Kaikki mitä sinun tulee tietää ennen uuden iPad Pron ostamista

click fraud protection

Jakson 96 live-nauhoituksessa Applen iPad-tapahtuman jälkeen Brooklynissa Donna, Sarah ja David kertovat saat kaikki tärkeät tiedot uudesta iPad Pro -sarjasta, jotta voit tehdä ostoksesi päätös. Ovatko Face ID, reunasta reunaan ulottuva näyttö ja langattomasti ladattava Apple Pencil tarpeeksi, jotta uusi tabletti olisi kalliin hintalapun arvoinen? Kuuntele myös, miksi David uskoo, että äskettäin julkaistu MacBook Air jäi tavoittamatta.

Klikkaa tästä kuunnellaksesi ja tilataksesi. Jos pidät kuulemastasi, muista jättää arvostelu. Muista myös virittää joka toinen viikko kuullaksesi toimittajamme jakavan kanssasi viimeisimmät Apple-uutiset, parhaat sovellukset, iPhone-temput ja tyylikkäimmät lisävarusteet.

Viikon kysymys:

Aiotko ostaa uuden iPadin? Miksi tai miksi ei? Jos olet ostamassa sellaisen, minkä mallin aiot hankkia? Sähköposti [email protected] ilmoittamaan meille.

Artikkelit, joihin tässä jaksossa viitataan:

  • Kaikki ilmoitettu (ja ilmoittamaton) tämän päivän Apple-tapahtumassa
  • Applen uusissa iPad Proissa on koko näytön näytöt, Face ID, USB-C, päivitetty Apple Pencil
  • Apple julkisti tänään kaikki ennakkotilaus- ja julkaisupäivät uusille iPad Proille, Maceille ja lisävarusteille
  • Applen uudet iPad Pro -lisävarusteet sisältävät Apple Pencil 2:n, Smart Keyboard Folion ja USB-C-portin, mutta ei enää kuulokeliitäntää
  • Hyödyllisiä linkkejä:

  • Liity iPhone Life Facebook -ryhmään
  • Sisäpiiriläiskävely: Hyödynnä vain jäsenetuja
  • Ryhdy iPhone Life Insideriksi
  • Tilaa ilmainen Päivän vinkki -uutiskirje
  • Lähetä podcast sähköpostitse
  • Tilata iPhonen elämä -lehteä

Transkriptio jaksosta 96

Donna Cleveland: Tervetuloa iPhone Life Podcastin 96. jaksoon. Olen Donna Cleveland, iPhone Lifen päätoimittaja.

David Averbach: Olen David Averbach, iPhone Lifen toimitusjohtaja ja julkaisija.

Sarah Kingsbury: Olen Sarah Kingsbury, vanhempi verkkotoimittaja.

Donna Cleveland: Meillä on hauska live-podcast sinulle tänään, heti New Yorkissa pidetyn Applen ilmoituksen jälkeen. Se oli erityinen iPad Pron ja MacBookin ilmoitus. Apple ei mielestäni ole saanut ilmoitusta New Yorkissa ainakaan niin kauan kuin olen seurannut Applen juttuja.

David Averbach: Ei.

Donna Cleveland: Tämä oli todella mielenkiintoista.

David Averbach: He haarautuvat. He tekivät Chicagon aiemmin tänä vuonna, New Yorkissa. Olemme kaikkialla Yhdysvalloissa. Se on hullua.

Donna Cleveland: Pysy tämän podcastin avulla, jotta saat yhteenvedon kaikesta Applen ilmoittamasta ja analyysistämme mitä ilmoitettiin, mutta myös monien tärkeimpien kysymysten osalta, joita uskomme monilla teistä tulevan, yritämme vastaus. Pitäisikö sinun ostaa uusi iPad Pro? Kenen pitäisi ostaa se? Onko kyseessä tietokoneen vaihto? Toimiiko Apple Pencil vanhempien iPadien kanssa? Kaikki ne pienet yksityiskohdat, joihin pääsemme tässä jaksossa, joten pysy paikallasi.

David Averbach: Haaroittelemme hieman. Puhumme Maceista. Perinteisesti olemme iOS-keskeisiä, mutta tämänpäiväinen ilmoitus oli myös niin Mac-suuntautunut, että käsittelemme sitä hieman.

Donna Cleveland: Ennen kuin siirrymme siihen, haluan vain varmistaa, että kaikille teistä, jotka eivät tiedä, halusin kertoa teille Daily Tips -uutiskirjeestämme ja Insider-ohjelmastamme. Daily Tips -uutiskirjeemme on ilmainen tuotteemme. Voit rekisteröityä osoitteessa iphonelife.com/dailytips. Rayanne julkaisee linkin tänne kommentteihin, joten jos haluat mennä tarkistamaan se.

Donna Cleveland: Daily Tips -uutiskirjeemme avulla voit oppia jotain hienoa, jonka voit tehdä laitteellasi vain minuutissa joka päivä. Lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on vaiheittaiset ohjeet ja kuvakaappaukset, jotka tekevät siitä todella helppoa, ja hauska tapa oppia lisää laitteestasi.

Donna Cleveland: Insider-jäsenyytemme, tämä on korkealuokkainen koulutuspalvelumme ihmisille, jotka haluavat tuntea olevansa voimakkaita laitteidensa kanssa. Olipa sinulla iPhone, iPad, HomePod tai Apple Watch, tänne haluat oppia käyttämään laitteella, opi käyttämään kaikkia Applen palveluita ja joka vuosi, kun iOS: stä tulee uusi versio. ulos. Jotkut teistä eivät ehkä ole vielä kunnolla perehtyneet iOS 12:een ja oppineet kaikkia uusia ominaisuuksia. Meillä on opas, joka opastaa sinua tekemään sen.

Donna Cleveland: Meillä on täysi digitaalinen arkisto lehdestämme. Lehtimme on ollut olemassa jo pitkään. Meillä on yli 30 vanhaa numeroa, joihin pääset käsiksi, ja tietysti saat ensimmäisten joukossa jokaisen neljännesvuosittain ilmestyvän uuden numeron.

David Averbach: Puhumme tänään paljon iPadeista. Ilmeisesti jos aiot hankkia uuden iPadin, meillä on kattava opas myös uuden iPadin käytön aloittamiseen. Varmista, että tarkistat sen.

Donna Cleveland: Joo, joten iphonelife.com/insider rekisteröityäksesi siihen. Vuosimaksumme, meillä on hyvä sopimus. Vuosihintamme rekisteröityminen maksaa vain 59 dollaria, tai voit myös rekisteröityä kuukausittain ja kokeilla sitä. Meillä on 30 päivän rahat takaisin -takuu. Tarkista se.

Donna Cleveland: Ilman pitkiä puheita David haluaa kertoa meille sponsoristamme, Rokformista.

David Averbach: Hetki, jota olet odottanut.

Donna Cleveland: Hetki, jota odotit.

David Averbach: Mutta todella, erityinen kiitos sponsorillemme. Arvostamme heitä todella, Rokform. Rokformilla on todella hienoja tapauksia. Molemmat ovat kevyitä, mutta myös erittäin kestäviä. Jos olet juuri hankkinut iPhone XR: n tai sinulla on vanhempi puhelin, jota haluat suojata, tarkista Rokformin kotelot. Erityisesti se, mikä niissä on erityistä, sen lisäksi, että ne ovat kevyitä ja edullisia, mutta ovat silti loistava suoja, niissä on todella hyvät asennusratkaisut. Heidän koteloissaan on pieni lovi takana, jota voit käyttää kiinnittämiseen, ja niiden mukana tulee lisävarusteita, jotka voidaan kiinnittää pyörään autoosi. Todella hyviä asennusratkaisuja myös. Loistavat, monipuoliset, kestävät, lujat, kevyet kotelot.

Donna Cleveland: He ovat myös yksi uusista sponsoreistamme. [ei kuultava 00:04:12] heidän tuotteensa näyttävät todella tyylikkäiltä ja ovat todella mukavia.

Donna Cleveland: Siirrytään nyt ilmoitukseen. Ensin haluamme vain käydä läpi, mitä ilmoitettiin, yhteenveto siitä, mikä mielestämme on tärkein tieto, joka sinun pitäisi tietää jokaisesta ilmoitetusta laitteesta. Aloitamme iPad Prolla.

Donna Cleveland: Siitä on kulunut WWDC: stä viime kesäkuussa, kun Apple päivitti iPad Pro -sarjansa. He tekivät todella merkittäviä muutoksia iPad Prohon. Face ID on ensimmäinen asia. Molemmissa uusissa malleissa on Face ID. On olemassa kaksi uutta iPadia, joista toisessa on 11 tuuman näyttö, jotka pysyvät kokonaisuudessaan saman tarkan koon kuin edellinen edeltäjä, joka oli 10 ja puoli tuumaa. Sitten on 12 ja 12,9 tuuman iPad Pro, uusi, johon mahtuu suurempi näyttö pienempään muotoon. Se oli iPad, me toimistolla sanoimme: "Aivan valtava." Viime vuoden iPad Pro. Olemme iloisia, että he sovittavat näytön pienempään muotoon.

Sarah Kingsbury: Joo. Ilmoituksen aikana he näyttelivät sitä ja vertasivat sitä 8 x 11 -kokoiseen paperiin, kuten muistikirjapaperiin. Se oli aika siistiä.

David Averbach: Palataan asiaan myöhemmin. Mutta joo, mielestäni se oli melko suuri muutos, koska se muuttui melkein koomisen suuresta ja käyttökelvottomasta melko järkeväksi vaihtoehdoksi jollekin, jos olet oikeassa tilanteessa.

Sarah Kingsbury: Ehdottomasti.

Donna Cleveland: Kyllä, ehdottomasti.

Donna Cleveland: Katsotaanpa, käsittelin Face ID: n, reunasta reunaan ulottuvat näytöt. He sopivat suurempiin näyttöihin pienempiin laitteisiin. Se on reunasta reunaan ilman lovea, joka sinulla on iPhonessa [crosstalk 00:05:49] X ja uudemmissa.

David Averbach: Ei pykälää.

Donna Cleveland: He saivat sen jotenkin irti. Face ID toimii sekä pysty- että vaakatilassa...

Sarah Kingsbury: Se on valtava.

Donna Cleveland:... mikä on todella pakollinen iPadille, kuten Sarah huomautti.

Sarah Kingsbury: Miksi emme voi saada sitä puhelimeen.

Donna Cleveland: Se käyttää USB-C: tä. He vaihtoivat Lightningista USB-C: hen, jonka he rakentavat ominaisuutena, ei ärsyttävänä muutoksena.

David Averbach: Ei vika. Se on ominaisuus.

Donna Cleveland: Käsittelemme sitä myöhemmin myös muutoksen eduista ja haitoista. Nämä laitteet ovat kalliimpia. 11 tuuma alkaa 799:stä, kun taas viime vuonna alkoi 649. 12,9 tuuman hinta alkaa 999:stä tai 1 000 dollarista, ja se oli aiemmin 799 kyseisessä perusmallissa.

David Averbach: Luulen, että yksi asioista, jotka yllättivät minutkin, koska jos olet kuunnellut, jos olet Podcastin säännöllinen kuuntelija, tiedät melkein kaiken, mistä juuri puhuimme, kerroimme sinulle jo. Nämä olivat kaikki hyvin sopusoinnussa huhujen, muototekijöiden, reunasta reunaan ulottuvan näytön, loven puutteen, USB-C: n kanssa. Meillä on nämä kaikki oikein. Asia, jota en välttämättä odottanut, ja se on tärkeä, on 12X-siru.

David Averbach: Usein iPhonessa ja iPadissa on sama siru, jos ne ovat samaa sukupolvea. Tämä on itse asiassa parempi siru kuin iPhoneissa. Sitä en välttämättä tiennyt olevan tulossa [crosstalk 00:07:06] ja se oli mukava yllätys.

Sarah Kingsbury: Joo, hyvä pointti. En minäkään odottanut sitä.

Donna Cleveland: Toinen asia, joka on mainittava, ja tämä on myös linjassa huhujemme kanssa, oli se, että siinä ei ole OLED-näyttöä, toisin kuin iPhone X: ssä ja uudemmissa. OLED-näytön käyttäminen iPadissa olisi todella kallista. Jo tämä oli osa syytä, miksi iPhone X ja uudemmat ovat niin kalliita. Tässä on sama näyttö kuin iPhone XR: ssä, joka on tämän vuoden iPhone-malliston edullisempi versio, jos et tunne sitä. Se näyttää edelleen todella upealta näytöltä, mutta se ei tule olemaan OLED.

David Averbach: Se on kuitenkin parannettu näyttö iPad Prosta tällä hetkellä tai mikä oli nykyinen tila. Se on parannettu näyttö, mutta se ei ole OLED. Se on vain Retina-näyttö.

Donna Cleveland: Käsittelemme tätä lisää, mutta halusin vain antaa sinulle nopean yhteenvedon. Sarah kertoo meille Apple Pencilistä ja muista sen mukana tulevista lisävarusteista.

Sarah Kingsbury: Olen melko innoissani uudesta Apple Pencilistä, koska se ratkaisi kolme pääongelmaani. Ensimmäinen, nyt se kiinnittyy magneettisesti iPadiin, joten sinun ei enää tarvitse huolehtia sen katoamisesta, mikä on mukavaa.

David Averbach: Todella siistiä, koska on todella ärsyttävää, että on kaksi erillistä tuotetta.

Sarah Kingsbury: Se on melko helppo hävitä, ja jostain, joka on yli 100 dollaria. Sinun ei myöskään tarvitse enää kytkeä sitä Lightning-porttiin, ei siihen, että se on enää tässä iPadissa, muodostaaksesi pariliitoksen tai ladataksesi sen. Kun liität sen iPadiin, se latautuu langattomasti ja muodostaa automaattisesti parin, mikä on kolme ärsyttävintä Apple Pencil -kynän aiheuttamaa asiaa.

Sarah Kingsbury: Nyt yksi tärkeä asia on, että se on yhteensopiva vain uusimpien iPad Pros -laitteiden kanssa. Jos olet yksi niistä ihmisistä, jotka haluavat ostaa seuraavan vanhemman sukupolven, kun uusi tulee ulos ja hinnat putoavat, sinun on hankittava ensimmäinen Apple Pencil. Myös uusin Apple Pencil ei ole... Tarkoitan, vanha Apple Pencil ei ole yhteensopiva uuden iPadisi kanssa, jos ostat uuden iPadin. Jos sinulla on jo Apple Pencil, sinun on hankittava uusi, jos hankit uuden iPadin.

David Averbach: En ollut tajunnut sitä.

Sarah Kingsbury: Mutta voit kaivertaa sen ilmaiseksi, joten siinä se.

David Averbach: Mikä on hyvä, koska saatat menettää sen.

Sarah Kingsbury: Joo. Se on 129 dollaria, mikä on mielestäni kuin 30 dollarin hintaero alkuperäiseen Apple Penciliin verrattuna. En muista.

David Averbach: Minun täytyy alkaa seurata hintoja, koska Apple siirtää ne meille. Melkein kaikki, mitä tänään näimme, on ollut hieman kalliimpaa kuin edeltäjä.

Sarah Kingsbury: Joo, olen melko varma, että maksoin 100 dollaria viimeisestä Apple Pencil -kynästäni.

Donna Cleveland: Tietäksenne, lähetin juuri kyselyn tänne. Et ehkä ole päättänyt, että tämä saattaa johtua siitä, miksi katsot tätä podcastia, on päättää, minkä iPad Pron haluat ostaa vai haluatko ostaa sellaisen. Muut ovat ehkä jo päättäneet, joten halusin lähettää kyselyn nyt, mutta voit vastata podcastin aikana. Kysymys kuuluu, aiotteko ostaa uuden iPadin? Sinulla on uusien iPadien vaihtoehdot tai syyt, miksi et halua ostaa sitä. Olemme sisällyttäneet tähän kuudennen sukupolven iPadin. Se on se, joka Saaralla on.

Sarah Kingsbury: Aivan, se, joka ilmestyi tänä keväänä.

Donna Cleveland: Joo. Se on vain 300 dollaria, toisin kuin nämä, jotka joudut maksamaan...

Sarah Kingsbury: No, se oli mielestäni 350.

Donna Cleveland:... 350. Lisäksi, jos saat Apple Pencilin, maksat enemmän. Mutta silti, se tulee olemaan huomattavasti vähemmän. Tässä jaksossa selvitämme, kenen pitäisi ostaa tuo iPad näiden uusien sijaan.

Sarah Kingsbury: Toinen hieno asia Apple Pencilissä on se, että tätä uutta [ei kuultavaa 00:10:53] kynää voi napauttaa kaksoisnapauttamalla. Itse asiassa voit tehdä mukautettuja napautuksia vaihtaaksesi työkaluja, kun teet... Adobe ilmoitti, että heillä on Photoshopin täysi versio, joka julkaistaan ​​vuonna 2019 iPad Prolle. Mahdollisuus vain napauttaa kynää vaihtaaksesi työkalujen välillä ja mahdollisuus mukauttaa näiden napautusten toimintaa voi olla todella hyödyllistä ihmisille, jotka käyttäisivät Apple Penciliä tällä tavalla.

Donna Cleveland: Joo, se on hyvä pointti.

Sarah Kingsbury: Lisäksi pari muuta asiaa, Smart Keyboard, se ei eroa paljoakaan toisesta, paitsi että se liitetään iPadiin magneettisesti. Nyt sinun ei tarvitse hämmentää eri kuvakulmia. Siinä on kaksi virallista kuvakulmaa, joista voit katsella sitä.

David Averbach: Siitä pidin.

Sarah Kingsbury: Joo, koska minusta tuntuu, että viimeinen Smart Keyboard Folio -kotelo oli... Sen saaminen haluamaasi kulmaan tuntui todella... En ostanut sitä, koska minulla ei ole iPad Prota, mutta pelaaminen muiden ihmisten kanssa en pitänyt siitä. Tämä näyttää parantumiselta.

Sarah Kingsbury: Tietenkin, koska Apple poisti rohkeasti kuulokeliittimen, jonka he myös rohkeasti ei maininnut, se tarkoittaa aivan kuten iPhonen kanssa, langalliset kuulokkeet eivät työ. Jos sinulla on Lightning kytkettynä, esimerkiksi Lightning-kaapelilla kuulokkeillesi, ne eivät myöskään toimi. Mutta Apple myy nyt 9 dollarilla USB-C-kuulokeliitäntäsovittimen. Se on jotain 9 dollarilla.

David Averbach: Se ei sisälly hintaan. Olen hieman skeptinen... Kuulokkeiden ratkaisut ovat tällä hetkellä hieman monimutkaisia. Mutta itse asiassa on monia USB-C-yhteensopivia kuulokkeita.

Sarah Kingsbury: Se on totta.

David Averbach: Saat ne. Tietysti voit käyttää langatonta verkkoa tai dongleja. Ei sillä, että haluaisin välttämättä olla puolella puolustamassa Applen kuulokevalintoja [crosstalk 00:13:01], mutta...

Sarah Kingsbury: En ole niin innostunut dongleista. Donglit vain saavat minut [crosstalk 00:13:04] vihaiseksi joka kerta, kun minun täytyy kiinnittää dongle johonkin käyttääkseni sitä.

David Averbach: Olen samaa mieltä.

Donna Cleveland: Tiedän, menetin välittömästi dongleni iPhone X: n kanssa.

Sarah Kingsbury: Aivan, mutta ainakin USB-C: n kanssa se on universaali. Kaikki muut tekevät niin, joten se antaa sinulle paljon enemmän vaihtoehtoja kuin silloin, kun he ottivat pois kuulokeliittimen iPhonesta, ja sinun oli hankittava Lightning-liitetyt kuulokkeet, jos halusit langalliset kuulokkeet. Se on todella hyvä.

David Averbach: Puhumme USB-C: stä hieman myöhemmin matkan varrella, mutta toivottavasti tämä on keino loppu, koska toivon, ja saatan olla vähemmistö, että Apple todella vaihtaa iPhonen USB-C: hen, jotta ...

Sarah Kingsbury: Toivon myös sitä.

David Averbach:... kaikki on USB-C, tietokone, iPad, iPhone, Android-laitteet. Melkein mikä tahansa elektroninen laite liikkuu tällä hetkellä USB-C: n suuntaan. Yksi kaapeli hallitsemaan niitä kaikkia on melko jännittävää, jolloin melkein useimmissa kuulokkeissa on sisäänrakennettu USB-C-vaihtoehto, jos ne ovat langallisia. Toivon, että se on suunta, johon olemme menossa, mutta olemme varmasti tällä hetkellä oudossa tilassa...

Sarah Kingsbury: Välissä.

David Averbach:... varsinkin jos olet Mac tai Apple-fani. Koska matkustaessani otan mukaani iPhonen, Macin ja joskus myös iPadin. Jos olen lentokoneessa ja haluan kuunnella jotain, minulla on nyt oltava useita erilaisia ​​kuulokeratkaisuja, koska minulla on yleensä Lightning-kaapeli iPhoneeni. Nyt minulla on oltava USB-ratkaisu iPadilleni. Voit käyttää langatonta yhteyttä, mutta jos olet pitkällä lennolla, olen aina vainoharhainen, koska kuulokkeet kuolevat, ja minulla on ainakin jokin langallinen ratkaisu.

Sarah Kingsbury: Joo, pidän Q ADAPT Libratoneistani, koska niissä on langallinen vaihtoehto, ja sitten tietysti minä on tyhmät dongit, jotka Apple sisällytti yhteen vanhemmista puhelimistani, kun he pääsivät eroon kuulokkeista Jack. Minusta tuntuu, että minulla on nyt oltava kokonainen nippu erilaisia ​​kaapeleita ja dongeja matkustaessani.

Donna Cleveland: Seuraavaksi haluamme, että David tekee yhteenvedon julkistetuista MacBook Airista ja Mac ministä. Sen jälkeen siirrymme kysymyksiin, koska mielestäni olisi hauskaa puhua siitä, mistä olimme eniten innoissamme, mistä olemme suunnittelevat ostoa ja autat sitten ihmisiä päättämään ja katsomaan tätä kyselyä ja sitä, mitä muut ihmiset ovat jo päättäneet ostamistaan. ja miksi.

David Averbach: Ehdottomasti. Kuten Donna sanoi, julkistettiin kaksi uutta Macia, MacBook Air ja Mac mini. Molemmat ovat mielestäni kauan odotettuja päivityksiä. Molemmat ovat Applen budjettivaihtoehtoja. Nyt puhumme siitä, koska ne tulivat hieman kalliimpia. Mutta ensin puhutaan MacBook Airista.

David Averbach: Tärkein lisäys on, että se on nyt Retina-näyttö. Retina-näyttö tarkoittaa korkeaa resoluutiota. Luulen, että se oli viimeinen jäljellä oleva Mac, jossa ei ollut Retina-näyttöä, niin kauan myöhässä. Neljä kertaa alkuperäisen MacBook Air -näytön resoluutio. Sen ympärillä on myös ohuempi kehys. Se on 13,3 tuumaa, joten he tarjoavat vain yhden koon, joka mielestäni oli myös viimeisessä MacBook Airissa.

David Averbach: Tärkeintä kuitenkin on, että se siirtyi 999:n lähtöpisteestä 1199:ään. Siinä on Touch ID, vakiovaruste, jolla Apple on parantanut kannettavia tietokoneitaan. Siinä on parempi mikrofoniryhmä, Thunderbolt-portit. Mielenkiintoista, luen niitä muistiinpanoja nyt. Luulin niiden olevan USB-C, joten en ole siitä täysin varma. Force Touch Trackpad, pidempi akun kesto, kevyempi, ohuempi, kaikki tämä. Se tarjoaa myös jopa 16 gigatavua muistia, toinen vain nousi 8 gigatavuun muistia.

Donna Cleveland: Joo, molemmat, jopa kalliimpi malli, molemmat ovat 8 gigatavua viime vuoden mallista. Nyt jos maksat enemmän, saat 16 gigatavua, mikä on iso juttu.

David Averbach: Joo. Yksi asia, jonka aion tehdä hetkessä Mac ministä puhumisen jälkeen, on opastaa teidät läpi. Apple teki monia mielenkiintoisia päätöksiä tämän MacBook Airin kanssa, ja opastan teidät sen läpi. Mutta puhutaan ensin Mac ministä.

David Averbach: Mac mini on jälleen Applen edullinen työpöytäratkaisu. Se on vain tietokone. Sen mukana ei tule näyttöä, näppäimistöä, hiirtä tai muita tämäntyyppisiä vaihtoehtoja. Mutta mikä siinä on mukavaa, se tekee siitä paljon halvempaa. Alun perin Mac mini, edellinen malli alkoi 499:stä, nyt se alkaa 799:stä. He nostavat hintaa, mutta sen suhteen he tekevät siitä myös paljon parempia.

David Averbach: Kaikissa näissä uusissa tietokoneissa on uudet Intel-sirut, mikä on hienoa. Ne tarjoavat jopa 32 ja 64 gigatavun muistivaihtoehtoja, mikä on todella tärkeää. He tarjoavat, mielestäni se oli jopa 1,5 teratavua ...

Sarah Kingsbury: Varastointi.

David Averbach: Säilytys, joo. Kiitos. Heillä on kaksi versiota, yksi Pro, yksi lähtötason. Pohjimmiltaan he vain ottivat sen ja tekivät siitä hieman nykyaikaisemman, lisäsivät hieman kaikki paremmat tiedot, joita voisimme odottaa nykyaikaiselta pöytätietokoneelta. Mutta he tekivät siitä myös hieman kalliimman. Siinä Macit pähkinänkuoressa.

Donna Cleveland: Se on lopputulos.

David Averbach: Se on lopputulos.

Donna Cleveland: [ei kuulu 00:18:29] ilmoitti.

Sarah Kingsbury: Mainitsitko [crosstalk 00:18:30]...

Donna Cleveland: Emme saaneet AirPodeja.

Sarah Kingsbury: Et puhunut Touch ID: stä MacBook Airissa, ethän?

David Averbach: Ei, en tehnyt. Se on hyvä saalis. Nyt on Touch ID. Siellä ei ole ...

Donna Cleveland: Ei kosketuspalkkia.

David Averbach:... ei kosketuspalkkia. Vaikka sanonkin, minulla on Touch Bar, enkä käytä sitä melkein koskaan. En ole pitänyt sitä [crosstalk 00:18:44] niin jännittävänä.

Donna Cleveland: Vaikuttaa yhdeltä noista uutuusominaisuuksista, mutta et todellakaan aio käyttää.

David Averbach: Joo, aivan. Itse asiassa rakastan Touch ID: tä tietokoneellani. Tuo mielestäni...

Donna Cleveland: Se näyttää niin kätevältä.

David Averbach: Joo, koska sinun ei koskaan tarvitse syöttää salasanaasi.

Donna Cleveland: Joo. Ei vain päästä tietokoneellesi, vaan myös silloin, kun käytät Apple Payta tai kirjaudut salasanasuojattuihin sovelluksiin, voit vain käyttää Touch ID: täsi kannettavassa tietokoneessa. Se näyttää niin mukavalta.

Sarah Kingsbury: Aivan. Toinen esimerkki ilmoituksen aikana oli Touch ID: n käyttäminen kirjautumiseen yhteen, salasananhallintaasi. Koska salasanojen hallinta on peto.

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Katsotaanpa kyselyämme täällä.

Donna Cleveland: Joo, joo. Hyvä idea. Halusin kuitenkin nopeasti sanoa, että viime jaksossamme puhuimme siitä, että todella odotamme kuulevamme jotain toisen sukupolven AirPodeista. Me emme. Emme saaneet siitä mitään. Myös AirPower-matto, jonka pitäisi ladata kaikki iOS-laitteesi yhdellä matolla, emme myöskään kuulleet siitä mitään. Arvioimme saavamme ne vuoden 2019 alussa.

David Averbach: Meillä on [crosstalk 00:19:48] ihmisiä, jotka haluavat ostaa täältä.

Donna Cleveland: Mutta joo, katsotaanpa kyselyä.

David Averbach: Vaikka, sanon, voittaja on 33%, ei, minulla on jo iPad, joka toimii hienosti, kiitos paljon. Kaksi muuta, vaikka kumpaakin on 29 %, haluavat 11 tuuman iPad Pron ja 29 % 12,9 tuuman iPad Pron. Yhdistät nämä ja enemmän ihmiset ostavat kuin eivät.

Donna Cleveland: Vain yksi henkilö ostaa kuudennen sukupolven iPadin, se on noin 350.

David Averbach: Joo. Itse asiassa olen yllättynyt siitä. Se minusta tuntuu, että 799:stä alkaen se on paljon kalliimpi, Pro. Olen yllättynyt siitä, että useammat ihmiset eivät halua valita budjettivaihtoehtoa, koska se on silti loistava iPad.

Sarah Kingsbury: Rakastan sitä. Ostin sen ja olen täysin iloinen voidessani missata tämän iPad Pron.

Donna Cleveland: Ensimmäinen kysymys, johon halusimme vastata, ja se liittyy kyselyyn, on, kenen pitäisi yleensä välittää iPadeista? Onko se todellinen tietokoneen vaihto? Voimme hypätä siihen ja liittää sen sitten takaisin tähän kyselyyn.

Sarah Kingsbury: Apple todella ajaa koko tietokonevertailua.

Donna Cleveland: Olivat. He puhuivat jatkuvasti siitä, että se on yksi suosituimmista tietokoneista. He kutsuivat sitä jatkuvasti tietokoneeksi ja halusivat todella muotoilla sen uudelleen ihmisille, jotta he voisivat ajatella iPadejaan tietokoneina.

Donna Cleveland: Luin artikkelia. Se oli The Vergestä tänään, ja pidin todella siitä, mitä heillä oli sanottavaa iPadeista, ja että iPad todella vetoaa kahteen hyvin erilaiseen ihmistyyppiin. Yksi tällaisista ihmisistä on joku, joka haluaa käyttää iPadia yksinkertaisiin asioihin, jotka eivät ehkä ole niin tekniikkataitoja. iPad pitää asiat yksinkertaisina sinulle. Toinen ryhmä ihmisiä ovat ammattikäyttäjiä, jotka ovat valmiita käsittelemään joitain turhautumista ja keksimään tapoja, joilla he voivat tehdä kaiken työnsä iPadilla. Sillä juuri nyt on aika vaikea väittää. On silti helpompaa tehdä monia asioita työpöydälläsi. Sinulla on hiiri. Tällä hetkellä iPadilla ei ole mitään mahdollisuutta käyttää hiirtä. Monet sovellukset, useimmat ammattitason sovellukset eivät ole vielä yhteensopivia iPadin kanssa.

Donna Cleveland: Tänään Adobe julkaisi ja teki todella hienon Photoshop-demon, joten se muuttuu ajan myötä. Mutta monille ihmisille se ei voi tehdä kaikkea, mitä työpöytäsi voi tehdä. Ihmiset, jotka ovat erittäin iPad-ammattilaisia ​​ja ovat siitä innoissaan ja ovat valmiita tekemään työnsä, tai ihmiset, jotka ovat vain "minä Tarvitsen sitä vain näihin yksinkertaisiin asioihin, kuten sähköpostiin, median katseluun ja muihin sellaisiin." Luulen, että se vetoaa siihen. En näe sitä vielä tietokoneen korvaajana.

Sarah Kingsbury: Ei, minun piti äskettäin käyttää sitä, lähinnä tietokoneeni korvaajana, koska tarvitsin uuden [ei kuulu 00:22:34] laturin. Sain työt tehtyä. En tarkoita, että olisin graafinen suunnittelija tai mitään tai tekisi mitään todella monimutkaista. Käytän sitä melko paljon tekstinkäsittelyohjelmana. Mutta silti oli niin tuskaa, ettei minulla ollut ohjauslevyä tai hiirtä, ja niin monet asiat olivat vain hitaampia ja enemmän askeleita. Se ei todellakaan ole vielä siellä.

Sarah Kingsbury: Tiedän, että minulla on kuudennen sukupolven iPad, en iPad Pro, mutta eri tavoilla, joilla saat asiat tapahtumaan, kuten kosketusnäytön käyttö, se on sama. En vain usko... Ehkä jonain päivänä.

Donna Cleveland: Joo, olen kanssasi samaa mieltä siitä, että iPad Pron uudet ominaisuudet eivät oikeastaan ​​muuta mitään toimivuuden suhteen.

Sarah Kingsbury: Sen peruskäyttöliittymä.

Donna Cleveland: Joo. Se on todella siistiä, voit avata sen Face ID: llä ja että voit esimerkiksi avata sovellusten lukituksen ja käyttää Apple Pay Face ID: llä, mutta tietokoneena käytettäessä siinä on vain hienompi, isompi näyttö nyt. Se ei toimi toisin.

David Averbach: Mielestäni olisi hauska idea vain jakaa jokainen kokemuksemme iPadista, koska meillä kaikilla on iPad ja meillä on hyvin erilaisia ​​käyttötapauksia. Minusta he ovat kauniita, jakaantuvat hyvin erilaisiin ryhmiin, ja uskon, että monet ihmiset joutuisivat niihin.

Donna Cleveland: Varmasti. Haluaisin myös kuulla kommenteissa olevilta ihmisiltä, ​​jos haluat perehtyä iPadin käyttöön, Koska kaikki nämä ihmiset suunnittelevat ostavansa uusia iPadeja, uskon, että meillä on paljon harrastajia tässä.

David Averbach: Voin jakaa kokemukseni todella nopeasti. Ennen kuin teen, meillä on kysymys Amberilta. Onko MacBook Airissa kosketusnäyttö? Vastaus on ei. Yhdessäkään Macissa ei ole kosketusnäyttöä. Se on yksi niistä asioista, jotka Apple on päättänyt, että kannettavan tietokoneen kosketusnäytön käyttö ei ole hyvä käyttökokemus. Monet ihmiset ovat eri mieltä heidän kanssaan.

Sarah Kingsbury: Olen eri mieltä.

David Averbach: Joo. Olen niin syvällä Apple-maailmassa, että minulla ei ole koskaan ollut tietokonetta, jossa on kosketusnäyttö. Siitä huolimatta, kokemukseni perusteella Touch Barista en tiedä, että kaipaan sitä. Mutta haluan jakaa kokemukseni iPadista, joka minulla on iPad Air 2, jos kuuntelet podcastia jonkin aikaa, tiedät, että olen odottanut tätä uutta iPadia. Suunnittelen päivitystä. Olen todella innoissani siitä.

David Averbach: Kokemukseni oli ennen kuin sain sen, minun oli todella vaikea määritellä, mikä siinä oli arvokasta, miksi niin, että jos minulla olisi iPhone ja Mac, haluaisin myös iPadin. Mutta kokemukseni on, että iPad peittää melko hyvin tämän keskiosan, mikä tarkoittaa, että minulla on tapana kuluttaa paljon sisältöä kotona. Se on joko kevyttä työtä, sanotaanpa sitä, mikä on sähköpostin tarkistaminen, Google Analyticsin tarkistaminen tai vain erilaisten asioiden tarkistaminen verkossa tai sähköpostissa. Luen myös paljon iPadillani, sellaisia ​​asioita. Mitä tahansa kuluttavaa sisältöä, iPad on mielestäni täydellinen, koska se on erittäin kannettava, se on paljon nopeampi ja helpompi.

David Averbach: Jos olet löhöilyssä, voit istua sen pöydällä tai sylissäsi. Vaikka tietokone on mielestäni hieman liian iso kuljettaa mukana, se on hieman vähemmän kannettava. iPhone, näyttö on liian pieni. Rakastan iPadiani sen takia, kevyistä asioista, joita teen kotona, jossa vain kulutan sisältöä, selailen nettiä, katson videoita ja tarkistan sähköpostin. Sellaiset tavarat, se sopii täydellisesti.

David Averbach: En käytä sitä vakavaan työhön, mihin en käytä sitä, enkä usko, että kukaan käytä sitä, mikä on sinun pointtisi. En koskaan lähtisi työmatkalle ja tuoisin vain iPadini. Entä te kaverit?

Donna Cleveland: Kuulen sen. Minulla oli ennen iPad Air. Tällä hetkellä minulla ei ole iPadia, henkilökohtaista. Meillä on iPad Pro, 10,5 tuumaa, jota käytämme joskus töissä. Pidän siitä median katseluun, kuten yksin liikkuvaan katseluun. Innostuin todella Amazon Prime -sarjasta, jonka katsoin iPad Airillani eräänä viikonloppuna. Sen kanssa oli vain mukava viihtyä.

David Averbach: Mikä se oli?

Donna Cleveland: Se oli... Ai, unohdan sen nimen. Se oli tämä esitys sanomalehtitoimittajista 70-luvulla, kuten naisista uutishuoneessa. En muista. Jos muistan sen, laitan sen tänne.

Donna Cleveland: Mutta toinen asia, josta pidän siitä, on työmatkailu. Käytän paljon tekstinkäsittelyä editorina, ja iPad on hyvä siihen. Jos lataat Microsoft Word -sovelluksesi ja kirjaudut sisään, se on mielestäni mukavaa. Niin kauan kuin minulla on kiinnitettävä Bluetooth-näppäimistö, se sopii mainiosti sellaisiin asioihin. Voimme myös käyttää Slackia kommunikointiin iPadillasi. Olen käyttänyt sitä vähän töissä, matkoilla. Koska vedän kannettavan tietokoneeni ulos lentokoneessa, se on hieman liian iso ja tilaa vievä, eikä se ole niin mukava kokemus. iPad on paljon mukavampi tuohon käyttötapaukseen.

Donna Cleveland: Mutta huomasin henkilökohtaisesti, että en käyttänyt iPadia niin paljon kuin luulin käyttäväni. Olen ehkä vähiten innostunut.

David Averbach: Kyllä, olet ehdottomasti. Sanon, että kun sanoin, että en ottaisi iPadia mukaan työmatkalle, otan iPadini ja teen sen parissa töitä. Jos teen matkaa, joka ei ole nimenomaan työn takia, kuten jos en olisi jossain viikkoon työskennellä, niin minulla on mukavaa vain ottaa iPadi mukaan, ja toivottavasti viihdyn paremmin uusi iPad. Mutta se on vain, en haluaisi, että se olisi ensisijainen työtietokoneeni pitkään aikaan.

Sarah Kingsbury: Joo, minä todella pidän matkustaessani siitä, että minulla on sekä kannettava tietokone että iPad töissä, koska joskus tarvitset toisen näytön. Jos käytät pieniä näyttöjä, minulla on MacBook Air, se auttaa todella, että sinulla on kaksi näyttöä. Minusta se on myös todella hyödyllinen todisteiden ja sen kaltaisten asioiden merkitsemisessä. Minusta tuntuu, että jos tekisin paljon enemmän grafiikan parissa, käyttäisin sitä valtavasti töissä ja olisin todennäköisesti erittäin kiinnostunut iPad Prosta.

Sarah Kingsbury: Olen käyttänyt sitä tyttäreni FaceTimingissä, elokuvien katsomiseen yksin. Yllättäen en ole lukenut siitä paljoa, mutta se johtuu luultavasti siitä, että olen enimmäkseen palannut kohti paperikirjoja.

Donna Cleveland: Joo, iPadissa on jotain vetovoimaa henkilökohtaiseen kotikäyttöön, sellaiseen ylimääräiseen näyttöön tyttäresi FaceTiming-toimintoa varten tai vastaaviin. Näen valituksen. Jos taas olet kotona henkilökohtaisessa tilassasi työajan ulkopuolella, et todellakaan halua viedä kannettavaa tietokonettasi FaceTimeen.

David Averbach: Joo, aivan. [crosstalk 00:29:14] ottamisessa ulos tietokoneesta on jotain.

Donna Cleveland: Ymmärrän sen.

David Averbach: Sanon, ja tämä on itse asiassa tulossa ostajan opasalueelle, jota käsittelemme lisää myöhemmin suositukseni, jonka olen ehkä vähemmistössä tässä, koska en tunne monia muita ihmisiä, jotka ovat tehneet Tämä. iPadini oli LTE-yhteensopiva, se, joka minulla on nyt, ja aion tehdä sen uudelleen. Sillä oli itse asiassa todella suuri ero, koska matkoilla Wi-Fi-yhteyden muodostaminen on todella vaivalloista. Lentokentillä joko on todella huono Wi-Fi tai ne yrittävät veloittaa sinua. Sama juttu hotelleissa. Voit aina luoda hot spotin puhelimellasi, mutta se on vain vaivalloista. Mahdollisuus vain ottaa iPadi ulos ja saada se heti käyttöön tietojen kanssa, oli mielestäni todella mukavaa. En itse asiassa koko elämäni aikana tiedä, miksi tietokoneet eivät ole LTE-yhteensopivia. Mutta iPad, joka onnistui, on hienoa.

David Averbach: Anna minun todella nopeasti, ennen kuin siirrymme eteenpäin, haluan lukea nämä kolme suosittelua [crosstalk 00:30:10] täältä.

Donna Cleveland: Joo, meillä on täällä hienoja vastauksia.

David Averbach: Barbara sanoi: "Ota Pro kaksi vuotta marraskuussa ja aiot siirtyä uuteen ja hankkia kynä." Sitten Curt tässä sanoo, hän käyttää iPadiaan verkossa surffaamiseen: "Yksi ärsyttävä asia on, että minut ohjataan aina ensin mobiilisivustolle iPhonessani." Sen totta. Mobiiliselaimen käyttökokemus ei ole aivan sama kuin pöytätietokoneen selainkokemus, ja iPad tarjoaa sinulle yleensä työpöytäselainkokemuksen. Hän sanoo: "Ehkä en tiedä, miten mobiiliselaimen käyttökokemus sammutetaan." Jos käytät iPhonea, voit pyytää työpöytäkokemusta.

Sarah Kingsbury: Aivan, napautat Jaa-kuvaketta.

David Averbach: Kyllä, kiitos.

Sarah Kingsbury: Sitten voit valita, Hanki työpöytä.

David Averbach: Mutta se ei silti ole sama. Internetin selaaminen ei ole läheskään samaa iPhonessa kuin iPadissa.

David Averbach: Viimeinen, toinen David täällä sanoo: "Käytän sitä usein valokuvaamiseen, sekä iPad Prolla että iPhone ja lähetä sitten sähköpostia tai viestiä muille tuotetutkimusta varten, kun otat valokuvia isoissa myymälöissä." Mielenkiintoista. En ota kuvia iPadillani [crosstalk 00:31:23] ollenkaan.

Sarah Kingsbury: Pidän todella paljon viesteistä ja sähköpostien lähettämisestä. En lähetä niin paljon sähköpostia, enimmäkseen vain viestejä iPadillani, koska se on... Tarkoitan, voin yhdistää näppäimistön iPhoneeni, mutta en todennäköisesti tee sitä. Pidän siitä, että voin kirjoittaa tekstiviestejä iPadillani.

Donna Cleveland: Ajattelin, että Bluetooth-näppäimistön yhdistämisessä iPhoneen oli jotain, mikä tuntuu erittäin oudolta. Tarkoitan, että olen varma, että se on mahtava joissakin tilanteissa.

Sarah Kingsbury: Olen ehdottomasti tehnyt sen. Olen tehnyt sen.

David Averbach: Katsokaa, siltä minusta tuntuu kuvien ottamisesta iPadillani. Pidän vain tätä jättiläisnäyttöä edessäni, "juustona" ja tunnen oloni niin tylsäksi.

Sarah Kingsbury: En ole koskaan ottanut yhtään kuvaa iPadillani. Ei kertaakaan.

Donna Cleveland: Seison kanssasi. Ei, emme koputa ketään sen takia, koska meillä on [ei kuultava 00:32:05].

Donna Cleveland: Olemme vastanneet kysymykseen, kenen pitäisi välittää iPadeista? Onko kyseessä tietokoneen vaihto? Melko paljon, on olemassa erilaisia ​​iPadeja eri ihmisille. Aiomme perehtyä asiaan hieman enemmän. Mutta yleensä se ei todellakaan ole... Se ei tee samoja asioita kuin iPhonesi. Se ei ole aivan tietokoneen korvike. Mutta sillä on oma erityinen ominaisuutensa, jota ihmiset näyttävät rakastavan. Katsotaanpa, toimittiko Apple tämän uuden iPad Pron kanssa? Oliko se kaikki mitä odotitte?

Donna Cleveland: Haluan kuulla teiltä, ​​mistä olette innoissasi tämän ilmoituksen myötä. Minulle se oli silloin, kun he julkistivat uuden iPad Pron, juuri siltä miltä se näyttää. Apple tekee mielestäni todella hyvää työtä sen kanssa. Kuten sanoin, olen luultavasti vähiten innostunut iPadeista, mutta halusin sellaisen heti.

Sarah Kingsbury: Joo, minun piti muistuttaa itseäni siitä, että en käytä iPadeja taiteeseen, enkä ole graafinen suunnittelija. Minulla ei todellakaan ole mitään tekosyytä hankkia sellainen, koska he tekivät hyvää työtä myyessään sen, varmasti.

David Averbach: Haluan vain palata hetken viimeiseen työtä koskevaan kysymykseen. Sillä sanon, että minulla on nyt yksi tietokone, joka on työ- ja henkilökohtainen tietokoneeni, ja kannan sitä edestakaisin töihin. Usein olen laiska enkä kanna tietokonettani kotiin päivän päätteeksi. Mielestäni iPad on loistava kotitietokone minulle. Jos minun ei tarvitse tehdä voimatyötä, jos minun ei tarvitse luoda monimutkaista laskentataulukkoa tai jotain sellaista, se on todella mukavaa.

Donna Cleveland: David rakastaa laskentataulukoitaan, kaikki.

David Averbach: Rakastan monimutkaista laskentataulukkoa, eivätkä iPadit vain leikkaa sitä. Anteeksi kaikki.

Sarah Kingsbury: Katso, minä kannan... Minulla ei ole iPadia tänään, mutta minulla on usein työtietokoneeni, henkilökohtaisen tietokoneeni, iPadini ja tämä pieni mahtava roll up -juttu STM: stä, jossa voin järjestää kaikki kaapelini ja laturini [ei kuulu 00:33:52] kauniisti järjestyksessä ja [crosstalk 00:33:53] kuulokkeet, ...

Donna Cleveland: Rakastan STM: ää.

Sarah Kingsbury:... ja sitten kaikki käärittynä tähän siistiin pakkaukseen. Olen valmis lähtemään kaupungista milloin tahansa kaiken elektroniikkani kanssa, tai työskentelemään missä tahansa hatun päästä.

David Averbach: Haluaisin kysyä...

Donna Cleveland: Sarah on aina valmistautunut.

David Averbach: Haluaisin kysyä yleisöltämme...

Sarah Kingsbury: Olen kuin partiotyttö.

David Averbach:... kaksi kysymystä. Voit vapaasti soittaa, yleisö. Ensinnäkin, käyttääkö kukaan teistä iPadia ensisijaisena tietokoneena? Toinen, kuuntelevatko tätä luovat ammattilaiset? Koska suhtaudun skeptisesti siihen, että jokin... En tunne yhtäkään luovaa ammattilaista, joka käyttäisi iPadia ammattimaisesti. Kaikki tuntemani käyttävät Photoshopia, mitä tahansa Adobe-ohjelmaa, mitä tahansa verkkokehitystä, kaikki tämä tehdään tietokoneella, kaikille tuntemilleni. Tiedän, että Apple on todella kiinnostunut luovasta ammattitaidosta. Luulen, että me kaikki ymmärrämme heidät sanana, että siellä on ihmisiä. Mutta olen hieman skeptinen sen suhteen.

Sarah Kingsbury: Tiedän ihmisiä, jotka ovat käyttäneet iPadeja musiikkiin.

David Averbach: Haluatko kuunnella sitä?

Sarah Kingsbury: Ei.

David Averbach: Ei, minä vitsailen. Vitsailen. Aion ...

Donna Cleveland: Sarah on erittäin hauska.

David Averbach: Tiedän.

Sarah Kingsbury: kovasydäminen.

Donna Cleveland: Uskon kuitenkin, että se tosiasia, että he vain tulevat ulos täysimittaisella Photoshopilla nyt, voi muuttaa asioita.

David Averbach: Se voi muuttua.

Donna Cleveland: Minusta näytti todella vaikuttavalta, että he näyttivät ominaisuuden, jonka avulla voit lähentää pikselitasolla, ja sitten tämä oli valokuva, jonka he sanoivat, että olisit yhdeksän jalkaa x yhdeksän jalkaa, jos tulostat sen ulos. Se menee kolmen gigatavun tiedostoon, jota hän työskenteli, ja voit zoomata pikselitasolle napauttamalla Apple Penciliä kahdesti ja loitontaa nähdäksesi koko kuvan napauttamalla sitä uudelleen.

Donna Cleveland: Minulle tässä ilmoituksessa oli joitain asioita, jotka sanoivat: "Okei, se olisi siistiä." Jos he tekivät sen esimerkiksi Final Cut Prolle, käytämme sitä tämän podcastin muokkaamiseen. Se on ohjelma, jonka tarvitsen tietokoneella. Jos he tekisivät jotain tällaista iPadille, se saattaisi muuttaa asioita tarpeeksi, jotta voisin sanoa: "Hei, minä saisin iPad ja käytä sitä töissä." Luulen, että siellä voi olla taiteilijoita, joille Photoshop on se, mitä he käyttävät aika. He olisivat voineet nähdä tämän päivän ilmoitukset ja sanoa: "Okei, itse asiassa tämä voisi toimia minulle."

Sarah Kingsbury: Halusin myös koskettaa sitä, mitä Apple todella ajaa, tehden ison jutun heidän GPU: staan ​​ja kuinka hyvin niiden grafiikka ja kuinka nopeasti ne renderöivät. Viestin Tamlinin kanssa, joka on yksi ominaisuuskirjoittajistamme, ja hän pelaa paljon ja on vain melko perillä grafiikkaan liittyvistä asioista. Kysyin häneltä, koska Apple sanoi, että se tuottaa samalla nopeudella kuin Xbox One, ja he saivat sen kuulostamaan valtavalta kaupalta. Hänen näkemyksensä asiasta oli: "He sanovat periaatteessa, että kuvataajuus on yhtä hyvä kuin huonoin konsoli." Se ei ole niin mahtavaa kuin...

David Averbach: Oho, ne [crosstalk 00:36:42] ovat taistelusanoja...

Sarah Kingsbury: Se oli melkoinen palovamma.

David Averbach:... tosin ollakseni oikeudenmukainen.

Sarah Kingsbury: Mielestäni meidän pitäisi suhtautua skeptisesti joihinkin Applen väitteisiin siitä, kuinka hämmästyttävä se on tietokoneen korvaajana.

David Averbach: Joo, joo. Varmasti. Se on aina hauskaa, koska he kerskuvat typerimmistä asioista. He kehuivat, etteivät he tehneet verkkokamerasta huonompaa. Olen kuin: "Okei, hyvää työtä, Apple. Haluatko taputtelua selkään?"

Sarah Kingsbury: He olivat omituisen pakkomielle osoittaa Group FaceTimea. Se on nyt saatavana 12.1-versiolla, joka julkaistaan ​​tänään, ellei se ole jo tullut. Mutta välitätkö? Kiinnostaako sinua 32 hengen Group FaceTime?

David Averbach: Kolmekymmentäkaksi. En oikeastaan ​​tunne 32 ihmistä, mutta olen innoissani siitä yleisesti.

Donna Cleveland: Joo, mielestäni se on...

Sarah Kingsbury: Et edes tunne 32 ihmistä. Olen pahoillani, David.

Donna Cleveland: Uskon, että FaceTimessa perheen kanssa eri paikoissa on mukavaa, jos puhelussa on useampi kuin yksi henkilö.

Sarah Kingsbury: Riittääkö mainita neljä tai viisi kertaa [crosstalk 00:37:37] Applen ilmoituksen aikana?

Donna Cleveland: He pudottivat sen paljon.

David Averbach: He ovat erittäin innoissaan siitä.

Donna Cleveland: Puhutaanpa siitä, kenen pitäisi ostaa mikä laite, iPad.

David Averbach: Anna minun vain nopeasti, koska suistuin sen raiteilta, joten yritän saada sen uudelleen. Luulin, että Apple löi sen ulos puistosta. Olin valmis hämmästymään, koska olen odottanut tätä iPadia hyvin pitkään. Mutta luulen, että he tarkastivat kaikki tarvittavat laatikot. Luulen, että se, että se on reunasta reunaan ulottuva näyttö, siinä ei ole Home-painiketta, se, että siinä ei ollut koloa, teki minuun vaikutuksen. Minusta se näytti kauniilta. Olin vaikuttunut, että he suunnittelivat sen uudelleen yhtä paljon kuin tekivät. Se oli todella tyylikäs. Minun mielestäni se oli todella vahva ilmoitus Applelle, mitä tulee iPadiin. Minulla on paljon kritiikkiä heidän Mac-ilmoitustaan ​​kohtaan.

David Averbach: Yksi asia, jota kohtaan olen hieman skeptinen, olemme kuitenkin jo puhuneet. Mielestäni USB-C oli oikea päätös. Olen iloinen, että Apple omaksuu heidän ei-omistusoikeudelliset ratkaisunsa. Mutta kuulokeliitännän irrottaminen, kun käytettävissä on vain USB-C ja iPhonesi on Lightning, on hieman outo päätös, josta en ole innostunut. Siitä huolimatta uskon, että ihmiset korostivat liikaa kuulokkeita yleensä. Mielestäni [crosstalk 00:38:49] ihmisten pitäisi lopettaa se.

Sarah Kingsbury: Tiedät yhden asian, josta emme puhuneet USB-C: n kanssa, on se, että voit nyt liittää iPadisi näyttöön, kameraan tai joukkoon muita lisävarusteita, mikä on valtava juttu.

David Averbach: Yksi asia, jonka ajattelin, oli todella siisti pieni hieno ominaisuus, jonka he lisäsivät, on mahdollisuus ladata iPhone iPadistasi.

Sarah Kingsbury: Ai niin. Joo, se on aika mahtavaa.

David Averbach: Minusta se oli todella siistiä.

Donna Cleveland: Joo, minusta sekin oli siistiä. Mutta halusin vain kysyä sinulta, David, koska sinulla on USB-C: llä varustettu MacBook Pro, millaisia ​​kokemuksia sinulla on USB-C: stä?

David Averbach: Minulla on juuri nyt siihen kytketty dongle, joten voin käyttää Ethernetiä. Se kertoo sinulle kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää. Minulla on myös kuulokeliitäntä, jota olisin surullinen, jos minulla ei olisi sitä. Donglini mahdollistaa myös USB-A: n käytön. Se ei todellakaan ole täydellinen, mutta olen ollut Applelle melko anteeksiantavainen, koska henkilökohtaisesti pidän siitä, että Apple on tulevaisuuteen katsova yritys. Uskon, että USB-C on tulevaisuus. Uskon, että ihmisten pakottaminen vaihtamaan parempaan ratkaisuun on hyväksi teollisuudelle yleensä, samoin kuin Apple lopetti Flashin tukemisen melko aikaisin.

David Averbach: Luulen, että olen ollut suurimmaksi osaksi tyytyväinen USB-C: hen. Se ei ole ollut suuri ongelma. Mutta minun on täytynyt tehdä muutamia kiertotapoja, sillä minulla on vielä muutamia USB-A-asioita, jotka minun on käsiteltävä. Minulla ei ole Ethernet-kaapelia. Se ei ole täydellinen.

Donna Cleveland: Aivan, kuulen sen. Mutta olen samaa mieltä, olisin paljon suuttunut, jos he vaihtaisivat johonkin muuhun epämääräiseen liittimeen. Mutta se, että he ovat siirtymässä kohti jotakin, joka on yleisempää, kuten monet Android-puhelimet käyttävät USB-C: tä. Toivottavasti sinne ollaan menossa yhä enemmän. Siitä olen innoissani. Samoin kuin Apple, langattomalla latauksellaan, päätti sen sijaan, että olisi luonut omaa latausta langaton latausratkaisu, he käyttävät langatonta Qi-latausta, joka on yleinen langaton lataus teknologiaa. Olen kuin, että Apple ei ole aina mennyt niin, ja olen todella iloinen, että he näyttävät liikkuvan viime aikoina enemmän siihen suuntaan, yhteensopivuuden ja käyttäjän mukavuuden kannalta.

David Averbach: Olen täysin samaa mieltä.

Donna Cleveland: Se on hyvä uutinen.

David Averbach: Unelma, jossa kaikilla elektronisilla laitteilla on yksi kaapeli, on uskomatonta, jos saavutamme tämän unelman [crosstalk 00:41:06] -yhteiskunnana.

Donna Cleveland: Toivottavasti niin tapahtuu.

Donna Cleveland: Kenen mielestämme pitäisi ostaa eri iPad-vaihtoehdot? Puhumme 11 tuumasta iPadista, joka on tämä iPad Pro, joka on pienin iPad Pro, 12,9 tuuman iPad Pro tai kuudennen sukupolven iPad.

David Averbach: Kerron ensin, mitä saan. Valitsin sen jo ilmoituksen aikana. Otan 250...

Sarah Kingsbury: Tiedän, katsoin sinun ostavan sen.

David Averbach: Joo. En todellakaan painostanut Osta. Minua jännitti vähän. Mutta hankin 256 gigatavun, Space Grey iPadin, 11 tuuman, LTE: llä. Minulla on todella hyvä fiilis päätöksestäni. Ohjaan sinut sen läpi.

David Averbach: Kuusikymmentäneljä gigatavua, lähtötaso, on mielestäni todella toteutettavissa. Luulen, että monet ihmiset voisivat tehdä niin, jos he haluavat säästää vähän rahaa. Kuten sanoin, minulla on iPad Air 2. En ilmeisesti päivitä iPadia kovin usein, joten ajattelin tuhlata hieman. Käytin jo LTE: n yli. Space Grey näyttää siistiltä.

Donna Cleveland: Minusta tuntuu, että David on vain odottanut tätä päivää niin kauan.

David Averbach: Olen harrastanut tänään niin kovasti. Tämä on parempi kuin joulu.

David Averbach: Ennen kuin vastaamme kokonaisuuteen, ymmärrättekö sen?

Sarah Kingsbury: Ostin juuri iPadin. iPad Pro on hieno, mutta en vain ymmärrä miksi tarvitsisin sitä. Tarvitsen tuskin kuudennen sukupolven iPadini, se tekee kaiken mitä tarvitsen. Onko 64 gigatavua vaihtoehtoa? Luulen, että sain sen [crosstalk 00:42:36] säilytykseen.

David Averbach: Joo.

Sarah Kingsbury: Ei, on 32 ja 128. Luulen, että sain 128 gigatavun vaihtoehdon.

David Averbach: Okei. Sinusta tuntuu hyvältä, kun ostit halvemman, etkä [crosstalk 00:42:44] kaipaa reunasta reunaan ulottuvaa näyttöä, seksikkyyttä.

Donna Cleveland: [ei kuulu 00:42:47]

Sarah Kingsbury: Ai niin, ehdottomasti.

Sarah Kingsbury: Tarkoitan... Tiedätkö, ei. Ei lainkaan.

Donna Cleveland: David tämänpäiväisen ilmoituksen aikana, sen jälkeen kun he esittelivät uuden iPad Pron, hän sanoi: "Voi luoja. Se on niin seksikästä."

Sarah Kingsbury: Joo, ei. En tunne itseäni houkuttelevaksi tekniikkaa sillä tavalla, David.

David Averbach: Mm. Mielenkiintoista.

Sarah Kingsbury: Olen hieman surullinen Apple Pencil -kynästä. Mutta ollakseni rehellinen, en todellakaan käytä sitä tarpeeksi perustellakseni sitä. Halusin todella uudet AirPodit. Minun on päätettävä, haluanko ostaa vanhan koulukunnan AirPodit. Vanha koulu, he eivät ole niin vanhoja. Tai tehdä, ja sitten he yllättäen ilmoittavat uusia keväällä tai jotain. Siinä minä olen.

David Averbach: Hauskaa on...

Donna Cleveland: Olen epävarma.

David Averbach: Mene eteenpäin. Okei, joo. Sinulla ei ole tällä hetkellä iPadia.

Donna Cleveland: Minulla ei ole tällä hetkellä iPadia. Se on todella houkuttelevaa. Unohdin kuinka kalliiksi se tulee.

David Averbach: Joo, se on niin kallista.

Donna Cleveland: Se todellakin pidättelee minua, olenko aivan kuin mies.

Sarah Kingsbury: Voit hankkia [crosstalk 00:43:38] uuden tietokoneen.

Donna Cleveland: Kuten sanoin aiemmin tässä podcastissa. Joo, minulla ei ole sen ilmeistä tarvetta. Rakastin todella tapaa... Näytti siltä, ​​että olisi vain ilo käyttää uutta, mutta se olisi vain mukava lisä. Se ei ole mikään todella olennainen asia. Tarvitsen iPhoneni, tarvitsen työpöydän. Tarvitsenko [crosstalk 00:43:59] tätä?

Sarah Kingsbury: [ei kuulu 00:43:59] kannettava tietokone.

Donna Cleveland: Ei. Mutta se on todella houkuttelevaa, joten en ole päättänyt.

David Averbach: iPadit ovat niin outoja. Kukaan ei todellakaan tarvitse niitä, mutta kaikki rakastavat niitä.

Donna Cleveland: Joo, minulla on houkutus tilata sellainen, David, kokeilla omaasi ja sitten päättää.

David Averbach: Sopimus.

Sarah Kingsbury: Kyllä, jos käyttäisin sen summan rahaa, jonka haluaisin hankkia iPad Pro, ostaisin vain MacBookin.

David Averbach: Joo, ja se on asia.

Donna Cleveland: Pidän Davidin kommentista täällä. Tämä on David, ei [crosstalk 00:44:25] David Averbach.

David Averbach: Ei, [kuulumaton 00:44:27].

Donna Cleveland: Meillä on joitain konferensseja tulossa, joten tämä kuulostaa siltä, ​​että siitä olisi minulle hyötyä. Hän sanoi: "Käytän iPadia muistiinpanojen ja valokuvien tekemiseen konferensseissa, koska se on kannettavampi. Käytän Smart Keyboardia LTE: n kanssa, joten pysyn ajan tasalla sähköpostista konferenssin aikana." Se kuulostaa todella hyvältä. Et halua raahata mukanasi tonnia todella raskaita tavaroita. Konferensseissa, joissa käymme, teen ehdottomasti muistiinpanoja ja kirjoitan myös kattavuutta Consumer Electronic Show'ssa, kuten kirjoittaessani tien päällä. Olisi todella mukavaa saada iPad sitä varten.

Sarah Kingsbury: MacBook Air on melko pieni ja mahtava.

David Averbach: Ei, se ei ole sama. Se ei ole sama.

Sarah Kingsbury: Se on parempi kuin iPad.

David Averbach: Tarkoitan, että tarvitset kannettavan tietokoneen, ja sitten olemme kaikki samaa mieltä siitä. Anna minun yrittää vastata varsinaiseen kysymykseesi, Donna, kenen pitäisi ostaa mitä. Koska luulen itse asiassa, että Sarah osui melko hyvään kohtaan, kun hän syytti minua siitä, että olin liian innoissani.

David Averbach: Mielestäni ainoa syy ostaa reunasta reunaan -näyttö... Ensinnäkin, voimmeko vain arvostaa mukia, joka Donnalla on juuri nyt.

Donna Cleveland: Joo, tiedän, yritin olla huomaamaton. Olen kuin: "Tässä ei ole mitään huomaamatonta."

David Averbach: Selvyyden vuoksi, se on muki, jonka Rayanne, moderaattorimme täällä, osti minulle. Itse asiassa käytät mukiani. Se on kaunis Nalle Puh -muki, jos kuuntelet tätä podcastia.

David Averbach: Mielestäni tärkein syy ostaa iPad Pro halvemman mallin sijaan on se, että olet innostunut siitä. Jos se näyttää riittävän siistiltä ja voit perustella sen emotionaalisesti, se on mielestäni tärkein syy. Koska toinen iPad on hieno.

Donna Cleveland: Jos sinulla on siihen varaa.

David Averbach: Jos sinulla on siihen varaa, kyllä.

David Averbach: Toinen skenaario, ja tämä on se, jossa Apple jatkaa pankkitoimintaa, minkä vuoksi he jatkuvasti vertaavat sitä tietokoneeseen, on se, haluatko todella työskennellä sen avulla. Koska silloin isompi näyttö on mukava, nopeampi prosessori on mukava, kaikki ne pienet asiat, jotka ne sinne juuttivat, ovat mukavia, mutta en usko, että tarvitset niitä. Mielestäni 350 dollarin iPad on loistava iPad. Useimmille ihmisille se on täysin kunnossa, ja sinulla on Touch ID ja kotipainike, jos välität. Koska monet ihmiset rakastavat edelleen Koti-painiketta.

Donna Cleveland: Katso, se ei ole niin myyntivaltti minulle. Rakastan Face ID: tä, ja nyt kehykset näyttävät minusta jo niin vanhentuneilta laitteissa, joissa ei ole reunasta reunaan. Luulen, että joudun nyt leiriin. Jos hankin iPadin, se on uusi.

David Averbach: Voit perustella sen emotionaalisesti.

Sarah Kingsbury: Huomaan itse asiassa turhautuvani iPadiini, koska en voi käyttää iPhone X: n kanssa eleitä, joihin olen tottunut. Koti-painike ei todellakaan ole myyntivaltti, kun olet tottunut siihen, ettei sitä ole.

David Averbach: Anna minun vain puhua nopeasti Mac-tietokoneista, jos haluat. Koska olen turhautunut Maceihin.

David Averbach: Jos kuuntelet podcastia säännöllisesti, olen puhunut tästä aiemmin. Ennen tätä podcastia ja ilmoitusta Applella oli todella monimutkainen Mac-ratkaisu, jossa heillä oli iPad Air hintaan 999, joka... Heillä oli MacBook. Sanoin iPad Airille, anteeksi. MacBook Air, heillä oli MacBook ja sitten MacBook Pro. Kaikki ovat suunnilleen sama hintaluokka, noin 1000 dollaria. Jokaisella on hieman erilainen kokoonpano.

David Averbach: Toivoin, että Apple selkeyttäisi kokoonpanoaan, koska on todella hämmentävää, kenen pitäisi käyttää mitäkin tietokonetta juuri nyt. Erityisesti iPad Air ja MacBook ovat hyvin samanlaisia. MacBook on 12 tuumaa ja MacBook Air 13 tuumaa. Nyt molemmissa on Retina-näyttö. MacBook Airissa on hieman uudempi prosessori, mutta molemmissa on erittäin hyvät prosessorit. Niillä on hyvin samanlaiset kokoonpanot ja suunnilleen sama hinta. Sitten on 13 tuuman MacBook Pro, joka on nyt hieman vanhempi tietokone, koska se on yhden sukupolven takana, jossa ei ole Touch Baria, mutta sillä on myös suunnilleen sama hinta.

David Averbach: En tiedä mitä Apple tekee. En tiedä miksi heillä on kolme tietokonetta lähes täsmälleen samaan hintaan, lähes täsmälleen samoilla ominaisuuksilla, ja MacBook on itse asiassa kevyempi kuin MacBook Air. En tiedä miksi, mutta niin se on. MacBook Air ja MacBook Pro ovat myös hyvin samanlaisia ​​painoja.

David Averbach: Minusta on todella hämmentävää, miksi heillä on kolme tietokonetta. Lisäksi he nostavat MacBook Airin hintaa. Yksi ratkaisu olisi ollut tehdä yhdestä kolmesta mallista huomattavasti halvempi, jotta se olisi ilmeinen budjettimalli, mutta he tekivät päinvastoin. He itse asiassa tekivät niistä enemmän hinnoiteltuja. En tiedä mitä Apple tekee. Mielestäni MacBook Air ja tyhjiö oli mukava tietokone. Mutta uskon silti, että haluat todennäköisesti joko hankkia MacBookin, koska se on kannettavampi, se on kevyempi, tai MacBook Pron, koska se on tehokkaampi.

Sarah Kingsbury: Joka kerta kun Apple ilmoittaa uudesta päivityksestä MacBook-sarjaansa, koska olen ajatellut uuden tietokoneen hankkimista, en ole periaatteessa yhtä varma siitä, mitä minun pitäisi hankkia.

David Averbach: Joo. Se on outoa.

Donna Cleveland: Muodollinen suosituksesi on hankkia MacBook tai MacBook Pro, mutta älä mene keskelle MacBook Airia?

David Averbach: En edes tiedä, rehellisesti. Luin siitä niin paljon kuin pystyin ennen tätä ja vertasin kaikkia yksityiskohtaisia ​​tietoja. Mukava asia MacBook Airissa on, että siinä on uusimman sukupolven prosessori.

David Averbach: Muodollinen suositukseni on, että jos hankit uuden kannettavan tietokoneen, varmista, että siinä on vähintään 250 gigatavua tallennustilaa ja vähintään 16 gigatavua RAM-muistia. Nämä kaksi asiaa ovat todella tärkeitä. Se muuttaa hinnoittelumallia hieman, sillä hinnoittelukokoonpanolla se on hieman erilainen. Muuten, haluatko 12 tuuman vai 13 tuuman näytön? Se on tyhmää. Ne ovat kaikki niin samanlaisia. Minä en tiedä.

Donna Cleveland: Joo, heillä ei todellakaan ole... On outoa, että rivien välillä ei ole niin selkeitä eroja, että se tekee sen... Heidän kanssaan on vaikea joutua leiriin.

Sarah Kingsbury: Minusta tuntuu, että Apple on todella puhdistanut iPad-linjansa. On tavallinen iPad ja sitten on iPad Pros. Minulle on melko selvää, mitkä erot ovat. Mutta kyllä, heidän on tehtävä sama asia Maceilleen.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Nopeasti, miksi luulet ihmisten tarvitsevan 16 gigatavua RAM-muistia?

David Averbach: Mielestäni kahdeksan keikkaa ei riitä. Mielestäni RAM on yksi tärkeimmistä tekijöistä. Pidän enemmän RAM-muistista jopa prosessorin sijaan, koska nykyajan tietojenkäsittely tarkoittaa, kuinka monta välilehteä sinulla on auki? Kuinka monta eri ohjelmistoa käytät samanaikaisesti? Vaihda nopeasti kaikkien välillä. Olemme kaikki kuin ADD-yhteiskunta, kun teemme työtä, ja RAM mahdollistaa sen.

Donna Cleveland: Kuoleman sateenkaaripyörä on todellakin se, että RAM-muisti loppuu.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Inhoan sitä [crosstalk 00:51:58], kun asiat yhtäkkiä muuttuvat hitaiksi ja bugisiksi.

David Averbach: Aivan.

Donna Cleveland: Et voi tehdä mitään. Tallennustila, saat vain ilmoituksen tallennustilasta. Sinun täytyy hallita, kuinka paljon tietokoneellasi on, ja purkaa asioita jommallekummalle ulkoiselle asemalle. Se on tuskaa, mutta ei todellakaan. Olen samaa mieltä kanssasi. Se on ärsyttävämpää, kun käsittelet jatkuvasti hitaan tietokonetta, koska tietokoneesi ei pysty käsittelemään tehtäviä, joita yrität tehdä.

David Averbach: Valitin toisesta podcastista, että Apple, viime aikoihin asti, 16 oli maksimi. Uskon todella, että useimmat ihmiset, jos työskentelet tietokoneella, haluavat 32 gigatavua. Se on Applelle uusi vaihtoehto. Olen ärsyyntynyt, koska olen juuttunut hieman vanhempaan malliin, jolla on 16 keikkaa, mutta mielestäni 32, jos työskentelet ammattimaisesti, on oikea tapa edetä.

Donna Cleveland: MacBook Prossasi on 16 gigatavua RAM-muistia?

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Tarkoitatko sitä?

David Averbach: Joo. Se tuskin riittää.

Donna Cleveland: Joo. Mielenkiintoista. Aioin myös kysyä sinulta, ajattelin, että MacBook Air näytti hyvältä, mutta onko se tarpeeksi taitava käsittelemään jotain, kuten pro Photoshopia, InDesignia ja Final Cutia, ja kaikkea sitä ilman ongelmia?

David Averbach: Sanon, että MacBook Prollani se on kytketty 5K-näyttöön. Se on kytketty valtavaan näyttöön. MacBook Air, he sanoivat, että voit tehdä sen. Siinä on 16 gigatavua RAM-muistia, voit tehdä sen. Siinä on todennäköisesti riittävä prosessori. Mielestäni pärjäät hyvin. Nyt se on pieni näyttökoko, joten luulen, että haluat luultavasti hankkia näytön. Ärsyttävää kyllä, 5K-näytön hankkiminen on todella kallista. Siellä ei vain ole paljon hyviä vaihtoehtoja.

Donna Cleveland: Kuinka kallista on kallista?

David Averbach: Minua hävettää sanoa, koska minulla on sellainen. Se on 1400 dollaria tai jotain vastaavaa.

Donna Cleveland: Kyllä, se on paljon.

David Averbach: Se on hienoa. Jos sinulla on sellainen, se todella parantaa näytön laatua huomattavasti.

Donna Cleveland: Haluan itse asiassa liittää sen tähän. Yksi asia, jota monet ihmiset iPhone Lifessa ovat tehneet enemmän, on kannettavien tietokoneiden käyttäminen ja niiden liittäminen näyttöihin, koska sillä tavalla meillä on joustavuus työskennellä kotoa kun haluamme, ja voit tuoda sen sisään, kytkeä sen ja saada mukavan näytön toimisto. Olemme liikkuneet enemmän siihen suuntaan. Voin ajatella, että monet toimistot ovat enemmän kuin Mac mini tai iMac tai jotain vastaavaa. Mutta se on tavallaan mukavaa.

David Averbach: Kyllä, rakastamme kannettavien tietokoneiden ratkaisujamme täällä. Se on kallis. Sinun on maksettava palkkio. Voit melkein aina saada, ja tämä on täydellinen esimerkki, koska voit katsoa juuri julkistettua Mac miniä. Se on 799, vaikka kaikki tarvitsemasi tiedot kannettavassa tietokoneessa, näytössä, näppäimistössä ja kaikella muulla. Tulet luultavasti eteenpäin. Se on kalliimpi muoto, kannettava tietokone, mutta sinulla on siirrettävyys.

David Averbach: Olemme melko lähellä loppua. Meillä on vielä muutama kysymys. Jos kuuntelet livenä ja sinulla on meille kysymyksiä, joita et ole esittänyt, nyt olisi sen aika. Jos et ole käynyt äänestämässä, mene äänestämään. Näyttää siltä, ​​että suurin osa ihmisistä on äänestänyt tähän mennessä. Pysymme edelleen vakaana siinä, että 30 % ostaa 11 tuuman ja 30 % ostaa 12,9 tuuman. Olen yllättynyt siitä, kuinka monet ihmiset haluavat 12,9 tuuman. Minulle se on liian iso.

Donna Cleveland: Mielestäni he ovat parantuneet valtavasti. Isälläni on viime vuoden 12,9 tuumaa, ja mielestäni se on koomisen suuri. Se näyttää kannettavan tietokoneen yläosalta, jonka näppäimistö on rikki. Se on saman kokoinen...

David Averbach: Se on valtava. Se on valtava.

Donna Cleveland:... 13 tuumaa. Se on niin paljon pienempi, että se tuntuu paljon järkevämmältä. Mutta olen samaa mieltä, 11 tuuman, tämän vuoden 11 tuuman, näyttää täydelliseltä koosta. Se näyttää edelleen todella kannettavalta. Mutta se on silti todella hieno näyttö. Voiko joku hypätä kommentteihin ja kertoa meille, miksi haluat isomman?

David Averbach: Joo, kerro meille.

Donna Cleveland: Isäni rakastaa suurta näyttöä.

David Averbach: Ihmiset rakastavat sitä. ihmiset rakastavat suuria näyttöjä. Uskon, että meillä kolmella on taipumus kantaa siirrettävyyttä. Näimme saman iPhonen kanssa, että me kaikki kolme emme halunneet [crosstalk 00:55:54] iPhonea [crosstalk 00:55:56] Max, mutta se on melko suosittu vaihtoehto.

Donna Cleveland: Siirrettävyys.

Donna Cleveland: Max.

David Averbach: Haluan puhua nopeasti Mac ministä, koska emme ole puhuneet siitä kovin paljon. Mielestäni Apple teki todella hienoa työtä lisäämällä kaikki ihmisten tarvitsemat asiat, kuten uuden prosessorin, mahdollisuuden lisätä 64 gigatavua RAM-muistia. Olen yleisesti ottaen pettynyt siihen, että Apple nostaa hintoja. Luulen, että he näkivät...

Donna Cleveland: Se on paljon enemmän.

David Averbach: Se on paljon enemmän. Luulen, että he näkivät pääsevänsä eroon iPhone X: llä. Siitä lähtien he ovat yrittäneet parantaa katteitaan veloittamalla enemmän. He lisäsivät tarpeeksi teknisiä tietoja oikeuttaakseen tämän hinnan, mutta olen pettynyt, että Applen tuotteille ei todellakaan ole enää budjettivaihtoehtoja. Jos haluat olla Applen kuluttaja, sinun on todellakin maksettava paljon rahaa tehdäksesi sen. Minun ja mielestäni Steve Jobsin ihanteeni on tietty tasa-arvoisuus, että koska olemme luovien tekijöiden puolesta, osa siitä katoaa, kun nostat hintojasi. Olen pysynyt Applen kanssa iPhone X: n kanssa, koska siinä oli OLED-näyttö, jonka valmistaminen oli heille melko kallista. Mutta jossain vaiheessa, jos sinulla ei vain ole budjettivaihtoehtoja, en tiedä, se on minulle pettymys.

Donna Cleveland: Davidilla on täällä loistava vastaus: "Olen täysin samaa mieltä kanssasi, David. Minusta tuntuu, että tämänpäiväinen ilmoitus ei yleisesti ottaen ollut budjettiilmoitus. Se oli kuin, vau."

David Averbach: Se ei ollut budjettiilmoitus, ja haluan kaiken tämän.

Donna Cleveland: Mutta tämä on todella hyvä asia meidän pitää mielessä, ja tämä on asia, josta olemme kuulleet paljon XS Max, jota ihmiset haluavat isomman näytön, koska vanhetessasi näkösi ei ole entisellään oli. Näkösi heikkenee. Suuremman näytön ansiosta se on todella mukavampi ja helpompi lukea.

Sarah Kingsbury: Kuten tämä kommentoija myös sanoi, hän ei liikuta suurta. Hän pitää sitä makuuhuoneessaan.

David Averbach: On hyvä huomio, että 90 % ajasta minulla on vain iPad kotonani. Siirrettävyydestä välitän todella matkoillani.

Donna Cleveland: Minulle vaikka tuo 12,9 tuumainen, sen pitäminen sylissäsi lentokoneessa olisi silti melko suuri. Taidan puhua taas kannettavasta käytöstä, jota näemme. Tai vaikka kotona. Mutta varsinkin iPhonen kohdalla pidän todellakin sitä, että jos olet suurentanut tekstin kokoa näytöllesi, et mahdu yhtä paljon näytöllesi, ellei sinulla ole suurempaa näyttö. Se olisi kätevä asia.

Donna Cleveland: Halusin nähdä... Minusta tuntuu, että puhuimme vähän USB-C-kaupoista. Mutta onko sinulla enää USB-C: n etuja, sen lisäksi, että ala liikkuu tähän suuntaan, se on universaali. Mitä voit tehdä iPadillasi, mitä et voinut tehdä aiemmin, koska sinulla on USB-C?

Sarah Kingsbury: Yhdistetään näyttöä, kytketään kameraa, yhdistetään...

Donna Cleveland: He näyttivät näitä esimerkkejä DSLR: n yhdistämisestä, kuten Rayanne tai moderaattori tänään, hänellä on DSLR. Hän on loistava valokuvaaja. Mahdollisuus siirtää kaikki suuret DSLR-kuvasi iPadiin näyttää siltä, ​​​​että se olisi hieno asia.

David Averbach: Se avautuu... Luulen, että tällä hetkellä ei ole paljon yhteyksiä, joita voit luoda, koska ihmisten on rakennettava ne. Mutta luulen, että se avaa oven lisäämiselle, mahdollisuuden liittää se helposti näyttöön, kytkeä se helposti kameraan, kuten Sarah sanoo.

David Averbach: Tällä hetkellä mielestäni ei ole paljon ohjelmistoratkaisuja. Mutta uskon varmasti, että kun prosessorit paranevat, ajatus siitä, että voisi... Jos voisit liittää iPadisi näyttöön ja näppäimistöön töissä ollessasi, siitä tulee melko houkutteleva.

Sarah Kingsbury: Luulen, että olemme nähneet, että iPadeillemme on luotu perusta, ja siitä on tullut verrattavissa tietokoneisiin. He eivät vain ole vielä siellä.

David Averbach: Joo, olen samaa mieltä. Mielestäni tämä oli hyvin tulevaisuuden näköinen liike. Vaikka minua ärsyttää se, että nyt iPhonessa ja iPadissa on erilaiset lataustelakat, oli se kuitenkin järkevää, koska luulen, että ne eivät kestäisi yhtä paljon lämpöä iPadin vaihtamiseen. Luulen, että me kaikki tiedämme nyt, että ensi vuonna he vaihtavat iPhonen. Olemme valmiita siihen, ja he voisivat tehdä sen ennakoivasti iPadilla ja saada kaikki valmiiksi siihen. Luulen, että kuulokeliitännän epäonnistumisesta opittiin.

Sarah Kingsbury: Mistä sinä puhut? Se oli [crosstalk 01:00:19] niin rohkea.

Donna Cleveland: Lopuksi, jos haluat käyttää vielä enemmän rahaa, sinun pitäisi ostaa [crosstalk 01:00:23] näppäimistö ja Apple Pencil, jotka tulevat iPadin mukana? Puhutaanpa siitä.

David Averbach: Kyllä minä.

Donna Cleveland: David, aiotteko ostaa näppäimistön [crosstalk 01:00:29] ja Apple Pencilin?

David Averbach: En ole. Toisin kuin Sarah, minulla ei ole... En usko, että tulen koskaan. En ole alkuunkaan hyvä taiteilija. Sarah vastaa: "Teenkö hyvää taidetta paperille vai iPadilla?" Olen vain kuin "En tarvitse sitä." Minusta se on todella siistiä, en vain keksi mitään toimintoa, johon käyttäisin sitä.

David Averbach: Tästä huolimatta aion hankkia näppäimistön. En ole tehnyt päätöstäni, käytänkö Applen ratkaisua vai etsinkö jotain kolmannen osapuolen vaihtoehtoja. Pidän noista kuorikoteloista. En tiedä oletko nähnyt niitä. Näppäimistöt ovat eräänlainen simpukkamuotoilu, jossa voit pitää iPadisi missä tahansa kulmassa. Ne ovat metallia. Se näyttää samalta kuin...

Donna Cleveland: Etsin tämän tapauksen ja julkaisen sen tänne kommentteihin, koska minusta tuntuu, että se on siistiä...

David Averbach: Se, josta puhun?

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Se on Brydge, josta puhun. B-R-Y-D-G-E. Voit vapaasti lähettää sen.

David Averbach: En ole varma, mitä tulee... Tarvitsen näppäimistön. En ole varma kumpi. En saa Apple Penciliä. Entä te kaverit? Kiinnostaako jompikumpi näistä kahdesta sinusta?

Donna Cleveland: Kyllä.

Sarah Kingsbury: Minua ei haittaisi, jos minulla olisi simpukkatyyppinen näppäimistö kotelolla, mutta minulla on itse asiassa foliokotelo ja erillinen taitettava näppäimistö, joista pidän. Luulen, että se on Connexista. Minulla on ollut se pitkään, mutta se on mahtavaa, koska se taittuu kokoon... Voisin laittaa sen laukkuuni, se on niin pieni. Minun ei tarvitse olla aina osana iPadia tai aina poistettava se. Mutta joskus olisi kiva saada sellainen, joka on sisäänrakennettu. Mutta olen melko tyytyväinen kokoonpanooni tällä hetkellä.

Donna Cleveland: Joo. Minun puolestani menisin... Näppäimistön suhteen valitsisin halvemman. Monet näppäimistökotelot tulevat olemaan lähes halvempia, mutta löydät luultavasti mukavan, joka ei ole aivan yhtä paljon kuin Applen. Et tule saamaan... Apple Pencilin markkinoilla ei oikeastaan ​​ole mitään muuta vastaavaa. Apple Pencilillä on kynsiä. Varsinkin nyt, kun se latautuu langattomasti ja tarttuu magneettisesti iPadiin, minusta se on nyt paljon parantunut. Haluaisin houkutella hankkimaan Apple Pencilin ja oman kolmannen osapuolen näppäimistökotelon.

David Averbach: Olen samaa mieltä. Mielestäni Apple Pencil on itse asiassa parempi tuote kuin näppäimistökotelo, koska siellä on paljon näppäimistöjä, joita voit käyttää.

Donna Cleveland: Joo, paljon hyviä.

David Averbach: Apple Pencil on todella ainutlaatuinen. Siinä Applella on etu, koska he ovat myös ohjelmistojen ja laitteistojen valmistaja. Mutta minulla ei vain ole henkilökohtaisesti hyötyä. Jos tekisin editoimista kuten te, niin luultavasti tekisin. Minulla ei vain ole sille henkilökohtaista käyttöä.

Sarah Kingsbury: Joo, minä...

Donna Cleveland: Myös käyttämäni kolmannen osapuolen näppäimistökoteloiden Bluetooth-yhteys on ollut melko saumaton. Vaikka on todella hienoa, että Apple yhdistää, se ei liity koskaan pariksi, kun olet yhdistänyt sen kerran. Mikä tahansa käyttämäni Bluetooth toimii heti, kun yhdistän sen ja aloitan kirjoittamisen. En myöskään usko, että se on suuri myyntitekijä.

Donna Cleveland: Mielestäni aika on loppunut. Luulen, että olemme käsitelleet melkein kaikki aiheet, joita halusimme käsitellä, antaen teille käsityksen paitsi siitä, mitä Apple ilmoitti, vaan myös siitä, mikä näistä tuotteista sopii eri skenaarioihin. Toivottavasti siitä on ollut apua teille. Tiedän, että se on auttanut selventämään mieltäni. Minusta mielestäni haluan silti odottaa ja kokeilla Davidin uutta 11 tuuman iPad Prota, ennen kuin teen sitoumuksen itse.

David Averbach: Haluan sanoa, että kiitos kaikille live-virityksestä. Tiedän, että monet teistä tulevat kuuntelemaan tätä. Tehdään tästä päivän kysymyksemme, minkä iPadin hankit? Vai saatko sellaisen? Sama, jota olemme äänestäneet. Haluaisimme kuulla sinusta, ja käymme läpi ei-live-kuuntelijoidemme vastaukset seuraavassa jaksossa. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Donna Cleveland: Kiitos paljon liittymisestäsi.

Sarah Kingsbury: Kiitos kaikille.

David Averbach: Kiitos kaikille.