WWDC 2019 kopsavilkums: iOS 13, iPadOS, watchOS 6, macOS Catalina un citi

click fraud protection

Īpašajā iPhone Life Podcast 112. sērijā Sāra, Donna un Deivids apsēžas, lai analizētu visu, ko Apple paziņoja šodienas Vispasaules izstrādātāju konferencē. Viņi analizē notikumu un izskaidro visas gaidāmās iOS 13, watchOS 6, tvOS 13, macOS Catalina stilīgākās funkcijas, kā arī jaunas iPadOS ieviešanu un iTunes nāvi.

Noklikšķiniet šeit, lai klausītos un abonētu. Ja jums patīk tas, ko dzirdat, noteikti atstājiet atsauksmi. Un neaizmirstiet noklausīties katru otro nedēļu, lai dzirdētu, kā mūsu redaktori dalās ar jums jaunākajām Apple ziņām, labākajām lietotnēm, iPhone trikiem un stilīgākajiem piederumiem.

Šo sēriju jums atklāja Gobudi un Nomodo. Nākotne ir klāt ar bezvadu Qi sertificētu krūzes sildītāju un tālruņa lādētāju by Nomodo. Saglabājiet savu kafiju karstu un ātri uzlādējiet tālruni, izmantojot šo drosmīgo jauno lādētāju. Ja jums ir nepieciešams vieglāks veids jūsu kaķim, tad Smilšu lācis no Gobudi ir ideāls liekšķere! Šīs pakaišu karotes regulējamais rokturis nofiksējas vietā no 21 līdz 41 collai. Alumīnija sieta grozs ir lieliski piemērots visu veidu pakaišiem un ir viegli tīrāms.

Īpaša atlaide Podcast klausītājiem!

Vai vēlaties vairāk iOS pamācību satura, kas ir izstrādāts, lai padarītu jūsu dzīvi vieglāku un produktīvāku? Apmeklējums iPhoneLife.com/PodcastDiscount un saņemiet 5 $ atlaidi mūsu iPhone Life Insider premium abonementam.

Nedēļas jautājums:

Kuras jaunas programmatūras funkcijas jūs visvairāk sajūsmina? Ko jūs domājāt par pasākumu? E-pasts [email protected] lai paziņotu mums.

Šajā epizodē minētie raksti:

  • iOS 13 ir ceļā: tumšais režīms, atjauninātas kartes, uzlabota konfidencialitāte un drošība un Siri jaunā balss
  • Apple sadala iPad no iOS un WWDC palaiž iPadOS
  • WWDC 2019: Apple Watch pamet iPhone's Nest ar watchOS 6
  • WWDC 2019: personalizēts tvOS 13 uzlabo Apple TV straumēšanas pieredzi
  • Organizācija un racionalizācija Appleverse: viss, ko Apple paziņoja WWDC galvenajā pasākumā

Noderīgas saites:

  • Pievienojieties iPhone Life Facebook grupai
  • Insider insaiders: saņemiet ieskatu tikai dalībniekiem paredzētajām priekšrocībām
  • Saņemiet Insider atlaidi aplādes klausītājiem
  • Reģistrējieties bezmaksas dienas padomu biļetenam
  • Nosūtiet Podcast pa e-pastu
  • Abonēt iPhone dzīve žurnāls

112. sērijas atšifrējums:

Donna Klīvlenda: Sveiki, un laipni lūdzam iPhone Life Podcast 112. sērijā. Es esmu Donna Klīvlenda, iPhone Life galvenā redaktore.

Deivids Averbahs: Es esmu Deivids Averbahs, iPhone Life izpilddirektors un izdevējs.

Sāra Kingsberija: Un es esmu Sāra Kingsberija, iPhone Life vecākā tīmekļa redaktore.

Donna Klīvlenda: Šodien mums ir īpaša epizode, kas seko Apples vispasaules izstrādātāju konferencei. Kur Apple tikko atklāja daudz jaunu programmatūras atjauninājumu un arī aparatūras atjauninājumu, kas jums pastāstīs. Pirms mēs ķeramies pie epizodes un sniedzam jums savu viedokli par visu, ko Apple paziņoja, mums ir daži sponsori, par kuriem jums pastāstīt. Deivids pārņems.

Deivids Averbahs: Jā. Tāpēc mēs jums stāstām par GO BUDDY jau pāris gadus. Es vienmēr pieminu, kā viņiem ir plašs produktu klāsts un viņu patiešām inovatīvie produkti. Šodien es jums pastāstīšu par jaunu viņu produktu, kas nav saistīts ar iPhone, taču joprojām ir ļoti praktisks, tāpat kā visi viņu produkti. Un tas ir Sand Dipper Jr, un tas ir paredzēts Kitty Litter. Un kā tas darbojas, tam ir izvelkama garā roka, lai jums nebūtu jātuvojas Kitty Litter. Un jūs nesaņemat putekļus. Un tas atvieglo tīrīšanu no attāluma. Tā ir augsta kvalitāte, tāpat kā visi viņu produkti. Viņiem ir ilga garantija, ļoti pieņemamām cenām. Tāpēc noteikti pārbaudiet, vai šeit ir kaķu pasaules suņu cilvēki.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Tāpēc pirms šīs epizodes man vajadzēja intervēt Reju Annu, mūsu kaķu cilvēku, lai uzzinātu, kāpēc es būtu noderīgs. Bet tas ir noderīgi, mēs tagad esam iemācījušies. Tāpēc noteikti dodieties un pārbaudiet. Varat meklēt vietnē Amazon, to sauc par Sand Dipper Jr, vai arī mēs izveidosim saiti uz to. Ja apmeklējat vietni iPhonelife.com/podcast. Un mūsu otrs produkts ir vēl viens jauns produkts, par kuru jūs, puiši, neesat dzirdējuši un kura dēļ jums nav jābūt kaķu cilvēkam. Esmu patiesi sajūsmā par to. Tas ir no uzņēmuma ar nosaukumu Nomodo. Tas ir Qi bezvadu lādētājs, kuram ir arī krūzes turētājs, kas saglabās jūsu tasi siltu vai aukstu.

Deivids Averbahs: Lieliski piemērots jūsu rakstāmgaldam gan birojā, gan arī tad, ja jums ir mājas birojs. Un tev ir kauss. Tas nāk ar krūzi. Jūs varat ievietot savu kafiju un turēt to siltu vai, ja jums ir ledus dzēriens, varat to izmantot. Jūs varat uzlikt kārbu. Ja jums patīk dzert gāzētos dzērienus birojā vai enerģijas dzērienus. Tātad viena puse ir glāzes turētājs, bet otra puse ir oh sertificēts Qi bezvadu lādētājs. Ļoti praktiski, un es ļoti priecājos par tiem. Tātad atkal šis ir Amazon produkts. Jūs varat to meklēt. Tas nav Nomodo bezvadu lādētājs, vai arī mēs to nodrošināsim, ja to ir sarežģīti uzrakstīt. Tāpēc dodieties uz vietni iphonelife.com/podcast un liels paldies mūsu sponsoriem.

Donna Klīvlenda: Es arī vēlējos veltīt brīdi, lai pastāstītu jums par mūsu ikdienas padomu biļetenu. Ja apmeklējat vietni iphonelife.com/dailytips, varat reģistrēties, lai uzzinātu, kā apgūt savu iPhone mazāk nekā minūtes dienā. Mēs nosūtām jums kaut ko, kam ir patiešām viegli sekot, un tas ir vienkāršs bezmaksas un bez piepūles veids, kā iegūt vairāk no sava iPhone. Ko mēs visi varam izmantot. Es arī gribēju jums pastāstīt par mūsu iekšējās informācijas programmu. Šis ir mūsu augstākās kvalitātes pakalpojums. Tas ir mūsu maksas abonements, kas patiešām palīdz jums izmantot visas ierīces iespējas. Paceļ jūsu mācīšanos uz nākamo līmeni. Tajā ir iekļautas tādas lietas kā visu ikdienas padomu video versijas, lai jūs varētu sekot līdzi, turēt iPhone tālruni, kamēr to skatāties, un sekot līdzi.

Donna Klīvlenda: Mums ir padziļināti video ceļveži, piemēram, ar operētājsistēmu iOS 13, kas drīzumā iznāks. Mēs jums pastāstīsim visu par to, ko iOS 13 iekļaus. Tiklīdz tas būs pieejams, mums būs ceļvedis, kurā būs sniegta informācija par visām jaunajām funkcijām, lai pārliecinātos, ka esat viens no pirmajiem, kas var apgūt visas jaunās aizraujošās funkcijas. Jūs iegūsit žurnāla iPhone Life digitālo abonementu un pilnu piekļuvi mūsu izdevumu arhīvam, kurā mums ir pieejami vairāk nekā 30 izdevumi. Jūs saņemat arī šīs aplādes premium versiju. Tas nozīmē, ka jūs nesaņemat nevienu no reklāmām, kuras mēs šobrīd iekļaujam. Un arī jūs saņemat īpašu ieskatu vai tikai premium versiju.

Donna Klīvlenda: Ir arī citas funkcijas, taču jūs varat saņemt īpašu atlaidi iekšējās informācijas abonementam, lai klausītos šo Podcast apraidi, apmeklējot vietni iphonelife.com/podcastdiscount. Tāpēc mums patīk pacienāt savus aplādes klausītājus, dot viņiem kaut ko īpašu. Jūs saņemsiet 5 $ atlaidi no gada abonementa.

Deivids Averbahs: Jā. Un pirms mēs tajā ienirt, tikai ātrs brīdinājums, mēs ar Donu atgūstamies no mēra. Tātad, ja mums laiku pa laikam ir klepus lēkmes, jūs zināt, kāpēc, bet mēs darīsim visu iespējamo, lai to saglabātu. Tie no jums, kas esat -

Donna Klīvlenda: Tas ir daudz labāk nekā pagājušajā nedēļā.

Deivids Averbahs:... jā. Tie no jums, kas mācījās mūsu klasē, mēs šobrīd rīkojam iesācēju nodarbību. Mēs ar Donnu visu laiku tikai klepojām vētru. Tāpēc mēs darīsim visu iespējamo, taču atvainojamies par jebkādu klepu.

Donna Klīvlenda: Jā.

Sāra Kingsberija: Priecājos sēdēt jums abiem blakus.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Es zvēru, ka tā nav lipīga. Pirms ķeramies pie visa šodien notikušā, mēs vēlējāmies izlasīt pāris komentārus no mūsu klausītājiem pagājušajā nedēļā, jo īpaši tāpēc, ka tas būs jautri. Viņi priecāsies par to, kas beidzās ar iOS 13, jo klausītāji bija sajūsmā par tumšo režīmu. Un tā bija viena no lielākajām iOS 13 funkcijām. Tātad Deivs Rodens saka: "Es izmantoju tumšo režīmu savā Mac datorā, kopš tas kļuva pieejams, un man tas patīk. Nevaru sagaidīt to savā iPhone tālrunī." Gārts saka: "Jūs jautājat par tumšo režīmu. Nē, es neizmantoju tumšo režīmu, bet es vēlētos, lai varētu mainīt pasta un citu lietu papīra krāsu.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka, lai to izdarītu, jūs izmantosit tumšo režīmu. Taču tas maina pasta lietotnes izskatu. Tātad tas būs forši. Stīvs saka: "Es laiku pa laikam esmu izmantojis tumšo režīmu savā Mac datorā, bet ne tik daudz savā iPhone." Nu vēl ne jūsu iPhone. Man jāsaka, ka, kad esmu to izmēģinājis savā iPhone, šķiet, ka tas ir pārāk tumšs, jo dažās lietojumprogrammās šķiet, ka tas saplūst ar fonu.

Deivids Averbahs: Lai precizētu, ka

Sāra Kingsberija: Viņš runā par viedām invertētām krāsām.

Deivids Averbahs: Jā. Tātad bija sava veida uzlauzšana, ko jūs varētu izdarīt, lai apgrieztu krāsas. Tāpat kā pieejamības sadaļas iestatījumos, un tas nebija pilnībā tumšs režīms, taču tas padarīja ekrānus tumšus. Un tajā, kas neizskatījās labi. Tāpēc es domāju, ka, ja jums patīk tumšāks ekrāns, tas būs daudz labāks.

Donna Klīvlenda: Daudz labāk.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Labi, forši. Tāpēc mums vajadzētu ieiet... Es domāju, ka ir pienācis laiks iedziļināties mūsu WWDC vākos.

Deivids Averbahs: Jā, darīsim to.

Donna Klīvlenda: Tātad, pirmkārt, mēs vienkārši domājām, ka pastāstīsim par to, ko Apple paziņoja. Pēc tam mēs izskatīsim katru no šiem paziņojumiem. Sniedziet jums pārskatu par to, kas tajā būs iekļauts, un pēc tam sniedziet mūsu viedokli par to. Tāpēc šodien mēs uzzinājām par iOS 13, kuru, protams, gaidījām iPadOS, jo Apple tagad sadala šīs operētājsistēmas. Katram no tiem tagad ir savas iezīmes, kas bija diezgan aizraujoši. CarPlay ir saņēmis atjauninājumu. Apple Watch programmatūra ir ieguvusi atjauninājumu watchOS 6. Mums ir TBOS. Mums ir daži AirPods atjauninājumi. Arī jauna macOS. Un tad mums ir arī jauns Mac, par kuru es nezinu, vai mēs šodien daudz runāsim.

Deivids Averbahs: Tā būs mūsu iekšējās informācijas sadaļa. Tātad, lai paplašinātu sēriju jums, iekšējās informācijas lietotājiem, mēs runāsim par Mac. Visiem pārējiem jums būs jāabonē, lai to dzirdētu.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Bet, lai spertu soli atpakaļ, WWDC jeb Vispasaules izstrādātāju konference notiek katru gadu konferences sākumā kā pamatnosacījums. Tā šodien bija jānotiek. Šeit viņi paziņo par visiem programmatūras atjauninājumiem. Tātad, kad Donna saka: "Ak, mums ir iOS 13, mēs saņēmām šo." Tas tika paziņots. Lielākā daļa no šīm lietām iznāks rudenī. Tas jums vēl nebūs pieejams. Taču katru gadu, šajā gadalaikā jūnijā, Apple paziņo par izmaiņām citās operētājsistēmās. Tāpēc mēs tikai ejam ripināt.

Donna Klīvlenda: Forši. Jā. Paldies par paskaidrojumu. Tikai, lai sniegtu jums, puiši, datumus par šīm lietām. Kā teica Deivids, septembrī tiek oficiāli izlaistas visas šīs programmatūras, taču jau šodien ir pieejamas izstrādātāju beta versijas. Bet tas īsti neattiecas uz lielāko daļu no mums. Un tad ir publiskās beta versijas iOS, es uzskatu, iPadOS un macOS, sākot no jūlija. Katru gadu lielākā daļa mūsu biroja darbinieku izmēģina publiskās beta versijas, kas ir pieejamas ikvienam. Bet parasti mēs iesakām to izmantot sekundārajā ierīcē. Jūs nevēlaties to lejupielādēt savā primārajā ierīcē, ja tā ir kļūdaina.

Sāra Kingsberija: Es to izdarīju.

Donna Klīvlenda: Tas ir [crosstalk 00:08:18]. Esmu to darījis arī savā galvenajā ierīcē, un viss izrādījās labi, taču es nezinu, vai jūtos ērti, sakot cilvēkiem, ka tas jādara.

Deivids Averbahs: Jā. Iznāk, ka mums, iespējams, ir vesela sērija, bet jā.

Donna Klīvlenda: Tas ir apmēram tas, cik labi tas man nedarbojās.

Deivids Averbahs: Un man birojā bija kāds, kuram tas patiešām bija grūti, tāpēc tas var noiet greizi.

Sāra Kingsberija: Jā. Es vienkārši nevarēju piekļūt lietotnēm, kuras bieži izmantoju, jo tās vienkārši nedarbojās ar beta versiju.

Donna Klīvlenda: Labi. Apple sāka paziņojumu par Apple pakalpojumiem, un mēs tikko saņēmām paziņojumu par pakalpojumiem pirms pāris mēnešiem, un mēs nesaņēmām konkrētus datumus, kad tie iznāks. Mēs domājām, ka varbūt šodien mēs uzzināsim, kad mēs patiešām varēsim izmēģināt Apple Arcade, Apple News+ vai... nevis Apple News+, atvainojiet, Apple TV+ un Apple Card. Mēs to neuzzinājām, viņi vienkārši teica: "Apple Arcade nāks vēlāk šogad." Tas bija tik specifiski, cik tas bija. Apple TV+ parādīsies šoruden. Tātad, iespējams, kad iPhone paziņojums ir rudenī, septembrī un pēc tam šovasar Apple Card, ko es nezinu.

Deivids Averbahs: Vasarā tas ir diezgan drīz. [crosstalk 00:09:26] Varētu domāt, ka viņiem ir randiņš.

Sāra Kingsberija: Man šķita, ka tas bija interesanti, jo tas bija kā: "Ei, mēs tikko par to paziņojām mēs vēlamies, lai jūs atcerētos, ka mēs tikko paziņojām par šīm lietām." Tas būtībā bija viss bija.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Jā. Un tas bija arī kā: "Mums joprojām nav nekādas informācijas par jums."

Donna Klīvlenda: Jā. Es domāju, ka mēs noteikti vēlamies iegūt sīkāku informāciju.

Sāra Kingsberija: Un tad viņi lika mums noskatīties kādas izrādes priekšskatījumu, kas varētu būt ļoti foršs, bet tas ir kā: "Kāpēc es to skatos?"

Deivids Averbahs: Izskatījās labi.

Donna Klīvlenda: Jā. Es domāju, ka uztaisīju nedaudz vairāk... Es domāju, ka dienesta paziņojumā viņiem vajadzēja mums parādīt dažas norādes par šoviem un teikt, ka viņiem vienkārši bija daži no aktieri, kas bija šajās izrādēs, mazliet neveikli runā par izrādēm, kas, manuprāt, neizdevās labi.

Sāra Kingsberija: Viņiem bija neliels priekšskatījums. Šis bija daudz garāks priekšskatījums. Tas bija vairāk kā treileris.

Donna Klīvlenda: Pareizi. Tas ir mūsu pakalpojumu atjauninājums. Operētājsistēmai iOS 13 mēs varam jums pastāstīt par daudzām lietām. Pirmkārt, kā parasti, parasti ir veiktspējas atjauninājumi. Face ID būs par 30% ātrāks. Lietotnes tiks palaists divreiz ātrāk. Es nezinu, vai jūs atceraties kādus citus veiktspējas atjauninājumus, taču tie ir piedzīvojuši dažas līdzīgas lietas.

Deivids Averbahs: Tie bija divi lielie.

Sāra Kingsberija: Ak, lejupielādes būs mazākas, tāpēc tās tiks palaists ātrāk.

Donna Klīvlenda: Ak, labi.

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka lejupielādes apjoms būs par 50% mazāks un atjauninājumi būs par 60% mazāki.

Deivids Averbahs: Es to nesapratu.

Donna Klīvlenda: Jā. Ko tas nozīmē?

Deivids Averbahs: Es nezinu, kā viņi kontrolē trešo pušu lietotņu lielumu.

Sāra Kingsberija: Es tiešām nesaprotu programmēšanu. Tātad tas ir kā pilnīgs minējums. Tas varētu būt pilnīgi nepareizi, un esmu pārliecināts, ka kāds to uzrakstīs un man pateiks. Jaunās SwiftUI dēļ, par kuru mēs runāsim vēlāk. Visās šajās lietotnēs ir daudz mazāk koda.

Deivids Averbahs: Jā. Bet tas pieņem, ka lielākā daļa cilvēku izmanto Swift, un es nedomāju, ka viņi to dara. Bet es domāju, ka jums ir taisnība, jo es domāju, ka viņi ir izdarījuši kaut ko aizkulisēs, kas tikko radīja to, ka faili pēc būtības ir mazāki.

Sāra Kingsberija: Tas būtībā ir tas, ko viņi teica. Mēs kaut ko izdarījām, un rezultāts ir šāds.

Deivids Averbahs: Mēs pamājām ar zizli, un tas ir mazāks. Jā piekrītu. Tā laikam arī notiek. Mana sirdslieta šajā aplāde ir tāda, ka tieši šeit veiktspējas uzlabojumi ir vissvarīgākie.

Donna Klīvlenda: Vai tiešām?

Deivids Averbahs: Es tā domāju, jo tas ir sava veida lieta, kas nekad nesaņem labāko darījumu. Cilvēki par to nerunā. Ikviens vēlas runāt par tumšo režīmu, kas ir jaunā lielā funkcija. Taču ātrāka tālruņa atbloķēšana un ātrāka lietotņu atvēršana ietekmēs jūsu ikdienas lietošanu vairāk nekā jebkas cits, kas šodien tika paziņots. Esmu sajūsmā, jo viņi parasti runā par veiktspējas jauninājumiem, bet bieži vien tiem ir aparatūra. Rudenī, kad viņi paziņoja par jaunu tālruni, viņi saka, ka mūsu tālruņi ir ātrāki, izmantojot jaunu procesoru. Bet šī ir programmatūra. Tas nozīmē, ka pat vecākiem tālruņiem, iespējams, vajadzētu darboties ātrāk, ja vien tie to nesajauc. Es domāju, ka tas ir patiešām aizraujoši.

Donna Klīvlenda: Jā. Es gribēju teikt, ka mana vispārējā sajūta operētājsistēmā iOS 13 bija tāda, ka tumšais režīms bija galvenā funkcija, kas šķiet aizraujoša, un tā arī ir. ar nepacietību gaidu. Bet turklāt viņiem bija daudz... viņiem vienkārši bija vairākas nejaušas iezīmes, taču daudzas no tām bija foršas. Es domāju, ka viņu veiktspējas atjauninājumi bija forši. Bija dažas privātuma funkcijas, kas ir patiešām nozīmīgas. Bija sava veida privātuma nepilnības, par kurām jūs pat nezinājāt, ka jums ir bijušas pirms tām, tāpēc jūs domājat: "Ak, es nezināju, ka esmu neaizsargāts visos šajos veidos, un tagad es vairs neesmu. Es domāju, jā." Sāra iepriekš komentēja. Tu viņiem saki.

Sāra Kingsberija: Ak, es būtībā teicu, ka tas ir kā kastrolis, ko jūs gatavojat no visiem pārpalikumiem, jo ​​bija daudz funkciju, kuras Apple neiekļāva. Vai vismaz tika baumots, ka tās nebija iekļautas operētājsistēmā iOS 12, jo galu galā viņiem bija jālabo visas iOS 11 kļūdas, līdz tas bija stabilitātes atjauninājums. Visām šīm lietām, nevis saliedētajām lietām, tām parasti ir kaut kas līdzīgs: "Šeit ir mūsu tēma ap šo izdevumu." Tas bija tikai: "Šeit ir viss pārpalikums, un mēs tos vienkārši izmetīsim tu."

Deivids Averbahs: Rezumējot, es teiktu, jo daži no tiem bija ietilpuši tīrās kastēs. Viens no tiem, mēs runājām par privātumu. Apple ļoti cenšas ievērot privātumu. Mēs sākām ar pakalpojumiem, viņi runāja par daudzām privātuma lietām, un tagad to skaits ir dubultojies. Tas ir loģiski no liela attēla viedokļa, jo viņu lielākais konkurents Google nav pazīstams ar privātumu. Google, protams, cenšas gūt peļņu. Viņi atdod Android un cenšas gūt peļņu, pārdodot reklāmas. Tāpēc Apple ir milzīgas konkurences priekšrocības, uzsverot privātumu un veidojot šīs privātuma ierīces. Otra lieta, jā, uz priekšu.

Donna Klīvlenda: Ak, nē. Ir labi. Uz priekšu.

Deivids Averbahs: Labi. Otra lieta, kas, manuprāt, ir tīra no šodienas paziņojuma, ir tā, ka Apple lēnām un metodiski atjaunina savas iebūvētās lietotnes. Mēs to redzējām agrāk, kad viņi atjaunināja ziņas un atjaunināja finanses. Šoreiz viņi atjaunināja, mēs iedziļināsimies vairāk, taču viņi atjaunināja atgādinājumus un kartes.

Donna Klīvlenda: pasts.

Deivids Averbahs:... pastu. Es domāju, ka tas ir otrs, kam ir jēga. Es domāju, ka daži no šiem atjauninājumiem ir nedaudz beigušies. Viņiem ir šīs iebūvētās lietotnes, un tās ir regulāri jāatjaunina, pievienojot jaunas funkcijas. Un viņi to izdarīja šoreiz.

Donna Klīvlenda: Vai mums vajadzētu runāt par tumšo režīmu?

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā.

Deivids Averbahs: Mēs uz to esam minējuši.

Sāra Kingsberija: Es nezinu, kas tur īsti sakāms. Ja esat iepazinies ar krāsu inversijas funkciju operētājsistēmā iOS. Ir klasiskā krāsa un versija, kurā būtībā viss tika apgriezts otrādi, un tāpēc tas izskatījās dīvaini. Un tad viņiem bija vieda krāsu invertēšana, kas, domājams, jūsu attēli un multivide un tamlīdzīgas lietas, lietotņu ikonas, kuras mums nevajadzētu apgriezt. Bet tas strādāja tikai daļu laika. Tāpēc tas izskatījās dīvaini. Tāpēc tagad tam faktiski vajadzētu darboties konsekventi labā veidā.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka patiešām labs komplekts, protams, ir Mac operētājsistēma, kas pagājušajā gadā ieguva tumšo režīmu. Tātad, ja izmantojat Mac datoru, iespējams, esat pie tā pieradis. Pamatideja ir tāda, ka, padomājot par to, lielākajai daļai lietotņu šobrīd ir balts fons. Pasta lietotne to dara. Piezīmju lietotne to dara. Gandrīz katrai izstrādātajai lietotnei ir balts fons. Ideja ir izmantot visas kalendāra lietotnes, tās visas un tās vietā izmantot tumšu fonu. Daži no tiem ir priekšroka. Dažiem cilvēkiem tas vienkārši patīk labāk. Daži cilvēki apgalvo, ka tas ir vieglāk acīm. Daži cilvēki apgalvo, ka tam ir labāks akumulatora darbības laiks.

Deivids Averbahs: Tā ir viena no lietām, ko daudzi cilvēki ir lūguši gadiem ilgi, un visiem par to ir stingrs viedoklis. Bet tās ir pamata idejas. Šīm lietotnēm tagad būs tumšs fons, un, protams, jums ir jāmaina teksta krāsas un fonti un tamlīdzīgas lietas, lai iegūtu kontrastu. Tātad uz melna fona tiek parādīts balts teksts.

Donna Klīvlenda: Jā. Apple patiešām ir pārveidojis daudzas savas galvenās lietotnes tumšajam režīmam. Viņi parādīja fotoattēlu lietotnes demonstrācijas un to, kā tajā tika iekļauts tumšais režīms. Kas bija daži no pārējiem?

Deivids Averbahs: Kalendāra pasts.

Donna Klīvlenda: Jā. Es domāju, ka tas attieksies uz lielāko daļu no viņiem. Atgādinājumi, tas viss. Es to kādu laiku izmantoju kopā ar MacOS Mojave, un tas man patika.

Deivids Averbahs: Es grasījos jautāt. Labi.

Donna Klīvlenda: Nez, vai viņi to darīs dažas trešo pušu lietotnes iPhone tālrunī jau atbalsta tumšo režīmu. Tās ir vienīgās tumšā režīma versijas. Pirmā diena ir žurnālu veidošanas lietotne, kuru izmantoju un kurai ir tumšs režīms, un tā automātiski pārslēgs savu krāsu profilu nakts laikā. Tumšais režīms ieslēdzas naktī. Es domāju, ka tas ir vairāk šī iemesla dēļ, ja tas ir paredzēts vairāk relaksējošam acīm, piemēram, mazāk zilās gaismas. Lai gan tas nav tā... Mums jau ir nakts maiņa, kas rada oranžāku gaismu naktī, bet joprojām ir kaut kas nomierinošāks tās lietošanā.

Donna Klīvlenda: Daudzas reizes ir tā, ka lietotņu izvēlne ir tumšāka, un tad darbvieta joprojām šķitīs daudz spilgtākas krāsas. Tātad tas vienkārši pievērš jūsu uzmanību tam, kur tai vajadzētu būt. Kas man patīk. Un, ņemot vērā fotoattēlus, es domāju, ka tas padara fotoattēlus vēl populārākus, jo tam vienkārši ir patiešām neitrāls fons. Bet galvenokārt tas ir tikai... tas ir kā vizuāli kaut kas savādāks. Tādējādi iOS 13 demonstrācijas izskatās ievērojami atšķirīgi. Bet faktiski tas funkcionāli neatšķiras.

Deivids Averbahs: Vai esat atklājis, ka tas ir vieglāk jūsu acīm? Vai tā ir daļa no tā, kāpēc jūs to izmantojat?

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir daļa no iemesla, kāpēc es pie tā esmu iestrēdzis, jo es uzskatu, ka tas ir vairāk nomierinošs.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka kādu laiku es to izmēģināju operētājsistēmā Mac, bet galu galā atgriezos.

Donna Klīvlenda: Vai tiešām?

Deivids Averbahs: Jā. Tas izklausīsies dīvaini, bet es jutu, ka parastais režīms, nevis tumšais režīms, bija nedaudz jautrāks. Man patīk skatīties uz baltu ekrānu, kad viss ir tumšs, šķiet, ka es nezinu.

Sāra Kingsberija: Nomācoša.

Deivids Averbahs: Jā. Tas ir nomācoši vai kā.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka daudz kas ir atkarīgs no tā, kā tas tiek darīts. Man šķiet, ka viņi to izdarīja labi tādā veidā, kas vairāk likās nomierinošs, nevis nomācošs. Bet es sapratu, no kurienes tu nāc.

Deivids Averbahs: Es piekrītu. Es domāju, ka viņi ar to paveica ļoti labu darbu. Man likās, ka tas izskatījās labi. Man ir arī tendence lietot tālruni tumšākās datora vietās. Man ir tendence izmantot datoru darbam. Esmu labi apgaismotā birojā. Cerams, ka sava veida iedegsies. Bet es atklāju, kad es biju konferencē un pierakstīju, es pārslēdzu tumšo režīmu, un man tas patika daudz labāk, jo es atrados tumšā telpā un man apkārt ir visi. Un jutos kā spilgts ekrāns, kam visam ir fons. Es domāju, ka, visticamāk, es to izmantošu iPhone tālrunī, jo bieži vien es to neizmantoju... Es domāju, ka, kad tu esi sabiedrībā, tas ir nedaudz mazāk... jūsu ekrāns ir nedaudz mazāk redzams. Es domāju, ka, ja atrodaties vājā apgaismojumā, tas ir vieglāk. Tāpēc es to izmēģināšu. Un es domāju, ka viņi ar to paveica labu darbu. Bet kopumā es to neesmu darījis uz Mac.

Donna Klīvlenda: Jums ir interesanta...

Deivids Averbahs: Nē. Kā ar tevi, Sāra? Es zinu, ka neesat testējis operētājsistēmā Mac, bet vai jūs tas sajūsmina? Vai tu to izmantosi?

Sāra Kingsberija: Es droši vien to izmantotu naktī, vai arī man šķiet, ka tas padarītu manu ekrānu mazāk redzamu citiem cilvēkiem. Tātad noteikti.

Donna Klīvlenda: Man šķiet, ka publiskajā telpā baltais ekrāns var būt ļoti spilgts.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Kādu dienu es tiešām biju sabiedrībā, un mana meita man sūtīja īsziņu un vēlējās, lai es pieteiktos viņas bankas kontā, lai pārbaudītu viņas bilanci, jo tas viņai netiktu ielādēts. Es biju beisbola spēlē. Tāpēc es sēdēju sēdvietā ar cilvēkiem virs manis, un es domāju: "Es netaisos pieteikties bankas kontā, ja visi to skatās."

Deivids Averbahs: Īpaši tas ir jūsu meitas bankas konts, un visi teiks: "Jums ir 13 ASV dolāri savos ietaupījumos [crosstalk 00:19:58], es zvēru."

Donna Klīvlenda: Varētu vismaz 50.

Sāra Kingsberija: Ak, jā. Tātad redzēsim. Es droši vien to izmēģināšu noteiktos apstākļos. Es nedomāju, ka es to izmantotu visu laiku. Es droši vien to izmantošu naktī, kad pastaigāšos ar suņiem.

Donna Klīvlenda: Nez, vai viņiem būs iespēja to automātiski ieslēgt un izslēgt naktī.

Sāra Kingsberija: Tad es, visticamāk, to izmantotu.

Deivids Averbahs: Es to gribētu. Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Cerams, ka varēsiet to iekļaut grafikā.

Deivids Averbahs: Es domāju par visnejaukākajām iezīmēm no šī paziņojuma. Es skatos un klausīšanās nāk nākamais tika pārvilkts teksts.

Donna Klīvlenda: Jā. Ir kāds, kurš to pieminēja arī tumšā režīma paziņojuma laikā.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Kāds tam sakars ar tumšo režīmu?

Deivids Averbahs: Tas ir dīvaini, jo operētājsistēmai Android šī funkcija ir bijusi burtiski piecus gadus.

Donna Klīvlenda: Vismaz.

Deivids Averbahs: velciet līdz txt failam ir kā tastatūrā. Parasti tastatūra tagad ir paredzēta fiziskas tastatūras kopēšanai, kur ir jāpieskaras katram taustiņam. Bet to, kas ir Android, sauc par velciet tekstu. Tur, kur paņemat pirkstu, jums tas pat nav jāpaceļ, vienkārši pārvelciet no burta uz burtu, un tas izmanto AI, lai noskaidrotu, kādi vārdi ir jūsu pareizrakstības dēļ.

Donna Klīvlenda: Jā. Kad es biju Android lietotājs, es to izmantoju visu laiku.

Deivids Averbahs: Ir dažas trešās puses tastatūras, kurām tā ir jau kādu laiku. Ilgu laiku es to izmantoju trešās puses tastatūrās. Daļēji es no tā atteicos tikai trešo pušu tastatūru dēļ, man šķiet, ka mani apgrūtina tas, ka jūs vienmēr kaut kā griežaties atpakaļ.

Donna Klīvlenda: Un maiņa.

Deivids Averbahs:... un jā. Bet man tas patika, un es atklāju, ka tā ir ātrāka rakstīšana. To var izdarīt ar vienu roku vienkāršāk, kas ir patiešām patīkami lieliem tālruņiem. It īpaši, ja jums ir maks. Tas ir jauks papildinājums, bet kāpēc viņi nolēma to darīt piecus gadus pēc tam, kad android to izdarīja? Un visi par to runāja gadiem ilgi. Tas bija savādi. Es domāju, ka es par to priecājos, bet tas bija dīvaini.

Sāra Kingsberija: Ir vairākas līdzīgas funkcijas. Es tikko skatījos šīs koplietošanas lapas. Kad kādā lietotnē kaut ko kopīgojat, viņi to atjaunināja. Es nevaru atcerēties. Es to tikko skatījos savos pierakstos un tagad nevaru atrast. Tātad jūs saņemat sava veida viedus kopīgošanas ieteikumus. Tiks parādīti cilvēki, ar kuriem jūs parasti kopīgojat saturu, un arī veids, kā jūs parasti kopīgojat saturu, mēs būsim tur.

Deivids Averbahs: Es pat to nesapratu. Tas ir forši.

Sāra Kingsberija: Es par to biju sajūsmā. Bet tas bija tik nejauši. Tas nebija tā, kā "Mēs esam pārveidojuši ziņojumu lietotni. Šeit ir visas funkcijas." Tas bija kā: "Un šeit ir tikai viena nejauša funkcija." Un to es domāju ar pārpalikušo kastroli.

Deivids Averbahs: Jā, pilnīgi.

Sāra Kingsberija: Vai jūs, puiši, vēlaties runāt par...

Donna Klīvlenda: Tas arī dos jums cilvēkus, ar kuriem dalīties tajā?

Sāra Kingsberija: Jā. Viņi ir kā viņu sejas ikona, pieņemot, ka jums ir viņu seja.

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir forši.

Sāra Kingsberija: savā izlasē varat norādīt veidu, kā jūs būtu noklusējuma veids, kā sazinieties ar viņiem, izņemot, manuprāt, jūsu iPhone izvēlēsies, pamatojoties uz to, kā jūs parasti kopīgojat lietas viņiem. Un es redzu, ka tas ir ļoti noderīgi.

Donna Klīvlenda: Vēl viena nejauša iezīme bija mūzika, kurai tagad ir sinhronizēti dziesmu teksti. Viņi to parādīja arī tumšā režīma demonstrācijas laikā, kas būtu jauki Karaoke.

Sāra Kingsberija: Tieši to es arī domāju.

Donna Klīvlenda: dziesmu teksti tiek ritināti jūsu vietā. Bet man bija kā "Hmm, forši."

Deivids Averbahs: Vienalga. Jūs bijāt tik sajūsmā par to. Es sēdēju tev blakus. Jūs bijāt kā: "Oho."

Sāra Kingsberija: Jā. Karaoke ir svarīga.

Deivids Averbahs: Bet tāpat kā Karaoke jums ir vajadzīgas īpašas dziesmu karaoke versijas, kurās nav vokāla, vai ne?

Donna Klīvlenda: Jā, tā ir taisnība. Es domāju, ka paziņojuma laikā es biju vairāk kofeīna. Man bija kā "Forši."

Sāra Kingsberija: Vai mēs varam runāt par kaut ko, kas nav nejaušs, bet tad es par to esmu ļoti sajūsmā.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Es nezinu, vai jūs, puiši, kādreiz izmantojat fotoattēlu lietotni, bet tas ir ārprātīgs haoss.

Deivids Averbahs: Es to izmantoju visu laiku [crosstalk 00:23:28].

Sāra Kingsberija: Tas ir vienkārši tik sarežģīti. Visas dažādās cilnes un veids, kā pārvietoties. Nesen mēs sniedzām padomu par to, kā pārvietoties fotoattēlu cilnē, jo ir iespējams pārvietoties starp dienas skatu un gada skatu un mēneša skatu un vietas skatu. Ir tikai šie mazie sīktēli, un jo vairāk es skatos, kā jūs pārvietojat fotoattēlus, jo vairāk es saprotu, ka tas ir tikai haoss. Viņi to patiešām ir vienkāršojuši un padarījuši lietotāja interfeisu daudz labāku. Es izmantoju savas piezīmes un aizmirstu, kur atrodos. Būtībā viņi ir pārtaisījuši fotogrāfijas.

Sāra Kingsberija: visi fotoattēli atrodas fotoattēlu cilnē, un jūs varat tuvināt un tālināt ekrānu, lai redzētu, vai jums ir vairāk attēlu vai mazāk attēlu. Un jūs varat pieskarties dienām, mēnešiem vai gadiem. Turklāt jūs zināt, kā es uzņemu daudz ekrānuzņēmumu, vai arī jūs varat nofotografēt savu kvīti. Tās lietas vienkārši pāries. Es domāju, piemēram, AI vai vienkārši paslēpts no jums, lai jūs nebūtu pārblīvēts ar to. Kas tiešām būtu -

Donna Klīvlenda: Tas ir jauki, jo mēs darbā uzņemam tik daudz ekrānuzņēmumu.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Es ņemu tik daudz. Arī Pokémon GO.

Deivids Averbahs: Tas izskatījās patiešām tīrs. Tas bija patiešām labi izdarīts. Likās, ka tā varētu būt... Es domāju, ka ir grūti pateikt, paņemot rokās operētājsistēmu, taču šķita, ka tajā ir viegli orientēties. Ritināšanas laikā videoklipi tiktu atskaņoti automātiski, un tas, manuprāt, bija lieliski. Tajā nebija tik daudz dīvainu nejaušu atstarpju un sakārtotu.

Donna Klīvlenda: Tas bija kā visas fotogrāfijas.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Un jūs pavilkāt tieši tagad, ir mēnesis... nu tur ir gada skats un kas tad tas ir? Kolekcijas un veids, kā tās ir sakārtotas dažādās grupās, ir dīvaini, taču tas bija tas, ka jūs velciet pa labi un pa kreisi no mēneša, dienas un gada skata. Un tas tikai šķita, ka tam ir daudz jēgas.

Deivids Averbahs: Jā. Skatoties tagad, tas ir pilnīgs haoss. Man nav ne jausmas, kā šajā jomā orientēties.

Sāra Kingsberija: arī fotoattēlu rediģēšanai tagad varat tā vietā, lai dotos uz vairākām izvēlnēm, lai redzētu dažādas iestatījumus un pielāgojiet tos, tie ir sava veida ritošā josla ar visām dažādajām lietām, kuras varat vienkārši pieskarties tām un slīdēt uz tām tieši tur.

Donna Klīvlenda: Ak, jauki.

Sāra Kingsberija: Un rediģēšana, kas man šķiet ļoti noderīga.

Donna Klīvlenda: Un viņi pievienoja vairāk rediģēšanas rīku.

Sāra Kingsberija: Pareizi. Viņi tos ievieto videoklipā pirmo reizi, lai jūs varētu lietot filtrus, un vai jūs, puiši, tas patiešām sajūsmina? Varat pagriezt videoklipus.

Deivids Averbahs: Pagriezt. Man tas bija pilnīgi nepieciešams citā dienā, kur man bija, es darīju klasisko lietu, kad jūs sākat ierakstīt video portreta režīmā un pēc tam uzreiz nolemjat to pārslēgt. Man bija jāpiedzīvo tik daudz problēmu, lai to pagrieztu.

Donna Klīvlenda: Tās ir tik sāpīgas. Jums ir trešās puses lietotnes, lai to izdarītu, vai ne?

Deivids Averbahs: iMovie to dara. Tas ir veids, kā to izdarīt. Pirms iOS 13 iznākšanas. Jums ir video, kas ir jāpagriež. Varat lejupielādēt iMovie. Tā ir Apple lietotne. Un dariet to programmā iMovie, taču tas sagādāja grūtības.

Donna Klīvlenda: Jā. Tātad šī ir kā viena no šīm spilgtajām lietām [crosstalk 00:26:32], par ko domā. Ak, vēl viena lieta ir portreta apgaismojums. Es uzskatu, ka šī funkcija parādījās pagājušajā gadā. Un tas ļauj portreta režīma fotoattēliem lietot apgaismojuma efektus, taču tagad tiem ir pievienota iespēja... Es domāju, ka pēc fotoattēla uzņemšanas vai pirms varat pielāgot pielietotās gaismas daudzumu, kas simulētu būtībā gaismas kustīgumu tuvāk objektam vai tālāk.

Sāra Kingsberija: Pareizi. Ir vēl daži gaismas efekti. Vienu sauca par High-Key Mono, lai ko tas arī nozīmētu. Un ir vēl daži. Tātad ar to būtu jautri spēlēties.

Donna Klīvlenda: Es priecājos, ka viņi to uzlabo, jo līdz šim neesmu atklājusi, ka portreta apgaismojums būtu tik lielisks.

Deivids Averbahs: Jā. Un kopumā fotoattēlu rediģēšana Apple lietotnē ir diezgan sarežģīta. Ja izmantojat Instagram, ir ļoti vienkārši... Es nerunāju par filtru lietošanu. Bet patiesībā piesātinājuma, spilgtuma un kontrasta rediģēšana ir ļoti vienkārša programmā Snapseed un Instagram. Un tad Apple lietotne ir patiešām grūta. Viņi mainīja lietotāja interfeisu, un es ceru, ka tas kļūs daudz labāks.

Sāra Kingsberija: Vai mums tagad vajadzētu runāt par jaunajām privātuma un nedrošības funkcijām?

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā.

Sāra Kingsberija: Tātad ir daži. Viens, kas man šķita ļoti foršs, ir Apple pieteikšanās. Jūs zināt, kā, piesakoties noteiktās lietotnēs, varat pieteikties, izmantojot Facebook vai Google. Bet tas padara to tā, lai jūs varētu izsekot. Savukārt, ja jūs to darāt ar Apple, viņi jūs neizsekos. Un arī tad, ja lietotnei ir nepieciešama e-pasta adrese un jūs nevēlaties to kopīgot ar viņiem, Apple izveidos unikālu nejaušu e-pasta ziņojumu, ko ar viņiem kopīgot. Katrai lietotnei tā būs atšķirīga, un tā tiks pārsūtīta uz jūsu parasto adresi. Es domāju, ka tas ir pieejams arī tīmeklī, kā arī visās lietotnēs.

Deivids Averbahs: Man šķita, ka tas ir patiešām forši. Man ir tendence izmantot reģistrēšanos, izmantojot Facebook funkciju, jo man nepatīk katrai lietotnei izveidot atsevišķus kontus ar atsevišķām parolēm, un man ir... it īpaši, ja lietoju tālruni, man tie jāielādē manuāli, izmantojot paroļu pārvaldnieku.

Donna Klīvlenda: Es pazīstu Deividu. Man liekas, ka mēs abi esam sūcēji ērtības labad. Ikreiz, kad parādās privātums, mēs sakām: "Ak, jā, es tā daru." Acīmredzot lietas, ko darīt ir muļķīgi.

Deivids Averbahs: Un es jūtos īpaši dīvaini attiecībā uz Facebook. Man šķiet, ka Facebook kopīgo ar viņiem vairāk datu, nekā vajadzētu. Un Facebook, manuprāt, pats izmanto datus un zina, kādas lietotnes es izmantoju.

Donna Klīvlenda: Jā. Patiesībā man tas nav forši. Būtībā es saprotu, ka ikreiz, kad lejupielādējat jaunu lietotni, kurai nepieciešams sava veida konts, tajā būs tikai pierakstīšanās, izmantojot Apple opciju. Un patiesībā ar šo uzņēmumu netiek kopīgoti nekādi personas dati, vai ne?

Sāra Kingsberija: Jā.

Deivids Averbahs: Nē. Pašām lietotnēm būs jāintegrē. Tā ir iespēja, ko piedāvā Apple. Un tāpēc cilvēki to ir pieņēmuši. Bet jā. Tā būtu patiešām laba īpašība.

Donna Klīvlenda: Cerams, ka daudzi no viņiem to darīs.

Sāra Kingsberija: Jā. ES ceru.

Deivids Averbahs: Jā. Jo īpaši tāpēc, ka, ja atrodaties... Es domāju, ka tas ir sarežģīti, jo jums ir jābūt Apple ekosistēmā, taču, ja jums ir Mac un iPhone, varat efektīvi izmantot mūs, lai noņemtu paroles. Kas būtu patiešām forši.

Donna Klīvlenda: Jā. Es zinu.

Sāra Kingsberija: jo jūs piesakāties ar savu sejas ID.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Cits-

Donna Klīvlenda: Ko darīt, ja jums nav sejas ID. Kā tas darbojas?

Sāra Kingsberija: Touch ID un, pieņemot, ka jums ir patiešām vecs tālrunis, jūsu piekļuves kods. Nu, es domāju, vai tas būtu jūsu piekļuves kods vai tā būtu jūsu Apple ID parole? ES neesmu pārliecināts.

Donna Klīvlenda: Labi. Jā.

Sāra Kingsberija: Vēl viena lieliska lieta ir atrašanās vietas kopīgošana. Tas nenotiks tāpat kā šī lietotne vēlas izsekot jūsu atrašanās vietu, un jūs sakāt jā, jo jums ir nepieciešams, lai tajā brīdī būtu jūsu atrašanās vieta. Tad tā nav tikai mūžīga atļauja. Viņiem atkal jājautā jums, kad viņi... lai viņi nevarētu vienkārši turpināt izsekot jūsu atrašanās vietai. Viņi arī neļaus lietotnēm skenēt tuvumā esošo WiFi un Bluetooth savienojumu, lai izsecinātu jūsu atrašanās vietu, ko tās var darīt, ja neļausiet tām skaidri izsekot jūsu atrašanās vietai. Tātad tas ir ļoti forši.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā, tas bija patiešām forši.

Deivids Averbahs: Likās, ka Apple bija tāds pats kā Donna iepriekš. Proaktīvi atrast veidus, kā cilvēki pārkāpj jūsu privātumu, par ko daudzi pat nezināja, un to apturēšana.

Donna Klīvlenda: Es zinu. Kas tiešām bija nedaudz satraucoši.

Deivids Averbahs: Jā. Jūs zināt, ka tas notiek.

Donna Klīvlenda: Es esmu pārāk uzticīga. Bet man šķiet, ka Apple patiešām uzticas, ka tie šķiet daudz labāki nekā citi uzņēmumi šajā nodaļā.

Deivids Averbahs: Es piekrītu.

Sāra Kingsberija: Jā. Apple ir korporācija, tāpēc esiet ciniski par to, taču viņi noteikti ir nolēmuši, ka tas ir viņu biznesa modelis. Tie būs... izceļas, rūpējoties par mūsu drošību un privātumu. Kā jau teicu, jūsu privātums ir cilvēktiesības. Vēl viena lieliska lieta, ko teikt, mājas komplekta atjauninājums. Ja jums ir viedās drošības kameras, es domāju, ka drošības kameru darbība ir tāda, ka tās augšupielādē šo videoklipu mākonī, jo tas ir jāanalizē, lai noteiktu, kāda ir kustība. Vai tas ir cilvēks? Vai garām iet mazs dzīvnieks? Bet tas ir tikai vēl viens veids, un tas var būt neaizsargāts.

Sāra Kingsberija: viņi ir izveidojuši mājas komplektu, lai videoklipu varētu analizēt tieši jūsu ierīcē. Un, protams, Apple to nedalīsies un neskatīsies. Pēc tam viņi to šifrēs un nosūtīs uz iCloud, kur neviens to nevar redzēt. Tātad jūs joprojām būtu tur, ja jums tas būtu jāpārskata. Un es domāju, ka jums var būt līdz pat 10 dienām. Tas netiks ieskaitīts jūsu iCloud krātuvē, kas ir svarīgi. Vēl viena lieliska lieta, ko var iegūt mājās, ir ugunsmūri jūsu viedierīcēm jūsu mājās. Lai aizsargātu tos no ļaunprātīgiem uzbrukumiem, kā arī tad, ja viens no otra ir aizsargāts pret ugunsmūri, lai, ja kāds no tiem tiktu uzbrukts, tas netiktu izplatīts uz citām jūsu viedierīcēm.

Deivids Averbahs: Jā. Es biju ļoti sajūsmā par drošības atjauninājumiem.

Donna Klīvlenda: Jā, arī es. Es domāju, ka šīs ir galvenās iOS 13 funkcijas.

Deivids Averbahs: kartes un atgādinājumi.

Donna Klīvlenda: kartes un atgādinājumi. Tātad atgādinājumu lietotne ir tad, kad es... tā ir kā mana iecienītākā lietotne. Es to izmantoju visu laiku, taču tas ir diezgan vienkāršs, un tajā ir daudz veicamu lietotņu, kas ir daudz izturīgākas. Ar šo atjauninājumu Apple sper soli tuvāk daudzām šīm lietotnēm. Viņiem tagad ir atšķirīgs jūsu ieplānoto atgādinājumu skats. Kur tādus var redzēt... tie bija daudz vizuālāki, kuriem ir laika vai atrašanās vietas atgādinājumu iestatījums. Vai kāds arī saprata, kas ir par tagiem? Es to līdz galam nesapratu.

Deivids Averbahs: Viņi tik ātri izgāja cauri atgādinājumu sadaļai, ka man bija grūti nokrist [crosstalk 00:33:12].

Sāra Kingsberija: Es nezinu, vai viņi runāja par... jo jums var būt koplietoti atgādinājumu saraksti. Es domāju, vai tas tā ir, bet man tiešām vajadzēja doties uz Apple vietni un apskatīt, kas viņiem ir, jo

Donna Klīvlenda: Es varu to meklēt tūlīt, bet viņi kaut ko teica par [crosstalk 00:33:26], ja jūs pieminējat šo personu atgādinājumu, kad sūtāt ziņojumu šai personai, viss, kas ir atzīmēts ar šo personu, var tikt parādīts kā iespēja nosūtīt šai personai. persona.

Sāra Kingsberija: Tam ir daudz lielāka jēga.

Donna Klīvlenda: Tāpēc es domāju, ka tas ir tikai tad, ja jūs, iespējams, tāpat kā jūs teicāt, ja tas ir saistīts ar personu, šis atgādinājums, tad jūs varat vieglāk nosūtīt viņiem ziņojumu. Otra lieta ir tā, ka viņiem bija gudra ievade. Un tas ir kaut kas, kas ir fantastiska cita lietotne, kas to dara. Rakstīšanas laikā tas sāk uzminēt, ko jūs varētu vēlēties teikt, un ievadīt to kā iespēju. Piemēram, kad, pēc tās domām, vēlaties iestatīt šo atgādinājumu. Tāpat kā pabeigt teikumu jūsu vietā un redzēt, ka varat ātrāk ievadīt atgādinājumus. Esmu izmēģinājis Fantastical, un šī funkcija man ļoti patika.

Deivids Averbahs: Labi. Tā kā es grasījos teikt, viena no lietām, kas man patīk atgādinājumos, ir tas, cik tie ir vienkārši. Un patiesībā esmu izvairījusies no dažām citām atgādinājumu lietotnēm, jo ​​tās ir pārāk sarežģītas.

Donna Klīvlenda: Jā, es zinu, ko tu ar to domā.

Deivids Averbahs: Tāpēc es esmu nedaudz satraukts par šo atjauninājumu. Viņš gāja tik ātri, ka man bija grūti pateikt, un, kamēr tu nesāc to izmēģināt, ir grūti zināt, vai viņi to izdarīja pareizi. Bet viss Apple, kad es kādam sūtu īsziņas, man pateiks, ka man ar viņu ir tikšanās vēlāk. Tādas lietas var... Apple ne vienmēr ir rīkojies pareizi, tāpēc es par to esmu nervozs.

Sāra Kingsberija: Šie nopietnie ieteikumi man ir tik dīvaini.

Deivids Averbahs: Tieši tā.

Sāra Kingsberija: Tam nekad nav jēgas.

David Averbach: Tātad mēs redzēsim. Bet par to es uztraucos. Maps bija vēl viena programma, kurā viņi paveica labu darbu, to atjauninot, bet es ar to esmu mazliet nogurusi. Tāpēc izklausījās tā, ka viņi būtībā pievienoja Google Street View, izņemot, protams, viņi nav Google. Tagad tā ir viņu pašu patentētā ielas attēla versija. Tas ir lieliski, jo Google ielas skats ir lielisks. Kad Google 2000. gadā to izlaida, mēs visi esam ļoti pārsteigti. Taču tas ir tik tālu, lai Apple to pievienotu, un ir grūti viņiem pārāk daudz apsveikt.

Donna Klīvlenda: Es zinu.

Deivids Averbahs: Jūs zināt, ko es domāju?

Donna Klīvlenda: Jā. Mm-hmm (apstiprinoši).

Deivids Averbahs: Viņi nepievienoja funkciju

Donna Klīvlenda: ietver arī Google kartes, kuras es nekad neizmantoju.

Deivids Averbahs: Jā, tā ir taisnība. Es to izmantošu dažreiz, jo, mēģinot atrast, piemēram, māju. Ir patīkami doties uz ielas skatu un redzēt, kā tas izskatās, nevis tikai adresi. Otra lieta, ko viņi darīja, viņi pievienoja izlases, kas, manuprāt, bija forši, jo bieži vien jūs izmantojat kartes, lai 90% gadījumu pārvietotos uz tām pašām piecām vietām. Man patīk favorīti. Tas, ko viņi nepievienoja, ko mēs visi prasījām, bija vairākas pieturas. Šķiet, ka viņiem nav jāpievieno svarīga funkcija.

Donna Klīvlenda: Tātad izlase bija tāda, ka, piemēram, varat izveidot atrašanās vietu sarakstus. Google Maps ļauj izveidot iecienītāko atrašanās vietu. Tā, piemēram, es tikko biju Portlendā, un manam draugam bija Google Maps saraksts ar visām Portlendas stilīgākajām vietām. To patiešām varētu viegli izdarīt pakalpojumā Google Maps, bet ne Apple Maps. Tāpēc es domāju, ja jūs izmantotu šo jauno funkciju, tas ļaus jums to izdarīt.

Deivids Averbahs: Es tā domāju. Jā.

Donna Klīvlenda: Tas būtu jauki.

Deivids Averbahs: Jā, tas būtu forši.

Donna Klīvlenda: Labi, forši. Vai mums vajadzētu pāriet uz iPadOS?

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka mums vispirms ir jārunā par Siri.

Donna Klīvlenda: Labi.

Sāra Kingsberija: Tātad ir vairāki Siri atjauninājumi dažādām lietām. Tātad AirPods Siri tagad var paziņot un lasīt jūsu ienākošos ziņojumus. Pēc tam varat vienkārši atbildēt un nosūtīt to, nepārtraucot to, ko darāt. Varat koplietot audio veida AirPlay. Jūs, puiši, varat klausīties kādas savas ierīces audio, ja vēlaties kopā skatīties filmu, video vai kaut ko citu, kas ir jauki. Jo atcerieties, ka mēs runājām par iPhone skaļruņiem un to, kā tie dažreiz ir jāizmanto, kad kopīgojat videoklipu ar draugiem.

Deivids Averbahs: Nē. Es domāju, ka tas tiešām bija... Es domāju, ka tas ir ļoti definēts lietošanas gadījums, taču, ja ceļojat divatā, cilvēki mēģina kopā skatīties filmu, nav vienkārša veida, kā to izdarīt. Jums ir jāiegādājas sadalītājs un vadu austiņas. Un tāpēc tagad būtu forši, bet man bija mazliet neskaidrs. Vai jums ir jābūt AirPod, lai tas darbotos?

Sāra Kingsberija: Es tā ticu.

Deivids Averbahs: Tātad jums visiem ir jābūt AirPods. Tas nozīmē, ka ikvienam vajadzētu būt AirPods. Tie ir lieliski, bet arī diezgan dārgi.

Donna Klīvlenda: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Tātad, un tad HomePod ir nodošana, kas patiesībā ir tāda, kas mani kaitina. Es klausīšos aplādes apraidi savā tālrunī un tad ieiešu savā guļamistabā un labprātāk turpināšu to klausīties savā HomePod, bet man tas nav izdevies, tāpēc esmu sajūsmā par to.. Bet vēl aizraujošāk ir tas, ka Siri spēs atpazīt dažādas balsis. HomePod un personalizējiet atbildi. Tātad, ja vēlaties atskaņot mūziku, tas atpazīs jūsu balsi un atskaņos mūziku no jūsu Apple mūzikas. Vai arī, ja vēlaties nosūtīt ziņojumu, tas būs jūsu ziņojumu konts. Tāpēc esmu sajūsmā par to.

Donna Klīvlenda: Tā ir funkcija, ko jūs, puiši, esat vēlējušies jau kādu laiku.

Deivids Averbahs: Es jau kādu laiku to prasu, un esmu ļoti sajūsmā, ka viņi to izdarīja. Handoffs arī izklausās forši. Un kā tas darbojas, jūs vienkārši turiet tālruni netālu no HomePod, un tas, es domāju, automātiski to pārslēgs.

Donna Klīvlenda: Jā, tas bija forši.

Deivids Averbahs: Es nezinu, vai man šķiet, ka AirPlay ir tik liela problēma. Tāpēc es nezinu. Tas bija forši, bet tas bija AirPlay nav tik grūti.

Sāra Kingsberija: Pareizi. Lietotne Shortcuts, kas man patīk, bet es domāju, ka par to ir ļoti jāsūdzas, jo tā ir tik sarežģīta, ka es domāju, ka tiešām izdomāt, kā izveidot labu saīsni. Un es domāju, ka Apple to pamanīja, jo tagad Siri pamanīs jūsu paradumus un ieteiks automatizāciju. Sniedziet jums veidni, lai iestatītu īsinājumtaustiņus noteiktām lietām, kuras veicat bieži. Ir arī galerijas pārveidojums, kas izskatās jauki un noderīgi. Tas ir ļoti forši. Arī Siri izklausās savādāk.

Donna Klīvlenda: Jūs dzirdējāt, ka Siri ir labāka intonācija vai kas cits.

Deivids Averbahs: Jā. Es domāju, ka to ir grūti pateikt, bet tas izklausījās iespaidīgi no demonstrācijas.

Donna Klīvlenda: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Tas ir viss, kas man jāsaka par iOS 13.

Donna Klīvlenda: Labi, forši. Pārejam uz iPadOS. Tāpēc Apple ir nolēmis, ka iPad ir nepieciešams... ir pietiekami daudz savu unikālo funkciju, lai tai būtu sava operētājsistēma. Tagad viņi iznāk ar iPadOS. Galvenās lietas, ko es patiešām pamanīju un kas tajā atšķīrās, bija tas, ka tiem bija vairāk daudzekrāna funkciju. To joprojām sauca par dalītu skatu un pārslīdēšanu. Šīs ir funkcijas, kas mums jau kādu laiku ir pieejamas iPad. Bet jūs varētu darīt vairāk ar viņiem. Piemēram, pat programmā Microsoft Word varat to sadalīt divos ekrānos un blakus novietot divus vārdus. Kas ir tas, ko jūs agrāk nevarējāt darīt. Vai tagad logrīki, kurus varat vienkārši pārvilkt, un logrīki tiek parādīti jūsu displejā. Tas bija kaut kā forši.

Deivids Averbahs: Tas bija forši.

Donna Klīvlenda: Man bija kā man kopumā, mans iPhone mani kaitina, ka jums ir jāiet uz šo īpašo šodienas skatu, lai redzētu vai logrīkus. Es vēlos, lai jūs varētu tos ievietot tālruņa ekrānā.

Deivids Averbahs: Jā. Pilnīgi.

Donna Klīvlenda: Tas bija jauki. Safari, viņi ir izveidojuši vairāk par Safari darbvirsmas klases versiju, kurai ir lejupielādes pārvaldnieks, kas ir lieliski. Un arī virkne īsinājumtaustiņu, ko varat izmantot kopā ar Safari. Tajā bija arī citas lietas, kas padarīja to vairāk darbvirsmas.

Sāra Kingsberija: Jā. Jūs saņemsiet vietņu darbvirsmas versiju, nevis iPhone versiju.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tā jau bija.

Deivids Averbahs: Tas ir atkarīgs no vietnes.

Donna Klīvlenda: Ak, labi.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka tas ir vienkārši optimizēts, lai labāk parādītu darbvirsmu un, visticamāk, tagad rādītu darbvirsmu.

Sāra Kingsberija: Pareizi.

Deivids Averbahs: Manuprāt, galvenais bija tas, ko jūs runājāt par vairākuzdevumu veikšanu, bet mēs ar Donnu sēdējām tur. Mums abiem ir diezgan jauni iPad, un mēs sekojam līdzi. Un mums bija grūti analizēt, kas ir jauns un kas nebija jauns.

Donna Klīvlenda: Es zinu. Izņemot dažas no šīm lietām un lietu vilkšanu no dažādām lietotnēm, un tas izskatās pēc līdzīgas lietas, ko varējāt darīt iepriekš.

Sāra Kingsberija: Manuprāt, atšķirība ir tāda, ka jūs nekad neesat varējis teikt, ka ir atvērti divi piezīmju logi un velciet lietas no vienas piezīmes uz otru. Pēc tam pārejiet un pēc tam atveriet citu piezīmju logu un velciet kaut ko citā lietotnē. Es domāju, ka jums tas ir izdevies. Pēc tam arī ar slaidu var atvērt vairākus logus, un jūs redzēsit tikai vienu. Bet pēc tam varat līdzīgi kā lietotnēs, kas darbojas iPhone 10 vai jaunākā versijā, velkot uz augšu no apakšas, un pēkšņi tiek atvērti visi mazie slīdņu logi. Un jūs varat pārslēgties starp tām un pārslēgties uz priekšu un atpakaļ.

Donna Klīvlenda: Forši. Jā. Es domāju, ka liela daļa no tā jums ir ļoti neintuitīva. Tagad viņi iPad pievienoja vairāk žestu. Varat veikt īpašu kopēšanas ielīmēšanu ar nepamatotu žestu, kas ir trīs pirkstu saspiešana un izkliedēšana un pēc tam trīs pirkstu vilkšana. Daži no tiem, manuprāt, padara iPad daudz noderīgāku, taču ir vairāk mācīšanās līknes. Jums būs jāiegulda vairāk laika, ja patiešām vēlaties izmantot savu iPad kā produktivitātes ierīci. Vairāk kā dators. Es joprojām nedomāju, ka tas patiešām padara to par datoru. Un tāpēc, es nezinu, es domāju, ka mana pieredze ar iPad ir tāda, ka es jau neizmantoju daudzas no šīm lietām. Es neizmantoju tik daudz dalītā ekrāna satura vai attēlu attēlā, kā, iespējams, varētu tikai tāpēc, ka tas nav acīmredzams.

Sāra Kingsberija: Es kādreiz aizmirsu, ka viņi tur ir, bet patiesībā nevarēju tos izmantot.

Deivids Averbahs: Tieši to es gatavojos jautāt, jo man ir tāpat. Katru reizi, kad redzu šos paziņojumus operētājsistēmā un WWDC, es domāju: "Oho, tas ir noderīgi. Man to vajadzētu lietot vairāk." Un tad es to nedaru, un man ir sajūta, ka šeit, kur tas ir, būs tāpat it kā ir kaut kas nedaudz neintuitīvs un neveikls tajā, kā Apple rīkojas ar vairākuzdevumu veikšanu iPad. Tas vienkārši liek man to neizmantot.

Donna Klīvlenda: tas man atgādina 3D pieskārienu.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka tagad vairāk izmantošu vairākuzdevumu veikšanu, jo no vienas lietotnes var atvērt vairākus logus. Tā kā man tā ir, piemēram, es daudz izmantoju Google dokumentus savā iPad un nevaru... ja man vienkārši jāatgriežas galvenajā izvēlnē un jāatver otra. Un tad, tā kā tas pieskaras starp lietotnēm, varat vienkārši vilkt pa ekrāna apakšdaļu un pārslēgties starp lietotnēm. Tātad tas nav īsti grūti. Esmu diezgan sajūsmā par to, kā faili tiks sakārtoti. Savā Mac datorā jūs iegūsit vairāk skatu.

Donna Klīvlenda: Vairāk kā Finder un Mac tam ir tā pati kreisās puses izvēlne.

Sāra Kingsberija: Skats pa kreisi. Un faila priekšskatījums un ātras darbības. Tas būs forši.

Deivids Averbahs: Man tas patīk, bet mēs par to runājām kādu citu dienu. Es domāju, ka mēs ar Donu runājām par nodarbībām. Es nekad neizmantoju failu lietotni. Vai jūs, puiši, ļoti bieži izmantojat failu lietotni?

Donna Klīvlenda: Es to izmantoju, bet es teicu, ka neesmu to apguvusi vai īsti organizējusi. Dažreiz es tur vienkārši iemetu mantas. Es varu ievietot lietas uz sava Mac datora darbvirsmas, un tās vienkārši tiks parādītas tur. Dažreiz es to izmantošu failu pārsūtīšanai, bet kādu laiku ne.

Sāra Kingsberija: Es tur saglabāju lietas, kuras vēlos redzēt citās ierīcēs vai kuras vēlos saglabāt tikai šajā ierīcē. Bet es domāju, ka es patiešām jūtu, ka tur ir potenciāls, ko es neizmantoju, jo es jau esmu Google ekosistēmā.

Donna Klīvlenda: Es zinu. Es izmantoju Google dokumentus un savu disku-

Deivids Averbahs: Es domāju, ka mans lielais attēls iPad ir... Man patīk, ka Apple ir sadalīta savās operētājsistēmās. Šķiet, ka tas jau kādu laiku ir bijis populārs, un tas, iespējams, dos vairāk brīvības attīstīt šīs funkcijas. Šķiet, ka visas šodien izziņotās funkcijas varētu būt noderīgas produktivitātei, taču, neskatoties uz to, tas ir tas pats, ko es kādu laiku runāju. Un man liekas, ka esmu mazliet cinisks vai kā. Taču tas nav sasniedzis lietošanas ērtuma kritisko masu, lai liktu man veltīt laiku un pūles visām šīm funkcijām. Citiem vārdiem sakot, nav pietiekami viegli strādāt ar to, lai ļautu man neizmantot datoru un tā vietā izmantot iPad. Un tāpēc es neuztraucos ar visām šīm enerģijas izmantošanas funkcijām to pašu lietotņu blakus ekrānā. Es to daru savā datorā, jo tas ir vieglāk.

Donna Klīvlenda: Traka vilkšana [crosstalk 00:44:57].

Sāra Kingsberija: Patiesībā, tā kā es savā iPad esmu veikusi daudz tekstapstrādes, esmu diezgan sajūsmā, ka varēšu vieglāk atlasīt un kopēt un ielīmēt lietas. Lai gan griešana un ielīmēšana, es tikai izmantoju savu tastatūru. Man ir maza salokāma tastatūra, ko varu ievietot somā. Bet es varu vienkārši vilkt kursoru tur, kur es to vēlos. Tā kā man nav peles, tas ir patiešām lieliski.

Donna Klīvlenda: Tas šķita forši.

Deivids Averbahs: Jā, tas ir jauki.

Donna Klīvlenda: Daļa no tā būs tā, ka tad, kad mēs to sapratīsim, būs interesanti redzēt, cik labi šīs lietas darbojas. Ja tas ir patiešām precīzs un vienkāršs, jaunā kopēšanas ielīmēšana varētu būt patiešām lieliska.

Sāra Kingsberija: Un trīs atstātie pirksti tika pārvilkti, lai atsauktu. Es redzu, ka es to daru nejauši. Bet es varu vienkārši izpildīt komandu V uz savas tastatūras. Tāpēc es nezinu, kāpēc es to darītu.

Deivids Averbahs: Ja izmantojat tastatūru.

Sāra Kingsberija: Es vienmēr lietoju tastatūru ar savu iPad, ja vien nenodarbojos ar vairošanos.

Donna Klīvlenda: Ak, iPadOS ir arī īkšķa diska atbalsts. Tas bija kaut kas jauns.

Deivids Averbahs: Jā. Un es zinu, ka daudzām trešajām pusēm ir bijis sarežģīts darbs, lai to izdarītu. Ir jauki, ka Apples var to sākotnēji atbalstīt iPad.

Sāra Kingsberija: Un jūs varat importēt lietas tieši lietotnēs.

Deivids Averbahs: Forši.

Donna Klīvlenda: Tas ir forši.

Sāra Kingsberija: Jā.

Donna Klīvlenda: Tā ir iPadOS. Mums vēl ir jātiek galā ar CarPlay un watchOS un tvOS. CarPlay, es gribēju pajautāt Deividam jūsu viedokli par CarPlay, jo šī bija pirmā reize, kad pēdējo gadu laikā saņēmām nozīmīgu CarPlay atjauninājumu. Un es zinu, ka tu to vēlējies. Vai tas apmierināja jūsu vēlmes?

Deivids Averbahs: Es tā domāju. Man patīk CarPlay. Manuprāt, tas ir viens no Apple nenovērtētākajiem. Es nezinu, kā to nosaukt, jo tas nav produkts. Tā ir programmatūra, ko izmanto citi uzņēmumi, bet

Donna Klīvlenda: platforma.

Deivids Averbahs:... platforma, paldies. Operētājsistēmas. man tas patīk. Es domāju, ka tas ir patiešām intuitīvi. To ir viegli lietot. Tas darbojas ļoti labi, un es domāju, ka atjauninājumi man ir jāiegūst ar tiem, bet es domāju, ka atjauninājumi būs lieliski. Jo šobrīd tā ir diezgan vienkāršota operētājsistēma. Tāpēc man patika tas, ka galvenais ekrāns ir tikai tabula ar visām dažādajām lietotnēm, kurām varat piekļūt, bet tagad jūs varat... tai vienlaikus ir multiview. Jums var būt atvērtas kartes un dažas lietotnes. Tie atkal gāja ļoti ātri, tāpēc es nesapratu, kas tieši tiks parādīts un kas nē.

Deivids Averbahs: Bet jums ir mazliet izsmalcinātāks skats, kurā jūs varētu atvērt karti, pagriezienam pagriežot, kā arī piekļūt citām lietām, kas, manuprāt, ir jauki. Spēja izmantot Siri, bet Siri neaizsedz visu ekrānu. Man tas likās lieliski. Pašlaik, kad izmantojat Siri, tas aizņem visu ekrānu. Ja mēģināt kādam nosūtīt īsziņu, navigējot kādam ar atvērtu karti, jums ir jābūt vienam vai otram, bet ne abiem. Un tas pats ar daudzām funkcijām bija. Iespēja atvērt savas kartes, vienlaikus izmantojot citu funkciju, šķiet patīkama. Tātad man tas patika.

Deivids Averbahs: Mana lielākā sūdzība par CarPlay ir uzticamība. Tas vienkārši dažreiz nedarbojas tik labi, un es domāju, ka daļa no tā varētu būt saistīta ar trešo pušu lietotnēm. Taču, mēģinot atvērt aplādes apraidi, bieži vien tā vietā ķeros klāt savam tālrunim, jo ​​tas vienkārši nespēj tajā orientēties vai...

Donna Klīvlenda: Tas ir kaitinoši.

Deivids Averbahs:... Spotify neatvērsies un dažreiz neatskaņos atskaņošanas sarakstu, kuru es vēlos. Un tāpēc, cerams, viņi padarīja to uzticamāku, ja pievērsa tam uzmanību. Bet tas ir kaut kas, kas jums ir jāsāk to izmantot, lai patiešām uzzinātu. Bet kopumā likās laba īpašība, labi atjauninājumi.

Donna Klīvlenda: Izmantojot CarPlay, jums ir jābūt savienotam ar iPhone, vai ne?

Deivids Averbahs: Jaunākie modeļi, kas jums nav. Un tas ir kaut kas, kas jums ir jādara manam modelim, un tas ir diezgan kaitinoši, ja tas katru reizi jāpievieno dokstacijām. Un dažreiz tas doks nedarbojas gluži. Jūs to pievienosit dokstacijām, un tas netiks ielādēts. Jums ir jāatskrūvē un jāpiestiprina un vēlreiz. Tas kļūst par diezgan lielu problēmu, ja jūs mēģināt vienkārši ātri doties uz kādu vietu un galu galā to neizmantojat tik daudz, cik vajadzētu. Tātad jaunākie modeļi faktiski darbojas, izmantojot Bluetooth. Tas faktiski nav jāpievieno. Un tie, manuprāt, ir daudz jaukāki.

Donna Klīvlenda: Bet viņiem ir nepieciešams iPhone?

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: vai tā nav atsevišķa funkcija?

Deivids Averbahs: Nē, automašīnā ir jābūt iPhone tālrunim, jo ​​daudzi no tiem izmanto datus no jūsu tālruņa. Tas izmanto Siri no jūsu tālruņa. Jūs vēlaties, lai varētu nosūtīt īsziņu, piemēram, lietas.

Donna Klīvlenda: Pareizi. Jā. Es domāju, ka es nevaru iedomāties neko tādu, kam nebūtu nepieciešama kāda no šīm lietām.

Deivids Averbahs: Ja vien jums tas nebija iPad, kuram bija savi dati. Jūs varētu ar to izmantot LTE un citas lietas. Bet tas ir pavisam kas cits -

Donna Klīvlenda: Jā. Labi, forši. WatchOS 6 bija daži interesanti atjauninājumi. Nekas pārāk revolucionārs. Visvairāk mani sajūsmināja aktivitātes tendences. Tāpēc jūsu Apple Watch lietotne Activity ir kā mana lielā sūdzība par to, ka tā nesniedz jums nekādu kontekstu, kāds tas ir tagad. Tajā tiks parādīts, kā jums veicas šajā dienā, taču jums patiešām ir jāieiet sava iPhone tālrunī aktivitāšu lietotnē, lai redzētu, kā tas atbilst iepriekšējām dienām. Pat tad jūs varat redzēt kalendāra skatu un to, cik reižu esat sasniedzis savus pārvietošanās mērķus, taču tas nav īsti sadalīts datos, kurus ir patiešām viegli asimilēt. Vismaz manuprāt.

Sāra Kingsberija: Jūs zināt, ka vakar vakarā man bija tā kā: "Kad ir pēdējā reize." Jo pēdējā laikā neesmu tik regulāri vingrojis. Un man bija tā, kad es pēdējo reizi tiešām esmu bijis regulārā vingrojumu grafikā. Es ritināju, un jūs varat ritināt savus treniņus un redzēt, bet jums ir jāpieskaras katram mēnesim, lai redzētu treniņus. Vai arī varat ritināt visu mēnesi un redzēt mazos zaļos punktus. Bet mēģinot saprast, kādus vingrinājumus es veicu un cik smagi es strādāju. Tas prasīja tik daudz darba. Ja es to varētu redzēt ātri izveidotā [crosstalk 00:50:29].

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Kādam šķiet, ka mans Apple Watch jau gadiem ilgi vāc visus šos datus par mani, bet man nav īsti iespēju tos redzēt. Tātad tagad-

Sāra Kingsberija: Pagājušajā nedēļā es izpildīju savu tūkstoš gludo mērķi.

Deivids Averbahs: Oho. Apsveicu.

Donna Klīvlenda: Apbrīnojami.

Deivids Averbahs: Mums vajadzētu sarīkot jums ballīti.

Donna Klīvlenda: Tātad, ņemot vērā aktivitātes tendences, tas parādīs jūsu kopējo aktivitāti pēdējo 90 dienu laikā. Es domāju, ka ir arī 60 dienu skats vai kaut kas tamlīdzīgs. Es precīzi nezinu, kādus datus tas jums sniegtu, taču pietiekami, lai jūs varētu redzēt, kāda ir jūsu pašreizējās aktivitātes pēdējā dienā vai nedēļā salīdzinājumā ar pēdējām 90 dienām. Un tas sniegtu jums atgādinājumus, pamatojoties uz to, vai ieteikumus par veidiem, kā jūs varētu... Ja jums ir tendence samazināties, varat to mainīt vai zināt, piemēram: "Ak, man šonedēļ klājas lieliski, salīdzinot ar manu vidējo rādītāju." Tāpēc es domāju, ka tas būtu patiešām jauki.

Deivids Averbahs: Jā. Lai atgādinātu to, ko jūs sakāt, es cenšos būt īpaši uzcītīgs, piesakoties savos treniņos, un pēdējā laikā man ir tāda pati doma. Es domāju, kāpēc? Es nekad neieeju un neskatos, un nav viegla veida, kā redzēt tendences. Tā tas bija, es domāju, ka tas ir patiešām jauks uzlabojums. Otra lieta, kas, manuprāt, būtu liela problēma, taču es atklāju, ka man ir grūti nēsāt līdzi, ir panākt, lai Apple ir jūsu Apple Watch ar atsevišķām lietotnēm. Tātad jums nav jābūt papildu iPhone lietotnei, un tad jūsu Apple Watch ir lietotņu veikals, lai jūs varētu tās lejupielādēt tieši. Tās ir diezgan lielas pārmaiņas. Taču es neizmantoju daudz trešo pušu lietotņu un nedomāju, ka pārlūkošu lietotņu veikalu, izmantojot Apple Watch. Tas šķiet pārāk mazs. Ko jūs, puiši, domājat?

Sāra Kingsberija: Es domāju, ka audiogrāmatas ir liels darījums.

Deivids Averbahs: Jā, tas bija jauki. Bet tas bija viens... Es domāju, ka jūs sniedzāt šo komentāru aplādei, un tad, kad viņi par to paziņoja, tas mani kaitināja. Es domāju: "Kāpēc viņiem jau nebija audio grāmatas?"

Sāra Kingsberija: Jā.

Donna Klīvlenda: Manuprāt, tā bija jauka atšķirība. Tas padara to nedaudz mazāk mulsinošu, jo man šķiet dīvaini, ka būtībā šķiet, ka katra Apple Watch lietotne ir tikai dīvains iPhone lietotnes paplašinājums. Tas tik daudz nedod. Un tāpēc es domāju, ka tagad pret viņiem izturas atsevišķi vai vismaz var būt atsevišķi. Cerams, ka tas tikai padarīs skaidrāku, ko dara Apple Watch lietotne, un es nezinu. Man šķiet, ka tas bija tikai varbūt garīgi vienkārši būt... Pārlūkojot lietotņu veikalu savā Apple Watch un redzot, ko tas darītu, es vēlējos izmēģināt trešās puses lietotni. Jo, kā tas ir, parasti šķiet, ka ar parasto lietotni tas ir kā papildu līdzeklis, ko nav vērts pat mēģināt.

Donna Klīvlenda: Un daļa no tā ir tāda, ka daudzas Apple Watch lietotnes nav tik pārliecinošas. Iebūvētais Apple man šķita vislabākais.

Sāra Kingsberija: Visvairāk savu pulksteni izmantoju ne tikai laikapstākļu pārbaudei un aktivitāšu izsekošanai, bet arī audio lietas. Fakts, ka viņiem ir sava jaunā audio API audio straumēšanai.

Donna Klīvlenda: [crosstalk 00:53:21].

Sāra Kingsberija: tas nozīmē, ka trešo pušu lietotnes var izveidot straumēšanas audio lietotnes jūsu Apple Watch.

Deivids Averbahs: Ak, vai tas ir tas, kas tas ir?

Sāra Kingsberija: Jā.

Deivids Averbahs: Labi. Jo Donna, man tev ir labas un sliktas ziņas. Viņiem ir Spotify lietotne.

Donna Klīvlenda: Ko?

Deivids Averbahs: Jā. Tas iznāca kā pirms sešiem mēnešiem. Tā ir labā ziņa. Sliktās ziņas ir tādas, ka tās ir briesmīgas.

Donna Klīvlenda: Ak dievs.

Deivids Averbahs: Jā. Jūs nevarat lejupielādēt nevienu atskaņošanas sarakstu. Kas ir vissvarīgākā funkcija, jo tas ir viss, ko vēlaties Apple Watch audio lietotnē, lai varētu lejupielādēt atskaņošanas sarakstu. Lai telefons nav jāņem līdzi, kad dodaties vingrot. Un tas neļauj jums to darīt. Tas būtībā izskatās un jūtas gandrīz kā tagad atskaņotā lietotne, vai zināt?

Donna Klīvlenda: Jā. Tas ir smieklīgi.

Deivids Averbahs: Jūs varat pārslēgt dziesmas un varat...

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tā ir pašlaik atskaņotā lietotne. es būtu-

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Tas ir kā tālvadības pults jūsu Spotify lietotnei jūsu iPhone tālrunī.

Deivids Averbahs: Jā. Un tam ir atskaņošanas saraksti, taču jums ir jābūt līdzi savam iPhone.

Donna Klīvlenda: Tāpēc skriešana nav risinājums.

Deivids Averbahs: Nē, tā nemaz nav. Tas ir sausmigi. Tas arī nav ļoti labs lietotāja interfeiss.

Sāra Kingsberija: Jā. Lai gan izklausās tā, it kā būtu rakstīts audio straumēšana. Bet varbūt tā straumēs neatkarīgi no jūsu iPhone.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka vaina ir Spotify, nevis Apple, bet kas zina.

Sāra Kingsberija: Jā. Cikla izsekošana.

Donna Klīvlenda: Ir jauna Apple Watch lietotne.

Sāra Kingsberija: Es domāju, jā, laipni lūdzam ballītē ļoti vēlu.

Deivids Averbahs: Laipni lūdzam 2012. gadā.

Donna Klīvlenda: Jā, es zinu.

Sāra Kingsberija: Es tikai ļoti šaubos, vai tam būs kādas funkcijas, kas to padara īpašu.

Donna Klīvlenda: Jā. Man jau ir auglības izsekošanas lietotne, ar kuru esmu diezgan apmierināts. Un es zinu, ka daudziem maniem draugiem ir... tur jau ir saujiņa patiešām labu. Bet es domāju, ka tas ir kaut kas, ko Apple vajadzētu piedāvāt. Es nezinu, kāpēc viņi to nepiedāvāja veselības lietotnē no sākuma.

Sāra Kingsberija: Jā. [crosstalk 00:55:02] Es domāju, ka izlasīju rakstu par to, kad tas pirmo reizi iznāca. Es jautāju: "Kas pie velna?"

Donna Klīvlenda: Veselības lietotnē varat izsekot nejaušākajiem rādītājiem, taču nevarat izsekot savam ciklam.

Sāra Kingsberija: Es nezinu. Es domāju, ka tas varbūt mainās, jo Apple Watch ir tik populārs. Lielākā daļa fitnesa izsekotāju lietotāju ir sievietes. Tātad, kāpēc jūs izgatavojat produktu, kurā lielākajai daļai cilvēku, kurus tas varētu interesēt, šī funkcija būs nepieciešama, un jūs to neiekļaujat.

Donna Klīvlenda: Jā, es zinu.

Sāra Kingsberija: Vai mums vajadzētu beigt runāt par tvOS 13.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Darīsim to.

Sāra Kingsberija: Viena liela jauna funkcija ir tā, ka viņi ir pārveidojuši Apple TV sākuma ekrānu, iekļaujot tajā manas vismazāk iecienītās Netflix funkcijas. Kas ir tas, ka jūs zināt, kā atverat Netflix, un jūs nekavējoties uzbrūk treileris.

Deivids Averbahs: Un jums vēl nav bijis laika pielāgot skaļumu. Tātad tas jums vēršas ļoti skaļi.

Sāra Kingsberija: Jums var būt bērni, kas sēž pie jums un viņi saka: "Šeit ir šis ļoti seksīgais, ko mums nopirka vardarbīgs šovs." Mēs jums parādīsim tā treileri, kamēr jūs būsiet sešus gadus vecs. tu.

Deivids Averbahs: Man šķiet, ka to īpaši sliktu padarīja vismaz ar Netflix, tas ir viss iekļauts abonements. Tātad visu, kas parāda priekšskatījumu, varat to vismaz noskatīties. Šeit mēs burtiski bombardēsim ar reklāmām par lietām, kuras vēlamies, lai jūs pērkat. Piemēram, filmas un TV šovi.

Donna Klīvlenda: Forša iezīme.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Turklāt es būtībā esmu pārstājusi lietot ziņu lietotni, jo puse satura šķiet tā, it kā jūs to nevarētu izlasīt. Un tas ir kaitinoši.

Deivids Averbahs: Vai tiešām? Tik kaitinoši.

Sāra Kingsberija: Viena lieta, ko es ļoti priecājos par vairāku lietotāju atbalstu.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Mēs to nesaņēmām iPad.

Deivids Averbahs: Nē. Mēs to izmantojām HomePod un Apple TV. Tātad mazulis soļi šeit cilvēki.

Donna Klīvlenda: Mums ir jāizveido nākamās epizodes lietotne pakalpojumā Apple News+ vai arī par to ir jārunā ar klausītājiem par to.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Tas ir patiešām aizraujoši. Un tad, protams, Apple Arcade nāk Apple TV ar 4K. Es domāju, ka daudzi cilvēki, kuriem rūp spēles, būs satraukti, uzzinot, ka tagad būs Xbox kontrolieris un PlayStation DS4 kontrolieri.

Donna Klīvlenda: Jūs šķita par to sajūsmā.

Deivids Averbahs: Jūs zināt, ka es biju, bet es domāju, ka tas bija līdzīgi, varbūt man vienkārši bija pārāk daudz kofeīna.

Donna Klīvlenda: Un tagad jūs domājat: "Kam tas rūp?"

Deivids Averbahs: Es atbildu: "Man ir Xbox." Skaidrs, ka man ir Xbox kontrolieris un Xbox būs daudz labākas spēles nekā Apple TV. Tātad šī ir viena no lietām, kurā esmu pārliecināts, ka būs noteikta cilvēku grupa, kam tas patiešām patiks, taču lielākoties, ja jums ir Xbox, jūs, iespējams, spēlēsit savā Xbox.

Sāra Kingsberija: Jā. Bet tad es esmu nežēlīgs vecāks, un man ir vienalga par savu pusaudžu spēļu izvēli un tā...

Deivids Averbahs: Bet vai jūs gatavojaties viņiem iegādāties Xbox kontrolieri par 50 USD, lai to izmantotu kopā ar savu Apple TV?

Sāra Kingsberija: Tas ir lētāk nekā Xbox.

Deivids Averbahs: Jā. Bet par sliktām spēlēm.

Sāra Kingsberija: To es teicu. Es esmu nežēlīga māte, kurai ir vienalga... Ļaujiet viņai staigāt.

Deivids Averbahs: Tātad jūs esat sajūsmā par šo funkciju?

Sāra Kingsberija: Es redzu, ka es to izmantoju.

Deivids Averbahs: Labi. Jā. Galvenais bija daudzlietotājs. Precīzāk, tas ļauj ātri un vienkārši pārslēgt kontus. Tātad tas ir patiešām jauki. Jo īpaši tāpēc, ka, ja jūs šobrīd nomājat filmu manā Apple TV, jums ir jāzina mana iTunes parole. Kura ir mana vai mana Apple ID parole, kas ir mana Apple ID parole visam. Ja atverat manu fotoattēlu lietotni datorā, Apple TV un tagad tā ir izslēgta. Bet, ja es to nedarītu, jūs piekļūtu visām manām fotogrāfijām un viss ir paredzēts man, un tā vietā, lai katram ģimenes loceklim būtu savs.

Sāra Kingsberija: Jā. Man ir nācies izslēgt paroli filmu nomai, jo nevēlējos, lai meita zinātu manu paroli. Man ir jābūt ļoti uzmanīgam attiecībā uz visām fotogrāfijām, kuras es nevēlos, lai viņa redzētu. Es domāju, ka viņa neizmanto fotoattēlu lietotni, cik es zinu, bet es nevēlos, lai tie būtu nevienā platformā, ko var redzēt citi cilvēki, ja vien tie nav vislabvēlīgākie fotoattēli.

Deivids Averbahs: Jā.

Sāra Kingsberija: Jā. Vairāki lietotāji, ar kuriem jūs pašlaik varat pārslēgt kontus savā Apple TV, taču tas nav ļoti vienkārši.

Deivids Averbahs: Jā. Mani tas arī mulsināja, jo man likās, ka tu jau to vari.

Donna Klīvlenda: Jā. Var, bet tam jābūt labākam. Un šobrīd tas ir skumji.

Deivids Averbahs: Jā, tagad ir slikti, tāpēc nebūtu pārsteidzoši, ka tas būtu labāks.

Donna Klīvlenda: Tas ir forši. Labi, tāpēc mūsu nedēļas jautājums ir par ko jūs visvairāk sajūsmina vai ko jūs domājāt par WWDC? Nosūtiet mums e-pastu uz [email protected], lai paziņotu mums, kas jums sakāms vai gaidīsim no jums ziņu. Un tas noslēdz iPhone Life aplādes 112. sēriju. Es esmu Donna Klīvlenda, iPhone Life redaktore un vadītāja.

Deivids Averbahs: Es esmu Deivids Averbahs.

Sāra Kingsberija: Un es esmu Sāra Kingsberija.

Deivids Averbahs: Un, ja jūs esat Insider stick, mēs runāsim par Mack un mēs runāsim par iTunes nāvi. Kas ir bijis ļoti strīdīgs mūsu Facebook grupā.

Donna Klīvlenda: Tiksimies nākamreiz. Paldies visiem.

Deivids Averbahs: Paldies visiem.

Sāra Kingsberija: Paldies visiem.