Kaikki julkistettu Applen syksyn iPhone-tapahtumassa

click fraud protection

iPhone Life Podcastin 119. jaksossa Davidin ja Donnan kanssa iPhone Lifen perustaja Hal Goldstein rikkoo kaiken, mitä Apple ilmoitti syksyn tuotelanseerauksessaan. iPhone 11 Pro Maxista seitsemännen sukupolven iPadiin, kuuntele Applen uuden malliston tiedot.

Klikkaa tästä kuunnellaksesi ja tilataksesi. Jos pidät kuulemastasi, muista jättää arvostelu. Muista myös virittää joka toinen viikko kuullaksesi toimittajamme jakavan kanssasi viimeisimmät Apple-uutiset, parhaat sovellukset, iPhone-temput ja tyylikkäimmät lisävarusteet.

Tämän jakson toi sinulle Matias ja GOBUDi. Kun Apple lopetti langallisen näppäimistönsä, Matias ryhtyi tarjoamaan parempaa. Sisäänrakennettu keskitin, jossa on useita portteja, sopii erinomaisesti langallisen hiiren ja muiden laitteiden yhdistämiseen. Mac-ystävälliset toimintonäppäimet helpottavat siirtymistä. Luovu langattoman näppäimistön akun lataamisen vaivasta –osta Matias Wired Keyboard. Toinen sponsorimme on GOBUDi, yritys, joka luo tuotteita yhdelle Applen suosikkituotteestamme – AirPodsista. Pidä AirPodsi turvassa ja iPhonesi sormenjäljettömänä

GOBUDin EARBUDi-lisävarustesarja, jossa on korvasilmukat, johto, puhdistusliina ja kotelo AirPod-laitteillesi.

Erikoistarjous!

Ilmoittaudu iPhone Lifen Ultimate iOS 13 -luokkaan ja tilaa yhden vuoden iPhone Life Insider -tilaus ilmaiseksi! Vierailla iPhoneLife.com/iOS13Class.

Viikon kysymys:

Mistä uudesta Apple-laitteesta olet eniten innostunut? Miksi? Sähköposti [email protected] ilmoittamaan meille.

Artikkelit, joihin tässä jaksossa viitataan:

  • Uudessa Apple Watch Series 5:ssä on aina päällä oleva näyttö, titaani- ja keraamiset lisävarusteet
  • Uusi 7. sukupolven iPad 10,2 tuuman näytöllä ennakkotilattavissa nyt
  • Apple paljastaa Apple TV+:n ja Arcaden tiedot: hinta, julkaisupäivät ja paljon muuta

Hyödyllisiä linkkejä:

  • Ilmoittaudu iPhone Lifen Ultimate iOS 13 -luokkaan
  • Liity iPhone Life Facebook -ryhmään
  • Ryhdy iPhone Life Insideriksi
  • Tilaa ilmainen Päivän vinkki -uutiskirje
  • Lähetä podcast sähköpostitse
  • Tilata iPhonen elämä -lehteä

Transkriptio jaksosta 119:

Donna Cleveland: Hei ja tervetuloa iPhone Life Podcastiin. Olen Donna Cleveland, iPhone Lifen päätoimittaja.

David Averbach: Olen David Averbach, toimitusjohtaja ja kustantaja.

Donna Cleveland: Ja meillä on vieraamme tänään, Hal Goldstein. Hän on iPhone Lifen perustaja. Tervetuloa, Hal.

Hal Goldstein: Hienoa olla täällä.

Donna Cleveland: Meillä on sinulle tänään erityinen jakso. Apple piti juuri tänään syksyn iPhone-päätapahtumansa ja ilmoitti joukosta uusia tuotteita, mukaan lukien iPhonet, iPadit, uudet Apple-kellot ja antoivat päivämäärät palveluille, mukaan lukien Apple TV+ ja Apple Arcade.

Donna Cleveland: Aiomme eritellä kaiken, mitä Apple ilmoitti tänään sinulle, ja aiomme myös tehdä sen auttaa sinua päättämään, sopivatko nämä laitteet sinulle, jos sinun pitäisi ostaa tämä syksy. Ennen kuin teemme sen, haluamme kuitenkin antaa sinulle viestin sponsoriltamme.

David Averbach: Yksi Applen suosikkituotteistani, vaikka emme puhu siitä paljon tänään, on AirPods. Teillä molemmilla on AirPodit, eikö niin?

Hal Goldstein: Rakastan AirPodejani.

Donna Cleveland: Mm-hmm (myönteinen).

David Averbach: Rakastan AirPodejani, tykkään treenata niiden kanssa, mutta joskus ne putoavat korvistani, joten sponsori on tänään GOBUDDY, ja heillä on todella mahtava tuote nimeltään Ear Buddy. Ja mitä se tekee, se kiinnittyy AirPodiin, ja itse asiassa heillä on malli myös langallisille EarPodsille. Se on pieni silikoninen esine, joka kietoutuu korvasi ympärille ja estää EarPodeja ja AirPodeja putoamasta korvista.

David Averbach: Se on hienoa treenaamiseen, se on loistava, jos käytät AirPod- tai EarPod-kuulokkeitasi liikkeellä ollessasi, todella edullinen, joten muista tarkistaa se. Voit etsiä sitä Amazonista, jos teet haun Ear Buddysta, tai linkitämme siihen ohjelman muistiinpanoissa, jos siirryt osoitteeseen iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Saimme myös tänään selville, milloin iOS 13 tulee saataville. Niille teistä, jotka eivät tiedä, iOS 13 on käyttöjärjestelmä iPhonellesi ja joka vuosi Applelle päivittää käyttöjärjestelmän ja tuo mukanaan uusia ominaisuuksia ja parannuksia iPhonesi toimintaan toimii. Joten tässä hengessä päivitämme joka vuosi myös kaikki oppaamme sinulle ja luomme sisältöä erityisesti auttaaksemme sinua saamaan kaiken irti puhelimestasi kaikkien näiden uusien ominaisuuksien avulla.

Donna Cleveland: Kun päivität, se tulee saataville 19. syyskuuta, eikö niin? Minä uskon.

David Averbach: Kyllä, 19. syyskuuta.

Donna Cleveland: Se on ensi torstaina. 19. syyskuuta Apple julkaisee ohjelmiston iPhonellesi, ja jos sinulla ei ole apua, saatat hämmentyä joistakin näistä uusista ominaisuuksista. Halusimme kertoa sinulle iPhone Life Insideristä, joka on korkealuokkainen koulutuspalvelumme iPhonen käyttäjille, ja se on hyvä aika rekisteröityä nyt, koska julkaisemme 19. päivänä iOS 13 -oppaan, joka opettaa sinua käyttämään kaikkia uusia ominaisuudet.

David Averbach: Ja olemme todella innoissamme, koska ensimmäistä kertaa meillä on myös iOS 13 -luokka. Jos haluat käytännönläheisemmän lähestymistavan, niin tunti on täydellinen sinulle, ja Don ja minä johdamme sitä, joten jos pidät podcastista, tule viettämään aikaa kanssamme. Se, mikä tekee luokasta mahtavan, on ennen kaikkea paljon syvällisempi kattava ohjelma. Meillä on kuusi istuntoa tunnissa. Se on myös live-tilassa, joten siellä on mahdollisuus kysyä ja vastata. Lähetämme sinulle ladattavan PDF-tiedoston jokaisesta luokasta, ja meillä on tällä hetkellä todella erikoistarjous meneillään.

David Averbach: Jos tilaat kurssin, voit saada Insider-tilauksen ilmaiseksi -

Donna Cleveland: Vuoden ajan, kyllä.

David Averbach: Vuodesta, kiitos. Joten saat molemmat yhdellä hinnalla, ja sitä varten menet... Anna minulle se linkki.

Donna Cleveland: Se on iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Kyllä. Ja siksi olemme todella innoissamme siitä. Jos olet jo Insiderissä, älä huoli, voit tilata kurssin ja saada saman tarjouksen, niin saat seuraavan Insider-uudistuksen sinulle ilmaiseksi.

Donna Cleveland: Ja nämä ovat molemmat, saat alennuksen kassalla, joten mene vain osoitteeseen iPhonelife.com/ios13class ja käy läpi kassaprosessi ja valitse joko saadaksesi vuoden Insider ilmaiseksi tai lunastaa se tilillesi, jos olet jo Sisäpiiriläinen. Joten se on todella helppoa [crosstalk 00:04:11] -

Hal Goldstein: Ja toistot ovat saatavilla, jos [crosstalk 00:04:13] -

David Averbach: Joo, hyvä kysymys, koska se on yksi yleisimmistä kysymyksistä. Tunnit ovat suoria, mutta toistot ovat käytettävissäsi milloin tahansa. Jos käyt kurssin läpi ja haluat katsoa ne uudelleen, voit. Jos et pääse tunnille, voit, ja voit myös lähettää meille sähköpostia ja esittää kysymyksiä milloin tahansa. Jos kompastut, voit aina lähettää meille sähköpostia milloin tahansa, ja meillä on ensimmäinen oppituntimme 19. päivänä, jolloin iOS 13 julkaistaan. Joten opastamme sinut päivitysprosessin läpi sinä päivänä, mikä on erittäin hauskaa.

Donna Cleveland: Kyllä. Ja jos olet vain kiinnostunut Insider-jäsenyydestä, en vielä antanut sinulle linkkiä siihen, se on iPhonelife.com/podcastdiscount, ja saat 5 dollaria alennuksen Insiderin vuositilauksesta. Insider, vain selittääksesi sinulle nopeasti luokan ja Insiderin väliset erot, Insider saat oppaan, mutta se ei ole live-ohjaajan kanssa. Sinulla ei ole luokkia, jotka auttavat tavallaan opastamaan sinua prosessin läpi, se on enemmän itseohjautuvaa. Mutta Insiderilla saat paljon muita ominaisuuksia, jotka ovat todella hienoja. Tietenkin mielestämme luokan ja Insiderin hankkiminen on paras tarjous, joten iPhonelife.com/ios13class saat sekä luokan että Insiderin.

Donna Cleveland: Mutta vain kertoaksemme sinulle hieman enemmän Insideristä, saat digitaalisen iPhone Life -tilauksen Magazine, saat yhden minuutin videovinkkejä postilaatikkoosi joka päivä, ja lähetämme sinulle iOS 13 -vinkkejä joka päivä. Nyt kun iOS 13 on ulos, voit kysyä editorilta, missä voit lähettää teknisiä kysymyksiäsi toimittajillemme täällä, niin autamme sinua löytämään ratkaisuja, ja saat premium-version tästä podcastista, joten se tarkoittaa, ettei mainoksia ja meillä on erityinen premium-osio vain tätä varten sinä. Siirry osoitteeseen iPhonelife.com/ios13class sekä luokalle että Insiderille, tai iPhonelife.com/podcastdiscount saadaksesi vain 5 dollaria alennuksen Insiderin vuositilauksesta.

David Averbach: Selvä, olen innoissani. Puhutaanpa kaikista uusista tuotteista ja palveluista.

Donna Cleveland: Kyllä, mennään. Ajattelin, että meidän olisi hauskaa kertoa yleiset huomiomme tämän päivän tapahtumasta. On todella mielenkiintoista nähdä suuremmat teemat Applen kanssa näissä pääpuhujissa tapahtumia, ja paljon ihmisiä, monet teistä kuuntelemassa tätä podcastia, en varmasti kuunnellut kaikkea pääpuheenvuoro.

Donna Cleveland: Hal on ollut tällä alalla pisimpään, kuunnellaanpa näkemyksesi.

Hal Goldstein: No, aion aloittaa hieman negatiivisesti, mutta sitten tulen hieman positiiviseksi. Koko juttu alkoi palveluista, peleistä, elokuvista, ja ajattelin tämän... Perustin tämän yrityksen oppiakseni laitteistosta ja kaikesta nörttistä, jota voit tehdä. Ja ne näyttävät kuin Taru sormusten herrasta -tyyppinen esikatselu jostain elokuvasta, jota Apple aikoo jakaa elokuvapalvelunsa kautta, luulisin miksi he sitä kutsuvat... Mitä?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, joo.

David Averbach: Ja se on TV-ohjelma.

Hal Goldstein: Joo. Ja sitten heillä on tietysti musiikkia ja sitten he pääsivät kellomuotiin. He eivät puhuneet siitä, vaan luottokortista, joten Apple on rahoitusyhtiö, joten Apple tekee kaikkia näitä asioita. Ja minun on sanottava, että olen myös Applen osakkeenomistaja. Joten olen iloinen, että he tekevät niin Applen osakkeenomistajana. Apple-fanina en ollut niin innoissani varsinkaan siitä, että he aloittivat koko jutun siitä. Heillä oli... Kiinnostuin heidän tarjoamistaan ​​peleistä, puhumme niistä hetken kuluttua, mutta heillä on 5 dollaria per kuukauden Apple Arcade -ohjelma, jossa voit saada kaikenlaisia ​​siistejä uusia pelejä, joita voit testata ulos. Mutta siitäkään huolimatta en ollut kovin iloinen.

Hal Goldstein: Yksi asia, jota he painottivat, oli heidän ympäristöystävällisyytensä ja kuinka paljon se oli osa heidän prosessiaan näiden koneiden rakentamisessa, ja olen iloinen, että he sanoivat jatkuvasti että. Ajattelin, että se oli todella tärkeää. Ja sitten varsinaiset ilmoitukset, minua kiinnostivat iPhonen kamerat, joita me tulemme olemaan Aloitustason iPadista puhutaan, mikä on mielestäni hienoa saada ihmiset mukaan Applen kaikuun järjestelmä. Nämä ovat tavallaan hyviä ja huonoja puolia isossa kuvassa.

David Averbach: Joo, ehdottomasti. Ja yksi asioista, joista puhuimme valmistautuessasi tähän podcastiin, on se, että et katsonut kevään palveluilmoitusta, eikö niin?

Hal Goldstein: Ei.

David Averbach: Ja niinpä Donna ja minä olemme olleet tavallaan sopeutuneet uuteen Appleen keväästä lähtien, jolloin Apple julkaisi ilmoituksen, jossa keskusteltiin vain heidän palveluistaan. Outoin ilmoitus [crosstalk 00:08:51] -

Donna Cleveland: Se oli.

David Averbach: Koskaan nähnyt, hänellä ei ollut laitteistoa ollenkaan.

Donna Cleveland: Ehdottomasti jätti meidät kaikki ajattelemaan: "Odota, mikä on Apple [crosstalk 00:09:00]?"

David Averbach: Joo. Mutta jos olet joku, joka ei välttämättä seuraa Applea uutisissa ympäri vuoden, ja kuuntelet näitä uusia iPhone-julkaisuja, sinulla on edessäsi hieman töykeä herätys, koska Apple ei ole sama vanha Apple, he eivät ole enää laitteistoyritys. He tekevät kaiken ja on vähän outoa istua näiden ilmoitusten läpi, varsinkin ne meistä, me kaikki kolme, jotka olemme katsoneet niitä vuosia ja ne olivat ennen kaksi tuntia noin iPhone. Nyt se on kuin 10 minuuttia iPhonesta.

Hal Goldstein: Joo, ja ihmettelet vain Steve Jobsia -

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Kaiken tämän käyminen läpi. Yksi asia, jota pidin mielenkiintoisena aivan lopussa, Tim Cook sanoi: "Mitä Apple on, me pyrimme vahvistamaan ihmisiä ja rikastuttaa ihmisten elämää." Joten se on eräänlainen heidän kokonaiskuvansa, joka tavallaan ei kerro mitään ja kaikki.

David Averbach: Mikä on juuri se pointti.

Hal Goldstein: Joo, niin.

Donna Cleveland: Joo. Minusta tuntuu, että myös Jony Iven jättäminen yhtiöstä oli kuin yksi askel pois Applen esityksistä Applen laatua, mikä usein Applen tapahtumat voivat olla tavallaan röyhkeitä ja voit nauraa niistä tietty tapa. Kuten Jony Iven tekeminen alumiinista uudet mallit näyttävät maailman innovatiivisimmalta asialta tai mitä tahansa, se oli jotenkin töykeää, mutta minusta tuntuu, että se antoi tietyn laadun ilmoituksille, jotka... Jokainen ilmoitus tuntuu vähän vähemmän siltä kuin olen tottunut näkemään Applelta.

David Averbach: Joo, minäkin ajattelin sitä. Ensinnäkin inhoan sanoa sitä, mutta kaipaan Jony Iven röyhkeyttä ilmoituksissa ja hänen innostustaan ​​siitä tosiasiasta, että teeskennellen, että he keksivät asioita uudelleen, mutta myös enemmän Kun ajattelee sitä, ei vain Apple päässyt lopulta laitteisto-ilmoituksiinsa, vaan meillä on uusi iPhone, meillä on uusi iPad, meillä on uusi Apple-kello, ne kaikki näyttävät täsmälleen samalta. sama. He eivät muuttaneet minkään laitteen muototekijää Applea lukuun ottamatta, mutta se oli puhtaasti toiminnallinen muutos. Mielestäni se on hieman erilainen, mutta he eivät enää välitä laitteistosuunnittelusta.

David Averbach: On melko selvää, että he välittävät, he haluavat tehdä tyylikkäitä laitteita, mutta en usko, että he välittävät laitteidensa jatkuvasta jalostamisesta laitteistorintamalla yhtä paljon kuin omaa hiomistaan palvelut.

Hal Goldstein: Joo.

Donna Cleveland: Joo. Jony Ive on saattanut olla mukana uusien iPhonejen suunnittelussa, mutta olen samaa mieltä kanssasi siitä, että se vain tuntui saman asian jalostukselta.

David Averbach: Joo. Ennen oli niin, että kun Apple esitteli uuden iPhonen, se näytti joka vuosi melko erilaiselta, ja yksi jännittävistä asioista oli nähdä, miltä se näytti. Ja tietysti Steve Jobsilla oli aina dramaattiset paljastukset, klassinen MacBook Air vedettiin esiin manilan kirjekuoresta, mutta -

Hal Goldstein: Puolustaakseen yhtä asiaa koko iPhonesta ja siitä, missä se on nyt ja syklissä, tämä on iPhone 11, ohittaen yhden version tai mikä tahansa, mutta -

David Averbach: Kyllä, meillä on sitä kritiikkiä myöhemmin.

Hal Goldstein: Kun tuote kypsyy, se on erilainen, se ei ole kuin... He ovat jo tavallaan hioneet sitä tiettyyn pisteeseen, joten en ole varma, kuinka paljon he voivat tehdä uudella laitteistolla, ellei siihen ole todellista syytä.

David Averbach: Kyllä, ja mielestäni se on oikea pointti. Hyväksyimme kauan sitten, että MacBook Prot tulevat näyttämään melko samanlaisilta, joten mielestäni osa siitä on kypsymistä. iPhonesta tuotteena, mutta siinä ei mielestäni ollut uutta laitteistoa, ainakaan mitään, mikä oli todella huomattava.

Donna Cleveland: Yksi asia, joka minuun vaikutti, on myös se, että minusta tuntuu, että iPhone X: n, iPhonen 10-vuotispäivän, kanssa Apple todella vaati uusia ominaisuuksia -

David Averbach: Se on totta, joo.

Donna Cleveland: Ja sinä vuonna näimme Face ID: n ja kokonaan uuden muodon, ja reunasta reunaan näyttö, ja OLED-näyttö ja kaikki, ja että heillä ei vain ole ollut niin paljon uutta lisättävää siitä lähtien. Koska viime vuoden, oli periaatteessa sama puhelin. En nähnyt mitään syytä päivittää X: stä XS: ään.

David Averbach: Joo. Se oli ensimmäinen vuosi, kun en päivittänyt, rehellisesti.

Donna Cleveland: Ja tänä vuonna teen, vain koska pidän uuden puhelimen mattapintaisesta takaosasta ja haluan uuden kameran, mutta ne ovat oikeastaan ​​ainoita uusia asioita, eikä se ole niin paljon.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: No, kerron sinulle vielä yhden uuden asian, koska [crosstalk 00:13:20] -

David Averbach: Okei. Joo, joo, joo, me pääsemme paljon eteenpäin.

Hal Goldstein: Joo. Kuulostaa siltä, ​​​​että voit pudottaa iPhonen nyt, eikä se halkea näyttöä.

Donna Cleveland: Olen niin innoissani tästä.

David Averbach: Olen muuten niin skeptinen sen suhteen, Hal.

Hal Goldstein: No, niin he sanoivat XS Maxista.

David Averbach: Joo, joo, joo.

Hal Goldstein: Katsoin joitain noista elokuvista ja onnistuin murtamaan omani [crosstalk 00:13:36] -

David Averbach: Joo, en ole valmis luottamaan iPhoneen, ettei se rikkoisi sitä itsestään.

Hal Goldstein: Mutta kuulostaa siltä, ​​että he tekivät siitä suuren väitteen, joten katsotaan.

David Averbach: Okei. Okei.

Donna Cleveland: Tämä antaa sinulle jonkinlaisen käsityksen yleisestä huomiosta tapahtumasta. Me teimme... Monissa huhuviesteissämme emme odottaneet Apple-kellon ja varsinkaan iPadin olevan saatavilla heti tässä tapahtumassa ajattelimme, että se voisi olla myöhemmän syksyn tapahtuma, joten Apple julkaisi paljon tästä tapahtuma. Se on jotain, joka on jännittävää joillekin ihmisille.

David Averbach: Selvä, sukeltakaamme yksityiskohtiin täällä.

Donna Cleveland: Puhutaanpa... Okei, joten puhutaan ensin palveluista. Apple julkaisee Apple TV+:n ja Apple Arcaden, kuten puhuin vähän. Puhutaanpa ensin Apple TV+:sta.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Näimme joitain esityksiä. Olin samaa mieltä Halin kanssa, että katsoessani en ollut erityisen innoissani, koska se on kuin... Mutta osa siitä on kuin yleensä katson uusia ohjelmia, koska kuulen ystäviltä: "Voi, tämä ohjelma todella on todella hyvä", joten mielestäni on liian aikaista arvioida Apple TV+:aa, etkä aina voi kertoa niin paljon esikatselut.

David Averbach: Sanon röyhkeistä ilmoituksista puhuen, että minun piti pyörittää silmiäni, kun Tim Cook sanoi... En muista esityksen nimeä. se on -

Donna Cleveland: Katso. Jason Momoa.

David Averbach: Joo. Hän sanoi: "Historian innovatiivisin ja luovin esitys." Näin hän sanoi. Ja minä sanoin: "Okei, [crosstalk 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Sanoisin, että se näytti todella kaavamaiselta, kuten post-apokalyptiselta esitykseltä.

Hal Goldstein: Kyllä. Joo.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Joo.

David Averbach: Okei. Joten mennään, 5 dollaria kuukaudessa -

Donna Cleveland: Kyllä.

Hal Goldstein: Heillä ei muuten ole ruuhkaa. En usko, että he tulevat... Eikö heillä ole kirjastoa?

David Averbach: Ei.

Hal Goldstein: Kyseessä on siis vain alkuperäiset ohjelmat. En tiedä, onko edes viisi taalaa kuukaudessa niin suuri sopimus?

David Averbach: No, mitä he tekivät, he saivat minut. Koska olen istunut täällä koko ajan niin kuin: "En voi millään tavalla maksaa 5 dollaria kuukaudessa neljästä. ohjelmia", ja on kuin kuka tietää, ovatko ne hyviä, ja vaikka olisivatkin, Netflixillä on tuhansia ja tuhansia näyttää.

Donna Cleveland: Ja elokuvat, joo.

David Averbach: Mutta jos ostat Apple-laitteen tänä vuonna, he antavat sinulle vuoden ilmaiseksi, joten he todella saivat sinut. Mietin sitä, että mitä jos ostaisin Applen kellon rannekkeen tai esim.

Donna Cleveland: Se ei ole laite.

David Averbach: Okei.

Hal Goldstein: [crosstalk 00:15:47], ne eivät olleet todella selkeitä.

Donna Cleveland: Kuvassa heillä oli tuolloin esitys, ja siellä oli ehdottomasti iPad, Apple-kello ja iPhone. En tiedä mitä muuta se koskee, mutta he sanoivat uuden Apple-laitteen.

David Averbach: Mielestäni se on järkevää, kun Apple rakentaa tarjontaansa. Koska he sanoivat sen ilmestyvän 1. marraskuuta, mutta he tulevat julkaisemaan uusia esityksiä joka kuukausi. Joten kun he rakentavat sitä, uskon, että lahjoittaminen ilmaiseksi on eräänlainen lisäarvo heidän uskollisille asiakkailleen, on järkevää, ja jos kuulen ohjelmat ovat hyviä, katson ne, jos ne ovat ilmaisia, ja jos ne ovat todella hyviä, maksan siitä ensi vuonna katsoakseni kauden kaksikko. He saivat minut lopulta antamalla sen minulle ilmaiseksi, mutta olen niin vastahakoinen, koska sanomme, että olen niin puristi, kuten Apple on laitteistoyritys.

Donna Cleveland: Tiedän ja pidän myös Apple Musicista. Mitä muita Applen palveluita? Olen ollut tavallaan hämmentynyt tavasta, jolla he ovat suhtautuneet palveluihin tähän mennessä, enkä ole huomannut niitä välttämättä kilpailijoitaan parempina. Olen pysynyt Spotifyssa Apple Musicin kokeilun jälkeen.

David Averbach: Apple myös, yksi niistä asioista,

Donna Cleveland: Hieman skeptinen.

David Averbach: Joo, täysin. Yksi heidän tekemisistään on se, että he kopioivat muita palveluita ja sanovat sitten: "Sinun pitäisi käyttää meitä, koska olemme integroineet sen ekosysteemiimme." Esimerkiksi Apple Music. Käytän Spotifya, mutta kaipaan Spotifyta Apple Musicin kanssa, voit käyttää sitä helposti Apple-kellossasi, voit käyttää Siriä sen kanssa, ja siksi Applella on vain luontaisia ​​integraatioetuja, kun taas Apple Newsissa tai Apple TV+:ssa ei ole todellista integraatiota etuja. En välitä mistään.

Donna Cleveland: Kyllä, Netflixin katsominen televisiosta on silti erittäin helppoa.

David Averbach: Joo, aivan.

Hal Goldstein: Ja muuten, he eivät sanoneet, tai ehkä olet lukenut sen, että voimme katsoa Apple TV: tä... kuin minulla olisi Fire TV Amazonissa.

David Averbach: Tiedän, että he tuovat sen älytelevisioihin, he tuovat sen Samsungille, he tuovat sen LG: lle, en ole kuullut Firestä, ja Amazon ja Apple ovat erityisen yhteistyöhaluisia. Joten olisin yllättynyt, jos voisit.

Hal Goldstein: Joo.

Donna Cleveland: Mutta on olemassa Amazon-sovellus. Prime TV -sovellus on nyt Apple TV: ssä.

David Averbach: Joo, se on totta. Mutta se kesti vuosia, ja uskon, että Apple TV: t voitiin ostaa Amazonista vasta tänä vuonna, mikä on hullua.

Donna Cleveland: Joo, se on hullua. Se on hyvä kysymys. Meidän on odotettava ja katsottava sitä.

David Averbach: Minulla on tutkimustuloksia.

Donna Cleveland: Ai niin.

David Averbach: Lyhyesti sanottuna kommentoimme Facebook-ryhmäämme. Joten jos te kaikki kuuntelette tätä nyt ja haluatte tutustua Facebook-ryhmään, voit mennä osoitteeseen iPhonelife.com/facebookgroup, ja se vie sinut sivulle, jolla voit tilata Facebook-ryhmän tai liittyä siihen keskustelu. Voit lukea kaikki kommenttimme. Yksi hauskimmista asioista, joita teimme tänä vuonna, oli, että teimme kyselyitä koko ilmoituksen ajan. Joten kerromme sinulle Facebook-ryhmän reaktiot edetessämme. Kysyin Apple TV: ltä, oletko kiinnostunut Apple TV+:sta? Ja tämä oli... En täsmentänyt, että se on ilmainen, ja niin edelleen, mutta 37 % sanoi: "Ei kiinnosta", 33% sanoi, "en ole varma" ja 30% sanoi: "kiinnostunut".

Donna Cleveland: Se on melkoinen jako.

David Averbach: Joo, melko jakautunut, mutta melko suuri prosenttiosuus ei ole kiinnostunut, varsinkin kun otetaan huomioon, että se on ilmainen.

Donna Cleveland: Joo. Aioin sanoa, että olen innoissani voidessani tarkistaa sen, koska aion hankkia uuden iPhonen. Jos se ei olisi uutta iPhonea, en luultavasti ostaisi sitä. En varmaan tekisi sitä.

David Averbach: Joo, katsotaan. Jälleen, kuten sanot, aion odottaa ja katsoa, ​​mitä ihmiset ajattelevat esityksistä. Jos he pitävät esityksistä, katson ne.

Donna Cleveland: Joo. Näin minä aina katson ohjelmia. Entä te kaverit? Odotatko jonkun kertovan sinulle, että keneen luotat, että se on hyvä esitys vai menetkö kokeilemaan esitystä, josta et tiedä yhtään mitään?

David Averbach: Yleensä odotan, mutta joskus haluan vain sukeltaa johonkin satunnaiseen esitykseen.

Hal Goldstein: En katso itse asiassa niin paljon, joten joko odotan tai etsin viiden tähden tavaraa [crosstalk 00:19:40] -

David Averbach: Joo. Joo. Se on reilua. Joo.

Donna Cleveland: Okei. Puhutaanpa nopeasti Apple Arcadesta. Apple Arcade maksaa myös 5 dollaria kuukaudessa, ja kuten Hal mainitsi aiemmin, se on niputettu yhteen noin 100 esityksen verran. Ymmärtääkseni se on oma välilehti App Store -sovelluksessa -

David Averbach: A 100 peliä.

Hal Goldstein: 100 pelisovellusta.

Donna Cleveland: Voi, pelin alla. Mitä?

Hal Goldstein: Sovelluksia, pelisovelluksia on 100.

Donna Cleveland: Mitä minä sanoin?

David Averbach: Sanoit esityksiä.

Donna Cleveland: Oho, okei.

David Averbach: Tämä on ollut pitkä päivä meille.

Donna Cleveland: Joten 100 peliä, ja se tulee App Store -sovellukseen. App Store -sovelluksessa on Apple Arcade -välilehti.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: Se on 5 dollaria kuukaudessa, ja todellakin luulen, että monet vanhemmat täällä ovat olleet innoissaan, koska he sanovat, että monet ohjelmat pohjimmiltaan vain kannustaa sinua tekemään sovelluksen sisäisiä ostoksia, jotta pääset eteenpäin, ja pidät todella siitä, että sinulla on vain jotain, josta maksat kuukausittain, ja sitten esitykset, joita et ole oleminen -

Hal Goldstein: Pelit.

Donna Cleveland: Jumala, pelit. Et ole... En ole pelaaja, sinua ei kehoteta... Anteeksi, maksan mitään sen jälkeen. Oikeastaan ​​se keskittyy enemmän asioiden saavuttamiseen ja taitotasoosi sen sijaan, että yrität vain saada siitä rahaa.

David Averbach: Joo. No, ja se on jotain niillä kahdella ihmisellä, joiden kanssa jaan toimiston, Noahilla ja Rafilla, molemmilla on poikia ja he ovat todella kritisoineet juuri tätä kohtaa. Koska kun he julkistivat ensimmäisen kerran Apple Arcaden, olin siitä hieman vihainen juuri siksi, että saatavilla on niin paljon ilmaisia ​​pelejä. juuri nyt App Storessa, ja siksi ajattelin: "No, miksi maksaisin, kun saan niin monta ilmaiseksi?" Mutta heidän pointtinsa oli, että kaikki ilmaiset pelit ovat suunniteltu... Ne ansaitsevat sinut kahdella eri tavalla: joko todella häiritsevällä mainoksilla tai ne on suunniteltu saamaan sinut ostamaan sovelluksen sisäisten ostosten kautta.

David Averbach: Aikuisille se on vastenmielistä, mutta lapsille se voi olla hieman vaarallista, koska he tekevät pohjimmiltaan suunnittelemalla pelejä, jotka on rakennettu niin, että häviät, ellet maksa rahaa, ja se voi luoda todella turhauttavan vastauksen lapsille, jotka ovat yrittää käyttää pelejä oppiakseen kilpailutaitoja, ja he aina häviävät ja ovat aina vihaisia ​​heille, ja se on turhauttavaa vanhemmille ja lapset. Joten pelit, joita ei ole suunniteltu ja suunniteltu häviämään ja maksamaan rahaa, on todella mukava virkistävä idea.

Hal Goldstein: On mielenkiintoista nähdä, onko heillä kaikkia erilaisia ​​pelejä, logiikkapelejä ja tornipuolustuspelejä, ja kaikenlaisia ​​pelejä, joukkuepelejä.

David Averbach: Joo. Tiedän, että he ovat -

Donna Cleveland: Oletko pelaaja, Hal?

Hal Goldstein: Ei niin paljon, mutta silloin tällöin jään koukkuun muutamaan peleihin. On noin kolme tai neljä, joita voin aina pelata milloin tahansa.

David Averbach: Joo. Kyllä, ja he kiinnittävät paljon huomiota juuri tuohon asiaan, sillä heillä on aika ainutlaatuisia luovia pelejä, joten olen innoissani siitä. Myös mainokset ovat kuin antaisin puhelimeni poikapuoleni käsiin ja toivon parasta ja... Tuntuu siltä, ​​etten tiedä, mitä mainoksia hänelle näytetään, ja hän on jatkuvasti turhautunut näihin peleihin, joita hän häviää koko ajan, ja siksi tulin ympärilleni ja luulen, että aion yrittää.

Donna Cleveland: Okei, siistiä.

David Averbach: Entä te? Onko kiinnostusta?

Donna Cleveland: En tule olemaan, mutta en ole pelaaja.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Kuten voitte kertoa, olen juuri soittanut peliä, esityksiä.

Hal Goldstein: Saatan käyttää lähestymistapaasi nähdäkseni, mitä jotkut ihmiset sanovat, ja jos tarpeeksi ihmiset sanovat, että siellä on hyviä pelejä, saatan mennä siihen.

David Averbach: Okei, anna minun antaa teille kyselyn tulokset. Vain 10 % oli kiinnostunut, ja minä kuuluin siihen ryhmään. Se oli pieni ryhmä kiinnostuneita. 55 % oli epäkiinnostavia. 35 % oli epävarma.

Donna Cleveland: Mielenkiintoista.

David Averbach: Joo. Näyttää siltä, ​​​​että sillä voi olla markkinarako, mutta jälleen kerran, tämä on Applen tekemä. Heillä on vain joukko palveluita, jokaisella on oma markkinarakoyleisönsä.

Donna Cleveland: Kuunnellaan toiselta sponsoriltamme Davidilta. Haluatko kertoa meille Matiasista?

David Averbach: Okei. Joo. Mielenkiintoista on, että koska puhumme Applen laitteistosta ja Applen laitteiston romahtamisesta, Apple on lopettanut langallisen näppäimistönsä. En tiedä tiedätkö tämän, mutta he tietävät, ja se on tuote, jota monet ihmiset rakastavat, minä mukaan lukien. Minulla on langaton näppäimistö toimistossa, mutta minulla on langallinen näppäimistö kotona, ja on todella mukavaa, kun ei tarvitse huolehtia akun kestoongelmista.

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Ja se on myös todella mukavaa, minulla on kotona langallinen näppäimistö yhdistettynä näyttöön, jonka sitten voin yhdistää kannettavaan tietokoneeseeni, joten sinun ei tarvitse käsitellä Bluetooth-yhteyttä erilaisten kanssa tietokoneita. Voit vain kytkeä sen, ja se synkronoituu jommankumman tietokoneen kanssa, koska se on langallinen. Matiasilla on todella hyvä langallinen näppäimistö. He ovat todella hienoa seuraa. Heillä on sama perusnäppäimistö, jonka Apple teki, paitsi että se on halvempi kuin Applella sen valmistukseen käytti, se on alumiinia, ja niissä on metallit, jotka sopivat tietokoneesi viimeistelyyn. Joten heillä on tilaa harmaa, heillä on hopea, heillä myös, jos olet joku, joka haluaa Bluetooth-näppäimistön, heillä on myös Bluetooth-näppäimistö, joten muista tarkistaa ne.

David Averbach: Heillä on 10 avaimetonta ja 10 avainta, ja käytän niitä toimistossani kotona. Minä pidän niistä. Varmista, että tarkistat ne osoitteesta M-A-T-I-A-S.ca. He ovat Kanadassa. Mutta linkitämme siihen myös, jos siirryt osoitteeseen iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Okei, niin seuraavaksi puhutaan iPadista. Apple julkaisi uuden iPadin. Se on iPadien pääsarjasta. Se on seitsemäs sukupolvi. Sen... Katsotaan. Se on 10,2 tuumaa. Edellinen on 9,7 tuumaa, joten se on vain hieman suurempi. Se on kuin oudosti lähellä iPad Pron kokoa. Siellä on 10,5 tuuman iPad Pro.

David Averbach: Okei. Siellä on 11 tuuman iPad Pro, 10,5 tuuman iPad Air ja 10 pisteen... Nyt uusi on 10,1 tuuman iPad.

Donna Cleveland: 10,2 tuumaa.

David Averbach: 10,2 tuuman iPad. iPadit ovat tällä hetkellä erittäin hämmentäviä, joten meidän on vain tehtävä yhteenveto. Meillä oli ennen 9,7 tuumaa, jota he vain kutsuivat iPadiksi ja se oli 329, ja sitten meillä oli iPad Air, joka oli jälleen 10,5 tuumaa, ja sitten meillä oli 11 tuuman iPad Pro. He päivittivät iPadin... Ei ole muuta kuvaajaa kuin sana iPad.

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Menimme kuudennesta sukupolvesta seitsemänteen sukupolveen. Suurin ero siinä on, että se muuttui 9,7 tuumasta 10,2 tuumaan. Joten se on hieman enemmän näyttöä, hieman ohuempi kehys. He päivittivät sirun, mutta he päivittivät sirun 10:een, se on A10, kun taas iPad Air on A12 ja iPad Pro on A12 X. Pohjimmiltaan he pitivät hinnan, tämä on pohja, tässä kaikki... Hinnat auttavat selventämään tätä, ja yritän löytää muistiinpanojani, jotta voin varmistaa, että minulla on kaikki tämä oikein. He korottivat hintaa. Seitsemännen sukupolven iPadin hinta on siis 329. He pitivät hintansa samana. Se on 450 iPad Airille ja 799 iPad Prolle.

Donna Cleveland: Ja hinta 329, se on sama hinta kuin kuudennen sukupolven iPad, kun se myös ilmestyi.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: Ja heillä on tämän uuden iPadin koulutushinta, joka on 299. Jos olet opiskelija tai opettaja, olet oikeutettu hintaan 299. Minulla on kuudennen sukupolven iPad. Tilasin sen, koska se on niin paljon halvempi kuin iPad Pro ja halusin iPadin. Minun on sanottava, että näyttö ei ole kovin vaikuttava, kun olet tottunut todella mukavaan iPad Pron näyttöön tai jos sinulla on iPhone X tai uudempi, huomaat eron. Mutta he sanoivat tämänpäiväisen ilmoituksen yhteydessä, että he panivat jonkin verran työtä näyttöön. Se tulee olemaan parempi kuin minulla oleva iPad, mutta se ei ole OLED, eikä myöskään iPad Pro, mutta se ei ole yhtä hyvä näyttö kuin iPad Pro.

David Averbach: Se on todella budjettivaihtoehto, ja se on silti erinomainen laite, mutta on vaikea selvittää tarkalleen, kenen pitäisi ostaa se, koska iPadit eivät todellakaan tarvitse niitä. Kaikilla on tällä hetkellä lähes jokaisella älypuhelin ja tietokone. En usko, että iPadit voivat korvata tietokoneita. Joten luulen silti, että jos olet koulussa tai jos olet työelämässä, tarvitset silti luultavasti tietokoneen.

David Averbach: iPad on kuin luksustuote, mutta ostat halvimman ja halvimman version. luksustuote ja siinä on hitaampi prosessori, se ei toimi uudella Applen kynällä, siinä ei ole Face ID: tä -

Donna Cleveland: Se toimii alkuperäisen Applen kanssa [crosstalk 00:28:43], mutta ei uuden kanssa.

David Averbach: Joo, eikä uusi. Siinä ei ole Face ID: tä, se on kosketustunnus. Tämä on siis kritiikkini, mutta istun tässä ja katson Halia, jolla on Pro ja tiedän, että rakastat...

Hal Goldstein: No ei, ensinnäkin olen hieman hämmentynyt. [crosstalk 00:28:54] -

David Averbach: Okei.

Hal Goldstein: Ja Pro, ajattelin, että siellä on kaksi Proa.

David Averbach: On.

Donna Cleveland: On, kyllä.

David Averbach: Joo, hyvä puhelu. Siellä on 11 tuuman Pro ja 12,9 tuuman Pro.

Hal Goldstein: Voi, okei.

David Averbach: Joo. Niin pahoillani siitä. Minulla on 11 tuuman Pro ja unohdan aina, että 12,9 tuuman Pro on olemassa.

Hal Goldstein: Itse asiassa tämä on iPad Pron toinen versio, joten se on edelleen 9.7, vaikka se, joka minulla on täällä [crosstalk 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal osoittaa iPadia, jota hän katselee juuri nyt, joo.

Hal Goldstein: Niin, et ehkä näe. Ostin itse asiassa uuden iPad Pro 12:n, mikä se sitten onkaan -

David Averbach: Piste 9 tuumaa, joo.

Hal Goldstein: 12.9, ja myyn sen eBayssa.

David Averbach: Voi, jos joku siellä haluaa sen nyt...

Hal Goldstein: Juuri niin.

David Averbach: Miten niin? Miksi et pidä siitä?

Hal Goldstein: Rakastan tätä. Tämä on oikea muototekijä.

David Averbach: Okei.

Hal Goldstein: Onko se 9.7 tai 10 tai... kaikki uudet iPadit, se on täydellinen iPadille.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Toinen oli hieman liian iso. En voinut käyttää sitä kannettavana tietokoneena, enkä tarvinnut näytön kokoa. Ja siksi en käyttänyt sitä.

David Averbach: Joten jos olisit, oletetaan, että joku varastaa kaikki iPadisi vain teeskennellä, ja sinun piti ostaa itsellesi uusi iPad.

Hal Goldstein: Haluaisin tehdä iPad Pro 10:n, olipa se mikä tahansa, 11.

David Averbach: Tekisitkö 11?

Hal Goldstein: Joo.

David Averbach: Joten pidät -

Hal Goldstein: Rakastan iPadia.

David Averbach: Pidät Prosta, lovesta ja Face ID: stä ja luulet, että se on ylimääräisen rahan arvoinen, et vain pidä todella suuresta muodosta?

Hal Goldstein: Oikein, oikein. Mutta mielestäni sisääntulo... En tiedä olenko täysin samaa mieltä kanssasi, ja se on mielenkiintoista, koska Apple sijoitti tämän uuden iPadin. Yksi heidän mielestään erittäin mielenkiintoisista asioista oli se, että yksi ensimmäisistä dioista oli sen vertaaminen kannettaviin tietokoneisiin.

David Averbach: Joo. He tekevät aina niin, he tekevät aina niin.

Hal Goldstein: Ja sitten he puhuivat iPadista, uusista ominaisuuksista ja uudesta iOS: stä iPad OS: lle, joten uskon, että monet ihmiset eivät todellakaan tarvitse kaikkia todellisia kannettavan tietokoneen ominaisuuksia, he todella voisivat tehdä kaikki tietokonetarpeensa iPadilla, varsinkin nyt kun uusi iPad tukee... Miksi kutsut? Älykäs kansi näppäimistöllä. Mielestäni se on hyvä lähtötason tuote opiskelijoille ja monille aikuisille, joiden tiedän, etteivät todellakaan tarvitse sellaista työpöytätehoa ja työpöytäsovelluksia, jotka -

David Averbach: Saatat olla oikeassa, ja sanon, että olen käynyt vähän sen jälkeen, kun olen käyttänyt näppäimistöä iPadissa, koska se auttaa paljon. Voit tehdä monia pikanäppäimiä. Suurin valitukseni sen suhteen on kuitenkin se, että ensinnäkin sinulla ei ole hiirtä, ja toiseksi sinulla ei ole todellista työpöytäkokemusta, jossa sinulla on päällekkäisiä ikkunoita -

Hal Goldstein: Olen täysin samaa mieltä. Minulle se on yksi syistä, miksi palautin tuon 12 [crosstalk 00:31:32] -

David Averbach: Kyllä, se tekee minut hulluksi.

Hal Goldstein: Mutta monille ihmisille, joilla ei ehkä ole niitä kehittyneitä tarpeita, joita meillä saattaa olla, se voi olla hyvin [kuulumaton 00:31:41]. He pääsevät Applen ekosysteemiin, ja sitten heillä on opiskelijaversio 299:lle [crosstalk 00:31:48] -

David Averbach: 299, joo.

Hal Goldstein: Koulutus.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Se voisi olla hyvä vaihtoehto monille ihmisille.

David Averbach: Joo. Luulen, että olet oikeassa, koska puhun ehdottomasti ystävilleni, jotka eivät ole intohimoisia tekniikasta ja he harkitsevat tabletin hankkimista ja He etsivät joitain Android-aloitustason tablet-laitteita ja ne maksavat 200 dollaria. Minun on vaikea saada heidät käyttämään 799 tai 999 uusimpaan huippuhintaan. iPad. Minulle se on vain niin paljon parempi, että minun on vaikea olla tekemättä sitä, mutta olen samaa mieltä, että siellä on paikka Applen kokoonpano lähtötason tabletille, koska Androidilla on niin halpoja tabletteja, joissa on edelleen kunnollisia tiedot.

Donna Cleveland: Mielestäni se on järkevä ostos lapsille, koska monet ihmiset epäröivät ostaa lapsensa iPhonen joka tapauksessa, koska he eivät halua, että heillä on aina laitteita mukana, mutta tällä tavalla he voivat käyttää sitä koulussa tai voivat silti käyttää sitä lähettääkseen tekstiviestejä ystävilleen tai FaceTimeen tai vastaaviin, mutta heillä ei ole ollenkaan puhelinta mukanaan ajat.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Se on vaihtoehto. Mutta joo, en henkilökohtaisesti ollut kovin innoissani tästä iPadista. Luulen, että jos minulla ei olisi viime vuoden iPadia, voisin olla kiinnostunut siitä.

David Averbach: Mutta sinulla on paljon ostajan katumusta tuosta iPadista, eikö niin?

Donna Cleveland: Käytän vähän, ja osa siitä on se, että en yleensä käytä iPadeja niin paljon, enkä tiedä, vaikka minulla olisi Pro, muuttaisiko se asiaa.

David Averbach: Voi, okei. Mutta alun perin sinua ärsytti, ettet saanut Prota, ja nyt olet tavallaan, ehkä et vain ole iPad-ihminen?

Donna Cleveland: Joo, siellä olen enemmän. Joo.

David Averbach: Okei.

Hal Goldstein: Muuten, yksi ominaisuus, josta pidin myös tässä uudessa lähtötasossa, on se, että se tukee luullakseni peukaloasemaa.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Ja tämä tarkoittaa, että voit helposti siirtää kuvia ja muita asioita, mikä on muuten todella tuskaa.

David Averbach: Joo. Ja nyt se on mielenkiintoista, koska Pro lisäsi USB C -liittimen kevennyspistokkeen sijaan tukemaan kaikenlaisia ​​eri toimintoja, mukaan lukien peukaloasema. Mutta he pitivät sitä salamaporttina, mutta he sanoivat, että se tukee tyhmiä asemia, mikä oli mielestäni todella mielenkiintoista.

Donna Cleveland: Joo, siitä on tulossa monimutkainen kokoonpano.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Siinä on kosketustunnus, emme maininneet sitä, se ei ole Face ID, tai ehkä teimme. Haluatko jakaa kyselyn tulokset?

David Averbach: Joo, mene eteenpäin.

Hal Goldstein: Ja muuten on yksi toinen iPad, jonka olet ehkä unohtanut, Mini.

David Averbach: Voi, Mini, joo. En edes katsonut Minin teknisiä tietoja. Unohdin sen.

Hal Goldstein: Joo.

Donna Cleveland: Joten 45 % sanoi, että he suosivat iPad Prota, 35 %:lla on vanhempi iPad, eivätkä he halua päivittää ollenkaan, 20 %:lla on vanhempi laite, eivätkä he halua päivittää. Odota. Voi, en halua päivittää. En ole varma.

David Averbach: Joo, en tiedä mikä on pohjajuttu. Tajusit sen.

Donna Cleveland: Joo. Tämä tarkoittaa, että kukaan ei halua saada tätä [kuulumaton 00:34:36].

David Averbach: Ei, ei, ei, ei. 35 %:lla on vanhempi... Odota, ei, näen ongelman. Joo. Anteeksi, kirjoitin tämän nopeasti. Kuten olemme pari kertaa sanoneet, päivä on ollut pitkä.

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: 25 %:lla on vanhempi laite ja he haluavat päivittää.

Donna Cleveland: Voi, okei.

David Averbach: Puuttuva asia oli se, että melkein kukaan ei olisi koskaan ostanut iPadia ja näki tämän ja ajatteli: "Haluan ostaa sen." Luulen, että yleisömme vääristää osan siitä, koska olemme innostuneita yleisöä ja luulen, että 84 prosentilla teistä kaikilla on iPad, joten se vääristää tiedot. Emme ole kuin tavallinen kuluttajasi, jossa ihmiset, jotka yleensä rakastavat, ovat Apple-laitteita, ei yllättävää, mutta kyllä, joten useimmat ihmiset joko pitävät Prosta tai heillä on jonkinlainen vanhempi iPad, eivätkä ole kiinnostuneita 329-versiosta, mikä tekee järkeä.

David Averbach: Se on tavallaan, se on vaikeaa. Sinulla on oltava todella vanha iPad sanoaksesi: "Minun täytyy päivittää 329-versio."

Donna Cleveland: Joo, se on totta. Okei. Pitäisikö meidän mennä iPhoneen? Se on todella -

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: [ei kuulu 00:35:43].

David Averbach: Voi Apple-kello.

Donna Cleveland: Voi, Apple-kello. Kyllä, meidän pitäisi puhua myös Applen kellosta.

Hal Goldstein: Anteeksi.

Donna Cleveland: Joo, ei, olen iloinen, että otit asian esille.

Hal Goldstein: Siirrymme iPhoneen.

Donna Cleveland: Apple julkaisi Series 5 Apple Watchin, ja ominaisuus, josta olen eniten innoissani tässä on, että siinä on aina päällä oleva näyttö ja se tarkoittaa vain sitä, että kun käännät ranteesi poispäin itsestäsi, näyttösi pimenee säästääkseen akku. Mutta he ovat löytäneet tavan ohjelmiston ja laitteiston yhdistelmällä, jolla näyttösi on aina päällä heikentämättä akun käyttöikää ollenkaan. Tällä hetkellä se on 18 tuntia, joten voit selviytyä päivästä Apple-kellosi kanssa, jos olet onnekas ja et treenaa liikaa. Se oli mielestäni uuden Apple-kellon jännittävin ominaisuus. Siinä ei ole unenseurantaa, se oli yksi ominaisuuksista, jota odotimme ja toivoimme -

David Averbach: Joo, se on totta.

Donna Cleveland: Ei unen seurantaa. Oli villi huhu, jonka kuulimme huhuviestissä, joka toivoi kameraa Applen kelloon, emme myöskään nähneet sitä.

David Averbach: Toivominen on outo sana. Olen aina ajatellut, että Apple-kellon kamera vaikutti oudolta.

Donna Cleveland: Joo, se on totta. Se olisi vähän...

Hal Goldstein: Toinen ominaisuus oli kompassi.

David Averbach: Siellä on kompassi, joka näyttää olevan kunnossa. Se tuntui minusta ensin niin tyhmältä, ja sitten mietin sitä vähän kauemmin, ja miksi se on hyödyllinen, on navigoinnin kannalta. Voit käyttää... Koska se ohjaa sinut ja kertoo, mihin suuntaan olet, kun navigoit Apple-kellollasi.

David Averbach: Hal, onko sinulla muuten Apple-kello?

Hal Goldstein: Tässä se on.

David Averbach: Ai niin.

Hal Goldstein: [ei kuulu 00:37:13].

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Itse asiassa rakastan navigoimista Apple-kellollani. Se on kun kävelen, en kun ajon. Mutta kun kävelen ja navigoin Apple-kellollani, rakastan sitä, koska sinun ei tarvitse pitää puhelinta kasvosi edessä ja se vain napauttaa sinua ranteeseen, kun on aika kääntyä.. Mutta se on ärsyttävää, kun lähden liikkeelle ja yritän selvittää minne mennä, minun täytyy pitää puhelimeni ulos, jotta voin selvittää, mihin suuntaan olen menossa. Joten kompassin käyttäminen täällä, vaikka en melkein koskaan käytä kompassia, kuten vain kompassin toiminnassa, se auttaa todella navigoinnissa.

Donna Cleveland: Joo. Oliko Applen kellossa jotain muuta uutta? Pääasiat, joita ajattelen -

Hal Goldstein: Toinen asia oli vain se, että he tekivät suuren summan muodista ja että sitten voisi saada tuhat yhdistelmää kasvoja ja [crosstalk 00:38:01] -

Donna Cleveland: Keramiikka, keramiikka ja titaani ovat kaksi viimeistelyä, joita Series 4:ssä ei ollut.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Keramiikka heillä on ollut aiemmissa malleissa, titaani on täysin uusi asia. Mutta kyllä, ne ovat kalliimpia Apple-kelloja. Olen aina saanut henkilökohtaisesti urheilun perusviivan.

David Averbach: Oletko kiinnostunut jostakin kalliimmasta pinnasta?

Donna Cleveland: Ei.

David Averbach: Minusta se on niin tyhmää. Minusta tuntuu, ettet pysty, olen pahoillani ihmiset, mutta et voi saada Apple-kelloa näyttämään tyylikkäältä, joten miksi kuluttaa kaikki rahat? Hyväksy vain, että se on mukavan näköinen elektroninen laite tyylikkään kellon sijaan, ja valitse halvempi. Minä tein... Minulla on ongelmia muistiinpanojeni kanssa. Kirjoitin hinnat ylös. Ovatko he siellä?

Donna Cleveland: En tiedä. He menivät kaikki sekaisin.

Hal Goldstein: 399 oli lähtötaso ja sitten heidän Series 3 -sarjansa, jonka voit ostaa 199:lla.

David Averbach: Okei. 399, 199 sarjalle 3.

Donna Cleveland: Se on siis sama lähtöhinta kuin viime vuosina.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Olin todella pettynyt, koska missasin ne neljä. Ostin kolme, ja niissä neljässä oli joitain terveysominaisuuksia, ja sitten toivoin, että niillä olisi enemmän terveysominaisuuksia, mutta ei ollut, luulen, että odotan vielä vuoden.

David Averbach: Neljä oli Applen puolustukseksi melko merkittävä päivitys. Se oli ohuempi, suurempi näyttö, ja siinä oli paljon upeita terveysominaisuuksia. Joten on järkevää, että tämä vuosi ei ollut niin suuri ero. Olen myös innoissani aina päällä olevasta näytöstä, koska kun katson kelloani, se ei joskus käynnisty heti, mikä on todella ärsyttävää. Ja niinpä aina päällä oleva, tuntuu mukavalta, mutta olen muuten samaa mieltä, että ainoa asia, jota emme kaipaa, oli, että heillä on, se on kuin äänianturi. Se ilmoittaa sinulle, jos ympärilläsi on liian kova ääni, mikä vaikuttaa oudolta. Tuntuu kuin tietäisin, kun ympärilläni on kovaa ääntä, Apple!

Donna Cleveland: Tiedän.

Hal Goldstein: He puhuivat tutkimuksesta, josta pidin.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Tiedätkö, että he käyttävät tietoja, joita ihmiset voivat tehdä vapaaehtoistyönä, ja pidin siitä paljon. Kerron sinulle yhden asian, josta en pitänyt, vain sen, miten he sen esittivät. Koska ensimmäinen pieni esikatselu siitä kertoi, miten, tiedän, että tämä saattaa kuulostaa oudolta varsinkin vanhana kaverina, mutta siitä, kuinka iWatch pelasti ihmisten hengen.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Se oli niin pelkopohjaista, koko juttu. Sinun täytyy hankkia iWatch ja se pelastaa henkesi, mikä oli tavallaan viesti ja tarvitset sellaisen. En vain pidä sellaisesta markkinoinnista. Jollain tapaa se on mielestäni... he voisivat sanoa saman asian, mutta he eivät saa sitä tavalla, jolla he sen esittivät. Joten olin hieman hukassa, mutta se ei vain tuntunut siltä, ​​mitä haluaisin Applen suhteen, käsitykseni Applesta.

David Averbach: Olen puoliksi samaa mieltä kanssasi. Voin ymmärtää, että jos olet Apple, teet tavallisen tapaan teknisiä laitteita, jotka ovat melko huippuluokan ja kalliita, ja tässä olet kuin, teimme laitteen, joka säästää ihmisten henkiä. Ymmärrän samanlaisen halun kertoa ihmisille siitä, ja kuten monet ihmiset todella hyötyvät niistä [crosstalk 00:41:09] -

Hal Goldstein: Joo, ja minä olisin yksi niistä ihmisistä, mutta juuri sellaisena kuin se esitettiin, sanoin sen luultavasti mukavammaksi kuin he pelastivat ihmishenkiä. Se vain laittoi sinuun Jumalan pelon ostaaksesi yhden näistä asioista. Heillä on näitä tarinoita siitä, kuinka se pelasti heidän henkensä tai heidän sydämensä syke nousi ja kaikesta muusta, ja minä näen sen ja se on erittäin hieno asia, mutta vain vähän hieman näkökulmasta, koska kun markkinoit jotain, voit markkinoida joko pyrkimystä tai pelkopohjaista, enkä vain pitänyt heidän pelkoon perustuvasta tapa.

David Averbach: Olen myös kanssasi samaa mieltä, että minusta tuntuu, että he kamppailevat löytääkseen arvoaseman ja määritelläkseen selkeästi. Kuten syyt, miksi rakastan Apple-kelloani, ja ehkä tämä johtuu siitä, että olen nuorempi henkilö, eivät niinkään terveyteen liittyvät ominaisuudet. Pidän kuntoseurannasta ja pidän siitä, että sen avulla voin pitää puhelimeni enemmän taskussani ja pääsen nopeaan vuorovaikutukseen ilmoitusten kanssa vain katsomalla ranteeni. Ja se on yksi niistä asioista, joissa kun sinulla on se, ihmiset, joilla tiedän, että heillä on Applen kelloja, rakastavat niitä suurimmaksi osaksi. sitten ihmiset, jotka eivät ymmärrä, miksi tarvitset sellaisen, ja mielestäni Apple ei tee hyvää työtä selkeästi että.

David Averbach: Ja useimmat ihmiset, jotka tiedän, ostavat Apple-kelloja, paitsi ne, joilla on paljon Tietyt terveysolosuhteet seurannassa, tekevät sen suurelta osin siksi, että se on tekninen laite, ei terveys laite.

Donna Cleveland: Joo. Viime vuonna Series 4:ssä he julkaisivat todella hienon ominaisuuden, jonka avulla voit laittaa sormesi Digital Crown ja se mittaa sykkeesi ja kertoo, onko sinulla epäsäännöllinen syke, ja se on mielestäni vain... Se sai minut todella haluamaan vanhemmilleni ja isoäidilleni sellaisen, se myös kiinnitti huomioni, ehkä sinä haluat saada sellaisen, mutta mielestäni se ei ole... En ole koskaan käyttänyt tätä ominaisuutta tai kokeilin sitä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran vain nähdäkseni, millainen se on, ja uskon, että monet ihmiset kaatuvat. tähän kategoriaan, kuten sanot, se ei oikeastaan ​​ole niin arkipäivää, ellei sinulla ole sydänsairaus, josta olet huolissasi. noin.

Hal Goldstein: No, mielestäni se on ikäkysymys. Sanottuani kaiken, mitä olen sanonut, se oli minulle tehokasta markkinointia, koska ajattelen: "No, miksi en haluaisi sen varoittavan minua?" Te ette ajattele kuolevaisuuttanne niin paljon kuin minä.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Ajattelen sitä.

Hal Goldstein: Se on erilainen ajattelutapa, luota minuun.

Donna Cleveland: Joo, joo, joo, joo. Ei, uskon sinua.

David Averbach: Voinko kertoa teille, mikä on suosikkini Apple-kellon ominaisuus? Se kuulostaa niin tyhmältä, mutta se on tosiasia, että voin pingata iPhoneni niin, että jos kadotan iPhoneni, käytän Apple-kelloa löytääkseni iPhoneni. Ei ole niin, että ostan Apple-kellon nimenomaan sitä varten, mutta nuo pienet Apple-kellon ominaisuudet tekevät Apple-kellosta loistavan. En ole koskaan yhdessäkään Applen ilmoituksessa kuullut Applen puhuvan tästä ominaisuudesta. He eivät puhu pienistä tavoista, joilla Apple-kello parantaa elämääsi.

Hal Goldstein: Joo.

Donna Cleveland: Joo. Se on totta. Haluan... Toinen mainittava asia, en usko, että teimme iPadin kanssa, on se, että voit ennakkotilata sekä Apple-kellon että iPadin perjantaista alkaen.

David Averbach: Okei, kyllä.

Donna Cleveland: Ja sitten he alkavat toimittaa 30. syyskuuta.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: Luulen, että se on pitkälti Apple-kellon kohdalla. Ei ollut paljon erilaista. Muoto on sama, heillä on kuten sanoimme titaania ja keramiikkaa, jos haluat käyttää paljon rahaa Apple-kellon kanssa.

David Averbach: Mainitsen yhden asian, että saimme julkaisupäivät ei vain iOS 13:lle vaan iPad OS: lle, joka on uusi käyttöjärjestelmä vain iPadille, ja joka ilmestyy 30.

Donna Cleveland: Voi, eikö se ollut 19.?

David Averbach: Ei, olen melko varma, että Sara sanoi, että iOS 13 julkaistaan ​​19. päivänä.

Donna Cleveland: Okei. Joo.

David Averbach: Mutta iPad OS julkaistaan ​​30. päivänä, mikä on hauskaa, koska se on itse asiassa täydellinen laita yksi ylimääräinen pistoke luokallemme, koska se on iOS 13 -kurssimme viimeinen oppitunti, iPad OS.

Donna Cleveland: Siistiä.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Joo. Selvä, puhutaanpa uusista iPhoneista. Apple julkaisi iPhone 11:n, iPhone 11 Pron ja iPhone 11 Pro Maxin. Ensimmäinen asia, josta haluamme puhua tämän kanssa, ovat nimet.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: Olemme spekuloineet tästä jonkin aikaa ja se on vähän... Apple on ollut hieman oudossa tilanteessa siitä lähtien, kun he julkaisivat iPhone X: n. Apple juhli iPhonen 10-vuotisjuhlavuotta, joten he siirtyivät suoraan iPhone 8:sta iPhone X: ään. Joten iPhone 9:ää ei koskaan ollut.

David Averbach: Joo, kommentoimme sitä.

Donna Cleveland: Viime vuonna mietimme todella, mihin Apple aikoo mennä sieltä, mutta -

David Averbach: No, ja sitten iPhone X oli tietysti roomalainen numero X, joten kutsuimme vain iPhone X: ksi.

Donna Cleveland: Ja nyt Apple 11:n kanssa palasi. Siellä ei ole roomalaista numeroa.

David Averbach: Luulen, että lyhyt analyysini tästä on, että mielestäni Apple teki sen tällä kertaa oikein, mutta silti on niin paljon hämmennystä, koska he sotsivat sen niin pahasti aiemmin. Koska mielestäni he tekivät hyvää parilla tavalla, ensinnäkin, joten vain selittääkseni nopeasti. Meillä on iPhone 11, joka on iPhone XR: n luonnollinen seuraaja. Se on iPhonen halvin malli. Se on hyvin verrattavissa iPhone XR: n ominaisuuksiin. Sitten heillä on iPhone 11 Pro, joka olisi ollut iPhone 11 S, se on eräänlainen luonnollinen seuraaja, ja sitten heillä on iPhone 11 Pro Max, joka on iPhone XS Max.

David Averbach: Mistä pidän siinä -

Donna Cleveland: Se teki asian niin selväksi, David. [crosstalk 00:46:46] -

David Averbach: Tiedän, eikö? Kaikki saavat sen nyt. Tässä on se mukavaa, ja uskon, että edetessämme olemme vähemmän hämmentyneitä, koska jos astuit jonkun luo, joka ei ollut koskaan kuullut Applesta ja sanoisi: "Minulla on iPhone XR ja iPhone XS. Kumman haluat? Kumpi on parempi?" Kukaan ei tiedä. Ne ovat vain satunnaisia ​​lukuja, eivätkä ne kirjaimellisesti edes tarkoita mitään.

Donna Cleveland: Joo. Minulla on kaksi iPhone XR: n ystävää, joista he eivät vain tiedä. Kuten mitä [kuulumaton 00:47:10]. He sanovat: "Luulen, että se on yksi niistä 10:stä."

David Averbach: Joo. Jos taas kävelisit jonkun luo ja sanoit: "Minulla on iPhone 11 ja minulla on iPhone 11 Pro, kumman haluat?" Sinun ei tarvitse olla kuullut iPhonesta tietääksesi, että iPhone 11 Pro on paremmin.

Donna Cleveland: Joo.

David Averbach: Pro on itsestään selvä sana, kun taas R ja S eivät ole ollenkaan selittäviä.

Donna Cleveland: Olen samaa mieltä. Ja sitten Max, joka meillä on ollut jo jonkin aikaa, joten olemme tottuneet siihen, että olemme vain isompia.

David Averbach: Joo. Ja niin luulen, ja meillä on nyt yhtenäinen, jokseenkin yhtenäinen nimirakenne Macin, iPadin ja iPhone, koska meillä on iPad Pro iPadissa ja sitten meillä on MacBook, mutta joka tapauksessa sen käyttö on helppoa.

Donna Cleveland: Pro-sarja on nyt yhtenäinen Mac-, iPad- ja iPhone-tietokoneissa.

David Averbach: Sanon, että niin kauan kuin kritisoimme Applen nimiä, Air heittää jakoavaimen iPadille ja MacBookille, ja erityisesti MacBookille, mielestäni ne ovat nyt muuttuneet. Mutta jonkin aikaa heillä oli MacBook, MacBook Air ja MacBook Pro, mutta MacBook oli ohuempi ja kevyempi kuin MacBook Air.

Donna Cleveland: Joo, katastrofi.

David Averbach: Siinä ei ollut mitään järkeä. Okei, se on kaikki mitä minulla on sanottavana nimeämisessä. Onko teillä muuta sanottavaa nimeämisessä ennen kuin jatkamme?

Hal Goldstein: Ei.

Donna Cleveland: Luulen, että asia, joka yllätti minut, on se, että luulin aluksi, että iPhone 11, joka perustuu huhuihin, tulee olemaan iPhone XS: n seuraaja. Joten se oli kuin mukava puhelin, joka ei ollut valtava.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Joten hämmentyin, kun he alkoivat puhua ominaisuuksista. Olin kuin "Voi tämä on heidän budjettipuhelimensa", koska siinä ei ollut OLED-näyttöä ja kaikkea muuta. Kaiken kaikkiaan uskon, että se on hyvä asia, vaikka mikä tahansa on heidän perusmallinsa kaltainen, nimeen ei liity ylimääräisiä asioita. Joten kuten oletettavasti se olisi kuin iPhone 12 seuraavaksi, en tiedä.

David Averbach: Joo. Toinen miinus... Joo, se on toinen asia, lisätäänkö S? Tuleeko siitä S Pro? Toinen huono puoli Pro-sanan käyttämisessä MacBook- ja iPad-linjoille, sana Pro tarkoittaa itse asiassa ammattilaisille yleensä ja huonosti. Phil Schillerin täytyi nousta ylös ja selittää, että vaikka kutsumme sitä ammattilaiseksi, mutta todellisuudessa sinun ei tarvitse olla ammattilainen käyttääksesi sitä, koska esim. -

Hal Goldstein: [ei kuulu 00:49:23].

David Averbach: Joo. Minulle se on kuin jokaiselle, joka haluaa kuluttaa enemmän iPhoneen, tämä on puhelin sinua varten.

Donna Cleveland: Joo. Vaikka sanonkin yhden asian, on se, että toivon Applen luopuvan S-päivityksistä, koska uskon, että varsinkin nyt, kun heillä on Pro ja Max sekoitus, siitä tulee todella sanallista. Yleensä Apple on aiemmin tehnyt kuin uusi numero ja sitten välillä vuosi he tekivät S-version missä ne eivät muuttaisi iPhonen ulkoasua paljoa, mutta ne päivittäisivät prosessorin ja muutamia muita asioita. Joten se olisi kuin meillä on ollut aiemmin, iPhone 7, 7S ja sitten iPhone 8. Toivon, että he vain jättävät sen ja tekevät vain iPhone 11:n ja ensi vuonna iPhone 12:n, koska muuten siitä tulee liikaa suupalaa.

David Averbach: Joo, olen samaa mieltä. Ja varsinkin kun puhelimet kypsyvät, muutokset ovat tavallaan vähitellen joka vuosi. Heillä ei ole enää suuria muutoksia.

Hal Goldstein: Mitä sitten iPhone 11:lle kuuluu? Mikä on -

David Averbach: Joo, mennään asiaan. Okei. Nimet riittää.

Donna Cleveland: Aion antaa sinulle nopean yleiskatsauksen iPhone 11:n, 11 Pron ja 11 Pro Maxin eri ominaisuuksista, ja sitten punnitaan kaikki laitteet, kuten mitä ajattelemme niistä.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: iPhone 11, se alkaa 699:stä. Siinä on kaksoiskamera, joten se sisältää ultralaajakulmakameran ja laajakulmakameran. Siinä on 6,1 tuuman näyttö, joten se on sama näyttökoko kuin XR, joten se on hieman suurempi kuin iPhone X ja XS, jotka ovat 5,6 tuuman näyttö, haluan sanoa, jotain sellaista. Siinä on LCD-näyttö, joten siinä ei ole todella, todella hienoa huippuluokan näyttöä, johon olet tottunut. Jos sinulla on jopa X tai XS vaikka he sanovat sen olevan jokin erityinen verkkokalvoversio, mutta se ei silti ole yhtä hyvä, ja sen akun kesto on tunnin pidempi kuin XR. Joten saat todella hienon kameran tällä. Saat paljon kameran ominaisuuksia, joita saisit Prolla ja Pro Maxilla, miinus pari asiaa, mutta sanoisin suurimmat asiat, jotka menetät, ovat OLED-näyttö, etkä saa kolminkertaista kameraa, joka toinen on. IPhone 11:ssä on myös A13 Bionic -siru. Tämä on iPhone 11:n lopputulos.

Donna Cleveland: Nyt iPhone 11 Pro ja Pro Max, ero on todellakin siinä, että siinä on OLED-näyttö ja se on paranneltu aiemmasta XS: stä. Se tulee olemaan kirkkaampi ja tehokkaampi kuin XS-näyttö oli. Siinä on kolminkertainen kamera, joten siinä on ultralaajakulmakamera, telekamera, joka tekee muotokuvatilassa ja tekee myös erityisen optisen zoomin, 2X optisen zoomin ja sitten laajakulmakameran, joka on vain tavallinen kamera. Molemmissa on A13-siru. Prossa ja Pro Maxissa on tällainen mukava mattalasinen takapinta ja se on kovempaa lasia, joka ilmeisesti kuten Hal sanoi, voit pudottaa sen ja se on kunnossa. Minä en tiedä.

David Averbach: En usko siihen.

Donna Cleveland: En suosittele, että jos olet tuhlaanut tätä tuhannen dollarin puhelinta, yrität pudottaa sen nähdäksesi mitä tapahtuu.

Hal Goldstein: Muuten, he sanoivat saman asian myös 11:stä, että voit jättää sen.

Donna Cleveland: Okei.

David Averbach: Kyllä, ne ovat kaikki pudotettavissa.

Hal Goldstein: Joo.

Donna Cleveland: Ne ovat kaikki pudotettavissa, joo. 11 Pro alkaa 999:stä tai kutsukaamme sitä miksi se on, 1000 dollaria. Pro Max alkaa 1099:stä. Kuten Apple-kellon ja iPadin, voit ennakkotilata tästä perjantaista, eli 13. syyskuuta, ja tämä lähetetään 20. syyskuuta, mikä on erilainen kuin muut, joten se on hyvä tietää.

David Averbach: Ensinnäkin ennakkotilauksen suhteen, he olivat vaihtaneet sen kello 5.00 Tyynenmeren normaaliaikaan, mistä olen todella innoissani, koska se on kello 7.00 Keski-aikaa. [crosstalk 00:53:10] heräämme melko normaaliin aikaan, mikä on mahtavaa.

David Averbach: Puretaan nämä kamerat vielä kerran nopeasti, koska ne ovat mahtavia hämmentävää ja luulen hämmentääkseni teitä kaikkia vielä enemmän, aion puhua XR: stä hetken ja XS.

Hal Goldstein: Yksi asia, on joitain muita ominaisuuksia, jotka he kävivät läpi todella nopeasti, mutta jotka olivat minulle todella tärkeitä.

David Averbach: Okei. Kuunnellaan niitä ennen kuin rikon kamerat.

Hal Goldstein: Joo, ja ne näyttivät olevan molemmissa koneissa.

David Averbach: Okei.

Hal Goldstein: Joten ammattilaiset ja 11. Ensinnäkin ne ovat pudotettavia, mistä pidin. Se, että se on vedenkestävämpi, pölynkestävämpi, mainitsit tunnin parannuksen. Prossa he sanoivat jotain neljän ja viiden tunnin akun parannusta.

Donna Cleveland: Ai niin. En maininnut sitä [crosstalk 00:54:01]. Se on vain yhden tunnin parannus 11:ssä ja neljästä viiteen tuntiin parannus.

Hal Goldstein: Ja sitten toinen asia, josta pidin, on se, että he sanoivat nopeamman Face ID: n, jossa on enemmän kulmia molemmille, ja minulle se on... Se on minusta hauskaa, ne pienet asiat ovat minulle todella tärkeitä.

David Averbach: Joo, ja olen täysin samaa mieltä. Ajattelen yleisesti, mistä kommentaattorit puhuvat uusista puhelimista tai pitävät Applen tuomista hulluista uusista ominaisuuksista mutta yleensä se, mitä ihmiset arvostavat uusissa puhelimissa niitä käyttäessään, ovat kaikki nämä pienet yksityiskohdat. Mitä nopeampi prosessori tekee suuren eron, sitä paremmalla akulla on suuri ero. Olin itse asiassa missannut Face ID: n laajemmat kulmat, ja se on mielestäni todella jännittävää.

Hal Goldstein: Joo. On jopa joitain muita asioita, heillä oli... Katsotaan. Parempi videonvakain, kun kuvaat niitä kaikkia. Heillä on jotain nimeltä Quick Take, joka tarkoittaa periaatteessa, että otat valokuvan ja voit napauttaa sitä ja yhtäkkiä se siirtyy videotilaan. He puhuivat... Ja katsotaanpa selfieitä tämän suhteen... No, puhut todennäköisesti laajasta videosta, joten puhut siitä. Ja luulen, että se on se niistä asioista, jotka minuun osuivat, että sitäkö minä haluan, vaikka ne vain menivät ohi niin nopeasti.

David Averbach: Ja kun vertailemme ja vertailemme, yksi tärkeimmistä asioista, jota sinun on mietittävä, on se, kuinka paljon välitän kamerasta? Ja näitä muitakin tekijöitä on mukava pohtia. Koska, kuten sanoit, uskon, että pidempi akun käyttöikä ja nopeampi prosessori palvelevat sinua todella hyvin, jos istut täällä ja mietit, ostatko uuden puhelimen vai et.

Hal Goldstein: Joo.

David Averbach: Okei. Rikotaan nämä kamerat todella nopeasti. Aloitan puhumalla viime vuoden puhelimista. XR: ssä oli yksi kamera, ja se oli vain tavallinen laajakulmakamera. Ja sitten XS: ssä oli kaksi kameraa, teleobjektiivi, joka on 2X optinen zoom ja sitten tavallinen laajakulma. Näin meillä oli viime vuonna.

Hal Goldstein: Voinko vain esittää kysymyksen?

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Entä selfiet? Onko se toinen kamera vai?

David Averbach: Selfie, etukamera, joka meillä oli myös viime vuonna, ja meillä on tänä vuonna. He lisäsivät tänä vuonna, että yritän olla pyörittämättä silmiäni, kun sanon tämän, slofies, joka on hidastettua kuvaa etukamerassa. En voi olla pyörittämättä silmiäni. Se vaikuttaa turhimmalta ominaisuudelta, jonka olen koskaan kuullut.

Donna Cleveland: Videoselfieitä hiuksissasi tuulessa.

David Averbach: Joo. Voi luoja. Okei. Joten tänä vuonna meillä on iPhone 11, joka on jälleen iPhone XR: n seuraaja, ja tässä puhelimessa on kaksi kameraa. XR: ssä oli yksi kamera, joka oli laajakulma. Tässä puhelimessa on laajakulma, mutta he lisäsivät siihen superlaajakulman. Ja sitten meillä on 11 Pro ja Pro Max. Jos muistat, iPhone 11 S: ssä oli kaksi kameraa, siinä oli laajakulma ja telekuvaus. Sanonko oikein?

Donna Cleveland: Mm-hmm (myönteinen).

David Averbach: Tässä on molemmat, tele- ja laajakulma, ja he lisäsivät superlaajakulman. Meillä on siis kolme kameraa, joissa oli ennen kaksi, ja sitten meillä on kaksi kameraa, joissa oli aiemmin yksi. Missä se on hämmentävää, miksi olin niin hämmentynyt, on iPhone 11, kun näin kaksi kameraa, oletin automaattisesti sen olevan telekuva, koska olen niin tottunut näkemään puhelimen kahdella kameralla, jossa on telekuva, mutta iPhonelle ei ole telekuvaa 11.

Donna Cleveland: 11, joo.

Hal Goldstein: Jälleen, telekuvaus on 2X.

David Averbach: Se on kaksinkertainen optinen zoom. Ja mikä tekee siitä niin arvokkaan, on kaksi asiaa. Ensinnäkin voit zoomata kuvanlaatua heikentämättä. Joten jos teet digitaalisen zoomin, periaatteessa heikennät kuvan laatua. Jos lähennät teleobjektiivilla, lähennät itse asiassa, aivan kuin käyttäisit enemmän kameran zoomausta, joten valokuvasi laatu on sama. Toinen asia -

Donna Cleveland: Jopa 2 kertaa.

David Averbach: Jopa kaksi kertaa, kiitos. Toinen asia on kuitenkin se, että voit silti käyttää muotokuvatilaa, ja muotokuvatila on yksi suosikkiominaisuuksistani. Käytän sitä niin paljon ja rakastan sitä.

Donna Cleveland: Muotokuvatila niille, jotka eivät tiedä, se sumentaa taustaa ja pitää etualan tarkennettuna tai kohteen tarkennettuna.

David Averbach: Ja luulen, että XR ja näin ollen 11 toimii kuin ohjelmistolla, tiedätkö tämän?

Donna Cleveland: Näytti siltä, ​​että kyllä, se teki sen ohjelmiston kanssa, mutta en ole siitä täysin selvä.

David Averbach: Heillä oli söpö valokuva koirasta, joka näytti [crosstalk 00:58:29] -

Donna Cleveland: Sumealla taustalla, kyllä.

David Averbach: Epäselvä tausta, ja se oli 11. Voit tehdä sen, mutta se ei ole niin hyvä, koska teet sen vain ohjelmistolla sen sijaan, että sinulla olisi objektiiveja. Joten joo, mielestäni se määrittelee kamerat, ja mielestäni se saa kaikki kolme puhelinta, meillä on eroja...

Donna Cleveland: Joo, kuten iPhone 11 Pro -sarjassa, saat lisäzoomauksen ja saat paremman muotokuvatilan, mutta ne toivat paljon hienoja uusia kameraominaisuuksia molempiin.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Hal, mainitsi osan heistä, mutta halusin mainita pari muuta. Yötila on sellainen, jota olemme odottaneet pitkään, ja se on hämärätilan ominaisuus joka auttaa kirkastamaan hämärässä olevia valokuvia, mikä on ollut Applen kameran suuri heikkous pitkään aika. Otimme tämän esiin huhuviestissämme. Toivomme todella tätä. Google Pixel -puhelimissa on ominaisuus nimeltä Night Sight ja Night Sight, olemme nähneet esittelyvideoita siitä ja oli uskomatonta, mitä he pystyivät tee joitakin näistä kuvista, jotka olisivat vain todella hämäriä ja hieman epäselviä ja miltä ne näyttävät todella laadukkailta kuvat. Olen todella innoissani voidessani verrata näitä laitteita, kun pääsemme käsiksi näihin laitteisiin, miten niitä verrataan Googlen Night Sightiin.

David Averbach: Ja erityisesti se, miten Night Sight toimii ja Googlen versio siitä toimii samalla tavalla, on se, että se käyttää niin sanottua laskennallista valokuvausta. Laskennallinen valokuvaus on todella mielenkiintoinen uusi ala, jota he käyttävät tekoälynä tai tekoälynä parantamaan kuvien laatua. Joten salaman käyttämisen sijaan, joka voi todella vaikuttaa valokuvan laatuun useilla negatiivisilla tavoilla, otat valokuvan hämärässä ja sitten periaatteessa sinulla on tekoäly katsoa sitä ja sanoa: "Miltä tämä näyttäisi, jos lisäisin valoa?" Ja se tekee sen tavalla, miltä se tuntuu taika. Kun näet nämä kuvat Google Pixelistä, tuntuu kuin se saa valokuvasi taianomaisesti näyttämään siltä, ​​että et ole enää hämärässä.

Hal Goldstein: Tiedät yhden mielenkiintoisen asian, on melkein harmi, että emme voi yhdistää Googlen ja Applen parasta, koska se, mitä Apple jatkoi. oliko heidän A13-sirunsa niin paljon muita edellä, ja se mahdollistaa nopeamman prosessoinnin heidän tekoälylleen ja koneoppimiselleen, sekä ymmärtämisen vuoksi Siri ja kuvankäsittely, kun taas Google näyttää olevan useita vuosia edellä todellisen algoritmin ja kapasiteetin, kykynsä suhteen AI.

David Averbach: Olen innoissani voidessani vertailla, koska tähän vuoteen asti olisin ollut kanssasi samaa mieltä ja uskon, että olet edelleen todennäköinen oikein, mutta toivon, että Apple otti kiinni ja he julkaisivat yhden muun ominaisuuden, joka on laskennallinen valokuvausominaisuus. Muistatko mitä kutsuttiin... Unohdin kirjoittaa sen ylös. Oli outo nimi. Sitä kutsuttiin -

Donna Cleveland: Voi, kirjoitin sen ylös. Se oli jotain syvää... Syvä fuusio. Syvä fuusio. Olin todella innoissani tästä.

David Averbach: Joo. Ja pohjimmiltaan hän kutsui laskennallista valokuvausta hullun tiedemiehen tai jotain vastaavaa, ja periaatteessa kuinka se toimii on sama asia kuin heikossa valaistuksessa paitsi että se tekee sen vain pikseli kerrallaan, ja mielestäni se kestää mitä?

Donna Cleveland: Yhdeksän valokuvaa, joo.

David Averbach: Yhdeksän kuvaa samaan aikaan ja käyttää sitten tekoälyä yhdistääkseen kaikki yhdeksän valokuvaa ja saada pikseliltä pikseliltä ne, jotka ovat laadukkaimpia. En tiedä tekoälystä tarpeeksi ymmärtääkseni sen yksityiskohtia, mutta se kuulosti todella jännittävältä.

Hal Goldstein: Ymmärsitkö, että he sanoivat, että ensimmäiset kahdeksan oli tehty ennen kuin suljit?

David Averbach: Joo, periaatteessa tämä on jotain, mitä Apple on tehnyt jonkin aikaa tai on rakentanut jonkin aikaa. iOS 13:ssa yleensä, kun otat valokuvan, se ottaa sen melkein välittömästi. Ja syy siihen on se, että kun valokuvasovellus on päällä, sitä käsitellään jatkuvasti taustalla ja valokuvien ottaminen, joten kun painat laukaisinta, se on jo valmis ottamaan kuvan ennen aika. Joten se on sellainen asia, johon he ovat pyrkineet iOS 13:n kanssa.

Hal Goldstein: Mahtavaa.

Donna Cleveland: Toinen ominaisuus, jonka todella halusin mainita, ovat ultralaajakulmakuvat, joita voit ottaa nyt. iPhone 11:ssä sekä Prossa ja Pro Maxissa on nyt Davidin mainitsema ultralaajakulmaobjektiivi, jonka avulla voit ottaa valokuvia ikään kuin vähän. pyyhkäisemällä, pienellä vaihdolla, jotta pääset ultralaajaan näkymään, ja se on jotain, jonka voit nähdä esimerkiksi pienellä läpinäkyvyydellä kummallakin puolella, siinä kulmassa saada valokuvasi, jos siirryt tähän tilaan, muuten voit pysyä vain tavallisessa laajakulmatilassa, ja se on todella siistiä sekä maisemakuvauksessa. omistaa...

Donna Cleveland: Videotuottajamme Ryanne sanoi, että se on todella hienoa, hän on halunnut jotain tällaista jo pitkään, koska et todellakaan mahdu niin paljon maisemaa kuin tavallisella kameralla haluaisi, ja he näyttivät myös todella hienon videoominaisuuden Tämä. Kuten voit vaihtaa edestakaisin leveän ja ultraleveän välillä kuvaaessasi videota, mikä saa sen näyttämään hienolta editointitehosteelta myös sisään ja ulos liikkumiseen. Ja joo, onko muuta lisättävää ultraleveästä? Minusta se oli aika iso.

David Averbach: Mielestäni video on mukava lisätä, että voit käyttää ultralaajaa. He tekivät sen myös niin, että voit muokata videoita kamerasovelluksessa, jotta voit itse asiassa säätää värejä ja kylläisyyttä ja vastaavaa videolle, mikä on yksi niistä ominaisuuksista, jotka kun he ilmoittivat, että voit tehdä sen, se sai minut heti vihaiseksi, etten ole pystynyt tekemään sitä koko tämän ajan, koska on niin monta kertaa, että otat hieno video ja se on vain vähän hämärässä ja olet vain kuin "No, harmi, että video on pilalla." Ja nyt olen kuin: "Odota, minun pitäisi pystyä säätämään sitä aivan kuten a kuva."

Donna Cleveland: Samoin minäkin koin slofit. Olen kuin: "Miksi minulla ei ole ollut tätä kaikkiin näihin vuosiin?"

David Averbach: Joo, missä slofit ovat olleet koko elämäni?

Donna Cleveland: Joten joo, etukamera, se on edelleen seitsemän megapikseliä, mikä on se, mitä etukamera on ollut jonkin aikaa. Mutta he tekivät, mielestäni salama oli parempi sen kanssa, ja sitten voit tehdä näitä hidastettuja selfieitä.

David Averbach: Kyllä.

Donna Cleveland: En taaskaan ole innoissani, mutta ehkä jotkut ihmiset ovat. Tämä on melko pitkälti kameraerojen hajoamista, ja se on mielestäni suurin muutos uusien iPhonejen kanssa. Luultavasti meidän pitäisi puhua hieman A13 Bionic -sirusta ja sen merkityksestä. Toinen asia, jonka haluan mainita, ovat huhut, joita emme saaneet, on käänteinen langaton lataus. Se oli yksi suurimmista huhuista, luulimme, että voit ladata muut iPhonet tai AirPodit uudesta iPhonestasi. Se ei ole asia, jota tapahtuu. Olen innoissani Prosta ja Pro Maxista, koska ne toimitetaan pikalatauksella.

David Averbach: Voi, kyllä.

Donna Cleveland: Tämä tarkoittaa, että salaman USB-kaapelin sijaan se on Lightning to USB C -kaapeli ja USB C -seinäsovitin, jonka avulla voit ladata iPhonesi noin puolessa tunnissa, ja se on siinä mahtava.

David Averbach: Ja toisessa puhelimessa, iPhone XS: ssä, oli nopea lataus, mutta kaapeli ja seinäsovitin piti ostaa erikseen, mitä useimmat ihmiset eivät joko tienneet tai eivät vaivautuneet tekemään.

Donna Cleveland: Joo. Vasta äskettäin olemme iPhone Lifessa alkaneet käyttää kolmannen osapuolen pikalatauslaitteita.

David Averbach: Joo, ja nyt se toimitetaan sen mukana. Tämä tarkoittaa, että melkein jokaisella on pikalatauksen ylellisyys, ja sillä on todella merkitystä.

Donna Cleveland: Se on hullua, joo.

David Averbach: Se vie paljon stressiä, kuten akun hallinta, kun voit ladata puhelimesi puolessa tunnissa.

Donna Cleveland: Mikä oli yleinen huomiosi uusista iPhoneista, Hal?

Hal Goldstein: No, kerron teille, oli yksi toinen ilmoitus ja toivon, että jotenkin voi hyödyntää, ja se oli, se oli hyvin lyhyt asia Applen vähittäiskaupan [crosstalk 01:06:02] -

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Onko sinulla vaihto-ohjelma, ja ottavatko he vastaan ​​XS Maxin vaihto-ohjelman, jonka näyttö on murtunut? Ja jos he tekisivät, päivitäisin. Muuten odotan seuraavaa sukupolvea.

David Averbach: Joten sinulla on XS Max?

Hal Goldstein: Joo.

David Averbach: Etkä halunnut ostaa uutta puhelinta?

Hal Goldstein: Haluaisin, mutta [crosstalk 01:06:27] -

David Averbach: Niin paljon?

Hal Goldstein: No, en ole 1100 dollaria arvokkaampi. En tiedä mitä saan halkeilevalle näytölleni.

David Averbach: Joo. Joo.

Hal Goldstein: Joten se riippuu siitä, kuinka paljon he antavat minulle siitä, ja jos he antavat minulle tarpeeksi siihen, niin tekisin sen.

Donna Cleveland: No, tässä on toinen kysymys. Oletko yleensä joku, joka päivittää joka vuosi?

Hal Goldstein: Ei, olen yleensä joka toinen vuosi kaveri.

Donna Cleveland: Okei. Sanoisin, että se osoittaa itse asiassa kohtuullista kiinnostusta, jos ei ole tavallista päivittää joka vuosi.

Hal Goldstein: Joo.

David Averbach: Tiedän, että puhuimme kaikista näistä muista ominaisuuksista. Luulen, että kysymykseni teille kuuluu, kuinka paljon kamera vaikuttaa ostopäätökseenne?

Hal Goldstein: He ovat vain niitä kaikkia. Pidän siitä, että kamera oli varmasti osa sitä, ja minusta se näytti... En ole, tiedän, että olet enemmän kameran ystävä kuin minä.

David Averbach: Joo.

Hal Goldstein: Mutta pidän vain kamerakuvien ottamisesta, en halua ajatella sitä. Haluan vain ottaa hyviä kuvia, joten näyttää siltä, ​​että saatavilla on enemmän vaihtoehtoja, jotka ovat melko yksinkertaisia ​​käyttää, joten joo, se olisi mukavaa. Mutta haluan myös iPhonen, joka putoaa, se ei hajoa, se on minulle iso, ja joukon muita pidemmän akunkeston. Kukapa ei sitä haluaisi?

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Mitä tulee kameraan, uskon, että 11 sopisi minulle hyvin, koska olen eniten innoissani yötilasta ja ultralaajakulma, jonka saat molemmilla puhelimilla, mutta iPhone 11:llä, saat puhelimen ilman OLED-näyttöä ja ilman ylimääräisiä esim. neljästä viiteen tuntia akkua, näiden ominaisuuksien puuttuminen on minulle harmi, ja pidän myös iPhone 11 Pron viimeistelystä paljon. lisää. Minusta mattalasinen takaosa on todella kaunis ulkoasu. Heillä oli keskiyönvihreä [crosstalk 01:08:09] -

David Averbach: Kyllä, heillä on uusi väri. Emme maininneet, joo.

Donna Cleveland: iPhone 11:ssä on hieman kirkkaampi sateenkaaren värispektri, mikä ei miellytä minua. Luulen, että haluan 11 Pron, juuri siinä olen sen kanssa, mutta se ei johdu vain kamera, se johtuu itse asiassa enemmän siitä, että siinä on kaikki ylimääräiset premium-ominaisuudet, jotka saat sen mukana Pro linja.

David Averbach: Joo. Ensinnäkin, kuten Hal viittasi, kameralla on minulle suuri merkitys. Varsinkin nyt, kun veljenpoikani ovat vanhentuneet ja näen heitä enemmän ja minulla on poikapuoli, joka voi ottaa valokuvat ovat minulle todella tärkeitä, ja siksi jo pelkästään se on sen arvoista, että saan paremman laadun kamera. Käytän muotokuvatilaa paljon, kuten sanoin, ja siksi se on minulle sen arvoista. Kuten sanoimme, ohitin viimeisen sukupolven, joten puhelimeni tuntuu siltä, ​​että se on tavallaan lähestymässä tuottavan käyttöikänsä loppua.

Donna Cleveland: Loistoaikansa on ohi.

David Averbach: Loistoaikansa on ohi, ja olen ilmeisesti todella nirso, koska olen tehokäyttäjä, teen tämän ammattimaisesti, mutta tuntuu siltä, ​​että on aika päivittää. Jos valitsen 11 ja 11 Pron välillä... Olen jo kompastunut näihin eroihin, olen samaa mieltä kanssasi Donna. Minusta se on kuin järjetöntä. OLED-näyttö on niin hieno ja sillä on suuri ero minulle. Kamera on minulle erityisen tärkeä, mutta mielestäni myös sen ulkopuolella OLED-näyttö on todella mukava minulle.

Donna Cleveland: Luulen, että se on pitkälti meidän erittelymme kaikesta. Olette olleet kanssamme pitkään, kiitos. Haluan vain kytkeä vielä kerran, iOS 13 -luokkamme. iPhonesi uusi käyttöjärjestelmä julkaistaan ​​19. syyskuuta, joten et halua jäädä jälkeen tai hämmentyä, joten kokeile iOS 13 -luokkaamme. Se on iPhonelife.com/ios13class. David ja minä opetamme sitä, jotta voit viettää aikaa kanssamme -

David Averbach: Nähdään siellä.

Donna Cleveland: Joo, ja nähdään parin viikon kuluttua seuraavassa iPhone Life Podcastin jaksossa.

David Averbach: Joo.

Donna Cleveland: Kiitos paljon Hal liittymisestä, se on hauskaa.

Hal Goldstein: Se oli hauskaa, joo.

David Averbach: Ja jos olet sisäpiiriläinen, pysy siellä, meillä on sinulle bonussisältöä.

Donna Cleveland: Kyllä.