הכל הוכרז באירוע אייפון הסתיו של אפל

click fraud protection

בפרק ה-119 של הפודקאסט של אייפון לייף, דיוויד ודונה מצטרפים למייסד אייפון לייף, האל גולדשטיין, כדי לפרק את כל מה שהודיעה אפל בהשקת מוצר הסתיו שלה. מה-iPhone 11 Pro Max ועד הדור השביעי לאייפד, התחבר כדי לקבל את הפרטים על ההרכב החדש של אפל.

לחץ כאן להאזנה ולהירשם. אם אתה אוהב את מה שאתה שומע, הקפד להשאיר ביקורת. וזכור להתכוונן כל שבוע כדי לשמוע את העורכים שלנו משתפים אותך בחדשות האחרונות של אפל, האפליקציות הטובות ביותר, הטריקים לאייפון והאביזרים המגניבים ביותר.

הפרק הזה הובא לך על ידי מטיאס ו GOBUDi. כאשר אפל הפסיקה את המקלדת הקווית שלה, מטיאס נכנס כדי לספק אחד טוב יותר. הרכזת המובנית עם יציאות מרובות נהדרת לחיבור העכבר הקווי שלך והתקנים אחרים. מקשי הפונקציות הידידותיים ל-Mac מקלים על המעבר. עזוב את הטרחה של טעינת הסוללה במקלדת האלחוטית שלך -קנה את המקלדת החוטית של Matias. הספונסר השני שלנו הוא GOBUDi, חברה שיוצרת מוצרים לאחד ממוצרי אפל האהובים עלינו - ה-AirPods. שמור על ה-AirPods שלך מאובטח ועל האייפון שלך ללא טביעות אצבעות עם ה- ערכת אביזרים EARBUDi מבית GOBUDi, הכולל לולאות אוזניים, חוט, מטלית ניקוי ונרתיק עבור ה-AirPods שלך.

עסקה מיוחדת!

הירשם ל-iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class, וקבל מנוי לשנה ל- iPhone Life Insider בחינם! לְבַקֵר iPhoneLife.com/iOS13Class.

שאלת השבוע:

מאיזה מכשיר חדש של אפל אתה הכי מתרגש? למה? אימייל [email protected] ליידע אותנו.

מאמרים אליהם מתייחסים בפרק זה:

  • Apple Watch Series 5 החדש מגיע עם תצוגה תמידית, טיטניום וקרמיקה
  • iPad חדש מהדור השביעי עם תצוגה בגודל 10.2 אינץ' זמין להזמנה מראש עכשיו
  • אפל חושפת פרטים על Apple TV+ ו-Arcade: עלות, תאריכי השקה ועוד

קישורים שימושיים:

  • הירשם ל-iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class
  • הצטרף לקבוצת הפייסבוק של אייפון לייף
  • הפוך ל- iPhone Life Insider
  • הירשם לניוזלטר טיפ היום בחינם
  • דוא"ל לפודקאסט
  • הרשם ל אייפון חיים מגזין

תמלול פרק 119:

דונה קליבלנד: היי וברוכים הבאים לפודקאסט החיים של האייפון. אני דונה קליבלנד, העורכת הראשית באייפון לייף.

דוד אברבך: אני דוד אברבך, מנכ"ל ומוציא לאור.

דונה קליבלנד: ויש לנו היום את האורח שלנו, האל גולדשטיין. הוא המייסד של אייפון לייף. ברוך הבא, האל.

האל גולדשטיין: נהדר להיות כאן.

דונה קליבלנד: יש לנו פרק מיוחד בשבילך היום. אפל בדיוק ערכה היום את אירוע המפתח של iPhone בסתיו והכריזה על שורה של מוצרים חדשים כולל מכשירי אייפון, אייפד, שעוני אפל חדשים, ונתן לנו תאריכים עבור השירותים כולל Apple TV+ ואפל מִקמֶרֶת.

דונה קליבלנד: אנחנו הולכים לפרק את כל מה שאפל הכריזה היום בשבילך, ואנחנו גם הולכים לעזור לך להחליט אם המכשירים האלה מתאימים לך, אם יש משהו שאתה צריך לקנות את זה נפילה. לפני שנעשה זאת, אנו רוצים לתת לך הודעה מהספונסר שלנו.

David Averbach: אחד ממוצרי אפל האהובים עלי, למרות שלא נדבר עליו הרבה היום, הוא ה-AirPods. לשניכם יש AirPods, נכון?

האל גולדשטיין: אני אוהב את ה-AirPods שלי.

דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).

דיוויד אברבך: אני אוהב את ה-AirPods שלי, אני אוהב להתאמן איתם, אבל לפעמים הם נופלים לי מהאוזניים, ולכן נותן החסות היום הוא GOBUDDY, ויש להם מוצר ממש מדהים שנקרא Ear Buddy. ומה שהוא עושה זה שהוא מתחבר ל-AirPod, ולמעשה יש להם דגם גם ל-EarPods החוטים. זה דבר סיליקון קטן שעוטף את האוזן שלך ומונע מה-EarPods וה-AirPods ליפול מהאוזניים.

David Averbach: זה נהדר לאימון, זה נהדר עבור אם אתה משתמש ב-AirPods או ב-EarPods שלך בדרכים, ממש זול, ולכן הקפד לבדוק את זה. אתה יכול לחפש אותו באמזון אם אתה מחפש את Ear Buddy, או שנקשר אליו בהערות התוכנית אם תעבור אל iPhonelife.com/podcast.

דונה קליבלנד: גילינו גם היום מתי iOS 13 יהיה זמין. לאלו מכם שלא יודעים, iOS 13 היא מערכת ההפעלה לאייפון שלכם, ובכל שנה לאפל מעדכן את מערכת ההפעלה ומביא איתו תכונות חדשות ושיפורים באופן כללי לאופן האייפון שלך עובד. אז ברוח זו, מדי שנה אנו גם מעדכנים עבורך את כל המדריכים שלנו ואנחנו יוצרים תוכן במיוחד כדי לעזור לך ללמוד כיצד להפיק את המרב מהטלפון שלך עם כל התכונות החדשות הללו.

דונה קליבלנד: כשתעדכן, זה יהיה זמין ב-19 בספטמבר, לא נכון? אני מאמין.

דוד אברבך: כן, 19 בספטמבר.

דונה קליבלנד: זה ביום חמישי הבא. 19 בספטמבר, אפל תוציא את התוכנה לאייפון שלך, ואם אין לך עזרה אתה עלול להתבלבל מכמה מהתכונות החדשות הללו. רצינו להקדיש רגע כדי לספר לכם על iPhone Life Insider, זה השירות החינוכי המובחר שלנו למשתמשי iPhone, וזה זמן מצוין להירשם עכשיו כי אנחנו יוצאים עם מדריך iOS 13 ב-19, שילמד אותך איך להשתמש בכל החדש מאפיינים.

דיוויד אברבך: ואנחנו ממש נרגשים כי בפעם הראשונה אי פעם, יהיה לנו גם כיתה iOS 13. אם אתה רוצה גישה יותר מעשית, אז השיעור הוא מושלם בשבילך, ואני ודון נוביל אותו, אז אם אתה אוהב את הפודקאסט, אז בוא לבלות איתנו. מה שהופך את הכיתה למדהימה הוא קודם כל, זו תוכנית מקיפה הרבה יותר מעמיקה. יש לנו שישה מפגשים בשעה כל אחד. זה גם בשידור חי, אז יש הזדמנות לשאלות ותשובות. אנו שולחים לך PDF להורדה עבור כל שיעור, ויש לנו מבצע מיוחד ממש עכשיו.

דוד אברבך: אם אתה מנוי לשיעור, אתה יכול לקבל מנוי ל-Insider בחינם -

דונה קליבלנד: במשך שנה, כן.

דוד אברבך: במשך שנה, תודה. אז אתה מקבל את שניהם במחיר אחד, ועל זה אתה הולך ל... תן לי את הקישור.

דונה קליבלנד: זה iPhonelife.com/ios13class.

דוד אברבך: כן. ולכן אנחנו ממש נרגשים מזה. אם אתה כבר ב-Insider, אל תדאג, אתה יכול להירשם לשיעור ולקבל את אותו העסקה, אתה מקבל את החידוש הבא של Insider יהיה בחינם עבורך.

דונה קליבלנד: ואלה שניהם, אתה מקבל את ההנחה הזו בקופה, אז אתה פשוט עבור אל iPhonelife.com/ios13class, עבור על תהליך התשלום ובחר לקבל שנה של Insider בחינם או לקבל את המימוש הזה לחשבון שלך אם אתה כבר ב- פְּנִימַאי. אז זה ממש קל [crosstalk 00:04:11] -

האל גולדשטיין: והשידורים החוזרים זמינים אני מניח שאם [crosstalk 00:04:13] -

דוד אברבך: כן, שאלה טובה כי זו אחת השאלות הנפוצות. השיעורים חיים אבל השידורים החוזרים זמינים לך בכל עת. אם אתה עובר על השיעור ואתה רוצה לצפות בהם מחדש, אתה יכול. אם אתה לא יכול להגיע לשיעור אתה יכול, ואתה יכול גם לשלוח לנו דוא"ל ולשאול אותנו שאלות בכל עת. אם אתה נפגע, אתה תמיד יכול לשלוח לנו דוא"ל בכל עת, ואנחנו הולכים לקיים את השיעור הראשון שלנו ב-19, ביום שבו iOS 13 יוצא. אז נדריך אותך בתהליך השדרוג באותו יום, שיהיה סופר מהנה.

דונה קליבלנד: כן. אז אם אתה רק מעוניין להיות Insider, עדיין לא נתתי לך את הקישור לכך, זה iPhonelife.com/podcastdiscount, ותקבל 5$ הנחה על מנוי שנתי ל-Insider. Insider, רק כדי להסביר לך במהירות את ההבדלים בין הכיתה לבין Insider, Insider אתה מקבל מדריך אבל זה לא עם מדריך חי. אין לך שיעורים שעוזרים להנחות אותך בתהליך, זה יותר מכוון עצמי. אבל עם Insider, אתה מקבל המון תכונות אחרות שממש נהדר לקבל. כמובן, אנחנו חושבים שיש את הכיתה ואת Insider היא העסקה הטובה ביותר, אז iPhonelife.com/ios13class כדי לקבל גם את הכיתה ואת Insider.

דונה קליבלנד: אבל רק כדי לספר לך קצת יותר על Insider, אתה מקבל מנוי דיגיטלי לאייפון לייף מגזין, אתה מקבל טיפים של דקה לווידאו בתיבת הדואר הנכנס שלך בכל יום ואנו נשלח לך טיפים ל-iOS 13 בכל יום. עכשיו עם iOS 13 בחוץ, אתה יכול לשאול עורך שבו תוכל לשלוח את השאלות הטכניות שלך לעורכים שלנו כאן ואנו נעזור לך למצוא פתרונות, ואתה מקבל גרסת פרימיום של הפודקאסט הזה, אז זה אומר שאין פרסומות ויש לנו מדור פרימיום מיוחד רק עבור אתה. עבור אל iPhonelife.com/ios13class הן עבור הכיתה והן עבור Insider, או iPhonelife.com/podcastdiscount כדי לקבל רק $5 הנחה על מנוי שנתי ל-Insider.

דוד אברבך: בסדר, אני מתרגש. בואו נדבר על כל המוצרים והשירותים החדשים.

דונה קליבלנד: כן, בואו. חשבתי שזה יהיה כיף לנו לתת את ההטבה הכללית שלנו מהאירוע היום. זה באמת מעניין לראות את הנושאים הגדולים יותר של מה שקורה עם אפל במעמד המרכזי האלה אירועים, והרבה אנשים, הרבה מכם שהקשיבו לפודקאסט הזה אני בטוח שלא הקשבתם לכולו נאום מרכזי.

דונה קליבלנד: האל היה בתעשייה הזו הכי הרבה זמן, בוא נשמע את הטייק אווי שלך.

האל גולדשטיין: טוב, אני אתחיל קצת שלילי, אבל אז אהיה קצת חיובי. כל העניין התחיל עם שירותים, משחקים, סרטים וחשבתי שזה... הקמתי את החברה הזו כדי ללמוד על החומרה ועל כל הדברים החנונים שאתה יכול לעשות. והם מראים כמו שר הטבעות תצוגה מקדימה של איזה סרט שאפל הולכת להפיץ דרך שירות הסרטים שלה, אני מניח איך הם קוראים לזה... מה?

דונה קליבלנד: Apple TV+.

האל גולדשטיין: Apple TV+, כן.

דוד אברבך: וזו תוכנית טלוויזיה.

האל גולדשטיין: כן. ואז הם, כמובן, יש להם מוזיקה ואז הם נכנסו לאופנת שעון. הם לא דיברו על זה, אלא על כרטיס האשראי, כך גם אפל היא חברת פיננסים, ולכן אפל עושה את כל הדברים האלה. ואני חייב לומר כמו גם חושפני, אני בעל מניות של אפל. אז אני שמח שהם עושים את זה כבעל מניות של אפל. בתור מעריץ של אפל, לא כל כך התלהבתי במיוחד בגלל שהם התחילו את כל העניין עם זה. היה להם את... קצת הסתקרנתי לגבי המשחקים שיש להם, נדבר עליהם עוד דקה, אבל יש להם 5$ ל חודש Apple Arcade תוכנית שבה תוכל לקבל כל מיני משחקים חדשים ומסודרים שתוכל לבדוק הַחוּצָה. אבל אפילו זה, שלא הייתי מאוד מרוצה ממנו.

האל גולדשטיין: אחד הדברים שהם כל הזמן הדגישו זה כמה הם ידידותיים לסביבה ו כמה זה היה חלק מהתהליך שלהם בבניית המכונות האלה, ואני שמח שהם המשיכו לומר זֶה. חשבתי שזה באמת חשוב. ואז ההכרזות האמיתיות, הסתקרנתי מהמצלמות באייפון, שאנחנו נהיה מדברים על, על ה-iPad ברמת הכניסה, שלדעתי הוא נהדר להכניס אנשים להד של אפל מערכת. אלה סוג של היתרונות והחסרונות שלי בתמונה הגדולה.

דוד אברבך: כן, בהחלט. ואחד הדברים שדיברנו עליהם להתכונן לפודקאסט הזה הוא איך לא צפית בהודעת השירותים באביב, נכון?

האל גולדשטיין: לא.

דיוויד אברבך: אז בשביל דונה ואני, היינו סוג של, הסתגלנו לאפל החדשה מאז האביב, כאשר לאפל הייתה הודעה שדנה רק בשירותים שלהם. ההודעה הכי מוזרה [crosstalk 00:08:51] -

דונה קליבלנד: זה היה.

דוד אברבך: אי פעם ראיתי, לא היה לו חומרה בכלל.

דונה קליבלנד: בהחלט השאירה את כולנו כאילו, "רגע, מה זה אפל [crosstalk 00:09:00]?"

דוד אברבך: כן. אבל אם אתה מישהו שלא בהכרח עוקב אחר אפל בחדשות כל השנה, ואתה מתכוון למהדורות החדשות האלה לאייפון, צפויה לך התעוררות קצת גסה כי אפל היא לא אותה אפל של פעם, היא כבר לא חברת חומרה. הם עושים הכל וזה קצת מוזר לשבת על ההכרזות האלה, במיוחד עבור אלה מאיתנו, שלושתנו שצופים בהם שנים, ופעם הם היו שעתיים בערך אייפון. עכשיו זה כמו 10 דקות לגבי אייפון.

האל גולדשטיין: כן, ואתה רק תוהה שסטיב ג'ובס -

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: עובר על כל זה. דבר אחד שחשבתי היה מעניין ממש בסוף, טים קוק אמר, "במה שאפל עוסקת, אנחנו עוסקים בהעצמה אנשים והעשרת חייהם של אנשים." אז זה סוג של תפיסת התמונה הגדולה שלהם, שלא אומרת כלום הכל.

דוד אברבך: מה בדיוק העניין.

האל גולדשטיין: כן, נכון.

דונה קליבלנד: כן. אני כן מרגיש שגם ג'וני אייב עזב את החברה היה כמו עוד צעד הרחק מהמצגות של אפל, שכן איכות אפל לזה, שהרבה פעמים אירועי אפל יכולים להיות יומרניים ואפשר לצחוק עליהם דרך מסוימת. כמו שג'וני אייב עשתה את זה, עיצובים חדשים מאלומיניום נראים כמו הדבר הכי חדשני בעולם או מה שזה לא יהיה, היה סוג של צ'יזי, אבל אני כן מרגיש שזה נתן איכות מסוימת להכרזות ש... פשוט כל הודעה מרגישה קצת פחות ככה ממה שהתרגלתי לראות מאפל.

דוד אברבך: כן, גם אני חשבתי על זה. קודם כל, אני שונא להגיד את זה, אבל אני קצת מתגעגע ליומרנות של ג'וני אייב בהכרזות ולהתלהבות שלו מהעובדה, שהעמיד פנים כאילו הם המציאו דברים מחדש, אבל גם יותר נקודה, כשחושבים על זה, לא רק שאפל הגיעה בסופו של דבר להכרזות החומרה שלה, יש לנו אייפון חדש, יש לנו אייפד חדש, יש לנו שעון אפל חדש, כולם נראים בדיוק כמו אותו. הם לא שינו את גורם הצורה עבור אף מכשיר מלבד אפל, אבל זה היה אך ורק שינוי פונקציונלי. אני חושב שזה קצת שונה, אבל לא אכפת להם מעיצוב החומרה יותר.

דוד אברבך: זה די ברור שאכפת להם, הם רוצים לעשות מכשירים אלגנטיים, אבל אני לא חושב שאכפת להם על חידוד מתמשך של המכשירים שלהם בחזית החומרה באותה מידה שהם עושים סוג של חידוד שלהם שירותים.

האל גולדשטיין: כן.

דונה קליבלנד: כן. ג'וני אייב אולי היה מעורב בעיצוב האייפונים החדשים, זה אפשרי, אבל אני מסכים איתך שזה פשוט הרגיש כמו חידודים של אותו דבר בדיוק.

דוד אברבך: כן. פעם היה שכאשר אפל יצאה עם אייפון חדש, כל שנה זה נראה די אחרת וזה היה אחד הדברים המרגשים היה לראות את החשיפה של איך זה נראה. וכמובן לסטיב ג'ובס היו תמיד החשיפות הדרמטיות, ה-MacBook Air הקלאסי שלף מהמעטפה של מנילה, אבל -

האל גולדשטיין: בהגנה על דבר אחד מכל האייפון והמקום בו הוא נמצא עכשיו והמחזוריות, זה אייפון 11, דילוג על גרסה אחת או מה שלא יהיה, אבל -

דוד אברבך: כן, יש לנו ביקורת על זה מתוכננת מאוחר יותר.

האל גולדשטיין: ככל שמוצר מתבגר, זה שונה, זה לא כמו... הם כבר סוג של עידון את זה לנקודה מסוימת, ולכן אני לא בטוח כמה הם יכולים לעשות עם חומרה חדשה, אלא אם כן יש סיבה אמיתית.

דוד אברבך: כן, ואני חושב שזו נקודה הוגנת. מזמן קיבלנו שה-MacBook Pros יראו די דומים, ולכן אני חושב שחלק מהדברים הם התבגרות של האייפון כמוצר אבל לא הייתה חומרה חדשה מבחינתי, לפחות כל מה שהיה באמת יַקִיר.

דונה קליבלנד: דבר אחד שהדהים אותי הוא שגם אני מרגישה שעם ה-iPhone X, יום השנה ה-10 לאייפון, אפל באמת דחפה להמון תכונות חדשות -

דוד אברבך: זה נכון, כן.

דונה קליבלנד: ובאותה שנה ראינו את Face ID, וגורם צורה חדש לגמרי, ואת הקצה אל הקצה מסך, ותצוגת OLED והכל, ושפשוט לא היה להם כל כך הרבה מה להוסיף מאז. כי בשנה שעברה, היה בעצם אותו טלפון. לא ראיתי סיבה לשדרג מה-X ל-XS.

דוד אברבך: כן. זו הייתה השנה הראשונה שלא שדרגתי, בכנות.

דונה קליבלנד: והשנה אני אעשה זאת, רק בגלל שאני אוהב את החלק האחורי המט של הטלפון החדש, ואני רוצה את המצלמה החדשה, אבל אלה באמת הדברים החדשים היחידים וזה לא כל כך הרבה.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: ובכן, אני אגיד לך עוד דבר חדש מאז [crosstalk 00:13:20] -

דוד אברבך: בסדר. כן, כן, כן, כן, אנחנו מתקדמים בהרבה.

האל גולדשטיין: כן. זהו, זה נשמע כאילו אתה יכול להפיל את האייפון עכשיו והוא לא יסדוק את המסך.

דונה קליבלנד: אני כל כך מתרגשת מזה.

דוד אברבך: אני כל כך סקפטי לגבי זה, אם כי אגב, האל.

האל גולדשטיין: ובכן, זה מה שאמרו על ה-XS Max.

דוד אברבך: כן, כן, כן.

האל גולדשטיין: צפיתי בכמה מהסרטים האלה והצלחתי לפצח את שלי [crosstalk 00:13:36] -

דוד אברבך: כן, אני לא מוכן לסמוך על האייפון שלא ישבור אותו על עצמו.

האל גולדשטיין: אבל זה נשמע כאילו הם טוענים את זה בטענה גדולה, אז נראה.

דוד אברבך: בסדר. בסדר.

דונה קליבלנד: זה נותן לך קצת מושג לגבי ההסעה הכללית שלנו מהאירוע. עשינו... בהרבה מפרסומי השמועות שלנו, לא ציפינו שהשעון של אפל ובמיוחד האייפד יהיו זמינים מיד באירוע הזה, חשבנו שזה עשוי להיות אירוע בסתיו מאוחר יותר, אז אפל אכן שחררה הרבה בנושא הזה מִקרֶה. זה משהו שירגש אנשים מסוימים.

דוד אברבך: בסדר, בוא נצלול לפרטים כאן.

דונה קליבלנד: בוא נדבר על... אוקיי, אז בוא נדבר קודם על השירותים. אפל משחררת את Apple TV+ ו- Apple Arcade כפי שדיברתי עליה קצת. בוא נדבר קודם על Apple TV+.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: ראינו כמה תצוגה מקדימה של תוכניות. הסכמתי עם האל, שכשצפיתי בזה לא התרגשתי במיוחד כי זה ממש כמו... אבל חלק מזה הוא כמו שאני בדרך כלל צופה בתוכניות חדשות כי אני שומע מחברים כמו, "אוי, התוכנית הזו באמת ממש טוב," ולכן זה מוקדם מדי לשפוט באמת את Apple TV+ אני חושב, ולא תמיד אפשר לדעת כל כך הרבה מ תצוגות מקדימות.

דיוויד אברבך: אני אגיד, אם כבר מדברים על הודעות יומרניות, הייתי צריך לגלגל עיניים כשטים קוק אמר... אני לא זוכר את שם התוכנית. זה עם -

דונה קליבלנד: רואה. ג'ייסון מומואה.

דוד אברבך: כן. לדבריו, "המופע החדשני והיצירתי ביותר בהיסטוריה". זה מה שהוא אמר. והייתי כמו, "בסדר, [צלבית 00:14:55]" -

דונה קליבלנד: התכוונתי לומר שזה נראה כמו תוכנית פוסט-אפוקליפטית ממש נוסחתית.

האל גולדשטיין: כן. כן.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: כן.

דוד אברבך: בסדר. אז הנה, 5 דולר לחודש -

דונה קליבלנד: כן.

האל גולדשטיין: שאגב, אין להם פיגור. אני לא חושב שהם באים... אין להם ספרייה, נכון?

דוד אברבך: לא.

האל גולדשטיין: אז זה רק תוכניות מקוריות. אני לא יודע, אפילו חמישה דולר בחודש זה עסקה נהדרת?

דוד אברבך: טוב, מה שהם עשו, הם השיגו אותי. כי ישבתי כאן כל הזמן כאילו, "אין סיכוי שאני אשלם 5 דולר לחודש עבור ארבע תוכניות," וזה כמו מי יודע אם הם טובים, וגם אם הם טובים, לנטפליקס יש אלפי ואלפי מופעים.

דונה קליבלנד: וסרטים, כן.

דוד אברבך: אבל אם תקנו מכשיר של אפל השנה, הם יתנו לכם שנה בחינם, וכך באמת השיגו אתכם. תהיתי לגבי זה, כמו מה אם אני קונה רצועת שעונים של אפל או אוהב -

דונה קליבלנד: זה לא מכשיר.

דוד אברבך: בסדר.

האל גולדשטיין: [crosstalk 00:15:47], הם לא היו ממש ברורים.

דונה קליבלנד: בתמונה הייתה להם מצגת כמו בזמנו ובהחלט היה שם אייפד, שעון אפל ואייפון. אני לא יודע על מה זה עוד מתייחס, אבל הם אמרו מכשיר אפל חדש.

דיוויד אברבך: אני חושב שזה הגיוני כשאפל בונה את ההצעה שלהם. כי הם אמרו שזה יוצא ב-1 בנובמבר, אבל הם הולכים לצאת עם הופעות חדשות כל חודש. אז כשהם בונים את זה, אני חושב שמתן חינם הוא סוג של ערך מוסף ללקוחות הנאמנים שלהם, הגיוני, ואם אני שומע התוכניות טובות, אני אראה אותן אם הן בחינם, ואז אם הן ממש טובות אשלם על זה בשנה הבאה כדי לראות את העונה שניים. הם השיגו אותי בסופו של דבר בכך שנתנו לי את זה בחינם, אבל אני כל כך נרתע בגלל מה שאנחנו אומרים כאילו אני כל כך טהרני בגלל שאפל היא חברת חומרה.

דונה קליבלנד: אני יודעת, וגם אוהבת את אפל מיוזיק. אילו עוד שירותים של אפל? הייתי קצת המום מהדרך שבה הם עשו שירותים עד כה, לא מצאתי שהם טובים יותר מהמתחרים שלהם בהכרח. נשארתי עם Spotify לאחר שניסיתי את Apple Music.

דוד אברבך: ובכן גם אפל, אחד הדברים שהם -

דונה קליבלנד: קצת סקפטית.

דוד אברבך: כן, לגמרי. אחד הדברים שהם עושים הוא, הם מעתיקים שירותים אחרים ואז הם אומרים, "אתה צריך להשתמש בנו כי שילבנו את זה באקוסיסטם שלנו." למשל, אפל מיוזיק. אני משתמש בספוטיפיי, אבל הדבר שאני מתגעגע אליו בספוטיפיי הוא עם אפל מיוזיק, אתה יכול להשתמש בו בשעון אפל שלך בקלות, אתה יכול להשתמש בסירי איתו, ולכן יש רק יתרונות אינטגרציה טבועים שיש לאפל, ואילו עבור Apple News או Apple TV+, אין אינטגרציה אמיתית יתרונות. אין שום דבר שאכפת לי ממנו.

דונה קליבלנד: כן, זה עדיין קל מאוד לצפות בנטפליקס בטלוויזיה שלך.

דוד אברבך: כן, בדיוק.

האל גולדשטיין: ודרך אגב, לא אמרו, או שאולי קראת את זה, נוכל לצפות באפל TV ב... כאילו יש לי Fire TV באמזון.

דיוויד אברבך: אני יודע שהם מביאים את זה לטלוויזיות חכמות, הם מביאים את זה לסמסונג, הם מביאים את זה ל-LG, לא שמעתי את Fire, ואמזון ואפל לא משתפות פעולה במיוחד. אז אני אתפלא אם תוכל.

האל גולדשטיין: כן.

דונה קליבלנד: אבל יש אפליקציה של אמזון. אפליקציית Prime TV נמצאת כעת ב-Apple TV.

דוד אברבך: כן, זה נכון. אבל זה לקח שנים ואני חושב שרק השנה ניתן היה לרכוש טלוויזיות של אפל באמזון, וזה מטורף.

דונה קליבלנד: כן, זה מטורף. זו שאלה טובה. נצטרך לחכות ולראות את זה, אני מניח.

דוד אברבך: יש לי תוצאות סקר.

דונה קליבלנד: אה, כן.

דוד אברבך: עשינו, בתור סוג של בריף בצד, אנחנו עושים פרשנות בקבוצת הפייסבוק שלנו. אז אם כולכם מאזינים לזה עכשיו ואתם רוצים לבדוק את קבוצת הפייסבוק שלנו, אתם יכולים ללכת אל iPhonelife.com/facebookgroup, וזה יעביר אותך לדף כדי להירשם או להצטרף לקבוצת הפייסבוק שִׂיחָה. אתה יכול לקרוא את כל הפרשנות שלנו. אחד הדברים המהנים שעשינו השנה היה שעשינו סקרים לאורך כל ההכרזה. אז אנו נותנים לך את התגובות של קבוצת הפייסבוק תוך כדי. עבור Apple TV, שאלתי, האם אתה מתעניין ב-Apple TV+? וזה היה... לא ציינתי את העובדה שזה בחינם וכו' וכו', אבל 37% אמרו, "לא מעוניין", 33% אמרו, "לא בטוח", ו-30% אמרו, "מתעניינים".

דונה קליבלנד: זה די חלוקה.

דוד אברבך: כן, די מפוצל, אבל אחוז די גדול לא מעוניין, במיוחד לאור העובדה שזה בחינם.

דונה קליבלנד: כן. התכוונתי לומר, אני נרגש לבדוק את זה כי אני מתכנן לקנות אייפון חדש. אם זה לא היה האייפון החדש, כנראה שלא הייתי קונה אותו. כנראה לא הייתי עושה את זה.

דוד אברבך: כן, נראה. שוב, כמו שאתה אומר, אני הולך לחכות ולראות מה אנשים חושבים על התוכניות. אם הם אוהבים את התוכניות, אני אצפה בהם.

דונה קליבלנד: כן. ככה אני תמיד צופה בתוכניות. מה איתכם? האם אתה מחכה לשמוע מישהו אומר לך, על מי שאתה סומך עליו, שזו תוכנית טובה או שאתה הולך לנסות תוכנית שאתה לא יודע עליה כלום?

דוד אברבך: בדרך כלל אני אחכה, אבל לפעמים אני פשוט אוהב לצלול לאיזה הופעה אקראית.

האל גולדשטיין: אני לא צופה כל כך הרבה בעצם, אז אני אחכה או שאחפש דברים של חמישה כוכבים [crosstalk 00:19:40] -

דוד אברבך: כן. כֵּן. זה הוגן. כֵּן.

דונה קליבלנד: בסדר. בואו נדבר על Apple Arcade במהירות. Apple Arcade הוא גם 5 $ לחודש, וכפי שהאל ציין קודם לכן, הוא מצורף יחד בערך כמו 100 הופעות. זו לשונית משלו באפליקציית App Store ממה שהבנתי -

דוד אברבך: 100 משחקים.

האל גולדשטיין: 100 אפליקציות משחק.

דונה קליבלנד: הו, מתחת למשחק. מה?

האל גולדשטיין: יש 100 אפליקציות, אפליקציות משחק.

דונה קליבלנד: מה אמרתי?

דוד אברבך: אמרת מופעים.

דונה קליבלנד: הו וואו, בסדר.

דוד אברבך: זה היה יום ארוך עבורנו.

דונה קליבלנד: אז 100 משחקים, וזה יהיה באפליקציית App Store. תהיה לשונית Apple Arcade באפליקציית App Store.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: זה 5 דולר לחודש, ובאמת אני חושב שהרבה הורים כאן התלהבו כי הם אומרים כמו הרבה הופעות בעצם מעודד אותך לבצע רכישות בתוך האפליקציה כדי להתקדם, ובאמת אוהב אם יש לך רק משהו שאתה משלם עליו מדי חודש ואז את התוכניות שאתה לא להיות -

האל גולדשטיין: משחקים.

דונה קליבלנד: אלוהים, משחקים. אתה לא... אני לא גיימר, אתה לא מתבקש... סליחה, לשלם כל דבר אחר כך. זה באמת מתמקד יותר בהשגת דברים וברמת המיומנות שלך, לעומת רק לנסות להוציא מזה כסף.

דוד אברבך: כן. ובכן וזה משהו שלשני האנשים שאני חולק איתם משרד, נוח ורף, לשניהם יש בנים והם ממש מתחו ביקורת על הנקודה הזו בדיוק. כי כשהכריזו לראשונה על אפל ארקייד, הייתי קצת כועס על זה בגלל הדבר המדויק הזה שיש כל כך הרבה משחקים חינמיים זמינים עכשיו ב-App Store, אז חשבתי, "ובכן, למה שאשלם כשאני מקבל כל כך הרבה בחינם?" אבל הנקודה שלהם הייתה שכל המשחקים החינמיים כן מְעוּצָב... הם מייצרים ממך רווח באחת משתי דרכים, או במודעות המטרידות באמת או שהן נועדו לגרום לך לקנות באמצעות רכישה בתוך האפליקציה.

דוד אברבך: למבוגרים זה מגעיל, אבל לילדים זה יכול להיות קצת מסוכן כי מה שהם עושים בעצם זה שהם עיצוב משחקים הבנויים כך שאתה מפסיד אלא אם כן אתה משלם כסף, וזה יכול ליצור תגובה מתסכלת מאוד עם ילדים שהם מנסים להשתמש במשחקים כדי ללמוד מיומנויות תחרותיות והם תמיד מפסידים ותמיד כועסים עליהם, וזה מתסכל להורים וילדים. ולכן יש משחקים שאינם בנויים ומעוצבים כדי שתוכל להפסיד ותצטרך לשלם כסף, זה רעיון ממש נחמד ומרענן.

האל גולדשטיין: יהיה מעניין לראות אם יש להם את כל מגוון המשחקים, משחקי ההיגיון ומשחקי הגנת המגדל, וכל סוגי המשחקים השונים, משחקי צוות.

דוד אברבך: כן. אני יודע שהם -

דונה קליבלנד: האם אתה גיימר, האל?

האל גולדשטיין: לא כל כך, אבל מדי פעם אני מתמכר לכמה משחקים. יש בערך שלושה או ארבעה שתמיד בכל שלב אני יכול לשחק.

דוד אברבך: כן. כן, והם שמים הרבה תשומת לב על הדבר המדויק הזה, עם משחקים יצירתיים די ייחודיים, אז אני נרגש מזה. גם המודעות, זה כאילו אני פשוט מוסר את הטלפון שלי לבן החורג שלי ואני מקווה לטוב ו... זה כאילו, אני לא יודע אילו פרסומות מציגים לו וכאילו הוא כל הזמן מתוסכל מהמשחקים האלה שהוא מפסיד כל הזמן, וכך הגעתי, אני חושב שאני הולך לנסות את זה.

דונה קליבלנד: בסדר, מגניב.

דוד אברבך: מה איתכם? יש עניין?

דונה קליבלנד: אני לא אהיה, אבל אני לא גיימר.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כפי שאתה יכול לראות, אני רק התקשרתי למשחק, תוכניות.

האל גולדשטיין: אולי אשתמש בגישה שלך כדי לראות מה אנשים מסוימים אומרים ואם מספיק אנשים יגידו שיש שם משחקים טובים, אולי אלך על זה.

דוד אברבך: אוקיי, תן ​​לי לתת לכם את תוצאות הסקר. רק 10% התעניינו, ואני הייתי בקבוצה הזו. זו הייתה קבוצה קטנה של אנשים שהתעניינו. 55% לא היו מעניינים. 35% לא היו בטוחים.

דונה קליבלנד: מעניין.

דוד אברבך: כן. נראה שאולי יש לו נישה, אבל שוב, זה מה שאפל עושה. יש להם רק חבורה של שירותים, לכל אחד יהיה קהל נישה משלו.

דונה קליבלנד: בוא נשמע מהספונסר השני שלנו, דיוויד. אתה רוצה לספר לנו על מטיאס?

דוד אברבך: בסדר. כֵּן. מעניין שמכיוון שאנחנו מדברים על חומרה של אפל ועל נפילת החומרה של אפל, אפל הפסיקה את המקלדת הקווית שלה. אני לא יודע אם אתם יודעים את זה, אבל יש להם, וזה מוצר שהרבה אנשים אוהבים, כולל אני. יש לי מקלדת אלחוטית במשרד, אבל יש לי מקלדת קווית בבית, וזה ממש נחמד שלא צריך לדאוג לגבי בעיות חיי הסוללה.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: וזה גם ממש נחמד, מה שיש לי בבית זה שהמקלדת החוטית מחוברת למוניטור, אשר אז אני יכול להתחבר למחשב הנייד שלי, וכך אתה לא צריך להתמודד עם חיבור בלוטות' עם שונה מחשבים. אתה יכול פשוט לחבר אותו לחשמל, והוא מסתנכרן עם כל אחד מהמחשבים מכיוון שהוא חוטי. למטיאס יש מקלדת חוטית ממש מעולה. הם באמת חברה נהדרת. יש להם, זו אותה מקלדת בסיסית שאפל ייצרה חוץ מזה שהיא יותר זולה ממה שאפילו אפל נהגה לייצר אותה, זה אלומיניום, ויש להם את המתכות שמתאימות לגימור המחשב שלך. אז יש להם את החלל האפור, יש להם את הכסף, הם גם, אם אתה מישהו שרוצה מקלדת בלוטות', יש להם גם מבחר מקלדת בלוטות', אז הקפד לבדוק אותם.

דוד אברבך: יש להם 10 מפתחות ללא מפתח ועם 10 מפתחות, ואני משתמש בהם במשרד שלי בבית. אני אוהב אותם. הקפד לבדוק אותם M-A-T-I-A-S.ca. הם בקנדה. אבל נקשר אליו גם אם תעבור אל iPhonelife.com/podcast.

דונה קליבלנד: אוקיי, אז הבא נדבר על האייפד. אפל הוציאה אייפד חדש. זה מהקו הראשי של האייפדים. זה דור שביעי. שֶׁלָה... בוא נראה. זה 10.2 אינץ'. הקודם הוא 9.7 אינץ', אז הוא רק קצת יותר גדול. זה דומה באופן מוזר לגודל של אייפד פרו. יש אייפד פרו בגודל 10.5 אינץ'.

דוד אברבך: בסדר. יש אייפד פרו בגודל 11 אינץ', אייפד אייר בגודל 10.5 אינץ' ומכשיר 10 נקודות... עכשיו החדש הוא אייפד בגודל 10.1 אינץ'.

דונה קליבלנד: 10.2 אינץ'.

דוד אברבך: אייפד 10.2 אינץ'. ה-iPads הם סופר מבלבלים כרגע, אז יש לנו רק לסכם. מה שהיה לנו פעם זה שהיה לנו 9.7 אינץ' מה שהם פשוט קראו אייפד וזה היה 329, ואז היה לנו את ה-iPad Air שהיה שוב בגודל 10.5 אינץ', ואז יש לנו את ה-iPad Pro בגודל 11 אינץ'. הם שדרגו את האייפד... אין שום תיאור מלבד המילה iPad.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: עברנו מדור שישי לדור שביעי. ההבדל העיקרי בכך הוא שהוא עבר מ-9.7 אינץ' ל-10.2 אינץ'. אז זה קצת יותר מסך, מסגרת קצת יותר דקה. הם שדרגו את השבב, אבל הם שדרגו את השבב ל-10, זה ה-A10, בעוד שה-iPad Air הוא ה-A12, וה-iPad Pro הוא ה-A12 X. בעצם הם שמרו על המחיר, זה הבסיס, הנה הכל... המחירים עוזרים להבהיר זאת, ואני מנסה למצוא את ההערות שלי כדי שאוכל לוודא שהבנתי את כל זה נכון עבורכם. הם שידרגו את המחיר. אז המחיר הוא 329 לאייפד, דור שביעי. הם שמרו על אותו מחיר. זה 450 עבור iPad Air, וזה 799 עבור iPad Pro.

דונה קליבלנד: ומחיר ה-329, זה אותו מחיר שהאייפד מהדור השישי היה גם כשיצא.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: ויש להם מחיר חינוך זמין עבור האייפד החדש הזה שהוא 299. אם אתה תלמיד או מורה, אתה זכאי למחיר של 299. יש לי את האייפד מהדור השישי. הזמנתי אותו כי זה כמו הרבה יותר זול מאייפד פרו ורציתי שיהיה לי אייפד. אני חייב לומר שהתצוגה לא מאוד מרשימה ברגע שתתרגל לתצוגה היפה באמת באייפד פרו או אם יש לך את ה-iPhone X ואילך, אתה תבחין בהבדל. אבל הם כן אמרו עם ההודעה של היום שהם השקיעו קצת עבודה על המסך. זה הולך להיות טוב יותר מהאייפד שיש לי, אבל זה לא OLED וגם לא האייפד פרו, אבל זה לא תצוגה טובה כמו האייפד פרו.

דוד אברבך: זו באמת אפשרות תקציבית, וזה עדיין מכשיר מצוין, אבל קשה להבין בדיוק מי צריך לקנות אותו כי העניין עם אייפד הוא שאתה לא באמת צריך אותם. לכולם יש, בשלב זה, כמעט לכולם יש טלפון חכם ומחשב. אני לא מאמין שאייפד יכול להחליף מחשבים. אז אני חושב שאתה עדיין, אם אתה בבית הספר או אם אתה בחיים המקצועיים, אתה עדיין כנראה צריך מחשב.

דוד אברבך: זה כאילו האייפד הוא סוג של מוצר יוקרה, אבל אתה קונה את הגרסה הזולה והזולה ביותר של מוצר יוקרתי ויש לו מעבד איטי יותר, הוא לא עובד עם העיפרון החדש של אפל, אין לו Face ID -

דונה קליבלנד: זה עובד עם אפל המקורי [crosstalk 00:28:43] אבל לא החדש.

דוד אברבך: כן, ולא החדש. אין לזה Face ID, זה מגע מזהה. אז זו הביקורת שלי, אבל אני יושב כאן ומסתכל על האל, שיש לו את המקצוען ואני יודע שאתה אוהב את...

האל גולדשטיין: טוב לא, קודם כל אני קצת מבולבל. [crosstalk 00:28:54] -

דוד אברבך: בסדר.

האל גולדשטיין: והמקצוען, חשבתי שיש שני מקצוענים.

דוד אברבך: יש.

דונה קליבלנד: יש, כן.

דוד אברבך: כן, שיחה טובה. יש Pro בגודל 11 אינץ' ו-Pro בגודל 12.9 אינץ'.

האל גולדשטיין: אה, בסדר.

דוד אברבך: כן. כל כך מצטער על כך. יש לי את ה-11 אינץ' Pro ואני תמיד שוכח שה-12.9 אינץ' Pro קיים.

האל גולדשטיין: למעשה זו הגרסה השנייה של iPad Pro, אז זה עדיין 9.7 למרות הגרסה שיש לי כאן [crosstalk 00:29:16] -

דונה קליבלנד: האל מצביע על אייפד שהוא מסתכל עליו עכשיו, כן.

האל גולדשטיין: אה כן, אולי אתה לא יכול לראות. למעשה קניתי את האייפד פרו 12 החדש, מה שזה לא יהיה -

דוד אברבך: נקודה 9 אינץ', כן.

האל גולדשטיין: 12.9, ואני מוכר אותו באיביי.

דוד אברבך: הו, אם מישהו שם רוצה את זה עכשיו...

האל גולדשטיין: נכון.

דוד אברבך: איך זה? למה אתה לא אוהב את זה?

האל גולדשטיין: אני אוהב את זה. זהו גורם הצורה הנכון.

דוד אברבך: בסדר.

האל גולדשטיין: בין אם זה 9.7 או 10 או... כל האייפד החדש, הוא מושלם עבור אייפד.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: השני היה קצת מגושם מדי. לא ממש יכולתי להשתמש בו כמחשב נייד, ולא הייתי צריך את גודל המסך. ולכן לא השתמשתי בזה.

דיוויד אברבך: אז אם היית, בוא נעמיד פנים שמישהו גונב את כל האייפדים שלך, רק כדי להעמיד פנים, והיית צריך לקנות לעצמך אייפד חדש.

האל גולדשטיין: הייתי עושה אייפד פרו 10, מה שזה לא יהיה, 11.

דוד אברבך: היית עושה את ה-11?

האל גולדשטיין: כן.

דוד אברבך: אז אתה כן אוהב -

האל גולדשטיין: אני אוהב את האייפד.

David Averbach: אתה אוהב את ה-Pro, ה-notch ואת ה-Face ID ואתה חושב שזה שווה את הכסף הנוסף, אתה פשוט לא אוהב את הצורה הגדולה באמת?

האל גולדשטיין: נכון, נכון. אבל אני כן חושב שהערך... אני לא יודע אם אני מסכים איתך לחלוטין, וזה מעניין כי אפל מיקמה את האייפד החדש הזה. אחד הדברים שהם אמרו היה מאוד מעניינים הוא שאחת השקופיות הראשונות הייתה השוואה בין מחשבים ניידים.

דוד אברבך: כן. הם תמיד עושים את זה, הם תמיד עושים את זה.

האל גולדשטיין: ואז הם דיברו על האייפד, התכונות החדשות ומערכת ההפעלה החדשה של iOS עבור iPad OS, ולכן אני חושב שיש מספר אנשים ש הם באמת לא צריכים את כל התכונות האמיתיות של המחשב הנייד, הם באמת יכלו לעשות את כל צורכי המחשוב שלהם באייפד במיוחד עכשיו שהאייפד החדש תומך ה... איך אתה קורא? הכיסוי החכם עם המקלדת. אני חושב שזה מוצר התחלתי טוב לסטודנטים ולהרבה מבוגרים שאני יודע שבאמת לא צריכים את סוג הכוח לשולחן העבודה ואפליקציות שולחן העבודה ש-

דוד אברבך: אולי אתה צודק, ואני אגיד שהגעתי קצת מאז השימוש במקלדת באייפד כי זה עוזר מאוד. יש הרבה קיצורי דרך שאתה יכול לעשות. התלונה העיקרית שלי עם זה היא שקודם כל, אין לך עכבר, ושנית, אין לך חווית שולחן עבודה אמיתית שבה יש לך חלונות חופפים -

האל גולדשטיין: אני מסכים לחלוטין. בשבילי, זו אחת הסיבות שבגללן החזרתי את ה-12 [crosstalk 00:31:32] -

דוד אברבך: כן, זה משגע אותי.

האל גולדשטיין: אבל עבור הרבה אנשים שאולי אין להם את הצרכים המתוחכמים שאולי יש לנו, אני חושב שזה יכול להיות מאוד [לא נשמע 00:31:41]. הם נכנסים למערכת האקולוגית של אפל, ואז יש להם את גרסת הסטודנטים של, אני חושב שהם אמרו 299 [crosstalk 00:31:48] -

דוד אברבך: 299, כן.

האל גולדשטיין: חינוך.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: זו יכולה להיות אופציה טובה עבור הרבה אנשים.

דוד אברבך: כן. אני חושב שאתה צודק כי אני בהחלט, כשאני מדבר עם חברים שלי שלא מתלהבים מטכנולוגיה והם חושבים לקנות טאבלט הם מסתכלים על כמה מהטאבלטים של אנדרואיד ברמת הכניסה והם 200 $, אני מתקשה לשכנע אותם להוציא 799 או 999 עבור הטוב ביותר האחרון אייפד. בשבילי זה פשוט הרבה יותר טוב שקשה לי לא לעשות את זה, אבל אני מסכים שיש מקום ב ההרכב של אפל לטאבלט ברמת הכניסה כי לאנדרואיד יש טאבלטים כל כך זולים שעדיין יש להם הגון מפרט.

דונה קליבלנד: אני חושבת שזה מאוד הגיוני כרכישה לילדים כי הרבה אנשים מהססים לקנות את הילד שלהם אייפון בכל מקרה כי הם לא רוצים שיהיה להם מכשיר כל הזמן, אבל ככה הם יכולים להשתמש בו לבית הספר או שהם עדיין יכולים להשתמש בו כדי לשלוח הודעות טקסט לחברים שלהם או ל-FaceTime או דברים כאלה, אבל הם לא הולכים להיות איתם טלפון בכלל פִּי.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: זו אופציה. אבל כן, אני אישית לא התרגשתי במיוחד מהאייפד הזה. אני חושב שאם לא היה לי את האייפד מהשנה שעברה, אולי הייתי מעוניין בו.

דוד אברבך: אבל יש לך הרבה חרטה של ​​קונים מהאייפד הזה, לא?

דונה קליבלנד: אני עושה קצת, וחלק מזה הוא שאני לא כל כך משתמש באייפד באופן כללי, ואני לא יודע אפילו אם היה לי Pro אם זה ישנה את זה.

דוד אברבך: אה, בסדר. אבל במקור התעצבנת שלא קיבלת את ה-Pro ועכשיו אתה כאילו, אולי אתה פשוט לא איש אייפד?

דונה קליבלנד: כן, זה יותר המקום שבו אני נמצאת. כֵּן.

דוד אברבך: בסדר.

האל גולדשטיין: דרך אגב, תכונה אחת שאהבתי גם ברמת הכניסה החדשה הזו היא שהיא תומכת בהנעת אצבע, אני מניח.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: אז זה אומר שאתה יכול בקלות להעביר תמונות ועוד מיני דברים, וזה באמת כאב אחרת.

דוד אברבך: כן. ועכשיו זה מעניין כי ה-Pro, הם הוסיפו תקע USB C במקום תקע הבהרה כדי לתמוך בכל מיני פונקציונליות שונות, כולל כונן אצבע. אבל הם שמרו על זה יציאת ברק, אבל הם הקפידו לומר שהוא תומך בכוננים מטומטמים, מה שלדעתי היה ממש מעניין.

דונה קליבלנד: כן, זה הופך להרכב מורכב.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: יש לזה מגע, לא הזכרנו את זה, זה לא Face ID, או שאולי כן. האם אתה רוצה לשתף את תוצאות הסקר?

דוד אברבך: כן, קדימה.

האל גולדשטיין: ודרך אגב יש עוד אייפד אחד שאולי שכחת, המיני.

דוד אברבך: אה, המיני, כן. אפילו לא חיפשתי את המפרט של המיני. שכחתי מזה.

האל גולדשטיין: כן.

דונה קליבלנד: אז 45% אמרו שהם יעדיפו את האייפד פרו, ל-35% יש אייפד ישן יותר ולא רוצים לשדרג בכלל, ל-20% יש מכשיר ישן יותר ולא רוצים לשדרג. לַחֲכוֹת. אה, לא רוצה לשדרג. אני לא בטוח.

דוד אברבך: כן, אני לא יודע מה החומר התחתון. הבנת.

דונה קליבלנד: כן. זה אומר שאף אחד לא רוצה לקבל את זה [לא נשמע 00:34:36].

דוד אברבך: לא, לא, לא, לא. ל-35% יש מבוגר... אה רגע, לא, אני רואה את הבעיה. כֵּן. סליחה, רשמתי את זה מהר. אנחנו, כמו שאמרנו כמה פעמים, זה היה יום ארוך.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: ל-25% יש מכשיר ישן יותר ורוצים לשדרג.

דונה קליבלנד: אה, בסדר.

דוד אברבך: הדבר שהיה חסר הוא שכמעט אף אחד לא קנה אייפד מעולם וראה את זה וחשב, "אני רוצה לקנות את זה". חלק מזה אני חושב שהוא מוטה על ידי הקהל שלנו כי אנחנו קהל של חובבים ואני חושב של84% מכולכם יש אייפד, כך שזה מטה את נתונים. אנחנו לא כמו הצרכן הסטנדרטי שלך שבו אנשים שנוהגים לאהוב הם מכשירי אפל, לא מפתיע אבל כן, אז רוב אנשים מעדיפים את ה-Pro או שיש להם אייפד ישן יותר מסוג כלשהו ואינם מעוניינים בגרסת 329, מה שעושה לָחוּשׁ.

דוד אברבך: זה בערך, זה קשה. תצטרך אייפד ישן באמת כדי לומר, "אני צריך לשדרג את גרסת 329."

דונה קליבלנד: כן, זה נכון. בסדר. האם עלינו להיכנס לאייפון? זה באמת -

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: [לא נשמע 00:35:43].

דוד אברבך: הו, השעון של אפל.

דונה קליבלנד: הו, השעון של אפל. כן, כדאי שנדבר גם על השעון של אפל.

האל גולדשטיין: סליחה.

דונה קליבלנד: כן, לא, אני שמחה שהעלית את זה.

האל גולדשטיין: נגיע לאייפונים.

דונה קליבלנד: אפל אכן הוציאה את סדרה 5 Apple Watch והתכונה שאני הכי מתרגשת ממנה היא שיש לה תצוגה תמידית וזה רק אומר שכרגע כשאתה מפנה את פרק היד שלך ממך, המסך שלך מחשיך כדי לשמור סוֹלְלָה. אבל הם מצאו דרך עם שילוב של תוכנה וחומרה להפעיל את התצוגה שלך תמיד מבלי להפחית את חיי הסוללה בכלל. כרגע זה 18 שעות, אז אתה יכול לעבור יום אחד עם השעון של אפל אם יתמזל מזלך ואינך מתאמן יותר מדי. זו הייתה עבורי התכונה המרגשת ביותר של השעון החדש של אפל. אין לו מעקב שינה, זו הייתה אחת התכונות שציפינו וקיווינו להן -

דוד אברבך: כן, זה נכון.

דונה קליבלנד: אין מעקב אחר שינה. הייתה איזו שמועה פרועה ששמענו בפוסטים של שמועה שקיוותה למצלמה בשעון של אפל, גם את זה לא ראינו.

דוד אברבך: לקוות זו מילה מוזרה. תמיד חשבתי שמצלמה בשעון של אפל נראית מוזרה.

דונה קליבלנד: כן, זה נכון. זה יהיה קצת...

האל גולדשטיין: המאפיין השני היה מצפן.

דוד אברבך: יש מצפן, שנראה בסדר. זה נראה לי בהתחלה כל כך מטומטם, ואז חשבתי על זה עוד קצת, ולמה זה שימושי הוא לניווט. אתה יכול להשתמש שלך... כי זה יכוון אותך ויגיד לך לאיזה כיוון אתה פונה כשאתה מנווט בשעון אפל שלך.

דוד אברבך: חאל, יש לך שעון של אפל, דרך אגב?

האל גולדשטיין: הנה זה.

דוד אברבך: אה, הנה.

האל גולדשטיין: [לא נשמע 00:37:13].

דונה קליבלנד: כן.

דיוויד אברבך: אז בשבילי, אני דווקא אוהב לנווט על השעון של אפל שלי. זה כשאני הולך, לא כשאני נוהג. אבל כשאני הולך ואני מנווט על השעון של אפל שלי, אני אוהב את זה כי אתה לא צריך שהטלפון שלך בחוץ מול הפנים שלך והוא פשוט יקיש לך על פרק היד כשיגיע הזמן להסתובב. אבל זה מעצבן כשאני יוצא לדרך ואני מנסה להבין לאן ללכת, אני חייב להוציא את הטלפון שלי כדי שאוכל להבין לאיזה כיוון אני פונה. אז יש כאן מצפן, בעוד שכמעט לעולם לא אשתמש במצפן כמו רק עבור פונקציונליות המצפן, זה באמת עוזר לניווט.

דונה קליבלנד: כן. האם היה עוד משהו חדש עם השעון של אפל? הדברים העיקריים שאני חושב עליהם -

האל גולדשטיין: הדבר השני היה רק ​​שהם עשו עניין גדול מהאופנה ואז אתה יכול לקבל כמו אלף שילובים של פרצופים ו[crosstalk 00:38:01] -

דונה קליבלנד: מקרמיקה, קרמיקה וטיטניום שני גימורים שלא היו לסדרה 4.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: קרמיקה שהיו להם עבור דגמי העבר, טיטניום הוא דבר חדש לחלוטין. אבל כן, אלה הולכים להיות שעוני אפל יקרים יותר. תמיד קיבלתי את קו הבסיס של הספורט באופן אישי.

דוד אברבך: האם יש לך עניין באחד מהגימורים היקרים יותר?

דונה קליבלנד: לא.

דוד אברבך: בעיני זה כל כך מטומטם. אני מרגיש שאתה לא יכול, אני מצטער אנשים, אבל אתה לא יכול לגרום לשעון של אפל להיראות מסוגנן, אז למה לבזבז את כל הכסף? פשוט קבל את זה שזה מכשיר אלקטרוני שנראה די נחמד בניגוד לשעון מסוגנן ותלך עם הזול יותר. אני עשיתי... יש לי בעיה עם ההערות שלי. רשמתי את המחירים. האם הם שם?

דונה קליבלנד: אני לא יודעת. כולם התבלבלו.

האל גולדשטיין: זה 399 היה רמת הכניסה ואז את סדרה 3 שלהם אתה יכול לקנות ב-199.

דוד אברבך: בסדר. 399, 199 לסדרה 3.

דונה קליבלנד: אז זה אותו מחיר ברמת הכניסה כמו בשנים קודמות.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: ממש התאכזבתי כי פספסתי את הארבעה. קניתי את השלושה, ולארבעה היו כמה תכונות בריאותיות ואז קיוויתי שיהיו להם יותר תכונות בריאותיות, אבל לא היה, אני חושב שאני הולך לחכות עוד שנה.

דוד אברבך: הארבעה היו, להגנתה של אפל, הארבעה היו שדרוג די משמעותי. זה היה מסך דק יותר, גדול יותר, והיו לו הרבה תכונות בריאות מעולות. אז הגיוני שהשנה הזו לא הייתה הבדל כל כך גדול. אני גם מתרגש מהתצוגה התמידית כי כשאני מסתכל בשעון שלי, הוא לפעמים לא נדלק מיד וזה ממש מעצבן. אז זה שתמיד פעיל, נראה לי נחמד, אבל אני מסכים חוץ מזה, הדבר היחיד שפספסנו הוא שיש להם, זה כמו חיישן קול. זה מודיע לך אם זה רועש מדי סביבך, וזה נראה מוזר. זה כאילו אני יודע מתי זה רועש סביבי, אפל!

דונה קליבלנד: אני יודעת.

האל גולדשטיין: הם דיברו על מחקר כלשהו, ​​שאהבתי.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: אתה יודע, העובדה שהם משתמשים בנתונים שאנשים יכולים לנדב, ואהבתי את זה מאוד. אני אגיד לך דבר אחד שלא אהבתי, רק איך שהם הציגו את זה. מכיוון שהתצוגה המקדימה הקטנה הראשונה שלו הייתה כולה על איך, אני יודע שזה אולי נשמע מוזר במיוחד בתור בחור זקן, אבל על איך ה-iWatch הציל חיים של אנשים.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: זה היה כל כך מבוסס על פחד, כל העניין. אתה צריך להשיג iWatch וזה יציל את חייך, וזה היה סוג של הודעה ואתה צריך אחד. אני פשוט לא אוהב שיווק כזה. במובן מסוים, אני חושב שזה... הם יכלו להגיד את אותו הדבר ולא לקבל את זה כמו שהם הציגו אותו. אז קצת התלהבתי, רק שזה לא נראה כמו מה שהייתי רוצה מבחינת אפל, הרעיון שלי לגבי אפל.

דוד אברבך: אני חצי מסכים איתך. זה כאילו, אני יכול להעריך שאם אתה אפל אתה כמו שבדרך כלל אתה מייצר מכשירים טכנולוגיים שהם די מתקדמים ויקרים והנה אתה כאילו, יצרנו מכשיר שמציל חיים של אנשים. אני מבין את הרצון הדומה לספר על זה לאנשים, וכמו שיש הרבה אנשים שבאמת מרוויחים מהם [crosstalk 00:41:09] -

האל גולדשטיין: כן, ואני אהיה אחד מהאנשים האלה, אבל בדיוק איך שזה הוצג, אמרתי את זה כנראה יותר יפה ממה שהם עשו מבחינת הצלת חיים של אנשים. זה פשוט הכניס בך את יראת אלוהים לקנות אחד מהדברים האלה. יש להם את הסיפורים האלה על איך זה הציל את חייהם או שפעימות הלב שלהם היו גבוהות וכל זה, ואני רואה את זה וזה דבר נפלא מאוד אבל רק קצת קצת זווית, כי כשאתה משווק משהו אתה יכול לשווק או שאיפה או שאתה יכול לשווק על בסיס פחד, ופשוט לא אהבתי את הסוג המבוסס על פחד שלהם דֶרֶך.

דוד אברבך: ובמקום שאני מסכים איתך גם אני מרגיש שהם נאבקים למצוא את העמדה הערכית ולהגדיר בצורה ברורה. כמו הסיבות שבגללן אני אוהב את שעון אפל שלי, ושוב, אולי זה בגלל שאני אדם צעיר יותר, הן לא כל כך התכונות הקשורות לבריאות. אני אוהב את מעקב הכושר ואני אוהב את העובדה שהוא מאפשר לי לשמור את הטלפון שלי בכיס יותר ואני יכול לגשת לאינטראקציות מהירות עם התראות רק על ידי הסתכלות על פרק היד שלי. וזה אחד הדברים שבהם כשיש לך את זה, האנשים שאני מכיר יש להם שעוני אפל לרוב אוהבים אותם, ו אז האנשים שלא, לא מבינים למה אתה צריך אחד, ואני חושב שאפל לא עושה עבודה מצוינת בניסוח ברור זֶה.

דוד אברבך: ורוב האנשים שאני מכיר שקונים שעוני אפל חוץ מאנשים שאוהבים מאוד מצבים בריאותיים ספציפיים בניטור, עושים את זה בעיקר בגלל שזה מכשיר טכנולוגי, לא בריאות התקן.

דונה קליבלנד: כן. בשנה שעברה עם סדרה 4, הם יצאו עם פיצ'ר ממש מגניב שיאפשר לך לשים את האצבע שלך על כתר דיגיטלי והוא ימדוד את קצב הלב שלך ויגיד לך אם יש לך דופק לא סדיר, ואני חושב שזה רַק... זה גרם לי מאוד לרצות שההורים שלי יהיו להם ולסבתא שלי, זה גם קצת משך את תשומת ליבי, אולי אתה רוצה להשיג אחד, אבל אני כן חושב שזה לא... מעולם לא השתמשתי בתכונה הזו, או שניסיתי אותה כשהיא יצאה לראשונה רק כדי לראות איך זה נראה, ואני חושב שהרבה אנשים נופלים לתוך הקטגוריה הזו, כמו שאתה אומר, זה לא ממש עניין של כל יום, אלא אם כן יש לך מצב לב שאתה מודאג על אודות.

האל גולדשטיין: טוב, אני חושב שזה עניין של גיל. אחרי שאמרתי את כל מה שאמרתי, זה היה שיווק יעיל עבורי כי אני חושב, "טוב, למה שלא ארצה שזה יזהיר אותי?" אתם לא חושבים על התמותה שלכם כמוני.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אני חושבת על זה.

האל גולדשטיין: זו דרך חשיבה אחרת, תאמין לי.

דונה קליבלנד: כן, כן, כן, כן. לא, אני מאמין לך.

דיוויד אברבך: האם אני יכול להגיד לכם מה התכונה האהובה עלי בשעון אפל? זה ישמע כל כך מטומטם, אבל זו העובדה שאני יכול לעשות פינג לאייפון שלי כך שאם אני מאבד את האייפון, אני משתמש בשעון של אפל כדי למצוא את האייפון שלי. זה לא שאני קונה שעון אפל במפורש בשביל זה, אבל תכונות השעון הקטנטנות האלה של אפל הן מה שעושה את השעון של אפל נהדר. מעולם לא שמעתי פעם אחת בהכרזה אחת של אפל את אפל מדברת על התכונה הזו. הם לא מדברים על הדרכים הקטנות שבהן השעון של אפל משפר את החיים שלך.

האל גולדשטיין: כן.

דונה קליבלנד: כן. זה נכון. אני רוצה... הדבר הנוסף שיש להזכיר, אני לא חושב שעשינו עם האייפד זה שאתה יכול להזמין מראש הן את השעון של אפל והן את האייפד החל מיום שישי.

דוד אברבך: אוקיי, כן.

דונה קליבלנד: ואז הם מתחילים לשלוח ב-30 בספטמבר.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אני חושבת שזה פחות או יותר זה בשביל השעון של אפל. לא היה הרבה שונה. גורם הצורה זהה, יש להם כמו שאמרנו טיטניום וקרמיקה אם אתה רוצה להוציא הרבה כסף עם שעון אפל.

David Averbach: דבר אחד שאזכיר הוא שקיבלנו את תאריכי השחרור לא רק עבור iOS 13 אלא ל-iPad OS שהיא מערכת ההפעלה החדשה רק עבור iPad, וזה יוצא ב-30.

דונה קליבלנד: אה, זה לא היה ה-19?

דיוויד אברבך: לא, אני די בטוח ששרה אמרה ש-iOS 13 יוצא ב-19.

דונה קליבלנד: בסדר. כֵּן.

דיוויד אברבך: אבל מערכת ההפעלה iPad יוצאת ב-30, וזה מצחיק כי היא למעשה מושלמת שים תקע אחד נוסף לכיתה שלנו כי זה השיעור האחרון בקורס iOS 13 שלנו, יהיה ה-iPad מערכת הפעלה.

דונה קליבלנד: מגניב.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: כן. בסדר, בואו נדבר על האייפונים החדשים. אפל יצאה עם אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס. הדבר הראשון שאנחנו רוצים לדבר עליו עם זה, הוא השמות.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אנחנו משערים על זה כבר זמן מה וזה קצת... אפל הייתה במצב קצת מוזר מאז שיצאו עם האייפון X. אפל חגגה את יום השנה ה-10 שלה לאייפון, אז זו הסיבה שהם דילגו היישר מהאייפון 8 לאייפון X. אז מעולם לא היה אייפון 9.

דוד אברבך: כן, התייחסנו לזה.

דונה קליבלנד: בשנה שעברה באמת תהינו לאן אפל הולכת ללכת משם, אבל -

דוד אברבך: ובכן, ואז האייפון X כמובן היה ספרה רומית X, אז פשוט קראנו לאייפון X.

דונה קליבלנד: ועכשיו אפל עם ה-11, חזרה. אין שם ספרה רומית.

דיוויד אברבך: אני חושב שהניתוח הקצר שלי בעניין זה הוא שלדעתי אפל הצליחה הפעם, אבל עדיין יש כל כך הרבה בלבול כי הם פישלו את זה כל כך קשה קודם. כי אני חושב מה הם עשו טוב בכמה דרכים, קודם כל, אז רק כדי להסביר ממש מהר. יש לנו את האייפון 11 שהוא היורש הטבעי של האייפון XR. זה הדגם הזול ביותר של האייפון. זה תכונות מאוד דומות לאייפון XR. אחר כך יש להם את ה-iPhone 11 Pro, שהיה אמור להיות ה-iPhone 11 S, זה סוג של יורש טבעי, ואז יש להם את ה-iPhone 11 Pro Max, שהוא ה-iPhone XS Max.

דוד אברבך: מה שאני אוהב בזה -

דונה קליבלנד: זה רק הבהיר את זה, דיוויד. [crosstalk 00:46:46] -

דוד אברבך: אני יודע, נכון? כולם מבינים את זה עכשיו. הנה מה שנעים בזה, ואני חושב שבהמשך נהיה פחות מבולבלים כי אם ניגשת למישהו שמעולם לא שמע על אפל ואמרת, "יש לי אייפון XR ואייפון XS. איזה מהם אתה רוצה? מי מהם יותר טוב?" אף אחד לא יידע. הם רק מספרים אקראיים והם ממש לא עומדים בשום דבר.

דונה קליבלנד: כן. יש לי שני חברים עם אייפון XR שפשוט אין להם מושג. כמו מה [לא נשמע 00:47:10]. הם כמו, "אני חושב שזה אחד מ-10 אלה."

דוד אברבך: כן. בעוד שאם ניגשת למישהו ואמרת, "יש לי אייפון 11 ויש לי אייפון 11 פרו, איזה מהם אתה רוצה?" אתה לא צריך לשמוע על אייפון כדי לדעת שהאייפון 11 פרו כן טוב יותר.

דונה קליבלנד: כן.

דוד אברבך: פרו היא מילה שמסבירה את עצמה, בעוד שה-R וה-S אינם מסבירים כלל.

דונה קליבלנד: אני מסכימה. ואז המקס שהיה לנו כבר זמן מה אז אנחנו רגילים לזה רק להיות הגדול יותר.

דוד אברבך: כן. וכך אני חושב, ויש לנו עכשיו מבנה שמות קוהרנטי משהו קוהרנטי בין המק, האייפד וה- אייפון כי יש לנו את האייפד פרו באייפד ואז יש לנו את המקבוק, אבל בכל מקרה זה נהיה קל להשתמש בו.

דונה קליבלנד: קו ה-Pro הוא עקבי כעת בכל מחשבי מק, אייפד ואייפון.

דיוויד אברבך: אני אגיד שכל עוד אנחנו מעבירים ביקורת על שמות של אפל, ה-Air מפעיל מפתח ברגים עבור iPad ו-MacBook, ובמיוחד עבור MacBook, אני חושב שהם השתנו עכשיו. אבל לזמן מה היה להם MacBook, MacBook Air ו-MacBook Pro, אבל ה-MacBook היה דק וקל יותר מה-MacBook Air.

דונה קליבלנד: כן, אסון.

דוד אברבך: זה לא היה הגיוני. אוקיי, זה כל מה שיש לי לומר במתן שמות. יש לכם משהו אחר לומר במתן שמות לפני שנמשיך הלאה?

האל גולדשטיין: לא.

דונה קליבלנד: אני חושבת שהדבר שהפתיע אותי הוא שחשבתי בהתחלה שהאייפון 11, בהתבסס על שמועות, הולך להיות היורש של אייפון XS. אז זה הולך להיות כמו הטלפון הנחמד שלא היה ענק.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: אז התבלבלתי כשהם התחילו לדבר לראשונה על התכונות. הייתי כמו, "אה, זה הטלפון התקציבי שלהם," כי לא היה בו תצוגת OLED וכל זה. אני מניח שבסך הכל אני חושב שזה דבר טוב, אם כי לא משנה מה יהיה כמו המודל הבסיסי שלהם, לא יהיו דברים נוספים על השם. אז כנראה שזה יהיה כמו האייפון 12 הבא, אני לא יודע.

דוד אברבך: כן. החיסרון השני... כן, זה הדבר השני, האם הם יוסיפו S? האם זה יהיה S Pro? החיסרון השני של השימוש במילה Pro, עבור קווי ה-MacBook וה-iPad, משמעות המילה Pro היא לאנשי מקצוע בדרך כלל, ולעניים. פיל שילר היה צריך לעלות לשם ולהסביר שאמנם אנחנו קוראים לזה מקצוען, אבל למעשה אתה לא צריך להיות מקצוען כדי להשתמש בזה כי כמו -

האל גולדשטיין: [לא נשמע 00:49:23].

דוד אברבך: כן. בשבילי זה כמו כל מי שרוצה להוציא יותר על אייפון, זה הטלפון בשבילך.

דונה קליבלנד: כן. למרות שדבר אחד אני אגיד הוא שאני די מקווה שאפל תוריד את עדכוני ה-S שלה כי אני חושב שפשוט, במיוחד עכשיו יש להם Pro ומקס בשילוב, זה נהיה ממש מלל. בדרך כלל אפל בעבר עשתה כמו מספר חדש ואז בשנה שביניהם היו עושים גרסת S שבו הם לא ישנו מאוד את המראה של האייפון, אבל הם ישדרגו את המעבד ועוד כמה דברים. אז זה יהיה כמו שהיה לנו בעבר, אייפון 7, 7S ואז אייפון 8. אני מקווה שהם פשוט יורידו את זה ושהם פשוט יעשו את האייפון 11 ובשנה הבאה את האייפון 12, כי אחרת זה פשוט נהיה יותר מדי בפה.

דוד אברבך: כן, אני מסכים. ובמיוחד כשהטלפונים מתבגרים, השינויים הם סוג של מצטבר מדי שנה. אין להם שינויים גדולים יותר.

האל גולדשטיין: אז מה הקשר לאייפון 11? מה זה -

דוד אברבך: כן, בוא ניכנס לזה. בסדר. מספיק עם השמות.

דונה קליבלנד: אני אתן לך סקירה מהירה של התכונות השונות של ה-iPhone 11, 11 Pro ו-11 Pro Max, ואז בואו נשקול את כל המכשירים, כמו מה אנחנו חושבים עליהם.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: האייפון 11, זה מתחיל ב-699. יש לו מצלמה כפולה, כך שהיא כוללת מצלמה רחבה במיוחד ומצלמת זווית רחבה. יש לו צג בגודל 6.1 אינץ', אז זה אותו גודל תצוגה כמו ה-XR, אז הוא קצת יותר גדול מה-iPhone X וה-XS, שהוא צג בגודל 5.6 אינץ' אני רוצה לומר, משהו כזה. יש לו תצוגת LCD כך שאין לו את התצוגה המתקדמת הממש ממש נחמדה שאתה רגיל אליה אם יש לך את ה-X או XS אפילו אמנם הם אומרים שזו גרסת רשתית מיוחדת, אבל היא עדיין לא כל כך טובה, וחיי הסוללה שלה ארוכים בשעה מאשר XR. אז אתה מקבל מצלמה ממש נחמדה עם זה. אתה מקבל הרבה מתכונות המצלמה שהיית מקבל עם ה-Pro וה-Pro Max מינוס כמה דברים, אבל הייתי אומר הדברים הכי גדולים שאתה מפסיד הם תצוגת ה-OLED ואתה לא מקבל מצלמה משולשת, שהשנייה יש ל. לאייפון 11 יש גם שבב A13 Bionic. זו סקירה של האייפון 11.

דונה קליבלנד: עכשיו ה-iPhone 11 Pro ו-Pro Max, ההבדל באמת הוא שיש לו תצוגת OLED והיא משופרת מה-XS לפני כן. זה הולך להיות בהיר ויעיל יותר ממה שהיה צג XS. יש לו מצלמה משולשת, אז יש לו את מצלמת הזווית הרחבה במיוחד, מצלמת הטלפוטו, זו שעושה את מצב דיוקן וגם עושה זום אופטי מיוחד, זום אופטי פי 2, ואז המצלמה הרחבה, שהיא רק הרגילה מַצלֵמָה. לשניהם יש שבב A13. ל-Pro ו-Pro Max יש גימור אחורי מזכוכית מט נחמדה וזו זכוכית קשיחה יותר שככל הנראה כפי שהאל אמר, אתה יכול להפיל אותה וזה יהיה בסדר. אני לא יודע.

דוד אברבך: אני לא מאמין בזה.

דונה קליבלנד: אני לא ממליצה אם התבזבזת על הטלפון הזה של אלף דולר שתנסה להוריד אותו כדי לראות מה קורה.

האל גולדשטיין: אגב, גם על ה-11 אמרו אותו דבר, שאפשר להפיל את זה.

דונה קליבלנד: בסדר.

דוד אברבך: כן, כולם ניתנים להורדה.

האל גולדשטיין: כן.

דונה קליבלנד: כולם ניתנים להורדה, כן. ה-11 Pro מתחיל ב-999 או בואו פשוט נקרא לזה מה שזה, $1000. Pro Max מתחיל ב-1099. כמו בשעון של אפל והאייפד, תוכלו להזמין מראש החל מיום שישי הקרוב, כלומר ה-13 בספטמבר, והמכשיר הזה יישלח ב-20 בספטמבר, שהוא שונה מהאחרים, אז טוב לדעת.

David Averbach: קודם כל מבחינת הזמנה מוקדמת, הם החליפו את זה ל-5:00 בבוקר שעון סטנדרטי פסיפיק, מה שאני ממש מתרגש ממנו כי זה 7:00 בבוקר השעון המרכזי שבו אנחנו נמצאים. [crosstalk 00:53:10] אנחנו מתעוררים בזמן די רגיל וזה מדהים.

דוד אברבך: בוא נפרק את המצלמות האלה ממש מהר פעם נוספת כי הן סופר מבלבל ואני חושב כדי לבלבל את כולכם עוד יותר, אני הולך לדבר על ה-XR לשנייה ה-XS.

האל גולדשטיין: דבר אחד, יש עוד כמה מאפיינים שהם די עברו ממש מהר אבל היו ממש חשובים לי.

דוד אברבך: בסדר. בוא נשמע אותם לפני שאשבור את המצלמות.

האל גולדשטיין: כן, ונראה שהן נמצאות בשתי המכונות.

דוד אברבך: בסדר.

האל גולדשטיין: אז המקצוענים וה-11. קודם כל, הם ניתנים להורדה מה שאהבתי. העובדה שהוא עמיד יותר במים, עמיד יותר בפני אבק, ובכן הזכרת את שיפור הסוללה של שעה אחת. ב-Pro, אמרו משהו כמו שיפור סוללה של ארבע וחמש שעות.

דונה קליבלנד: אה כן. לא הזכרתי את זה [crosstalk 00:54:01]. זה רק שיפור של שעה ב-11 והוא שיפור של ארבע עד חמש שעות.

האל גולדשטיין: ואז הדבר השני שאהבתי הוא שאמרו Face ID מהיר יותר עם יותר זוויות לשניהם, ובעיני זה... זה מצחיק אותי, אלו הדברים הקטנים שבאמת חשובים לי.

דוד אברבך: כן, ואני מסכים לחלוטין. אני חושב שבאופן כללי על מה הפרשנים מדברים עבור הטלפונים החדשים או אוהבים את הפיצ'רים החדשים והמטורפים שאפל הגיעה עם זאת, אבל באופן כללי מה שאנשים מעריכים בטלפונים החדשים כשהם משתמשים בהם, הם כל הקטנים האלה פרטים. ככל שהמעבד מהיר יותר יעשה הבדל גדול, סוללה טובה יותר תעשה הבדל גדול. למעשה פספסתי את הזוויות הרחבות יותר עבור ה-Face ID וזה לדעתי ממש מרגש.

האל גולדשטיין: כן. יש עוד כמה דברים אפילו, היו להם... בוא נראה. מייצב וידאו טוב יותר כשאתה מצלם סרטונים על כולם. יש להם משהו שנקרא Quick Take, שזה בעצם אתה מצלם ואתה יכול להקיש עליו ופתאום זה עובר למצב וידאו. הם דיברו על... ובוא נראה, סלפי במונחים של זה... ובכן, בטח תדברו על הסרטון הרחב, אז תדברו על זה. ואני מניח שזה זה בשביל הדברים שהדהימו אותי, זה מה שאני רוצה למרות שהם פשוט עברו על זה כל כך מהר.

דוד אברבך: וכשאנחנו משווים ועושים ניגוד, אחד הדברים החשובים שתצטרך לחשוב עליהם, זה כמה אכפת לי ממצלמה? וזה נחמד לחשוב גם על הגורמים האחרים האלה. כי כמו שאמרת, אני חושב שחיי הסוללה הארוכים יותר והמעבד המהיר יותר ישרתו אותך באמת אם אתה יושב כאן וחושב אם לקנות טלפון חדש או לא.

האל גולדשטיין: כן.

דוד אברבך: בסדר. בואו נפרק את המצלמות האלה ממש מהר. אני אתחיל לדבר על הטלפונים של השנה שעברה. ב-XR הייתה מצלמה אחת, וזו הייתה רק מצלמת העדשה הרחבה הסטנדרטית. ואז ב-XS היו שתי מצלמות, הטלפוטו, שהוא זום אופטי פי 2 ואז הזווית הרחבה הסטנדרטית. זה מה שהיה לנו בשנה שעברה.

האל גולדשטיין: אפשר רק לשאול שאלה?

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: מה עם הסלפי? זו מצלמה אחרת או?

דוד אברבך: הסלפי, המצלמה הקדמית שהייתה לנו גם בשנה שעברה, ויש לנו השנה. מה שהם הוסיפו השנה זה, אני מנסה לא לגלגל עיניים כשאני אומר את זה, slofies, שזה הילוך איטי במצלמה הפונה הקדמית. אני לא יכול לא לגלגל עיניים. זה נראה כמו התכונה הכי חסרת תועלת ששמעתי אי פעם.

דונה קליבלנד: סלפי וידאו עם השיער שלך נושף ברוח.

דוד אברבך: כן. אוי אלוהים. בסדר. אז השנה יש לנו את האייפון 11, שהוא שוב היורש של האייפון XR, ולטלפון הזה יש שתי מצלמות. ל-XR הייתה מצלמה אחת, שזו הייתה הזווית הרחבה. לטלפון הזה יש את הזווית הרחבה, אבל הם הוסיפו לו את הזווית הסופר רחבה. ואז יש לנו את 11 Pro ו-Pro Max. אם אתה זוכר שבאייפון 11 S היו שתי המצלמות, היו לו הזווית הרחבה והטלפוטו. אני אומר את זה נכון?

דונה קליבלנד: ממ-הממ (בחיוב).

דוד אברבך: יש לזה את שניהם, יש טלפוטו וזווית רחבה והם הוסיפו את הסופר רחב. אז יש לנו שלוש מצלמות שבהן היו פעם שתיים ואז יש לנו שתי מצלמות שבהן הייתה פעם אחת. איפה זה מבלבל, למה התבלבלתי כל כך זה האייפון 11 כשראיתי את שתי המצלמות, הנחתי אוטומטית שזה הולך להיות טלפוטו כי אני כל כך רגיל לראות טלפון עם שתי מצלמות שיש לו טלפוטו, אבל אין טלפוטו לאייפון 11.

דונה קליבלנד: 11, כן.

האל גולדשטיין: שוב, הטלפוטו הוא פי 2.

דוד אברבך: זה זום אופטי פעמיים. אז מה שהופך את זה לכל כך בעל ערך זה שני דברים. קודם כל, אתה יכול להתקרב מבלי לפגוע באיכות התמונה. אז אם אתה עושה זום דיגיטלי, מה שאתה עושה בעצם זה שאתה פוגע באיכות התמונה כשאתה עושה את זה. אם אתה מתקרב עם הטלפוטו, אתה בעצם מתקרב, כאילו אתה משתמש בזום רב יותר במצלמה, וכך תהיה לך אותה איכות תמונה. הדבר השני -

דונה קליבלנד: עד 2 פעמים.

דוד אברבך: עד פעמיים, תודה. עם זאת, הדבר השני הוא שאתה עדיין יכול לקבל מצב דיוקן, ומצב דיוקן הוא אחת התכונות האהובות עלי. אני משתמש בו כל כך ואני אוהב את זה.

דונה קליבלנד: מצב דיוקן למי שלא יודע, הוא מטשטש את הרקע ושומר על המוקד בפוקוס או על הנושא שלך בפוקוס.

דוד אברבך: ואני חושב שה-XR וכתוצאה מכך ה-11, עושה את זה כמו תוכנה, אתה יודע את זה?

דונה קליבלנד: זה, נראה שכן, זה עשה את זה עם התוכנה, אבל אני לא לגמרי ברור לגבי זה.

דוד אברבך: הייתה להם תמונה חמודה של כלב שנראה [crosstalk 00:58:29] -

דונה קליבלנד: עם רקע מטושטש, כן.

דוד אברבך: רקע מטושטש, וזה היה ב-11. אתה יכול לעשות את זה, אבל זה לא כל כך טוב כי אתה עושה את זה רק עם תוכנה, בניגוד לעצם העדשות. אז כן, אני חושב שזה מגדיר את המצלמות, ואני חושב שזה מקבל את כל שלושת הטלפונים, יש לנו את ההבדלים...

דונה קליבלנד: כן, כמו עם קו ה-iPhone 11 Pro, אתה מקבל את הזום הנוסף ואתה מקבל את מצב הפורטרט הטוב יותר, אבל הם הביאו הרבה תכונות מצלמה חדשות ומגניבות לשניהם.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: האל, הזכיר כמה מהם אבל רציתי להזכיר כמה אחרים. מצב לילה הוא מצב שחיכינו לו הרבה זמן וזו תכונת מצב של תאורה נמוכה שעוזר להאיר תמונות בתאורה נמוכה, שהייתה חולשה גדולה במצלמה של אפל במשך זמן רב זְמַן. הבאנו את זה בפוסט השמועות שלנו. אנחנו ממש מקווים לזה. לטלפונים של גוגל פיקסל יש תכונה שנקראת Night Sight, ו- Night Sight, ראינו סרטוני הדגמה שלו וזה היה מדהים מה שהם יכלו לעשות עם כמה מהתמונות האלה שפשוט יהיו ממש עמומות וקצת מטושטשות למראה, ואיך הן נראו באיכות ממש גבוהה תמונות. אני ממש נרגש להיות מסוגל להשוות את אלה, ברגע שנקבל יד עם המכשירים האלה, איך זה בהשוואה ל-Night Sight של גוגל.

דיוויד אברבך: ובמיוחד איך Night Sight עובד והגרסה של גוגל שלו עובדת באותו אופן, היא משתמשת במה שנקרא צילום חישובי. צילום חישובי הוא תחום חדש ומעניין באמת שהם משתמשים בו כבינה מלאכותית או AI כדי לשפר את איכות הצילום. וכך במקום להשתמש בפלאש, שבאמת יכול להשפיע על איכות התמונה במספר דרכים שליליות, אתה מצלם בתאורה חלשה ואז בעצם יש לך בינה מלאכותית תסתכל על זה ותגיד, "איך זה היה נראה אם ​​אוסיף עוד אור?" וזה עושה את זה בצורה שאני מתכוון שזה מרגיש כמו קֶסֶם. כשאתה רואה את התמונות האלה מ-Google Pixel, זה מרגיש כאילו זה פשוט גורם לתמונות שלך להיראות כאילו אינך באור חלש יותר.

האל גולדשטיין: אתה יודע דבר אחד שמעניין, זה כמעט חבל שאנחנו לא יכולים לשלב את המיטב של גוגל ואפל כי מה שאפל המשיכה להקשות האם שבב ה-A13 שלהם היה כל כך הקדים את כולם, ולכן זה נותן עיבוד מהיר יותר ל-AI שלהם ולמידת המכונה שלהם, שניהם להבנה סירי ועיבוד התמונה, בעוד שגוגל נראה שהיא לפני כמה שנים מבחינת האלגוריתם בפועל והיכולת שלהם לעשות AI.

דוד אברבך: אני נרגש להשוות כי עד השנה הייתי מסכים איתך ואני חושב שאתה עדיין סביר נכון, אבל אני מקווה שאפל השיגה את הפער והם יצאו עם תכונה אחת נוספת שהיא תכונת צילום חישובי. אתם זוכרים איך קראו... שכחתי לרשום את זה. היה איזה שם מוזר. זה נקרא -

דונה קליבלנד: אה, רשמתי את זה. זה היה משהו עמוק... היתוך עמוק. היתוך עמוק. ממש התרגשתי מזה.

דוד אברבך: כן. ובעצם הוא קרא לצילום חישובי למדען מטורף או משהו כזה, ובעצם איך זה עובד זה אותו דבר כמו אור נמוך חוץ מזה שהוא פשוט עושה את זה על בסיס פיקסל אחר פיקסל וזה לוקח לדעתי, מה?

דונה קליבלנד: תשע תמונות, כן.

David Averbach: תשע תמונות בו-זמנית ולאחר מכן משתמש בבינה מלאכותית כדי למזג את כל תשע התמונות ולקבל על בסיס פיקסל לפי פיקסל את אלה שיש להם את האיכות הגבוהה ביותר. אני לא יודע מספיק על בינה מלאכותית כדי להבין בדיוק את הפרטים של זה, אבל זה נשמע ממש מרגש.

האל גולדשטיין: הבנת שאמרו שהשמונה הראשונים בוצעו לפני שהצמדת את התריס?

דיוויד אברבך: כן, אז בעצם, זה משהו שאפל עושה כבר זמן מה או בונה לקראתו במשך זמן מה. iOS 13 באופן כללי, כאשר אתה מצלם, הוא מצלם אותה כמעט באופן מיידי. והסיבה היא שכאשר יש לך את אפליקציית הצילום, היא כל הזמן מעבדת ברקע וצילום תמונות, כך שכאשר אתה דוחף את התריס, הוא כבר מוכן לצלם את התמונה הזו לפני זְמַן. אז זה סוג של משהו שהם הלכו לקראתו עם iOS 13 בכל מקרה.

האל גולדשטיין: מדהים.

דונה קליבלנד: תכונה נוספת שבאמת רציתי להזכיר היא התמונות בזווית רחבה במיוחד שאתה יכול לצלם עכשיו. ה-iPhone 11 וה-Pro ו-Pro Max, לכולם יש כעת את עדשת הזווית הרחבה במיוחד שדיוויד הזכיר ושמאפשרת לך, כשאתה מצלם כאילו יש קצת החלק, החלפה קטנה, שתוכל להגיע לתצוגה רחבה במיוחד וזה משהו שאתה יכול לראות עם קצת אטימות משני הצדדים, הזווית הזו להיות עם התמונה שלך אם אתה נכנס למצב הזה, אחרת אתה יכול להישאר רק במצב הזווית הרחבה הרגילה, וזה ממש מגניב גם לצילום נוף, אנחנו יש...

דונה קליבלנד: מפיקת הווידאו שלנו, ריאן, אמרה שזה ממש נהדר, היא רוצה משהו כזה כבר הרבה זמן כי אתה לא באמת יכול להתאים לנוף כמו שאתה רוצה עם מצלמה רגילה, והם גם הראו תכונת וידאו ממש מגניבה עם זֶה. כמו שאתה יכול לעבור קדימה ואחורה בין רחב לרחב במיוחד בזמן שאתה מצלם סרטון, מה שגורם לו להיראות כמו אפקט עריכה מגניב גם של מעבר פנימה והחוצה. וכן, יש עוד משהו להוסיף לגבי רחב במיוחד? חשבתי שזה די גדול.

David Averbach: אני חושב שהסרטון הוא דבר נחמד להוסיף שאפשר להשתמש בו אולטרה רחב. הם גם עשו את זה כך שאתה יכול לעשות עריכות של סרטונים באפליקציית המצלמה, כך שאתה באמת יכול להתאים את הצבעים ואת הרוויה ודברים כאלה עבור וידאו, וזה אחד מהתכונות האלה שברגע שהודיעו שאתה יכול לעשות את זה, זה גרם לי לכעוס מיד שלא הצלחתי לעשות את זה כל הזמן הזה, כי יש כל כך הרבה פעמים שאתה לוקח סרטון נהדר וזה רק מעט אור נמוך ואתה בדיוק כמו, "טוב, חבל שהסרטון נהרס." ועכשיו אני אומר, "רגע, אני אמור להיות מסוגל להתאים את זה בדיוק כמו א תמונה."

דונה קליבלנד: כך הרגשתי גם לגבי סלופי. אני כמו, "למה לא היה לי את זה במשך כל השנים האלה?"

דוד אברבך: כן, איפה היו הסלופי כל חיי?

דונה קליבלנד: אז כן, המצלמה הקדמית, היא עדיין בת שבעה מגה פיקסל, וזה מה שהמצלמה הקדמית הייתה במשך זמן מה. אבל הם יצרו, אני חושב שהם היו כאילו פלאש היה טוב יותר עם זה, ואז אתה יכול לעשות תמונות סלפי בהילוך איטי.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: שוב, אני לא מתרגש אבל אולי יש אנשים שכן. זה פחות או יותר הפירוט של הבדלי המצלמה וזה, לדעתי, השינוי הגדול ביותר עם מכשירי האייפון החדשים. כנראה שאנחנו צריכים לדבר קצת על שבב A13 Bionic וכיצד זה משמעותי. הדבר השני שאני רוצה להזכיר הוא שמועות שלא קיבלנו, הוא טעינה אלחוטית הפוכה. זו הייתה אחת השמועות הגדולות, חשבנו שתוכל להטעין מכשירי אייפון או AirPods אחרים מהאייפון החדש שלך. זה לא דבר שקורה. אה, עם ה-Pro וה-Pro Max, זה משהו שאני מתרגש ממנו, הם נשלחים עם טעינה מהירה.

דוד אברבך: אה, כן.

דונה קליבלנד: זה אומר שבמקום עם כבל ברק ל-USB, זה כבל ברק ל-USB C ו מתאם קיר USB C, וזה מאפשר לך לטעון את האייפון שלך בערך בחצי שעה, וזהו מדהים.

דוד אברבך: ולטלפון השני, האייפון XS, היה טעינה מהירה, אבל היית צריך לקנות בנפרד את הכבל ואת מתאם הקיר, מה שרוב האנשים או לא ידעו או לא טרחו לעשות.

דונה קליבלנד: כן. רק לאחרונה באייפון לייף התחלנו להשתמש בציוד טעינה מהירה של צד שלישי.

דוד אברבך: כן, אז עכשיו זה נשלח איתו. זה אומר שכמעט לכולם יהיה המותרות של טעינה מהירה וזה באמת עושה הבדל תן לי לומר לך.

דונה קליבלנד: זה מטורף, כן.

דיוויד אברבך: זה לוקח כל כך הרבה מהלחץ של כמו לנהל את הסוללה שלך משם כשאתה יכול להטעין את הטלפון שלך בעוד חצי שעה.

דונה קליבלנד: מה היה התוצאה הכוללת שלך מהאייפונים החדשים, האל?

האל גולדשטיין: ובכן, אני אגיד לך, הייתה עוד הודעה אחת ואני מקווה שאיכשהו יכול לנצל, וזה היה, היה לו דבר קצר מאוד על קמעונאות אפל [הצלבה 01:06:02] -

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: יש לך את תוכנית הטרייד-אין, והאם הם יקבלו את הטרייד-אין שלי XS Max עם המסך הסדוק? ואם כן, הייתי משדרג. אחרת אני אחכה לדור הבא אני חושב.

דוד אברבך: אז יש לך את ה-XS Max?

האל גולדשטיין: כן.

דוד אברבך: ולא הזיזו אותך לקנות טלפון חדש?

האל גולדשטיין: הייתי רוצה את זה, אבל אני [crosstalk 01:06:27] -

דוד אברבך: עד כדי כך?

האל גולדשטיין: ובכן, אני לא שווה 1,100 דולר יותר. אני לא יודע מה אני יכול לקבל עבור המסך הסדוק שלי.

דוד אברבך: כן. כֵּן.

האל גולדשטיין: אז זה תלוי כמה יתנו לי בשביל זה, אז אם הם נותנים לי מספיק בשביל זה אז הייתי עושה את זה.

דונה קליבלנד: ובכן, הנה שאלה נוספת. אתה בכלל מישהו שמשדרג כל שנה?

האל גולדשטיין: לא, אני בדרך כלל בחור כל שנה אחרת.

דונה קליבלנד: בסדר. זה בעצם מראה כמות הגונה של עניין, הייתי אומר, אם זה לא הרגיל שלך לשדרג כל שנה.

האל גולדשטיין: כן.

דוד אברבך: אני יודע שדיברנו על כל התכונות האחרות האלה. אני מניח שהשאלה שלי אליכם היא, עד כמה המצלמה משפיעה על החלטת הרכישה שלכם?

האל גולדשטיין: הם פשוט כולם. אני אוהב שהמצלמה בהחלט הייתה חלק מזה, וזה נראה לי... אני לא, אני יודע שאתה יותר חובב מצלמות ממני.

דוד אברבך: כן.

האל גולדשטיין: אבל אני אוהב רק לצלם תמונות מצלמות, אני לא רוצה לחשוב על זה. אני רק רוצה לצלם תמונות טובות, ולכן נראה שיש עוד אפשרויות זמינות שהן די פשוטות לשימוש, אז כן, זה יהיה נחמד. אבל אני גם רוצה שהאייפון שמפיל אותו לא ישבר, זה גדול בשבילי, ועוד המון חיי סוללה ארוכים יותר. מי לא רוצה את זה?

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: מבחינת המצלמה, אני חושב שה-11 יהיה בסדר עבורי כי אני הכי מתרגש ממצב הלילה וה זווית רחבה במיוחד, שאתה מקבל עם שני הטלפונים, אבל עם אייפון 11, מקבל טלפון ללא תצוגת OLED וללא לייק נוסף ארבע עד חמש שעות של סוללה, החמצה של התכונות האלה היא בלם עבורי, ואני גם אוהב מאוד את הגימור באייפון 11 Pro יותר. אני חושב שגב הזכוכית המט הוא מראה ממש נחמד. היה להם ירוק חצות [crosstalk 01:08:09] -

דוד אברבך: כן, יש להם צבע חדש. לא הזכרנו, כן.

דונה קליבלנד: האייפון 11 מגיע קצת יותר בספקטרום הצבעים הבהירים של הקשת בענן, מה שלא מושך אותי. אני חושב כאילו, אני רוצה את ה-11 Pro, זה המקום שבו אני נמצא עם זה, אבל זה לא רק בגלל מצלמה, זה למעשה יותר בגלל שיש את כל תכונות הפרימיום הנוספות שאתה מקבל עם קו פרו.

דוד אברבך: כן. אני חושב, קודם כל, כמו שהאל רמז אליו, המצלמה עושה לי הבדל גדול. במיוחד עכשיו כשהאחיינים שלי מתבגרים ואני רואה אותם יותר ויש לי בן חורג, שיכול לקחת התמונות ממש חשובות לי, ולכן רק זה שווה את זה בשביל שיהיה לי איכות טובה יותר מַצלֵמָה. אני משתמש במצב דיוקן הרבה כמו שאמרתי, ולכן זה לבדו שווה לי. כמו שאמרנו, דילגתי על הדור האחרון ולכן הטלפון שלי מרגיש כאילו הוא מתקרב לסוף חייו הפרודוקטיביים.

דונה קליבלנד: זה עבר את ימי הזוהר שלו.

דוד אברבך: ימי הזוהר שלו חלפו, וברור שאני ממש בררן כי אני משתמש חזק, אני עושה את זה בצורה מקצועית אבל כאילו זה מרגיש שהגיע הזמן לשדרג. אם אני בוחר בין ה-11 ל-11 Pro... אני כבר מעידה על ההבדלים האלה, אני מסכימה איתך דונה. זה כמו עניין לא מובן עבורי. תצוגת ה-OLED כל כך נחמדה וזה עושה לי כל כך הבדל. המצלמה חשובה לי במיוחד, אבל אני חושב שגם מעבר לזה, תצוגת ה-OLED ממש נחמדה בשבילי.

דונה קליבלנד: אני חושבת שזה פחות או יותר הפירוק שלנו מכולם. אתם דבקים איתנו כבר הרבה זמן, תודה. אני רק רוצה לחבר פעם נוספת, מחלקה iOS 13 שלנו. מערכת ההפעלה החדשה לאייפון שלך יוצאת ב-19 בספטמבר, אינך רוצה להישאר מאחור או להתבלבל, אז נסה את שיעור iOS 13 שלנו. זה iPhonelife.com/ios13class. דיוויד ואני, נלמד את זה כדי שתוכל לבלות איתנו -

דוד אברבך: נתראה שם.

דונה קליבלנד: כן, ונתראה בעוד שבועיים לפרק הבא של פודקאסט החיים של האייפון.

דוד אברבך: כן.

דונה קליבלנד: תודה רבה האל שהצטרפת אלינו, זה כיף.

האל גולדשטיין: זה היה כיף, כן.

דוד אברבך: ואם אתה מקורב, הישארו בסביבה, יהיה לנו תוכן בונוס בשבילכם.

דונה קליבלנד: כן.