Všetko oznámené na jesennom podujatí Apple iPhone

click fraud protection

V 119. epizóde iPhone Life Podcast sa k Davidovi a Donne pripojil zakladateľ iPhone Life Hal Goldstein, aby rozobrali všetko, čo Apple oznámil pri svojom jesennom uvedení produktu. Od iPhone 11 Pro Max až po iPad siedmej generácie, nalaďte sa a získajte podrobnosti o novej zostave Apple.

Ak chcete počúvať a prihlásiť sa na odber, kliknite sem. Ak sa vám páči, čo počujete, určite zanechajte recenziu. A nezabudnite si naladiť každý druhý týždeň, aby ste počuli, ako sa s vami naši redaktori podelia o najnovšie správy Apple, najlepšie aplikácie, triky pre iPhone a najlepšie príslušenstvo.

Túto epizódu vám priniesol Matias a GOBUDI. Keď spoločnosť Apple ukončila výrobu káblovej klávesnice, Matias vstúpil, aby poskytol lepšiu. Vstavaný rozbočovač s viacerými portami je skvelý na pripojenie káblovej myši a iných zariadení. Funkčné klávesy pre Mac uľahčujú prechod. Zahoďte problémy s dobíjaním batérie na bezdrôtovej klávesnici –kúpte si káblovú klávesnicu Matias. Naším druhým sponzorom je GOBUDI

, spoločnosť, ktorá vytvára produkty pre jeden z našich obľúbených produktov Apple – AirPods. Udržujte svoje AirPods v bezpečí a váš iPhone bez odtlačkov prstov pomocou Súprava príslušenstva EARBUDi od GOBUDi, ktorý obsahuje slúchadlá do uší, kábel, čistiacu handričku a puzdro na slúchadlá AirPods.

Špeciálna ponuka!

Zaregistrujte sa do iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class a získajte ročné predplatné iPhone Life Insider zadarmo! Navštívte iPhoneLife.com/iOS13Class.

Otázka týždňa:

Z ktorého nového zariadenia Apple sa najviac tešíte? prečo? Email [email protected] aby ste nám dali vedieť.

Články uvedené v tejto epizóde:

  • Nové hodinky Apple Watch Series 5 prichádzajú so stálym displejom, titánovými a keramickými možnosťami
  • Nový iPad siedmej generácie s 10,2-palcovým displejom je k dispozícii na predobjednávku už teraz
  • Apple odhaľuje podrobnosti o Apple TV+ a Arcade: Cena, dátumy spustenia a ďalšie

Užitočné odkazy:

  • Zaregistrujte sa v iPhone Life Ultimate iOS 13 Class
  • Pripojte sa k Facebookovej skupine iPhone Life
  • Staňte sa iPhone Life Insider
  • Prihláste sa na bezplatný odber bulletinu Tip dňa
  • E-mailom podcast
  • Prihlásiť sa na odber iPhone Life časopis

Prepis epizódy 119:

Donna Cleveland: Ahoj a vitajte v iPhone Life Podcast. Som Donna Cleveland, šéfredaktorka v iPhone Life.

David Averbach: Som David Averbach, generálny riaditeľ a vydavateľ.

Donna Cleveland: A dnes máme nášho hosťa, Hala Goldsteina. Je zakladateľom iPhone Life. Vitajte, Hal.

Hal Goldstein: Je skvelé byť tu.

Donna Cleveland: Dnes pre vás máme špeciálnu epizódu. Spoločnosť Apple dnes usporiadala svoju jesennú hlavnú udalosť pre iPhone a oznámila množstvo nových produktov vrátane iPhony, iPady, nové hodinky Apple a dali nám dátumy služieb vrátane Apple TV+ a Apple Arcade.

Donna Cleveland: Rozoberieme pre vás všetko, čo dnes spoločnosť Apple oznámila, a tiež to urobíme vám pomôžu rozhodnúť sa, či sú tieto zariadenia pre vás vhodné, ak existuje niečo, čo by ste si mali kúpiť pád. Predtým, ako to urobíme, by sme vám chceli dať správu od nášho sponzora.

David Averbach: Jeden z mojich obľúbených produktov Apple, aj keď sa o ňom dnes veľa baviť nebudeme, sú AirPods. Obaja máte AirPods, však?

Hal Goldstein: Milujem svoje AirPods.

Donna Cleveland: Mm-hmm (kladne).

David Averbach: Milujem svoje AirPods, rád s nimi cvičím, ale niekedy mi vypadávajú z uší, a preto je dnešným sponzorom GOBUDDY a majú naozaj úžasný produkt s názvom Ear Buddy. A to, čo robí, je, že sa zavesí na AirPod a v skutočnosti majú model aj pre káblové slúchadlá EarPods. Je to malá silikónová vec, ktorá obopína vaše ucho a zabraňuje vypadnutiu slúchadiel EarPods a AirPods z uší.

David Averbach: Je to skvelé na cvičenie, je to skvelé, ak používate svoje AirPods alebo EarPods na cestách, je skutočne cenovo dostupné, takže si to určite vyskúšajte. Môžete ho vyhľadať na Amazone, ak vyhľadáte Ear Buddy, alebo ho prepojíme v poznámkach k relácii, ak prejdete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Dnes sme tiež zistili, kedy bude iOS 13 dostupný. Pre tých z vás, ktorí nevedia, iOS 13 je operačný systém pre váš iPhone a každý rok Apple aktualizuje operačný systém a prináša so sebou nové funkcie a vylepšenia celkovo pre váš iPhone Tvorba. Takže v tomto duchu pre vás každý rok aktualizujeme aj všetkých našich sprievodcov a vytvárame obsah špeciálne na to, aby sme vám pomohli naučiť sa, ako čo najlepšie využiť váš telefón so všetkými týmito novými funkciami.

Donna Cleveland: Keď aktualizujete, bude k dispozícii 19. septembra, nie je to tak? Verím.

David Averbach: Áno, 19. septembra.

Donna Cleveland: To je budúci štvrtok. 19. septembra Apple spustí softvér pre váš iPhone a ak nemáte žiadnu pomoc, môžete byť zmätení niektorými z týchto nových funkcií. Chceli sme si nájsť chvíľu a povedať vám o iPhone Life Insider, čo je naša prémiová vzdelávacia služba pre používateľov iPhone, skvelý čas na registráciu, pretože 19. dňa vychádzame so sprievodcom pre iOS 13, ktorý vás naučí používať všetky nové Vlastnosti.

David Averbach: A sme naozaj nadšení, pretože vôbec po prvýkrát budeme mať aj triedu iOS 13. Ak chcete viac praktický prístup, potom je hodina pre vás ako stvorená a ja a Don ju budeme viesť, takže ak sa vám podcast páči, príďte si s nami zabaviť. To, čo robí triedu úžasnou, je predovšetkým to, že je to oveľa komplexnejší program. Každá máme šesť sedení za hodinu. Je to tiež naživo, takže je tu príležitosť na otázky a odpovede. Pre každú triedu vám posielame PDF na stiahnutie a práve teraz máme naozaj špeciálnu akciu.

David Averbach: Ak sa prihlásite na odber triedy, môžete získať predplatné Insider zadarmo -

Donna Cleveland: Na rok, áno.

David Averbach: Za rok, ďakujem. Takže dostanete oboje za jednu cenu a za to pôjdete do... Daj mi link.

Donna Cleveland: Je to iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Áno. A tak sme z toho naozaj nadšení. Ak už ste v programe Insider, nebojte sa, môžete sa prihlásiť na odber triedy a získať rovnakú ponuku, ďalšie obnovenie Insider bude pre vás bezplatné.

Donna Cleveland: A toto sú oboje, túto zľavu získate pri pokladni, takže stačí prejsť na iPhonelife.com/ios13class, prejsť proces platby a buď si vyberte, či chcete získať rok Insider zadarmo, alebo si túto odmenu pripísať na svoj účet, ak už Insider. Takže je to naozaj jednoduché [crosstalk 00:04:11] -

Hal Goldstein: A záznamy sú dostupné, predpokladám, ak [crosstalk 00:04:13] -

David Averbach: Áno, dobrá otázka, pretože je to jedna z častých otázok. Triedy sú živé, ale záznamy sú vám kedykoľvek k dispozícii. Ak prejdete triedou a chcete si ich znova pozrieť, môžete. Ak nemôžete prísť na hodinu, môžete a môžete nám tiež kedykoľvek poslať e-mail a položiť nám otázky. Ak zakopnete, môžete nám kedykoľvek poslať e-mail a prvú hodinu budeme mať 19., v deň, keď vyjde iOS 13. V ten deň vás teda prevedieme procesom inovácie, čo bude super zábava.

Donna Cleveland: Áno. Takže ak máte záujem stať sa Insiderom, ešte som vám na to nedal odkaz, je to iPhonelife.com/podcastdiscount a získate zľavu 5 dolárov z ročného predplatného Insideru. Insider, len aby som vám rýchlo vysvetlil rozdiely medzi triedou a Insiderom, Insider dostanete sprievodcu, ale nie je to so živým inštruktorom. Nemáte triedy, ktoré by vám pomohli viesť vás procesom, je to viac zamerané na seba. S Insider však získate množstvo ďalších funkcií, ktoré je naozaj skvelé mať. Samozrejme, myslíme si, že mať triedu a Insider je najlepšia ponuka, takže na iPhonelife.com/ios13class získate triedu aj Insider.

Donna Cleveland: Ale aby som vám povedal niečo viac o Insider, získate digitálne predplatné iPhone Life Magazín, každý deň dostanete do schránky jednominútové video tipy a každý deň vám budeme posielať tipy pre iOS 13. Teraz, keď je vydaný iOS 13, môžete sa spýtať editora, kde môžete poslať svoje technické otázky našim redaktorom tu a my vám pomôžeme nájsť riešenia a získate prémiovú verziu tohto podcastu, takže to znamená žiadne reklamy a máme špeciálnu prémiovú sekciu len pre vy. Prejdite na stránku iPhonelife.com/ios13class pre triedu aj Insider alebo iPhonelife.com/podcastdiscount a získajte zľavu 5 USD na ročné predplatné Insider.

David Averbach: Dobre, som nadšený. Poďme sa porozprávať o všetkých nových produktoch a službách.

Donna Cleveland: Áno, poďme. Myslel som si, že by pre nás bolo zábavné povedať len naše všeobecné poznatky z dnešnej udalosti. Je naozaj zaujímavé vidieť na tejto hlavnej prednáške väčšie témy toho, čo sa deje s Apple udalosti a veľa ľudí, mnohí z vás počúvajú tento podcast, určite som nepočúval celý hlavná poznámka.

Donna Cleveland: Hal je v tomto odvetví najdlhšie, vypočujme si vaše nápady.

Hal Goldstein: No, začnem trochu negatívne, ale potom budem trochu pozitívny. Celé to začalo službami, hrami, filmami a myslel som si toto... Založil som túto spoločnosť, aby som sa dozvedel o hardvéri a všetkých podivínskych úhľadných veciach, ktoré môžete robiť. A zobrazujú sa ako ukážka typu Pána prsteňov nejakého filmu, ktorý bude Apple distribuovať prostredníctvom svojej filmovej služby, myslím, ako to nazývajú... Čo?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, áno.

David Averbach: A je to televízna relácia.

Hal Goldstein: Áno. A potom, samozrejme, majú hudbu a potom sa dostali do módy hodiniek. Nehovorili o tom, ale o kreditnej karte je Apple finančná spoločnosť, a tak Apple robí všetky tieto veci. A musím povedať, že som tiež akcionárom Apple. Takže som rád, že to robia ako akcionár spoločnosti Apple. Ako fanúšik Apple som nebol taký nadšený, najmä preto, že s tým celú vec začali. Mali totiž... Trochu ma zaujali hry, ktoré majú, o ktorých si povieme o chvíľu, ale majú 5 dolárov za mesačný program Apple Arcade, kde budete môcť mať najrôznejšie úhľadné nové hry, ktoré si môžete otestovať von. Ale aj tak som z toho nemal veľkú radosť.

Hal Goldstein: Jedna z vecí, ktoré neustále zdôrazňovali, bola ich ohľaduplnosť k životnému prostrediu a koľko to bolo súčasťou ich procesu pri budovaní týchto strojov a som rád, že stále hovorili že. Myslel som, že to bolo naozaj dôležité. A potom tie skutočné oznámenia, zaujali ma fotoaparáty na iPhone, čo budeme hovoríme o iPade základnej úrovne, ktorý je podľa mňa skvelý na to, aby dostal ľudí do ozveny Apple systém. To sú akési moje výhody a nevýhody celkového obrazu.

David Averbach: Áno, absolútne. A jedna z vecí, o ktorých sme hovorili o príprave na tento podcast, je, že ste si na jar nepozreli oznámenie o službách, však?

Hal Goldstein: Nie.

David Averbach: A tak pre Donnu a ja sme sa prispôsobovali novému Apple od jari, keď Apple mal oznámenie, ktoré diskutovalo len o ich službách. Najpodivnejšie oznámenie [pressluchy 00:08:51] -

Donna Cleveland: Bolo.

David Averbach: Už som ho videl, nemal vôbec žiadny hardvér.

Donna Cleveland: Určite nás všetkých nechala povedať: "Počkaj, čo je to Apple [pressluchy 00:09:00]?"

David Averbach: Áno. Ale ak ste niekto, kto nemusí nutne sledovať Apple v správach po celý rok a naladíte sa na tieto nové vydania iPhone, čaká vás trochu neslušné prebudenie, pretože Apple už nie je to isté Apple ako v minulosti, už to nie je hardvérová spoločnosť. Robia všetko a je to trochu divné sedieť pri týchto oznámeniach, najmä pre tí z nás, všetci traja, ktorí ich sledujeme už roky a bývali dve hodiny okolo r iPhone. Teraz je to asi 10 minút o iPhone.

Hal Goldstein: Áno, a čudujete sa, že Steve Jobs -

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Prechádzam týmto všetkým. Jedna vec, ktorú som považoval za zaujímavú na samom konci, Tim Cook povedal: „O čom je Apple, ide nám o posilnenie ľudí a obohacovanie životov ľudí." Takže to je akýsi ich celkový obraz, ktorý akosi nič nehovorí a všetko.

David Averbach: O aký druh ide.

Hal Goldstein: Áno, správne.

Donna Cleveland: Áno. Mám pocit, že odchod Jonyho Ivea zo spoločnosti bol tiež ako ďalší krok od prezentácií spoločnosti Apple K tomu Apple kvalita, ktorá môže byť často Apple eventy domýšľavá a môžete si z nich robiť srandu určitá cesta. Ako Jony Ive robí z hliníka, nový dizajn vyzerá ako najinovatívnejšia vec na svete alebo čokoľvek iné, bolo to akési gýčové, ale mám pocit, že to dodalo určitú kvalitu oznámeniam, ktoré... Len každé oznámenie mi pripadá trochu menej podobné ako to, na čo som zvyknutý od Apple.

David Averbach: Áno, tiež som si to myslel. Po prvé, nerád to hovorím, ale trochu mi chýba, že Jony Ive je namyslený v oznámeniach a jeho nadšenie pre skutočnosť, že predstieral, že znovu vynašli veci, ale aj viac bod, keď sa nad tým zamyslíte, nielenže sa Apple nakoniec dostal k ich hardvérovým oznámeniam, máme nový iPhone, máme nový iPad, máme nové Apple hodinky, všetky vyzerajú presne tak rovnaký. Nezmenili tvarový faktor pre žiadne zariadenie okrem Apple, ale to bola čisto funkčná zmena. Myslím, že je to trochu iné, ale už sa nestarajú o dizajn hardvéru.

David Averbach: Je celkom jasné, že im na tom záleží, chcú vyrábať elegantné zariadenia, ale nemyslím si, že ich to zaujíma o neustálom zdokonaľovaní svojich zariadení po hardvérovej stránke, rovnako ako o zdokonaľovaní svojich zariadení služby.

Hal Goldstein: Áno.

Donna Cleveland: Áno. Jony Ive sa možno podieľal na navrhovaní nových telefónov iPhone, je to možné, ale súhlasím s vami, že mi to pripadalo ako vylepšenia toho istého.

David Averbach: Áno. Kedysi to bolo tak, že keď Apple prišiel s novým iPhonom, každý rok vyzeral celkom inak a jednou zo vzrušujúcich vecí bolo vidieť odhalenie toho, ako to vyzerá. A samozrejme, Steve Jobs mal vždy dramatické odhalenia, klasický MacBook Air vytiahnutý z manilskej obálky, ale -

Hal Goldstein: Na obranu jednej veci celého iPhonu a toho, kde je teraz a cyklu, je to iPhone 11, vynechávajúc jednu verziu alebo čokoľvek iné, ale -

David Averbach: Áno, kritiku toho máme naplánovanú neskôr.

Hal Goldstein: Ako produkt dozrieva, je iný, nie je ako... Už to do určitej miery vylepšili, a tak si nie som istý, koľko toho môžu urobiť s novým hardvérom, pokiaľ neexistuje skutočný dôvod.

David Averbach: Áno, a myslím si, že je to fér. Dávno sme akceptovali, že MacBooky Pro budú vyzerať dosť podobne, a tak si myslím, že niektoré z nich sú dozrievaním. iPhone ako produkt, ale pokiaľ ide o mňa, nebol tam žiadny nový hardvér, aspoň niečo, čo skutočne bolo pozoruhodné.

Donna Cleveland: Jedna vec, ktorá ma zarazila, je, že mám pocit, že pri iPhone X, 10. výročí iPhonu, Apple skutočne tlačil na množstvo nových funkcií –

David Averbach: To je pravda, áno.

Donna Cleveland: A v tom roku sme videli Face ID a úplne nový tvarový faktor a hranu po hranu displej a OLED displej a všetko, a že jednoducho nemali až tak veľa nového, čo treba pridať odvtedy. Pretože ten minuloročný bol v podstate ten istý telefón. Nevidel som dôvod na upgrade z X na XS.

David Averbach: Áno. Bol to prvý rok, čo som neupgradoval, úprimne.

Donna Cleveland: A tento rok budem, len preto, že sa mi páči matná zadná strana nového telefónu a chcem nový fotoaparát, ale to sú naozaj jediné nové veci a to nie je až tak veľa.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: No, poviem vám ešte jednu novú vec od [přeslechy 00:13:20] -

David Averbach: Dobre. Áno, áno, áno, ideme ďaleko vpred.

Hal Goldstein: Áno. Znie to tak, že teraz môžete iPhone spadnúť a obrazovka nerozbije.

Donna Cleveland: Som z toho taká nadšená.

David Averbach: Mimochodom, som k tomu veľmi skeptický, Hal.

Hal Goldstein: No, to sa hovorilo o XS Max.

David Averbach: Áno, áno, áno.

Hal Goldstein: Pozrel som si niektoré z tých filmov a podarilo sa mi rozlúštiť ten môj [pressluchy 00:13:36] -

David Averbach: Áno, nie som ochotný veriť iPhonu, že ho sám o sebe nerozbije.

Hal Goldstein: Ale znie to, akoby to robili veľké nároky, takže uvidíme.

David Averbach: Dobre. Dobre.

Donna Cleveland: To vám dáva trochu predstavy o našom všeobecnom prevzatí z podujatia. Spravili sme... V mnohých našich fámach sme neočakávali, že budú k dispozícii hodinky Apple a najmä iPad hneď na tomto podujatí sme si mysleli, že by to mohla byť neskoršia jesenná udalosť, takže Apple v tomto vydal veľa udalosť. To je niečo, čo bude pre niektorých ľudí vzrušujúce.

David Averbach: Dobre, poďme sa ponoriť do podrobností.

Donna Cleveland: Poďme hovoriť o... Dobre, poďme sa teda najprv porozprávať o službách. Apple vydáva Apple TV+ a Apple Arcade, ako som o tom trochu hovoril. Najprv si povieme niečo o Apple TV+.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Videli sme nejaké ukážky relácií. Súhlasil som s Halom, že keď som to sledoval, nebol som nijako zvlášť nadšený, pretože je to ako... Ale niektoré z nich sú také, že zvyčajne pozerám nové relácie, pretože od priateľov počúvam ako: „Ach, táto show vlastne je naozaj dobré,“ a preto je podľa mňa príliš skoro na skutočné posudzovanie Apple TV+ a nie vždy toho náhľady.

David Averbach: Poviem, keď hovorím o domýšľavých oznámeniach, musel som prevrátiť oči, keď Tim Cook povedal... Nepamätám si názov predstavenia. Je to s -

Donna Cleveland: Pozri. Jason Momoa.

David Averbach: Áno. Povedal: "Najinovatívnejšia a najkreatívnejšia show v histórii." To je to, čo povedal. A ja som povedal: "Dobre, [pressluchy 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Chcela som povedať, že to vyzeralo ako skutočne formulovaná post-apokalyptická show.

Hal Goldstein: Áno. Áno.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Áno.

David Averbach: Dobre. Takže ideme, 5 dolárov mesačne -

Donna Cleveland: Áno.

Hal Goldstein: Mimochodom, nemajú žiadne nevybavené veci. Nemyslím si, že prídu... Nemajú knižnicu, však?

David Averbach: Nie.

Hal Goldstein: Takže sú to len originálne predstavenia. Neviem, aj päť dolárov mesačne je tak veľa?

David Averbach: No, čo urobili, dostali ma. Pretože som tu celý čas sedel a povedal si: "Neexistuje spôsob, ako platiť 5 dolárov mesačne za štyri show,“ a je to ako ktovie, či sú dobré, a aj keby áno, Netflix má tisíce a tisíce relácie.

Donna Cleveland: A filmy, áno.

David Averbach: Ale ak si kúpite zariadenie Apple tento rok, dajú vám rok zadarmo, a tak vás skutočne dostali. Premýšľal som o tom, napríklad čo keď si kúpim remienok na hodinky Apple alebo ako -

Donna Cleveland: To nie je zariadenie.

David Averbach: Dobre.

Hal Goldstein: [presluchy 00:15:47], neboli naozaj jasné.

Donna Cleveland: Na obrázku mali vtedy ako prezentáciu a určite tam bol iPad, hodinky Apple a iPhone. Neviem na čo sa to ešte vzťahuje, ale povedali nové Apple zariadenie.

David Averbach: Myslím si, že to dáva zmysel, keďže Apple vytvára svoju ponuku. Pretože povedali, že to vyjde 1. novembra, ale každý mesiac prídu s novými reláciami. Takže keď to vybudujú, myslím si, že rozdávanie zadarmo je pridanou hodnotou pre ich verných zákazníkov, dáva zmysel, a keď počujem relácie sú dobré, pozriem si ich, ak sú zadarmo, a ak budú naozaj dobré, zaplatím si za to budúci rok, aby som si pozrel sezónu dvojky. Nakoniec ma dostali tak, že mi to dali zadarmo, ale ja sa tak zdráham, pretože o tom, čo hovoríme, som taký purista, keďže Apple je hardvérová spoločnosť.

Donna Cleveland: Viem a mám rada Apple Music. Aké ďalšie služby Apple? Bol som trochu ohromený tým, akým spôsobom doteraz šli so službami, nezistil som, že by boli nevyhnutne lepší ako ich konkurenti. Po vyskúšaní Apple Music som zostal pri Spotify.

David Averbach: Aj Apple, jedna z vecí, ktoré...

Donna Cleveland: Trochu skeptická.

David Averbach: Áno, úplne. Jedna z vecí, ktoré robia, je, že kopírujú iné služby a potom povedia: "Mali by ste nás použiť, pretože sme to integrovali do nášho ekosystému." Napríklad Apple Music. Používam Spotify, ale to, čo mi na Spotify chýba, je s Apple Music, môžete ju ľahko použiť na hodinkách Apple, môžete s ňou používať Siri, Apple má teda len inherentné integračné výhody, zatiaľ čo pre Apple News alebo Apple TV+ neexistuje žiadna skutočná integrácia výhod. Nič ma nezaujíma.

Donna Cleveland: Áno, sledovanie Netflixu na televízore je stále veľmi jednoduché.

David Averbach: Áno, presne tak.

Hal Goldstein: A mimochodom, nepovedali, alebo ste to možno čítali, že budeme môcť sledovať Apple TV na... ako keby som mal Fire TV na Amazone.

David Averbach: Viem, že to prinášajú do inteligentných televízorov, prinášajú to Samsungu, prinášajú to LG, nepočul som Fire a Amazon a Apple obzvlášť nespolupracujú. Takže by som bol prekvapený, keby ste mohli.

Hal Goldstein: Áno.

Donna Cleveland: Existuje však aplikácia Amazon. Aplikácia Prime TV je teraz na Apple TV.

David Averbach: Áno, to je pravda. Ale trvalo to roky a myslím si, že len tento rok bolo možné kúpiť Apple TV na Amazone, čo je šialené.

Donna Cleveland: Áno, to je šialené. To je dobrá otázka. Na to si budeme musieť počkať, myslím.

David Averbach: Mám výsledky prieskumu.

Donna Cleveland: Oh, áno.

David Averbach: V krátkosti sme urobili komentáre na našej facebookovej skupine. Takže ak to teraz všetci počúvate a chcete si pozrieť našu skupinu na Facebooku, môžete ísť na iPhonelife.com/facebookgroup a dostanete sa na stránku, kde sa môžete prihlásiť na odber alebo sa pripojiť k skupine na Facebooku rozhovor. Môžete si prečítať celý náš komentár. Jednou zo zábavných vecí, ktoré sme tento rok urobili, bolo, že sme počas vyhlásenia robili prieskumy. Reakcie facebookovej skupiny vám teda budeme postupne prinášať. Pre Apple TV som sa spýtal, máte záujem o Apple TV+? A toto bolo... Nešpecifikoval som skutočnosť, že je to zadarmo, atď., Ale 37 % odpovedalo: „Nemám záujem“, 33 % odpovedalo: „Nie som si istý“ a 30 % odpovedalo: „Mám záujem.“

Donna Cleveland: To je dosť rozdielne.

David Averbach: Áno, dosť rozdelený, ale dosť veľké percento nemá záujem, najmä vzhľadom na to, že je to zadarmo.

Donna Cleveland: Áno. Chcel som povedať, že som nadšený, že si to môžem pozrieť, pretože plánujem získať nový iPhone. Nebyť nového iPhonu, asi by som si ho nekúpil. Ja by som to asi neurobil.

David Averbach: Áno, uvidíme. Opäť, ako hovoríte, počkám a uvidím, čo si ľudia o predstaveniach myslia. Ak sa im predstavenia páčia, pozriem si ich.

Donna Cleveland: Áno. Vždy tak pozerám relácie. A čo vy? Čakáte, že vám niekto povie, že komu veríte, že je to dobrá šou, alebo si idete vyskúšať šou, o ktorej nič neviete?

David Averbach: Zvyčajne počkám, ale niekedy sa rád ponorím do nejakej náhodnej show.

Hal Goldstein: V skutočnosti to až tak veľa nepozerám, takže buď počkám, alebo sa pozriem na päťhviezdičkové veci [crosstalk 00:19:40] -

David Averbach: Áno. Áno. To je fér. Áno.

Donna Cleveland: Dobre. Poďme sa rýchlo porozprávať o Apple Arcade. Apple Arcade stojí tiež 5 dolárov mesačne a ako už Hal spomenul, je to dokopy asi 100 predstavení. Ako som pochopil, je to jeho vlastná karta v aplikácii App Store -

David Averbach: 100 zápasov.

Hal Goldstein: 100 herných aplikácií.

Donna Cleveland: Oh, pod hrou. Čo?

Hal Goldstein: Existuje 100 aplikácií, herných aplikácií.

Donna Cleveland: Čo som povedala?

David Averbach: Povedali ste, že show.

Donna Cleveland: Oh, wow, dobre.

David Averbach: Bol to pre nás dlhý deň.

Donna Cleveland: Takže 100 hier a bude to v aplikácii App Store. V aplikácii App Store bude karta Apple Arcade.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Je to 5 dolárov mesačne a naozaj si myslím, že veľa rodičov tu bolo nadšených, pretože hovoria, že veľa predstavení je v podstate len povzbudzujú vás, aby ste nakupovali v aplikácii, aby ste sa posunuli vpred, a naozaj sa vám páči, ak máte len niečo, za čo platíte mesačne, a potom ukážky, ktoré nie ste byť -

Hal Goldstein: Hry.

Donna Cleveland: Bože, hry. Nie si... Nie som hráč, nie ste vyzvaní, aby ste... Ospravedlňujeme sa, aby som potom niečo zaplatil. V skutočnosti je to viac zamerané na dosahovanie vecí a úroveň vašich schopností, nie na to, aby ste sa z toho len snažili vytiahnuť peniaze.

David Averbach: Áno. No a to je niečo, čo dvaja ľudia, s ktorými zdieľam kanceláriu, Noah a Raf, majú synov a skutočne kritizovali presne tento bod. Pretože keď prvýkrát ohlásili Apple Arcade, bol som z toho trochu nahnevaný práve kvôli tejto veci, že je k dispozícii toľko bezplatných hier. práve teraz v App Store, a tak som si pomyslel: "No, prečo by som platil, keď ich mám toľko zadarmo?" Ich pointou však bolo, že všetky bezplatné hry sú navrhnutý... Speňažujú vás jedným z dvoch spôsobov, buď skutočne rušivými reklamami, alebo sú navrhnuté tak, aby vás prinútili nakupovať prostredníctvom nákupu v aplikácii.

David Averbach: Pre dospelých je to nepríjemné, ale pre deti to môže byť trochu nebezpečné, pretože to, čo v podstate robia, je navrhovanie hier, ktoré sú štruktúrované tak, aby ste prehrali, pokiaľ nezaplatíte peniaze, a môže to spôsobiť skutočne frustrujúcu odozvu u detí, ktoré snažia sa používať hry na učenie sa súťažných zručností a vždy ich prehrávajú a vždy sa na ne hnevajú, a to je frustrujúce pre rodičov a deti. A tak mať hry, ktoré nie sú štruktúrované a navrhnuté tak, aby ste ich prehrali a museli zaplatiť peniaze, je skutočne príjemným osviežujúcim nápadom.

Hal Goldstein: Bude zaujímavé zistiť, či majú celý rad hier, logických hier a hier Tower Defense a všetky rôzne druhy hier, tímových hier.

David Averbach: Áno. Viem, že sú -

Donna Cleveland: Si hráč, Hal?

Hal Goldstein: Nie až tak veľa, ale raz za čas ma chytí pár hier. Sú tam asi tri alebo štyri, ktoré vždy môžem hrať.

David Averbach: Áno. Áno, a venujú veľkú pozornosť presne tejto veci, majú celkom jedinečné kreatívne hry, takže som z toho nadšený. Reklamy tiež, je to ako keby som len odovzdal svoj telefón svojmu nevlastnému synovi a dúfam v to najlepšie a... Je to ako, neviem, aké reklamy sa mu zobrazujú, a akoby bol neustále frustrovaný týmito hrami, ktoré neustále prehráva, a tak som prišiel a myslím, že to vyskúšam.

Donna Cleveland: Dobre, v pohode.

David Averbach: A čo vy? Nejaký záujem?

Donna Cleveland: Nebudem, ale nie som hráč.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Ako môžete povedať, práve som volala hru, ukazuje.

Hal Goldstein: Mohol by som použiť váš prístup, aby som zistil, čo hovoria niektorí ľudia, a ak dosť ľudí povie, že sú tam dobré hry, možno do toho pôjdem.

David Averbach: Dobre, dám vám výsledky prieskumu. Len 10 % malo záujem a ja som bol v tejto skupine. Bola to malá skupina záujemcov. 55 % bolo nezaujímavých. 35 % si nebolo istých.

Donna Cleveland: Zaujímavé.

David Averbach: Áno. Zdá sa, že by to mohlo mať medzeru, ale opäť to je to, čo Apple robí. Majú len veľa služieb, z ktorých každá bude mať svoje vlastné špecifické publikum.

Donna Cleveland: Vypočujme si nášho ďalšieho sponzora, Davida. Chceš nám povedať o Matiasovi?

David Averbach: Dobre. Áno. Je zaujímavé, že keďže hovoríme o hardvéri Apple a páde hardvéru Apple, Apple prestal vyrábať svoju káblovú klávesnicu. Neviem, či to poznáte, ale majú a je to produkt, ktorý miluje veľa ľudí vrátane mňa. V kancelárii mám bezdrôtovú klávesnicu, ale doma mám káblovú a je naozaj fajn, že sa nemusím obávať problémov s výdržou batérie.

Donna Cleveland: Áno.

David Averbach: A je to tiež veľmi pekné, čo mám doma je, že mám káblovú klávesnicu pripojenú k monitoru, ktoré potom môžem pripojiť k notebooku, a tak nemusíte riešiť Bluetooth pripojenie s rôznymi počítačov. Stačí ho zapojiť a synchronizuje sa s každým počítačom, pretože je káblový. Matias má naozaj výbornú drôtovú klávesnicu. Sú naozaj skvelá spoločnosť. Majú, je to rovnaká základná klávesnica, akú vyrobil Apple, až na to, že je lacnejšia, ako ju vyrábal dokonca aj Apple, je to hliník a majú kovy, ktoré zodpovedajú povrchovej úprave vášho počítača. Takže majú vesmírne šedú, majú striebornú a tiež, ak ste niekto, kto chce klávesnicu Bluetooth, majú aj výber klávesnice Bluetooth, takže si ich určite pozrite.

David Averbach: Majú 10 bezkľúčových as 10 kľúčmi a používam ich doma v kancelárii. Milujem ich. Uistite sa, že ste si ich pozreli M-A-T-I-A-S.ca. Sú v Kanade. Ale prepojíme sa s ním, ak pôjdete na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Dobre, poďme sa teda ďalej rozprávať o iPade. Apple predstavil nový iPad. Je z hlavnej línie iPadov. Je to už siedma generácia. to je... Pozrime sa. Má 10,2 palca. Ten predchádzajúci má 9,7 palca, takže je len o niečo väčší. Je to ako divne blízko veľkosti iPadu Pro. Je tu 10,5-palcový iPad Pro.

David Averbach: Dobre. K dispozícii je 11-palcový iPad Pro, 10,5-palcový iPad Air a 10-bodový... Teraz je nový 10,1-palcový iPad.

Donna Cleveland: 10,2 palca.

David Averbach: 10,2-palcový iPad. iPady sú momentálne veľmi mätúce, takže to musíme len zrekapitulovať. Kedysi sme mali 9,7-palcový, ktorý práve nazývali iPad a to bol 329, a potom sme mali iPad Air, ktorý mal opäť 10,5-palcové rozmery, a potom máme 11-palcový iPad Pro. Upgradovali iPad... Neexistuje žiadny iný popis ako slovo iPad.

Donna Cleveland: Áno.

David Averbach: Prešli sme zo šiestej generácie do siedmej. Hlavný rozdiel je v tom, že sa zmenil z 9,7 palca na 10,2 palca. Takže je to trochu viac obrazovky, trochu tenší rám. Upgradovali čip, ale upgradovali čip na 10, to je A10, zatiaľ čo iPad Air je A12 a iPad Pro je A12 X. V podstate zachovali cenu, toto je základ, tu je všetko... Ceny to pomáhajú objasniť a ja sa snažím nájsť svoje poznámky, aby som sa mohol uistiť, že mám pre vás všetko správne. Zvýšili cenu. Cena je teda 329 za iPad siedmej generácie. Cenu ponechali rovnakú. Pre iPad Air je to 450 a pre iPad Pro je to 799.

Donna Cleveland: A cena 329, je to rovnaká cena, akú mal iPad šiestej generácie, keď vyšiel.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: A pre tento nový iPad majú k dispozícii cenu vzdelávania, ktorá je 299. Ak ste študent alebo učiteľ, máte nárok na cenu 299. Mám iPad šiestej generácie. Objednal som si ho, pretože je oveľa lacnejší ako iPad Pro a chcel som mať iPad. Musím povedať, že displej nie je veľmi pôsobivý, keď si zvyknete na naozaj pekný displej na iPad Pro alebo ak máte iPhone X alebo novší, všimnete si rozdiel. Dnešným oznámením však povedali, že si dali s obrazovkou trochu práce. Bude to lepšie ako iPad, ktorý mám, ale nie je to OLED a ani iPad Pro, ale nie je to taký dobrý displej ako iPad Pro.

David Averbach: Je to skutočne lacná možnosť a stále je to vynikajúce zariadenie, ale je ťažké presne určiť, kto by si ho mal kúpiť, pretože iPady sú také, že ich v skutočnosti nepotrebujete. Každý má v tomto bode, takmer každý má chytrý telefón a počítač. Neverím, že iPady dokážu nahradiť počítače. Takže si myslím, že ak študujete v škole alebo ste v profesionálnom živote, stále pravdepodobne potrebujete počítač.

David Averbach: Je to ako keby iPad bol nejakým luxusným produktom, ale kupujete si najlacnejšiu a najlacnejšiu verziu luxusný produkt a má pomalší procesor, nefunguje s novou ceruzkou Apple, nemá Face ID -

Donna Cleveland: Funguje to s pôvodným Apple [crosstalk 00:28:43], ale nie s novým.

David Averbach: Áno, a nie ten nový. Nemá Face ID, je to dotykové ID. Takže to je moja kritika, ale sedím tu a pozerám sa na Hala, ktorý má Pro a viem, že miluješ svoje...

Hal Goldstein: Nie, v prvom rade som trochu zmätený. [crosstalk 00:28:54] -

David Averbach: Dobre.

Hal Goldstein: A profík, myslel som, že sú dvaja profíci.

David Averbach: Existuje.

Donna Cleveland: Sú, áno.

David Averbach: Áno, dobrý hovor. K dispozícii je 11-palcový Pro a 12,9-palcový Pro.

Hal Goldstein: Oh, dobre.

David Averbach: Áno. Tak to ma mrzí. Mám 11-palcový Pro a vždy zabudnem, že 12,9-palcový Pro existuje.

Hal Goldstein: Toto je v skutočnosti druhá verzia iPadu Pro, takže je to stále 9.7, aj keď tá, ktorú tu mám [crosstalk 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal ukazuje na iPad, na ktorý sa práve pozerá, áno.

Hal Goldstein: Áno, možno nevidíte. V skutočnosti som si kúpil nový iPad Pro 12, nech už je akýkoľvek -

David Averbach: Bod 9 palcov, áno.

Hal Goldstein: 12.9 a predávam ho cez eBay.

David Averbach: Oh, ak to niekto tam vonku chce teraz...

Hal Goldstein: Správne.

David Averbach: Ako to? prečo sa ti to nepáči?

Hal Goldstein: Milujem to. Toto je ten správny tvarový faktor.

David Averbach: Dobre.

Hal Goldstein: Či už je to 9,7 alebo 10 alebo... celý nový iPad, je ideálny pre iPad.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Ten druhý bol trochu príliš objemný. Nemohol som ho skutočne používať ako notebook a nepotreboval som veľkosť obrazovky. A tak som to nepoužíval.

David Averbach: Takže ak áno, predstierajme, že niekto ukradne všetky vaše iPady, len aby ste predstierali, a vy ste si museli kúpiť nový iPad.

Hal Goldstein: Urobil by som iPad Pro 10, nech je akýkoľvek, 11.

David Averbach: Urobili by ste 11?

Hal Goldstein: Áno.

David Averbach: Takže sa vám páči -

Hal Goldstein: Milujem iPad.

David Averbach: Páči sa vám Pro, zárez a Face ID a myslíte si, že to stojí za tie peniaze navyše, len sa vám nepáči skutočne veľký tvar?

Hal Goldstein: Správne, správne. Ale myslím si, že vstup... Neviem, či s vami úplne súhlasím, a je to zaujímavé, pretože Apple umiestnil tento nový iPad. Jedna z vecí, o ktorých povedali, že je veľmi zaujímavá, je, že jedna z prvých snímok porovnávala s notebookmi.

David Averbach: Áno. Vždy to robia, vždy to robia.

Hal Goldstein: A potom hovorili o iPade, nových funkciách a novom iOS pre iPad OS, a preto si myslím, že existuje množstvo ľudí, ktorí naozaj nepotrebujú všetky skutočné funkcie notebooku, naozaj by mohli robiť všetky svoje počítačové potreby na iPade, najmä teraz, keď nový iPad podporuje ten... čo voláš? Inteligentný kryt s klávesnicou. Myslím si, že je to dobrý produkt základnej úrovne pre študentov a pre mnohých dospelých, o ktorých viem, že naozaj nepotrebujú taký výkon na pracovnej ploche a desktopové aplikácie, ktoré -

David Averbach: Možno máte pravdu a poviem, že som sa od používania klávesnice na iPade trochu prepracoval, pretože veľmi pomáha. Existuje veľa skratiek, ktoré môžete urobiť. Moja hlavná sťažnosť však je, že po prvé nemáte myš a po druhé, nemáte skutočný zážitok z pracovnej plochy, kde máte prekrývajúce sa okná -

Hal Goldstein: Úplne súhlasím. Pre mňa je to jeden z dôvodov, prečo som vrátil tých 12 [pressluchy 00:31:32] -

David Averbach: Áno, privádza ma to do šialenstva.

Hal Goldstein: Ale pre veľa ľudí, ktorí možno nemajú tak sofistikované potreby, aké by sme mohli mať my, si myslím, že by to mohlo byť veľmi [nepočuteľné 00:31:41]. Dostanú sa do ekosystému Apple a potom majú študentskú verziu, myslím, že povedali 299 [pressluchy 00:31:48] -

David Averbach: 299, áno.

Hal Goldstein: Vzdelávanie.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Mohla by to byť dobrá voľba pre veľa ľudí.

David Averbach: Áno. Myslím, že máte pravdu, pretože určite, keď sa rozprávam so svojimi priateľmi, ktorí nie sú nadšení pre techniku ​​a rozmýšľajú nad kúpou tabletu a pozerajú sa na niektoré tablety s Androidom základnej úrovne a stoja 200 dolárov, mám problém ich presvedčiť, aby minuli 799 alebo 999 za najnovšie najlepšie iPad. Pre mňa je to o toľko lepšie, že mám problém to nerobiť, ale súhlasím, že je tu miesto Zostava Apple pre tablet základnej úrovne, pretože Android má také lacné tablety, ktoré majú stále slušné špecifikácie.

Donna Cleveland: Myslím si, že to dáva veľký zmysel ako nákup pre deti, pretože veľa ľudí váha, či si kúpiť svoje dieťa. iPhone aj tak, pretože nechcú, aby mali zariadenie stále pri sebe, ale takto ho môžu používať do školy alebo môžu ho stále používať na odosielanie správ svojim priateľom alebo FaceTime alebo podobným veciam, ale nebudú mať so sebou telefón krát.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: To je možnosť. Ale áno, osobne som z tohto iPadu nebol veľmi nadšený. Myslím, že ak by som nemal iPad z minulého roka, možno by som oň mal záujem.

David Averbach: Ale z toho iPadu máš veľa výčitiek kupujúceho, však?

Donna Cleveland: Trochu to robím a čiastočne to, že iPady vo všeobecnosti až tak nepoužívam, a ani keby som mala Pro, neviem, či by sa to zmenilo.

David Averbach: Oh, dobre. Ale pôvodne ste boli naštvaní, že ste nedostali Pro a teraz si tak trochu ako, možno len nie ste iPad osoba?

Donna Cleveland: Áno, o to viac som ja. Áno.

David Averbach: Dobre.

Hal Goldstein: Mimochodom, jedna funkcia, ktorá sa mi páčila aj na tejto novej základnej úrovni, je, že tuším podporuje palcový disk.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: A to znamená, že môžete ľahko prenášať obrázky a iné druhy vecí, čo je inak naozaj trápenie.

David Averbach: Áno. A teraz je to zaujímavé, pretože Pro pridali USB C zástrčku namiesto odľahčovacej zástrčky, aby podporovali najrôznejšie funkcie, vrátane palcového disku. Ponechali ho však ako bleskový port, ale povedali, že podporuje hlúpe jednotky, čo bolo podľa mňa naozaj zaujímavé.

Donna Cleveland: Áno, stáva sa z toho komplexná zostava.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Má dotykové ID, to sme nespomenuli, nie je to Face ID, alebo možno áno. Chcete sa podeliť o výsledky prieskumu?

David Averbach: Áno, pokračujte.

Hal Goldstein: A mimochodom je tu ešte jeden iPad, na ktorý ste možno zabudli, Mini.

David Averbach: Oh, Mini, áno. Ani som nehľadal špecifikácie Mini. zabudol som na to.

Hal Goldstein: Áno.

Donna Cleveland: Takže 45 % uviedlo, že by uprednostnili iPad Pro, 35 % má starší iPad a nechce upgradovať vôbec, 20 % má staršie zariadenie a nechce upgradovať. počkaj Och, nechcem inovovať. Nie som si istý.

David Averbach: Áno, neviem, čo je spodná časť. Máš to.

Donna Cleveland: Áno. To znamená, že toto nikto nechce dostať [nepočuteľné 00:34:36].

David Averbach: Nie, nie, nie, nie. 35 % má staršie... Počkať, nie, vidím problém. Áno. Prepáč, napísal som to rýchlo. Ako sme už niekoľkokrát povedali, bol to dlhý deň.

Donna Cleveland: Áno.

David Averbach: 25 % má staršie zariadenie a chce inovovať.

Donna Cleveland: Oh, dobre.

David Averbach: Chýbalo to, že takmer nikto si nikdy nekúpil iPad a videl toto a pomyslel si: „Chcem si kúpiť tamto.“ Myslím si, že časť z toho je skreslená našim publikom, pretože sme publikom nadšencov a myslím si, že 84 % z vás všetkých má iPad, takže to skresľuje údajov. Nie sme ako váš štandardný spotrebiteľ, kde ľudia, ktorí majú tendenciu milovať, sú zariadenia Apple, nie je prekvapujúce, ale áno, väčšina ľudia buď preferujú Pro, alebo majú nejaký starší iPad a nezaujíma ich verzia 329, ktorá zmysel.

David Averbach: Je to trochu, je to ťažké. Museli by ste mať naozaj starý iPad, aby ste povedali: „Musím upgradovať verziu 329.“

Donna Cleveland: Áno, je to pravda. Dobre. Mali by sme sa dostať do iPhonov? To je naozaj -

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: [nepočuteľné 00:35:43].

David Averbach: Oh, hodinky Apple.

Donna Cleveland: Oh, hodinky Apple. Áno, mali by sme hovoriť aj o hodinkách Apple.

Hal Goldstein: Prepáč.

Donna Cleveland: Áno, nie, som rada, že ste to spomenuli.

Hal Goldstein: Dostaneme sa k iPhonom.

Donna Cleveland: Apple vydal sériu 5 Apple Watch a funkcia, z ktorej som najviac nadšená, je, že má vždy zapnutý displej a to znamená, že práve teraz, keď otočíte zápästie od seba, obrazovka stmavne, aby sa ušetrilo batérie. S kombináciou softvéru a hardvéru však našli spôsob, ako mať displej vždy zapnutý bez toho, aby sa znížila výdrž batérie. Práve teraz je 18 hodín, takže ak budete mať šťastie a nebudete príliš cvičiť, jeden deň s hodinkami Apple zvládnete. To bola pre mňa tá najvzrušujúcejšia vlastnosť nových hodiniek Apple. Nemá sledovanie spánku, to bola jedna z funkcií, ktorú sme očakávali a v ktorú sme dúfali -

David Averbach: Áno, je to pravda.

Donna Cleveland: Žiadne sledovanie spánku. Objavili sa nejaké divoké fámy, ktoré sme počuli v príspevkoch, ktoré dúfali v kameru v hodinkách Apple, ale ani to sme nevideli.

David Averbach: Nádej je zvláštne slovo. Vždy som si myslel, že fotoaparát na hodinkách Apple vyzerá divne.

Donna Cleveland: Áno, to je pravda. To by bolo trochu...

Hal Goldstein: Ďalšou funkciou bol kompas.

David Averbach: Existuje kompas, ktorý sa zdá byť v poriadku. Najprv sa mi to zdalo také hlúpe a potom som o tom trochu dlhšie rozmýšľal a prečo je to užitočné, je pre navigáciu. Môžete použiť svoj... Pretože to vás zorientuje a povie vám, ktorým smerom ste pri navigácii na hodinkách Apple.

David Averbach: Hal, mimochodom máš hodinky Apple?

Hal Goldstein: Tu je.

David Averbach: Oh, tu máš.

Hal Goldstein: [nepočuteľné 00:37:13].

Donna Cleveland: Áno.

David Averbach: A tak pre mňa vlastne milujem navigáciu na hodinkách Apple. Je to vtedy, keď kráčam, nie keď šoférujem. Ale keď kráčam a používam navigáciu na hodinkách Apple, milujem to, pretože nemusíte mať telefón vytiahnutý pred tvárou a keď je čas sa otočiť, jednoducho vás poklepe na zápästie.. Ale je to nepríjemné, keď idem a snažím sa zistiť, kam ísť, musím mať vytiahnutý telefón, aby som vedel, ktorým smerom som otočený. Takže mať tu kompas, hoci kompas takmer nikdy nebudem používať ako len na funkčnosť kompasu, naozaj to pomáha pri navigácii.

Donna Cleveland: Áno. Bolo na hodinkách Apple ešte niečo nové? Hlavné veci, na ktoré myslím -

Hal Goldstein: Ďalšia vec bola, že urobili veľkú časť módy a potom by ste mohli získať tisíc kombinácií tvárí a [presluchy 00:38:01] -

Donna Cleveland: Z keramiky, keramiky a titánu sú dve povrchové úpravy, ktoré Séria 4 nemala.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Keramika, ktorú mali pre predchádzajúce modely, titán je úplne nová vec. Ale áno, budú to drahšie hodinky Apple. Mne osobne vždy vychádzal športový základ.

David Averbach: Máte záujem o niektorú z drahších povrchových úprav?

Donna Cleveland: Nie.

David Averbach: Pre mňa je to také hlúpe. Mám pocit, že nemôžete, prepáčte ľudia, ale nemôžete urobiť hodinky Apple tak, aby vyzerali štýlovo, tak prečo míňať všetky peniaze? Len akceptujte, že je to celkom pekne vyzerajúce elektronické zariadenie na rozdiel od štýlových hodiniek a vyberte si lacnejšie. Urobil som... Mám problém s poznámkami. Napísal som ceny. sú tam?

Donna Cleveland: Neviem. Všetci sa pokazili.

Hal Goldstein: Vstupná úroveň bola 399 a potom ich sériu 3 ste si mohli kúpiť za 199.

David Averbach: Dobre. 399, 199 pre sériu 3.

Donna Cleveland: Takže je to rovnaká vstupná cena ako v minulých rokoch.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Bol som naozaj sklamaný, pretože som vynechal štyri. Kúpil som si tri a štyri mali nejaké zdravotné vlastnosti a potom som dúfal, že budú mať viac zdravotných vlastností, ale nebolo, myslím, že počkám ďalší rok.

David Averbach: Štvorka bola, na obranu spoločnosti Apple, štvorka bola dosť podstatným vylepšením. Bola tenšia, väčšia obrazovka a mala veľa skvelých zdravotných funkcií. Je teda logické, že tento rok nebol až taký veľký rozdiel. Tiež som nadšený z neustále zapnutého displeja, pretože keď sa pozriem na hodinky, niekedy sa nezapnú hneď, čo je naozaj nepríjemné. Takže mať stále zapnuté sa mi zdá pekné, ale súhlasím, okrem toho, jediná ďalšia vec, ktorá nám chýbala, bola, že majú, je to ako zvukový senzor. Upozorní vás, ak je okolo vás príliš hlasno, čo vyzerá zvláštne. Akoby som vedel, keď je to okolo mňa nahlas, Apple!

Donna Cleveland: Viem.

Hal Goldstein: Hovorili o nejakom výskume, ktorý sa mi páčil.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Viete, skutočnosť, že používajú údaje, ktoré môžu ľudia dobrovoľne poskytnúť, a to sa mi veľmi páčilo. Poviem vám jednu vec, ktorá sa mi nepáčila, len spôsob, akým to prezentovali. Pretože prvá malá ukážka bola o tom, ako, viem, že to môže znieť divne, najmä ako starému chlapovi, ale o tom, ako iWatch zachránili ľudské životy.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Celé to bolo založené na strachu. Musíte si zaobstarať hodinky iWatch a zachránia vám to život, čo bola taká správa, ktorú potrebujete. Len nemám rád takýto marketing. Svojím spôsobom si myslím, že je... mohli povedať to isté a nemali by to tak, ako to prezentovali. Takže som bol trochu zaujatý, len sa mi to nezdalo ako to, čo by som chcel z hľadiska Apple, mojej predstavy o Apple.

David Averbach: Napoly s tebou súhlasím. Je to ako, viem oceniť, že ak ste Apple, ste ako normálne, vyrábate technologické zariadenia, ktoré sú dosť špičkové a drahé, a vy ste ako, vytvorili sme zariadenie, ktoré zachraňuje ľudské životy. Rozumiem podobnej túžbe povedať o tom ľuďom a že existuje veľa ľudí, ktorí z toho skutočne profitujú [crosstalk 00:41:09] -

Hal Goldstein: Áno, a ja by som bol jedným z tých ľudí, ale len tak, ako to bolo prezentované, som povedal, že je to pravdepodobne krajšie ako oni, pokiaľ ide o záchranu ľudských životov. Kúpiť si jednu z týchto vecí do vás akosi vložilo strach z Boha. Majú tieto príbehy o tom, ako im to zachránilo život alebo ako sa im zrýchlil tep a tak ďalej, a ja to vidím a je to veľmi úžasná vec, ale len málo trochu pod uhlom, pretože keď predávate niečo, môžete predávať buď túžobné, alebo môžete uvádzať na trh na báze strachu, a mne sa jednoducho nepáčil ich druh spôsobom.

David Averbach: A súhlasím s vami aj v tom, že mám pocit, že sa snažia nájsť hodnotovú pozíciu a jasne ju definovať. Rovnako ako dôvody, prečo milujem svoje hodinky Apple, a možno je to aj preto, že som mladší človek, nie sú až tak dôležité funkcie súvisiace so zdravím. Páči sa mi sledovanie kondície a páči sa mi skutočnosť, že mi umožňuje mať telefón vo vrecku viac a mám prístup k rýchlym interakciám s upozorneniami len pohľadom na zápästie. A je to jedna z vecí, kde keď ju máte, ľudia, ktorých poznám, majú hodinky Apple z väčšej časti ich milujú a potom ľudia, ktorí nie, nerozumejú, prečo by ste ho potrebovali, a myslím si, že Apple neodvádza skvelú prácu, keď jasne formuluje že.

David Averbach: A väčšina ľudí, ktorých poznám, ktorí si kupujú hodinky Apple, okrem ľudí, ktorí majú veľmi špecifických zdravotných stavov pri monitorovaní to robia do značnej miery preto, že ide o technické zariadenie, nie o zdravie zariadenie.

Donna Cleveland: Áno. Minulý rok so sériou 4 prišli s funkciou, ktorá je naozaj skvelá, ktorá vám umožní položiť prst na Digital Crown a zmeria vám srdcový tep a povie vám, či máte nepravidelný srdcový tep, a myslím, že to len... Prinútilo ma to veľmi túžiť po tom, aby ich mali moji rodičia a aby ich mala aj moja stará mama, tiež to upútalo moju pozornosť, možno by ste ich chceli dostať, ale myslím si, že to tak nie je... Nikdy som túto funkciu nepoužil, alebo som ju vyskúšal, keď vyšla prvýkrát, len aby som videl, aké to je, a myslím si, že veľa ľudí do tejto kategórie, ako hovoríte, nie je to až taká každodenná záležitosť, pokiaľ nemáte problém so srdcom o.

Hal Goldstein: Myslím, že je to vec veku. Po tom, čo som povedal všetko, čo som povedal, to bol pre mňa efektívny marketing, pretože som si pomyslel: "No, prečo by som nechcel, aby ma to varovalo?" Nemyslíte na svoju smrteľnosť toľko ako ja.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Myslím na to.

Hal Goldstein: Je to iný spôsob myslenia, verte mi.

Donna Cleveland: Áno, áno, áno, áno. Nie, verím ti.

David Averbach: Môžem vám povedať, aká je moja obľúbená funkcia hodiniek Apple? Bude to znieť tak hlúpo, ale je to tým, že môžem pingnúť na svoj iPhone, takže ak svoj iPhone stratím, použijem na nájdenie svojho iPhone svoje hodinky Apple. Nie je to tak, že by som si kupoval hodinky Apple vyslovene kvôli tomu, ale vďaka týmto malým drobným funkciám hodiniek Apple sú hodinky Apple skvelé. Nikdy som v jedinom oznámení spoločnosti Apple nepočul Apple hovoriť o tejto funkcii. Nehovoria o malých spôsoboch, ako vám hodinky Apple zlepšujú život.

Hal Goldstein: Áno.

Donna Cleveland: Áno. Je to pravda. Chcem... Ďalšou vecou, ​​​​ktorú treba spomenúť, nemyslím si, že sme to urobili s iPadom, je to, že si od piatku môžete predobjednať Apple Watch aj iPad.

David Averbach: Dobre, áno.

Donna Cleveland: A potom začnú dodávať 30. septembra.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Myslím, že to je pre hodinky Apple do značnej miery všetko. Nebolo toho veľa inak. Tvarový faktor je rovnaký, ako sme povedali, majú titán a keramiku, ak chcete minúť veľa peňazí s hodinkami Apple.

David Averbach: Jedna vec, ktorú spomeniem, je, že sme získali dátumy vydania nielen pre iOS 13, ale aj pre iPad OS, čo je nový operačný systém len pre iPad, a ktorý vychádza 30.

Donna Cleveland: Oh, nebolo to 19.?

David Averbach: Nie, som si celkom istý, že Sara povedala, že iOS 13 vyjde 19.

Donna Cleveland: Dobre. Áno.

David Averbach: Ale iPad OS vychádza 30., čo je smiešne, pretože je to vlastne perfektné vložte jednu zásuvku navyše pre našu triedu, pretože je to posledná lekcia nášho kurzu iOS 13, bude iPad OS.

Donna Cleveland: Skvelé.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Áno. Dobre, poďme sa rozprávať o nových iPhonoch. Apple prišiel s iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max. Prvá vec, o ktorej chceme hovoriť, sú mená.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Už nejaký čas o tom špekulujeme a je to trochu... Apple je v trochu zvláštnej situácii odkedy prišiel s iPhone X. Apple oslavoval svoje 10. výročie od iPhonu, a preto preskočili rovno z iPhonu 8 na iPhone X. Takže iPhone 9 nikdy nebol.

David Averbach: Áno, komentovali sme to.

Donna Cleveland: Minulý rok sme boli naozaj zvedaví, kam sa odtiaľ Apple vyberie, ale -

David Averbach: No a iPhone X mal samozrejme rímske číslo X, takže sme len nazvali iPhone X.

Donna Cleveland: A teraz sa Apple s 11-kou vrátil. Nie je tam žiadna rímska číslica.

David Averbach: Myslím, že moja krátka analýza je taká, že si myslím, že Apple to tentoraz vystihol správne, ale stále je tu toľko zmätku, pretože to predtým tak zle pokazili. Pretože si myslím, že to, čo urobili dobre, niekoľkými spôsobmi, po prvé, aby som to vysvetlil naozaj rýchlo. Máme iPhone 11, ktorý je prirodzeným nástupcom iPhone XR. Je to najlacnejší model iPhonu. Jeho vlastnosti sú veľmi porovnateľné s iPhone XR. Potom majú iPhone 11 Pro, čo by bol iPhone 11 S, je to akýsi prirodzený nástupca, a potom majú iPhone 11 Pro Max, čo je iPhone XS Max.

David Averbach: Čo sa mi na tom páči -

Donna Cleveland: To bolo jasné, David. [crosstalk 00:46:46] -

David Averbach: Viem, však? Teraz to dostane každý. Tu je to, čo je na tom pekné, a myslím si, že v budúcnosti budeme menej zmätení, pretože keby ste prišli s niekým, kto nikdy nepočul o Apple, a povedali by ste: „Mám iPhone XR a iPhone XS. Ktorý chceš? Ktorá je lepšia?" Nikto nebude vedieť. Sú to len náhodné čísla a doslova za ničím ani nestoja.

Donna Cleveland: Áno. Mám dvoch priateľov s iPhone XR, o ktorých nemajú ani potuchy. Ako čo [nepočuteľné 00:47:10]. Hovoria: "Myslím, že je to jeden z 10."

David Averbach: Áno. Ak by ste k niekomu prišli a povedali by ste: „Mám iPhone 11 a mám iPhone 11 Pro, ktorý chcete?" Nemusíte o iPhone počuť, aby ste vedeli, že ním je iPhone 11 Pro lepšie.

Donna Cleveland: Áno.

David Averbach: Pro je samovysvetľujúce slovo, zatiaľ čo R a S nie sú vôbec vysvetľujúce.

Donna Cleveland: Súhlasím. A potom Max, ktorého tu už nejaký čas máme, takže sme naňho zvyknutí, že je ten väčší.

David Averbach: Áno. A tak si myslím, že teraz máme koherentnú, trochu koherentnú štruktúru pomenovania medzi Mac, iPad a iPhone, pretože v iPade máme iPad Pro a potom máme MacBook, ale aj tak sa to ľahko používa.

Donna Cleveland: Rad Pro je teraz konzistentný pre počítače Mac, iPad a iPhone.

David Averbach: Poviem, že pokiaľ kritizujeme mená Apple, Air hádže kľúčom do práce pre iPad a MacBook, a najmä pre MacBook, myslím, že sa teraz zmenili. Ale nejaký čas mali MacBook, MacBook Air a MacBook Pro, ale MacBook bol tenší a ľahší ako MacBook Air.

Donna Cleveland: Áno, katastrofa.

David Averbach: Nedávalo to zmysel. Dobre, to je všetko, čo musím povedať o menovaní. Chcete ešte niečo povedať k pomenovaniu, kým prejdeme ďalej?

Hal Goldstein: Nie.

Donna Cleveland: Myslím, že ma prekvapilo, že som si najprv myslela, že iPhone 11, na základe klebiet, bude nástupcom iPhone XS. Takže to malo byť ako pekný telefón, ktorý nebol veľký.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Takže som bola zmätená, keď prvýkrát začali hovoriť o funkciách. Povedal som si: "To je ich lacný telefón," pretože nemal OLED displej a tak ďalej. Myslím, že celkovo si myslím, že je to dobrá vec, hoci čokoľvek je ako ich základný model, nebude mať názov navyše. Takže pravdepodobne by to bolo ako ďalší iPhone 12, neviem.

David Averbach: Áno. Ďalšia nevýhoda... Áno, to je ďalšia vec, pridajú S? Bude to S Pro? Druhou nevýhodou používania slova Pro pre rady MacBook a iPad, slovo Pro v skutočnosti znamená pre profesionálov zvyčajne a chudobných Phil Schiller tam musel vstať a vysvetliť, že hoci to nazývame profík, v skutočnosti nemusíte byť profík, aby ste to mohli používať, pretože napr. -

Hal Goldstein: [nepočuteľné 00:49:23].

David Averbach: Áno. Pre mňa je to ako pre každého, kto chce minúť viac za iPhone, toto je telefón pre vás.

Donna Cleveland: Áno. Jedna vec, ktorú poviem, je, že dúfam, že Apple upustí od svojich aktualizácií S, pretože si myslím, že najmä teraz, keď majú v zmesi Pro a Max, je to naozaj rozvláčne. Zvyčajne Apple v minulosti urobil ako nové číslo a potom rok medzi tým urobil verziu S, kde vzhľad iPhonu by veľmi nezmenili, ale vylepšili by procesor a pár ďalších vecí. Bolo by to tak, ako sme mali v minulosti iPhone 7, 7S a potom iPhone 8. Dúfam, že od toho upustia a že urobia iPhone 11 a budúci rok iPhone 12, pretože inak to bude príliš veľa.

David Averbach: Áno, súhlasím. A najmä ako telefóny dospievajú, zmeny sú každým rokom prírastkové. Veľké zmeny už nemajú.

Hal Goldstein: Čo je teda s iPhone 11? čo je -

David Averbach: Áno, poďme do toho. Dobre. Dosť bolo s menami.

Donna Cleveland: Dám vám rýchly prehľad o rôznych funkciách iPhone 11, 11 Pro a 11 Pro Max a potom poďme zvážiť, aké zariadenia, napríklad čo si o nich myslíme.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: iPhone 11, začína na 699. Má duálny fotoaparát, takže obsahuje ultra širokouhlý fotoaparát a širokouhlý fotoaparát. Má 6,1-palcový displej, takže je to rovnaká veľkosť displeja ako XR, takže je o niečo väčší ako iPhone X a XS, čo je 5,6-palcový displej, chcem povedať, niečo také. Má LCD displej, takže nemá naozaj, naozaj pekný špičkový displej, na ktorý ste zvyknutí, ak máte dokonca X alebo XS aj keď sa hovorí, že je to nejaká špeciálna sietnicová verzia, ale stále nie je taká dobrá a jej výdrž batérie je o hodinu dlhšia ako u XR. Takže s týmto získate naozaj pekný fotoaparát. Získate veľa funkcií fotoaparátu, ktoré by ste mali s Pro a Pro Max, mínus pár vecí, ale povedal by som najväčšie veci, o ktoré prichádzate, sú OLED displej a nedostanete trojitý fotoaparát, ktorý ten druhý má. iPhone 11 má tiež čip A13 Bionic. To je zhrnutie iPhone 11.

Donna Cleveland: Teraz iPhone 11 Pro a Pro Max, rozdiel je naozaj v tom, že má OLED displej a je to vylepšený oproti predchádzajúcemu XS. Bude jasnejší a efektívnejší ako bol displej XS. Má trojitý fotoaparát, takže má ultraširokouhlý fotoaparát, teleobjektív, to je ten, ktorý režim na výšku a tiež robí špeciálny optický zoom, 2x optický zoom a potom širokouhlý fotoaparát, ktorý je len bežný fotoaparát. Obaja majú čip A13. Pro a Pro Max majú tento pekný matný zadný povrch a je to tvrdšie sklo, ktoré, ako povedal Hal, ho môžete pustiť a bude to v poriadku. Neviem.

David Averbach: Tomu neverím.

Donna Cleveland: Neodporúčam, ak ste márnotratný tento tisícdolárový telefón, aby ste ho vyskúšali odhodiť, aby ste videli, čo sa stane.

Hal Goldstein: Mimochodom, to isté povedali aj o 11-ke, že to môžeš zahodiť.

Donna Cleveland: Dobre.

David Averbach: Áno, všetky sú spustiteľné.

Hal Goldstein: Áno.

Donna Cleveland: Všetky sa dajú spadnúť, áno. 11 Pro začína na 999 alebo nazvime to, ako to je, 1 000 dolárov. Pro Max začína na 1099. Rovnako ako v prípade hodiniek Apple a iPadu si môžete predobjednať od tohto piatku, to je 13. septembra, a tieto sa dodávajú 20. septembra, čo je iné ako ostatné, takže je dobré vedieť.

David Averbach: V prvom rade, čo sa týka predobjednávky, zmenili to na 5:00 pacifického štandardného času, z čoho som naozaj nadšený, pretože sme o 7:00 stredoeurópskeho času. [crosstalk 00:53:10] zobudíme sa v celkom normálnom čase, čo je úžasné.

David Averbach: Poďme ešte raz rýchlo rozobrať tieto kamery, pretože sú super mätúce a myslím, že aby som vás všetkých ešte viac zmiatol, budem chvíľu hovoriť o XR a XS.

Hal Goldstein: Jedna vec, sú tu niektoré ďalšie funkcie, ktorými prešli veľmi rýchlo, ale boli pre mňa naozaj dôležité.

David Averbach: Dobre. Vypočujme si ich predtým, ako rozbijem kamery.

Hal Goldstein: Áno, a zdalo sa, že sú na oboch strojoch.

David Averbach: Dobre.

Hal Goldstein: Takže plusy a 11. V prvom rade sú padacie, čo sa mi páčilo. Skutočnosť, že je odolnejšia voči vode a prachu, ste spomenuli hodinové zlepšenie batérie. V Pro povedali niečo ako štyri a päť hodinové zlepšenie batérie.

Donna Cleveland: Ach áno. To som nespomenul [pressluchy 00:54:01]. Je to len jednohodinové zlepšenie v 11 a štyri až päť hodín.

Hal Goldstein: A ďalšia vec, ktorá sa mi páčila, je, že povedali rýchlejšie Face ID s viacerými uhlami pre oboch, a to je pre mňa... Je to pre mňa smiešne, práve tie maličkosti sú pre mňa naozaj dôležité.

David Averbach: Áno, a úplne súhlasím. Vo všeobecnosti si myslím, o čom komentátori hovoria o nových telefónoch alebo o šialených nových funkciách, ktoré Apple priniesol to, čo ľudia oceňujú na nových telefónoch pri ich používaní, sú tieto malé veci podrobnosti. Čím rýchlejší procesor bude znamenať veľký rozdiel, tým lepšia batéria urobí veľký rozdiel. V skutočnosti mi chýbali širšie uhly pre Face ID a to je podľa mňa naozaj vzrušujúce.

Hal Goldstein: Áno. Dokonca sú tam aj iné veci, mali... Pozrime sa. Lepší stabilizátor videa, keď robíte videá na všetkých z nich. Majú niečo, čo sa nazýva Quick Take, čo je v podstate, že robíte fotografiu a môžete na ňu klepnúť a zrazu to prejde do režimu videa. Hovorili o... A pozrime sa, selfie z hľadiska tohto... No, pravdepodobne budete hovoriť o širokom videu, takže budete hovoriť o tom. A myslím, že to je všetko pre veci, ktoré ma zasiahli, je to to, čo chcem, aj keď prešli tak rýchlo.

David Averbach: A keď sme pri porovnávaní a kontraste, jednou z dôležitých vecí, na ktoré budete musieť myslieť, je, ako veľmi mi záleží na fotoaparáte? A je fajn myslieť aj na tieto ďalšie faktory. Pretože ako ste povedali, myslím si, že dlhšia výdrž batérie a rýchlejší procesor vám naozaj dobre poslúžia, ak tu sedíte a rozmýšľate, či si kúpiť nový telefón alebo nie.

Hal Goldstein: Áno.

David Averbach: Dobre. Poďme si tieto fotoaparáty rýchlo rozobrať. Začnem rozprávaním o minuloročných telefónoch. Na XR bol jeden fotoaparát, a to len štandardný širokouhlý fotoaparát. A potom na XS boli dva fotoaparáty, teleobjektív, čo je 2x optický zoom a potom štandardný širokouhlý. To sme mali minulý rok.

Hal Goldstein: Môžem sa spýtať otázku?

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: A čo tie selfie? Je to iný fotoaparát alebo?

David Averbach: Selfie, predná kamera, ktorú sme mali minulý rok a máme aj tento rok. To, čo pridali tento rok, je, že sa snažím neprevracať oči, keď to hovorím, slofies, čo je spomalený záber na prednej kamere. Nemôžem prevrátiť oči. Zdá sa mi to ako najzbytočnejšia funkcia, akú som kedy počul.

Donna Cleveland: Video selfie s vlasmi vejúcimi vo vetre.

David Averbach: Áno. O môj Bože. Dobre. Tento rok tu teda máme iPhone 11, ktorý je opäť nástupcom iPhonu XR a tento telefón má dva fotoaparáty. XR mal jeden fotoaparát, ktorý bol širokouhlý. Tento telefón má široký uhol, ale pridali k nemu aj super širokouhlý. A potom tu máme 11 Pro a Pro Max. Ak si pamätáte, že iPhone 11 S mal dva fotoaparáty, mal širokouhlý a teleobjektív. Hovorím to správne?

Donna Cleveland: Mm-hmm (kladne).

David Averbach: Toto má oboje, má teleobjektív a širokouhlý uhol a pridali super širokouhlý. Takže máme tri kamery, kde boli predtým dve a potom máme dve kamery, kde bola jedna. Kde je to mätúce, prečo som bol taký zmätený, je iPhone 11, keď som videl dva fotoaparáty, automaticky som predpokladal, že to bude teleobjektív, pretože som zvyknutý vidieť telefón s dvoma fotoaparátmi, ktorý má teleobjektív, ale pre iPhone neexistuje teleobjektív 11.

Donna Cleveland: 11, áno.

Hal Goldstein: Teleobjektív je opäť 2x.

David Averbach: Ide o dvojnásobný optický zoom. A preto je to také cenné, dve veci. Po prvé, môžete priblížiť bez zníženia kvality obrazu. Ak teda robíte digitálny zoom, v podstate tým robíte, že tým znižujete kvalitu obrazu. Ak približujete pomocou teleobjektívu, v skutočnosti približujete, ako keby ste na fotoaparáte používali väčší zoom, a tak máte rovnakú kvalitu fotografie. Druhá vec -

Donna Cleveland: Až 2-krát.

David Averbach: Až dvakrát, ďakujem. Druhá vec je, že stále môžete mať režim na výšku a režim na výšku je jednou z mojich obľúbených funkcií. Používam to veľmi často a milujem to.

Donna Cleveland: Portrétový režim pre tých, ktorí to nevedia, rozostrí pozadie a udrží zaostrené popredie alebo zaostrený objekt.

David Averbach: A myslím si, že XR a následne aj 11 to robí ako softvér, viete to?

Donna Cleveland: Zdalo sa, že áno, urobil to so softvérom, ale nie je mi to úplne jasné.

David Averbach: Mali roztomilú fotku psíka, ktorý vyzeral [přeslech 00:58:29] -

Donna Cleveland: S rozmazaným pozadím, áno.

David Averbach: Rozmazané pozadie, a to bolo 11. Môžete to urobiť, ale nie je to také dobré, pretože to robíte len so softvérom, nie so šošovkami. Takže áno, myslím, že to definuje fotoaparáty a myslím si, že to platí pre všetky tri telefóny, máme rozdiely...

Donna Cleveland: Áno, rovnako ako v prípade radu iPhone 11 Pro získate extra priblíženie a lepší režim na výšku, ale obom priniesli veľa skvelých nových funkcií fotoaparátu.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Hal, spomenula som niektoré z nich, ale chcela som spomenúť niekoľko ďalších. Nočný režim je ten, na ktorý sme dlho čakali, a to je funkcia pri slabom osvetlení ktorý pomáha rozjasniť fotografie pri slabom osvetlení, čo bolo dlho veľkou slabinou fotoaparátu Apple čas. Uviedli sme to v našom fámovom príspevku. Naozaj v to dúfame. Telefóny Google Pixel majú funkciu s názvom Night Sight a Night Sight, videli sme z toho ukážkové videá a bolo úžasné, čo dokázali urobte s niektorými z týchto fotografií, ktoré by boli skutočne matné a vyzerali trochu rozmazane, a ako vyzerali skutočne vysokej kvality fotografie. Som naozaj nadšený, že môžem porovnať tieto zariadenia, keď sa s týmito zariadeniami stretneme, ako je to v porovnaní s nočným zrakom Google.

David Averbach: A najmä ako funguje Night Sight a jeho verzia od Google funguje rovnakým spôsobom, používa to, čo sa nazýva počítačová fotografia. Výpočtová fotografia je skutočne zaujímavá nová oblasť, ktorú používajú ako umelú inteligenciu alebo AI na zlepšenie kvality fotografií. A tak namiesto použitia blesku, ktorý môže skutočne ovplyvniť kvalitu fotografie mnohými negatívnymi spôsobmi, fotíte pri slabom osvetlení a potom v podstate pozriete sa na to s umelou inteligenciou a poviete: "Ako by to vyzeralo, keby som pridal viac svetla?" A robí to spôsobom, myslím, že to tak je mágia. Keď vidíte tieto fotografie zo služby Google Pixel, máte pocit, že vďaka tomu budú vaše fotografie vyzerať, akoby ste už neboli pri slabom osvetlení.

Hal Goldstein: Viete, jedna vec je zaujímavá, je takmer škoda, že nemôžeme skombinovať to najlepšie z Google a Apple, pretože to, čo Apple neustále omieľa bol ich čip A13 tak ďaleko pred všetkými ostatnými, takže to umožňuje rýchlejšie spracovanie pre ich AI a ich strojové učenie, oboje na pochopenie Siri a spracovanie obrazu, zatiaľ čo Google sa zdá byť o niekoľko rokov popredu, pokiaľ ide o skutočný algoritmus a ich kapacitu, ich schopnosť AI.

David Averbach: Som nadšený z porovnávania, pretože až do tohto roku by som s vami súhlasil a myslím si, že stále pravdepodobne správne, ale dúfam, že sa Apple chytil a prišiel s ďalšou funkciou, ktorou je funkcia výpočtovej fotografie. Pamätáte si, ako sa volalo... Zabudol som to napísať. Mal nejaké zvláštne meno. Nazývalo sa to -

Donna Cleveland: Oh, napísala som si to. Bolo to niečo hlboké... Hlboká fúzia. Hlboká fúzia. Z tohto som bol naozaj nadšený.

David Averbach: Áno. A v podstate nazval počítačovú fotografiu pre šialeného vedca alebo niečo také, a v podstate ako to je funguje to isté ako pri slabom osvetlení okrem toho, že to robí len pixel po pixeli a myslím si, že to trvá, čo?

Donna Cleveland: Deväť fotiek, áno.

David Averbach: Deväť fotiek naraz a potom pomocou umelej inteligencie zlúči všetkých deväť fotiek a na základe pixelov dostane tie, ktoré majú najvyššiu kvalitu. O umelej inteligencii neviem dosť na to, aby som presne pochopil jej detaily, ale znelo to naozaj vzrušujúco.

Hal Goldstein: Rozumeli ste, že povedali, že prvých osem bolo hotových predtým, ako stlačíte uzávierku?

David Averbach: Áno, v podstate je to niečo, čo Apple robil už nejaký čas alebo k čomu sa na chvíľu staval. iOS 13 vo všeobecnosti, keď urobíte fotografiu, urobí ju takmer okamžite. A dôvod je ten, že keď máte zapnutú aplikáciu na fotenie, neustále sa spracováva na pozadí a fotenie, takže keď stlačíte spúšť, je už pripravený urobiť túto fotografiu vopred čas. Takže to je niečo, o čo sa snažili s iOS 13.

Hal Goldstein: Úžasné.

Donna Cleveland: Ďalšou funkciou, ktorú som naozaj chcela spomenúť, sú ultra širokouhlé fotografie, ktoré môžete teraz robiť. iPhone 11 a Pro a Pro Max, všetky teraz majú ultraširokouhlý objektív, ktorý spomínal David a ktorý vám umožňuje, keď fotíte, ako keby ste mali potiahnutím prstom, malým prepínačom, môžete prejsť do ultraširokého zobrazenia a je to niečo, čo môžete vidieť s trochou nepriehľadnosti na oboch stranách, v tomto uhle ak prejdete do tohto režimu, môžete sa dostať k svojej fotke, inak môžete zostať len v bežnom širokouhlom režime, a to je naozaj skvelé pre fotografovanie krajiny. mať...

Donna Cleveland: Naša producentka videa, Ryanne, hovorila, že je to naozaj skvelé, už dlho po niečom takom túžila, pretože s bežným fotoaparátom sa do krajiny naozaj nezmestí toľko, koľko by ste chceli, a tiež ukázali skutočne skvelú funkciu videa s toto. Akoby ste mohli pri snímaní videa prepínať tam a späť medzi širokouhlým a ultraširokouhlým, vďaka čomu to vyzerá ako skvelý efekt úpravy pri pohybe dovnútra a von. A áno, ešte niečo dodať k ultraširokou? Myslel som, že to bolo dosť veľké.

David Averbach: Myslím si, že k videu je fajn dodať, že môžete použiť ultraširoký. Urobili to aj tak, že môžete upravovať videá v aplikácii fotoaparátu, takže môžete skutočne radi upravovať farby a sýtosť a podobné veci pre video, čo je jedna z tých funkcií, ktoré akonáhle oznámili, že to dokážeš, okamžite ma to nahnevalo, že som to celý ten čas nedokázal, pretože toľkokrát skvelé video a je to len trochu slabé svetlo a vy si poviete: "No, škoda, že je video zničené." A teraz si hovorím: „Počkaj, mal by som to vedieť nastaviť ako a fotografiu."

Donna Cleveland: Tak som to vnímala aj so slofies. Hovorím si: "Prečo som to nemal celé tie roky?"

David Averbach: Áno, kde boli slofie celý môj život?

Donna Cleveland: Takže áno, predná kamera má stále sedem megapixelov, čo je predná kamera už nejaký čas. Ale urobili, myslím, že boli ako blesk s ním lepší, a potom môžete robiť tieto spomalené selfie.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Opäť z toho nie som nadšená, ale možno niektorí ľudia áno. To je do značnej miery rozdelenie rozdielov medzi fotoaparátmi a čo je podľa mňa najväčšia zmena s novými telefónmi iPhone. Pravdepodobne by sme sa mali trochu porozprávať o čipe A13 Bionic a o tom, aký význam má. Ďalšia vec, ktorú chcem spomenúť, sú fámy, ktoré sme nedostali, je reverzné bezdrôtové nabíjanie. To bola jedna z veľkých fám, mysleli sme si, že zo svojho nového iPhonu budete môcť nabíjať iné telefóny iPhone alebo AirPods. To nie je vec, ktorá sa deje. Oh, s Pro a Pro Max, to je niečo, z čoho som nadšený, dodávajú sa s rýchlym nabíjaním.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: To znamená, že namiesto kábla Lightning-USB je to kábel Lightning-USB C a Nástenný adaptér USB C, ktorý vám umožní nabiť váš iPhone približne za pol hodiny, a to je všetko úžasné.

David Averbach: A druhý telefón, iPhone XS, mal rýchle nabíjanie, ale museli ste si samostatne kúpiť kábel a nástenný adaptér, čo väčšina ľudí buď nevedela, alebo sa s tým neobťažovala.

Donna Cleveland: Áno. Len nedávno sme v iPhone Life začali používať rýchlonabíjacie zariadenia tretích strán.

David Averbach: Áno, a teraz sa s tým dodáva. To znamená, že takmer každý bude mať luxus rýchleho nabíjania a dovoľte mi povedať vám, že je to naozaj rozdiel.

Donna Cleveland: Je to šialené, áno.

David Averbach: Zaberie to toľko stresu, ako je správa batérie, keď môžete telefón dobiť za pol hodiny.

Donna Cleveland: Aký bol tvoj celkový dojem z nových iPhonov, Hal?

Hal Goldstein: No, poviem vám, bolo tu ešte jedno oznámenie a ja dúfam, že sa mi to nejako podarí môže využiť, a to bolo, že to malo veľmi stručnú vec o maloobchodnom predaji Apple [pressluchy 01:06:02] -

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Máte program výmeny a prijmú aj môj XS Max s prasknutým displejom? A ak áno, upgradoval by som. Inak si myslím, že počkám na ďalšiu generáciu.

David Averbach: Takže máte XS Max?

Hal Goldstein: Áno.

David Averbach: Nebol si dojatý kúpiť si nový telefón?

Hal Goldstein: Chcel by som to, ale [presluchy 01:06:27] -

David Averbach: Toľko?

Hal Goldstein: No, nemám o 1100 dolárov vyššiu hodnotu. Neviem, čo môžem dostať za môj prasknutý displej.

David Averbach: Áno. Áno.

Hal Goldstein: Takže záleží na tom, koľko mi za to dajú, a ak mi teda dajú dosť, tak by som to urobil.

Donna Cleveland: No, tu je ďalšia otázka. Ste vo všeobecnosti niekto, kto aktualizuje každý rok?

Hal Goldstein: Nie, zvyčajne som chlap každý druhý rok.

Donna Cleveland: Dobre. To v skutočnosti ukazuje slušný záujem, povedal by som, ak nie je u vás obvyklé aktualizovať každý rok.

Hal Goldstein: Áno.

David Averbach: Viem, že sme hovorili o všetkých týchto ďalších funkciách. Myslím, že moja otázka na vás je, ako veľmi ovplyvňuje fotoaparát vaše rozhodnutie o kúpe?

Hal Goldstein: Sú to jednoducho všetci. Páči sa mi, že kamera bola určite súčasťou toho a zdalo sa mi... Nie som, viem, že si väčší nadšenec do kamery ako ja.

David Averbach: Áno.

Hal Goldstein: Ale rád robím len zábery z kamery, nechcem na to myslieť. Chcem len robiť dobré zábery, a tak sa zdá, že je dostupných viac možností, ktoré sa pomerne jednoducho používajú, a tak áno, bolo by to pekné. Ale tiež chcem iPhone, ktorý spadne, aby sa nerozbil, to je pre mňa veľký kus a veľa ďalších s dlhšou výdržou batérie. Kto to nechce?

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Čo sa týka fotoaparátu, myslím si, že 11-tka by bola pre mňa v pohode, pretože som najviac nadšená z nočného režimu a ultra širokouhlý, ktorý získate s oboma telefónmi, ale s iPhone 11, získate telefón bez OLED displeja a bez ďalších rád štyri až päť hodín batérie, nedostatok týchto funkcií je pre mňa problém a tiež sa mi veľmi páči povrchová úprava iPhone 11 Pro viac. Myslím, že matná sklenená zadná strana je naozaj pekný vzhľad. Mali polnočnú zelenú [crosstalk 01:08:09] -

David Averbach: Áno, majú novú farbu. Nespomenuli sme, áno.

Donna Cleveland: iPhone 11 prichádza trochu viac v spektre jasnej dúhy, čo ma neláka. Myslím, že chcem 11 Pro, na tom som, ale nie je to len kvôli fotoaparát, je to v skutočnosti skôr preto, že sú tu všetky extra prémiové funkcie, ktoré získate Pro linka.

David Averbach: Áno. Myslím si, že v prvom rade, ako spomínal Hal, je pre mňa fotoaparát veľkým rozdielom. Najmä teraz, keď moji synovci starnú a viac ich vidím a mám nevlastného syna, ktorý môže brať fotky sú pre mňa naozaj dôležité a už len to mi stojí za to mať krajšiu vyššiu kvalitu fotoaparát. Režim na výšku používam veľmi často, ako som povedal, a preto mi to stojí za to. Ako sme povedali, minulú generáciu som preskočil, a tak mám pocit, že môj telefón sa tak trochu blíži ku koncu svojej produktívnej životnosti.

Donna Cleveland: Časy slávy sú už za nami.

David Averbach: Časy slávy sú už za nami a ja som samozrejme naozaj vyberavý, pretože som náročný používateľ, robím to profesionálne, ale mám pocit, že je čas na upgrade. Ak sa rozhodujem medzi 11 a 11 Pro... Už sa potácam nad týmito rozdielmi, súhlasím s tebou Donna. Je to pre mňa ako bez rozmýšľania. OLED displej je taký pekný a je pre mňa taký rozdiel. Fotoaparát je pre mňa obzvlášť dôležitý, ale myslím si, že aj mimo neho je OLED displej pre mňa naozaj pekný.

Donna Cleveland: Myslím, že to je do značnej miery náš rozpis. Dlho ste s nami, ďakujeme. Chcem sa pripojiť ešte raz, našu triedu iOS 13. Nový operačný systém pre váš iPhone vychádza 19. septembra, nechcete zostať pozadu alebo byť zmätení, tak vyskúšajte našu triedu iOS 13. Je to iPhonelife.com/ios13class. David a ja to budeme učiť, aby ste sa mohli stretnúť s nami -

David Averbach: Uvidíme sa tam.

Donna Cleveland: Áno, a uvidíme sa o pár týždňov pri ďalšej epizóde iPhone Life Podcast.

David Averbach: Áno.

Donna Cleveland: Ďakujem Hal, že si sa k nám pridal, je to zábava.

Hal Goldstein: Bola to zábava, áno.

David Averbach: A ak ste zasvätený, vydržte, budeme mať pre vás nejaký bonusový obsah.

Donna Cleveland: Áno.