Viss, kas jums jāzina pirms jaunā iPad Pro iegādes

96. sērijas tiešraides ierakstā pēc Apple iPad notikuma Bruklinā Donna, Sāra un Deivids stāsta visu svarīgo informāciju par jauno iPad Pro līniju, lai palīdzētu veikt pirkumu lēmumu. Vai Face ID, displejs no malas līdz malai un Apple Pencil, kas tiek uzlādēts bezvadu režīmā, ir pietiekami, lai jaunais planšetdators būtu dārgās cenas zīme? Noskaņojieties arī, lai uzzinātu, kāpēc Deivids uzskata, ka tikko izlaistajam MacBook Air nav izdevies.

Noklikšķiniet šeit, lai klausītos un abonētu. Ja jums patīk tas, ko dzirdat, noteikti atstājiet atsauksmi. Un neaizmirstiet noklausīties katru otro nedēļu, lai dzirdētu, kā mūsu redaktori dalās ar jums jaunākajām Apple ziņām, labākajām lietotnēm, iPhone trikiem un stilīgākajiem piederumiem.

Nedēļas jautājums:

Vai plānojat iegādāties jaunu iPad? Kāpēc vai kāpēc ne? Ja jūs to pērkat, kādu modeli plānojat iegādāties? E-pasts [email protected] lai paziņotu mums.

Šajā epizodē minētie raksti:

  • Viss paziņotais (un nepaziņotais) šodienas Apple pasākumā
  • Apple jaunajiem iPad Pro ir pilnekrāna displeji, sejas ID, USB-C, atjaunināts Apple Pencil
  • Apple šodien paziņoja visus jauno iPad Pro, Mac datoru un piederumu priekšpasūtīšanas un izlaišanas datumus
  • Apple jaunajos iPad Pro piederumos ietilpst Apple Pencil 2, viedās tastatūras folija un USB-C ports, taču nav vairāk austiņu ligzdas
  • Noderīgas saites:

  • Pievienojieties iPhone Life Facebook grupai
  • Insider Walk Through: Iegūstiet maksimālu labumu tikai dalībniekiem
  • Kļūstiet par iPhone Life Insider
  • Reģistrējieties bezmaksas dienas padomu biļetenam
  • Nosūtiet Podcast pa e-pastu
  • Abonēt iPhone dzīve žurnāls

96. sērijas atšifrējums

Donna Klīvlenda: Laipni lūdzam iPhone Life Podcast 96. sērijā. Es esmu Donna Klīvlenda, iPhone Life galvenā redaktore.

Deivids Averbahs: Es esmu Deivids Averbahs, iPhone Life izpilddirektors un izdevējs.

Sāra Kingsberija: Es esmu Sāra Kingsberija, vecākā tīmekļa redaktore.

Donna Klīvlenda: Šodien, tūlīt pēc Apple paziņojuma, kas notika Ņujorkā, mēs jums piedāvājam jautru tiešraidi. Tas bija īpašs iPad Pro un MacBook paziņojums. Apple, manuprāt, vismaz tik ilgi, kamēr esmu sekojis līdzi Apple lietām, nav saņēmis paziņojumu Ņujorkā.

Deivids Averbahs: Nē.

Donna Klīvlenda: Tas bija patiešām interesanti.

Deivids Averbahs: Viņi izvēršas. Viņi veica Čikāgu šā gada sākumā, Ņujorkā. Mēs esam visā ASV. Tas ir traki.

Donna Klīvlenda: izmantojot šo aplādes apraidi, pieturieties pie tā, lai ne tikai apkopotu visu Apple paziņoto informāciju un mūsu veikto analīzi. kas tika paziņots, bet arī uz daudziem galvenajiem jautājumiem, kas, mūsuprāt, daudziem no jums radīsies, mēs centīsimies atbildi. Vai jums vajadzētu iegādāties jauno iPad Pro? Kam tas būtu jāpērk? Vai tā ir datora nomaiņa? Vai Apple Pencil darbojas ar vecākiem iPad? Visas šīs sīkās detaļas, kuras mēs aplūkosim šajā epizodē, tāpēc palieciet.

Deivids Averbahs: Mēs nedaudz attīstāmies. Mēs runāsim par Mac datoriem. Tradicionāli mēs esam orientēti uz iOS, taču šodienas paziņojums bija arī tik ļoti orientēts uz Mac, ka mēs tam nedaudz pieskaramies.

Donna Klīvlenda: Pirms mēs ķeramies pie tā, es tikai vēlos pārliecināties, ka ikvienam no jums, kas nezina, es vēlējos jums pastāstīt par mūsu ikdienas padomu biļetenu un mūsu programmu Insider. Mūsu ikdienas padomu biļeteni ir mūsu bezmaksas produkts. Jūs varat reģistrēties vietnē iphonelife.com/dailytips. Rayanne šeit komentāros ievietos saiti, tāpēc, ja vēlaties doties, pārbaudiet to.

Donna Klīvlenda: izmantojot mūsu ikdienas padomu biļetenu, katru dienu tikai vienas minūtes laikā varat uzzināt kaut ko lielisku, ko varat paveikt ar savu ierīci. Mēs nosūtīsim jums e-pasta ziņojumu, kurā būs detalizēti norādījumi ar ekrānuzņēmumiem, kas padara to patiešām vienkāršu, un jautrs veids, kā uzzināt vairāk par savu ierīci.

Donna Klīvlenda: Mūsu Insider dalība ir mūsu augstākās klases izglītības pakalpojums cilvēkiem, kuri vēlas justies pilnvaroti ar savām ierīcēm. Neatkarīgi no tā, vai jums ir iPhone, iPad, HomePod, Apple Watch, šī ir vieta, kur vēlaties uzzināt, kā izmantot ierīci, uzziniet, kā izmantot visus Apple pakalpojumus un katru gadu, kad tiek piedāvāta jauna iOS versija. ārā. Daži no jums, iespējams, vēl nav īsti iedziļinājušies iOS 12 un apguvuši visas jaunās funkcijas. Mums būs ceļvedis, kas izskaidros, kā to izdarīt.

Donna Klīvlenda: Mums ir pilns mūsu žurnāla digitālais arhīvs. Mūsu žurnāls pastāv jau ilgu laiku. Mums ir vairāk nekā 30 aizmugurējie izdevumi, kuriem varat piekļūt, kā arī, protams, jūs būsiet viens no pirmajiem, kas saņems katru jauno izdevumu, kas tiek izdots reizi ceturksnī.

Deivids Averbahs: Šodien mēs daudz runāsim par iPad. Acīmredzot, ja plānojat iegādāties jaunu iPad, mums ir visaptverošs ceļvedis, kas palīdzēs jums sākt darbu ar jauno iPad. Noteikti pārbaudiet to.

Donna Klīvlenda: Jā, tāpēc iphonelife.com/insider, lai reģistrētos. Mūsu gada likme, mums ir labs darījums. Lai reģistrētos mūsu gada likmei, ir jāmaksā tikai USD 59, vai arī varat reģistrēties katru mēnesi, lai to izmēģinātu. Mums ir 30 dienu naudas atdošanas garantija. Pārbaudiet to.

Donna Klīvlenda: Deivids bez turpmākas runas vēlas pastāstīt par mūsu sponsoru Rokform.

Deivids Averbahs: Brīdis, kuru jūs gaidījāt.

Donna Klīvlenda: Brīdis, kuru jūs gaidījāt.

David Averbach: Bet tiešām, īpašs paldies mūsu sponsoram. Mēs viņus ļoti novērtējam, Rokform. Rokform ir patiešām lieliski gadījumi. Tie abi ir viegli, bet arī ļoti izturīgi. Ja tikko iegādājāties iPhone XR vai jums ir vecāks tālrunis, kuru vēlaties aizsargāt, noteikti pārbaudiet Rokform, lai uzzinātu, vai tas ir pieejams. Jo īpaši, ar ko tie ir īpaši, papildus vieglajam svaram par pieņemamu cenu, vienlaikus nodrošinot lielisku aizsardzību, tiem ir patiešām labi montāžas risinājumi. To futrāļiem aizmugurē ir neliels iegriezums, ko varat izmantot, lai tos uzstādītu, un tiem ir komplektā iekļautie piederumi, lai tos varētu piestiprināt pie velosipēda automašīnā. Arī tiešām labi montāžas risinājumi. Lieliski, universāli, izturīgi, izturīgi, viegli futrāļi.

Donna Klīvlenda: Viņi arī ir viens no mūsu jaunajiem sponsoriem. [nedzirdams 00:04:12] viņu produkti izskatās patiešām gludi un ir patiešām jauki.

Donna Klīvlenda: Tagad pāriesim pie paziņojuma. Vispirms mēs vēlamies jums pastāstīt par to, kas tika paziņots, apkopojot to, kas, mūsuprāt, ir vissvarīgākā informācija, kas jums jāzina par katru paziņoto ierīci. Mēs sāksim ar iPad Pro.

Donna Klīvlenda: Tas ir pagājis kopš WWDC pagājušā gada jūnijā, kopš Apple atjaunināja savu iPad Pro līniju. Viņi nāca klajā ar dažām patiešām būtiskām izmaiņām iPad Pro. Sejas ID ir pirmā lieta. Abiem jaunajiem modeļiem ir Face ID. Ir divi jauni iPad, viens ar 11 collu displeju, kas kopumā saglabā tādu pašu precīzu izmēru kā iepriekšējais priekšgājējs, kas bija 10 ar pusi collas. Pēc tam ir 12 un 12,9 collu iPad Pro — jaunais, kas iekļauj lielāku displeju mazākā formātā. Tas bija iPad, mēs birojā teicām: "Vienkārši milzīgs." Pagājušā gada iPad Pro. Mēs esam priecīgi, ka viņi iekārto šo displeju mazākā formātā.

Sāra Kingsberija: Jā. Paziņojuma laikā viņi to parādīja un salīdzināja ar 8 x 11 papīra lapu, piemēram, piezīmju grāmatiņas papīru. Tas bija diezgan forši.

Deivids Averbahs: Mēs to aplūkosim vēlāk. Bet jā, es domāju, ka tās bija diezgan lielas izmaiņas, jo tās kļuva no gandrīz komiski lielas un nelietojamas par diezgan saprātīgu iespēju kādam, ja atrodaties pareizajā situācijā.

Sāra Kingsberija: Noteikti.

Donna Klīvlenda: Jā, noteikti.

Donna Klīvlenda: Redzēsim, es apskatīju Face ID, displejus no malas līdz malai. Tie ir aprīkoti ar lielākiem displejiem mazākās ierīcēs. Tas ir no malas līdz malai bez iecirtumiem, kas ir iPhone [crosstalk 00:05:49] X un jaunākā versijā.

Deivids Averbahs: Nav iecirtumu.

Donna Klīvlenda: Viņi kaut kā to izvilka. Face ID darbojas gan portreta, gan ainavas režīmā...

Sāra Kingsberija: Tas ir milzīgi.

Donna Klīvlenda:... kas patiešām ir nepieciešams iPad, kā norādīja Sāra.

Sāra Kingsberija: Kāpēc mēs to nevaram iegādāties tālrunim?

Donna Klīvlenda: tas izmanto USB-C. Viņi pārgāja no Lightning uz USB-C, ko viņi veido kā funkciju, nevis kaitinošas izmaiņas.

Deivids Averbahs: Nav kļūda. Tā ir funkcija.

Donna Klīvlenda: Par šo izmaiņu plusiem un mīnusiem mēs arī pievērsīsimies vēlāk. Šīs ierīces ir dārgākas. 11 collas sākas ar 799, bet pagājušajā gadā sākās no 649. 12,9 collu cena sākas no 999 vai, pieņemsim, USD 1000, un agrāk šim bāzes modelim maksāja 799.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka viena no lietām, kas arī mani pārsteidza, jo, ja tu esi klausījies, parasts aplādes klausītājs, jūs zināt gandrīz visu, par ko mēs tikko runājām, mēs jums teicām jau. Tie visi ļoti atbilda baumām, formas faktoriem, displejam no malas līdz malai, iecirtuma trūkumam, USB-C. Mums tas viss ir pareizi. Lieta, ko es noteikti negaidīju, un tas ir svarīgi, ir 12X mikroshēma.

Deivids Averbahs: Bieži vien iPhone un iPad ir viena un tā pati mikroshēma, ja tie ir vienas paaudzes. Patiesībā šī ir labāka mikroshēma nekā iPhone. Tas, ko es noteikti nezināju, ka nāks [crosstalk 00:07:06], un tas bija patīkams pārsteigums.

Sāra Kingsberija: Jā, labs punkts. Es arī to nebiju gaidījis.

Donna Klīvlenda: Vēl viena lieta, kas jāpiemin, un tas arī atbilst mūsu baumām, ka tam nav OLED displeja, atšķirībā no iPhone X un jaunākiem modeļiem. OLED displejs iPad būtu patiešām dārgs. Tas jau bija daļa no iemesla, kāpēc iPhone X un jaunākās versijas ir tik dārgas. Tam ir tāds pats displejs kā iPhone XR, kas, ja jūs nepazīstat, ir šī gada iPhone tālruņu klāsta lētākā versija. Tas joprojām izskatās kā patiešām lielisks displejs, taču tas nebūs OLED.

Deivids Averbahs: Tomēr tas ir uzlabots displejs no iPad Pro pašlaik vai pašreizējā režīma. Tas ir uzlabots displejs, taču tas nav OLED. Tas ir tikai Retina displejs.

Donna Klīvlenda: Mēs par to runāsim vairāk, bet es tikai gribēju jums sniegt īsu kopsavilkumu. Sāra mums pastāstīs par Apple Pencil un citiem tam pievienotajiem piederumiem.

Sāra Kingsberija: Esmu diezgan sajūsmā par jauno Apple Pencil, jo tas atrisināja manas trīs galvenās problēmas. Viens, tagad tas magnētiski pievienojas iPad, tāpēc jums vairs nav jāuztraucas par tā pazaudēšanu, kas ir jauki.

Deivids Averbahs: Tiešām forši, jo tas ir ļoti kaitinoši, ka ir divi nesaistīti produkti.

Sāra Kingsberija: To ir diezgan viegli zaudēt, turklāt par kaut ko, kas pārsniedz 100 USD. Turklāt, lai savienotu pārī vai uzlādētu, jums tas vairs nav jāpievieno Lightning portam, nevis tam, kas vairs pastāv šajā iPad. Kad esat pievienojis to savam iPad, tas tiek uzlādēts bezvadu režīmā un automātiski tiek savienots pārī, kas ir trīs no Apple Pencil kaitinošākajām lietām.

Sāra Kingsberija: Tagad viena svarīga lieta ir tā, ka tā ir saderīga tikai ar jaunākajiem iPad Pros. Ja esat viens no cilvēkiem, kam patīk iegādāties nākamo vecāko paaudzi, tiklīdz jaunais iznāks un cenas pazeminās, jums būs jāiegādājas pirmais Apple Pencil. Arī jaunākais Apple Pencil nav... Es domāju, ka vecais Apple Pencil nav saderīgs ar jūsu jauno iPad, ja iegādājaties jauno iPad. Ja jums jau ir Apple Pencil, jums būs jāiegādājas jauns, ja iegūsit jauno iPad.

Deivids Averbahs: Es to nebiju sapratis.

Sāra Kingsberija: Bet jūs varat to iegravēt bez maksas, tāpēc tas ir.

Deivids Averbahs: Kas ir labi, jo jūs varat to pazaudēt.

Sāra Kingsberija: Jā. Tas ir 129 ASV dolāri, kas, manuprāt, ir kā 30 ASV dolāru cenas pieaugums salīdzinājumā ar oriģinālo Apple Pencil. Es nevaru atcerēties.

Deivids Averbahs: Man jāsāk sekot līdzi cenām, jo ​​Apple tās pārliek uz mums. Gandrīz viss, ko mēs šodien redzējām, ir bijis nedaudz dārgāks nekā priekšgājējs.

Sāra Kingsberija: Jā, esmu diezgan pārliecināta, ka par savu pēdējo Apple Pencil samaksāju 100 USD.

Donna Klīvlenda: Lai jūs zinātu, es tikko šeit ievietoju aptauju. Iespējams, neesat izlēmis, ka tas varētu būt iemesls, kāpēc skatāties šo Podcast apraidi, lai izlemtu, kuru iPad Pro vēlaties iegādāties vai arī vēlaties to iegādāties. Iespējams, ka citi jau ir izlēmuši, tāpēc es gribēju publicēt aptauju tagad, bet jūs varat atbildēt visā podkāstā. Jautājums ir, vai plānojat iegādāties jaunu iPad? Jums ir jauno iPad iespējas vai iemesli, kāpēc nevēlaties to iegādāties. Mēs šeit iekļāvām 6. paaudzes iPad. Tāda ir Sārai.

Sāra Kingsberija: Pareizi, tā, kas iznāca šajā pavasarī.

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir tikai 300 USD, pretstatā šiem, par kuriem jūs maksāsit ...

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka tas bija apmēram 350.

Donna Klīvlenda:... 350. Turklāt, ja iegūsit Apple Pencil, jums būs jāmaksā vairāk. Bet tomēr tas būs ievērojami mazāks. Šajā epizodē mēs noskaidrosim, kam vajadzētu iegādāties šo iPad, nevis šos jaunos.

Sāra Kingsberija: Vēl viena lieliska Apple Pencil iezīme ir tā, ka ar šo jauno [nedzirdams 00:10:53] zīmuli varēsit tam pieskarties divreiz. Patiesībā jūs varat veikt pielāgotus pieskārienus, lai pārslēgtu rīkus, kad veicat... Adobe paziņoja, ka viņiem ir pilna Photoshop versija, kas iznāks 2019. gadā iPad Pro. Iespēja vienkārši pieskarties zīmulim, lai pārslēgtos starp rīkiem, un iespēja pielāgot šo pieskārienu darbību varētu būt ļoti noderīga cilvēkiem, kuri šādā veidā izmantotu savu Apple Pencil.

Donna Klīvlenda: Jā, tas ir lielisks punkts.

Sāra Kingsberija: arī dažas citas lietas, viedā tastatūra, tā īpaši neatšķiras no otras, izņemot to, ka tā magnētiski savienojas ar jūsu iPad. Tagad jums nav jāraizējas ar dažādiem leņķiem. Tam ir divi oficiāli skata leņķi.

Deivids Averbahs: Tas man patika.

Sāra Kingsberija: Jā, jo man šķiet, ka pēdējais Smart Keyboard Folio futrālis bija... Panākt to vēlamajā leņķī patiešām šķita... Es to nepirku, jo man nav iPad Pro, bet spēlējoties ar citiem cilvēkiem, man tas nepatika. Šķiet, ka tas ir uzlabojums.

Sāra Kingsberija: Protams, jo Apple drosmīgi izņēma austiņu ligzdu, ko viņi arī drosmīgi neminēja, tas nozīmē, tāpat kā iPhone, jūsu vadu austiņas to nedarīs strādāt. Ja jums ir pievienots Lightning, piemēram, ar Lightning kabeli austiņām, arī tās nedarbosies. Bet Apple tagad par 9 USD pārdod USB-C austiņu ligzdas adapteri. Tas ir kaut kas par 9 USD.

Deivids Averbahs: Tas nav iekļauts. Esmu nedaudz skeptisks par... Austiņu risinājumi šobrīd ir nedaudz sarežģīti. Bet patiesībā ir daudzas austiņas, kas ir saderīgas ar USB-C.

Sāra Kingsberija: Tā ir taisnība.

Deivids Averbahs: Jūs varat tos iegūt. Protams, varat izmantot bezvadu savienojumu vai arī sargspraudņus. Ne tāpēc, ka es noteikti vēlētos būt Apple austiņu [crosstalk 00:13:01] izvēles pusē, bet...

Sāra Kingsberija: Man tik ļoti nepatīk dongles. Sargspraudņi mani vienkārši padara [crosstalk 00:13:04] traku ikreiz, kad man kaut kam jāpiestiprina sargspraudnis, lai to izmantotu.

Deivids Averbahs: Es piekrītu.

Donna Klīvlenda: Es zinu, es uzreiz pazaudēju savu sargspraudni ar iPhone X.

Sāra Kingsberija: Pareizi, bet vismaz ar USB-C tas ir universāls. To dara visi pārējie, tāpēc jums ir daudz vairāk iespēju nekā tad, kad viņi iPhone tālrunim atņēma austiņu ligzdu, un jums bija jāiegādājas Lightning savienotas austiņas, ja vēlaties vadu austiņas. Tas tiešām ir labi.

Deivids Averbahs: Mēs par USB-C runāsim nedaudz vēlāk, bet cerams, ka tas ir līdzeklis beigas, jo es ceru, un es šeit varētu būt mazākums, ka Apple faktiski pārslēdz iPhone uz USB-C, lai ...

Sāra Kingsberija: Es arī to ceru.

Deivids Averbahs:... viss ir USB-C, dators, iPad, iPhone, Android ierīces. Gandrīz jebkura elektroniskā ierīce šajā brīdī virzās USB-C virzienā. Tas ir diezgan aizraujošs risinājums, ja ir viens kabelis, lai pārvaldītu visas austiņas, un tādā gadījumā lielākajā daļā austiņu būs iebūvēta USB-C opcija, ja tās ir pievienotas. Es ceru, ka tas ir virziens, kurā mēs virzāmies, bet noteikti šobrīd esam dīvainā stāvoklī...

Sāra Kingsberija: Pa vidu.

Deivids Averbahs:... it īpaši, ja esat Mac vai Apple fans. Jo ceļojot, es ņemu līdzi savu iPhone, Mac un dažreiz arī iPad. Ja esmu lidmašīnā un vēlos kaut ko klausīties, man tagad ir jābūt vairākiem dažādiem austiņu risinājumiem, jo ​​manam iPhone parasti ir Lightning kabelis. Tagad manam iPad būs nepieciešams USB risinājums. Varat izmantot bezvadu savienojumu, bet, ja dodaties ilgā lidojumā, man vienmēr ir paranojas sajūta, manas austiņas nomirs, un man vismaz ir kāds vadu risinājums.

Sāra Kingsberija: Jā, man patīk mani Q ADAPT Libratones, jo tiem ir vadu iespēja, un tad es, protams, ir stulbie dongļi, ko Apple iekļāva vienā no maniem vecākiem tālruņiem, kad viņi pirmo reizi atbrīvojās no austiņām džeks. Man šķiet, ka man tagad ir jābūt veselam mazam dažādu kabeļu un sargspraudņu komplektam, kad es ceļoju.

Donna Klīvlenda: Tālāk mēs vēlamies, lai Deivids sagatavo kopsavilkumu par MacBook Air un Mac mini, par kuriem tika paziņots. Pēc tam mēs pievērsīsimies jautājumiem, jo ​​es domāju, ka būtu jautri runāt par to, par ko mēs bijām visvairāk satraukti, par ko mēs esam plāno pirkt, un pēc tam arī palīdziet cilvēkiem izlemt un apskatīt šo aptauju, kā arī to, ko citi cilvēki jau ir izlēmuši par to, ko viņi pērk. un kāpēc.

Deivids Averbahs: Pilnīgi noteikti. Kā teica Donna, tika paziņoti par diviem jauniem Mac datoriem, MacBook Air un Mac mini. Manuprāt, abi ir jau sen gaidīti atjauninājumi. Tās abas ir Apple budžeta iespējas. Tagad mēs par to runāsim, jo ​​tie kļuva nedaudz dārgāki. Bet vispirms parunāsim par MacBook Air.

Deivids Averbahs: Galvenais papildinājums ir tas, ka tagad tas ir Retina displejs. Retina displejs nozīmē augstu izšķirtspēju. Es domāju, ka tas bija pēdējais atlikušais Mac, kuram nebija Retina displeja, tāpēc tas bija tik ilgi. Četras reizes lielāka par oriģinālā MacBook Air displeja izšķirtspēju. Tam apkārt ir arī plānāks rāmis. Tas ir 13,3 collas, tāpēc tie piedāvā tikai vienu izmēru, kas, manuprāt, bija arī pēdējam MacBook Air.

Deivids Averbahs: Svarīgi tomēr ir tas, ka no 999 sākuma punkta tika sasniegts 1199. Tam būs Touch ID — standarta lietas, ar kurām Apple ir uzlabojis savus klēpjdatorus. Tam būs labāks mikrofonu bloks, Thunderbolt porti. Interesanti, es tagad lasu tās piezīmes. Es domāju, ka tie ir USB-C, tāpēc neesmu par to pilnīgi pārliecināts. Force Touch Trackpad, ilgāks akumulatora darbības laiks, vieglāks, plānāks, tas viss. Tas arī piedāvā, iet līdz 16 gigabaitiem atmiņas, otrs tikai pieauga līdz 8 gigabaitiem atmiņas.

Donna Klīvlenda: Jā, abi, pat dārgākie modeļi, abi ir 8 gigabaiti salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Tagad, ja maksājat vairāk, jūs saņemsiet 16 gigabaitus, kas ir liels darījums.

Deivids Averbahs: Jā. Viena no lietām, ko es darīšu pēc brīža, runājot par Mac mini, ir iepazīstināt jūs, puiši. Izmantojot šo MacBook Air, Apple pieņēma daudz interesantu lēmumu, un es jums to iepazīstināšu. Bet vispirms parunāsim par Mac mini.

Deivids Averbahs: Mac mini atkal ir Apple budžeta risinājums galddatoriem. Tas ir tikai dators. Tam nav pievienots monitors, tastatūra, pele un citas šāda veida opcijas. Tomēr, kas tajā ir jauki, tas padara to daudz lētāku. Sākotnēji Mac mini, iepriekšējais modelis sākās ar 499, tagad tas sākas ar 799. Viņi palielina cenu, bet to darot, viņi to arī padara daudz labāku.

Deivids Averbahs: visos šajos jaunajos datoros ir jaunas Intel mikroshēmas, kas ir lieliski. Tie piedāvā līdz pat 32 un 64 gigabaitiem atmiņas iespējas, kas ir patiešām svarīgi. Viņi piedāvā, es domāju, ka tas bija līdz 1,5 terabaitiem ...

Sāra Kingsberija: Uzglabāšana.

Deivids Averbahs: Glabāšana, jā. Paldies. Viņiem ir divas versijas, viena Pro, viena sākuma līmeņa. Būtībā viņi to vienkārši paņēma un padarīja to nedaudz modernāku, mazliet pievienojot visas labākās specifikācijas, kādas mēs varētu sagaidīt no moderna galddatora. Bet viņi to arī padarīja nedaudz dārgāku. Tādi ir Mac datori īsumā.

Donna Klīvlenda: Tas ir nolietots.

Deivids Averbahs: Tas ir nolietots.

Donna Klīvlenda: [nedzirdams 00:18:29] paziņoja.

Sāra Kingsberija: Vai jūs [crosstalk 00:18:30] pieminējāt...

Donna Klīvlenda: Mēs nesaņēmām AirPods.

Sāra Kingsberija: Jūs taču nerunājāt par Touch ID MacBook Air, vai ne?

Deivids Averbahs: Nē, es to nedarīju. Tas ir labs loms. Tagad ir pieejams Touch ID. Nav nekāda...

Donna Klīvlenda: Nav skārienjoslas.

Deivids Averbahs:... nav skārienjoslas. Lai gan es teikšu, man ir skārienjosla, un es to gandrīz nekad neizmantoju. Es to neuzskatu par tik aizraujošu [crosstalk 00:18:44].

Donna Klīvlenda: Šķiet, ka tā ir viena no šīm novājinātajām funkcijām, taču jūs to faktiski neizmantosit.

Deivids Averbahs: Jā, tieši tā. Tā kā man patiešām patīk Touch ID savā datorā. Tas, manuprāt...

Donna Klīvlenda: Tas šķiet tik ērti.

Deivids Averbahs: Jā, jo jums nekad nav jāievada sava parole.

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir nepieciešams ne tikai, lai piekļūtu datoram, bet arī tad, kad izmantojat Apple Pay vai piesakāties lietotnēs, kas ir aizsargātas ar paroli, varat vienkārši izmantot savu Touch ID klēpjdatorā. Tas šķiet tik jauki.

Sāra Kingsberija: Pareizi. Otrs piemērs paziņojuma laikā bija Touch ID izmantošana, lai pieteiktos vienā, savā paroļu pārvaldniekā. Jo paroļu pārvaldība ir tāds zvērs.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Apskatīsim mūsu aptauju šeit.

Donna Klīvlenda: Jā, jā. Laba ideja. Bet es tikai gribēju ātri pateikt, ka mūsu baumu aplādes pēdējā epizodē mēs runājām par to, ka patiešām ceram dzirdēt kaut ko par AirPod otrās paaudzes. Mēs to nedarījām. Mēs ar to neko nesaņēmām. Arī AirPower paklājiņš, kuram vajadzētu uzlādēt visas jūsu iOS ierīces uz viena paklājiņa, arī par to neko nedzirdējām. Mēs domājam, ka 2019. gada sākumā mēs tos iegūsim.

Deivids Averbahs: Mums ir [crosstalk 00:19:48] cilvēki, kuri vēlas šeit iepirkties.

Donna Klīvlenda: Bet jā, paskatīsimies uz aptauju.

Deivids Averbahs: Lai gan, es teikšu, ieguvējs ir 33%, nē, man jau pieder iPad, kas darbojas lieliski, liels paldies. Pārējie divi, lai gan katrs ir 29%, 29% vēlas 11 collu iPad Pro, 29% vēlas 12,9 collu iPad Pro. Jūs tos apvienojat, un vairāk cilvēku pērk, nekā nē.

Donna Klīvlenda: Tikai viens cilvēks vēlas iegādāties 6. paaudzes iPad, tas ir aptuveni 350.

Deivids Averbahs: Jā. Patiesībā es par to esmu pārsteigts. Man šķiet, ka, sākot no 799, tas ir daudz dārgāks, Pro. Esmu pārsteigts, ka vairāk cilvēku nevēlas izvēlēties budžeta iespēju, jo tas joprojām ir lielisks iPad.

Sāra Kingsberija: Man tas patīk. Es to nopirku un esmu ļoti priecīgs, ka palaidu garām šo iPad Pro.

Donna Klīvlenda: Pirmais jautājums, ko vēlējāmies uzdot, tas ir saistīts ar aptauju, ir, kam vispār vajadzētu rūpēties par iPad? Vai tā ir īsta datora nomaiņa? Mēs varam pāriet uz to un pēc tam saistīt to ar šo aptauju.

Sāra Kingsberija: Apple patiešām virza visu datoru salīdzinājumu.

Donna Klīvlenda: Tie bija. Viņi turpināja runāt par to, ka tas ir viens no populārākajiem datoriem. Viņi turpināja to saukt par datoru un patiešām vēlējās to pārveidot, lai cilvēki varētu domāt par saviem iPad kā datoru.

Donna Klīvlenda: Es lasīju rakstu. Šodien tas bija no The Verge, un man ļoti patika tas, kas viņiem bija sakāms par iPad, un tas, ka iPad patiešām piesaista divus ļoti dažādus cilvēkus. Viens no šāda veida cilvēkiem ir kāds, kurš vēlas izmantot iPad vienkāršām lietām, kuras, iespējams, nav tik lietpratīgas. Izmantojot iPad, viss ir vienkārši. Otra cilvēku grupa ir vairāk profesionālu lietotāju, kuri vēlas tikt galā ar dažiem neapmierinātības gadījumiem un izdomāt, kur viņi var paveikt visu savu darbu iPad. Jo šobrīd ir diezgan grūti strīdēties. Daudzas darbības joprojām ir vieglāk paveikt darbvirsmā. Tev ir pele. Pašlaik iPad nevar izmantot peli. Daudzas lietotnes, vēl vairāk profesionāla līmeņa lietotņu vēl nav saderīgas ar iPad.

Donna Klīvlenda: Šodien Adobe iznāca un izveidoja patiešām lielisku Photoshop demonstrāciju, tāpēc laika gaitā tas mainīsies. Bet daudziem cilvēkiem tas nevar darīt visu, ko var jūsu darbvirsma. Cilvēki, kuri ir ļoti profesionāļi iPad un par to ir sajūsmā, un ir gatavi strādāt apkārtējos darbus, vai cilvēki, kuri ir līdzīgi: "Es tas vienkārši vajadzīgs šīm vienkāršajām lietām, piemēram, e-pastam, multivides skatīšanai un tamlīdzīgām lietām." Manuprāt, tas ir tas, kam tas patīk. Es to pagaidām neuzskatu par datora nomaiņu.

Sāra Kingsberija: Nē, man nesen tas bija jāizmanto, galvenokārt kā datora nomaiņa, jo man bija nepieciešams jauns [nedzirdams 00:22:34] lādētājs. Es paveicu darbu. Nav tā, ka es būtu grafiskais dizainers vai kas cits, vai darītu kaut ko ļoti sarežģītu. Es to diezgan daudz izmantoju kā tekstapstrādes programmu. Bet joprojām bija tik sāpīgi, ka nebija kursorpaliktņa vai peles, un daudzas lietas bija tikai lēnākas un vairāk soļu. Tā īsti vēl nav.

Sāra Kingsberija: Es zinu, ka man ir 6. paaudzes iPad, nevis iPad Pro, taču, ņemot vērā dažādus veidus, kā lietas notiek, piemēram, izmantojot skārienekrānu, tas ir tas pats. Es vienkārši nedomāju... Varbūt kādreiz.

Donna Klīvlenda: Jā, es jums piekrītu, ka iPad Pro jaunās funkcijas praktiski neko nemaina funkcionalitātes ziņā.

Sāra Kingsberija: tā pamata lietotāja saskarne.

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir patiešām forši, varat to atbloķēt, izmantojot Face ID, kā arī veikt tādas darbības kā atbloķēt lietotnes un izmantot Apple Pay ar Face ID, taču, ja to izmanto kā datoru, tam vienkārši ir jaukāks, lielāks displejs tagad. Tas nedarbojas savādāk.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka būtu jautra ideja vienkārši dalīties savā pieredzē ar iPad, jo mums visiem ir iPad un ļoti dažādi lietošanas gadījumi. Es domāju, ka viņi ir skaisti, iedalās ļoti atšķirīgās grupās, un es domāju, ka daudzi cilvēki iekristu.

Donna Klīvlenda: Noteikti. Es arī labprāt komentāros dzirdētu no cilvēkiem, ja vēlaties uzzināt, kā izmantojat savu iPad, Tā kā visi šie cilvēki plāno iegādāties dažus jaunos iPad, es domāju, ka mums ir daudz entuziastu šeit.

Deivids Averbahs: Es varu ātri dalīties savā pieredzē. Pirms es to daru, mums ir jautājums no Amber. Vai MacBook Air ir skārienekrāns? Atbilde ir nē. Nevienam no Mac datoriem nav skārienekrāna. Tā ir viena no lietām, ko Apple ir nolēmis, ka klēpjdatora skārienekrāns nav laba lietotāja pieredze. Daudzi cilvēki viņiem nepiekrīt.

Sāra Kingsberija: Es nepiekrītu.

Deivids Averbahs: Jā. Esmu tik ļoti iedziļinājies Apple pasaulē, ka man nekad īsti nav bijis datora ar skārienekrānu. Tomēr, ņemot vērā savu pieredzi ar skārienjoslu, es nezinu, ka man tās trūkst. Bet ļaujiet man padalīties pieredzē ar iPad, kas man ir iPad Air 2, ja kādu laiku klausāties podcast, jūs zināt, ka esmu gaidījis šo jauno iPad. Es plānoju jaunināšanu. Esmu patiesi sajūsmā par to.

Deivids Averbahs: Mana pieredze bija, pirms es to ieguvu, man bija ļoti grūti definēt, kas tajā ir vērtīgs, kāpēc tas bija tā, ka, ja man būtu iPhone un Mac, es vēlētos arī iPad. Bet mana pieredze rāda, ka iPad diezgan labi pārklāj šo vidējo daļu, kas ir, es mēdzu patērēt daudz satura mājās. Tas ir viegls darbs, sauksim to, mana e-pasta pārbaude, Google Analytics pārbaude vai dažādu lietu pārbaude tīmeklī vai e-pastā. Es arī vienkārši daudz lasīšu savā iPad un tamlīdzīgas lietas. Viss, kas saistīts ar patērējošu saturu, es uzskatu, ka iPad ir ideāls, jo tas ir ļoti pārnēsājams, tas ir daudz ātrāk un vienkāršāk.

Deivids Averbahs: Ja jūs atpūšaties, varat to vienkārši sēdēt uz galda vai sēdēt klēpī. Lai gan dators, manuprāt, ir pārāk apjomīgs, lai to nēsātu līdzi, tas ir nedaudz mazāk pārnēsājams. iPhone, ekrāns ir pārāk mazs. Par to man patīk mans iPad — par vieglajām lietām, ko daru mājās, kur es vienkārši patērēju saturu, pārlūkoju tīmekli, skatos videoklipus un pārbaudu e-pastu. Tādām lietām tas ir lieliski piemērots.

Deivids Averbahs: Kam es to neizmantoju, un es domāju, ka to nedaru, kas ir jūsuprāt, es to neizmantoju nopietniem darbiem. Es nekad nebrauktu uz darbu un ņemtu līdzi tikai savu iPad. Kā ar jums, puiši?

Donna Klīvlenda: Es to dzirdu. Man kādreiz bija iPad Air. Šobrīd man nav iPad, personīgā. Mums ir iPad Pro — 10,5 collas, ko dažreiz lietojam darbā. Man tas patīk multivides skatīšanai, piemēram, skatīšanai atsevišķi. Es patiešām iekļuvu Amazon Prime seriālā, ko vienas nedēļas nogalē noskatījos savā iPad Air. Bija vienkārši patīkami izklaidēties.

Deivids Averbahs: Kas tas bija?

Donna Klīvlenda: Tas bija... Ak, es aizmirsu tā nosaukumu. Tā bija šī izrāde par 70. gadu laikrakstu reportieriem, piemēram, sievietēm ziņu telpā. Es nevaru atcerēties. Ja es to atcerēšos, es to ievietošu šeit.

Donna Klīvlenda: Bet otra lieta, kas man patīk, ir ceļojumi uz darbu. Es daudz izmantoju tekstapstrādi kā redaktoru, un iPad tam ir labs. Ja lejupielādējat savu Microsoft Word lietotni un piesakāties, es atklāju, ka tas ir jauki. Ja man ir pievienojama Bluetooth tastatūra, tā ir lieliska tādām lietām. Tāpat mēs varam izmantot Slack, lai sazinātos jūsu iPad. Esmu to mazliet izmantojis darbam, ceļojot. Tā kā, izvelkot klēpjdatoru lidmašīnā, tas ir pārāk liels un apjomīgs, un tas nav tik patīkams piedzīvojums. Šajā lietošanas gadījumā iPad ir daudz jaukāks.

Donna Klīvlenda: Bet es personīgi atklāju, ka savu iPad neizmantoju tik daudz, kā domāju. Es laikam esmu vismazākais entuziasts.

Deivids Averbahs: Jā, tu noteikti esi. Es teikšu, ka tad, kad es teicu, ka es neņemšu savu iPad uz darba braucienu, es ļoti ņemšu savu iPad un piestrādāšu pie tā. Ja es dodos ceļojumā, kas nav tieši saistīts ar darbu, piemēram, ja es nebūšu kaut kur nedēļu strādāju, tad man ir ērti paņemt līdzi savu iPad, un es ceru, ka man būs ērtāk ar jauns iPad. Taču es neplānotu, ka tas būtu mans galvenais darba dators ilgāku laiku.

Sāra Kingsberija: Jā, man patiešām patīk, kad es ceļoju, lai darbā būtu gan klēpjdators, gan iPad, jo dažreiz ir nepieciešams otrs ekrāns. Ja izmantojat mazus ekrānus, man ir MacBook Air, tas tiešām palīdz, ja ir divi ekrāni. Man arī šķiet, ka tas ir ļoti noderīgi, lai atzīmētu pierādījumus un tamlīdzīgas lietas. Man šķiet, ka, ja es darītu daudz vairāk ar grafiku, es to ļoti daudz izmantotu darbam, un mani, iespējams, ļoti interesētu iPad Pro.

Sāra Kingsberija: Esmu to izmantojusi savai meitai FaceTiming, lai pati skatītos filmas. Pārsteidzoši, es par to neesmu daudz lasījis, bet tas, iespējams, ir tāpēc, ka es galvenokārt esmu atgriezies pie papīra grāmatām.

Donna Klīvlenda: Jā, iPad ir kaut kas pievilcīgs attiecībā uz personīgai lietošanai mājās, papildu ekrānu, piemēram, jūsu meitas FaceTiming vai tamlīdzīgām lietām. Es redzu apelāciju. Tā kā, ja atrodaties mājās savā personīgajā telpā ārpus darba laika, jūs īsti nevēlaties izmantot savu klēpjdatoru FaceTime, vai zināt?

Deivids Averbahs: Jā, tieši tā. Ir kaut kas par [crosstalk 00:29:14] izņemšanu no datora.

Donna Klīvlenda: Es saprotu.

Deivids Averbahs: Es teikšu, un tas faktiski kļūst par pircēja ceļveža teritoriju, ko mēs aptversim vairāk vēlāk mans ieteikums, ko es varētu būt mazākumā, jo es nezinu daudzus citus cilvēkus, kas to ir darījuši šis. Mans iPad bija saderīgs ar LTE — tāds, kāds man ir tagad, un es plānoju to darīt vēlreiz. Tas patiešām radīja patiešām lielas atšķirības, jo ceļojuma laikā savienojuma izveide ar Wi-Fi ir patiešām apgrūtinoša. Lidostās vai nu ir ļoti slikts Wi-Fi, vai arī tās mēģina no jums iekasēt maksu. Tas pats attiecas uz viesnīcām. Jūs vienmēr varat izveidot karsto punktu, izmantojot tālruni, taču tas ir tikai apgrūtinājums. Man šķita, ka iespēja vienkārši izņemt savu iPad un uzreiz piekļūt ar datiem. Es patiesībā visu mūžu nezinu, kāpēc datoriem nav LTE saderības. Bet ir lieliski, ja jums ir iPad.

Deivids Averbahs: Ļaujiet man ātri, pirms mēs turpinām, es vēlos izlasīt šīs trīs atsauksmes [crosstalk 00:30:10] šeit.

Donna Klīvlenda: Jā, šeit mums ir dažas lieliskas atbildes.

Deivids Averbahs: Barbara teica: "Novembrī izmantojiet Pro divus gadus un plānojat pāriet uz jauno un iegūt zīmuli." Tad Kērts Šeit teikts, ka viņš izmanto savu iPad, lai sērfotu tīmeklī: "Kaitina viena lieta, ka manā iPhone tālrunī vienmēr vispirms tieku novirzīts uz vietni mobilajām ierīcēm." Tas ir taisnība. Mobilās pārlūkprogrammas pieredze nav gluži tāda pati kā galddatora pārlūkprogramma, un iPad parasti piedāvā darbvirsmas pārlūkprogrammas pieredzi. Viņš saka: "Varbūt es nezinu, kā izslēgt mobilās pārlūkprogrammas pieredzi." Ja izmantojat iPhone tālruni, varat pieprasīt darbvirsmas pieredzi.

Sāra Kingsberija: Pareizi, jūs pieskarieties ikonai Kopīgot.

Deivids Averbahs: Jā, paldies.

Sāra Kingsberija: Pēc tam varat izvēlēties Get Desktop.

Deivids Averbahs: Bet tas joprojām nav tas pats. Tīmekļa pārlūkošana iPhone tālrunī nav tāda pati kā iPad.

Deivids Averbahs: Pēdējais, cits Deivids šeit saka: "Es to bieži izmantoju, lai fotografētu gan iPad Pro, gan iPhone un pēc tam nosūtiet e-pastu vai ziņojumu citiem, lai veiktu turpmāku produktu izpēti, uzņemot fotoattēlus lielajos veikalos." Interesanti. Es vispār nefotografēju ar savu iPad [crosstalk 00:31:23].

Sāra Kingsberija: Man patiešām patīk sūtīt ziņojumus un sūtīt e-pastus. Es nesūtu tik daudz e-pasta ziņojumu, galvenokārt tikai ziņojumapmaiņu savā iPad, jo tas ir... Es domāju, es varu pievienot tastatūru savam iPhone, bet, iespējams, to nedarīšu. Man patīk rakstīt īsziņas savā iPad.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka Bluetooth tastatūras pievienošana iPhone tālrunim šķiet ļoti nepatīkama. Es domāju, ka dažās situācijās tas ir lieliski.

Sāra Kingsberija: Es noteikti to esmu izdarījusi. Esmu to izdarījis.

Deivids Averbahs: Skatieties, tā es jūtos, fotografējot ar savu iPad. Es vienkārši turu šo milzīgo ekrānu sev priekšā, būdams kā "siers", un es jūtos tik niecīgs.

Sāra Kingsberija: Es nekad neesmu uzņēmusi nevienu fotoattēlu ar savu iPad. Ne reizi.

Donna Klīvlenda: Es būšu ar tevi. Nē, par to mēs nevienam neklauvējam, jo ​​mums ir [nedzirdams 00:32:05].

Donna Klīvlenda: Mēs esam atbildējuši uz jautājumu, kam vajadzētu rūpēties par iPad? Vai tā ir datora nomaiņa? Diezgan daudz, dažādiem cilvēkiem ir dažādi iPad. Mēs tajā iedziļināsimies nedaudz vairāk. Bet kopumā tas nav īsti... Tas nedara tādas pašas darbības kā jūsu iPhone. Tas nav gluži datora nomaiņa. Bet tai ir sava īpašā īpašība, kas, šķiet, patīk cilvēkiem. Iedziļināsimies, vai Apple piegādāja ar šo jauno iPad Pro? Vai tas bija viss, ko jūs gaidījāt?

Donna Klīvlenda: Es vēlos dzirdēt no jums, puiši, par ko jūs sajūsmina šis paziņojums. Man tas bija tad, kad viņi prezentēja jauno iPad Pro, tieši tādu, kāds tas izskatās. Man šķiet, ka Apple ar to ļoti labi strādā. Kā jau teicu, es, iespējams, esmu vismazāk sajūsmā par iPad, bet es uzreiz tādu gribēju.

Sāra Kingsberija: Jā, man bija jāatgādina sev, ka es neizmantoju iPads mākslai un es neesmu grafiskais dizainers. Man tiešām nav nekāda attaisnojuma tāda iegūšanai, jo viņi, protams, paveica labu darbu, to pārdodot.

Deivids Averbahs: Es tikai vēlos atgriezties pie pēdējā jautājuma par darbu. Jo es teikšu, man tagad ir viens dators, kas ir mans darba un personālais dators, un es to nēsāju uz darbu un atpakaļ. Daudzas reizes es kļūstu slinks un darba dienas beigās nenesu datoru mājās. Domāju, ka iPad man ir lielisks mājas dators. Ja man nav jādara jaudas darbs, ja man nav jāizveido sarežģīta izklājlapa vai kaut kas tamlīdzīgs, tas ir patiešām jauki.

Donna Klīvlenda: Deividam patīk savas izklājlapas, visiem.

Deivids Averbahs: Man patīk sarežģītas izklājlapas, un iPad vienkārši to neizgriež. Atvainojiet, jūs visi.

Sāra Kingsberija: Redzi, es nēsāju savu... Man šodien nav sava iPad, bet man bieži būs mans darba dators, personīgais dators, mans iPad un šī mazā satriecošā lieta no STM, kur es varu sakārtot visus savus kabeļus un lādētājus [nedzirdams 00:33:52] un savas [crosstalk 00:33:53] austiņas, ...

Donna Klīvlenda: Man patīk STM.

Sāra Kingsberija:... un tad viss sarullēts šajā kārtīgajā iepakojumā. Acīmredzot esmu gatavs atstāt pilsētu jebkurā laikā ar visu savu elektroniku vai strādāt jebkurā vietā.

Deivids Averbahs: Es labprāt jautātu...

Donna Klīvlenda: Sāra vienmēr ir gatava.

Deivids Averbahs: Es labprāt pajautātu mūsu auditorijai...

Sāra Kingsberija: Es esmu kā skaute.

Deivids Averbahs:... divi jautājumi. Jūtieties brīvi piezvanīt, publika. Pirmkārt, vai kāds no jums, puiši, izmanto iPad kā savu galveno datoru? Otrkārt, vai ir kādi radoši profesionāļi, kas to klausās? Jo esmu skeptisks, ka kāds... Es nezinu nevienu radošu speciālistu, kas profesionāli izmantotu iPad. Ikviens, ko es pazīstu, izmanto Photoshop, izmanto jebkuru Adobe lietu, jebkuru tīmekļa izstrādi, un tas viss tiek darīts datorā, visiem, ko es pazīstu. Es zinu, ka Apple ļoti nodarbojas ar radošo profesionālo darbību. Es domāju, ka mēs visi vienkārši uztveram viņus kā vārdu, ka tur ir cilvēki. Bet es esmu nedaudz skeptisks par to.

Sāra Kingsberija: Es zinu cilvēkus, kuri ir izmantojuši iPad mūzikas atskaņošanai.

Deivids Averbahs: Vai patīk to klausīties?

Sāra Kingsberija: Nē.

Deivids Averbahs: Nē, es jokoju. ES jokoju. ES būšu ...

Donna Klīvlenda: Sāra ir ļoti smieklīga.

Deivids Averbahs: Es zinu.

Sāra Kingsberija: cietsirdīga.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tas, ka viņi tikai tagad iznāk ar pilnvērtīgu Photoshop, var mainīt lietas.

Deivids Averbahs: Tas varētu mainīties.

Donna Klīvlenda: Man šķita patiešām iespaidīgi, ka viņi rādīja funkciju, kurā varat tuvināt pikseļu līmenī, un tad šis bija fotoattēls, par kuru viņi teica, ka, ja to izdrukātu, jūs būtu deviņas pēdas reiz deviņas pēdas garš. ārā. Tas tiek novirzīts uz trīs gigabaitu failu, ar kuru viņa strādāja, un jūs varētu tuvināt pikseļu līmeni, divreiz pieskaroties Apple Pencil, un tālināt, lai redzētu visu attēlu, pieskaroties tam vēlreiz.

Donna Klīvlenda: Man šajā paziņojumā bija dažas lietas, kuras man bija līdzīgas: "Labi, tas būtu forši." Piemēram, ja viņi to darīja ar Final Cut Pro, mēs to izmantojam, lai rediģētu šo Podcast apraidi. Tā ir programma, kas man ir nepieciešama datorā. Ja viņi kaut ko tādu darītu ar iPad, tas varētu pietiekami mainīt lietas, lai es būtu šāds: "Ei, es saņemtu iPad un izmantojiet to darbam." Es domāju, ka tur varētu būt mākslinieki, kuri viņiem Photoshop ir tas, ko viņi izmanto laiks. Viņi varēja redzēt šodienas paziņojumus un teikt: "Labi, patiesībā tas varētu noderēt man."

Sāra Kingsberija: Es arī vēlējos pieskarties tam, uz ko Apple patiešām uzstāj, padarot lielu darījumu par savu GPU, cik labi tās grafikas un cik ātri tās tiek renderētas. Es sazinājos ar Tamlinu, kurš ir viens no mūsu rakstu autoriem, un viņš daudz spēlē, un vienkārši ir pietiekami zinošs par ar grafiku saistītām lietām. Es viņam jautāju, jo Apple teica, ka tas atveido tādu pašu ātrumu kā Xbox One, un viņi lika tam izklausīties kā milzīgs darījums. Viņa viedoklis par to bija šāds: "Viņi būtībā saka, ka mūsu kadru ātrums ir tikpat labs kā vissliktākā konsole." Tas nav tik lieliski kā...

Deivids Averbahs: Oi, tie [crosstalk 00:36:42] ir cīņas vārdi...

Sāra Kingsberija: Tas bija diezgan apdegums.

Deivids Averbahs:... lai gan, godīgi sakot.

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka mums vajadzētu būt skeptiskiem pret dažiem Apple apgalvojumiem par to, cik vienkārši tas ir pārsteidzošs kā datora nomaiņa.

Deivids Averbahs: Jā, jā. Noteikti. Tas vienmēr ir smieklīgi, jo viņi lielīsies ar vismuļķīgākajām lietām. Viņi lielījās ar to, kā nepadarīja tīmekļa kameru sliktāku. Es saku: "Labi, labi, Apple. Vai vēlaties paglaudīt?"

Sāra Kingsberija: Viņi bija dīvaini apsēsti ar grupas FaceTime norādīšanu. Tagad tas ir pieejams ar versiju 12.1, kas iznāks šodien, ja tā vēl nav. Bet vai tev rūp? Vai jums rūp grupas FaceTime ar 32 cilvēkiem?

Deivids Averbahs: Trīsdesmit divi. Es īsti nepazīstu 32 cilvēkus, bet kopumā esmu sajūsmā par to.

Donna Klīvlenda: Jā, es domāju, ka tas ir...

Sāra Kingsberija: Jūs pat nepazīstat 32 cilvēkus. Piedod, Deivid.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka FaceTime kopā ar ģimeni dažādās vietās būs patīkami, ja sarunā būs vairāk nekā viens cilvēks.

Sāra Kingsberija: Vai Apple paziņojuma laikā [crosstalk 00:37:37] pietika pieminēt četras vai piecas reizes?

Donna Klīvlenda: Viņi to ļoti atmeta.

Deivids Averbahs: Viņi ir ļoti satraukti par to.

Donna Klīvlenda: Parunāsim par to, kam būtu jāiegādājas kāda ierīce, iPad.

Deivids Averbahs: Ļaujiet man ātri, jo es to nosita no sliedēm, tāpēc mēģināšu to no jauna noslidināt. Es domāju, ka Apple to izsita no parka. Es biju gatavs būt pārsteigts, jo ļoti ilgi gaidīju šo iPad. Bet es domāju, ka viņi pārbaudīja visas vajadzīgās rūtiņas. Manuprāt, tas, ka tam ir displejs no malas līdz malai, tam nav sākuma pogas, tas, ka tam nebija iecirtuma, mani iespaidoja. Manuprāt, tas izskatījās skaisti. Mani pārsteidza tas, ka viņi to pārveidoja tikpat daudz kā viņi. Tas bija patiešām gluds. Ciktāl tas attiecas uz mani, es domāju, ka tas bija patiešām spēcīgs paziņojums Apple, ciktāl tas attiecas uz iPad. Man ir daudz kritikas par viņu Mac paziņojumu.

Deivids Averbahs: Tas ir viens, pret ko es esmu nedaudz skeptisks, mēs jau par to runājām. Es domāju, ka USB-C bija pareizais lēmums. Esmu priecīgs, ka Apple izmanto savus nepatentētos risinājumus. Bet austiņu ligzdas noņemšana, kad ir pieejams tikai USB-C un jūsu iPhone ir Lightning, tas ir nedaudz dīvains lēmums, par kuru es neesmu sajūsmā. To sakot, es domāju, ka cilvēki kopumā pārāk uzsvēra austiņas. Es domāju, [crosstalk 00:38:49] cilvēkiem ar to vajadzētu pārtraukt.

Sāra Kingsberija: Jūs zināt vienu lietu, par ko mēs nerunājām, izmantojot USB-C, proti, tagad varat izveidot savienojumu ar displeju vai kameru, vai veselu virkni citu piederumu savam iPad, kas ir milzīgs darījums.

Deivids Averbahs: Viena lieta, ko es domāju, bija patiešām forša, maza smalka funkcija, ko viņi pievienoja, ir iespēja uzlādēt iPhone no jūsu iPad.

Sāra Kingsberija: Ak, pareizi. Jā, tas ir diezgan lieliski.

Deivids Averbahs: Man šķita, ka tas bija ļoti forši.

Donna Klīvlenda: Jā, arī es domāju, ka tas bija forši. Bet es tikai gribēju jums pajautāt, Deivid, jo jums ir MacBook Pro ar USB-C, kāda ir jūsu pieredze ar USB-C?

Deivids Averbahs: Man pašlaik ir pievienots sargspraudnis, tāpēc varu izmantot Ethernet. Tas jums pastāstīs visu, kas jums jāzina. Man ir arī austiņu ligzda, kas man būtu skumji, ja man tā nebūtu. Mans sargspraudnis ļauj arī izmantot USB-A. Tas noteikti nav ideāls, taču esmu bijis diezgan piedodošs pret Apple, jo personīgi man patīk, ka Apple ir uz nākotni vērsts uzņēmums. Es domāju, ka USB-C ir nākotne. Es domāju, ka cilvēku piespiešana pāriet uz labāku risinājumu nāk par labu nozarei kopumā, līdzīgi kā Apple diezgan agri pārtrauca Flash atbalstu.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka lielākoties esmu bijis apmierināts ar USB-C. Tā nav bijusi liela problēma. Taču man bija jāveic daži risinājumi, jo man joprojām ir dažas USB A lietas, ar kurām man jātiek galā. Man nav Ethernet kabeļa. Tas nav ideāls.

Donna Klīvlenda: Pareizi, es to dzirdu. Bet piekrītu, es būtu daudz dusmīgāks, ja viņi pārietu uz kādu citu neskaidru savienotāju. Taču tas, ka viņi virzās uz kaut ko tādu, kas būs visuresošāks, piemēram, daudzi Android tālruņi izmanto USB-C. Cerams, ka tieši tur mēs virzāmies arvien vairāk. Par ko esmu sajūsmā. Līdzīgi kā Apple, izmantojot bezvadu uzlādi, viņi nolēma, nevis izveidoja patentētu bezvadu uzlādes risinājumu, viņi izmanto Qi bezvadu uzlādi, kas ir universāla bezvadu uzlāde tehnoloģija. Man šķiet, ka tas ne vienmēr ir Apple pagātnes ceļš, un es patiešām priecājos, ka pēdējā laikā šķiet, ka viņi arvien vairāk virzās šajā virzienā, lai nodrošinātu saderību un lietotāja ērtības.

Deivids Averbahs: Pilnīgi piekrītu.

Donna Klīvlenda: tās ir labas ziņas.

Deivids Averbahs: Izdzīvot sapni, kur visām elektroniskajām ierīcēm ir viens kabelis, tas būs pārsteidzoši, ja mēs sasniegsim šo sapni kā [crosstalk 00:41:06] sabiedrība.

Donna Klīvlenda: Es ceru, ka tas notiks.

Donna Klīvlenda: Kam, mūsuprāt, vajadzētu iegādāties dažādas iPad iespējas? Mēs runāsim par 11 collu iPad, kas ir šis iPad Pro, tas ir mazākais iPad Pro, 12,9 collu iPad Pro vai 6. paaudzes iPad.

Deivids Averbahs: Vispirms es jums pastāstīšu, ko es saņemu. Es to izvēlējos jau paziņojuma laikā. Es dabūšu 250...

Sāra Kingsberija: Es zinu, es skatījos, kā jūs to pērkat.

Deivids Averbahs: Jā. Es faktiski nespiedu Pirkt. Es mazliet satraucos. Bet es iegūšu 256 gigabaitu, Space Grey iPad, 11 collas, ar LTE. Es jūtos ļoti labi par savu lēmumu. Es jums to izstāstīšu.

Deivids Averbahs: Sešdesmit četri gigabaiti, sākuma līmenis, manuprāt, patiesībā ir patiešām izpildāms. Es domāju, ka daudzi cilvēki, ja vēlas ietaupīt nedaudz naudas, to varētu darīt. Man, kā jau teicu, ir iPad Air 2. Acīmredzot iPad neveicu pārāk bieži jaunināšanu, tāpēc izdomāju, ka nedaudz paplātīšos. Es jau izmantoju LTE. Space Grey izskatās forši.

Donna Klīvlenda: Man šķiet, ka Deivids tik ilgi ir gaidījis šo dienu.

Deivids Averbahs: Es šodien tik ļoti izklaidējos. Šis ir labāks par Ziemassvētkiem.

Deivids Averbahs: Pirms mēs atbildam uz kopējo attēlu, vai jūs, puiši, to saprotat?

Sāra Kingsberija: Es tikko nopirku iPad. iPad Pro ir foršs, taču es vienkārši nesaprotu, kāpēc man tas būtu vajadzīgs. Man tik tikko vajag savu sestās paaudzes iPad, tas dara visu, kas man vajadzīgs. Vai ir 64 gigabaitu iespēja? Es domāju, ka tas ir tas, ko es saņēmu [crosstalk 00:42:36] par glabāšanu.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Nē, ir 32 un 128. Es domāju, ka man ir 128 gigabaitu opcija.

Deivids Averbahs: Labi. Jūs jūtaties labi, iegādājoties lētāko un ka [crosstalk 00:42:44] netrūkst displeja no malas līdz malai, seksīguma.

Donna Klīvlenda: [nedzirdams 00:42:47]

Sāra Kingsberija: Ak, jā, pilnīgi noteikti.

Sāra Kingsberija: Es domāju... Zini, nē. Nepavisam.

Donna Klīvlenda: Deivids šodien paziņojuma laikā pēc tam, kad viņi parādīja jauno iPad Pro, viņš teica: "Ak, Dievs. Tas ir tik seksīgi."

Sāra Kingsberija: Jā, nē. Es neuzskatu, ka mani tādā veidā piesaista tehnoloģija, Deivid.

Deivids Averbahs: Mm. Interesanti.

Sāra Kingsberija: Man ir mazliet skumji par Apple Pencil. Bet, godīgi sakot, es to īsti neizmantoju pietiekami, lai tas būtu attaisnojums. Es patiešām gribēju jaunus AirPods. Man būs jāizlemj, vai es vēlos iegādāties vecās klases AirPods. Vecā skola, viņi nav tik veci. Vai arī darīt, un tad pēkšņi viņi negaidīti paziņo par jauniem pavasarī vai kaut ko citu. Tieši tur es esmu.

Deivids Averbahs: Smieklīgi ir...

Donna Klīvlenda: Es neesmu izlēmusi.

Deivids Averbahs: Uz priekšu. Labi, jā. Pašlaik jums nav iPad.

Donna Klīvlenda: Man pašlaik nav iPad. Tas tiešām ir vilinoši. Es aizmirsu, cik tas maksās.

Deivids Averbahs: Jā, tas ir tik dārgi.

Donna Klīvlenda.

Sāra Kingsberija: Jūs varat iegūt [crosstalk 00:43:38] jaunu datoru.

Donna Klīvlenda: Kā jau teicu iepriekš šajā podkāstā. Jā, man nav īsti acīmredzamas vajadzības pēc tā. Man ļoti patika veids... Likās, ka būtu tikai prieks izmantot jauno, bet tā būtu tikai patīkama ekstra. Tas nav kaut kas patiešām izšķirošs. Man vajag savu iPhone, man vajag darbvirsmu. Vai [crosstalk 00:43:59] man tas ir vajadzīgs?

Sāra Kingsberija: [nedzirdams 00:43:59] klēpjdators.

Donna Klīvlenda: Nē. Bet tas tiešām ir vilinoši, tāpēc es neesmu izlēmusi.

Deivids Averbahs: iPad ir tādi dīvaini. Tie nav īsti vajadzīgi nevienam, bet visi tos mīl.

Donna Klīvlenda: Jā, man ir kārdinājums likt tev pasūtīt vienu, Deivid, izmēģināt savējo un tad izlemt.

Deivids Averbahs: Darījums.

Sāra Kingsberija: Jā, ja es tērētu tik daudz naudas, cik es vēlētos, lai iegūtu iPad Pro, es domāju, ka es vienkārši iegādātos MacBook.

Deivids Averbahs: Jā, un tā ir lieta.

Donna Klīvlenda: Man patīk Deivida komentārs šeit. Tas ir Deivids, nevis [crosstalk 00:44:25] Deivids Averbahs.

Deivids Averbahs: Nē, [nedzirdams 00:44:27].

Donna Klīvlenda: Tuvojas dažas konferences, un tāpēc tas izklausās, ka tas man būtu noderīgi. Viņš teica: "Es izmantoju iPad, lai konferencēs veiktu piezīmes un fotoattēlus, jo tas ir pārnēsājamāks. Es izmantoju viedo tastatūru ar LTE, tāpēc varu sekot līdzi e-pastam, atrodoties konferencē." Tas izklausās ļoti jauki. Jūs nevēlaties vazāt ap tonnu patiešām smagu lietu. Konferencēs, uz kurām mēs dodamies, es noteikti veicu piezīmes un arī rakstu ziņojumus Consumer Electronic Show, piemēram, rakstot, atrodoties ceļā. Būtu ļoti jauki, ja tam būtu iPad.

Sāra Kingsberija: MacBook Air ir diezgan mazs un satriecošs.

Deivids Averbahs: Nē, tas nav tas pats. Tas nav tas pats.

Sāra Kingsberija: Tas ir labāks par iPad.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka jums ir nepieciešams klēpjdators, un tad mēs visi esam par to vienojušies. Ļaujiet man mēģināt atbildēt uz jūsu patieso jautājumu, Donna, par to, kam ko vajadzētu pirkt. Jo es patiesībā domāju, ka Sāra trāpīja diezgan labi, kad viņa apsūdzēja mani, ka esmu pārāk satraukts.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka vienīgais iemesls, kāpēc iegādāties displeju no malas līdz malai... Pirmkārt, vai mēs visi varam novērtēt krūzi, kas Donnai šobrīd ir.

Donna Klīvlenda: Jā, es zinu, es centos būt diskrēta. Es domāju: "Šajā gadījumā nav jābūt diskrētam."

Deivids Averbahs: Lai būtu skaidrs, tā ir krūze, ko Rayanne, mūsu moderators šeit, man nopirka. Patiesībā tu lieto manu krūzi. Tā ir skaista Vinnija Pūka krūze, ja klausāties šo aplādi.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka galvenais iemesls iPad Pro pirkšanai, nevis lētākam modelim, ir tas, ja jūs par to esat sajūsmā. Ja tas šķiet pietiekami forši un tu to vari emocionāli attaisnot, tad, manuprāt, tas ir galvenais iemesls. Jo otrs iPad ir lielisks.

Donna Klīvlenda: Ja varat to atļauties.

Deivids Averbahs: Ja varat to atļauties, jā.

Deivids Averbahs: Otrs scenārijs, un tas ir tas, uz kuru Apple turpina strādāt, un tāpēc viņi to salīdzina ar datoru, ja jūs patiešām vēlaties strādāt ar to. Jo tad ir jauks lielākais ekrāns, jauks ātrāks procesors, visi tie sīkumi, ko viņi tur iesprūda, ir jauki, bet man liekas, ka nevajag. Es domāju, ka 350 USD vērtais iPad ir lielisks iPad. Lielākajai daļai cilvēku tas ir lieliski, un jums ir Touch ID un poga Sākums, ja jums tas rūp. Jo daudziem cilvēkiem joprojām patīk poga Sākums.

Donna Klīvlenda: Redziet, tas man nav pārāk liels pārdošanas punkts. Man patīk Face ID, un tagad man šķiet tik novecojušas ietvaras ierīcēs, kurām nav savienojuma no malas līdz malai. Es domāju, ka tagad iekrīti nometnē. Ja es iegādāšos iPad, tas būs jaunais.

Deivids Averbahs: Jūs varat to emocionāli attaisnot.

Sāra Kingsberija: Es patiesībā jūtos neapmierināta ar savu iPad, jo nevaru izmantot žestus, pie kuriem esmu pieradusi, izmantojot savu iPhone X. Poga Sākums nav īsti pārdošanas punkts, ja esat pieradis, ka tās nav.

Deivids Averbahs: Ļaujiet man ātri parunāt par Mac datoriem, ja vēlaties. Jo esmu vīlusies par Mac datoriem.

Deivids Averbahs: Ja jūs regulāri klausāties aplādes apraidi, es par to esmu runājis iepriekš. Apple, pirms šīs aplādes un paziņojuma, bija patiešām sarežģīts Mac risinājums, kurā viņiem bija iPad Air par 999, kas... Viņiem bija MacBook. Es teicu iPad Air, atvainojiet. MacBook Air, viņiem bija MacBook un pēc tam MacBook Pro. Visiem ir aptuveni vienāda cena - aptuveni 1000 USD. Katram no tiem ir nedaudz atšķirīga konfigurācija.

Deivids Averbahs: Es cerēju, ka Apple precizēs savu sastāvu, jo tas ir patiešām mulsinoši, kam šobrīd būtu jāizmanto kāds dators. Īpaši iPad Air un MacBook ir ļoti līdzīgi. MacBook ir 12 collu, MacBook Air 13. Tagad viņiem abiem ir Retina displejs. MacBook Air ir nedaudz jaunāks procesors, taču abiem ir ļoti labi procesori. Viņiem ir ļoti līdzīgas konfigurācijas un aptuveni tāda pati cena. Pēc tam ir 13 collu MacBook Pro, kas tagad ir nedaudz vecāks dators, jo tā ir iepriekšējā paaudze, kurai nav skārienjoslas, taču tam ir arī aptuveni tāda pati cena.

Deivids Averbahs: Es nezinu, ko Apple dara. Es nezinu, kāpēc viņiem ir trīs datori par gandrīz tieši tādu pašu cenu, ar gandrīz tieši tādām pašām funkcijām, un MacBook patiesībā ir vieglāks par MacBook Air. Es nezinu, kāpēc, bet tā ir. Arī MacBook Air un MacBook Pro ir ļoti līdzīgs svars.

Deivids Averbahs: Mani tiešām mulsina, kāpēc viņiem ir trīs datori. Viņi arī paaugstina savu MacBook Air cenu. Viens no risinājumiem būtu bijis padarīt vienu no trim modeļiem ievērojami lētāku, padarot to par acīmredzamu budžeta modeli, taču viņi rīkojās otrādi. Viņi faktiski padarīja tos par vairāk cenu. Es nezinu, ko Apple dara. Manuprāt, MacBook Air un vakuums bija jauks dators. Bet es joprojām domāju, ka jūs, iespējams, vēlēsities vai nu iegādāties MacBook, jo tas ir pārnēsājamāks, vieglāks, vai arī MacBook Pro, jo tas ir jaudīgāks.

Sāra Kingsberija: Katru reizi, kad Apple paziņo par kādu jaunu MacBook sērijas atjauninājumu, jo es domāju par jauna datora iegādi, es vienkārši jūtos mazāk pārliecināta par to, kas man būtu jāiegādājas.

Deivids Averbahs: Jā. Tas ir savādi.

Donna Klīvlenda: Jūsu oficiālais ieteikums ir iegādāties MacBook vai MacBook Pro, taču neiet pa vidu ar MacBook Air?

Deivids Averbahs: Godīgi sakot, es pat nezinu. Pirms tam es par to lasīju, cik vien varēju, un salīdzināju visas detalizētās specifikācijas. Jauka lieta par MacBook Air ir tā, ka tam ir jaunākās paaudzes procesors.

Deivids Averbahs: Mans oficiālais ieteikums ir, ja iegādājaties jaunu klēpjdatoru, pārliecinieties, vai tam ir vismaz 250 gigabaitu krātuve un vismaz 16 gigabaiti RAM. Šīs divas lietas ir patiešām svarīgas. Tas nedaudz maina cenu noteikšanas modeli, jo šajā cenu noteikšanas konfigurācijā tas ir nedaudz atšķirīgs. Izņemot to, vai vēlaties 12 collu vai 13 collu displeju? Tas ir stulbi. Viņi visi ir tik līdzīgi. es nezinu.

Donna Klīvlenda: Jā, viņiem noteikti nav... Dīvaini, kā starp līnijām nav tik skaidras atšķirības, ka tas padara to... Ar viņiem ir grūti iekrist nometnē.

Sāra Kingsberija: Man šķiet, ka Apple ir patiešām iztīrījusi savu iPad līniju. Ir parastais iPad, un tad ir iPad Pros. Man ir diezgan skaidrs, kādas ir atšķirības. Bet jā, viņiem tas pats jādara saviem Mac datoriem.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Kādēļ jūs domājat, ka cilvēkiem ir jāiegūst 16 gigabaiti RAM?

Deivids Averbahs: Es domāju, ka ar astoņiem koncertiem ir par maz. Manuprāt, RAM ir viens no svarīgākajiem faktoriem. Man ir tendence dot priekšroku RAM, nevis pat procesoram, jo ​​mūsdienu skaitļošana nosaka, cik ciļņu jums ir atvērts? Cik dažādas programmatūras jūs izmantojat vienlaikus? Ātra pārslēgšanās starp tiem visiem. Mēs visi esam kā ADD sabiedrība, kad strādājam, un RAM ļauj mums to darīt.

Donna Klīvlenda: Varavīksnes nāves ritenis patiešām ir tas, ka jums beidzas RAM.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Es ienīstu to [crosstalk 00:51:58], kad viss pēkšņi kļūst lēns un buggy.

Deivids Averbahs: Tieši tā.

Donna Klīvlenda: Jūs neko nevarat darīt. Krātuve, jūs vienkārši saņemsit paziņojumu par krātuvi. Jums ir jāpārvalda, cik daudz ir jūsu datorā, un jāizlādē lietas uz jebkuru ārējo disku. Tās ir sāpes, bet ne īsti. ES tev piekrītu. Visu laiku nodarboties ar lēno datoru, jo jūsu dators nevar tikt galā ar uzdevumiem, ko mēģināt veikt, tas ir vairāk kaitinoši.

Deivids Averbahs: Es sūdzējos par citu Podcast apraidi, ka Apple vēl nesen 16 bija maksimālais. Es tiešām domāju, ka lielākā daļa cilvēku, ja strādājat no datora, vēlas 32 gigabaitus. Tā ir jauna iespēja Apple. Esmu īgns, jo esmu iestrēdzis ar mazliet vecāku modeli, kuram ir 16 koncerti, bet es domāju, ka 32, ja jūs strādājat profesionāli, ir pareizais ceļš.

Donna Klīvlenda: jūsu MacBook Pro ir 16 gigabaitu RAM?

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Vai jūs to sakāt?

Deivids Averbahs: Jā. Knapi pietiek.

Donna Klīvlenda: Jā. Interesanti. Es arī gribēju jums jautāt, man likās, ka MacBook Air izskatās jauki, bet vai tas ir pietiekami prasmīgs, lai bez problēmām tiktu galā ar tādām lietām kā pro Photoshop, InDesign un Final Cut, un tas viss?

Deivids Averbahs: Es teikšu, ka ar savu MacBook Pro man tas ir savienots ar 5K monitoru. Tas ir savienots ar milzīgu monitoru. MacBook Air viņi teica, ka jūs varat to izdarīt. Tam ir 16 gigabaitu RAM, jūs varat to izdarīt. Tam ir procesors, kas, iespējams, ir pietiekami labs. Es domāju, ka jums ir labi ar to strādāt. Tagad tas ir mazs displeja izmērs, un tāpēc es domāju, ka jūs, iespējams, vēlēsities iegūt monitoru. Kaitinoši, 5K monitora iegūšana ir patiešām dārga. Vienkārši nav daudz labu iespēju.

Donna Klīvlenda: Cik dārgi ir dārgi?

Deivids Averbahs: Man ir neērti teikt, jo man tāds ir. Tas ir kā 1400 USD vai kaut kas tamlīdzīgs.

Donna Klīvlenda: Jā, tas ir daudz.

Deivids Averbahs: Tas ir lieliski. Ja jums tāds ir, tas patiešām ievērojami uzlabo ekrāna kvalitāti.

Donna Klīvlenda: Es patiesībā vēlos to nedaudz pievienot šeit. Viena lieta, ko daudzi iPhone Life cilvēki ir darījuši vairāk, ir klēpjdatoru izmantošana un to savienošana ar monitoriem, jo ​​šādā veidā mēs varam elastīgi strādāt no mājām, kad to vēlamies, un jūs varat to ienest, pieslēgt un izveidot jauku displeju birojs. Mēs esam vairāk pārvietojušies šajā virzienā. Es domāju, ka daudzi biroji ir vairāk piemēroti Mac mini vai iMac datoram vai tamlīdzīgam. Bet tas ir kaut kā jauki.

Deivids Averbahs: Jā, mums patīk mūsu klēpjdatoru risinājumi. Tas ir dārgi. Jums ir jāmaksā prēmija. Gandrīz vienmēr varat iegūt, un šis ir lielisks piemērs, jo varat apskatīt Mac mini, kas tikko tika paziņots. Tas ir 799, pat ar visām nepieciešamajām specifikācijām klēpjdatorā, ekrānā un tastatūrā, un viss. Jūs droši vien iznākat pa priekšu. Tas ir dārgāks formas faktors, klēpjdators, taču jums ir pārnesamība.

Deivids Averbahs: Mēs esam diezgan tuvu noslēgumam. Mums ir vēl daži jautājumi. Ja klausāties tiešraidē un jums ir kādi jautājumi, kurus neesat uzdevis, tagad ir īstais laiks. Ja neesi aizgājis balsot, ej balsot. Šķiet, ka līdz šim esam nobalsojuši lielākā daļa cilvēku. Mēs joprojām esam nemainīgi, 30% pērk 11 collu, 30% pērk 12,9 collu. Esmu pārsteigts par to, cik daudz cilvēku vēlas 12,9 collas. Man tas ir pārāk liels.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka viņi ir ievērojami uzlabojušies. Manam tētim ir pagājušā gada 12,9 collas, un man tas šķiet komiski liels. Tas izskatās kā klēpjdatora augšdaļa ar nolauztu tastatūru, kuru nēsājat līdzi. Tāda paša izmēra...

Deivids Averbahs: Tas ir milzīgs. Tas ir milzīgs.

Donna Klīvlenda:... 13 collas. Tas ir tik daudz mazāks, ka šķiet daudz saprātīgāk. Bet piekrītu, 11 collu, šī gada 11 collu, šķiet ideāls izmērs. Šķiet, ka tas joprojām ir patiešām pārnēsājams. Bet tas joprojām ir patiešām jauks displejs. Vai kāds var ielikt komentāros un paziņot mums, kāpēc vēlaties lielāku?

Deivids Averbahs: Jā, dariet mums ziņu.

Donna Klīvlenda: Manam tētim patīk lielais displejs.

Deivids Averbahs: Cilvēkiem tas patīk. cilvēkiem patīk viņu lielie displeji. Es domāju, ka mums trim ir tendence uz pārnesamību. Mēs redzējām to pašu ar iPhone, ka mēs visi trīs nevēlējāmies [crosstalk 00:55:54] iPhone [crosstalk 00:55:56] Max, taču tā ir diezgan populāra iespēja.

Donna Klīvlenda: pārnesamība.

Donna Klīvlenda: Maks.

Deivids Averbahs: Ļaujiet man ātri runāt par Mac mini, jo mēs par to neesam daudz runājuši. Es domāju, ka Apple paveica patiešām labu darbu, pievienojot visas cilvēkiem nepieciešamās lietas, piemēram, jauno procesoru, spēju palielināt 64 gigabaitu RAM. Kopumā esmu vīlies, ka Apple paaugstina cenas. Es domāju, ka viņi redzēja...

Donna Klīvlenda: Tas ir daudz vairāk.

Deivids Averbahs: Tas ir daudz vairāk. Es domāju, ka viņi redzēja, ka var tikt galā ar iPhone X. Kopš tā laika viņi ir mēģinājuši uzlabot savu peļņu, iekasējot vairāk. Viņi pievienoja pietiekami daudz specifikāciju, lai, iespējams, attaisnotu šo cenu, taču esmu vīlies, ka nevienam Apple produktam vairs nav budžeta iespēju. Ja vēlaties būt Apple patērētājs, jums patiešām ir jāsamaksā daudz naudas, lai to izdarītu. Manā un, manuprāt, Stīva Džobsa ideālā ir vērojama zināma egalitārija, ka, tā kā mēs esam par radošiem, daļa no tā pazūd, turpinot paaugstināt cenas. Es pieturos pie Apple ar iPhone X, jo tam bija OLED displejs, kura ražošana viņiem bija diezgan dārga. Bet kādā brīdī, ja jums vienkārši nav nekādu budžeta iespēju, es nezinu, tas man rada vilšanos.

Donna Klīvlenda: Deividam šeit ir lieliska atbilde: "Es pilnībā piekrītu jums, Deivid. Man šķiet, ka kopumā šodienas paziņojums nebija budžeta paziņojums. Tas bija kā, wow."

Deivids Averbahs: Tas nebija budžeta paziņojums, un es gribu visu šo lietu.

Donna Klīvlenda: Bet tas ir patiešām labs punkts, kas mums jāpatur prātā, un mēs ar to daudz dzirdējām XS Max, ko cilvēki meklē lielāku displeju, jo, kļūstot vecākam, jūsu redze vairs nav tāda, kā agrāk bija. Jūsu redze vājinās. Lielāks ekrāns padara to patiešām ērtāku un vieglāk lasāmu.

Sāra Kingsberija: Kā arī šis komentētājs teica, viņš nepārvieto savu lielo. Viņš to glabā savā guļamistabā.

Deivids Averbahs: Tas ir labs fakts, ka 90% gadījumu mans iPad ir tikai manā mājā. Ceļojuma laikā man rūp pārnēsājamība.

Donna Klīvlenda: Man tomēr šķiet, ka pat tas 12,9 collas, ja tas būtu klēpī lidmašīnā, tas būtu diezgan liels. Es domāju, ka es atkal runāju par portatīvo izmantošanu, ko mēs redzam. Vai pat mājās. Bet es to daru, it īpaši iPhone, es tiešām uzskatu, ka, ja esat palielinājis teksta lielumu jūsu displejā, jūs nevarēsit ievietot tik daudz displeja, ja vien jums nebūs lielāks displejs. Tā būtu ērta lieta.

Donna Klīvlenda: Es gribēju redzēt ar... Man šķiet, ka mēs mazliet runājām par USB-C kompromisiem. Bet vai jums ir vēl citas USB-C priekšrocības, ne tikai tas, ka nozare virzās šajā virzienā, bet arī universāla. Ko jūs varat darīt ar savu iPad, ko iepriekš nevarējāt darīt, jo jums ir USB-C?

Sāra Kingsberija: pievieno displeju, pievieno kameru, pievieno...

Donna Klīvlenda: Viņi parādīja šos DSLR savienošanas piemērus, piemēram, Rayanne vai moderatorei šodien, viņai ir DSLR. Viņa ir lieliska fotogrāfe. Šķiet, ka iespēja pārsūtīt visus savus lielos DSLR fotoattēlus uz iPad, šķiet, ka tā būtu lieliska lieta.

Deivids Averbahs: Tas atveras... Es domāju, ka pašlaik nav daudz savienojumu, ko varat izveidot, jo cilvēkiem tas ir jāveido. Bet es domāju, ka tas paver iespēju iegūt vairāk no tā, iespēju viegli savienot to ar monitoru, viegli savienot ar kameru, kā saka Sāra.

Deivids Averbahs: Šobrīd es domāju, ka nav daudz programmatūras risinājumu. Bet es domāju, ka, procesoriem kļūstot labākiem, doma par iespēju... Ja jūs varētu savienot savu iPad ar monitoru un tastatūru, kad atrodaties darbā, tas kļūtu diezgan pievilcīgs.

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka mēs esam redzējuši, ka mūsu iPad pamati faktiski kļūst salīdzināmi ar datoriem. Viņi vienkārši vēl nav tur.

Deivids Averbahs: Jā, es piekrītu. Es domāju, ka tas bija ļoti nākotnes solis. Lai gan mani kaitina tas, ka tagad iPhone un iPad ir atšķirīgi uzlādes doki, tas bija loģiski, jo es domāju, ka tie neaizņems tik daudz siltuma, lai pārslēgtu iPad. Es domāju, ka mēs visi tagad zinām, ka nākamgad viņi nomainīs iPhone. Mēs esam tam gatavi, un viņi varētu veikt šo darbību iepriekš, izmantojot iPad, un sagatavot visus tam. Es domāju, ka es guvu dažas mācības ar austiņu ligzdas sabrukumu.

Sāra Kingsberija: Par ko tu runā? Tas bija [crosstalk 01:00:19] tik drosmīgi.

Donna Klīvlenda: Visbeidzot, ja vēlaties tērēt vēl vairāk naudas, vai jums vajadzētu iegādāties [crosstalk 01:00:23] tastatūru un Apple Pencil, kas ir komplektā ar iPad? Parunāsim par to.

Deivids Averbahs: Es daru.

Donna Klīvlenda: Deivid, vai tu nopirksi tastatūru [crosstalk 01:00:29] un Apple Pencil?

Deivids Averbahs: Es neesmu. Atšķirībā no Sāras, man nav... Nedomāju, ka kādreiz to darīšu. Es pat sākumā neesmu labs mākslinieks. Sārai patīk: "Vai es daru labu mākslu uz papīra vai iPad?" Es vienkārši atbildu: "Man tas nav vajadzīgs." Manuprāt, tas ir patiešām forši, es vienkārši nevaru iedomāties nevienu funkciju, kurai es to tiešām izmantošu.

Deivids Averbahs: To sakot, es plānoju izmantot tastatūru. Es neesmu izlēmis, vai izmantošu Apple risinājumu vai meklēšu kādas trešās puses iespējas. Man patīk tie čaulas futrāļi. Es nezinu, vai jūs, puiši, tos esat redzējuši. Ir tastatūras, kas ir sava veida atvāžamais dizains, kur varat izmantot savu iPad jebkurā leņķī. Tās ir metāla. Tas izskatās līdzīgi...

Donna Klīvlenda: Es izskatīšu šo lietu un ievietošu to šeit komentāros, jo man šķiet, ka tas ir forši...

Deivids Averbahs: Tas, par kuru es runāju?

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Es runāju par Braidžu. B-R-Y-D-G-E. Jūtieties brīvi publicēt to.

Deivids Averbahs: Es neesmu pārliecināts... Man vajag tastatūru. Es nezinu, kura. Es nesaņemu Apple Pencil. Kā ar jums, puiši? Vai kāds no šiem diviem jums patīk?

Donna Klīvlenda: Jā.

Sāra Kingsberija: Es neiebilstu, ja man būtu atvāžamā tipa tastatūra ar korpusu, taču man patiesībā ir futrālis un atsevišķa salokāma tastatūra, kas man patīk. Es domāju, ka tas ir no Connex. Man tas ir bijis ilgu laiku, bet tas ir lieliski, jo tas salokās līdz... Es to varētu iebāzt somiņā, tas ir tik mazs. Man tam nav vienmēr jābūt daļai no mana iPad vai vienmēr tas jānoņem. Bet dažreiz būtu jauki, ja kāds būtu iebūvēts. Bet šobrīd esmu diezgan apmierināts ar savu konfigurāciju.

Donna Klīvlenda: Jā. Manā vietā es ietu... Tastatūras ziņā es izvēlētos lētāku. Daudzi tastatūras futrāļi būs gandrīz lētāki, taču jūs, iespējams, atradīsit jauku, kas nav tik dārgs kā Apple. Tu nesaņemsi... Apple Pencil tirgū nav īsti nekā cita tamlīdzīga. Ir pieejami irbuli ar Apple Pencil. It īpaši tagad, kad tas tiek uzlādēts bezvadu režīmā un magnētiski pielīp pie jūsu iPad, man tas tagad ir daudz uzlabots. Man būtu kārdinājums iegādāties Apple Pencil un savu trešās puses tastatūras futrāli.

Deivids Averbahs: Es piekrītu. Es domāju, ka Apple Pencil patiesībā ir labāks produkts nekā tastatūras futrālis, jo ir daudz tastatūru, kuras varat izmantot.

Donna Klīvlenda: Jā, daudz labu.

Deivids Averbahs: Apple Pencil ir patiešām unikāls. Šeit Apple ir priekšrocības, jo viņi ir arī programmatūras un aparatūras ražotāji. Bet man personīgi vienkārši nav jēgas. Ja es rediģētu tāpat kā jūs, droši vien to darītu. Man tas vienkārši nav personīgai lietošanai.

Sāra Kingsberija: Jā, es...

Donna Klīvlenda: Trešo pušu tastatūras futrāļiem, ko arī esmu izmantojis, Bluetooth savienojums ir bijis diezgan nevainojams. Lai gan ir patiešām patīkami, ka Apple, tas savieno, nekad nav iesaistīta savienošana pārī, ja vienreiz esat to savienojis pārī. Jebkurš Bluetooth savienojums, ko esmu izmantojis, darbojas, tiklīdz to pievienoju un sāku rakstīt. Es arī nedomāju, ka tas ir liels pārdošanas faktors.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka mums ir beidzies laiks. Es domāju, ka mēs gandrīz esam aptvēruši visas tēmas, kuras vēlējāmies aptvert, sniedzot jums priekšstatu ne tikai par Apple paziņoto, bet arī par to, kurš no šiem produktiem ir piemērots dažādiem scenārijiem. Cerams, ka tas jums ir noderējis. Es zinu, ka tas man palīdzēja noskaidrot. Man šķiet, ka vēlos pagaidīt un izmēģināt Deivida jauno 11 collu iPad Pro, pirms pats uzņemos saistības.

Deivids Averbahs: Es gribu pateikt paldies visiem par noskaņošanu tiešraidē. Es zinu, ka daudzi no jums to klausīsies. Padarīsim šo par mūsu dienas jautājumu, vai kuru iPad jūs saņemat? Vai arī jūs tādu saņemat? Tas pats, kuru esam aptaujājuši. Mēs vēlētos dzirdēt no jums, un mēs izskatīsim mūsu netiešraides klausītāju atbildes nākamajā sērijā. Nosūtiet mums e-pastu uz [email protected].

Donna Klīvlenda: Liels paldies, ka pievienojāties mums.

Sāra Kingsberija: Paldies, visiem.

Deivids Averbahs: Paldies, visiem.