια, αλλά αυτό είναι κάπως σαν την καλύτερη σύσταση που έχω.

Sarah Kingsbury: Λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με...

David Averbach: Εντάξει.

Sarah Kingsbury: Με το like σου θα είναι καλύτερο από την Alexa.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Εάν ξοδεύετε 350 $ για ένα ηχείο υψηλής ποιότητας, πιθανότατα σκοπεύετε να έχετε αυτό το ηχείο για τουλάχιστον μερικά χρόνια, σωστά;

David Averbach: Mm-hmm (καταφατική).

Sarah Kingsbury: Που σημαίνει ότι για αυτά τα λίγα χρόνια είσαι κλειδωμένος στην Apple. Εάν αναβαθμίσετε το τηλέφωνό σας, πρέπει να μεταβείτε ξανά στο iPhone. Με την Alexa, θα λειτουργεί με το iPhone σας και μετά δεν θα είστε κλειδωμένοι στο οικοσύστημα της Apple.

David Averbach: Ναι, όχι. Το προλόγισα και είναι ένας πολύ καλός πρόλογος για να βεβαιωθώ ότι τονίζουμε, υποθέτοντας ότι είστε αφοσιωμένοι στο οικοσύστημα της Apple. Εάν είστε κάποιος που πηγαινοέρχεται μεταξύ Android ή iPhone, αν έχετε άτομα που έχουν πολλά συσκευές στο σπίτι σας, θέλουν να μπορούν να το χρησιμοποιούν, μερικές είναι Android, δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε Ομιλητής. Δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσετε αυτό το ηχείο και σίγουρα δεν πρέπει να αγοράσετε αυτό το ηχείο.

Αλλά αν είστε κάποιος που έχει επενδύσει αρκετά στο οικοσύστημα της Apple και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι κάπως με την Apple είτε αγοράζετε είτε όχι κατά τη γνώμη μου. Εάν μπείτε στο iPhone, δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό, αλλά έχετε τόσα πολλά πλεονεκτήματα αφού τα πάντα είναι Apple, που είναι ενοχλητικό γιατί είναι ακριβό, αλλά νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι καταλήγουν σε αυτό το στρατόπεδο όπου είσαι είτε Google είτε Android είτε Apple Ανθρωποι. Εάν είστε άτομο της Apple, έχετε το iPhone, ίσως να έχετε ένα Apple Watch, ίσως να έχετε ένα Mac, ίσως να έχετε ένα iPad, αν είστε ήδη αφοσιωμένοι στο οικοσύστημα της Apple, νομίζω ότι αυτό το ηχείο θα είναι πολύ καλύτερο για εσάς από Alexa.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι θα μπορούσε να καταλήξει να είναι λίγο σαν για μένα τουλάχιστον, όπως το Apple Watch, το οποίο πήρα το αρχικό και στην αρχή ήμουν κάπως σαν να μην το καταλάβαινα. Δεν καταλαβαίνω πώς αυτό προσθέτει αξία στη ζωή μου και οι εφαρμογές τρίτων δεν λειτουργούν καθόλου και όλα αυτά τα πράγματα. Αλλά σε αυτό το σημείο είναι το νούμερο ένα αγαπημένο μου αξεσουάρ iPhone. Έχω εμμονή με αυτό. Αισθάνομαι σχεδόν τόσο γυμνός όσο χωρίς το τηλέφωνό μου όταν δεν φοράω το Apple Watch μου.

David Averbach: Είχα την ίδια εμπειρία. Είχα την ίδια εμπειρία με το Apple Watch και επίσης ξέρω ότι ανεβαίνεις ένα iPad, σωστά; Δεν έχετε ένα;

Sarah Kingsbury: Απλώς περιμένω να δω αν θα ανακοινώσουν κάτι αργότερα φέτος.

David Averbach: Το οποίο νομίζω ότι θα κάνουν. Νομίζω ότι είναι έξυπνο.

Sarah Kingsbury: Ναι, και έτσι ναι, αυτή είναι η επόμενη μεγάλη αγορά μου στην Apple.

David Averbach: Είχα την ίδια εμπειρία και με αυτό όπου αν έχετε iPhone και έχετε υπολογιστή δεν χρειάζεστε πραγματικά iPad, αλλά μου αρέσει και μου αρέσει να το χρησιμοποιώ καθημερινά. Οπότε νομίζω ότι μπορεί να είναι στο ίδιο σκάφος για μένα με το HomePod.

Sarah Kingsbury: Ο φόβος μου με ένα iPad είναι ότι δεν θεωρείται πάντα ως προσωπική συσκευή όπως ένα iPhone και κάθε φορά που έχω μιλήσει για την απόκτηση ενός iPad τα μάτια της κόρης μου φωτίζονται.

David Averbach: Ναι, ναι, ναι.

Sarah Kingsbury: Λέει, "Παίρνουμε ένα iPad". Λέω, "Είμαστε, ε;" Θα ήταν εντάξει ίσως αν μπορούσατε να έχετε λογαριασμούς πολλών χρηστών και νιώθω ότι είναι είναι γελοίο που δεν μπορείς τουλάχιστον σε ένα iPad, αλλά δεν μου αρέσει πολύ η ιδέα να συνδεθώ με τον λογαριασμό μου σε ένα iPad και μετά να έχουν όλοι στο σπίτι μου πρόσβαση σε αυτό.

Leanne Hays: Ξέρω ότι η κόρη μου σίγουρα δεν σέβεται την ιερότητα του iPad.

David Averbach: Ναι λοιπόν. Νομίζω ότι αυτό το κάνει. Leanne, σε πείσαμε να αγοράσεις ένα HomePod από αυτή τη συζήτηση;

Leanne Hays: Όχι. Όχι. Συγγνώμη, νομίζω ότι εξακολουθώ να με ενδιαφέρει πραγματικά να χρησιμοποιήσω το iPhone και το iPad, αλλά όπως είπα, η έλλειψη συναισθήματος από την προσπάθεια να μιλήσω με τη Siri, χρησιμοποιώ μετά βίας το Siri στο iPhone μου ακόμη και. Με εκνευρίζει και στην πραγματικότητα η ιδέα της τεχνητής νοημοσύνης με τρελαίνει και εμένα, οπότε δεν είμαι σίγουρος αν ανυπομονώ να είναι η Siri πιο συναισθηματική.

David Averbach: Αυτό είναι δίκαιο. Θα πω ότι απολαμβάνω να χρησιμοποιώ το Siri στο HomePod πολύ περισσότερο και ότι για μένα είναι ένα από τα πράγματα που έκαναν πολύ καλά, ακόμα κι αν παίζω ένα τραγούδι, με καταλαβαίνει και με ακούει. Εάν δεν σας αρέσει το Siri, δεν σας αρέσει το Siri, αλλά αν υποθετικά θέλετε να σας αρέσει το Siri, αλλά δεν απολαμβάνετε τη χρήση του στο τηλέφωνό σας, μπορείτε να το απολαύσετε περισσότερο στο HomePod.

Sarah Kingsbury: Ξέρω ότι κάναμε μια ερώτηση σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, αλλά θέλω επίσης να ακούσω από τους ακροατές μας.

David Averbach: Ναι, θα το έλεγα αυτό.

Sarah Kingsbury: Τι γίνεται με εσάς; Θα πάρετε το HomePod; Το έχεις? Πως σας φαίνεται αυτό? Στείλτε μας email σε podcast. iPhone. Μπορείς απλά να πεις το email;

David Averbach: Το καταλάβατε, [email protected]. Σας ευχαριστώ όλους που ακούσατε.

Sarah Kingsbury: Ευχαριστώ όλους.

Leanne Hays: Επιστροφή στη δουλειά.