Pitäisikö sinun ostaa HomePod? Kerromme sinulle kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää

click fraud protection

iPhone Life Podcastin 77. jaksossa Sarah ja David jakavat käytännön arvionsa Applen uudesta älykaiuttimesta, HomePodista. Voiko äänenlaatu kilpailla Sonosin kanssa? Onko HomePod yhtä älykäs kuin Amazon Echo tai Google Home? Opi kaikki mitä sinun tarvitsee tietää.

Klikkaa tästä kuunnellaksesi ja tilataksesi. Jos pidät kuulemastasi, muista jättää arvostelu. Muista myös virittää joka toinen viikko kuullaksesi toimittajamme jakavan kanssasi viimeisimmät Apple-uutiset, parhaat sovellukset, iPhone-temput ja tyylikkäimmät lisävarusteet.

Podcastin jakso 77 alkaen iPhone Life -lehti päällä Vimeo.

Tämä jakso on tallennettu korkealaatuisilla mikrofoneilla Siniset mikrofonit.

Viikon kysymys:

Mitkä sovellukset kuluttavat eniten akkua iPhonessasi. Lisäksi, ostatko vai ostitko HomePodin? Miksi tai miksi ei? Sähköposti [email protected] ilmoittamaan meille.

Artikkelit, joihin tässä jaksossa viitataan:

  • 36 kysymystä, jotka johtavat rakkauteen
  • Selvitä, mitkä sovellukset kuluttavat akkuasi iPhonessa
  • Lopullinen videoopas iPhone X: lle: kaikki mitä sinun tarvitsee tietää

Sovellukset (ja kirja!), joihin tässä jaksossa viitataan:

  • 36 kysymystä (vapaa)
  • Yötaivas (vapaa)
  • Käsin tehty maailma: romaani

Hyödyllisiä linkkejä:

  • Ryhdy iPhone Life Insideriksi
  • Tilaa ilmainen Päivän vinkki -uutiskirje
  • Lähetä podcast sähköpostitse
  • Tilata iPhonen elämä -lehteä

Jakson 77 transkriptio:

David Averbach: Hei ja tervetuloa iPhone Life Podcastiin. Olen David Averbach, iPhone Life -lehden toimitusjohtaja ja julkaisija.

Sarah Kingsbury: Olen Sarah Kingsbury, iPhone Life -lehden vanhempi verkkotoimittaja.

Leanne Hays: Olen Leanne Hays. Melkein putosin tuoliltani, anteeksi. Olen Leanne Hays, Web Writer osoitteessa iPhonelife.com.

David Averbach: Tämä on Leannen toinen podcast. Toivomme, että kolmanteen mennessä hän pystyy pysymään tuolillaan. Katsotaan.

Leanne Hays: Aion olla lyhyt ikuisesti, joten se ei koskaan toimi. Olen pahoillani.

David Averbach: Joo, se on reilua. Se on reilua. Meillä on tänään mahtava esitys teille. Sarah ja minä aiomme antaa sinulle käytännön HomePod-arvostelun, josta olemme todella innoissamme. Mutta ennen kuin aloitamme, haluamme päästä kaikkiin muihin suosikkiaiheihimme. Aloitamme iPhone Life -vinkillä. Jos et ole vielä tarkistanut sitä, muista tilata iPhone Life Tip of the Day. Se on ilmainen uutiskirjeemme.

Siirry osoitteeseen iPhoneLife.com/dailytips ja tilaa. Suosikkivinkkini tältä viikolta, ja tämä on itse asiassa yksi kaikkien aikojen suosikkivinkeistäni, joten olen innoissani voidessani kertoa teille siitä, ja näin tiedän, mitkä sovellukset kuluttavat akkuasi. Aika usein tapahtuu, että jostain syystä akkusi alkaa tyhjentyä yhtäkkiä nopeammin kuin ennen. Tähän asti tämä on mielestäni uutta iOS 11:lle. Olenko oikeassa vai oliko se iOS 10?

Sarah Kingsbury: Luulen, että se on iOS 10.

David Averbach: Okei, mutta ennen iOS 10:tä et tiennyt, mitä oli tekeillä, joten suositus oli avata sovellusten käynnistysohjelma ja sulkea kaikki sovellukset. Se ei muuten säästä enää akun käyttöikää, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Se on minun käsitykseni. Tiedän, että tämä on kiistanalainen aihe.

Sarah Kingsbury: Tarkoitan, että en tiedä, onko sillä koskaan oikeasti ollut.

David Averbach: Joo.

Sarah Kingsbury: Ellei sovellus ollut häiriötön, jolloin sen sulkeminen tekisi sen, koska se joutuisi avautumaan uudelleen, mutta muuten ne eivät todellakaan kuluta akkua taustalla.

David Averbach: Joo, joten jos tekisin luettelon viidestä suosituimmasta iPhone-sovellusmyytistäni, se olisi luultavasti numero yksi. Olen nähnyt niin monien ihmisten menevän ja yrittävän sulkea kaikki sovelluksensa parantaakseen akun käyttöikää. Se ei itse asiassa käytä akkua, jos se on taustalla, paitsi jos se häiritsee tai Jos se käyttää, jotkin sovelluksesi voivat itse asiassa käyttää GPS: ää taustalla, ja se voisi toimia se.

Arvauspelin sijaan nyt voit mennä, avata puhelimesi, siirtyä asetuksiin ja sitten siirtyä akkutilaan. Se tulee... Ohitinko siellä askeleen? Ei, akku, ja se näyttää, mitkä sovellukset kuluttavat akkua, joten tiedät sitten.

Sarah Kingsbury: Tarkoitan kuitenkin selväksi, että jos käytät sovellusta paljon, se kuluttaa eniten akkua. Se ei välttämättä ole merkki siitä, että jotain on vialla, se on vain merkki siitä, että käytät sovellusta paljon. Jos näet Facebookin yläreunassa, ratkaisu voi olla sosiaalisen median tottumusten tarkasteleminen.

David Averbach: Joo, okei, mutta tässä on hieno bonusvinkki. Ensinnäkin voit vaihtaa 24 tunnin ja seitsemän päivän välillä. Näet usein, että seitsemän päivää antaa sinulle suuremman otoskoon, joten se on vähemmän riippuvainen siitä, mitä juuri käytit sinä päivänä, mutta oikeassa kulmassa on myös pieni kellokuvake. Kun napautat sitä, se kertoo kuinka paljon sovellus käytti akkua, koska se oli näytöllä verrattuna taustakäsittelyyn. Taustakäsittely on usein piilotettuja asioita.

Sarah Kingsbury: Aivan. Periaatteessa jos akun käyttö ei ole suhteessa sovelluksen käyttöaikaan, se on merkki ongelmasta, mutta myös David mainitsit GPS-jutun. Jos sinusta tuntuu, että sovellus tyhjentää akkuasi, koska se seuraa sijaintiasi koko ajan, sen sulkeminen sovelluksen vaihtajassa ei auta.

David Averbach: Joo, hyvä pointti.

Sarah Kingsbury: Sinun täytyy itse mennä asetuksiin ja muuttaa niitä. Onko se sijaintiasetustesi tietosuojassa? Olet jo asetuksissasi, miksi et tekisi sitä?

David Averbach: Okei.

Sarah Kingsbury: Yleensä sovellukset ovat päällä vain käytön aikana, ei koskaan tai aina, joten voit säätää sitä.

David Averbach: Kyseessä on siis yksityisyys, sijaintipalvelut. Sitten se näyttää sinulle sovelluksen mukaan. Se näyttää sinulle, kuten Sarah sanoi, se näyttää, onko se, se antaa sinulle GPS-kuvakkeen ja jos se on violetti, se on tällä hetkellä käytössä, jos se on harmaa, se tarkoittaa, että se on ollut käytössä viimeisen 24 tunnin aikana. Tämä on todella mukava tapa. Suosittelen käymään tämän läpi säännöllisesti, koska joskus sovellukset seuraavat sijaintia, joten heillä ei ole yritystä seurata sijaintiasi.

Sarah Kingsbury: Aivan.

David Averbach: Useimmiten se on hyvänlaatuista. He tekevät sen, jotta he voivat antaa sinulle oikeat ilmoitukset oikeaan aikaan tai jotain, mutta siitä huolimatta se on kannattaa käydä läpi ja varmistaa, että jaat sijaintisi vain sovellusten kanssa, joille haluat jakaa sijaintisi kanssa.

Sarah Kingsbury: Aivan.

David Averbach: Myös siksi, että se säästää akkua. Haluan pelata erittäin hauskaa peliä nimeltä mitkä sovellukset kuluttavat akkua / mitä sovelluksia käytämme eniten. Peliä?

Sarah Kingsbury: Ei.

David Averbach: Okei siistiä. Avata. Tehdään se. Kun ne avautuvat, teemme tästä päivän kysymyksemme. Lähetä meille sähköpostia ja kerro meille, mitkä sovellukset kuluttavat akkuasi / mitä sovelluksia käytät eniten. Muistutuksena, siirry asetuksiin, akku, ja sitten se näyttää sinulle. Voin mennä ensin. Ei ole yllättävää Facebook, viimeisen seitsemän päivän aikana, neljä tuntia. Se ei ole kauheaa, neljä tuntia seitsemässä päivässä. Ei kauheaa. Auttakaa minua täällä ihmiset.

Leanne Hays: Kyllä.

David Averbach: Seuraavaksi Instagramia seuraa posti, sen jälkeen viestit, sitten podcast ja sitten Chrome. Olisin voinut kertoa sinulle sen. Noita käytän aina. Kaikki tämä on näytön aikaa. Podcast-sovelluksessani on kuitenkin noin kolme tuntia taustakäsittelyä, joten se kuluttaa akkuani hieman.

Sarah Kingsbury: Minulla on itse asiassa Safari viisi tuntia viimeisen viikon aikana.

David Averbach: Johtuuko se siitä, että sinulla ei nyt ole Facebook-sovelluksia vai käytätkö Facebookia Safarilla?

Sarah Kingsbury: Ei. Se johtuu mielestäni osittain siitä, että jostain syystä vaikka olen poistanut sen, luulen, että siinä on vain jonkinlainen virhe Yahoo juuri nyt, koska olen poistanut tilin sähköpostisovelluksestani ja asentanut sen uudelleen useita kertoja ja se lähettää sähköpostin vain kerran sillä aikaa. Tunnen olevani joku, joka edelleen käyttää AOL: a, koska pidän, mutta Yahoo on tärkein sähköpostitilini, joten tarkistan sen useita kertoja päivässä. Sitten kun olen online-tilassa, päädyn napsauttamaan sähköpostissa olevaa linkkiä ja selaamaan ja...

David Averbach: Minulla on houkutus auttaa sinua virheenkorjauksessa, mutta minusta tuntuu, että tiedät kaikki vinkit, jotka tiedän. Fetch Versus, joo.

Sarah Kingsbury: Olen käynyt läpi kaiken.

David Averbach: Selvä, okei. Yksi nopea bonusvinkki, koska olemme kaukana rikkaruohosta täällä, varmista, että käytät iMapia etkä Popia sähköpostiisi, koska Pop Email on todella vanhentunut tapa tarkastella sähköpostia, joka todella saa kumma. Tiedän, ettei Sarah tee niin, mutta minäkin muistan tuon vinkin.

Sarah Kingsbury: Joo, sitten uutisia, olen lukenut paljon uutisia. Sitten tämä on uskomattoman noloa, joten...

David Averbach: Sinun sallittiin olla kertomatta meille niitä.

Sarah Kingsbury: Minun pitäisi tunnustaa.

Leanne Hays: Sarah on erittäin rehellinen henkilö.

David Averbach: Kyllä, tämä on totta.

Sarah Kingsbury: Olen pelannut paljon vuonna 2048.

David Averbach: Voi, rakastan sitä.

Sarah Kingsbury: Rakastan vuotta 2048.

Leanne Hays: Mikä se on?

Sarah Kingsbury: Se on peli. Pohjimmiltaan se on kuin siirrät laattoja eri suuntiin ja ne alkavat kahdesta ja neljästä, ja lasket ne yhteen ja yrität saada laatan, joka on 2048. Siitä voi sitten jatkaa.

David Averbach: Joo, vuoden 2048 lastenleikkiä.

Sarah Kingsbury: En tiedä. Korkein saamani on 4096 ja minulla on ollut kaksi 4096:ta.

David Averbach: Minulla on ollut 8000 laatta.

Sarah Kingsbury: En ole. Ainoa kerta kun minulla on ollut kaksi 4096 laattaa, niiden välissä on ollut kuin kaksi laatta, joten olen kuin...

David Averbach: Joo, vihaan sitä.

Sarah Kingsbury: Et voi mitenkään palata siitä.

Leanne Hays: Minusta tuntuu, että tämä on kaninkolikko, jota minun ei pitäisi koskaan mennä alas. Vietän tunteja. Tiedän, että tulen. En voi tehdä sitä.

Sarah Kingsbury: Poistin tämän sovelluksen puhelimestani ja sitten kun olin CES: ssä Davidin kanssa, huomasin hänen pelaavan sitä. ja sanoin: "Voi, muistan kuinka paljon pidin siitä." Nyt muistan miksi poistin sen puhelimestani, koska pidän se.

David Averbach: Luulen, että tämä voi olla yksi tänään tarjolla olevista sovelluksistamme. Se on ilmainen ja...

Leanne Hays: Riippuvuutta ilmeisesti.

David Averbach:... se on hyvin riippuvuutta aiheuttavaa. Se on ainoa peli, jota pelaan rehellisesti, koska se on täydellinen määrä haastavaa, mutta se ei vie liikaa huomiotasi. Jotkut pelit, jotka ovat kuin liian mukaansatempaavia, on kuin en haluaisi nostaa puhelinta ja tehdä sitä muutaman minuutin ajan, mutta tämä on kuin jos olen jonossa, voin pelata 2048:aa. Joten se on todella hauskaa. Eli Leanne.

Leanne Hays: Kyllä. Minulla on Sleep Genius 58,4 tuntia. Nukkumissovellukseni.

David Averbach: Kuinka monta prosenttia akustasi on? Koska tämä oli niille teistä, jotka eivät kuuntele säännöllisesti...

Sarah Kingsbury: Onko tämä viimeiset seitsemän päivää?

Leanne Hays: Joo, tämä on viimeiset seitsemän päivää.

Sarah Kingsbury: Ai niin, koska nukut kahdeksan tuntia päivässä?

Leanne Hays: Toivottavasti. Se on suunnitelma. Lisää jos voin.

David Averbach: Niille teistä, jotka eivät kuunnelleet viimeistä jaksoa, se oli Leannen suosikkisovellus. Haluan nyt tietää, tyhjentääkö se akkuasi?

Leanne Hays: Se sanoo, että se on käyttänyt 26% akustani, joten se ei ole kauheaa. Sitten minulla on Messenger, tavallinen puhelimeni, musiikki, valokuvat, viestit. En tiedä, onko mitään muuta erittäin jännittävää. Skitch työhön, se on kuin vain 2%. Kolmekymmentäyhdeksän minuuttia kuvien muokkausta näytöllä viimeisen viikon aikana. Kindle, YouTube, Pinterest, Night Sky. Voi, Instagram on siellä, FaceTime, aivan tavallista tavaraa.

Sarah Kingsbury: Hän vietti 10 minuuttia viime viikolla Instagramissa.

David Averbach: Vau. Olin kolmessa tunnissa, josta olin ylpeä itsestäni. Olin kuin: "Se oli vähän."

Leanne Hays: En todellakaan seuraa liikaa ihmisiä tai minulla ei ole liikaa seuraajia. Pidän suodattimista vain omiin tarkoituksiini.

David Averbach: Se on reilua.

Leanne Hays: Joten luulen, että se on minulle.

Sarah Kingsbury: Vietin vain tunnin Instagramissa.

David Averbach: Okei, voitin selvästi Instagram-pelin.

Leanne Hays: Joo! Pidin koirasi kuvasta.

David Averbach: Joo, tiedän, olen kuin: "Olet Instagramissa. Pidin koirakuvastani."

Leanne Hays: Pidän koirakuvastasi.

David Averbach: Selvä, joten pääsimme rikkaruohoon täällä. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kerro meille, mitkä ovat eniten käyttämäsi sovelluksesi, ja kerro meille, mikä yllätti sinut. Oliko siinä jotain, mikä yllätti sinut, että käytät paljon? Käytitkö Facebookia yli neljä tuntia? Voititko minut? Lähetä meille sähköpostia. Seuraavaksi, jatka eteenpäin.

Sarah Kingsbury: Odota, odota. Mutta jos haluat lisää tällaisia ​​vinkkejä...

David Averbach: Rekisteröidy iPhoneLife.com-sivustolle/dailytips. Sanoin sen alussa. Donna ei ole täällä. Olen kuin ...

Sarah Kingsbury: Siitä on niin kauan, etten muistanut.

David Averbach: Keskellä on liian monta tangenttia. Jos haluat premium-tilauksen, varmista, että rekisteröidyt iPhoneLife/Insider-palveluun eikä meillä ole sponsori, joten käytän sponsorointipaikkaa tänään kertoakseni sinulle mahtavasta uudesta oppaastamme, iPhone 10:stä. Opas. Tiedän, että mainitsin sen myös viime viikolla, mutta jos sinulla on iPhone 10 etkä ole tilannut iPhone Life Insideria, en tiedä mitä teet elämälläsi, koska tämä opas on hämmästyttävä. Se opettaa sinulle kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää puhelimestasi. Siellä on niin paljon pieniä vinkkejä ja temppuja.

Se on täysin uusi käyttöliittymä, ja Donna opasti sinut sen läpi. Joten iPhoneLife.com/Insider tilataksesi sen. Joskus te lähetätte meille sähköpostia, kun tilaatte podcastin, ja tykkään todella kuulla sinusta, koska minusta tuntuu, että hei, me todella teemme työtämme täällä, joten jos tilaat ja pidät siitä tai et, kummassakaan tapauksessa, lähetä meille palautetta osoitteeseen [email protected]. Oppaan lisäksi saat päivittäisen videovinkin, tilaat lehdemme digitilauksen ja saat kysyä Sarahilta toivottavasti iPhone- ja iPadiisi liittyviä kysymyksiä. Sarah, mikä oli suosikkikysymyksesi tällä viikolla?

Sarah Kingsbury: Sain kysymyksen sisäpiiriläiseltä, joka halusi tietää kuinka muuttaa oletusvastausviestiä iPhonessa. Tämäpä kiintoisaa. Minusta tuntuu, että monet ihmiset, vastaaja on sellainen perusominaisuus, jota monet ihmiset eivät koskaan ota käyttöön, koska ihmiset eivät edes jätä vastaajaviestejä usein. Mutta joskus sinä, minä henkilökohtaisesti uskon vastaajani määrittämiseen, vaikka en käytä sitä niin paljon ja sitten on monia syitä, kuten ammatillinen tai mikä tahansa, miksi sinun pitäisi asettaa vastaajasi ylös.

David Averbach: Se näyttää tärkeältä.

Sarah Kingsbury: Joo. Sitten tietysti, kun joku jättää viestin, haluat hänen tietävän, että hän todella jättää viestin sinulle, ja siksi oletusviestin vaihtaminen on hyvä idea. Joten avaat puhelinsovelluksen ja napautat puhepostivälilehteä oikeassa alakulmassa, napautat sitten tervehdys vasemmassa yläkulmassa ja napautat sitten mukautettua. Sitten voit vain äänittää tervehdyksen ja napauttaa lopetuspainiketta, kun olet valmis.

Sitten voit toistaa sen ja jos kuulostat oudolta, voit tehdä sen uudelleen. Sitten kun olet onnellinen, voit vain napauttaa, mitä naputat? Napautat vain Tallenna. Sitten saat vastaajaviestin ja ihmiset tietävät jättävänsä sen sinulle, ja se on hyvä asia. En halua jättää viestejä "Jätä viesti tälle puhelinnumerolle". Olen kuin "en tiedä".

David Averbach: Voinko kertoa lemmikkivihastani tällaisilla vastaajatallenteilla? Ihmiset, jotka pyytävät sinua jättämään nimesi, numerosi ja soittoaikasi. Koska se on kuin ennen kaikkea, me kaikki osaamme jättää vastaajaviestin tässä vaiheessa, ja toiseksi kaikki kolme ne tiedot, no, ainakin kaksi niistä, ovat jo puhelimessasi, numerosi ja kellonaikasi nimeltään.

Sarah Kingsbury: Aivan. Se on puhelinvastaajan ajoilta.

David Averbach: Joo, joo, uskon, että voimme kaikki jatkaa eteenpäin.

Leanne Hays: Voinko kertoa suosikkivastaajani, jonka olen kuullut äskettäin?

David Averbach: Kyllä.

Leanne Hays: Mitä, okei, et voinut tehdä tätä ammatillisissa tarkoituksissa, mutta minulla oli ystävä, joka nauhoitti hänen vastaajansa sanoen: "Hei, olet saapunut vastaajaan. Älä vaivaudu. Jos et lähetä minulle tekstiviestiä, et saa minuun kiinni."

Sarah Kingsbury: Minun on myönnettävä, että kun ihmiset jättivät minulle vastaajaviestejä, soitin heille takaisin tai tekstiviestillä ja sanoin "Hei miten menee?" Mutta nyt, kun puhepostin transkriptio on käytössä, minulla on hieman enemmän tietoa ennen kuin soitan heille takaisin tai lähetän tekstiviestin niitä.

David Averbach: Pidän siitä, kun ihmiset jättävät vastaajaviestejä, koska niin suuren osan ajasta ihmiset soittavat minulle usein ihmiset tekstaavat minulle, että jos saan puhelun joltakulta, voin itse asiassa hermostua. Olen kuin, tämän täytyy olla hätä tai jotain. Saan vastaajaviestin, jossa sanotaan: "Hei, soitan mistä tahansa syystä..." Olen kuin okei, en hätätilanteessa. voin rentoutua.

Sarah Kingsbury: Kun lapseni soittavat minulle, sillä ei ole väliä mitä teen, pysähdyn ja vastaan ​​puhelimeen, koska he eivät käytä puhelinta [ei kuulu 00:14:25]. Joten sen täytyy olla hätätapaus, eikö?

David Averbach: Aivan. Selvä, seuraavaksi meillä on sähköposti yhdeltä kuulijaltamme viime viikon päivän kysymyksestämme. Niille teistä, jotka eivät kuunnelleet sitä, puhuimme viime viikolla Leannen kanssa hänen puhelimestaan, viimeinen podcast. Se ei ollut viime viikolla. Kysyimme teiltä, ​​menisitkö ilman puhelintasi? Onko puhelimen käytössäsi jokin osa epäterveellistä? Saimme tämän viestin Steveniltä.

Hän sanoi: "Kiitos paljon podcastista." Tervetuloa, Steven. "Kuten aina, odotan heitä innolla. En usko, että voisin olla ilman iPhoneani pitkään aikaan tietäen, että en pääsisi siihen olosuhteista riippuen. Olen riippuvainen iPhonesta niin paljon päivän aikana. Opin kauan sitten, että iPhone on korvaamaton henkilökohtainen teknologia, joka on parantanut elämääni.

Sitä voi verrata rannekelloon. Tunnen tarvitsevani sitä. Tämän todistamiseksi: kuinka monta kertaa henkilö on poistunut talosta tajutakseen jättäneensä puhelimensa taloon vain kääntyäkseen takaisin saadakseen sen? En usko, että minulla on..." No, pysähdyn siihen. Se on totta. En koskaan, hyvin, hyvin harvoin unohda puhelinpaikkojani samasta syystä. Itse asiassa, jos yritän muistaa ottaa jotain mukaani, laitan sen puhelimeni viereen, koska muistan aina puhelimeni.

Sarah Kingsbury: Minä myös.

David Averbach: Olen siis ehdottomasti samaa mieltä tästä. "En usko, että minulla on negatiivisia tapoja." En ole samaa mieltä siitä minun osaltani. "On ärsytyksiä, joita kutsun esiin kuten podcastissa huomautettiin, ilmoituksia tietyistä sosiaalisista medioista, mutta sammutan myös ne. Henkilökohtainen teknologia on mielestäni rikastanut elämääni siinä määrin, että en usko, että minulla ei olisi koskaan mukanani jotakin tyyppiä."

Sarah Kingsbury: Olen Stevenin kanssa.

David Averbach: Olen Stevenin kanssa, joo. Kiitos ensinnäkin sähköpostin lähettämisestä, ja toiseksi olen kanssasi samaa mieltä. Luulen, että se on yksi niistä syistä, jotka ovat minulle hyödyllisiä viime vuonna puhelimen nopeaan käyttöön ja yrittämiseen elää ilman sitä Meksikossa, että se tuo niin paljon lisäarvoa elämäämme. Kyllä, kehitämme negatiivisia tapoja, joita meidän on opittava hallitsemaan paremmin, mutta mielestäni se todella parantaa elämäämme.

Sarah Kingsbury: On myös mahdollista, että sinulla on negatiivisia tapoja, jotka eivät paranna elämääsi ilman puhelintasi. Luulen, että jos käytät puhelintasi tavoilla, jotka häiritsevät elämääsi, jos et olisi, katsoisit todennäköisesti Netflixiä tai lukisit lehtiä tai jotain jota et ehkä pidä arvokkaana, mutta minusta tuntuu, että jokainen ansaitsee rentoutua, mikä tarkoittaa, ettei kaikella tekemisellä tarvitse olla [crosstalk 00:17:03] arvoa.

David Averbach: Joskus sinun on pelattava 2048.

Sarah Kingsbury: Aivan. Tarkalleen.

Leanne Hays: Tämä saa minut vain ajattelemaan, että yksi lukemistani suosikkiromaaneista on post-apokalyptiset romaanit. Nyt tiedät minusta jotain uutta, mutta en todellakaan ole lukenut post-apokalyptistä romaania, jossa kirjoittaja käsittelee siirtymää, joka hahmojen on tehtävä älypuhelimen tai muun käytön jälkeen teknologiaa. He puhuvat siitä, että voi, nyt ei ole sähköä, mutta vau, nyt minun täytyy katsoa ja katsoa, ​​onko siellä mitään novelleja tai romaaneja, jotka liittyvät siihen prosessiin.

Sarah Kingsbury: Puhuvatko he siitä, että pitäisi opetella lukemaan karttoja uudelleen?

Leanne Hays: Ei, ei. He eivät. Se on vain niin mielenkiintoista.

David Averbach: Voi mies, olisin niin eksyksissä.

Leanne Hays: Nyt minun on lähdettävä, minun täytyy mennä etsimään uusia kirjoja tai mahdollisesti kirjoittamaan novelli.

David Averbach: Ole hyvä. Mikä on suosikki post-apokalyptinen romaanisi?

Leanne Hays: Voi luoja, avasit...

David Averbach: Tiedän, vain yksi. Yksi.

Leanne Hays: Okei. On sarja nimeltä A World Made By Hand, ja se on Yhdysvallat lähitulevaisuudessa, jossa poliittisen myllerryksen ja sarjan flunssaa ja sadon epäonnistumisia ...

David Averbach: Näin jokainen post-apokalyptinen romaani alkaa.

Leanne Hays: No, jotkut heistä ovat yksi suuri valtava tapahtuma, mutta...

David Averbach: Joo, joo, kiusaan.

Leanne Hays:... jotkin niistä ovat realistisempia, jos monet asiat pinoutuvat päällekkäin. Hänen, se on JH Kunstler, ja hän on kirjoittanut näistä nyt neljä. Minä pidän niistä.

David Averbach: Linkitämme niihin osoitteessa iPhoneLife.com/podcast, jos haluat tarkistaa sen, jotta sinun ei tarvitse kirjoittaa sanaa Kunstler. Okei, seuraavaksi meillä on vähän aikaa, joten aiomme yhdistää osia tähän. Heitän teidät kaarevaksi palloksi. Joko sovellus tai varuste, josta pidimme, tai valitukset/oppiminen. Yhdistämme nämä osiot, jotta se on ilmainen kaikille. Kuka haluaa mennä ensin?

Sarah Kingsbury: Opin jotain.

David Averbach: Selvä. Mitä sinä opit?

Sarah Kingsbury: Opin sen, kun pelasin eilen illalla HomePodillani. Tiedätkö, kun kuuntelet musiikkia ja joskus, kuten yhden kappaleen äänenvoimakkuus on todella kova ja yksi kappale todella hiljainen?

David Averbach: Mm-hmm (myönteinen).

Sarah Kingsbury: Se on tavallaan ärsyttävää. Sinun ei todellakaan tarvitse kokea sitä ärsytystä. Voit siirtyä Apple Music -asetuksiin ja ottaa soundcheckin käyttöön, jolloin kaikkien kappaleidesi äänenvoimakkuus on sama.

David Averbach: Se on todella siistiä. Ennätystä varten Spotifylla on se myös Spotify-kuuntelijoille.

Sarah Kingsbury: Myös HomePodissa on se, ja leikin sillä ja kysyin: "Mikä tämä on?" Googletin ja...

David Averbach: Se on siistiä.

Sarah Kingsbury:... Olin kuin: "Minun olisi pitänyt tietää tämä, mutta nyt tiedän ja olen todella onnellinen."

Leanne Hays: Nyt voit jakaa sen maailman kanssa.

David Averbach: Aion tehdä jotain juustomaista ja aion suositella sovellusta ystävänpäiväksi. Se on tämä hauska sovellus, sen nimi on 36 kysymystä. Onko se teille tuttua?

Sarah Kingsbury: Ei.

Leanne Hays: Luulen lukeneeni New York Timesin tarinan.

David Averbach: Joo, siitä oli New York Timesin tarina.

Sarah Kingsbury: Okei, joo, se on minulle tuttu.

David Averbach: Joo. Psykologi kehitti tämän sovelluksen ja idea sen takana oli, että se oli sovellus, luulisin, että hän löysi yhden niistä Avain ihmisten rakastumiseen oli, en muista termiä, mutta ihmissuhde tai jokin muu termi. Pohjimmiltaan yhteydenpito syvällä tasolla, ja niin hän kehitti tietokilpailun, ja se on pieni prosessi jonka pitäisi saada sinut rakastumaan johonkin, mikä on New York Timesin artikkeli noin. Voimme lähettää myös siihen.

Minusta tuo kaikki on vähän typerää. Siitä huolimatta he kehittivät sovelluksen, ja mielestäni se on hauska tehdä, koska periaatteessa se kysyy sinulta 36 henkilökohtaista intiimiä kysymystä ja se on hauska prosessi käydä läpi ystävän tai kumppanin kanssa. Olen itse asiassa tehnyt sen ystävien kanssa vain viettämässä aikaa ja se on hauskaa, koska he ovat hyvin henkilökohtaisia ​​kysymyksiä. en halua vastata ihmisten edessä, joten se on osa sitä, se pakottaa sinut olemaan kuin todella haavoittuvainen pois. Pidä hauskaa ystävänpäivänä.

Sarah Kingsbury: Joo, mutta mitä se tarkoittaa, jos kumppanisi ei halua vastata tietokilpailuun? Eivätkö he halua rakastua sinuun?

David Averbach: Joo. En ajatellut sitä läpi.

Leanne Hays: No, se saattaa olla, ehkä se ei ole hyvä ensitreffi asia tai ehkä löydät vähiten henkilökohtaisen 36 kysyttävästä kysymyksestä.

David Averbach: En ole koskaan tehnyt sitä ensitreffeillä. Minusta se olisi mahtava ensitreffi. Se olisi erittäin hankalaa, mutta se olisi kuin todella nostaisi se 11:een.

Sarah Kingsbury: Kävin itse asiassa keskustelun kumppanini kanssa 36 kysymyksestä.

David Averbach: Todellako? Se on mahtavaa.

Sarah Kingsbury: Haluaisitko tehdä sen ensimmäisillä treffeillä ja olemme molemmat yhtä mieltä siitä, että ei.

Leanne Hays: Pelkästään kun sanoit, että kämmeni alkoi hikoilla. He hikoilevat edelleen. Olen kuin voi luoja, ei. Luulen, että olen yksi niistä ihmisistä, jotka ajattelevat: "Sinun täytyy varata aikaa tutustuaksesi minuun."

David Averbach: Ole hyvä. Jokaisella on omat mielipiteensä asiasta. Rakastuminen ensitreffeillä olisi vaarallista. Ei sillä, että se todella tapahtuisi, mutta Leanne, mennään eteenpäin.

Leanne Hays: Okei. Tällä viikolla nautin todella Night Sky -sovelluksesta.

David Averbach: Ai niin, rakastan sitä.

Leanne Hays: Joo, se on siis ilmainen sovellus, joo, ilmainen, ja voit osoittaa puhelimesi mihin tahansa suuntaan ja se näyttää sinulle tähtikuvioita, planeettojen polut. Se näyttää myös satelliitteja, joista minulla ei ollut aavistustakaan kuinka monta satelliittia oli, ennen kuin näin kaikki pienet kuvat. Mutta olen todella nauttinut nähdessäni missä tähtikuviot ovat ja kuinka ne liikkuvat. Se on ollut todella hauskaa. Myös tyttäreni pitää siitä.

Sarah Kingsbury: Siistiä.

David Averbach: Hienoa. Joo, rakastan sitä, sillä on hauskaa vain istua siellä ja selata yötaivasta, mutta se on erityisen hauskaa, jos olet istuessasi katsot tähtiä ja näet jotain, joka näyttää todella kirkkaalta tai tähdistöltä, kuten että? Itse asiassa voit tehdä sen kahdella tavalla. Voit osoittaa sen tähdistöä kohti, se kertoo sinulle, mutta voit myös tehdä päinvastoin. Voit olla kuin missä Mars on tänä iltana, ja se auttaa sinua ohjaamaan sinut puhelimen luo ja voit selvittää, missä se on.

Leanne Hays: En ollut vielä käyttänyt tätä ominaisuutta. Hyvä juttu.

David Averbach: Nyt luulen, että saatan olla, on olemassa monia erilaisia ​​sovelluksia, jotka ovat hyvin samankaltaisia, joten meidän on verrattava, puhummeko todella samasta sovelluksesta. Olen varma, että niissä kaikissa on tämä toiminto. Selvä, tehdään se, puhutaan HomePodista.

Sarah Kingsbury: Miten se asetettiin?

David Averbach: Okei, niin spoileri, kuulostaa siltä, ​​että sinulla oli paljon enemmän ongelmia kuin minulla.

Sarah Kingsbury: Tein.

David Averbach: Se ei kuitenkaan ollut erityisen sujuvaa, ja minusta tuntui siltä, ​​että kun olin puhunut HomePodista ennen sen hankkimista, olin Verrattaessa sitä, mitä ajattelin sen olevan Alexalle, valitin, että Alexaa oli vaikea asentaa ja että Apple tekee asioista todella helppoa perustaa. Se oli hyvin yksinkertainen prosessi, mutta se epäonnistui minulle kahdesti.

Sarah Kingsbury: Voi, vain kahdesti.

David Averbach: Joo, onneksi vain kahdesti. Niille teistä, joilla on HomePod tai aiot hankkia sen, huomaan, että se auttoi minua, ensinnäkin laitat puhelimen, teoriassa sinun tarvitsee vain laittaa se. puhelin HomePodin lähellä ja pieni kuvake ponnahtaa puhelimeen, jossa lukee "Haluatko määrittää HomePodin?" Painat kyllä, se opastaa sinut muutaman kehotteen läpi ja olet valmis.

Joten teoriassa, olettaen, että se menee sujuvasti, se on todella helppoa. Käytännössä se epäonnistui minulle kahdesti ja opin, että minun piti pitää sovellusta, puhelinta HomePodin yläpuolella ja varma, että puhelimeni oli päällä, mutta en tiedä oliko se vain korrelaatiota vai syy-yhteyttä, mutta se toimi, kun tein että.

Sarah Kingsbury: Minun ei tarvinnut, asema niin kauan kuin se oli lähellä, ei ollut ongelma. Sain virheilmoituksen, kuten aloitin HomePodin asettamisen noin klo 10.30 yöllä ja sain sen valmiiksi...

David Averbach: Virhe numero yksi.

Sarah Kingsbury: Joo, sain sen valmiiksi, minun on todella vaikeaa omaksua uutta teknologiaa, kuten kun saan uuden puhelimen, odotan joskus päiviä ennen kuin edes avaan laatikkoa. En tiedä mikä minussa on.

Leanne Hays: Teen saman asian.

David Averbach: Todellako? Oi, minä olen niin päinvastoin. Teimme ruokaa, tyttöystäväni ja minä keitimme päivällistä, ja minä vain lopetin kaiken ja aloin avata sitä siihen pisteeseen, että hän sanoi: "Voitko auttaa minua? Tavarat palavat."

Sarah Kingsbury: Joo, tiedän. Lähetit minulle tekstiviestin ja olet kuin "HomePod on siellä" perjantaina. "Se on toimistossa." Olin kuin: "Voi, minun on parasta mennä hakemaan se." Sitten iltana ennen kuin aiomme äänittää podcastin, olen kuin: "Oi, mieluummin odotan vielä viikon ennen kuin avaa tämä laatikko, mutta minun on tehtävä tämä." Aloitin klo 10.30 ja sain jatkuvasti virheilmoituksen niin monta kertaa, että päätin vain googlettaa tämän ja löysin ratkaisu.

Joten jos sinulla on sama kokemus kuin minulla, se liittyy Home App -sovellukseen. Et löydä HomePod-asetuksiasi asetusvalikosta. Ne ovat Home-sovelluksessa.

David Averbach: Joo, löysin sen heti. Minusta se oli tavallaan ristiriitaista. Odotin siellä, kuten Apple Watchilla on Apple Watch -sovellus. Tätä he eivät tehneet. Home App on mielestäni vain outo paikka laittaa se. Tarkoitan, että siinä on järkeä.

Sarah Kingsbury: Luulen, että se on älykkään kodin lisävaruste, en tiedä. Joo. Olisin halunnut päästä siihen asetuksistani. Mutta jos avaat Home App -sovelluksen, kun tätä virheilmoitusta tulee usein, se sanoo jotain, kuten konfigurointi uudelleen tai etsiminen, ja se pyörii. Jos annat sen vain tehdä tehtävänsä, lopulta alareunassa se voi kestää jopa puoli tuntia.

David Averbach: Jestas.

Sarah Kingsbury: Näet asian, joka pohjimmiltaan sanoo konfiguroi uudelleen. Joten napautat sitä, se tapahtuu nopeasti ja sitten ainakin minulle HomePod-asennus meni vain läpi ilman häiriötä sen jälkeen.

David Averbach: Okei. Joten heti alkuun, oli joitain vaikeuksia. Nyt kun käytät sitä, aloitetaan yleisvaikutelmasta. Antaisitko sen, kuinka monta tähteä antaisit sille?

Sarah Kingsbury: En tiedä, en usko, että olen vielä siellä.

David Averbach: Etkö ole valmis antamaan sille tähtiä?

Sarah Kingsbury: Ei. Se on mielenkiintoista, koska minusta tuntuu, että asetukset eivät todellakaan ole intuitiivisia, ja sitten niissä asetuksissa ei todellakaan ole juuri mitään.

David Averbach: Kyllä, asetuksia on hyvin vähän, mikä on hyvä ja huono.

Sarah Kingsbury: Minusta tuntuu, että Apple yrittää tietoisesti saada sinut puhumaan sille, koska se on tärkein tapa saada HomePod tekemään asioita. Se vie jonkin verran, en käytä Siriä niin paljon, ellen ole yksin, koska tuntuu oudolta puhua puhelimeesi muiden ihmisten edessä.

David Averbach: Jotenkin huomasin, että puhujan kanssa puhuminen tuntuu vähemmän oudolta.

Sarah Kingsbury: Se tuntuu vähemmän oudolta.

David Averbach: Luulen, että se johtuu siitä, että osa puhelimeen puhumisen outoa asiaa on se, että se kuulee sinua väärin niin suuren osan ajasta, kun taas puhuja näyttää kuule minua paremmin, joten on todella noloa, kun istut siellä ja yrität tehdä jotain viisi kertaa, eikä Siri kuule sinua ja kaikki tuijottavat sinä.

Sarah Kingsbury: Joo. Joo.

Leanne Hays: Löysin sen, luulen löytäneeni syyn, miksi en pidä Sirin käyttämisestä. Minusta on hyvin outoa puhua sellaiselle, joka minusta näyttää olevan kokonaisuus, jolla ei ole tunnereaktioita. Jos puhut jonkun kanssa, saat tämän palautteen. Jos puhut koiralle, saat palautetta.

David Averbach: Se on kuin ihmeellinen laakso.

Leanne Hays: Joo.

Sarah Kingsbury: Yritä soittaa Siri Alexalle. Saat tunteita.

Leanne Hays: Mutta se on vain jotain, jonka ohjelmoija laittoi ollakseen hauskaa. Uskon, että kun tekoäly marssii eteenpäin ja pystyt enemmän todelliseen tunnevuorovaikutukseen, uskon, että siitä tulee mukavampaa.

Sarah Kingsbury: Luulen, että siitä tulee pelottavampaa.

David Averbach: Joo, luulen, että menemme alemmas järjettömässä laaksossa ennen kuin nousemme.

Sarah Kingsbury: Kun esimerkiksi katsot robotteja, mitä todenmukaisempia ne ovat, sitä kammottavampia ne ovat.

David Averbach: Okei, joten olen käyttänyt sanoja uncanny valley pari kertaa, joten se on kuvaus jostain, mitä tapahtuu tekoälyn ja robotteja, mikä muuttuu realistisemmaksi, sitä on entistä helpompi käyttää, kunnes se muuttuu liian realistiseksi, ja sitten sinulla on tämä laakso, jossa se on outoa. Siksi on kummallista, missä se on kammottavaa. Sitten, jos siitä tulee vielä parempi, se on täydellinen ja kaikki rakastavat sitä.

Joten kuin siellä olisi tällainen aukko, jossa jos se on oikealla väärällä realismitasolla, se on liian todellinen, mutta ei tunnu riittävän todelliselta, ja se on se kummallinen laakso.

Sarah Kingsbury: Olen juuri miettinyt, kuinka toimia, joten olen pyytänyt Siriä lukemaan minulle uutisia ja kertomaan säästä sekä asettamaan hälytyksiä ja soittolistoja, joten se on ollut mielenkiintoista. Sitten tietysti kaiutinkokemus, mutta haluan kuulla, kuinka yleinen kokemuksesi HomePodista on tähän mennessä.

David Averbach: Joo. Sanoisin, että huokaus, monimutkaista. Suurimmaksi osaksi kompromissit ovat sitä, mitä odotin niiden olevan, eli siinä on toiminnallisuus... Koska se on Applen ekosysteemissä, sillä on monia etuja. Yksi niistä on mielestäni asennuksen helppous, vaikka meillä oli joitain epäonnistumisia. Uskon, että Apple korjaa sen ja sen käyttöönotto on helppoa. Se on helppo integroida. Sinun ei tarvinnut yhdistää sitä mihinkään muuhun.

Se oli jo sisäänrakennettu iCloud-tiliisi. Se voi lähettää tekstiviestejä. Sillä voi soittaa puheluita. Nämä ovat asioita, joita Alexa ei voi tehdä kovin hyvin. Alexa voi lähettää vain tekstiviestejä Androidille ja silloinkin se on tavallaan monimutkaista.

Sarah Kingsbury: Entä Google Home?

David Averbach: Ymmärtääkseni en usko, että kumpikaan heistä tekee niin, mutta voin olla väärässä. Tutkin Alexaa. En usko, että kumpikaan heistä tekee sitä. Kaiuttimen laatu on parempi kuin Alexan. Taidan säästää se hieman erilliseen keskusteluun. Joten kaiken kaikkiaan sanoisin, että pidän siitä, nautin äänikomentojen saamisesta, mutta se, mitä se voi tehdä, on hyvin rajallista, mitä odotin, ja kun pääsemme asiaan, mielestäni kaiutin on hyvä, mutta ei hämmästyttävä.

Sarah Kingsbury: Joo. Yksi yleinen kritiikki, jonka olen nähnyt, on, että basso on todella raskas ja sitten se vain melkein katoaa keskialueella.

David Averbach: Joo, se oli juuri minun kokemukseni.

Sarah Kingsbury: Myös minun. Turhauttavin asia tässä on, ettei manuaalista taajuuskorjainta ole. He ovat päättäneet, että sen pitäisi vain toimia, joten se vain tasaa automaattisesti vain tavallaan ei. Joten vertasin, minulla on itse asiassa äänen testaussoittolista puhelimessani, joten menin ...

David Averbach: Se on hämmästyttävää.

Sarah Kingsbury:... läpi käyttöliittymäni Megaboomin, jota rakastan, ja Siri-kaiuttimen, ja no, minusta tuntui, että siellä oli tavallaan rikkautta, kuin minusta tuntui, että siellä oli enemmän kirjo sen suhteen, kuinka korkea ja matala ja rikas se oli, kyllä, pidin mieluummin UI Boomia yleisesti, koska sain täyden valikoiman samankaltaisia ​​​​keskialueita, ja voisin myös mennä taajuuskorjaimeen ja käyttöliittymäsovellukseen ja se on Ultimate Yours, ja nostaa bassoa tai voisin säätää sitä niin, että siitä tuli vielä parempi kuin...

David Averbach: Joo. Menin sisään ja tein saman. Minulla on Libratone Zipps, jota rakastan, joten otin Libratone Zippin esille ja soitin kappaleita. Minulla ei ole äänen testaussoittolistaa. Kukaan ei kertonut minulle tästä, joten valitsin vain laajan valikoiman kappaleita. Tein erilaisia ​​genrejä. Minulla oli samanlainen kokemus - Basso on ilmiömäinen. Minusta se on todella vaikuttava basso.

Sarah Kingsbury: Mutta kaikkien kappaleiden ei tarvitse olla samanlaisia ​​kuin boom, boom, boom. Kuten ravistelu täällä, eikö?

David Averbach: Joo. Mutta se ei ole kuin jotkut kuulokkeet, tähän syyllistyy esimerkiksi Beats by Dre, jossa he todella pumppaavat pohjaa, mikä kuulostaa hyvältä hip hopissa, mutta ei kuulosta hyvältä muissa asioissa. Minusta tuntui, että basso ja alaosa oli erittäin rikas soundi, joka kuulosti hyvältä eri genreissä. Se ei ollut vain kuin hip hop tai teknobasso. Keski- ja ylätasot tummuivat sen takia hieman, eikä tasapaino ollut aivan kohdallaan.

Nyt kun vaihdoin Libratone Zippsiin, koska basso on niin paljon parempi Apple HomePodissa, sillä oli mielestäni kaiken kaikkiaan rikkaampi soundi, josta pidin parempana. Nyt Libratone Zipps maksaa 250 taalaa. HomePod maksoi 350.

Sarah Kingsbury: HomePod maksaa 350. Joo.

David Averbach: Libratone Zipps julkaistaan ​​Alexan sisäänrakennettuna hintaan 250 taalaa. Nyt se tulee olemaan, sillä ei ole äänen kuuntelua, joten pelissä on paljon kompromisseja. Se kuulosti 250 dollarin kaiuttimelta, jossa oli 100 dollarin Alexa tai kodin älypuhelin. Joten se kuulosti siltä, ​​mitä odotit, kun taas sen piti kuulostaa mielestäni paljon paremmalta.

Sarah Kingsbury: No, ja keksin itse asiassa kiertotavan, sen sijaan että puhuisi Sirille suoraan HomePodissa ja sanoisi: "Hei, toista tämä soittolista", jos toistat musiikkia tietokoneelta tai puhelimestasi, erityisesti tietokoneissa ja Maceissa on todella hyvät taajuuskorjaintyökalut, joten voit tehdä että. Voit siirtyä Apple Music -asetuksiin puhelimellasi tai tietokoneellasi ja säätää bassoa ja diskanttia, ja sen pitäisi auttaa eroissa. Minua ärsyttää, että minun täytyy tehdä niin.

David Averbach: Joo, enkä tiedä olenko siinä kanssasi aivan samaa mieltä. Minusta sen olisi pitänyt olla parempi kaiutin, mutta kaiken kaikkiaan kuuntelukokemus oli parempi kuin Libratones, jota olin muuten käyttänyt. Joten se oli enemmän kuin onko se hintansa arvoinen premium-kaiuttimesta, vaikka se ei välttämättä ole parempi? Mutta en usko, että äänenlaatu oli niin kauhea, että menisin väistämättä asetuksiin säätääkseni sitä. Henkilökohtaisesti.

Sarah Kingsbury: Se on hyvä kaiutin.

David Averbach: Joo, aivan. Ja vain kehystääkseni se on erittäin mukava kaiutin, mutta maksat 350 dollaria. Se on vain rajoitettu tietynlaisiin kytkinvaihteisiin, se on rajoitettu muihin toimintoihin.

Sarah Kingsbury: Okei, mutta muista toiminnallisuuksista puhuen, tunnetko, että minusta tuntuu nyt enemmän inspiraatiota aloittaa, en ole oikeastaan ​​vaivautunut perustamaan älykkään kodin. Minulla on pari älyvaloa, jotka on ohjelmoitu syttymään ja sammumaan tiettyinä aikoina, mutta en todellakaan ole vaivautunut sen enempää kuin älykodin perustamiseen. Nyt kun voin vain puhua Sirin kanssa ja mennä luomaan nämä kohtaukset ja sitten vain kertoa Sirille mitä tehdä, tunnen itseni paljon motivoitunemmaksi. Entä sinä?

David Averbach: Pidän pienestä älykodistani. Minulla ei ole liikaa asetuksia, mutta minulla on Nest-termostaatti. Minulla on kaksi älypistoketta, joista jokainen on kytketty kylpyhuoneeni lämmittimeen ja toinen makuuhuoneeni lämmittimeen. Joten olen hyvin usein kytkemässä päälle ja pois lämmittimet makuuhuoneessani ja kylpyhuoneessani Sirin kanssa. Siksi laitan HomePodin makuuhuoneeseeni, koska silloin voin säätää sitä, joten pidän siitä todella.

Puhuakseni muutamasta asiasta, joista pidän HomePodissa, koska mielestäni se ei ollut huono kokemus. Se on vain monimutkaista. Ensinnäkin sinun kuulemisen tarkkuus oli erittäin korkea. Se on asia, jota he tekivät paljon testejä, ja he havaitsivat sen olevan korkeampi kuin Alexa ja Google Home, mikä yllätti minut.

Sarah Kingsbury: Todellako?

David Averbach: Tarkkuus oli suurempi, mutta mitä se pystyi tekemään, oli pienempi. Joten se pystyi suorittamaan noin 52% heidän pyytämänsä tehtävistä, kun taas Alexa ja Google Home voisivat tehdä mielestäni 80 tai 90. Okei, pidän siitä. Pidän siitä, että se kuulee minut hyvin ja suunnittelin ehdottomasti käyttäväni sitä älykkään kodin juttuihin, mutta heillä ei taaskaan ole taitoja, mikä tarkoittaa, että en voi yhdistää Nestiä siihen. Lisäksi pari muuta minua vaivannutta asiaa, jotka Applen olisi pitänyt tehdä ja jotka olisivat antaneet sille etua koska se on ekosysteemissä, yhdistä se muihin puhelimeesi sisäänrakennettuihin sovelluksiin, kuten kalenterisi esimerkki. Asioiden lisääminen kalenteriisi.

Sarah Kingsbury: Ei, et voi. En ole kokeillut sitä.

David Averbach: Et voi tehdä sitä, mikä on minusta hullua. Et myöskään voi käyttää podcast-sovellusta. Hullu myös minusta. Nämä ovat asioita, jotka mielestäni korjataan, mutta Applen olisi pitänyt tehdä se.

Sarah Kingsbury: Tarkoitan, että voit lähettää AirPlay-podcasteja, mutta jälleen kerran, sinun ei pitäisi olla.

David Averbach: Kyllä, voit pelata AirPlayta. Toinen asia, josta pidän kaiuttimessa, on, että AirPlay on tähän asti ollut minulle enimmäkseen epäluotettava media. Onko sinulla AirPlay-kaiuttimia?

Sarah Kingsbury: Ei, tämä on minun ensimmäinen.

David Averbach: Okei. Suurin osa ihmisistä on lopettanut niiden käytön. Se oli todella suosittu, kun AirPlay ilmestyi ensimmäisen kerran, mutta sitten siitä tuli hieman epäsuosittu, koska se väheni paljon. Tämä on paljon luotettavampi tapa käyttää sitä. Pidän AirPlaysta Bluetoothin kautta, koska A, sinun ei tarvitse käsitellä pariliitoksen muodostamista niin paljon. Joskus Bluetooth yrittää napata äänenlaadun, yrittää napata äänen puhelimestasi, kun et halua sitä, kuten automaattinen pariliitos sinulta. Voi olla monimutkaista yhdistää useita asioita samanaikaisesti.

Voit tehdä sen, mutta yleensä pidän AirPlaysta. Se on myös korkealaatuista suoratoistoa, joten teoriassa se on korkealaatuisempaa ääntä. Joten pidän todella siitä, että AirPlay toimii minulle.

Sarah Kingsbury: Tiedätkö, pidän siitä, että ihmiset käyvät kotonani ja annan heille pääsyn Bluetooth-kaiuttimiini, ja jos heillä on Android-puhelin, he eivät voi AirPlayta HomePodilleni.

David Averbach: Joo, se on totta. Se on totta.

Sarah Kingsbury: Mikä, jos et pidä heidän musiikkimaustaan, voi olla kätevää. Koska jokainen, joka pyytää HomePodia soittamaan musiikkia, voi itse asiassa vaikuttaa musiikkiin, jonka Siri päättää soittaa sinulle myöhemmin. Vaikka voit siirtyä Home App -sovellukseen ja 3D: hen koskettamalla HomePod-kuvaketta ja siirtyä yksityiskohtiin ja sammuttaa kuunteluhistorian, mikä säilyttää omat huolellisesti kuratoidut musiikkimieltymyksesi.

Leanne Hays: Se on siis kuin varotoimenpide, jos ystävä tulee käymään, joka käyttää väärin HomePod-oikeuksia.

David Averbach: Kuinka olet löytänyt, koska minä, yksi suurimmista valituksistani, jota en ole edes sanonut koska on niin ilmeistä, että käytän Spotifyta enkä voi käyttää Spotifyta sen kanssa, ja olen todella ärsyyntynyt siitä.

Sarah Kingsbury: [crosstalk 00:38:49].

David Averbach: Joo. No, voin toistaa sen AirPlayssa, mutta älykaiuttimen koko pointti, koska maksan älykkäästä kaiuttimesta ylimääräistä, on se, että pystyn ohjaamaan sitä puheella. Kuinka olet löytänyt Apple Musicin sen kanssa? Onko ollut mukavaa ohjata sitä äänellä?

Sarah Kingsbury: On mielenkiintoista tietää, mitkä ovat musiikilliset mieltymykseni. Aivan kuten "Hei Siri, soita musiikkia." Se on mielenkiintoinen musiikkiyhdistelmä. Koska minulla on soittolistoja, joita käytän tätä musiikkia, enkä välttämättä kuuntele sitä musiikkia loppuajan, mutta se saa minut liikkeelle tai joo, joten on mielenkiintoista mitä Siri luulee haluavani kuunnella kohtaan.

Mutta yleensä se toimii todella hyvin, kunhan muistan soittolistojen nimet, koska en erityisen pidä siitä, mitä Siri luulee haluavani kuunnella. Mutta se on enemmän Apple Music -juttu. Jos juokset melkein päivittäin, Apple Music luulee, että haluat kuunnella sitä musiikkia paljon.

David Averbach: Oletko testannut, sanonut soittavani musiikkia, oletko testannut muita pyyntöjä? Millaisia ​​pyyntöjä? Voitko pyytää sitä soittamaan soittolistan tai kappaleen tai voitko pyytää sitä nimeämään mielestäni erilaisia ​​genrejä.

Sarah Kingsbury: En ole kokeillut genrejä, mutta oletan. Minun pitäisi. Yritän sitä, mutta kyllä, olen kokeillut soittolistoja, tiettyjä kappaleita, vain soittaa musiikkia.

David Averbach: Yksi asia, jonka luin verkosta, ei tullut mieleeni, että olisin huolissani, mutta se on erittäin mielestäni perusteltu huolenaihe on, että HomePodissa ei ole ääntä, se ei tunnista tiettyä ääniä. Joten sen etuna on, että voit lähettää tekstiviestejä ja soittaa puheluita, mutta koska se ei tunnista tiettyjä ääniä, kuka tahansa voi kävellä puhelimesi luo ja sanoa: "Kuuntele tekstiviestejäni." Se vain lukee ne pois sinä.

Sarah Kingsbury: Tästä syystä minusta tuntuu, että Applella on ajatus, että meillä on HomePodeja kaikkialla talomme ja siksi laitoin HomePodin myös makuuhuoneeseeni, koska ja se on asetettu siihen vain... Se on perustettu antamaan minun lähettää tekstiviestejä ja muuta sellaista, mutta jos se olisi taloni julkisessa osassa, julkisessa tai samankaltaisissa ihmisissä minun lisäksi, en usko, että sallisin sen.

David Averbach: Joo, mutta se on turhauttavaa, koska HomePodin suuri etu kilpailijoihin verrattuna on se, että voit tehdä sellaisia ​​asioita.

Sarah Kingsbury: Joo, varmasti. Mielestäni äänentunnistus olisi hienoa. Meillä on sellainen iPhonessa Hey Sirin kanssa, vaikka ollakseni rehellinen joka kerta, kun joku sanoo "Hei Siri" toimistossamme, kaikkien puhelimet soivat: "Kyllä?"

David Averbach: Sitä he sanoivat myös verkossa. Artikkeli, jonka luin, oli Vergen artikkeli. Voimme myös linkittää siihen. Se on hieno kokonaisuus, syvällisempi yhteenveto kuin meillä on aikaa tehdä podcastissa. Hän sanoi, että ainakin hypoteettisesti Hey Siri tunnistaa äänen iPhonessa. Miksi he eivät leiponeet sitä?

Sarah Kingsbury: Joo, koska se ei tee hyvää työtä äänien tunnistamisessa periaatteessa.

David Averbach: Joo. Okei, onko sinulla muita ajatuksia ennen kuin pyydän sulkua, pitäisikö sinun ostaa se vai ei?

Sarah Kingsbury: Ei.

David Averbach: Okei. Pitäisikö ostaa vai ei?

Sarah Kingsbury: Luulen, että se todella riippuu. Se riippuu siitä, kuinka kuulut Applen ekosysteemiin, mukaan lukien muut ihmiset elämässäsi, jotka ovat kotonasi, koska he eivät voi käyttää sitä, jos heillä ei ole iPhonea. Se riippuu siitä, kuinka paljon olet Home Kitin ja älykodin perustamisen fani. Jos olet suuri fani, se on mielestäni suuri etu. Sitten jos olet todella kiinnostunut uusimmista varusteista, sinun pitäisi ostaa se. Luulen, että se paranee. Se on kallista, ja kaiuttimen laatu ei ole niin mahtava kuin uskoimme, vaikka se on silti todella hyvä. Joten en tiedä.

David Averbach: Joo. Voinko kertoa turhauttavan päätelmäni?

Sarah Kingsbury: Mitä?

David Averbach: Uskon, että sillä on tarpeeksi potentiaalia vakuuttaa minut siitä, että se on lopulta parempi kuin Alexa ja Google Home iPhone-käyttäjille. Uskon, että kun he lisäävät kolmannen osapuolen taitoja, ja uskon, että he tekevät, koska heillä on Apple Watchissa, heillä on ilmeisesti heillä on sovelluksia puhelimessa, kun ne lisäävät enemmän toimintoja, kuten kalenteri, mielestäni se kannattaa ostaa se.

Joten mikä siinä on ärsyttävää, mielestäni jos olet varhainen omaksuja, se kannattaa omistaa. Se on hauska omistaa. Nautin siitä, mutta se on vaikeaa, jos olet sellainen jokapäiväinen käyttäjä, joka ei ole niin innostunut ostamaan aina uuden varusteen heti, on vaikea perustella 350 dollarin käyttämistä siihen. Mutta on myös vaikea perustella Alexan ostamista, kun tiedät, että se tulee olemaan parempi, tai Echon, kun tiedät, että se tulee olemaan parempi. On vaikea perustella sellaisen laadukkaan kaiuttimen ostamista, joka ei ole HomePod, kun tietää, että HomePodista tulee parempi.

Luulen, että HomePod itse asiassa vakuutti minut enemmän kuin luulin, että se oli lupaava tuote Applelle tulevaisuudessa, mutta se ei ole siellä. Mutta koska sillä on niin paljon lupauksia tulevaisuutta varten, minun on vaikea sanoa kaikille, etteivät he osta kaiuttimia vuoteen tai kahteen, mutta se on tavallaan paras suositus.

Sarah Kingsbury: Joten minulla on ongelma...

David Averbach: Okei.

Sarah Kingsbury: Sinun kaltaisellasi se tulee olemaan parempi kuin Alexa.

David Averbach: Joo.

Sarah Kingsbury: Jos käytät 350 dollaria korkealaatuiseen kaiuttimeen, luultavasti aiot hankkia kaiuttimen ainakin muutaman vuoden, eikö niin?

David Averbach: Mm-hmm (myönteinen).

Sarah Kingsbury: Mikä tarkoittaa, että olet niiden muutaman vuoden ajan lukittuna Appleen. Jos päivität puhelimesi, sinun on mentävä uudelleen iPhoneen. Alexan kanssa se toimii iPhonesi kanssa, etkä ole lukittu Applen ekosysteemiin.

David Averbach: Joo, ei. Tein sen esipuheen, ja se on erittäin hyvä esipuhe varmistaaksemme, että korostamme, tämä edellyttää, että olet sitoutunut Applen ekosysteemiin. Jos olet joku, joka liikkuu edestakaisin Androidin tai iPhonen välillä, jos sinulla on ihmisiä, joilla on useita kotonasi oleville laitteille, he haluavat pystyä käyttämään sitä. Jotkut ovat Android-laitteita, et aio käyttää tätä puhuja. Et aio koskaan ostaa tätä kaiutinta, etkä todellakaan kannata ostaa tätä kaiutinta.

Mutta jos olet joku, joka on melko investoinut Applen ekosysteemiin, ja ollakseni rehellinen, uskon, että Applen kanssa joko ostat tai et usko. Jos käytät iPhonea, sinun ei tarvitse tehdä tätä, mutta saat niin monia etuja, kun kaikki on Applea, mikä on ärsyttävää, koska se on kallista, mutta mielestäni monet ihmiset päätyvät siihen leiriin, jossa olet joko Google tai Android tai Apple ihmiset. Jos olet Apple-ihminen, sinulla on iPhone, ehkä Apple Watch, ehkä sinulla on Mac, ehkä sinulla on iPad, jos olet jo sitoutunut Applen ekosysteemiin, uskon, että tämä kaiutin on sinulle paljon parempi kuin Alexa.

Sarah Kingsbury: Luulen, että se voisi lopulta olla vähän kuin minulle, kuten Apple Watch, jonka sain alkuperäisen, ja aluksi olin vähän kuin en ymmärrä tätä. En ymmärrä, kuinka tämä lisää arvoa elämääni, ja kolmannen osapuolen sovellukset eivät toimi ollenkaan ja kaikki nämä asiat. Mutta tässä vaiheessa se on suosikkini iPhone-lisävarusteena. Olen pakkomielle siihen. Tunnen oloni melkein yhtä alastomaksi kuin ilman puhelintani, kun en käytä Apple Watchia.

David Averbach: Minulla oli sama kokemus. Minulla oli sama kokemus Apple Watchista, ja tiedän myös, että saat iPadin, eikö niin? Etkö omista sellaista?

Sarah Kingsbury: Odotan vain, ilmoittavatko he jotain myöhemmin tänä vuonna.

David Averbach: Uskon, että he tekevät. Minusta se on fiksua.

Sarah Kingsbury: Joo, ja niin joo, se on seuraava iso Apple-ostokseni.

David Averbach: Minulla oli sama kokemus myös siitä, että jos sinulla on iPhone ja sinulla on tietokone, et todellakaan tarvitse iPadia, mutta rakastan sitä ja käytän sitä joka päivä. Joten luulen, että se saattaa olla samassa veneessä minulle HomePodin kanssa.

Sarah Kingsbury: Pelkään iPadin kanssa, että sitä ei aina nähdä henkilökohtaisena laitteena samalla tavalla kuin iPhonea, ja aina kun olen puhunut iPadin hankkimisesta, tyttäreni silmät kirkastuvat.

David Averbach: Joo, joo, joo.

Sarah Kingsbury: Hän on kuin: "Haemme iPadin." Olen kuin: "Olemme, vai mitä?" Olisi ehkä okei, jos sinulla olisi usean käyttäjän tilit, ja minusta tuntuu, että se on naurettavaa, että et voi ainakaan iPadilla, mutta en todellakaan pidä ajatuksesta, että kirjautuisin tililläni iPadiin ja sitten kaikilla talossani pääsy siihen.

Leanne Hays: Tiedän, että tyttäreni ei todellakaan kunnioita iPadin pyhyyttä.

David Averbach: Niinpä. Luulen, että se tekee sen. Leanne, olemmeko saaneet sinut ostamaan HomePodin tästä keskustelusta?

Leanne Hays: Ei. Ei. Anteeksi, luulen, että olen edelleen todella kiinnostunut iPhonen ja sen käyttämisestä iPad, mutta kuten sanoin, tunteiden puute yrittäessäni puhua Sirille, käytän tuskin Siriä iPhonessani jopa. Se hiipii minua, ja itse asiassa ajatus tekoälystä myös hiipii minua, joten en ole varma, haluanko Sirin olevan ylipäätään tunteellisempi.

David Averbach: Se on reilua. Sanon, että nautin Sirin käyttämisestä HomePodissa paljon enemmän ja se on minulle yksi niistä asioista, joita he tekivät todella hyvin, vaikka soitankin kappaletta, se ymmärtää minua ja kuulee minua. Jos et pidä Siristä, et pidä Siristä, mutta jos hypoteettisesti haluat pitää Siristä, mutta et nauti sen käyttämisestä puhelimessasi, voit nauttia siitä enemmän HomePodissa.

Sarah Kingsbury: Tiedän, että esitimme kysymyksen akun kestosta, mutta haluan myös kuulla kuuntelijoiltamme.

David Averbach: Joo, aioin sanoa sen.

Sarah Kingsbury: Entä sinä? Aiotteko hankkia HomePodin? Onko sinulla se? Pidätkö siitä? Lähetä meille sähköpostia podcasteihin. iPhone. Voitko vain sanoa sähköpostin?

David Averbach: Olet ymmärtänyt oikein, [email protected]. Kiitos kaikille kuuntelemisesta.

Sarah Kingsbury: Kiitos kaikille.

Leanne Hays: Takaisin töihin.