סיכום WWDC 2019: iOS 13, iPadOS, watchOS 6, macOS Catalina ועוד

בפרק ה-112 המיוחד של פודקאסט החיים של אייפון, שרה, דונה ודיוויד יושבים לנתח את כל מה שהודיעה אפל בוועידת המפתחים העולמית של היום. הם מנתחים את האירוע ומסבירים את כל התכונות המגניבות ביותר של iOS 13, watchOS 6, tvOS 13, macOS Catalina, כמו גם את ההשקה של iPadOS חדש ואת מותו של iTunes.

לחץ כאן להאזנה ולהירשם. אם אתה אוהב את מה שאתה שומע, הקפד להשאיר ביקורת. וזכור להתכוונן כל שבוע כדי לשמוע את העורכים שלנו משתפים אותך בחדשות האחרונות של אפל, האפליקציות הטובות ביותר, הטריקים לאייפון והאביזרים המגניבים ביותר.

הפרק הזה הובא אליכם על ידי גובודי ונומודו. העתיד כבר כאן עם מחמם הספלים האלחוטי עם אישור Qi ומטען הטלפון של נומודו. שמור על הקפה שלך חם וטען את הטלפון שלך מהר עם המטען החדש והנועז הזה. אם אתה צריך דרך קלה יותר עבור החתול שלך, אז דיפר חול מגובודי הוא הסקופ המושלם! הידית המתכווננת של כף המלטה זו נצמדת למקומה בכל מקום בין 21 ל-41 אינץ'. סל רשת האלומיניום נהדר עבור כל סגנונות הפסולת וקל לניקוי.

הנחה מיוחדת למאזיני הפודקאסטים!

רוצה עוד תוכן הדרכה ל-iOS שנועד להפוך את חייך לקלים ופרודוקטיביים יותר? לְבַקֵר 

iPhoneLife.com/PodcastDiscount וקבלו 5$ הנחה על מנוי הפרימיום שלנו ל-iPhone Life Insider.

שאלת השבוע:

מאילו תכונות תוכנה חדשות אתה הכי מתרגש? מה חשבת על האירוע? אימייל [email protected] ליידע אותנו.

מאמרים אליהם מתייחסים בפרק זה:

  • iOS 13 בדרך: מצב אפל, מפות מעודכנות, פרטיות ואבטחה משופרים והקול החדש של סירי
  • אפל מחלקת iPad מ-iOS, משיקה את iPadOS ב-WWDC
  • WWDC 2019: Apple Watch עוזב את הקן של האייפון עם watchOS 6
  • WWDC 2019: tvOS 13 מותאם אישית משפר את חווית הסטרימינג של Apple TV
  • ארגון וייעול ב-Appleverse: כל מה ש-Apple הכריזה על WWDC Keynote

קישורים שימושיים:

  • הצטרף לקבוצת הפייסבוק של אייפון לייף
  • הסבר פנימי: קבל הצצה להטבות לחברים בלבד
  • קבל את הנחת Insider עבור מאזיני פודקאסטים
  • הירשם לניוזלטר טיפ היום בחינם
  • דוא"ל לפודקאסט
  • הרשם ל אייפון חיים מגזין

תמלול פרק 112:

דונה קליבלנד: היי, וברוכים הבאים לפרק 112 בפודקאסט החיים של האייפון. אני דונה קליבלנד, עורכת ראשית באייפון לייף.

דוד אברבך: אני דוד אוורבך, מנכ"ל ומוציא לאור באייפון לייף.

שרה קינגסברי: ואני שרה קינגסברי, עורכת אינטרנט בכירה באייפון לייף.

דונה קליבלנד: היום יש לנו פרק מיוחד בשבילך רק בעקבות כנס המפתחים העולמי של Apples. איפה אפל חשפה לאחרונה הרבה עדכוני תוכנה חדשים וגם עדכון חומרה שיספר לכם עליהם. לפני שנקפוץ לפרק ונותן לכם את ההסתכלות שלנו על כל מה שהודיעה אפל, יש לנו כמה ספונסרים לספר לכם עליהם. דוד ישתלט.

דוד אברבך: כן. אז אנחנו מספרים לכם על GO BUDDY כבר כמה שנים. אני תמיד מזכיר איך יש להם מגוון רחב של מוצרים והמוצרים החדשניים באמת שלהם. היום אני הולך לספר לכם על מוצר חדש שלהם שלא קשור לאייפון אבל עדיין מאוד פרקטי כמו כל המוצרים שלהם. וזה ה-Sand Dipper Jr וזה מיועד לקיטי ליטר. ואיך זה עובד זה שיש לו זרוע ארוכה הניתנת להרחבה כך שלא תצטרכו להתקרב למלטה קיטי. ואתה לא מקבל עליך את האבק. וזה מקל על ניקוי מרחוק. זה באיכות גבוהה כמו כל המוצרים שלהם. יש להם אחריות ארוכה, מאוד משתלם. אז הקפד לבדוק את זה אם יש לך אנשים כלבים בעולם חתולים כאן.

דונה קליבלנד: כן.

דיוויד אברבך: אז הייתי צריך לראיין את ריי אנה, איש החתול שלנו לפני הפרק הזה כדי לברר למה אני אהיה שימושי. אבל זה שימושי שלמדנו עכשיו. אז הקפד ללכת לבדוק את זה. אתה יכול להסתכל באמזון, זה נקרא Sand Dipper Jr או שנקשר אליו. אם אתה הולך אל iPhonelife.com/podcast. והמוצר השני שלנו הוא עוד מוצר חדש שלא שמעתם עליו שאתם לא צריכים להיות חתולים בשבילו. אני ממש מתרגש מזה. זה מחברה בשם Nomodo. זה מטען אלחוטי Qi שיש לו גם מחזיק כוסות שישמור על הכוס שלך חם או קר.

דוד אברבך: מושלם לשולחן העבודה שלך, למשרד או אם יש לך משרד ביתי. ויש לך כוס. זה מגיע עם הכוס. אתה יכול לשים את הקפה שלך שם ולשמור אותו חם או אם יש לך משקה קרח אתה יכול להשתמש בזה. אתה יכול לשים עליו פחית. אם אתה אוהב לשתות משקאות מוגזים במשרד או משקאות אנרגיה. אז חצי אחד הוא מחזיק הכוסות והחצי השני הוא מטען אלחוטי Qi מוסמך. סופר פרקטי ואני מאוד מתרגש לקבל אותם. אז שוב, זה מוצר באמזון. אתה יכול לחפש את זה. זה לא מטען אלחוטי של Nomodo או שאנחנו נצליח לעשות את זה אם זה מסובך לאיית. אז עבור אל iphonelife.com/podcast ותודה רבה לנותני החסות שלנו.

דונה קליבלנד: גם רציתי להקדיש דקה לספר לך על עלון הטיפים היומי שלנו. אם אתה עובר אל iphonelife.com/dailytips, אתה יכול להירשם כדי ללמוד כיצד לשלוט באייפון שלך בפחות מדקה ביום. אנו שולחים לך משהו שממש קל לעקוב אחריו וזו הדרך הקלה והחינמית, ללא מאמץ, להפיק יותר מהאייפון שלך. שכולנו יכולים להשתמש בו. רציתי גם לספר לכם על תוכנית הפנים שלנו. זהו שירות הפרימיום שלנו. זה המנוי בתשלום שלנו שבאמת עוזר לך להפיק את המרב מהמכשיר שלך. לוקח אותך לומד לשלב הבא. זה כולל דברים כמו גרסאות וידאו של כל הטיפים היומיים, כך שתוכל לעקוב, להחזיק את האייפון שלך בזמן שאתה צופה בו ולעקוב אחריך תוך כדי.

דונה קליבלנד: יש לנו מדריכי וידאו מעמיקים, למשל, עם iOS 13 שייצא ממש בקרוב. שאנחנו עומדים לספר לכם הכל על מה iOS 13 הולך לכלול. יהיה לנו מדריך ברגע שהוא יהיה זמין, שידריך אותך בכל התכונות החדשות כדי לוודא שאתה בין האנשים הראשונים שיכולים לשלוט בכל התכונות המרגשות החדשות. תקבלו מנוי דיגיטלי למגזין iPhone Life וגישה מלאה לארכיון הגליונות שלנו, שיש לנו יותר מ-30 גיליונות זמינים עבורכם. אתה מקבל גם את גרסת הפרימיום של הפודקאסט הזה. אז זה אומר שאתה לא מקבל אף אחת מהמודעות שאנחנו כוללים כרגע. וגם אתה מקבל תובנה מיוחדת או גרסת פרימיום בלבד.

דונה קליבלנד: יש גם פיצ'רים נוספים, אבל אתה יכול לקבל הנחה מיוחדת עבור מנוי הפנים שלך עבור האזנה לפודקאסט הזה על ידי מעבר לכתובת iphonelife.com/podcastdiscount. אז אנחנו אוהבים להתייחס למאזיני הפודקאסטים שלנו, לתת להם משהו מיוחד. תקבל 5$ הנחה על המנוי השנתי שלך.

דוד אברבך: כן. ולפני שנצלול לתוכו, רק אזהרה מהירה, דונה ואני מתאוששים מהמגפה. אז אם יש לנו מדי פעם התקפי שיעול, אתה תדע למה, אבל אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לשמור על זה ביחד. אלה מכם שהם-

דונה קליבלנד: זה הרבה יותר טוב מהשבוע שעבר.

דוד אברבך:... כֵּן. אלה מכם שהיו בכיתה שלנו, אנחנו עושים שיעור למתחילים עכשיו. דונה ואני רק שיעלנו סערה לאורך כל העניין. אז נעשה כמיטב יכולתנו, אבל אנו מתנצלים על כל שיעול שיש לנו.

דונה קליבלנד: כן.

שרה קינגסברי: כל כך שמחה לשבת ליד שניכם.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אני נשבע שזה לא מדבק. לפני שנקפוץ לכל מה שקרה היום, רצינו לקרוא כמה תגובות מהמאזינים שלנו בשבוע שעבר, במיוחד כי זה יהיה כיף. הם ישמחו על מה שקרה עם iOS 13 כי המאזינים התלהבו ממצב אפל. וזו הייתה אחת התכונות הגדולות של iOS 13. אז הנה דייב רודן אומר, "אני משתמש במצב האפל ב-Mac מאז שהוא הפך זמין ואוהב אותו. לא יכול לחכות לזה באייפון שלי." גארת' אומר, "אתה שואל על מצב אפל. לא, אני לא משתמש במצב כהה, אבל הייתי רוצה להיות מסוגל לשנות את צבע הנייר של הדואר ודברים אחרים."

דונה קליבלנד: ובכן, אני חושב שכדי לעשות את זה, אתה הולך להשתמש במצב אפל. אבל זה משנה את המראה של אפליקציית הדואר. אז זה יהיה מגניב. סטיב אומר, "השתמשתי מדי פעם במצב כהה ב-Mac שלי, אבל לא כל כך באייפון שלי." ובכן, עדיין לא באייפון שלך. אני חייב לומר שכשניסיתי את זה באייפון שלי, נראה שהוא כהה מדי שכן בחלק מהאפליקציות נראה שהוא משתלב עם הרקע.

דוד אברבך: רק כדי להבהיר ש-

שרה קינגסברי: הוא מדבר על צבעים הפוכים חכמים.

דוד אברבך: כן. אז הייתה סוג של פריצה שאפשר לעשות שתהפוך את הצבעים. כמו בהגדרות מדור הנגישות וזה לא היה מצב כהה מלא, אבל זה כן הפך את המסכים לכהים. ובמה שלא נראה טוב. אז אני חושב שאם אתה כן אוהב מסך כהה יותר להסתכל עליו, זה יהיה הרבה יותר טוב.

דונה קליבלנד: הרבה יותר טוב.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כן. בסדר מגניב. אז כדאי לנו לקפוץ ל... אני חושב שהגיע הזמן לקפוץ לשערי ה-WWDC שלנו.

דוד אברבך: כן, בוא נעשה את זה.

דונה קליבלנד: אז קודם כל, רק חשבנו לספר לך מה כל אפל הכריזה. אחר כך נעבור על כל אחת מההכרזות הללו. תן לך סקירה כללית של מה זה יכלול ואז תן לך את דעתנו על זה. אז היום למדנו על iOS 13, שכמובן ציפינו ל-iPadOS מכיוון שאפל מפצלת כעת את מערכות ההפעלה הללו. לכל אחד יש תכונות משלו עכשיו, וזה היה משהו די מרגש. CarPlay קיבל עדכון. תוכנת Apple Watch קיבלה עדכון watchOS 6. יש לנו TBOS. יש לנו כמה עדכוני AirPods. גם macOS חדש. ואז יש לנו גם מק חדש, שאני לא יודע אם נתחיל לדבר עליו הרבה היום.

דוד אברבך: זה יהיה המדור הפנימי שלנו. אז לפרק המורחב עבורכם המקורבים, נדבר על מק. כל השאר, תצטרכו להירשם כדי לשמוע את זה.

דונה קליבלנד: כן.

David Averbach: אבל רק כדי לקחת צעד אחד אחורה, WWDC או Worldwide Developer Conference מתרחשת כל שנה בתחילת הוועידה כנקודת מפתח. זה מה שהיה אמור לקרות היום. זה המקום שבו הם מכריזים על כל עדכוני התוכנה. אז כשדונה אמרה, "אה, יש לנו iOS 13, הבנו את זה." זה הוכרז. רוב הדברים האלה יוצאים בסתיו. זה לא יהיה זמין עבורך עדיין. אבל בכל שנה, בעונה זו של השנה ביוני, זה הזמן שבו אפל מכריזה על השינויים במערכות הפעלה אחרות. אז אנחנו פשוט הולכים להתגלגל.

דונה קליבלנד: מגניב. כֵּן. תודה על ההבהרה. רק כדי לתת לכם את הדייטים על הדברים האלה. כפי שדיוויד אמר, ספטמבר הוא השחרור הרשמי של כל התוכנות הללו, אבל יש היום בטא למפתחים. אבל זה לא ממש תקף לרובנו. ואז יש גרסאות בטא ציבוריות עבור iOS, אני מאמין, iPadOS ו-macOS החל מיולי. בכל שנה רוב האנשים במשרד שלנו מנסים את הבטאות הציבוריות הזמינות לכל אחד. אבל בדרך כלל אנו ממליצים להשתמש בזה במכשיר משני. לא תרצה להוריד את זה במכשיר הראשי שלך למקרה שהוא בעייתי.

שרה קינגסברי: עשיתי את זה.

דונה קליבלנד: זה [crosstalk 00:08:18]. עשיתי את זה גם במכשיר הראשי שלי והכל יצא בסדר, אבל אני לא יודע אם אני מרגיש בנוח להגיד לאנשים שהם צריכים.

דוד אברבך: כן. זה יוצא שיש לנו כנראה פרק שלם על זה, אבל כן.

דונה קליבלנד: זה בערך כמה שזה לא עבד בשבילי.

דוד אברבך: והיה לי מישהו במשרד שממש היה לו קשה עם זה, אז זה יכול להשתבש.

שרה קינגסברי: כן. פשוט לא יכולתי לגשת לאפליקציות שאני משתמש בהן הרבה כי הן, זה פשוט לא עבד טוב עם הבטא.

דונה קליבלנד: בסדר. אפל התחילה את ההכרזה מדברת על שירותי אפל, ורק לפני כמה חודשים קיבלנו את הודעת השירותים ולא קיבלנו תאריכים ספציפיים מתי הם יצאו. חשבנו שאולי היום נגלה מתי באמת נוכל לנסות את Apple Arcade, Apple News+ או... לא Apple News+, סליחה, Apple TV+ ו- Apple Card. לא גילינו, הם רק אמרו, "אפל ארקייד מגיע מאוחר יותר השנה". זה היה ספציפי ככל שיהיה. Apple TV+ מגיע בסתיו הקרוב. אז כנראה כשההכרזה על האייפון תהיה בסתיו, בספטמבר ואז אפל קארד בקיץ הזה, מה שאני לא יודע.

דוד אברבך: בקיץ זה די בקרוב. [crosstalk 00:09:26] הייתם חושבים שיש להם דייט לזה.

שרה קינגסברי: פשוט חשבתי שזה מעניין כי זה היה כמו, "היי, הרגע הודענו על זה דברים ואנחנו רוצים שתזכרו שזה עתה הכרזנו על הדברים האלה." זה בעצם היה כל זה היה.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: כן. וזה גם היה כמו, "עדיין אין לנו פרטים בשבילך."

דונה קליבלנד: כן. חשבתי שאנחנו בהחלט רוצים לקבל עוד פרטים.

שרה קינגסברי: ואז הם גרמו לנו לצפות בתצוגה מקדימה של תוכנית כלשהי, שיכולה להיות מאוד מגניבה, אבל זה כמו, "למה אני צופה בזה?"

דוד אברבך: זה נראה בסדר.

דונה קליבלנד: כן. זאת אומרת שחשבתי לעשות קצת יותר... חשבתי שבהודעת השירותים, הם היו צריכים להראות לנו כמה רמזים לתוכניות ולומר שיש להם רק חלק מה שחקנים שהיו בתוכניות האלה דיברו בצורה מביכה על התוכניות לזמן מה, מה שלא חשבתי שעובד טוב.

שרה קינגסברי: הייתה להם קצת תצוגה מקדימה. זו הייתה תצוגה מקדימה ארוכה בהרבה. זה היה יותר כמו טריילר.

דונה קליבלנד: נכון. זה העדכון שיש לנו עבור השירותים. עבור iOS 13, יש לנו הרבה דברים לספר לך עליהם. קודם כל כרגיל, בדרך כלל יש עדכוני ביצועים. Face ID הולך להיות מהיר יותר ב-30%. אפליקציות יופעלו במהירות כפולה. אני לא יודע אם אתה זוכר משהו מעדכוני הביצועים האחרים, אבל הם עברו כמה דברים כאלה.

דוד אברבך: אלה היו שני הגדולים.

שרה קינגסברי: הו, ההורדות יהיו קטנות יותר, לכן הן יושקו מהר יותר.

דונה קליבלנד: אה, בסדר.

שרה קינגסברי: אני חושבת שההורדות יהיו קטנות ב-50% והעדכונים יהיו קטנים ב-60%.

דוד אברבך: לא הבנתי את זה.

דונה קליבלנד: כן. מה זה אומר?

דוד אברבך: אני לא יודע איך הם שולטים בגודל של אפליקציות צד שלישי.

שרה קינגסברי: אני באמת לא מבינה בתכנות בכלל. אז זה כמו ניחוש שלם. זה יכול להיות שגוי לחלוטין ואני בטוח שמישהו יכתוב את זה ויגיד לי. בגלל ה- SwiftUI החדש, עליו נדבר בהמשך. יש הרבה פחות קוד בכל האפליקציות האלה.

דוד אברבך: כן. אבל זה מניח שרוב האנשים משתמשים ב- Swift ואני לא חושב שכן. אבל אני חושב שאתה צודק בתמונה הגדולה שאני חושב שהם בטח עשו משהו מאחורי הקלעים שפשוט גרם לכך שהקבצים פשוט קטנים יותר מטבעם.

שרה קינגסברי: זה בעצם מה שהם אמרו. עשינו משהו וזו התוצאה.

דוד אברבך: הנפנו בשרביט והוא קטן יותר. כן אני מסכימה. זה כנראה מה שקורה. הלב שלי על כל הפודקאסט הזה הוא שכאן, שדרוגי הביצועים הם הדבר החשוב ביותר.

דונה קליבלנד: נו באמת?

דוד אברבך: אני חושב שכן, כי זה סוג של דבר שלעולם לא זוכה לעסקאות מובילות. אנשים לא מדברים על זה. כולם רוצים לדבר על מצב אפל, שהוא התכונה החדשה הגדולה. אבל שהטלפון שלך ייפתח מהר יותר, פתיחת האפליקציות מהר יותר זה משהו שישפיע על השימוש היומיומי שלך יותר מכל דבר אחר שהוכרז היום. אני נרגש כי הם מדברים בדרך כלל על שדרוגי ביצועים, אבל לעתים קרובות אלה מגיעים עם חומרה. בסתיו כשהכריזו על טלפון חדש, הם אומרים, ובכן, הטלפונים שלנו מהירים יותר באמצעות מעבד חדש. אבל זו תוכנה. אז זה אומר שאפילו טלפונים ישנים יותר צריכים לעבוד מהר יותר, ככל הנראה, אלא אם כן הם משבשים את זה. אני חושב שזה ממש מרגש.

דונה קליבלנד: כן. התכוונתי לומר שההרגשה הכללית שלי ב-iOS 13 הייתה שמצב אפל הוא התכונה הגדולה שנראית מרגשת, והיא כן. אני מצפה לזה. אבל חוץ מזה היו להם הרבה... פשוט היו להם חבורה של תכונות אקראיות שנזרקו שם, אבל הרבה מהם היו מגניבים. אני חושב שעדכוני הביצועים שלהם היו מגניבים. היו כמה תכונות פרטיות שהן ממש משמעותיות. היו סוגים של פערי פרטיות שאפילו לא ידעת שיש לך לפני אלה אז אתה כמו, "אוי, לא ידעתי שאני פגיע בכל הדרכים האלה ועכשיו אני לא. אני מניח שכן." שרה הגיבה בעבר. אתה אומר להם.

שרה קינגסברי: אה, בעצם אמרתי שזה כמו התבשיל שאתה מכין מכל השאריות כי היו הרבה תכונות שאפל לא כללה. או לפחות על פי השמועות לא נכללו ב-iOS 12 כי בסופו של דבר הם פשוט נאלצו לתקן את כל הבאגים מ-iOS 11 עד שזה היה עדכון היציבות. לכל הדברים האלה, במקום להיות מלוכדים, יש להם בדרך כלל מעין כמו, "הנה הסוג שלנו נושא סביב המהדורה הזו." זה היה רק, "הנה כל השאריות ואנחנו פשוט נזרוק אותן אתה."

דוד אברבך: אם הייתי מסכם, הייתי אומר, כי היה חלק מזה קצת השתלב בור לתוך קופסאות נקיות. אחד מזה, דיברנו על פרטיות. אפל נכנסת ענק לפרטיות. התחלנו עם שירותים, הם דיברו על הרבה דברים בנושא פרטיות ועכשיו הם מכפילים את עצמם. זה הגיוני מנקודת מבט של תמונה גדולה מכיוון שהמתחרה הכי גדולה שלהם, גוגל לא ידועה בפרטיות. גוגל כמובן מנסה לייצר רווחים. הם נותנים את אנדרואיד והם מנסים לייצר רווחים באמצעות מכירת מודעות. אז לאפל יש יתרון תחרותי עצום על ידי הדגשת הפרטיות ובניית מכשירי הפרטיות הללו. הדבר השני, כן, קדימה.

דונה קליבלנד: אה, לא. זה בסדר. לך על זה.

דוד אברבך: בסדר. הדבר השני שלדעתי נקי מההכרזה של היום הוא שאפל מעדכנת באיטיות ובשיטתיות את האפליקציות המובנות שלה. ראינו את זה קודם כאשר הם עדכנו חדשות והם עדכנו את הכספים. הפעם הם עדכנו ניכנס לעוד, אבל הם עדכנו תזכורות ומפות-

דונה קליבלנד: דואר.

דוד אברבך:... דוֹאַר. אני חושב שזה השני, וזה הגיוני. אני חושב שחלק מהעדכונים האלה קצת מוגזמים. יש להם את האפליקציות המובנות האלה והם צריכים לעדכן אותם באופן קבוע, ולהוסיף תכונות חדשות. והם עשו את זה הפעם.

דונה קליבלנד: אז האם אנחנו צריכים לדבר על מצב אפל?

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: כן.

דוד אברבך: רמזנו לזה.

שרה קינגסברי: אני לא יודעת מה באמת יש להגיד. אם אתה מכיר את תכונת היפוך הצבעים ב-iOS. יש את הצבע והגרסה הקלאסית שבעצם הכל פשוט התהפך וכך זה נראה מוזר. ואז היה להם היפוך צבע חכם, שכביכול, התמונות והמדיה שלך ודברים כאלה, אייקוני אפליקציה שאנחנו לא אמורים להיות הפוכים. אבל זה עבד רק בחלק מהזמן. אז בסופו של דבר זה נראה מוזר. אז עכשיו זה אמור למעשה לעבוד בצורה טובה עקבית.

דיוויד אברבך: אני חושב שרכיב ממש טוב הוא כמובן מערכת ההפעלה של Mac, שקיבלה מצב אפל בשנה שעברה. אז אם אתה משתמש ב-Mac אתה יכול להיות רגיל לזה. הרעיון הבסיסי הוא שכשאתה חושב על זה, לרוב האפליקציות יש רקע לבן כרגע. אפליקציית הדואר עושה זאת. אפליקציית ההערות עושה זאת. כמעט לכל אפליקציה שנבנתה יש רקע לבן. הרעיון הוא לקחת את כל אפליקציית לוח השנה, לקחת את כל אלה ולאפשר להם רקע כהה במקום. חלק מזה הוא העדפה. יש אנשים שפשוט אוהבים את זה יותר טוב. יש אנשים שטוענים שזה יותר קל לעיניים. יש אנשים שטוענים שיש לו חיי סוללה טובים יותר.

דוד אברבך: זה אחד מהדברים שהרבה אנשים מבקשים במשך שנים ולכולם יש דעה נחרצת על זה. אבל אלו הרעיונות הבסיסיים. לאפליקציות האלה יהיה כעת רקע כהה ואז כמובן שאתה צריך לשנות את צבעי הטקסט ואת הגופנים ודברים כאלה כדי שיהיה ניגודיות. אז בסופו של דבר אתה מקבל סוג של טקסט לבן על רקע שחור.

דונה קליבלנד: כן. אפל באמת יצרה עיצובים מחדש עבור הרבה מהיישומים העיקריים שלהם למצב כהה. הם הראו הדגמות של אפליקציית התמונות וכיצד היא שילבה מצב כהה. מה היו חלק מהאחרים?

דוד אברבך: דואר לוח שנה.

דונה קליבלנד: כן. אני חושב שזה יחול על רובם. תזכורות, כל זה. השתמשתי בו עם macOS Mojave כבר זמן מה, בסופו של דבר אהבתי אותו.

דוד אברבך: התכוונתי לשאול. בסדר.

דונה קליבלנד: אני תוהה אם הם הולכים לעשות את זה כמה אפליקציות צד שלישי באייפון כבר תומכות במצב אפל. הן הגרסאות היחידות של מצב אפל. היום הראשון הוא אפליקציית יומן שאני משתמש בה עם מצב כהה והיא תחליף אוטומטית את פרופילי הצבע שלה בלילה. מצב כהה נדלק בלילה. אני חושב שזה יותר מהסיבה הזו, אם זה אמור להיות מרגיע יותר עבור העיניים כמו פחות אור כחול. למרות שזה לא כמו... יש לנו כבר משמרת לילה שיוצרת אור כתום יותר בלילה, אבל זה עדיין יש משהו מרגיע יותר בשימוש בה שמצאתי.

דונה קליבלנד: והרבה פעמים זה כאילו התפריט באפליקציות כהה יותר ואז סביבת העבודה עדיין תיראה בצבעים הרבה יותר בהירים. אז זה פשוט מושך את תשומת הלב שלך למקום שבו זה אמור להיות. שאני אוהב. ועם התמונות אני חושב שזה גורם לתמונות לצוץ יותר כי יש לה רקע ממש ניטרלי. אבל זה בעיקר רק... זה כמו חזותית משהו שונה. וכך זה גרם להדגמות של iOS 13 להיראות שונה באופן משמעותי. אבל זה לא באמת שונה מבחינה תפקודית.

דוד אברבך: אז גילית שזה יותר קל לעיניים? זה חלק מהסיבה שאתה משתמש בו?

דונה קליבלנד: כן. זו חלק מהסיבה שנשארתי עם זה היא שאני מרגישה שזה יותר מרגיע.

דוד אברבך: אני חושב שבשבילי, ניסיתי את זה ב-Mac במשך זמן מה, אבל בסופו של דבר אני חוזר.

דונה קליבלנד: נו באמת?

דוד אברבך: כן. זה ישמע מוזר, אבל הרגשתי שהמצב הרגיל, המצב הלא אפל, היה קצת יותר עליז. אני אוהב להסתכל על מסך לבן, להרגיש שהכל חשוך, אני לא יודע.

שרה קינגסברי: מעיק.

דוד אברבך: כן. זה מדכא או משהו.

דונה קליבלנד: אני חושבת שהרבה מזה תלוי איך זה נעשה. מה שאני מרגיש שהם עשו את זה טוב בצורה שהרגישה יותר מרגיעה מאשר מדכאת. אבל יכולתי להבין מאיפה אתה בא.

דוד אברבך: אני מסכים. חשבתי שהם עשו עבודה טובה מאוד עם זה. חשבתי שזה נראה טוב. יש לי גם נטייה להשתמש בטלפון שלי במקומות חשוכים יותר במחשב. אני נוטה להשתמש במחשב שלי לעבודה. אני במשרד מואר היטב. מקווה שסוג של ידלק. אבל גיליתי שכשהייתי בכנס ורשמתי הערות, החלפתי מצב חשוך ואהבתי את זה הרבה יותר כי הייתי בחדר חשוך וכולם מסביבי. וזה הרגיש כמו מסך בוהק עם רקע המשקל על הכל. אני חושב שיש לי יותר סיכוי להשתמש בו באייפון בגלל זה שלעתים קרובות אני לא... אני חושב שכשאתה בפומבי זה קצת פחות... המסך שלך קצת פחות גלוי. אני חושב שאם אתה באור נמוך זה יותר קל. אז אני הולך לנסות את זה. ואני חושב שהם עשו עבודה טובה עם זה. אבל באופן כללי, לא עשיתי את זה ב-Mac.

דונה קליבלנד: יש לך מעניין-

דוד אברבך: לא. מה איתך שרה? אני יודע שלא ניסיתם את ה-Mac, אבל האם אתם מתלהבים מזה? אתה מתכוון להשתמש בו?

שרה קינגסברי: סביר להניח שהייתי משתמש בו בלילה או שאני מרגיש שזה יהפוך את המסך שלי לפחות גלוי לאנשים אחרים. אז בהחלט.

דונה קליבלנד: אני מרגישה שעם המסך הלבן בפומבי יכול להיות מאוד זוהר.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: כן. למעשה הייתי בפומבי לפני כמה ימים והבת שלי שלחה לי הודעה ורצתה שאכנס לחשבון הבנק שלה כדי לבדוק את היתרה שלה כי זה לא נטען עבורה. הייתי במשחק בייסבול. אז ישבתי במושב עם אנשים מעלי והייתי כמו, "אני לא מתכוון להיכנס לחשבון הבנק אם כולם צופים".

דיוויד אברבך: במיוחד זה חשבון הבנק של הבנות שלך וכולם יהיו כמו, "יש לך 13 דולר בחסכונות שלך [crosstalk 00:19:58] אני נשבע."

דונה קליבלנד: יכולה לפחות 50.

שרה קינגסברי: אה, כן. אז נראה. אני כנראה אנסה את זה בנסיבות מסוימות. אני לא חושב שהייתי משתמש בזה כל הזמן. אני כנראה אשתמש בו בלילה כשאני מטייל עם הכלבים שלי.

דונה קליבלנד: אני תוהה אם תהיה להם אפשרות רק להפעיל ולכבות אותו אוטומטית בלילה.

שרה קינגסברי: אז סביר יותר שאשתמש בזה.

דוד אברבך: הייתי רוצה את זה. כֵּן.

דונה קליבלנד: כן. מקווה שתוכל להגדיר את זה בלוח הזמנים.

דיוויד אברבך: אני חושב על המאפיינים האקראיים ביותר מהכרזה זו, אני מסתכל והאזנה מגיעה לאחר מכן הוסר טקסט.

דונה קליבלנד: כן. יש מישהו שהזכיר את זה גם במהלך ההכרזה על מצב אפל.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: מה זה קשור למצב אפל?

דיוויד אברבך: זה מוזר כי לאנדרואיד יש את התכונה הזו ממש כמו חמש שנים.

דונה קליבלנד: לפחות.

David Averbach: אז החלק ל-txt הוא כמו במקלדת שלך. בדרך כלל, המקלדת כעת נועדה לשכפל מקלדת פיזית שבה אתה צריך להקיש על כל מקש. אבל מה שיש לאנדרואיד נקרא החלקה לטקסט. איפה שאתה לוקח את האצבע שלך, אתה אפילו לא צריך להרים אותה למעלה, אתה פשוט מחליק מאות לאות והוא משתמש בבינה מלאכותית כדי להבין אילו מילים האיות שלך.

דונה קליבלנד: כן. כשהייתי משתמש אנדרואיד, השתמשתי בו כל הזמן.

דיוויד אברבך: יש כמה מקלדות של צד שלישי שיש להם את זה כבר זמן מה. במשך זמן רב השתמשתי בו על מקלדות של צד שלישי. בסופו של דבר התרחקתי ממנו בחלקו רק בגלל מקלדות של צד שלישי, אני מוצא את זה מוטרד שאתה תמיד סוג של מתהפך לאחור-

דונה קליבלנד: ומחליפה.

דוד אברבך:... וכן. אבל אהבתי את זה וגיליתי שזה מהיר יותר בהקלדה. אתה יכול לעשות את זה ביד אחת יותר קל, וזה ממש נחמד לסוג הטלפונים הגדולים יותר. במיוחד אם יש לך מקס. זו תוספת נחמדה, אבל למה הם החליטו לעשות את זה חמש שנים אחרי שאנדרואיד עשתה את זה? וכולם דיברו על זה שנים. זה היה מוזר. כלומר אני שמח על זה, אבל זה היה מוזר.

שרה קינגסברי: יש חבורה של תכונות כאלה. בדיוק חיפשתי את גיליונות השיתוף הזה. כאשר בכל אפליקציה שאתה הולך לשתף משהו, הם עדכנו אותו. אני לא זוכר. בדיוק הסתכלתי על זה בהערות שלי ועכשיו אני לא מוצא את זה. אז אתה מקבל סוג של הצעות שיתוף חכמות. האנשים שאתה בדרך כלל חולק איתם דברים יצצו וגם איך שאתה בדרך כלל משתף אותם אנחנו נהיה שם.

דוד אברבך: אני אפילו לא קלטתי את זה. זה מגניב.

שרה קינגסברי: התרגשתי מזה. אבל זה היה כל כך אקראי. זה לא היה כמו, "עיצבנו מחדש את אפליקציית ההודעות. הנה כל המאפיינים." זה היה כמו, "והנה תכונה אחת סתם אקראית." ולזה התכוונתי בשאריות התבשיל.

דוד אברבך: כן, לגמרי.

שרה קינגסברי: אתם רוצים לדבר על...

דונה קליבלנד: זה גם ייתן לך אנשים לחלוק את זה איתם?

שרה קינגסברי: כן. הם כמו אייקון של הפנים שלהם בהנחה שיש לך את הפנים שלהם שם.

דונה קליבלנד: כן. זה מגניב.

שרה קינגסברי: בערך במועדפים שלך, אתה יכול לייעד דרך שתהיה דרך ברירת המחדל שלך צור איתם קשר למעט, אני מניח שהאייפון שלך יבחר על סמך האופן שבו אתה בדרך כלל חולק דברים איתו אוֹתָם. ואני יכול לראות שזה מאוד שימושי.

דונה קליבלנד: תכונה אקראית נוספת הייתה למוזיקה יש כעת מילים מסונכרנות בזמן. הם הראו את זה גם במהלך הדגמת מצב אפל, מה שיהיה נחמד לקריוקי.

שרה קינגסברי: זה מה שחשבתי.

דונה קליבלנד: מילות השיר גוללות בשבילך. אבל הייתי כמו, "הממ, מגניב."

דוד אברבך: מה שלא יהיה. כל כך התרגשת מזה. ישבתי לידך. היית כמו, "וואו."

שרה קינגסברי: כן. קריוקי זה חשוב.

דוד אברבך: אבל כמו קריוקי צריך את גרסאות הקריוקי המיוחדות של השירים שבהם השירה לא שם, נכון?

דונה קליבלנד: ובכן, כן, זה נכון. אני חושב שהיה לי יותר קפאין במהלך ההכרזה. הייתי כמו, "מגניב".

שרה קינגסברי: האם אנחנו יכולים לדבר על משהו שהוא לא אקראי אבל אז אני מאוד מתרגשת ממנו.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: אני לא יודעת אם אתם אי פעם משתמשים באפליקציית התמונות, אבל זה בלאגן מטורף.

דוד אברבך: אני משתמש בזה כל הזמן [crosstalk 00:23:28].

שרה קינגסברי: זה פשוט כל כך מסובך. כל הכרטיסיות השונות וכיצד אתה מנווט. רק לאחרונה עשינו טיפ כיצד לנווט בכרטיסיית התמונות מכיוון שמעבר הלוך ושוב בין תצוגת היום לתצוגת השנה ותצוגת החודש ותצוגת המקום. יש רק את התמונות הממוזערות הקטנות האלה וזה פשוט ככל שבדקתי יותר איך אתה מנווט את התמונות החוצה, כך אני מבין שזה סתם בלגן. הם באמת פשטו את זה והפכו את ממשק המשתמש להרבה יותר טוב. אני משתמש בהערות שלי ואני כל הזמן שוכח איפה אני נמצא. בעיקרון הם חידשו את התמונות.

שרה קינגסברי: כל התמונות נמצאות בלשונית התמונות ואתה יכול להגדיל ולהקטין את המסך כדי לראות אם יש לך יותר תמונות או פחות תמונות. ואתה יכול להקיש ימים או חודשים או שנים. וגם, אתה יודע איך אני מצלם הרבה צילומי מסך או שאתה יכול לצלם תמונה של הקבלה שלך. הדברים האלה פשוט יעברו. אני מניח שאוהב AI או סתם מוסתר ממך אז אתה לא עמוס עם זה. מה שבאמת-

דונה קליבלנד: זה נחמד מכיוון שאנחנו מצלמים כל כך הרבה צילומי מסך בעבודה.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: אני לוקחת כל כך הרבה. גם פוקימון GO.

דוד אברבך: זה נראה ממש נקי. זה היה ממש טוב. זה נראה כאילו זה יכול להיות... כלומר, קשה לדעת לקחת את הידיים על מערכת ההפעלה, אבל זה נראה קל לניווט. הסרטונים יתנגנו בצורה אוטומטית תוך כדי גלילה, מה שלדעתי היה מגניב. לא היו בו רווחים לבנים אקראיים מוזרים וממוין.

דונה קליבלנד: זה היה כמו כל התמונות.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: והמחקת עכשיו יש חודש... ובכן יש תצוגת שנה ואז מה זה? האוספים והאופן שבו הם מאורגנים בקבוצות שונות זה די מוזר, אבל זה היה מחליק ימינה ושמאלה בין תצוגת חודש, יום ושנה. וזה פשוט נראה כאילו זה הרבה יותר הגיוני.

דוד אברבך: כן. כשמסתכלים על זה עכשיו, זה לגמרי בלאגן. אין לי מושג איך לנווט בזה.

שרה קינגסברי: גם לעריכת תמונות, אתה יכול כעת במקום לעבור למספר תפריטים כדי לראות את השונות שלך הגדרות ולהתאים אותן, הן מעין פס גלילה של כל הדברים השונים שאתה יכול פשוט להקיש עליהם ולהחליק עליהם בדיוק שם.

דונה קליבלנד: הו, נחמד.

שרה קינגסברי: ועריכה, שלדעתי מאוד עוזרת.

דונה קליבלנד: והם הוסיפו עוד כלי עריכה.

שרה קינגסברי: נכון. הם מביאים אותם לווידאו בפעם הראשונה וגם כדי שתוכל להחיל פילטרים, ואתם באמת מתלהבים מזה? אתה יכול לסובב סרטונים.

דוד אברבך: סובב. הייתי חייב לקבל את זה ביום אחר שבו היה לי, עשיתי את הדבר הקלאסי שבו אתה מתחיל להקליט וידאו במצב דיוקן ואז מחליט מיד להחליף אותו. הייתי צריך לעבור כל כך הרבה צרות כדי לסובב אותו.

דונה קליבלנד: זה כל כך כאב. יש לך אפליקציות של צד שלישי לעשות את זה, נכון?

דוד אברבך: iMovie עושה את זה. זו הדרך לעשות את זה. לפני ש- iOS 13 יוצא. יש לך סרטון שצריך לסובב אותו, אתה יכול להוריד את iMovie. זו אפליקציה של אפל. ותעשה את זה ב-iMovie, אבל זה היה טרחה.

דונה קליבלנד: כן. אז זה כמו אחד מהדברים הבולטים האלה שחשבו על זה [crosstalk 00:26:32]. אה, גם דבר אחד הוא תאורת דיוקן, זו תכונה שיצאה, אני מאמין, בשנה שעברה. וזה מאפשר לך להחיל אפקטי תאורה על תמונות במצב דיוקן, אבל הם הוסיפו כעת את היכולת... לאחר שצילמתם את התמונה אני חושב, או לפני שתוכלו להתאים את כמות האור המופעלת שתדמה בעצם זז אורות קרוב יותר לנושא או רחוק יותר.

שרה קינגסברי: נכון. יש עוד כמה אפקטים של תאורה. אחד נקרא High-Key Mono, מה שזה לא אומר. ויש עוד כמה. אז זה אמור להיות כיף לשחק איתו.

דונה קליבלנד: אני שמחה שהם משפרים את זה כי לא מצאתי עד כה תאורת דיוקן כל כך נהדרת.

דוד אברבך: כן. ובכלל, עריכת תמונות באפליקציה של אפל היא די קשה. אם אתה משתמש באינסטגרם, זה סופר קל... אני לא מדבר על החלת המסננים. אבל בעצם ללכת ולערוך רוויה ובהירות וניגודיות זה ממש קל בסנאפסיד ובאינסטגרם. ואז האפליקציה של אפל ממש קשה. הם שינו את ממשק המשתמש ואני מקווה שזה ישפר הרבה.

שרה קינגסברי: אז האם עלינו לדבר על תכונות הפרטיות החדשות ותכונות חוסר הביטחון כעת?

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כן.

שרה קינגסברי: אז יש כמה. אחד שחשבתי שהוא ממש מגניב הוא התחברות של אפל. אתה יודע איך כשאתה נכנס לאפליקציות מסוימות אתה יכול להיכנס עם פייסבוק או להיכנס עם גוגל. אבל זה עושה את זה כך שניתן לעקוב אחריך. בעוד שאם אתה עושה את זה עם אפל, אז הם לא יעקבו אחריך. וגם אם האפליקציה דורשת כתובת אימייל ואתה לא רוצה לשתף אותה איתם, אפל תיצור מייל אקראי ייחודי לשיתוף איתם. זה יהיה שונה עבור כל אפליקציה והיא תועבר לכתובת הרגילה שלך. זה זמין גם אני מניח באינטרנט כמו גם בכל האפליקציות.

דוד אברבך: חשבתי שזה ממש מגניב. אני נוטה להשתמש בתכונת ההרשמה עם פייסבוק כי אני שונאת ליצור חשבונות נפרדים עם סיסמאות נפרדות לכל אפליקציה ואני חייב... במיוחד אם אני בטלפון שלי, אז אני צריך ללכת לטעון אותם ידנית על ידי מנהל הסיסמאות.

דונה קליבלנד: אני מכיר את דיוויד. אני מרגיש שאתה ואני שנינו פראיירים מטעמי נוחות. בכל פעם שמתעוררת פרטיות אנחנו אומרים, "אה כן, אני עושה את זה." ברור שדברים טיפשיים לעשות.

דוד אברבך: ואני מרגיש מוזר במיוחד לגבי פייסבוק. אני מרגיש שפייסבוק חולקת איתם יותר נתונים ממה שהם צריכים. ופייסבוק אני מרגיש שמשתמשים בנתונים עצמם ויודעים באילו אפליקציות אני משתמש.

דונה קליבלנד: כן. האמת שאני לא מגניב עם זה. בעיקרון הבנתי שבכל פעם שאתה מוריד אפליקציה חדשה שדורשת איזשהו חשבון, יהיה לה רק כניסה עם אפשרות אפל. וזה לא בעצם שיתוף נתונים אישיים עם החברה הזו, נכון?

שרה קינגסברי: כן.

דוד אברבך: לא. האפליקציות עצמן יצטרכו להשתלב. זו אפשרות שאפל מציעה. ולכן אנשים נטלו אותם על זה. אבל כן. זו תהיה תכונה ממש טובה.

דונה קליבלנד: מקווה שהרבה מהם יעשו זאת.

שרה קינגסברי: כן. אני מקווה.

דוד אברבך: כן. במיוחד כי אם אתה ב... אני מתכוון שזה מסובך כי אתה צריך להיות במערכת האקולוגית של אפל, אבל אם יש לך מק ויש לך אייפון, אתה יכול להשתמש בנו ביעילות כדי לחסל סיסמאות. מה שיהיה ממש מגניב.

דונה קליבלנד: כן. אני יודע.

שרה קינגסברי: בגלל שאתה מתחבר עם ה-Face ID שלך.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: כן. אַחֵר-

דונה קליבלנד: מה אם אין לך Face ID. איך זה עובד?

שרה קינגסברי: מגע מזהה ואני מניח שיש לך טלפון ממש ישן, קוד הגישה שלך. ובכן, אני מתכוון האם זה יהיה קוד הסיסמה שלך או שזו תהיה סיסמת Apple ID שלך? אני לא בטוח.

דונה קליבלנד: בסדר. כֵּן.

שרה קינגסברי: דבר מגניב נוסף הוא עם שיתוף המיקום. זה לא הולך להיות סוג כזה בדיוק כמו שהאפליקציה הזו רוצה לעקוב אחר המיקום שלך ואתה אומר כן כי אתה צריך את המיקום שלך באותו זמן. אז זה לא רק שמיכה לנצח. הם צריכים לשאול אותך שוב כשהם... כך שהם לא יוכלו להמשיך לעקוב אחר המיקום שלך. כמו כן, הם לא יאפשרו לאפליקציות לסרוק WiFi ו-Bluetooth בקרבת מקום כדי להסיק את מיקומך, מה שהם יכולים לעשות אם לא תאפשר להם לעקוב אחר מיקומך באופן מפורש. אז זה מאוד מגניב.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כן, זה היה ממש מגניב.

דיוויד אברבך: זה הרגיש כאילו אפל הייתה, כלומר, סוג של מה שדונה אמרה קודם לכן. למצוא באופן יזום את הדרכים שבהן אנשים מפרים את הפרטיות שלך שרבים מהם אפילו לא ידעו עליהן ולעצור אותם.

דונה קליבלנד: אני יודעת. מה שבאמת היה קצת מטריד.

דוד אברבך: כן. אתה יודע שזה קורה.

דונה קליבלנד: אני סומכת יותר מדי. אבל אני מרגיש שאפל באמת סומכת על כך שהן נראות הרבה יותר טובות מחברות אחרות במחלקה הזו.

דוד אברבך: אני מסכים.

שרה קינגסברי: כן. אפל היא תאגיד, אז היו ציניים לגבי זה, אבל הם בהחלט החליטו שזה המודל העסקי שלהם. הם הולכים להיות... להבדיל את עצמם על ידי דאגה לאבטחה ולפרטיות שלנו. כפי שאמרתי, הפרטיות שלך היא זכות אדם. עוד דבר מגניב לומר עדכון ערכה ביתית. אם יש לך מצלמות אבטחה חכמות, אני מניח שהדרך שבה מצלמות אבטחה עובדות היא שהן מעלות את הסרטון הזה לענן כי צריך לנתח אותו כדי לדעת מה התנועה. זה בן אדם? האם זו חיה קטנה שעוברת? אבל זו רק עוד דרך וזו עלולה להיות פגיעה.

שרה קינגסברי: הם הגדירו ערכה ביתית כך שניתן לנתח את הסרטון ישירות במכשיר שלך. וכמובן שאפל לא מתכוונת לשתף את זה או להסתכל על זה. לאחר מכן הם יציפינו אותו וישלחו אותו ל-iCloud שם אף אחד לא יכול לראות אותו. אז אתה עדיין שם אם אתה צריך לסקור אותו. ואני מניח שאתה יכול להחזיק עבורו עד 10 ימים. זה לא ייחשב כאחסון iCloud שלך, וזה חשוב. עוד דבר מגניב לקבל בבית הוא חומות אש עבור המכשירים החכמים שלך בבית. כדי להגן עליהם מפני התקפות זדוניות, אבל גם אם אחת מהן חומת אש אחת מהשנייה, כך שאם אחת מהן תותקף היא לא תתפשט לכל המכשירים החכמים האחרים שלך.

דוד אברבך: כן. ממש התרגשתי מעידכוני האבטחה.

דונה קליבלנד: כן, גם אני. אני חושב שאלו התכונות העיקריות של iOS 13.

דוד אברבך: מפות ותזכורות.

דונה קליבלנד: מפות ותזכורות. אז אפליקציית התזכורות היא כשאני... זה כמו אפליקציה אהובה עלי. אני משתמש בו כל הזמן אבל זה די פשטני ויש הרבה אפליקציות לעשות שם שהן הרבה יותר חזקות. עם העדכון הזה, אפל מתקרבת להרבה מהאפליקציות האלה. כעת יש להם תצוגה שונה עבור התזכורות המתוזמנות שלך. איפה אתה יכול לראות כאלה... זה היה הרבה יותר ויזואליים שיש להם הגדרת תזכורות מבוססות זמן או מיקום. גם מישהו הבין מה היו התגים? לא לגמרי הבנתי את זה.

דוד אברבך: הם עברו כל כך מהר בקטע התזכורות שהיה לי קשה ליפול [crosstalk 00:33:12].

שרה קינגסברי: אני לא יודעת אם הם דיברו על... כי אתה יכול לקבל רשימות תזכורות משותפות. תהיתי אם זה מה שזה היה אבל באמת הייתי צריך ללכת לאתר אפל ולבדוק מה יש להם כי...

דונה קליבלנד: אני יכולה לחפש את זה עכשיו אבל הם אמרו משהו על [crosstalk 00:33:26] אם אתה מזכיר את האדם הזה ב- תזכורת אז כאשר אתה שולח הודעות לאותו אדם, כל דבר שתויג עם אותו אדם עשוי להופיע כאפשרות לשלוח אליו אדם.

שרה קינגסברי: זה הרבה יותר הגיוני.

דונה קליבלנד: אז אני חושבת שמה שזה רק אם אתה כנראה כמו שאמרת, אם זה קשור לתזכורת הזו לאדם אז אתה יכול יותר בקלות לשלוח לו הודעה. הדבר השני הוא שהייתה להם כניסה חכמה. וזה משהו פנטסטי אפליקציה אחרת שעושה את זה. תוך כדי הקלדה זה מתחיל לנחש מה אולי תרצה לומר ולהזין את זה כאפשרות. כמו באיזו שעה הוא חושב שתרצה להגדיר את התזכורת הזו. כמו לסיים את המשפט שלך בשבילך ולראות שאתה יכול להזין את התזכורות שלך מהר יותר. ניסיתי את Fantastical ומאוד אהבתי את התכונה הזו.

דוד אברבך: בסדר. כי עמדתי לומר, אחד הדברים שאני אוהב בתזכורות הוא כמה זה פשטני. ולמעשה התרחקתי מכמה מאפליקציות התזכורות האחרות כי הן מסובכות מדי.

דונה קליבלנד: כן, אני יודע למה אתה מתכוון.

דוד אברבך: אז אני קצת עצבני לגבי העדכון הזה. הוא הלך כל כך מהר שהיה לי קשה לדעת ועד שמתחילים לנסות, קשה לדעת, האם הם עשו את זה נכון. אבל כל אפל כשאני שולח הודעות למישהו יגיד לי שיש לי פגישה איתו מאוחר יותר. דברים כאלה יכולים... אפל לא תמיד צדקה ולכן אני לחוץ מזה.

שרה קינגסברי: שהצעות רציניות כל כך מוזרות בעיני.

דוד אברבך: בדיוק.

שרה קינגסברי: זה אף פעם לא הגיוני.

דוד אברבך: אז נראה. אבל מזה אני עצבני. מפות היה עוד אחד שהם עשו עבודה טובה לעדכן אותו, אבל אני קצת עייף עם זה. אז זה נשמע כאילו מה שהם עשו זה בעצם שהם הוסיפו את Google Street View, חוץ מזה שהם כמובן לא גוגל. אז עכשיו זו הגרסה הקניינית שלהם ל-Street View. וזה נהדר כי Google Street view הוא נהדר. כשגוגל יצאה עם זה בשנת 2000, כולנו מאוד התרשמנו. אבל זה כל כך רחוק בשביל שאפל מוסיפה את זה וקשה למחוא להם יותר מדי כפיים.

דונה קליבלנד: אני יודעת.

דוד אברבך: אתה יודע למה אני מתכוון?

דונה קליבלנד: כן. ממ-הממ (בחיוב).

דוד אברבך: הם לא הוסיפו תכונה-

דונה קליבלנד: כולל גם מפות גוגל שאני אף פעם לא משתמש בהן.

דוד אברבך: כן, זה נכון. אני אשתמש בזה לפעמים כי אם אני מנסה למצוא נגיד בית. זה נחמד ללכת על נוף הרחוב ולראות איך זה נראה במקום רק הכתובת. הדבר השני שהם עשו, הם הוסיפו מועדפים, מה שלדעתי היה מגניב כי לעתים קרובות אתה בסופו של דבר משתמש במפות כדי לנווט לאותם חמישה מקומות 90% מהזמן. אני אוהב את המועדפים. מה שהם לא הוסיפו, שכולנו ביקשנו זה ריבוי עצירות. מה שנראה כמו תכונה כל כך חשובה להם להוסיף.

דונה קליבלנד: אז המועדפים היו כאלה שאתה יכול ליצור רשימות של מיקומים למשל. מפות Google מאפשרות לך ליצור מה המיקום המועדף. אז למשל, בדיוק הייתי בפורטלנד ולחבר שלי הייתה רשימת מפות גוגל של כל המקומות הכי מגניבים בפורטלנד. אתה באמת יכול לעשות את זה בקלות במפות Google אבל לא במפות של אפל. אז אני תוהה אם אתה משתמש בתכונה החדשה הזו יאפשר לך לעשות את זה.

דוד אברבך: אני חושב שכן. כן.

דונה קליבלנד: זה יהיה נחמד.

דוד אברבך: כן, זה יהיה מגניב.

דונה קליבלנד: בסדר, מגניב. האם עלינו לעבור ל-iPadOS?

שרה קינגסברי: אני חושבת שאנחנו צריכים לדבר על סירי קודם.

דונה קליבלנד: בסדר.

שרה קינגסברי: אז יש מספר עדכוני סירי על דברים שונים. אז עבור ה-AirPods, Siri יכולה כעת להכריז ולקרוא את ההודעות הנכנסות שלך. לאחר מכן תוכל פשוט להשיב ולשלוח אותו מבלי להפסיק את מה שאתה עושה. אתה יכול לשתף אודיו מסוג AirPlay. אתם יכולים להאזין לאודיו של אחד מהמכשירים שלכם אם אתם רוצים לצפות ביחד בסרט או בסרטון או משהו, וזה נחמד. כי תזכור שדיברנו על הרמקולים של האייפון ואיך אתה צריך להשתמש בהם לפעמים כשאתה משתף סרטון עם חברים.

דוד אברבך: לא. חשבתי שזה באמת... אני מתכוון שזה מקרה שימוש מאוד מוגדר, אבל אם אתה מטייל בשני אנשים מנסים לצפות בסרט ביחד, אין דרך קלה לעשות את זה. אתה חייב להשיג מפצל ואוזניות חוטיות. אז עכשיו זה יהיה מגניב, אבל הייתי קצת לא ברור. האם אתה צריך AirPods כדי שזה יעבוד?

שרה קינגסברי: אני מאמינה שכן.

דיוויד אברבך: אז תצטרך שיהיה לכולם AirPods. כלומר שלכולם צריכים להיות AirPods. הם נהדרים, אבל הם גם די יקרים.

דונה קליבלנד: כן.

שרה קינגסברי: כן. אז, ואז HomePod יש מסירה, שזה בעצם כאילו זה דבר שמעצבן אותי. אני אאזין לפודקאסט בטלפון שלי ואז אכנס לחדר השינה שלי ואני מעדיף פשוט להמשיך להאזין לו ב-HomePod שלי, אבל לא הצלחתי, אז אני מתרגש מזה. אבל אפילו יותר מרגש הוא שסירי תוכל לזהות קולות שונים. ב-HomePod והתאם אישית את התגובה. אז אם אתה רוצה לנגן מוזיקה, זה יזהה את הקול שלך וינגן מוזיקה מהמוזיקה שלך של Apple. או אם אתה רוצה לשלוח הודעה, זה יהיה חשבון ההודעות שלך. אז אני מתרגש מזה.

דונה קליבלנד: זו תכונה שרציתם כבר זמן מה.

דוד אברבך: אני מבקש את זה כבר זמן מה ואני ממש מתרגש שהם עשו את זה. Handoffs נשמע גם מגניב. ואיך זה עובד זה שאתה בעצם פשוט מחזיק את הטלפון שלך ליד ה-HomePod והוא פשוט, אני מניח שהוא יחליף אותו אוטומטית.

דונה קליבלנד: כן, זה היה מגניב.

דיוויד אברבך: אני לא יודע שאני מוצא את AirPlay כל כך מטריד. אז אני לא יודע. זה היה מגניב, אבל זה היה AirPlay זה לא כל כך קשה.

שרה קינגסברי: נכון. אפליקציית קיצורי הדרך שאני אוהב אותה, אבל אני חושב שמתלוננים הרבה כי זה כל כך קשה שאני חושב באמת להבין איך להגדיר קיצור דרך טוב. ואני מניח שאפל שמה לב לזה כי עכשיו סירי תשים לב להרגלים שלך ותציע אוטומציה. תן לך תבנית להגדרת קיצורי דרך לדברים מסוימים שאתה עושה לעתים קרובות. ויש עיצוב מחדש של גלריה שנראה נחמד ושימושי. זה מאוד מגניב. גם סירי נשמעת אחרת.

דונה קליבלנד: שמעת לסירי יש אינטונציה טובה יותר או משהו כזה.

דוד אברבך: כן. כלומר, קשה לדעת, אבל זה נשמע מרשים מההדגמה.

דונה קליבלנד: כן.

שרה קינגסברי: כן. אז זה כל מה שיש לי להגיד על iOS 13 אני מניח.

דונה קליבלנד: בסדר, מגניב. בואו נעבור ל-iPadOS. אז אפל החליטה שהאייפד צריך... יש מספיק תכונות ייחודיות משלה כדי שתהיה לה מערכת הפעלה משלה. עכשיו הם יוצאים עם iPadOS. הדברים הגדולים שבאמת שמתי לב שהם שונים בו היו שיש להם יותר תכונות מרובי מסכים. זה עדיין נקרא תצוגה מפוצלת והחלקה מעל. אלו תכונות שהיו לנו באייפד במשך זמן מה. אבל אתה יכול פשוט לעשות איתם יותר. אתה יכול אפילו בתוך Microsoft Word למשל, אתה יכול לפצל את זה לשני מסכים וליצור מסמכים של שני מילה זה לצד זה. וזה משהו שלא יכולת לעשות קודם. או עכשיו הווידג'טים שאתה יכול פשוט להחליק מעליהם והווידג'טים יופיעו לתצוגה שלך. זה היה די מגניב.

דוד אברבך: זה היה מגניב.

דונה קליבלנד: הייתי כמוני באופן כללי, האייפון שלי מתעצבן שאתה צריך ללכת לתצוגת היום המיוחדת הזו כדי לראות או ווידג'טים. הלוואי והיית יכול לקבל אותם על מסך הטלפון שלך.

דוד אברבך: כן. לְגַמרֵי.

דונה קליבלנד: אז זה היה די נחמד. Safari, הם עשו יותר גרסה של ספארי בכיתה שולחנית שיש לה מנהל הורדות, וזה מגניב. וגם חבורה של קיצורי מקלדת שבהם אתה יכול להשתמש עם Safari. היו בו גם דברים אחרים שהפכו אותו ליותר שולחני.

שרה קינגסברי: כן. אתה הולך לקבל את גרסת שולחן העבודה של אתרי האינטרנט במקום את גרסת האייפון.

דונה קליבלנד: חשבתי שזה כבר המצב.

דוד אברבך: זה תלוי באתר.

דונה קליבלנד: אה, בסדר.

David Averbach: אני מניח שזה פשוט מותאם כדי להציג טוב יותר את שולחן העבודה ולצפות יותר להציג את שולחן העבודה כעת.

שרה קינגסברי: נכון.

דוד אברבך: אני חושב שהדבר הגדול היה מה שדיברת על ריבוי המשימות, אבל דונה ואני ישבנו שם. לשנינו יש אייפד די חדשים ואנחנו עוקבים אחרינו. והיה לנו קשה לנתח מה חדש ומה לא חדש.

דונה קליבלנד: אני יודעת. חוץ מחלק מהדברים האלה וגרירת דברים מאפליקציות שונות וזה נראה כמו דברים דומים שהייתם יכולים לעשות בעבר.

שרה קינגסברי: אני חושבת שההבדל הוא שמעולם לא הצלחת לומר שיש לך שני חלונות הערות פתוחים ולגרור דברים מפתק אחד לאחר. לאחר מכן עברו למעלה ואז פתחו חלון הערות נוסף וגררו משהו לאפליקציה אחרת. אני חושב שהצלחת לעשות את זה. אז גם עם השקף מעל, אתה יכול לפתוח כמה חלונות שקף מעל ופשוט תראה אחד. אבל אז אתה יכול כמו באפליקציות שנמצאות באייפון 10 ואילך, אתה מחליק למעלה מלמטה ופתאום יש לך את כל חלונות המחוונים הקטנים הפתוחים שלך. ואתה יכול לעבור ולעבור ביניהם הלוך ושוב.

דונה קליבלנד: מגניב. כֵּן. אני מניח שהרבה מזה רק חלק מזה מאוד לא אינטואיטיבי עבורך. כעת הם הוסיפו מחוות נוספות לאייפד. אתה יכול לעשות העתק הדבק מיוחד במחווה לא הוגנת שהייתה צביטה עם שלוש אצבעות ואז החלקת שלוש אצבעות. חלק מזה אני חושב שזה הופך את האייפד להרבה יותר שימושי אבל יש יותר עקומת למידה. תצטרך להשקיע יותר זמן אם אתה באמת רוצה להשתמש באייפד שלך כמכשיר פרודוקטיבי. יותר כמו מחשב. אני עדיין לא חושב שזה באמת הופך אותו למחשב. ולכן, אני לא יודע, אני מניח שרק הניסיון שלי באייפד הוא שאני כבר לא משתמש בהרבה מהדברים האלה. אני לא משתמש הרבה בדברי המסך המפוצל או בתמונה בתמונה כפי שכנראה יכולתי רק בגלל שזה לא ברור.

שרה קינגסברי: פעם שכחתי שהם שם אבל בעצם לא יכולתי להשתמש בהם.

דוד אברבך: זה מה שהתכוננתי לשאול כי אני באותו אופן. בכל פעם שאני רואה את אלה מכריזים במערכת ההפעלה וב-WWDC, אני חושב, "וואו, זה שימושי. אני צריך להשתמש בו יותר." ואז אני לא עושה זאת, ויש לי הרגשה שזה הולך להיות אותו דבר גם כאן איפה שהוא נמצא כאילו יש משהו קצת לא אינטואיטיבי ומגושם בדרך שבה אפל מטפלת בריבוי משימות אייפד. זה רק גורם לי לא להשתמש בו.

דונה קליבלנד: זה מזכיר לי מגע תלת מימדי.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: אני חושבת שאשתמש יותר בריבוי משימות עכשיו, כשאוכל לפתוח מספר חלונות מאותה אפליקציה. כי זה הקטע שלי עם כמו שאני משתמש הרבה ב-Google docs באייפד שלי ואני לא יכול... אם אני צריך פשוט לחזור לתפריט הראשי שלי ולפתוח את השני. ואז בגלל שהוא נוגע בין אפליקציות אתה יכול פשוט להחליק לאורך החלק התחתון של המסך ולעבור בין אפליקציות. אז זה לא ממש קשה. אני די נרגש מהאופן שבו הקבצים הולכים להיות מאורגנים. תהיה יותר נוף שתקבל ב-Mac שלך.

דונה קליבלנד: יותר כמו ה-Finder וה-Mac יש לו את אותו תפריט שמאל.

שרה קינגסברי: מבט שמאלי. ותצוגה מקדימה של קבצים ופעולות מהירות. זה יהיה מגניב.

דוד אברבך: אני אוהב את זה, אבל דיברנו על זה לפני כמה ימים. אני חושב שזו דונה ואני דיברנו על השיעורים. מעולם לא השתמשתי באפליקציית הקבצים. האם אתם משתמשים באפליקציית הקבצים לעתים קרובות מאוד?

דונה קליבלנד: אני משתמשת בזה קצת, אבל אמרתי שלא שלטתי בזה או באמת ארגנתי את זה. לפעמים אני פשוט זורק לשם דברים. אני יכול לשים דברים על שולחן העבודה שלי ב-Mac וזה פשוט יופיע שם. לפעמים אני אשתמש בזה להעברת קבצים אבל לא לזמן מה.

שרה קינגסברי: אני שומרת שם דברים שאני רוצה שאוכל לומר לראות במכשירים אחרים או שאני רוצה לשמור רק במכשיר הזה. אבל אני מתכוון שאני באמת מרגיש שיש שם פוטנציאל שאני לא מנצל כי אני כבר קצת במערכת האקולוגית של גוגל.

דונה קליבלנד: אני יודעת. אני משתמש ב-Google Docs ובכונן שלי-

דיוויד אברבך: אני חושב שהתמונה הגדולה שלי עבור האייפד היא... אני אוהב שאפל נפרדה למערכות ההפעלה שלה. זה מרגיש כאילו זה היה במגמה כזו במשך זמן מה וזה כנראה ייתן לו יותר חופש לפתח את התכונות האלה. כל התכונות שהוכרזו היום נראות כאילו הן יועילו לפרודוקטיביות, אבל בכל זאת, זו אותה נקודה שאני מעלה לזמן מה. ואני מרגישה שאני קצת צינית או משהו. אבל זה לא הגיע למסה הקריטית של קלות השימוש כדי לגרום לי להשקיע זמן ומאמץ בכל התכונות הללו. במילים אחרות, זה לא מספיק קל להיות פרודוקטיבי בו כדי לאפשר לי לא להשתמש במחשב שלי ולהשתמש ב-iPad שלי במקום זאת. אז אני לא מתעסק בכל תכונות השימוש בכוח האלו של המסך זה לצד זה של אותן אפליקציות. אני עושה את זה במחשב כי זה קל יותר.

דונה קליבלנד: החלקה מטורפת [crosstalk 00:44:57].

שרה קינגסברי: למעשה בגלל שעסקתי הרבה בעיבוד תמלילים באייפד שלי, אני די נרגשת להיות מסוגלת לבחור ולהעתיק ולהדביק דברים בקלות רבה יותר. למרות הגזירה וההדבקה, אני פשוט משתמש במקלדת שלי. יש לי מקלדת קטנה מתקפלת שאני יכול לתקוע בארנק שלי. אבל היכולת פשוט לגרור את הסמן למקום שבו אני רוצה אותו. מכיוון שאין לי עכבר זה ממש נהדר.

דונה קליבלנד: זה אכן נראה מגניב.

דוד אברבך: כן, זה נחמד.

דונה קליבלנד: חלק מזה יהיה כאילו ברגע שנלך על זה, יהיה מעניין לראות כמה טוב הדברים האלה עובדים. אם זה ממש מדוייק וקל, חומרי ההעתקה החדשים כאלה עשויים להיות ממש מדהימים.

שרה קינגסברי: ושלוש האצבעות שנותרו הסירו כדי לבטל. אני יכול לראות את עצמי עושה את זה במקרה. אבל אני יכול פשוט לבצע פקודה V במקלדת שלי. אז אני לא יודע למה אני אעשה את זה.

דוד אברבך: אם אתה משתמש במקלדת.

שרה קינגסברי: אני תמיד משתמשת במקלדת עם האייפד שלי, אלא אם כן אני עושה הולדה.

דונה קליבלנד: אה, ל-iPadOS יש גם תמיכה בכונן אצבע. זה היה משהו חדש.

דוד אברבך: כן. ואני יודע שלהרבה צדדים שלישיים היו סוגים של עבודה מגושמת כדי להיות מסוגלים לעשות את זה. זה נחמד שאפלס יכולה לתמוך בכך באופן טבעי באייפד.

שרה קינגסברי: ואתה יכול לייבא דברים ישירות לאפליקציות.

דוד אברבך: מגניב.

דונה קליבלנד: זה מגניב.

שרה קינגסברי: כן.

דונה קליבלנד: אז זה iPadOS. יש לנו את CarPlay ו-watchOS ו-tvOS עדיין לעבור. CarPlay, רציתי לשאול את דיוויד מה דעתך על CarPlay כי זו הייתה הפעם הראשונה שקיבלנו עדכון משמעותי ל-CarPlay מזה שנים. ואני יודע שרצית את זה. האם זה סיפק את הרצונות שלך?

דוד אברבך: אני חושב שכן. אני אוהב את CarPlay. אני חושב שזה אחד האנדרייטד ביותר של אפל. אני לא יודע איך לקרוא לזה כי זה לא מוצר. זו תוכנה שחברות אחרות משתמשות בה אבל-

דונה קליבלנד: פלטפורמה.

דוד אברבך:... פלטפורמה, תודה. מערכות הפעלה. אני אוהב את זה. אני חושב שזה ממש אינטואיטיבי. זה קל לשימוש. זה עובד ממש טוב ואני חושב שהעדכונים אני צריך לקבל איתם יד אבל אני חושב שהעדכונים יהיו מגניבים. כי זו מערכת הפעלה די פשטנית כרגע. אז מה שאהבתי היה במקום שהמסך הראשי יהיה רק ​​שולחן עם כל האפליקציות השונות שאתה יכול לגשת אליהן, עכשיו אתה יכול לקבל סוג של... יש לו Multiview בו זמנית. אתה יכול לפתוח מפות והיו לך כמה אפליקציות. הם הלכו ממש מהר שוב אז לא ממש הבנתי מה בדיוק יופיע ומה לא.

דוד אברבך: אבל עם נוף קצת יותר מתוחכם שבו אתה יכול לפתוח את המפה שלך עם תור אחר תור וגם להיות מסוגל לגשת לדברים אחרים שחשבתי שהם נחמדים. היכולת להשתמש ב-Siri אבל לא ש-Siri מכסה את כל המסך שלך. חשבתי שזה נהדר. כרגע כשאתה משתמש ב-Siri זה תופס את כל המסך שלך. אם אתה מנסה לשלוח הודעות טקסט למישהו תוך כדי ניווט למישהו עם המפה שלך פתוחה, אתה חייב להיות כזה או אחר אבל לא את שניהם. ואותו דבר עם הרבה מהתכונות שהיו. היכולת לפתוח את המפות שלך תוך שימוש בתכונה אחרת נראית נחמדה. אז אהבתי את זה.

David Averbach: התלונה הכי גדולה שלי לגבי CarPlay היא אמינות. זה פשוט לפעמים לא עובד כל כך טוב וחלק מזה אני חושב שיכול להיות קשור לאפליקציות של צד שלישי. אבל אם אני מנסה לפתוח פודקאסט, לעתים קרובות אני מגלה שאני מושיט יד לטלפון שלי במקום זאת, כי הוא פשוט לא ממש יכול לנווט בו או-

דונה קליבלנד: זה מעצבן.

דוד אברבך:... Spotify לא תפתח ותפעיל את הפלייליסט שאני רוצה לפעמים. ולכן אני מקווה שהם הפכו את זה לאמין יותר אם הם שמו את תשומת הלב עליו. אבל זה משהו שאתה צריך להתחיל להשתמש בו כדי לגלות באמת. אבל באופן כללי זה נראה כמו תכונה טובה, עדכונים טובים.

דונה קליבלנד: עם CarPlay אתה חייב שיהיה לך אייפון מחובר, נכון?

דוד אברבך: הדגמים החדשים יותר אתה לא. וזה משהו שהדגם שלי אתה חייב, וזה די מעצבן שצריך לעגון אותו כל פעם. ולפעמים המזח הזה לא ממש עובד. אתה תעגן אותו והוא לא ייטען. אתה צריך להתנתק ולחדש את העגינה ושוב. זה הופך לעניין די גדול כשאתה מנסה פשוט ללכת למקום במהירות ובסופו של דבר אתה לא משתמש בו כפי שאתה צריך. אז הדגמים החדשים יותר פועלים למעשה באמצעות Bluetooth. לא צריך ממש לחבר אותו לחשמל. והם הרבה יותר נחמדים לדעתי.

דונה קליבלנד: אבל הם כן דורשים אייפון?

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אין לזה תכונה עצמאית?

דוד אברבך: לא, אתה צריך אייפון ברכב כי הרבה מהם משתמשים בנתונים מהטלפון שלך. זה משתמש ב-Siri מהטלפון שלך. אתה רוצה להיות מסוגל לשלוח הודעת טקסט, דברים כאלה.

דונה קליבלנד: נכון. כֵּן. אני מניח שאני לא יכול לחשוב על משהו שלא ידרוש אף אחד מהדברים האלה.

דוד אברבך: אלא אם כן היה לך סוג של אייפד שיש לו נתונים משלו. אתה יכול להשתמש ב-LTE עם זה וכאלה. אבל זה משהו אחר לגמרי-

דונה קליבלנד: כן. בסדר מגניב. ל-watchOS 6 היו כמה עדכונים מעניינים. שום דבר פורץ דרך מדי. הדבר שהכי התלהבתי ממנו היה מגמות פעילות. אז אפליקציית הפעילות ב-Apple Watch שלך, זה כאילו התלונה הגדולה שלי איתה היא שהיא לא נותנת לך שום הקשר כפי שהוא עכשיו. זה יגיד לך איך אתה מסתדר במשך היום, אבל אתה באמת צריך להיכנס לאפליקציית הפעילות באייפון שלך כדי לראות איך זה מסתדר לימים הקודמים. גם אז אתה יכול לראות את תצוגת לוח השנה וכמה פעמים הגעת ליעדי המעבר שלך, אבל זה לא ממש מפורק לנתונים שממש קל להטמיע אותם. לפחות לדעתי.

שרה קינגסברי: אתה יודע אתמול בלילה בעצם הייתי כמו, "מתי הפעם האחרונה". כי לאחרונה אני לא מתאמן באופן קבוע. וחשבתי, מתי בפעם האחרונה הייתי באמת בלוח זמנים קבוע של פעילות גופנית. דפדפתי ואתה יכול לדפדף בין האימונים שלך ולראות, אבל אתה צריך להקיש על כל חודש כדי לראות את האימונים. לחלופין, תוכל לגלול דרך חודש שלם ולראות את הנקודות הירוקות הקטנות. אבל מנסה להבין אילו תרגילים עשיתי וכמה קשה התאמנתי. זה דרש כל כך הרבה עבודה. אם רק יכולתי לראות את זה ביצירה מהירה [crosstalk 00:50:29].

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כן. מישהו מרגיש כאילו ה-Apple Watch שלי אוסף עלי את כל הנתונים האלה כבר שנים, אבל אין לי באמת דרך לראות את זה. אז עכשיו-

שרה קינגסברי: השלמתי את אלף היעד החלק שלי, רק בשבוע שעבר.

דוד אברבך: וואו. מזל טוב.

דונה קליבלנד: מדהים.

דוד אברבך: אנחנו צריכים לעשות לך מסיבה.

דונה קליבלנד: אז עם מגמות פעילות, זה יראה לך את הפעילות הכוללת שלך ב-90 הימים האחרונים. אני חושב שיש גם תצוגה של 60 יום או משהו כזה. אני לא יודע בדיוק אילו נתונים זה ייתן לך אבל מספיק כדי שתוכל לראות איך הפעילות הנוכחית שלך ביום או בשבוע האחרון היא מסתדרת עם 90 הימים האחרונים. וזה ייתן לך תזכורות על סמך זה או הצעות לדרכים שבהן תוכל... אם אתה במגמת ירידה שאתה יכול לשנות את זה או לדעת כמו, "אוי, אני מסתדר מדהים השבוע בהשוואה לממוצע שלי." אז חשבתי שזה נראה שזה יהיה ממש נחמד.

דוד אברבך: כן. רק כדי להדהד את מה שאתם אומרים, אני מנסה להיות סופר חרוץ בכניסה לאימונים שלי ולאחרונה יש לי את אותה מחשבה. אני כאילו למה? אני אף פעם לא נכנס ומסתכל ואין דרך קלה לראות טרנדים כלשהם. אז זה היה, חשבתי על שיפור ממש נחמד. הדבר הנוסף שלדעתי צריך להיות עניין גדול, אבל אני מגלה שקשה לי לסחוב הוא שאפל תחזיק את Apple Watch של אפליקציות עצמאיות. אז אתה לא חייב להיות אפליקציה נלווית לאייפון ואז יש לך חנות אפליקציות ב-Apple Watch שלך כדי שתוכל להוריד אותם ישירות. זה שינוי די גדול. אבל אני לא משתמש בהרבה אפליקציות של צד שלישי ואני לא חושב שאני הולך לגלוש בחנות האפליקציות ב-Apple Watch. זה מרגיש קטן מדי. מה אתם חושבים?

שרה קינגסברי: אני חושבת שספרי האודיו הם עניין גדול.

דוד אברבך: כן, זה היה נחמד. אבל זה היה אחד... זאת אומרת שהעלת את ההערה הזו לפודקאסט כשהכריזו עליה, זה די הרגיז אותי. אני כמו, "למה לא היו להם כבר ספרי שמע?"

שרה קינגסברי: כן.

דונה קליבלנד: אני חושבת שזו הייתה הבחנה יפה. זה עושה את זה קצת פחות מבלבל כי מצאתי שזה מוזר שבעצם זה מרגיש כאילו כל אפליקציית Apple Watch היא רק הרחבה מוזרה של אפליקציית אייפון. זה לא עושה כל כך הרבה. אז אני מניח שהעובדה שעכשיו הם מטופלים בנפרד או לפחות יכולה להיות נפרדת. אני מקווה שזה רק יעשה את זה יותר ברור מה עושה אפליקציית Apple Watch ואני לא יודע. אני מרגיש שזה היה רק ​​אולי נפשית רק להיות... עיון בחנות האפליקציות ב-Apple Watch שלי ולראות מה זה יעשה יגרום לי להתפתות יותר לנסות אפליקציה של צד שלישי. כי כמו שזה, זה בדרך כלל מרגיש כמו איזה תוספת עם האפליקציה הרגילה שלא שווה אפילו לנסות.

דונה קליבלנד: וחלק מזה הוא שהרבה מהאפליקציות של Apple Watch לא כל כך משכנעות. ה-Apple המובנה בעיניי כטובים ביותר.

שרה קינגסברי: מה שאני משתמשת בשעון שלי בשביל הכי הרבה מלבד בדיקת מזג האוויר ומעקב אחר הפעילות שלי זה אולי דברים אודיו. העובדה שיש להם ממשק API חדש לשמע להזרמת אודיו.

דונה קליבלנד: [crosstalk 00:53:21].

שרה קינגסברי: זה אומר שאפליקציות צד שלישי יכולות ליצור אפליקציות אודיו סטרימינג עבור Apple Watch שלך.

דוד אברבך: אה, זה מה שזה?

שרה קינגסברי: כן.

דוד אברבך: בסדר. כי דונה, יש לי חדשות טובות ורעות בשבילך. יש להם אפליקציית Spotify.

דונה קליבלנד: מה?

דוד אברבך: כן. זה יצא לפני חצי שנה. אלו החדשות הטובות. החדשות הרעות הן שזה נורא.

דונה קליבלנד: אוי אלוהים.

דוד אברבך: כן. אתה לא יכול להוריד רשימות השמעה. שזו התכונה החשובה ביותר כי זה כל העניין שאתה רוצה עם אפליקציית השמע ב-Apple Watch שלך זה להיות מסוגל להוריד רשימת השמעה. כדי שלא תצטרכו להביא איתך את הטלפון כשאתה הולך להתאמן. וזה לא נותן לך לעשות את זה. זה בעצם נראה ומרגיש כמעט כמו האפליקציה שמשחקת עכשיו, אתה יודע?

דונה קליבלנד: כן. זה מצחיק.

דוד אברבך: אתה יכול להחליף שירים ואתה יכול-

דונה קליבלנד: חשבתי שזו האפליקציה שמשחקת עכשיו. אני אהיה-

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: זה כמו שלט לאפליקציית Spotify שלך באייפון שלך.

דוד אברבך: כן. ויש לו רשימות השמעה, אבל אתה חייב להחזיק את האייפון שלך איתך.

דונה קליבלנד: אז לצאת לריצה זה לא פתרון.

דוד אברבך: לא, זה בכלל לא. זה נורא. זה גם ממש לא ממש ממשק משתמש.

שרה קינגסברי: כן. למרות שזה נשמע כאילו זה אומר אודיו זורם. אבל אולי זה ישודר ללא תלות באייפון שלך.

דוד אברבך: אני חושב שספוטיפיי אשמה, לא תפוחים, אבל מי יודע.

שרה קינגסברי: כן. מעקב אחר מחזור.

דונה קליבלנד: יש אפליקציית Apple Watch חדשה.

שרה קינגסברי: כלומר כן, ברוך הבא מאוחר מאוד למסיבה.

דוד אברבך: ברוכים הבאים לשנת 2012.

דונה קליבלנד: כן, אני יודעת.

שרה קינגסברי: אני פשוט בספק אם יהיו לזה תכונות שיהפכו אותו למיוחד.

דונה קליבלנד: כן. כבר יש לי אפליקציית מעקב פוריות שאני די מרוצה ממנה. ואני יודע שלחבורה מחברים שלי יש... יש כבר קומץ של טובים באמת בחוץ. אבל אני מתכוון שאני חושב שזה משהו שאפל צריכה להציע. אני לא יודע למה לא הציעו את זה באפליקציית הבריאות מההתחלה.

שרה קינגסברי: כן. [crosstalk 00:55:02] אני חושב שקראתי מאמר על זה כשזה יצא לראשונה. הייתי כמו, "מה לעזאזל?"

דונה קליבלנד: אתה יכול לעקוב אחר המדדים האקראיים ביותר באפליקציית הבריאות, אבל אתה לא יכול לעקוב אחר המחזור שלך.

שרה קינגסברי: אני לא יודעת. אני חושב שזה אולי משתנה בגלל שה-Apple Watch כל כך פופולרי. רוב המשתמשים במעקב כושר הם נשים. אז למה שתיצור מוצר שרוב האנשים שעשויים להתעניין בו יזדקקו לתכונה הזו ואתה לא כולל אותה.

דונה קליבלנד: כן, אני יודעת.

שרה קינגסברי: אז כדאי שנסיים לדבר על tvOS 13.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: בואו נעשה את זה.

שרה קינגסברי: אז תכונה חדשה אחת גדולה היא שהם עיצבו מחדש את מסך הבית של Apple TV כך שיכלול את התכונות הפחות אהובות עלי בנטפליקס. כלומר אתה יודע איך אתה פותח את נטפליקס ומיד מותקף על ידי הטריילר לכל דבר.

דוד אברבך: ועוד לא הספקת להתאים את הווליום. אז זה בא לך ממש בקול רם.

שרה קינגסברי: יכול להיות שיש לך ילדים שיושבים איתך והם אומרים, "הנה זה מאוד סקסי קנה אותנו מופע אלים קורע." אנחנו הולכים להראות לך טריילר לזה בזמן שאתה בן שש יושב ליד אתה.

דיוויד אברבך: ובכן ואני מרגיש שמה שעשה את זה רע במיוחד הוא לפחות עם נטפליקס, זה מנוי הכל כלול. אז כל דבר שמראה לך תצוגה מקדימה, אתה יכול לצפות בו לפחות. הנה, פשוטו כמשמעו, אנחנו נפציץ בפרסומות של דברים שאנחנו רוצים שתקנה. כמו סרטים ותוכניות טלוויזיה.

דונה קליבלנד: תכונה מגניבה.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: בנוסף, בעצם הפסקתי להשתמש באפליקציית החדשות כי חצי מהתוכן הוא כאילו אתה לא יכול לקרוא את זה. וזה מעצבן.

דוד אברבך: באמת? כל כך מעצבן.

שרה קינגסברי: דבר אחד אני מאוד שמחה על תמיכה מרובת משתמשים.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: לא קיבלנו את זה עבור האייפד.

דיוויד אברבך: לא. יש לנו HomePod וקיבלנו אותו עבור Apple TV. אז תינוק צועד כאן אנשים.

דונה קליבלנד: אנחנו צריכים לעשות אפליקציית פרק עתידית ב-Apple News+ או לדבר על זה כדי לשמוע עם המאזינים שיש לומר על זה.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: כן. זה ממש מרגש. ואז כמובן Apple Arcade מגיע עבור טלוויזיות אפל עם 4K. אני חושב שהרבה אנשים שאכפת להם מהמשחקים יתרגשו לדעת שעכשיו יהיו בקר Xbox ובקרי PlayStation DS4.

דונה קליבלנד: נראה שאתה מתרגש מזה.

דוד אברבך: אתה יודע שהייתי, אבל אני חושב שזה היה דומה אולי פשוט היה לי יותר מדי קפאין.

דונה קליבלנד: ועכשיו את אומרת, "למי אכפת?"

דוד אברבך: אני כמו, "יש לי Xbox." ברור כי יש לי בקר Xbox ול-Xbox יהיו משחקים הרבה יותר טובים מאשר Apple TV. אז זה אחד מהדברים שבהם אני בטוח שתהיה קבוצה נבחרת של אנשים שבאמת אוהבים את זה, אבל לרוב אם יש לך Xbox, אתה כנראה הולך לשחק ב-Xbox שלך.

שרה קינגסברי: כן. אבל אז יש אותי שהוא באמת הורה אכזר ולא אכפת לי מהעדפות המשחקים של המתבגרים שלי וכך-

David Averbach: אבל האם אתה מתכוון לקנות להם בקר Xbox ב-$50 לשימוש עם Apple TV שלך?

שרה קינגסברי: זה יותר זול מ-Xbox.

דוד אברבך: כן. אבל למשחקים גרועים.

שרה קינגסברי: זה מה שאמרתי. אני אמא אכזרית שלא אכפת לה מ... תן לילד שלה להמשיך.

דוד אברבך: אז אתה מתלהב מהתכונה הזו?

שרה קינגסברי: אני יכולה לראות את עצמי משתמשת בזה.

דוד אברבך: בסדר. כֵּן. העיקר היה ריבוי המשתמשים. מה שרק כדי להבהיר, מאפשר לך להחליף חשבונות ממש מהר ובקלות. אז זה ממש נחמד. במיוחד בגלל שזה כאילו אם אתה הולך לשכור סרט עכשיו ב-Apple TV שלי, אתה צריך לדעת את הסיסמה שלי ל-iTunes. מהי סיסמת ה-Apple ID שלי או שלי, שהיא סיסמת ה-Apple ID שלי לכל דבר. אם אתה פותח את אפליקציית התמונות שלי במחשב, ב-Apple TV ועכשיו זה כבוי. אבל אם לא, היית ניגש לכל התמונות שלי והכל מכוון אליי ובמקום שלכל אחד מבני המשפחה יהיה משלו.

שרה קינגסברי: כן. נאלצתי לבטל את הסיסמה לשכירת סרטים כי לא רציתי שהבת שלי תדע את הסיסמה שלי. אני צריך להיות ממש זהיר לגבי כל תמונות שאני לא רוצה שהיא תראה. כלומר, היא לא עוברת דרך אפליקציית התמונות למיטב ידיעתי, אבל אני לא רוצה אותן בשום פלטפורמה שאנשים אחרים יכולים לראות אלא אם כן הן התמונות הכי טובות.

דוד אברבך: כן.

שרה קינגסברי: כן. מרובה המשתמשים שאתה למעשה יכול להחליף חשבונות ב-Apple TV שלך, אבל זה פשוט לא קל במיוחד.

דוד אברבך: כן. גם אני התבלבלתי מזה כי חשבתי שאתה כבר יכול לעשות את זה.

דונה קליבלנד: כן. אתה יכול, אבל זה חייב להיות טוב יותר. וכרגע זה מבאס.

דוד אברבך: כן, זה רע עכשיו אז זה לא יהיה מפתיע שזה יהיה טוב יותר.

דונה קליבלנד: זה מגניב. בסדר, אז שאלת השבוע שלנו היא, ממה אתה הכי מתרגש או מה חשבת על WWDC? שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] כדי ליידע אותנו מה יש לך לומר או מצפה לשמוע ממך. וזה מסיים את פרק 112 של הפודקאסט של אייפון לייף. אני דונה קליבלנד, עורכת וראשית באייפון לייף.

דוד אברבך: אני דוד אברבך.

שרה קינגסברי: ואני שרה קינגסברי.

דיוויד אברבך: ואם אתה Insider קיים, אנחנו הולכים לדבר על מאק ואנחנו הולכים לדבר על מותה של iTunes. מה שהיה מאוד שנוי במחלוקת בקבוצת הפייסבוק שלנו.

דונה קליבלנד: נתראה בפעם הבאה. תודה לכולם.

דוד אברבך: תודה לכולם.

שרה קינגסברי: תודה לכולם.