Ανακεφαλαίωση WWDC 2019: iOS 13, iPadOS, watchOS 6, macOS Catalina και άλλα

click fraud protection

Στο ειδικό 112ο επεισόδιο του iPhone Life Podcast, η Sarah, η Donna και ο David κάθονται για να αναλύσουν όλα όσα ανακοίνωσε η Apple στο σημερινό Παγκόσμιο Συνέδριο προγραμματιστών. Αναλύουν το συμβάν και εξηγούν όλα τα πιο cool χαρακτηριστικά του επερχόμενου iOS 13, watchOS 6, tvOS 13, macOS Catalina, καθώς και την εισαγωγή ενός νέου iPadOS και τον θάνατο του iTunes.

Κάντε κλικ εδώ για να ακούσετε και να εγγραφείτε. Αν σας αρέσει αυτό που ακούτε, φροντίστε να αφήσετε μια κριτική. Και θυμηθείτε να συντονίζεστε κάθε δεύτερη εβδομάδα για να ακούτε τους συντάκτες μας να μοιράζονται μαζί σας τα πιο πρόσφατα νέα της Apple, τις καλύτερες εφαρμογές, τα κόλπα για το iPhone και τα πιο όμορφα αξεσουάρ.

Αυτό το επεισόδιο σας το έφεραν οι Gobudi και Nomodo. Το μέλλον είναι εδώ με τον ασύρματο θερμαντήρα κούπας και τον φορτιστή τηλεφώνου με πιστοποίηση Qi Nomodo. Διατηρήστε τον καφέ σας ζεστό και φορτίστε γρήγορα το τηλέφωνό σας με αυτόν τον τολμηρό νέο φορτιστή. Εάν χρειάζεστε έναν ευκολότερο τρόπο για τη γάτα σας, τότε

Sand Dipper από το Gobudi είναι η τέλεια σέσουλα! Η ρυθμιζόμενη λαβή αυτής της σέσουλας απορριμμάτων κουμπώνει στη θέση της οπουδήποτε από 21 έως 41 ίντσες. Το καλάθι από διχτυωτό αλουμίνιο είναι ιδανικό για όλα τα είδη απορριμμάτων και καθαρίζεται εύκολα.

Ειδική Έκπτωση για Ακροατές Podcast!

Θέλετε περισσότερο περιεχόμενο iOS που έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη ζωή σας ευκολότερη και πιο παραγωγική; Επίσκεψη iPhoneLife.com/PodcastDiscount και κερδίστε 5 $ έκπτωση από την premium συνδρομή μας στο iPhone Life Insider.

Ερώτηση της εβδομάδας:

Ποιες νέες δυνατότητες λογισμικού σας ενθουσιάζουν περισσότερο; Τι πιστεύατε για την εκδήλωση; ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ [email protected] για να μας ενημερώσετε.

Άρθρα που αναφέρονται σε αυτό το επεισόδιο:

  • Το iOS 13 είναι καθ' οδόν: Σκοτεινή λειτουργία, Ενημερωμένοι χάρτες, βελτιωμένο απόρρητο και ασφάλεια και η νέα φωνή της Siri
  • Η Apple χωρίζει το iPad από το iOS, λανσάρει το iPadOS στο WWDC
  • WWDC 2019: Το Apple Watch φεύγει από το iPhone's Nest με το watchOS 6
  • WWDC 2019: Το εξατομικευμένο tvOS 13 ενισχύει την εμπειρία ροής της Apple TV
  • Οργάνωση και βελτιστοποίηση στο Appleverse: Όλα όσα ανακοίνωσε η Apple στο WWDC Keynote

Χρήσιμοι σύνδεσμοι:

  • Γίνετε μέλος της ομάδας iPhone Life στο Facebook
  • Ενημερωτική παρουσίαση: ρίξτε μια κλεφτή ματιά στα προνόμια μόνο για μέλη
  • Αποκτήστε την έκπτωση Insider για Ακροατές Podcast
  • Εγγραφείτε για το δωρεάν ενημερωτικό δελτίο Συμβουλής της ημέρας
  • Στείλτε email στο Podcast
  • Εγγραφείτε σε iPhone Life περιοδικό

Μεταγραφή του επεισοδίου 112:

Donna Cleveland: Γεια, και καλώς ήρθατε στο επεισόδιο 112 του iPhone Life Podcast. Είμαι η Donna Cleveland, αρχισυντάκτρια στο iPhone Life.

David Averbach: Είμαι ο David Averbach, Διευθύνων Σύμβουλος και εκδότης στο iPhone Life.

Sarah Kingsbury: Και, είμαι η Sarah Kingsbury, ανώτερη συντάκτρια ιστού στο iPhone Life.

Donna Cleveland: Σήμερα έχουμε ένα ειδικό επεισόδιο για εσάς μετά από το παγκόσμιο συνέδριο προγραμματιστών της Apples. Όπου η Apple μόλις αποκάλυψε πολλές νέες ενημερώσεις λογισμικού και μια ενημέρωση υλικού, που θα σας ενημερώσει. Πριν μπούμε στο επεισόδιο και σας δώσουμε την άποψή μας για όλα όσα ανακοίνωσε η Apple, έχουμε μερικούς χορηγούς να σας πούμε. Θα αναλάβει ο Ντέιβιντ.

David Averbach: Ναι. Σας λέμε λοιπόν για το GO BUDDY εδώ και δύο χρόνια. Αναφέρω πάντα πώς έχουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και τα πραγματικά καινοτόμα προϊόντα τους. Σήμερα θα σας πω για ένα νέο προϊόν τους που δεν σχετίζεται με το iPhone αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ πρακτικό όπως όλα τα προϊόντα τους. Και αυτό είναι το Sand Dipper Jr και αυτό είναι για την Kitty Litter. Και πώς λειτουργεί είναι ότι έχει έναν επεκτεινόμενο μακρύ βραχίονα, ώστε να μην χρειάζεται να πλησιάζετε στο Kitty Litter. Και δεν σου πιάνει η σκόνη. Και διευκολύνει τον καθαρισμό από απόσταση. Είναι υψηλής ποιότητας όπως όλα τα προϊόντα τους. Έχουν μεγάλη εγγύηση, πολύ οικονομικά. Οπότε φροντίστε να το ελέγξετε αν έχετε σκύλους στον κόσμο της γάτας εδώ.

Donna Cleveland: Ναι.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Έπρεπε λοιπόν να πάρω συνέντευξη από τη Ρέι Άννα, τη γάτα μας πριν από αυτό το επεισόδιο για να μάθω γιατί θα ήμουν χρήσιμος. Αλλά είναι χρήσιμο που μάθαμε τώρα. Φροντίστε λοιπόν να πάτε να το ελέγξετε. Μπορείτε να κοιτάξετε στο Amazon, λέγεται Sand Dipper Jr ή θα το συνδέσουμε. Εάν μεταβείτε στο iPhonelife.com/podcast. Και το δεύτερο προϊόν μας είναι ένα άλλο νέο προϊόν για το οποίο δεν έχετε ακούσει για το οποίο δεν χρειάζεται να είστε γάτες. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με αυτό. Είναι από μια εταιρεία που ονομάζεται Nomodo. Είναι ένας ασύρματος φορτιστής Qi που διαθέτει επίσης ποτηροθήκη που θα κρατήσει το φλιτζάνι σας ζεστό ή κρύο.

David Averbach: Ιδανικό για το γραφείο σας, είτε στο γραφείο είτε αν έχετε γραφείο στο σπίτι. Και έχεις ένα φλιτζάνι. Έρχεται με το κύπελλο. Μπορείτε να βάλετε τον καφέ σας εκεί και να τον διατηρήσετε ζεστό ή αν έχετε ένα παγωμένο ρόφημα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να του βάλετε ένα κουτάκι. Αν σας αρέσει να πίνετε αναψυκτικά στο γραφείο ή ενεργειακά ποτά. Έτσι, το ένα μισό είναι η ποτηροθήκη και το άλλο μισό είναι oh πιστοποιημένος ασύρματος φορτιστής Qi. Σούπερ πρακτικό και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που τα έχω. Έτσι και πάλι, αυτό είναι ένα προϊόν στο Amazon. Μπορείτε να το ψάξετε. Δεν είναι ασύρματος φορτιστής Nomodo ή θα το κάνουμε αν είναι δύσκολο να το γράψουμε. Πηγαίνετε λοιπόν στο iphonelife.com/podcast και ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς μας.

Donna Cleveland: Ήθελα επίσης να αφιερώσω ένα λεπτό για να σας πω για το καθημερινό μας ενημερωτικό δελτίο με συμβουλές. Εάν μεταβείτε στη διεύθυνση iphonelife.com/dailytips, μπορείτε να εγγραφείτε για να μάθετε πώς να κατακτήσετε το iPhone σας σε λιγότερο από ένα λεπτό την ημέρα. Σας στέλνουμε κάτι που είναι πραγματικά εύκολο να το ακολουθήσετε και είναι ο εύκολος, δωρεάν, αβίαστος τρόπος για να αξιοποιήσετε περισσότερο το iPhone σας. Το οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλοι. Ήθελα επίσης να σας πω για το εμπιστευτικό μας πρόγραμμα. Αυτή είναι η premium υπηρεσία μας. Είναι η συνδρομή επί πληρωμή που σας βοηθά πραγματικά να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη συσκευή σας. Σε οδηγεί στη μάθηση στο επόμενο επίπεδο. Περιλαμβάνει πράγματα όπως εκδόσεις βίντεο όλων των ημερήσιων συμβουλών, ώστε να μπορείτε να ακολουθείτε, να κρατάτε το iPhone σας ενώ το παρακολουθείτε και να ακολουθείτε καθώς προχωράτε.

Donna Cleveland: Έχουμε οδηγούς βίντεο σε βάθος, για παράδειγμα, με το iOS 13 να κυκλοφορεί πολύ σύντομα. Το οποίο πρόκειται να σας πούμε τα πάντα για το τι θα περιλαμβάνει το iOS 13. Θα έχουμε έναν οδηγό μόλις είναι διαθέσιμος, ο οποίος θα σας καθοδηγήσει σε όλες τις νέες δυνατότητες για να βεβαιωθείτε ότι είστε από τους πρώτους ανθρώπους που μπορούν να κατακτήσουν όλες τις νέες συναρπαστικές λειτουργίες. Θα λάβετε ψηφιακή συνδρομή στο περιοδικό iPhone Life και πλήρη πρόσβαση στο αρχείο τευχών μας, το οποίο έχουμε στη διάθεσή σας περισσότερα από 30 τεύχη. Έχετε επίσης την έκδοση premium αυτού του podcast. Αυτό σημαίνει ότι δεν λαμβάνετε καμία από τις διαφημίσεις που συμπεριλαμβάνουμε αυτήν τη στιγμή. Επίσης, λαμβάνετε μια ειδική εικόνα ή μόνο premium έκδοση.

Donna Cleveland: Υπάρχουν επίσης περισσότερες δυνατότητες, αλλά μπορείτε να λάβετε μια ειδική έκπτωση για τη συνδρομή σας για να ακούσετε αυτό το podcast μεταβαίνοντας στη διεύθυνση iphonelife.com/podcastdiscount. Έτσι, μας αρέσει να περιποιούμαστε τους ακροατές μας στο podcast, να τους προσφέρουμε κάτι ξεχωριστό. Θα λάβετε 5 $ έκπτωση στην ετήσια συνδρομή σας.

David Averbach: Ναι. Και πριν βουτήξουμε σε αυτό, μόνο μια γρήγορη προειδοποίηση, η Donna και εγώ αναρρώνουμε και οι δύο από την πανούκλα. Έτσι, αν έχουμε περιστασιακά κρίσεις βήχα, θα ξέρετε γιατί, αλλά θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να το κρατήσουμε μαζί. Όσοι είστε-

Donna Cleveland: Είναι πολύ καλύτερα από την προηγούμενη εβδομάδα.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... ναι. Όσοι ήσασταν στην τάξη μας, κάνουμε ένα μάθημα αρχαρίων αυτή τη στιγμή. Η Ντόνα κι εγώ βήξαμε και οι δύο μια καταιγίδα καθ' όλη τη διάρκεια της υπόθεσης. Θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε, αλλά ζητάμε συγγνώμη για τον βήχα που έχουμε.

Donna Cleveland: Ναι.

Sarah Kingsbury: Πολύ χαίρομαι που κάθομαι δίπλα και στους δύο σας.

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Ορκίζομαι ότι δεν είναι μεταδοτικό. Πριν προχωρήσουμε σε όλα όσα συνέβησαν σήμερα, θέλαμε να διαβάσουμε μερικά σχόλια από τους ακροατές μας την περασμένη εβδομάδα, ειδικά επειδή θα είναι διασκεδαστικό. Θα είναι χαρούμενοι για αυτό που συνέβη τελικά με το iOS 13, επειδή οι ακροατές ήταν ενθουσιασμένοι με τη σκοτεινή λειτουργία. Και αυτό ήταν ένα από τα μεγάλα χαρακτηριστικά του iOS 13. Εδώ, λοιπόν, ο Dave Roaden λέει, "Χρησιμοποιώ τη σκοτεινή λειτουργία στο Mac μου από τότε που έγινε διαθέσιμη και μου αρέσει. Ανυπομονώ να το περιμένω στο iPhone μου." Ο Garth λέει, "Ρωτάς για τη σκοτεινή λειτουργία. Όχι, δεν χρησιμοποιώ τη σκοτεινή λειτουργία, αλλά θα ήθελα να μπορώ να αλλάξω το χρώμα του χαρτιού αλληλογραφίας και άλλων πραγμάτων."

Donna Cleveland: Λοιπόν, νομίζω ότι για να το κάνετε αυτό, θα χρησιμοποιήσετε τη σκοτεινή λειτουργία. Αλλά αλλάζει την εμφάνιση της εφαρμογής αλληλογραφίας. Έτσι θα είναι ωραίο. Ο Steve λέει, "Έχω χρησιμοποιήσει τη σκοτεινή λειτουργία περιστασιακά στο Mac μου, αλλά όχι τόσο πολύ στο iPhone μου." Λοιπόν, όχι ακόμα στο iPhone σας. Πρέπει να πω ότι όταν το δοκίμασα στο iPhone μου, φαίνεται να είναι πολύ σκοτεινό καθώς σε ορισμένες από τις εφαρμογές φαίνεται να συνδυάζεται με το φόντο.

David Averbach: Απλώς για να το διευκρινίσω αυτό...

Sarah Kingsbury: Μιλάει για έξυπνα ανεστραμμένα χρώματα.

David Averbach: Ναι. Υπήρχε λοιπόν ένα είδος hack που θα μπορούσατε να κάνετε που θα αντέστρεφε τα χρώματα. Όπως στις ρυθμίσεις της ενότητας προσβασιμότητας και δεν ήταν μια πλήρης σκοτεινή λειτουργία, αλλά έκανε τις οθόνες σκοτεινές. Και σε ό, τι δεν φαινόταν καλό. Επομένως, νομίζω ότι αν σας αρέσει μια πιο σκοτεινή οθόνη για να βλέπετε, αυτό θα είναι πολύ καλύτερο.

Donna Cleveland: Πολύ καλύτερα.

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Ναι. Εντάξει τέλεια. Πρέπει λοιπόν να πηδήξουμε στο... Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να μπούμε στα εξώφυλλά μας στο WWDC.

David Averbach: Ναι, ας το κάνουμε.

Donna Cleveland: Πρώτα απ 'όλα, σκεφτήκαμε να σας πούμε τι ανακοίνωσε η Apple. Στη συνέχεια, θα εξετάσουμε κάθε μία από αυτές τις ανακοινώσεις. Σας δίνουμε μια επισκόπηση του τι θα περιλαμβάνει και, στη συνέχεια, σας δίνουμε τη γνώμη μας για αυτό. Σήμερα λοιπόν μάθαμε για το iOS 13, το οποίο φυσικά περιμέναμε το iPadOS επειδή η Apple τώρα χωρίζει αυτά τα λειτουργικά συστήματα. Το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά τώρα, κάτι που ήταν αρκετά συναρπαστικό. Το CarPlay έλαβε ενημέρωση. Το λογισμικό Apple Watch ενημερώθηκε για το watchOS 6. Έχουμε TBOS. Έχουμε κάποιες ενημερώσεις AirPods. Επίσης ένα νέο macOS. Και μετά έχουμε επίσης ένα νέο Mac, για τον οποίο δεν ξέρω αν θα συζητήσουμε πολύ σήμερα.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Αυτό θα είναι το εμπιστευτικό μας τμήμα. Έτσι, για το εκτεταμένο επεισόδιο για εσάς τους μυημένους, θα μιλήσουμε για το Mac. Όλοι οι άλλοι, θα πρέπει να εγγραφείτε για να το ακούσετε.

Donna Cleveland: Ναι.

David Averbach: Αλλά για να κάνουμε ένα βήμα πιο πίσω, το WWDC ή το Worldwide Developer Conference λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στην αρχή του συνεδρίου ως κεντρική ομιλία. Αυτό επρόκειτο να συμβεί σήμερα. Εδώ ανακοινώνουν όλες τις ενημερώσεις λογισμικού. Έτσι, όταν η Donna λέει, "Ω, έχουμε το iOS 13, πήραμε αυτό." Ανακοινώθηκε. Τα περισσότερα από αυτά βγαίνουν το φθινόπωρο. Δεν θα είναι ακόμα διαθέσιμο σε εσάς. Αλλά κάθε χρόνο, αυτή την εποχή του Ιουνίου, αυτή είναι η στιγμή που η Apple ανακοινώνει τις αλλαγές σε άλλα λειτουργικά συστήματα. Οπότε απλά θα προχωρήσουμε.

Donna Cleveland: Cool. Ναι. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση. Απλά για να σας δώσω τις ημερομηνίες για αυτά τα πράγματα. Όπως είπε ο David, ο Σεπτέμβριος είναι όταν οι επίσημες εκδόσεις όλων αυτών των λογισμικών, αλλά υπάρχουν διαθέσιμες Beta για προγραμματιστές σήμερα. Αλλά αυτό δεν ισχύει πραγματικά για τους περισσότερους από εμάς. Και μετά, υπάρχουν δημόσιες εκδόσεις beta για iOS, πιστεύω, iPadOS και macOS από τον Ιούλιο. Κάθε χρόνο τα περισσότερα άτομα στο γραφείο μας δοκιμάζουν τις δημόσιες beta που είναι διαθέσιμες σε οποιονδήποτε. Αλλά συνήθως συνιστούμε να το χρησιμοποιήσετε σε δευτερεύουσα συσκευή. Δεν θα θέλατε να το κατεβάσετε στην κύρια συσκευή σας σε περίπτωση που είναι buggy.

Sarah Kingsbury: Το έχω κάνει.

Donna Cleveland: Αυτό είναι [crosstalk 00:08:18]. Το έχω κάνει επίσης στην κύρια συσκευή μου και όλα πήγαν καλά, αλλά δεν ξέρω αν νιώθω άνετα να λέω στους ανθρώπους ότι πρέπει.

David Averbach: Ναι. Βγαίνει ότι μάλλον έχουμε ολόκληρο επεισόδιο σε αυτό, αλλά ναι.

Donna Cleveland: Αυτό είναι το πόσο καλά δεν λειτούργησε για μένα.

David Averbach: Και είχα κάποιον στο γραφείο που δυσκολευόταν πραγματικά, οπότε μπορεί να πάει στραβά.

Sarah Kingsbury: Ναι. Απλώς δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση σε εφαρμογές που χρησιμοποιώ πολύ επειδή, απλώς δεν λειτουργούσε καλά με την beta.

Donna Cleveland: Εντάξει. Η Apple ξεκίνησε την ανακοίνωση μιλώντας για τις Υπηρεσίες Apple και μόλις είχαμε την ανακοίνωση για τις υπηρεσίες πριν από μερικούς μήνες και δεν λάβαμε συγκεκριμένες ημερομηνίες για το πότε θα κυκλοφορούσαν. Σκεφτήκαμε ότι ίσως σήμερα θα μάθαμε πότε θα μπορούσαμε πραγματικά να δοκιμάσουμε το Apple Arcade, το Apple News+ ή... όχι Apple News+, συγγνώμη, Apple TV+ και Apple Card. Δεν το μάθαμε, απλώς είπαν, "Το Apple Arcade έρχεται αργότερα φέτος." Ήταν τόσο συγκεκριμένο όσο ήταν. Το Apple TV+ έρχεται αυτό το φθινόπωρο. Έτσι πιθανώς όταν η ανακοίνωση του iPhone είναι το φθινόπωρο, τον Σεπτέμβριο και μετά η Apple Card αυτό το καλοκαίρι, κάτι που δεν ξέρω.

David Averbach: Τα καλοκαίρια είναι πολύ σύντομα. [crosstalk 00:09:26] Θα νόμιζες ότι έχουν ραντεβού γι' αυτό.

Sarah Kingsbury: Απλώς νόμιζα ότι ήταν ενδιαφέρον γιατί ήταν σαν, "Γεια, μόλις το ανακοινώσαμε πράγματα και θέλουμε να θυμάστε ότι μόλις ανακοινώσαμε αυτά τα πράγματα." Αυτό ήταν βασικά όλο αυτό ήταν.

Donna Cleveland: Ναι.

David Averbach: Ναι. Και ήταν επίσης σαν, "Δεν έχουμε ακόμα λεπτομέρειες για εσάς."

Donna Cleveland: Ναι. Νόμιζα ότι ήμασταν σίγουρα μέσα για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες.

Sarah Kingsbury: Και μετά μας έβαλαν να παρακολουθήσουμε μια προεπισκόπηση κάποιας εκπομπής, η οποία θα μπορούσε να είναι πολύ ωραία, αλλά είναι σαν, "Γιατί το βλέπω αυτό;"

David Averbach: Φαινόταν εντάξει.

Donna Cleveland: Ναι. Θέλω να πω ότι σκέφτηκα ότι έκανα λίγο περισσότερο... Σκέφτηκα ότι η ανακοίνωση των υπηρεσιών, θα έπρεπε να μας είχαν δείξει κάποιες ενδείξεις για τις εκπομπές και είπαν ότι είχαν μόνο μερικά από τα Οι ηθοποιοί που συμμετείχαν σε αυτές τις παραστάσεις μιλούσαν άβολα για τις παραστάσεις για λίγο, κάτι που πίστευα ότι δεν βγήκε καλά.

Sarah Kingsbury: Είχαν μια μικρή προεπισκόπηση. Αυτή ήταν μια πολύ μεγαλύτερη προεπισκόπηση. Ήταν περισσότερο σαν τρέιλερ.

Donna Cleveland: Σωστά. Αυτή είναι η ενημέρωση που έχουμε για τις υπηρεσίες. Για το iOS 13, έχουμε πολλά πράγματα να σας πούμε. Πρώτα απ 'όλα, όπως συνήθως, συνήθως υπάρχουν ενημερώσεις απόδοσης. Το Face ID θα είναι 30% πιο γρήγορο. Οι εφαρμογές θα ξεκινήσουν δύο φορές πιο γρήγορα. Δεν ξέρω αν θυμάστε κάποια από τις άλλες ενημερώσεις απόδοσης, αλλά πέρασαν τέτοια πράγματα.

David Averbach: Αυτοί ήταν οι δύο μεγάλοι.

Sarah Kingsbury: Ω, οι λήψεις θα είναι μικρότερες, γι' αυτό θα ξεκινήσουν πιο γρήγορα.

Donna Cleveland: Ωχ, εντάξει.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι οι λήψεις θα είναι 50% μικρότερες και οι ενημερώσεις θα είναι 60% μικρότερες.

David Averbach: Δεν το κατάλαβα αυτό.

Donna Cleveland: Ναι. Τι σημαίνει αυτό?

David Averbach: Δεν ξέρω πώς ελέγχουν το μέγεθος των εφαρμογών τρίτων.

Sarah Kingsbury: Πραγματικά δεν καταλαβαίνω καθόλου προγραμματισμό. Αυτό λοιπόν είναι σαν μια πλήρης εικασία. Μπορεί να είναι εντελώς λάθος και είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα το γράψει και θα μου πει. Λόγω του νέου SwiftUI, για το οποίο θα μιλήσουμε αργότερα. Υπάρχει πολύ λιγότερος κώδικας σε όλες αυτές τις εφαρμογές.

David Averbach: Ναι. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Swift και δεν νομίζω ότι χρησιμοποιούν. Αλλά νομίζω ότι έχετε δίκιο στη μεγάλη εικόνα ότι νομίζω ότι πρέπει να έχουν κάνει κάτι στα παρασκήνια που μόλις το έκαναν έτσι ώστε τα αρχεία να είναι απλώς εγγενώς μικρότερα.

Sarah Kingsbury: Βασικά αυτό είπαν. Κάτι κάναμε και αυτό είναι το αποτέλεσμα.

David Averbach: Κουνήσαμε ένα ραβδί και είναι μικρότερο. Ναι συμφωνώ. Μάλλον αυτό συμβαίνει. Η καρδιά μου για όλο αυτό το podcast είναι ότι, εδώ, οι αναβαθμίσεις απόδοσης είναι το πιο σημαντικό πράγμα.

Donna Cleveland: Αλήθεια;

David Averbach: Νομίζω ότι ναι, επειδή είναι ένα είδος πραγμάτων που δεν γίνεται ποτέ κορυφαία. Ο κόσμος δεν μιλά για αυτό. Όλοι θέλουν να μιλήσουν για τη σκοτεινή λειτουργία, που είναι το μεγάλο νέο χαρακτηριστικό. Αλλά το να ξεκλειδώνεις το τηλέφωνό σου πιο γρήγορα, το να ανοίγεις τις εφαρμογές πιο γρήγορα είναι κάτι που θα επηρεάσει την καθημερινή σου χρήση περισσότερο από οτιδήποτε άλλο ανακοινώθηκε σήμερα. Είμαι ενθουσιασμένος γιατί συνήθως μιλούν για αναβαθμίσεις απόδοσης, αλλά συχνά αυτές συνοδεύονται από υλικό. Το φθινόπωρο, όταν ανακοίνωσαν ένα νέο τηλέφωνο, λένε, τα τηλέφωνά μας πιο γρήγορα χρησιμοποιώντας νέο επεξεργαστή. Αλλά αυτό είναι λογισμικό. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και τα παλαιότερα τηλέφωνα θα πρέπει να λειτουργούν γρηγορότερα πιθανώς, εκτός και αν το χαλάσουν. Νομίζω ότι είναι πραγματικά συναρπαστικό.

Donna Cleveland: Ναι. Θα έλεγα ότι η γενική μου αίσθηση στο iOS 13 ήταν ότι η σκοτεινή λειτουργία ήταν το μεγάλο χαρακτηριστικό που φαίνεται συναρπαστικό, και είναι. Ανυπομονώ για αυτό. Εκτός από αυτό όμως είχαν πολλά... είχαν απλώς ένα σωρό τυχαία χαρακτηριστικά, αλλά πολλά από αυτά ήταν ωραία. Νομίζω ότι οι ενημερώσεις απόδοσής τους ήταν καλές. Υπήρχαν ορισμένα χαρακτηριστικά απορρήτου που είναι πραγματικά σημαντικά. Υπήρχαν κάποιου είδους κενά στην ιδιωτική ζωή που δεν ήξερες καν ότι είχες πριν από αυτά, οπότε λες, «Ω, δεν ήξερα ότι ήμουν ευάλωτος με όλους αυτούς τους τρόπους και τώρα δεν είμαι. Φαντάζομαι ναι.» Η Σάρα έκανε ένα σχόλιο πριν. Πες τους εσύ.

Sarah Kingsbury: Ω, βασικά έλεγα ότι είναι σαν την κατσαρόλα που φτιάχνεις από όλα τα υπολείμματα, επειδή υπήρχαν πολλά χαρακτηριστικά που δεν συμπεριέλαβε η Apple. Ή τουλάχιστον φημολογήθηκε ότι δεν είχε συμπεριληφθεί στο iOS 12, επειδή κατέληξαν απλώς να πρέπει βασικά να διορθώσουν όλα τα σφάλματα από το iOS 11 μέχρι να γίνει η ενημέρωση σταθερότητας. Όλα αυτά τα πράγματα, αντί να είναι συνεκτικά, συνήθως έχουν ένα είδος όπως, "Εδώ είναι το είδος μας θέμα γύρω από αυτήν την κυκλοφορία." Ήταν απλώς, "Εδώ είναι όλα τα υπολείμματα και θα τα ρίξουμε σε εσείς."

David Averbach: Αν ήθελα να συνοψίσω, θα έλεγα όμως, γιατί υπήρχε κάτι που ταιριάζει σε καθαρά κουτιά. Ένα από αυτά, μιλήσαμε για την ιδιωτικότητα. Η Apple μπαίνει πολύ στο απόρρητο. Ξεκινήσαμε με τις υπηρεσίες, μίλησαν για πολλά θέματα απορρήτου και τώρα διπλασιάζονται. Αυτό είναι λογικό από τη σκοπιά της μεγάλης εικόνας, επειδή ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής τους, η Google δεν είναι γνωστός για το απόρρητο. Η Google φυσικά προσπαθεί να κερδίσει χρήματα. Δίνουν το android και προσπαθούν να κερδίσουν χρήματα μέσω της πώλησης διαφημίσεων. Έτσι, η Apple έχει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δίνοντας έμφαση στο απόρρητο και κατασκευάζοντας αυτές τις συσκευές απορρήτου. Το άλλο πράγμα, ναι, προχωρήστε.

Donna Cleveland: Ω, όχι. Είναι εντάξει. Προχώρα.

David Averbach: Εντάξει. Το δεύτερο πράγμα που νομίζω ότι καθαρό πλαίσιο από τη σημερινή ανακοίνωση είναι ότι η Apple ενημερώνει αργά και μεθοδικά τις ενσωματωμένες εφαρμογές της. Το είδαμε νωρίτερα όταν ενημέρωσαν τα νέα και ενημέρωσαν τα οικονομικά. Αυτή τη φορά ενημέρωσαν, θα δούμε περισσότερα, αλλά ενημέρωσαν υπενθυμίσεις και χάρτες-

Donna Cleveland: Mail.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... ταχυδρομείο. Νομίζω ότι αυτό είναι το άλλο, που έχει νόημα. Νομίζω ότι ορισμένες από αυτές τις ενημερώσεις είναι λίγο υπερβολικές. Έχουν αυτές τις ενσωματωμένες εφαρμογές και πρέπει να τις ενημερώνουν τακτικά, προσθέτοντας νέες δυνατότητες. Και το έκαναν αυτή τη φορά.

Donna Cleveland: Πρέπει λοιπόν να μιλήσουμε για τη σκοτεινή λειτουργία;

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι.

David Averbach: Έχουμε αναφερθεί σε αυτό.

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω τι πραγματικά υπάρχει να πω. Εάν είστε εξοικειωμένοι με τη δυνατότητα αντιστροφής χρωμάτων στο iOS. Υπάρχει το κλασικό χρώμα και η έκδοση που βασικά όλα αναποδογυρίστηκαν και έτσι φαινόταν περίεργο. Και μετά είχαν έξυπνη αντιστροφή χρωμάτων, η οποία υποτίθεται ότι, οι εικόνες και τα πολυμέσα σας και τέτοια πράγματα, εικονίδια εφαρμογών που δεν υποτίθεται ότι πρέπει να αντιστραφούν. Αλλά αυτό λειτούργησε μόνο μερικές φορές. Έτσι κατέληξε να φαίνεται περίεργο. Έτσι τώρα θα πρέπει να λειτουργεί με σταθερό καλό τρόπο.

David Averbach: Νομίζω ότι ένα πολύ καλό comp είναι φυσικά το λειτουργικό σύστημα Mac, το οποίο πήρε σκοτεινή λειτουργία πέρυσι. Έτσι, αν χρησιμοποιείτε Mac, ίσως το έχετε συνηθίσει. Η βασική ιδέα είναι ότι όταν το σκέφτεστε, οι περισσότερες εφαρμογές έχουν λευκό φόντο αυτήν τη στιγμή. Η εφαρμογή αλληλογραφίας κάνει. Η εφαρμογή σημειώσεων κάνει. Σχεδόν κάθε εφαρμογή που έχει δημιουργηθεί έχει λευκό φόντο. Η ιδέα είναι να ληφθούν όλες οι εφαρμογές ημερολογίου, να ληφθούν όλες αυτές και να έχουν σκούρο φόντο. Κάποια από αυτά είναι μια προτίμηση. Σε κάποιους αρέσει περισσότερο. Μερικοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι είναι πιο εύκολο για τα μάτια. Μερικοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι έχει καλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

David Averbach: Είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που πολλοί άνθρωποι ζητούν εδώ και χρόνια και όλοι έχουν μια ισχυρή άποψη για αυτό. Αλλά αυτές είναι οι βασικές ιδέες. Αυτές οι εφαρμογές θα έχουν πλέον σκούρο φόντο και, φυσικά, θα πρέπει να αλλάξετε τα χρώματα του κειμένου και τις γραμματοσειρές και τέτοια πράγματα για να έχετε αντίθεση. Έτσι, καταλήγετε με ένα είδος λευκού κειμένου σε μαύρο φόντο.

Donna Cleveland: Ναι. Η Apple δημιούργησε πραγματικά επανασχεδιασμούς για πολλές από τις κύριες εφαρμογές της για σκοτεινή λειτουργία. Έδειξαν demo της εφαρμογής φωτογραφιών και πώς αυτή ενσωμάτωσε τη σκοτεινή λειτουργία. Ποια ήταν μερικά από τα άλλα;

David Averbach: Ημερολόγιο αλληλογραφίας.

Donna Cleveland: Ναι. Νομίζω ότι θα ισχύει για τους περισσότερους από αυτούς. Υπενθυμίσεις, όλα αυτά. Το χρησιμοποιούσα με το macOS Mojave εδώ και λίγο καιρό, κατέληξα να μου αρέσει.

David Averbach: Θα ήθελα να ρωτήσω. Εντάξει.

Donna Cleveland: Αναρωτιέμαι αν θα το κάνουν κάποιες εφαρμογές τρίτων στο iPhone υποστηρίζουν ήδη τη σκοτεινή λειτουργία. Είναι οι μόνες εκδόσεις της σκοτεινής λειτουργίας. Η Day one είναι μια εφαρμογή ημερολογίου που χρησιμοποιώ που έχει σκοτεινή λειτουργία και αλλάζει αυτόματα τα χρωματικά της προφίλ τη νύχτα. Η σκοτεινή λειτουργία ενεργοποιείται τη νύχτα. Νομίζω ότι είναι περισσότερο για αυτόν τον λόγο, αν αυτό υποτίθεται ότι είναι πιο χαλαρωτικό για τα μάτια σαν λιγότερο μπλε φως. Αν και δεν είναι σαν... Έχουμε ήδη νυχτερινή βάρδια που δημιουργεί ένα πιο πορτοκαλί φως τη νύχτα, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει κάτι πιο χαλαρωτικό στη χρήση του που βρήκα.

Donna Cleveland: Και πολλές φορές είναι σαν το μενού στις εφαρμογές να είναι πιο σκούρο και τότε ο χώρος εργασίας θα εξακολουθεί να φαίνεται πολύ πιο φωτεινά χρώματα. Οπότε απλώς στρέφει την προσοχή σας στο πού υποτίθεται ότι είναι. Το οποίο μου αρέσει. Και με τις φωτογραφίες νομίζω ότι κάνει τις φωτογραφίες να σκάνε περισσότερο γιατί απλά έχει ένα πραγματικά ουδέτερο φόντο. Αλλά είναι κυρίως μόνο... είναι σαν οπτικά κάτι διαφορετικό. Και έτσι έκανε τα demo του iOS 13 να φαίνονται σημαντικά διαφορετικά. Αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι λειτουργικά διαφορετικό.

David Averbach: Έχετε ανακαλύψει λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για τα μάτια σας; Είναι αυτό μέρος του γιατί το χρησιμοποιείτε;

Donna Cleveland: Ναι. Είναι μέρος του λόγου που το έχω κολλήσει είναι ότι νιώθω ότι είναι πιο καταπραϋντικό.

David Averbach: Νομίζω για μένα, το δοκίμασα σε Mac για λίγο, αλλά τελικά επιστρέφω.

Donna Cleveland: Αλήθεια;

David Averbach: Ναι. Θα ακούγεται περίεργο, αλλά ένιωσα ότι η κανονική λειτουργία, η όχι σκοτεινή λειτουργία, ήταν λίγο πιο χαρούμενη. Μου αρέσει να κοιτάζω μια λευκή οθόνη, τα πάντα να είναι σκοτεινά, δεν ξέρω.

Sarah Kingsbury: Καταπιεστική.

David Averbach: Ναι. Είναι καταθλιπτικό ή κάτι τέτοιο.

Donna Cleveland: Νομίζω ότι πολλά εξαρτώνται από το πώς θα γίνει. Κάτι που νιώθω ότι το έκαναν καλά με τρόπο που έμοιαζε περισσότερο με καταπραϋντικό παρά καταθλιπτικό. Αλλά μπορούσα να καταλάβω από πού έρχεσαι.

David Averbach: Συμφωνώ. Νόμιζα ότι έκαναν πολύ καλή δουλειά με αυτό. Νόμιζα ότι φαινόταν καλό. Έχω επίσης την τάση να χρησιμοποιώ το τηλέφωνό μου σε πιο σκοτεινά σημεία στον υπολογιστή μου. Τείνω να χρησιμοποιώ τον υπολογιστή μου για δουλειά. Είμαι σε ένα καλά φωτισμένο γραφείο. Ας ελπίσουμε ότι θα ανάψει. Αλλά ανακάλυψα ότι όταν ήμουν σε ένα συνέδριο και κρατούσα σημειώσεις, άλλαξα μια σκοτεινή λειτουργία και μου άρεσε πολύ περισσότερο επειδή ήμουν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και υπάρχουν όλοι γύρω μου. Και ένιωσα σαν να φανερώνει την οθόνη να έχει το βάρος φόντου σε όλα. Νομίζω ότι είναι πιο πιθανό να το χρησιμοποιήσω στο iPhone για αυτόν τον λόγο γιατί συχνά δεν... Νομίζω ότι όταν είσαι δημόσια είναι λίγο λιγότερο... η οθόνη σας είναι λίγο λιγότερο ορατή. Νομίζω ότι αν είσαι σε χαμηλό φωτισμό είναι πιο εύκολο. Οπότε θα το δοκιμάσω. Και νομίζω ότι έκαναν καλή δουλειά με αυτό. Γενικά όμως δεν το έχω κάνει σε Mac.

Donna Cleveland: Έχεις ένα ενδιαφέρον...

David Averbach: Όχι. Τι λες Σάρα; Ξέρω ότι δεν έχετε κάνει δοκιμή σε Mac, αλλά είστε ενθουσιασμένοι με αυτό; Θα το χρησιμοποιήσεις;

Sarah Kingsbury: Πιθανότατα θα το χρησιμοποιούσα τη νύχτα ή πιστεύω ότι θα έκανε την οθόνη μου λιγότερο ορατή σε άλλους ανθρώπους. Οπότε σίγουρα.

Donna Cleveland: Νιώθω ότι στο κοινό με τη λευκή οθόνη μπορεί να είναι πολύ εντυπωσιακή.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Ήμουν πραγματικά δημόσια τις προάλλες και η κόρη μου μου έστειλε μήνυμα και ήθελε να συνδεθώ στον τραπεζικό της λογαριασμό για να ελέγξω το υπόλοιπό της γιατί δεν θα φορτωνόταν για εκείνη. Ήμουν σε έναν αγώνα μπέιζμπολ. Καθόμουν λοιπόν σε μια θέση με ανθρώπους από πάνω μου και έλεγα: «Δεν πρόκειται να συνδεθώ στον τραπεζικό λογαριασμό αν όλοι παρακολουθούν».

David Averbach: Ειδικά είναι ο τραπεζικός λογαριασμός της κόρης σου και όλοι θα λένε, "Έχετε 13 $ στις αποταμιεύσεις σας [crosstalk 00:19:58] ορκίζομαι."

Donna Cleveland: Θα μπορούσε τουλάχιστον 50.

Sarah Kingsbury: Α, ναι. Θα δούμε λοιπόν. Μάλλον θα το δοκιμάσω σε ορισμένες περιπτώσεις. Δεν νομίζω ότι θα το χρησιμοποιούσα συνέχεια. Πιθανότατα θα το χρησιμοποιήσω πραγματικά το βράδυ όταν βγάζω βόλτα με τα σκυλιά μου.

Donna Cleveland: Αναρωτιέμαι αν θα έχουν μια επιλογή απλώς να το ενεργοποιούν και να το απενεργοποιούν αυτόματα τη νύχτα.

Sarah Kingsbury: Θα ήταν πιο πιθανό να το χρησιμοποιήσω τότε.

David Averbach: Θα το ήθελα. Ναι.

Donna Cleveland: Ναι. Ας ελπίσουμε ότι μπορείτε να το ορίσετε στο πρόγραμμα.

David Averbach: Νομίζω ότι τα πιο τυχαία χαρακτηριστικά από αυτήν την ανακοίνωση, ψάχνω και ακρόαση ακολουθεί μετά το πέρασμα ενός κειμένου.

Donna Cleveland: Ναι. Υπάρχει κάποιος που το ανέφερε και κατά την ανακοίνωση του dark mode.

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Τι σχέση έχει αυτό με τη σκοτεινή λειτουργία;

David Averbach: Είναι περίεργο γιατί το Android είχε αυτή τη δυνατότητα κυριολεκτικά για πέντε χρόνια.

Donna Cleveland: Τουλάχιστον.

David Averbach: Έτσι, το σάρωση σε txt είναι όπως στο πληκτρολόγιό σας. Συνήθως, το πληκτρολόγιο τώρα έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει ένα φυσικό πληκτρολόγιο όπου πρέπει να πατήσετε κάθε πλήκτρο. Αλλά αυτό που έχει το Android ονομάζεται σάρωση σε κείμενο. Εκεί που παίρνετε το δάχτυλό σας, δεν χρειάζεται καν να το σηκώσετε, απλώς σύρετε από γράμμα σε γράμμα και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να καταλάβει ποιες λέξεις γράφετε.

Donna Cleveland: Ναι. Όταν ήμουν χρήστης Android, το χρησιμοποιούσα όλη την ώρα.

David Averbach: Υπάρχουν μερικά πληκτρολόγια τρίτων κατασκευαστών που το είχαν για λίγο. Για πολύ καιρό το χρησιμοποιούσα σε πληκτρολόγια τρίτων κατασκευαστών. Κατέληξα να απομακρυνθώ από αυτό εν μέρει μόνο και μόνο λόγω των πληκτρολογίων τρίτων που θεωρώ ότι ενοχλούμαι που πάντα γυρνάς πίσω-

Donna Cleveland: Και η αλλαγή.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... και ναι. Αλλά μου άρεσε και βρήκα ότι πληκτρολογεί πιο γρήγορα. Μπορείτε να το κάνετε πιο εύκολα με το ένα χέρι, κάτι που είναι πολύ ωραίο για το είδος των μεγαλύτερων τηλεφώνων. Ειδικά αν έχεις Max. Είναι μια ωραία προσθήκη, αλλά γιατί αποφάσισαν να το κάνουν πέντε χρόνια αφότου το έκανε το android; Και όλοι μιλούσαν για αυτό εδώ και χρόνια. Ήταν παράξενο. Θέλω να πω ότι είμαι χαρούμενος για αυτό, αλλά ήταν περίεργο.

Sarah Kingsbury: Υπάρχει ένα σωρό χαρακτηριστικά που είναι τέτοια. Μόλις κοίταζα αυτά τα Φύλλα κοινής χρήσης. Όταν βρίσκεστε σε οποιαδήποτε εφαρμογή όταν πηγαίνετε να μοιραστείτε κάτι, το ενημέρωσαν. Δεν μπορώ να θυμηθώ. Απλώς το κοιτούσα στις σημειώσεις μου και τώρα δεν το βρίσκω. Έτσι, λαμβάνετε έξυπνες προτάσεις κοινής χρήσης. Τα άτομα με τα οποία συνήθως μοιράζεστε πράγματα θα εμφανιστούν και, επίσης, με τον τρόπο που μοιράζεστε συνήθως μαζί τους, θα είμαστε εκεί.

David Averbach: Δεν το κατάλαβα καν. Αυτό είναι ωραίο.

Sarah Kingsbury: Ήμουν ενθουσιασμένη με αυτό. Αλλά ήταν τόσο τυχαίο. Δεν ήταν σαν, "Έχουμε επανασχεδιάσει την εφαρμογή μηνυμάτων. Εδώ είναι όλα τα χαρακτηριστικά.» Ήταν σαν, «Και εδώ είναι ένα απλά τυχαίο χαρακτηριστικό.» Και αυτό εννοούσα με την υπολειπόμενη κατσαρόλα.

David Averbach: Ναι, εντελώς.

Sarah Kingsbury: Θέλετε να μιλήσουμε για...

Donna Cleveland: Θα σας δώσει επίσης ανθρώπους για να το μοιραστείτε;

Sarah Kingsbury: Ναι. Είναι σαν ένα εικονίδιο του προσώπου τους, υποθέτοντας ότι έχετε το πρόσωπό τους εκεί.

Donna Cleveland: Ναι. Αυτό είναι ωραίο.

Sarah Kingsbury: Στα αγαπημένα σας, μπορείτε να ορίσετε έναν τρόπο που θα ήταν ο προεπιλεγμένος τρόπος επικοινωνήστε μαζί τους εκτός από, υποθέτω ότι το iPhone σας θα επιλέξει με βάση τον τρόπο με τον οποίο συνήθως μοιράζεστε πράγματα τους. Και μπορώ να δω ότι το βρίσκω πολύ χρήσιμο.

Donna Cleveland: Ένα άλλο τυχαίο χαρακτηριστικό ήταν ότι η μουσική έχει τώρα έναν στίχο συγχρονισμένου χρόνου. Το έδειξαν και κατά τη διάρκεια της επίδειξης του dark mode, κάτι που θα ήταν ωραίο για το Karaoke.

Sarah Kingsbury: Αυτό σκεφτόμουν.

Donna Cleveland: Οι στίχοι κυλιούνται για σένα. Αλλά είπα, "Χμ, ωραία."

David Averbach: Ό, τι κι αν είναι. Ήσουν τόσο ενθουσιασμένος με αυτό. Καθόμουν δίπλα σου. Έλεγες «Ουάου».

Sarah Kingsbury: Ναι. Το καραόκε είναι σημαντικό.

David Averbach: Αλλά όπως το Karaoke χρειάζεσαι τις ειδικές εκδόσεις Karaoke των τραγουδιών όπου τα φωνητικά δεν υπάρχουν, σωστά;

Donna Cleveland: Λοιπόν, ναι, αυτό είναι αλήθεια. Νομίζω ότι είχα περισσότερο καφεΐνη κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης. Ήμουν σαν «Κουλ».

Sarah Kingsbury: Μπορούμε να μιλήσουμε για κάτι που δεν είναι τυχαίο, αλλά μετά είμαι πολύ ενθουσιασμένη με αυτό.

Donna Cleveland: Ναι.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείτε ποτέ την εφαρμογή φωτογραφιών, αλλά είναι ένα τρομερό χάος.

David Averbach: Το χρησιμοποιώ όλη την ώρα [crosstalk 00:23:28].

Sarah Kingsbury: Είναι τόσο περίπλοκο. Όλες οι διαφορετικές καρτέλες και ο τρόπος πλοήγησης. Πρόσφατα κάναμε μια συμβουλή σχετικά με τον τρόπο πλοήγησης στην καρτέλα φωτογραφιών, επειδή πηγαινοερχόμαστε μεταξύ της προβολής ημέρας και της προβολής έτους και της προβολής μήνα και της προβολής μέρους. Υπάρχουν μόνο αυτές οι μικρές μικρογραφίες και όσο περισσότερο κοιτάζω τον τρόπο με τον οποίο πλοηγείστε στις φωτογραφίες, τόσο περισσότερο συνειδητοποιώ ότι είναι απλώς ένα χάος. Πραγματικά το έχουν απλοποιήσει και έχουν κάνει το UI πολύ καλύτερο. Χρησιμοποιώ τις δικές μου σημειώσεις και συνεχίζω να ξεχνάω πού βρίσκομαι. Βασικά έχουν ξαναφτιάξει τις φωτογραφίες.

Sarah Kingsbury: Όλες οι φωτογραφίες βρίσκονται στην καρτέλα φωτογραφιών και μπορείτε να κάνετε μεγέθυνση και σμίκρυνση στην οθόνη για να δείτε αν έχετε περισσότερες ή λιγότερες φωτογραφίες. Και μπορείτε να πατήσετε ημέρες ή μήνες ή χρόνια. Και επίσης, ξέρετε πώς βγάζω πολλά στιγμιότυπα οθόνης ή μπορείτε να τραβήξετε μια φωτογραφία της απόδειξης σας. Αυτά τα πράγματα απλώς θα περάσουν. Υποθέτω ότι σου αρέσει η τεχνητή νοημοσύνη ή απλώς κρύβομαι από σένα, ώστε να μην είσαι γεμάτη με αυτό. που πραγματικά θα...

Donna Cleveland: Είναι ωραίο αφού τραβάμε τόσα πολλά στιγμιότυπα στη δουλειά.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Παίρνω τόσα πολλά. Επίσης το Pokémon GO.

David Averbach: Έμοιαζε πολύ καθαρό. Ήταν πραγματικά καλά γίνει. Φαινόταν ότι θα μπορούσε να είναι... Εννοώ ότι είναι δύσκολο να το καταλάβω παίρνοντας τα χέρια σας στο λειτουργικό σύστημα, αλλά φαινόταν εύκολο στην πλοήγηση. Τα βίντεο θα έπαιζαν αυτόματα καθώς κάνετε κύλιση, κάτι που νόμιζα ότι ήταν υπέροχο. Δεν είχε τόσο παράξενα τυχαία λευκά κενά και ταξινομήθηκε.

Donna Cleveland: Ήταν όπως όλες οι φωτογραφίες.

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Και σούπασες αυτή τη στιγμή υπάρχει ένας μήνας... Λοιπόν υπάρχει μια άποψη έτους και μετά τι είναι; Οι συλλογές και ο τρόπος που το έχουν οργανώσει σε διαφορετικές ομάδες είναι κάπως περίεργο, αλλά σύρατε δεξιά και αριστερά μεταξύ της προβολής μήνα, ημέρας και έτους. Και αυτό απλά φαινόταν ότι ήταν πολύ πιο λογικό.

David Averbach: Ναι. Κοιτάζοντάς το τώρα, είναι εντελώς χάος. Δεν έχω ιδέα πώς να πλοηγηθώ σε αυτό.

Sarah Kingsbury: Επίσης για την επεξεργασία φωτογραφιών, μπορείτε τώρα να ταξινομήσετε αντί να χρειάζεται να μεταβείτε σε πολλά μενού για να δείτε το διαφορετικό σας τις ρυθμίσεις και προσαρμόστε τις, είναι ένα είδος γραμμής κύλισης με όλα τα διαφορετικά πράγματα που μπορείτε απλά να τα πατήσετε και να σύρετε πάνω τους ακριβώς εκεί.

Donna Cleveland: Ωραία.

Sarah Kingsbury: Και το μοντάζ, που το βρίσκω πολύ χρήσιμο.

Donna Cleveland: Και πρόσθεσαν περισσότερα εργαλεία επεξεργασίας.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Τα φέρνουν σε βίντεο για πρώτη φορά και επίσης για να μπορείτε να εφαρμόσετε φίλτρα και είστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτό; Μπορείτε να περιστρέψετε βίντεο.

David Averbach: Περιστροφή. Έπρεπε εντελώς να το έχω την άλλη μέρα όπου το είχα, έκανα το κλασικό πράγμα όπου ξεκινάς να εγγράφεις ένα βίντεο σε λειτουργία πορτραίτου και μετά αποφασίζεις αμέσως να το αλλάξεις. Έπρεπε να περάσω τόσο πολύ για να το περιστρέψω.

Donna Cleveland: Είναι τόσο πόνος. Έχετε εφαρμογές τρίτων για να το κάνετε, σωστά;

David Averbach: Το iMovie το κάνει. Αυτός είναι ο τρόπος να το κάνουμε. Πριν κυκλοφορήσει το iOS 13. Έχετε ένα βίντεο που χρειάζεται να το περιστρέψετε, μπορείτε να κάνετε λήψη του iMovie. Είναι μια εφαρμογή της Apple. Και κάντε το στο iMovie, αλλά ήταν μια ταλαιπωρία.

Donna Cleveland: Ναι. Λοιπόν, αυτό είναι σαν ένα από αυτά τα κραυγαλέα πράγματα που το σκέφτηκε [crosstalk 00:26:32]. Ω, ένα άλλο πράγμα είναι επίσης ο φωτισμός πορτρέτου, αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που βγήκε πιστεύω πέρυσι. Και αυτό σας επιτρέπει να εφαρμόζετε εφέ φωτισμού σε φωτογραφίες σε λειτουργία πορτρέτου, αλλά τώρα πρόσθεσαν τη δυνατότητα να... Νομίζω ότι αφού τραβήξετε τη φωτογραφία ή προτού μπορέσετε να προσαρμόσετε την ποσότητα φωτός που εφαρμόζεται, ώστε να προσομοιάζει βασικά κινούμενα φώτα πιο κοντά στο θέμα ή πιο μακριά.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Υπάρχουν μερικά ακόμα εφέ φωτισμού. Το ένα ονομαζόταν High-Key Mono, ό, τι κι αν σημαίνει αυτό. Και υπάρχουν και άλλα. Άρα θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό να παίζεις.

Donna Cleveland: Χαίρομαι που το βελτιώνουν γιατί δεν έχω βρει έναν φωτισμό πορτρέτου μέχρι στιγμής να είναι τόσο υπέροχος.

David Averbach: Ναι. Και γενικά όμως, η επεξεργασία φωτογραφιών στην εφαρμογή της Apple είναι αρκετά δύσκολη. Αν χρησιμοποιείτε το Instagram, είναι πολύ εύκολο να... Δεν μιλάω για την εφαρμογή των φίλτρων. Αλλά στην πραγματικότητα η μετάβαση και η επεξεργασία του κορεσμού, της φωτεινότητας και της αντίθεσης είναι πολύ εύκολη στο Snapseed και στο Instagram. Και τότε η εφαρμογή της Apple είναι πολύ δύσκολη. Άλλαξαν το UI και ελπίζω να γίνει πολύ καλύτερο.

Sarah Kingsbury: Πρέπει λοιπόν να μιλήσουμε για τα νέα χαρακτηριστικά απορρήτου και τα χαρακτηριστικά ανασφάλειας τώρα;

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Ναι.

Sarah Kingsbury: Λοιπόν υπάρχουν μερικά. Ένα που νόμιζα ότι ήταν πολύ ωραίο είναι η σύνδεση Apple. Ξέρετε πώς όταν συνδέεστε σε συγκεκριμένες εφαρμογές μπορείτε να συνδεθείτε με το Facebook ή να συνδεθείτε με το Google. Αλλά αυτό το κάνει έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε. Ενώ αν το κάνετε με την Apple, τότε δεν θα σας παρακολουθήσουν. Επίσης, εάν η εφαρμογή απαιτεί μια διεύθυνση email και δεν θέλετε να τη μοιραστείτε μαζί της, η Apple θα δημιουργήσει ένα μοναδικό τυχαίο email για να το μοιραστεί μαζί της. Θα είναι διαφορετικό για κάθε εφαρμογή και θα προωθηθεί στη συνήθη διεύθυνσή σας. Αυτό είναι επίσης διαθέσιμο υποθέτω στον Ιστό καθώς και σε όλες τις εφαρμογές.

David Averbach: Νόμιζα ότι αυτό ήταν πολύ ωραίο. Τείνω να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα εγγραφής με το Facebook επειδή μισώ τη δημιουργία ξεχωριστών λογαριασμών με ξεχωριστούς κωδικούς πρόσβασης για κάθε εφαρμογή και πρέπει να... ειδικά αν είμαι στο τηλέφωνό μου, πρέπει να πάω να τα φορτώσω με μη αυτόματο τρόπο από τον διαχειριστή κωδικών πρόσβασης.

Donna Cleveland: Ξέρω τον David. Νιώθω ότι και εγώ και εσύ είμαστε κορόιδα για ευκολία. Κάθε φορά που εμφανίζεται το απόρρητο, λέμε, "Ω ναι, το κάνω αυτό." Προφανώς πράγματα που είναι ανόητο να κάνεις.

David Averbach: Και νιώθω ιδιαίτερα περίεργα για το Facebook. Νιώθω ότι το Facebook μοιράζεται περισσότερα δεδομένα μαζί τους από όσα θα έπρεπε. Και το Facebook πιστεύω ότι χρησιμοποιεί τα ίδια τα δεδομένα και γνωρίζω ποιες εφαρμογές χρησιμοποιώ.

Donna Cleveland: Ναι. Πραγματικά δεν είμαι cool με αυτό. Ουσιαστικά καταλαβαίνω ότι κάθε φορά που κάνετε λήψη μιας νέας εφαρμογής που απαιτεί κάποιου είδους λογαριασμό, θα έχει απλώς μια επιλογή σύνδεσης με την Apple. Και στην πραγματικότητα δεν μοιράζεται προσωπικά δεδομένα με αυτήν την εταιρεία, σωστά;

Sarah Kingsbury: Ναι.

David Averbach: Όχι. Οι ίδιες οι εφαρμογές θα πρέπει να ενσωματωθούν. Είναι μια επιλογή που προσφέρει η Apple. Και έτσι οι άνθρωποι τους έχουν αναλάβει. Αλλά ναι. Αυτό θα ήταν ένα πολύ καλό χαρακτηριστικό.

Donna Cleveland: Ας ελπίσουμε ότι πολλοί από αυτούς θα το κάνουν.

Sarah Kingsbury: Ναι. Το ελπίζω.

David Averbach: Ναι. Ειδικά γιατί αν βρίσκεσαι σε... Εννοώ ότι είναι δύσκολο γιατί πρέπει να βρίσκεστε στο οικοσύστημα της Apple, αλλά εάν έχετε Mac και έχετε iPhone, μπορείτε να μας χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά για την εξάλειψη των κωδικών πρόσβασης. Κάτι που θα ήταν πολύ ωραίο.

Donna Cleveland: Ναι. Ξέρω.

Sarah Kingsbury: Επειδή συνδέεστε με το Face ID σας.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αλλο-

Donna Cleveland: Κι αν δεν έχεις Face ID. Πώς λειτουργεί;

Sarah Kingsbury: Touch ID και υποθέτω ότι έχετε ένα πολύ παλιό τηλέφωνο, τον κωδικό πρόσβασής σας. Λοιπόν, εννοώ θα ήταν ο κωδικός πρόσβασής σας ή θα ήταν ο κωδικός πρόσβασης Apple ID σας; Δεν είμαι σίγουρος.

Donna Cleveland: Εντάξει. Ναι.

Sarah Kingsbury: Ένα άλλο ωραίο πράγμα είναι η κοινή χρήση τοποθεσίας. Δεν πρόκειται να γίνει αυτό ακριβώς όπως αυτή η εφαρμογή θέλει να παρακολουθεί την τοποθεσία σας και λέτε ναι, επειδή τη χρειάζεστε για να έχει την τοποθεσία σας εκείνη τη στιγμή. Τότε δεν είναι απλώς κουβέρτα για πάντα άδεια. Πρέπει να σε ρωτήσουν ξανά όταν... έτσι ώστε να μην μπορούν απλώς να συνεχίσουν να παρακολουθούν την τοποθεσία σας. Επίσης, δεν πρόκειται να επιτρέψουν στις εφαρμογές να σαρώνουν το κοντινό WiFi και το Bluetooth για να συμπεράνουν την τοποθεσία σας, κάτι που μπορούν να κάνουν εάν δεν τους επιτρέψετε να παρακολουθούν ρητά την τοποθεσία σας. Άρα είναι πολύ ωραίο.

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Ναι, ήταν πολύ ωραίο.

David Averbach: Ένιωσα ότι η Apple ήταν, εννοώ, κάτι τέτοιο που είπε η Donna νωρίτερα. Εντοπίστε προληπτικά τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι παραβιάζουν το απόρρητό σας που πολλοί από αυτούς δεν γνώριζαν καν και να τους σταματήσετε.

Donna Cleveland: Το ξέρω. Κάτι που ήταν πραγματικά λίγο ενοχλητικό.

David Averbach: Ναι. Ξέρεις ότι αυτό συμβαίνει.

Donna Cleveland: Έχω υπερβολική εμπιστοσύνη. Αλλά αισθάνομαι ότι η Apple πραγματικά πιστεύει ότι φαίνονται πολύ καλύτερα από άλλες εταιρείες σε αυτό το τμήμα.

David Averbach: Συμφωνώ.

Sarah Kingsbury: Ναι. Η Apple είναι μια εταιρεία, οπότε να είστε κυνικοί με αυτό, αλλά σίγουρα έχουν αποφασίσει ότι αυτό είναι το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Θα είναι... ξεχωρίζουν με το να νοιάζονται για την ασφάλεια και το απόρρητό μας. Όπως είπα, το απόρρητό σας είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Ένα άλλο ωραίο πράγμα να πούμε μια ενημέρωση κιτ σπιτιού. Εάν έχετε έξυπνες κάμερες ασφαλείας, υποθέτω ότι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι κάμερες ασφαλείας είναι ότι ανεβάζουν αυτό το βίντεο στο cloud επειδή πρέπει να αναλυθεί για να πει ποια είναι η κίνηση. Είναι άτομο; Είναι ένα μικρό ζώο που περνάει; Αλλά αυτός είναι ένας ακόμη τρόπος και μπορεί να είναι ευάλωτος.

Sarah Kingsbury: Έχουν ρυθμίσει το home kit έτσι ώστε το βίντεο να μπορεί να αναλυθεί απευθείας στη συσκευή σας. Και φυσικά η Apple δεν πρόκειται να το μοιραστεί ούτε να το εξετάσει. Στη συνέχεια θα το κρυπτογραφήσουν και θα το στείλουν στο iCloud όπου κανείς δεν μπορεί να το δει. Επομένως, θα είστε ακόμα εκεί αν χρειαστεί να το ελέγξετε. Και υποθέτω ότι μπορείτε να έχετε έως και 10 ημέρες αποθήκευσης για αυτό. Δεν θα μετρήσει στον αποθηκευτικό χώρο σας στο iCloud, κάτι που είναι σημαντικό. Ένα άλλο ωραίο πράγμα που αποκτά το σπίτι είναι τα τείχη προστασίας για τις έξυπνες συσκευές σας στο σπίτι σας. Για να τα προστατέψετε από κακόβουλες επιθέσεις, αλλά και εάν το ένα είναι τείχος προστασίας το ένα από το άλλο, έτσι ώστε εάν ένα από αυτά δεχθεί επίθεση, δεν πρόκειται να εξαπλωθεί σε όλες τις άλλες έξυπνες συσκευές σας.

David Averbach: Ναι. Ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος με τις ενημερώσεις ασφαλείας.

Donna Cleveland: Ναι, κι εγώ. Νομίζω ότι αυτές είναι οι κύριες δυνατότητες του iOS 13.

David Averbach: Χάρτες και υπενθυμίσεις.

Donna Cleveland: Χάρτες και υπενθυμίσεις. Έτσι, η εφαρμογή υπενθυμίσεων είναι όταν... είναι σαν μια αγαπημένη μου εφαρμογή. Το χρησιμοποιώ συνεχώς, αλλά είναι αρκετά απλοϊκό και υπάρχουν πολλές εφαρμογές που πρέπει να γίνουν εκεί που είναι πολύ πιο ισχυρές. Με αυτήν την ενημέρωση, η Apple κάνει ένα βήμα πιο κοντά σε πολλές από αυτές τις εφαρμογές. Έχουν πλέον διαφορετική προβολή για τις προγραμματισμένες υπενθυμίσεις σας. Όπου μπορείτε να δείτε... Ήταν πολύ πιο οπτικά εκείνα που έχουν μια ρύθμιση υπενθυμίσεων βάσει ώρας ή τοποθεσίας μαζί του. Επίσης κατάλαβε κανείς ποιες ήταν οι ετικέτες; Δεν το κατάλαβα απόλυτα.

David Averbach: Πέρασαν τόσο γρήγορα από το τμήμα υπενθύμισης που δυσκολεύτηκα να πέσω [crosstalk 00:33:12].

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω αν μιλούσαν για... επειδή μπορείτε να έχετε κοινόχρηστες λίστες υπενθυμίσεων. Αναρωτιόμουν αν ήταν αυτό, αλλά πραγματικά έπρεπε να είχα πάει στον ιστότοπο της Apple και να δω τι είχαν γιατί-

Donna Cleveland: Μπορώ να το ψάξω τώρα, αλλά είπαν κάτι για [crosstalk 00:33:26] αν αναφέρετε αυτό το άτομο σε ένα υπενθύμιση τότε όταν στέλνετε μηνύματα σε αυτό το άτομο, οτιδήποτε έχει επισημανθεί με αυτό το άτομο μπορεί να εμφανίζεται ως επιλογή για αποστολή σε αυτό πρόσωπο.

Sarah Kingsbury: Αυτό είναι πολύ πιο λογικό.

Donna Cleveland: Νομίζω, λοιπόν, ότι είναι ακριβώς αν πιθανότατα όπως είπες, αν σχετίζεται με ένα άτομο αυτή την υπενθύμιση, τότε μπορείς πιο εύκολα να του το στείλεις μήνυμα. Το άλλο πράγμα είναι ότι είχαν έξυπνη είσοδο. Και αυτό είναι κάτι το φανταστικό άλλη εφαρμογή που το κάνει αυτό. Καθώς πληκτρολογείτε, αρχίζει να μαντεύει τι θέλετε να πείτε και να το εισάγετε ως πιθανότητα. Όπως για την ώρα που πιστεύει ότι θα θέλατε να ορίσετε αυτήν την υπενθύμιση. Σαν να ολοκληρώσετε τη φράση σας για εσάς και δείτε ότι μπορείτε να εισάγετε τις υπενθυμίσεις σας πιο γρήγορα. Έχω δοκιμάσει το Fantastic και μου άρεσε πολύ αυτό το χαρακτηριστικό.

David Averbach: Εντάξει. Επειδή ήμουν έτοιμος να πω, ένα από τα πράγματα που μου αρέσουν οι υπενθυμίσεις είναι πόσο απλοϊκές είναι. Και στην πραγματικότητα έχω αποστασιοποιηθεί από ορισμένες από τις άλλες εφαρμογές υπενθυμίσεων επειδή είναι πολύ περίπλοκες.

Donna Cleveland: Ναι, ξέρω τι εννοείς.

David Averbach: Λοιπόν, είμαι λίγο νευρικός για αυτήν την ενημέρωση. Πήγε τόσο γρήγορα, που δυσκολεύτηκα να το πω και μέχρι να αρχίσεις να το δοκιμάζεις, είναι δύσκολο να ξέρεις αν το έκαναν σωστά. Αλλά όλη η Apple όταν στέλνω μηνύματα σε κάποιον θα μου πει ότι έχω ένα ραντεβού μαζί του αργότερα. Κάτι τέτοιο μπορεί να... Η Apple δεν είχε πάντα δίκιο και γι' αυτό είμαι νευρικός γι' αυτό.

Sarah Kingsbury: Αυτές οι σοβαρές προτάσεις είναι τόσο περίεργες για μένα.

David Averbach: Ακριβώς.

Sarah Kingsbury: Δεν έχει ποτέ νόημα.

David Averbach: Θα δούμε λοιπόν. Αλλά για αυτό είμαι νευρικός. Το Maps ήταν άλλο ένα που έκαναν καλή δουλειά με την ενημέρωση, αλλά είμαι λίγο κουρασμένος με αυτό. Έτσι, φαινόταν ότι αυτό που έκαναν ήταν ότι ουσιαστικά πρόσθεσαν το Google Street View, εκτός από το ότι, φυσικά, δεν είναι Google. Τώρα λοιπόν είναι η δική τους ιδιόκτητη έκδοση του street view. Κάτι που είναι υπέροχο γιατί το Google Street View είναι υπέροχο. Όταν το κυκλοφόρησε η Google το 2000, είμαστε όλοι εντυπωσιασμένοι. Αλλά είναι πολύ μακριά για την Apple να το προσθέσει αυτό και είναι δύσκολο να τους επικροτήσουμε πάρα πολύ.

Donna Cleveland: Το ξέρω.

David Averbach: Ξέρεις τι εννοώ;

Donna Cleveland: Ναι. Μμ-χμμ (καταφατική).

David Averbach: Δεν πρόσθεσαν χαρακτηριστικό-

Donna Cleveland: Διαθέτει επίσης χάρτες Google που δεν χρησιμοποιώ ποτέ.

David Averbach: Ναι, είναι αλήθεια. Θα το χρησιμοποιήσω μερικές φορές γιατί αν προσπαθώ να βρω ας πούμε σπίτι. Είναι ωραίο να πηγαίνεις στην θέα του δρόμου και να βλέπεις πώς μοιάζει αντί για τη διεύθυνση. Το άλλο πράγμα που έκαναν, είχαν προσθέσει αγαπημένα, κάτι που νόμιζα ότι ήταν ωραίο γιατί πολλές φορές καταλήγετε να χρησιμοποιείτε χάρτες για να πλοηγείστε στα ίδια πέντε μέρη το 90% του χρόνου. Μου αρέσουν τα αγαπημένα. Αυτό που δεν πρόσθεσαν, που όλοι ζητούσαμε ήταν η πολλαπλή στάση. Κάτι που φαίνεται σαν ένα τόσο πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για να προσθέσουν.

Donna Cleveland: Έτσι, τα αγαπημένα ήταν ότι μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες με τοποθεσίες για παράδειγμα. Οι χάρτες Google σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε ποια είναι η αγαπημένη τοποθεσία. Έτσι, για παράδειγμα, ήμουν μόλις στο Πόρτλαντ και ένας φίλος μου είχε μια λίστα στους Χάρτες Google με όλα τα πιο όμορφα σημεία στο Πόρτλαντ. Θα μπορούσατε πραγματικά να το κάνετε αυτό εύκολα στους Χάρτες Google αλλά όχι στους Χάρτες της Apple. Οπότε αναρωτιέμαι αν χρησιμοποιείτε αυτή τη νέα δυνατότητα θα σας επέτρεπε να το κάνετε αυτό.

David Averbach: Νομίζω ότι ναι. Ναί.

Donna Cleveland: Θα ήταν ωραίο.

David Averbach: Ναι, θα ήταν ωραίο.

Donna Cleveland: Εντάξει, ωραία. Πρέπει να προχωρήσουμε στο iPadOS;

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσουμε πρώτα για τη Siri.

Donna Cleveland: Εντάξει.

Sarah Kingsbury: Υπάρχει λοιπόν μια σειρά από ενημερώσεις Siri για διαφορετικά πράγματα. Έτσι, για τα AirPods, το Siri μπορεί πλέον να ανακοινώνει και να διαβάζει τα εισερχόμενα μηνύματά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε απλώς να απαντήσετε και να το στείλετε χωρίς να σταματήσετε αυτό που κάνετε. Μπορείτε να μοιραστείτε το είδος ήχου του AirPlay. Μπορείτε να ακούτε τον ήχο μιας από τις συσκευές σας εάν θέλετε να παρακολουθήσετε μια ταινία μαζί ή ένα βίντεο ή κάτι τέτοιο, κάτι που είναι ωραίο. Γιατί θυμηθείτε ότι μιλούσαμε για τα ηχεία iPhone και πώς πρέπει να τα χρησιμοποιείτε μερικές φορές όταν μοιράζεστε ένα βίντεο με φίλους.

David Averbach: Όχι. Νόμιζα ότι ήταν πραγματικά... Εννοώ ότι είναι μια πολύ καθορισμένη περίπτωση χρήσης, αλλά αν ταξιδεύετε με δύο άτομα που προσπαθούν να παρακολουθήσουν μια ταινία μαζί, δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το κάνετε. Πρέπει να πάρετε ένα splitter και να έχετε ενσύρματα ακουστικά. Και έτσι τώρα θα ήταν ωραίο, αλλά ήμουν λίγο ασαφής. Πρέπει να έχετε AirPods για να λειτουργήσει;

Sarah Kingsbury: Το πιστεύω.

David Averbach: Άρα θα πρέπει όλοι να έχουν AirPods. Αυτό σημαίνει ότι όλοι πρέπει να έχουν AirPods. Είναι υπέροχα, αλλά είναι επίσης αρκετά ακριβά.

Donna Cleveland: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Λοιπόν, και μετά το HomePod υπάρχει μεταβίβαση, που στην πραγματικότητα είναι σαν να είναι κάτι που με ενοχλεί. Θα ακούω ένα podcast στο τηλέφωνό μου και μετά θα μπω στην κρεβατοκάμαρά μου και θα προτιμούσα να συνεχίσω να το ακούω στο HomePod μου, αλλά δεν τα κατάφερα, οπότε είμαι ενθουσιασμένος για αυτό. Αλλά ακόμα πιο συναρπαστικό είναι ότι η Siri θα μπορεί να αναγνωρίζει διαφορετικές φωνές. Στο HomePod και εξατομικεύστε την απόκριση. Έτσι, αν θέλετε να παίξετε μουσική, θα αναγνωρίσει τη φωνή σας και θα παίξει μουσική από τη μουσική σας Apple. Ή αν θέλετε να στείλετε ένα μήνυμα, θα είναι ο λογαριασμός μηνυμάτων σας. Οπότε είμαι ενθουσιασμένος με αυτό.

Donna Cleveland: Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που θέλετε εδώ και καιρό.

David Averbach: Το ζητούσα εδώ και καιρό και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που το έκαναν. Το Handoffs ακούγεται επίσης ωραίο. Και πώς λειτουργεί είναι βασικά απλά κρατάτε το τηλέφωνό σας κοντά στο HomePod και θα το κάνει, υποθέτω ότι θα το αλλάξει αυτόματα.

Donna Cleveland: Ναι, ήταν ωραίο.

David Averbach: Δεν ξέρω όμως ότι το AirPlay είναι τόσο μεγάλη ταλαιπωρία. Οπότε δεν ξέρω. Ήταν ωραίο, αλλά το AirPlay δεν είναι τόσο δύσκολο.

Sarah Kingsbury: Σωστά. Η εφαρμογή Συντομεύσεις που μου αρέσει, αλλά νομίζω ότι παραπονιέμαι πολύ επειδή είναι τόσο δύσκολο που νομίζω να καταλάβω πραγματικά πώς να ρυθμίσω μια καλή συντόμευση. Και υποθέτω ότι η Apple το παρατήρησε γιατί τώρα η Siri θα προσέξει τις συνήθειές σου και θα προτείνει αυτοματισμούς. Σας δίνουμε ένα πρότυπο για τη ρύθμιση συντομεύσεων για ορισμένα πράγματα που κάνετε συχνά. Και υπάρχει ένας επανασχεδιασμός γκαλερί που φαίνεται ωραίος και χρήσιμος. Αυτό είναι πολύ ωραίο. Επίσης το Siri ακούγεται διαφορετικό.

Donna Cleveland: Ακούσατε ότι η Siri είχε καλύτερο τονισμό ή οτιδήποτε άλλο.

David Averbach: Ναι. Εννοώ ότι είναι δύσκολο να το ξεχωρίσεις, αλλά ακουγόταν εντυπωσιακό από το demo.

Donna Cleveland: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αυτό είναι το μόνο που έχω να πω για το iOS 13 υποθέτω.

Donna Cleveland: Εντάξει, ωραία. Ας περάσουμε στο iPadOS. Έτσι η Apple αποφάσισε ότι το iPad χρειάζεται... έχει αρκετά δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να έχει το δικό του λειτουργικό σύστημα. Τώρα κυκλοφορούν με iPadOS. Τα μεγάλα πράγματα που πραγματικά παρατήρησα ότι ήταν διαφορετικά σε αυτό ήταν ότι είχαν περισσότερες δυνατότητες πολλαπλών οθονών. Εξακολουθούσε να ονομαζόταν split view and slide over. Ποιες είναι οι δυνατότητες που είχαμε στο iPad εδώ και καιρό. Αλλά θα μπορούσατε απλώς να κάνετε περισσότερα με αυτά. Θα μπορούσατε ακόμη και στο Microsoft Word, για παράδειγμα, να το χωρίσετε σε δύο οθόνες και να έχετε έγγραφα δύο λέξεων δίπλα-δίπλα. Κάτι που δεν μπορούσες να κάνεις πριν. Ή τώρα τα γραφικά στοιχεία που μπορείτε απλώς να σύρετε από πάνω και τα γραφικά στοιχεία εμφανίζονται στην οθόνη σας. Αυτό ήταν κάπως κουλ.

David Averbach: Ήταν ωραίο.

Donna Cleveland: Ήμουν όπως εγώ γενικά, το iPhone μου εκνευρίζεται που πρέπει να πάτε σε αυτήν την ειδική προβολή σήμερα για να δείτε ή γραφικά στοιχεία. Μακάρι να μπορούσατε να τα βάλετε στην οθόνη του τηλεφώνου σας.

David Averbach: Ναι. Εντελώς.

Donna Cleveland: Ήταν πολύ ωραίο. Safari, έχουν φτιάξει περισσότερο μια έκδοση του Safari για επιτραπέζιους υπολογιστές που διαθέτει πρόγραμμα διαχείρισης λήψεων, κάτι που είναι υπέροχο. Και επίσης μια δέσμη συντομεύσεων πληκτρολογίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με το Safari. Υπήρχαν και άλλα πράγματα σχετικά με αυτό που το έκαναν πιο επιτραπέζιο.

Sarah Kingsbury: Ναι. Θα λάβετε την έκδοση για υπολογιστές των ιστότοπων αντί για την έκδοση iPhone.

Donna Cleveland: Νόμιζα ότι ήταν ήδη έτσι.

David Averbach: Εξαρτάται από τον ιστότοπο.

Donna Cleveland: Ωχ, εντάξει.

David Averbach: Υποθέτω ότι είναι απλώς βελτιστοποιημένο για καλύτερη εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας και είναι πιο πιθανό να εμφανίζει την επιφάνεια εργασίας τώρα.

Sarah Kingsbury: Σωστά.

David Averbach: Νομίζω ότι το σημαντικό ήταν αυτό που μιλήσατε για το multitasking, αλλά η Donna και εγώ καθόμασταν εκεί. Έχουμε και οι δύο αρκετά νέα iPad και συνεχίζουμε. Και δυσκολευτήκαμε να αναλύσουμε τι ήταν καινούργιο και τι δεν ήταν καινούργιο.

Donna Cleveland: Το ξέρω. Εκτός από μερικά από αυτά τα πράγματα και το σύρσιμο πραγμάτων από διαφορετικές εφαρμογές και αυτό μοιάζει με παρόμοια πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε πριν.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι η διαφορά είναι ότι ποτέ δεν μπόρεσες να πεις να ανοίγουν παράθυρα δύο νότες και να σύρεις πράγματα από τη μια νότα στην άλλη. Στη συνέχεια, μετακινηθείτε και ανοίξτε ένα άλλο παράθυρο σημειώσεων και σύρετε κάτι σε μια διαφορετική εφαρμογή. Νομίζω ότι τα κατάφερες. Στη συνέχεια, επίσης με το slide over, μπορείτε να ανοίξετε πολλά παράθυρα slide over και θα δείτε απλώς ένα. Στη συνέχεια, όμως, μπορείτε να κάνετε like στις εφαρμογές που βρίσκονται σε iPhone 10 ή νεότερη έκδοση, να σύρετε το δάχτυλό σας προς τα πάνω από το κάτω μέρος και ξαφνικά έχετε όλα τα ανοιχτά μικρά ρυθμιστικά σας παράθυρα. Και μπορείτε να κάνετε εναλλαγή και εναλλαγή μεταξύ τους εμπρός και πίσω.

Donna Cleveland: Cool. Ναι. Υποθέτω ότι πολλά από αυτά είναι απλώς μερικά από αυτά που είναι πολύ αδιανόητα για εσάς. Τώρα πρόσθεσαν περισσότερες χειρονομίες στο iPad. Μπορείτε να κάνετε μια ειδική αντιγραφή επικόλλησης σε αδικαιολόγητη χειρονομία που ήταν ένα τσίμπημα με τρία δάχτυλα και απλώστε και, στη συνέχεια, σάρωση με τρία δάχτυλα. Μερικά από αυτά είναι νομίζω ότι κάνει το iPad πολύ πιο χρήσιμο, αλλά υπάρχει περισσότερη καμπύλη εκμάθησης. Θα χρειαστεί να επενδύσετε περισσότερο χρόνο εάν θέλετε πραγματικά να χρησιμοποιήσετε το iPad σας ως συσκευή παραγωγικότητας. Περισσότερο σαν υπολογιστής. Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι το κάνει πραγματικά σαν υπολογιστή. Και έτσι, δεν ξέρω, υποθέτω ότι η εμπειρία μου στο iPad είναι ότι δεν χρησιμοποιώ ήδη πολλά από αυτά τα πράγματα. Δεν χρησιμοποιώ πολλά από τα στοιχεία της διαιρεμένης οθόνης ή την εικόνα στην εικόνα όσο πιθανότατα θα μπορούσα απλώς επειδή δεν είναι προφανές.

Sarah Kingsbury: Ξεχνούσα ότι είναι εκεί, αλλά δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω πραγματικά.

David Averbach: Αυτό ετοιμαζόμουν να ρωτήσω γιατί είμαι με τον ίδιο τρόπο. Κάθε φορά που βλέπω αυτά να ανακοινώνουν στο λειτουργικό σύστημα και στο WWDC, σκέφτομαι, "Ουάου, αυτό είναι χρήσιμο. Θα πρέπει να το χρησιμοποιώ περισσότερο." Και μετά δεν το κάνω, και έχω την αίσθηση ότι θα είναι το ίδιο εδώ όπου είναι σαν να υπάρχει κάτι λίγο αδιανόητο και αδέξιο στον τρόπο με τον οποίο η Apple χειρίζεται το multitasking για iPad. Αυτό απλά με κάνει να μην το χρησιμοποιώ.

Donna Cleveland: Μου θυμίζει 3D άγγιγμα.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω περισσότερο το multitasking τώρα που μπορώ να έχω ανοιχτά πολλά παράθυρα από την ίδια εφαρμογή. Επειδή αυτό είναι το θέμα μου με το ότι χρησιμοποιώ πολύ τα έγγραφα Google στο iPad μου και δεν μπορώ... αν πρέπει απλώς να επιστρέψω στο κύριο μενού μου και να ανοίξω το άλλο. Και στη συνέχεια, επειδή αγγίζει μεταξύ των εφαρμογών, μπορείτε απλώς να σύρετε το δάχτυλό σας στο κάτω μέρος της οθόνης σας και να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των εφαρμογών. Άρα δεν είναι πραγματικά δύσκολο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τον τρόπο που θα οργανωθούν τα αρχεία. Θα έχετε περισσότερη άποψη στο Mac σας.

Donna Cleveland: Περισσότερο σαν το Finder και το Mac, έχει το ίδιο αριστερό μενού.

Sarah Kingsbury: Αριστερή όψη. Και προεπισκόπηση αρχείων και γρήγορες ενέργειες. Θα είναι ωραίο.

David Averbach: Μου αρέσει αυτό, αλλά μιλούσαμε για αυτό τις προάλλες. Νομίζω ότι ήταν η Donna και μιλούσαμε για τα μαθήματα. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ την εφαρμογή αρχείων. Παιδιά χρησιμοποιείτε την εφαρμογή αρχείων πολύ συχνά;

Donna Cleveland: Το χρησιμοποιώ λίγο, αλλά έλεγα ότι δεν το έχω κατακτήσει ή δεν το έχω οργανώσει πραγματικά. Μερικές φορές πετάω πράγματα εκεί μέσα. Μπορώ να βάλω πράγματα στην επιφάνεια εργασίας μου στο Mac μου και απλώς θα εμφανιστούν εκεί. Μερικές φορές θα το χρησιμοποιήσω για μεταφορά αρχείων αλλά όχι για λίγο.

Sarah Kingsbury: Αποθηκεύω πράγματα εκεί που θέλω να μπορώ να πω ότι τα βλέπω σε άλλες συσκευές ή που θέλω να αποθηκεύσω μόνο σε αυτήν τη συσκευή. Αλλά εννοώ ότι πραγματικά αισθάνομαι ότι υπάρχουν δυνατότητες εκεί που δεν χρησιμοποιώ επειδή είμαι ήδη στο οικοσύστημα της Google.

Donna Cleveland: Το ξέρω. Χρησιμοποιώ τα Έγγραφα Google και τη μονάδα δίσκου μου-

David Averbach: Νομίζω ότι η μεγάλη μου φωτογραφία για το iPad είναι... Μου αρέσει που η Apple χωρίστηκε στα δικά της λειτουργικά συστήματα. Αισθάνεται σαν να έχει αυτή την τάση για λίγο και θα του δώσει πιθανώς περισσότερη ελευθερία να αναπτύξει αυτά τα χαρακτηριστικά. Όλα τα χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν σήμερα φαίνονται ότι θα ήταν χρήσιμα για την παραγωγικότητα, αλλά παρ 'όλα αυτά, είναι το ίδιο σημείο που κάνω για λίγο. Και νιώθω σαν να είμαι λίγο κυνικός ή κάτι τέτοιο. Αλλά δεν έχει φτάσει την κρίσιμη μάζα της ευκολίας χρήσης για να με κάνει να αφιερώσω χρόνο και προσπάθεια σε όλες αυτές τις λειτουργίες. Με άλλα λόγια, δεν είναι αρκετά εύκολο να είμαι παραγωγικός σε αυτό, ώστε να μην χρησιμοποιώ τον υπολογιστή μου και να χρησιμοποιώ το iPad μου. Και έτσι, τότε δεν ασχολούμαι με όλες αυτές τις δυνατότητες χρήσης ενέργειας στην οθόνη δίπλα-δίπλα των ίδιων εφαρμογών. Το κάνω στον υπολογιστή μου γιατί είναι πιο εύκολο.

Donna Cleveland: Τρελό swiping [crosstalk 00:44:57].

Sarah Kingsbury: Στην πραγματικότητα, επειδή έχω κάνει πολλή βασική επεξεργασία κειμένου στο iPad μου, είμαι πολύ ενθουσιασμένη που μπορώ να επιλέγω και να αντιγράφω και να επικολλώ πιο εύκολα πράγματα. Αν και το κόψιμο και το κόψιμο, χρησιμοποιώ απλώς το πληκτρολόγιό μου. Έχω ένα μικρό αναδιπλούμενο πληκτρολόγιο που μπορώ να το βάλω στην τσάντα μου. Αλλά μπορώ απλώς να σύρω τον κέρσορα εκεί που τον θέλω. Δεδομένου ότι δεν μπορώ να έχω ένα ποντίκι, αυτό είναι πραγματικά υπέροχο.

Donna Cleveland: Αυτό φαινόταν ωραίο.

David Averbach: Ναι, αυτό είναι ωραίο.

Donna Cleveland: Κάποια από αυτά θα είναι σαν να το βάλουμε στα χέρια μας, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλά λειτουργούν αυτά τα πράγματα. Αν είναι πραγματικά ακριβές και εύκολο, το νέο υλικό αντιγραφής επικόλλησης όπως αυτό μπορεί να είναι πραγματικά φοβερό.

Sarah Kingsbury: Και τα τρία δάχτυλα που απομένουν σύρθηκαν για αναίρεση. Μπορώ να δω τον εαυτό μου να το κάνει τυχαία. Αλλά μπορώ απλώς να κάνω την εντολή V στο πληκτρολόγιό μου. Οπότε δεν ξέρω γιατί να το κάνω αυτό.

David Averbach: Εάν χρησιμοποιείτε πληκτρολόγιο.

Sarah Kingsbury: Χρησιμοποιώ πάντα ένα πληκτρολόγιο με το iPad μου, εκτός και αν κάνω αναπαραγωγή.

Donna Cleveland: Ω, το iPadOS έχει επίσης υποστήριξη για τη μονάδα αντίχειρα. Αυτό ήταν κάτι καινούργιο.

David Averbach: Ναι. Και ξέρω ότι πολλά τρίτα μέρη είχαν κάπως άβολη δουλειά για να μπορέσουν να το κάνουν αυτό. Είναι ωραίο που η Apple μπορεί να το υποστηρίξει εγγενώς στο iPad.

Sarah Kingsbury: Και μπορείτε να εισάγετε πράγματα απευθείας σε εφαρμογές.

David Averbach: Cool.

Donna Cleveland: Αυτό είναι ωραίο.

Sarah Kingsbury: Ναι.

Donna Cleveland: Αυτό είναι λοιπόν το iPadOS. Έχουμε το CarPlay και το watchOS και το tvOS ακόμα να τελειώσουμε. CarPlay, ήθελα να ρωτήσω τον David τη γνώμη σου για το CarPlay γιατί αυτή ήταν η πρώτη φορά που λάβαμε μια σημαντική ενημέρωση για το CarPlay εδώ και χρόνια. Και ξέρω ότι το ήθελες αυτό. Ικανοποίησε τις επιθυμίες σου;

David Averbach: Νομίζω ότι ναι. Λατρεύω το CarPlay. Νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο υποτιμημένα της Apple. Δεν ξέρω πώς να το ονομάσω γιατί δεν είναι προϊόν. Είναι ένα λογισμικό που χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες αλλά-

Donna Cleveland: Πλατφόρμα.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... πλατφόρμα, ευχαριστώ. Λειτουργικά συστήματα. Το αγαπώ. Νομίζω ότι είναι πραγματικά διαισθητικό. Είναι εύκολο στη χρήση. Λειτουργεί πολύ καλά και νομίζω ότι οι ενημερώσεις πρέπει να τις χρησιμοποιήσω, αλλά νομίζω ότι οι ενημερώσεις θα είναι καλές. Επειδή είναι ένα αρκετά απλοϊκό λειτουργικό σύστημα αυτή τη στιγμή. Και έτσι το να έχω κάτι που μου άρεσε ήταν αντί να έχω απλώς την κύρια οθόνη για να είναι απλώς ένας πίνακας με όλες τις διαφορετικές εφαρμογές στις οποίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση, τώρα μπορείτε να έχετε ένα είδος... έχει ταυτόχρονα multiview. Μπορείτε να έχετε ανοιχτούς χάρτες και να έχετε κάποιες εφαρμογές. Πήγαν πολύ γρήγορα ξανά, οπότε δεν κατάλαβα ακριβώς τι θα εμφανιστεί και τι όχι.

David Averbach: Αλλά έχοντας λίγο περισσότερη σοφιστικέ άποψη, όπου θα μπορούσατε να ανοίξετε τον χάρτη σας με τη σειρά σας και επίσης να έχετε πρόσβαση σε άλλα πράγματα που νόμιζα ότι ήταν ωραία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Siri αλλά να μην έχετε το Siri να καλύπτει ολόκληρη την οθόνη σας. Νόμιζα ότι ήταν υπέροχο. Αυτή τη στιγμή, όταν χρησιμοποιείτε το Siri, καταλαμβάνει ολόκληρη την οθόνη σας. Αν προσπαθείτε να στείλετε μήνυμα σε κάποιον ενώ περιηγείστε σε οποιονδήποτε με ανοιχτό τον χάρτη σας, πρέπει να έχετε το ένα ή το άλλο, αλλά όχι και τα δύο. Και το ίδιο πράγμα με πολλά από τα χαρακτηριστικά που είχαν. Το να μπορείτε να ανοίγετε τους χάρτες σας ενώ χρησιμοποιείτε μια διαφορετική λειτουργία φαίνεται ωραίο. Αυτό λοιπόν μου άρεσε.

David Averbach: Το μεγαλύτερο παράπονό μου για το CarPlay είναι η αξιοπιστία. Απλώς μερικές φορές δεν λειτουργεί τόσο καλά και μερικά από αυτά νομίζω ότι μπορεί να σχετίζονται με εφαρμογές τρίτων. Αλλά αν προσπαθώ να ανοίξω ένα podcast, συχνά διαπιστώνω ότι καταλήγω να πιάνω το τηλέφωνό μου αντ 'αυτού επειδή απλώς δεν μπορεί να το περιηγηθεί ή-

Donna Cleveland: Αυτό είναι ενοχλητικό.

Ντέιβιντ Άβερμπαχ:... Το Spotify δεν ανοίγει και δεν παίζει τη λίστα αναπαραγωγής που θέλω μερικές φορές. Και έτσι ελπίζουμε ότι θα το έκαναν πιο αξιόπιστο αν έδιναν την προσοχή σε αυτό. Αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε για να το μάθετε πραγματικά. Αλλά γενικά φαινόταν καλό χαρακτηριστικό, καλές ενημερώσεις.

Donna Cleveland: Με το CarPlay πρέπει να έχετε ένα iPhone συνδεδεμένο, σωστά;

David Averbach: Τα νεότερα μοντέλα δεν τα κάνεις. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνετε στο μοντέλο μου, και είναι πολύ ενοχλητικό να πρέπει να το συνδέετε κάθε φορά. Και μερικές φορές αυτή η αποβάθρα δεν λειτουργεί αρκετά. Θα το προσαρτήσετε και δεν θα φορτώσει. Πρέπει να αποσυνδέσετε και να επανατοποθετήσετε ξανά και ξανά. Αυτό γίνεται πολύ μεγάλο όταν προσπαθείς να πας γρήγορα σε κάποιο μέρος και καταλήγεις να μην το χρησιμοποιείς όσο θα έπρεπε. Έτσι τα νεότερα μοντέλα λειτουργούν στην πραγματικότητα μέσω Bluetooth. Δεν χρειάζεται πραγματικά να το συνδέσετε. Και αυτά είναι πολύ πιο ωραία κατά τη γνώμη μου.

Donna Cleveland: Αλλά χρειάζονται iPhone;

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Δεν υπάρχει αυτόνομο χαρακτηριστικό;

David Averbach: Όχι, δεν χρειάζεται να έχετε iPhone στο αυτοκίνητο γιατί πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν δεδομένα από το τηλέφωνό σας. Χρησιμοποιεί το Siri από το τηλέφωνό σας. Θέλετε να μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα κειμένου, τέτοια πράγματα.

Donna Cleveland: Σωστά. Ναι. Υποθέτω ότι δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που να μην απαιτεί κανένα από αυτά τα πράγματα.

David Averbach: Εκτός κι αν το είχατε σαν iPad που είχε τα δικά του δεδομένα. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε LTE με αυτό και άλλα. Αλλά αυτό είναι άλλο...

Donna Cleveland: Ναι. Εντάξει τέλεια. Το watchOS 6 είχε μερικές ενδιαφέρουσες ενημερώσεις. Τίποτα πολύ πρωτοποριακό. Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο ήταν οι τάσεις της δραστηριότητας. Έτσι, η εφαρμογή Δραστηριότητα στο Apple Watch σας, είναι σαν το μεγάλο μου παράπονο ότι δεν σας δίνει κανένα πλαίσιο όπως είναι τώρα. Θα σας πει πώς τα πάτε για την ημέρα, αλλά πρέπει πραγματικά να μεταβείτε στην εφαρμογή δραστηριότητας στο iPhone σας για να δείτε πώς ανταποκρίνεται στις προηγούμενες ημέρες. Ακόμη και τότε, μπορείτε να δείτε την προβολή ημερολογίου και πόσες φορές έχετε πετύχει τους στόχους μετακίνησης σας, αλλά δεν αναλύεται πραγματικά σε δεδομένα που είναι πραγματικά εύκολο να αφομοιωθούν. Τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου.

Sarah Kingsbury: Ξέρεις ότι χθες το βράδυ στην πραγματικότητα ήμουν σαν, "Πότε είναι η τελευταία φορά". Γιατί τον τελευταίο καιρό δεν ασκούμαι τόσο τακτικά. Και σκέφτηκα πότε ήταν η τελευταία φορά που ήμουν πραγματικά σε κανονικό πρόγραμμα άσκησης. Έκανα κύλιση και μπορείτε να κάνετε κύλιση στις προπονήσεις σας και να δείτε, αλλά πρέπει να πατάτε κάθε μήνα για να βλέπετε τις προπονήσεις. Ή μπορείτε να κάνετε κύλιση σε έναν ολόκληρο μήνα και να δείτε τις μικρές πράσινες κουκκίδες. Προσπαθώντας όμως να καταλάβω τι ασκήσεις έκανα και πόσο σκληρά δούλεψα. Αυτό απαιτούσε τόση δουλειά. Αν μπορούσα να το δω αυτό σε μια γρήγορη κατασκευή [crosstalk 00:50:29].

David Averbach: Ναι.

Donna Cleveland: Ναι. Κάποιος νιώθει ότι το Apple Watch μου συλλέγει όλα αυτά τα δεδομένα για μένα τώρα εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχω πραγματικά κανέναν τρόπο να τα δω. Ωστε τώρα-

Sarah Kingsbury: Ολοκλήρωσα τον χίλιο ομαλό στόχο μου, μόλις την περασμένη εβδομάδα.

David Averbach: Ουάου. Συγχαρητήρια.

Donna Cleveland: Καταπληκτικό.

David Averbach: Πρέπει να σας κάνουμε ένα πάρτι.

Donna Cleveland: Έτσι, με τις τάσεις δραστηριότητας, θα σας δείξει τη συνολική σας δραστηριότητα για τις τελευταίες 90 ημέρες. Νομίζω ότι υπάρχει και μια προβολή 60 ημερών ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω ακριβώς ποια δεδομένα θα σας έδινε, αλλά αρκετά ώστε να μπορείτε να δείτε πώς συγκεντρώνεται η τρέχουσα δραστηριότητά σας την τελευταία ημέρα ή εβδομάδα σε σχέση με τις τελευταίες 90 ημέρες. Και θα σας έδινε υπενθυμίσεις με βάση αυτό ή προτάσεις τρόπων με τους οποίους θα μπορούσατε είτε... Εάν βρίσκεστε σε πτωτική τάση, θα μπορούσατε να το ανατρέψετε ή να μάθετε όπως, "Ω, τα πηγαίνω καταπληκτικά αυτή την εβδομάδα σε σύγκριση με τον μέσο όρο μου". Έτσι σκέφτηκα ότι φαίνεται ότι θα ήταν πολύ ωραίο.

David Averbach: Ναι. Απλώς για να επαναλάβω αυτό που λέτε, προσπαθώ να είμαι εξαιρετικά επιμελής όσον αφορά τη σύνδεση στις προπονήσεις μου και τελευταία έχω την ίδια σκέψη. Είμαι σαν γιατί; Ποτέ δεν μπαίνω και κοιτάζω και δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να δω οποιεσδήποτε τάσεις. Έτσι ήταν, σκέφτηκα μια πολύ ωραία βελτίωση. Το άλλο πράγμα που νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι μεγάλο, αλλά διαπιστώνω ότι δυσκολεύομαι να το κουβαλήσω είναι να αποκτήσει η Apple το Apple Watch με αυτόνομες εφαρμογές. Επομένως, δεν χρειάζεται να έχετε μια συνοδευτική εφαρμογή για iPhone και, στη συνέχεια, έχετε ένα κατάστημα εφαρμογών στο Apple Watch σας, ώστε να μπορείτε να τις κατεβάσετε απευθείας. Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή. Αλλά δεν χρησιμοποιώ πολλές εφαρμογές τρίτων και δεν νομίζω ότι θα περιηγηθώ στο κατάστημα εφαρμογών σε ένα Apple Watch. Αισθάνεται πολύ μικρό. Τι πιστεύετε παιδιά;

Sarah Kingsbury: Νομίζω ότι τα ηχητικά βιβλία είναι μεγάλη υπόθεση.

David Averbach: Ναι, ήταν ωραίο. Αλλά αυτό ήταν ένα... Εννοώ ότι έκανες αυτό το σχόλιο για το podcast όταν το ανακοίνωσαν, με ενόχλησε κάπως. Λέω, "Γιατί δεν είχαν ήδη ηχητικά βιβλία;"

Sarah Kingsbury: Ναι.

Donna Cleveland: Νομίζω ότι ήταν μια ωραία διάκριση. Το κάνει λίγο λιγότερο μπερδεμένο, επειδή μου φάνηκε περίεργο ότι βασικά αισθάνεται ότι κάθε εφαρμογή Apple Watch είναι απλώς μια παράξενη επέκταση μιας εφαρμογής για iPhone. Αυτό δεν κάνει τόσα πολλά. Και έτσι υποθέτω ότι το γεγονός ότι τώρα τους αντιμετωπίζουν χωριστά ή τουλάχιστον μπορεί να είναι ξεχωριστά. Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει πιο προφανές τι κάνει η εφαρμογή Apple Watch και δεν ξέρω. Αισθάνομαι ότι ίσως ήταν απλώς διανοητικά... κοιτάζοντας το κατάστημα εφαρμογών στο Apple Watch μου και βλέποντας τι θα έκανε θα με δελεάσει περισσότερο να δοκιμάσω μια εφαρμογή τρίτου μέρους. Επειδή όπως είναι, συνήθως φαίνεται σαν κάτι παραπάνω με την κανονική εφαρμογή που δεν αξίζει καν να δοκιμάσετε.

Donna Cleveland: Και μερικά από αυτά είναι ότι πολλές από τις εφαρμογές Apple Watch δεν είναι τόσο συναρπαστικές. Η Apple ενσωματώθηκε σε αυτές που βρήκα ότι είναι οι καλύτερες.

Sarah Kingsbury: Αυτό που χρησιμοποιώ περισσότερο το ρολόι μου εκτός από τον έλεγχο του καιρού και την παρακολούθηση της δραστηριότητάς μου είναι ίσως πράγματα ήχου. Το γεγονός ότι έχουν το νέο τους API ήχου για ροή ήχου.

Donna Cleveland: [crosstalk 00:53:21].

Sarah Kingsbury: Αυτό σημαίνει ότι οι εφαρμογές τρίτων μπορούν να δημιουργήσουν εφαρμογές ροής ήχου για το Apple Watch σας.

David Averbach: Α, αυτό είναι;

Sarah Kingsbury: Ναι.

David Averbach: Εντάξει. Γιατί Ντόνα, σου έχω καλά και άσχημα νέα. Έχουν μια εφαρμογή Spotify.

Donna Cleveland: Τι;

David Averbach: Ναι. Βγήκε σαν πριν από έξι μήνες. Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι είναι τρομερά.

Donna Cleveland: Θεέ μου.

David Averbach: Ναι. Δεν μπορείτε να κατεβάσετε καμία λίστα αναπαραγωγής. Αυτό είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό, επειδή αυτό είναι το μόνο πράγμα που θέλετε με την εφαρμογή ήχου στο Apple Watch σας είναι να μπορείτε να κάνετε λήψη μιας λίστας αναπαραγωγής. Για να μην χρειάζεται να έχετε μαζί σας το τηλέφωνό σας όταν πηγαίνετε για άσκηση. Και δεν σε αφήνει να το κάνεις. Βασικά μοιάζει και μοιάζει σχεδόν με την εφαρμογή που παίζει τώρα, ξέρετε;

Donna Cleveland: Ναι. Αυτό είναι αστείο.

David Averbach: Μπορείτε να αλλάξετε τραγούδια και μπορείτε...

Donna Cleveland: Νόμιζα ότι ήταν η εφαρμογή που παίζει τώρα. Θα ήμουν-

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Είναι σαν ένα τηλεχειριστήριο για την εφαρμογή Spotify στο iPhone σας.

David Averbach: Ναι. Και έχει λίστες αναπαραγωγής, αλλά πρέπει να έχετε μαζί σας το iPhone σας.

Donna Cleveland: Άρα το να τρέχεις δεν είναι λύση.

David Averbach: Όχι, δεν είναι καθόλου. Είναι τρομερό. Δεν είναι και πολύ καλό UI.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αν και ακούγεται σαν να λέει ροή ήχου. Αλλά ίσως θα γίνεται ροή ανεξάρτητα από το iPhone σας.

David Averbach: Νομίζω ότι φταίει το Spotify, όχι η Apple, αλλά ποιος ξέρει.

Sarah Kingsbury: Ναι. Παρακολούθηση Κύκλου.

Donna Cleveland: Υπάρχει μια νέα εφαρμογή Apple Watch.

Sarah Kingsbury: Αυτό εννοώ ναι, καλώς ήρθες πολύ αργά στο πάρτι.

David Averbach: Καλωσορίσατε στο 2012.

Donna Cleveland: Ναι, το ξέρω.

Sarah Kingsbury: Πραγματικά αμφιβάλλω αν αυτό θα έχει κάποια χαρακτηριστικά που το κάνουν ξεχωριστό.

Donna Cleveland: Ναι. Έχω ήδη μια εφαρμογή παρακολούθησης γονιμότητας με την οποία είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Και ξέρω ότι πολλοί φίλοι μου έχουν... υπάρχουν ήδη μια χούφτα πολύ καλές εκεί έξω. Αλλά εννοώ ότι νομίζω ότι είναι κάτι που πρέπει να προσφέρει η Apple. Δεν ξέρω γιατί δεν το πρόσφεραν στην εφαρμογή υγείας από την αρχή.

Sarah Kingsbury: Ναι. [crosstalk 00:55:02] Νομίζω ότι διάβασα ένα άρθρο σχετικά με αυτό όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Ήμουν σαν, "Τι στο διάολο;"

Donna Cleveland: Μπορείτε να παρακολουθείτε τις πιο τυχαίες μετρήσεις στην εφαρμογή υγείας, αλλά δεν μπορείτε να παρακολουθείτε τον κύκλο σας.

Sarah Kingsbury: Δεν ξέρω. Νομίζω ότι ίσως αλλάζει επειδή το Apple Watch είναι τόσο δημοφιλές. Η πλειοψηφία των χρηστών fitness tracker είναι γυναίκες. Γιατί λοιπόν θα φτιάχνατε ένα προϊόν που η πλειονότητα των ατόμων που μπορεί να ενδιαφέρονται για αυτό θα χρειάζονται αυτήν τη δυνατότητα και δεν το συμπεριλαμβάνετε.

Donna Cleveland: Ναι, το ξέρω.

Sarah Kingsbury: Πρέπει λοιπόν να ολοκληρώσουμε μιλώντας για το tvOS 13.

Donna Cleveland: Ναι.

David Averbach: Ας το κάνουμε.

Sarah Kingsbury: Έτσι, ένα μεγάλο νέο χαρακτηριστικό είναι ότι έχουν επανασχεδιάσει την αρχική οθόνη του Apple TV ώστε να περιλαμβάνει τα λιγότερο αγαπημένα μου χαρακτηριστικά του Netflix. Αυτό είναι που ξέρετε πώς ανοίγετε το Netflix και δέχεστε αμέσως επίθεση από το τρέιλερ για οτιδήποτε.

David Averbach: Και δεν είχατε ακόμη χρόνο να ρυθμίσετε την ένταση. Άρα σε έρχεται πολύ δυνατά.

Sarah Kingsbury: Μπορεί να έχετε παιδιά να κάθονται μαζί σας και να λένε, "Εδώ είναι αυτό που μας αγόρασε πολύ σέξι σκίζει τη βίαιη εκπομπή." Θα σας δείξουμε ένα τρέιλερ για αυτό ενώ είστε έξι ετών κάθεστε δίπλα εσείς.

David Averbach: Λοιπόν και νιώθω ότι αυτό που το έκανε ιδιαίτερα κακό είναι τουλάχιστον με το Netflix, είναι all inclusive συνδρομή. Έτσι, οτιδήποτε σας δείχνει μια προεπισκόπηση, μπορείτε να το παρακολουθήσετε τουλάχιστον. Εδώ κυριολεκτικά θα βομβαρδίσουμε με διαφημίσεις για πράγματα που θέλουμε να αγοράσετε. Όπως ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές.

Donna Cleveland: Cool χαρακτηριστικό.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Επιπλέον, ουσιαστικά έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ την εφαρμογή ειδήσεων επειδή το μισό περιεχόμενο είναι σαν να μην μπορείτε να το διαβάσετε. Και είναι ενοχλητικό.

David Averbach: Αλήθεια; Τόσο ενοχλητικό.

Sarah Kingsbury: Ένα πράγμα που χαίρομαι πολύ για την υποστήριξη πολλών χρηστών.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Δεν το πήραμε για το iPad.

David Averbach: Όχι. Πήραμε για το HomePod και το πήραμε για το Apple TV. Οπότε το μωρό πατάει εδώ ανθρώπους.

Donna Cleveland: Πρέπει να δημιουργήσουμε μια μελλοντική εφαρμογή επεισοδίου στο Apple News+ ή να μιλήσουμε για αυτό όταν ακούσουμε τους ακροατές να πουν σχετικά.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αυτό είναι πραγματικά συναρπαστικό. Και φυσικά το Apple Arcade έρχεται για Apple TV που έχουν 4K. Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια θα ενθουσιαστούν όταν μάθουν ότι θα υπάρχει πλέον ένα χειριστήριο Xbox και ένα χειριστήριο PlayStation DS4.

Donna Cleveland: Φάνηκες ενθουσιασμένος γι' αυτό.

David Averbach: Ξέρετε ότι ήμουν, αλλά νομίζω ότι ήταν παρόμοιο, ίσως απλώς είχα πάρα πολύ καφεΐνη.

Donna Cleveland: Και τώρα είσαι σαν, "Ποιος νοιάζεται;"

David Averbach: Είμαι σαν, "Έχω ένα Xbox." Σαφώς επειδή έχω χειριστήριο Xbox και το Xbox θα έχει πολύ καλύτερα παιχνίδια από το Apple TV. Αυτό είναι λοιπόν ένα από εκείνα τα πράγματα για τα οποία είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχουν επιλεγμένες ομάδες ανθρώπων που το αγαπούν πραγματικά, αλλά ως επί το πλείστον αν έχετε Xbox, πιθανότατα θα παίζετε παιχνίδια στο Xbox σας.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αλλά μετά, είμαι εγώ που είμαι πραγματικά σκληρός γονέας και δεν με ενδιαφέρουν οι προτιμήσεις των εφήβων μου στο παιχνίδι και έτσι-

David Averbach: Αλλά θα τους αγοράσετε ένα χειριστήριο Xbox για 50 $ για να το χρησιμοποιήσετε με το Apple TV σας;

Sarah Kingsbury: Είναι φθηνότερο από ένα Xbox.

David Averbach: Ναι. Αλλά για άσχημα παιχνίδια.

Sarah Kingsbury: Αυτό είπα. Είμαι μια σκληρή μητέρα που δεν νοιάζεται για... Αφήστε το παιδί της.

David Averbach: Τότε είστε ενθουσιασμένοι με αυτό το χαρακτηριστικό;

Sarah Kingsbury: Βλέπω τον εαυτό μου να το χρησιμοποιεί.

David Averbach: Εντάξει. Ναι. Το κύριο πράγμα ήταν ο πολλαπλός χρήστης. Κάτι που απλώς για να το διευκρινίσουμε, σας επιτρέπει να αλλάζετε λογαριασμούς πολύ γρήγορα και εύκολα. Οπότε είναι πολύ ωραίο. Ειδικότερα, επειδή είναι σαν να πηγαίνετε να νοικιάσετε μια ταινία αυτή τη στιγμή στο Apple TV μου, πρέπει να γνωρίζετε τον κωδικό πρόσβασής μου στο iTunes. Ποιος είναι ο δικός μου κωδικός πρόσβασης Apple ID, ο κωδικός πρόσβασης Apple ID μου για τα πάντα. Αν ανοίξετε την εφαρμογή φωτογραφιών μου στον υπολογιστή, στο Apple TV και τώρα την έχω απενεργοποιήσει. Αλλά αν δεν το έκανα, θα είχατε πρόσβαση σε όλες τις φωτογραφίες μου και όλα είναι προσαρμοσμένα σε εμένα και αντί να έχω κάθε μέλος της οικογένειας τις δικές του.

Sarah Kingsbury: Ναι. Αναγκάστηκα να απενεργοποιήσω τον κωδικό πρόσβασης για την ενοικίαση ταινιών, επειδή δεν ήθελα η κόρη μου να μάθει τον κωδικό πρόσβασής μου. Πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός σε όποιες φωτογραφίες δεν θέλω να δει. Εννοώ ότι δεν περνάει από την εφαρμογή φωτογραφιών από όσο ξέρω, αλλά δεν τις θέλω σε καμία πλατφόρμα που μπορούν να δουν οι άλλοι άνθρωποι, εκτός κι αν είναι οι πιο καλοήθεις φωτογραφίες.

David Averbach: Ναι.

Sarah Kingsbury: Ναι. Ο πολλαπλός χρήστης που μπορείτε πραγματικά να αλλάξετε λογαριασμούς στο Apple TV σας, αλλά δεν είναι πολύ εύκολο.

David Averbach: Ναι. Μπερδεύτηκα και με αυτό γιατί νόμιζα ότι μπορούσες να το κάνεις ήδη.

Donna Cleveland: Ναι. Μπορείς, αλλά πρέπει να είναι καλύτερα. Και αυτή τη στιγμή είναι χάλια.

David Averbach: Ναι, είναι κακό τώρα, οπότε δεν θα ήταν περίεργο να είναι καλύτερο.

Donna Cleveland: Είναι ωραίο. Εντάξει, λοιπόν, η ερώτησή μας της εβδομάδας είναι, τι σας ενθουσιάζει περισσότερο ή πώς σας φαίνεται το WWDC; Στείλτε μας email στο [email protected] για να μας ενημερώσετε τι έχετε να πείτε ή ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς. Και αυτό ολοκληρώνει το επεισόδιο 112 του podcast iPhone Life. Είμαι η Donna Cleveland, συντάκτρια και διευθύντρια στο iPhone Life.

David Averbach: Είμαι ο David Averbach.

Sarah Kingsbury: Και είμαι η Sarah Kingsbury.

David Averbach: Και αν είστε Insider, θα μιλήσουμε για τον Mack και θα μιλήσουμε για τον θάνατο του iTunes. Κάτι που ήταν πολύ αμφιλεγόμενο στην ομάδα μας στο Facebook.

Donna Cleveland: Θα σε δω την επόμενη φορά. Σας ευχαριστώ όλους.

David Averbach: Ευχαριστώ όλους.

Sarah Kingsbury: Ευχαριστώ όλους.