Minden, amit tudnia kell az új iPad Pro vásárlása előtt

Az Apple brooklyni iPad-eseményét követő 96. epizód élő felvételén Donna, Sarah és David elmondja minden fontos részletet az új iPad Pro termékcsaláddal kapcsolatban, hogy segítsen a vásárlásban döntés. Elegendő-e a Face ID, a szélektől-szélig kijelző és a vezeték nélkül tölthető Apple Pencil ahhoz, hogy az új táblagép megérje a drága árat? Ezenkívül hallgassa meg, miért gondolja David, hogy az újonnan kiadott MacBook Air miért tévesztett el a célt.

Kattintson ide a meghallgatáshoz és a feliratkozáshoz. Ha tetszik amit hallasz, mindenképpen írj véleményt. És ne felejtsen el minden második héten ráhangolódni, és hallani, ahogy szerkesztőink megosztják veled a legfrissebb Apple-híreket, a legjobb alkalmazásokat, iPhone-trükköket és a legmenőbb kiegészítőket.

A hét kérdése:

Új iPad vásárlását tervezi? Miért vagy miért nem? Ha veszel egyet, melyik modellt tervezed venni? Email [email protected] hogy tudassa velünk.

Az ebben az epizódban említett cikkek:

  • Minden bejelentett (és be nem jelentett) a mai Apple eseményen
  • Az Apple új iPad Pro készülékei teljes képernyős kijelzővel, arcazonosítóval, USB-C-vel és frissített Apple Pencil-lel rendelkeznek
  • Az Apple ma bejelentette az új iPad Pro-k, Mac-ek és tartozékok összes előrendelési és megjelenési dátumát
  • Az Apple új iPad Pro tartozékai közé tartozik az Apple Pencil 2, Smart Keyboard Folio és USB-C port, de nincs több fejhallgató-csatlakozó
  • Hasznos Linkek:

  • Csatlakozz az iPhone Life Facebook csoporthoz
  • Bennfentes áttekintés: Élvezze a csak tagok számára nyújtott előnyöket
  • Legyen iPhone Life Insider
  • Iratkozzon fel az ingyenes Nap tippje hírlevélre
  • Küldje el e-mailben a podcastot
  • Feliratkozni iPhone élet magazin

A 96. rész átirata

Donna Cleveland: Üdvözöljük az iPhone Life Podcast 96. epizódjában. Donna Cleveland vagyok, az iPhone Life főszerkesztője.

David Averbach: David Averbach vagyok, az iPhone Life vezérigazgatója és kiadója.

Sarah Kingsbury: Sarah Kingsbury vagyok, vezető webszerkesztő.

Donna Cleveland: Szórakoztató élő podcastokkal készülünk ma, közvetlenül az Apple New York-i bejelentése után. Ez egy speciális iPad Pro és MacBook-ra fókuszált bejelentés volt. Azt hiszem, az Apple-nek, legalábbis amióta követem az Apple dolgait, nem volt bejelentés New Yorkban.

David Averbach: Nem.

Donna Cleveland: Ez nagyon érdekes volt.

David Averbach: Elágaznak. Chicagót csináltak az év elején, New Yorkban. Szerte élünk az Egyesült Államokban. Ez őrültség.

Donna Cleveland: Ezzel a podcasttal ne csak összefoglalja mindazt, amit az Apple bejelentett, és az elemzésünket amit bejelentettek, de sok olyan fő kérdésre is, amelyekről úgy gondoljuk, hogy sokaknak felmerül majd, megpróbáljuk válasz. Érdemes megvenni az új iPad Pro-t? Kinek érdemes megvennie? Számítógép csere? Működik az Apple Pencil régebbi iPadekkel? Mindazok az apró részletek, amelyekre ebben az epizódban ki fogunk térni, úgyhogy maradjon itt.

David Averbach: Kicsit elágazunk. Beszélni fogunk a Mac-ekről. Hagyományosan iOS-központúak vagyunk, de a mai bejelentés is annyira Mac-orientált volt, hogy ezt egy kicsit kitérünk.

Donna Cleveland: Mielőtt ebbe belevágnánk, szeretném megbizonyosodni arról, hogy mindazoknak, akik nem ismerik, szeretnék mesélni a Daily Tips hírlevelünkről és az Insider programunkról. Napi tippjeink hírleveleink ingyenes termékünk. Regisztrálhat az iphonelife.com/dailytips oldalon. Rayanne ide fog tenni egy linket a megjegyzések közé, tehát ha el akar menni, nézze meg.

Donna Cleveland: Napi tippjeink hírlevelünkkel minden nap egy perc alatt megtudhat valami nagyszerű dolgot, amit eszközével végezhet. Küldünk Önnek egy e-mailt, amely részletes utasításokat és képernyőképeket tartalmaz, amelyek igazán egyszerűvé teszik a munkát, és szórakoztató módon, hogy többet megtudjon eszközéről.

Donna Cleveland: Insider tagságunk, ez a prémium oktatási szolgáltatásunk azoknak az embereknek, akik felhatalmazzák magukat eszközeikre. Legyen szó iPhone-ról, iPad-ről, HomePod-ról vagy Apple Watch-ról, ide szeretne eljutni, hogy megtanulja, hogyan kell használni eszközön, tanulja meg az Apple összes szolgáltatásának használatát, és minden évben, amikor megjelenik az iOS új verziója ki. Lehet, hogy néhányan még nem mélyedtek bele az iOS 12-be, és nem tanulták meg az összes új funkciót. Van egy útmutatónk, amely végigvezeti Önt, hogyan kell ezt megtenni.

Donna Cleveland: Megvan a magazinunk teljes digitális archívuma. Magazinunk már régóta megjelent. Több mint 30 korábbi számunk van, amelyekhez hozzáférhet, és természetesen az elsők között lesz, akik negyedévente minden új számot kapnak.

David Averbach: Ma sokat fogunk beszélni az iPadekről. Nyilvánvaló, hogy ha új iPadet vásárol, átfogó útmutatóval is rendelkezünk az új iPad használatának megkezdéséhez. Mindenképpen nézd meg.

Donna Cleveland: Igen, tehát az iphonelife.com/insider oldalon regisztrálhat erre. Éves árfolyamunk, jó üzletünk van. Mindössze 59 dollárba kerül az éves díjszabásunkra való feliratkozás, vagy havonta is regisztrálhat, és ezt is kipróbálhatja. 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Nézd meg.

Donna Cleveland: David minden további nélkül mesélni akar szponzorunkról, a Rokformról.

David Averbach: A pillanat, amire vártál.

Donna Cleveland: A pillanat, amire vártál.

David Averbach: De tényleg, külön köszönet a szponzorunknak. Nagyon nagyra értékeljük őket, Rokform. A Rokformnak tényleg nagyszerű esetei vannak. Mindkettő könnyű, de nagyon tartós is. Ha most szerezte be az iPhone XR-t, vagy régebbi telefonja van, amelyet meg szeretne védeni, feltétlenül nézze meg a Rokform tokjait. Konkrétan az, amiben különlegesek, amellett, hogy könnyű, megfizethető, ugyanakkor kiváló védelmet nyújtanak, nagyon jó szerelési megoldásokkal rendelkeznek. A tokjaik hátulján van egy kis bevágás, amivel fel lehet szerelni, és vannak hozzá tartozékok, amelyekkel kerékpárra, autóba szerelhető. Nagyon jó szerelési megoldások is. Nagyszerű, sokoldalú, strapabíró, masszív, könnyű tokok.

Donna Cleveland: Ők is az egyik új szponzorunk. [hallhatatlan 00:04:12] termékeik nagyon elegánsak és nagyon szépek.

Donna Cleveland: Most pedig ugorjunk a bejelentésre. Először is szeretnénk áttekinteni Önnel a bejelentetteket, összefoglalva, hogy szerintünk mi a legfontosabb információ, amelyet minden bejelentett eszközről tudnia kell. Kezdjük az iPad Pro-val.

Donna Cleveland: A tavaly júniusi WWDC óta eltelt, mióta az Apple frissítette az iPad Pro termékcsaládját. Valóban jelentős változtatásokkal jelentkeztek az iPad Pro-n. Az arcazonosító az első dolog. Mindkét új modell rendelkezik Face ID-vel. Két új iPad van, az egyik 11 hüvelykes kijelzővel rendelkezik, amely összességében ugyanazt a méretet tartja, mint az előző előd, amely 10 és fél hüvelykes volt. Aztán ott van a 12 és 12,9 hüvelykes iPad Pro, az új, amely nagyobb kijelzőt illeszt egy kisebb méretűre. Ez volt az iPad, mi az irodában azt mondtuk: "Csak óriási." Tavalyi iPad Pro. Örülünk, hogy ezt a kijelzőt egy kisebb méretbe illesztik.

Sarah Kingsbury: Igen. A bejelentés során megmutatták, összehasonlították egy 8x11-es papírral, mint például a notebook papírral. Ez nagyon klassz volt.

David Averbach: Később kitérünk rá. De igen, azt hiszem, ez elég nagy változás volt, mert a szinte komikusan nagy és használhatatlanból egy meglehetősen ésszerű lehetőség lett valaki számára, ha megfelelő helyzetben van.

Sarah Kingsbury: Határozottan.

Donna Cleveland: Igen, határozottan.

Donna Cleveland: Lássuk csak, én foglalkoztam a Face ID-vel, az éltől-szélig kijelzőkkel. Kisebb készülékekbe nagyobb kijelzőket szerelnek. Az iPhone [crosstalk 00:05:49] X és újabb készülékeken található bevágások nélkül.

David Averbach: Nincs bevágás.

Donna Cleveland: Valahogy ezt sikerült megoldaniuk. Az arcazonosító álló és fekvő módban is működik...

Sarah Kingsbury: Ez óriási.

Donna Cleveland:... ami valóban kötelező az iPad számára, ahogy Sarah rámutatott.

Sarah Kingsbury: Miért nem kapjuk meg a telefonhoz?

Donna Cleveland: USB-C-t használ. Lightningről USB-C-re váltottak, amit funkcióként építenek, nem bosszantó változásként.

David Averbach: Nem hiba. Ez egy tulajdonság.

Donna Cleveland: Később kitérünk erre is, a változás előnyeiről és hátrányairól. Ezek az eszközök drágábbak. A 11 hüvelykes 799-től kezdődik, míg a tavalyi 649-től. A 12,9 hüvelykes 999-ről, vagy valljuk be 1000 dollárról indul, és korábban 799 volt ennél az alapmodellnél.

David Averbach: Azt hiszem, az egyik dolog, ami engem is meglepett, mert ha hallgattál, ha a podcast rendszeres hallgatója, nagyjából mindent tudni fog, amiről az imént beszéltünk, amit elmondtunk már. Ezek mind nagyon megfeleltek a pletykáknak, a formai tényezőknek, az éltől-szélig kijelzőnek, a bevágás hiányának, az USB-C-nek. Mindenben igazunk van. Amire nem feltétlenül számítottam, és ami nagyon fontos, az a 12X-es chip.

David Averbach: Az iPhone-nak és az iPadnek gyakran ugyanaz a chipje van, ha ugyanaz a generáció. Ez valójában jobb chip, mint az iPhone-ok. Amiről nem feltétlenül tudtam, hogy közeleg [crosstalk 00:07:06], és ez kellemes meglepetés volt.

Sarah Kingsbury: Igen, jó megjegyzés. Én sem erre számítottam.

Donna Cleveland: Még egy dolog, amit meg kell említeni, és ez is egybevág a pletykáinkkal, hogy nincs OLED kijelzője, ellentétben az iPhone X-sel és újabbakkal. Az OLED kijelző egy iPadben nagyon drága lenne. Már ez is része volt annak, amiért az iPhone X és újabbak olyan drágák. Ennek ugyanaz a kijelzője, mint az iPhone XR-nek, amely ha nem ismerné, ez az idei iPhone-kínálat olcsóbb verziója. Még mindig nagyon jó kijelzőnek tűnik, de nem lesz OLED.

David Averbach: Ennek ellenére ez egy továbbfejlesztett kijelző az iPad Pro-tól jelenleg, vagy mi volt a jelenlegi mód. Ez egy továbbfejlesztett kijelző, de nem OLED. Ez csak egy Retina kijelző.

Donna Cleveland: Még többet foglalkozunk ezzel, de csak egy gyors összefoglalót akartam adni. Sarah mesélni fog nekünk az Apple Pencilről és a hozzá tartozó egyéb tartozékokról.

Sarah Kingsbury: Nagyon izgatott vagyok az új Apple Pencil miatt, mert megoldotta a három fő problémámat. Az egyik, most mágnesesen kapcsolódik az iPad-hez, így nem kell többé aggódnia, hogy elveszíti, ami jó.

David Averbach: Nagyon klassz, mert nagyon bosszantó, hogy két független termékről van szó.

Sarah Kingsbury: Nagyon könnyű elveszíteni, és valamiért, ami több mint 100 dollár. Ezenkívül a párosításhoz vagy a töltéshez már nem kell csatlakoztatnia a Lightning porthoz, nem ahhoz, hogy az már létezik ezen az iPaden. Miután csatlakoztatta az iPadhez, vezeték nélkül töltődik, és automatikusan párosodik, ami az Apple Pencil három legbosszantóbb dolog.

Sarah Kingsbury: Az egyik fontos dolog az, hogy csak a legújabb iPad Pro készülékekkel kompatibilis. Ha Ön egyike azoknak, akik szeretik megvenni a következő régebbi generációt, miután az új megjelenik, és az árak csökkennek, akkor meg kell szereznie az első Apple Pencilt. Ráadásul a legújabb Apple Pencil nem... Úgy értem, a régi Apple Pencil nem kompatibilis az új iPaddel, ha megvásárolja az új iPadet. Ha már van Apple Pencil, akkor újat kell vásárolnia, ha megkapja az új iPadet.

David Averbach: Ezt nem fogtam fel.

Sarah Kingsbury: De ingyen be lehet gravírozni, szóval ez van.

David Averbach: Ami jó, mert elveszítheti.

Sarah Kingsbury: Igen. 129 dollár, ami szerintem olyan, mint egy 30 dolláros áremelkedés az eredeti Apple Pencilhez képest. nem emlékszem.

David Averbach: El kell kezdenem nyomon követni az árakat, mert az Apple ránk hárítja azokat. Szinte minden, amit ma láttunk, egy kicsit drágább volt, mint az előd.

Sarah Kingsbury: Igen, egészen biztos vagyok benne, hogy 100 dollárt fizettem az utolsó Apple Ceruzaért.

Donna Cleveland: Csak hogy tudjátok, most közzétettem egy szavazást. Lehet, hogy még nem döntötte el, hogy ez az oka annak, hogy ezt a podcastot nézi, hanem hogy eldöntse, melyik iPad Pro-t szeretné megvásárolni, vagy vásároljon-e egyet. Lehet, hogy mások már döntöttek, ezért most szerettem volna közzétenni a szavazást, de a podcast során válaszolhattok. A kérdés az, hogy tervez-e új iPad vásárlását? Megvannak az új iPadek lehetőségei, vagy olyan okok, amelyek miatt nem szeretne egyet venni. Ide soroltuk a 6. generációs iPadet. Ez az, ami Sarah-nak van.

Sarah Kingsbury: Igaz, az idén tavasszal jelent meg.

Donna Cleveland: Igen. Ez csak 300 dollár, szemben ezekkel, amelyeket fizetni kell...

Sarah Kingsbury: Nos, olyan 350 volt, azt hiszem.

Donna Cleveland:... 350. Ráadásul, ha megveszi az Apple Pencilt, többet fog fizetni. De ettől függetlenül lényegesen kevesebb lesz. Ebben az epizódban kitérünk arra, hogy ki vegye meg azt az iPadet, nem pedig az újakat.

Sarah Kingsbury: Egy másik jó dolog az Apple Pencilben, hogy ezt az új [hallhatatlan 00:10:53] ceruzát duplán megérintheti. Valójában testreszabott koppintással válthat az eszközök között, amikor éppen... Az Adobe bejelentette, hogy megvan a Photoshop teljes verziója, amely 2019-ben jelenik meg iPad Pro-hoz. Az, hogy egyszerűen megérintheti a ceruzát az eszközök közötti váltáshoz, és az érintések testreszabása nagyon hasznos lehet azoknak, akik így használnák Apple Ceruzájukat.

Donna Cleveland: Igen, ez egy nagyszerű pont.

Sarah Kingsbury: Ezen kívül még néhány dolog, az intelligens billentyűzet, nem sokban különbözik a másiktól, kivéve, hogy mágnesesen csatlakozik az iPadhez. Most már nem kell a különböző szögekkel bajlódnia. Két hivatalos szögből nézheti meg.

David Averbach: Ez tetszett.

Sarah Kingsbury: Igen, mert úgy érzem, az utolsó Smart Keyboard Folio tok... Nagyon úgy tűnt, hogy a kívánt szögbe hozzuk... Nem azért vettem, mert nincs iPad Pro-m, de másokkal játszva nem szerettem. Ez javulásnak tűnik.

Sarah Kingsbury: Természetesen, mert az Apple bátran eltávolította a fejhallgató-csatlakozót, amit szintén bátran nem említette, ez azt jelenti, hogy az iPhone-okhoz hasonlóan a vezetékes fejhallgató sem fog munka. Ha Lightning van csatlakoztatva, például egy Lightning kábel a fejhallgatójához, az sem fog működni. De az Apple most 9 dollárért árul egy USB-C fejhallgató-csatlakozó adaptert. Ez valami 9 dollárért.

David Averbach: Nincs benne. Kicsit szkeptikus vagyok a... A fejhallgatós megoldások most kicsit bonyolultak. De valójában sok olyan fejhallgató létezik, amely USB-C kompatibilis.

Sarah Kingsbury: Ez igaz.

David Averbach: Ezeket megkaphatod. Természetesen használhatja a vezeték nélküli kapcsolatot, vagy használhatja a kulcsokat. Nem mintha feltétlenül az Apple fejhallgató-választásának [crosstalk 00:13:01] oldalán szeretnék állni, de...

Sarah Kingsbury: Annyira nem szeretem a kulcsokat. A hardverkulcsok csak feldühítenek [crosstalk 00:13:04], valahányszor valamihez hozzá kell csatolnom egy hardverkulcsot, hogy használhassam.

David Averbach: Egyetértek.

Donna Cleveland: Tudom, azonnal elvesztettem az iPhone X-es hardverkulcsomat.

Sarah Kingsbury: Helyes, de legalább az USB-C esetében univerzális. Mindenki más ezt csinálja, így sokkal több lehetőséget kínál, mint amikor levették a fejhallgató-csatlakozót az iPhone-ról, és ha vezetékes fejhallgatót akart, Lightning-csatlakozós fejhallgatót kellett szereznie. Ez igazán jó.

David Averbach: Később még fogunk beszélni az USB-C-ről, de remélhetőleg ez egy eszköz a vége, mert remélem, és lehet, hogy én vagyok itt a kisebbség, hogy az Apple valóban USB-C-re váltja az iPhone-t, hogy ...

Sarah Kingsbury: Én is ebben reménykedem.

David Averbach:... minden USB-C, számítógép, iPad, iPhone, Android eszközök. Ezen a ponton szinte minden elektronikus eszköz az USB-C irányába mozog. Elég izgalmas, ha egyetlen kábellel mindegyiket irányítani lehet, ebben az esetben a legtöbb fejhallgató rendelkezik USB-C opcióval, ha be van kötve. Remélem, ez az az irány, amerre haladunk, de minden bizonnyal most furcsa állapotban vagyunk...

Sarah Kingsbury: Közben.

David Averbach:... különösen, ha Ön Mac vagy Apple rajongó. Mert amikor utazom, magammal viszem az iPhone-omat, a Mac-emet, és néha magammal viszem az iPademet is. Ha a repülőn vagyok, és hallgatni akarok valamit, akkor most több különböző fejhallgató-megoldásra van szükségem, mert általában Lightning kábelt használok az iPhone-omhoz. Most szükségem lesz egy USB-megoldásra az iPademhez. Használhat vezeték nélküli kapcsolatot, de ha hosszú repülőútra utazik, mindig paranoiás vagyok, mert a fejhallgatóm meg fog halni, és legalább van valami vezetékes megoldásom.

Sarah Kingsbury: Igen, szeretem a Q ADAPT Libratoneimet, mert van vezetékes opciójuk, és természetesen megvannak azok a hülye kulcsok, amelyeket az Apple belerakott az egyik régebbi telefonomba, amikor először megszabadultak a fejhallgatótól Jack. Úgy érzem, most egy egész kis köteg különböző kábelekkel és kulcsokkal kell rendelkeznem, amikor utazom.

Donna Cleveland: A következő lépésben azt szeretnénk, hogy David készítsen összefoglalót a bejelentett MacBook Airről és a Mac miniről. Utána a kérdésekre térünk ki, mert szerintem jó lenne elbeszélgetni arról, amitől a legjobban izgatottunk, vásárlást tervez, majd segít az embereknek eldönteni és megnézni ezt a közvélemény-kutatást, valamint azt, hogy mások mit döntöttek már arról, hogy mit vásárolnak. és miért.

David Averbach: Abszolút. Ahogy Donna elmondta, két új Macet jelentettek be, egy MacBook Airt és egy Mac minit. Véleményem szerint mindkettő régóta esedékes frissítés. Mindkettő az Apple költségvetési lehetősége. Most erről fogunk beszélni, mert kicsit drágábbak lettek. De először beszéljünk a MacBook Airről.

David Averbach: A fő kiegészítés az, hogy most egy Retina kijelző. A retina kijelző nagy felbontást jelent. Azt hiszem, ez volt az utolsó megmaradt Mac, amelyen nem volt Retina-kijelző, olyan régóta esedékes. Az eredeti MacBook Air kijelző felbontásának négyszerese. Vékonyabb keret is van körülötte. 13,3 hüvelykes, tehát csak egy méretet kínálnak, ami szerintem az utolsó MacBook Airben is megvolt.

David Averbach: A fontos azonban az, hogy a 999-es kiindulási pontról 1199-re ment át. Touch ID lesz rajta, az a szabványos cucc, amellyel az Apple továbbfejlesztette laptopjait. Jobb mikrofontömb lesz, Thunderbolt portok. Érdekes, most olvasom ezeket a feljegyzéseket. Azt hittem, hogy USB-C, ezért nem vagyok benne teljesen biztos. Force Touch Trackpad, hosszabb akkumulátor-élettartam, könnyebb, vékonyabb, minden. 16 gigabájt memóriát is kínál, a másik csak 8 gigabájt memóriát ment fel.

Donna Cleveland: Igen, mindkettő, még a drágább modell is, mindkettő 8 gigabájt a tavalyihoz képest. Most, ha többet fizet, megkapja a 16 gigabájtot, ami nagy baj.

David Averbach: Igen. Az egyik dolog, amit egy pillanat alatt meg fogok tenni, miután beszéltem a Mac miniről, az az, hogy végigvezetem benneteket. Az Apple sok érdekes döntést hozott ezzel a MacBook Airrel, és végigvezetem rajta. De beszéljünk először a Mac miniről.

David Averbach: A Mac mini ismét az Apple olcsó asztali megoldása. Csak a számítógép. Ami nem tartozik hozzá, az az, hogy nincs benne monitor, billentyűzet, egér és az ilyen típusú opciók. Ami viszont jó benne, hogy így sokkal olcsóbb. Eredetileg a Mac mini, az előző modell 499-ről indult, most 799-ről. Emelik az árat, de ami ezt illeti, sokkal jobbá is teszik.

David Averbach: Ezekben az új számítógépekben az új Intel chipek vannak, ami nagyszerű. Akár 32 és 64 gigabájtos memóriát is kínálnak, ami nagyon fontos. Azt hiszem, 1,5 terabájtig kínálnak ...

Sarah Kingsbury: Tárolás.

David Averbach: Tárolás, igen. Köszönöm. Két verziójuk van, egy Pro, egy belépő szintű. Alapvetően csak vették, és egy kicsit modernebbé tették, egy kicsit hozzáadták mindazt a jobb specifikációt, amit egy modern asztali számítógéptől elvárnánk. De meg is drágították egy kicsit. Dióhéjban ennyi a Mac.

Donna Cleveland: Ez a lepusztult.

David Averbach: Ez a lepusztult.

Donna Cleveland: [hallhatatlan 00:18:29] bejelentette.

Sarah Kingsbury: Említetted [crosstalk 00:18:30]...

Donna Cleveland: Nem kaptunk AirPodokat.

Sarah Kingsbury: Ugye nem beszéltél a Touch ID-ről a MacBook Airen?

David Averbach: Nem, nem. Ez jó fogás. Most már van Touch ID. Nincs ...

Donna Cleveland: Nincs Touch Bar.

David Averbach:... nincs Touch Bar. Bár azt mondom, nekem van Touch Barom, és szinte soha nem használom. Nem találtam [crosstalk 00:18:44] olyan izgalmasnak.

Donna Cleveland: Úgy tűnik, az egyik ilyen újdonság, de valójában nem fogod használni.

David Averbach: Igen, pontosan. Míg valójában szeretem a Touch ID-t a számítógépemen. Ez szerintem...

Donna Cleveland: Ez olyan kényelmesnek tűnik.

David Averbach: Igen, mert soha nem kell megadnia a jelszavát.

Donna Cleveland: Igen. Nem csak a számítógépbe való bejutáshoz, hanem az Apple Pay használatakor is, vagy ha jelszóval védett alkalmazásokba jelentkezik be, akkor egyszerűen használhatja Touch ID-jét a laptopon. Ez olyan szépnek tűnik.

Sarah Kingsbury: Igaz. A másik példa a bejelentés során az volt, hogy Touch ID-t használtak az egyikbe, a jelszókezelőbe való bejelentkezéshez. Mert a jelszavak kezelése egy vadállat.

Donna Cleveland: Igen.

David Averbach: Vessünk egy pillantást az itteni közvélemény-kutatásunkra.

Donna Cleveland: Igen, igen. Jó ötlet. De csak azt akartam gyorsan elmondani, hogy a pletyka podcastunkban az előző epizódban arról beszéltünk, hogy tényleg várunk valamit az AirPods második generációjáról. Mi nem. Ezzel nem kaptunk semmit. Illetve az AirPower szőnyeg, aminek az összes iOS-eszközét egy szőnyegen kellene töltenie, erről sem hallottunk semmit. Úgy gondoljuk, hogy 2019 elején megkapjuk ezeket.

David Averbach: Vannak [crosstalk 00:19:48] emberek, akik vásárolni akarnak itt.

Donna Cleveland: De igen, nézzük a szavazást.

David Averbach: Bár azt mondom, a győztes egy 33%, nem, már van egy iPadem, ami tökéletesen működik, köszönöm szépen. A másik kettő 29%-a, de 29%-uk a 11 hüvelykes iPad Pro-t, 29%-a pedig a 12,9 hüvelykes iPad Pro-t. Ha ezeket kombinálja, többen vásárolnak, mint nem.

Donna Cleveland: Csak egy ember akarja a 6. generációs iPadet, az a 350 körüli.

David Averbach: Igen. Tulajdonképpen meg is lepődök ezen. Ez nekem úgy érzem, 799-től sokkal drágább, a Pro. Meglep, hogy többen nem választják a költségvetési opciót, mert ez még mindig nagyszerű iPad.

Sarah Kingsbury: Imádom. Megvettem, és nagyon örülök, hogy lemaradtam erről az iPad Pro-ról.

Donna Cleveland: Az első kérdés, amelybe bele akartunk menni, és ez összefügg a szavazással, az az, hogy általában kit érdekelnek az iPadek? Valódi számítógépcsere? Ebbe beleugorhatunk, majd visszakapcsolhatjuk ehhez a szavazáshoz.

Sarah Kingsbury: Az Apple valóban erőlteti az egész számítógépes összehasonlítást.

Donna Cleveland: Azok voltak. Folyamatosan arról beszéltek, hogy ez az egyik legnépszerűbb számítógép. Folyamatosan számítógépnek hívták, és valóban át akarták alakítani az emberek számára, hogy az iPadjükre számítógépként gondoljanak.

Donna Cleveland: Olvastam egy cikket. A mai The Verge-ből készült, és nagyon tetszett, amit az iPad-ekről mondtak, és hogy az iPad két nagyon különböző típusú embert vonz. Az egyik ilyen típusú ember az, aki az iPadet olyan egyszerű dolgokra akarja használni, amelyek talán nem annyira járatosak a technológiában. Az iPad egyszerűen leegyszerűsíti a dolgokat. Az emberek másik csoportja inkább profi felhasználók, akik hajlandóak megbirkózni a frusztrációkkal, és olyan megoldásokat találnak ki, ahol minden munkájukat elvégezhetik az iPaden. Mert jelenleg elég nehéz vitatkozni. Még mindig egyszerűbb sok dolgot elvégezni az asztalon. Van egy egered. Jelenleg nincs mód arra, hogy egér legyen az iPaden. Sok alkalmazás, több profi szintű alkalmazás még nem kompatibilis az iPaddel.

Donna Cleveland: Ma megjelent az Adobe, és elkészítette a Photoshop egy nagyon klassz demóját, szóval ez idővel változni fog. De sok ember számára nem tud mindent megtenni, amit az asztali számítógépe tud. Azok az emberek, akik nagyon profik az iPad-ről, izgatottak, és készek a körülötte lévő munkára, vagy olyanok, akik egyszerűen csak úgy szeretik: "Én csak ezekhez az egyszerű dolgokhoz kell, mint például az e-mailekhez, a médianézéshez és ehhez hasonló dolgokhoz." Azt hiszem, ez az, akit vonz. Én még nem tekintem számítógép cserének.

Sarah Kingsbury: Nem, nemrég kellett használnom, alapvetően a számítógépem cseréjeként, mert szükségem volt egy új [hallhatatlan 00:22:34] töltőre. Elvégeztem a munkát. Nem mintha grafikus lennék, vagy bármi más, vagy bármi bonyolultat csinálnék. Szinte szövegszerkesztőnek használom. De még mindig olyan fájdalom volt, hogy nem volt nyomkövető vagy egér, és sok minden csak lassabb volt, és több lépés volt. Még tényleg nincs meg.

Sarah Kingsbury: Tudom, hogy a 6. generációs iPadem van, nem iPad Pro, de a különböző módokon, mint például az érintőképernyő használata, ugyanaz. csak nem hiszem... Talán majd egyszer.

Donna Cleveland: Igen, egyetértek veled abban, hogy az iPad Pro új funkciói nem igazán változtatnak semmit a funkcionalitáson.

Sarah Kingsbury: Az alapvető felhasználói felület.

Donna Cleveland: Igen. Nagyon klassz, feloldhatod a Face ID segítségével, és olyan dolgokat tehetsz, mint például az alkalmazások feloldása és Apple Pay Face ID-vel, de számítógépként való használat szempontjából csak szebb, nagyobb kijelzője van Most. Nem működik másképp.

David Averbach: Szerintem jó ötlet lenne megosztani az iPaddel kapcsolatos tapasztalatainkat, mert mindannyiunknak van iPadje, és nagyon eltérő használati esetekkel rendelkezünk. Szerintem csinosak, nagyon jól elkülönülő csoportokba sorolhatók, és azt hiszem, sokan beleesnének.

Donna Cleveland: Biztos. Én is szívesen hallanám az emberek véleményét a megjegyzésekben, ha szeretnéd megismerni, hogyan használod iPadedet, Mert mivel ezek az emberek az új iPadek vásárlását tervezik, azt hiszem, sok rajongónk van itt.

David Averbach: Nagyon gyorsan meg tudom osztani a tapasztalataimat. Mielőtt azonban megtenném, van egy kérdésünk Ambertől. A MacBook Air rendelkezik érintőképernyővel? A válasz nem. Egyik Mac gépen sincs érintőképernyő. Ez egyike azoknak a dolgoknak, amelyekről az Apple úgy döntött, hogy nem jó felhasználói élmény egy laptopon az érintőképernyő. Sokan nem értenek egyet velük.

Sarah Kingsbury: Nem értek egyet.

David Averbach: Igen. Annyira elmélyültem az Apple világában, hogy soha nem volt igazán érintőképernyős számítógépem. Ennek ellenére a Touch Barral kapcsolatos tapasztalataim alapján nem tudom, hogy hiányzik-e. De hadd osszam meg tapasztalataimat az iPaddel, ami az iPad Air 2-m van, ha egy ideig hallgatod a podcastot, tudod, hogy már vártam ezt az új iPadet. Tervezem a frissítést. Nagyon izgatott vagyok miatta.

David Averbach: A tapasztalatom az volt, hogy mielőtt megvettem, nagyon nehezen tudtam meghatározni, hogy mi az értékes benne, miért van az, hogy ha iPhone-om és Mac-em lenne, akkor iPadet is szeretnék. De az a tapasztalatom, hogy van ez a középső rész, amit az iPad elég jól lefed, vagyis otthon szoktam sok tartalmat elfogyasztani. Ez vagy könnyű munka, nevezzük így, ami az e-mailjeim ellenőrzése, a Google Analytics ellenőrzése, vagy egyszerűen csak az interneten vagy az e-mailben található különféle dolgok ellenőrzése. Sokat fogok olvasni az iPademen is, ilyesmi. Bármi, ami fogyaszt tartalommal, az iPadet tökéletesnek találom, mert nagyon hordozható, sokkal gyorsabb és egyszerűbb.

David Averbach: Ha heverészel, tedd az asztalon vagy az öledben. Míg egy számítógépet egy kicsit túl terjedelmesnek találok ahhoz, hogy magával vigye, egy kicsit kevésbé hordozható. Egy iPhone, a képernyő túl kicsi. Ezért szeretem az iPademet, a könnyű dolgokat, amiket otthon csinálok, ahol csak tartalmat fogyasztok, böngészek az interneten, videókat nézek, e-maileket nézek. Az ilyesmire tökéletes.

David Averbach: Amire nem használom, és szerintem egyik sem, ami az ön véleménye szerint van, nem igazán használom komoly munkára. Soha nem mennék munkába, és csak az iPademet hoznám. mi van veletek srácok?

Donna Cleveland: Hallom. Volt egy iPad Air-em. Jelenleg nincs iPadem, személyes. Van egy iPad Pro, az a 10,5 hüvelykes, amit néha a munkahelyünkön használunk. Szeretem a médianézegetést, például az egyéni mozgásnézést. Nagyon beleszerettem egy Amazon Prime sorozatba, amit az iPad Airen néztem egy hétvégén. Egyszerűen jó volt együtt érezni magát.

David Averbach: Mi volt az?

Donna Cleveland: Ez volt... Ó, elfelejtettem a nevét. Ez a műsor a hetvenes évek újságíróiról szólt, mint a nők a híradóban. nem emlékszem. Ha eszembe jut, felteszem ide.

Donna Cleveland: De a másik, amiért szeretem, az a munkahelyi utazás. Szerkesztőként rengeteg szövegszerkesztőt használok, erre jó az iPad. Ha letölti a Microsoft Word alkalmazást, és bejelentkezik, azt jónak találtam. Amíg van csatlakoztatható Bluetooth-billentyűzetem, addig remekül használható ilyesmire. Ezenkívül a Slackot használhatjuk az iPaden való kommunikációhoz. Kicsit használtam munkához, utazáshoz. Mert ha kirángatom a laptopomat egy repülőn, az egy kicsit túl nagy és terjedelmes, és nem olyan szép élmény. Az iPad sokkal szebb ilyen használati esetre.

Donna Cleveland: De személyesen azt tapasztaltam, hogy nem használtam annyit az iPadem, mint gondoltam. Talán én vagyok a legkevésbé lelkes.

David Averbach: Igen, biztosan az vagy. Azt fogom mondani, hogy amikor azt mondtam, hogy nem viszem magammal az iPad-emet munkaútra, akkor nagyon fogom az iPademet, és dolgozom rajta. Ha olyan utazásra készülök, amely nem kifejezetten munka miatt van, mintha egy hétig nem lennék valahol dolgozik, akkor kényelmesen veszem magammal az iPad-emet, és remélhetőleg kényelmesebb lesz a készülék új iPad. De nem tervezem, hogy ez legyen az elsődleges munkahelyi számítógépem huzamosabb ideig.

Sarah Kingsbury: Igen, utazás közben nagyon szeretem, ha a laptopom és az iPadem is van a munkahelyemen, mert néha szükség van egy második képernyőre. Ha kis képernyőket használsz, akkor nekem MacBook Airem van, nagyon sokat segít, ha két képernyővel rendelkezem. Nagyon hasznosnak találom a bizonyítékok és hasonló dolgok megjelölését is. Úgy érzem, ha sokkal többet foglalkoznék grafikával, akkor nagyon sokat használnám munkára, és valószínűleg nagyon érdekelne az iPad Pro.

Sarah Kingsbury: A lányom FaceTiminghez használtam, és egyedül nézegettem filmeket. Meglepő módon nem sokat olvastam róla, de valószínűleg azért, mert többnyire csak a papírkönyvek felé vettem az irányt.

Donna Cleveland: Igen, van valami vonzó az iPadben az otthoni személyes használatra, egy ilyen extra képernyővel a lánya FaceTiming-hez vagy hasonló dolgokhoz. Látom a fellebbezést. Míg ha otthon tartózkodik a személyes terében, munkaidőn kívül, akkor nem igazán akarja eljuttatni a laptopját a FaceTime-hoz, tudod?

David Averbach: Igen, pontosan. Van valami abban, hogy [crosstalk 00:29:14] kiveszi a számítógépet.

Donna Cleveland: Értem.

David Averbach: Megmondom, és ez valójában egy kicsit a vevői útmutató területére kerül, és többet foglalkozunk vele később az én ajánlásom, amiben talán kisebbségben maradok, mert nem ismerek sok más embert, aki megtette ez. Az iPadem LTE-kompatibilis volt, a mostani, és tervezem, hogy újra megcsinálom. Ez valóban nagy változást hozott, mert utazás közben a Wi-Fi-hez való csatlakozás valóban gondot okoz. A repülőtereken vagy nagyon rossz a Wi-Fi, vagy megpróbálnak díjat fizetni. Ugyanez a szállodákban. Bármikor létrehozhat egy hot spotot a telefonjával, de ez csak egy probléma. Nagyon jónak találtam azt a képességet, hogy elővegyem az iPademet, és azonnal elérhetővé tegyem az adatokkal. Valójában egész életemben nem tudom, hogy a számítógépek miért nem kompatibilisek az LTE-vel. De jó, ha van egy iPad, ami sikerült.

David Averbach: Hadd gyorsan, mielőtt továbblépnénk, szeretném elolvasni ezt a három ajánlást [crosstalk 00:30:10].

Donna Cleveland: Igen, van néhány nagyszerű válaszunk.

David Averbach: Barbara azt mondta: "Vedd meg a Pro-t két évre novemberben, és azt tervezed, hogy átállsz az újra, és megszerzed a ceruzát." Aztán Curt itt azt mondja, iPadjét használja az interneten való böngészésre: "Egy dolog bosszantó, hogy mindig a mobilwebhelyre irányítanak először az iPhone-omon." ez van igaz. A mobilböngészési élmény nem teljesen ugyanaz, mint az asztali böngésző élménye, és az iPad általában asztali böngésző élményt kínál. Azt mondja: "Talán nem tudom, hogyan kapcsoljam ki a mobilböngésző élményét." Ha iPhone-t használ, kérhet asztali élményt.

Sarah Kingsbury: Helyes, érintse meg a Megosztás ikont.

David Averbach: Igen, köszönöm.

Sarah Kingsbury: Akkor választhat: Get Desktop.

David Averbach: De ez még mindig nem ugyanaz. A weben való böngészés nagyon nem ugyanaz iPhone-on, mint iPaden.

David Averbach: Utoljára egy másik David azt mondja: „Gyakran használom fényképezésre, mind az iPad Pro, mind a iPhone-on, majd küldjön e-mailt vagy üzenetet másoknak további termékkutatás érdekében, amikor nagyüzletekben fotóz. Érdekes. Egyáltalán nem fotózok az iPademmel [crosstalk 00:31:23].

Sarah Kingsbury: Valójában nagyon szeretek üzeneteket küldeni és e-mailezni. Nem írok annyit e-mailt, többnyire csak az iPademen üzenek, mert... Úgy értem, csatlakoztathatok billentyűzetet az iPhone-omhoz, de valószínűleg nem fogom megtenni. Szeretem, ha az iPaden írhatom a szöveges üzeneteimet.

Donna Cleveland: Arra gondoltam, hogy van valami, ami nagyon rossz érzés, amikor Bluetooth-billentyűzetet csatlakoztat az iPhone-hoz. Úgy értem, biztos vagyok benne, hogy bizonyos helyzetekben fantasztikus.

Sarah Kingsbury: Határozottan megtettem. Megcsináltam.

David Averbach: Nézze meg, én így érzem magam, amikor az iPad-emmel fotózok. Csak magam előtt tartom ezt az óriási képernyőt, és olyan vagyok, mint "sajt", és olyan nyűgösnek érzem magam.

Sarah Kingsbury: Soha egyetlen fényképet sem készítettem az iPademmel. Nem egyszer.

Donna Cleveland: Kitartok melletted. Nem, nem kopogtatunk senkit ezért, mert van [hallhatatlan 00:32:05].

Donna Cleveland: Megválaszoltuk azt a kérdést, hogy kit érdekelnek az iPadek? Számítógép csere? Nagyjából különböző iPadek léteznek különböző emberek számára. Kicsit jobban belemegyünk ebbe. De általában nem igazán... Nem ugyanazt csinálja, mint az iPhone. Ez nem egészen számítógépcsere. De megvan a maga különleges tulajdonsága, amelyet az emberek szeretni látszanak. Lássuk, vajon az Apple szállított-e ezzel az új iPad Pro-val? Ez volt minden, amire számítottatok?

Donna Cleveland: Szeretném hallani titeket, srácok, mitől vagytok izgatottak ezzel a bejelentéssel. Számomra ez volt az, amikor bemutatták az új iPad Pro-t, amilyennek látszik. Az Apple, úgy érzem, nagyon jó munkát végez ezzel. Mint mondtam, talán én vagyok a legkevésbé lelkes az iPadekért, de azonnal szerettem volna egyet.

Sarah Kingsbury: Igen, folyamatosan emlékeztetnem kellett magam arra, hogy nem használok iPadeket művészethez, és nem vagyok grafikus. Valójában nincs mentségem arra, hogy vegyek egyet, mert az biztos, hogy jól eladták.

David Averbach: Csak egy pillanatra vissza akarok térni a munkával kapcsolatos utolsó kérdéshez. Mert azt mondom, most egy számítógépem van, ami a munkahelyem és a személyi számítógépem, és ide-oda viszem a munkahelyemre. Sokszor lusta vagyok, és a nap végén nem viszem haza a számítógépem. Azt hiszem, egy iPad nagyszerű otthoni számítógép számomra. Ha nem kell erőmunkát végeznem, ha nem kell bonyolult táblázatot készítenem vagy valami hasonlót, az nagyon jó.

Donna Cleveland: David szereti a táblázatait, mindenki.

David Averbach: Szeretem a kidolgozott táblázatokat, és az iPadek egyszerűen nem vágják le. Bocsánat mindenki.

Sarah Kingsbury: Látod, én viszem a... Ma nincs meg az iPadem, de gyakran lesz a munkahelyi számítógépem, a személyi számítógépem, az iPadem és ez a kis félelmetes felcsavarható dolog. az STM-től, ahol minden kábelemet és töltőmet [nem hallható 00:33:52] szépen elrendezhetem, és a [crosstalk 00:33:53] fejhallgatómat, ...

Donna Cleveland: Imádom az STM-et.

Sarah Kingsbury:... majd minden ebbe a rendezett csomagba tekerve. Úgy tűnik, bármikor készen állok elhagyni a várost az összes elektronikai eszközemmel, vagy bárhol, egy kalappal dolgozom.

David Averbach: Szeretném megkérdezni...

Donna Cleveland: Sarah mindig felkészült.

David Averbach: Szeretném megkérdezni a közönségünket...

Sarah Kingsbury: Olyan vagyok, mint egy cserkészlány.

David Averbach:... két kérdés. Nyugodtan csengessen közönség. Először is, valaki közületek használja az iPadet elsődleges számítógépének? Másodszor, vannak olyan kreatív szakemberek, akik ezt hallgatják? Mert szkeptikus vagyok, hogy bármi... Egyetlen kreatív szakembert sem ismerek, aki hivatásszerűen használna iPadet. Mindenki, akit ismerek, használja a Photoshopot, bármilyen Adobe-eszközt, bármilyen webfejlesztést, mindezt számítógépen, mindenki számára, akit ismerek. Tudom, hogy az Apple nagyon foglalkozik a kreatív szakmai dolgokkal. Azt hiszem, mindannyian csak úgy értjük őket, hogy vannak emberek. De kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban.

Sarah Kingsbury: Ismerek olyan embereket, akik iPadet használtak zenére.

David Averbach: Szereted hallgatni?

Sarah Kingsbury: Nem.

David Averbach: Nem, viccelek. Viccelek. Fogok ...

Donna Cleveland: Sarah nagyon vicces.

David Averbach: Tudom.

Sarah Kingsbury: Keményszívű.

Donna Cleveland: Szerintem az a tény, hogy most egy teljes értékű Photoshoppal jelennek meg, megváltoztathatja a dolgokat.

David Averbach: Ez változhat.

Donna Cleveland: Nagyon lenyűgözőnek tűnt számomra, hogy olyan funkciót mutattak be, ahol ráközelíthetsz pixel szinten, és akkor ez egy olyan fotó volt, amelyről azt mondták, hogy ha kinyomtatnád, akkor 10 méter x 9 láb leszel ki. Egy három gigabájtos fájlhoz megy, amellyel dolgozott, és a pixelszintre nagyíthat, ha kétszer koppint az Apple Pencilre, és kicsinyítheti a teljes képet, ha ismét megérinti.

Donna Cleveland: Számomra volt néhány dolog ebben a bejelentésben, és azt mondtam: "Rendben, az jó lenne." Például, ha ezt tették a Final Cut Pro esetében, akkor ezt használjuk a podcast szerkesztéséhez. Ez egy olyan program, amelyre szükségem van a számítógépen. Ha valami ilyesmit csinálnának az iPaddel, az eléggé megváltoztathatná a dolgokat ahhoz, hogy azt mondhassam: "Hé, megkapnám a iPad és használja azt munkára." Azt hiszem, létezhetnek művészek, akik számára a Photoshop az, amit használnak. idő. Láthatták volna a mai bejelentéseket, és így szólhattak volna: "Rendben, ez igazából működhetne nekem."

Sarah Kingsbury: Azt is szerettem volna érinteni, hogy az Apple valójában mire törekszik, nagy ügyet csinál a GPU-jukról, és milyen jó a grafikájuk, és milyen gyorsan jelenítenek meg. Üzentem Tamlinnal, aki az egyik írónk, és sokat játszik, és eléggé tájékozott a grafikával kapcsolatos dolgokban. Azért kérdeztem őt, mert az Apple azt mondta, hogy ugyanolyan sebességgel rendereli, mint az Xbox One, és óriási üzletnek hangoztatták. Úgy vélte: "Alapvetően azt mondják, hogy a képkockasebességünk olyan jó, mint a legrosszabb konzolé." Nem olyan fantasztikus, mint...

David Averbach: Ó, ezek [crosstalk 00:36:42] harci szavak...

Sarah Kingsbury: Ez elég égés volt.

David Averbach:... bár az igazság kedvéért.

Sarah Kingsbury: Szerintem szkeptikusnak kell lennünk az Apple egyes állításaival kapcsolatban, hogy milyen csodálatos ez, mint számítógépcsere.

David Averbach: Igen, igen. Biztosan. Mindig vicces, mert a legostobább dolgokkal fognak dicsekedni. Dicsekedtek azzal, hogy nem rontották tovább a webkamerát. Azt mondom: „Rendben, jó munkát, Apple. Akarsz vállon veregetni?"

Sarah Kingsbury: Furcsa módon megszállottan figyelték a Group FaceTime-ot. Most már elérhető a 12.1-es verzióval, ami ma jelenik meg, ha még nem. De érdekel? Érdekel, hogy egy 32 fős Group FaceTime legyen?

David Averbach: Harminckettő. Nem igazán ismerek 32 embert, de általában izgatott vagyok.

Donna Cleveland: Igen, azt hiszem...

Sarah Kingsbury: Nem is ismersz 32 embert. Sajnálom, David.

Donna Cleveland: Úgy gondolom, hogy a FaceTime-ot a családdal különböző helyeken használva jó lesz, ha egynél többen hívhatnak.

Sarah Kingsbury: Elég volt négyszer vagy ötször megemlíteni [crosstalk 00:37:37] egy Apple bejelentése során?

Donna Cleveland: Nagyon sokat ejtettek.

David Averbach: Nagyon izgatottak ezek miatt.

Donna Cleveland: Beszéljünk arról, hogy ki melyik eszközt vegye meg, iPadet.

David Averbach: Hadd menjek gyorsan, mert kisiklottam, szóval megpróbálom visszacsinálni. Azt hittem, az Apple kiütötte a parkból. Készen álltam, hogy lenyűgözzek, mert nagyon régóta várok erre az iPadre. De azt hiszem, minden szükséges négyzetet ellenőriztek. Szerintem az a tény, hogy széltől-szélig kijelző, nincs benne Home gomb, az, hogy nem volt rajta egy rovátka, lenyűgözött. Szerintem gyönyörűen nézett ki. Lenyűgözött, hogy ugyanúgy újratervezték, mint ők. Tényleg sima volt. Ami engem illet, úgy gondoltam, hogy ez egy nagyon erős bejelentés az Apple számára, ami az iPadet illeti. Nagyon sok kritikát érzek a Mac-bejelentésükkel kapcsolatban.

David Averbach: Ennek ellenére az egyetlen dolog, amiben kicsit szkeptikus vagyok, már beszéltünk róla. Úgy gondoltam, hogy az USB-C a helyes döntés. Örülök, hogy az Apple magáévá teszi a nem védett megoldásaikat. De a fejhallgató-csatlakozó eltávolítása, amikor csak USB-C áll rendelkezésre, és az iPhone-ja Lightning, egy kicsit furcsa döntés, amitől nem vagyok elragadtatva. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az emberek általában túlhangsúlyozzák a fejhallgatókat. Szerintem [crosstalk 00:38:49] az embereknek abba kellene hagyniuk ezt.

Sarah Kingsbury: Tudsz egy dolgot, amiről nem beszéltünk az USB-C-vel kapcsolatban, az az, hogy most már csatlakoztathatsz kijelzőhöz, kamerához vagy egy csomó egyéb tartozékhoz az iPadedhez, ami óriási üzlet.

David Averbach: Az egyik dolog, amit egy nagyon klassz kis finom funkciónak tartottak, amit hozzáadtak, az az a képesség, hogy az iPhone-t iPadről tölthetjük.

Sarah Kingsbury: Ó, igen. Igen, ez nagyon klassz.

David Averbach: Szerintem ez nagyon klassz volt.

Donna Cleveland: Igen, én is klassznak tartottam. De csak azt akartam kérdezni tőled, David, mivel USB-C-vel ellátott MacBook Pro-ja van, milyen tapasztalatai vannak az USB-C-vel?

David Averbach: Jelenleg egy dongle van csatlakoztatva hozzá, így tudom használni az Ethernetet. Ez mindent elmond, amit tudnod kell. Van fejhallgató-csatlakozóm is, ha nem lenne, akkor szomorú lennék. A hardverkulcsom lehetővé teszi az USB-A használatát is. Természetesen nem tökéletes, de elég elnéző voltam ezzel kapcsolatban az Apple-lel szemben, mert személy szerint nekem tetszik, hogy az Apple előremutató cég. Szerintem az USB-C a jövő. Úgy gondolom, hogy az embereket arra kényszeríteni, hogy váltsanak a jobb megoldásra, általában jót tesz az iparágnak, hasonlóan ahhoz, ahogy az Apple elég korán abbahagyta a Flash támogatását.

David Averbach: Azt hiszem, többnyire elégedett voltam az USB-C-vel. Nem volt nagy probléma. De meg kellett oldanom néhány megoldást, mivel még mindig van néhány USB-A-s dolog, amivel foglalkoznom kell. Nincs Ethernet kábelem. Nem tökéletes.

Donna Cleveland: Igen, hallom. De egyetértek, sokkal jobban kiakadnék, ha valami más homályos csatlakozóra váltanának. De az a tény, hogy valami olyan felé haladnak, ami mindenütt jelen lesz, például sok Android-telefon USB-C-t használ. Remélhetőleg egyre többet költözünk ide. Ami miatt izgatott vagyok. Hasonlóan ahhoz, ahogy az Apple a vezeték nélküli töltésükkel úgy döntött, ahelyett, hogy saját tulajdont hozna létre vezeték nélküli töltési megoldást, Qi vezeték nélküli töltést használnak, amely az univerzális vezeték nélküli töltés technológia. Úgy gondolom, hogy az Apple nem mindig így ment a múltban, és nagyon örülök, hogy mostanában egyre inkább ebbe az irányba haladnak, a kompatibilitás és a felhasználó kényelme érdekében.

David Averbach: Teljesen egyetértek.

Donna Cleveland: Ez jó hír.

David Averbach: Megélni azt az álmot, ahol minden elektronikus eszköznek egyetlen kábele van, csodálatos lesz, ha [crosstalk 00:41:06] társadalomként megvalósítjuk ezt az álmot.

Donna Cleveland: Remélem, ez megtörténik.

Donna Cleveland: Véleményünk szerint kinek kell megvásárolnia a különböző iPad opciókat? Szó lesz a 11 hüvelykes iPadről, ez az iPad Pro, ez a legkisebb iPad Pro, a 12,9 hüvelykes iPad Pro vagy a 6. generációs iPad.

David Averbach: Először is hadd mondjam el, mit kapok. Már a bejelentéskor kiszemeltem. Megveszem a 250-et...

Sarah Kingsbury: Tudom, néztem, ahogy megveszed.

David Averbach: Igen. Valójában nem nyomtam a vásárlást. kicsit ideges lettem. De megveszem a 256 gigabájtos, Space Grey iPadet, 11 hüvelykes, LTE-vel. Nagyon jól érzem magam a döntésem miatt. végigvezetem rajta.

David Averbach: Hatvannégy gigabájt, belépő szintű, azt hiszem, valóban megvalósítható. Szerintem sokan megtehetik ezt, ha szeretnének egy kis pénzt megtakarítani. Mint mondtam, nekem iPad Air 2 van. Úgy tűnik, nem frissítek túl gyakran iPadre, ezért arra gondoltam, hogy egy kicsit spórolok. Már átmentem az LTE-n. A Space Gray jól néz ki.

Donna Cleveland: Úgy érzem, David olyan régóta csak erre a napra várt.

David Averbach: Olyan keményen szurkoltam ma. Ez jobb, mint a karácsony.

David Averbach: Mielőtt válaszolnánk a nagy képre, megértitek?

Sarah Kingsbury: Most vettem egy iPadet. Az iPad Pro nagyon klassz, de egyszerűen nem értem, miért lenne szükségem rá. Alig van szükségem a hatodik generációs iPademre, mindent megtesz, amire szükségem van. Van 64 gigabájtos opció? Azt hiszem, ezt kaptam [crosstalk 00:42:36] tárolásra.

David Averbach: Igen.

Sarah Kingsbury: Nem, van 32 és 128. Azt hiszem, a 128 gigabájtos opciót választottam.

David Averbach: Oké. Jól érzed magad amiatt, hogy az olcsóbbat vetted, és hogy nem [crosstalk 00:42:44] hiányzik a széltől szélig terjedő kijelző, a szexisség.

Donna Cleveland: [hallhatatlan 00:42:47]

Sarah Kingsbury: Ó, igen, teljesen.

Sarah Kingsbury: Úgy értem... Tudod, nem. Egyáltalán nem.

Donna Cleveland: David a mai bejelentés során, miután bemutatták az új iPad Pro-t, így szólt: „Úristen! Olyan szexi."

Sarah Kingsbury: Igen, nem. Nem érzem, hogy ilyen módon vonz a technológia, David.

David Averbach: Mm. Érdekes.

Sarah Kingsbury: Kicsit szomorú vagyok az Apple Pencil miatt. De őszintén szólva nem igazán használom eleget ahhoz, hogy ez igazolás legyen. Amit igazán szerettem volna, az az új AirPods. El kell döntenem, meg akarom-e venni az old school AirPods-okat. Old school, nem olyan öregek. Vagy tedd, aztán hirtelen meglepetéssel újakat jelentenek be tavasszal vagy ilyesmi. Itt tartok.

David Averbach: Ami vicces, az...

Donna Cleveland: Bizonytalan vagyok.

David Averbach: Hajrá. Oké, igen. Jelenleg nincs iPad-ed.

Donna Cleveland: Jelenleg nincs iPadem. Igazán csábító. Elfelejtettem, milyen drága lesz.

David Averbach: Igen, ez olyan drága.

Donna Cleveland: Valójában ez tart vissza, hogy olyan vagyok, mint, ember.

Sarah Kingsbury: Kaphat [crosstalk 00:43:38] egy új számítógépet.

Donna Cleveland: Ahogy korábban mondtam ebben a podcastban. Igen, nincs rá igazán nyilvánvaló igényem. Nagyon szerettem az utat... Úgy tűnt, csak öröm lesz az újat használni, de ez csak egy jó extra. Ez nem valami igazán döntő. Szükségem van az iPhone-ra, szükségem van egy asztali számítógépre. [crosstalk 00:43:59] Kell ez nekem?

Sarah Kingsbury: [hallhatatlan 00:43:59] laptop.

Donna Cleveland: Nem. De ez nagyon csábító, ezért bizonytalan vagyok.

David Averbach: Az iPadek ilyen furcsák. Senkinek nincs szüksége rájuk, de mindenki szereti őket.

Donna Cleveland: Igen, nagy a kísértés, hogy rendelj egyet, David, próbáld ki a tiédet, aztán döntsön.

David Averbach: alku.

Sarah Kingsbury: Igen, ha annyi pénzt költenék, amennyibe az iPad Pro beszerzése kerülne, akkor azt hiszem, egyszerűen vennék egy MacBookot.

David Averbach: Igen, és ez a lényeg.

Donna Cleveland: Tetszik David megjegyzése. Ez David, nem [crosstalk 00:44:25] David Averbach.

David Averbach: Nem, [hallhatatlan 00:44:27].

Donna Cleveland: Van néhány konferenciánk, és úgy tűnik, ez hasznos lenne számomra. Azt mondta: "Az iPadet használom konferenciákon jegyzetek és fényképek készítésére, mivel hordozhatóbb. Az intelligens billentyűzetet LTE-vel használom, így a konferencián is lépést tudok tartani az e-mailekkel." Ez nagyon jól hangzik. Nem akarsz rengeteg nagyon nehéz holmit cipelni. Azokon a konferenciákon, amelyekre járunk, mindenképpen jegyzeteket készítek, és a Consumer Electronic Show-n is írok tudósításokat, például útközben írok. Nagyon jó lenne ehhez az iPad.

Sarah Kingsbury: A MacBook Air elég kicsi és fantasztikus.

David Averbach: Nem, ez nem ugyanaz. Nem ugyanaz.

Sarah Kingsbury: Jobb, mint az iPad.

David Averbach: Úgy értem, szükséged van egy laptopra, és akkor ebben mindannyian egyetértünk. Hadd próbáljak meg válaszolni a tényleges kérdésére, Donna, hogy kinek mit vásároljon. Mert valójában azt hiszem, hogy Sarah nagyon jó pontot talált el, amikor azzal vádolt, hogy túlságosan izgatott vagyok.

David Averbach: Szerintem az egyetlen ok a széltől szélig tartó kijelző megvásárlására... Először is, tudjuk-e mindannyian értékelni azt a bögrét, ami most Donnánál van.

Donna Cleveland: Igen, tudom, próbáltam diszkrét lenni. Azt mondom: "Ezzel nem lehet diszkrét lenni."

David Averbach: Hogy világos legyen, ez egy bögre, amit Rayanne, az itteni moderátorunk vett nekem. Valójában az én bögrémet használod. Ez egy gyönyörű Micimackó bögre, ha ezt a podcastot hallgatod.

David Averbach: Úgy gondolom, hogy az iPad Pro megvásárlásának fő oka az olcsóbb modell helyett, ha izgatott vagy. Ha elég menőnek tűnik, és érzelmileg meg is tudod indokolni, akkor szerintem ez a fő ok. Mert a másik iPad nagyszerű.

Donna Cleveland: Ha megengedheti magának.

David Averbach: Ha megengedheti magának, igen.

David Averbach: A másik forgatókönyv, és ez az, amelyen az Apple továbbra is bankol, ezért hasonlítják össze folyamatosan egy számítógéppel, ha valóban dolgozni akarsz belőle. Mert akkor jó a nagyobb képernyő, szép a gyorsabb processzor, szépek azok az apróságok, amiket ott elakadtak, de szerintem nincs rá szükség. Szerintem a 350 dolláros iPad egy nagyszerű iPad. A legtöbb ember számára ez teljesen rendben van, és van Touch ID-je és Home gombja, ha érdekel. Mert sokan még mindig szeretik a Kezdőlap gombot.

Donna Cleveland: Látod, ez számomra nem egy eladási pont. Imádom a Face ID-t, és a keretek már olyan elavultnak tűnnek számomra azokon az eszközökön, amelyeken nincs éltől szélig. Azt hiszem most ess be a táborba. Ha kapok egy iPadet, az lesz az új.

David Averbach: Érzelmileg meg lehet indokolni.

Sarah Kingsbury: Valójában azon kapom magam, hogy csalódott vagyok az iPademben, mert nem tudom használni azokat a gesztusokat, amelyeket az iPhone X-emnél megszoktam. A Kezdőlap gomb nem igazán értékesítési pont, ha megszokta, hogy nincs meg.

David Averbach: Hadd, hadd beszéljek gyorsan a Mac-ekről. Mert frusztráltak a Macek.

David Averbach: Ha rendszeresen hallgatod a podcastot, már beszéltem erről korábban. Az Apple-nek a podcast és a bejelentés előtt volt egy nagyon bonyolult Mac-megoldása, ahol volt egy iPad Air 999-ért, ami... Volt egy MacBookjuk. Azt mondtam, iPad Air, bocsánat. Egy MacBook Air volt, volt egy MacBookjuk, majd egy MacBook Pro. Mindegyik körülbelül azonos árfekvésű, körülbelül 1000 dollár. Mindegyiknek kissé eltérő konfigurációja van.

David Averbach: Abban reménykedtem, hogy az Apple tisztázza a felállást, mert nagyon zavaró, hogy ki milyen számítógépet használjon most. Különösen az iPad Air és a MacBook nagyon hasonló. A MacBook 12 hüvelykes, a MacBook Air 13 hüvelykes. Most már mindkettő Retina kijelzővel rendelkezik. A MacBook Air valamivel újabb processzorral rendelkezik, de mindkettőnek nagyon jó processzora van. Nagyon hasonló konfigurációkkal rendelkeznek, és körülbelül ugyanaz az ár. Aztán ott van egy 13 hüvelykes MacBook Pro, ami egy kicsit egy régebbi számítógép, mert ez az egy generáció, amelyikben nincs Touch Bar, de az ára is nagyjából megegyezik.

David Averbach: Nem tudom, mit csinál az Apple. Nem tudom, miért van három számítógépük szinte pontosan azonos áron, szinte pontosan ugyanazokkal a funkciókkal, és a MacBook valójában könnyebb, mint a MacBook Air. Nem tudom miért, de így van. A MacBook Air és a MacBook Pro is nagyon hasonló súlyú.

David Averbach: Nagyon zavaró számomra, hogy miért van három számítógépük. Emellett emelik a MacBook Air árát. Az egyik megoldás az lett volna, hogy a három modell közül az egyiket lényegesen olcsóbbá teszik, és ez lett volna a kézenfekvő költségvetési modell, de ők fordítva tették. Valójában szigorúbban beárazták őket. Nem tudom, mit csinál az Apple. Szerintem a MacBook Air és a porszívó jó számítógép volt. De továbbra is úgy gondolom, hogy valószínűleg meg szeretné szerezni a MacBookot, mert hordozhatóbb, könnyebb, vagy a MacBook Pro-t, mert erősebb.

Sarah Kingsbury: Valahányszor az Apple bejelent valami új frissítést a MacBook termékcsaládjához, mert azon gondolkodtam, hogy új számítógépet vegyek, alapvetően kevésbé érzem magam biztosnak abban, hogy mit vegyek.

David Averbach: Igen. Furcsa.

Donna Cleveland: A hivatalos ajánlás az, hogy szerezze be a MacBookot vagy a MacBook Pro-t, de ne menjen az út közepére egy MacBook Airrel?

David Averbach: Nem is tudom, őszintén. Azelőtt annyit olvastam róla, amennyit csak tudtam, és összehasonlítottam az összes részletes specifikációt. A MacBook Airben az a szép, hogy a legújabb generációs processzorral rendelkezik.

David Averbach: Formális ajánlásom az, hogy ha új laptopot vásárol, ügyeljen arra, hogy legalább 250 gigabájt tárhely és legalább 16 gigabájt RAM legyen benne. Ez a két dolog nagyon fontos. Ez egy kicsit megváltoztatja az árazási modellt, abban az árképzési konfigurációban egy kicsit más. Ezen kívül 12 hüvelykes vagy 13 hüvelykes kijelzőt szeretne? Ez buta. Mind annyira hasonlóak. Nem tudom.

Donna Cleveland: Igen, nekik biztosan nincs... Furcsa, hogy nincsenek olyan egyértelmű különbségek a sorok között, hogy ez teszi... Nehéz velük egy táborba esni.

Sarah Kingsbury: Úgy érzem, az Apple nagyon megtisztította iPad-vonalát. Ott van a szokásos iPad, és ott van az iPad Pro. Számomra teljesen világos, hogy mik a különbségek. De igen, nekik is ugyanezt kell tenniük a Mac gépeiken.

David Averbach: Igen.

Donna Cleveland: Csak gyorsan, miért van az, hogy szerinted az embereknek meg kell szerezniük a 16 gigabájt RAM-ot?

David Averbach: Szerintem nyolc koncert nem elég. Szerintem a RAM az egyik legfontosabb tényező. Inkább a RAM-ot részesítem előnyben a processzorral szemben, mert a mai számítástechnika szerint hány lap van nyitva? Hány különböző szoftvert futtatsz egyszerre? Gyors váltás mindegyik között. Mindannyian olyanok vagyunk, mint egy ADD társadalom, amikor dolgozunk, és a RAM lehetővé teszi ezt számunkra.

Donna Cleveland: A halál szivárványkeréke valójában az, ha kifogy a RAM.

David Averbach: Igen.

Donna Cleveland: Utálom azt [crosstalk 00:51:58], amikor a dolgok hirtelen lelassulnak és bogarasak.

David Averbach: Pontosan.

Donna Cleveland: Nem tehetsz semmit. Tárhely, csak értesítést fog kapni, hogy megtelt a tárhely. Kezelnie kell, hogy mennyi van a számítógépén, és ki kell töltenie a dolgokat bármelyik külső meghajtóra. Fájdalom, de nem igazán. Egyetértek veled. Az idegesítőbb, ha állandóan a lassú számítógéppel foglalkozik, mert a számítógépe nem tudja kezelni az Ön által végrehajtott feladatokat.

David Averbach: A másik podcastra panaszkodtam, hogy az Apple egészen a közelmúltig 16 volt a maximum. Szerintem a legtöbb ember, ha számítógépről dolgozik, 32 gigabájtot szeretne. Ez egy új lehetőség az Apple számára. Bosszankodok, mert leragadtam egy kicsit egy régebbi modellnél, aminek 16 koncertje van, de szerintem a 32, ha hivatásszerűen dolgozol, a helyes út.

Donna Cleveland: A MacBook Pro 16 gigabájt RAM-mal rendelkezik?

David Averbach: Igen.

Donna Cleveland: Ezt mondod?

David Averbach: Igen. Alig elég.

Donna Cleveland: Igen. Érdekes. Téged is meg akartam kérdezni, szerintem a MacBook Air jól néz ki, de elég jártas ahhoz, hogy gond nélkül kezelje az olyan dolgokat, mint a pro Photoshop, az InDesign, a Final Cut és minden?

David Averbach: A MacBook Pro-val azt mondom, hogy egy 5K-s monitorhoz csatlakoztattam. Egy hatalmas monitorhoz csatlakozik. A MacBook Air, azt mondták, hogy meg tudod csinálni. 16 gigabájt RAM van benne, ezt megteheti. Valószínűleg elég jó processzor van benne. Szerintem jól dolgozol belőle. Nos, kicsi a kijelző mérete, és úgy gondolom, hogy valószínűleg szeretne monitort venni. Bosszantó módon egy 5K-s monitor beszerzése nagyon drága. Csak nincs sok jó lehetőség.

Donna Cleveland: Mennyire drága a drága?

David Averbach: Szégyellem magam kimondani, mert nekem van ilyenem. Olyan 1400 dollár vagy valami hasonló.

Donna Cleveland: Igen, ez sok.

David Averbach: Remek. Ha rendelkezik ilyennel, az valóban észrevehetően javítja a képernyő minőségét.

Donna Cleveland: Valójában ezt szeretném egy kicsit kiegészíteni. Egy dolog, amivel az iPhone Life-nál sokan többet foglalkoznak, az a laptopok használata és monitorokhoz való csatlakoztatása, mert így rugalmasan dolgozhatunk otthonról, amikor csak akarjuk, és behozhatod, bedughatod, és szép kijelzőt készíthetsz a hivatal. Egyre többet mozgunk errefelé. Szerintem sok iroda inkább Mac mini vagy iMac, vagy valami hasonló. De kedves.

David Averbach: Igen, szeretjük a laptop megoldásainkat. Ez drága. Prémiumot kell fizetni. Szinte mindig beszerezheti, és ez egy tökéletes példa, mert megnézheti a most bejelentett Mac minit. 799-es, még akkor is, ha minden specifikációt szeretne egy laptopon, képernyőn, billentyűzeten, és minden mással. Valószínűleg előrébb lépsz. Ez drágább forma, egy laptop, de megvan a hordozhatóság.

David Averbach: Nagyon közel járunk a befejezéshez. Van még néhány kérdésünk. Ha élőben hallgatja, és bármilyen kérdése van hozzánk, amit még nem tett fel, itt az ideje. Ha nem mentél el szavazni, menj el szavazni. Úgy tűnik, eddig a legtöbben szavaztak. Továbbra is tartunk azon, hogy 30% a 11 hüvelykes, 30% pedig a 12,9 hüvelyket vásárolja. Meglep, hogy mennyi ember akarja a 12,9 hüvelyket. Számomra ez túl nagy.

Donna Cleveland: Szerintem óriásit fejlődtek. Apámnak a tavalyi 12,9 hüvelykes mérete van, és én komikusan nagynak találom. Úgy néz ki, mint egy laptop felső részének, amelynek billentyűzete letört, és amelyet magával visz. Ugyanolyan méretű...

David Averbach: Hatalmas. Ez óriási.

Donna Cleveland:... 13 hüvelyk. Sokkal kisebb, hogy sokkal ésszerűbbnek tűnik. De egyetértek, a 11 hüvelykes, az idei 11 hüvelykes tökéletes méretnek tűnik. Még mindig nagyon hordozhatónak tűnik. De attól még nagyon szép kijelző. Valaki be tud ugrani kommentbe, és megoszthatja velünk, hogy miért szeretné a nagyobbat?

David Averbach: Igen, tudasd velünk.

Donna Cleveland: Apám szereti a nagy kijelzőt.

David Averbach: Az emberek szeretik. az emberek szeretik a nagy kijelzőket. Azt hiszem, mi hárman hajlamosak vagyunk a hordozhatóságra. Ugyanezt láttuk az iPhone-oknál is, hogy mindhárman nem akartuk [crosstalk 00:55:54] az iPhone [crosstalk 00:55:56] Maxet, de ez egy nagyon népszerű lehetőség.

Donna Cleveland: A hordozhatóság.

Donna Cleveland: A Max.

David Averbach: Hadd beszéljek gyorsan a Mac mini-ről, mert nem nagyon beszéltünk róla. Úgy gondolom, hogy az Apple nagyon szép munkát végzett, és hozzáadott minden olyan dolgot, amire az embereknek szüksége volt, mint például az új processzor, a 64 gigabájt RAM növelésének képessége. Általában csalódott vagyok amiatt, hogy az Apple felfelé tolja az árakat. Szerintem látták...

Donna Cleveland: Ez sokkal több.

David Averbach: Ez sokkal több. Szerintem látták, hogy az iPhone X-el megúszhatják. Azóta is próbálják növelni a haszonkulcsot azzal, hogy többet fizetnek. Elegendő specifikációt adtak hozzá ahhoz, hogy valószínűleg indokolják ezt az árat, de csalódott vagyok, hogy már tényleg nincs költségvetési lehetőség egyetlen Apple termékhez sem. Ha Apple-fogyasztó akarsz lenni, akkor ehhez tényleg sok pénzt kell kiadnod. Van bennem egy bizonyos egyenlőség, és szerintem Steve Jobs eszménye, hogy mivel a kreatívokért vagyunk, ennek egy része elvész, ahogy folyamatosan emeled az áraidat. Az iPhone X-nél ragaszkodtam az Apple-hez, mert OLED kijelzője volt, ami elég drága volt nekik a gyártás. De egy bizonyos ponton, ha egyszerűen nem rendelkezik költségvetési lehetőséggel, nem tudom, ez csalódás számomra.

Donna Cleveland: David nagyszerű választ kapott erre: "Teljesen egyetértek veled, David. Általában úgy érzem, hogy a mai bejelentés nem költségvetési bejelentés volt. Olyan volt, hú."

David Averbach: Ez nem költségvetési bejelentés volt, és mindezt akarom.

Donna Cleveland: De ez egy nagyon jó pont, amit észben kell tartanunk, és erről sokat hallottunk az XS Max, hogy az emberek a nagyobb kijelzőt választják, mert ahogy öregszel, a látásod már nem olyan, mint egykor volt. A látása gyengül. A nagyobb képernyő valóban kényelmesebbé és könnyebben olvashatóvá teszi.

Sarah Kingsbury: Ahogy ez a hozzászóló is mondta, nem mozgatja a nagyját. A hálószobájában tartja.

David Averbach: Jó pont, hogy az esetek 90%-ában csak az iPadem van otthon. Valójában az utazások során érdekel a hordozhatóság.

Donna Cleveland: Számomra még az a 12,9 hüvelykes is elég nagy lenne, ha az öledben lenne a gépen. Azt hiszem, megint a hordozható használatról beszélek, amit látunk. Vagy akár otthon is. De én igen, különösen az iPhone-nál, akkor tényleg úgy gondolom, hogy ha megnövelte a szöveg méretét a kijelzőn nem fog annyit elférni a kijelzőn, ha nincs nagyobb kijelző. Ez kényelmes dolog lenne.

Donna Cleveland: Látni akartam... Úgy érzem, beszéltünk egy kicsit az USB-C kompromisszumokról. De van-e több az USB-C előnyei közül, azon túl, hogy az iparág ebbe az irányba halad, univerzális. Mit tehet az iPaddel, amit korábban nem, mert USB-C-je van?

Sarah Kingsbury: Kijelző csatlakoztatása, kamera csatlakoztatása, csatlakoztatás...

Donna Cleveland: Megmutatták ezeket a példákat a DSLR csatlakoztatására, ahogy Rayanne-nak vagy a moderátornak ma van egy DSLR-je. Remek fotós. Jó dolognak tűnik, ha az összes nagyméretű DSLR fényképét átviheti iPad készülékére.

David Averbach: Megnyílik... Úgy gondolom, hogy jelenleg nem sok kapcsolatot lehet létrehozni, mert az embereknek ki kell építeniük. De azt hiszem, ez megnyitja az ajtót a több lehetőség előtt, hogy könnyen csatlakoztatható monitorhoz, könnyen csatlakoztatható kamerához, ahogy Sarah mondja.

David Averbach: Jelenleg úgy gondolom, hogy nincs sok szoftveres megoldás. De úgy gondolom, hogy ahogy a processzorok javulnak, az az elképzelés, hogy képesek leszünk... Ha munka közben csatlakoztathatja iPadjét monitorhoz és billentyűzethez, az elég vonzó lesz.

Sarah Kingsbury: Azt hiszem, láttuk, hogy az iPadek alapjait a számítógépekhez hasonlíthatóvá vált. Csak még nincsenek ott.

David Averbach: Igen, egyetértek. Szerintem ez egy nagyon jövőbe mutató lépés volt. Annak ellenére, hogy idegesít, hogy az iPhone-nak és az iPadnek más töltődokkja van, mindegy, ennek volt értelme, mert azt hiszem, nem vesznek el annyi hőt az iPad váltásához. Azt hiszem, mindannyian tudjuk, hogy jövőre iPhone-t váltanak. Felkészültünk rá, és előre megtehetik ezt a lépést iPaden, és mindenkit felkészíthetnek rá. Azt hiszem, megtanultam néhány leckét a fejhallgató-csatlakozó meghibásodásából.

Sarah Kingsbury: Miről beszélsz? Ez [crosstalk 01:00:19] olyan bátor volt.

Donna Cleveland: Végül, ha még több pénzt szeretne költeni, vegye meg az iPadhez tartozó [crosstalk 01:00:23] billentyűzetet és Apple Pencilt? Beszéljünk erről.

David Averbach: Igen.

Donna Cleveland: David, megveszed a billentyűzetet [crosstalk 01:00:29] és az Apple Pencilt?

David Averbach: Nem vagyok az. Sarah-val ellentétben nekem nincs... Nem hiszem, hogy valaha is fogok. Kezdetnek sem vagyok jó művész. Sarah azt mondja: "Jó művészetet csináljak papíron vagy iPaden?" Csak azt mondom: "Nincs rá szükségem." Szerintem nagyon klassz, csak nem tudok olyan funkciót elképzelni, amire ténylegesen használni fogom.

David Averbach: Ennek ellenére tervezem, hogy lesz billentyűzetem. Még nem döntöttem el, hogy az Apple megoldását fogom-e használni, vagy harmadik féltől származó lehetőségeket keresek. Szeretem ezeket a kagylótokokat. Nem tudom, hogy láttátok-e ezeket. A billentyűzetek egyfajta kagylós kialakításúak, és bármilyen szögben használhatja iPadjét. Fémből vannak. Hasonlóan néz ki...

Donna Cleveland: Utánanézek ennek az esetnek, és közzéteszem a kommentek között, mert úgy érzem, ez egy klassz...

David Averbach: Arról, akiről beszélek?

Donna Cleveland: Igen.

David Averbach: Brydge-ről beszélek. B-R-Y-D-G-E. Nyugodtan tegye közzé.

David Averbach: Nem vagyok biztos abban, hogy... Szükségem van egy billentyűzetre. Nem tudom, melyik. Nem kapom meg az Apple Pencilt. mi van veletek srácok? Vonatkozik a kettő közül valamelyik?

Donna Cleveland: Igen.

Sarah Kingsbury: Nem bánnám, ha lenne egy kagyló típusú billentyűzet tokkal, de valójában van egy fóliás tokom és egy külön összehajtható billentyűzetem, amit imádok. Szerintem a Connextől van. Régóta megvan, de fantasztikus, mert összecsukható... Be tudnám dugni a táskámba, olyan kicsi. Nem kell, hogy mindig az iPad része legyen, vagy mindig eltávolítanom kell. De néha jó lenne, ha lenne egy beépített. De jelenleg nagyon elégedett vagyok a konfigurációmmal.

Donna Cleveland: Igen. Nekem én mennék... Billentyűzet szempontjából én az olcsóbbat választanám. Sok billentyűzet tok közel olcsóbb lesz, de valószínűleg találsz egy szépet, ami nem annyira olcsó, mint az Apple-é. Nem fogsz kapni... Az Apple Pencilhez hasonlót nem igazán találni a piacon. Vannak ceruzák az Apple Pencil segítségével. Főleg most, hogy vezeték nélkül tölt, és mágnesesen tapad az iPadedhez, számomra sokat fejlődött. Szívesen venném meg az Apple Pencilt, és saját, harmadik féltől származó billentyűzettokot.

David Averbach: Egyetértek. Úgy gondolom, hogy az Apple Pencil valójában a jobb termék, mint a billentyűzettok, mert sok billentyűzet van, amit használhatsz.

Donna Cleveland: Igen, sok jó.

David Averbach: Az Apple Pencil igazán egyedi. Itt van előnye az Apple-nek, mivel ők a szoftver- és hardvergyártó is. De nekem személy szerint nincs hasznom. Ha úgy szerkeszteném, mint ti, valószínűleg megtenném. Egyszerűen nincs rá személyes hasznom.

Sarah Kingsbury: Igen, én...

Donna Cleveland: Az általam is használt, harmadik féltől származó billentyűzettokok Bluetooth-kapcsolata meglehetősen zökkenőmentes volt. Annak ellenére, hogy nagyon jó, hogy az Apple-es csatlakozik, nincs párosítás, ha egyszer már párosította. Bármelyik Bluetooth-os, amit használtam, amint csatlakoztatom és elkezdek gépelni, működik. Szerintem ez sem nagy eladási tényező.

Donna Cleveland: Azt hiszem, kifutottunk az időből. Azt hiszem, nagyjából az összes témát lefedtük, amivel foglalkozni akartunk, így nemcsak arról kapnak képet, amit az Apple bejelentett, hanem azt is, hogy ezek közül a termékek közül melyik a megfelelő a különböző forgatókönyvekhez. Remélhetőleg hasznos volt számotokra. Tudom, hogy segített tisztázni az elmémet. Azt hiszem, még mindig szeretnék várni, és kipróbálni David új, 11 hüvelykes iPad Pro-ját, mielőtt elkötelezném magam.

David Averbach: Azt szeretném mondani, hogy köszönöm mindenkinek, hogy élőben ráhangolódtál. Tudom, hogy sokan hallgatjátok majd ezt. Legyen ez a napi kérdésünk, melyik iPadet kapod? Vagy kapsz egyet? Ugyanaz, amit mi is szavaztunk. Szeretnénk hallani rólad, és a következő epizódban áttekintjük nem élő hallgatóink válaszait. Küldjön e-mailt a [email protected] címre.

Donna Cleveland: Nagyon köszönöm, hogy csatlakozott hozzánk.

Sarah Kingsbury: Köszönöm mindenkinek.

David Averbach: Köszönöm mindenkinek.