Στο 119ο επεισόδιο του iPhone Life Podcast, ο David και η Donna συνοδεύονται από τον ιδρυτή του iPhone Life, Hal Goldstein, για να αναλύσουν όλα όσα ανακοίνωσε η Apple κατά την παρουσίαση του φθινοπωρινού προϊόντος της. Από το iPhone 11 Pro Max έως το iPad έβδομης γενιάς, συντονιστείτε για να μάθετε τις λεπτομέρειες για τη νέα σειρά της Apple.
Κάντε κλικ εδώ για να ακούσετε και να εγγραφείτε. Αν σας αρέσει αυτό που ακούτε, φροντίστε να αφήσετε μια κριτική. Και θυμηθείτε να συντονίζεστε κάθε δεύτερη εβδομάδα για να ακούτε τους συντάκτες μας να μοιράζονται μαζί σας τα πιο πρόσφατα νέα της Apple, τις καλύτερες εφαρμογές, τα κόλπα για το iPhone και τα πιο όμορφα αξεσουάρ.
Αυτό το επεισόδιο σας μεταφέρθηκε από Ο Ματίας και GOBUDI. Όταν η Apple διέκοψε το ενσύρματο πληκτρολόγιό της, Ο Ματίας παρενέβη για να προσφέρει ένα καλύτερο. Ο ενσωματωμένος διανομέας με πολλές θύρες είναι ιδανικός για τη σύνδεση του ενσύρματου ποντικιού σας και άλλων συσκευών. Τα φιλικά προς Mac πλήκτρα λειτουργιών διευκολύνουν τη μετάβαση. Απαλλαγείτε από την ταλαιπωρία της επαναφόρτισης της μπαταρίας στο ασύρματο πληκτρολόγιό σας— αγοράστε το ενσύρματο πληκτρολόγιο Matias. Ο δεύτερος χορηγός μας είναι GOBUDI, μια εταιρεία που δημιουργεί προϊόντα για ένα από τα αγαπημένα μας προϊόντα της Apple—τα AirPods. Διατηρήστε τα AirPods σας ασφαλή και το iPhone σας χωρίς δακτυλικά αποτυπώματα με το Κιτ αξεσουάρ EARBUDi από την GOBUDi, με θηλιές για τα αυτιά, ένα κορδόνι, ένα πανί καθαρισμού και μια θήκη για τα AirPods σας.
Ειδική συμφωνία!
Εγγραφείτε στην Τάξη Ultimate iOS 13 του iPhone Life και αποκτήστε δωρεάν συνδρομή ενός έτους στο iPhone Life Insider! Επίσκεψη iPhoneLife.com/iOS13Class.
Ερώτηση της εβδομάδας:
Ποια νέα συσκευή της Apple σας ενθουσιάζει περισσότερο; Γιατί; ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ [email protected] για να μας ενημερώσετε.
Άρθρα που αναφέρονται σε αυτό το επεισόδιο:
- Το νέο Apple Watch Series 5 έρχεται με Always-On Display, Titanium & Ceramic Options
- Νέο iPad 7ης γενιάς με οθόνη 10,2 ιντσών διαθέσιμο για προπαραγγελία τώρα
- Η Apple αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το Apple TV+ και το Arcade: Κόστος, ημερομηνίες κυκλοφορίας, περισσότερα
Χρήσιμοι σύνδεσμοι:
- Εγγραφείτε στην κατηγορία iPhone Life's Ultimate iOS 13
- Γίνετε μέλος της ομάδας iPhone Life στο Facebook
- Γίνετε iPhone Life Insider
- Εγγραφείτε για το δωρεάν ενημερωτικό δελτίο Συμβουλής της ημέρας
- Στείλτε email στο Podcast
- Εγγραφείτε σε iPhone Life περιοδικό
Μεταγραφή του επεισοδίου 119:
Donna Cleveland: Γεια σας και καλωσορίσατε στο iPhone Life Podcast. Είμαι η Donna Cleveland, αρχισυντάκτρια στο iPhone Life.
David Averbach: Είμαι ο David Averbach, Διευθύνων Σύμβουλος και εκδότης.
Donna Cleveland: Και έχουμε τον καλεσμένο μας σήμερα, τον Hal Goldstein. Είναι ο ιδρυτής του iPhone Life. Καλώς ήρθες Χαλ.
Hal Goldstein: Ωραία που βρίσκομαι εδώ.
Donna Cleveland: Έχουμε ένα ειδικό επεισόδιο για εσάς σήμερα. Η Apple μόλις πραγματοποίησε την φθινοπωρινή βασική της εκδήλωση για το iPhone σήμερα και ανακοίνωσε μια σειρά από νέα προϊόντα, μεταξύ των οποίων iPhone, iPad, νέα ρολόγια Apple και μας έδωσαν ημερομηνίες για τις υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των Apple TV+ και Apple Στοά.
Donna Cleveland: Θα αναλύσουμε όλα όσα ανακοίνωσε η Apple σήμερα για εσάς, και θα το κάνουμε επίσης να σας βοηθήσει να αποφασίσετε εάν αυτές οι συσκευές θα είναι κατάλληλες για εσάς, εάν υπάρχει κάτι που πρέπει να αγοράσετε αυτό πτώση. Ωστόσο, πριν το κάνουμε αυτό, θέλουμε να σας δώσουμε ένα μήνυμα από τον χορηγό μας.
David Averbach: Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα της Apple, αν και δεν θα το συζητήσουμε πολύ σήμερα, είναι τα AirPods. Και οι δύο έχετε AirPods, σωστά;
Hal Goldstein: Λατρεύω τα AirPods μου.
Ντόνα Κλίβελαντ: Μμ-μμ (καταφατική).
David Averbach: Λατρεύω τα AirPods μου, μου αρέσει να γυμνάζομαι μαζί τους, αλλά μερικές φορές πέφτουν από τα αυτιά μου, και έτσι ο χορηγός σήμερα είναι ο GOBUDDY και έχουν ένα πραγματικά φοβερό προϊόν που ονομάζεται Ear Buddy. Και αυτό που κάνει είναι ότι αγκιστρώνεται στο AirPod και στην πραγματικότητα έχουν ένα μοντέλο και για τα ενσύρματα EarPods. Είναι ένα μικρό πράγμα από πυρίτιο που τυλίγεται γύρω από το αυτί σας και εμποδίζει τα EarPods και τα AirPods να πέσουν έξω από τα αυτιά.
David Averbach: Είναι εξαιρετικό για προπόνηση, είναι εξαιρετικό για αν χρησιμοποιείτε τα AirPods ή τα EarPods σας εν κινήσει, πραγματικά προσιτό, και επομένως φροντίστε να το ελέγξετε. Μπορείτε να το αναζητήσετε στο Amazon αν κάνετε αναζήτηση στο Ear Buddy ή θα το συνδέσουμε στις σημειώσεις της εκπομπής αν μεταβείτε στο iPhonelife.com/podcast.
Donna Cleveland: Μάθαμε επίσης σήμερα πότε θα είναι διαθέσιμο το iOS 13. Για όσους από εσάς δεν ξέρετε, το iOS 13 είναι το λειτουργικό σύστημα για το iPhone σας και κάθε χρόνο της Apple ενημερώνει το λειτουργικό σύστημα και φέρνει μαζί του νέες δυνατότητες και βελτιώσεις συνολικά στον τρόπο που το iPhone σας έργα. Σε αυτό το πνεύμα λοιπόν, κάθε χρόνο ενημερώνουμε όλους τους οδηγούς μας για εσάς και δημιουργούμε περιεχόμενο ειδικά για να σας βοηθήσουμε να μάθετε πώς να αξιοποιείτε στο έπακρο το τηλέφωνό σας με όλες αυτές τις νέες δυνατότητες.
Donna Cleveland: Όταν κάνετε ενημέρωση, θα είναι διαθέσιμο στις 19 Σεπτεμβρίου, έτσι δεν είναι; Πιστεύω.
David Averbach: Ναι, 19 Σεπτεμβρίου.
Donna Cleveland: Την επόμενη Πέμπτη. Στις 19 Σεπτεμβρίου, η Apple θα διαθέσει το λογισμικό στο iPhone σας και, αν δεν έχετε καμία βοήθεια, μπορεί να μπερδευτείτε από ορισμένες από αυτές τις νέες δυνατότητες. Θέλαμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να σας πούμε για το iPhone Life Insider, αυτή είναι η κορυφαία εκπαιδευτική μας υπηρεσία για χρήστες iPhone και είναι μια Καλή ώρα να εγγραφείτε τώρα γιατί στις 19 θα κυκλοφορήσουμε έναν οδηγό για iOS 13, που θα σας διδάξει πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα νέα χαρακτηριστικά.
David Averbach: Και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι γιατί για πρώτη φορά, θα έχουμε επίσης μια τάξη iOS 13. Εάν θέλετε μια πιο πρακτική προσέγγιση, τότε το μάθημα είναι τέλειο για εσάς και ο Ντον και εγώ θα το ηγούμαστε, οπότε αν σας αρέσει το podcast, ελάτε να κάνετε παρέα μαζί μας. Αυτό που κάνει το μάθημα καταπληκτικό είναι πρώτα απ 'όλα, είναι ένα πολύ πιο εμπεριστατωμένο πρόγραμμα. Έχουμε έξι συνεδρίες την ώρα η καθεμία. Είναι επίσης ζωντανό, οπότε υπάρχει ευκαιρία για ερωτήσεις και απαντήσεις. Σας στέλνουμε ένα PDF με δυνατότητα λήψης για κάθε μάθημα και έχουμε μια πραγματικά ειδική συμφωνία αυτή τη στιγμή.
David Averbach: Εάν εγγραφείτε στο μάθημα, μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν συνδρομή στο Insider -
Donna Cleveland: Για ένα χρόνο, ναι.
David Averbach: Για ένα χρόνο, σας ευχαριστώ. Έτσι, παίρνετε και τα δύο για μία τιμή, και για αυτό πηγαίνετε στο... Δώσε μου τον σύνδεσμο.
Donna Cleveland: Είναι iPhonelife.com/ios13class.
David Averbach: Ναι. Και έτσι είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτό. Εάν είστε ήδη στο Insider, μην ανησυχείτε, μπορείτε να εγγραφείτε στο μάθημα και να λάβετε την ίδια προσφορά, θα λάβετε ότι η επόμενη ανανέωση του Insider θα είναι δωρεάν για εσάς.
Donna Cleveland: Και αυτά είναι και τα δύο, λαμβάνετε αυτήν την έκπτωση στο ταμείο, οπότε απλά πηγαίνετε στο iPhonelife.com/ios13class, περάστε από το διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς και επιλέξτε είτε να λάβετε δωρεάν ένα έτος Insider είτε να λάβετε αυτήν την εξαργύρωση στον λογαριασμό σας εάν είστε ήδη Γνώστης. Οπότε είναι πολύ εύκολο [crosstalk 00:04:11] -
Hal Goldstein: Και οι επαναλήψεις είναι διαθέσιμες, υποθέτω εάν [crosstalk 00:04:13] -
David Averbach: Ναι, καλή ερώτηση γιατί αυτή είναι μια από τις συνηθισμένες ερωτήσεις. Τα μαθήματα είναι ζωντανά, αλλά οι επαναλήψεις είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή. Εάν περάσετε από την τάξη και θέλετε να τα ξαναδείτε, μπορείτε. Εάν δεν μπορείτε να φτάσετε στην τάξη, μπορείτε, και μπορείτε επίσης να μας στείλετε email και να μας κάνετε ερωτήσεις ανά πάσα στιγμή. Αν σας σκοντάψουν, μπορείτε πάντα να μας στείλετε email ανά πάσα στιγμή, και θα έχουμε το πρώτο μάθημα στις 19, την ημέρα που θα κυκλοφορήσει το iOS 13. Θα σας καθοδηγήσουμε λοιπόν στη διαδικασία αναβάθμισης εκείνη την ημέρα, η οποία θα είναι εξαιρετικά διασκεδαστική.
Donna Cleveland: Ναι. Έτσι, αν σας ενδιαφέρει απλώς να γίνετε Insider, δεν σας έδωσα ακόμα τον σύνδεσμο για αυτό, αυτό είναι το iPhonelife.com/podcastdiscount και θα λάβετε έκπτωση 5 $ σε ετήσια συνδρομή στο Insider. Insider, απλά για να σας εξηγήσω γρήγορα τις διαφορές μεταξύ της τάξης και του Insider, το Insider λαμβάνετε έναν οδηγό αλλά δεν είναι με ζωντανό εκπαιδευτή. Δεν έχετε μαθήματα που σας βοηθούν να σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία, είναι περισσότερο αυτοκατευθυνόμενη. Αλλά με το Insider, λαμβάνετε πολλά άλλα χαρακτηριστικά που είναι πραγματικά υπέροχα. Φυσικά, πιστεύουμε ότι το να έχετε το class και το Insider είναι η καλύτερη συμφωνία, επομένως το iPhonelife.com/ios13class για να αποκτήσετε και την κατηγορία και το Insider.
Donna Cleveland: Αλλά για να σας πω λίγα περισσότερα για το Insider, έχετε μια ψηφιακή συνδρομή στο iPhone Life Magazine, λαμβάνετε συμβουλές βίντεο ενός λεπτού στα εισερχόμενά σας κάθε μέρα και θα σας στέλνουμε συμβουλές για το iOS 13 κάθε μέρα. Τώρα με το iOS 13 έξω, μπορείτε να ρωτήσετε έναν επεξεργαστή όπου μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας τεχνολογίας στους συντάκτες μας εδώ και θα σας βοηθήσουμε να βρείτε λύσεις και λαμβάνετε μια premium έκδοση αυτού του podcast, επομένως δεν υπάρχουν διαφημίσεις και έχουμε μια ειδική ενότητα premium μόνο για εσείς. Μεταβείτε στο iPhonelife.com/ios13class τόσο για την κατηγορία όσο και για το Insider ή στο iPhonelife.com/podcastdiscount για να λάβετε έκπτωση 5 $ από μια ετήσια συνδρομή στο Insider.
David Averbach: Εντάξει, είμαι ενθουσιασμένος. Ας μιλήσουμε για όλα τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Donna Cleveland: Ναι, ας το κάνουμε. Σκέφτηκα ότι θα ήταν διασκεδαστικό για εμάς να δώσουμε απλώς τα γενικά μας στοιχεία από τη σημερινή εκδήλωση. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε τα μεγαλύτερα θέματα για το τι συμβαίνει με την Apple σε αυτήν την κεντρική ομιλία εκδηλώσεις, και πολύς κόσμος, πολλοί από εσάς που ακούτε αυτό το podcast, είμαι σίγουρος ότι δεν το ακούσατε ολόκληρο βασικός τόνος.
Donna Cleveland: Ο Hal ήταν σε αυτόν τον κλάδο το μεγαλύτερο διάστημα, ας ακούσουμε τις προτάσεις σας.
Hal Goldstein: Λοιπόν, θα ξεκινήσω λίγο αρνητικά, αλλά μετά θα γίνω λίγο θετικός. Το όλο θέμα ξεκίνησε με υπηρεσίες, παιχνίδια, ταινίες και σκέφτηκα ότι αυτό... Ξεκίνησα αυτήν την εταιρεία για να μάθω για το υλικό και όλα τα έξυπνα προσεγμένα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε. Και δείχνουν σαν έναν Άρχοντα των Δαχτυλιδιών προεπισκόπηση κάποιας ταινίας που θα διανείμει η Apple μέσω της υπηρεσίας ταινιών της, υποθέτω πώς το λένε αυτό... Τι?
Donna Cleveland: Apple TV+.
Hal Goldstein: Apple TV+, ναι.
David Averbach: Και είναι μια τηλεοπτική εκπομπή.
Hal Goldstein: Ναι. Και μετά, φυσικά έχουν μουσική και μετά μπήκαν στη μόδα των ρολογιών. Δεν μίλησαν γι' αυτό, αλλά η πιστωτική κάρτα, έτσι και η Apple είναι μια χρηματοοικονομική εταιρεία, και έτσι η Apple κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Και πρέπει να πω ως επίσης αποκαλυπτικό, ότι είμαι μέτοχος της Apple. Έτσι, είμαι χαρούμενος που το κάνουν αυτό ως μέτοχος της Apple. Ως θαυμαστής της Apple, δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα επειδή ξεκίνησαν το όλο θέμα με αυτό. Είχαν την... Μου κίνησαν το ενδιαφέρον τα παιχνίδια που έχουν, θα τα πούμε σε ένα λεπτό, αλλά έχουν 5 $ το μήνα Πρόγραμμα Apple Arcade όπου θα μπορείτε να έχετε όλα τα είδη τακτοποιημένων νέων παιχνιδιών που μπορείτε να δοκιμάσετε έξω. Αλλά ακόμα κι αυτό, για το οποίο δεν χάρηκα πολύ.
Hal Goldstein: Ένα από τα πράγματα που έδιναν συνέχεια ήταν το πόσο φιλικοί προς το περιβάλλον ήταν και πόσο αυτό ήταν μέρος της διαδικασίας κατασκευής αυτών των μηχανών, και χαίρομαι που συνέχισαν να λένε ότι. Νόμιζα ότι ήταν πολύ σημαντικό. Και μετά οι πραγματικές ανακοινώσεις, με κέντρισαν το ενδιαφέρον οι κάμερες στο iPhone, που θα είμαστε μιλώντας για, για το βασικό iPad, το οποίο νομίζω ότι είναι υπέροχο για να προσελκύσει τον κόσμο στην ηχώ της Apple Σύστημα. Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά μου στη μεγάλη εικόνα.
David Averbach: Ναι, απολύτως. Και ένα από τα πράγματα που συζητούσαμε για την προετοιμασία για αυτό το podcast είναι πώς δεν παρακολουθήσατε την ανακοίνωση των υπηρεσιών την άνοιξη, σωστά;
Hal Goldstein: Όχι.
David Averbach: Και έτσι για τη Donna και εγώ, ήμασταν κάπως, προσαρμοζόμαστε στη νέα Apple από την άνοιξη, όταν η Apple είχε μια ανακοίνωση που συζητούσε μόνο τις υπηρεσίες της. Η πιο περίεργη ανακοίνωση [crosstalk 00:08:51] -
Donna Cleveland: Ήταν.
David Averbach: Είδα ποτέ, δεν είχε καθόλου υλικό.
Donna Cleveland: Σίγουρα μας άφησε όλους να λέμε, "Περίμενε, τι είναι η Apple [crosstalk 00:09:00];"
David Averbach: Ναι. Αλλά αν είστε κάποιος που δεν ακολουθεί απαραίτητα την Apple στις ειδήσεις όλο το χρόνο και συντονιστείτε για αυτές τις νέες εκδόσεις iPhone, ξυπνάτε λίγο, γιατί η Apple δεν είναι η ίδια η παλιά Apple, δεν είναι πλέον εταιρεία υλικού. Κάνουν τα πάντα και είναι λίγο περίεργο να κάθεσαι μέσα από αυτές τις ανακοινώσεις, ειδικά για όσοι από εμάς, και οι τρεις από εμάς που τους παρακολουθούσαμε χρόνια και κάποτε ήταν δύο ώρες περίπου ένα iPhone. Τώρα είναι σαν 10 λεπτά για ένα iPhone.
Hal Goldstein: Ναι, και απλά αναρωτιέσαι ο Steve Jobs -
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Περνώντας όλα αυτά. Ένα πράγμα που σκέφτηκα ότι ήταν ενδιαφέρον στο τέλος, ο Tim Cook είπε, «Αυτό που είναι η Apple, εμείς είμαστε για την ενδυνάμωση άνθρωποι και εμπλουτίζοντας τις ζωές των ανθρώπων.» Αυτή είναι λοιπόν η γενική τους εικόνα, που δεν λέει τίποτα και τα παντα.
David Averbach: Ποια είναι ακριβώς η ουσία.
Hal Goldstein: Ναι, σωστά.
Donna Cleveland: Ναι. Αισθάνομαι ότι και ο Jony Ive που έφυγε από την εταιρεία ήταν ένα ακόμη βήμα μακριά από τις παρουσιάσεις της Apple, έχοντας αυτό Η ποιότητα της Apple, η οποία πολλές φορές τα συμβάντα της Apple μπορεί να είναι κάπως προσβλητικά και μπορείτε να τα κοροϊδεύετε συγκεκριμένο τρόπο. Όπως και ο Jony Ive να κάνει τα νέα του σχέδια από αλουμίνιο να φαίνονται σαν το πιο καινοτόμο πράγμα στον κόσμο ή οτιδήποτε άλλο, ήταν κάπως τυρί, αλλά πιστεύω ότι έδωσε μια συγκεκριμένη ποιότητα στις ανακοινώσεις που... Απλώς, κάθε ανακοίνωση μοιάζει λιγότερο με αυτό που έχω συνηθίσει να βλέπω από την Apple.
David Averbach: Ναι, το σκεφτόμουν κι εγώ. Πρώτα απ 'όλα, δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά μου λείπει η προσποίηση του Jony Ive στις ανακοινώσεις και ο ενθουσιασμός του για το γεγονός ότι, προσποιούμενοι ότι ανακάλυψαν τα πράγματα, αλλά και περισσότερο για τους Σημειώστε ότι, όταν το σκεφτείτε, όχι μόνο η Apple έφτασε τελικά στις ανακοινώσεις υλικού της, έχουμε ένα νέο iPhone, έχουμε ένα νέο iPad, έχουμε ένα νέο ρολόι Apple, όλα μοιάζουν ακριβώς όπως ίδιο. Δεν άλλαξαν τον παράγοντα μορφής για καμία συσκευή εκτός από την Apple, αλλά αυτό ήταν καθαρά λειτουργική αλλαγή. Νομίζω ότι είναι λίγο διαφορετικό, αλλά δεν τους ενδιαφέρει πια ο σχεδιασμός του υλικού.
David Averbach: Είναι ξεκάθαρο ότι τους νοιάζει, θέλουν να κάνουν κομψές συσκευές, αλλά δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρει σχετικά με τη συνεχή βελτίωση των συσκευών τους στο μέτωπο του υλικού όσο και για τη βελτίωση της δικής τους Υπηρεσίες.
Hal Goldstein: Ναι.
Donna Cleveland: Ναι. Ο Jony Ive μπορεί να ασχολήθηκε με τη σχεδίαση των νέων iPhone, αλλά συμφωνώ μαζί σας ότι ήταν κάτι σαν τελειοποίηση του ίδιου ακριβώς πράγματος.
David Averbach: Ναι. Κάποτε όταν η Apple κυκλοφόρησε με ένα νέο iPhone, κάθε χρόνο φαινόταν αρκετά διαφορετικό και αυτό ήταν ένα από τα συναρπαστικά πράγματα ήταν να δούμε την αποκάλυψη του πώς έμοιαζε. Και φυσικά ο Steve Jobs είχε πάντα τα δραματικά αποκαλυπτήρια, το κλασικό MacBook Air βγήκε από τον φάκελο της Manila, αλλά -
Hal Goldstein: Προς υπεράσπιση ενός πράγματος ολόκληρου του iPhone και της θέσης που βρίσκεται τώρα και του κύκλου, αυτό είναι το iPhone 11, παρακάμπτοντας μια έκδοση ή οτιδήποτε άλλο, αλλά -
David Averbach: Ναι, έχουμε μια κριτική για αυτό προγραμματισμένο αργότερα.
Hal Goldstein: Καθώς ένα προϊόν ωριμάζει, είναι διαφορετικό, δεν είναι σαν... Το έχουν ήδη τελειοποιήσει σε κάποιο σημείο, και έτσι δεν είμαι σίγουρος πόσο μπορούν να κάνουν με νέο υλικό, εκτός αν υπάρχει πραγματικός λόγος.
David Averbach: Ναι, και νομίζω ότι αυτό είναι δίκαιο. Πριν από καιρό αποδεχτήκαμε ότι τα MacBook Pro θα μοιάζουν αρκετά, και έτσι νομίζω ότι μερικά από αυτά είναι μια ωρίμανση του iPhone ως προϊόν, αλλά δεν υπήρχε νέο υλικό από ό, τι με αφορά, τουλάχιστον οτιδήποτε ήταν πραγματικά αξιοσημείωτος.
Donna Cleveland: Ένα πράγμα που με εντυπωσίασε είναι επίσης ότι νιώθω ότι με το iPhone X, τη 10η επέτειο του iPhone, η Apple πίεσε πραγματικά για έναν τόνο νέων χαρακτηριστικών -
David Averbach: Αυτό είναι αλήθεια, ναι.
Donna Cleveland: Και εκείνη τη χρονιά είδαμε το Face ID, και έναν εντελώς νέο παράγοντα φόρμας, και την άκρη με την άκρη οθόνη, και η οθόνη OLED και τα πάντα, και ότι απλά δεν είχαν τόσα πολλά νέα να προσθέσουν από τότε. Γιατί το περσινό, ήταν βασικά το ίδιο τηλέφωνο. Δεν είδα κανένα λόγο να κάνω αναβάθμιση από το X στο XS.
David Averbach: Ναι. Ήταν η πρώτη χρονιά που δεν έκανα αναβάθμιση, ειλικρινά.
Donna Cleveland: Και φέτος θα το κάνω, μόνο και μόνο επειδή μου αρέσει το ματ πίσω μέρος του νέου τηλεφώνου και θέλω τη νέα κάμερα, αλλά αυτά είναι πραγματικά τα μόνα νέα πράγματα και δεν είναι τόσο πολύ.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Λοιπόν, θα σας πω ένα άλλο νέο πράγμα από [crosstalk 00:13:20] -
David Averbach: Εντάξει. Ναι, ναι, ναι, ναι, πάμε πολύ μπροστά.
Hal Goldstein: Ναι. Δηλαδή, ακούγεται ότι μπορείτε να ρίξετε το iPhone τώρα και δεν θα σπάσει την οθόνη.
Donna Cleveland: Είμαι τόσο ενθουσιασμένη με αυτό.
David Averbach: Παρεμπιπτόντως, είμαι τόσο δύσπιστος γι' αυτό, Hal.
Hal Goldstein: Λοιπόν, αυτό είπαν για το XS Max.
David Averbach: Ναι, ναι, ναι.
Hal Goldstein: Παρακολούθησα μερικές από αυτές τις ταινίες και κατάφερα να σπάσω τη δική μου [crosstalk 00:13:36] -
David Averbach: Ναι, δεν είμαι διατεθειμένος να εμπιστευτώ το iPhone για να μην το σπάσει από μόνο του.
Hal Goldstein: Αλλά ακούγεται ότι το έκαναν μεγάλο ισχυρισμό, οπότε θα δούμε.
David Averbach: Εντάξει. Εντάξει.
Donna Cleveland: Αυτό σας δίνει μια ιδέα για το γενικό μας πακέτο από την εκδήλωση. Κάναμε... Σε πολλές από τις φήμες μας, δεν περιμέναμε να είναι διαθέσιμο το Apple Watch και ειδικά το iPad αμέσως σε αυτήν την εκδήλωση, σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσε να είναι μια μεταγενέστερη φθινοπωρινή εκδήλωση, οπότε η Apple κυκλοφόρησε πολλά σε αυτό Εκδήλωση. Αυτό είναι κάτι που θα είναι συναρπαστικό για μερικούς ανθρώπους.
David Averbach: Εντάξει, ας βουτήξουμε στις λεπτομέρειες εδώ.
Donna Cleveland: Ας μιλήσουμε για... Εντάξει, ας μιλήσουμε πρώτα για τις υπηρεσίες. Η Apple κυκλοφορεί το Apple TV+ και το Apple Arcade όπως μιλούσα λίγο. Ας μιλήσουμε πρώτα για το Apple TV+.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Είδαμε κάποιες προεπισκοπήσεις των εκπομπών. Συμφώνησα με τον Χαλ, ότι όταν το έβλεπα δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα γιατί είναι... Αλλά μερικά από αυτά είναι σαν να παρακολουθώ συνήθως νέες εκπομπές επειδή ακούω από φίλους όπως, "Ω, αυτή η εκπομπή είναι στην πραγματικότητα πολύ καλό», και έτσι είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε πραγματικά το Apple TV+ νομίζω, και δεν μπορείς πάντα να πεις τόσα πολλά από προεπισκοπήσεις.
David Averbach: Θα πω, μιλώντας για προσβλητικές ανακοινώσεις, έπρεπε να γουρλώσω τα μάτια μου όταν ο Τιμ Κουκ είπε... Δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομα της παράστασης. είναι με -
Donna Cleveland: Βλ. Τζέισον Μομόα.
David Averbach: Ναι. Είπε, «Η πιο πρωτοποριακή και δημιουργική παράσταση στην ιστορία». Αυτό είπε. Και είπα, "Εντάξει, [crosstalk 00:14:55]" -
Donna Cleveland: Θα έλεγα ότι έμοιαζε με μια πραγματικά φόρμουλα σαν μετα-αποκαλυπτική παράσταση.
Hal Goldstein: Ναι. Ναί.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Ναι.
David Averbach: Εντάξει. Λοιπόν πάμε, 5 $ το μήνα -
Donna Cleveland: Ναι.
Hal Goldstein: Το οποίο παρεμπιπτόντως, δεν έχουν εκκρεμότητες. Δεν νομίζω ότι έρχονται... Δεν έχουν βιβλιοθήκη, σωστά;
David Averbach: Όχι.
Hal Goldstein: Είναι μόνο πρωτότυπες εκπομπές. Δεν ξέρω, ακόμα και πέντε δολάρια το μήνα είναι τόσο καλή συμφωνία;
David Averbach: Λοιπόν, αυτό που έκαναν, με πήραν. Επειδή κάθομαι εδώ όλη την ώρα όπως, "Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώνω 5 $ το μήνα για περίπου τέσσερα εκπομπές", και είναι σαν ποιος ξέρει αν είναι καλοί, και ακόμα κι αν είναι, το Netflix έχει χιλιάδες και χιλιάδες δείχνει.
Donna Cleveland: Και ταινίες, ναι.
David Averbach: Αλλά αν αγοράσετε μια συσκευή Apple φέτος, θα σας δώσουν ένα χρόνο δωρεάν, και έτσι σας πήραν πραγματικά. Αναρωτιόμουν για αυτό, όπως τι θα συμβεί αν αγοράσω μια μπάντα ρολογιών Apple ή μου αρέσει -
Donna Cleveland: Δεν είναι συσκευή.
David Averbach: Εντάξει.
Hal Goldstein: [crosstalk 00:15:47], δεν ήταν πραγματικά ξεκάθαροι.
Donna Cleveland: Στην εικόνα είχαν σαν παρουσίαση εκείνη την εποχή και σίγουρα υπήρχε ένα iPad, ένα ρολόι Apple και ένα iPhone εκεί. Δεν ξέρω τι άλλο ισχύει, αλλά είπαν νέα συσκευή Apple.
David Averbach: Νομίζω ότι είναι λογικό καθώς η Apple αναπτύσσει την προσφορά της. Γιατί είπαν ότι θα βγει την 1η Νοεμβρίου, αλλά θα βγαίνουν με νέες παραστάσεις κάθε μήνα. Έτσι, καθώς το κατασκευάζουν, νομίζω ότι η δωρεάν προσφορά είναι κάτι που προσθέτει αξία στους πιστούς πελάτες τους, έχει νόημα και αν ακούσω οι εκπομπές είναι καλές, θα τις δω αν είναι δωρεάν και μετά αν είναι πραγματικά καλές θα τις πληρώσω του χρόνου για να δω τη σεζόν δύο. Με πήραν στο τέλος δίνοντάς μου το δωρεάν, αλλά είμαι τόσο διστακτικός λόγω αυτού που λέμε, σαν να είμαι τόσο καθαριστής, όπως η Apple ως εταιρεία υλικού.
Donna Cleveland: Ξέρω, και μου αρέσει επίσης η Apple Music. Ποιες άλλες υπηρεσίες της Apple; Είμαι κάπως απογοητευμένος με τον τρόπο με τον οποίο έχουν ακολουθήσει τις υπηρεσίες τους μέχρι τώρα, δεν τους βρήκα απαραίτητα καλύτερους από τους ανταγωνιστές τους. Έχω κολλήσει με το Spotify αφού δοκίμασα το Apple Music.
David Averbach: Λοιπόν και η Apple, ένα από τα πράγματα που...
Donna Cleveland: Λίγο δύσπιστη.
David Averbach: Ναι, εντελώς. Ένα από τα πράγματα που κάνουν είναι, αντιγράφουν άλλες υπηρεσίες και μετά λένε, "Πρέπει να μας χρησιμοποιήσετε γιατί το έχουμε ενσωματώσει στο οικοσύστημά μας". Για παράδειγμα, Apple Music. Χρησιμοποιώ το Spotify, αλλά αυτό που μου λείπει από το Spotify είναι το Apple Music, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο Apple ρολόι σας εύκολα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Siri με αυτό, και έτσι υπάρχουν απλώς εγγενή πλεονεκτήματα ενσωμάτωσης που έχει η Apple, ενώ για το Apple News ή το Apple TV+, δεν υπάρχει πραγματική ενοποίηση οφέλη. Δεν με νοιάζει τίποτα.
Donna Cleveland: Ναι, είναι ακόμα πολύ εύκολο να παρακολουθείς το Netflix στην τηλεόρασή σου.
David Averbach: Ναι, ακριβώς.
Hal Goldstein: Και παρεμπιπτόντως, δεν είπαν, ή ίσως το έχετε διαβάσει, θα μπορούμε να βλέπουμε Apple TV στο... σαν να έχω Fire TV στο Amazon.
David Averbach: Ξέρω ότι το φέρνουν σε έξυπνες τηλεοράσεις, το φέρνουν στη Samsung, το φέρνουν στην LG, δεν έχω ακούσει το Fire, και η Amazon και η Apple είναι ιδιαίτερα μη συνεργάσιμες. Θα εκπλαγώ λοιπόν αν μπορούσατε.
Hal Goldstein: Ναι.
Donna Cleveland: Αλλά υπάρχει μια εφαρμογή Amazon. Η εφαρμογή Prime TV είναι πλέον στο Apple TV.
David Averbach: Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Αλλά αυτό πήρε χρόνια και νομίζω ότι μόνο φέτος μπόρεσαν να αγοραστούν Apple TV στο Amazon, κάτι που είναι τρελό.
Donna Cleveland: Ναι, αυτό είναι τρελό. Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Θα πρέπει να περιμένουμε και να το δούμε αυτό, υποθέτω.
David Averbach: Έχω αποτελέσματα έρευνας.
Donna Cleveland: Α, ναι.
Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Κάναμε, σαν μια σύντομη, σχολιάζουμε στην ομάδα μας στο Facebook. Επομένως, εάν όλοι το ακούτε τώρα και θέλετε να δείτε την ομάδα μας στο Facebook, μπορείτε να μεταβείτε στο iPhonelife.com/facebookgroup και θα σας μεταφέρει στη σελίδα για να εγγραφείτε ή να εγγραφείτε στην ομάδα του Facebook συνομιλία. Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα σχόλιά μας. Ένα από τα διασκεδαστικά πράγματα που κάναμε φέτος ήταν ότι κάναμε δημοσκοπήσεις σε όλη την ανακοίνωση. Θα σας δώσουμε λοιπόν τις αντιδράσεις της ομάδας του Facebook καθώς προχωράμε. Για το Apple TV, ρώτησα, ενδιαφέρεστε για το Apple TV+; Και αυτό ήταν... Δεν διευκρίνισα το γεγονός ότι είναι δωρεάν, κ.λπ., αλλά το 37% είπε, "Δεν ενδιαφέρομαι", το 33% είπε, "Δεν είμαι σίγουρος" και το 30% είπε, "Ενδιαφέρομαι".
Donna Cleveland: Αυτός είναι ένας όμορφος χωρισμός.
David Averbach: Ναι, αρκετά χωρισμένο, αλλά ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν ενδιαφέρεται, ειδικά δεδομένου ότι είναι δωρεάν.
Donna Cleveland: Ναι. Ήθελα να πω, είμαι ενθουσιασμένος που θα το τσεκάρω γιατί σκοπεύω να πάρω ένα νέο iPhone. Αν δεν ήταν το νέο iPhone, μάλλον δεν θα το αγόραζα. Μάλλον δεν θα το έκανα.
David Averbach: Ναι, θα δούμε. Και πάλι, όπως λέτε, θα περιμένω να δω τι πιστεύει ο κόσμος για τις παραστάσεις. Αν τους αρέσουν οι παραστάσεις, θα τις δω.
Donna Cleveland: Ναι. Πάντα έτσι βλέπω εκπομπές. Τι γίνεται με εσάς; Περιμένεις να ακούσεις κάποιον να σου πει, αυτόν που εμπιστεύεσαι, ότι είναι μια καλή παράσταση ή πας να δοκιμάσεις μια εκπομπή για την οποία δεν ξέρεις τίποτα;
David Averbach: Συνήθως περιμένω, αλλά μερικές φορές μου αρέσει να βουτήξω σε κάποιο τυχαίο σόου.
Hal Goldstein: Στην πραγματικότητα δεν παρακολουθώ τόσο πολύ, οπότε ή θα περιμένω ή θα ψάξω για πράγματα πέντε αστέρων [crosstalk 00:19:40] -
David Averbach: Ναι. Ναι. Αυτό είναι δίκαιο. Ναι.
Donna Cleveland: Εντάξει. Ας μιλήσουμε για το Apple Arcade γρήγορα. Το Apple Arcade κοστίζει επίσης 5 $ το μήνα, και όπως ανέφερε ο Hal νωρίτερα, είναι ομαδοποιημένο περίπου σαν 100 εκπομπές. Είναι η δική του καρτέλα στην εφαρμογή App Store από ό, τι καταλαβαίνω -
Ντέιβιντ Άβερμπαχ: 100 αγώνες.
Hal Goldstein: 100 εφαρμογές παιχνιδιού.
Donna Cleveland: Ω, κάτω από ένα παιχνίδι. Τι?
Hal Goldstein: Υπάρχουν 100 εφαρμογές, εφαρμογές παιχνιδιών.
Donna Cleveland: Τι είπα;
David Averbach: Είπες εκπομπές.
Ντόνα Κλίβελαντ: Ουάου, εντάξει.
David Averbach: Ήταν μια κουραστική μέρα για εμάς.
Donna Cleveland: 100 παιχνίδια λοιπόν και θα είναι στην εφαρμογή App Store. Θα υπάρχει μια καρτέλα Apple Arcade στην εφαρμογή App Store.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Είναι 5 $ το μήνα, και πραγματικά πιστεύω ότι πολλοί γονείς εδώ γύρω είναι ενθουσιασμένοι επειδή λένε ότι σε πολλά σόου βασικά σας ενθαρρύνουν να κάνετε αγορές εντός εφαρμογής για να προχωρήσετε και πραγματικά σας αρέσει αν έχετε απλώς κάτι για το οποίο πληρώνετε μηνιαία και μετά τις εκπομπές που δεν είστε να εισαι -
Hal Goldstein: Παιχνίδια.
Donna Cleveland: Θεέ μου, παιχνίδια. Δεν είσαι... Δεν είμαι gamer, δεν σας ζητείται να... Συγγνώμη, για να πληρώσω οτιδήποτε μετά από αυτό. Πραγματικά, επικεντρώνεται περισσότερο στην επίτευξη πραγμάτων και στο επίπεδο των ικανοτήτων σας, σε αντίθεση με το να προσπαθείτε απλώς να βγάλετε χρήματα από αυτό.
David Averbach: Ναι. Λοιπόν και αυτό είναι κάτι με τα δύο άτομα με τα οποία μοιράζομαι ένα γραφείο, ο Νόα και ο Ραφ, έχουν και τους δύο γιους και έχουν ασκήσει κριτική σε αυτό ακριβώς το σημείο. Επειδή όταν ανακοίνωσαν για πρώτη φορά το Apple Arcade, ήμουν λίγο θυμωμένος γι' αυτό ακριβώς λόγω του ότι υπάρχουν τόσα πολλά δωρεάν παιχνίδια διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στο App Store, και έτσι σκέφτηκα, "Λοιπόν, γιατί να πληρώσω όταν παίρνω τόσα πολλά δωρεάν;" Αλλά το θέμα τους ήταν ότι όλα τα δωρεάν παιχνίδια είναι σχεδιασμένο... Σας δημιουργούν έσοδα με έναν από τους δύο τρόπους, είτε με τις πραγματικά ενοχλητικές διαφημίσεις είτε έχουν σχεδιαστεί για να σας κάνουν να αγοράζετε μέσω αγοράς εντός εφαρμογής.
David Averbach: Για τους ενήλικες αυτό είναι αντιπαθητικό, αλλά για τα παιδιά μπορεί να είναι λίγο επικίνδυνο γιατί αυτό που κάνουν ουσιαστικά είναι ότι είναι σχεδιάζοντας παιχνίδια που είναι δομημένα έτσι ώστε να χάνετε εκτός αν πληρώσετε χρήματα και μπορεί να δημιουργήσει μια πραγματικά απογοητευτική απάντηση με τα παιδιά που είναι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν παιχνίδια για να μάθουν ανταγωνιστικές δεξιότητες και πάντα χάνουν και πάντα θυμώνουν μαζί τους, και είναι απογοητευτικό για τους γονείς και παιδιά. Και έτσι το να έχετε παιχνίδια που δεν είναι δομημένα και σχεδιασμένα για να τα χάσετε και να πρέπει να πληρώσετε χρήματα, είναι μια πολύ ωραία αναζωογονητική ιδέα.
Hal Goldstein: Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν έχουν όλη την ποικιλία παιχνιδιών, λογικών παιχνιδιών και παιχνιδιών άμυνας πύργων, και όλα τα διαφορετικά είδη παιχνιδιών, ομαδικά παιχνίδια.
David Averbach: Ναι. Ξέρω ότι είναι...
Donna Cleveland: Είσαι gamer, Hal;
Hal Goldstein: Όχι τόσο πολύ, αλλά κάθε τόσο κολλάω από μερικά παιχνίδια. Υπάρχουν περίπου τρεις ή τέσσερις που πάντα σε οποιοδήποτε σημείο μπορεί να παίξω.
David Averbach: Ναι. Ναι, και δίνουν μεγάλη προσοχή σε αυτό ακριβώς το πράγμα, έχοντας πολύ μοναδικά δημιουργικά παιχνίδια, οπότε είμαι ενθουσιασμένος γι' αυτό. Οι διαφημίσεις επίσης, είναι σαν να δίνω το τηλέφωνό μου στον θετό μου γιο και ελπίζω για το καλύτερο και... Είναι σαν να, δεν ξέρω τι διαφημίσεις προβάλλονται και σαν να απογοητεύεται συνεχώς από αυτά τα παιχνίδια που χάνει συνέχεια, και έτσι ήρθα γύρω, νομίζω ότι θα το δώσω μια ευκαιρία.
Donna Cleveland: Εντάξει, ωραία.
David Averbach: Τι λέτε; Κάποιο ενδιαφέρον;
Donna Cleveland: Δεν θα είμαι, αλλά δεν είμαι gamer.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Όπως μπορείτε να πείτε, μόλις φώναξα παιχνίδια, παραστάσεις.
Hal Goldstein: Μπορεί να χρησιμοποιήσω την προσέγγισή σας για να δω τι λένε μερικοί άνθρωποι και αν αρκετοί άνθρωποι λένε ότι υπάρχουν καλά παιχνίδια εκεί, μπορεί να το κάνω.
David Averbach: Εντάξει, επιτρέψτε μου να σας δώσω τα αποτελέσματα της έρευνας. Μόνο το 10% ενδιαφερόταν και εγώ ήμουν σε αυτή την ομάδα. Ήταν μια μικρή ομάδα ανθρώπων που ενδιαφερόταν. Το 55% δεν ήταν ενδιαφέρον. Το 35% ήταν αβέβαιο.
Donna Cleveland: Ενδιαφέρον.
David Averbach: Ναι. Φαίνεται ότι μπορεί να έχει μια θέση, αλλά και πάλι, αυτό κάνει η Apple. Απλώς έχουν μια δέσμη υπηρεσιών, η καθεμία θα έχει το δικό της εξειδικευμένο κοινό.
Donna Cleveland: Ας ακούσουμε από τον άλλο χορηγό μας, τον David. Θέλεις να μας πεις για τον Ματίας;
David Averbach: Εντάξει. Ναι. Είναι ενδιαφέρον ότι επειδή μιλάμε για το υλικό της Apple και την πτώση του υλικού της Apple, η Apple διέκοψε το ενσύρματο πληκτρολόγιό της. Δεν ξέρω αν το ξέρετε αυτό, αλλά το γνωρίζουν και είναι ένα προϊόν που αγαπούν πολλοί άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου. Έχω ένα ασύρματο πληκτρολόγιο στο γραφείο, αλλά έχω ένα ενσύρματο πληκτρολόγιο στο σπίτι και είναι πολύ ωραίο να μην χρειάζεται να ανησυχείς για προβλήματα διάρκειας μπαταρίας.
Donna Cleveland: Ναι.
David Averbach: Και είναι επίσης πολύ ωραίο, αυτό που έχω στο σπίτι είναι ότι έχω το ενσύρματο πληκτρολόγιο συνδεδεμένο σε μια οθόνη, το οποίο στη συνέχεια μπορώ να συνδέσω στο φορητό υπολογιστή μου, και έτσι δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με τη σύνδεση Bluetooth με διαφορετικά Υπολογιστές. Μπορείτε απλώς να το συνδέσετε και να συγχρονιστεί με οποιονδήποτε υπολογιστή επειδή είναι ενσύρματο. Ο Matias έχει ένα πραγματικά εξαιρετικό ενσύρματο πληκτρολόγιο. Είναι πραγματικά μεγάλη παρέα. Έχουν, είναι το ίδιο βασικό πληκτρολόγιο που κατασκεύασε η Apple, εκτός από το ότι είναι φθηνότερο από ό, τι το έφτιαχνε ακόμη και η Apple, είναι αλουμίνιο και έχουν τα μέταλλα που ταιριάζουν με το φινίρισμα του υπολογιστή σας. Έχουν λοιπόν το διαστημικό γκρι, έχουν το ασημί, επίσης, αν είστε κάποιος που θέλει πληκτρολόγιο Bluetooth, έχουν επίσης επιλογή πληκτρολογίου Bluetooth, οπότε φροντίστε να τα ελέγξετε.
David Averbach: Έχουν 10 χωρίς κλειδί και με τα 10 κλειδιά, και τα χρησιμοποιώ στο γραφείο μου στο σπίτι. Τους αγαπώ. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τα M-A-T-I-A-S.ca. Είναι στον Καναδά. Αλλά θα συνδεθούμε και σε αυτό εάν μεταβείτε στο iPhonelife.com/podcast.
Donna Cleveland: Εντάξει, στη συνέχεια ας μιλήσουμε για το iPad. Η Apple κυκλοφόρησε ένα νέο iPad. Είναι από την κύρια σειρά των iPad. Είναι η έβδομη γενιά. Του... Ας δούμε. Είναι 10,2 ίντσες. Το προηγούμενο είναι 9,7 ίντσες, άρα είναι λίγο μεγαλύτερο. Είναι σαν παράξενα κοντά στο μέγεθος ενός iPad Pro. Υπάρχει ένα iPad Pro 10,5 ιντσών.
David Averbach: Εντάξει. Υπάρχει ένα iPad Pro 11 ιντσών, ένα iPad Air 10,5 ιντσών και ένα 10 πόντων... Τώρα το νέο είναι ένα iPad 10,1 ιντσών.
Donna Cleveland: 10,2 ίντσες.
David Averbach: iPad 10,2 ιντσών. Τα iPad είναι εξαιρετικά μπερδεμένα αυτή τη στιγμή, οπότε δεν έχουμε παρά να ανακεφαλαιώσουμε. Αυτό που είχαμε παλιά είναι ότι είχαμε ένα 9,7 ιντσών αυτό που μόλις έλεγαν iPad και αυτό ήταν 329, και μετά είχαμε το iPad Air που ήταν πάλι 10,5 ίντσες και μετά είχαμε το iPad Pro 11 ιντσών. Αναβάθμισαν το iPad... Δεν υπάρχει άλλος περιγραφέας εκτός από τη λέξη iPad.
Donna Cleveland: Ναι.
David Averbach: Πήγαμε από την έκτη γενιά στην έβδομη γενιά. Η κύρια διαφορά είναι ότι πήγε από τις 9,7 ίντσες στις 10,2 ίντσες. Έτσι είναι λίγο περισσότερη οθόνη, λίγο πιο λεπτό πλαίσιο. Αναβάθμισαν το τσιπ, αλλά αναβάθμισαν το τσιπ στο 10, αυτό είναι το A10, ενώ το iPad Air είναι το A12 και το iPad Pro είναι το A12 X. Βασικά κράτησαν την τιμή, αυτή είναι η βάση, εδώ είναι όλα... Οι τιμές βοηθούν να διευκρινιστεί αυτό, και προσπαθώ να βρω τις σημειώσεις μου, ώστε να βεβαιωθώ ότι τα έχω όλα αυτά σωστά για εσάς. Αναβάθμισαν την τιμή. Έτσι η τιμή είναι 329 για το iPad, έβδομης γενιάς. Διατήρησαν την ίδια τιμή. Είναι 450 για το iPad Air και είναι 799 για το iPad Pro.
Donna Cleveland: Και η τιμή 329, είναι η ίδια τιμή που είχε το iPad έκτης γενιάς όταν κυκλοφόρησε επίσης.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Και έχουν διαθέσιμη τιμολόγηση εκπαίδευσης για αυτό το νέο iPad που είναι 299. Εάν είστε μαθητής ή δάσκαλος, πληροίτε τις προϋποθέσεις για την τιμή 299. Έχω το iPad έκτης γενιάς. Το παρήγγειλα γιατί είναι πολύ φθηνότερο από το iPad Pro και ήθελα να έχω ένα iPad. Πρέπει να πω ότι η οθόνη δεν είναι πολύ εντυπωσιακή όταν έχετε συνηθίσει στην πολύ ωραία οθόνη στο iPad Pro ή εάν έχετε το iPhone X ή νεότερο, θα παρατηρήσετε διαφορά. Αλλά είπαν με τη σημερινή τους ανακοίνωση ότι έβαλαν λίγη δουλειά στην οθόνη. Θα είναι καλύτερο από το iPad που έχω, αλλά δεν είναι OLED και ούτε το iPad Pro, αλλά δεν είναι τόσο καλή οθόνη όσο το iPad Pro.
David Averbach: Είναι πραγματικά μια οικονομική επιλογή και εξακολουθεί να είναι μια εξαιρετική συσκευή, αλλά είναι δύσκολο να καταλάβουμε ακριβώς ποιος πρέπει να την αγοράσει επειδή το θέμα με τα iPad είναι ότι δεν τα χρειάζεστε πραγματικά. Όλοι έχουν, σε αυτό το σημείο, σχεδόν όλοι έχουν ένα έξυπνο τηλέφωνο και έναν υπολογιστή. Δεν πιστεύω ότι τα iPad μπορούν να αντικαταστήσουν τους υπολογιστές. Οπότε νομίζω ότι ακόμα, αν είσαι στο σχολείο ή αν είσαι στην επαγγελματική ζωή, μάλλον χρειάζεσαι υπολογιστή.
David Averbach: Είναι σαν το iPad να είναι ένα είδος πολυτελούς προϊόντος, αλλά αγοράζετε τη φθηνότερη, φθηνότερη έκδοση του προϊόν πολυτελείας και έχει πιο αργό επεξεργαστή, δεν λειτουργεί με το νέο μολύβι της Apple, δεν έχει Face ID -
Donna Cleveland: Λειτουργεί με το αρχικό Apple [crosstalk 00:28:43] αλλά όχι με το νέο.
David Averbach: Ναι, και όχι το νέο. Δεν έχει Face ID, είναι touch ID. Αυτή είναι λοιπόν η κριτική μου, αλλά κάθομαι εδώ και κοιτάζω τον Hal, ο οποίος έχει το Pro και ξέρω ότι αγαπάς το δικό σου -
Hal Goldstein: Λοιπόν όχι, καταρχάς είμαι λίγο μπερδεμένος. [crosstalk 00:28:54] -
David Averbach: Εντάξει.
Hal Goldstein: Και το Pro, νόμιζα ότι υπήρχαν δύο Pro.
David Averbach: Υπάρχει.
Donna Cleveland: Υπάρχουν, ναι.
David Averbach: Ναι, καλή κλήση. Υπάρχει ένα Pro 11 ιντσών και ένα Pro 12,9 ιντσών.
Hal Goldstein: Α, εντάξει.
David Averbach: Ναι. Λυπάμαι λοιπόν γι' αυτό. Έχω το 11 ιντσών Pro και πάντα ξεχνάω ότι υπάρχει το 12,9 ιντσών Pro.
Hal Goldstein: Στην πραγματικότητα αυτή είναι η δεύτερη έκδοση του iPad Pro, επομένως είναι ακόμα 9,7 αν και αυτή που έχω εδώ [crosstalk 00:29:16] -
Donna Cleveland: Ο Hal δείχνει ένα iPad που κοιτάζει αυτή τη στιγμή, ναι.
Hal Goldstein: Ω ναι, μπορεί να μην μπορείτε να δείτε. Αγόρασα πραγματικά το νέο iPad Pro 12, ό, τι κι αν είναι -
David Averbach: Σημείο 9 ιντσών, ναι.
Hal Goldstein: 12,9, και το πουλάω στο eBay.
David Averbach: Α, αν το θέλει κάποιος εκεί έξω τώρα...
Hal Goldstein: Αυτό είναι σωστό.
David Averbach: Πώς γίνεται; Γιατί δεν σου αρέσει;
Hal Goldstein: Μου αρέσει αυτό. Αυτός είναι ο σωστός παράγοντας μορφής.
David Averbach: Εντάξει.
Hal Goldstein: Είτε είναι 9,7 είτε 10 είτε... όλο το νέο iPad, είναι τέλειο για iPad.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Το άλλο ήταν λίγο πολύ ογκώδες. Δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω πραγματικά ως φορητό υπολογιστή και δεν χρειαζόμουν το μέγεθος της οθόνης. Και έτσι δεν το χρησιμοποιούσα.
David Averbach: Οπότε, αν ήσουν, ας προσποιηθούμε ότι κάποιος κλέβει όλα τα iPad σας, απλώς για να προσποιηθεί, και έπρεπε να αγοράσετε ένα νέο iPad.
Hal Goldstein: Θα έκανα ένα iPad Pro 10, ό, τι κι αν είναι, 11.
David Averbach: Θα έκανες το 11;
Hal Goldstein: Ναι.
David Averbach: Λοιπόν σου αρέσει -
Hal Goldstein: Λατρεύω το iPad.
David Averbach: Σας αρέσει το Pro, η εγκοπή και το Face ID και πιστεύετε ότι αξίζει τα επιπλέον χρήματα, απλά δεν σας αρέσει ο πραγματικά μεγάλος παράγοντας φόρμας;
Hal Goldstein: Σωστά, σωστά. Νομίζω όμως ότι η καταχώρηση... Δεν ξέρω αν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και είναι ενδιαφέρον γιατί η Apple τοποθετούσε αυτό το νέο iPad. Ένα από τα πράγματα που είπαν ότι ήταν πολύ ενδιαφέρον είναι ότι, μια από τις πρώτες διαφάνειες ήταν η σύγκριση με φορητούς υπολογιστές.
David Averbach: Ναι. Πάντα αυτό κάνουν, πάντα αυτό κάνουν.
Hal Goldstein: Και τότε μιλούσαν για το iPad, τις νέες δυνατότητες και το νέο iOS για iPad OS, και έτσι νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πραγματικά δεν χρειάζονται όλες τις πραγματικές δυνατότητες φορητού υπολογιστή, θα μπορούσαν πραγματικά να κάνουν όλες τις υπολογιστικές τους ανάγκες σε ένα iPad ειδικά τώρα που το νέο iPad υποστηρίζει ο... Πώς λες? Το έξυπνο κάλυμμα με το πληκτρολόγιο. Νομίζω ότι είναι ένα καλό προϊόν εισαγωγικού επιπέδου για μαθητές και για πολλούς ενήλικες που γνωρίζω ότι πραγματικά δεν χρειάζονται το είδος της τροφοδοσίας για επιτραπέζιους υπολογιστές και τις εφαρμογές επιτραπέζιου υπολογιστή που -
David Averbach: Μπορεί να έχεις δίκιο και θα πω ότι έχω κάνει λίγο από τότε που χρησιμοποιώ το πληκτρολόγιο στο iPad γιατί βοηθάει πολύ. Υπάρχουν πολλές συντομεύσεις που μπορείτε να κάνετε. Ωστόσο, το κύριο παράπονό μου είναι ότι, πρώτα απ 'όλα, δεν έχετε ποντίκι και, δεύτερον, δεν έχετε μια πραγματική εμπειρία επιφάνειας εργασίας όπου έχετε επικαλυπτόμενα παράθυρα -
Hal Goldstein: Συμφωνώ απόλυτα. Για μένα, αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους επέστρεψα αυτό το 12 [crosstalk 00:31:32] -
David Averbach: Ναι, με τρελαίνει.
Hal Goldstein: Αλλά για πολλούς ανθρώπους που ίσως δεν έχουν τις εξελιγμένες ανάγκες που μπορεί να έχουμε, νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι πολύ [μη ακούγεται 00:31:41]. Μπαίνουν στο οικοσύστημα της Apple και μετά έχουν τη φοιτητική έκδοση για, νομίζω ότι είπαν 299 [crosstalk 00:31:48] -
David Averbach: 299, ναι.
Hal Goldstein: Εκπαίδευση.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή για πολλούς ανθρώπους.
David Averbach: Ναι. Νομίζω ότι έχεις δίκιο γιατί σίγουρα, όταν μιλάω με φίλους μου που δεν είναι παθιασμένοι με την τεχνολογία και σκέφτονται να πάρουν ένα tablet και κοιτάζουν μερικά από τα βασικά tablet Android και κοστίζουν 200 $, δυσκολεύομαι να τους πείσω να ξοδέψουν 799 ή 999 για το πιο πρόσφατο καλύτερο iPad. Για μένα είναι πολύ καλύτερο που δυσκολεύομαι να μην το κάνω, αλλά συμφωνώ ότι υπάρχει μια θέση Η γκάμα της Apple για ένα βασικό tablet επειδή το Android έχει τόσο φθηνά tablet που εξακολουθούν να έχουν αξιοπρεπή διόπτρα.
Donna Cleveland: Νομίζω ότι είναι πολύ λογικό ως αγορά για παιδιά, επειδή πολλοί άνθρωποι διστάζουν να αγοράσουν το παιδί τους ένα iPhone ούτως ή άλλως επειδή δεν θέλουν να έχουν μια συσκευή συνεχώς πάνω τους, αλλά με αυτόν τον τρόπο μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για το σχολείο ή μπορούν να το χρησιμοποιούν ακόμα για να στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους ή στο FaceTime ή τέτοια πράγματα, αλλά δεν πρόκειται να έχουν τηλέφωνο μαζί τους καθόλου φορές.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Αυτή είναι μια επιλογή. Αλλά ναι, προσωπικά δεν ήμουν πολύ ενθουσιασμένος για αυτό το iPad. Νομίζω ότι αν δεν είχα το iPad από πέρυσι, ίσως να με ενδιέφερε.
David Averbach: Αλλά έχετε πολλές τύψεις αγοραστή από αυτό το iPad, έτσι δεν είναι;
Donna Cleveland: Κάνω λίγο, και μερικά από αυτά είναι ότι γενικά δεν χρησιμοποιώ τόσο πολύ iPad, και δεν ξέρω ακόμη και αν είχα Pro αν αυτό θα το άλλαζε.
David Averbach: Α, εντάξει. Αλλά αρχικά ήσουν ενοχλημένος που δεν πήρες το Pro και τώρα είσαι κάπως σαν, μήπως απλά δεν είσαι άτομο iPad;
Donna Cleveland: Ναι, εκεί είμαι περισσότερο. Ναι.
David Averbach: Εντάξει.
Hal Goldstein: Παρεμπιπτόντως, ένα χαρακτηριστικό που μου άρεσε επίσης σε αυτό το νέο αρχικό επίπεδο είναι ότι υποθέτω ότι υποστηρίζει μια κίνηση αντίχειρα.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Και αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε εύκολα να μεταφέρετε φωτογραφίες και άλλα είδη πραγμάτων, κάτι που κατά τα άλλα είναι πραγματικά ένας πόνος.
David Averbach: Ναι. Και τώρα είναι ενδιαφέρον επειδή το Pro, πρόσθεσαν ένα βύσμα USB C αντί για ένα βύσμα φωτισμού για να υποστηρίζει κάθε είδους διαφορετικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της ύπαρξης μονάδας αντίχειρα. Αλλά το κράτησαν μια θύρα lightning, αλλά είπαν ότι υποστηρίζει χαζούς δίσκους, κάτι που νόμιζα ότι ήταν πολύ ενδιαφέρον.
Donna Cleveland: Ναι, γίνεται μια πολύπλοκη σύνθεση.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Έχει touch ID, δεν το αναφέραμε, δεν είναι Face ID, ή ίσως το είχαμε. Θέλετε να μοιραστείτε τα αποτελέσματα της έρευνας;
David Averbach: Ναι, προχωρήστε.
Hal Goldstein: Και παρεμπιπτόντως υπάρχει ένα άλλο iPad που μπορεί να έχετε ξεχάσει, το Mini.
David Averbach: Ω, το Mini, ναι. Δεν έψαξα καν τις προδιαγραφές του Mini. Το ξέχασα.
Hal Goldstein: Ναι.
Donna Cleveland: Έτσι το 45% είπε ότι θα προτιμούσε το iPad Pro, το 35% έχει παλαιότερο iPad και δεν θέλει καθόλου να κάνει αναβάθμιση, το 20% έχει μια παλαιότερη συσκευή και δεν θέλει να κάνει αναβάθμιση. Περίμενε. Α, δεν θέλω να κάνω αναβάθμιση. Δεν είμαι σίγουρος.
David Averbach: Ναι, δεν ξέρω ποια είναι η ουσία. Το έχεις.
Donna Cleveland: Ναι. Αυτό σημαίνει ότι κανείς δεν θέλει να το πάρει αυτό [δεν ακούγεται 00:34:36].
David Averbach: Όχι, όχι, όχι, όχι. Το 35% έχει μεγαλύτερο... Ω, περιμένετε, όχι, βλέπω το πρόβλημα. Ναι. Συγγνώμη, το έγραψα γρήγορα. Εμείς, όπως είπαμε μερικές φορές, ήταν μια κουραστική μέρα.
Donna Cleveland: Ναι.
David Averbach: Το 25% έχει μια παλαιότερη συσκευή και θέλει να αναβαθμίσει.
Donna Cleveland: Ωχ, εντάξει.
David Averbach: Αυτό που έλειπε ήταν ότι δεν υπήρχε σχεδόν κανένας που να μην είχε αγοράσει ποτέ iPad και να το δει αυτό και να σκεφτεί, "Θέλω να αγοράσω αυτό". Ένα μέρος αυτού νομίζω ότι παραμορφώνεται από το κοινό μας, επειδή είμαστε ένα κοινό με ενθουσιώδεις και νομίζω ότι το 84% από εσάς όλοι έχετε ένα iPad, έτσι που παραμορφώνει το δεδομένα. Δεν είμαστε σαν τον συνήθη καταναλωτή σας όπου οι άνθρωποι που αγαπούν είναι οι συσκευές Apple, δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά ναι, έτσι οι περισσότεροι οι άνθρωποι είτε προτιμούν το Pro είτε έχουν κάποιο παλαιότερο iPad και δεν ενδιαφέρονται για την έκδοση 329, η οποία κάνει έννοια.
David Averbach: Είναι κάπως δύσκολο. Θα πρέπει να έχετε ένα πολύ παλιό iPad για να πείτε, "Πρέπει να αναβαθμίσω την έκδοση 329".
Donna Cleveland: Ναι, είναι αλήθεια. Εντάξει. Πρέπει να μπούμε στα iPhone; Αυτό είναι πραγματικά -
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: [δεν ακούγεται 00:35:43].
David Averbach: Ω, το ρολόι της Apple.
Donna Cleveland: Ω, το ρολόι της Apple. Ναι, πρέπει να μιλήσουμε και για το Apple Watch.
Hal Goldstein: Συγγνώμη.
Donna Cleveland: Ναι, όχι, χαίρομαι που το ανακάλυψες.
Hal Goldstein: Θα φτάσουμε στα iPhone.
Donna Cleveland: Η Apple κυκλοφόρησε τη σειρά 5 Apple Watch και το χαρακτηριστικό που με ενθουσιάζει περισσότερο με αυτό είναι ότι έχει πάντα ενεργοποιημένη οθόνη και αυτό σημαίνει απλώς ότι αυτή τη στιγμή, όταν στρέφετε τον καρπό σας μακριά από εσάς, η οθόνη σας σκοτεινιάζει για διατήρηση μπαταρία. Αλλά έχουν βρει έναν τρόπο με συνδυασμό λογισμικού και υλικού για να έχετε πάντα αναμμένη την οθόνη σας χωρίς να μειώνετε καθόλου τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Αυτήν τη στιγμή είναι 18 ώρες, οπότε μπορείτε να αντέξετε μια μέρα με το Apple ρολόι σας αν είστε τυχεροί και δεν γυμνάζεστε πολύ. Αυτό για μένα ήταν το πιο συναρπαστικό χαρακτηριστικό του νέου ρολογιού της Apple. Δεν έχει παρακολούθηση ύπνου, αυτό ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά που περιμέναμε και ελπίζαμε -
David Averbach: Ναι, είναι αλήθεια.
Donna Cleveland: Χωρίς παρακολούθηση ύπνου. Υπήρχε κάποια άγρια φήμη που ακούσαμε σε δημοσιεύσεις σε φήμες που ήλπιζαν για κάμερα στο ρολόι της Apple, ούτε αυτό το είδαμε.
David Averbach: Η ελπίδα είναι μια περίεργη λέξη. Πάντα πίστευα ότι μια κάμερα σε ένα ρολόι Apple φαινόταν περίεργη.
Donna Cleveland: Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Αυτό θα ήταν λίγο...
Hal Goldstein: Το άλλο χαρακτηριστικό ήταν μια πυξίδα.
David Averbach: Υπάρχει μια πυξίδα, που φαίνεται εντάξει. Αυτό μου φάνηκε αρχικά τόσο χαζό, και μετά το σκέφτηκα λίγο περισσότερο, και γιατί είναι χρήσιμο είναι για πλοήγηση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το... Γιατί αυτό θα σας προσανατολίσει και θα σας πει προς ποια κατεύθυνση αντιμετωπίζετε όταν πλοηγείστε στο Apple ρολόι σας.
David Averbach: Χαλ, έχεις ρολόι Apple, παρεμπιπτόντως;
Hal Goldstein: Εδώ είναι.
David Averbach: Ω, ορίστε.
Hal Goldstein: [δεν ακούγεται 00:37:13].
Donna Cleveland: Ναι.
David Averbach: Και έτσι για μένα, μου αρέσει πραγματικά η πλοήγηση στο Apple ρολόι μου. Είναι όταν περπατάω, όχι όταν οδηγώ. Αλλά όταν περπατάω και κάνω πλοήγηση στο Apple ρολόι μου, το λατρεύω γιατί δεν χρειάζεται να έχετε το τηλέφωνό σας μπροστά στο πρόσωπό σας και απλά θα σας χτυπήσει στον καρπό όταν έρθει η ώρα να γυρίσετε. Αλλά είναι ενοχλητικό όταν ξεκινάω και προσπαθώ να καταλάβω πού να πάω, πρέπει να έχω το τηλέφωνό μου έξω για να μπορώ να καταλάβω ποια κατεύθυνση είμαι στραμμένη. Έτσι, η ύπαρξη μιας πυξίδας εδώ, ενώ δεν θα χρησιμοποιήσω σχεδόν ποτέ μια πυξίδα όπως ακριβώς για τη λειτουργία της πυξίδας, βοηθά πραγματικά στην πλοήγηση.
Donna Cleveland: Ναι. Υπήρχε κάτι άλλο νέο με το Apple Watch; Τα κυριότερα πράγματα που σκέφτομαι -
Χαλ Γκόλντσταϊν: Το άλλο πράγμα ήταν ότι έκαναν πολύ τη μόδα και ότι τότε θα μπορούσατε να πάρετε σαν χίλιους συνδυασμούς προσώπων και [crosstalk 00:38:01] -
Donna Cleveland: Από κεραμικό, κεραμικό και τιτάνιο είναι δύο φινιρίσματα που δεν είχε η Σειρά 4.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Τα κεραμικά που είχαν για παλιά μοντέλα, το τιτάνιο είναι ένα εντελώς νέο πράγμα. Αλλά ναι, αυτά θα είναι πιο ακριβά ρολόγια Apple. Πάντα έπαιρνα τη βασική αθλητική γραμμή προσωπικά.
David Averbach: Ενδιαφέρεστε για κάποιο από τα πιο ακριβά φινιρίσματα;
Donna Cleveland: Όχι.
David Averbach: Για μένα είναι τόσο χαζό. Νιώθω ότι δεν μπορείτε, λυπάμαι κόσμο, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε ένα ρολόι της Apple να φαίνεται κομψό, οπότε γιατί να ξοδέψετε όλα τα χρήματα; Απλώς αποδεχτείτε ότι είναι μια πολύ όμορφη ηλεκτρονική συσκευή σε αντίθεση με ένα κομψό ρολόι και πηγαίνετε με το φθηνότερο. έκανα... Έχω πρόβλημα με τις σημειώσεις μου. Έγραψα τις τιμές. Είναι εκεί;
Donna Cleveland: Δεν ξέρω. Τα μπέρδεψαν όλα.
Hal Goldstein: Το It's 399 ήταν το βασικό επίπεδο και στη συνέχεια το Series 3 τους θα μπορούσατε να αγοράσετε για 199.
David Averbach: Εντάξει. 399, 199 για τη Σειρά 3.
Donna Cleveland: Άρα είναι η ίδια τιμή εισόδου με τα προηγούμενα χρόνια.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Ήμουν πραγματικά απογοητευμένος γιατί μου έλειψαν τα τέσσερα. Αγόρασα τα τρία, και τα τέσσερα είχαν κάποια χαρακτηριστικά υγείας και μετά ήλπιζα ότι θα είχαν περισσότερα χαρακτηριστικά υγείας, αλλά δεν υπήρχε, νομίζω ότι θα περιμένω άλλον έναν χρόνο.
David Averbach: Το four ήταν ένα, στην άμυνα της Apple, το four ήταν μια αρκετά ουσιαστική αναβάθμιση. Ήταν πιο λεπτή, μεγαλύτερη οθόνη και είχε πολλά εξαιρετικά χαρακτηριστικά υγείας. Οπότε είναι λογικό ότι φέτος δεν ήταν τόσο μεγάλη η διαφορά. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος με την οθόνη που είναι πάντα ανοιχτή γιατί όταν κοιτάζω το ρολόι μου, μερικές φορές δεν ανάβει αμέσως, κάτι που είναι πραγματικά ενοχλητικό. Και έτσι το να έχω το πάντα ανοιχτό, μου φαίνεται ωραίο, αλλά συμφωνώ εκτός από αυτό, το μόνο άλλο πράγμα που μας έλειψε ήταν ότι έχουν, είναι σαν αισθητήρας ήχου. Σας ειδοποιεί εάν είναι πολύ δυνατά γύρω σας, κάτι που φαίνεται περίεργο. Είναι σαν να ξέρω πότε είναι δυνατά γύρω μου, Apple!
Donna Cleveland: Το ξέρω.
Hal Goldstein: Μίλησαν για κάποια έρευνα, που μου άρεσε.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Ξέρετε, το γεγονός ότι χρησιμοποιούν δεδομένα που οι άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν εθελοντικά, και αυτό μου άρεσε πολύ. Θα σας πω ένα πράγμα που δεν μου άρεσε, όπως ακριβώς το παρουσίασαν. Επειδή η πρώτη μικρή προεπισκόπηση αφορούσε το πώς, ξέρω ότι αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο, ειδικά ως ηλικιωμένος, αλλά για το πώς το iWatch έσωσε ζωές ανθρώπων.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Ήταν τόσο βασισμένο στον φόβο, το όλο θέμα. Πρέπει να πάρετε ένα iWatch και θα σώσει τη ζωή σας, κάτι που ήταν ένα τέτοιο μήνυμα και χρειάζεστε ένα. Απλώς δεν μου αρέσει αυτό το είδος μάρκετινγκ. Κατά κάποιο τρόπο, νομίζω ότι είναι... θα μπορούσαν να πουν το ίδιο πράγμα και να μην το έχουν όπως το παρουσίασαν. Λοιπόν, ήμουν λίγο απογοητευμένος, απλά δεν μου φαινόταν αυτό που θα ήθελα όσον αφορά την Apple, την ιδέα μου για την Apple.
David Averbach: Συμφωνώ κατά το ήμισυ μαζί σου. Είναι σαν, μπορώ να εκτιμήσω ότι, αν είστε η Apple, είστε όπως συνήθως, φτιάχνετε τεχνολογικές συσκευές που είναι αρκετά προηγμένες και ακριβές, και εδώ όπως θέλετε, φτιάξαμε μια συσκευή που σώζει ζωές ανθρώπων. Καταλαβαίνω την επιθυμία να πω στους άλλους γι' αυτό, και όπως υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ωφελούνται πραγματικά από αυτά [crosstalk 00:41:09] -
Hal Goldstein: Ναι, και θα ήμουν ένας από αυτούς τους ανθρώπους, αλλά όπως ακριβώς παρουσιάστηκε, το είπα μάλλον πιο ωραίο από ό, τι έκαναν για να σώσουν ζωές ανθρώπων. Απλώς βάζετε τον φόβο του Θεού μέσα σας για να αγοράσετε ένα από αυτά τα πράγματα. Έχουν αυτές τις ιστορίες για το πώς τους έσωσε τις ζωές ή τον χτύπημα της καρδιάς τους ανέβηκε πολύ και όλα αυτά, και το βλέπω και είναι ένα πολύ υπέροχο πράγμα, αλλά λίγο λίγο μια οπτική γωνία, γιατί όταν πλασάρεις κάτι μπορείς να πλασάρεις είτε φιλόδοξο είτε μπορείς να πλασάρεις με βάση τον φόβο, και απλά δεν μου άρεσε το είδος τους που βασίζεται στον φόβο τρόπος.
David Averbach: Και εκεί που συμφωνώ μαζί σου είναι ότι αισθάνομαι ότι δυσκολεύονται να βρουν τη θέση αξίας και να ορίσουν με σαφήνεια. Όπως και οι λόγοι για τους οποίους αγαπώ το Apple ρολόι μου, και πάλι, ίσως επειδή είμαι νεότερος άνθρωπος, δεν είναι τόσο τα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την υγεία. Μου αρέσει η παρακολούθηση φυσικής κατάστασης και μου αρέσει το γεγονός ότι μου επιτρέπει να κρατάω το τηλέφωνό μου περισσότερο στην τσέπη μου και μπορώ να έχω πρόσβαση σε γρήγορες αλληλεπιδράσεις με ειδοποιήσεις κοιτάζοντας απλώς τον καρπό μου. Και είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που όταν το έχετε, οι άνθρωποι που γνωρίζω ότι έχουν ρολόγια Apple ως επί το πλείστον τους αγαπούν, και τότε οι άνθρωποι που δεν το κάνουν, δεν καταλαβαίνουν γιατί θα χρειαζόσουν ένα, και νομίζω ότι η Apple δεν κάνει καλή δουλειά διατυπώνοντας ξεκάθαρα ότι.
David Averbach: Και οι περισσότεροι άνθρωποι που γνωρίζω αγοράζουν ρολόγια Apple εκτός από τους ανθρώπους που έχουν πολύ συγκεκριμένες συνθήκες υγείας στην παρακολούθηση, το κάνουν σε μεγάλο βαθμό επειδή είναι μια συσκευή τεχνολογίας, όχι μια υγεία συσκευή.
Donna Cleveland: Ναι. Πέρυσι με τη Σειρά 4, κυκλοφόρησαν με μια πολύ καλή λειτουργία που θα σας επιτρέψει να βάλετε το δάχτυλό σας Digital Crown και θα μετρήσει τον καρδιακό σας ρυθμό και θα σας πει αν έχετε ακανόνιστο καρδιακό παλμό, και νομίζω ότι αυτό είναι μόλις... Με έκανε να θέλω πολύ να τους έχουν οι γονείς μου και η γιαγιά μου να έχει ένα, επίσης τράβηξε την προσοχή μου, ίσως θέλετε να πάρετε ένα, αλλά νομίζω ότι δεν είναι... Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτό το χαρακτηριστικό ή το δοκίμασα όταν πρωτοκυκλοφόρησε για να δω πώς ήταν και νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι πέφτουν σε αυτήν την κατηγορία, όπως λες, δεν είναι πραγματικά τόσο καθημερινό, εκτός κι αν έχεις μια καρδιακή πάθηση που σε απασχολεί σχετικά με.
Hal Goldstein: Λοιπόν, νομίζω ότι είναι θέμα ηλικίας. Έχοντας πει όλα αυτά που είπα, αυτό ήταν αποτελεσματικό μάρκετινγκ για μένα γιατί σκέφτομαι, "Λοιπόν, γιατί να μην θέλω να με προειδοποιήσει;" Εσείς παιδιά δεν σκέφτεστε τη θνητότητά σας όσο εγώ.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Το σκέφτομαι.
Hal Goldstein: Είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης, πιστέψτε με.
Donna Cleveland: Ναι, ναι, ναι, ναι. Όχι, σε πιστεύω.
David Averbach: Μπορώ να σας πω παιδιά ποια είναι η αγαπημένη μου λειτουργία ρολογιού Apple; Θα ακούγεται τόσο χαζό, αλλά είναι το γεγονός ότι μπορώ να κάνω ping στο iPhone μου, ώστε αν χάσω το iPhone μου, χρησιμοποιώ το Apple ρολόι μου για να βρω το iPhone μου. Δεν είναι σαν να αγοράζω ένα ρολόι Apple ρητά για αυτό, αλλά αυτά τα μικρά μικροσκοπικά χαρακτηριστικά ρολογιού Apple είναι αυτά που κάνουν το Apple ρολόι υπέροχο. Ποτέ δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά σε μία ανακοίνωση της Apple να μιλάει για αυτό το χαρακτηριστικό. Δεν μιλούν για τους μικρούς τρόπους με τους οποίους το Apple Watch κάνει τη ζωή σας καλύτερη.
Hal Goldstein: Ναι.
Donna Cleveland: Ναι. Είναι αλήθεια. Θέλω... Το άλλο πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε, δεν νομίζω ότι κάναμε με το iPad είναι ότι μπορείτε να προπαραγγείλετε τόσο το Apple Watch όσο και το iPad από την Παρασκευή.
David Averbach: Εντάξει, ναι.
Donna Cleveland: Και μετά αρχίζουν να αποστέλλονται στις 30 Σεπτεμβρίου.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Νομίζω ότι αυτό είναι λίγο πολύ για το ρολόι της Apple. Δεν ήταν και πολύ διαφορετικό. Το σχήμα είναι το ίδιο, έχουν όπως είπαμε τιτάνιο και κεραμικό αν θέλετε να ξοδέψετε ένα σωρό χρήματα με το Apple Watch.
David Averbach: Ένα πράγμα που θα αναφέρω είναι ότι λάβαμε τις ημερομηνίες κυκλοφορίας όχι μόνο για το iOS 13 αλλά για το iPad OS που είναι το νέο λειτουργικό σύστημα μόνο για το iPad, και θα κυκλοφορήσει στις 30.
Donna Cleveland: Α, δεν ήταν το 19ο;
David Averbach: Όχι, είμαι σίγουρος ότι η Sara είπε ότι το iOS 13 θα κυκλοφορήσει στις 19.
Donna Cleveland: Εντάξει. Ναι.
David Averbach: Αλλά το iPad OS βγαίνει στις 30, κάτι που είναι αστείο γιατί είναι πραγματικά τέλειο για βάλτε ένα επιπλέον βύσμα για την τάξη μας επειδή είναι το τελευταίο μάθημα του μαθήματος μας για iOS 13, θα είναι το iPad OS.
Donna Cleveland: Cool.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Ναι. Εντάξει, ας μιλήσουμε για τα νέα iPhone. Η Apple κυκλοφόρησε με τα iPhone 11, iPhone 11 Pro και iPhone 11 Pro Max. Το πρώτο πράγμα για το οποίο θέλουμε να μιλήσουμε με αυτό, είναι τα ονόματα.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Κάναμε εικασίες για αυτό εδώ και λίγο καιρό και είναι λίγο... Η Apple βρίσκεται σε μια περίεργη κατάσταση από τότε που κυκλοφόρησε το iPhone X. Η Apple γιόρταζε τη 10η επέτειό της από το iPhone, γι' αυτό και πέρασε κατευθείαν από το iPhone 8 στο iPhone X. Άρα δεν υπήρξε ποτέ iPhone 9.
David Averbach: Ναι, το σχολιάζαμε αυτό.
Donna Cleveland: Πέρυσι αναρωτιόμασταν πραγματικά πού θα πήγαινε η Apple από εκεί, αλλά -
David Averbach: Λοιπόν, και τότε το iPhone X ήταν φυσικά ένας ρωμαϊκός αριθμός X, οπότε μόλις ονομάσαμε iPhone X.
Donna Cleveland: Και τώρα η Apple με το 11, επέστρεψε. Δεν υπάρχει ρωμαϊκός αριθμός εκεί.
David Averbach: Νομίζω ότι η σύντομη ανάλυσή μου σε αυτό είναι ότι νομίζω ότι η Apple τα κατάφερε σωστά αυτή τη φορά, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει τόσο μεγάλη σύγχυση επειδή το μπέρδεψαν τόσο άσχημα πριν. Γιατί πιστεύω ότι αυτό που έκαναν καλά με δύο τρόπους, πρώτα απ 'όλα, για να το εξηγήσω πολύ γρήγορα. Έχουμε το iPhone 11 που είναι ο φυσικός διάδοχος του iPhone XR. Είναι το φθηνότερο μοντέλο του iPhone. Είναι πολύ συγκρίσιμα χαρακτηριστικά με το iPhone XR. Έπειτα έχουν το iPhone 11 Pro, το οποίο θα ήταν το iPhone 11 S, είναι ένα είδος φυσικού διαδόχου, και μετά έχουν το iPhone 11 Pro Max, που είναι το iPhone XS Max.
David Averbach: Τι μου αρέσει σε αυτό -
Donna Cleveland: Αυτό το έκανε τόσο ξεκάθαρο, Ντέιβιντ. [crosstalk 00:46:46] -
David Averbach: Ξέρω, σωστά; Όλοι το καταλαβαίνουν τώρα. Αυτό είναι το ωραίο με αυτό, και νομίζω ότι προχωρώντας προς τα εμπρός θα είμαστε λιγότερο μπερδεμένοι, γιατί αν συναντούσατε κάποιον που δεν είχε ακούσει ποτέ για την Apple και λέγατε: «Έχω ένα iPhone XR και ένα iPhone XS. Ποιό θέλεις? Ποιο είναι καλύτερο;» Κανείς δεν θα ξέρει. Είναι απλώς τυχαίοι αριθμοί και κυριολεκτικά δεν αντέχουν καν σε τίποτα.
Donna Cleveland: Ναι. Έχω δύο φίλους με το iPhone XR που απλά δεν έχουν ιδέα. Όπως αυτό [δεν ακούγεται 00:47:10]. Λένε, "νομίζω ότι είναι ένα από τα 10".
David Averbach: Ναι. Ενώ αν πλησιάζατε κάποιον και λέγατε, "Έχω ένα iPhone 11 και έχω ένα iPhone 11 Pro, ποιο θέλετε;» Δεν χρειάζεται να έχετε ακούσει για iPhone για να ξέρετε ότι είναι το iPhone 11 Pro καλύτερα.
Donna Cleveland: Ναι.
David Averbach: Pro είναι μια αυτονόητη λέξη, ενώ το R και το S δεν είναι καθόλου επεξηγηματικά.
Donna Cleveland: Συμφωνώ. Και μετά το Max που είχαμε εδώ και λίγο καιρό, οπότε το έχουμε συνηθίσει να είναι απλώς το μεγαλύτερο.
David Averbach: Ναι. Και έτσι νομίζω, και έχουμε μια συνεκτική κάπως συνεκτική δομή ονομασίας τώρα μεταξύ του Mac, του iPad και του iPhone επειδή έχουμε το iPad Pro στο iPad και μετά έχουμε το MacBook, αλλά ούτως ή άλλως γίνεται εύκολο να το χρησιμοποιήσουμε.
Donna Cleveland: Η σειρά Pro είναι πλέον συνεπής σε Mac, iPad και iPhone.
David Averbach: Θα πω ότι όσο κριτικάρουμε ονόματα της Apple, η Air ρίχνει ένα κλειδί στα έργα για το iPad και το MacBook, και συγκεκριμένα για το MacBook, νομίζω ότι έχουν αλλάξει τώρα. Αλλά για λίγο είχαν ένα MacBook, ένα MacBook Air και ένα MacBook Pro, αλλά το MacBook ήταν πιο λεπτό και ελαφρύτερο από το MacBook Air.
Donna Cleveland: Ναι, καταστροφή.
David Averbach: Δεν είχε νόημα. Εντάξει, μόνο αυτό έχω να πω στην ονομασία. Παιδιά έχετε κάτι άλλο να πείτε για την ονομασία πριν προχωρήσουμε;
Hal Goldstein: Όχι.
Donna Cleveland: Νομίζω ότι αυτό που με εξέπληξε είναι ότι στην αρχή νόμιζα ότι το iPhone 11, με βάση φήμες, θα ήταν ο διάδοχος του iPhone XS. Έτσι θα ήταν σαν το ωραίο τηλέφωνο που δεν ήταν τεράστιο.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Έτσι, μπερδεύτηκα όταν άρχισαν να μιλάνε για πρώτη φορά για τα χαρακτηριστικά. Ήμουν σαν, "Α, αυτό είναι το οικονομικό τους τηλέφωνο", επειδή δεν είχε την οθόνη OLED και όλα αυτά. Υποθέτω ότι γενικά πιστεύω ότι είναι καλό, αν και ό, τι μοιάζει με το βασικό μοντέλο τους δεν θα έχει επιπλέον στοιχεία στο όνομα. Έτσι, όπως πιθανώς θα ήταν όπως το επόμενο iPhone 12, δεν ξέρω.
David Averbach: Ναι. Το άλλο μειονέκτημα... Ναι, αυτό είναι το άλλο, θα προσθέσουν ένα S; Θα είναι S Pro; Το άλλο μειονέκτημα της χρήσης της λέξης Pro, για τις γραμμές MacBook και iPad, η λέξη Pro σημαίνει στην πραγματικότητα για επαγγελματίες συνήθως και φτωχούς Ο Phil Schiller έπρεπε να ανέβει εκεί και να του εξηγήσει ότι ενώ το λέμε pro, αλλά στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να το χρησιμοποιήσεις γιατί όπως -
Hal Goldstein: [δεν ακούγεται 00:49:23].
David Averbach: Ναι. Για μένα είναι σαν οποιοσδήποτε θέλει να ξοδέψει περισσότερα σε ένα iPhone, αυτό είναι το τηλέφωνο για εσάς.
Donna Cleveland: Ναι. Αν και ένα πράγμα που θα πω είναι ότι ελπίζω η Apple να εγκαταλείψει τις ενημερώσεις S της, επειδή νομίζω ότι, ειδικά τώρα που έχουν το Pro και το Max στη μίξη, γίνεται πολύ φλύαρο. Συνήθως η Apple στο παρελθόν έκανε σαν νέο νούμερο και μετά το ενδιάμεσο έτος θα έκανε μια έκδοση S όπου δεν θα άλλαζαν πολύ την εμφάνιση του iPhone, αλλά θα αναβάθμισαν τον επεξεργαστή και μερικά άλλα πράγματα. Θα ήταν λοιπόν όπως είχαμε στο παρελθόν, το iPhone 7, το 7S και μετά το iPhone 8. Ελπίζω να το ρίξουν αυτό και να κάνουν απλώς το iPhone 11 και του χρόνου, το iPhone 12, γιατί διαφορετικά γίνεται πολύ μπουκιά.
David Averbach: Ναι, συμφωνώ. Και ειδικά καθώς τα τηλέφωνα ωριμάζουν, οι αλλαγές είναι κάπως σταδιακές κάθε χρόνο. Δεν έχουν πια μεγάλες αλλαγές.
Hal Goldstein: Τι συμβαίνει λοιπόν με το iPhone 11; Τι είναι -
David Averbach: Ναι, ας ασχοληθούμε. Εντάξει. Αρκετά με τα ονόματα.
Donna Cleveland: Θα σας δώσω μια γρήγορη επισκόπηση των διαφορετικών χαρακτηριστικών των iPhone 11, 11 Pro και 11 Pro Max και, στη συνέχεια, ας σταθμίσουμε όλοι ποιες συσκευές, όπως τι πιστεύουμε για αυτές.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Το iPhone 11, ξεκινά από 699. Διαθέτει διπλή κάμερα, έτσι ώστε να περιλαμβάνει μια εξαιρετικά ευρεία κάμερα και μια κάμερα ευρείας γωνίας. Έχει οθόνη 6,1 ιντσών, άρα έχει το ίδιο μέγεθος οθόνης με το XR, επομένως είναι λίγο μεγαλύτερο από το iPhone X και το XS, που είναι μια οθόνη 5,6 ιντσών θέλω να πω, κάπως έτσι. Διαθέτει οθόνη LCD, ώστε να μην έχει την πραγματικά, πολύ ωραία οθόνη υψηλής ποιότητας που έχετε συνηθίσει εάν έχετε το X ή το XS ακόμη αν και λένε ότι είναι κάποια ειδική έκδοση αμφιβληστροειδούς, αλλά εξακολουθεί να μην είναι τόσο καλή και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας του είναι μια ώρα μεγαλύτερη από την XR. Έτσι έχετε μια πολύ ωραία κάμερα με αυτό. Παίρνετε πολλά από τα χαρακτηριστικά της κάμερας που θα κάνατε με τα Pro και Pro Max μείον μερικά πράγματα, αλλά θα έλεγα τα μεγαλύτερα πράγματα που χάνεις είναι η οθόνη OLED και δεν έχεις τριπλή κάμερα, όπως η άλλη έχει. Το iPhone 11 έχει επίσης το τσιπ A13 Bionic. Αυτή είναι μια σύνοψη του iPhone 11.
Donna Cleveland: Τώρα το iPhone 11 Pro και το Pro Max, η διαφορά είναι πραγματικά ότι έχει την οθόνη OLED και είναι μια βελτιωμένη από το XS πριν. Θα είναι πιο φωτεινή και πιο αποτελεσματική από την οθόνη XS. Έχει τριπλή κάμερα, άρα έχει την υπερευρυγώνια κάμερα, την τηλεφακό, αυτή είναι που κάνει λειτουργία πορτρέτου και κάνει επίσης ειδικό οπτικό ζουμ, 2Χ οπτικό ζουμ και, στη συνέχεια, την ευρεία κάμερα, η οποία είναι ακριβώς η κανονική ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ. Και οι δύο έχουν το τσιπ A13. Τα Pro και Pro Max έχουν σαν αυτό το ωραίο πίσω φινίρισμα από ματ γυαλί και είναι πιο σκληρό γυαλί που προφανώς όπως είπε ο Hal, μπορείτε να το ρίξετε και θα είναι εντάξει. Δεν γνωρίζω.
David Averbach: Δεν το πιστεύω αυτό.
Donna Cleveland: Δεν συνιστώ, αν χαζεύετε αυτό το τηλέφωνο χιλιάδων δολαρίων, να προσπαθήσετε να το αφήσετε για να δείτε τι θα συμβεί.
Hal Goldstein: Παρεμπιπτόντως, είπαν το ίδιο πράγμα και για το 11, ότι μπορείς να το ρίξεις.
Donna Cleveland: Εντάξει.
Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Ναι, είναι όλοι πέφτουν.
Hal Goldstein: Ναι.
Donna Cleveland: Είναι όλοι πέφτουν, ναι. Το 11 Pro ξεκινά από 999 ή ας το ονομάσουμε όπως είναι, 1000 $. Το Pro Max ξεκινά από 1099. Όπως και με το ρολόι της Apple και το iPad, μπορείτε να προπαραγγείλετε από αυτήν την Παρασκευή, δηλαδή στις 13 Σεπτεμβρίου και αυτό θα αποσταλεί στις 20 Σεπτεμβρίου, το οποίο είναι διαφορετικό από τα άλλα, οπότε καλό είναι να το γνωρίζετε.
David Averbach: Πρώτα απ 'όλα όσον αφορά την προπαραγγελία, την είχαν αλλάξει στις 5:00 π.μ. Τυπική ώρα Ειρηνικού, για την οποία είμαι πολύ ενθουσιασμένος γιατί είναι 7:00 π.μ. Κεντρική ώρα όπου βρισκόμαστε. [crosstalk 00:53:10] ξυπνάμε σε μια αρκετά κανονική ώρα που είναι φοβερή.
David Averbach: Ας αναλύσουμε αυτές τις κάμερες πολύ γρήγορα για άλλη μια φορά γιατί είναι σούπερ μπερδεμένο και νομίζω για να σας μπερδέψω ακόμα περισσότερο, θα μιλήσω για το XR για ένα δευτερόλεπτο και το XS.
Hal Goldstein: Ένα πράγμα, υπάρχουν κάποια άλλα χαρακτηριστικά που κάπως γρήγορα πέρασαν, αλλά ήταν πολύ σημαντικά για μένα.
David Averbach: Εντάξει. Ας τα ακούσουμε πριν χαλάσω τις κάμερες.
Hal Goldstein: Ναι, και φαινόταν να είναι και στα δύο μηχανήματα.
David Averbach: Εντάξει.
Hal Goldstein: So the Pros and the 11. Πρώτα απ 'όλα, είναι droppable που μου άρεσε. Το γεγονός ότι είναι πιο ανθεκτικό στο νερό, πιο ανθεκτικό στη σκόνη, αναφέρατε τη βελτίωση της μπαταρίας κατά μία ώρα. Στο Pro, είπαν κάτι σαν βελτίωση μπαταρίας τεσσάρων και πέντε ωρών.
Donna Cleveland: Ω ναι. Δεν το ανέφερα [crosstalk 00:54:01]. Είναι μόνο μία ώρα βελτίωση στους 11 και είναι τέσσερις έως πέντε ώρες βελτίωση.
Hal Goldstein: Και μετά το άλλο πράγμα που μου άρεσε είναι ότι είπαν πιο γρήγορο Face ID με περισσότερες γωνίες και για τα δύο, και για μένα αυτό είναι... Είναι αστείο για μένα, είναι αυτά τα μικρά πράγματα που είναι πραγματικά σημαντικά για μένα.
David Averbach: Ναι, και συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω γενικά τι μιλούν οι σχολιαστές για τα νέα τηλέφωνα ή όπως τα τρελά νέα χαρακτηριστικά ήρθε η Apple αλλά γενικά αυτό που εκτιμούν οι άνθρωποι για τα νέα τηλέφωνα όταν τα χρησιμοποιούν είναι όλα αυτά λίγα Λεπτομέριες. Όσο πιο γρήγορος επεξεργαστής θα κάνει μεγάλη διαφορά, τόσο καλύτερη μπαταρία θα κάνει μεγάλη διαφορά. Στην πραγματικότητα είχα χάσει τις ευρύτερες γωνίες για το Face ID και αυτό νομίζω ότι είναι πραγματικά συναρπαστικό.
Hal Goldstein: Ναι. Υπάρχουν και άλλα πράγματα, μάλιστα, είχαν... Ας δούμε. Ένας καλύτερος σταθεροποιητής βίντεο όταν τραβάτε βίντεο με όλα αυτά. Έχουν κάτι που ονομάζεται Γρήγορη λήψη, που είναι βασικά ότι τραβάτε μια φωτογραφία και μπορείτε να την πατήσετε και ξαφνικά μπαίνει σε λειτουργία βίντεο. Μίλησαν για... Και ας δούμε, selfies ως προς αυτό... Λοιπόν, πιθανότατα θα μιλήσετε για το ευρύ βίντεο, οπότε θα μιλήσετε για αυτό. Και υποθέτω ότι αυτό είναι για τα πράγματα που με εντυπωσίασαν, είναι αυτό που θέλω παρόλο που το πέρασαν τόσο γρήγορα.
David Averbach: Και όταν συγκρίνουμε και αντιπαραβάλλουμε, ένα από τα σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να σκεφτείτε, είναι πόσο με ενδιαφέρει μια κάμερα; Και είναι ωραίο να σκεφτόμαστε και αυτούς τους άλλους παράγοντες. Επειδή, όπως είπατε, νομίζω ότι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και ο ταχύτερος επεξεργαστής θα σας εξυπηρετήσουν πραγματικά αν κάθεστε εδώ και σκέφτεστε αν θα αγοράσετε ή όχι ένα νέο τηλέφωνο.
Hal Goldstein: Ναι.
David Averbach: Εντάξει. Ας σπάσουμε αυτές τις κάμερες πολύ γρήγορα. Θα ξεκινήσω μιλώντας για τα περσινά τηλέφωνα. Στο XR, υπήρχε μία κάμερα, και αυτή ήταν μόνο η τυπική κάμερα ευρυγώνιου φακού. Και μετά στο XS, υπήρχαν δύο κάμερες, ο τηλεφακός, ο οποίος είναι 2Χ οπτικό ζουμ και μετά η τυπική ευρυγώνια. Αυτό είχαμε πέρυσι.
Hal Goldstein: Μπορώ να κάνω μια ερώτηση;
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Τι γίνεται με τις selfies; Είναι άλλη κάμερα ή;
David Averbach: Η selfie, η μπροστινή κάμερα είχαμε και πέρυσι, και έχουμε φέτος. Αυτό που πρόσθεσαν φέτος είναι ότι προσπαθώ να μην γουρλώνω τα μάτια μου όταν το λέω αυτό, slofies, που είναι αργή κίνηση στην μπροστινή κάμερα. Δεν μπορώ να μην γουρλώνω τα μάτια μου. Αυτό φαίνεται σαν το πιο άχρηστο χαρακτηριστικό που έχω ακούσει ποτέ.
Donna Cleveland: Βίντεο selfies με τα μαλλιά σου να φυσούν στον αέρα.
David Averbach: Ναι. Ω Θεέ μου. Εντάξει. Φέτος λοιπόν έχουμε το iPhone 11, το οποίο είναι και πάλι ο διάδοχος του iPhone XR, και αυτό το τηλέφωνο έχει δύο κάμερες. Το XR είχε μία κάμερα, η οποία ήταν η ευρυγώνια. Αυτό το τηλέφωνο έχει την ευρεία γωνία, αλλά πρόσθεσαν την εξαιρετικά ευρεία γωνία σε αυτό. Και μετά έχουμε τα 11 Pro και Pro Max. Αν θυμάστε το iPhone 11 S είχε τις δύο κάμερες, είχε την ευρυγώνια και τον τηλεφακό. Σωστά το λέω;
Ντόνα Κλίβελαντ: Μμ-μμ (καταφατική).
David Averbach: Έχει και τα δύο, έχει τηλεφακό και ευρυγώνιο και πρόσθεσαν το σούπερ ευρυγώνιο. Έχουμε λοιπόν τρεις κάμερες εκεί που ήταν δύο παλιά και μετά έχουμε δύο κάμερες όπου παλιά ήταν μία. Εκεί που είναι μπερδεμένο, γιατί μπερδεύτηκα τόσο πολύ είναι το iPhone 11 όταν είδα τις δύο κάμερες, υπέθεσα αυτόματα ότι θα ήταν τηλεφακό γιατί έχω συνηθίσει τόσο πολύ να βλέπω ένα τηλέφωνο με δύο κάμερες που έχει τηλεφακό, αλλά δεν υπάρχει τηλεφακό για το iPhone 11.
Donna Cleveland: 11, ναι.
Hal Goldstein: Και πάλι, ο τηλεφακός είναι 2Χ.
David Averbach: Είναι ένα οπτικό ζουμ δύο φορές. Και, λοιπόν, αυτό που το κάνει τόσο πολύτιμο είναι δύο πράγματα. Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να κάνετε μεγέθυνση χωρίς να υποβαθμίζετε την ποιότητα της εικόνας. Επομένως, εάν κάνετε ψηφιακό ζουμ, αυτό που βασικά κάνετε είναι ότι υποβαθμίζετε την ποιότητα της εικόνας όταν το κάνετε αυτό. Εάν κάνετε μεγέθυνση με τον τηλεφακό, στην πραγματικότητα κάνετε μεγέθυνση, σαν να χρησιμοποιείτε περισσότερο ζουμ στην κάμερα, και έτσι έχετε την ίδια ποιότητα φωτογραφίας. Το δεύτερο πράγμα -
Donna Cleveland: Έως 2 φορές.
David Averbach: Μέχρι δύο φορές, ευχαριστώ. Το δεύτερο πράγμα όμως είναι ότι μπορείτε ακόμα να έχετε τη λειτουργία πορτραίτου και η λειτουργία πορτρέτου είναι ένα από τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά. Το χρησιμοποιώ τόσο πολύ και μου αρέσει.
Donna Cleveland: Λειτουργία πορτραίτου για όσους δεν γνωρίζουν, θολώνει το φόντο και διατηρεί το προσκήνιο στο προσκήνιο ή το θέμα σας στο επίκεντρο.
David Averbach: Και νομίζω ότι το XR και κατά συνέπεια το 11, το κάνει σαν λογισμικό, το ξέρεις αυτό;
Donna Cleveland: Αυτό, φαινόταν ότι, ναι, το έκανε με το λογισμικό, αλλά δεν είμαι απολύτως σαφής σε αυτό.
David Averbach: Είχαν μια χαριτωμένη φωτογραφία ενός σκύλου που φαινόταν [crosstalk 00:58:29] -
Donna Cleveland: Με θολό φόντο, ναι.
David Averbach: Θολό φόντο, και αυτό ήταν στο 11. Μπορείτε να το κάνετε, αλλά δεν είναι τόσο καλό γιατί το κάνετε μόνο με λογισμικό σε αντίθεση με το να έχετε πραγματικά τους φακούς. Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι αυτό καθορίζει τις κάμερες, και νομίζω ότι και τα τρία τηλέφωνα, έχουμε τις διαφορές...
Donna Cleveland: Ναι, όπως και με τη σειρά iPhone 11 Pro, έχετε αυτό το πρόσθετο ζουμ και έχετε την καλύτερη λειτουργία πορτρέτου, αλλά έφεραν πολλές δροσερές νέες δυνατότητες κάμερας και στα δύο.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Ο Hal, ανέφερε μερικά από αυτά, αλλά ήθελα να αναφέρω μερικά άλλα. Η νυχτερινή λειτουργία είναι αυτή που περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό και είναι μια λειτουργία χαμηλού φωτισμού Αυτό βοηθά στη φωτεινότητα των φωτογραφιών με χαμηλό φωτισμό, κάτι που αποτελεί μεγάλη αδυναμία της κάμερας της Apple εδώ και πολύ καιρό χρόνος. Το αναφέραμε στη φημολογία μας. Ελπίζουμε πραγματικά σε αυτό. Τα τηλέφωνα Google Pixel έχουν μια λειτουργία που ονομάζεται Night Sight και Night Sight, έχουμε δει βίντεο επίδειξης του και ήταν εκπληκτικό τι μπορούσαν κάντε με μερικές από αυτές τις φωτογραφίες που θα ήταν πολύ αμυδρά και λίγο θολές και πώς έμοιαζαν με πραγματικά υψηλής ποιότητας φωτογραφίες. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που μπορώ να συγκρίνω αυτές τις συσκευές, μόλις πάρουμε τα χέρια μας με αυτές τις συσκευές, πώς συγκρίνεται με το Night Sight της Google.
David Averbach: Και συγκεκριμένα πώς λειτουργεί το Night Sight και η έκδοση της Google λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, χρησιμοποιεί αυτό που ονομάζεται Υπολογιστική Φωτογραφία. Η υπολογιστική φωτογραφία είναι ένα πραγματικά ενδιαφέρον νέο πεδίο που χρησιμοποιούν ως τεχνητή νοημοσύνη ή τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της ποιότητας των φωτογραφιών. Και έτσι αντί να χρησιμοποιείτε ένα φλας, το οποίο μπορεί πραγματικά να επηρεάσει την ποιότητα της φωτογραφίας με πολλούς αρνητικούς τρόπους, τραβάτε μια φωτογραφία σε χαμηλό φωτισμό και στη συνέχεια βασικά έχετε τεχνητή νοημοσύνη κοιτάξτε το και πείτε, "Πώς θα έμοιαζε αν πρόσθεσα περισσότερο φως;" Και το κάνει με έναν τρόπο που, εννοώ ότι μοιάζει μαγεία. Όταν βλέπετε αυτές τις φωτογραφίες από το Google Pixel, αισθάνεστε σαν να κάνει τις φωτογραφίες σας να φαίνονται σαν να μην βρίσκεστε πλέον σε χαμηλό φωτισμό.
Hal Goldstein: Ξέρετε ένα πράγμα που είναι ενδιαφέρον, είναι σχεδόν κρίμα που δεν μπορούμε να συνδυάσουμε τα καλύτερα της Google και της Apple επειδή αυτό που η Apple συνέχιζε να σφυροκοπάει ήταν το τσιπ A13 τους ήταν τόσο μπροστά από όλους τους άλλους, και έτσι παρέχει ταχύτερη επεξεργασία για την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική τους εκμάθηση, τόσο για κατανόηση Το Siri και η επεξεργασία εικόνας, ενώ η Google φαίνεται να είναι αρκετά χρόνια μπροστά όσον αφορά τον πραγματικό αλγόριθμο και την ικανότητά τους, την ικανότητά τους να κάνουν ΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
David Averbach: Είμαι ενθουσιασμένος που συγκρίνω γιατί μέχρι φέτος θα είχα συμφωνήσει μαζί σου και νομίζω ότι είσαι ακόμα πιθανό σωστά, αλλά ελπίζω ότι η Apple πρόλαβε και βγήκε με ένα άλλο χαρακτηριστικό που είναι μια δυνατότητα υπολογιστικής φωτογραφίας. Παιδιά θυμάστε πώς λέγεται... Ξέχασα να το γράψω. Είχε κάποιο περίεργο όνομα. λεγόταν -
Donna Cleveland: Α, το έγραψα. Ήταν κάτι βαθύ... Βαθιά σύντηξη. Βαθιά σύντηξη. Ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος με αυτό.
David Averbach: Ναι. Και βασικά κάλεσε μια υπολογιστική φωτογραφία για τρελούς επιστήμονες ή κάτι τέτοιο, και βασικά πώς λειτουργεί είναι το ίδιο πράγμα με το χαμηλό φωτισμό, εκτός από το ότι το κάνει μόνο pixel προς pixel και νομίζω ότι χρειάζεται, τι;
Donna Cleveland: Εννέα φωτογραφίες, ναι.
David Averbach: Εννέα φωτογραφίες ταυτόχρονα και στη συνέχεια χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να συνδυάσει και τις εννέα φωτογραφίες και να πάρει ανά pixel αυτές που έχουν την υψηλότερη ποιότητα. Δεν γνωρίζω αρκετά για την τεχνητή νοημοσύνη για να καταλάβω ακριβώς τις λεπτομέρειες, αλλά ακουγόταν πραγματικά συναρπαστικό.
Hal Goldstein: Καταλάβατε ότι είπαν ότι τα πρώτα οκτώ έγιναν πριν κλείσετε το κλείστρο;
David Averbach: Ναι, βασικά, αυτό είναι κάτι που η Apple κάνει εδώ και λίγο καιρό ή χτίζει για λίγο. Το iOS 13 γενικά, όταν τραβάτε μια φωτογραφία, τη βγάζει σχεδόν αμέσως. Και ο λόγος είναι ότι όταν έχετε ενεργοποιημένη την εφαρμογή φωτογραφιών, υποβάλλεται σε συνεχή επεξεργασία στο παρασκήνιο και λήψη φωτογραφιών, οπότε όταν πιέζετε το κλείστρο, είναι ήδη έτοιμο να τραβήξει αυτή τη φωτογραφία νωρίτερα χρόνος. Έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι κάτι που έχουν κάνει με το iOS 13.
Hal Goldstein: Φοβερό.
Donna Cleveland: Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ήθελα πολύ να αναφέρω είναι οι εξαιρετικά ευρυγώνιες φωτογραφίες που μπορείτε να τραβήξετε τώρα. Το iPhone 11 και το Pro και το Pro Max έχουν πλέον τον εξαιρετικά ευρυγώνιο φακό που ανέφερε ο David και που σας επιτρέπει, όταν τραβάτε φωτογραφίες σαν να είναι λίγο σύρετε, μια μικρή εναλλαγή, ώστε να μπορείτε να μεταβείτε σε εξαιρετικά ευρεία προβολή και είναι κάτι που μπορείτε να δείτε με λίγη αδιαφάνεια και από τις δύο πλευρές, τη γωνία που θα κάνατε να λαμβάνετε τη φωτογραφία σας εάν μεταβείτε σε αυτήν τη λειτουργία, διαφορετικά μπορείτε να παραμείνετε στην κανονική λειτουργία ευρυγώνιας λειτουργίας και αυτό είναι πολύ ωραίο και για τη φωτογραφία τοπίων, εμείς έχω...
Donna Cleveland: Η παραγωγός του βίντεο μας, η Ryanne, έλεγε ότι είναι πραγματικά υπέροχο, ήθελε κάτι τέτοιο εδώ και πολύ καιρό γιατί δεν μπορείτε πραγματικά να χωρέσετε τόσο πολύ ένα τοπίο όσο θα θέλατε με μια κανονική κάμερα, και έδειξαν επίσης μια πολύ ωραία λειτουργία βίντεο με Αυτό. Όπως θα μπορούσατε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ ευρείας και υπερευρείας καθώς τραβάτε ένα βίντεο, γεγονός που το κάνει να μοιάζει με ένα ωραίο εφέ επεξεργασίας όταν μετακινείστε μέσα και έξω. Και ναι, κάτι άλλο να προσθέσω για το ultra wide; Νόμιζα ότι ήταν πολύ μεγάλο.
David Averbach: Νομίζω ότι το βίντεο είναι ωραίο να προσθέσω ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ultra wide. Το έκαναν επίσης έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε επεξεργασίες βίντεο στην εφαρμογή κάμερας, ώστε να μπορείτε πραγματικά να προσαρμόσετε τα χρώματα και τον κορεσμό και κάτι τέτοιο για βίντεο, που είναι ένα από εκείνα τα χαρακτηριστικά που μόλις ανακοίνωσαν ότι μπορείς να το κάνεις, με θύμωσε αμέσως που δεν κατάφερα να το κάνω όλο αυτό το διάστημα, επειδή είναι τόσες πολλές φορές που παίρνεις ένα υπέροχο βίντεο και έχει λίγο χαμηλό φωτισμό και λέτε, "Λοιπόν, κρίμα που το βίντεο έχει καταστραφεί." Και τώρα λέω, "Περίμενε, θα μπορώ να το προσαρμόσω ακριβώς όπως ένα φωτογραφία."
Donna Cleveland: Έτσι ένιωθα και για τα slofies. Λέω, "Γιατί δεν το είχα όλα αυτά τα χρόνια;"
David Averbach: Ναι, πού ήταν τα slofies όλη μου τη ζωή;
Donna Cleveland: Ναι, λοιπόν, η μπροστινή κάμερα, εξακολουθεί να είναι επτά megapixel, όπως ήταν η μπροστινή κάμερα για λίγο. Αλλά έφτιαξαν, νομίζω ότι ήταν σαν να ήταν καλύτερο το φλας με αυτό, και μετά μπορείς να κάνεις αυτές τις σέλφι αργής κίνησης.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Και πάλι, δεν είμαι ενθουσιασμένος, αλλά ίσως κάποιοι να είναι. Αυτή είναι λίγο πολύ η ανάλυση των διαφορών της κάμερας και που είναι, νομίζω, η μεγαλύτερη αλλαγή με τα νέα iPhone. Μάλλον θα πρέπει να μιλήσουμε λίγο για το τσιπ A13 Bionic και πόσο σημαντικό είναι αυτό. Το άλλο πράγμα που θέλω να αναφέρω είναι οι φήμες που δεν λάβαμε, είναι η αντίστροφη ασύρματη φόρτιση. Αυτή ήταν μια από τις μεγάλες φήμες, πιστεύαμε ότι θα μπορούσατε να φορτίσετε άλλα iPhone ή AirPods από το νέο σας iPhone. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει. Ω, με τα Pro και Pro Max, αυτό είναι κάτι που με ενθουσιάζει, αποστέλλονται με γρήγορη φόρτιση.
David Averbach: Α, ναι.
Donna Cleveland: Αυτό σημαίνει ότι αντί με ένα καλώδιο lightning σε USB, είναι ένα καλώδιο lightning σε USB C και Προσαρμογέας τοίχου USB C, και που σας επιτρέπει να φορτίζετε το iPhone σας σε περίπου μισή ώρα, και αυτό είναι φοβερός.
David Averbach: Και το άλλο τηλέφωνο, το iPhone XS, είχε ταχεία φόρτιση, αλλά έπρεπε να αγοράσετε ξεχωριστά το καλώδιο και τον προσαρμογέα τοίχου, κάτι που οι περισσότεροι είτε δεν γνώριζαν είτε δεν έκαναν τον κόπο να κάνουν.
Donna Cleveland: Ναι. Μόλις πρόσφατα στο iPhone Life ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε εξοπλισμό ταχείας φόρτισης τρίτων.
David Averbach: Ναι, και έτσι τώρα αποστέλλεται μαζί του. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν όλοι θα έχουν την πολυτέλεια της ταχείας φόρτισης και αυτό πραγματικά κάνει τη διαφορά, επιτρέψτε μου να σας πω.
Donna Cleveland: Είναι τρελό, ναι.
David Averbach: Απαιτεί τόσο μεγάλο άγχος, όπως η διαχείριση της μπαταρίας σας όταν μπορείτε να επαναφορτίσετε το τηλέφωνό σας σε μισή ώρα.
Donna Cleveland: Ποιο ήταν το γενικό σας γνώμονα από τα νέα iPhone, Hal;
Hal Goldstein: Λοιπόν, θα σας πω, υπήρχε μια άλλη ανακοίνωση και ελπίζω ότι με κάποιο τρόπο μπορεί να εκμεταλλευτεί, και αυτό ήταν, είχε ένα πολύ σύντομο θέμα για το λιανικό εμπόριο της Apple [crosstalk 01:06:02] -
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Έχουν το πρόγραμμα ανταλλαγής εισιτηρίων και θα δεχτούν το εμπόριο στο XS Max μου με τη ραγισμένη οθόνη; Και αν το έκαναν, θα αναβάθμισα. Αλλιώς θα περιμένω την επόμενη γενιά νομίζω.
David Averbach: Έχετε λοιπόν το XS Max;
Hal Goldstein: Ναι.
David Averbach: Και δεν συγκινηθήκατε να αγοράσετε ένα νέο τηλέφωνο;
Hal Goldstein: Θα το ήθελα, αλλά [crosstalk 01:06:27] -
David Averbach: Τόσο;
Hal Goldstein: Λοιπόν, δεν αξίζω 1.100 $ περισσότερο. Δεν ξέρω τι μπορώ να πάρω για τη ραγισμένη οθόνη μου.
David Averbach: Ναι. Ναι.
Hal Goldstein: Εξαρτάται λοιπόν από το πόσα θα μου δώσουν για αυτό, και έτσι αν μου δώσουν αρκετά για αυτό, τότε θα το έκανα.
Donna Cleveland: Λοιπόν, εδώ είναι μια άλλη ερώτηση. Είστε γενικά κάποιος που αναβαθμίζετε κάθε χρόνο;
Hal Goldstein: Όχι, είμαι συνήθως τύπος κάθε δύο χρόνια.
Donna Cleveland: Εντάξει. Αυτό στην πραγματικότητα δείχνει ένα αξιοπρεπές ενδιαφέρον, θα έλεγα, αν δεν είναι συνηθισμένο να αναβαθμίζετε κάθε χρόνο.
Hal Goldstein: Ναι.
David Averbach: Ξέρω ότι μιλήσαμε για όλα αυτά τα άλλα χαρακτηριστικά. Υποθέτω ότι η ερώτησή μου προς εσάς είναι, πόσο επηρεάζει η κάμερα την απόφαση αγοράς σας;
Hal Goldstein: Είναι όλοι τους. Μου αρέσει ότι η κάμερα ήταν σίγουρα μέρος της, και μου φάνηκε... Δεν είμαι, ξέρω ότι είσαι περισσότερο λάτρης της κάμερας από εμένα.
David Averbach: Ναι.
Hal Goldstein: Αλλά μου αρέσει απλώς να βγάζω λήψεις με κάμερα, δεν θέλω να το σκέφτομαι. Θέλω απλώς να τραβήξω καλές λήψεις, και έτσι φαίνεται ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές που είναι αρκετά απλές στη χρήση και έτσι ναι, θα ήταν ωραίο. Αλλά θέλω επίσης το iPhone που πέφτει να μην σπάει, αυτό είναι μεγάλο για μένα και ένα σωρό άλλα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Ποιος δεν το θέλει αυτό;
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Όσον αφορά την κάμερα, νομίζω ότι το 11 θα ήταν μια χαρά για μένα γιατί είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη νυχτερινή λειτουργία και το εξαιρετικά ευρεία γωνία, την οποία έχετε και με τα δύο τηλέφωνα, αλλά με το iPhone 11, αποκτώντας ένα τηλέφωνο χωρίς την οθόνη OLED και χωρίς το επιπλέον like τέσσερις έως πέντε ώρες μπαταρίας, η απώλεια αυτών των χαρακτηριστικών είναι δυσάρεστη για μένα, και επίσης μου αρέσει πολύ το φινίρισμα στο iPhone 11 Pro περισσότερο. Νομίζω ότι η ματ γυάλινη πλάτη είναι πολύ ωραία εμφάνιση. Είχαν ένα μεταμεσονύκτιο πράσινο [crosstalk 01:08:09] -
David Averbach: Ναι, έχουν νέο χρώμα. Δεν το αναφέραμε, ναι.
Donna Cleveland: Το iPhone 11 έρχεται λίγο περισσότερο στο φάσμα χρωμάτων όπως το φωτεινό ουράνιο τόξο, κάτι που δεν με ελκύει. Νομίζω ότι θέλω το 11 Pro, εκεί είμαι μαζί του, αλλά δεν είναι μόνο λόγω του κάμερα, είναι στην πραγματικότητα περισσότερο επειδή υπάρχουν όλα τα επιπλέον premium χαρακτηριστικά που έχετε με το Επαγγελματική γραμμή.
David Averbach: Ναι. Νομίζω, καταρχάς, όπως υπαινίσσεται ο Χαλ, η κάμερα κάνει μεγάλη διαφορά για μένα. Ειδικά τώρα που οι ανιψιοί μου μεγαλώνουν και τους βλέπω περισσότερο και έχω έναν θετό γιο, που μπορώ να πάρω Οι φωτογραφίες είναι πραγματικά σημαντικές για μένα, και έτσι μόνο αυτό αξίζει τον κόπο για μένα να έχω καλύτερη ποιότητα ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ. Χρησιμοποιώ πολύ τη λειτουργία πορτρέτου, όπως είπα, και έτσι μόνο αυτό μου αξίζει. Όπως είπαμε, παρέλειψα την τελευταία γενιά και έτσι το τηλέφωνό μου αισθάνεται ότι πλησιάζει στο τέλος της σαν παραγωγικής ζωής του.
Donna Cleveland: Έχει περάσει τις μέρες της δόξας του.
David Averbach: Έχει περάσει τις μέρες της δόξας του και προφανώς είμαι πολύ επιλεκτικός επειδή είμαι ισχυρός χρήστης, το κάνω αυτό επαγγελματικά, αλλά σαν να νιώθω ότι ήρθε η ώρα να αναβαθμιστώ. Αν διαλέξω μεταξύ του 11 και του 11 Pro... Ήδη σκοντάφτω πάνω σε αυτές τις διαφορές, συμφωνώ μαζί σου Donna. Για μένα είναι σαν να μην έχεις μυαλό. Η οθόνη OLED είναι τόσο ωραία και κάνει τη διαφορά για μένα. Η κάμερα είναι ιδιαίτερα σημαντική για μένα, αλλά νομίζω ότι ακόμη και έξω από αυτό, η οθόνη OLED είναι πολύ ωραία για μένα.
Donna Cleveland: Νομίζω ότι αυτή είναι λίγο πολύ η ανάλυση όλων μας. Παιδιά έχετε μείνει μαζί μας για πολύ καιρό, σας ευχαριστούμε. Θέλω απλώς να συνδέσω άλλη μια φορά, την κατηγορία μας iOS 13. Το νέο λειτουργικό σύστημα για το iPhone σας θα κυκλοφορήσει στις 19 Σεπτεμβρίου, δεν θέλετε να μείνετε πίσω ή να μπερδεύεστε, γι' αυτό δοκιμάστε την τάξη μας στο iOS 13. Είναι το iPhonelife.com/ios13class. Ο Ντέιβιντ και εγώ θα το διδάξουμε για να κάνετε παρέα μαζί μας -
David Averbach: Θα τα πούμε εκεί.
Donna Cleveland: Ναι, και θα σας δούμε σε μερικές εβδομάδες για το επόμενο επεισόδιο του iPhone Life Podcast.
David Averbach: Ναι.
Donna Cleveland: Ευχαριστούμε πολύ Hal που ήρθες μαζί μας, είναι διασκεδαστικό.
Hal Goldstein: Ήταν διασκεδαστικό, ναι.
Ντέιβιντ Άβερμπαχ: Και αν είστε γνώστης των πληροφοριών, παραμείνετε, θα έχουμε κάποιο μπόνους περιεχόμενο για εσάς.
Donna Cleveland: Ναι.