Sve najavljeno na Appleovom jesenskom iPhone događaju

U 119. epizodi iPhone Life Podcasta, Davidu i Donni pridružuje se osnivač iPhone Lifea Hal Goldstein kako bi razbili sve što je Apple najavio na jesenskom predstavljanju proizvoda. Od iPhonea 11 Pro Max do iPada sedme generacije, uključite se kako biste saznali detalje o Appleovoj novoj liniji.

Kliknite ovdje za slušanje i pretplatu. Ako vam se sviđa ono što čujete, svakako ostavite recenziju. I ne zaboravite se uključiti svaki drugi tjedan kako biste čuli kako naši urednici s vama dijele najnovije vijesti o Appleu, najbolje aplikacije, trikove za iPhone i najzgodnije dodatke.

Ovu epizodu vam je donio Matias i GOBUDi. Kada je Apple ukinuo svoju žičanu tipkovnicu, Matias uskočio pružiti bolju. Ugrađeno čvorište s više priključaka izvrsno je za povezivanje vašeg žičanog miša i drugih uređaja. Funkcijske tipke prilagođene Macu olakšavaju prijelaz. Oslobodite se muke s punjenjem baterije na bežičnoj tipkovnici—kupiti žičanu tipkovnicu Matias. Naš drugi sponzor je GOBUDi, tvrtka koja stvara proizvode za jedan od naših omiljenih Apple proizvoda — AirPods. Očuvajte svoje AirPods sigurnosne, a vaš iPhone bez otisaka prstiju s

EARBUDi komplet pribora iz GOBUDI, koji sadrži petlje za uši, kabel, krpu za čišćenje i futrolu za vaše AirPods slušalice.

Posebna ponuda!

Upišite se u iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class i ostvarite jednogodišnju pretplatu na iPhone Life Insider besplatno! Posjetiti iPhoneLife.com/iOS13Class.

Pitanje tjedna:

Koji novi Apple uređaj vas najviše veseli? Zašto? E-mail [email protected] da nam se javi.

Članci koji se spominju u ovoj epizodi:

  • Novi Apple Watch Series 5 dolazi s opcijama uvijek uključenog zaslona, ​​titana i keramike
  • Novi iPad 7. generacije s 10,2-inčnim zaslonom dostupan za predbilježbu odmah
  • Apple otkriva pojedinosti o Apple TV+ i Arcade: cijena, datumi lansiranja, više

Korisni linkovi:

  • Upišite se u iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class
  • Pridružite se Facebook grupi iPhone Life
  • Postanite iPhone Life Insider
  • Prijavite se za besplatni bilten Tip dana
  • Pošaljite podcast e-poštom
  • Pretplatite se na Život iPhonea časopis

Transkript epizode 119:

Donna Cleveland: Pozdrav i dobrodošli u iPhone Life Podcast. Ja sam Donna Cleveland, glavna urednica u iPhone Lifeu.

David Averbach: Ja sam David Averbach, izvršni direktor i izdavač.

Donna Cleveland: I danas imamo našeg gosta, Hala Goldsteina. On je osnivač iPhone Life-a. Dobro došao, Hal.

Hal Goldstein: Lijepo je biti ovdje.

Donna Cleveland: Danas imamo posebnu epizodu za vas. Apple je upravo danas održao svoj jesenski događaj za iPhone i najavio niz novih proizvoda, uključujući iPhone, iPad, novi Apple satovi i dali su nam datume za usluge uključujući Apple TV+ i Apple Arkada.

Donna Cleveland: Raščistit ćemo sve što je Apple danas najavio za vas, a također ćemo pomoći vam da odlučite da li bi ovi uređaji bili pravi za vas, ako postoji nešto što biste trebali kupiti pad. Prije nego što to učinimo, želimo vam poslati poruku našeg sponzora.

David Averbach: Jedan od mojih najdražih Apple proizvoda, iako danas nećemo puno o tome, jesu AirPods. Oboje imate AirPods, zar ne?

Hal Goldstein: Volim svoje AirPods.

Donna Cleveland: Mm-hmm (potvrdno).

David Averbach: Obožavam svoje AirPods slušalice, volim vježbati s njima, ali ponekad mi ispadnu iz ušiju, pa je sponzor danas GOBUDDY, a imaju stvarno strašan proizvod koji se zove Ear Buddy. A ono što radi je da se spaja na AirPod, a zapravo imaju i model za žičane EarPods. To je mala silikonska stvarčica koja se omota oko vašeg uha i sprječava da slušalice EarPods i AirPods ispadnu iz ušiju.

David Averbach: Izvrstan je za vježbanje, odličan je ako koristite svoje AirPods ili EarPods u pokretu, stvarno je pristupačan, pa ga svakako provjerite. Možete ga potražiti na Amazonu ako pretražujete Ear Buddy, ili ćemo ga povezati u bilješkama o emisiji ako odete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Danas smo također saznali kada će iOS 13 biti dostupan. Za one od vas koji ne znaju, iOS 13 je operativni sustav za vaš iPhone, a svake godine Apple ažurira operativni sustav i sa sobom donosi nove značajke i sveukupna poboljšanja načina na koji vaš iPhone djela. Stoga, u tom duhu, svake godine također ažuriramo sve naše vodiče za vas i stvaramo sadržaj posebno kako bismo vam pomogli da naučite kako najbolje iskoristiti svoj telefon sa svim ovim novim značajkama.

Donna Cleveland: Kada ažurirate, bit će dostupan 19. rujna, zar ne? Vjerujem.

David Averbach: Da, 19. rujna.

Donna Cleveland: To je sljedeći četvrtak. 19. rujna Apple će uvesti softver na vaš iPhone, a ako nemate nikakvu pomoć, neke od ovih novih značajki mogle bi vas zbuniti. Željeli smo izdvojiti trenutak da vam ispričamo o iPhone Life Insideru, našoj vrhunskoj obrazovnoj usluzi za korisnike iPhonea, a sjajno vrijeme da se prijavite sada jer izlazimo s vodičem za iOS 13 19. koji će vas naučiti kako koristiti sve nove značajke.

David Averbach: I stvarno smo uzbuđeni jer ćemo po prvi put ikad imati i iOS 13 sat. Ako želite praktičniji pristup, onda je sat savršen za vas, a Don i ja ćemo ga voditi, pa ako vam se sviđa podcast, dođite se družiti s nama. Ono što razred čini sjajnim je prije svega to što je to mnogo dublji sveobuhvatniji program. Imamo šest sesija po satu. Također je uživo, tako da postoji prilika za pitanja i odgovore. Šaljemo vam PDF koji možete preuzeti za svaki razred, a trenutno imamo stvarno posebnu ponudu.

David Averbach: Ako se pretplatite na tečaj, možete se besplatno pretplatiti na Insider -

Donna Cleveland: Godinu dana, da.

David Averbach: Godinu dana, hvala. Tako dobijete oboje za jednu cijenu, a za to idete na... Daj mi link.

Donna Cleveland: To je iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Da. I tako smo jako uzbuđeni zbog toga. Ako ste već u Insideru, ne brinite, možete se pretplatiti na tečaj i dobiti istu ponudu, dobit ćete da će vaša sljedeća obnova Insidera biti besplatna za vas.

Donna Cleveland: A ovo su oboje, taj popust dobijete pri naplati, pa samo idite na iPhonelife.com/ios13class, prođite kroz postupak naplate i odaberite da dobijete godinu dana Insider besplatno ili da ga iskoristite na svoj račun ako ste već u Upućeni. Tako da je stvarno lako [preslušavanje 00:04:11] -

Hal Goldstein: I reprize su dostupne, pretpostavljam ako [crosstalk 00:04:13] -

David Averbach: Da, dobro pitanje jer je to jedno od uobičajenih pitanja. Predavanja su uživo, ali reprize su vam dostupne u bilo koje vrijeme. Ako prođete kroz razred i želite ih ponovno pogledati, možete. Ako ne možete doći na predavanje, možete, a također nam možete poslati e-poštu i postaviti nam pitanja u bilo koje vrijeme. Ako se spotaknete, uvijek nam možete poslati e-poštu u bilo koje vrijeme, a prvi sat ćemo imati 19., na dan kada iOS 13 izađe. Stoga ćemo vas tog dana provesti kroz proces nadogradnje, što će biti super zabavno.

Donna Cleveland: Da. Dakle, ako ste samo zainteresirani da postanete Insider, još vam nisam dao poveznicu za to, to je iPhonelife.com/podcastdiscount, i dobit ćete 5 USD popusta na godišnju pretplatu na Insider. Insider, samo da vam brzo objasnim razlike između razreda i Insidera, Insider dobivate vodiča, ali to nije s instruktorom uživo. Nemate tečajeve koji vam pomažu u vođenju kroz proces, više je samousmjeren. Ali s Insiderom dobivate mnoštvo drugih značajki koje je zaista sjajno imati. Naravno, mislimo da je imati tečaj i Insider najbolja ponuda, stoga iPhonelife.com/ios13class da dobijete i razred i Insider.

Donna Cleveland: Ali samo da vam kažem nešto više o Insideru, dobivate digitalnu pretplatu na iPhone Life Magazine, svaki dan dobivate jednominutne video savjete u pristigloj pošti, a mi ćemo vam svaki dan slati savjete za iOS 13. Sada kada je izašao iOS 13, možete pitati urednika gdje možete poslati svoja tehnička pitanja našim urednicima ovdje, a mi ćemo vam pomoći pronaći rješenja, a vi dobivate premium verziju ovog podcasta, tako da to znači da nema oglasa i imamo poseban premium odjeljak samo za vas. Idite na iPhonelife.com/ios13class i za razred i za Insider ili iPhonelife.com/podcastdiscount da biste samo dobili 5 USD popusta na godišnju pretplatu na Insider.

David Averbach: U redu, uzbuđen sam. Razgovarajmo o svim novim proizvodima i uslugama.

Donna Cleveland: Da, idemo. Mislio sam da bi nam bilo zabavno samo iznijeti naše općenite zaključke s današnjeg događaja. Zaista je zanimljivo vidjeti šire teme o tome što se događa s Appleom na ovim uvodnim izlaganjima događaji, i puno ljudi, puno vas koji slušate ovaj podcast, siguran sam da nisam slušao cijeli glavni govor.

Donna Cleveland: Hal je najduže u ovoj industriji, da čujemo vaše mišljenje.

Hal Goldstein: Pa, počet ću malo negativno, ali onda ću postati malo pozitivan. Cijela je stvar počela s uslugama, igricama, filmovima, a ja sam mislio ovo... Osnovao sam ovu tvrtku kako bih naučio o hardveru i svim štreberskim zgodnim stvarima koje možete učiniti. I prikazuju kao u Gospodaru prstenova pregled nekog filma koji će Apple distribuirati putem svoje filmske usluge, valjda kako to zovu... Što?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, da.

David Averbach: I to je TV emisija.

Hal Goldstein: Da. A onda oni, naravno, imaju glazbu i onda su ušli u modu satova. Nisu razgovarali o tome, već o kreditnoj kartici, tako da je Apple financijska tvrtka, pa Apple radi sve te stvari. I moram reći što je također otkrivajuće da sam dioničar Applea. Stoga sam sretan što to rade kao dioničar Applea. Kao obožavatelj Applea, nisam bio toliko oduševljen pogotovo jer su oni time počeli cijelu stvar. Imali su... Bio sam nekako zaintrigiran o igrama koje imaju, razgovarat ćemo o njima za minutu, ali oni imaju 5 dolara za mjesečni Apple Arcade program u kojem ćete moći imati sve vrste zgodnih novih igara koje možete testirati van. Ali čak ni to, zbog čega nisam bio baš sretan.

Hal Goldstein: Jedna od stvari koje su stalno naglašavali bila je koliko su ekološki prihvatljivi i koliko je to bio dio njihovog procesa u izgradnji ovih strojeva, i drago mi je da su stalno govorili da. Mislio sam da je to stvarno važno. A onda stvarne objave, zaintrigirale su me kamere na iPhoneu, koje ćemo biti govorimo o iPadu početnih razina, koji je, po mom mišljenju, sjajan da dovuče ljude do Appleovog odjeka sustav. To su neke moje prednosti i mane u cjelini.

David Averbach: Da, apsolutno. I jedna od stvari o kojima smo razgovarali o pripremama za ovaj podcast je kako niste gledali najavu usluga u proljeće, zar ne?

Hal Goldstein: Ne.

David Averbach: I tako za Donnu i mene, mi smo se nekako prilagođavali novom Appleu od proljeća, kada je Apple imao najavu u kojoj se raspravljalo samo o njihovim uslugama. Najčudnija objava [preslušavanje 00:08:51] -

Donna Cleveland: Bilo je.

David Averbach: Ikad viđen, uopće nisam imao hardver.

Donna Cleveland: Definitivno nas je sve ostavila kao: "Čekaj, što je Apple [crosstalk 00:09:00]?"

David Averbach: Da. Ali ako ste netko tko ne prati nužno Apple u vijestima tijekom cijele godine, i pratite ova nova izdanja iPhonea, čeka vas malo nepristojno buđenje jer Apple nije isti Apple iz starih vremena, više nisu hardverska tvrtka. Oni sve rade i malo je čudno prosjedati po ovim najavama, pogotovo za oni od nas, sva trojica koji smo ih gledali godinama i znali su biti oko dva sata iPhone. Sada je oko 10 minuta o iPhoneu.

Hal Goldstein: Da, i samo se pitaš Stevea Jobsa -

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Proći kroz sve ovo. Jedna stvar za koju sam mislio da je zanimljiva na samom kraju, Tim Cook je rekao: "Ono o čemu se Apple bavi, mi smo o osnaživanju ljudi i obogaćuju ljudske živote." Dakle, to je neka vrsta njihovog pogleda na veliku sliku, koji na neki način ništa ne govori i sve.

David Averbach: U čemu je točno poanta.

Hal Goldstein: Da, točno.

Donna Cleveland: Da. Osjećam da je i Jony Ive koji je napustio tvrtku bio još jedan korak dalje od Appleovih prezentacija, jer je to imao Kvaliteta Applea, što puno puta Appleovi događaji mogu biti pretenciozni i možete im se rugati određeni naćin. Kao što je Jony Ive napravio svoj aluminij, novi dizajni izgledali su kao najinovativnija stvar na svijetu ili bilo što drugo, bilo je nekako bezobrazno, ali osjećam da je dalo određenu kvalitetu najavama koje... Jednostavno, svaka najava je malo manje takva od onoga što sam navikao vidjeti od Applea.

David Averbach: Da, i ja sam to mislio. Prije svega, mrzim to reći, ali pomalo mi nedostaje pretencioznost Jonyja Ivea u najavama i njegov entuzijazam činjenicom da, pretvarajući se da su iznova izmislili stvari, ali i više prema Točka, kad bolje razmislite, ne samo da je Apple na kraju došao do svojih hardverskih najava, imamo novi iPhone, imamo novi iPad, imamo novi Apple sat, svi izgledaju točno isti. Nisu promijenili oblik ni za jedan uređaj osim za Apple, ali to je bila isključivo funkcionalna promjena. Mislim da je malo drugačije, ali više ih nije briga za hardverski dizajn.

David Averbach: Prilično je jasno da im je stalo, žele napraviti elegantne uređaje, ali mislim da ih nije briga o stalnom usavršavanju svojih uređaja na hardverskoj fronti isto koliko i na neki način usavršavanja svojih usluge.

Hal Goldstein: Da.

Donna Cleveland: Da. Jony Ive je možda sudjelovao u dizajniranju novih iPhonea, to je moguće, ali slažem se s vama da je to jednostavno izgledalo kao usavršavanje iste stvari.

David Averbach: Da. Nekada je, kada je Apple izašao s novim iPhoneom, svake godine izgledao prilično drugačije i to je bila jedna od uzbudljivih stvari vidjeti kako to izgleda. I naravno, Steve Jobs je uvijek imao dramatična otkrivanja, klasični MacBook Air izvučen iz manile omotnice, ali -

Hal Goldstein: U obranu jedne stvari od cijelog iPhonea i gdje se sada nalazi i ciklusa, ovo je iPhone 11, preskačući jednu verziju ili bilo što, ali -

David Averbach: Da, kasnije imamo zakazanu kritiku toga.

Hal Goldstein: Kako proizvod sazrijeva, to je drugačije, nije kao... Već su je do određene točke dotjerali, pa nisam siguran koliko mogu učiniti s novim hardverom osim ako za to postoji pravi razlog.

David Averbach: Da, i mislim da je to pošteno. Davno smo prihvatili da će MacBook Pro izgledati prilično slično, pa mislim da je nešto od toga sazrijevanje iPhonea kao proizvoda, ali nije bilo novog hardvera što se mene tiče, barem bilo čega što je stvarno bilo značajan.

Donna Cleveland: Jedna stvar koja me je pogodila je da se osjećam kao da je s iPhoneom X, 10. godišnjicom iPhonea, Apple stvarno tražio mnoštvo novih značajki -

David Averbach: To je istina, da.

Donna Cleveland: I te godine smo vidjeli Face ID, i potpuno novi faktor oblika, i od ruba do ruba zaslon, i OLED zaslon i sve, i da jednostavno nisu imali toliko novog za dodati od tad. Jer prošlogodišnji je bio u osnovi isti telefon. Nisam vidio razlog za nadogradnju s X na XS.

David Averbach: Da. Bila je to prva godina koju nisam nadogradio, iskreno.

Donna Cleveland: I ove godine hoću, samo zato što mi se sviđa mat stražnja strana novog telefona i želim novu kameru, ali to su zapravo jedine nove stvari i to nije toliko.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Pa, reći ću vam još jednu novu stvar od [crosstalk 00:13:20] -

David Averbach: U redu. Da, da, da, da, idemo daleko naprijed.

Hal Goldstein: Da. Je li to, zvuči kao da sada možete ispustiti iPhone i da neće puknuti ekran.

Donna Cleveland: Tako sam uzbuđena zbog ovoga.

David Averbach: Usput, jako sam skeptičan prema tome, Hal.

Hal Goldstein: Pa, tako su rekli za XS Max.

David Averbach: Da, da, da.

Hal Goldstein: Gledao sam neke od tih filmova i uspio sam razbiti svoj [crosstalk 00:13:36] -

David Averbach: Da, nisam spreman vjerovati iPhoneu da ga sam ne razbije.

Hal Goldstein: Ali zvuči kao da su to tvrdili kao veliku tvrdnju, pa ćemo vidjeti.

David Averbach: U redu. U redu.

Donna Cleveland: To vam daje malo predodžbu o našem općem zaključku događaja. Jesmo... U mnogim našim glasinama nismo očekivali da će Apple sat, a posebno iPad, biti dostupni odmah na ovom događaju, mislili smo da bi to mogao biti kasniji jesenski događaj, pa je Apple izdao dosta toga u ovome događaj. To je nešto što će nekima biti uzbudljivo.

David Averbach: U redu, uronimo u detalje ovdje.

Donna Cleveland: Hajdemo razgovarati o... U redu, prvo razgovarajmo o uslugama. Apple izdaje Apple TV+ i Apple Arcade o čemu sam malo govorio. Prvo razgovarajmo o Apple TV+.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Vidjeli smo neke preglede emisija. Složio sam se s Halom, da kada sam to gledao nisam bio posebno uzbuđen jer je jednostavno kao... Ali nešto od toga je kao da obično gledam nove emisije jer od prijatelja čujem: "Oh, ova emisija zapravo jest stvarno dobro", pa mislim da je prerano za stvarno ocjenjivanje Apple TV+, a ne možete uvijek reći toliko od pregledi.

David Averbach: Reći ću, kad smo već kod pretencioznih najava, morao sam zakolutati očima kad je Tim Cook rekao... Ne mogu se sjetiti naziva emisije. To je sa -

Donna Cleveland: Vidite. Jason Momoa.

David Averbach: Da. Rekao je: "Najinovativnija i najkreativnija emisija u povijesti." To je ono što je rekao. A ja sam rekao: "U redu, [preslušavanje 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Htjela sam reći da je izgledalo kao post-apokaliptični show.

Hal Goldstein: Da. Da.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Da.

David Averbach: U redu. Pa idemo, 5 dolara mjesečno -

Donna Cleveland: Da.

Hal Goldstein: Što usput, nemaju zaostatka. Mislim da ne dolaze... Oni nemaju knjižnicu, zar ne?

David Averbach: Ne.

Hal Goldstein: Dakle, to su samo originalne emisije. Ne znam, čak i pet dolara mjesečno je to super?

David Averbach: Pa, ono što su napravili, uhvatili su me. Zato što sam sjedio ovdje cijelo vrijeme i rekao: "Nema šanse da ću platiti 5 dolara mjesečno za otprilike četiri emisije", i to je kao tko zna jesu li dobre, a čak i da jesu, Netflix ima tisuće i tisuće pokazuje.

Donna Cleveland: I filmovi, da.

David Averbach: Ali ako ove godine kupite Appleov uređaj, dat će vam godinu dana besplatno i tako su vas zaista i dobili. Pitao sam se o tome, na primjer što ako kupim Apple remen za sat ili kao -

Donna Cleveland: To nije uređaj.

David Averbach: U redu.

Hal Goldstein: [crosstalk 00:15:47], nisu baš bili jasni.

Donna Cleveland: Na slici su u to vrijeme imali kao prezentaciju, a tamo su definitivno bili iPad, Apple sat i iPhone. Ne znam na što se još odnosi, ali rekli su novi Apple uređaj.

David Averbach: Mislim da to ima smisla jer Apple gradi svoju ponudu. Jer su rekli da izlazi 1. studenoga, ali svaki mjesec će izlaziti s novim emisijama. Dakle, dok to stvaraju, mislim da je besplatno poklanjanje na neki način dodana vrijednost njihovim vjernim kupcima, ima smisla, i ako čujem emisije su dobre, gledat cu ih ako budu slobodne, a onda ako budu stvarno dobre platit cu to iduce godine da gledam sezonu dvojke. Na kraju su me dobili tako što su mi ga dali besplatno, ali ja sam tako nesklon zbog onoga što govorimo kao da sam takav čistunac jer je Apple hardverska tvrtka.

Donna Cleveland: Znam, i također volim Apple Music. Koje druge Apple usluge? Bio sam na neki način nezadovoljan načinom na koji su se do sada odnosili prema uslugama, nisam ih smatrao nužno boljim od svojih konkurenata. Ostao sam sa Spotifyjem nakon što sam isprobao Apple Music.

David Averbach: Pa i Apple, jedna od stvari koje...

Donna Cleveland: Malo skeptična.

David Averbach: Da, potpuno. Jedna od stvari koje oni rade je da kopiraju druge usluge i onda kažu: "Trebali biste nas koristiti jer smo to integrirali u naš ekosustav." Na primjer, Apple Music. Koristim Spotify, ali ono što mi nedostaje kod Spotifyja je Apple Music, lako ga možete koristiti na svom Apple satu, možete koristiti Siri s njim, i tako postoje samo inherentne prednosti integracije koje Apple ima, dok za Apple News ili Apple TV+ nema prave integracije beneficije. Ništa me ne zanima.

Donna Cleveland: Da, još uvijek je vrlo lako gledati Netflix na TV-u.

David Averbach: Da, točno.

Hal Goldstein: I usput, nisu rekli, ili ste možda pročitali, moći ćemo gledati Apple TV na... kao da imam Fire TV na Amazonu.

David Averbach: Znam da ga donose na pametne televizore, donose ga Samsungu, donose ga LG-u, nisam čuo za Fire, a Amazon i Apple su posebno nekooperativni. Stoga bih se iznenadio kada biste mogli.

Hal Goldstein: Da.

Donna Cleveland: Ali postoji aplikacija za Amazon. Aplikacija Prime TV sada je na Apple TV-u.

David Averbach: Da, to je istina. Ali to je trajalo godinama i mislim da su se tek ove godine Apple TV-i mogli kupiti na Amazonu, što je suludo.

Donna Cleveland: Da, to je ludo. To je dobro pitanje. Morat ćemo pričekati i vidjeti to, pretpostavljam.

David Averbach: Imam rezultate ankete.

Donna Cleveland: O, da.

David Averbach: Jesmo, kao svojevrsni brief na stranu, komentirali smo našu Facebook grupu. Dakle, ako svi ovo sada slušate i želite pogledati našu Facebook grupu, možete otići na iPhonelife.com/facebookgroup, i odvest će vas na stranicu da se pretplatite ili pridružite Facebook grupi razgovor. Možete pročitati sve naše komentare. Jedna od zabavnih stvari koje smo radili ove godine je da smo radili ankete tijekom cijele objave. Stoga ćemo vam dati reakcije Facebook grupe u nastavku. Za Apple TV, pitao sam, zanima li vas Apple TV+? A ovo je bilo... Nisam naveo činjenicu da je besplatno, itd, itd., ali 37% je reklo: "Ne zanima me", 33% je reklo "Nisam siguran", a 30% je reklo "Zainteresirano".

Donna Cleveland: To je prilično podjela.

David Averbach: Da, prilično podijeljeno, ali prilično velik postotak nije zainteresiran, pogotovo s obzirom na to da je besplatan.

Donna Cleveland: Da. Htio sam reći da sam uzbuđen što ću to provjeriti jer planiram nabaviti novi iPhone. Da nije bilo novog iPhonea, vjerojatno ga ne bih kupio. Vjerojatno to ne bih učinio.

David Averbach: Da, vidjet ćemo. Opet, kao što kažete, čekat ću i vidjeti što ljudi misle o emisijama. Ako im se sviđaju emisije, gledat ću ih.

Donna Cleveland: Da. Uvijek tako gledam emisije. Što je s vama? Čekaš li da ti netko kaže, kome vjeruješ, da je to dobra emisija ili odeš isprobati emisiju o kojoj ništa ne znaš?

David Averbach: Obično ću pričekati, ali ponekad bih jednostavno volio zaroniti u neku nasumične emisije.

Hal Goldstein: Zapravo ne gledam toliko, pa ću ili pričekati ili potražiti stvari s pet zvjezdica [crosstalk 00:19:40] -

David Averbach: Da. Da. To je pošteno. Da.

Donna Cleveland: U redu. Razgovarajmo brzo o Apple Arcade. Apple Arcade također košta 5 dolara mjesečno, a kao što je Hal ranije spomenuo, u paketu je oko 100 emisija. Koliko ja razumijem, to je vlastita kartica u aplikaciji App Store -

David Averbach: 100 utakmica.

Hal Goldstein: 100 aplikacija za igre.

Donna Cleveland: Oh, pod igrom. Što?

Hal Goldstein: Postoji 100 aplikacija, aplikacija za igre.

Donna Cleveland: Što sam rekla?

David Averbach: Rekli ste emisije.

Donna Cleveland: Oh wow, dobro.

David Averbach: Bio je to dug dan za nas.

Donna Cleveland: Dakle, 100 igara, a bit će u aplikaciji App Store. U aplikaciji App Store bit će kartica Apple Arcade.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: To je 5 dolara mjesečno, i stvarno mislim da je puno roditelja ovdje bilo uzbuđeno jer kažu da je puno emisija zapravo samo potičemo vas na kupnju putem aplikacije kako biste napredovali i stvarno vam se sviđa ako imate samo nešto što plaćate mjesečno, a zatim emisije koje niste biti -

Hal Goldstein: Igre.

Donna Cleveland: Bože, igre. Ti nisi... Nisam igrač, od vas se ne traži... Oprostite, platiti bilo što nakon toga. Zaista je više usredotočen na postizanje stvari i razinu vaše vještine, a ne samo na pokušaj izvlačenja novca iz toga.

David Averbach: Da. Pa i to je nešto što dvoje ljudi s kojima dijelim ured, Noah i Raf, obojica imaju sinove i stvarno su kritizirali to točno. Jer kad su prvi put najavili Apple Arcade, bio sam malo ljut na to upravo zbog ove stvari da je toliko dostupnih besplatnih igara upravo sada u App Storeu, pa sam pomislio: "Pa, zašto bih plaćao kad toliko dobijem besplatno?" Ali njihova je poanta bila da sve besplatne igre jesu dizajniran... Oni vas unovčavaju na jedan od dva načina, ili stvarno nametljivim oglasima ili su dizajnirani da vas navedu na kupnju putem kupnje putem aplikacije.

David Averbach: Za odrasle je to odvratno, ali za djecu može biti pomalo opasno jer ono što oni zapravo rade je da su osmišljavanje igara koje su strukturirane tako da gubite ako ne platite novac, a to može stvoriti stvarno frustrirajući odgovor kod djece koja su pokušavaju koristiti igre za učenje natjecateljskih vještina i uvijek gube i uvijek se ljute na njih, a to je frustrirajuće za roditelje i djeca. Stoga je imati igre koje nisu strukturirane i dizajnirane da ih izgubite i morate platiti novac, stvarno je lijepa osvježavajuća ideja.

Hal Goldstein: Bit će zanimljivo vidjeti imaju li čitav niz igara, logičkih igara i tower defense igara, te sve različite vrste igara, timskih igara.

David Averbach: Da. Znam da su -

Donna Cleveland: Jesi li igrač, Hal?

Hal Goldstein: Ne toliko, ali s vremena na vrijeme me privuče nekoliko utakmica. Postoje tri ili četiri koje uvijek u bilo kojem trenutku mogu igrati.

David Averbach: Da. Da, i pridaju puno pažnje upravo toj stvari, imaju prilično jedinstvene kreativne igre, tako da sam uzbuđen zbog toga. Oglasi također, kao da samo predajem telefon svom posinku i nadam se najboljem i... To je kao, ne znam kakve mu se reklame prikazuju i kao da je stalno frustriran tim igrama koje stalno gubi, pa sam došao okolo, mislim da ću pokušati.

Donna Cleveland: Dobro, super.

David Averbach: A vi? Ima li interesa?

Donna Cleveland: Neću biti, ali nisam igračica.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Kao što vidite, upravo sam zvala igru, emisije.

Hal Goldstein: Možda bih iskoristio vaš pristup da vidim što neki ljudi kažu i ako dovoljno ljudi kaže da ima dobrih igara, možda ću prihvatiti.

David Averbach: U redu, dopustite mi da vam dam rezultate ankete. Samo 10% je bilo zainteresiranih, a ja sam bio u toj grupi. Bila je to mala skupina zainteresiranih. 55% je bilo nezanimljivo. 35% nije bilo sigurno.

Donna Cleveland: Zanimljivo.

David Averbach: Da. Čini se kao da bi mogao imati nišu, ali opet, to je ono što Apple radi. Imaju samo hrpu usluga, svaka će imati svoju nišu publiku.

Donna Cleveland: Čujmo se s našim drugim sponzorom, Davidom. Želiš nam pričati o Matiasu?

David Averbach: U redu. Da. Zanimljivo, budući da govorimo o Apple hardveru i padu Apple hardvera, Apple je ukinuo svoju žičanu tipkovnicu. Ne znam znate li vi ovo, ali oni znaju, a to je proizvod koji mnogi ljudi vole, uključujući i mene. Imam bežičnu tipkovnicu u uredu, ali kod kuće imam žičanu tipkovnicu i stvarno je lijepo ne brinuti se o problemima s trajanjem baterije.

Donna Cleveland: Da.

David Averbach: I također je jako lijepo, ono što imam kod kuće je da imam žičanu tipkovnicu spojenu na monitor, koji onda mogu spojiti na svoje prijenosno računalo i tako se ne morate baviti Bluetooth vezom s različitim računala. Možete ga jednostavno priključiti i sinkronizira se s bilo kojim računalom jer je ožičen. Matias ima stvarno izvrsnu žičanu tipkovnicu. Stvarno su super društvo. Imaju, to je ista osnovna tipkovnica koju je napravio Apple, osim što je jeftinija nego što ju je čak i Apple koristio za izradu, aluminij je i imaju metale koji odgovaraju izgledu vašeg računala. Dakle, imaju sivu svemirsku boju, imaju srebrnu, također, ako ste netko tko želi Bluetooth tipkovnicu, imaju i odabir Bluetooth tipkovnice, pa ih svakako provjerite.

David Averbach: Imaju 10 bez ključa i sa 10 ključeva, a ja ih koristim u svom uredu kod kuće. Volim ih. Obavezno ih provjerite M-A-T-I-A-S.ca. Oni su u Kanadi. Ali povezat ćemo se i s njim ako odete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: U redu, idemo dalje razgovarati o iPadu. Apple je objavio novi iPad. Iz glavne je linije iPada. To je sedma generacija. to je... Da vidimo. Veličine je 10,2 inča. Prethodni je 9,7 inča, pa je samo malo veći. Čudno je blizu veličine iPad Pro-a. Tu je iPad Pro od 10,5 inča.

David Averbach: U redu. Tu je iPad Pro od 11 inča, iPad Air od 10,5 inča i 10 točaka... Sada je novi iPad od 10,1 inča.

Donna Cleveland: 10,2 inča.

David Averbach: iPad od 10,2 inča. iPadi su trenutno jako zbunjujući, tako da moramo samo rezimirati. Ono što smo nekada imali je da smo imali 9,7 inča kako su upravo zvali iPad i to je bilo 329, a onda smo imali iPad Air koji je opet bio 10,5 inča, a onda imamo iPad Pro od 11 inča. Nadogradili su iPad... Ne postoji nikakav deskriptor osim riječi iPad.

Donna Cleveland: Da.

David Averbach: Prešli smo iz šeste generacije u sedmu generaciju. Glavna razlika u tome je što je s 9,7 inča otišao na 10,2 inča. Dakle, to je malo više zaslona, ​​malo tanji okvir. Nadogradili su čip, ali su nadogradili čip na 10, to je A10, dok je iPad Air A12, a iPad Pro je A12 X. Uglavnom su zadržali cijenu, ovo je baza, evo sve... Cijene pomažu da se to razjasni, a ja pokušavam pronaći svoje bilješke kako bih se uvjerio da sam sve ovo dobro za vas. Podigli su cijenu. Dakle cijena je 329 za iPad, sedma generacija. Tu cijenu su zadržali istom. Za iPad Air je 450, a za iPad Pro 799.

Donna Cleveland: A cijena 329, ista je cijena kao i iPad šeste generacije kada je izašao.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: I imaju obrazovne cijene dostupne za ovaj novi iPad koji je 299. Ako ste student ili učitelj, ispunjavate uvjete za cijenu od 299. Imam iPad šeste generacije. Naručio sam ga jer je mnogo jeftiniji od iPad Pro i htio sam imati iPad. Moram reći da zaslon nije baš impresivan kada se naviknete na stvarno lijep zaslon na iPadu Pro ili ako imate iPhone X ili noviji, primijetit ćete razliku. No, rekli su današnjom objavom da su malo poradili na ekranu. Bit će bolji od iPada koji imam, ali nije OLED, a nije ni iPad Pro, ali nije tako dobar zaslon kao iPad Pro.

David Averbach: To je stvarno jeftina opcija, i još uvijek je izvrstan uređaj, ali teško je točno shvatiti tko bi ga trebao kupiti jer stvar s iPadima jesu, oni vam zapravo ne trebaju. U ovom trenutku svatko ima pametni telefon i računalo. Ne vjerujem da iPadovi mogu zamijeniti računala. Tako da mislim da vam još uvijek, ako ste u školi ili ako ste u profesionalnom životu, još uvijek vjerojatno trebate računalo.

David Averbach: Kao da je iPad neka vrsta luksuznog proizvoda, ali kupujete najjeftiniju, najjeftiniju verziju luksuzan proizvod i ima sporiji procesor, ne radi s novom Apple olovkom, nema Face ID -

Donna Cleveland: Radi s originalnim Appleom [crosstalk 00:28:43], ali ne i s novim.

David Averbach: Da, i ne novi. Nema Face ID, to je touch ID. To je moja kritika, ali ja sjedim ovdje i gledam Hala, koji ima Pro i znam da voliš svoje...

Hal Goldstein: Pa ne, prije svega, malo sam zbunjen. [preslušavanje 00:28:54] -

David Averbach: U redu.

Hal Goldstein: A profesionalac, mislio sam da postoje dva profesionalca.

David Averbach: Postoji.

Donna Cleveland: Ima, da.

David Averbach: Da, dobar poziv. Tu su 11 inčni Pro i 12,9 inčni Pro.

Hal Goldstein: Oh, dobro.

David Averbach: Da. Tako mi je žao zbog toga. Imam 11 inčni Pro i uvijek zaboravim da postoji Pro od 12,9 inča.

Hal Goldstein: Zapravo je ovo druga verzija iPad Pro-a, tako da je još uvijek 9.7 iako je ova koju imam ovdje [crosstalk 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal pokazuje na iPad u koji trenutno gleda, da.

Hal Goldstein: O da, možda nećete moći vidjeti. Zapravo sam kupio novi iPad Pro 12, kakav god bio -

David Averbach: Točka 9 inča, da.

Hal Goldstein: 12.9, i prodajem ga na eBayu.

David Averbach: Oh, ako itko vani to sada želi...

Hal Goldstein: Tako je.

David Averbach: Kako to? Zašto ti se ne sviđa?

Hal Goldstein: Obožavam ovo. Ovo je pravi faktor oblika.

David Averbach: U redu.

Hal Goldstein: Bilo da je 9,7 ili 10 ili... sav novi iPad, savršen je za iPad.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Drugi je bio malo preglomazan. Nisam ga mogao koristiti kao prijenosno računalo, a nije mi trebala ni veličina zaslona. I tako ga nisam koristio.

David Averbach: Dakle, ako jesi, pretvarajmo se da ti netko ukrade sve iPade, samo da se pretvaramo, a ti si morao kupiti novi iPad.

Hal Goldstein: Napravio bih iPad Pro 10, što god da je, 11.

David Averbach: Ti bi napravio 11?

Hal Goldstein: Da.

David Averbach: Dakle, voliš -

Hal Goldstein: Volim iPad.

David Averbach: Sviđa vam se Pro, notch i Face ID i mislite da je vrijedno dodatnog novca, samo vam se ne sviđa stvarno veliki faktor oblika?

Hal Goldstein: Točno, točno. Ali mislim da je ulaz... Ne znam slažem li se u potpunosti s vama, a zanimljivo je jer je Apple pozicionirao ovaj novi iPad. Jedna od stvari za koje su rekli da je vrlo zanimljiva je da je jedan od prvih slajdova bio usporedba s prijenosnim računalima.

David Averbach: Da. Uvijek to rade, uvijek to rade.

Hal Goldstein: A onda su razgovarali o iPadu, novim značajkama i novom iOS-u za iPad OS, pa mislim da postoji veliki broj ljudi koji stvarno ne trebaju sve stvarne značajke prijenosnog računala, oni bi stvarno mogli sve svoje računalne potrebe obaviti na iPadu, pogotovo sada kada novi iPad podržava the... Kako se zove? Pametna maska ​​s tipkovnicom. Mislim da je to dobar proizvod za početnu razinu za studente i za mnoge odrasle osobe za koje znam da stvarno ne trebaju takvu vrstu napajanja i desktop aplikacija koje -

David Averbach: Možda ste u pravu, a ja ću reći da sam se malo vratio otkako koristim tipkovnicu na iPadu jer jako pomaže. Postoji mnogo prečaca koje možete napraviti. Moja glavna zamjerka je da, prije svega, nemate miša, a kao drugo, nemate istinsko iskustvo na radnoj površini gdje imate prozore koji se preklapaju -

Hal Goldstein: Potpuno se slažem. Za mene je to jedan od razloga zašto sam vratio tih 12 [preslušavanje 00:31:32] -

David Averbach: Da, izluđuje me.

Hal Goldstein: Ali za mnoge ljude koji možda nemaju sofisticirane potrebe koje bismo mogli imati, mislim da bi to moglo biti vrlo [nečujno 00:31:41]. Uđu u Appleov ekosustav, a onda imaju studentsku verziju za, mislim da su rekli 299 [crosstalk 00:31:48] -

David Averbach: 299, da.

Hal Goldstein: Obrazovanje.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Mogla bi biti dobra opcija za mnoge ljude.

David Averbach: Da. Mislim da ste u pravu jer ja definitivno, kada razgovaram sa svojim prijateljima koji nisu strastveni u tehnologiji i razmišljaju o tome da nabave tablet i gledaju neke od Android tableta početnih razina i koštaju 200 USD, teško mi je da ih uvjerim da potroše 799 ili 999 za najnovije najbolje iPad. Za mene je samo toliko bolje da mi je teško to ne učiniti, ali slažem se da ima mjesta u Appleova linija za tablete početnog nivoa jer Android ima tako jeftine tablete koji još uvijek imaju pristojne naočale.

Donna Cleveland: Mislim da ima puno smisla kao kupnja za djecu jer se mnogi ljudi ustručavaju kupiti svoje dijete iPhone ionako jer ne žele da imaju uređaj stalno na sebi, ali na ovaj način ga mogu koristiti za školu ili i dalje ga mogu koristiti za slanje poruka svojim prijateljima ili FaceTime-u ili sličnim stvarima, ali uopće neće imati telefon s njima puta.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: To je opcija. Ali da, ja osobno nisam bio pretjerano uzbuđen zbog ovog iPada. Mislim da bi me mogao zanimati da nisam imao iPad od prošle godine.

David Averbach: Ali imate puno grižnje savjesti zbog tog iPada, zar ne?

Donna Cleveland: Pomalo radim, a nešto od toga je to što općenito ne koristim iPade toliko, a ne znam čak ni da sam imala Pro da li bi to promijenilo.

David Averbach: Oh, dobro. Ali u početku ste bili ljuti što niste nabavili Pro, a sada ste kao, možda jednostavno niste iPad osoba?

Donna Cleveland: Da, tu sam više. Da.

David Averbach: U redu.

Hal Goldstein: Usput, jedna značajka koja mi se svidjela i na ovoj novoj početnoj razini je ta što pretpostavljam da podržava fleš disk.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: A to znači da možete lako prenijeti slike i druge stvari, što je inače muka.

David Averbach: Da. A sada je zanimljivo jer su Pro, dodali USB C utikač umjesto utikača za osvjetljavanje kako bi podržali sve vrste različitih funkcionalnosti, uključujući posjedovanje palca. Ali zadržali su ga kao munju, ali su naglasili da podržava glupe diskove, što sam mislio da je stvarno zanimljivo.

Donna Cleveland: Da, postaje složena postava.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Ima touch ID, mi to nismo spomenuli, nije Face ID, ili možda jesmo. Želite li podijeliti rezultate ankete?

David Averbach: Da, samo naprijed.

Hal Goldstein: I usput, postoji još jedan iPad koji ste možda zaboravili, Mini.

David Averbach: Oh, Mini, da. Nisam ni pogledao specifikacije Mini-ja. zaboravio sam na to.

Hal Goldstein: Da.

Donna Cleveland: Dakle, 45% je reklo da bi više voljelo iPad Pro, 35% ima stariji iPad i uopće ne želi nadograditi, 20% ima stariji uređaj i ne želi ga nadograditi. Čekati. Oh, ne želim nadograditi. Nisam siguran.

David Averbach: Da, ne znam što je donja stvar. Razumiješ.

Donna Cleveland: Da. To znači da nitko ne želi ovo dobiti [nečujno 00:34:36].

David Averbach: Ne, ne, ne, ne. 35% ima starije... Oh čekaj, ne, vidim problem. Da. Oprostite, brzo sam ovo napisao. Mi, kao što smo rekli nekoliko puta, bio je to dug dan.

Donna Cleveland: Da.

David Averbach: 25% ima stariji uređaj i želi ga nadograditi.

Donna Cleveland: O, dobro.

David Averbach: Ono što je nedostajalo je da gotovo da nije bilo nikoga tko nikada nije kupio iPad pa je vidio ovo i pomislio: "Želim to kupiti." Mislim da je dio toga iskrivljen od strane naše publike jer smo mi publika entuzijasta i mislim da 84% svih vas ima iPad, tako da to iskrivljuje podaci. Nismo poput vašeg standardnog potrošača gdje ljudi koji vole su Apple uređaji, što nije iznenađujuće, ali da, tako da većina ljudi ili preferiraju Pro ili imaju neki stariji iPad i nisu zainteresirani za verziju 329, što čini osjećaj.

David Averbach: Nekako je, teško je. Morali biste imati stvarno stari iPad da biste rekli: "Moram nadograditi verziju 329."

Donna Cleveland: Da, istina je. U redu. Trebamo li ući u iPhonee? To je stvarno -

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: [nečujno 00:35:43].

David Averbach: Oh, Apple sat.

Donna Cleveland: Oh, Apple sat. Da, trebali bismo razgovarati i o Apple satu.

Hal Goldstein: Oprosti.

Donna Cleveland: Da, ne, drago mi je da ste to spomenuli.

Hal Goldstein: Doći ćemo do iPhonea.

Donna Cleveland: Apple je izdao Apple Watch Series 5, a značajka zbog koje sam najviše uzbuđena je da ima uvijek uključeni zaslon, a to samo znači da upravo sada kada okrenete zapešće od sebe, vaš zaslon se zatamni radi očuvanja baterija. No, pronašli su način s kombinacijom softvera i hardvera da vaš zaslon bude uvijek uključen, a da pritom uopće ne smanje trajanje baterije. Trenutno je 18 sati, tako da možete izdržati jedan dan sa svojim Apple satom ako imate sreće i ako ne radite previše. To je za mene bila najuzbudljivija značajka novog Apple sata. Nema praćenje spavanja, to je bila jedna od značajki koje smo očekivali i kojoj smo se nadali -

David Averbach: Da, istina je.

Donna Cleveland: Nema praćenja sna. Pojavila se neka divlja glasina koju smo čuli u glasinama da se nadaju kameri u Apple satu, ni to nismo vidjeli.

David Averbach: Nadati se čudna je riječ. Uvijek sam mislio da se kamera na Apple satu čini čudnom.

Donna Cleveland: Da, to je istina. To bi bilo malo...

Hal Goldstein: Druga značajka bio je kompas.

David Averbach: Postoji kompas, što se čini u redu. To mi se prvo učinilo tako glupo, a onda sam malo duže razmišljao, a zašto je korisno je za navigaciju. Možete koristiti svoje... Jer će vas to orijentirati i reći u koju stranu gledate kada se krećete na Apple satu.

David Averbach: Hal, imaš li, inače, Apple sat?

Hal Goldstein: Evo ga.

David Averbach: Oh, izvoli.

Hal Goldstein: [nečujno 00:37:13].

Donna Cleveland: Da.

David Averbach: Za mene zapravo volim navigaciju na Apple satu. To je kad hodam, a ne kad se vozim. Ali kad hodam i navigiram na svom Apple satu, sviđa mi se jer ne morate imati telefon ispred lica i samo će vas tapnuti po zapešću kada dođe vrijeme da se okrenete. Ali neugodno je kad krenem i pokušavam shvatiti kamo da idem, moram izvaditi telefon da mogu shvatiti u kojem smjeru se suočavam. Dakle, imati kompas ovdje, iako gotovo nikada neću koristiti kompas kao samo za funkcionalnost kompasa, on stvarno pomaže za navigaciju.

Donna Cleveland: Da. Je li bilo još nešto novo s Apple satom? Glavne stvari na koje mislim -

Hal Goldstein: Druga stvar je samo da su napravili veliku stvar u modi i da bi onda mogli dobiti kao tisuću kombinacija lica i [crosstalk 00:38:01] -

Donna Cleveland: Od keramike, keramika i titan dvije su završne obrade koje Serija 4 nije imala.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Keramika koju su imali za prošle modele, titan je potpuno nova stvar. Ali da, to će biti skuplji Apple satovi. Osobno sam uvijek dobivao onaj sportski osnovni.

David Averbach: Jeste li zainteresirani za neku od skupljih završnica?

Donna Cleveland: Ne.

David Averbach: Za mene je to tako glupo. Osjećam da ne možete, žao mi je ljudi, ali ne možete učiniti da Apple sat izgleda elegantno, pa zašto trošiti sav novac? Samo prihvatite da je elektronički uređaj prilično lijepog izgleda za razliku od elegantnog sata i uzmite jeftiniji. Učinio sam... Imam problema sa svojim bilješkama. Napisao sam cijene. jesu li tamo?

Donna Cleveland: Ne znam. Svi su se zabrljali.

Hal Goldstein: To je 399 je bila početni nivo, a onda se njihova serija 3 mogla kupiti za 199.

David Averbach: U redu. 399, 199 za seriju 3.

Donna Cleveland: Dakle, to je ista početna cijena kao i prošlih godina.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Bio sam stvarno razočaran jer sam propustio četiri. Kupio sam tri, a četiri su imale neke zdravstvene karakteristike i onda sam se nadao da će imati više zdravstvenih karakteristika, ali nije bilo, mislim da ću pričekati još godinu dana.

David Averbach: Četvorka je bila, u Appleovu obranu, četvorka je bila prilično značajna nadogradnja. Bio je tanji, veći ekran i imao je puno sjajnih zdravstvenih značajki. Stoga je logično da ove godine nije bila tolika razlika. Također sam uzbuđen zbog stalno uključenog zaslona jer kad pogledam na sat, ponekad se ne upali odmah što je stvarno neugodno. I tako imati uvijek uključen, čini mi se lijepo, ali slažem se osim toga, jedino što nam je nedostajalo je da imaju, to je kao senzor zvuka. Obavještava vas ako je oko vas preglasno, što se čini čudnim. Kao da znam kad je glasno oko mene, Apple!

Donna Cleveland: Znam.

Hal Goldstein: Razgovarali su o nekim istraživanjima, što mi se svidjelo.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Znate, činjenica da koriste podatke koje ljudi mogu volontirati, i to mi se jako svidjelo. Reći ću vam jednu stvar koja mi se nije svidjela, baš kako su je predstavili. Budući da je prvi mali pregled bio o tome kako, znam da ovo može zvučati čudno, pogotovo kao stari, ali o tome kako je iWatch spasio živote ljudi.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Cijela je stvar bila tako zasnovana na strahu. Morate nabaviti iWatch i on će vam spasiti život, što je bila neka vrsta poruke i potreban vam je jedan. Jednostavno ne volim takav marketing. Na neki način, mislim da je... mogli bi reći istu stvar, a ne imati je onako kako su je predstavili. Tako da sam bio malo oduševljen, samo mi se nije činilo kako bih želio u smislu Applea, moje ideje o Appleu.

David Averbach: Napola se slažem s vama. To je kao, mogu cijeniti da ako ste Apple, vi kao i inače pravite tehnološke uređaje koji su prilično vrhunski i skupi i evo vam kao da smo napravili uređaj koji spašava živote ljudi. Razumijem sličnu želju da se ljudima kaže o tome, i kao da ima puno ljudi koji stvarno imaju koristi od toga [crosstalk 00:41:09] -

Hal Goldstein: Da, i ja bih bio jedan od tih ljudi, ali upravo na način na koji je predstavljeno, rekao sam da je to vjerojatno ljepše od njih u smislu spašavanja života ljudi. To je samo nekako unijelo strah Božji u vas da kupite jednu od ovih stvari. Imaju te priče o tome kako im je to spasilo živote ili im je srce ubrzano i sve to, i vidim to i to je jako divna stvar, ali samo malo malo ugla, jer kada plasirate nešto, možete plasirati ili aspirativno ili možete plasirati temeljeno na strahu, a jednostavno mi se nije svidjela njihova vrsta zasnovana na strahu put.

David Averbach: I ono u čemu se slažem s vama je da osjećam da se bore pronaći poziciju vrijednosti i jasno definirati. Kao razlozi zašto volim svoj Apple sat, a opet, možda je to zato što sam mlađa osoba, nisu toliko zdravstvene značajke. Sviđa mi se praćenje fitnessa i sviđa mi se činjenica da mi omogućuje da više držim telefon u džepu i mogu pristupiti brzim interakcijama s obavijestima samo gledanjem u zapešće. I to je jedna od onih stvari kada ih, kada ih imate, ljudi koje poznajem imaju Apple satove uglavnom vole, i onda ljudi koji ne znaju, ne razumiju zašto bi vam trebao, a mislim da Apple ne radi sjajan posao jasno artikulirajući da.

David Averbach: I većina ljudi koje poznajem kupuju Apple satove osim onih koji imaju vrlo specifična zdravstvena stanja u praćenju, čine to uglavnom zato što je riječ o tehničkom uređaju, a ne o zdravlju uređaj.

Donna Cleveland: Da. Prošle godine sa Series 4, izašli su sa značajkom koja je stvarno cool koja će vam omogućiti da stavite prst na svoje Digital Crown i izmjerit će vam otkucaje srca i reći vam da li imate nepravilne otkucaje srca, a mislim da je to samo... To me je natjeralo da stvarno poželim da ih moji roditelji i moja baka imaju, to je također privuklo moju pažnju, možda ga želiš dobiti, ali mislim da nije... Nikada nisam koristio tu značajku ili sam je isprobao kad je prvi put izašao samo da vidim kako je, i mislim da puno ljudi pada U tu kategoriju, kao što kažeš, nije baš tako nešto svakodnevno, osim ako nemaš srčano stanje koje te brine oko.

Hal Goldstein: Pa, mislim da je to stvar dobi. Nakon što sam rekao sve što sam rekao, to je za mene bio učinkovit marketing jer mislim: "Pa, zašto ne bih želio da me to upozori?" Vi ne razmišljate o svojoj smrtnosti koliko ja.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Razmišljam o tome.

Hal Goldstein: To je drugačiji način razmišljanja, vjerujte mi.

Donna Cleveland: Da, da, da, da. Ne, vjerujem ti.

David Averbach: Mogu li vam reći koja je moja omiljena značajka Apple sata? Zvučat će tako glupo, ali činjenica je da mogu pingati svoj iPhone tako da ako izgubim svoj iPhone, koristim svoj Apple sat da pronađem svoj iPhone. Nije da kupujem Apple sat izričito zbog toga, ali te male male značajke Apple sata su ono što čini Apple sat sjajnim. Nikada u jednoj Appleovoj objavi nisam čuo kako Apple govori o toj značajci. Ne govore o malim načinima na koje vam Apple sat čini život boljim.

Hal Goldstein: Da.

Donna Cleveland: Da. To je istina. Želim... druga stvar koju treba spomenuti, mislim da nismo napravili s iPadom je da možete unaprijed naručiti i Apple sat i iPad od petka.

David Averbach: U redu, da.

Donna Cleveland: A onda počinju isporuku 30. rujna.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Mislim da je to otprilike to za Apple sat. Nije bilo puno drugačije. Faktor oblika je isti, imaju kao što smo rekli titan i keramiku ako želite potrošiti hrpu novca uz Apple sat.

David Averbach: Jedna stvar koju ću spomenuti je da smo dobili datume izlaska ne samo za iOS 13, već i za iPad OS koji je novi operativni sustav samo za iPad, a koji izlazi 30.

Donna Cleveland: Oh, nije bio 19.?

David Averbach: Ne, prilično sam siguran da je Sara rekla da iOS 13 izlazi 19.

Donna Cleveland: U redu. Da.

David Averbach: Ali iPad OS izlazi 30., što je smiješno jer je zapravo savršen za stavite jedan dodatni utikač za naš razred jer je to zadnja lekcija našeg tečaja za iOS 13, bit će iPad OS.

Donna Cleveland: Cool.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Da. U redu, razgovarajmo o novim iPhoneima. Apple je izašao s iPhone 11, iPhone 11 Pro i iPhone 11 Pro Max. Prva stvar o kojoj želimo razgovarati s ovim su imena.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Nagađali smo o ovome neko vrijeme i malo je... Apple je u pomalo čudnoj situaciji otkako su izašli s iPhoneom X. Apple je slavio svoju 10. godišnjicu iPhonea, pa su zato s iPhonea 8 preskočili ravno na iPhone X. Dakle, nikada nije postojao iPhone 9.

David Averbach: Da, komentirali smo to.

Donna Cleveland: Prošle godine smo se stvarno pitali kamo će Apple krenuti od tamo, ali -

David Averbach: Pa, a onda je iPhone X naravno bio rimski broj X, pa smo upravo nazvali iPhone X.

Donna Cleveland: A sada se Apple s 11 vratio. Tamo nema rimskog broja.

David Averbach: Mislim da je moja kratka analiza o ovome da mislim da je Apple ovaj put dobro razumio, ali još uvijek postoji tolika zbrka jer su to prije jako zabrljali. Jer mislim da je ono što su napravili dobro na nekoliko načina, prije svega, samo da brzo objasnim. Imamo iPhone 11 koji je prirodni nasljednik iPhonea XR. To je najjeftiniji model iPhonea. Vrlo je usporedive karakteristike s iPhoneom XR. Zatim imaju iPhone 11 Pro, koji bi bio iPhone 11 S, to je neka vrsta prirodnog nasljednika, a onda imaju iPhone 11 Pro Max, a to je iPhone XS Max.

David Averbach: Ono što mi se sviđa kod toga -

Donna Cleveland: To je postalo jasno, Davide. [preslušavanje 00:46:46] -

David Averbach: Znam, zar ne? Svi to sada dobivaju. Evo što je lijepo u tome, i mislim da ćemo u budućnosti biti manje zbunjeni jer ako naiđete na nekoga tko nikada nije čuo za Apple i kažete: "Imam iPhone XR i iPhone XS. Koji želiš? Koji je bolji?" Nitko neće znati. Oni su samo nasumični brojevi i doslovno ne predstavljaju ništa.

Donna Cleveland: Da. Imam dva prijatelja s iPhoneom XR za koje jednostavno nemaju pojma. Kao što [nečujno 00:47:10]. Oni kažu: "Mislim da je to jedan od 10."

David Averbach: Da. Dok ako ste prišli nekome i rekli: "Imam iPhone 11 i imam iPhone 11 Pro, koji želite?" Ne morate da ste čuli za iPhone da biste znali da je iPhone 11 Pro bolje.

Donna Cleveland: Da.

David Averbach: Pro je samo po sebi razumljiva riječ, dok R i S uopće nisu razumljivi.

Donna Cleveland: Slažem se. A onda i Max kojeg imamo neko vrijeme pa smo navikli na to da smo samo veći.

David Averbach: Da. I tako mislim, i sada imamo koherentnu donekle koherentnu strukturu imena između Maca, iPada i iPhone jer imamo iPad Pro u iPadu, a zatim imamo MacBook, ali u svakom slučaju postaje lako koristiti ga.

Donna Cleveland: Pro linija je sada dosljedna na Macovima, iPadima i iPhoneu.

David Averbach: Reći ću sve dok kritiziramo imena Applea, Air daje ključnu ulogu u radu za iPad i MacBook, a posebno za MacBook, mislim da su se sada promijenili. Ali neko vrijeme su imali MacBook, MacBook Air i MacBook Pro, ali MacBook je bio tanji i lakši od MacBook Aira.

Donna Cleveland: Da, katastrofa.

David Averbach: Nije imalo smisla. U redu, to je sve što imam za reći o imenovanju. Imate li još nešto za reći o imenovanju prije nego što krenemo dalje?

Hal Goldstein: Ne.

Donna Cleveland: Mislim da me iznenadila stvar što sam isprva mislila da će iPhone 11, na temelju glasina, biti nasljednik iPhonea XS. Dakle, to će biti poput lijepog telefona koji nije bio ogroman.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Tako sam se zbunila kad su prvi put počeli razgovarati o značajkama. Pomislio sam: "Oh, ovo je njihov proračunski telefon", jer nije imao OLED zaslon i sve to. Pretpostavljam da je sve u svemu, mislim da je to dobra stvar, iako samo što god da je kao njihov osnovni model, neće imati dodatne stvari pričvršćene na ime. Dakle, vjerojatno bi to bio sljedeći iPhone 12, ne znam.

David Averbach: Da. Druga mana... Da, to je druga stvar, hoće li dodati S? Hoće li to biti S Pro? Druga loša strana korištenja riječi Pro, za MacBook i iPad linije, riječ Pro zapravo znači za profesionalce obično, i siromašne Phil Schiller je morao doći gore i objasniti to dok mi to nazivamo profesionalcem, ali zapravo ne morate biti profesionalac da biste ga koristili jer kao -

Hal Goldstein: [nečujno 00:49:23].

David Averbach: Da. Za mene je kao i svatko tko želi potrošiti više na iPhone, ovo je telefon za vas.

Donna Cleveland: Da. Premda ću reći da se nadam da će Apple odustati od svojih S ažuriranja jer mislim da, pogotovo sada kada imaju Pro i Max u kombinaciji, to postaje jako razgovijetno. Obično je Apple u prošlosti radio kao novi broj, a onda bi godinu između napravili S verziju gdje ne bi puno mijenjali izgled iPhonea, ali bi nadogradili procesor i još par stvari. Dakle, bilo bi kao da smo imali u prošlosti, iPhone 7, 7S, a zatim iPhone 8. Nadam se da će jednostavno odustati od toga i da će samo napraviti iPhone 11 i sljedeće godine, iPhone 12, jer u protivnom će biti previše zalogaj.

David Averbach: Da, slažem se. A pogotovo kako telefoni sazrijevaju, promjene su svake godine sve veće. Nemaju više velikih promjena.

Hal Goldstein: Pa što je s iPhoneom 11? Što je -

David Averbach: Da, uđimo u to. U redu. Dosta s imenima.

Donna Cleveland: Dat ću vam kratak pregled različitih značajki iPhonea 11, 11 Pro i 11 Pro Max, a zatim ćemo svi procijeniti koji uređaji, poput onoga što mislimo o njima.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: iPhone 11, počinje od 699. Ima dvostruku kameru, tako da uključuje ultra široku kameru i širokokutnu kameru. Ima zaslon od 6,1 inča, tako da je to ista veličina zaslona kao i XR, pa je malo veći od iPhonea X i XS, što je zaslon od 5,6 inča želim reći, tako nešto. Ima LCD zaslon tako da nema stvarno, jako lijep high-end zaslon na koji ste navikli. Ako imate čak i X ili XS iako kažu da je to neka posebna retina verzija, ali još uvijek nije tako dobra, a trajanje baterije je sat vremena duže od XR. Dakle, s ovim dobivate stvarno lijepu kameru. Dobivate puno značajki kamere koje biste imali s Pro i Pro Max-om, minus nekoliko stvari, ali ja bih rekao najveće stvari koje gubite su OLED zaslon i ne dobivate trostruku kameru, koja druga ima. iPhone 11 također ima A13 Bionic čip. Ovo je sažetak iPhonea 11.

Donna Cleveland: Sada iPhone 11 Pro i Pro Max, razlika je zapravo u tome što ima OLED zaslon i to je poboljšani od XS-a prije. Bit će svjetliji i učinkovitiji nego što je bio XS zaslon. Ima trostruku kameru, tako da ima ultra širokokutnu kameru, telefoto kameru, to je ona koja radi portretni način rada i također ima poseban optički zum, 2X optički zum, a zatim široku kameru, koja je obična fotoaparat. Obojica imaju A13 čip. Pro i Pro Max imaju ovako lijepu mat staklenu završnu obradu i to je čvršće staklo koje očito kao što je Hal rekao, možete ga ispustiti i bit će u redu. ne znam.

David Averbach: Ne vjerujem u to.

Donna Cleveland: Ne preporučam ako ste se potrošili na ovaj telefon od tisuću dolara da ga pokušate ispustiti da vidite što će se dogoditi.

Hal Goldstein: Usput rečeno, isto su rekli i za 11, da možete odbaciti.

Donna Cleveland: U redu.

David Averbach: Da, svi se mogu ispustiti.

Hal Goldstein: Da.

Donna Cleveland: Svi se mogu ispustiti, da. 11 Pro počinje od 999 ili nazovimo ga kako jest, 1000 dolara. Pro Max počinje od 1099. Kao i kod Apple sata i iPada, možete se predbilježiti od ovog petka, to je 13. rujna, a ovaj se isporučuje 20. rujna, što je drugačije od ostalih, pa je to dobro znati.

David Averbach: Prije svega što se tiče predbilježbe, prebacili su je na 5:00 ujutro po pacifičkom standardnom vremenu, što me jako veseli jer je to 7:00 ujutro po središnjem vremenu gdje se nalazimo. [crosstalk 00:53:10] budimo se u prilično normalno vrijeme što je super.

David Averbach: Hajdemo još jednom brzo razbiti ove kamere jer su super zbunjujuće i mislim da bih vas sve još više zbunio, na trenutak ću govoriti o XR-u i XS.

Hal Goldstein: Jedna stvar, postoje neke druge značajke kroz koje su vrlo brzo prošli, ali su mi bile jako važne.

David Averbach: U redu. Da ih čujemo prije nego pokvarim kamere.

Hal Goldstein: Da, i činilo se da su na oba stroja.

David Averbach: U redu.

Hal Goldstein: Dakle, profesionalci i 11. Prije svega, mogu se ispustiti što mi se svidjelo. Činjenica da je otporniji na vodu, otporniji na prašinu, spomenuli ste jednosatno poboljšanje baterije. U Pro-u su rekli nešto poput poboljšanja baterije od četiri i pet sati.

Donna Cleveland: O da. Nisam to spomenuo [preslušavanje 00:54:01]. To je samo jednosatno poboljšanje u odnosu na 11, a poboljšanje je za četiri do pet sati.

Hal Goldstein: A drugo što mi se svidjelo je što su rekli brži Face ID s više kutova za oboje, a meni je to... Smiješno mi je, baš su mi važne te male stvari.

David Averbach: Da, i potpuno se slažem. Mislim općenito o čemu komentatori pričaju za nove telefone ili se sviđaju ludim novim značajkama koje je Apple došao ali općenito ono što ljudi cijene kod novih telefona kada ih koriste je sve ovo malo detaljima. Brži procesor će napraviti veliku razliku, bolja baterija će napraviti veliku razliku. Zapravo su mi nedostajali širi kutovi za Face ID i mislim da je to jako uzbudljivo.

Hal Goldstein: Da. Ima još nekih stvari, imali su... Da vidimo. Bolji stabilizator videa kada snimate videozapise na svim njima. Imaju nešto što se zove Quick Take, što je u osnovi da snimate fotografiju i možete je dodirnuti i odjednom ona prelazi u video način rada. Razgovarali su o... A da vidimo, selfiji u smislu ovoga... Pa, vjerojatno ćete pričati o širokom videu, pa ćete o tome. I pretpostavljam da je to to za stvari koje su me pogodile, to je ono što želim iako su to tako brzo prošle.

David Averbach: A kada uspoređujemo i uspoređujemo, jedna od važnih stvari o kojima ćete morati razmišljati je koliko mi je stalo do fotoaparata? A lijepo je razmišljati i o ovim drugim čimbenicima. Jer kao što ste rekli, mislim da će vam dulje trajanje baterije i brži procesor stvarno dobro poslužiti ako sjedite ovdje i razmišljate hoćete li kupiti novi telefon ili ne.

Hal Goldstein: Da.

David Averbach: U redu. Pokvarimo ove kamere jako brzo. Počet ću s pričanjem o prošlogodišnjim telefonima. Na XR-u je bila jedna kamera, i to samo standardna širokokutna kamera. A onda su na XS-u bile dvije kamere, telefoto, što je 2X optički zum, a zatim standardni širokokutni. To smo imali prošle godine.

Hal Goldstein: Mogu li samo postaviti pitanje?

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Što je sa selfijima? Jel to druga kamera ili?

David Averbach: Selfie, prednju kameru smo imali i prošle godine, a imamo i ove godine. Ono što su dodali ove godine je da pokušavam ne zakolutati očima kad ovo kažem, zafrkancije, što je usporena snimka na prednjoj kameri. Ne mogu ne zakolutati očima. Čini se da je to najbeskorisnija značajka koju sam ikada čuo.

Donna Cleveland: Video selfiji s vašom kosom koja puše na vjetru.

David Averbach: Da. Bože moj. U redu. Tako ove godine imamo iPhone 11, koji je opet nasljednik iPhonea XR, a ovaj telefon ima dvije kamere. XR je imao jednu kameru, koja je bila širokokutna. Ovaj telefon ima široki kut, ali su mu dodali super široki kut. A onda imamo 11 Pro i Pro Max. Ako se sjećate da je iPhone 11 S imao dvije kamere, imao je širokokutni i telefoto. Jesam li to dobro rekao?

Donna Cleveland: Mm-hmm (potvrdno).

David Averbach: Ovo ima oboje, ima telefoto i široki kut, a dodali su i super široki. Dakle, imamo tri kamere gdje su nekada bile dvije i onda imamo dvije kamere gdje je bila jedna. Gdje je zbunjujuće, zašto sam se toliko zbunio je iPhone 11 kada sam vidio dvije kamere, automatski sam pretpostavio da će to biti telefoto jer sam tako navikao vidjeti telefon s dvije kamere koji ima telefoto, ali ne postoji telefoto za iPhone 11.

Donna Cleveland: 11, da.

Hal Goldstein: Opet, telefoto je 2X.

David Averbach: To je dvostruki optički zum. A ono što to čini tako vrijednim su dvije stvari. Prije svega, možete zumirati bez narušavanja kvalitete slike. Dakle, ako radite digitalno zumiranje, ono što u osnovi radite je da time degradirate kvalitetu slike. Ako zumirate pomoću telefoto, zapravo zumirate, kao da koristite veći zum na kameri i tako imate istu kvalitetu fotografije. Druga stvar -

Donna Cleveland: Do 2 puta.

David Averbach: Do dva puta, hvala. Druga stvar je da još uvijek možete imati portretni način rada, a portretni način rada je jedna od mojih omiljenih značajki. Toliko ga koristim i volim ga.

Donna Cleveland: Portretni način rada za one koji ne znaju, zamagljuje pozadinu i drži prednji plan u fokusu ili vaš subjekt u fokusu.

David Averbach: I mislim da XR, a time i 11, radi sa softverom, znaš li to?

Donna Cleveland: Ovo, činilo se da, da, radilo je to sa softverom, ali to mi nije sasvim jasno.

David Averbach: Imali su slatku fotografiju psa koja je izgledala [preslušavanje 00:58:29] -

Donna Cleveland: S mutnom pozadinom, da.

David Averbach: Zamagljena pozadina, a to je bilo 11. Možete to učiniti, ali nije tako dobro jer to radite samo sa softverom, a ne s objektivima. Dakle, da, mislim da to definira kamere, i mislim da to uključuje sva tri telefona, imamo razlike...

Donna Cleveland: Da, kao i s iPhone 11 Pro linijom, dobivate dodatni zum i bolji portretni način rada, ali su objema donijele puno novih značajki kamere.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Hal, spomenula sam neke od njih, ali htjela sam spomenuti nekoliko drugih. Noćni način rada je onaj na koji smo dugo čekali, a to je značajka u uvjetima slabog osvjetljenja to pomaže osvjetljavanju fotografija pri slabom osvjetljenju, što je već dugo bila velika slabost Appleove kamere vrijeme. Ovo smo spomenuli u našem postu o glasinama. Ovome se stvarno nadamo. Google Pixel telefoni imaju značajku koja se zove Night Sight i Night Sight, vidjeli smo demo videozapise o tome i bilo je nevjerojatno što su mogli učinite s nekim od ovih fotografija koje bi izgledale jako zamućene i malo mutne i kako su izgledale kao stvarno visoke kvalitete fotografije. Zaista sam uzbuđen što mogu usporediti ove uređaje, nakon što se uhvatimo u koštac s ovim uređajima, u usporedbi s Googleovim Night Sightom.

David Averbach: A posebno kako Night Sight radi i Googleova verzija radi na isti način je da koristi ono što se zove računalna fotografija. Računalna fotografija je stvarno zanimljivo novo polje koje koriste kao umjetnu inteligenciju ili AI za poboljšanje kvalitete fotografija. I tako, umjesto da koristite bljeskalicu, koja stvarno može utjecati na kvalitetu fotografije na brojne negativne načine, fotografirate pri slabom osvjetljenju, a zatim u osnovi imate umjetnu inteligenciju, pogledajte to i recite: "Kako bi ovo izgledalo da dodam više svjetla?" I to radi na način na koji se, mislim, osjeća kao magija. Kada vidite ove fotografije s Google Pixela, čini vam se kao da jednostavno čarobno čini da vaše fotografije izgledaju kao da više niste pri slabom osvjetljenju.

Hal Goldstein: Znate jednu stvar koja je zanimljiva, gotovo je šteta što ne možemo kombinirati najbolje od Googlea i Applea, jer ono što je Apple neprestano kucao je li njihov A13 čip bio toliko ispred svih ostalih, pa to daje bržu obradu za njihovu umjetnu inteligenciju i njihovo strojno učenje, i za razumijevanje Siri i obrada slika, dok se čini da je Google nekoliko godina ispred u smislu stvarnog algoritma i njihovog kapaciteta, njihove sposobnosti da AI.

David Averbach: Uzbuđen sam usporedbom jer bih se do ove godine složio s vama i mislim da ste još uvijek vjerojatno točno, ali nadam se da je Apple uhvatio korak i da je izašao s još jednom značajkom koja je računalna značajka fotografije. Sjećate li se kako se zvalo... Zaboravila sam to zapisati. Imao je neko čudno ime. Zvao se -

Donna Cleveland: Oh, zapisala sam to. Bilo je duboko nešto... Duboka fuzija. Duboka fuzija. Bio sam jako uzbuđen zbog ovoga.

David Averbach: Da. I u osnovi je nazvao kompjutersku fotografiju za ludog znanstvenika ili nešto slično, i u biti kako je to radi je ista stvar kao pri slabom svjetlu, osim što to radi samo na bazi piksel po piksel i mislim da je potrebno, što?

Donna Cleveland: Devet fotografija, da.

David Averbach: Devet fotografija u isto vrijeme, a zatim pomoću umjetne inteligencije spoji svih devet fotografija i dobije na bazi piksel po piksel one koje imaju najvišu kvalitetu. Ne znam dovoljno o umjetnoj inteligenciji da bih točno razumio njene detalje, ali zvučalo je stvarno uzbudljivo.

Hal Goldstein: Jeste li razumjeli da su rekli da je prvih osam gotovih prije nego što ste otvorili zatvarač?

David Averbach: Da, u osnovi, ovo je nešto što Apple radi već neko vrijeme ili se razvija prema tome već neko vrijeme. iOS 13 općenito, kada snimite fotografiju, snima je gotovo trenutno. A razlog zašto je aplikacija za fotografije podignuta, ona se neprestano obrađuje u pozadini i fotografiranje, pa kada pritisnete okidač, on je već spreman za snimanje te fotografije prije vrijeme. Dakle, to je nešto čemu su ionako težili s iOS-om 13.

Hal Goldstein: Sjajno.

Donna Cleveland: Još jedna značajka koju sam stvarno htjela spomenuti su ultra širokokutne fotografije koje sada možete snimiti. iPhone 11 i Pro i Pro Max, svi sada imaju ultra širokokutni objektiv koji je David spomenuo i koji vam omogućuje da, kada snimate fotografije, kao da je malo prijeđite prstom, malo prebacite, da možete otići u ultra široki prikaz i to je nešto što možete vidjeti s malo neprozirnosti s obje strane, pod kojim biste kutom dobiti sa svojom fotografijom ako uđete u taj način rada, inače možete ostati samo u uobičajenom širokokutnom načinu rada, a to je stvarno super i za pejzažnu fotografiju, mi imati...

Donna Cleveland: Naša video producentica, Ryanne, govorila je da je stvarno super, već dugo želi ovako nešto jer ne možete stvarno uklopiti onoliko krajolika koliko biste željeli s običnom kamerom, a također su pokazali stvarno cool video značajku s ovaj. Kao da biste se mogli prebacivati ​​naprijed-natrag između širokog i ultraširokog dok snimate videozapis, zbog čega izgleda kao i cool efekt montaže ulaska i izlaska. I da, što još dodati o ultraširokom? Mislio sam da je to prilično veliko.

David Averbach: Mislim da je video lijepo dodati da možete koristiti ultraširoke. Također su napravili tako da možete uređivati ​​videozapise u aplikaciji za kameru kako biste zapravo mogli prilagoditi boje i zasićenost i takve stvari za video, što je jedna od onih značajki koje su me, nakon što su objavile da to možete učiniti, odmah naljutile što to nisam mogao učiniti sve ovo vrijeme, jer toliko puta uzmete izvrstan video i samo je malo pri slabom osvjetljenju i samo si kao: "Pa, šteta što je video uništen." A sada sam kao: "Čekaj, trebao bih ga moći prilagoditi baš kao fotografija."

Donna Cleveland: I ja sam se tako osjećala u vezi s luđacima. Pitam se: "Zašto ovo nisam imao sve ove godine?"

David Averbach: Da, gdje su slofii bili cijeli moj život?

Donna Cleveland: Dakle, da, prednja kamera, još uvijek je sedam megapiksela, što je prednja kamera bila već neko vrijeme. Ali napravili su, mislim da su bili kao da je bljesak bolji s njim, a onda možete raditi ove usporene selfije.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Opet, nisam uzbuđena zbog toga, ali možda neki ljudi jesu. To je uglavnom razlika u kamerama i što je, mislim da je najveća promjena s novim iPhoneima. Vjerojatno bismo trebali malo popričati o A13 Bionic čipu i koliko je to značajno. Druga stvar koju želim spomenuti su glasine koje nismo dobili, je obrnuto bežično punjenje. To je bila jedna od velikih glasina, mislili smo da ćete moći puniti druge iPhone ili AirPods sa svog novog iPhonea. To nije stvar koja se događa. Oh, s Pro i Pro Max-om, ovo je nešto zbog čega sam uzbuđen, isporučuju se s brzim punjenjem.

David Averbach: O, da.

Donna Cleveland: To znači da je umjesto munje na USB kabel, to je munja na USB C kabel i USB C zidni adapter, koji vam omogućuje punjenje iPhonea za otprilike pola sata, i to je super.

David Averbach: I drugi telefon, iPhone XS, imao je brzo punjenje, ali ste morali zasebno kupiti kabel i zidni adapter što većina ljudi ili nije znala ili se nije trudila učiniti.

Donna Cleveland: Da. Tek nedavno smo u iPhone Life-u počeli koristiti opremu za brzo punjenje treće strane.

David Averbach: Da, i sada se isporučuje s njim. To znači da će gotovo svi imati luksuz brzog punjenja i to stvarno čini razliku, dopustite mi da vam kažem.

Donna Cleveland: To je ludo, da.

David Averbach: Potrebno je toliko stresa poput upravljanja baterijom kada možete napuniti svoj telefon za pola sata.

Donna Cleveland: Hal, koji je bio tvoj sveukupni zaključak o novim iPhoneima?

Hal Goldstein: Pa, reći ću vam, bila je još jedna najava i nadam se da ću nekako može iskoristiti, a to je bilo, imala je vrlo kratku stvar o Apple maloprodaji [preslušavanje 01:06:02] -

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Imate program zamjene i hoće li prihvatiti moj XS Max za zamjenu s napuknutim zaslonom? A da jesu, nadogradio bih. Inače ću čekati sljedeću generaciju mislim.

David Averbach: Dakle, imate XS Max?

Hal Goldstein: Da.

David Averbach: I niste bili potaknuti kupiti novi telefon?

Hal Goldstein: Volio bih to, ali ja [pregovor 01:06:27] -

David Averbach: Toliko?

Hal Goldstein: Pa, ja ne vrijedim 1100 dolara više. Ne znam što mogu dobiti za svoj napuknuti ekran.

David Averbach: Da. Da.

Hal Goldstein: Dakle, ovisi o tome koliko će mi dati za to, pa ako mi daju dovoljno za to, onda bih to učinio.

Donna Cleveland: Pa, evo još jednog pitanja. Jeste li općenito netko tko se svake godine nadograđuje?

Hal Goldstein: Ne, obično sam tip svake druge godine.

Donna Cleveland: U redu. To zapravo pokazuje pristojan iznos interesa, rekao bih, ako nije uobičajeno da nadogradite svake godine.

Hal Goldstein: Da.

David Averbach: Znam da smo razgovarali o svim ovim drugim značajkama. Pretpostavljam da je moje pitanje za vas, koliko kamera utječe na vašu odluku o kupnji?

Hal Goldstein: Oni su samo svi. Sviđa mi se da je kamera svakako bila dio toga, i činilo mi se... Ja nisam, znam da više voliš kameru nego ja.

David Averbach: Da.

Hal Goldstein: Ali volim samo snimati kamerom, ne želim razmišljati o tome. Samo želim napraviti dobre snimke, pa se čini da je dostupno više opcija koje su prilično jednostavne za korištenje, pa da, to bi bilo lijepo. Ali također želim da se iPhone koji padne ne pokvari, to je za mene velik, i hrpu drugih duljih baterija. Tko to ne želi?

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Što se kamere tiče, mislim da bi 11 bio sasvim u redu za mene jer sam najviše uzbuđena zbog noćnog načina rada i ultra široki kut, koji dobivate s oba telefona, ali s iPhoneom 11, dobivate telefon bez OLED zaslona i bez dodatnih like četiri do pet sati baterije, propuštanje tih značajki je problem za mene, a također mi se jako sviđa završetak na iPhoneu 11 Pro više. Mislim da je stražnja strana od mat stakla jako lijepog izgleda. Imali su ponoćnu zelenu [crosstalk 01:08:09] -

David Averbach: Da, imaju novu boju. Nismo spomenuli, da.

Donna Cleveland: iPhone 11 dolazi malo više u spektru svijetlih duginih boja, što mi se ne sviđa. Mislim da želim 11 Pro, to je ono gdje sam s njim, ali to nije samo zbog kamera, to je zapravo više zato što postoje sve dodatne premium značajke koje dobivate uz Pro linija.

David Averbach: Da. Mislim, prije svega, kao što je Hal aludirao, kamera mi čini veliku razliku. Pogotovo sada kada su moji nećaci sve stariji i ja ih sve više viđam i imam posinka, koji mogu uzeti fotografije su mi jako važne, pa mi se samo to isplati da imam ljepšu višu kvalitetu fotoaparat. Često koristim portretni način rada, kao što sam rekao, i samo to mi se isplati. Kao što smo rekli, preskočio sam posljednju generaciju i tako se moj telefon osjeća kao da se bliži kraju svog produktivnog života.

Donna Cleveland: Prošli su dani svoje slave.

David Averbach: Prošli su dani svoje slave, i očito sam jako izbirljiv jer sam iskusni korisnik, radim ovo profesionalno, ali kao da je vrijeme za nadogradnju. Ako biram između 11 i 11 Pro... Već se spotičem o te razlike, slažem se s tobom Donna. To mi je kao bezveze. OLED zaslon je tako lijep i čini mi veliku razliku. Kamera mi je posebno važna, ali mislim da mi je i izvan toga OLED zaslon jako dobar.

Donna Cleveland: Mislim da je to poprilično naš slom svega. Vi ste već dugo s nama, hvala vam. Samo još jednom želim uključiti naš iOS 13 razred. Novi operativni sustav za vaš iPhone izlazi 19. rujna, ne želite biti ostavljeni ili zbunjeni, stoga isprobajte našu klasu iOS 13. To je iPhonelife.com/ios13class. David i ja ćemo to podučavati tako da se možete družiti s nama -

David Averbach: Vidimo se tamo.

Donna Cleveland: Da, i vidimo se za nekoliko tjedana u sljedećoj epizodi iPhone Life Podcasta.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Hvala ti puno Hal što si nam se pridružio, zabavno je.

Hal Goldstein: To je bilo zabavno, da.

David Averbach: A ako ste insajder, ostanite tu, imat ćemo neki bonus sadržaj za vas.

Donna Cleveland: Da.