Kaj pričakovati od Appleove desete obletnice predstavitve iPhona

click fraud protection

V 65. epizodi ekipa iPhone Life razkrije vse najnovejše govorice, saj se Applova deseta obletnica izdelka hitro približuje. Priključite se, če želite izvedeti, kaj lahko pričakujete od iPhone 8, Apple TV in Apple Watch na najbolj razburljiv dan v letu za Appleove oboževalce.

Kliknite tukaj, če želite poslušati in se naročiti. Če vam je všeč, kar slišite, pustite oceno. In ne pozabite se oglasiti vsak drugi teden, da boste slišali, da bodo naši uredniki z vami delili najnovejše novice o Applu, najboljše aplikacije, trike za iPhone in najbolj kul dodatke.

To epizodo vam prinaša Qmadix. Prihodnost je zdaj tukaj z Qmadixova zaščita za zaslon iz tekočega stekla Invisible First-Defense+. Prav ste prebrali - tekoče steklo. Ta ideja se morda sprva zdi protiintuitivna, vendar je tekoči dizajn Qmadixa ravno tisto, kar omogoča zaslon zaščitnik za ustvarjanje močne zaščitne površine z uporabo nanotehnologije za zagotovitev ravni trdote, ki je enaka safir.

iPhone Life Podcast Episode 065 – Kaj pričakovati od Applove desete obletnice predstavitve iPhona od Revija iPhone Life na Vimeo.

Ta podcast je bil posnet z uporabo visokokakovostnih mikrofonov iz Modri ​​mikrofon.

Vprašanje tedna:

Ali uporabljate Chrome ali Safari ali drugo aplikacijo kot privzeti brskalnik na vašem iPhone ali iPad in zakaj? E-naslov [email protected] da nas obvestite.

Članki in povezave iz te epizode:

  • 12. september Objava Apple iPhone: 10. obletnica iPhone, govorice o Apple Watch in več
  • Govorice o iPhone 8: kaj pričakovati od Applovega iPhona ob 10. obletnici
  • Apple Watch News: Poročila pravijo, da bo Cellular Apple Watch Series 3 objavljena 12. septembra
  • Skriti trik za ogled namizne različice spletnega mesta na iPhoneu

Aplikacije in oprema, omenjena v tej epizodi:

  • 5K Pacer ($2.99) 
  • Odbijač za iPhone Rhinoshield ($24.99)

Uporabne povezave:

  • Postanite iPhone Life Insider
  • Prijavite se na brezplačno glasilo Tip of the Day
  • Pošljite podcast po e-pošti
  • Naročite se na iPhone Life revija

Zapis 65. epizode:

Donna Cleveland: Pozdravljeni in dobrodošli v 65. epizodi podcasta iPhone Life. Sem Donna Cleveland, glavna urednica pri iPhone Life.

David Averbach: Sem David Averbach, izvršni direktor in založnik pri iPhone Life.

Sarah Kingsbury: Jaz sem Sarah Kingsbury, višja spletna urednica pri iPhone Life.

Donna Cleveland: Ta teden smo tukaj, da vam povemo vse govorice o prihajajočem Applovem dogodku, ki bo zdaj predvidoma 12. septembra.

David Averbach: Tako navdušen.

Donna Cleveland: Občutek je zelo razburljiv, saj je to 10. obletnica iPhone-a, kot verjetno vsi veste. O tem smo se pogovarjali že nekaj časa, zato se pričakuje, da bo to velik dogodek, zato bomo razkrili vse najnovejše govorice, da boste vedeli, kaj lahko pričakujete. Kot običajno se bomo z vami pogovarjali tudi o najboljših nasvetih, najboljših aplikacijah in odlični opremi v svetu IOS. Gremo naprej in takoj skočimo. Najprej vam želimo povedati o našem sponzorju, Qmadixu. David ima trenutno izdelek Qmadix na svojem iPhoneu, zato nam lahko pove o njem.

David Averbach: Ja, torej bom o tem govoril malo kasneje v podcastu, ko bomo prišli do pritožb in učenja, a sem si drugi dan razbil zaslon.

Donna Cleveland: Tako je.

David Averbach: Na telefonu imam nov zaslon. O tem se bom posvetil pozneje, a ko sem dobil nov zaslon na telefonu, sem nadel Qmadix zaščito za zaslon. To je res inovativen izdelek. Res je kul in v bistvu je tekoča zaščita zaslona in kar počne je, da uporablja nano delce in vstopi v... Ko ga nanesete, pride med molekule stekla, da ga okrepi. To je moja super znanstvena razlaga. Resnično ne razumem, kako deluje, toda kar delam je, da deluje in kar naredi je, da naredi vaš zaslon ščitnik, trd kot safir, zato ga naredi res trdo, poleg tega pa je odporen na praske in ima protimikrobno delovanje. Je to beseda, ki jo iščem?

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: To je res zanimiv izdelek.

Donna Cleveland: Tukaj je tako znanost.

David Averbach: [crosstalk 00:02:01] vse do znanosti. V bistvu to, kar počnete, ko dobite telefon in dobite zaščito za zaslon, ste v bistvu vsi najprej ga očistiš, nato pa pride z robčkom in ga naneseš in je samo tekočina. Pustite ga stati pet minut, nato ga polirate in ste končali. Kar kul je pri tem, ker je težko... Ko ga pogledam, je težko vedeti, ali je tako trd kot safir ali ne. Qmadix je storil, da vam zagotovi, da dejansko deluje, da imajo garancijo in da bodo plačali do 100 $ za zamenjavo vašega zaslona, ​​če ga zlomite.

Donna Cleveland: Tako kul.

Sarah Kingsbury: Zadnjič, ko sem zamenjal zaslon na 7+, me je stalo približno 150 dolarjev.

David Averbach: To je res, kot rečeno, ne poznam nobenega drugega zaščitnega stekla, ki bi vam plačal 100 dolarjev, če si razbijete zaslon.

Sarah Kingsbury: Tako je.

David Averbach: Oba sva že imela na svojih zaslonih zaščitne zaslone Bodyguardz in si z njimi razbila zaslone.

Sarah Kingsbury: Ne želim izpostavljati Bodyguardza. Imel sem tudi druge znamke, da sem si razbil zaslon.

David Averbach: Ja, ampak...

Sarah Kingsbury: Imam talent.

David Averbach: To je res, tako kot jaz, jasno. Moja poanta je naslednja: A, če imate zaščitno steklo za zaslon, bi še vedno morali imeti etui, toda B, nobeno od teh drugih podjetij vam ne daje 100 $ za zamenjavo zaslona, ​​če se pokvari. Qmadix to počne. Okrepi vaš zaslon. Stane... O bog, tukaj se poskušam spotakniti. Mislim-

Sarah Kingsbury: [preslušavanje 00:03:32].

David Averbach: Ga imaš?

Sarah Kingsbury: Vključili bomo povezavo do nje.

David Averbach: V redu, vključili bomo povezavo do tega.

Sarah Kingsbury: Ne, ne vem, ampak ja, čutim, da se mora Qmadixu zgoditi to, da se zasloni pogosto pokvarijo, ali pa bi to bil zanje učinkovit poslovni model, tako da se... To me pomirja, da je to dober izdelek.

David Averbach: Točno tako, in to je res kul, saj imajo telefoni s steklenimi ščitniki za zaslone zožene robove in tako na koncu imate to čudno črta, kjer je zaščitno steklo, ker je to tekoča aplikacija, ki samo okrepi steklo, ki je že tam, nimate ničesar to Okrepi vaš obstoječi zaslon, imate njihovo zaščito in je protimikrobno, tako da je res odličen izdelek, res inovativen. Preverite jih. Če želite to preveriti, obiščite iphonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Tako je. Nato vam želimo povedati o našem glasilu namig dneva. Če obiščete iphonelife.com/dailytips, se lahko prijavite na dnevno glasilo, ki bo vsak dan v vašo mapo »Prejeto« poslalo hiter nasvet za iPhone. branje traja minuto in odkrili boste nekaj, upajmo, novega in vznemirljivega, za kar niste vedeli, da lahko naredite z enim od svojih IOS naprave. Ne gre samo za vaš iPhone, tudi za vaš iPad in Apple watch ter občasno Apple TV.

David Averbach: Zadnje čase sem veliko govoril o tem, vendar je to letni čas, če še niste naročeni, ne morete živeti brez tega, ker prihaja IOS 11. To je za vaše iPode ogromno. Za vaš iPhone je to ogromno. Za Apple uro... Vse te nove naprave bodo za vas nove. Tudi če ste pravkar posodobili svoj operacijski sistem, ga ne boste vedeli uporabljati. Vodili vas bomo skozi minuto na dan, kako uporabljati to napravo, zato jo preverite.

Donna Cleveland: Želimo, da je vsaka epizoda, ki jo delimo, eden od naših nasvetov, v katerem smo res uživali, zato je to, kako... To je skriti trik za ogled namizne različice spletnega mesta na vašem iPhoneu. Na vašem iPhone-u so vam običajno všeč združena, poenostavljena spletna mesta, ki jih ponujajo podjetja, ker je manjši zaslon, samo želim, da bi se lahko enostavno dotaknil, včasih pa obstajajo možnosti spletnih mest, ki niso na voljo v mobilnih napravah različica.

Sarah Kingsbury: Tako je, ja.

Donna Cleveland: In to je lahko zelo nadležno, zato s tem nasvetom naslednjič, ko boste v Safariju, pritisnite in držite ikono za osvežitev, tako da je na desni strani vrstice URL, tam je ta majhna okrogla puščica. Če ga samo pritisnete in držite, se prikaže majhna možnost, ki pravi: "Zahtevaj namizno različico." Samo tapnite to in preusmerjeni ste na namizna različica spletnega mesta in tako boste imeli celoten meni možnosti, čeprav na splošno to ni moj najljubši način za ogled. Lahko je res priročno, ko ga potrebujete.

Sarah Kingsbury: Oh, tako priročno. Ne vem za vas fantje, toda na tej točki sem kupil svojo hišo s svojim iPhoneom, plačam davke za svoj iPhone in tako, ko govorite o dostopu do spletnih mest, ki so res varno in se morate prijaviti in podobno, pogosto obstaja veliko možnosti za upravljanje vaših računov, kot je na primer z mojim zdravstvenim zavarovanjem, do katerih preprosto ne morem dostopati celo na... Vsekakor ne v njihovih aplikacijah in niti na njihovih spletnih mestih za mobilne naprave. To postane resnično uporabno, če več svojega življenja opravite na telefonu.

David Averbach: Ja, to uporabljam ves čas in prav to je razlog, ki ga pravite, ta je, da ne morete prikazati toliko informacij, da bi bilo nekaj videti prijazno do mobilnih naprav. Vsak, vsak spletni razvijalec za vsako spletno mesto izbira, katere informacije naj prikaže in kaj ni tako pomembno. Večino časa je to v redu, vendar občasno želite narediti nekaj, kar je prikazano na namizju in ni prikazano v mobilnih napravah, zato je to rešitev za to. Zdi se mi, da je še posebej uporaben za stvari vrste programske opreme B2B, na primer, če se želite prijaviti v Google Analytics, ali kot ste rekli, bančništvo, zdravstveno zavarovanje, stvari, kjer imate nekako veliko stvari, ki jih morate upravljati, pogosto mobilne različice spletnega mesta niso tako dobro. je-

Donna Cleveland: To je lahko res frustrirajuće.

David Averbach: To je lahko res frustrirajuće. Uporabljamo eno storitev, kjer obiščete njihovo spletno mesto in gumba za prijavo ni, zato morate zahtevam namizno različico samo zato, da vidim gumb za prijavo, kar me spravlja ob pamet, vendar je to res koristen nasvet za vedeti. Če ste kdaj na spletnem mestu in rečete: "Oh, vem, da lahko to storim, vendar tega ne vidim", zahtevajte namizno različico.

Donna Cleveland: Ja, tudi meni se je to zgodilo s spletnim nakupovanjem, vračilom denarja. Velikokrat spletna mesta na svojem spletnem mestu za mobilne naprave nimajo vseh informacij o vračilu kupnine, zato morate za to zahtevati namizno različico. Vedno skrbimo za vas in vam pomagamo najti nasvete, ki vam olajšajo življenje, zato obiščite iphonelife.com/dailytips, da dobite naše brezplačno glasilo.

David Averbach: Edina stvar, ki jo bom povedal o tem nasvetu, ker se mi je to običajno zgodilo, za razliko od namizja, kjer imate odprtih kup zavihkov in jih lahko vidite očitno pri iPhonu se pogosto ne zavedam, v katerem zavihku sem, zato včasih zahtevam namizno različico spletnega mesta, nato pa se od tam pomaknem do drugega spletno mesto. Zdaj uporabljam Chrome in ne Safari. Kaj uporabljate vi?

Donna Cleveland: Uporabljam Safari.

Sarah Kingsbury: Uporabljam Safari.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: V redu, torej ne vem, ali je tako v Safariju. V Chromu, ko obiščem drugo spletno mesto, me samo zadrži v načinu pogleda namizja, zato se včasih po nesreči zataknem namizni način, zato se je treba zavedati, da zapustite ta zavihek, če ste v načinu pogleda namizja, da se vrnete v normalno stanje način.

Sarah Kingsbury: Mislim, morala bom...

Donna Cleveland: Ta zavihek morate v bistvu zapreti.

David Averbach: Ja.

Sarah Kingsbury: To bom morala poskusiti, vendar vem, da je to isto v Safariju z zasebnim brskanjem. Če iz kakršnega koli razloga kdaj uporabljate okno brez beleženja zgodovine, če ne preklopite iz načina zasebnega brskanja, ko zaprete Safari, ko ga odprete spet, recimo, da pritisnete na povezavo samo, da jo odprete in se samodejno odpre Safari, nato pa končate v načinu zasebnega brskanja, kar ni vedno priročno.

Donna Cleveland: V načinu zasebnega brskanja sem bila eno leto.

David Averbach: Ja, to se dogaja ves čas. To je nadležno.

Sarah Kingsbury: Ni vedno [crosstalk 00:09:17], ker boste pogosto imeli shranjene podatke za prijavo in če ste v načinu zasebnega brskanja, ne boste mogli dostopati do... Vprašali se boste: "Zakaj se moram znova prijaviti na to spletno mesto?" To je zato, ker ste v zasebnem načinu brskanja.

David Averbach: Ja, in imel sem popolnoma enako izkušnjo, ko bom kar naenkrat nekaj poguglal ​​in ne morem prebrati besedila in to je zato, ker sem dejansko v namiznem načinu oz. nekaj, zato je dobro, da občasno pogledate odprte zavihke, zaprete vse zavihke in se prepričate, da niste v načinu brez beleženja zgodovine ali v namizju način. Ali nas lahko za trenutek iztirim in se pogovorim o tem, zakaj uporabljate Safari ter prednosti in slabosti Safarija v primerjavi s Chromom?

Donna Cleveland: Seveda je smešno, ker uporabljam Chrome na namizju, vendar se mi zdi to samo zato, ker je Safari privzeti brskalnik na vašem telefonu in ne vem, to je nekaj, s čimer se nikoli nisem trudil spremeniti. Nimam popolne razčlenitve, kaj je pri tem boljše ali slabše.

David Averbach: V redu.

Sarah Kingsbury: Večinoma je tako, da mi je Safari dobro delal in se zato nisem trudila spremeniti.

David Averbach: Samo ne obremenjuj se.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: Ja, menim, da Safari meni, da je Safari na iPhoneu dejansko hitrejši, zato ne vem, ali nujno priporočam Chrome, čeprav ga uporabljam. Pri Chromu mi je všeč, ker sem uporabnik Chroma za svoj brskalnik za svoj namizni računalnik... Kažem na svojo pisarno. Če gledaš... Kakorkoli že, potem so vsa moja gesla sinhronizirana, medtem ko Safarija ne uporabljam, tako da nimam vseh gesel v podatkih o samodejnem izpolnjevanju.

Sarah Kingsbury: Res? Ker sem prijavljen v Google v Safariju, ker je Google moja domača stran in je tako ali tako vse shranjeno in vidim celo brskalnike, ki jih imam odprte v računalniku, čeprav pri svojem delu uporabljam Chrome računalnik.

David Averbach: Ja, po pravici povedano, mogoče je... Ne, moja gesla... Ker imam v Google Geslih toliko gesel, ki iz kakršnega koli razloga niso sinhronizirana med njimi, in zato je zame uporaba Chroma enostavnejša.

Sarah Kingsbury: Ja, objemila sem Safari Keychain.

David Averbach: V redu.

Donna Cleveland: Ja, hotela sem reči, da je to dober argument, da grem s Chromom, ker se mi zdi moteče, da ne vem, kje so shranjena moja različna gesla. Včasih se mi gesla samodejno izpolnijo, včasih pa ne, in prepričan sem, da bi bilo bolje, če bi Chrome uporabljal samo za vse.

Sarah Kingsbury: Ampak ugotovim, da je v redu, če sem prijavljena v Google.

Donna Cleveland: Hm, ja, glavni razlog, da uporabljam Chrome na svojem namiznem spletnem mestu, je, ker imajo vse te odlične možnosti za pregledovanje slik. S Chromom lahko počnete veliko kul stvari, ki jih jaz ne bi počel na svojih iPhonih. Tudi to je del razloga, zakaj ga nikoli nisem uporabil, je nekaj tistih dodatnih orodij, ki jih ima Chrome, ki jih za mobilne naprave v resnici ne potrebujem, vendar je stvar z geslom dober razlog. Nevem. Preprosto nisem imel te izkušnje, da bi se v Safariju vse še vedno samodejno ustvarilo, tudi če imam odprt Google, odprto Googlovo stran. Nevem.

Sarah Kingsbury: Če sem iskren, v resnici ne delam na svojem telefonu, razen če je treba, ker sem stran od vsega, vendar je na domači strani velikanska tipkarska napaka ali kaj podobnega, v tem primeru izvlečem moja super zložljiva večsinhronizirana tipkovnica Kanex in tako super je, da lahko s svojim iPhoneom uporabljate tipkovnico, ko morate poskusiti narediti nekaj, kar ni samo tapkanje in vlečenje bit.

Donna Cleveland: Mogoče bi to moralo biti naše vprašanje dneva. Vprašati se moramo: "Ali uporabljate Safari ali Chrome na svojem iPhoneu in zakaj?" Pošljite nam e-pošto na [email protected] in nas obvestite. Nadaljujemo, želimo vam povedati o naši notranji naročnini, iPhone Life Inside je naša premium naročnina, ki vam resnično pomaga pridobiti izobraževanje o vaših napravah iOS. Naučili se boste izčrpnega navodila za vaš iPhone, iPad, Apple Watch, celo Apple TV, imamo vodnik za. Naš vodnik za iOS 11 bo izšel čez dva tedna, tako da boste izvedeli vse, kar je Apple izdal z novim operacijskim sistemom za vaš iPhone in iPad.

Sarah Kingsbury: To je tako razburljivo, saj lahko ugotoviš veliko stvari. Nekatere stvari niso očitne in jih ne boste ugotovili, vendar smo že vse ugotovili in dali v vodnik, tako da lahko preprosto sledite navodilom in dejansko takoj postanete mojster IOS 11 brez vsega truda in ugibati.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: Celo leto delamo s telefoni in nenehno odkrivam nove stvari, ki jih moj telefon zmore, kot veste. V naši rubriki govorimo o stvareh, ki smo jih odkrili iz našega telefona, in to je bližnjica do tega. Lahko preživite celo leto in poskušate ugotoviti, kaj je IOS 11, ali pa se naročite na iPhone Life Insider in mi vas bomo naučili vse takoj, poleg tega dobite vodnik za iPad, poleg tega dobite vodnik za Apple TV, poleg tega pa vsak dan dobite videoposnetek z eno minutni namig. To je res neumno.

Donna Cleveland: Ja.

Sarah Kingsbury: In digitalna naročnina na revijo.

David Averbach: Da, hvala.

Donna Cleveland: Imamo tudi funkcijo, imenovano Vprašajte urednika, kjer, če imate tehnološko vprašanje, na katerega niste odgovorili v enem od naših videoposnetke ali pa vam ne bi bilo všeč naše videoposnetke, lahko samo po e-pošti Sarah pošljete e-pošto in pomagala vam bo skozi težavo in poiskati rešitve, tako-

Sarah Kingsbury: Razen danes.

Donna Cleveland: Ja, to... Danes ima vprašanje, ki ga želi deliti z insajderjem in to je bilo... To je malo bolj pritoževanje in učenje, ker Apple nima super za to osebo, tako da-

Sarah Kingsbury: Tako je, zato sem želela deliti to vprašanje, ker običajno najdem odgovor in mislim, da za to res ni dobrega odgovora, vendar sem želel razpravljati o tem in ga tudi odpreti našim poslušalcem, ker vem, da ima veliko vas isto težavo ali ste se domislili zaokrožitev, tako da je to tisto, kar ta insajder pravi. Sem načrtovalec sestankov z na tisoče stikov, veliko več, kot jih podpira Apple. Medtem ko si bo Apple potreboval minuto in pol, da bi našel stik z integracijo, sestavljanjem e-pošte ali sestavljanjem sporočila, program tretje osebe, FullContact, najde moje stike v nanosekundah. Ali obstaja način, da moj iPhone usmeri na FullContact in odstranim Appleove domače stike. V bistvu želi ta insajder narediti FullContact za svoje privzete stike, tako da mu ne bo treba iti skozi nobenih dodatnih korakov in da nikoli več ne uporablja Applovih stikov. Na žalost tega ne morete storiti. Apple tega ni omogočil in lahko poskusite izbrisati aplikacijo za stike, vendar veste, kaj se bo zgodilo vsakič, ko boste naredili nekaj, kar vključuje stika, bo Apple prikazal majhno okno in prekinil vaše delo in rekel: "Hej, morda bi morali znova prenesti aplikacijo za stike iz App Store."

David Averbach: Res? O moj bog.

Sarah Kingsbury: Ja, ljudje so to ugotovili, ko so izbrisali nekatere od teh osnovnih aplikacij. Sliši se, kot da lahko dostopa do njih. To se zgodi hitro, a očitno je vmes več korakov. Zanima me samo kaj menite vi? Zdelo se mi je, da se običajno ne zgodi, da ne morem googlati in raziskovati ter se pogovarjati z ljudmi, ki poznajo in poiščite odgovor, toda to je eno tistih področij, kjer Apple res sovraži, da bi integracijo aplikacij tretjih oseb resnično preprosto naredili.

David Averbach: Ja, jabolko in njihov [neslišno 00:16:21] vrt, kajne? Mislim, da nimam odgovora za vas, razen da vprašam, ali obstaja razlog, zakaj v svojem uporabniškem vedenju ne more uporabiti FullContact namesto aplikacije za stike? Ali ne more namesto v aplikacijo za stike iti na FullContact?

Sarah Kingsbury: Pomislite, na primer, če vam nekdo pošlje SMS s telefonsko številko in pritisnete nanjo in dobite možnost, da ga shranite v stike in ustvarite nov stik ali ga dodate obstoječemu stik. Nimate možnosti, da to storite v aplikaciji tretje osebe. Verjetno ga boste morali kopirati in prilepiti ali kaj podobnega.

Donna Cleveland: Ja.

Sarah Kingsbury: Samo še tisto malo dodatnega... Če upravljate z velikim številom stikov, se ti dodatni koraki seštejejo.

David Averbach: Apple vam zdaj omogoča, da aplikaciji tretjih oseb omogoči dostop do aplikacije za stike.

Sarah Kingsbury: Seveda, prav.

David Averbach: Predvidevam, da če vstopite... Stvari lahko vnesete v aplikacijo za stike in potem bo FullContact imel te podatke.

Sarah Kingsbury: Prav, toda kar pravi, je, da je integracija res počasna in tudi mislim, da se nisem zavedal, da je v Applu nujno največje število stikov. Ne vem, da nujno obstaja, vendar je očitno na točki, kjer je...

Donna Cleveland: Enostavno ne zmorem dobro.

Sarah Kingsbury: Kjer je telefon kot "Ahh."

David Averbach: Ja, ne vem, vendar sem slišal dobre stvari o FullContactu.

Sarah Kingsbury: Samo vem, da... Verjetno nimam toliko prijateljev.

David Averbach: Ja, resnično ne uporabljam aplikacije za stike zelo pogosto, če sploh kdaj.

Donna Cleveland: Ker je že vgrajena v vašo aplikacijo za telefon, jo jaz tako uporabljam.

David Averbach: Ja, točno.

Donna Cleveland: In to je tudi moteča stvar. Če izbrišete aplikacijo za stike, bo ta še vedno v aplikaciji za telefon.

David Averbach: Mislim, da je to malo od tega, s čimer se ukvarja, ker nikoli ne grem v svojo aplikacijo za stike. Odšel bom v svojo telefonsko aplikacijo in nato poiskal telefonsko številko ali pa bom šel v svojo e-poštno aplikacijo in nato potegnil e-pošto, vendar mislim, da bi lahko, če bi bil tako Namesto tega vedenja vedno začnite tako, da odprete aplikacijo za stike in nato ustvarite e-pošto, telefonski klic ali besedilno sporočilo iz tega app.

Donna Cleveland: Iz aplikacije FullContact?

David Averbach: Ja, in ni idealno, vendar se zdi, da je to precej dobra rešitev.

Sarah Kingsbury: Jasno je, da to že počne in upa, da bo lahko ...

David Averbach: Naredite nekaj boljšega.

Sarah Kingsbury:... naj bo privzeto.

David Averbach: Ja.

Sarah Kingsbury: Menim, da bi Apple moral to res omogočiti.

David Averbach: Se strinjam.

Sarah Kingsbury: To je glavni razlog, zakaj veliko ljudi uporablja Android. Vsekakor je... Apple ima svoje razloge, vendar je to vsekakor velika pomanjkljivost.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: S tem kaže, da je možno tudi, da je Apple omogočil, da delite stvari, ko shranjujete dokument ali kaj podobnega. Zdaj so na voljo različne možnosti aplikacij za skupno rabo. To ni nekaj, kar je Apple uporabljal tako veliko. Zdi se, da bi bilo za Apple precej enostavno, na primer, ko pritisnete in držite telefonsko številko ali kaj podobnega, da se prikaže več možnosti za shranjevanje v različne aplikacije, ki bi podpirale. Zdi se, da bi Apple to lahko naredil v prihodnosti, ker to počnejo na drugih področjih. Mislim, da se počasi izboljšujejo pri delu s tretjimi aplikacijami.

Sarah Kingsbury: Prav, mislim, da obstaja nekakšna integracija. Osebno nisem seznanjen s FullContacts. Kot sem rekel, nimam prijateljev ali kaj podobnega. Nevem. Očitno je zanj zelo, zelo počasi.

David Averbach: Ja, to je težava.

Sarah Kingsbury: Mislim minuto in pol? Mogoče pretirava, ampak...

Donna Cleveland: Vem.

Sarah Kingsbury: Celo več kot nekaj sekund je ...

Donna Cleveland: [preslušavanje 00:19:36].

Sarah Kingsbury:... Nezaslišano.

David Averbach: Ja, ne vem.

Sarah Kingsbury: In noro.

Donna Cleveland: Če je kdo od naših poslušalcev našel rešitve za tovrstne stvari ali če misli, da bi naš insajder moral preprosto preiti na Android, nam lahko pošljete tudi e-pošto na [email protected].

Sarah Kingsbury: Ali če želite deliti svoje frustracije s tovrstno situacijo, več ko se ljudje pritožujejo, Apple na koncu posluša.

Donna Cleveland: Ja, res je.

David Averbach: Ja, pošljite nam e-pošto: [email protected].

Donna Cleveland: V redu, naslednjič se želimo premakniti v govorice o dogodku Apple.

David Averbach: Ker imamo, sem pravzaprav hotel govoriti o... Imamo popravek našega prejšnjega podcasta.

Donna Cleveland: Oh, v redu.

David Averbach: V prejšnjem podcastu sem omenil, da mi v CarPlay Hey Siri ne deluje. Zdaj imam poprodajno enoto. To je pionirska enota. Všeč mi je moj poprodajni zaslon CarPlay. Vsekakor ga priporočam, če imate starejši avto in ste veliko na cesti, a očitno je moja Hey Siri nedelujoča povezana z enotnostjo poprodajnega trga. Ta oseba je poslala e-pošto in rekla Hej, Siri dela zanje, tako da ne vem... Mislim, da niso omenili, kateri avto imajo, a očitno Hey Siri deluje za CarPlay na izbranih enotah, tako da je to dober popravek za vas in zame.

Sarah Kingsbury: Ampak to je zagotovo nekaj, če nameravate... Če se poskušate odločiti, katero enoto boste dobili, je to zagotovo nekaj za raziskovanje.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Ja, vesela sem, da slišim ta popravek, ker menim, da bi tako najbolj želela uporabljati CarPlay.

David Averbach: Ja, in druga stvar pri CarPlayu, ki mi je, če sem iskren, malo jasna, večina CarPlay enot, ki sem jih videl, ali vse, kar sem videl, moraš priklopiti telefon. Zdaj sem slišal, da pri novejših enotah tega ni treba storiti. Povezana je prek Bluetooth, kar je res velika razlika, saj ne mislite, da je to težava, ampak vsakič, ko vstopite v avto, moraš dati telefon v priklopno postajo, ga priključiti in počakati moraš, da se poveže in vse te stvari, tako da je to druga stvar tudi. Ko izberete enoto CarPlay, da preverite, ali dovoljujejo možnost Bluetooth ali ne. Zdaj pa bodite previdni s tem, ker moja pioneer enota omogoča Bluetooth, tako da lahko povežem Bluetooth s svojim telefonom, vendar ne morem zagnati CarPlaya, če ni priključen. Če pravijo, da omogoča Bluetooth, se prepričajte, da lahko poganja CarPlay prek Bluetooth.

Sarah Kingsbury: Dobro je vedeti.

Donna Cleveland: Zelo dobro je vedeti.

David Averbach: V redu, grem kar sem.

Donna Cleveland: Čeprav smo prvotno domnevali, da bo Apple novi iPhone objavil takoj po prazniku dela, kot so to storili lani, je prišel The Wall Street Journal izšel s poročilom, ki je pred kratkim povedalo, da se bo dogodek zgodil 12. septembra, zato moramo na Apple počakati nekoliko dlje kot običajno obvestilo. Od Appla še vedno nismo prejeli nobenih povabil na dogodke, tako da bi se to lahko zgodilo, tudi ko snemamo zdaj, tako da-

David Averbach: Zdi se, da je relativno potrjeno. Videl sem številne vire, ki potrjujejo ta dan 12. septembra.

Sarah Kingsbury: Prav, ja, mislim, da je prejšnji teden francosko spletno mesto poročalo o govoricah, kot je Max Forever ali kaj podobnega, v bistvu navaja vire operaterjev, za katere je bilo rečeno, da so pripravljeno na objavo 12. in od tod so prišle prve govorice in tako je zdaj vse močneje in močnejše, ampak nič ni postavljeno v kamen, dokler tega ne dobimo povabilo.

Donna Cleveland: Da, res je in Apple ima običajno svoj dogodek opoldne po osrednjem času in tako smo tukaj v Iowi, tako da vedno nastavljamo osrednji čas. Če obiščete iphonelife.com, bomo imeli posodobitve o tem, kako pretakati dogodek, kako slediti našemu življenjskemu poročilu, ker bomo... Ker je vse objavljeno iz Apple, bomo na naših spletnih mestih objavljali članke z analizo v živo napovedanega, zato imejte to v mislih.

Sarah Kingsbury: In tvitali bomo, če želite samo zajedljive komentarje.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: In takoj po dogodku bomo imeli podcast, v katerem bomo preučili vse, kar se je zgodilo na dogodku, in vam dali nekaj uredniškega pokritja o tem. Ena od stvari, ki jih poskušamo narediti tukaj v iPhone Life, ni le povedati, kaj se je zgodilo, ampak vam tudi predstaviti naše vroče poglede na to, kako bi se morali počutiti o tem, katere naprave bi smeli ali ne bi smeli dobiti, vse te stvari, zato se vsekakor prepričajte, da se oglasite v predhodnem poročanju za vse govorice roundups. Zdaj vam bomo posredovali najnovejši pregled govoric, vendar spremljajte še najnovejše novice do dogodka in takoj zatem spremljajte vse naše poročanje.

Donna Cleveland: Ja, predvsem pa se bomo zabavali v debati Davida in Sarah o tem, ali kupiti nove naprave ali ne.

Sarah Kingsbury: Počutim se, kot da zmagam vsakič, ne glede na to, kakšno pozicijo zavzamem.

Donna Cleveland: Ja in-

David Averbach: Smešno je, da to čutiš.

Donna Cleveland: Imeli smo enega poslušalca-

Sarah Kingsbury: Tudi drugi ljudje čutijo tako, David.

David Averbach: O v redu.

Donna Cleveland: En poslušalec je na neki točki pretehtal in rekel: "Moti me, da kdorkoli v iPhone Life ne bi kupil nove naprave," ker je razprava o tem, ali jo kupiti ali ne. Samo pojasnite s tem, mislimo na vas. Vsekakor smo pri iPhone Life vsi zelo navdušeni nad novimi napravami in jih prav tako potrebujemo, da pravilno opravljajo svoje delo, vendar zavzemamo stališče, če je samo za povprečnega človeka, tudi če imate radi Apple, to vredno denar? Ker velikokrat naprave Apple niso poceni.

David Averbach: Da.

Sarah Kingsbury: Nikoli niso poceni.

Donna Cleveland: Nikoli niso poceni.

David Averbach: To je dobro pojasnilo, saj vsako leto prejemamo e-poštna sporočila od ljudi, ne samo da smo jezni, da nismo. pridobivanje naprav, kar seveda smo, vendar prejemamo e-pošto od ljudi, ki menijo, zakaj bi rekli kaj negativnega o Applu. Pravzaprav, in predvidevam, da večina naših poslušalcev to že ve, smo neodvisni založnik. Nismo povezani z Appleom. Seveda imamo radi Applove naprave, vendar to ne pomeni, da je vsaka naprava primerna za vsako osebo in to ne pomeni, da Apple dobi-

Donna Cleveland: Vključno z nami.

David Averbach: Vključno z nami, in to ne pomeni, da je Apple ves čas vse v redu. Trudimo se, da vam posredujemo naše poštene povratne informacije o vsem, kar je povezano z Appleom, o vseh napravah Apple in vseh dodatkih, zato vsekakor ne iščite, da smo zgolj oboževalci in oboževalke. Vsekakor smo navdušeni nad temi stvarmi, vendar vam poskušamo sporočiti tudi slabosti vseh stvari.

Donna Cleveland: Točno tako, ja, če govorimo o visokih cenah, naj bi se iPhone 8 začel pri 1000 $.

Sarah Kingsbury: Oh.

Donna Cleveland: To je nekoliko strmo, vendar mislim, da operaterji zagotovo subvencionirajo telefone iPhone. Običajno tega ne boste plačali vnaprej, razen če se odločite kupiti neposredno pri Applu, zato ...

David Averbach: To je eno tistih zapletenih trženjskih področij za Apple. Zdaj je to zvišanje cene, toda v zadnjih nekaj letih se je zgodilo, da model, s katerim ljudje prodajajo... Prevozniki, ki prodajajo iPhone, so se premaknili. Včasih je bilo, da so operaterji subvencionirali telefone, potem pa bi vam zaračunali več za vaš mesečni storitev, tako da bi plačali 299 USD ali 199 USD za telefon, potem pa plačate 60, 70 USD na mesec za neomejen pogovor in besedilo. Zdaj, kar so naredili, je... No, v resnici so ti telefoni vedno stali 650 ali 750 dolarjev, tako da ste iz žepa plačevali manj, vendar ste razliko nadomestili v svojem mesečnem načrtu.

Donna Cleveland: Včasih ste dejansko, potem ko ste upoštevali mesečni načrt, sčasoma plačevali več, kot če bi plačali vnaprej.

David Averbach: Res si bil. To ni bilo... Premik je pozitiven. Zdaj so to ločili, tako da vam zaračunajo manj za vaš mesečni načrt in vam nato zaračunajo telefon za polno ceno, potem pa naredijo to, o čemer smo pravkar govorili, kjer bodo to razdelili na mesečna plačila za ti. Pogosto se na koncu zgodi A, plačate manj iz žepa vnaprej, ker bodo subvencionirali celotno cene telefona v obdobju dveh let in B, vam zaračunajo manj za vašo storitev pogovora in SMS. Vse se konča ne le s pranjem, ampak pogosto prihranite nekaj denarja, vendar je slaba stran za Apple, ne ko pridejo ven in rečejo: "Ta telefon stane 199 $," pravijo: "Ta telefon stane 700 $, 800 $," zdaj pa je morda 1000 $ in je porast. 1000 $ ima res visoko ceno nalepke ...

Sarah Kingsbury: Mislim...

David Averbach:... vendar so bili vedno dragi.

Sarah Kingsbury: Je to 1000 $ za osnovni model, ker-

David Averbach: Ne vem.

Donna Cleveland: Prepričana sem, da je kot različica s 16 gigabajti.

David Averbach: Ja.

Sarah Kingsbury: Ker vedno govorijo... no-

Donna Cleveland: Ki ne razumejo ...

Sarah Kingsbury: 32 je zdaj osnovni model, a vseeno 32 ni veliko.

David Averbach: Vsekakor je drago, vendar je bilo vedno drago, po mojem mnenju. Mislim, da je ta telefon... Imam 7+. Mislim, da je približno 850 $ pri osnovnem modelu.

Donna Cleveland: Ja, veliko je, torej...

Sarah Kingsbury: Ne spomnim se. To sem blokiral.

Donna Cleveland: Pojdimo k nekaterim drugim govoricam, ki so nekoliko bolj vznemirljive. Imamo identifikacijo obraza. Mislim, da smo se pogovarjali o tej zadnji epizodi, ker se je ta govorica šele začela širiti moč, tako da bo najverjetneje iPhone lahko zaznal vaš obraz, tudi ko bo ležal miza. Zanimiva govorica je povedala, da touch ID ne bo izginil, bo pa zdaj na zadnji strani telefona.

David Averbach: Ja, zdi se, da je to zadnja govorica. Zelo sem navdušen nad tem.

Sarah Kingsbury: To je čudno, ker vaš palec naravno ne gre tako.

Donna Cleveland: Toda dobra stvar pri tem je, da je-

David Averbach: Vendar vam ni treba uporabljati palca.

Donna Cleveland: Touch ID je odličen in...

Sarah Kingsbury: Ja, imaš.

Donna Cleveland: Touch ID je zdaj res učinkovit in zato, če ima Face ID kakršne koli težave, bi bilo lepo, da bi še vedno imeli Touch ID kot rezervno metodo.

David Averbach: Ja, točno.

Donna Cleveland: Pravkar sem rekla, da se sliši kot kontracepcija, ampak ja.

Sarah Kingsbury: iPhone lahko naredi veliko stvari.

Donna Cleveland: Lepa stvar pri identifikacije dotika na zadnji strani telefona je tudi to, da bo omogočil popolnoma odprt zaslon, kar se mi zdi res razburljivo.

David Averbach: Ja, točno.

Donna Cleveland: Zaslon od roba do roba, pričakujemo, da bo OLED.

David Averbach: Kateri OLED je res lep. Vsakič gremo na CES in pogledam najnovejše televizije, ki imajo 4k in imajo OLED. Zame je OLED večja razlika kot 4k.

Donna Cleveland: Res?

David Averbach: Ja, in tako samo, da malo predstavim, kaj je OLED, in to bo zelo netehničen opis, oprostite, fantje.

Donna Cleveland: Več znanosti?

David Averbach: Za vas bom super znanstven. V bistvu razumem, da imajo običajni LED zasloni zaslon s črno svetlobo, nato pa ima spredaj piksel, ki lahko filtrira ta zaslon v različne barve, medtem ko OLED, dejanski zaslon... Vsaka slikovna pika zasveti ali ne zasveti sama. Razlika je pri LED, tudi če imate... Če imate črno, ki se prikazuje na vašem zaslonu, na LED, malo svetlobe uhaja skozi in ni povsem črna. Medtem ko lahko na OLED dobite popolno črno. Na koncu dobite veliko bolj ostre kontrast. Zaslon se mi zdi bolj oster na OLED.

Donna Cleveland: Ja, mislim, zagotovo... Nisem razumel tudi tehnične strani tega, toda zagotovo sem šel naokoli na CES in videl nekaj OLED zaslonov na televizorjih in različnih podobnih stvari, je bila velika razlika.

Sarah Kingsbury: Donna in David sta zapustila CES pred mano, jaz pa sem svoje zadnje popoldne tam preživela le tavala po televizorjih in niti ne gledam televizije skorajda. Bil sem samo kot: "Vau."

David Averbach: Ja, in zame je to najbolj vznemirljiv preboj na televiziji in na zaslonih OLED, tako da sem res sem navdušen, da bo prišel na iPhone, ker ja, ni vam treba razumeti moje znanstvene razlage jasno. Ne razumem svoje znanstvene razlage, a bistvo je v tem, da vam omogoča, da imate pravo črno in vam omogoča večji kontrast in večji razpon barv.

Donna Cleveland: Ja, kar imajo telefoni Samsung že nekaj časa, tako da je malo... Verjetno so ljudje z Androidom, ki se zaradi tega počutijo zadregani, vendar je to nekaj novega za uporabnike iPhonov in tudi jaz sem navdušen nad tem. To skupaj z zaslonom od roba do roba in brez gumba za identifikacijo na dotik na sprednji strani ga bo zagotovo izboljšalo za takojšen ogled.

David Averbach: Tudi jaz sem zelo navdušen, samo za varnostno kopijo, za, kako se imenuje, odklepanje z obrazom? ID obraza.

Donna Cleveland: Face ID je tisto, kar smo ga imenovali, toda Pearl ID je bil tako, kot se je imenoval v vdelani programski opremi HomePod, tako da ne vem.

David Averbach: V redu, navdušen sem nad tem, ker to ne pomeni, da imate lahko celoten prikaz od roba do roba, ampak tudi z Touch ID, čeprav je zdaj res natančen in zelo hiter, se ga morate še vedno dotakniti s palcem ali prstom in počakati na razcep drugič. Medtem ko bi Face ID menil, da bi lahko vaš telefon takoj odklenili, ne da bi vam bilo treba kar koli storiti, tako da se mi zdi to res obetavno, ob predpostavki, da deluje.

Sarah Kingsbury: Ampak ne maram, ko se moj telefon odklene, ko tega ne želim. Ali moram [neslišno 00:31:59] svoje-

Donna Cleveland: Verjetno obstaja način, kako izklopiti to funkcijo, mislim, da je ne želite uporabljati ali pa bi bila 7S ali 7S+ prava za vas, ker bi se morali pogovoriti tudi o tem. Apple pričakuje, da bo imel tri telefone, iPhone 8 je premium različica ter 7S in 7S+, ki bosta imela nekaj zanimivih novih funkcij. Videl sem, da bo imel nazaj steklo, kot iPhone 8.

Sarah Kingsbury: Upam, da ne.

Donna Cleveland: Nad katerimi ljudje niso navdušeni.

David Averbach: Nisem navdušen nad tem.

Donna Cleveland: To bo imelo brezžično polnjenje.

David Averbach: Zelo sem navdušen nad tem.

Sarah Kingsbury: Ena stvar v zvezi s stekleno hrbtno stranjo je ta, da predvidevam, da bo ob straneh še vedno nekaj aluminija, ki ji daje moč. Prav tako ne vemo, kako se bodo dejansko imenovali. Samo si vsi izmišljamo.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: In sprašujem se, ali bo steklo ali safir. Zanima me, ali bodo uporabili res trd material, ki se ne bo zlomil.

Sarah Kingsbury: Se vam ne zdi, da bi slišali govorice o zadevah v dobavni verigi?

David Averbach: Mislim, da je tako.

Donna Cleveland: Ja.

Sarah Kingsbury: Ja.

Donna Cleveland: Ena stvar, ki me zanima, je, ali bo imel vrhunski iPhone 8 posebne zmogljivosti kompleta AR. Ste fantje kaj slišali o tem?

Sarah Kingsbury: Ne, mislim, da je smiselno. 7+ ima boljšo kamero. Ima-

Donna Cleveland: Ja.

Sarah Kingsbury: Zdi se, da... Še posebej, če podražijo samo en model, veste, da bo to premium iPhone 8 in zato bodo morali... Poleg tega, da gre za posebno izdajo ob 10. obletnici, ji bodo morali dati nekaj posebnosti, zaradi katerih si jo bodo ljudje želeli.

Donna Cleveland: Ja, mislim, vsekakor bolje... Zaslon od roba do roba, OLED, it-

Sarah Kingsbury: Tako bom jezna, če ...

Donna Cleveland: To bi bilo...

Sarah Kingsbury:... funkcije, ki jih resnično želim, bodo drage ...

David Averbach: Bodo.

Sarah Kingsbury:... moram čakati mesece telefon.

David Averbach: Seveda bodo.

Sarah Kingsbury: Seveda bodo. Še vedno bom jezen.

Donna Cleveland: Brezžično polnjenje je veliko. To je tisto, na kar mnogi že dolgo čakajo.

David Averbach: Imam.

Donna Cleveland: Pričakuje se, da se bo to zgodilo, toda Apple... Prebral sem, da bo Apple iz njega naredil ekskluzivni sistem, tako da če imate... Moj mož ima na primer avto, ki ima brezžično polnjenje, ima brezžično polnilno ploščico na sredini, vendar tega ne boste mogli uporabljati. Kupiti morate Applove posebne ...

David Averbach: Primernost.

Donna Cleveland:... draga brezžična polnilna plošča, in to je precej frustrirajuće.

David Averbach: To je frustrirajoče in kot smo že govorili-

Sarah Kingsbury: Ni presenetljivo.

David Averbach: Obstaja... Veliko funkcij, o katerih smo govorili, se dohitevajo z Androidom, kar je zanimiv trend, ki... Samsung ima zaslon od roba do roba. Že leta imajo brezžično polnjenje. Mislim, da ima veliko telefonov funkcijo za identifikacijo obraza. Zdaj, kaj je Apple-ova moč -

Donna Cleveland: Najnovejši Samsung ima obraz-

David Averbach: Ja, Appleova moč je bila vedno v tem, da so bile funkcije pravilne, namesto da bi bil prvi, zato bodo morda boljši od Samsunga. Moramo počakati in videti, a do zdaj še nisem slišal veliko stvari, ki bi Appleova letvico pomaknila veliko naprej od tistega, kar je že Android, kar je malo razočaranje.

Donna Cleveland: Ja, in zato me zanima razširjena resničnost, ker Apple... Tim Cook je povedal veliko stvari o tem, da je resnično navdušen nad razširjeno resničnostjo, saj se zdi, da Apple deluje kot da bodo na tem področju delali razburljive, inovativne stvari, zato me zanima, kako se bo to obneslo ven.

David Averbach: Moj občutek je... V WWC so naredili veliko stvari v zvezi z razširjeno resničnostjo in zato predvidevam, da gredo k temu, a tudi če nekaj izdajo, tega še ni. Mislim, da razširjena resničnost ni pripravljena za mainstream. Mislim, da naslednje leto v službi ne bomo vsi nosili očal ali očal za razširjeno resničnost ali kaj podobnega. Čeprav bodo pri tem verjetno napredovali, mislim, da to ne bo pomemben del njihove objave.

Sarah Kingsbury: Mislite, da ne bodo napovedali slušalk VR ali kaj podobnega?

David Averbach: Ne, mislim, da bi lahko. Mislim, da ljudem ne bo toliko mar. Iskreno povedano, Oculus se trenutno bori. Ljudje se trudijo najti načine, kako to vključiti v vsakdanje življenje, zato mislim, da bodo. Mislim, da bo dobil nekaj navdušenja, in mislim, da to ni tisto, kar bo vsakodnevnim uporabnikom skrbelo.

Donna Cleveland: Verjetno se sprašujete, kdaj lahko dobite iPhone 8. Običajno je teden dni po objavi, da lahko začnete s prednaročanjem, in teden dni po tem, da lahko dejansko začnete dobivati ​​telefon, vendar je to precej dosledne govorice, da ima Apple nekaj težav z oskrbo z iPhone 8 in da bodo imeli sprva zelo omejeno ponudbo, vsaj.

Sarah Kingsbury: Ko pravite iPhone 8, mislite na vrhunski model, o katerem se govori?

Donna Cleveland: Da, premium model, očitno imajo nekaj težav v dobavni verigi in da je le omejeno število bo na voljo sprva, tako da če si ga res želite, ga boste verjetno želeli prednaročiti tisti dan, možno.

David Averbach: Slišal sem, da imajo težave s prikazom od roba do roba, zato je to pričakovano. Pogosto, ko Apple izda nekakšno večjo ponovitev na napravi, imajo nekoliko več zamud pri pridobivanju dovolj enot, ker to bolj vpliva na dobavno verigo.

Sarah Kingsbury: Prav tako se mi zdi, da kadar koli izdajajo, na primer, ko so šli na plus, se to ni takoj prijelo. Imeli so neke vrste... samo zato, ker se mi zdi, da so bili previdni glede tega, koliko so jih proizvedli.

David Averbach: Ja, morda.

Donna Cleveland: Ja, tudi to je mogoče. V naši naslednji epizodi, ko se oglasimo z Applom, vam bomo pomagali pri odločitvi... To bo verjetno vplivalo na to, ali želite kupiti ta telefon ali ne, koliko časa ste pripravljeni čakati, koliko so ste pripravljeni plačati vse to, zato se oglasite po objavi 12. septembra, ob predpostavki, da bo Apple tako končal delati. Z vami želimo govoriti tudi o uri Apple Watch in Apple TV, saj se pričakuje, da Apple ne bo izdal le teh treh novih iPhone, pa tudi posodobljen Appl TV, 4k Apple TV in mobilno omogočeno Apple uro, tako da so to še druge precej razburljive govorice. Prepričan sem, da bomo slišali tudi več o HomePodu, saj smo imeli na WWDC-ju nekoliko zelo glasbeno osredotočen uvod v HomePod, zato upamo, da bomo slišali še kaj o tem. Vem, da je Sarah nad uro Apple, ki podpira mobilno povezavo, še posebej navdušena, zato sem vam želel dati priložnost, da se o tem pogovorite.

Sarah Kingsbury: V glavnem sem navdušena, ker se mi zdi, da bo serija dvakrat cenejša in potem lahko dobim to uro, ker sem še vedno uporabljam originalno Apple uro in če sem iskren, v zadnjem času testiram kup fitnes sledilcev in to je še veliko več nadrejeni.

David Averbach: Ja, super je.

Sarah Kingsbury: Ampak hočem plavati in želim GPS čip in če sem pošten, delam pri iPhone Life, če izdajo serijo tri s celičnim čipom, verjetno jo bom dobil, samo da bom imel najnovejšega in se pogovoril o tem in dobiti... Napišite nasvete o tem. Ena stvar, ki je zanimiva, je, da pravijo, govorice pravijo, da ura Apple, ki podpira mobilno omrežje, ne bo mogla klicati. Lahko ga boste uporabljali za podatke, vendar ne boste mogli opravljati samostojnih telefonskih klicev, vsaj sprva ne.

David Averbach: To je neumno.

Sarah Kingsbury: Ja.

Donna Cleveland: Za podatke poskušam razmišljati o tem, katere aplikacije tretjih oseb... Edini način, da bi na svoji uri Apple bolj uporabljal aplikacije tretjih oseb, je, če bi bila veliko hitrejša, ker je trenutno frustrirajoče. Razvajen sem bil. Zdi se mi, da me to vrne v zgodnje dni iPhonea, ko ste morali čakati na čas nalaganja in upam, da se bo tudi to izboljšalo.

Sarah Kingsbury: Na voljo bo hitrejši procesor. Hitreje bo. Življenjska doba baterije bo boljša. Bolje je, da je življenjska doba baterije veliko boljša. Če govorite o čipu LDE, naj bi bil 4G, zato boste potrebovali nekaj življenjske dobe baterije. Vse te izjemne funkcije ure OS4, nad katerimi sem res navdušen, ne bodo super, razen če imate dobro življenjsko dobo baterije.

David Averbach: Jaz sem-

Donna Cleveland: To pa je precej razburljivo, ker če dajejo zmožnost, da naredijo vse te stvari z vaša ura, predvidevam, da bodo imeli vse stvari na svojem mestu, da bo to dobra izkušnja, upam.

David Averbach: Ja, zadnji podcast sem zapisal, ko sem rekel, da mi ni mar za podatke na moji uri Apple. Edini čas, ko nimam telefona s seboj, ko sem zunaj, je takrat, ko telovadim ali pa ne želim imeti telefona s seboj, ko sem zunaj.

Sarah Kingsbury: Ni mi všeč, da ne bi mogla poklicati, ker če sem iskrena, ko si ženska, ki teče sama, moraš znati... Skoraj vsak, kaj če se poškodujete? Nekoga moraš imeti možnost poklicati. To je velik del razloga, zakaj vzamem s seboj svoj telefon.

David Averbach: Ja, ne, to je zelo dobra točka. Telefonski klic se zdi ena izmed redkih stvari, ki bi bila res fajn, če ste v sili in nimate telefona in imate prižgano uro Apple.

Sarah Kingsbury: Morala sem poklicati... Sam sem se poškodoval pri teku in sem moral nekoga poklicati, da me pride iskat.

David Averbach: Mislim, če ne gre za nujne primere, nekaj takega, verjetno bi lahko poslali SMS, tako da imate to možnost, vendar se zdi neumno, da ste plačali... Ker verjetno plačujete za podatkovni načrt, da bo... Plačati za podatkovni paket, če ne morete klicati, se zdi čudno.

Sarah Kingsbury: No, še posebej zato, ker drugi-

Donna Cleveland: Ja, torej sprva pravijo, da ne ali zakaj ne bi bilo mogoče ...

Sarah Kingsbury: Res ne vem.

Donna Cleveland: Ker od zdaj že lahko kličete z uro Apple.

Sarah Kingsbury: Res ne vem, kakšna je logika. Mislim, da obstaja nekaj razloga, ampak samo... Samo rekel sem: "To je smešno."

David Averbach: Ja, ne vem, zakaj sem danes le malo pesimist, a tudi nisem posebej navdušen nad 4k Apple TV.

Sarah Kingsbury: Sploh me ne zanima.

David Averbach: Mislim...

Donna Cleveland: Zakaj torej?

David Averbach: Prvič, nimam 4k TV-ja, tako da sem malo sebičen, delno pa nimam... Pravzaprav imam rad 4k, ko... Ko smo šli na CES, sem spet videl zaslone. Bil sem zelo navdušen nad njimi.

Donna Cleveland: Precej neverjetni so.

David Averbach: Toda v resnici še ni dosegel mainstreama. Ni veliko vsebine, ki bi jo lahko gledal v 4k, zato ne potrebujem 4k TV in še ne potrebujem 4k Apple TV. Zdaj sem navdušen nad tem v smislu spremljanja industrije.

Donna Cleveland: Kot nekakšna širša slika.

David Averbach: Ja, ker je to eden od kosov, ki se morajo postaviti na svoje mesto, da bo vsebina narejeno v 4k in zdaj sem navdušen nad tem trendom, vendar dokler ne bo narejena vsebina 4k, verjetno ne bom nakup.

Sarah Kingsbury: Prav, ampak pogosto se počutim kot Apple, razmišljajo tako daleč naprej, zato dodajajo in izpopolnjujejo te funkcije, tako da so pripravljeni, ko bo trg pripravljen.

David Averbach: Ja, ni dvoma, da je to prava poteza za Apple. Zame osebno trenutno to ni razburljiva poteza.

Donna Cleveland: Ti si kot: "Preprosto mi je vseeno."

Sarah Kingsbury: Ampak tudi, veste, kaj je vznemirljivo pri Apple TV?

David Averbach: Kaj?

Sarah Kingsbury: Amazon video aplikacija.

David Averbach: Ali končno prihaja?

Donna Cleveland: Ja. Mislim-

Sarah Kingsbury: Prišlo naj bi. Prišel naj bi to poletje, sem mislil, da so rekli na WWDC.

Donna Cleveland: Ja, zelo obsežne govorice... Ja, torej bo to vznemirljivo za Apple TV.

Sarah Kingsbury: Tehnično je še vedno poletje, ker je pred enakonočjem, vendar si to res prizadevajo.

David Averbach: Pomikajo meje poletja.

Donna Cleveland: Druga stvar, ki me zanima, je, da je Apple pred kratkim prišel in rekel, da vlagajo milijardo dolarjev v ustvarjanje ekskluzivnih vsebin, TV vsebin.

David Averbach: Ja, to me res zanima.

Donna Cleveland: Mislim, da se je to zgodilo pred kratkim po naši zadnji epizodi, tako da o tem nismo govorili, a to ne bo nekaj, kar se bo uresničilo verjetno še vsaj eno leto, dokler ne bomo začeli videti nekaj te vsebine, bi si mislil.

David Averbach: O ja, ne vem.

Donna Cleveland: Mene pa samo zanima, kako bo to povezano z izdajo Apple TV, če so se bo o tem veliko govorilo, na primer o vrsti vsebine, ki si jo boste lahko ogledali s tem novim Apple TV. Nevem.

David Averbach: Zdi se mi, da je eden od zanimivih trendov, ki se dogajajo v industriji, že dolgo časa, o katerem smo se pogovarjali ali bo Apple lahko sodeloval z distributerji vsebine, da bi lahko imel kabelsko rešitev za Apple TV in eno od stvari, ki zanimivo, da se je zgodilo, da dejansko postaja vse manj pomembno, ker je vse manj stvari, za katere potrebuješ kabel za

Donna Cleveland: Ja, zdaj prihaja v nesrečno situacijo, ko obstaja veliko različnih ponudnikov, ki je imela ekskluzivno vsebino in morate izbrati ali se naročiti na vse in zdi se, da tako gre zdaj.

David Averbach: Ja, ne, to je... To-

Donna Cleveland: To je pomembnejše od kabla, na primer, ali želite dobiti Hulu in Netflix, Amazon in vse ostalo?

David Averbach: Težko jih je dobiti vse. Je drago in še vedno se ne ukvarjaš s športom.

Donna Cleveland: Ja.

Sarah Kingsbury: Smešno je. Moja hči mi je rekla, da ima račun Hulu, jaz pa sem rekel: "Kul, daj mi svoje geslo." In rekla je: "No, pravzaprav je to 30-letna moja prijateljica s faksa bratov račun Hulu." Pomislim: "In koliko ljudi ima to geslo?" Ona reče: "Veliko." Jaz sem kot: "Koliko ljudi ima moje geslo za Netflix," in ona: "Uh. "

David Averbach: Ne, nekako je čudno [crosstalk 00:44:09].

Sarah Kingsbury: Tako sem vesela, da ponujam Netflix vsem študentom, ki jih moja hči pozna, ampak ja, mora biti naročnin na paket ali kaj podobnega.

David Averbach: Zdaj plačujem za svoj račun HBO, vendar sem nekaj časa uporabljal račun očeta fanta bivšega sostanovalca mojega prijatelja.

Sarah Kingsbury: To je neverjetno.

David Averbach: Nikoli jih nisem srečal. Bilo je [preslušavanje 00:44:33].

Sarah Kingsbury: Verjetno niso imeli pojma, ja.

Donna Cleveland: Kaj pa si rekel? Oprosti, počutim se, kot da sem te popolnoma prekinil.

David Averbach: Rekel sem, da me je zanimalo, da Apple proizvaja vsebino, saj prihaja do mesta, kjer potrošnikom ni v resnici pomembno, kje se vsebina ustvarja. Ni nujno, da je to oddaja HBO ali oddaja Fox. Če je dobra oddaja, jo bodo ljudje gledali. Zdaj je zelo razdrobljena, kar se zdi nevzdržno. Zdi se, kot da bomo na neki točki morali imeti rešitev, da vso to vsebino povlečemo iz vseh različnih virov, kar upajmo, Apple TV... Upam, da bo Apple uspel, vendar me zanima, ali lahko Apple pridobi vsebino, ker niso podjetje za vsebino. Nikoli niso bili. Veš kaj mislim?

Donna Cleveland: Ja, to sem našla... Navdušen sem nad to možnostjo. V resnici ne vem, ali je to nujno povezano z Apple TV v tem trenutku, ker če šele zdaj začnejo vlagati na tem področju, to nekaj časa ne bo vplivalo na lastnike Apple TV.

David Averbach: Ampak to bo zanimivo.

Donna Cleveland: Ja. Zame je to veliko...

David Averbach: Imajo veliko denarja.

Donna Cleveland: Vendar je to bolj razburljivo kot 4K, ker se strinjam s tabo, da bi imeli koristi od tega, moraš imeti 4K TV in najti 4K vsebino, ki še ni tako veliko 4K. Ja, še marsikaj se je treba navdušiti. Z vsemi temi novimi linijami izdelkov bomo v naslednjem podcastu čakali na veliko analizo.

David Averbach: Ja, to bo... Verjetno bomo za vse vas pripravili celourno oddajo in naredili popolno analizo vseh teh stvari.

Donna Cleveland: Ja, v redu, torej prehajamo na naš segment pritožb in učenja, mislim, da to sploh ni nova pritožba, ampak sem nadaljevala potovanje v Kolorado in s seboj sem prinesel svoj prenosnik in iPhone in zdelo se mi je zelo nadležno, da nisem mogel uporabiti istih slušalk za priključitev moj-

David Averbach: Ja.

Sarah Kingsbury: Da, tudi jaz sem doživela to izkušnjo ta vikend.

Donna Cleveland: Priklopiti na svoj prenosnik in iPhone in je bilo... To je res edino mesto, kjer naletim na težavo, ker imam slušalke, ki delujejo z mojim iPhoneom, s konektorjem za osvetlitev in imam slušalke... Oboje imam na voljo v pisarni in doma, vendar se mi na potovanjih oboje ni domislilo.

Sarah Kingsbury: Ja, ampak ko potujete, kajne.

Donna Cleveland: To je tako kot: "Zakaj?" Nisem vzel ključa s seboj, tako da je samo-

David Averbach: Oh, ključek.

Sarah Kingsbury: To se je zgodilo tudi meni, ker sem imela-

Donna Cleveland: Dongle.

Sarah Kingsbury: Imam žične slušalke in ključ in imam slušalke z vtičnico za osvetlitev in imam tiste Bluetooth, toda ko si ali greste na potovanje, ali boste spakirali vse te stvari in če se boste napačno odločili, potem boste kot: "Moram napolniti telefon, vendar potrebujem glasba."

Donna Cleveland: Mislim, da se nisem v celoti preusmerila na brezžično povezavo. Všeč mi je, da imam slušalke, ki jih priklopim in nekaj od tega je zato, ker... S podcastingom mislim, na primer, če snemaš intervju, ti... V bistvu tako kot vsi... Toliko različnih naprav še vedno uporablja običajne priključke za slušalke, jaz pa jih uporabljam iz različnih razlogov, zato je nadležno.

David Averbach: Še vedno... Sem zagovornik Appla, ker se je znebil priključka za slušalke.

Sarah Kingsbury: O njihovem pogumu.

David Averbach: Vzeli so pogum. Ne, ampak mislim, da je bila to prava poteza, ker menim, da ti... Se popolnoma strinjam. Boril sem se s točno to stvarjo.

Donna Cleveland: To je nadležno.

David Averbach: Včasih imam s seboj dve slušalki, eno za računalnik, eno za prenosnik ali eno za telefon in to se mi zdi tako neumno. Mislim, da je to vmesni problem. Mislim, da bomo vse prešli na brezžično povezavo. Ko se to zgodi, bo veliko lažje, vendar je težava. Pišem članek o slušalkah za naš prihajajoči vodnik za kupce in imam težave s točno to stvarjo. Težko je ljudem reči, naj kupijo slušalke za 300 USD, ki se bodo priključile samo na vaš telefon in jih ne boste mogli uporabljati v računalniku.

Sarah Kingsbury: Mislim, da imam par ušesnih slušalk Q-Adapt, ki imajo kabel, tako da jih lahko uporabljam Bluetooth. Uporabljam jih lahko s kablom s standardnim avdio priključkom, nato pa imam tudi ključ za osvetlitev, ki je priložen 7+, tako da dobim... Včasih pa nočem nositi česa na ušesu. Želim samo majhne, ​​majhne slušalke in koliko parov različnih stvari moram imeti?

Donna Cleveland: Preprosto ne maram imeti opravka z ključem. Jaz samo-

Sarah Kingsbury: Če sem iskren-

Donna Cleveland: Jaz ne... Tega ne morem imenovati dobra rešitev.

Sarah Kingsbury: Trenutno ne vem, kje je. Vedno ga moram iskati.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: No, ali vam lahko povem, zaradi česa se bodo ljudje na neki točki na poti verjetno prestrašili? Zdi se mi, da bo kabel za osvetlitev v nekem trenutku zamenjal kabel USBC, ker je to veliko bolj smiselno.

Donna Cleveland: Ja, ker je to precej univerzalno. To bi lahko uporabili za vse.

David Averbach: Ja, potem bi ga lahko uporabljali na našem računalniku, saj imajo vsi novi računalniki USBC in v naših telefonih in imamo en polnilnik za oba. To je veliko bolj smiselno in Apple verjetno sedi tam in ve, da je to prava poteza, vendar ne želi znova zamenjati kablov.

Sarah Kingsbury: To je drugačna vrsta poguma.

David Averbach: Ja, to je pravi pogum in ne vem, ali jim to zmore.

Donna Cleveland: Ali se pritožujete in se učite čez teden?

Sarah Kingsbury: Spoznala sem, da lahko zaklenem svojo uro Apple med vadbo, kar je super, če plavaš, kar imam uro OG Apple, tako da ja, tega ne počnem, ampak sem kupil bom eno, s katero bom lahko plaval, in nad tem sem navdušen, ker ne vem, ali ste se kdaj tuširali z uro Apple in ugotovili, da ste telefon spustili v nizko način napajanja ali zamenjal številčnico vaše Apple ure, vendar sem, tako da je to vznemirljivo, vendar seveda ne morete delati stvari, kot so segmenti, kar je moja nova najljubša stvar, ko sem tek. Med vadbo dvakrat tapnete zaslon in ta odcepi del, ki ste ga pravkar izvajali, in začne nov segment. Nato si ga lahko ogledate pozneje in preverite različne statistike.

Donna Cleveland: To je super.

David Averbach: Ja, to je kul. Moj je, da sem o tem spregovoril v oddaji. Prejšnji dan sem si zlomil zaslon na iPhonu. Bila sem žalostna zaradi tega.

Sarah Kingsbury: David ...

Donna Cleveland: Ste imeli zaščito za zaslon?

Sarah Kingsbury:... ne bi smel gledati v sonce.

David Averbach: Nisem imel... No, v redu, dolgo je prihajalo. Med opazovanjem mrka mi je telefon dobesedno padel iz žepa. Zdelo se je, da je šlo tisti dan v vesolju nekaj narobe. Imelo je že majhno razpoko, tako da ni bilo tako hudo. Toda tukaj pride moja pritožba/učenje: zamenjal sem ga. Nekdo je bil dobesedno zraven mesta, kjer sem opazoval mrk, je bil nekdo, ki je zamenjal zaslone iPhone, tako da sem ga popravil v eni uri, kar je bilo super.

Donna Cleveland: Sladko.

Sarah Kingsbury: Lepo.

David Averbach: Toda novi zaslon ni tako dober in tega nisem vedel.

Sarah Kingsbury: Vidite, zato sem tako kot zadnjič, ko sem si razbila zaslon, dala zamenjati to osebo prej in preprosto ni deloval tako dobro in sem ga pokvaril takoj, ko sem dobil nov telefon in tako sem je bil... Običajno ga pokvarim in potem živim z njim in ga nato poceni zamenjam, tik preden ga dam za svoj novi telefon, vendar je bil ta tako razbit. Bil je neuporaben in vsakič, ko bi se ga dotaknil, bi se bolj lomil, tako da očitno ne bom živel s tem eno leto. Zato sem ga poslal v Apple. Bilo je dražje. Več dni sem bil zunaj brez telefona, vendar deluje tako, kot bi moral.

David Averbach: Ja, zato sem samo domneval, da je zaslon zaslon je zaslon.

Sarah Kingsbury: Ne.

David Averbach: Zmotil sem se, zato sta s tem dve težavi. Prvič, barve niso tako jasne. Jasno, da gre za nižjo kakovost ločljivosti, kar mi niti na misel ni padlo na pamet. Številka dve, in spomnim se, da ste rekli, da imate to težavo, se nisem spomnil, dokler nisem začel imeti težave, na žalost, vendar je 3D dotik absurdno občutljiv. Nenehno misli, da se 3D dotikam, ko nisem.

Donna Cleveland: Res?

Sarah Kingsbury: [crosstalk 00:51:40] občutljivost zaslona na dotik je izklopljena.

David Averbach: Občutljivost na dotik ne deluje.

Donna Cleveland: O človek. Druga stvar... To se je zgodilo tudi mojemu možu, pred kratkim si je razbil zaslon, je, da ni tako viden na svetlobi. Ve, da če telefon malo obrne stran od sončne svetlobe ...

David Averbach: Ja, preprosto ni [navzkrižno poslušanje 00:51:53].

Sarah Kingsbury: In tretja stvar-

Donna Cleveland:... res je težko kaj videti.

Sarah Kingsbury: To je bila še ena skrb, ker sem opazil, da se mi ti zasloni ne prilegajo... Tudi ti zasloni tretjih oseb se prilegajo.

David Averbach: Ja, ne ustreza, ja.

Sarah Kingsbury: 7+ je vodoodporen in telefon sem padel v vodo. Mimogrede, to ni bilo stranišče, ampak voda, in-

David Averbach: Seveda.

Sarah Kingsbury: Ne, to-

Donna Cleveland: Vem. Zakaj [neslišno 00:52:14] je treba to kvalificirati?

Sarah Kingsbury: Ne vem, ampak vseeno je... Ni bilo. Želel sem ga pravilno zamenjati, da bo še naprej vodoodporen, ker je to res pomembna lastnost.

David Averbach: Ja, res je. Ne verjamem v vodoodpornost telefona.

Donna Cleveland: To je dober mali namig. Pošljite v Apple.

David Averbach: Ja, toda Sarah pravi, da je to zanič, ker moraš dneve preživeti brez telefona. Dobre rešitve ni.

Donna Cleveland: Vem.

Sarah Kingsbury: Zelo slabo sem tempirala. Bilo je ...

Donna Cleveland: To je kot četrta prekinitev iPhonea.

Sarah Kingsbury: Mislim, da je bilo to povezano s časom WWDC in želela sem se prepričati, da imam telefon med WWDC in takoj po njem. To je pomenilo, da sem jo poslal kasneje v tednu in tako se je končalo čez vikend in tako se je le raztegnilo. Ko sem uro Appl poslal na popravilo, sem jo zelo hitro dobil nazaj. Poslati ga morate v ponedeljek.

Donna Cleveland: O ja, tudi to je dober nasvet.

David Averbach: Tukaj je moj zadnji povzetek iz te izkušnje. Precej trdno sem bil v edinem taboru za zaščito zaslona. Po pravici povedano, takrat še nisem imel zaščitnega zaslona na telefonu, ker je bil že počen in sem mislil, da je vseeno na poti. Del moje logike v tem je bil, da me stane 40, 50 dolarjev za nakup ohišja in od 100 do 150 za zamenjavo telefona. Bom tvegal, a zdaj, ko vem, kakšna težava je z zamenjavo zaslona in da ne deluje čisto prav, se vsekakor nagibam k A in pazim, da imam vedno zaščito za zaslon. Zdaj imam Qmadix zaščito za zaslon, ampak B, mislim, da bom začel nositi etui.

Sarah Kingsbury: Ja, odkar sem odkrila PopSockets, sem se naučila ljubiti svojo torbico, ker nekako usklajujem vse svoje PopSockets s svojimi etuiji in je res smešno, a mi je vseeno. Preprosto si ga bom lastil.

David Averbach: Ali hočete držati zaslon PopSockets, da ga ljudje vidijo?

Sarah Kingsbury: Poskušala sem se izogniti, da bi ljudje videli moje-

Donna Cleveland: Ja, jaz [crosstalk 00:53:58] ljudje se norčujejo iz mene.

Sarah Kingsbury: Ja, ta-

Donna Cleveland: Tukaj imam bleščeče majhne skodelice za kavo.

Sarah Kingsbury: Imam politično nalepko, zato se trudim, da ne pokažem zadnje strani zaslona, ​​vendar je rože in ta se ujema in imam drugega, ki je bleščeča srca z majhnim utripom na PopSocket. Ja, nekako je noro, a mi je vseeno. sem lastnik.

David Averbach: Imejte ga, objemite ga.

Donna Cleveland: Se pritožuješ in se učiš, Sarah?

Sarah Kingsbury: To je bilo zaklepanje vaše Apple ure.

Donna Cleveland: Oh, tako je, prav, ja.

Sarah Kingsbury: Mimogrede, kar odkleneš, ni tako očitno. Odklenete ga z obračanjem digitalne krone.

Donna Cleveland: Oh. Ja, pravzaprav imam [neslišno 00:54:35] orodje, ki igra v skladu s tem, kar ste govorili. Ko sem bil pred kratkim na potovanju, sem šel v to malo čajnico in lastnik trgovine se mi je nekaj časa pogovarjal o Applu, ker me je vprašal, kaj je moja služba, in sem mu povedala in podobno. Res mi je želel pokazati svojo torbico za iPhone, ki je bila torbica RhinoShield Bumper. Smešno je, ker sem že malo pozabil na odbijač. Ne mislim, da bi jih uporabljal toliko, vendar je prijeten, ker ima majhno ustnico, ki izhaja od spredaj in od nazaj, tako da če ga spustite na obraz ali na hrbet, je veliko manj verjetno, da boste kaj zlomili, razen če je tam kamenček, ki štrli ven. Torbice za odbijače je nekaj o čemer je treba razmišljati, saj je bilo lepo, saj prikazuje celotno zadnjo stran vaš telefon, tako da ne ogrozite Applovega čudovitega dizajna, ko se veliko ljudi počuti močno približno Verjetno še vedno želite imeti nameščeno zaščito za zaslon, še posebej, če delate Qmadix, to je... Tudi dizajna svojega telefona na ta način v resnici ne prikrivate. Ohišje odbijača RhinoShield je bila oprema, za katero sem mislil, da bi jo morali preveriti.

David Averbach: Izvolite. To je kul. To je kul.

Sarah Kingsbury: Trenutno poskušam prisiliti vse v pisarni, da z mano tečejo na 5k in če se še niste prijavili, ste zamudili zgodnje ptice, vendar še vedno lahko-

Donna Cleveland: O ne.

David Averbach: Oh.

Sarah Kingsbury: Vseeno bi se morali prijaviti, ker gre za boj proti MS, tako da-

David Averbach: V redu.

Sarah Kingsbury: Pa še krofi. Pred kratkim sem popolnoma odkašljal program 5k in zdaj sem-

David Averbach: Ja, dve leti v nastajanju.

Sarah Kingsbury: Hej, ssh.

David Averbach: Nisem ga dokončal. Nisem dokončal.

Sarah Kingsbury: Marca sem spet začela od začetka, torej pet mesecev za dokončanje devettedenskega programa, kar koli. Zdaj bom zelo hiter in vi se boste prijavili in potem vam bom brcnil rit.

David Averbach: Imaš [crosstalk 00:56:11], ker nisem dokončal kavča na 5k.

Sarah Kingsbury: To je ...

Donna Cleveland: Navdušena sem [crosstalk 00:56:16].

Sarah Kingsbury:... 5k pacer in vam v bistvu omogoča, da delate počasnejše in hitrejše intervale in vam pomaga... To je kot osemtedenski program, ki mi bo verjetno vzel približno šest mesecev, da ga dokončam in vam pomaga dodati nekaj hitrosti svojemu... Cena je 2,99 $, vendar sem našel... Ne maram vedno plačevati za aplikacije, toda pri določenih aplikacijah za vadbo sem ugotovil, da so tiste, za katere plačaš, preseneti, preseneti, dejansko boljše in so vsekakor vredne.

David Averbach: Kul, torej moja oprema tedna, nisem je prinesel, oprosti. Pisal sem svojo recenzijo slušalk in verjetno bi morali narediti podcast o vseh tistih, ki sem jih preizkusil, ker jih imam doma ogromno. Preizkušal sem jih vse, vendar vam želim povedati o enem res edinstvenem, ki sem ga preizkusil, to je... Imenuje se Enkrat tukaj. Ste slišali za to?

Donna Cleveland: Ne.

David Averbach: Res je kul. V bistvu so resnično brezžične slušalke, tako da so res majhne. Prilegajo ti se v ušesa. Čeprav imajo slušalke na zunanji strani majhne mikrofone, ti omogočajo... Tržijo ga kot prilagoditev... Gumb za glasnost za ves svet, tako da vam omogoča uglasitev zvokov, tako da lahko, če želite, konferenco, jo lahko postavite v poseben način, tako da ojača zvočnik in lahko ojačate zvočnik za tabo. Ne vem, zakaj bi to moral storiti, razen če nekoga zalezujete, ampak ...

Donna Cleveland: Prosim, ne zalezujte ljudi.

David Averbach:... počne vse te druge kul stvari, kjer, če ste v restavraciji, ima način restavracije, zmanjša hrup iz okolice, tako da samo okrepi osebo, s katero se pogovarjate. Res je zanimivo, zato stanejo okoli 300 $, tako da niso poceni. To je nekako nova tehnologija, tako da je v zgodnjih dneh, vendar je precej kul.

Donna Cleveland: Zanimivo [preslušavanje 00:58:01].

David Averbach: Druge stvari, za katere se mi je zdelo kul, so bila letala. Lahko zmanjšate hrup letala. Imajo metro, množico, velike mestne načine. Če ste nekdo, ki ne želi nujno predvajati glasne glasbe, da bi prikril zvoke, vendar vas moti zvoki, recimo, da želite brati v podzemni železnici, vendar ne želite glasbe, to so res kul rešitev za ti.

Donna Cleveland: Super.

Sarah Kingsbury: Lepo.

Donna Cleveland: V redu, fantje. To je bila daljša epizoda, samo zato, ker smo imeli toliko vznemirljivih govoric, o katerih smo govorili, toda s tem zaključujemo 65. epizodo podcasta iPhone Life. Tukaj prihajamo do visokih številk. Najlepša hvala, ker ste se nam pridružili. Priključite se čez dva tedna in povedali vam bomo vse o napovedi Apple, ob predpostavki, da se Apple drži urnika, ki smo ga slišali.

David Averbach: Tako navdušen. Tudi ena hitra objava, ker smo v tej epizodi nekajkrat omenili ogled stvari. Imamo video različico podcasta, če obiščete iphonelife.com/podcast, kjer si lahko ogledate čudovite torbice Sarah in Donna ter PopSockets.

Donna Cleveland: Ja, tako je.

Sarah Kingsbury: Mislim, da bi moralo biti na tej točki kot iPhone Life in PopSocket Life.

Donna Cleveland: Ja, precej. V redu, se vidimo naslednjič.

David Averbach: Hvala vsem.

Sarah Kingsbury: Hvala vsem.