כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה את האייפד פרו החדש

click fraud protection

בהקלטה חיה של פרק 96 בעקבות אירוע האייפד של אפל בברוקלין, דונה, שרה ודיוויד מספרים לך את כל הפרטים החשובים על קו האייפד פרו החדש כדי לעזור לך לבצע את הרכישה הַחְלָטָה. האם Face ID, תצוגה מקצה לקצה ועיפרון אפל הנטען בצורה אלחוטית מספיק כדי להפוך את הטאבלט החדש שווים את תג המחיר היקר? כמו כן, התכוונו לשמוע מדוע דייוויד חושב שה-MacBook Air שיצא לאחרונה פספס את המטרה.

לחץ כאן להאזנה ולהירשם. אם אתה אוהב את מה שאתה שומע, הקפד להשאיר ביקורת. וזכור להתכוונן כל שבוע כדי לשמוע את העורכים שלנו משתפים אותך בחדשות האחרונות של אפל, האפליקציות הטובות ביותר, הטריקים לאייפון והאביזרים המגניבים ביותר.

שאלת השבוע:

מתכננים לקנות אייפד חדש? למה או למה לא? אם אתה קונה אחד, איזה דגם אתה מתכנן לקנות? אימייל [email protected] ליידע אותנו.

מאמרים אליהם מתייחסים בפרק זה:

  • הכל הוכרז (וללא הודעה) באירוע אפל של היום
  • למקצועני האייפד החדשים של אפל יש תצוגות מסך מלא, מזהה פנים, USB-C, Apple Pencil מעודכן
  • כל תאריכי ההזמנה מראש ותאריכי ההפצה של ה-iPad Pros, Macs ואביזרים החדשים שהכריזה אפל על היום
  • אביזרי ה-iPad Pro החדשים של אפל כוללים Apple Pencil 2, Folio מקלדת חכמה ויציאת USB-C, אבל לא עוד שקע אוזניות
  • קישורים שימושיים:

  • הצטרף לקבוצת הפייסבוק של אייפון לייף
  • מעבר פנימי: קבל שיא של הטבות לחברים בלבד
  • הפוך ל- iPhone Life Insider
  • הירשם לניוזלטר טיפ היום בחינם
  • דוא"ל לפודקאסט
  • הרשם ל אייפון חיים מגזין

תמלול פרק 96

דונה קליבלנד: ברוכים הבאים לפרק ה-96 של פודקאסט החיים של אייפון. אני דונה קליבלנד, עורכת ראשית באייפון לייף.

דוד אברבך: אני דוד אוורבך, מנכ"ל ומוציא לאור באייפון לייף.

שרה קינגסברי: אני שרה קינגסברי, עורכת אינטרנט בכירה.

דונה קליבלנד: יש לנו פודקאסט חי בשבילכם היום, מיד אחרי ההכרזה של אפל שהתקיימה בניו יורק. זו הייתה הכרזה מיוחדת ממוקדת iPad Pro ו-MacBook. לאפל, אני חושב, לפחות כל עוד אני עוקב אחר דברים של אפל, לא הייתה הודעה בניו יורק.

דוד אברבך: לא.

דונה קליבלנד: זה היה ממש מעניין.

דוד אברבך: הם מסתעפים. הם עשו את שיקגו מוקדם יותר השנה, ניו יורק. אנחנו בכל רחבי ארה"ב, זה מטורף.

דונה קליבלנד: עם הפודקאסט הזה, הישאר בסביבה כדי לא רק לקבל סיכום של כל מה שאפל הכריזה והניתוח שלנו של מה הוכרז, אבל גם לגבי הרבה מהשאלות העיקריות שאנחנו חושבים שהרבה מכם יהיו, אנחנו הולכים לנסות תשובה. האם כדאי לקנות את האייפד פרו החדש? מי צריך לקנות אותו? האם זה החלפת מחשב? האם Apple Pencil עובד עם אייפד ישנים יותר? כל הפרטים הקטנים האלה נגיע אליהם בפרק הזה, אז הישאר.

דוד אברבך: אנחנו קצת מסתעפים. אנחנו נדבר על מחשבי מק. באופן מסורתי אנחנו מתמקדים ב-iOS, אבל ההכרזה של היום הייתה כל כך מכוונת גם ל-Mac, שאנחנו הולכים לגעת בזה קצת.

דונה קליבלנד: לפני שנקפוץ לזה, אני רק רוצה לוודא שלכל מי מכם שלא יודע, רציתי לספר לכם על ניוזלטר הטיפים היומיים שלנו, ועל תוכנית Insider שלנו. עלוני הטיפים היומיים שלנו הם המוצר החינמי שלנו. אתה יכול להירשם ב-iphonelife.com/dailytips. Rayanne תפרסם קישור כאן בתגובות, אז אם אתה רוצה ללכת בדוק את זה.

דונה קליבלנד: עם ניוזלטר הטיפים היומי שלנו, אתה יכול ללמוד משהו מגניב שאתה יכול לעשות עם המכשיר שלך בדקה אחת בלבד בכל יום. אנו נשלח לך אימייל עם הוראות שלב אחר שלב עם צילומי מסך שעושים את זה ממש קל, ודרך מהנה בהתחייבות נמוכה ללמוד עוד על המכשיר שלך.

דונה קליבלנד: חברות ה-Insider שלנו, זה השירות החינוכי המובחר שלנו לאנשים שרוצים להרגיש מועצמים עם המכשירים שלהם. בין אם יש לך iPhone, iPad, HomePod, Apple Watch, זה המקום אליו אתה רוצה ללכת כדי ללמוד כיצד להשתמש מכשיר, למד כיצד להשתמש בכל השירותים של אפל, ובכל שנה כשמגיעה גרסה חדשה של iOS הַחוּצָה. עבור חלק מכם, אולי עדיין לא ממש התעמקתם ב-iOS 12 ולמדתם את כל התכונות החדשות. יהיה לנו מדריך שידריך אותך כיצד לעשות זאת.

דונה קליבלנד: יש לנו ארכיון דיגיטלי מלא של המגזין שלנו. המגזין שלנו קיים כבר הרבה זמן. יש לנו למעלה מ-30 גיליונות אחוריים שאתה מקבל אליהם גישה, בנוסף כמובן שאתה תהיה בין הראשונים לקבל כל גיליון חדש שיוצא מדי רבעון.

דיוויד אברבך: היום נדבר הרבה על אייפד. ברור שאם אתה הולך לקבל אייפד חדש, יש לנו מדריך מקיף שיעזור לך להתחיל גם עם האייפד החדש שלך. הקפד לבדוק את זה.

דונה קליבלנד: כן, אז iphonelife.com/insider כדי להירשם לזה. התעריף השנתי שלנו, יש לנו עסקה טובה. זה רק $59 להירשם לתעריף השנתי שלנו, או שאתה יכול להירשם מדי חודש כדי לנסות את זה גם כן. יש לנו ערבות להחזר כספי של 30 יום. תבדוק את זה.

דונה קליבלנד: בלי דיבורים נוספים, דיוויד רוצה לספר לנו על הספונסר שלנו, Rokform.

דוד אברבך: הרגע לו חיכית.

דונה קליבלנד: הרגע לו חיכית.

דוד אברבך: אבל באמת, תודה מיוחדת לספונסר שלנו. אנחנו מאוד מעריכים אותם, רוקפורם. לרוקפורם יש מקרים ממש מעולים. שניהם קלים, אבל גם עמידים מאוד. אם זה עתה קיבלת את ה-iPhone XR, או שיש לך טלפון ישן יותר שאתה רוצה להגן עליו, הקפד לבדוק את Rokform עבור קו המקרים שלהם. במיוחד, מה שהם מיוחדים בו, בנוסף לקלות המשקל במחיר סביר, תוך שהם עדיין הגנה מצוינת, יש להם פתרונות הרכבה ממש טובים. למארזים שלהם יש חריץ קטן בגב שתוכל להשתמש בו להרכבה, ויש להם אביזרים שמגיעים איתו להרכבה על אופניים, ברכב שלך. גם פתרונות הרכבה טובים באמת. מארזים מעולים, מקיפים, עמידים, קשוחים וקלים.

דונה קליבלנד: הם גם אחד מהספונסרים החדשים שלנו. [inaudible 00:04:12] המוצרים שלהם נראים ממש אלגנטיים והם ממש נחמדים.

דונה קליבלנד: עכשיו, בואו נקפוץ להכרזה. ראשית אנחנו רוצים רק לעבור איתכם על מה שהוכרז, תקציר של מה שאנחנו חושבים שהוא המידע הכי חשוב שכדאי לדעת על כל מכשיר שהוכרז. נתחיל עם ה-iPad Pro.

דונה קליבלנד: זה עבר מאז WWDC ביוני האחרון, מאז שאפל עדכנה את קו האייפד פרו שלהם. הם יצאו עם כמה שינויים משמעותיים באמת לאייפד פרו. Face ID, זה הדבר הראשון. לשני הדגמים החדשים יש Face ID. ישנם שני מכשירי אייפד חדשים, אחד עם תצוגה בגודל 11 אינץ', ששומר על אותו גודל כללי כמו קודמו הקודם, שהיה 10 וחצי אינץ'. אז יש אייפד פרו בגודל 12 ו-12.9 אינץ', החדש שמתאים לתצוגה גדולה יותר למבנה קטן יותר. זה היה האייפד, אנחנו מסביב למשרד אמרנו, "פשוט ענק." ה-iPad Pro של השנה שעברה. אנו שמחים שהם מתאימים את התצוגה הזו לגורם צורה קטן יותר.

שרה קינגסברי: כן. במהלך ההכרזה הם הראו אותו, השוו אותו לפיסת נייר בגודל 8 על 11, כמו נייר מחברת. זה היה די מגניב.

דוד אברבך: ניכנס לזה אחר כך. אבל כן, אני חושב שזה היה שינוי די גדול, כי הוא הפך מגדול כמעט קומית ולא שמיש, לאופציה די סבירה עבור מישהו אם אתה במצב הנכון.

שרה קינגסברי: בהחלט.

דונה קליבלנד: כן, בהחלט.

דונה קליבלנד: בוא נראה, כיסיתי Face ID, תצוגות מקצה לקצה. הם מתאימים צגים גדולים יותר במכשירים קטנים יותר. זה מקצה לקצה בלי החריץ שיש לך באייפון [crosstalk 00:05:49] X ואילך.

דוד אברבך: אין חריץ.

דונה קליבלנד: הם הצליחו איכשהו. Face ID עובד גם במצב דיוקן וגם במצב לרוחב...

שרה קינגסברי: זה ענק.

דונה קליבלנד:... שזה באמת חובה עבור האייפד, כפי שרה ציינה.

שרה קינגסברי: למה אנחנו לא יכולים לקבל את זה לטלפון.

דונה קליבלנד: הוא משתמש ב-USB-C. הם עברו מ-Lightning ל-USB-C, שהם בונים כתכונה, לא שינוי מעצבן.

דוד אברבך: לא באג. זו תכונה.

דונה קליבלנד: ניכנס לזה גם בהמשך, לגבי היתרונות והחסרונות של השינוי הזה. מכשירים אלו יקרים יותר. ה-11 אינץ' מתחיל ב-799, בעוד שנה שעברה התחיל ב-649. ה-12.9 אינץ' מתחיל ב-999, או בואו נודה באמת ב-$1,000, ופעם היה 799 עבור הדגם הבסיסי הזה.

דוד אברבך: אני חושב שאחד הדברים שהפתיעו גם אותי, כי אם הקשבת, אם אתה מאזינה קבועה של הפודקאסט, תדע כמעט כל מה שדיברנו עליו הרגע שסיפרנו לך כְּבָר. כל אלה תאמו מאוד את השמועות, גורמי הצורה, התצוגה מקצה לקצה, היעדר חריץ, USB-C. הבנו את כל אלה נכון. הדבר שלא בהכרח ציפיתי, וזה חשוב, הוא שבב 12X.

דוד אברבך: לעתים קרובות, לאייפון ולאייפד יש את אותו שבב, אם הם מאותו דור. זהו למעשה שבב טוב יותר ממה שיש לאייפונים. שלא בהכרח ידעתי שמגיע [crosstalk 00:07:06] וזו הייתה הפתעה נעימה.

שרה קינגסברי: כן, נקודה טובה. גם לזה לא ציפיתי.

דונה קליבלנד: דבר נוסף שצריך להזכיר, וזה גם תואם את השמועות שלנו היה שאין לו תצוגת OLED, בניגוד לאייפון X ואילך. להחזיק תצוגת OLED באייפד יהיה ממש יקר. זה כבר היה חלק מהסיבה שה-iPhone X ואילך כל כך יקרים. יש לזה תצוגה זהה ל-iPhone XR, שאם אתם לא מכירים, זו הגרסה התקציבית יותר של סדרת מכשירי האייפון של השנה. זה עדיין נראה כמו תצוגה ממש מעולה, אבל זה לא הולך להיות OLED.

דיוויד אברבך: עם זאת, מדובר בתצוגה משופרת מהאייפד פרו כרגע, או מה היה המצב הנוכחי. זו תצוגה משופרת, אבל היא לא OLED. זה רק מסך רשתית.

דונה קליבלנד: נעמוד על זה יותר, אבל רק רציתי לתת לך סיכום מהיר. שרה הולכת לספר לנו על עיפרון התפוח ואביזרים נוספים הנלווים אליו.

שרה קינגסברי: אני די מתרגשת מהעיפרון החדש של אפל מכיוון שהוא טיפל בשלוש הבעיות העיקריות שלי איתו. האחד, עכשיו הוא מתחבר בצורה מגנטית לאייפד, כך שאתה לא צריך לדאוג לאבד אותו יותר, וזה נחמד.

דוד אברבך: ממש מגניב, כי זה ממש מעצבן שיש, ולהיות שני מוצרים לא קשורים.

שרה קינגסברי: זה דבר די קל להפסיד, ותמורת משהו שהוא יותר מ-$100. כמו כן, אתה לא צריך לחבר אותו יותר ליציאת Lightning, לא שזה קיים יותר באייפד הזה, כדי להתאים אותו או לטעון אותו. ברגע שאתה מחבר אותו לאייפד שלך הוא נטען בצורה אלחוטית, והוא מתחבר אוטומטית, שהם שלושה מהדברים הכי מעצבנים שנעלמו מה-Apple Pencil.

שרה קינגסברי: עכשיו דבר אחד חשוב הוא שזה תואם רק ל-iPad Pros החדשים ביותר. אם אתה אחד מהאנשים שאוהבים לקנות את הדור הישן הבא ברגע שהחדש יצא והמחירים ירדו, תצטרך להשיג את Apple Pencil הראשון. כמו כן, ה-Apple Pencil החדש ביותר אינו... כלומר, ה-Apple Pencil הישן אינו תואם לאייפד החדש שלך, אם אתה קונה את האייפד החדש. אם כבר יש לך Apple Pencil, תצטרך להשיג אחד חדש אם אתה מקבל את האייפד החדש.

דוד אברבך: לא קלטתי את זה.

שרה קינגסברי: אבל אתה יכול לחרוט את זה בחינם, אז יש את זה.

דוד אברבך: וזה טוב, כי אתה עלול לאבד את זה.

שרה קינגסברי: כן. זה 129 $, שלדעתי הוא כמו בעיית מחיר של 30 $ לעומת Apple Pencil המקורי. אני לא זוכר.

דוד אברבך: אני צריך להתחיל לעקוב אחר המחירים כי אפל מעבירה אותם עלינו. כמעט כל מה שראינו היום היה קצת יותר יקר מקודמו.

שרה קינגסברי: כן, אני די בטוחה ששילמתי 100 דולר עבור עיפרון התפוח האחרון שלי.

דונה קליבלנד: רק שתדעו, פרסמתי כאן סקר. אולי לא החלטת שזו הסיבה שאתה צופה בפודקאסט הזה, זה כדי להחליט איזה iPad Pro אתה רוצה לקנות, או אם אתה רוצה לקנות אחד. אולי אחרים כבר החליטו, אז רציתי לפרסם את הסקר עכשיו, אבל אתם יכולים לענות לאורך כל הפודקאסט. השאלה היא, האם אתה מתכנן לקנות אייפד חדש? יש לך את האפשרויות של מכשירי האייפד החדשים, או הסיבות לכך שלא תרצה לקנות אחד. כללנו כאן את הדור השישי של אייפד. זה האחד שיש לשרה.

שרה קינגסברי: נכון, זה שיצא באביב הזה.

דונה קליבלנד: כן. זה רק 300 דולר, בניגוד לאלה, שאתה הולך לשלם...

שרה קינגסברי: ובכן, זה היה כמו 350, אני חושב.

דונה קליבלנד:... 350. בנוסף, אם אתה מקבל את Apple Pencil, אתה הולך לשלם יותר. אבל עדיין, זה הולך להיות פחות משמעותית. אנחנו הולכים להיכנס בפרק הזה, מי צריך לקנות את האייפד הזה בניגוד לחדשים האלה.

שרה קינגסברי: עוד דבר מגניב ב-Apple Pencil הוא שעיפרון [לא נשמע 00:10:53] החדש הזה, תוכל להקיש עליו פעמיים. למעשה, אתה יכול לבצע הקשות מותאמות אישית כדי להחליף כלים כשאתה עושה... אדובי הודיעה שיש להם גרסה מלאה של Photoshop שתצא ב-2019 עבור ה-iPad Pro. היכולת פשוט להקיש על העיפרון שלך כדי לעבור בין כלים, והיכולת להתאים אישית את מה שהברזים האלה עושים יכול להיות מאוד שימושי עבור אנשים שישתמשו ב-Apple Pencil שלהם בצורה כזו.

דונה קליבלנד: כן, זו נקודה מצוינת.

שרה קינגסברי: כמו כן, עוד כמה דברים, המקלדת החכמה, היא לא שונה בהרבה מהאחרת, למעט שהיא מתחברת לאייפד שלך בצורה מגנטית. עכשיו אתה לא צריך להתעסק עם הזוויות השונות. יש לו שתי זוויות רשמיות שבהן אתה יכול לראות אותו.

דוד אברבך: שאהבתי.

שרה קינגסברי: כן, כי אני מרגישה שהמארז האחרון של ה-Smart Keyboard Folio היה... לגרום לזה להיות בזווית שרצית נראה ממש... לא קניתי את זה כי אין לי אייפד פרו, אבל לשחק עם אנשים אחרים, לא אהבתי את זה. זה נראה כמו שיפור.

שרה קינגסברי: כמובן, כי אפל הסירה באומץ את שקע האוזניות, שגם הם באומץ לא הזכיר, זה אומר שבדיוק כמו באייפון, האוזניות החוטיות שלך לא עֲבוֹדָה. אם יש לך Lightning מחובר, כמו עם כבל Lightning לאוזניות שלך, גם אלה לא יעבדו. אבל אפל מוכרת כעת, תמורת 9 דולר, מתאם לשקע אוזניות USB-C. זה משהו ב-9 דולר.

דוד אברבך: זה לא כלול. אני קצת סקפטי לגבי... פתרונות האוזניות קצת מסובכים כרגע. אבל יש למעשה אוזניות רבות שתואמות USB-C.

שרה קינגסברי: זה נכון.

דוד אברבך: אתה יכול להשיג את זה. כמובן, אתה יכול להשתמש אלחוטי, או שאתה יכול להשתמש בדונגלים. לא שאני בהכרח רוצה להיות בצד להגן על אפשרויות האוזניות של אפל [crosstalk 00:13:01], אבל...

שרה קינגסברי: אני כל כך לא בעניין של דונגלים. הדונגלים פשוט משגעים אותי [crosstalk 00:13:04] בכל פעם שאני צריך לחבר דונגל למשהו כדי להשתמש בו.

דוד אברבך: אני מסכים.

דונה קליבלנד: אני יודעת, מיד איבדתי את הדונגל שלי עם האייפון X.

שרה קינגסברי: נכון, אבל לפחות עם ה-USB-C, זה אוניברסלי. כל השאר עושים את זה, אז זה נותן לך הרבה יותר אפשרויות מאשר כשהוציאו את שקע האוזניות באייפון, והיית צריך לקנות אוזניות מחוברות ל-Lightning אם רצית אוזניות חוטיות. זה ממש טוב.

דיוויד אברבך: אנחנו הולכים לדבר על USB-C קצת יותר בהמשך הדרך, אבל אני מקווה שזהו אמצעי סוף, כי אני מקווה, ואולי אני המיעוט כאן, שאפל למעשה תעביר את האייפון ל-USB-C, כך ...

שרה קינגסברי: גם אני מקווה.

דוד אברבך:... הכל USB-C, מחשב, אייפד, אייפון, מכשירי אנדרואיד. כמעט כל מכשיר אלקטרוני בשלב זה נע בכיוון של USB-C. הפתרון של כבל אחד לשלוט בכולם הוא די מרגש, ובמקרה כזה, לרוב האוזניות תהיה אפשרות USB-C מובנית, אם הן מחוברות באמצעות קווים. אני מקווה שזה הכיוון שאליו אנחנו מתקדמים, אבל בהחלט אנחנו במצב מוזר כרגע,...

שרה קינגסברי: בין לבין.

דוד אברבך:... במיוחד אם אתה מק, או אם אתה מעריץ של אפל. כי כשאני מטייל, אני מביא איתי את האייפון שלי, ואני מביא איתי את ה-Mac שלי, ולפעמים אני גם מביא איתי את האייפד שלי. אם אני על המטוס ואני רוצה להאזין למשהו, אני צריך עכשיו לקבל כמה פתרונות אוזניות שונים כי יש לי כבל Lightning לאייפון שלי. עכשיו אני אצטרך לקבל פתרון USB עבור האייפד שלי. אתה יכול להשתמש באלחוט, אבל אם אתה בטיסה ארוכה, אני תמיד פרנואיד שהאוזניות שלי הולכות למות, ולפחות יש לי איזה פתרון קווי.

שרה קינגסברי: כן, אני אוהבת את ה-Q ADAPT Libratone שלי כי יש להם אפשרות קווית, ואז כמובן אני יש את הדונגלים המטופשים שאפל כללה באחד הטלפונים הישנים שלי כשהם נפטרו לראשונה מהאוזניות ג'ֵק. אני מרגיש כאילו אני צריך להחזיק צרור קטן שלם של כבלים ודונגלים שונים עכשיו כשאני נוסע.

דונה קליבלנד: בשלב הבא, אנחנו רוצים שדיוויד יעשה את הסיכום של ה-MacBook Air ושל ה-Mac mini שהוכרזו. אחרי זה ניכנס לשאלות, כי אני חושב שזה יהיה כיף לדבר על מה שהכי התרגשנו ממנו, מה אנחנו מתכננים לקנות, ואז גם לעזור לאנשים להחליט ולהסתכל על הסקר הזה, ומה אנשים אחרים כבר החליטו לגבי מה שהם קונים ולמה.

דוד אברבך: בהחלט. כפי שדונה אמרה, הוכרזו שני מחשבי מק חדשים, MacBook Air ו-Mac mini. שניהם עדכונים מזמן, לדעתי. שתיהן אפשרויות התקציב של אפל. עכשיו נדבר על זה, כי הם התייקרו קצת. אבל קודם כל בואו נדבר על ה-MacBook Air.

דוד אברבך: התוספת העיקרית היא שזה עכשיו תצוגת רשתית. תצוגת רשתית פירושה רזולוציה גבוהה. אני חושב שזה היה ה-Mac האחרון שנותר שלא היה לו תצוגת רטינה, אז זה היה מזמן. פי ארבעה מהרזולוציה של מסך ה-MacBook Air המקורי. יש לו גם מסגרת דקה יותר מסביב. גודלו 13.3 אינץ', אז הם מציעים רק מידה אחת, שלדעתי היה גם ל-MacBook Air האחרון.

דיוויד אברבך: מה שחשוב הוא שהוא עבר מנקודת ההתחלה של 999 ל-1199. יהיה לזה Touch ID, החומר הסטנדרטי שאיתם אפל שיפרה את המחשבים הניידים שלה. יהיה לו מערך מיקרופון טוב יותר, יציאות Thunderbolt. מעניין, אני קורא את ההערות האלה עכשיו. חשבתי שהם USB-C, אז אני לא לגמרי בטוח לגבי זה. Force Touch Trackpad, חיי סוללה ארוכים יותר, קל יותר, דק יותר, כל זה. הוא גם מציע, מגיע עד 16 גיגה-בייט של זיכרון, השני עלה רק ל-8 גיגה-בייט של זיכרון.

דונה קליבלנד: כן, שניהם, אפילו הדגם היקר יותר, שניהם 8 גיגה-בייט לשנה שעברה. עכשיו אם אתה משלם יותר, אתה מקבל את 16 גיגה-בייט, וזה עניין גדול.

דוד אברבך: כן. אחד הדברים שאני הולך לעשות בעוד שנייה, אחרי שדיברתי על ה-Mac mini, הוא להדריך אתכם. אפל קיבלה הרבה החלטות מעניינות עם ה-MacBook Air הזה, ואני אדריך אתכם בו. אבל בואו נדבר קודם על ה-Mac mini.

David Averbach: ה-Mac mini, שוב, הוא פתרון שולחן העבודה התקציבי של אפל. זה רק המחשב. מה שהוא לא מגיע עם זה שהוא לא מגיע עם צג, מקלדת, עכבר, ואפשרויות מסוג זה. מה שיפה בזה, זה עושה את זה הרבה יותר זול. במקור ה-Mac mini, הדגם הקודם התחיל ב-499, כעת הוא מתחיל ב-799. הם מעלים את המחיר, אבל מבחינת זה, הם גם עושים את זה הרבה יותר טוב.

David Averbach: בכל המחשבים החדשים האלה יש את השבבים החדשים של אינטל, וזה נהדר. הם מציעים עד 32 ו-64 גיגה-בייט אפשרויות לזיכרון, וזה באמת חשוב. הם מציעים, אני חושב שזה היה עד 1.5 טרה-בייט במונחים של ...

שרה קינגסברי: אחסון.

דוד אברבך: אחסון, כן. תודה. יש להם שתי גרסאות, אחת Pro, אחת ברמת כניסה. בעיקרון הם פשוט לקחו את זה ועשו את זה קצת יותר מודרני, קצת הוסיפו את כל המפרט הטוב יותר שהיינו מצפים למחשב שולחני מודרני. אבל הם ייקרו את זה קצת יותר מדי. זה ה-Mac בקצרה.

דונה קליבלנד: זו התקציר.

דוד אברבך: זו התקציר.

דונה קליבלנד: [לא נשמע 00:18:29] הכריזה.

שרה קינגסברי: האם הזכרת [crosstalk 00:18:30]...

דונה קליבלנד: לא קיבלנו AirPods.

שרה קינגסברי: לא דיברת על Touch ID ב-MacBook Air, נכון?

דוד אברבך: לא אני לא. זה מלכוד טוב. יש עכשיו Touch ID. אין ...

דונה קליבלנד: No Touch Bar.

דוד אברבך:... ללא Touch Bar. למרות שאגיד, יש לי את ה-Touch Bar, ואני כמעט אף פעם לא משתמש בו. לא מצאתי את זה [crosstalk 00:18:44] כל כך מרגש.

דונה קליבלנד: נראה כמו אחד מהמאפיינים המרעננים של החידושים האלה, אבל אתה לא ממש תשתמש.

דוד אברבך: כן, בדיוק. ואילו אני ממש אוהב את Touch ID במחשב שלי. ההוא לדעתי...

דונה קליבלנד: זה נראה כל כך נוח.

דוד אברבך: כן, כי אתה אף פעם לא צריך להזין את הסיסמה שלך.

דונה קליבלנד: כן. לא רק להיכנס למחשב שלך, אלא גם כשאתה משתמש ב-Apple Pay, או אם אתה נכנס לאפליקציות המוגנות בסיסמה, אז אתה פשוט יכול להשתמש ב-Touch ID שלך במחשב הנייד. זה נראה כל כך נחמד.

שרה קינגסברי: נכון. הדוגמה השנייה במהלך ההכרזה הייתה שימוש ב-Touch ID כדי להיכנס לאחד, מנהל הסיסמאות שלך. כי ניהול סיסמאות הוא כזה חיה.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: בואו נסתכל על הסקר שלנו כאן.

דונה קליבלנד: כן, כן. רעיון טוב. אבל רק רציתי לומר במהירות, בפודקאסט השמועות שלנו בפרק האחרון, דיברנו על כך שאנחנו באמת מצפים לשמוע משהו על הדור השני של AirPods. אנחנו לא. לא השגנו עם זה כלום. כמו כן, שטיח ה-AirPower שאמור לטעון את כל מכשירי ה-iOS שלך על מחצלת אחת, גם על זה לא שמענו כלום. אנחנו מניחים שבתחילת 2019 נקבל אותם.

דוד אברבך: יש לנו [crosstalk 00:19:48] אנשים שרוצים לקנות כאן.

דונה קליבלנד: אבל כן, בואו נסתכל על הסקר.

דוד אברבך: אמנם, אני אגיד, המנצח הוא 33%, לא, אני כבר מחזיק אייפד שעובד בסדר גמור, תודה רבה. השניים האחרים למרות 29% כל אחד, 29% רוצים את ה-iPad Pro בגודל 11 אינץ', 29% רוצים את ה-iPad Pro בגודל 12.9 אינץ'. אתה משלב את אלה ועוד אנשים קונים מאשר לא.

דונה קליבלנד: רק אדם אחד הולך על הדור השישי של אייפד, זה ה-350 בערך.

דוד אברבך: כן. למעשה, אני מופתע מזה. זה בעיני, אני מרגיש כאילו, החל מ-799, זה הרבה יותר יקר, ה-Pro. אני מופתע שיותר אנשים לא רוצים ללכת עם אפשרות התקציב, כי זה עדיין אייפד נהדר.

שרה קינגסברי: אני אוהבת את זה. קניתי אותו ואני לגמרי שמח לפספס את האייפד פרו הזה.

דונה קליבלנד: השאלה הראשונה שרצינו להיכנס אליה, היא מתקשרת עם הסקר היא, למי בכלל צריך להיות אכפת מאייפדים? האם זה תחליף מחשב אמיתי? אנחנו יכולים לקפוץ לזה ואז לקשר את זה בחזרה לסקר הזה.

שרה קינגסברי: אפל באמת דוחפת את כל השוואת המחשבים.

דונה קליבלנד: הם היו. הם המשיכו לדבר על זה שזה אחד המחשבים הכי פופולריים שיש. הם המשיכו לקרוא לזה מחשב ובאמת רצו לנסח אותו מחדש כדי שאנשים יחשבו על האייפדים שלהם כמחשב.

דונה קליבלנד: קראתי מאמר. זה היה מ-The Verge, היום, ומאוד אהבתי את מה שהיה להם להגיד על אייפד, ושבאמת האייפד פונה לשני סוגים שונים מאוד של אנשים. אחד מסוגי האנשים האלה הוא מישהו שרוצה להשתמש באייפד לדברים פשוטים שאולי לא כל כך מתמצאים בטכנולוגיה. האייפד פשוט שומר על דברים פשוטים עבורך. קבוצת האנשים האחרת הם משתמשים מקצוענים יותר שמוכנים להתמודד עם חלק מהתסכולים ולמצוא פתרונות מעקפים שבהם הם יכולים לבצע את כל העבודה שלהם באייפד. כי כרגע, די קשה להתווכח. עדיין קל יותר לעשות הרבה דברים על שולחן העבודה שלך. יש לך עכבר. כרגע אין דרך להחזיק עכבר באייפד שלך. הרבה אפליקציות, יותר אפליקציות ברמה מקצועית אינן תואמות עדיין לאייפד.

דונה קליבלנד: היום, Adobe יצאה ועשתה הדגמה ממש מגניבה של פוטושופ, אז זה ישתנה עם הזמן. אבל עבור הרבה אנשים זה לא יכול לעשות את כל מה ששולחן העבודה שלך יכול לעשות. אנשים שהם מאוד מקצוענים באייפד, ומתלהבים ממנו, ומוכנים לעשות את העבודה מסביב, או אנשים שהם בדיוק כמו, "אני רק צריך את זה לדברים הפשוטים האלה כמו דוא"ל וצפייה במדיה ודברים כאלה." אני חושב שאליו זה פונה. אני עדיין לא רואה את זה כתחליף למחשב.

שרה קינגסברי: לא, לאחרונה נאלצתי להשתמש בו, בעצם כתחליף למחשב שלי, כי הייתי צריך מטען חדש [לא נשמע 00:22:34]. סיימתי עבודה. זה לא שאני מעצב גרפי או משהו, או עושה משהו ממש מסובך. אני די משתמש בו בתור מעבד תמלילים. אבל זה עדיין היה כל כך כאב שלא היה לי משטח עקיבה או עכבר, וכל כך הרבה דברים היו פשוט יותר איטיים, ועוד צעדים. זה ממש עוד לא שם.

שרה קינגסברי: אני יודעת שיש לי את האייפד מהדור השישי, לא אייפד פרו, אבל מבחינת הדרכים השונות שבהן אתה גורם לדברים לקרות, כמו שימוש במסך המגע, זה אותו דבר. אני פשוט לא חושב... אולי ביום מן הימים.

דונה קליבלנד: כן, אני מסכים איתך שהתכונות החדשות של ה-iPad Pro לא ממש משנות שום דבר מבחינת הפונקציונליות.

שרה קינגסברי: ממשק המשתמש הבסיסי שלו.

דונה קליבלנד: כן. זה ממש מגניב, אתה יכול לבטל את הנעילה עם Face ID, ושאתה יכול לעשות דברים כמו ביטול נעילה של אפליקציות ושימוש Apple Pay עם Face ID, אבל מבחינת השימוש בו כמחשב, יש לו תצוגה יפה וגדולה יותר עַכשָׁיו. זה לא עובד אחרת.

דיוויד אברבך: אני חושב שזה יהיה רעיון מהנה רק לשתף כל אחד מהחוויות שלנו עם האייפד, כי לכולנו יש אייפד, ויש לנו מקרי שימוש שונים מאוד. אני חושב שהם יפים, סוג של נופלים לקבוצות מאוד שונות, ואני חושב שהרבה אנשים ייפלו אליהן.

דונה קליבלנד: בטוח. גם אני אשמח לשמוע מאנשים בתגובות, אם אתה רוצה לקפוץ עם איך אתה משתמש באייפד שלך, כי עם כל האנשים האלה שמתכננים לקנות כמה מהאייפדים החדשים, אני חושב שיש לנו הרבה חובבים פה.

דוד אברבך: אני יכול לחלוק את החוויה שלי ממש מהר. לפני שאעשה זאת, יש לנו שאלה מאמבר. האם ל-MacBook Air יש מסך מגע? התשובה היא לא. לאף אחד ממחשבי המק אין מסך מגע. זה אחד הדברים שאפל החליטה שזו לא חווית משתמש טובה שיש מסך מגע במחשב נייד. הרבה אנשים לא מסכימים איתם.

שרה קינגסברי: אני לא מסכימה.

דוד אברבך: כן. אני כל כך עמוק בעולם של אפל שמעולם לא היה לי באמת מחשב עם מסך מגע. עם זאת, עם הניסיון שלי עם ה-Touch Bar, אני לא יודע שאני מפספס אותו. אבל תן לי לחלוק את החוויה שלי עם האייפד, שיש לי את האייפד אייר 2, אם אתה מאזין לפודקאסט במשך זמן מה, אתה יודע שחיכיתי לאייפד החדש הזה. אני מתכנן לשדרג. אני ממש מתרגש מזה.

דוד אברבך: הניסיון שלי היה לפני שקיבלתי את זה, היה לי ממש קשה להגדיר מה יש בו ערך, למה זה היה שאם היה לי אייפון ומק, הייתי רוצה גם אייפד. אבל הניסיון שלי הוא שיש את החלק האמצעי הזה שהאייפד מכסה די טוב, כלומר אני נוטה לצרוך הרבה תוכן בבית. זו עבודה קלה, בוא נקרא לזה, שהיא בדיקת האימייל שלי, בדיקת גוגל אנליטיקס, או סתם בדיקה של דברים שונים ברחבי האינטרנט, או בדוא"ל. אני גם פשוט אקרא הרבה באייפד שלי, דברים כאלה. כל דבר עם צריכת תוכן, אני מוצא את האייפד מושלם, כי הוא מאוד נייד, זה הרבה יותר מהיר וקל.

דוד אברבך: אם אתה מתרווח, אתה יכול פשוט לשבת על שולחן, או לשבת על הברכיים. בעוד שמחשב שאני מוצא שהוא קצת מגושם מדי לסחוב אותו, הוא קצת פחות נייד. אייפון, המסך קטן מדי. אני אוהב את האייפד שלי בשביל זה, בגלל הדברים הקלים שאני עושה בבית, שבו אני פשוט צורכת תוכן, גולש באינטרנט, צופה בסרטונים, בודק דוא"ל. דברים כאלה, זה מושלם עבורם.

דוד אברבך: בשביל מה אני לא משתמש בו, ואני חושב שאף אחד לא עושה, וזה לעניין שלך, אני לא באמת משתמש בו לעבודה רצינית. לעולם לא הייתי עושה טיול עבודה ומביא רק את האייפד שלי. מה איתכם?

דונה קליבלנד: אני שומע את זה. פעם היה לי אייפד אייר. כרגע אין לי אייפד, אישי. יש לנו אייפד פרו, ה-10.5 אינץ' שבו אנו משתמשים לפעמים בעבודה. אני אוהב את זה לצפייה במדיה, כמו צפייה סולו מרגשת. נכנסתי ממש לסדרת אמזון פריים שצפיתי בה באייפד אייר שלי במהלך סוף שבוע אחד. היה פשוט נחמד להתפנק איתו.

דוד אברבך: מה זה היה?

דונה קליבלנד: זה היה... אה, אני שוכח את השם של זה. זו הייתה התוכנית הזו על כתבי עיתונים בשנות ה-70, כמו נשים בחדר החדשות. אני לא זוכר. אם אזכור את זה, אפרסם את זה כאן.

דונה קליבלנד: אבל הדבר השני שאני אוהב את זה הוא נסיעות בעבודה. אני משתמש הרבה בעיבוד תמלילים כעורך, והאייפד מתאים לזה. אם תוריד את אפליקציית Microsoft Word שלך ותתחבר, מצאתי שזה נחמד. כל עוד יש לי מקלדת בלוטות' הניתנת לחיבור, אז זה מצוין לדברים כאלה. כמו כן, אנו יכולים להשתמש ב-Slack כדי לתקשר באייפד שלך. השתמשתי בו קצת לעבודה, בנסיעות. בגלל שלשלפת המחשב הנייד שלי במטוס, הוא קצת גדול ומגושם מדי, וחוויה לא כל כך נחמדה. אייפד הוא הרבה יותר נחמד עבור מקרה השימוש הזה.

דונה קליבלנד: אבל גיליתי באופן אישי שלא השתמשתי באייפד שלי כמו שחשבתי שאעשה. אני כנראה הכי פחות נלהב.

דוד אברבך: כן, אתה בהחלט כן. אני אגיד שכשאמרתי שאני לא אקח את האייפד שלי לטיול עבודה, אני מאוד אקח את האייפד שלי ואעשה עליו קצת עבודה. אם אני עושה טיול שלא במפורש לעבודה, כאילו אם לא אהיה איפשהו לשבוע עובד, אז נוח לי פשוט לקחת את האייפד שלי, ואני מקווה שיהיה לי נוח יותר עם אייפד חדש. אבל זה פשוט, לא הייתי מתכנן שזה יהיה מחשב העבודה העיקרי שלי לתקופה ממושכת.

שרה קינגסברי: כן, אני ממש אוהבת כשאני מטיילת, לקבל גם את המחשב הנייד וגם את האייפד שלי לעבודה כי לפעמים צריך מסך שני. אם אתה משתמש במסכים קטנים, יש לי MacBook Air, זה באמת עוזר להיות שני מסכים. אני גם מוצא את זה מאוד מועיל לסימון הוכחות ודברים כאלה. אני מרגיש שאם הייתי עושה הרבה יותר דברים שקשורים לגרפיקה, הייתי משתמש בו לעבודה בכמות עצומה, וכנראה הייתי מאוד מתעניין באייפד פרו.

שרה קינגסברי: השתמשתי בו ל-FaceTiming הבת שלי, לצפייה בסרטים בעצמי. באופן מפתיע, לא קראתי הרבה על זה, אבל זה כנראה בגלל שבעיקר חזרתי לעבר ספרי נייר.

דונה קליבלנד: כן, יש משהו מושך באייפד במונחים של שימוש אישי בבית, מסך נוסף כזה ל-FaceTiming של הבת שלך, או דברים כאלה. אני רואה את הערעור. בעוד שאם אתה בבית במרחב האישי שלך, מחוץ לשעות העבודה, אתה לא באמת רוצה להוציא את המחשב הנייד שלך ל-FaceTime, אתה יודע?

דוד אברבך: כן, בדיוק. יש משהו בהוצאת [crosstalk 00:29:14] מהמחשב.

דונה קליבלנד: הבנתי.

דוד אברבך: אני אגיד, וזה בעצם נכנס קצת לטריטוריה של מדריכי הקונים שאנחנו נסקור יותר מאוחר יותר, ההמלצה שלי, שאולי אני במיעוט בזה, כי אני לא מכיר הרבה אנשים אחרים שעשו זֶה. האייפד שלי היה תואם LTE, זה שיש לי עכשיו, ואני מתכנן לעשות זאת שוב. זה למעשה עשה הבדל גדול מאוד כי כשאתה מטייל, החיבור ל-Wi-Fi הוא ממש טרחה. שדות תעופה, או שיש להם Wi-Fi ממש גרוע או שהם מנסים לחייב אותך. אותו דבר לגבי בתי מלון. אתה תמיד יכול ליצור נקודה חמה עם הטלפון שלך, אבל זה פשוט טרחה לעשות. היכולת פשוט להוציא את האייפד שלי ולהנגיש אותו באופן מיידי עם נתונים, גיליתי שהיא ממש נחמדה. אני למעשה, במשך חיי, לא יודע למה למחשבים אין תאימות LTE. אבל עם אייפד שעשה כן זה נהדר.

דוד אברבך: תן לי, ממש מהר, לפני שנמשיך, אני רוצה לקרוא את שלוש העדויות האלה [crosstalk 00:30:10] כאן.

דונה קליבלנד: כן, יש לנו כמה תגובות נהדרות כאן.

דיוויד אברבך: ברברה אמרה, "יש לך את המקצוען במשך שנתיים בנובמבר, ומתכננת לעבור לחדש, ולקבל את העיפרון." ואז קורט כאן אומר, הוא משתמש באייפד שלו לגלישה באינטרנט, "דבר אחד שמעצבן הוא שאני תמיד מופנה לאתר הנייד ראשון באייפון שלי." שֶׁלָה נָכוֹן. חוויית הדפדפן הנייד אינה זהה לחלוטין לחוויית דפדפן שולחנית, וה-iPad מציע לך חוויית דפדפן שולחנית, בדרך כלל. הוא אומר, "אולי אני לא יודע איך לכבות את חוויית הדפדפן הנייד". אתה יכול, אם אתה ב-iPhone, לבקש חוויית שולחן העבודה.

שרה קינגסברי: נכון, אתה מקיש על סמל השיתוף.

דוד אברבך: כן, תודה.

שרה קינגסברי: אז אתה יכול לבחור, קבל שולחן עבודה.

דוד אברבך: אבל זה עדיין לא אותו דבר. גלישה באינטרנט היא מאוד לא זהה באייפון כמו באייפד.

דיוויד אברבך: דבר אחרון, דוד אחר כאן אומר, "אני משתמש בו לעתים קרובות כדי לצלם תמונות, הן האייפד פרו והן אייפון, ולאחר מכן אימייל או הודעה לאחרים לצורך מחקר מוצר נוסף בעת צילום תמונות בחנויות גדולות". מעניין. אני לא מצלם תמונות עם האייפד שלי [crosstalk 00:31:23] בכלל.

שרה קינגסברי: אני ממש אוהבת לשלוח הודעות ולעשות מיילים. אני לא שולח דוא"ל כל כך הרבה, בעיקר רק שולח הודעות באייפד שלי כי זה... כלומר, אני יכול לחבר מקלדת לאייפון שלי, אבל כנראה לא אעשה את זה. אני אוהב להיות מסוגל להקליד את הודעות הטקסט שלי באייפד שלי.

דונה קליבלנד: חשבתי שיש משהו שמרגיש מאוד מעורפל בחיבור מקלדת בלוטות' לאייפון שלך. כלומר, אני בטוח שזה מדהים במצבים מסוימים.

שרה קינגסברי: בהחלט עשיתי את זה. עשיתי זאת.

דוד אברבך: תראה לי, ככה אני מרגיש לגבי צילום תמונות עם האייפד שלי. אני פשוט מחזיק את המסך הענק הזה מולי, כמו "גבינה", ואני מרגיש כל כך מעורפל.

שרה קינגסברי: מעולם לא צילמתי תמונה אחת עם האייפד שלי. לא פעם אחת.

דונה קליבלנד: אני אעמוד איתך. לא, אנחנו לא דופקים אף אחד בגלל שעושים את זה, כי יש לנו [לא נשמע 00:32:05].

דונה קליבלנד: ענינו על השאלה, למי צריך אכפת מאייפדים? האם זה החלפת מחשב? די הרבה, יש אייפד שונים לאנשים שונים. אנחנו ניכנס לזה עוד קצת. אבל באופן כללי, זה לא באמת... זה לא עושה את אותם דברים כמו האייפון שלך. זה לא ממש תחליף למחשב. אבל יש לזה איכות מיוחדת משלו שאנשים כן אוהבים. בואו ניכנס, האם אפל סיפקה את האייפד פרו החדש הזה? האם זה היה כל מה שציפיתם?

דונה קליבלנד: אני רוצה לשמוע מכם, מה אתם מתלהבים מההכרזה הזו. בעיני, זה היה כשהם חשפו את האייפד פרו החדש, בדיוק כמו שהוא נראה. אפל, אני מרגיש, עושה עבודה ממש טובה עם זה. כפי שאמרתי, אני כנראה הכי פחות מתלהב מאייפדים, אבל מיד רציתי אחד.

שרה קינגסברי: כן, הייתי חייבת להזכיר לעצמי כל הזמן שאני לא משתמשת באייפד לאמנות, ואני לא מעצבת גרפית. באמת שאין לי תירוץ לקבל אחד, כי הם עשו עבודה טובה במכירת אותו, ללא ספק.

דוד אברבך: אני רק רוצה לגבות שנייה, לשאלה האחרונה על העבודה. כי אני אגיד, עכשיו יש לי מחשב אחד שהוא המחשב העבודה והמחשב האישי שלי, ואני נושא אותו הלוך ושוב לעבודה. הרבה פעמים אני מתעצל ולא סוחב את המחשב שלי הביתה בסוף היום. אני חושב שאייפד הוא מחשב ביתי מצוין עבורי. אם אני לא צריך לעשות עבודת חשמל, אם אני לא צריך ליצור גיליון אלקטרוני משוכלל או משהו כזה, זה ממש נחמד.

דונה קליבלנד: דייוויד אוהב את הגיליונות האלקטרוניים שלו, כולם.

דוד אברבך: אני אוהב גיליון אלקטרוני משוכלל, ואייפדים פשוט לא חותכים אותו. סליחה, כולכם.

שרה קינגסברי: רואה, אני נושאת את... אין לי את האייפד שלי היום, אבל לעתים קרובות יהיה לי את המחשב לעבודה, המחשב האישי שלי, האייפד שלי ודבר הרול אפ הקטן והמדהים הזה מ-STM, שם אני יכול לארגן את כל הכבלים והמטענים שלי [לא נשמע 00:33:52] בצורה יפה, ואת האוזניות [crosstalk 00:33:53] שלי, ...

דונה קליבלנד: אני אוהבת STM.

שרה קינגסברי:... ואז הכל התגלגל בחבילה המסודרת הזו. אני מוכן לעזוב את העיר בכל עת עם כל האלקטרוניקה שלי, כנראה, או לעבוד בכל מקום בטירוף.

דוד אברבך: אשמח לשאול...

דונה קליבלנד: שרה תמיד מוכנה.

דוד אברבך: אשמח לשאול את הקהל שלנו...

שרה קינגסברי: אני כמו נערה צופית.

דוד אברבך:... שתי שאלות. אתה מוזמן לצלצל, קהל. מספר אחת, האם מישהו מכם משתמש באייפד כמחשב הראשי שלכם? מספר שתיים, האם יש אנשי מקצוע יצירתיים שמקשיבים לזה? כי אני סקפטי שכל... אני לא מכיר איש מקצוע יצירתי אחד שמשתמש באייפד באופן מקצועי. כל מי שאני מכיר משתמש בפוטושופ, משתמש בכל דבר של אדובי, בכל פיתוח אינטרנט, כל זה נעשה במחשב, לכל מי שאני מכיר. אני יודע שאפל באמת שוקדת על העניין המקצועי היצירתי. אני חושב שכולנו פשוט לוקחים להם את המילה, שיש אנשים בחוץ. אבל אני קצת סקפטי לגבי זה.

שרה קינגסברי: אני מכירה אנשים שהשתמשו באייפד למוזיקה.

דוד אברבך: אוהב להקשיב לזה?

שרה קינגסברי: לא.

דוד אברבך: לא, אני צוחק. אני צוחק. אני אעשה...

דונה קליבלנד: שרה מאוד מצחיקה.

דוד אברבך: אני יודע.

שרה קינגסברי: קשה לב.

דונה קליבלנד: עם זאת, אני חושבת שהעובדה שהם פשוט יוצאים עם פוטושופ מלא עכשיו, יכולה לשנות דברים.

דוד אברבך: זה יכול להשתנות.

דונה קליבלנד: זה נראה לי ממש מרשים שהם הציגו תכונה שבה אתה יכול להתקרב ל- רמת פיקסלים, ואז זה היה תמונה שהם אמרו שתהיה תשע רגל על ​​תשע רגל אם תדפיס אותה הַחוּצָה. הוא עובר לקובץ של שלושה גיגה-בייט איתו היא עבדה, ואתה יכול להגדיל את רמת הפיקסלים על ידי הקשה על Apple Pencil שלך פעמיים, ולהקטין כדי לראות את כל התמונה על ידי הקשה עליה שוב.

דונה קליבלנד: בעיני, היו כמה דברים בהודעה הזו שהייתי כמו, "אוקיי, זה יהיה מגניב." לדוגמה, אם הם עשו זאת עבור Final Cut Pro, זה מה שאנחנו משתמשים בו כדי לערוך את הפודקאסט הזה. זו תוכנה שאני צריך במחשב. אם הם היו עושים משהו כזה עבור האייפד, זה עשוי לשנות דברים מספיק כדי שאהיה כמו, "היי, הייתי מקבל את אייפד ותשתמש בזה לעבודה." אני חושב שיכולים להיות אמנים בחוץ, שבשבילם פוטושופ זה מה שהם משתמשים בו זְמַן. הם יכלו לראות את ההכרזות של היום ולומר, "בסדר, בעצם זה יכול לעבוד בשבילי."

שרה קינגסברי: רציתי גם לגעת במה שאפל באמת דוחפת, עושה עניין גדול לגבי ה-GPU שלהם, ועד כמה הגרפיקה שלהם טובה וכמה מהר היא מעבדת. שלחתי הודעות עם טמלין, שהוא אחד מהכותבים שלנו, והוא משחק הרבה, והוא פשוט בקיא בדברים הקשורים לגרפיקה. שאלתי אותו, כי אפל אמרה שהוא מעבד באותה מהירות כמו ה-Xbox One, והם גרמו לזה להישמע כמו עסקה ענקית. ההסתכלות שלו על זה הייתה, "הם בעצם אומרים שקצב הפריימים שלנו טוב כמו הקונסולה הגרועה ביותר." זה לא מדהים כמו...

דיוויד אברבך: הו, אלה [crosstalk 00:36:42] הם מילים נלחמות...

שרה קינגסברי: זו הייתה די כוויה.

דוד אברבך:... עם זאת, כדי להיות הוגן.

שרה קינגסברי: אני חושבת שאנחנו צריכים להיות סקפטיים לגבי כמה מהטענות של אפל לגבי כמה זה פשוט מדהים, כתחליף למחשב.

דוד אברבך: כן, כן. בְּהֶחלֵט. זה תמיד מצחיק כי הם יתפארו בדברים הכי מטופשים. הם התרברבו איך הם לא החמירו את מצלמת האינטרנט. אני כמו, "בסדר, כל הכבוד, אפל. אתה רוצה טפיחה על השכם?"

שרה קינגסברי: הם היו אובססיביים באופן מוזר להצביע על FaceTime של הקבוצה. זה זמין כעת עם 12.1, שיוצא היום, אם הוא עדיין לא קיים. אבל אכפת לך? האם אכפת לך לקיים קבוצת FaceTime עם 32 אנשים?

דוד אברבך: שלושים ושתיים. אני לא ממש מכיר 32 אנשים, אבל אני מתרגש מזה באופן כללי.

דונה קליבלנד: כן, אני חושבת שזה...

שרה קינגסברי: אתה אפילו לא מכיר 32 אנשים. אני מצטער, דיוויד.

דונה קליבלנד: אני חושבת של-FaceTime עם משפחה במקומות שונים, היכולת להיות יותר מאדם אחד בשיחה תהיה נחמדה.

שרה קינגסברי: האם זה מספיק להזכיר ארבע או חמש פעמים במהלך [crosstalk 00:37:37] הודעת אפל?

דונה קליבלנד: הם עזבו את זה הרבה.

דוד אברבך: הם מאוד מתלהבים מזה.

דונה קליבלנד: בואו נדבר על מי צריך לקנות איזה מכשיר, אייפד.

דוד אברבך: תן לי ממש מהר, כי הורדתי את זה מהפסים, אז אני אנסה לעקוף את זה מחדש. חשבתי שאפל הוציאה אותו מהפארק. הייתי מוכן להתלהב כי חיכיתי לאייפד הזה הרבה מאוד זמן. אבל אני חושב שהם בדקו את כל התיבות שהם צריכים. אני חושב שהעובדה שזה תצוגה מקצה לקצה, אין לו כפתור בית, העובדה שלא היה לו חריץ הרשימה אותי. אני חושב שזה נראה יפה. התרשמתי שהם עיצבו אותו מחדש כמו שהם עיצבו. זה היה ממש מלוטש. מבחינתי, חשבתי שזו הכרזה ממש חזקה עבור אפל, מבחינת האייפד. יש לי הרבה ביקורות על הכרזת ה-Mac שלהם.

דוד אברבך: כאמור, הדבר היחיד שאני קצת סקפטי לגביו, כבר דיברנו על זה. חשבתי ש-USB-C היא ההחלטה הנכונה. אני שמח שאפל מאמצת את הפתרונות הלא קנייניים שלהם. אבל הסרת שקע האוזניות, כשיש לך רק USB-C זמין והאייפון שלך הוא Lightning, זו החלטה קצת מוזרה שאני לא מתלהב ממנה. עם זאת, אני חושב שאנשים באמת הדגישו יותר מדי אוזניות באופן כללי. אני חושב [crosstalk 00:38:49] אנשים צריכים להפסיק עם זה.

שרה קינגסברי: אתה יודע דבר אחד שלא דיברנו עליו עם USB-C, הוא שעכשיו אתה יכול להתחבר לתצוגה, או מצלמה, או חבורה שלמה של אביזרים אחרים לאייפד שלך, וזה עסק ענק.

David Averbach: דבר אחד שחשבתי שהוא תכונה ממש מגניבה עדינה שהם הוסיפו הוא היכולת לטעון את האייפון מהאייפד שלך.

שרה קינגסברי: אה, נכון. כן, זה די מדהים.

דוד אברבך: חשבתי שזה ממש מגניב.

דונה קליבלנד: כן, גם אני חשבתי שזה מגניב. אבל רק רציתי לשאול אותך, דיוויד, כי יש לך את ה-MacBook Pro עם USB-C, מה הניסיון שלך עם USB-C?

David Averbach: יש לי דונגל מחובר אליו עכשיו, אז אני יכול להשתמש ב-Ethernet. זה אומר לך את כל מה שאתה צריך לדעת. יש לי גם שקע אוזניות, שהייתי עצוב אם לא היה לי. הדונגל שלי גם מאפשר לי להשתמש ב-USB-A. זה בהחלט לא מושלם, אבל די סלחתי כלפי אפל בקשר לזה כי באופן אישי אני אוהב שאפל היא חברה צופה פני עתיד. אני חושב ש-USB-C הוא העתיד. אני חושב שלהכריח אנשים לעבור לפתרון הטוב יותר טוב לתעשייה באופן כללי, בדומה לאופן שבו אפל הפסיקה לתמוך בפלאש די מוקדם.

דוד אברבך: אני חושב שלרוב, הייתי מרוצה מ-USB-C. זו לא הייתה בעיה גדולה. אבל נאלצתי לבצע כמה דרכים לעקיפת הבעיה, ככל שעדיין יש לי כמה דברים שהם USB-A שאני צריך להתמודד איתם. אין לי כבל Ethernet. זה לא מושלם.

דונה קליבלנד: נכון, אני שומע את זה. אבל אני מסכים, אני אהיה הרבה יותר כועס אם הם יחליפו למחבר לא ברור אחר. אבל העובדה שהם מתקדמים לכיוון משהו שעומד להיות יותר בכל מקום, כמו שהרבה טלפונים אנדרואיד משתמשים ב-USB-C. מקווה שלשם אנחנו זזים יותר ויותר. שאני מתרגש ממנו. בדומה לאופן שבו אפל, עם הטעינה האלחוטית שלהם, הם החליטו במקום ליצור מכשיר קנייני פתרון טעינה אלחוטית, הם משתמשים בטעינה אלחוטית Qi, שהיא הטעינה האלחוטית האוניברסלית טֶכנוֹלוֹגִיָה. אני כאילו, לא תמיד זו הדרך שבה אפל נעלמה בעבר, ואני ממש שמח שנראה שהם מתקדמים בכיוון הזה יותר לאחרונה, של תאימות ונוחות למשתמש.

דוד אברבך: אני בהחלט מסכים.

דונה קליבלנד: אלו חדשות טובות.

דיוויד אברבך: לחיות את החלום שבו לכל המכשירים האלקטרוניים יש כבל אחד, זה יהיה מדהים אם נשיג את החלום הזה, כחברה [crosstalk 00:41:06].

דונה קליבלנד: אני מקווה שזה יקרה.

דונה קליבלנד: מי לדעתנו צריך לקנות את אפשרויות האייפד השונות? אנחנו נדבר על האייפד בגודל 11 אינץ', שהוא האייפד פרו הזה, זה האייפד פרו הקטן ביותר, האייפד פרו 12.9 אינץ', או האייפד מהדור השישי.

דוד אברבך: תן לי לומר לך מה אני מקבל, קודם כל. בחרתי את זה כבר במהלך ההכרזה. אני הולך לקבל את ה-250...

שרה קינגסברי: אני יודעת, ראיתי אותך קונה את זה.

דוד אברבך: כן. לא ממש דחפתי לקנות. נהייתי קצת עצבני. אבל אני הולך לקבל את ה-256 גיגה-בייט, אייפד Space Grey, 11 אינץ', עם LTE. אני מרגיש ממש טוב עם ההחלטה שלי. אני אלווה אותך דרכו.

דיוויד אברבך: שישים וארבעה גיגה-בייט, רמת כניסה, אני חושב שבאמת ניתן לביצוע. אני חושב שהרבה אנשים, אם הם רוצים לחסוך קצת כסף, יכולים לעשות את זה. כמו שאמרתי, יש לי את האייפד אייר 2. אני לא משדרג לעתים קרובות מאוד, ככל הנראה, עבור iPad, אז חשבתי שאבזבז קצת. כבר עברתי על LTE. Space Grey נראה מגניב.

דונה קליבלנד: אני מרגישה שדיוויד רק חיכה ליום הזה כל כך הרבה זמן.

דיוויד אברבך: אני כל כך התחננתי היום. זה יותר טוב מחג המולד.

דוד אברבך: לפני שנענה על התמונה הגדולה, אתם מבינים אותה?

שרה קינגסברי: זה עתה קניתי אייפד. ה-iPad Pro מגניב, אבל אני פשוט לא מבין למה אזדקק לו. אני בקושי צריך את האייפד מהדור השישי שלי, הוא עושה כל מה שאני צריך. האם יש אפשרות של 64 גיגה-בייט? אני חושב שזה מה שקיבלתי [crosstalk 00:42:36] לאחסון.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: לא, יש 32 ו-128. אני חושב שקיבלתי את האופציה של 128 גיגה-בייט.

דוד אברבך: בסדר. אתה מרגיש טוב עם זה שרכשת את הזול יותר, ושאינך מפספס [crosstalk 00:42:44] את התצוגה מקצה לקצה, את הסקסיות.

דונה קליבלנד: [לא נשמע 00:42:47]

שרה קינגסברי: אה כן, בהחלט.

שרה קינגסברי: אני מתכוון... אתה יודע, לא. בכלל לא.

דונה קליבלנד: דייוויד, במהלך ההכרזה היום, לאחר שהראו את האייפד פרו החדש, הוא אומר, "אוי אלוהים. זה כל כך סקסי."

שרה קינגסברי: כן, לא. אני לא מוצא את עצמי נמשך לטכנולוגיה בצורה כזו, דיוויד.

דוד אברבך: ממ. מעניין.

שרה קינגסברי: אני קצת עצובה לגבי עיפרון התפוח. אבל למען האמת, אני לא באמת משתמש בזה מספיק כדי שזו תהיה הצדקה. מה שבאמת רציתי היו AirPods חדשים. אני אצטרך להחליט, האם אני רוצה לקנות את ה-AirPods הישנים. בית ספר ישן, הם לא כל כך זקנים. או לעשות, ואז הם פתאום מכריזים על חדשים באביב או משהו כזה. זה המקום שבו אני נמצא.

דוד אברבך: מה שמצחיק הוא...

דונה קליבלנד: אני מתלבטת.

דוד אברבך: קדימה. בסדר, כן. אין לך אייפד כרגע.

דונה קליבלנד: כרגע אין לי אייפד. זה ממש מפתה. שכחתי כמה יקר זה הולך להיות.

דוד אברבך: כן, זה כל כך יקר.

דונה קליבלנד: זה באמת מה שעוצר אותי, זה שאני בדיוק כמו, בנאדם.

שרה קינגסברי: אתה יכול להשיג [crosstalk 00:43:38] מחשב חדש.

דונה קליבלנד: כפי שאמרתי קודם בפודקאסט הזה. כן, אין לי צורך ממש ברור בזה. ממש אהבתי את הדרך... זה נראה כאילו זה יהיה פשוט תענוג להשתמש בחדש, אבל זה יהיה רק ​​תוספת נחמדה. זה לא משהו ממש מכריע. אני צריך את האייפון שלי, אני צריך שולחן עבודה. האם [crosstalk 00:43:59] אני צריך את זה?

שרה קינגסברי: מחשב נייד [לא נשמע 00:43:59].

דונה קליבלנד: לא. אבל זה ממש מפתה, אז אני מתלבט.

דוד אברבך: אייפד הם מוזרים כאלה. אף אחד לא באמת צריך אותם, אבל כולם אוהבים אותם.

דונה קליבלנד: כן, אני מתפתה שתזמין אחד, דיוויד, ותנסה את שלך, ואז תחליט.

דוד אברבך: עסקה.

שרה קינגסברי: כן, אם הייתי מוציא את סכום הכסף שהיה עולה להשיג את האייפד פרו שהייתי רוצה, אני חושב שפשוט הייתי קונה מקבוק.

דוד אברבך: כן, ובכן, וזה העניין.

דונה קליבלנד: אני אוהב את התגובה של דיוויד כאן. זה דוד, לא [crosstalk 00:44:25] דיוויד אברבך.

דוד אברבך: לא, [לא נשמע 00:44:27].

דונה קליבלנד: יש לנו כמה כנסים בקרוב, ולכן זה נשמע כאילו זה יהיה שימושי עבורי. הוא אמר, "אני משתמש באייפד כדי לרשום הערות ותמונות בכנסים, מכיוון שהוא נייד יותר. אני משתמש במקלדת החכמה עם LTE, אז אני יכול להתעדכן באימייל בזמן הוועידה." זה נשמע ממש נחמד. אתה לא רוצה לסחוב המון דברים כבדים באמת. בכנסים שאנחנו הולכים אליהם, אני בהחלט רושם הערות וגם כותב סיקור ב-Consumer Electronic Show, כמו לכתוב תוך כדי תנועה. זה יהיה ממש נחמד לקבל את האייפד בשביל זה.

שרה קינגסברי: MacBook Air הוא די קטן ומדהים.

דוד אברבך: לא, זה לא אותו דבר. זה לא אותו הדבר.

שרה קינגסברי: זה יותר טוב מאייפד.

דוד אברבך: זאת אומרת, אתה צריך מחשב נייד, ואז כולנו הסכמנו על זה. תן לי לנסות לענות על השאלה האמיתית שלך, דונה, מי צריך לקנות מה. כי אני באמת חושב ששרה הגיעה לנקודה די טובה כשהיא האשימה אותי שאני פשוט מתרגשת מדי.

דוד אברבך: אני חושב שהסיבה היחידה לקנות את התצוגה מקצה לקצה... קודם כל, האם כולנו יכולים פשוט להעריך את הספל שיש לדונה עכשיו.

דונה קליבלנד: כן, אני יודעת, ניסיתי להיות דיסקרטי. אני כמו, "אין בזה דיסקרטיות".

דוד אברבך: רק כדי להיות ברור, זה ספל שראיין, המנחה שלנו כאן, קנתה לי. למעשה, אתה משתמש בספל שלי. זה ספל פו הדוב יפהפה, אם אתה מאזין לפודקאסט הזה.

דיוויד אברבך: אני חושב שבאמת הסיבה העיקרית לקנות את האייפד פרו על פני הדגם הזול יותר היא אם אתה מתלהב מזה. אם זה נראה מספיק מגניב ואתה יכול להצדיק את זה רגשית, אז אני חושב שזו הסיבה העיקרית. כי האייפד השני נהדר.

דונה קליבלנד: אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך.

דוד אברבך: אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, כן.

דיוויד אברבך: התרחיש השני, וזהו שאפל ממשיכה להתבסס עליו, וזו הסיבה שהם ממשיכים להשוות אותו למחשב, הוא אם אתה באמת רוצה לעבוד ממנו. כי אז המסך הגדול יותר נחמד, המעבד המהיר יותר הוא נחמד, כל הדברים הקטנים האלה שהם נתקעו שם נחמדים, אבל אני לא חושב שאתה צריך אותם. אני חושב שהאייפד של $350, זה אייפד נהדר. עבור רוב האנשים, זה בסדר גמור, ויש לך Touch ID וכפתור בית, אם אכפת לך. כי הרבה אנשים עדיין אוהבים את כפתור הבית שלהם.

דונה קליבלנד: תראה, זה לא נקודת מכירה בשבילי. אני אוהב את Face ID, ועכשיו הלוחיות כבר נראות לי כל כך מיושנות במכשירים שאין להם קצה לקצה. אני חושב ליפול למחנה עכשיו. אם אני אקבל אייפד, זה יהיה החדש.

דוד אברבך: אתה יכול להצדיק את זה רגשית.

שרה קינגסברי: אני למעשה מוצאת את עצמי מתוסכלת מהאייפד שלי, שאני לא יכולה להשתמש במחוות שהתרגלתי אליהן עם האייפון X שלי. כפתור הבית הוא לא ממש נקודת מכירה ברגע שאתה רגיל שאין לו אותו.

דיוויד אברבך: תן לי פשוט להתפרץ על מחשבי מק, אם תרצה. כי אני מתוסכל ממחשבי המק.

דוד אברבך: אם אתה מאזין לפודקאסט באופן קבוע, דיברתי על זה בעבר. לאפל, לקראת הפודקאסט הזה וההכרזה, היה פתרון מק מסובך באמת שבו היה להם אייפד אייר עבור 999 ש... היה להם מקבוק. אמרתי אייפד אייר, סליחה. MacBook Air, היה להם MacBook, ואחר כך MacBook Pro. כולם בערך באותה נקודת מחיר של כ-1,000 דולר. לכל אחד יש תצורה מעט שונה.

דיוויד אברבך: מה שקיוויתי שיקרה זה שאפל תנקה את ההרכב שלהם, כי זה ממש מבלבל מי צריך להשתמש באיזה מחשב כרגע. במיוחד ה-iPad Air וה-MacBook דומים מאוד. ה-MacBook הוא 12 אינץ', ה-MacBook Air 13. עכשיו לשניהם יש מסך רשתית. ל-MacBook Air יש מעבד קצת יותר חדש, אבל לשניהם יש מעבדים טובים מאוד. יש להם תצורות מאוד דומות, ובערך אותו מחיר. ואז יש MacBook Pro בגודל 13 אינץ', שהוא קצת מחשב ישן יותר עכשיו, כי זה הדור הקודם שאין לו את ה-Touch Bar, אבל יש לו גם בערך אותה נקודת מחיר.

דוד אברבך: אני לא יודע מה אפל עושה. אני לא יודע למה יש להם שלושה מחשבים כמעט בדיוק באותו מחיר, עם אותם תכונות כמעט בדיוק, וה-MacBook למעשה קל יותר מה-MacBook Air. אני לא יודע למה, אבל זה כן. ה-MacBook Air וה-MacBook Pro הם גם משקלים דומים מאוד.

דוד אברבך: זה ממש מבלבל אותי, מבחינת למה יש להם שלושה מחשבים. כמו כן, הם מעלים את המחיר שלהם ב-MacBook Air. פתרון אחד היה להפוך את אחד משלושת הדגמים לזול משמעותית, להפוך אותו לדגם התקציב המובן מאליו, אבל הם עשו הפוך. הם למעשה הפכו אותם למחיר קרוב יותר. אני לא יודע מה אפל עושה. אני חושב שה-MacBook Air ווואקום היו מחשב נחמד. אבל אני עדיין חושב שאתה כנראה רוצה לקנות את ה-MacBook, כי הוא נייד יותר, הוא קל יותר, או לקבל את ה-MacBook Pro כי הוא חזק יותר.

שרה קינגסברי: בכל פעם שאפל מכריזה על עדכון חדש לקו ה-MacBook שלהם, כי חשבתי לקנות מחשב חדש, אני פשוט מרגישה פחות בטוחה במה עליי לקבל, בעצם.

דוד אברבך: כן. זה מוזר.

דונה קליבלנד: ההמלצה הרשמית שלך היא להשיג את ה-MacBook או ה-MacBook Pro, אבל אל תלך באמצע הדרך עם MacBook Air?

דוד אברבך: אני אפילו לא יודע, בכנות. קראתי על זה כמה שיכולתי לפני זה, והשוואתי את כל המפרט המפורט. הדבר היפה ב-MacBook Air הוא שיש לו את המעבד מהדור החדש ביותר.

דיוויד אברבך: ההמלצה הרשמית שלי היא שאם אתה מקבל מחשב נייד חדש, וודא שיש לו לפחות 250 גיגה-בייט של אחסון, וזה לפחות 16 גיגה-בייט של זיכרון RAM. שני הדברים האלה באמת חשובים. זה משנה קצת את מודל התמחור, מבחינת תצורת התמחור הזו זה קצת שונה. חוץ מזה, האם אתה רוצה תצוגה של 12 אינץ' או 13 אינץ'? זה מטומטם. כולם כל כך דומים. אני לא יודע.

דונה קליבלנד: כן, בהחלט אין להם... זה מוזר איך אין הבדלים כל כך ברורים בין השורות, שזה עושה את זה... קשה ליפול איתם למחנה.

שרה קינגסברי: אני מרגישה שאפל באמת ניקתה את קו האייפד שלה. יש את האייפד הרגיל, ואז יש את האייפד המקצוענים. די ברור מה ההבדלים מבחינתי. אבל כן, הם צריכים לעשות את אותו הדבר עבור מחשבי המק שלהם.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: רק מהר, למה אתה חושב שאנשים צריכים לקבל 16 גיגה-בייט של זיכרון RAM?

דוד אברבך: אני חושב שמונה הופעות זה לא מספיק. אני חושב שזיכרון RAM הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. אני נוטה להעדיף זיכרון RAM אפילו על מעבד, כי המחשוב המודרני הוא כמה כרטיסיות פתוחות? כמה תוכנות שונות אתה מפעיל בו זמנית? מעבר מהיר בין כולם. כולנו כמו חברת ADD כשאנחנו עובדים, ו-RAM מאפשר לנו לעשות זאת.

דונה קליבלנד: גלגל המוות הקשת בענן הוא באמת שנגמר לך ה-RAM.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אני שונאת את זה [crosstalk 00:51:58] כשהדברים פתאום נעשים איטיים ומעורפלים.

דוד אברבך: בדיוק.

דונה קליבלנד: אתה לא יכול לעשות כלום. אחסון, אתה פשוט תקבל הודעה על מילוי האחסון. אתה צריך לנהל כמה יש במחשב שלך, ולהוריד דברים לכל אחד מהכוננים החיצוניים. זה כאב, אבל לא באמת. אני מסכים איתך. להתמודד עם המחשב האיטי כל הזמן כי המחשב שלך לא יכול להתמודד עם המשימות שאתה מנסה לעשות, זה יותר מעצבן.

דיוויד אברבך: מה שהתלוננתי על הפודקאסט השני היה שאפל, עד לא מזמן, 16 היה המקסימום. אני באמת חושב שרוב האנשים, אם אתה עובד ממחשב, רוצים 32 גיגה-בייט. זו אפשרות חדשה עבור אפל. אני מתעצבן כי אני תקוע קצת בדגם ישן יותר שיש לו 16 הופעות, אבל אני חושב ש-32, אם אתה עובד מקצועי, זו הדרך הנכונה ללכת.

דונה קליבלנד: ל-MacBook Pro שלך יש 16 גיגה-בייט של זיכרון RAM?

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: זה מה שאתה אומר?

דוד אברבך: כן. זה בקושי מספיק.

דונה קליבלנד: כן. מעניין. התכוונתי לשאול אותך גם, חשבתי שה-MacBook Air נראה נחמד, אבל האם זה מספיק מיומן כדי להתמודד עם משהו כמו פוטושופ מקצועי, ואינדיזיין, ו-Final Cut, וכל זה, בלי בעיות?

David Averbach: אני אגיד עם ה-MacBook Pro שלי, יש לי אותו מחובר למסך 5K. זה מחובר למוניטור ענק. ה-MacBook Air, הם הקפידו לומר שאתה יכול לעשות את זה. יש לו 16 גיגה-בייט של זיכרון RAM, אתה יכול לעשות את זה. יש לו מעבד שכנראה מספיק טוב. אני חושב שאתה בסדר לעבוד מזה. כעת, מדובר בגודל תצוגה קטן, ולכן אני חושב שבוודאי תרצה להשיג צג. באופן מעצבן, להשיג צג 5K זה ממש יקר. פשוט אין הרבה אפשרויות טובות בחוץ.

דונה קליבלנד: כמה יקר זה יקר?

דוד אברבך: כאילו, אני מתבייש להגיד כי יש לי אחד. זה בערך 1400 דולר או משהו כזה.

דונה קליבלנד: כן, זה הרבה.

דוד אברבך: זה נהדר. אם יש לך אחד, זה באמת משפר באופן ניכר את איכות המסך שלך.

דונה קליבלנד: אני בעצם רוצה לחבר את זה קצת לכאן. דבר אחד שהרבה אנשים באייפון לייף עשו יותר ממנו הוא להשתמש במחשבים ניידים ולחבר אותם לצגים כי ככה יש לנו את הגמישות לעבוד מהבית מתי שאנחנו רוצים, ואתה יכול להכניס אותו, לחבר אותו, ולקבל תצוגה יפה ב מִשׂרָד. אנחנו זזנו יותר בכיוון הזה. אני יכול לחשוב על הרבה משרדים שהם יותר מאשר עם Mac minis או iMac, או משהו כזה. אבל זה די נחמד.

דוד אברבך: כן, אנחנו אוהבים את פתרונות המחשב הנייד שלנו כאן. זה יקר. אתה צריך לשלם פרמיה. אתה כמעט תמיד יכול להשיג, וזו דוגמה מושלמת כי אתה יכול להסתכל על ה-Mac mini שזה עתה הוכרז. זה 799, אפילו עם כל המפרט שאתה רוצה במחשב נייד, ומסך, ומקלדת, וכל זה. אתה כנראה יוצא קדימה. זה יותר יקר, מחשב נייד, אבל יש לך את הניידות.

דוד אברבך: אנחנו די מתקרבים לסיום כאן. יש לנו עוד כמה שאלות. אם אתם מאזינים בשידור חי ויש לכם שאלות כלשהן עבורנו שלא שאלתם, זה הזמן. אם לא הלכת להצביע, לך להצביע. נראה שרוב האנשים הצביעו עד כה. אנחנו עדיין שומרים על יציבות ב-30% שלנו קונים את ה-11 אינץ', 30% קונים את ה-12.9 אינץ'. אני מופתע מכמה אנשים רוצים את ה-12.9 אינץ'. בעיני זה גדול מדי.

דונה קליבלנד: אני חושבת שהם השתפרו מאוד. לאבא שלי יש את ה-12.9 אינץ' של שנה שעברה, ואני כן מוצא שהוא גדול באופן קומי. זה נראה כמו החלק העליון של מחשב נייד עם המקלדת שבורה שאתה סוחב. זה באותו גודל...

דוד אברבך: זה ענק. זה ענק.

דונה קליבלנד:... 13 אינץ'. זה כל כך הרבה יותר קטן שזה נראה הרבה יותר הגיוני. אבל אני מסכים, ה-11 אינץ', 11 אינץ' של השנה, נראה כמו הגודל המושלם. זה נראה עדיין ממש נייד. אבל זו עדיין תצוגה ממש נחמדה. מישהו יכול לקפוץ בתגובות ולספר לנו למה אתה רוצה את הגדול יותר?

דוד אברבך: כן, תודיע לנו.

דונה קליבלנד: אבא שלי אוהב את התצוגה הגדולה.

דוד אברבך: אנשים אוהבים את זה. אנשים אוהבים את התצוגות הגדולות שלהם. אני חושב שלשלושתנו יש הטיה לניידות. ראינו את אותו הדבר עם האייפונים, ששלושתנו לא רצינו [crosstalk 00:55:54] את האייפון [crosstalk 00:55:56] מקסימום, אבל זו אופציה די פופולרית.

דונה קליבלנד: הניידות.

דונה קליבלנד: המקס.

דיוויד אברבך: תן לי לדבר מהר מאוד על המק מיני, כי לא דיברנו עליו הרבה. אני חושב שאפל עשתה עבודה ממש יפה והוסיפה את כל הדברים שאנשים היו צריכים, כמו המעבד החדש, יכולת לעלות 64 גיגה-בייט של זיכרון RAM. אני מאוכזב באופן כללי מכך שאפל מעלה את המחירים. אני חושב שהם ראו...

דונה קליבלנד: זה הרבה יותר.

דוד אברבך: זה הרבה יותר. אני חושב שהם ראו שהם יכולים להתחמק עם האייפון X. מאז הם מנסים לשפר את השוליים שלהם על ידי חיוב נוסף. הם הוסיפו מספיק מפרטים כדי כנראה להצדיק את המחיר הזה, אבל אני מאוכזב מכך שאין יותר אפשרויות תקציב למוצרי אפל. אם אתה רוצה להיות צרכן של אפל, אתה באמת צריך להוציא הרבה כסף כדי לעשות את זה. יש שוויון מסוים אצלי, ואני חושב שהאידיאל של סטיב ג'ובס, שבהיותנו בשביל הקריאייטיבים, חלק מזה הולך לאיבוד ככל שאתה ממשיך להעלות את המחירים שלך. אני נשארתי עם אפל עם ה-iPhone X כי היה לו צג OLED, שהיה די יקר עבורם לייצור. אבל בשלב מסוים, אם פשוט לא יהיו לך אפשרויות תקציב, אני לא יודע, זה מאכזב אותי.

דונה קליבלנד: לדייוויד יש תגובה נהדרת כאן, "אני לגמרי מסכימה איתך, דיוויד. אני מרגיש שבאופן כללי, ההודעה של היום לא הייתה הודעת תקציב. זה היה כאילו, וואו."

דוד אברבך: זו לא הייתה הודעת תקציב, ואני רוצה את כל הדברים האלה.

דונה קליבלנד: אבל זו נקודה ממש טובה לזכור, וזה משהו ששמענו איתו הרבה ה-XS Max שאנשים הולכים על התצוגה הגדולה יותר כי ככל שאתה מתבגר, הראייה שלך לא מה שהיא פעם היה. הראייה שלך נחלשת. המסך הגדול יותר עושה את זה באמת נוח יותר וקל יותר לקריאה.

שרה קינגסברי: כמו שהמגיב הזה גם אמר, הוא לא מזיז את הגדול שלו. הוא שומר אותו בחדר השינה שלו.

דוד אברבך: זו נקודה טובה, שב-90% מהמקרים יש לי את האייפד שלי בבית. זה באמת לזמנים שאני נוסע שאכפת לי מהניידות.

דונה קליבלנד: אבל מבחינתי, אפילו ה-12.9 אינץ' הזה, להחזיק אותו על הברכיים שלך במטוס עדיין יהיה די גדול. אני מניח שאני שוב מדבר על שימוש נייד, שאנו רואים. או אפילו בבית. אבל אני כן, במיוחד עם האייפון, אני באמת מבין את הנקודה שאם העלית את גודל הטקסט על הצג שלך, אתה לא תוכל להתאים כל כך הרבה על הצג שלך אלא אם כן יש לך גדול יותר לְהַצִיג. זה יהיה דבר נוח לעשות.

דונה קליבלנד: רציתי לראות עם... אני מרגיש כאילו דיברנו קצת על פשרות USB-C. אבל האם יש לך עוד מהיתרונות של USB-C, מלבד העובדה שזה הכיוון שהתעשייה נעה בו, זה אוניברסלי. מה אתה יכול לעשות עם האייפד שלך שלא יכולת לעשות קודם לכן כי יש לך USB-C?

שרה קינגסברי: מחברת תצוגה, מחברת את המצלמה שלך, מחברת...

דונה קליבלנד: הם הראו את הדוגמאות האלה של חיבור DSLR שלך, כמו Rayanne, או מנחה היום, יש לה DSLR. היא צלמת מעולה. היכולת להעביר את כל תמונות ה-DSLR הגדולות שלך לאייפד שלך נראה כאילו זה יהיה דבר מגניב.

דוד אברבך: זה כן נפתח... אני חושב שכרגע, אין הרבה קשרים שאתה יכול ליצור כי אנשים צריכים לבנות את זה. אבל אני חושב שזה כן פותח את הדלת לקבל יותר מזה, היכולת לחבר אותו בקלות למוניטור, לחבר אותו בקלות למצלמה, כמו שאמרה שרה.

דוד אברבך: כרגע, אני חושב שאין הרבה פתרונות תוכנה בחוץ. אבל אני חושב שבוודאי ככל שהמעבדים משתפרים, הרעיון להיות מסוגל... אם אתה יכול לחבר את האייפד שלך לצג ולמקלדת כשאתה בעבודה, זה נהיה די מושך.

שרה קינגסברי: אני חושבת שראינו את הבסיס שהונח למכשירי האייפד שלנו הופך למעשה להשוואה למחשבים. הם פשוט עוד לא שם.

דוד אברבך: כן, אני מסכים. אני חושב שזה היה מהלך עתידי מאוד. למרות שאני כועס שעכשיו לאייפון ולאייפד יש תחנת טעינה שונה, מה שלא יהיה, זה היה הגיוני כי אני חושב שהם לא יקבלו כל כך הרבה חום בשביל להחליף את האייפד. אני חושב שכולנו יודעים עכשיו שבשנה הבאה הם יחליפו את האייפון. אנחנו ערוכים לזה, והם יכולים לבצע את הצעד הזה מראש באייפד ולהכין את כולם לזה. אני חושב שלמדתי כמה שיעורים עם התקלה בשקע האוזניות.

שרה קינגסברי: על מה אתה מדבר? זה היה [crosstalk 01:00:19] כל כך אמיץ.

דונה קליבלנד: לבסוף, אם אתה רוצה להוציא עוד יותר כסף, האם אתה צריך לקנות את המקלדת [crosstalk 01:00:23] ואת ה-Apple Pencil שמתלווים לאייפד? בואו נדבר על זה.

דוד אברבך: אני כן.

דונה קליבלנד: דיוויד, אתה הולך לקנות את המקלדת [crosstalk 01:00:29] ואת Apple Pencil?

דוד אברבך: אני לא. בניגוד לשרה, אין לי... אני לא חושב שאי פעם. אני אפילו לא אמן טוב מלכתחילה. שרה אמרה, "האם אני עושה אמנות טובה על נייר, או על אייפד?" אני פשוט, "אני לא צריך את זה." אני חושב שזה ממש מגניב, אני פשוט לא יכול לחשוב על שום פונקציה שאשתמש בה בפועל.

דוד אברבך: עם זאת, אני מתכנן להחזיק מקלדת. לא החלטתי אם אני הולך להשתמש בפתרון של אפל או לחפש כמה אפשרויות של צד שלישי. אני אוהב את מארזי המעטפת האלה. אני לא יודע אם ראיתם אותם. יש את המקלדות שהן מעין עיצוב צדפה שבו אתה יכול לקבל את האייפד שלך בכל זווית. הם מתכת. זה נראה דומה ל...

דונה קליבלנד: אני אחפש את המקרה הזה ואפרסם אותו בתגובות כאן, כי אני מרגישה שזה מגניב...

דוד אברבך: זה שאני מדבר עליו?

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: זה ברידג', הוא זה שאני מדבר עליו. ב-ר-י-ד-ג-ה. אתה מוזמן לפרסם את זה.

דוד אברבך: אני לא בטוח, במונחים... אני צריך מקלדת. אני לא בטוח איזה מהם. אני לא מקבל את Apple Pencil. מה איתכם? האם אחד מהשניים מושך אותך?

דונה קליבלנד: כן.

שרה קינגסברי: לא היה אכפת לי שתהיה לי מקלדת מסוג צדפה עם מארז, אבל למעשה יש לי מארז פוליו ומקלדת מתקפלת נפרדת, שאני אוהב. אני חושב שזה מקונקס. יש לי את זה כבר הרבה זמן, אבל זה מדהים כי זה מתקפל עד... יכולתי לתקוע אותו בארנק שלי, הוא כל כך קטן. אני לא חייב שזה תמיד יהיה חלק מה-iPad שלי, או תמיד להסיר אותו. אבל זה יהיה נחמד לפעמים שיהיה אחד מובנה. אבל אני די מרוצה מהתצורה שלי כרגע.

דונה קליבלנד: כן. בשבילי הייתי הולך... מבחינת המקלדת, הייתי בוחר במקלדת זולה יותר. הרבה ממארזי המקלדת יהיו קרובים פחות יקרים, אבל אתה כנראה יכול למצוא אחד נחמד שלא ממש כמו זה של אפל. אתה לא תקבל... אין באמת משהו אחר כמו זה בשוק עבור Apple Pencil. יש סטיילוסים עם Apple Pencil. במיוחד עכשיו כשהוא נטען בצורה אלחוטית, ונצמד מגנטית לאייפד שלך, בעיני זה השתפר מאוד עכשיו. הייתי מתפתה להשיג את Apple Pencil, ולהשיג מארז מקלדת משלי של צד שלישי.

דוד אברבך: אני מסכים. אני חושב שה-Apple Pencil הוא למעשה המוצר הטוב יותר ממארז המקלדת, כי יש הרבה מקלדות שאפשר להשתמש בהן.

דונה קליבלנד: כן, הרבה טובים.

דיוויד אברבך: עיפרון התפוח הוא באמת ייחודי. זה המקום שבו יש לאפל יתרון כי הם גם יצרנית התוכנה והחומרה. אבל פשוט אין לי תועלת אישית. אם הייתי עושה עריכה כמוכם, כנראה הייתי עושה. פשוט אין לי שימוש אישי בזה.

שרה קינגסברי: כן, אני...

דונה קליבלנד: גם למארזי המקלדת של צד שלישי שהשתמשתי בהם חיבור ה-Bluetooth היה די חלק. למרות שזה ממש נחמד שה-Apple הוא מתחבר, אין שום זיווג מעורב, ברגע ששייכת אותו פעם אחת. כל בלוטות', אלה שהשתמשתי בהם, ברגע שאני מחבר אותו ומתחיל להקליד זה עובד. אני גם לא חושב שזה גורם מכירה ענק.

דונה קליבלנד: אני חושבת שנגמר לנו הזמן. אני חושב שכיסינו פחות או יותר את כל הנושאים שרצינו לכסות, מה שנותן לכם תחושה של לא רק מה אפל הכריזה, אלא איזה מהמוצרים האלה מתאים לתרחישים שונים. מקווה שזה עזר לכם. אני יודע שזה עזר להבהיר במוחי. מבחינתי, אני חושב שאני עדיין רוצה לחכות ולנסות את ה-iPad Pro החדש של דייוויד בגודל 11 אינץ' לפני שאקבל את ההתחייבות בעצמי.

דוד אברבך: אני כן רוצה לומר, תודה לכולכם שהתכווננתם בלייב. אני יודע שרבים מכם הולכים להקשיב לזה. בואו נהפוך זאת לשאלת היום שלנו, האם איזה אייפד אתה מקבל? או שאתה מקבל אחד? אותו אחד שסקרנו. נשמח לשמוע מכם, ונעבור על תגובות המאזינים הלא-חיות שלנו בפרק הבא. שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected].

דונה קליבלנד: תודה רבה שהצטרפת אלינו.

שרה קינגסברי: תודה לכולם.

דוד אברבך: תודה לכולם.