האם לשדרג לאייפון X החדש של $1,000 של אפל או להגן על הדולרים שלך ולבחור באחד מדגמי האייפון 8 במחירים סבירים יותר? שרה ודיוויד מתווכחים קשות בנקודה זו בפרק ה-66 של פודקאסט החיים של אייפון בעקבות אירוע יום השנה העשירי של אפל. הצוות מנתח גם את המשמעות של העדכונים הגדולים האחרים של ענקית הטכנולוגיה, מ-Apple Watch Series 3 התומך בסלולר ועד ל-4K Apple TV.
לחץ כאן להאזנה ולהירשם. אם אתה אוהב את מה שאתה שומע, הקפד להשאיר ביקורת. וזכור להתכוונן כל שבוע כדי לשמוע את העורכים שלנו משתפים אותך בחדשות האחרונות של אפל, האפליקציות הטובות ביותר, הטריקים לאייפון והאביזרים המגניבים ביותר.
הפרק הזה מובא אליכם על ידי Gobudi ו- Otterbox. הכירו את המודולרי מקרה היקום ($49.95). למארז uniVERSE יש פלטה ניתנת להסרה בגב המחליקה לסירוגין. כשכבוי, אתה יכול להחליק כל אחת מהתוספות המודולריות על המארז לקבלת אפשרויות אינסופיות. השתמש במודול הארנק כדי לשמור את כרטיסי האשראי שלך בקרבת מקום, השתמש במודול ערכת הסוללות כדי להאריך את חיי האייפון שלך, או השתמש בקורא הכרטיסים כדי לעבור מקז'ואל לעסקים תוך שניות. לא עוד התאמה מתמדת של ה-AirPods שלך במהלך האימון; עם EARBUDi ($9.99) מ-Gobudi, ה-AirPods שלך לעולם לא יפלו, מה שמבטיח פעילות גופנית נטולת תסכולים. EARBUDi שומר על ה-AirPods שלך מאובטח, כך שתוכל להתמקד בכל מה שאתה עושה, בין אם זה ספורט, הרמת משקולות או טיפוס צוקים.
הפודקאסט הזה הוקלט באמצעות מיקרופונים באיכות גבוהה מ מיקרופון כחול.
שאלת השבוע:
איזה אייפון תקנה, אייפון 8, 8 פלוס או אייפון X? או שתישארו עם אייפון מדגם ישן יותר? אימייל [email protected] ליידע אותנו.
מאמרים וקישורים אליהם מתייחסים בפרק זה:
- כל מה שאתה צריך לדעת על Apple Watch Series 3 החדש ועל watchOS 4
- הוכרזה אפל TV 4K חדשה
- כל מה שאתה צריך לדעת על iPhone X, iPhone 8, 4K Apple TV ו-Apple Watch החדשים
- כתבה: הכרזת האייפון עמדה בהייפ שלפני האירוע
- הכירו את ההרכב החדש של אפל: התכונות האהובות עלי של דגמי iPhone X ו- iPhone 8
קישורים שימושיים:
- הפוך ל- iPhone Life Insider
- הירשם לניוזלטר טיפ היום בחינם
- דוא"ל לפודקאסט
- הרשם ל אייפון חיים מגזין
תמליל פרק 66:
דונה קליבלנד: היי, וברוכים הבאים לפרק 66 של הפודקאסט של אייפון לייף. אנחנו כאן עם סיקור מיוחד של אירוע אפל שהתרחש רק מוקדם יותר היום. אני דונה קליבלנד, עורכת ראשית באייפון לייף.
דוד אברבך: אני דוד אוורבך, מנכ"ל ומוציא לאור באייפון לייף.
שרה קינגסברי: אני שרה קינגסברי, עורכת אינטרנט בכירה באייפון לייף.
דוד אברבך: עשינו את זה, חבר'ה, יום ההכרזה הרשמי של אפל. איך אתה מרגיש?
שרה קינגסברי: וואו!
דונה קליבלנד: אני יודעת. אין ספק, האדרנלין רץ כאן בזמן שציפצנו בשידור חי וכתבנו עדכונים לפרסום באתר האינטרנט שלנו. אבל אני חושב שזה הולך מצוין.
שרה קינגסברי: כן. הייתה דליפה גדולה בסוף השבוע של פרטי iOS 11 שדי סיפרו לנו את כל מה שהם הולכים להכריז, אבל זה עדיין היה מרגש.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: כן, זה היה פיצוץ. זו הייתה הודעה נהדרת באמת.
דונה קליבלנד: כאן במשרד, אנחנו תמיד מקבלים חבורה של פיצות, צופים בהודעה ונהנים כאן אז...
דוד אברבך: והשנה, ה-CTO שלנו הכין לנו קינוח ממש מפואר. איך זה נקרא? מישהו יודע?
שרה קינגסברי: פוסט עם פירות יער.
דוד אברבך: לימונית. זה היה ממש טוב.
שרה קינגסברי: כן.
דונה קליבלנד: אז-
דוד אברבך: וממשיכים הלאה.
דונה קליבלנד: כן. אז הפרק הזה, אנחנו הולכים לספר לכם את כל מה שאפל הכריזה עליו. אתם בטח כבר מודעים לזה, שאפל הכריזה על אייפון X חדש, דגם הפרימיום שלהם, אייפון 8 ו-8 פלוס, וגם, אפל ווטש חדש המאפשר סלולר ו-4K Apple TV. אז יש לנו הרבה מה לכסות כאן. אנו נספק לך את הפרטים של העדכונים האלה ונודיע לך מה חשבנו על העדכונים האלה. וגם, אנחנו הולכים לקיים את הדיון השנתי שלנו על דוד מול שרה.
דוד אברבך: דוד מול שרה.
שרה קינגסברי: בה אני אנצח, כרגיל.
דונה קליבלנד: והדיון הזה השנה יתרכז אם תשדרג לאחד מהחדשים טלפונים, האם עליך לעדכן לאייפון 8 או 8 פלוס, או שאתה צריך להוציא את הכסף הנוסף הזה ולקבל את אייפון X? אנחנו עושים את זה כל שנה כי אנחנו יודעים שכולכם עומדים בפני הדילמה של איזה מהם לקנות כי זו לא השקעה קטנה.
דוד אברבך: במיוחד השנה, ממש השקעה לא קטנה.
דונה קליבלנד: אני יודעת.
שרה קינגסברי: 200 דולר הם ההבדל בין דגם הבסיס פלוס לטלפון הבסיסי X.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: ולמרות שזה פשוט, אני מתכוון, $200 זה הרבה, אבל להגיע לרף $1000 בהחלט מרגיש אינטנסיבי.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: אתה יכול לבחור מחשב נייד נחמד עבור כל כך הרבה.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: כן, אז האייפון X הוא השקעה גדולה, אז אנחנו רוצים לעזור לך לשקול את היתרונות והחסרונות ולעזור לך לא פשוט להיתפס לתכונות הבאז החדשות ולדעת באמת אם אלה יעשו שינוי בחייך או לֹא. אז אנחנו ניכנס לכל זה ועוד, אבל קודם כל, אנחנו רוצים לשתף אתכם בספונסר שלנו לפרק הזה. יש לנו שני ספונסרים, והראשון שלנו הוא אוטרבוקס.
David Averbach: בסדר, אז אחד הפיתוחים המעניינים, וכולנו ראינו את זה מגיע, אבל לאייפונים החדשים יש גב זכוכית לטעינה האלחוטית. אני תומך כבר שנים של לשים רק מגן מסך זכוכית על המסך ולא להשתמש במארז. ובכן, אני הולכת לדווש מהר מאוד מהאחד עם גב זכוכית. כמו כן, הערה צדדית, עכשיו שברתי את המסך שלי כמה פעמים, אז כבר חזרתי לאט בששת החודשים האחרונים בנושא זה. אז כולם, ואני מתכוון שכולם הולכים להיות בשוק של תיק. וסדרת OtterBox uniVERSE היא אופציה נהדרת באמת. אם אתה צופה בזה, אני מחזיק את זה עכשיו. ומה שעושה את זה כל כך נהדר הוא מאחור, יש להם את הקליפ הקטן הזה כאן. אם אתה צופה, אתה יכול לראות שאני יכול להחליק אותו החוצה ממש בקלות, וזה קרה, הם עבדו עם שורה שלמה של אביזרים של צד שלישי שעובדים עם זה. אז אתה יכול להחליק שם ערכת סוללות כדי לטעון אותה, אתה יכול לעשות נרתיק לארנק אם אתה יוצא לערב. הם עבדו עם יצרני מצלמות כדי שתהיה להם עדשה, כל האביזרים השונים האלה.
שרה קינגסברי: ויש לי, למעשה, יש לי חצובה.
דוד אברבך: בסדר.
שרה קינגסברי: כמו חצובה למצלמה. זה באמת, זה...
דונה קליבלנד: הו, זה מדהים.
שרה קינגסברי: מה שאני אוהבת באביזרים האלה, סליחה, אני פשוט משתלטת על זה, דיוויד... אני מעריץ גדול של סדרת התיקים הזו, הוא שהרבה פעמים כשיוצרי תיקים מייצרים את התיקים האלה, הם מגיעים עם גרסאות משלהם...
דוד אברבך: כן, בדיוק.
שרה קינגסברי:... אבל הם לא כל כך טובים, ואוטרבוקס דילגה על זה ואמרה, לא, אנחנו הולכים לעבוד עם היצרנים שהביאו לכך את הגרסאות הטובות ביותר של האביזרים הללו והופכים אותם לתואמים למארזים שלנו, כך שלא תצטרכו להסתפק באיזו גרסה השנייה הכי טובה.
דוד אברבך: כן, אז למשל, עבור ערכת הסוללות, הם שיתפו פעולה עם מופי שהוא המוביל בתעשייה בחבילות הסוללות. הקפד לבדוק את זה, זו אפשרות ממש טובה שמאפשרת לך להשתלב עם שלל אביזרים של צד שלישי ונרתיק מגן ממש מוצק.
דונה קליבלנד: כן. אני מרגיש שאם אתה מחפש מארז מגן מקיף, בעצם, כל מארז של Otterbox יעשה עבודה טובה.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: הם כל כך מובילים בתעשייה בדרך זו.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: ויש להם מגוון כל כך טוב של מארזי מגן בעלי מראה מחוספס, וגם, מראה ממש אופנתי תיקי מגן, אז זה לא כמו הימים שבהם אם רצית הגנה, היית צריך פשוט להישאר עם כלי השירות הענק למראה מקרה. אתה באמת יכול להשיג כמה מארזים אופנתיים ממש אטרקטיביים.
David Averbach: הערה צדדית: זה לא המקרה שאנחנו מקדמים היום, אלא את המארז של Strata, את המארז של Otterbox Strata יש גב עור מובחר, וזה ממש יפה. אז יש הרבה אפשרויות בחוץ למקרים, ואוטרבוקס היא באמת אפשרות מצוינת.
דונה קליבלנד: כן. ואנחנו גם רוצים לעשות חיבור מהיר לניוזלטר טיפ היום שלנו. הפרק הזה, אנחנו בעיקר רוצים להיצמד להכרזה של אפל, אבל זה הפרק הרלוונטי במיוחד מכיוון ש- iOS 11 יוצא ב-19 בספטמבר.
דונה קליבלנד: כן, אז עם הניוזלטר טיפ של היום שלנו, אנחנו שולחים טיפ אחד אליך בכל יום לתיבת הדואר הנכנס שלך שמלמד אותך משהו שאתה יכול לעשות עם הטלפון שלך, ו בתקופה זו של השנה, הניוזלטר הזה חשוב במיוחד כי אנחנו נלמד אותך איך לעדכן ל-iOS 11, איך להשתמש בתכונות החדשות והמגניבות, אתה מקבל קצת מידע בכל יְוֹם. אז אם תכנסו ל-iphonelife.com/dailytips, תוכלו להירשם לכך, ורצינו לשתף אתכם השבוע בטיפ כיצד לעדכן ל-iOS 11. אתה בטח תוהה איך להכין את הטלפון שלך, איך להתכונן ל-iOS 11, ורצינו לעזור לך עם זה. אז אם יש לך אייפון 5S ואילך, אתה יכול לעדכן ל-iOS 11. אם יש לך אייפון 5S, עם זאת, אני לא יודע שהייתי ממליץ עליו.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: אני תמיד נותנת לאנשים אחרים לנסות את זה קודם ולראות איך זה הולך להם.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: גם עם ה-6, אני חושב שאותה עצה. חכו שבוע-שבועיים, תראו אם האינטרנט מתפוצץ מאנשים עם ה-6 שמתלוננים על טלפון איטי ואז שדרגו. אם יש לך את ה-7 או אם התמזל מזלך להשיג את אחד הטלפונים החדשים, אז בהחלט שדרג. iOS 11 הולך להיות נהדר.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: אפילו לפעמים זה לא הולך טוב לטלפונים הישנים יותר, ואז אפל תוציא איזה עדכון קטן...
דוד אברבך: תקן, כן.
שרה קינגסברי:... זה יתקן את זה, אז בהחלט שווה לחכות.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: והטלפונים החדשים יישלחו למעשה עם iOS 11, כך שאתה אפילו לא צריך לדאוג בקשר לזה.
דוד אברבך: זה נכון.
דונה קליבלנד: אז הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות הוא לגבות את האייפון שלך, אז אתה רוצה לוודא שכל הנתונים שלך בטוחים בטלפון שלך. אז אתה פשוט יכול להיכנס להגדרות ואז להקיש על פרופיל Apple ID שלך למעלה בחלק העליון של המסך, ללכת ל-iCloud ואז לגיבוי של iCloud. ותהיה לך שם אפשרות לגבות עכשיו, אז וודא שזה הושלם. אתה יכול גם לבצע גיבוי של iTunes על ידי חיבור הטלפון שלך ל-MacBook או לכל מחשב נייד שיש לך ולגבות דרך iTunes כך. אני בדרך כלל אוהב להשתמש ב-iCloud רק כי זה קל יותר.
דוד אברבך: זה הרבה יותר נחמד.
שרה קינגסברי: כן, גם אני עושה את iCloud. לחלק מהאנשים אין מספיק אחסון ב-iCloud. אני משלם בערך 3$ עבור המשפחה שלי כדי להשתמש בשיתוף iCloud, אבל כל אחד מאיתנו לא מתקרב לשימוש בסכום שעליו אני משלם, ואם יכולנו רק לקבל אחד, זה יהיה נהדר. אבל זה ממש לא יקר. מצד שני, אם אתה מרגיש מאוד שאתה לא משלם את ה-0.99 סנט לחודש, אז תצטרך לעשות את זה ב-iTunes. אבל אתה צריך לוודא שאתה עושה את זה באופן קבוע, לא רק כשאתה מעדכן את הטלפון שלך.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: וזה היתרון של iCloud.
דונה קליבלנד: נכון, כן.
דוד אברבך: ודבר נוסף שקורה כל שנה כשכולם הולכים לעדכן הוא שנגמר להם האחסון. אז הנה כמה טיפים מכיוון שכאשר אתה מוריד את iOS 11, לרוב מדובר בקובץ גדול שתופס שניים, שלושה גיגה-בייט.
דונה קליבלנד: רק הבהרה מהירה. האם אתה מתכוון שנגמר לך האחסון או האחסון ב-iCloud במכשיר בפועל?
דוד אברבך: אני מתכוון לשניהם, בעצם.
שרה קינגסברי: בסדר.
דוד אברבך: אז שני הדברים האלה קורים. קודם כל, אתה הולך להוריד את iOS 11 וזה שניים עד שלושה גיגה-בייט, ואתה חותך את זה קרוב ולא צריך שניים עד שלושה גיגה-בייט בטלפון שלך.
דונה קליבלנד: נכון.
שרה קינגסברי: תהליך ההתקנה עצמו לוקח כמות מסוימת של קיבולת אחסון אשר... אז בעוד ש-iOS 11 כתוכנה עשויה לתפוס רק כמות מסוימת של קיבולת אחסון, תהליך ההתקנה שלה עשוי לדרוש כמות גדולה של קיבולת אחסון כדי להיות פנוי.
דונה קליבלנד: נכון.
דוד אברבך: הדבר השני שקורה הוא בדיוק מה שאתה אומר. הם הולכים לגבות את הטלפון שלהם לפני שהם מתעדכנים ואין להם מספיק מקום לגיבוי והם לא גבו במשך זמן מה.
דונה קליבלנד: אה-הא (בחיוב).
דוד אברבך: הדרך להתמודד עם זה היא שאתה נכנס להגדרות, אתה נכנס לכלל, ויש אחסון ב-iCloud גיבוי, משהו שנקרא משהו דומה לזה לפחות, וזה יראה לך אילו אפליקציות תופסות הכי הרבה אִחסוּן. ואתה יכול ללכת ולנקות את זה באופן ידני, ואתה יכול לעשות את זה גם עבור האחסון שלך בטלפון וגם עבור אחסון ה-iCloud שלך.
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב). ימין.
דוד אברבך: אז בהחלט תהליך שכדאי לעשות, כאן כמה טיפים ל-
שרה קינגסברי: ובאשר לניהול, להבין איך לעשות את הגיבויים, אם אתה עדיין לא עושה את זה באופן קבוע, מה שאתה צריך להיות ולוודא שיש לך מספיק אחסון באייפון שלך באופן כללי, זה משהו שאתה יכול לעשות מיד, וזה רעיון טוב. אל תעשה-
דוד אברבך: התחל עכשיו.
שרה קינגסברי: כן, אל תחכה עד שתנסה להוריד את זה ותהיה מתוסכל ושהדברים ישתבשו. הכן את הטלפון שלך עכשיו, ולאחר מכן הגדר לך הרגל לגבות את הטלפון שלך באופן קבוע. אם אינך רוצה להגדיר גיבויים אוטומטיים של iCloud, עליך להפוך את זה להרגל קבוע לגבות את הטלפון שלך ל-iTunes.
דיוויד אברבך: אתה אף פעם לא יודע מתי אתה הולך לשבור את הטלפון שלך, אתה הולך לאבד את הטלפון שלך, הוא יגיע נגנב, אתה רוצה לקבל גיבוי עדכני, אז בהחלט, אחד הטיפים הגדולים ביותר שאנו נותנים לאנשים, ודא שיש לך אוטו גיבוי פועל. ודא, לפיכך, שאתה משלם עבור אחסון נוסף או שיש לך מספיק אחסון ב-iCloud כדי לעשות זאת. אז כמה טיפים לפינוי אחסון, מספר אחד, תמונות וסרטונים תופסים המון שטח אחסון. אז מה שזה אומר הוא שאתה יכול להיכנס להגדרות הצילום שלך, ותוכל לבצע אופטימיזציה של התמונות שלך, כך שהיא לא מאחסנת רזולוציה גבוהה של תמונה.
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: נכון. בעיקרון, טביעת אצבע של התמונה שלך מאוחסנת בטלפון שלך, וכאשר אתה מקיש עליה, היא מושכת אותה מ-iCloud כדי שתוכל לצפות בה. אבל זה יכול...
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: הסתכלתי בטלפון שלי היום. אם הייתי מפעיל את ההגדרה הזו, הייתי חוסך 18 גיגה-בייט.
דוד אברבך: כן, זה הרבה.
שרה קינגסברי: זה הרבה, כן.
דוד אברבך: מספר שתיים זה סרטונים. סרטונים תופסים הכי הרבה. ולעתים קרובות, אנשים יצלמו סרטון, הוא יהיה באורך של דקה או שתיים, הם ישכחו שיש להם את זה, ואז הם נתקלים בבעיות אחסון, אז לך תבדוק את הסרטונים שלך כי הם תופסים הרבה יותר מֶרחָב.
שרה קינגסברי: נכון.
דוד אברבך: אין לנו השבוע זמן לתלונות וללמידה, אלא מאסיבי, מאסיבי התלונה של אפל היא שהם לא מאפשרים לך לאחסן סרטונים ותמונות בענן אבל לא על שלך מכשיר טלפון.
שרה קינגסברי: כן.
דונה קליבלנד: אני יודעת. זהו הנפילה של ספריית התמונות של iCloud.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: בעצם דיברתי היום עם בלוגר על, הוא רצה לכתוב מאמר על למה הוא עבר מ-iCloud, וזה התחיל בעניין התמונות והסרטונים כי אם אתה רוצה למחוק אותם מהטלפון שלך, אתה מוחק אותם גם מ-iCloud, ואז אין לך אותם בעוד שאם אתה משתמש בשירות ענן של צד שלישי, אין לך את זה נושא.
דוד אברבך: Google Photo.
דונה קליבלנד: דייוויד, האם היו לך עצות אחרות לאופטימיזציה של האחסון שלך?
דוד אברבך: לא, זהו.
דונה קליבלנד: זהו?
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אה, בסדר.
שרה קינגסברי: כמו כן, יש הגדרה ב-Apple Music שבה אתה יכול לבחור לייעל את אחסון המוזיקה שלך וכל מוזיקה שאין לך מאזין לו הרבה זמן, הוא יישאר בספריית המוזיקה שלך, אבל ההורדה לטלפון שלך תימחק כך שהיא לא תופסת אִחסוּן.
דונה קליבלנד: מדהים. אז אם אתה מייעל את האחסון שלך ואתה מגבה ל-iCloud, אתה מוכן עכשיו לעדכן ל-iOS 11. אז כל מה שאתה עושה בשביל זה הוא להיכנס להגדרות, כללי, ואז להקיש על עדכון תוכנה, ושם, תראה את iOS 11 כאופציה להתקנה ברגע שה-19 בספטמבר יתגלגל. ושם, אתה רק תצטרך לעבור תהליך של הפעלה מחדש של הטלפון שלך. פשוט עקוב אחר ההוראות שעל המסך. אני חושב שאתה צריך להיות מחובר לחשמל או בעל רמת סוללה מסוימת כדי לעשות זאת.
שרה קינגסברי: אתה צריך להיות מחובר ל-Wifi או ל-iTunes, ואז תצטרך להסכים לתנאי השירות, ואז זה יוריד את הדבר ואז זה יתקין. ובעיקר, אתה פשוט עוזב את זה בשקט ולא מתעסק עם זה בזמן שזה קורה.
דונה קליבלנד: נכון.
דוד אברבך: אבל זה קצת תהליך, אז אני כן ממליץ לעשות את זה כשיש לך קצת זמן להרוג. אל תעשה את זה כשאתה עומד לברוח לעבודה כי זה ממש מעצבן להגיע לחצי וצריך לעזוב ולהתנתק מ-Wifi ולהתחבר מחדש מאוחר יותר. זה פשוט טרחה. ודא שגם הטלפון שלך טעון.
שרה קינגסברי: דבר נחמד נוסף בביצוע העדכונים האלחוטיים הוא שאתה יכול להסכים לבצע את העדכון ולאחר מכן להגדיר אותו כך שהוא מחובר לחשמל ונעול באמצעות Wifi בזמן שאתה ישן. אבל תצטרך להזין את קוד הגישה שלך כשאתה מעדכן את התוכנה שלך, אז וודא שאתה יודע זאת.
דונה קליבלנד: ודא שאתה יודע את הסיסמה שלך. כן, זה דבר טוב לדעת. לכן ...
דוד אברבך: טיפ היום.
דונה קליבלנד: כן. זה באמת מידע מועיל, ובפודקאסט, אנחנו יכולים לתת לך קצת יותר הקשר וזה נחמד עבור הטיפים האלה של הדברים שאתה עלול להיתקל בהם בדרך. אם אתה עובר אל iphonelife.com/dailytips, אתה יכול להירשם לניוזלטר הטיפים היומיים שלנו. אנחנו גם נדריך אותך דרך עוד הרבה דברים כמו אם אתה מריץ את גרסת הבטא של iOS, איך לעבור לגרסה של iOS 11, כל מיני דברים כאלה. אז זה מסכם את הטיפ היומי שלנו. ממשיכים הלאה, אנחנו רוצים להיכנס למה שהודיעה אפל. אני יודע שכולכם רוצים לשמוע אותנו מפיצים את זה בשבילכם.
דיוויד אברבך: ממש מהר לפני שנכנס לזה, אנחנו יוצאים עם מדריך iOS 11 לתוכנית iPhone Life Insider...
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך:... אז זה מנוי הפרימיום שלנו. אתה מקבל מדריכי וידאו מעמיקים, אתה מקבל טיפים יומיים, אתה מקבל אוספים, אתה מקבל את שרה לכאן שתענה על כל השאלות שלך באייפון ו-iOS 11 [לא נשמע 00:14:55], אז עכשיו זה הזמן אם אתה נרשם לפודקאסט הזה במשך זמן מה, ודא שאתה הולך להירשם עכשיו כדי שתוכל לקבל את כל מה שאתה צריך לדעת על iOS 11, insider.iphonelife.com.
דונה קליבלנד: זה נחמד במיוחד כי אם אתה קצת חושש ללמוד את כל התכונות החדשות האלה, עם Insider, יש לנו את כל תוכן הווידאו בשבילך.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: אז אתה יכול לצפות, אתה יכול להיות במכשיר שלך ולצפות בנו, לעבור על כל הפיצ'רים החדשים בצורה ויזואלית, כדי שתוכל לעקוב, וזה עושה את זה ממש קל ומהיר.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: בסדר. בואו ניכנס להכרזה. הדבר הראשון שאפל הכריזה עליו היה Apple Watch Series 3 עם יכולות סלולריות. אני מרגישה ששרה לגמרי קראה לזה. היא הייתה אחת במשרד שאמרה לראשונה שזה עומד לקרות. אז אתה מתרגש?
שרה קינגסברי: לא ממש אכפת לי מהיכולת הסלולרית. התרגשתי כי הייתי כאילו, אני הולך לקבל את הסדרה 2 כי היא תהיה זולה יותר, אבל, כמובן, למעשה, אין יותר סדרה 2, יש רק סדרה 3 שהיא תוכל להשיג דגם סלולרי או לא סלולרי דֶגֶם. אני נרגש לקבל Apple Watch חדש. אין לי אפילו סדרה 1, יש לי את Apple Watch המקורי.
דונה קליבלנד: גם אני.
דיוויד אברבך: רגע, זה לא סדרה 1? זה סדרה אפס?
דונה קליבלנד: בשנה שעברה, כשאפל הוציאה את הסדרה 2, הם שדרגו את המעבד ב-Apple Watch המקורי, אז זה אותו דבר, אבל יש לו מעבד טוב יותר. אז מה היה טוב יותר בסדרה 2? אני לא זוכר.
שרה קינגסברי: זה מהיר יותר, ויש לו GPS.
דונה קליבלנד: ואני חושב שזה היה יותר עמיד למים או משהו אולי?
שרה קינגסברי: אתה יכול לשחות עם זה עכשיו.
דונה קליבלנד: אה.
שרה קינגסברי: אז רציתי את הסדרה 2, אבל למען האמת, Apple Watch המקורי הזה עדיין מדהים בתור גשש כושר, והוא עובד בצורה כל כך חלקה. הזכרתי את זה בשלושת הפודקאסטים האחרונים, אבל אני בודק מעקבי כושר, והם אינם ברי השוואה ל-Apple Watch כי הם מעקבי כושר, הם שעונים חכמים. אבל מבחינת חוסר התפר של השימוש ב-Apple Watch, זה מדהים.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: אף פעם אין לי בעיות קישוריות, ההתראות יפות. הכל בו פשוט הרבה יותר טוב רק כמעקב כושר וכשעון חכם, וזה המקור. אני כל כך מתרגש לשדרג...
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי:... ושהוא יהיה מהיר יותר ויהיה לו GPS ויוכל... ברגע ששעון OS 4 יוצא ב-19, אני יכול להחזיק רשימות השמעה מרובות ב-Apple Watch שלי, ואני יכול לבנות אימונים שיכולים... כי, אתם יודעים, אני לא יודע מה אתכם, אבל אני לא סתם רץ. אני אוהב לרוץ ולעשות יוגה. אפשר לבנות אימונים שמכילים יותר מפעילות אחת, ואני ממש מתרגש מכל ה...
דוד אברבך: שרה לא רק רצה, היא רצה ממש קשה.
שרה קינגסברי: אה כן.
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: בהשוואה אליך.
דוד אברבך: כן, זה נכון.
דונה קליבלנד:... חשבתי שאפל הזכירה שחיישן הדופק שנמצא ב-Apple Watch הוא מד הדופק הנפוץ ביותר בעולם כעת.
דוד אברבך: כן, זה מגניב.
דונה קליבלנד: היו להם חלק מהסטטיסטיקה שלהם. הם ארוזים מאוד בכוונה כדי לגרום לאפל להיראות טוב, אבל עדיין חשבתי שזה מעניין. כמו כן, אומר שזה השעון הפופולרי ביותר בעולם עכשיו או משהו? כן, אז Apple Watch Series 3 הוא $399, ההזמנה המוקדמת מתחילה ב-15 בספטמבר, והיא תהיה זמינה ב-22.
שרה קינגסברי: הלא סלולרי עולה 329 דולר.
דונה קליבלנד: ואותם תאריכי הזמנה מראש וזמינות. לכן-
שרה קינגסברי: האם אנחנו יכולים לדבר על מה שאפל לא דיברה עליו? הם לא דיברו על חיי הסוללה של Apple Watch. יש כל כך הרבה תכונות חדשות בשעון OS 4, ולמעשה כתבתי הסבר שאומר שאף אחד מאלה אינו שימושי אם חיי הסוללה לא משתפרים, אז אני די מודאג.
דוד אברבך: כן, והם לא הזכירו-
דונה קליבלנד: הם אפילו לא הזכירו את הסוללה, שהיא מאוד...
שרה קינגסברי: אני די מודאג מזה.
דונה קליבלנד:... תלונה נפוצה. הם גם לא דיברו על תוכניות הסלולר.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אני יודעת שזה לא באמת התחום שלהם כל כך כי זה מה שדיוויד הצביע עליו. זה ישתנה בהתאם לספק שלך, אבל זה עדיין סימן שאלה גדול אפילו לא לדעת מה אנחנו יכולים לצפות כאן.
דוד אברבך: הרשו לי לשאול אתכם את זה. האם אחד משניכם מתכנן להשיג את הגרסה הסלולרית? ברור, אנחנו עדיין לא יודעים את התמחור, אבל בהתחשב במה שאנחנו יודעים, האם אתה חושב שתעשה זאת או שאתה חושב שתשדרג בכלל?
שרה קינגסברי: אני משדרגת...
דוד אברבך: בסדר.
שרה קינגסברי:... אבל אני לא יודע... ממש לא החלטתי לגבי הגרסה הסלולרית. אני אצטרך לבדוק תוכניות. יש לי בני נוער בתוכנית שלי ולכן כבר יש לי הרבה נתונים שאני משלם עליהם. אני לא יודע אם... בשלב מסוים, אתה צריך להיות, "למה חשבון הטלפון הסלולרי שלי כל כך גבוה?" אני לא יודע.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: כן, בשבילי, אני מרגישה כמו הגרסה הסלולרית, יש לה כמה תכונות כושר כמו, אני חושבת שיש עוד תכונות דופק, יש... אני יודע, אבל זה עבור כל שעוני אפל.
שרה קינגסברי: נכון.
דונה קליבלנד: יש אפליקציית דופק משופרת. באמת, זה בשבילי זה הופך אותו ליותר שעון חכם. אתה יכול ללכת למקומות בלי האייפון שלך, אתה יכול לבצע שיחות, אתה יכול לקבל התראות, אתה יכול לנגן את כל ספריית Apple Music שלך.
שרה קינגסברי: נכון. אתה יכול להזרים מוזיקה.
דונה קליבלנד: כן, ישר מ-
שרה קינגסברי: ופודקאסטים, אני מניח.
דונה קליבלנד: כן, אז זה הופך אותו להרבה יותר מכשיר עצמאי. עכשיו, אני לא יודע עד כמה זה מושך אותי באופן אישי כי אמנם זה היה מה שהתלהבתי ממנו לראשונה מה-Apple Watch, אבל עכשיו אני מסתכל עליו הרבה יותר כמכשיר כושר בשבילי.
דונה קליבלנד: ה-Apple Watch ממש הצליח לגרום לי לרצות להתאמן, אבל האפליקציות של צד שלישי היו לאט, ומצאתי את עצמי לא בהכרח רוצה להיות מופגז על ידי כל תכונות הטלפון שלי, התראות ושיחות שלי שעון. אז לכן...
שרה קינגסברי: נכון. במיוחד ...
דונה קליבלנד:... אני לא חושב שהתכונות הסלולריות מרגשות אותי כל כך, למרות שלמעשה אני חושב שזה משנה כמעט את הפונקציה העיקרית של Apple Watch.
שרה קינגסברי: העניין הוא שהזמנים שאולי הייתי רוצה להיות בלי האייפון שלי יהיו כשאני מתאמנת, ואני לא רוצה שאנשים יתקשרו אליי או יססו לי. שמתי את הטלפון שלי על 'נא לא להפריע', אני מאוד נרגש ש-Watch OS 4 יאפשר זאת באופן אוטומטי כשאני אימון. אז אני לא, אני לא יודע. אתה עדיין לא יכול לקבל Apple Watch עצמאי לחלוטין מאייפון בגלל הדרך שבה הוא עובד עם ניהולו דרך הטלפון שלך. מה איתך?
דיוויד אברבך: ובכן, בעיני, אני אוהב לנהל את ההתראות ב-Apple Watch שלי, אז אני לא רואה בו בעיקר מכשיר כושר, אבל אני אוהב שהטלפון שלי בכיס, היכולת לבדוק את השעון ולראות התראה, להחליט אם אני מגיב או לא לֹא. אז אני מאוד אוהב את התכונה הזו, אבל אני לא מרגיש צורך שלא יהיה איתי אייפון. אני חושב שאם היה לי את זה, הייתי משתמש בו כי זה נחמד לפעמים לצאת בלילה ופשוט אין לי טלפון וסוג של להתנתק קצת אבל לא עד הסוף. וזה נחמד כשאתה מתאמן לא להביא את הטלפון שלך ועדיין יש לך גישה לכל מגוון המוזיקה שלך, אז אני כן מרוויח מזה, אבל באופן אישי, אני לא מוכן לשלם על זה תוספת. סביר להניח שהייתי מוכן לשלם את התוספת עבור הטלפון המשודרג, אבל זה הולך להיות כנראה $10 עד $15 דולר לחודש עבור הנתונים. לא אכפת לי מספיק. 90% מהמקרים, אני הולך להחזיק את האייפון שלי איתי, ואני מאוד שמח לא להשתמש בו. אני כן חושב, אני באותה סירה כמוך, שרה. יש לי את Apple Watch המקורי, אני מוכן לשדרוג. המעבד די איטי ב-Apple Watch שלי ביחס לחדש, אני אוהב את התכונה עמידה למים, אז כנראה אשדרג, אבל לא אשדרג לסלולר. אבל אני מבין אם מישהו רוצה את זה.
דונה קליבלנד: האם אתם תשדרגו לסדרה 1 או לסדרה 3, לא סלולרית?
דוד אברבך: ה-3. המעבד המהיר יותר ועמיד למים עושים הבדל גדול באמת.
שרה קינגסברי: ושבבי GPS.
דוד אברבך: כן, ושבב ה-GPS.
דונה קליבלנד: כן, אני חושבת שאני מסכימה איתך. למעשה אני יכול להישאר עם המקורי שלי עוד קצת. דבר נוסף שחשבתי עליו הוא שבעצם אני לא ממש אוהב ללבוש את ה-Apple Watch שלי בסופי שבוע כי אני לא מרגיש... בסך הכל, אני חושב שה-Apple Watch נראה בסדר, אבל אני לא מוצא אותו מסוגנן במיוחד. ולמעשה הייתי קצת מופתע שאפל הפנה את תשומת הלב לעובדה שהם, הם היו כאילו, אנחנו ממש נאבקים עם התאמת, איך אתה קורא, ה...
דוד אברבך: סלולר.
דונה קליבלנד:... כרטיס סים שם, ובסופו של דבר הם עשו כרטיס סים אלחוטי כי לא רצינו שזה ייראה כמו צמיד כלא או משהו. אני כאילו, זה כבר סוג של עושה את זה. אני לא יודע אם אתה רוצה להפנות את תשומת הלב לזה כי זה נראה קצת מגושם ומצחיק, אז אני לא יודע שהייתי רוצה... הזמן שבו הייתי רוצה סלולר בסופי שבוע כשאני בחוץ, אבל אני לא יודע שבכל מקרה אני רוצה ללבוש את ה-Apple Watch שלי.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: כן, אני לא תמיד עונדת את ה-Apple Watch שלי כשאני... אני מרגישה שאם את נוטה להתלבש בצורה יותר גברית, אז ה-Apple Watch מתאים לבגדים מתלבשים, אם יש לך את הלהקה הנכונה.
דונה קליבלנד: נכון, כן.
שרה קינגסברי: אבל אם יש לך סגנון יותר נשי, אז זה לא עובד עם הרבה בגדים.
דוד אברבך: אבל זה ממש פרקטי.
דונה קליבלנד: כן. רק עוד כמה סטטיסטיקות כאן. מעבד הליבה הכפולה בסדרה 3 מהיר יותר ב-70%, ה-Siri יכול לדבר עכשיו.
דונה קליבלנד: לפני כן היית משתמשת בתגובה של סירי שנכתבה על המסך שלך, ועכשיו היא יכולה להגיב לך, וזה גם יתרון וגם... אני לא יודע. זו יכולה להיות חרב פיפיות שם.
דונה קליבלנד: חסכונית ב-50% יותר בצריכת החשמל לחיבור ל-Bluetooth ו-Wi-Fi. אני לא יודע. אני עדיין סקרן איך זה ישפיע על הסוללה, כל הדברים הנוספים האלה שהסלולר מסדרה 3 יכול לעשות. אני קצת מודאג.
שרה קינגסברי: כן, אני מחייבת את... בכל פעם שאני עושה אימון, אני צריך לטעון את השעון שלי שוב. אני יכול לעקוב אחר אימון כושר ב-Apple Watch המקורי, אני לא יודע מה אורך חיי הסוללה בחדשים יותר, למשך שעתיים, ואז אני צריך להטעין.
דוד אברבך: ממ. וואו.
שרה קינגסברי: כן, זה רע.
דונה קליבלנד: אוקיי, אז הדבר הבא שאפל הכריזה על זה היה ה-4K Apple TV. התרגשתם מההודעה הזו?
דוד אברבך: אין לי טלוויזיית 4K, אז לא ממש אכפת לי.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: כן, אני לא ידועה כבעלת הטלוויזיה המפוארת ביותר, יש לי טלוויזיה בעלת מסך שטוח, ואני נרגשת לשלם 149 דולר עבור ה-Apple TV שאינו 4K.
דונה קליבלנד: כן, בעיני, זה אחד מהעדכונים האלה שלדעתי טוב שאפל עושה את זה. 4K יהיה בשלב מסוים בכל מקום, כנראה כשאנשים מעדכנים את המכשירים שלהם, כשמגיע הזמן לקנות טלוויזיה חדשה, עוד ועוד יותר אנשים יקנו טלוויזיות 4K, כל בתי הסרטים הגדולים מתחילים כעת להציע 4K, אבל זה עדיין איטי תהליך.
דונה קליבלנד: אז אני מרגישה כאילו, לעת עתה, אתה משלם עבור Apple TV חדש עבור משהו שלא הולך להוות יתרון מיידי עבור כל התוכן שאתה צופה בו.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אז הייתי רוצה לחכות כמה שנים לפני שאדאג לגבי זה.
דוד אברבך: כן, אני מסכים לחלוטין. אני חושב שזה אחד מאותם עדכונים שחיוניים לאפל כאסטרטגיה עסקית אבל הוא קצת יותר על הוכחה עתידית של Apple TV מאשר כרגע.
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
דיוויד אברבך: בגלל שזה בימים הראשונים, לרוב האנשים אין טלוויזיות 4K, רוב התוכן אינו ב-4K. אז זה לא מרגש במיוחד כרגע, אבל אנחנו מתקדמים בכיוון הזה, 4K אכן נראה הרבה יותר טוב. אז אני נרגש מהכיוון של התעשייה, אני שמח שאפל תומכת בזה ושאנחנו מתקדמים בכיוון הזה כתעשייה. אישית, לא אכפת לי במיוחד.
אם הייתי קונה אפל TV, אם לא היה לי אחד כזה, אולי הייתי שוקל לקנות את זה להוכחה עתידית קצת, כי אני כן חושב שבשנתיים הקרובות, רוב הדברים יתחילו להפוך ל-4K. אבל בהחלט אם יש לך את הגרסה העדכנית ביותר של Apple TV, אתה לא צריך לשדרג.
דיוויד אברבך: ואם אתה לא מישהו שכל כך אכפת לו, אתה לא מתכנן להיות אחד המאמצים המוקדמים ב-4K, אז אפילו אז אתה יכול פשוט לחסוך יותר כסף ולקנות אחד חדש.
דונה קליבלנד: כן. אז ל-Apple TV הזה יש 4K, גם HDR2, אז אפל הסבירה ש-4K זה הכל על מספר הפיקסלים, ו-HDR זה על איכות הפיקסלים. ההדגמות שהם נתנו, הם נראו די מדהימים.
שרה קינגסברי: אבל זה כמו-
דוד אברבך: כן, זה תמיד אירוני, אבל, כי הם נותנים שדים ואז אנחנו צופים בטלוויזיה שלנו, ובטלוויזיות שלנו לא ב-4K.
דוד אברבך: אז אנחנו פשוט צריכים לקבל את המילה שלהם.
דונה קליבלנד: כן, ואתה תוהה מה הם עשו כדי לנסות לפצות על זה כדי לראות את זה בצורה שנראית מגניבה. אבל כן, הם מתחילים ב-$149, השונות...
שרה קינגסברי: ה-$149 הוא ה-Apple TV שאינו 4K.
דונה קליבלנד: אה, בסדר. יש לי 179 ו-$199?
שרה קינגסברי: נכון, כי לדעתי 64 גיגה-בייט של אחסון ו-128 גיגה-בייט? אני לא זוכר [crosstalk 00:27:11].
דוד אברבך: זה נשמע נכון. הערת שוליים-
דונה קליבלנד: כן, אם אפל תשחרר טלוויזיה חכמה משלה שהיא 4K, הייתי מרגיש אחרת.
דוד אברבך: כן, כנראה. הערה צדדית, אם אתה קונה Apple TV, אני באמת לא חושב שאתה צריך את ה-128 גיגה. אני מישהו כשזה מגיע לטלפון הוא באמת תומך בהשגת מגבלת אחסון גבוהה יותר כדי שתוכל לשמור עליו יותר דברים, אתה לא צריך לנהל האחסון שלך, אבל כשזה מגיע ל-Apple TV, רוב התוכן מוזרם, לא מוריד, אז אני חושב שאתה בסדר גמור עם פחות אחסון ב-Apple TV שלך התקן.
דונה קליבלנד: אז סיקרנו עכשיו שאפל הכריזה על Apple Watch Series 3 חדש ועל Apple TV 4K. ובעוד דקה, נעבור איתך על מכשירי האייפון החדשים. אנחנו רוצים לקחת הפסקה מהירה ולספר לכם על הספונסר השני שלנו לפרק, Go Buddy.
דוד אברבך: אז הספונסר השני שלנו הוא גו באדי. אם אתם צופים בו, אני אחזיק אותו עכשיו, וזה מוצר ממש מגניב. בעיקרון, אם אתה מישהו שמשתמש ב-EarPods או AirPods של אפל, אתה עשוי לשים לב שהם לא תמיד נדבקים לאוזן שלך טוב במיוחד, במיוחד אם אתה משתמש בהם לאימון, משהו כזה. אז מה שהם עושים זה בעצם יש להם את לולאת הגומי המתכופפת שמתחברת ל-EarPods או AirPods שלך, ויש חבר EarPods עבור כל אחד, ומה שהוא עושה זה שהוא עוטף את האוזן שלך ומצמיד את ה-EarPod או ה-AirPod לראש שלך כך שתוכל להתאמן או אפילו אם אתה פשוט משתמש בו ברחבי העיר, הוא מתאים ומאובטח, הוא ממש נוח, הוא גומי גמיש כך שהוא מתאים לכל אחד רֹאשׁ. וזה באמת במחיר סביר. אני תמיד אומר את המחירים של הדברים ומטעה אותם. אני חושב שזה 9.99 דולר.
דונה קליבלנד: אני יודעת שזה מתחת ל-10 דולר.
דיוויד אברבך: מתחת ל-10 דולר.
דונה קליבלנד: כן. את זה אנחנו יכולים לומר בבטחה.
שרה קינגסברי: אני אוהבת שהם עובדים גם עם ה-EarPods וגם עם ה-AirPods.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: כי בהחלט היו לי זמנים שבהם נאלצתי להשתמש ב-EarPods שלי כדי להתאמן, והם לא נשארו לי טוב באוזן. וזה מרגש לדעת שאני יכול לגנוב את אלה ממך, דיוויד, ולא תהיה לי את הבעיה הזו יותר.
דוד אברבך:... אתה יכול. ובמיוחד, אם אתה מישהו שהולך לקבל את ה-AirPods, ועם ה-Apple Watch החדש, אתה יכול לסנכרן בתרגיל איתו.
דונה קליבלנד: נכון, נקודה טובה.
דיוויד אברבך: הייתה להם פרסומת ממש מגניבה שבה הבחור הזה הסתובב על הסקייטבורד שלו, ואני ישבתי שם וראיתי את זה כמו, "הבחור הזה צריך חבר לאוזן".
שרה קינגסברי: כן. באמת, נכון?
דוד אברבך: בחיים האמיתיים הם היו נופלים.
דונה קליבלנד: כן, אני יודעת. ועם AirPods, במיוחד, הם כמעט 200 $, כך שאם קנית אותם, אתה ממש לא רוצה לאבד אותם.
דוד אברבך: כן, ואתה רוצה להיות מסוגל להשתמש בהם בפעילות גופנית, אתה לא רוצה שהם יפלו לך מהאוזן. אז זהו פתרון נהדר עבור שני AirPods ו-EarPods.
שרה קינגסברי: בהחלט.
דונה קליבלנד: מדהים. אם אתה הולך אל iphonelife.com/podcast, יש לנו את הפוסט בבלוג שלנו לפרק של היום, ויהיו לנו קישורים לנותני החסות שלנו אם אתה מעוניין במוצרים האלה.
דונה קליבלנד: בסדר, אז עכשיו אנחנו רוצים להיכנס לאייפון 8, 8 פלוס ואייפון X. יש הרבה אייפון לכסות כאן.
דוד אברבך: כל כך מבלבל.
דונה קליבלנד: דבר אחד שלא הזכרתי בתחילת הפרק הוא שזהו שחרור האייפון ה-10 של אפל, וזו חלק מהסיבה שאנחנו רואים כל כך הרבה מוצרים חדשים. הרבה מהמומחים משערים כבר כמה שנים שאפל סוג של מחזיקים אותנו במונחים של תכונות חדשות ומרגשות. תמיד יש תכונות חדשות ומרגשות בכל אייפון חדש, אבל טעינה אלחוטית היא דוגמה לתכונה שנראה שאפל יכלה להוסיף לפני זמן מה.
דוד אברבך: לאנדרואיד היה את זה כנראה שנתיים או שלוש, לפחות.
דונה קליבלנד: אז זה הרגיש כאילו אפל התאפקה קצת, ואז הם באמת רצו לעשות סנסציה עם יום השנה ה-10 של האייפון, של סטיב ג'ובס שמשחרר את האייפון המקורי ובאמת עושה משהו כדי להנציח את זה וגם להראות שאפל עדיין מחזיקה mojo. וזה באמת הרגיש כאילו הם מסרו את ההכרזה הזו.
שרה קינגסברי: כן, כמו שאמרתי קודם, ידענו שהיתה דליפה גדולה, וידענו ממש עד השמות של הטלפונים...
דונה קליבלנד: אני יודעת.
שרה קינגסברי:... מה עומד להשתחרר. זה עדיין היה ממש מרגש לראות את ההכרזה.
דוד אברבך: כן. גם אני מרגיש...
דונה קליבלנד: כן, יש הרבה דברים חדשים.
דוד אברבך:... למרות, כמובן, אנחנו מעריצים גדולים של אפל, אנחנו נוטים לצפות באירועים האלה במעט ציניות, כי אפל כל כך מקפיצה דברים.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: השנה זה היה מרשים. אני חושב שכולנו קצת הורדנו את הציניות שלנו בשלב מסוים ופשוט התרשמנו מהטכנולוגיה המגניבה והחדשה.
שרה קינגסברי: נכון.
דונה קליבלנד: בהחלט. בהחלט יש טענה שחלק מהתכונות האלה, אתה יודע, הן לא תכונות חדשות לגמרי כמו אלחוטיות בטעינה, למכשירים אחרים יש את זה, אבל אם אתה בעניין של המערכת האקולוגית של אפל, זה באמת הגיוני להישאר בה רק בגלל שהחוויה היא כל כך גדול.
שרה קינגסברי: אני...
דונה קליבלנד: אז התכונות החדשות האלה שאתה יודע שהולכות להיעשות היטב, כי אפל נותנת לזה עדיפות, זה עדיין מרגש.
דוד אברבך: אה כן.
שרה קינגסברי: אני מתרגשת לגבי הטעינה האלחוטית, הם הראו משטח טעינה אלחוטי שאפשר לטעון את הטלפון שלך ואת ה-Apple Watch שלך וה-AirPods שלך ביחד.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: אני חושבת שזה ממש מגניב.
דוד אברבך: זה ממש מגניב.
שרה קינגסברי: ואז זה הופיע עם התראה שמראה לך את כל מה שנטען על המסך שלך בטלפון שלך.
דוד אברבך: אה-הא (בחיוב).
דונה קליבלנד: זה כל כך מגניב, כן.
דיוויד אברבך: ומה שהיה מגניב בזה במיוחד, הדוגמה שבה השתמשו, היא עבור CarPlay...
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: ממ-הממ (בחיוב).
דוד אברבך:... שבו אתה יכול פשוט "לעגן" את המכשיר שלך באופן אלחוטי, אתה פשוט שם אותו על משטח, והוא יסונכרן עם CarPlay, אז אתה לא צריך לשבת שם ולהחזיק כבל ברכב ולחבר אותו, וזה כזה טִרחָה.
שרה קינגסברי: אוף, כן.
דונה קליבלנד: אני יודעת, ואז גם להטעין אותו זה כל כך נחמד.
דוד אברבך: כן, בדיוק.
דונה קליבלנד: אז כדי לפרוץ קצת מה, אמרנו לכם שיש את המכשירים האלה אבל לא מה כלול בכל אחד מהם. האייפון 8 וה-8 פלוס הם יותר מהסוג שאתה מצפה מעדכון S.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: בדרך כלל, אלו היו ה-7S וה-7S Plus, אבל נראה שאפל אולי תוותר על מוסכמות השמות הזו, תודה לאל.
שרה קינגסברי: וזה בסדר.
דוד אברבך: כן. תודה לאל חוץ מזה שאני מבולבל ביסודיות שיש לי 8 ו-X, אבל זה בסדר.
דונה קליבלנד: כן, זה קצת מוזר. אז המכשירים האלה מגיעים בכסף, אפור חלל ובגימור זהב חדש שיש לו גוון קצת יותר חם מהרגיל, קצת, אתה יודע, המברשת.
שרה קינגסברי: אבל, למעשה, ה-iPhone X מגיע רק בצבע כסף ואפור חלל.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: כן, אין זהב ל-X. זה היה מעניין.
דונה קליבלנד: ה-8 וה-8 פלוס, יש להם גב זכוכית, ואין לי מושג למה אפל עשתה את זה. זה מיועד לטעינה אלחוטית.
דוד אברבך: לטעינה האלחוטית.
שרה קינגסברי: עבור הטעינה האלחוטית.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אז אני מניח שזה הגיוני, והם אכן אמרו משהו על איך הם נקטו בצעדים הנוספים האלה כדי לעשות את זה ממש חזק, אבל זה עדיין זכוכית. זה קצת ...
דוד אברבך: אני קצת סקפטי לגבי זה. כֵּן.
שרה קינגסברי: יהיה לי כיסוי ממש חזק כנראה של Otterbox בטלפון שלי עד שאראה עד כמה הטלפונים של אחרים עומדים בזה.
דוד אברבך: כן, כן.
דונה קליבלנד: הם קראו לזה הזכוכית הכי עמידה אי פעם, אבל זה...
שרה קינגסברי: זכוכית דוממת.
דוד אברבך: זה עדיין זכוכית.
דונה קליבלנד: זה לא אומר הרבה.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: ויש להם צג HD ברשתית, דו-גווני שהוא סוג של תכונת האיזון הלבן שיש לאייפד פרו.
שרה קינגסברי: אבל זה האייפון X.
דונה קליבלנד: לא, זה ה...
שרה קינגסברי: נכון? אה, זה ה...
דונה קליבלנד: כן, זה האייפון 8 ו-8 פלוס כרגע שאני עדיין מדבר עליהם.
שרה קינגסברי: אה, בסדר.
דונה קליבלנד: רמקולים חזקים ב-25%, החדש הזה, הם קוראים לו השבב הביוני, ה-A11, וזהו אותו שבב שנמצא באייפון X וב-8 ו-8 פלוס. לכולם יש את אותו שבב.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: לאייפון 8 פלוס יש, בנוסף למצב דיוקן, שאם אתה לא מכיר את זה כבר, לאייפון 7 פלוס יש כפול מיוחד תכונת מצלמה המאפשרת לך לצלם תמונות עומק שדה, כך שתוכל לצלם דיוקן יפה של מישהו, והיא מטשטשת את הרקע באמצעות תוכנה טריק. ועכשיו עם תאורת דיוקן, אתה יכול לזהות את נושא התמונה ולהשתמש באפקטי תאורה שונים, כך שאתה יכול...
שרה קינגסברי: נכון, זה סוג של...
דונה קליבלנד:... למלא צללים, להפוך אותו למחמיא יותר.
שרה קינגסברי: זה נועד לשכפל תאורת אולפן, תאורת מצלמה מקצועית.
דוד אברבך: ואני חושב שזה גם עובד טוב יותר כי אחד הדברים, אני אוהב את מצב הפורטרט שלי, אבל זה עובד נורא באור חלש, ואתה אדיב צריך לקבל בדיוק את התנאים הנכונים, המושלמים, אתה צריך להיות במרחק הנכון, ואתה צריך את האור הנכון ואז זה נראה גדול. אבל מה זה, הם רמזו שזה עובד טוב יותר באור נמוך, וזה עובד רק קצת יותר טוב בסך הכל.
דונה קליבלנד: כן, וגם מתחשק לי תאורת אולפן או סוג של שכפול שזה, כמו שרה אמרה, ממש נחמד כי כשאתה מצלם דיוקנאות של אנשים, סביר להניח שחשוב עד כמה התמונה מחמיאה.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: את יודעת? אנשים רוצים שיהיו תמונות שלהם שנראות נחמדות...
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד:... אז אם יש לך משהו עם חבורה של צללים על הפנים שלך, שיכול לגרום לך להיראות הרבה יותר מבוגרת, זה פשוט לא טוב. אז העובדה שהם עשו את הצעד הזה, סביר יותר שאצלם תמונות של חברים ובני משפחה במצב הזה, כי אני יודע שהם יהיו מרוצים יותר מהתוצאה.
שרה קינגסברי: נכון. למעשה הייתי מרוצה להפליא ממצב דיוקן. אני חושב שכבר דיברנו על זה שאני לא צלם מוכשר...
דונה קליבלנד: את מצלמת תמונות נהדרות, שרה.
שרה קינגסברי:... אבל מצב דיוקן באמת גורם לי להיראות כאילו אני יודע מה אני עושה ולכן אני נרגש להיראות אפילו טוב יותר.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: אחד הדברים שהתכוונתי לדבר עליהם בפודקאסט הזה עד שזה היה פודקאסט סופר-גודל לפני ההכרזה הייתה שלאחרונה הלכתי לחתונה וצילמתי המון תמונות והשתמשתי במצב דיוקן, והן יצאו כל כך נו.
דונה קליבלנד: באמת? מגניב.
דוד אברבך: זה באמת עושה הבדל גדול עד לנקודה שבה יש לי עוד חבר שמתחתן בקרוב, הוא כמו, "יש לי צלם, אבל אתה יכול גם פשוט לבוא לצלם?"
דונה קליבלנד: זו המחמאה הכי גדולה.
דוד אברבך: זה היה מגניב, אבל בכנות, זו הייתה המצלמה. צילמתי את כל אותן התמונות שכולם צילמו, פשוט הייתה לי מצלמה טובה יותר, אז זה היה מגניב.
דונה קליבלנד: זה מגניב.
שרה קינגסברי: זה נהדר.
דונה קליבלנד: אה, סליחה. כן, תאורת הפורטרט, זו תוספת חדשה שמקבלים משתמשי 8 פלוס, היא גם באייפון X, אבל אם אתה מקבל את האייפון 8, אין לך מצב דיוקן בכלל.
מציאות מוגברת, זה משהו שאפל באמת התמקדה בו כשהם פרסמו, במהלך WWDC ביוני, ומציאות מוגברת, באמת, אפל הוציאה את ARKit, וזה יותר עניין תוכנה שבו באפליקציות אתה יכול להעלות תמונות דיגיטליות בעולם האמיתי דרך המצלמה שלך נוף. אני לא יודע, זה כנראה תיאור נורא של מהי מציאות רבודה, אבל אתם יודעים, פוקימון גו, נכון, חבר'ה?
דוד אברבך: אף אחד לא יודע מה זה. זו תכונה חסרת תועלת לכאורה שאולי מישהו מצא לה שימוש מגניב, אבל לא מצאתי לה שימוש מגניב.
דונה קליבלנד: כן. ובכן, אז נראה שאפל ממש מתרגשת ממציאות רבודה.
דוד אברבך: מאוד נרגש, כן.
שרה קינגסברי: ובכן, יש כמה שימושי משחקים ממש מגניבים מעבר לפוקימון גו.
דונה קליבלנד: כן. הגיימרים שלנו במשרד נראו ממש נרגשים.
שרה קינגסברי: כן, מאוד נרגשת.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: אבל בכל מקרה, אז המצלמות החדשות באייפון 8 ו-8 פלוס מותאמות למציאות מוגברת, והשבב הביוני החדש מותאם גם למציאות מוגברת. אז דברים ייראו מגניבים יותר במציאות רבודה...
דוד אברבך: אה כן.
דונה קליבלנד:... אם יש לך אחד מהטלפונים החדשים. לכל הטלפונים יש טעינה אלחוטית, אז זה ממש מרגש. אתה לא צריך להשיג את ה-iPhone X כדי לקבל את זה, ובאופן מפתיע, אפל לא משתמשת במערכת קניינית, אז אם יש לך בעצם כבר מטען אלחוטי מוסמך, זה אמור לעבוד.
דוד אברבך: כן, וזה ממש מרגש.
שרה קינגסברי: ואם אתה בחוץ והמקום שבו אתה נמצא מציע במקרה טעינה אלחוטית, אתה יכול להשתמש בו.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי: זה מאוד שימושי גם כן.
דוד אברבך: זה ממש מגניב.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: עוד דבר מגניב אבל ממש בסיסי הוא שהם העלו את הדגם הבסיסי ל-64 גיגה-בייט.
דונה קליבלנד: זה ממש נחמד.
דוד אברבך: אבל הם כן העלו את המחיר של הדגם הבסיסי, אז פשרות.
דונה קליבלנד: כן, אבל בהשוואה לאייפון X, אתה עדיין מרגיש שאתה מקבל עסקה טובה, אני מניח.
דונה קליבלנד: יש לי את האייפון 8 החל מ-$699.
David Averbach: הדגם הבסיסי ל-32 גיגה לאייפון 7, אני די בטוח שהוא היה 649 דולר.
דונה קליבלנד: אה, זה נכון. האייפון 8 פלוס מתחיל ב-$799, אז זה פחות או יותר סיכום של האייפון 8 וה-8 פלוס. הזמנה מוקדמת תתחיל ב-15 בספטמבר, ואז תוכל להתחיל לקנות את המכשיר ב-22.
דוד אברבך: בוא נדבר על ה-X.
דונה קליבלנד: בוא נדבר על ה-X. בסדר, חבר'ה. מי רוצה להתחיל?
דוד אברבך: ובכן, על לדבר על ה-X?
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: ובכן, הדבר הגדול ביותר, כמובן, אם המסך. זה תצוגה מקצה לקצה, אז זה אומר שאין לך כפתור בית, וזה גם אומר שאין לך שום מסגרת או מסך שחור...
שרה קינגסברי: נכון, ובכן, יש...
דוד אברבך:... מלמעלה למטה.
שרה קינגסברי:... קטן קטנטן...
דוד אברבך: קצת עבור החיישנים.
שרה קינגסברי: כן, בראש. אני לא זוכר איך הם קראו לזה, אבל כן, זה מרשים.
דוד אברבך: וזו תצוגת OLED. עשיתי מחקר קטן כי נתתי לכם הסבר כל כך מדעי בפעם הקודמת. חשבתי שאני נכנסת ופותחת בעצמי כדי לתת לך קצת יותר הסבר מדעי.
דונה קליבלנד: בוא נשמע את זה.
דוד אברבך: הייתי די קרוב בפעם הקודמת. בעיקרון, LED הוא סוג של אור שהם משתמשים בו בתצוגה, והוא קצת גדול מדי כדי להדליק פיקסלים בודדים. אז מה שהוא עושה זה שזו תאורה אחורית, ואז יש לך פיקסלים לפניה שמציגים את הצבע. OLED הוא קטן יותר, דק יותר, גמיש יותר, אז מה שהוא עושה, מכיוון שהוא קטן יותר, אתה יכול לקבל אור בודד לכל פיקסל. וזה לא נשמע כמו עסקה גדולה, אבל זה באמת עניין גדול. זה מאפשר לך לקבל צבעים חיים יותר, וזה גם אומר שכאשר יש לך פיקסל שאמור להיות שחור, זה שחור אמיתי. אז במקום שיהיה... מה שבסופו של דבר קיבלת עם LED, יש לך את הפיקסל שמציג שחור, אבל מאחורי התאורה האחורית שלמעשה זולגת דרך קצת וכך לא יהיה לך את אותו טווח צבעים, אותו ניגודיות צבעים וכך לא יהיו לך צבעים טובים כל כך. היתרון העיקרי הנוסף של OLED הוא שהוא דורש פחות סוללה, אז זה...
דונה קליבלנד: זה מעניין אותי.
דוד אברבך:... חלק מהסיבה שהם עושים זאת היא שהם מסוגלים לקבל צבע טוב יותר ולצרוך פחות סוללה. החיסרון, בעיקר, שזה ממש יקר. מה ששמעתי הוא שמבחינת ייצור, מסכי ה-LED שבהם השתמשה אפל היו בערך, הם משלמים לסמסונג כ-50 דולר. הם משלמים לסמסונג כמו $120, $130 עבור צגי OLED אלה. כל כך יקר יותר וזו הסיבה, כמובן, אנחנו משלמים יותר עבור הטלפון, במיוחד כשחושבים אם אפל משלמת 120 דולר עבור זה, אז הם צריכים לעשות את הסימון שלהם ואז Verizon עושה את הסימון שלהם, אז אתה משלם $400, $500 רק על המטופש הזה לְהַצִיג.
דונה קליבלנד: נכון.
דוד אברבך: אבל זה ההבדל. וחשוב להקדיש לזה קצת זמן כי זה באמת ההבדל העיקרי בין ה-X ל-8 הוא התצוגה. עם זאת, הדבר השני שהופך את התצוגה הזו לכל כך מגניבה, כי היא מקצה לקצה, מה שאתה מסוגל לעשות, היינו פשוט כשמסתכלים על זה, יש פחות או יותר את מקדם הצורה של אייפון 8, אז זה מקדם צורה קטן יותר עם גודל האייפון 8 פלוס מָסָך.
דונה קליבלנד: או אפילו יותר גדול.
שרה קינגסברי: זה מה ש... כֵּן.
דוד אברבך: או אפילו יותר גדול.
שרה קינגסברי: זה מסך בגודל 4.8 אינץ'.
דונה קליבלנד: 5.8, נכון?
שרה קינגסברי: כן, סליחה. מסך 5.8 אינץ', דגם הפלוס הוא 5.5 אינץ', אבל זה בערך בגודל של ה-8, ה...
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אני יודעת. אני לגמרי...
דוד אברבך: זה כמעט באותו גודל.
דונה קליבלנד: אפל לא, ממה שיכולתי לראות, באמת הדגישה שכל כך הרבה במהלך ההכרזה...
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד:... אז עד שתתחיל להתנסות בזה, אתה לא באמת מבין את זה, אבל אני כל כך שמח שהקדשנו קצת זמן לבחון את המפרט של זה כי אני אוהב את האייפון 7 פלוס שלי, אבל זה לא מנוהל לפעמים, במיוחד, שימוש באייפון 7 פלוס עם סרט זרוע לאימון, זה עָצוּם.
שרה קינגסברי: אני יודעת, זה מגוחך.
דונה קליבלנד: אבל אני אוהבת את המסך.
שרה קינגסברי: ובדיוק נפטרתי מרצועת הזרוע הקטנה שלי.
דונה קליבלנד: אתה חייב לבקש את זה בחזרה. כן, אז להיות מסוגל לקבל את התצוגה שבה זה מושך לצפות בסרטים וכל זה אבל להיות בעל הצורה של ה-8, אני מרגיש שזה עניין ענק.
שרה קינגסברי: כן.
דיוויד אברבך: הרבה אנשים לא רצו את ה-7 פלוס בגלל גורם הצורה הגדול יותר, אבל המצלמה יוצאת דופן. זה באמת ...
דונה קליבלנד: בגלל זה שדרגתי.
דוד אברבך:... מרשימים.
שרה קינגסברי: כן.
דוד אברבך: אז יש גורם צורה קטן יותר לא רק עם אותו גודל מסך או קצת גדול יותר כמו ה-7 פלוס אבל גם עם שתי המצלמות, אתה, במידה מסוימת, מקבל את הטוב משתיהן עולמות.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: ואני זה שלוקח את הצד שאתה לא צריך לעדכן, אנחנו עומדים לעשות דיון על זה, אז אני כבר מערער את הטיעון שלי, אבל...
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך:... זה הטיעון למה זה כל כך מגניב. זה ממש מגניב.
דונה קליבלנד: אוקיי, אז עוד משהו. מה עם Face ID?
דוד אברבך: הו, נקודה טובה.
שרה קינגסברי: כן. לכן-
דוד אברבך: אז אין כפתור. קדימה, שרה.
שרה קינגסברי: אין כפתור בית כי התצוגה תופסת את כל העניין, ומעוניינות לקבל איזה כפתור בית מוזר על המסך, הם הוסיפו כמה מפונקציות כפתור הבית ללחצן השינה/התעוררות כמו הפעלת Siri ו- Apple Pay, ואז שאר זה יהיה, במקום Touch ID, יהיה לך Face ID, כלומר, אני לא יודע מה כל אלה מתכוון. אני אפילו לא יודע אם אפל יודעת למה הם מתכוונים, אבל יהיה מנוע עצבי על שבב ה-A11 הביוני שלנו שיוכל לזהות את הפנים שלך בחושך. כפי שהם ציינו, אם יש לך תאום מרושע, אולי תרצה פשוט להשתמש באמת...
דוד אברבך: סיסמה טובה.
שרה קינגסברי:... קוד סיסמה טוב במקום זאת. ואתה תוכל, בדיוק כמו ה-Touch ID, לזה תהיה תמיכה של צד שלישי.
דונה קליבלנד: החברים הכי טובים שלי הם תאומים, אז אני כל כך סקרן לראות...
דוד אברבך: כן, אני רוצה לבדוק את זה.
דונה קליבלנד:... איך זה יעבוד איתם.
דוד אברבך: אני רוצה לבדוק את זה.
דונה קליבלנד: גם הם תאומים זהים, אז כן. סליחה, שרה. תמשיך הלאה.
שרה קינגסברי: אין לי בעיה להבדיל ביניהם. רק אומר. ואם אני יכול, אז אני בטוח ש-Face ID יכול.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: ואז זה גם ישנה את האופן שבו אתה, מכיוון שאין כפתור בית, אתה מחליק למעלה כדי לעבור לדף הבית, בין אם ממסך הנעילה או מתוך אפליקציה. מרכז הבקרה, כעת תחלק מטה, כך שהוא ישנה את אופן השימוש בטלפון שלך בדרכים אלו. אבל אני חושב שזה באמת שווה את זה כדי שיהיה לך מסך 5.8 אינץ' בטלפון קטן יותר. זה מרגש.
דונה קליבלנד: כן. אני מסכים.
דוד אברבך: אחד הדברים שחשבתי שהם מעניינים ואהבתי הוא שציפיתי שיהיה להם כפתור בית דיגיטלי. ציפיתי שיהיה להם כפתור בית שתלחץ עליו, למרות שזה לא היה כפתור פיזי, אבל במקום זאת, הם החליפו את הפונקציונליות במחוות שונות, וחשבתי שזו דרך טובה לעשות זאת ללכת. אני אוהב את זה. זה הרגיש הרבה יותר טבעי לראות מישהו מנווט בטלפון ולהעמיד פנים שיש כפתור בתחתית הטלפון שלך כשאין.
דונה קליבלנד: כן. רגע...
שרה קינגסברי: כן, חשבתי שזה מעניין, כן.
דונה קליבלנד:... מה היו המחוות
דוד אברבך: כדי לעבור על כפתור הבית, אני חושב שאתה מחליק למטה, כדי לבצע ריבוי משימות, מחליקים מלמטה.
דונה קליבלנד: נכון, כן.
דוד אברבך: לא ממש עטפתי את ראשי סביב זה, אבל יש הרבה מחוות שונות שהיית משתמש בהן במקום מה שהיה פעם השימוש בכפתור הבית.
דונה קליבלנד: נכון. ימין. עכשיו אני נזכר בזה.
שרה קינגסברי: יש עוד דבר אחד שאני רוצה לדבר עליו. זו המצלמה, מצב דיוקן הסלפי.
דונה קליבלנד: זה היה גורם המכירה הגדול השני, ה...
שרה קינגסברי: במצב דיוקן זה, אתה צריך להיות במרחק מסוים מהנושא שלך, מה שאומר שאתה צריך להיות משהו כמו שמונה רגל.
דונה קליבלנד: שמונה מטרים משם, כן.
שרה קינגסברי: אז ברור שבעבר, זה לא עבד עבור סלפי, אבל עכשיו, הם אפשרו לצלם תמונות סלפי במצב דיוקן, ויש לך את אותה שליטה על אפקטי האור שאתה עושה, שעליהם דיברנו קודם...
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
שרה קינגסברי:... אז אתה באמת יכול לצלם כמה תמונות סלפי חשובות לך, ה-iPhone X הולך לשפר את משחק הסלפי שלך בצורה שלא דמיינת קודם לכן. כמו כן, יש משהו מזעזע ומפחיד עם אימוג'י הסלפי המונפשים האלה.
דוד אברבך: אה כן. הם מדהימים.
שרה קינגסברי: אבל אני מרגישה כמו...
דונה קליבלנד: לאפל יש תקופת שיא עם אלה.
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: אני לא מבינה. אולי הם נשארו ערים מאוחר יותר ועבדו על הטלפונים האלה, והם העלו את הרעיונות האלה והם נראים כמו רעיון טוב בשלוש לפנות בוקר, אבל זה היה מפחיד.
דוד אברבך: למעשה, באמת, באמת חשבתי שזה מדהים.
דונה קליבלנד: אז אתה תשתמש בזה.
שרה קינגסברי: אני יכולה לומר שדיוויד ישלח לי את אלה.
דוד אברבך: אה כן.
שרה קינגסברי: אה, בסדר. תודה, דיוויד.
דונה קליבלנד: אז אתה משתמש במצלמת הסלפי ובעצם אומר מה שאתה רוצה להגיד או עושה את הפרצוף שאתה רוצה לעשות או להקליט סרטון או לצלם תמונה ולבחור איזה יצור קטן ומוזר אתה רוצה להיות, בין אם זה היה גור ...
שרה קינגסברי: אני מרגישה שדונה בצד שלי.
דוד אברבך: כן. כולם היו אימוג'ים שונים, אז היה לך כלב, היה לך...
שרה קינגסברי: חד קרן?
דוד אברבך:... חד קרן, שהיה מדהים, קוף.
דונה קליבלנד: אחד מהכותבים שלנו כאן היה כמו, "מעתה ואילך, אני אדבר רק באימוג'י קקי." אז זה בעצם גורם לדמות הקטנה הזו לחקות את הבעות הפנים שאתה אומר ו-
דוד אברבך: כן, זה בהחלט היה טיפשי...
דונה קליבלנד: זה מצחיק.
דוד אברבך:... אבל זה היה כיף.
דיוויד אברבך: חשבתי שזה בצד הנכון של הכיף בניגוד להרבה מתכונות ההודעות מהשנה שעברה.
שרה קינגסברי: כמו קצב הלב, כשהם אומרים, "ואז אתה יכול לשלוח את הדופק שלך למישהו", וזה כמו, "זה מפחיד".
דוד אברבך: לעולם לא תשתמש בזה.
דונה קליבלנד: כן. בסדר, אז אלה, באמת, עכשיו אתם יודעים מה יש לאייפון 8 ו-8 פלוס להציע ולאייפון X.
דוד אברבך: עשר.
דונה קליבלנד: סליחה, עשר. זה פשוט נראה כמו X.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אז עכשיו אנחנו מוכנים להיכנס לדיון שלנו. אנחנו מנהלים את הדיון השנתי שלנו, וזה קודם כל רצינו לדבר על הנחת היסוד קצת בגלל זה עניין צר שאנחנו מתלבטים עליו, ואולי אתה בוחן אפשרויות אחרות מחוץ למה שאנחנו פִּתגָם.
הוויכוח הוא האם אם אתם מתכננים לשדרג, האם כדאי לכם לקבל את האייפון 8 או 8 פלוס או שצריך לשלם את הכסף הנוסף הזה ולקבל את האייפון X? עכשיו, אולי אתה לא שוקל אף אחד מאלה, אולי אתה רוצה להשיג את האייפון 7, אז לפני שהתחלנו, רצינו להתייחס לזה קצת ולעזור לך אם אתה מנסה להחליט גם בין 7 או 7 ועוד.
שרה קינגסברי: אתה מתכוון...
דונה קליבלנד: לדיוויד אני יודע שיש כמה מחשבות.
שרה קינגסברי:... להישאר עם ה-7 או לעדכן ל-8?
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: או שאולי יש לך 6. כֵּן.
דוד אברבך: או שיש אנשים שנמצאים ב-6 ואולי רוצים לקנות 7...
שרה קינגסברי: נכון. זה נכון.
דוד אברבך:... אז ממש מהר, בואו נסכם הכל כאן. וחלק מהסיבה שאנחנו מנסים לצמצם את המסגרת של הדיון הזה היא שההרכב של אפל נהיה קצת מבלבל. יש הרבה מכשירים שונים. אז הנה מה שיש לנו. יש לנו את האייפון 7 וה-7 פלוס עדיין מוצעים באיזה מחיר? תעזור לי כאן.
דונה קליבלנד: אה, אני לא יודעת. נצטרך לחפש באינטרנט.
דיוויד אברבך: אני רוצה לומר שהם מוצעים ב-$600 או 649$, משהו כזה. כאילו זול במאה דולר מה-8.
דונה קליבלנד: כן, אני חושבת שזה נכון. אנחנו יכולים לתקן את זה [crosstalk 00:49:18] את הערות הפודקאסט.
דוד אברבך: נצטרך לבדוק שוב.
דונה קליבלנד: זה יהיה זול יותר.
דוד אברבך: רק הערה צדדית, אנחנו עושים את הפודקאסט הזה חצי שעה אחרי ההכרזה, אז אנחנו עדיין קצת עוטפים את כל זה גם.
דונה קליבלנד: כן.
דיוויד אברבך: אז אתה יכול להשיג את האייפון 7 ו-7 פלוס בזול יותר, אתה יכול להשיג את האייפון 8 ו-8 פלוס עבור, אני חושב שזה על-
דונה קליבלנד: 699 דולר היה המחיר ההתחלתי ב-8.
דוד אברבך: בסדר.
דונה קליבלנד: 799 דולר הוא המחיר ההתחלתי ב-8 Plus.
דוד אברבך: בסדר. וההבדל בין ה-7 ל-8 הוא של-8 יש את הגב האלחוטי, אז אתה יכול לקבל, סליחה, יש לו את הגב הזכוכית שמאפשר החלפה אלחוטית, בעל מעבד מהיר יותר. אני חושב שהם עשו שדרוג קל למצלמה, אבל שום דבר לא מאוד משמעותי. עוד משהו? אלה הם מה שנראה כשדרוגים הגדולים ביותר.
שרה קינגסברי: כן.
דונה קליבלנד: אני חושבת שאלו היו, כן, המעבד הטוב יותר.
דוד אברבך: מעבד טוב יותר...
דונה קליבלנד: מציאות טובה יותר ומוכנה יותר...
דוד אברבך:... טעינה אלחוטית.
דונה קליבלנד:... אם אתה בעניין של גיימינג.
דוד אברבך: כן. אז זה ההבדל. ההבדל בין ה-8 ל-8 פלוס, כי זה משהו שאנשים מתבלבלים לגבי כל אחד שנה, ה-8 Plus גדול יותר, יש לו שתי מצלמות, אז יש לו מסך גדול יותר, יש לו שתי מצלמות על חזור. שתי המצלמות מאחור מצטלמות הרבה יותר טוב כמו שאמרנו. ויש לך מסך גדול יותר, אבל זה גורם צורה גדול יותר, והוא עולה 100 דולר נוספים.
דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).
David Averbach: לבסוף, יש לנו את האייפון X שיש לו אותו גורם צורה כמו האייפון 8. אז זה אומר שהוא קטן יותר, אבל יש לו את המצלמה היפה יותר, יש לו את התצוגה המלאה מקצה לקצה, יש לו-
דונה קליבלנד: בעלת התצוגה הגדולה ביותר מכל מכשירי האייפון.
דוד אברבך: כן. יש לו תצוגה הרבה יותר טובה מכיוון שהוא OLED, ויש לו את גב הזכוכית.
דונה קליבלנד: כן. זה סיכום די טוב.
דוד אברבך: בסדר.
דונה קליבלנד: אז אם לא אכפת לך מטעינה אלחוטית, אתה עדיין לא מטורף על מציאות רבודה או פשוט לא צריך את העיבודים הטובים ביותר שאפשר, ולא אכפת לך מתמונות סלפי דיוקן או דיוקן כללי מצב-
שרה קינגסברי: כן, אתה לא יכול לעשות את אלה עם, אם אנחנו מדברים על אם אתה צריך לשדרג רק ל-7 ולחסוך קצת כסף או ל-8, אין מצב סלפי דיוקן ב-8 ו-8 Plus בכל מקרה.
דונה קליבלנד: כן.
דיוויד אברבך: לדעתי, יש טענה די משכנעת אם אתה לא הולך ל-X כדי להישאר עם ה-7 שלך. זה טלפון די דומה. עכשיו, כל שנה, יש לנו את הוויכוחים האלה, ובכל שנה אני מעלה את הטענה שהדבר הכי חשוב וזוכה לפחות תשומת לב הוא המעבד. הפיכת הטלפון שלך למהיר יותר באמת משפרת את חייך במאה דרכים שונות, מאה פעמים ביום. אז זה גורם, זה חשוב, יש לו מעבד הרבה יותר מהיר, אבל עם זאת, ה-7, 7 Plus הם טלפונים נהדרים. יש להם כבר מעבדים מהירים לחלוטין, אז יש סיבה להיצמד לזה. אני רוצה להכיר בזה מראש כי חשוב לדבר על זה.
דונה קליבלנד: כן.
שרה קינגסברי: כן, ואני משתמשת בגרסת הבטא של iOS 11 ב-7 Plus שלי...
דוד אברבך: וזה עובד בסדר?
שרה קינגסברי:... וזה הולך ממש טוב, כן.
דוד אברבך: נהדר.
דונה קליבלנד: כן, זה עוזר להקדים את זה שה-7 הוא עדיין אופציה מצוינת, אבל עכשיו בואו נקפוץ לדיון שלנו.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: אז שרה לוקחת את הצד של הוויכוח, היא הייתה רוצה לקנות את האייפון X. היא חושבת שזו ההחלטה הנכונה. דיוויד כאן הולך להעלות את הטיעון מדוע אתה לא צריך לעדכן ל-X ואתה צריך ללכת על 8 או 8 פלוס. במשרד הזה כולנו מקבלים את האייפון X, כנראה, אז...
דוד אברבך: נא לא לשלוח לנו מיילים. מדי שנה אנו מקבלים מיילים מאנשים שחושבים, "איך יכול להיות שלא קיבלת את הטלפון האחרון?"
שרה קינגסברי: אתם אמורים להיות מומחים כאן.
דוד אברבך: אתה אמור לכתוב על זה. אנחנו הולכים לקבל את הטלפונים העדכניים ביותר.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: אנחנו מדברים בשביל כולכם, למה כדאי לכם לשדרג. וגם רציתי... אנחנו גם מקבלים מיילים זועמים של "למה לא להמליץ על הטלפון הטוב ביותר?" האייפון X הוא הטלפון הטוב ביותר, אבל האם הוא-
דונה קליבלנד: אם אתה לא צריך את התכונות האלה...
דוד אברבך: כן, האם זה נכון בשבילך זו השיחה, וזה תלוי באורח החיים שלך, זה תלוי בתקציב שלך, אז בגלל זה אנחנו הולך לקיים את הדיון הזה, אבל אל תשלח לנו מיילים זועמים או תשלח לנו מיילים זועמים, אבל אל תכעס על זה שאנחנו לא מקבלים את הטלפונים, תודה.
דונה קליבלנד: כן, אז קצת פרקנו את זה כבר קצת, אבל שרה, מה ה-iPhone X מביא לך שגורם לך להשקיע את הכסף הנוסף הזה?
שרה קינגסברי: המסך הגדול ביותר האפשרי עם גודל קטן יותר ותמונות סלפי טובות בהרבה. כלומר, איכות המסך.
דונה קליבלנד: מה הייתה התכונה של האייפון X שהכי התרגשת ממנה? האם היה דבר אחד שגרם לך לומר, "היי, אני רוצה את זה"?
שרה קינגסברי: באמת, אני חושבת שזה המסך. זה גדול יותר, האיכות הרבה יותר טובה, אבל גודל הטלפון קטן יותר. זה פשוט, אני מתכוון, זה דבר ענק. הסלפי נהדר, אבל להרבה אנשים לא אכפת מסלפי.
דונה קליבלנד: אתה?
שרה קינגסברי: כן. אכפת לי מאוד מסלפי, אבל אני מנסה להכיר בכך שלא כולם עושים זאת.
דוד אברבך: אני כן חושב, רק כדי לעשות את הטענה לסלפי, למרות שאני בצד השני של הדיון הזה, כשאתה בחופשה ואתה רוצה תצלם ואין לך אף אחד בסביבה ואתה והחבר שלך נמצאים מול פסל נחמד או נוף יפה, זה פורמט נחמד לצלם תמונה. במילים אחרות, סלפי, אנחנו מדברים על סלפי הרבה, זה סוג של מה שמתבגרים שולחים אחד לשני, אבל אני חושב שרוב האנשים מצלמים סלפי בימינו, אפילו אנשים שהם לא נערות מתבגרות.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: אתה יודע למה אני מתכוון?
דונה קליבלנד: לגמרי.
שרה קינגסברי: כן, אני מרגישה ששנאות סלפי באופן לא הוגן.
דוד אברבך: כן. ובכן, בערך, אבל יש להם ערך.
שרה קינגסברי: הם כן. אני לא יודע. אני במערכת יחסים למרחקים ארוכים ולכן אני יכול פשוט לצלם את עצמי עם ארוחת הערב שלי ולהיות כמו, "היי, זה מה שאני עושה עכשיו עם היום שלי."
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: כן, [crosstalk 00:55:06].
דוד אברבך: יש להם ערך. יש להם ערך.
דונה קליבלנד: אז, דיוויד, מהי, עבורך, הסיבה העיקרית שלך לטענה שה-8 או 8 פלוס בסדר גמור ואתה לא צריך לקבל את ה-X?
דוד אברבך: כסף. כמו שאמרתי, בואו נקרא לזה מה שזה. ה-X הוא הטלפון הטוב יותר, אף אחד לא יתווכח שה-8 הוא טלפון טוב יותר, אבל שרה סיכמה את זה היטב. היתרון של ה-X הוא מסך נחמד, ואם אתה מישהו שצופה בהרבה סרטים, זה נהדר. אם אתה מישהו שמאוד מעריך ניגודיות צבע בתמונות, זה נהדר. אבל אני חושב שהמסך באייפון 8 בסדר גמור. אז אם לא אכפת לכם במיוחד לקבל את המסך העדכני והטוב ביותר, זה הרבה כסף לבזבז.
דונה קליבלנד: אז גם לאייפון 8 וגם לאייפון 8 פלוס וגם לאייפון X יש טעינה אלחוטית. אם זה לא היה המקרה, אולי היינו מנהלים שיחה אחרת עכשיו. דוד, כמה החלטת רכישה לדעתך היא עבור אנשים?
דוד אברבך: אתה יודע, יש לי הרגשה שרוב האנשים לא בהכרח ירכשו בגלל זה, אבל בגלל זה אמר, אני חושב שזה באמת תכונה מרגשת, וזו תכונה שהולכת להיות מרגשת יותר ויותר. זְמַן. כי מה שהטעינה האלחוטית עושה זה שהיא מאפשרת פתרון אוניברסלי שהוא הפתרון הכי נוח. אז כרגע, למשל, אם אתה בבית מלון, אין להם שום דבר עם כבל הבהרה בנוי מכיוון שלחלק מהאנשים יש אנדרואיד, לחלק מהאנשים יש אייפונים ולכן אין לך אוניברסלי פִּתָרוֹן. זה מאפשר פתרון אוניברסלי בשדות תעופה, בבתי מלון, בכל מקום שאתה הולך, בנוסף, זה הפתרון הכי נוח. אז כשאתה במכונית שלך, אתה לא צריך להתעסק עם הכבל. אם אתה בבית ויש לך אייפד, יש לך אייפון, יש לך טאבלט אנדרואיד, יש לך קינדל, אם מתקדמים, הכל הופך לטעינה אלחוטית, אתה יכול לטעון את כולם באותו אופן משטח טעינה.
דונה קליבלנד: אני די נרגש מזה.
דוד אברבך: כן, אני חושב שזה יהיה נהדר. אני חושב שלרוב האנשים לא אכפת במיוחד מכבל הטעינה. אני חושב שאם שאלת אותי אם אני מוכן לשלם 150 דולר נוספים עבור התכונה הזו היום, אני לא יודע שכל כך אכפת לי.
שרה קינגסברי: אני שומעת הרבה מהקוראים שלנו שזה...
דוד אברבך: באמת?
שרה קינגסברי:... תכונה שהם באמת רוצים.
דוד אברבך: בסדר.
שרה קינגסברי: כן.
דוד אברבך: זאת אומרת, זה בהחלט מגניב, אני בהחלט מתרגש מזה. אני לא יודע אם זו תהיה החלטת רכישה או לא, נראה.
שרה קינגסברי: כן. זו לא החלטת רכישה כשמדובר אם אתה צריך לקנות את אחד מ-8 הדגמים או שאתה צריך לקנות את האייפון X כי לשניהם יש את זה.
דוד אברבך: לשניהם יש את זה, וזה נחמד.
דונה קליבלנד: אוקיי, אז אחד הדברים הכי גדולים ששמעתי אתכם אומרים הוא שהאייפון X עולה יותר. דיוויד אומר שזו הסיבה הכי גדולה שלא כדאי לקנות את האייפון X למרות שזה המכשיר הכי טוב.
דונה קליבלנד: איך היית מתמודד עם זה, שרה?
שרה קינגסברי: כי זה המכשיר הכי טוב, וזה שווה את זה. המסך, אם הידיים שלך קטנות יותר או רק מנסה להתאים לטלפון הגדול יותר כי אתה רוצה את המסך הזה נדל"ן של דגם הפלוס בכיס שלך, עם המסך הגדול ביותר שיש לאייפון בטלפון בגודל של אייפון 7 או 8 הוא עָצוּם.
דוד אברבך: ויש לה את המצלמה הכי טובה.
שרה קינגסברי: וגם, יש לה את המצלמה הטובה ביותר. אני אמור להכין...
דוד אברבך: כן, אתה מוזמן.
שרה קינגסברי: סליחה, דיוויד. ואיכות המסך, ה-OLED והטון האמיתי, זאת אומרת, הם קוראים לזה Super Retina. אפל תמיד צריכה להיסחף קצת עם השמות שלה, אבל זה באמת האיכות הכי טובה, ה הכי הרבה פיקסלים, הכי טובים פיקסלים, רק [crosstalk 00:58:37], המסך הזה לא מהעולם הזה, זה שווה זה. אם באמת לא אכפת לך מאיכות המסך שלך, זה יהיה מפתיע, אבל גם, תחשוב על העובדה שעם ה-Face ID כשאתה מרים את הטלפון שלך, אתה אפילו לא צריך להתעסק בניסיון לגרום ל-Touch ID לעבוד, הוא פשוט נפתח כי הוא רואה את פָּנִים. שֶׁלָה-
דוד אברבך: מבחינתי זה בעצם טיעון לטובתי כי Touch ID, אנחנו יודעים שעובד טוב. אנחנו יודעים שכפתור הבית עובד טוב...
דונה קליבלנד: אני אוהבת Touch ID, כן.
דוד אברבך:... כולנו רגילים להשתמש בו ולכן אני קצת מודאג.
דונה קליבלנד: וזה השתפר מדור לדור.
דוד אברבך: כן, אני קצת מודאג מהדיוק של Face ID, אני חושש שזה יעבוד בקלות ובמהירות ויעבוד בכל פעם, ואני מודאג מהצורך ללמוד מחדש ממשק משתמש שאין בו כפתור בית, כי כמה פעמים ביום אתה מקיש על כפתור הבית שלך על כפתור רגיל מָסָך?
שרה קינגסברי: זאת אומרת, אתה תצטרך ללמוד את זה בסופו של דבר, דיוויד, כי אתה יודע שהשיפורים האלה, הם באים עם...
דוד אברבך: הם באים בשבילי.
שרה קינגסברי: בסופו של דבר הם באים בשביל כל הטלפונים.
דוד אברבך: כן, אבל אולי כדאי לחכות עד שלא אצטרך לשלם כל כך הרבה על זה, הזכות ללמוד את זה.
דונה קליבלנד: כן. זה נראה כאילו... אז דיוויד, אתה אומר שיש טיעון חזק שצריך להעלות כאשר הטכנולוגיה החדשה תצא חכו לדור הבא עד שהוא ישתכלל וגם, שכמה מהקינקים האלה יעבדו הַחוּצָה?
דוד אברבך: כן, בדיוק. ואני חושב שאם כל הדברים שווים והם היו באותו מחיר, לא הייתי מחכה כי זה מגניב שיש קצה לקצה תצוגה, אבל עם טלפון אמין שהוא זול יותר, אני יודע איך זה עובד, יש לו כפתור בית, אני רגיל לזה, יש יתרונות זֶה. עכשיו, מה שאתה עושה זה שאתה צריך לסחוב גורם צורה גדול יותר או לא לקבל את כל התכונות, אז כמובן, יש פשרות בנוסף לכך שאין לך מסך יפה, אבל...
שרה קינגסברי: כן, אתה לא חוסך כל כך הרבה כסף כמו שאתה חושב כי אם אתה רוצה, נגיד, את הדיוקן מצב וכאלה, אתה חייב לקבל את ה-8 פלוס בכל מקרה, ואז אתה נושא טלפון גדול יותר ואתה משלם יותר. אולי לא כמו ה-X, אבל אתה משלם יותר ולכן זה לא גדול כמו חיסכון, זה לא טלפון נהדר כי אין לו תצוגה באיכות גבוהה יותר מקצה הקצה. אז אני רק חושב שאם אכפת לך בכלל מסוגי התמונות שאתה מצלם, אוהב את האיכות וזה באמת הבדל משמעותי, אז אתה יכול פשוט ללכת על זה. אתה יכול באותה מידה לנצל את זה עד תום.
דונה קליבלנד: עלינו להכיר בכך שזה משמעותי ששרה לוקחת את הצד הזה של הטיעון כי בשנתיים האחרונות שרה הייתה כאילו, "אני לא כל כך מתרגשת, זה לא שווה את זה לשדרג ל 01:01:12]."
דוד אברבך: היא אמרה, "אני מחכה ל-X", אז אני שמח שהיא ממשיכה.
דונה קליבלנד: אז כדי שהיא תגיד שאתה צריך להיכנס לכל ההייפ של אפל, אולי אתה צריך להקשיב לה. אבל לפני שנסיים את הטיעון הזה, רציתי לדבר-
דוד אברבך: היי, אל תסחוף אותם.
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך: אני רוצה לזכות בזה.
דונה קליבלנד: לפני שנסכם את זה, רציתי להתייחס במהירות לחיי הסוללה.
דונה קליבלנד:... ועמידות. עכשיו, אנחנו יכולים לדבר על אם יש הבדלים במכשירים האלה, אבל אני יודע שאלו דברים גדולים שאנשים דואגים להם כשהם מנסים להחליט איזה אייפון לקנות.
דוד אברבך: ממ-הממ (בחיוב).
דונה קליבלנד: אז כל אחד מכם יכול לטעון את הטיעון שלו. דוד, בוא נתחיל איתך, מבחינת עמידות וחיי סוללה, למה כדאי לך לקבל את ה-8 או 8 פלוס.
דוד אברבך: זה מחזיר אותנו לטיעון המקורי. אני חושב שיש מקום לקניית ה-7 פלוס, שהוא זול יותר מה-8 פלוס ויש לו את גב המתכת. אני עצבני לגבי גב הזכוכית, ואתה תצטרך להיות עליו נרתיק, ונשאר לראות איך עובדת טעינה אלחוטית עם מארז. אני קצת מודאג גם מזה, אז אם אנחנו מדברים על עמידות, 7 ניצחונות ללא ספק. אבל הם אומרים שזו זכוכית חזקה יותר, אם יש לך מארז, אתה צריך להיות בסדר. לא הייתי-
שרה קינגסברי: אבל הייתי אומר שזה...
דונה קליבלנד: אתה מתאר לעצמך שיהיו מקרים שיאפשרו לך טעינה אלחוטית.
דוד אברבך: כן, הייתי חושב שכן.
שרה קינגסברי: זו הסיבה שהייתי אומרת שאם אתה לא הולך רק לקבל 7 או 7 פלוס או להיצמד ל-7 או 7 פלוס שכבר יש לך, זו הסיבה שאני חושב עוד סיבה ללכת גם עם ה-X כי...
דוד אברבך: אם אתה מתכוון לשדרג, לשדרג ל-X?
שרה קינגסברי:... מדובר במארזים קטנים יותר, במיוחד מגנים, מוסיפים הרבה מאוד נפח וכך לפחות יהיה לך הטלפון הקטן יותר וכך הוא לא יהיה בסופו של דבר ענק.
דונה קליבלנד: אני לא יודעת. זה נשמע די חזק, דיוויד. אז דיברת על עמידות, אתה אומר ש-8 ו-8 Plus לא נראים כל כך עמידים.
דוד אברבך: אני חושב...
דונה קליבלנד: מה לגבי חיי סוללה או [crosstalk 01:03:00].
דוד אברבך: נו, הנה, נו, לא. כלומר, אני חושב שזה יהיה עמיד, אני חושב שאתה צריך להגן עליו, כל הטלפונים שבירים. אבל אני חושב שה-7 וה-7 Plus נראים קצת יותר עמידים. מבחינת חיי סוללה, הם אמרו של-X יש חיי סוללה טובים יותר, אבל אני קצת סקפטי כי הם לא נתנו לנו מפרט אמיתי מבחינת גודל הסוללה ולכן אני לא יודע.
דונה קליבלנד: האם הם לא אמרו גם שחלק מהפונקציות באייפון X הולכות לגזול יותר סוללה, אז, לכן, הם הכניסו סוללה טובה יותר, אבל זה עלול בסופו של דבר להיות עמוס?
דוד אברבך: כן. במיוחד בגלל שבדרך כלל הם מבלים הרבה זמן במעבר על כל פרטי הסוללה, וזה בזמן, הם היו בערך כמו, "זה יהיה נהדר." והם לא נכנסו לזה הרבה, אז אני קצת סקֶפְּטִי. אני בהחלט, בוא נגיד את זה ככה. לא הייתי קונה את ה-X כי יש לו חיי סוללה טובים יותר. אני חושב שסביר להניח ש...
דונה קליבלנד: לא.
דוד אברבך:... חיי סוללה מקבילים, אולי טובים יותר באופן שולי, אבל אני לא חושב שיהיה הבדל גדול.
שרה קינגסברי: אני די מרוצה מחיי הסוללה שיש לי כרגע...
דוד אברבך: כן, אני מסכים.
שרה קינגסברי:... אז אני לא כועס על זה. ובמיוחד עם החוטים...
דוד אברבך: על הפלוס.
שרה קינגסברי: גם עם הטעינה האלחוטית, קל מאוד פשוט להניח את הטלפון שלך, ומכיוון שהוא לא מחובר לכבל, קל להרים אותו ולהחזיר אותו. אני יכול לטעון את הטלפון שלי בזמן שאני עובד כי אני לא... אני באמת משתמש בטלפון שלי לעבודה, אבל אני לא כל הזמן בטלפון שלי ולכן יש הרבה הזדמנויות שהוא פשוט יתמרמר בזמן שאני עושה את העבודה.
דונה קליבלנד: זו נקודה טובה, אבל זה מקצוען לשני הדגמים 8 וגם לאייפון X.
דונה קליבלנד: אז כשזה מגיע לעמידות וחיי סוללה, למה כדאי לך לקנות את ה-iPhone X?
שרה קינגסברי: יש לו פלדה כירורגית מסביב לקצוות במקום אלומיניום, אבל אני לא משוכנע שזה הופך אותו לעמיד יותר. אני לא חושב שזה טיעון כזה או אחר.
דונה קליבלנד: בסדר.
שרה קינגסברי: אני חושבת שפשוט נצטרך לראות מה החוויות של אנשים עם האייפון שלהם, אבל אני חושבת שזה מדאיג את כל הדגמים האלה.
דונה קליבלנד: נכון.
דוד אברבך: אני חושב שזה לא פקטור גדול, אני חושב שכולם בערך שווים מבחינת עמידות וחיי הבלילה. זה באמת מגיע למסך. האם אתה רוצה מסך גדול או אם אתה רוצה לשלם על מסך גדול.
שרה קינגסברי: לא רק גדול אלא ממש איכותי.
דוד אברבך: כן, אתה רוצה באמת...
דונה קליבלנד: האם אתה רוצה סלפי מדהימים?
דוד אברבך:... מסך מעולה באיכות גבוהה? וגם סלפי. וכמה אכפת לך מאימוג'ים? אם אכפת לכם מאימוג'ים, הצביעו לשרה.
דונה קליבלנד: אתם מוכנים לשמוע מי אני חושב שינצח בוויכוח הזה?
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: תופים. שרה.
דוד אברבך: כן, אני מתכוון...
דונה קליבלנד: אתה יודע, חלק מזה הוא דיוויד. אני מרגיש שהלב שלך לא היה שם.
דוד אברבך: אני יודע.
דונה קליבלנד: בשלב מסוים...
דוד אברבך: אני לגמרי הולך וקונה את ה-X.
דונה קליבלנד: בשלב מסוים שמעתי את דיוויד קופץ לעזור לשרה עם הצד שלה בטיעון. רק אומר.
שרה קינגסברי: לא, באמת חשבתי על כמה טיעונים בעד ה-8, אבל לא אמרתי אותם.
דוד אברבך: קדימה. תגיד אותם עכשיו.
דונה קליבלנד: בסדר. כן, עכשיו יהיה הזמן או לנצח...
שרה קינגסברי: אני אפילו לא זוכרת אותם.
דוד אברבך: אה, בסדר.
דונה קליבלנד: בסדר. ברור שה-X מנצח...
שרה קינגסברי: אז, אתה יודע...
דונה קליבלנד:... אם אני לא זוכר את הטיעון נגד זה.
דוד אברבך: כן, ואנחנו עושים את הדיון הזה כי אנחנו מבינים שיש יתרונות וחסרונות, ואנחנו מבינים שזו החלטת רכישה גדולה, זה יקר, ובאמת יש...
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך:... סיבות לקבל את ה-8, יש סיבה לא בהכרח ללכת על הכל ב-X.
דונה קליבלנד: בהחלט.
דוד אברבך: או לחכות לשנה הבאה שאולי זה יהיה זול יותר.
שרה קינגסברי: אני מתכוון, בסדר, דבר אחד-
דונה קליבלנד: ולכל אדם יש סדרי עדיפויות משלו.
שרה קינגסברי: דבר אחד אני, בסדר, הנה טיעון בעד ה-8 וה-8 פלוס.
דונה קליבלנד: אוקיי, בוא נשמע את זה.
שרה קינגסברי: במיוחד בגלל שדיוויד אומר שאתה לא יודע עד כמה Face ID הולך לעבוד...
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי:... האם תצטרך להשיג תיק חדש, ומקרי המגן האלה יקרים, אתה יכול להמשיך להשתמש בכל דבר מקרה שיש לך כל עוד אתה מקבל את אותו דגם פלוס או דגם רגיל, אז זו הדרך שאתה חוסך אפילו יותר כֶּסֶף.
דוד אברבך: ואני לא...
דונה קליבלנד: זו נקודה ממש טובה.
דוד אברבך:... חושב ש-64 הופעות זה מספיק, אז אני חושב שאתה חייב לקבל את 250 הופעות, בנוסף, אתה חייב לקבל מקרה חדש, תודה, שרה. זה קו טיעון ממש טוב. אני צריך לקחת את זה-
שרה קינגסברי: תראה, אני הייתי מנצח בכל מקרה.
דוד אברבך: כן, כן. אז בין שני אלה, אתה באמת מסתכל על $1,200. זה פשוט הרבה כסף.
שרה קינגסברי: זה די מטורף.
דוד אברבך: זה פשוט הרבה כסף.
שרה קינגסברי: אתה יכול לקנות מחשב נייד ממש נחמד עבור כל כך הרבה.
דוד אברבך: אתה יכול לעשות כרטיס הלוך ושוב לאירופה לשני אנשים, תלוי איפה אתה נמצא.
דונה קליבלנד: אם כי, אני למעשה לא מסכים, עם זאת, ש-64 גיגה-בייט זה לא מספיק טוב. אני חושב שעבור הרבה אנשים, משתמשים חזקים, זה לא מספיק טוב, אבל למעשה קניתי את ה-128 גיגה-בייט דגם של ה-7 פלוס, כי לא רציתי לעשות את הטעות הזו שאין לי מספיק אחסון, ולא פגעתי 64.
דוד אברבך: באמת?
שרה קינגסברי: ובכן, הסיבה שהיית צריכה לקבל...
דונה קליבלנד: אפילו בלי למחוק אי פעם אפליקציות או תמונות.
שרה קינגסברי: הסיבה שהיית צריכה לקבל את...
דוד אברבך: לשרה ולי יש.
שרה קינגסברי:... 128 גיגה-בייט, וזו הסיבה שגם אני עשיתי זאת, כי היו להם רק 32 ואחר כך 128.
דונה קליבלנד: ואז קופץ. כֵּן. לכן ...
דוד אברבך: כן.
שרה קינגסברי: וכרגע, אני ב-65 גיגה-בייט, אבל ב-iOS 11, שיש לי את הבטא שלו, למעשה יש לאן שאתה יכול ללכת שם זה מראה לך לא רק מה מנצל את אחסון האייפון שלך, זה אומר שאם אתה עושה את זה, אתה משנה את ההגדרה הזו, אתה יכול לשמור ...
דוד אברבך: זה מגניב.
שרה קינגסברי:... כל כך הרבה גיגה-בייט.
דונה קליבלנד: כן, אז...
שרה קינגסברי: הסתכלתי על זה, ורק בשתי קטגוריות, יכולתי לחסוך למעלה מ-30 גיגה-בייט, מה שאומר...
דוד אברבך: בסדר.
שרה קינגסברי:... יכולתי בקלות להגיע מתחת ל-32 גיגה-בייט של אחסון [crosstalk 01:07:53].
דוד אברבך: בגלל שאני ב-80 גיגה-בייט ולכן אני סקפטי, אבל אני גם, בגלל שיש לי 126, פשוט לא שמתי לזה תשומת לב. אז אולי אוכל לנקות את זה די מהר.
דונה קליבלנד: נכון, אז...
שרה קינגסברי: אני די בטוחה שכנראה אוכל לרדת לשנות ה-20 במונחים של ג'יגה-בייט של קיבולת אחסון שבה אני משתמש.
דונה קליבלנד: כן, אז בעצם, דגמי האחסון הבסיסיים של אפל עבור המכשירים האלה עכשיו עשויים להיות טובים מספיק בשבילך.
שרה קינגסברי: סוף סוף מדובר בכמות מציאותית של אחסון בסיסי.
דוד אברבך: כן. תודה לאל שהם הרגו את ה-32.
דונה קליבלנד: זה יותר מציאותי. אני חושב שהם מכירים בכך שאנשים משתמשים בטלפונים שלהם כל כך הרבה עכשיו ש-16 גיגה-בייט לא יצליחו.
דוד אברבך: כן. בלי צחוק.
דונה קליבלנד: אז זה היה מאוד כיף. זה היה יום כיף באופן כללי, אני מרגיש כמו.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: לכל מי שאוהב מוצרי אפל, זו בהחלט הייתה אחת ההכרזות המרגשות ביותר שראינו אי פעם.
דוד אברבך: אה, כן. זה היה כיף. ושאלת היום, איזה מהם אתם הולכים לקנות? האם אתה מתכוון להישאר עם 7 או 7 פלוס שלך? האם אתה מתכוון לשדרג ל-8 או 8 פלוס, או שאתה מתכוון לשדרג ל-X? אז שלחו לנו...
דונה קליבלנד: כן.
דוד אברבך:... דוא"ל בכתובת [email protected]. אנחנו ממש סקרנים לשמוע מה אתם חושבים. כמו כן, תגובה מהפרק האחרון, כולם שלחו לנו אימייל ואמרו שהם משתמשים בספארי.
שרה קינגסברי: נכון,
דונה קליבלנד: נכון. זה היה מעניין.
שרה קינגסברי: ומאותה סיבה שדונה ואני משתמשים בזה, והיא שאנחנו...
דוד אברבך: אתה כמו, "מה".
שרה קינגסברי: זה פשוט שם.
דוד אברבך: זה שם.
שרה קינגסברי: זו ברירת המחדל, ולא שינינו אותה.
דונה קליבלנד: כן, וזה גרם לי להרגיש קצת יותר טוב עם זה.
דוד אברבך: כן.
דונה קליבלנד: בסדר, חבר'ה. אז נתראה בעוד שבועיים. תודה רבה שהתכווננת.
שרה קינגסברי: תודה לכולם.
דוד אברבך: תודה לכולם.