Vse, kar je bilo objavljeno na Applovem jesenskem dogodku iPhone

V 119. epizodi podcasta iPhone Life se Davidu in Donni pridruži ustanovitelj iPhone Life Hal Goldstein, da razbijeta vse, kar je Apple napovedal ob jesenskem lansiranju izdelka. Od iPhona 11 Pro Max do iPada sedme generacije, se oglasite, če želite izvedeti podrobnosti o Applovi novi liniji.

Kliknite tukaj, če želite poslušati in se naročiti. Če vam je všeč, kar slišite, pustite oceno. In ne pozabite se oglasiti vsak drugi teden, da boste slišali, da bodo naši uredniki z vami delili najnovejše novice o Applu, najboljše aplikacije, trike za iPhone in najbolj kul dodatke.

To epizodo vam je prinesel Matias in GOBUDi. Ko je Apple ukinil svojo žično tipkovnico, Matias vstopil, da bi zagotovil boljšega. Vgrajeno zvezdišče z več vrati je odlično za povezavo vaše žične miške in drugih naprav. Macu prijazne funkcijske tipke olajšajo prehod. Odpravite težave s polnjenjem baterije na vaši brezžični tipkovnici –kupite žično tipkovnico Matias. Naš drugi sponzor je GOBUDi, podjetje, ki ustvarja izdelke za enega naših najljubših Applovih izdelkov – AirPods. Zaščitite svoje slušalke AirPods in vaš iPhone brez prstnih odtisov z

Komplet dodatkov EARBUDi iz GOBUDi, ki vsebuje ušesne zanke, vrvico, krpo za čiščenje in etui za slušalke AirPods.

Posebna ponudba!

Vpišite se v razred iPhone Life Ultimate iOS 13 in si brezplačno pridobite enoletno naročnino na iPhone Life Insider! Obiščite iPhoneLife.com/iOS13Class.

Vprašanje tedna:

Nad katero novo napravo Apple ste najbolj navdušeni? zakaj? E-naslov [email protected] da nas obvestite.

Članki iz te epizode:

  • Nova Apple Watch Series 5 je na voljo z možnostmi vedno vklopljenega zaslona, ​​titana in keramike
  • Nov iPad 7. generacije z 10,2-palčnim zaslonom je na voljo za prednaročilo zdaj
  • Apple razkrije podrobnosti o Apple TV+ & Arcade: stroški, datumi lansiranja, več

Uporabne povezave:

  • Vpišite se v iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class
  • Pridružite se Facebook skupini iPhone Life
  • Postanite iPhone Life Insider
  • Prijavite se na brezplačno glasilo Tip of the Day
  • Pošljite podcast po e-pošti
  • Naročite se na iPhone Life revija

Prepis epizode 119:

Donna Cleveland: Pozdravljeni in dobrodošli v podcastu iPhone Life. Sem Donna Cleveland, glavna urednica pri iPhone Life.

David Averbach: Jaz sem David Averbach, izvršni direktor in založnik.

Donna Cleveland: Danes imamo našega gosta, Hala Goldsteina. Je ustanovitelj iPhone Life. Dobrodošli, Hal.

Hal Goldstein: Lepo je biti tukaj.

Donna Cleveland: Danes imamo za vas posebno epizodo. Apple je danes pravkar organiziral svoj jesenski osrednji dogodek za iPhone in napovedal vrsto novih izdelkov, vključno z iPhone, iPad, nove Apple ure in nam dali datume za storitve, vključno z Apple TV+ in Apple Arkada.

Donna Cleveland: Za vas bomo razčlenili vse, kar je Apple danes napovedal, in tudi vam pomaga pri odločitvi, ali bi bile te naprave prave za vas, če obstaja nekaj, kar bi morali to kupiti padec. Preden pa to storimo, vam želimo poslati sporočilo našega sponzorja.

David Averbach: Eden mojih najljubših Applovih izdelkov, čeprav o tem danes ne bomo veliko govorili, so AirPods. Oba imata AirPods, kajne?

Hal Goldstein: Obožujem svoje AirPods.

Donna Cleveland: Mm-hmm (potrdno).

David Averbach: Obožujem svoje slušalke AirPods, obožujem vadbo z njimi, a včasih mi padejo iz ušes, zato je danes sponzor GOBUDDY in imajo res izjemen izdelek, imenovan Ear Buddy. In kar počne, je, da se priklopi na AirPod in dejansko imajo model za žične slušalke EarPod. To je majhna silikonska stvar, ki se ovije okoli vašega ušesa in preprečuje, da bi slušalke EarPod in AirPods padle iz ušes.

David Averbach: Odličen je za vadbo, odličen je, če uporabljate slušalke AirPods ali EarPod na poti, cenovno ugoden, zato si ga ne pozabite ogledati. Poiščete ga lahko v Amazonu, če iščete Ear Buddy, ali pa se bomo nanj povezali v zapiskih oddaje, če obiščete iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Danes smo izvedeli tudi, kdaj bo iOS 13 na voljo. Za tiste, ki ne veste, je iOS 13 operacijski sistem za vaš iPhone in vsako leto Apple posodablja operacijski sistem in s seboj prinaša nove funkcije in splošne izboljšave vašega iPhone-a deluje. V tem duhu vsako leto za vas posodobimo tudi vse naše vodnike in ustvarimo vsebino posebej, da se boste naučili, kako kar najbolje izkoristiti svoj telefon z vsemi temi novimi funkcijami.

Donna Cleveland: Ko posodobite, bo na voljo 19. septembra, kajne? Verjamem.

David Averbach: Da, 19. septembra.

Donna Cleveland: To je naslednji četrtek. 19. septembra bo Apple uvedel programsko opremo na vaš iPhone in če nimate pomoči, vas bodo nekatere od teh novih funkcij morda zmedle. Želeli smo si vzeti trenutek in vam povedati o iPhone Life Insider, naši vrhunski izobraževalni storitvi za uporabnike iPhone, in je odličen čas, da se prijavite zdaj, ker bomo 19. izdali vodnik za iOS 13, ki vas bo naučil, kako uporabljati vse nove Lastnosti.

David Averbach: In res smo navdušeni, ker bomo prvič v zgodovini imeli tudi razred iOS 13. Če želite bolj praktičen pristop, potem je razred kot nalašč zate, z Donom pa ga bova vodila, zato če vam je podcast všeč, se pridite družiti z nami. Kar naredi razred super, je najprej to, da je veliko bolj poglobljen in izčrpen program. Vsaka ima šest sej na uro. Prav tako je v živo, tako da je možnost za vprašanja in odgovore. Pošiljamo vam PDF, ki ga je mogoče prenesti za vsak razred, in trenutno imamo res posebno ponudbo.

David Averbach: Če se naročite na tečaj, se lahko brezplačno naročite na Insider -

Donna Cleveland: Za eno leto, ja.

David Averbach: Za eno leto, hvala. Tako dobiš oboje za eno ceno in za to greš na... Daj mi povezavo.

Donna Cleveland: To je iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Da. In tako smo zelo navdušeni nad tem. Če ste že v Insiderju, ne skrbite, lahko se naročite na tečaj in dobite enako ponudbo, naslednja obnova Insiderja bo za vas brezplačna.

Donna Cleveland: In to sta oboje, ta popust dobite ob blagajni, tako da preprosto pojdite na iPhonelife.com/ios13class, pojdite skozi postopek nakupa in izberite, ali boste brezplačno prejeli eno leto Insiderja ali pa boste to unovčili na svoj račun, če ste že v Insider. Torej je res enostavno [crosstalk 00:04:11] -

Hal Goldstein: In ponovitve so na voljo, predvidevam, če [crosstalk 00:04:13] -

David Averbach: Ja, dobro vprašanje, ker je to eno izmed pogostih vprašanj. Predavanja so v živo, ponovitve pa so vam na voljo kadarkoli. Če greste skozi razred in si jih želite ponovno ogledati, lahko. Če ne morete priti na predavanje, lahko pridete, lahko pa nam tudi e-pošto in nam kadar koli postavite vprašanja. Če se spotaknete, nam lahko kadar koli pošljete e-pošto in prvi tečaj bomo imeli 19., na dan izida iOS 13. Tako vas bomo na ta dan popeljali skozi postopek nadgradnje, kar bo zelo zabavno.

Donna Cleveland: Da. In če vas samo zanima, da postanete Insider, vam še nisem dal povezave za to, to je iPhonelife.com/podcastdiscount, in dobili boste 5 $ popusta na letno naročnino na Insider. Insider, samo da vam hitro razložim razlike med razredom in Insiderjem, Insider dobite vodnika, vendar ne z inštruktorjem v živo. Nimate tečajev, ki bi vam pomagali pri vodenju skozi proces, so bolj samostojni. Toda z Insiderjem dobite veliko drugih funkcij, ki jih je res super. Seveda menimo, da je razred in Insider najboljša ponudba, zato iPhonelife.com/ios13class pridobi tako razred kot Insider.

Donna Cleveland: Ampak samo, da vam povem nekaj več o Insiderju, dobite digitalno naročnino na iPhone Life Magazine, vsak dan prejmete enominutne videonamige v svoj nabiralnik in vsak dan vam bomo pošiljali nasvete za iOS 13. Zdaj, ko je iOS 13 izšel, lahko vprašate urednika, kjer lahko tukaj pošljete svoja tehnična vprašanja našim urednikom in mi vam bomo pomagali najti rešitve in dobite premium različico tega podcasta, kar pomeni brez oglasov in imamo poseben premium razdelek samo za ti. Pojdite na iPhonelife.com/ios13class za razred in Insider ali iPhonelife.com/podcastdiscount, če želite le 5 $ popusta na letno naročnino na Insider.

David Averbach: V redu, navdušen sem. Pogovorimo se o vseh novih izdelkih in storitvah.

Donna Cleveland: Da, dajmo. Zdelo se mi je, da bi bilo zabavno, če bi danes predstavili naše splošne zaključke z dogodka. Res je zanimivo videti večje teme o tem, kaj se dogaja z Appleom na teh slavnostnih besedah dogodki in veliko ljudi, veliko vas, ki poslušate ta podcast, prepričan sem, da nisem poslušal celotnega osrednja beseda.

Donna Cleveland: Hal je v tej industriji najdlje, poslušajmo vaše mnenje.

Hal Goldstein: No, začel bom malo negativno, potem pa bom postal malo pozitiven. Vse skupaj se je začelo s storitvami, igrami, filmi in pomislil sem, da je to... To podjetje sem ustanovil, da bi se naučil o strojni opremi in vseh čudaških čednih stvareh, ki jih lahko narediš. In prikazujejo kot predogled tipa Gospodar prstanov nekega filma, ki ga bo Apple distribuiral prek svoje filmske storitve, predvidevam, kako temu pravijo... Kaj?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, ja.

David Averbach: In to je televizijska oddaja.

Hal Goldstein: Ja. In potem so seveda imeli glasbo in potem so se začeli ukvarjati z modo ur. Niso govorili o tem, ampak o kreditni kartici, tako da je Apple finančno podjetje, zato Apple počne vse te stvari. In moram povedati, da sem tudi odkrito, da sem delničar Apple. Zato sem vesel, da to počnejo kot delničar Apple. Kot oboževalec Appla nisem bil tako navdušen, še posebej, ker so vso stvar začeli s tem. Imeli so... Nekako so me zanimale igre, ki jih imajo, o katerih bomo govorili čez minuto, vendar imajo 5 $ na mesec Apple Arcade program, kjer boste lahko imeli vse vrste čednih novih iger, ki jih lahko preizkusite ven. A tudi to, česar nisem bil zelo vesel.

Hal Goldstein: Ena od stvari, ki so jih nenehno poudarjali, je bila, kako prijazni so do okolja in koliko je bilo to del njihovega procesa pri gradnji teh strojev, in vesel sem, da so kar naprej govorili to Mislil sem, da je to res pomembno. In potem dejanske objave, navdušile so me kamere na iPhonu, ki jih bomo govorimo o iPad-u začetnega nivoja, ki je po mojem mnenju odličen, da pritegne ljudi v Apple odmev sistem. To so neke vrste moje prednosti in slabosti širše slike.

David Averbach: Ja, absolutno. In ena od stvari, o katerih smo se pogovarjali, da se pripravljamo na ta podcast, je, kako spomladi niste gledali objave storitev, kajne?

Hal Goldstein: Ne.

David Averbach: Tako sva se z Donno nekako prilagajala novemu Appleu že od pomladi, ko je Apple objavil obvestilo, da je razpravljal samo o njihovih storitvah. Najbolj čudna objava [preslušavanje 00:08:51] -

Donna Cleveland: Bilo je.

David Averbach: Že kdaj viden, sploh ni imel strojne opreme.

Donna Cleveland: Vsekakor nas je vse pustila, da si rečemo: "Počakaj, kaj je Apple [crosstalk 00:09:00]?"

David Averbach: Ja. Toda če ste nekdo, ki ne spremlja nujno Apple-a v novicah skozi vse leto in spremljate te nove izdaje iPhona, čakate na malo nesramno prebujanje, ker Apple ni več isti Apple kot prej, niso več podjetje za strojno opremo. Naredijo vse in malo čudno je sedeti po teh objavah, še posebej za tisti od nas, vsi trije, ki jih gledamo že leta in so bili včasih približno dve uri iPhone. Zdaj je približno 10 minut o iPhonu.

Hal Goldstein: Ja, in samo se sprašuješ, Steve Jobs -

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Skozi vse to. Ena stvar, ki se mi je zdela zanimiva na samem koncu, je Tim Cook rekel: "Kar je Apple, gre za opolnomočenje ljudi in bogatenje življenja ljudi." Torej je to nekakšen njihov pogled na veliko sliko, ki nekako ne pove nič in vse.

David Averbach: Kaj točno je bistvo.

Hal Goldstein: Ja, prav.

Donna Cleveland: Ja. Menim, da je bil tudi Jony Ive, ki je zapustil podjetje, še en korak stran od Applovih predstavitev, saj je to imel Kakovost Apple, ki je velikokrat lahko pretenciozen, v katerem se lahko norčujete iz njih določen način. Kot da Jony Ive poskrbi, da je aluminijast novi dizajn videti kot najbolj inovativna stvar na svetu ali karkoli drugega, je bilo nekako nesramno, vendar se mi zdi, da je dalo določeno kakovost objavam, ki... Samo vsaka objava je nekoliko manj taka od tega, kar sem navajen videti pri Applu.

David Averbach: Ja, tudi jaz sem razmišljal o tem. Najprej, nerad to povem, a nekako pogrešam pretencioznost Jonyja Iva v objavah in njegovo navdušenje nad dejstvom, da se pretvarja, da so stvari na novo izumili, ampak tudi bolj do če pomislite, ne samo, da je Apple sčasoma prišel do svojih objav o strojni opremi, imamo nov iPhone, imamo nov iPad, imamo novo Apple uro, vsi so videti točno tako enako. Niso spremenili oblike za nobeno napravo, razen za Apple, vendar je bila to zgolj funkcionalna sprememba. Mislim, da je malo drugače, vendar jim za oblikovanje strojne opreme ni več mar.

David Averbach: Precej jasno je, da jim je mar, želijo izdelovati elegantne naprave, a mislim, da jim je vseeno o nenehnem izpopolnjevanju svojih naprav na področju strojne opreme, tako kot nekako izpopolnjujejo svoje storitve.

Hal Goldstein: Ja.

Donna Cleveland: Ja. Jony Ive je morda sodeloval pri oblikovanju novih iPhonov, da je to mogoče, vendar se strinjam s tabo, da se je zdelo kot izboljšanje iste stvari.

David Averbach: Ja. Včasih je veljalo, da je Apple, ko je Apple izdal nov iPhone, vsako leto izgledal precej drugače in ena od vznemirljivih stvari je bila videti razkritje, kako je izgledal. In seveda je Steve Jobs vedno imel dramatična razkritja, klasični MacBook Air, ki so ga potegnili iz manilske ovojnice, toda -

Hal Goldstein: V obrambo ene stvari celotnega iPhone-a in tega, kje je zdaj in cikla, je to iPhone 11, ki preskoči eno različico ali karkoli drugega, ampak -

David Averbach: Ja, kasneje imamo načrtovano kritiko tega.

Hal Goldstein: Ko izdelek zori, je drugačen, ni tako... To so že nekako izpopolnili do določene točke, zato nisem prepričan, koliko lahko naredijo z novo strojno opremo, razen če za to obstaja pravi razlog.

David Averbach: Ja, in mislim, da je to pošteno. Že zdavnaj smo sprejeli, da bodo MacBook Proji videti precej podobni, zato mislim, da je nekaj od tega zorenje iPhona kot izdelka, vendar ni bilo nove strojne opreme, kar se mene tiče, vsaj vse, kar je bilo res opazen.

Donna Cleveland: Ena stvar, ki me je presenetila, je tudi, da se počutim, kot da je Apple z iPhone X, 10. obletnico iPhona, resnično prizadeval za veliko novih funkcij -

David Averbach: To je res, ja.

Donna Cleveland: In tisto leto smo videli Face ID in popolnoma novo obliko ter od roba do roba zaslon, zaslon OLED in vse, in da preprosto niso imeli toliko novega za dodati od takrat. Ker je bil lanski, v bistvu isti telefon. Nisem videl razloga za nadgradnjo z X na XS.

David Averbach: Ja. Iskreno, to je bilo prvo leto, ko nisem nadgradil.

Donna Cleveland: In letos bom, samo zato, ker mi je všeč matirana zadnja stran novega telefona in želim si novo kamero, a to so res edine nove stvari in to ni tako veliko.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: No, povedal vam bom še eno novo stvar od [crosstalk 00:13:20] -

David Averbach: V redu. Ja, ja, ja, ja, gremo daleč naprej.

Hal Goldstein: Ja. Ali se zdi, da lahko iPhone zdaj spustite in ne bo počil zaslona.

Donna Cleveland: Tako sem navdušena nad tem.

David Averbach: Mimogrede, sem tako skeptičen do tega, Hal.

Hal Goldstein: No, tako so rekli o XS Maxu.

David Averbach: Ja, ja, ja.

Hal Goldstein: Ogledal sem si nekaj teh filmov in uspelo mi je razbiti svojega [crosstalk 00:13:36] -

David Averbach: Ja, nisem pripravljen zaupati iPhonu, da ga ne bo sam pokvaril.

Hal Goldstein: Ampak zveni, kot da so to trdili veliko, tako da bomo videli.

David Averbach: V redu. V redu.

Donna Cleveland: To vam daje predstavo o našem splošnem zaključku dogodka. Naredili smo... V mnogih naših objavah govoric nismo pričakovali, da bosta na voljo ura Apple in zlasti iPad takoj na tem dogodku smo mislili, da bo to morda kasnejši jesenski dogodek, zato je Apple izdal veliko v tem dogodek. To je nekaj, kar bo za nekatere ljudi razburljivo.

David Averbach: V redu, poglobimo se v podrobnosti tukaj.

Donna Cleveland: Pogovorimo se o... V redu, najprej se pogovorimo o storitvah. Apple izdaja Apple TV+ in Apple Arcade, o čemer sem malo govoril. Najprej se pogovorimo o Apple TV+.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Videli smo nekaj predogledov oddaj. Strinjal sem se s Halom, da ko sem to gledal, nisem bil posebej navdušen, ker je tako kot... Toda nekaj od tega je, kot da običajno gledam nove oddaje, ker od prijateljev slišim: "Oh, ta oddaja pravzaprav je res dobro,« in zato je po mojem mnenju še prezgodaj, da bi resnično sodil o Apple TV+, in od tega ne moreš vedno povedati toliko predogledi.

David Averbach: Če govorimo o pretencioznih napovedih, bom rekel, da sem moral zaviti z očmi, ko je Tim Cook rekel... Ne spomnim se imena oddaje. Je z -

Donna Cleveland: Glej. Jason Momoa.

David Averbach: Ja. Rekel je: "Najbolj inovativna in kreativna oddaja v zgodovini." Tako je rekel. In sem si rekel: "V redu, [preslušavanje 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Hotela sem reči, da je izgledalo kot res formulična postapokaliptična predstava.

Hal Goldstein: Da. da.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Ja.

David Averbach: V redu. Torej, 5 $ na mesec -

Donna Cleveland: Da.

Hal Goldstein: Mimogrede, nimajo zaostanka. Mislim, da ne pridejo... Nimajo knjižnice, kajne?

David Averbach: Ne.

Hal Goldstein: Torej gre samo za izvirne oddaje. Ne vem, tudi pet dolarjev na mesec je to super?

David Averbach: No, kar so naredili, so me dobili. Ker sem ves čas sedel tukaj kot: "Ni možnosti, da bom plačal 5 dolarjev na mesec za približno štiri oddaje,« in je tako, kot da kdo ve, ali so kaj dobre, in tudi če so, ima Netflix na tisoče in tisoče kaže.

Donna Cleveland: In filmi, ja.

David Averbach: Če pa letos kupite napravo Apple, vam bodo dali eno leto brezplačno, in tako so vas v resnici dobili. Spraševal sem se o tem, kaj, če kupim pašček za uro Apple ali kot -

Donna Cleveland: To ni naprava.

David Averbach: V redu.

Hal Goldstein: [crosstalk 00:15:47], niso bili res jasni.

Donna Cleveland: Na sliki so imeli takrat kot predstavitev in tam so bili zagotovo iPad, Apple ura in iPhone. Ne vem, za kaj se še nanaša, so pa rekli nova naprava Apple.

David Averbach: Mislim, da je to smiselno, saj Apple gradi svojo ponudbo. Ker so rekli, da bo izšel 1. novembra, vendar bodo vsak mesec prihajali z novimi oddajami. Torej, ko to gradijo, mislim, da je brezplačno podarjanje neke vrste dodana vrednost njihovim zvestim strankam, je smiselno, in če slišim oddaje so dobre, gledal jih bom, če so zastonj, potem pa če bodo res dobre, bom naslednje leto plačal za ogled sezone dvojec. Na koncu so me dobili tako, da so mi ga dali zastonj, vendar sem zaradi tega, kar govorimo, tako nerad, kot da sem tak purist, ker je Apple podjetje za strojno opremo.

Donna Cleveland: Vem, in tudi všeč mi je Apple Music. Katere druge Apple storitve? Nekako sem bil navdušen nad načinom, kako so se do zdaj ukvarjali s storitvami, nisem ugotovil, da bi bili nujno boljši od svojih konkurentov. Ostal sem pri Spotifyju, potem ko sem poskusil Apple Music.

David Averbach: No, tudi Apple, ena od stvari, ki jih -

Donna Cleveland: Malo skeptična.

David Averbach: Ja, popolnoma. Ena od stvari, ki jih počnejo, je, da kopirajo druge storitve in nato rečejo: "Moral bi nas uporabiti, ker smo to integrirali v naš ekosistem." Na primer Apple Music. Uporabljam Spotify, toda tisto, kar pogrešam pri Spotifyju, je Apple Music, enostavno ga lahko uporabljate na Apple uri, z njim lahko uporabite Siri, zato obstajajo samo inherentne prednosti integracije, ki jih ima Apple, medtem ko za Apple News ali Apple TV+ ni prave integracije ugodnosti. Nič me ne zanima.

Donna Cleveland: Ja, še vedno je zelo enostavno gledati Netflix na televizorju.

David Averbach: Ja, točno.

Hal Goldstein: In mimogrede, niso rekli, ali ste morda že prebrali, da bomo Apple TV lahko gledali na... kot da imam Fire TV na Amazonu.

David Averbach: Vem, da ga prinašajo na pametne televizorje, prinašajo ga pri Samsungu, prinašajo ga LG-ju, nisem slišal za Fire, Amazon in Apple pa še posebej ne sodelujeta. Zato bi bil presenečen, če bi lahko.

Hal Goldstein: Ja.

Donna Cleveland: Vendar obstaja aplikacija Amazon. Aplikacija Prime TV je zdaj na Apple TV.

David Averbach: Ja, res je. Toda to je trajalo leta in mislim, da je bilo šele letos mogoče Apple TV-je kupiti na Amazonu, kar je noro.

Donna Cleveland: Ja, to je noro. To je dobro vprašanje. Mislim, da bomo morali počakati in videti.

David Averbach: Imam rezultate ankete.

Donna Cleveland: Oh, ja.

David Averbach: Nekako na kratko smo naredili komentarje na naši Facebook skupini. Torej, če vsi zdaj poslušate to in želite preveriti našo Facebook skupino, lahko obiščete iPhonelife.com/facebookgroup, in vas bo usmeril na stran, da se naročite ali pridružite skupini Facebook pogovor. Lahko si preberete vse naše komentarje. Ena izmed zabavnih stvari, ki smo jih naredili letos, je bila, da smo ves čas objave izvajali ankete. Zato vam bomo med nadaljevanjem posredovali odzive skupine na Facebooku. Za Apple TV sem vprašal, ali vas zanima Apple TV+? In to je bilo... Nisem navedel dejstva, da je brezplačen itd., in tako naprej, toda 37 % jih je odgovorilo: »Ne zanima me«, 33 % jih je odgovorilo: »Nisem prepričan« in 30 % jih je odgovorilo: »Zanima me«.

Donna Cleveland: To je precej razkola.

David Averbach: Ja, precej razdvojen, a precej velik odstotek jih ne zanima, še posebej glede na to, da je brezplačen.

Donna Cleveland: Ja. Želel sem povedati, da sem navdušen, da ga preverim, ker nameravam dobiti nov iPhone. Če ne bi bilo novega iPhona, ga verjetno ne bi kupil. Verjetno tega ne bi naredil.

David Averbach: Ja, bomo videli. Spet, kot praviš, bom počakal in videl, kaj si ljudje mislijo o oddajah. Če jim bodo oddaje všeč, jih bom gledal.

Donna Cleveland: Ja. Tako vedno gledam oddaje. Kaj pa vi? Ali čakaš, da ti nekdo pove, da komu zaupaš, da je to dobra oddaja, ali greš in preizkusiš oddajo, o kateri ne veš nič?

David Averbach: Ponavadi bom počakal, včasih pa se bom samo rad potopil v kakšno naključno predstavo.

Hal Goldstein: Pravzaprav ne gledam toliko, zato bom počakal ali pa poiskal stvari s petimi zvezdicami [crosstalk 00:19:40] -

David Averbach: Ja. ja. To je pošteno. ja.

Donna Cleveland: V redu. Hitro se pogovorimo o Apple Arcade. Apple Arcade je prav tako 5 $ na mesec in, kot je Hal že omenil, je združena približno kot 100 oddaj. Kolikor razumem, je to lasten zavihek v aplikaciji App Store -

David Averbach: 100 iger.

Hal Goldstein: 100 aplikacij za igre.

Donna Cleveland: Oh, pod igro. Kaj?

Hal Goldstein: Obstaja 100 aplikacij, aplikacij za igre.

Donna Cleveland: Kaj sem rekla?

David Averbach: Rekli ste, oddaje.

Donna Cleveland: O vau, v redu.

David Averbach: Za nami je bil dolg dan.

Donna Cleveland: Torej 100 iger, in to bo v aplikaciji App Store. V aplikaciji App Store bo zavihek Apple Arcade.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: To je 5 dolarjev na mesec in res mislim, da je bilo veliko staršev tukaj navdušenih, ker pravijo, da je veliko oddaj v bistvu samo spodbujamo vas k nakupovanju v aplikaciji, da napredujete, in vam je zelo všeč, če imate samo nekaj, kar plačujete mesečno, in nato oddaje, ki jih niste biti -

Hal Goldstein: Igre.

Donna Cleveland: Bog, igre. nisi... Nisem igralec iger, niste pozvani k... Oprostite, plačati karkoli po tem. V resnici je bolj osredotočen na doseganje stvari in vašo raven spretnosti, kot pa na to, da bi samo poskušali iz tega iztržiti denar.

David Averbach: Ja. No, in to je nekaj, s katerima si delim pisarno, Noah in Raf, oba imata sinova in res sta kritizirala to točno točko. Ker ko so prvič napovedali Apple Arcade, sem bil kar malo jezen zaradi tega prav zaradi te stvari, da je na voljo toliko brezplačnih iger zdaj v App Store, in sem si mislil: "No, zakaj bi plačeval, ko dobim toliko zastonj?" Toda njihova poanta je bila, da so vse brezplačne igre zasnovan... Zaslužujejo vas na enega od dveh načinov, bodisi z res vsiljivimi oglasi ali pa so zasnovani tako, da vas spodbudijo k nakupu z nakupom v aplikaciji.

David Averbach: Za odrasle je to neprijetno, za otroke pa je lahko nekoliko nevarno, ker v bistvu počnejo oblikovanje iger, ki so strukturirane tako, da izgubite, razen če plačate denar, in lahko ustvari res frustrirajoč odziv pri otrocih, ki so poskušajo uporabljati igre za učenje tekmovalnih veščin in vedno izgubljajo in se vedno jezijo nanje, in to je frustrirajoče za starše in otroci. In tako je imeti igre, ki niso strukturirane in zasnovane tako, da jih izgubite in morate plačati denar, res dobra osvežilna ideja.

Hal Goldstein: Zanimivo bo videti, ali imajo vso paleto iger, logičnih iger in iger za obrambo stolpa ter vse različne vrste iger, skupinskih iger.

David Averbach: Ja. Vem, da so -

Donna Cleveland: Ste igralec iger, Hal?

Hal Goldstein: Ne toliko, ampak občasno me zasvoji nekaj iger. Približno trije ali štirje so, ki jih lahko vedno igram.

David Averbach: Ja. Ja, in veliko pozornosti namenjajo prav tej stvari, saj imajo precej edinstvene ustvarjalne igre, zato sem nad tem navdušen. Oglasi tudi, kot da pastorku kar predam telefon in upam na najboljše in... Kot da ne vem, kakšne oglase mu prikazujejo in kot da ga nenehno frustrirajo te igre, ki jih ves čas izgublja, in zato sem prišel naokoli, mislim, da bom poskusil.

Donna Cleveland: V redu, kul.

David Averbach: Kaj pa vi? Kakšno zanimanje?

Donna Cleveland: Ne bom, vendar nisem igralka iger.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Kot lahko vidite, sem pravkar klicala igro, oddaje.

Hal Goldstein: Morda bom uporabil vaš pristop, da vidim, kaj pravijo nekateri, in če dovolj ljudi reče, da so tam dobre igre, se bom morda odločil.

David Averbach: V redu, naj vam podam rezultate ankete. Le 10 % jih je bilo zainteresiranih, jaz pa sem bil v tej skupini. Bila je majhna skupina zainteresiranih. 55 % je bilo nezanimivih. 35 % jih je bilo negotovih.

Donna Cleveland: Zanimivo.

David Averbach: Ja. Zdi se, da bi lahko imel svojo nišo, a spet to počne Apple. Imajo samo kup storitev, vsaka bo imela svojo nišno publiko.

Donna Cleveland: Poslušajmo se z našim drugim sponzorjem, Davidom. Nam želite povedati o Matiasu?

David Averbach: V redu. ja. Zanimivo je, da je Apple ukinil svojo žično tipkovnico, ker govorimo o strojni opremi Apple in propadu strojne opreme Apple. Ne vem, ali vi to veste, ampak imajo, in to je izdelek, ki ga imajo radi mnogi, vključno z mano. V pisarni imam brezžično tipkovnico, doma pa imam žično tipkovnico in res je lepo, da mi ni treba skrbeti za težave z življenjsko dobo baterije.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: In tudi res je lepo, kar imam doma je, da imam žično tipkovnico povezano z monitorjem, ki ga potem lahko povežem s svojim prenosnikom in tako se vam ni treba ukvarjati s povezavo Bluetooth z različnimi računalniki. Lahko ga preprosto priključite in se sinhronizira z vsakim računalnikom, ker je ožičen. Matias ima res odlično žično tipkovnico. Res so super družba. Imajo, to je isto osnovno tipkovnico, kot jo je izdelal Apple, le da je cenejša, kot jo je uporabljal celo Apple, je aluminij in imajo kovine, ki se ujemajo s končno obdelavo vašega računalnika. Torej imajo vesoljsko sivo, imajo srebrno, tudi, če ste nekdo, ki želi tipkovnico Bluetooth, imajo tudi izbiro tipkovnice Bluetooth, zato jih preverite.

David Averbach: Imajo 10 ključev brez ključa in z 10 ključi, uporabljam pa jih v pisarni doma. Rad jih imam. Preverite jih M-A-T-I-A-S.ca. V Kanadi so. Toda tudi nanjo bomo povezali, če obiščete iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: V redu, potem pa se pogovorimo o iPadu. Apple je izdal nov iPad. Je iz glavne linije iPadov. To je sedma generacija. je... Pa poglejmo. Je 10,2 palca. Prejšnji je 9,7 palca, torej je le malo večji. Je kot čudno blizu velikosti iPad Pro. Na voljo je 10,5-palčni iPad Pro.

David Averbach: V redu. Na voljo so 11-palčni iPad Pro, 10,5-palčni iPad Air in 10-točkovni... Zdaj je novi 10,1-palčni iPad.

Donna Cleveland: 10,2 palca.

David Averbach: 10,2-palčni iPad. iPadi so trenutno zelo zmedeni, zato moramo samo povzeti. Včasih smo imeli 9,7-palčni, kar so pravkar imenovali iPad in to je bilo 329, nato pa smo imeli iPad Air, ki je bil spet 10,5-palčni, nato pa imamo 11-palčni iPad Pro. Nadgradili so iPad... Ni drugega deskriptorja kot beseda iPad.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: Šli smo iz šeste generacije v sedmo. Glavna razlika v tem je, da je šel z 9,7 palca na 10,2 palca. Torej je malo več zaslona, ​​malo tanjši okvir. Čip so nadgradili, vendar so ga nadgradili na 10, to je A10, medtem ko je iPad Air A12, iPad Pro pa A12 X. V bistvu so obdržali ceno, to je osnova, tukaj je vse... Cene pomagajo razjasniti to in poskušam najti svoje zapiske, da se lahko prepričam, da imam vse to prav za vas. Zvišali so ceno. Cena je torej 329 za iPad, sedma generacija. To ceno so ohranili enako. Za iPad Air je 450, za iPad Pro pa 799.

Donna Cleveland: In cena 329, je ista cena, kot je bila tudi iPad šeste generacije, ko je izšel.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: In imajo na voljo ceno za izobraževanje za ta novi iPad, ki je 299. Če ste študent ali učitelj, ste upravičeni do cene 299. Imam iPad šeste generacije. Naročil sem ga, ker je precej cenejši od iPad Pro in sem hotel imeti iPad. Moram reči, da zaslon ni zelo impresiven, ko ste navajeni na res lep zaslon na iPad Pro ali če imate iPhone X ali novejši, boste opazili razliko. Vendar so z današnjo objavo povedali, da so vložili nekaj dela v zaslon. Bo boljši od iPada, ki ga imam, vendar ni OLED in tudi iPad Pro ni, vendar ni tako dober kot zaslon iPad Pro.

David Averbach: To je res cenovno ugodna možnost in je še vedno odlična naprava, vendar je težko natančno ugotoviti, kdo bi jo moral kupiti, ker je stvar pri iPadih, da jih v resnici ne potrebujete. V tem trenutku ima vsak skoraj vsak pametni telefon in računalnik. Ne verjamem, da iPadi lahko nadomestijo računalnike. Torej mislim, da še vedno, če ste v šoli ali če ste v poklicnem življenju, verjetno še vedno potrebujete računalnik.

David Averbach: Kot da je iPad nekakšen luksuzni izdelek, vendar kupujete najcenejšo in najcenejšo različico luksuzen izdelek in ima počasnejši procesor, ne deluje z novim Apple svinčnikom, nima Face ID-ja -

Donna Cleveland: Deluje z originalnim Appleom [crosstalk 00:28:43], ne pa z novim.

David Averbach: Ja, in ne novega. Nima Face ID, je touch ID. To je torej moja kritika, toda sedim tukaj in gledam Hala, ki ima Pro in vem, da imaš rad svojega...

Hal Goldstein: No, ne, najprej sem malo zmeden. [preslušavanje 00:28:54] -

David Averbach: V redu.

Hal Goldstein: In profesionalec, sem mislil, da sta dva profesionalca.

David Averbach: Obstaja.

Donna Cleveland: Obstajajo, ja.

David Averbach: Ja, dober klic. Na voljo sta 11-palčni Pro in 12,9-palčni Pro.

Hal Goldstein: Oh, v redu.

David Averbach: Ja. Oprosti za to. Imam 11-palčni Pro in vedno pozabim, da 12,9-palčni Pro obstaja.

Hal Goldstein: Pravzaprav je to druga različica iPad Pro, tako da je še vedno 9.7, čeprav je tista, ki jo imam tukaj [crosstalk 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal kaže na iPad, ki ga trenutno gleda, ja.

Hal Goldstein: O ja, morda ne boste mogli videti. Pravzaprav sem kupil nov iPad Pro 12, karkoli že je -

David Averbach: Točka 9 palcev, ja.

Hal Goldstein: 12,9 in prodajam ga na eBayu.

David Averbach: Oh, če si ga kdo želi zdaj ...

Hal Goldstein: Tako je.

David Averbach: Kako to? zakaj ti ni všeč?

Hal Goldstein: Všeč mi je to. To je pravi faktor oblike.

David Averbach: V redu.

Hal Goldstein: Ne glede na to, ali je 9,7 ali 10 ali... ves novi iPad, je kot nalašč za iPad.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Drugi je bil malo preveč zajeten. Nisem ga mogel uporabljati kot prenosnik in nisem potreboval velikosti zaslona. In zato ga nisem uporabljal.

David Averbach: Torej, če ste, se pretvarjajmo, da vam nekdo ukrade vse iPade, samo da se pretvarjate, vi pa ste si morali kupiti nov iPad.

Hal Goldstein: Naredil bi iPad Pro 10, karkoli že je, 11.

David Averbach: Bi naredili 11?

Hal Goldstein: Ja.

David Averbach: Torej vam je všeč -

Hal Goldstein: Obožujem iPad.

David Averbach: Všeč so vam Pro, zarezi in Face ID in mislite, da je vredno dodatnega denarja, preprosto vam ni všeč res velika oblika?

Hal Goldstein: Tako je, prav. Ampak mislim, da je vstop... Ne vem, če se popolnoma strinjam s tabo, in zanimivo je, ker je Apple postavil ta novi iPad. Ena od stvari, ki so jih povedali, da je zelo zanimiva, je, da je bila ena prvih diapozitivov primerjava s prenosniki.

David Averbach: Ja. Vedno to počnejo, vedno to počnejo.

Hal Goldstein: Potem so govorili o iPadu, novih funkcijah in novem sistemu iOS za iPad OS, zato mislim, da je veliko ljudi, ki res ne potrebujejo vseh resničnih funkcij prenosnika, res bi lahko vse svoje računalniške potrebe opravili na iPadu, še posebej zdaj, ko novi iPad podpira je... kaj kličeš? Pametni ovitek s tipkovnico. Mislim, da je to dober začetni izdelek za študente in za veliko odraslih, za katere vem, da res ne potrebujejo takšne vrste namizja in namiznih aplikacij, ki -

David Averbach: Morda imate prav, in rekel bom, da sem se malo približal, odkar uporabljam tipkovnico na iPadu, ker zelo pomaga. Obstaja veliko bližnjic, ki jih lahko naredite. Moja glavna pritožba glede tega je, da, prvič, nimate miške, in drugič, nimate prave izkušnje z namizjem, kjer imate okna, ki se prekrivajo -

Hal Goldstein: Popolnoma se strinjam. Zame je to eden od razlogov, zakaj sem vrnil tistih 12 [crosstalk 00:31:32] -

David Averbach: Ja, to me spravlja ob pamet.

Hal Goldstein: Toda za veliko ljudi, ki morda nimajo prefinjenih potreb, kot jih morda imamo mi, mislim, da bi to lahko bilo zelo [neslišno 00:31:41]. Vstopijo v Apple ekosistem in potem imajo študentsko različico za, mislim, da so rekli 299 [crosstalk 00:31:48] -

David Averbach: 299, ja.

Hal Goldstein: Izobraževanje.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: To bi lahko bila dobra izbira za veliko ljudi.

David Averbach: Ja. Mislim, da imaš prav, ker zagotovo, ko se pogovarjam s prijatelji, ki niso navdušeni nad tehniko in razmišljajo o nakupu tablice in gledajo nekaj začetnih tabličnih računalnikov Android in so 200 $, težko jih prepričam, da porabijo 799 ali 999 za najnovejše najboljše iPad. Zame je tako veliko bolje, da težko tega ne počnem, vendar se strinjam, da je mesto v Applova linija za tablične računalnike začetnega nivoja, ker ima Android tako poceni tablice, ki imajo še vedno spodobne specifikacije

Donna Cleveland: Mislim, da je nakup za otroke zelo smiseln, ker se veliko ljudi obotavlja pri nakupu svojega otroka vseeno iPhone, ker nočejo, da imajo napravo ves čas pri sebi, ampak na ta način jo lahko uporabljajo za šolo ali ga lahko še vedno uporabljajo za pošiljanje sporočil svojim prijateljem ali FaceTime ali podobne stvari, vendar sploh ne bodo imeli telefona s seboj krat.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: To je možnost. Ampak ja, osebno nisem bil preveč navdušen nad tem iPadom. Mislim, da bi me morda zanimal, če ne bi imel lanskega iPada.

David Averbach: Toda zaradi tega iPada imate veliko kesanja kupcev, kajne?

Donna Cleveland: Delam malo in nekaj od tega je, da iPadov na splošno ne uporabljam toliko in ne vem, tudi če bi imela Pro, ali bi to spremenilo.

David Averbach: O, v redu. Toda sprva ste bili jezni, ker niste dobili Pro, zdaj pa ste nekako tako kot, morda preprosto niste iPad?

Donna Cleveland: Ja, to je bolj, kjer sem. ja.

David Averbach: V redu.

Hal Goldstein: Mimogrede, ena funkcija, ki mi je bila všeč tudi na tej novi začetni ravni, je, da verjetno podpira palec.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: To pomeni, da lahko zlahka prenašate slike in druge stvari, kar je sicer res muka.

David Averbach: Ja. In zdaj je zanimivo, ker so Pro, namesto vtiča za osvetljevanje dodali vtič USB C, da podpirajo vse vrste različnih funkcij, vključno s palcem. Toda ohranili so ga za strele, vendar so se odločili za to, da podpira neumne pogone, kar se mi je zdelo zelo zanimivo.

Donna Cleveland: Ja, postaja zapletena zasedba.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Ima touch ID, tega nismo omenili, ni Face ID, ali pa smo ga morda. Ali želite deliti rezultate ankete?

David Averbach: Ja, pojdi.

Hal Goldstein: In mimogrede, obstaja še en iPad, ki ste ga morda pozabili, Mini.

David Averbach: Oh, Mini, ja. Nisem niti pogledal specifikacij Mini. pozabil sem na to.

Hal Goldstein: Ja.

Donna Cleveland: Torej 45 % jih je odgovorilo, da bi raje imeli iPad Pro, 35 % jih ima starejši iPad in sploh ne želi nadgraditi, 20 % jih ima starejšo napravo in ne želi nadgraditi. Počakaj. Oh, ne želim nadgraditi. Nisem prepričan.

David Averbach: Ja, ne vem, kaj je spodnja stvar. Dobil si ga.

Donna Cleveland: Ja. To pomeni, da tega nihče noče dobiti [neslišno 00:34:36].

David Averbach: Ne, ne, ne, ne. 35 % jih ima starejše... Oh čakaj, ne, vidim problem. ja. Oprosti, to sem hitro vtipkal. Kot smo že nekajkrat rekli, je bil dolg dan.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: 25 % jih ima starejšo napravo in želi nadgraditi.

Donna Cleveland: Oh, v redu.

David Averbach: Manjkalo je to, da skoraj ni bilo nikogar, ki še nikoli ni kupil iPada in videl tega in si mislil: "To bi rad kupil." Mislim, da je del tega izkrivljen zaradi našega občinstva, ker smo občinstvo navdušencev in mislim, da ima 84 % vseh vas iPad, tako da to izkrivlja podatkov. Nismo kot vaš standardni potrošnik, kjer so ljudje, ki imajo radi radi, naprave Apple, kar ni presenetljivo, ampak ja, zato večina ljudje imajo raje Pro ali pa imajo nekakšen starejši iPad in jih različica 329 ne zanima, kar pomeni smisel.

David Averbach: Nekako, težko je. Morali bi imeti res star iPad, da bi rekli: "Moram nadgraditi različico 329."

Donna Cleveland: Ja, res je. V redu. Naj gremo v iPhone? To je res -

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: [neslišno 00:35:43].

David Averbach: Oh, ura Apple.

Donna Cleveland: Oh, ura Apple. Da, govorili bi morali tudi o uri Apple.

Hal Goldstein: Oprosti.

Donna Cleveland: Ja, ne, vesela sem, da si to omenil.

Hal Goldstein: Prišli bomo do iPhonov.

Donna Cleveland: Apple je izdal serijo 5 Apple Watch in funkcija, ki me pri tem najbolj veseli, je, da ima vedno vklopljen zaslon in to samo pomeni, da trenutno, ko obrnete zapestje stran od sebe, se zaslon zatemni zaradi varčevanja baterija. Toda s kombinacijo programske in strojne opreme so našli način, da je vaš zaslon vedno vklopljen, ne da bi pri tem skrajšali življenjsko dobo baterije. Trenutno je 18 ur, tako da lahko z uro Apple preživite en dan, če imate srečo in ne delate preveč. To je bila zame najbolj vznemirljiva lastnost nove Apple ure. Nima sledenja spanju, to je bila ena od funkcij, ki smo jih pričakovali in upali -

David Averbach: Ja, res je.

Donna Cleveland: Brez sledenja spanju. Nekaj ​​divjih govoric, ki smo jih slišali v objavah govoric, da so upali na kamero v uri Apple Watch, tudi tega nismo videli.

David Averbach: Upanje je čudna beseda. Vedno se mi je zdela kamera na uri Apple čudna.

Donna Cleveland: Ja, res je. To bi bilo malo...

Hal Goldstein: Druga značilnost je bil kompas.

David Averbach: Obstaja kompas, ki se zdi v redu. To se mi je najprej zdelo tako neumno, potem pa sem malo dlje razmišljal in zakaj je uporaben je za navigacijo. Lahko uporabite svoje... Ker vas bo to usmerilo in vam povedalo, v katero smer ste obrnjeni, ko navigirate po uri Apple.

David Averbach: Hal, mimogrede, imaš uro Apple?

Hal Goldstein: Tukaj je.

David Averbach: O, izvolite.

Hal Goldstein: [neslišno 00:37:13].

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: Zame pravzaprav rad navigiram po svoji uri Apple. Ko hodim, ne ko se vozim. Ko pa hodim in navigiram po svoji Apple uri, mi je všeč, ker ti ni treba imeti telefona pred obrazom in te bo samo tapnil po zapestju, ko bo čas, da se obrneš. Vendar je moteče, ko grem in poskušam ugotoviti, kam naj grem, moram imeti telefon ven, da lahko ugotovim, v katero smer sem obrnjen. Torej, če imam kompas tukaj, čeprav kompas skoraj nikoli ne bom uporabljal samo za funkcionalnost kompasa, res pomaga pri navigaciji.

Donna Cleveland: Ja. Je bilo z Apple uro še kaj novega? Glavne stvari, na katere mislim -

Hal Goldstein: Druga stvar je bila samo, da so naredili veliko modo in da bi potem lahko dobili tisoč kombinacij obrazov in [preslušavanje 00:38:01] -

Donna Cleveland: Keramika, keramika in titan sta dve obdelavi, ki ju serija 4 ni imela.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Keramika, ki so jo imeli za pretekle modele, titan je povsem nova stvar. Ampak ja, to bodo dražje Apple ure. Osebno sem vedno dobil športno osnovno.

David Averbach: Vas zanima katera od dražjih obdelav?

Donna Cleveland: Ne.

David Averbach: Zame je tako neumno. Zdi se mi, da ne morete, žal mi je ljudje, vendar ne morete narediti, da bi Apple Watch izgledala elegantno, zakaj bi torej porabili ves denar? Samo sprejmite, da je to precej lepa elektronska naprava v nasprotju z elegantno uro in izberite cenejšo. Jaz sem... Imam težave z zapiski. Cene sem napisal. Ali so tam?

Donna Cleveland: Ne vem. Vsi so se zmotili.

Hal Goldstein: 399 je bila vstopna raven, potem pa njihovo serijo 3 lahko kupite za 199.

David Averbach: V redu. 399, 199 za serijo 3.

Donna Cleveland: To je torej enaka vstopna cena kot pretekla leta.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Res sem bil razočaran, ker sem zamudil štiri. Kupil sem tri, štirje pa so imeli nekaj zdravstvenih lastnosti in potem sem upal, da bodo imeli več zdravstvenih lastnosti, a ni bilo, mislim, da bom počakal še eno leto.

David Averbach: Četverica je bila, v Appleovo obrambo, štirje je bila precejšnja nadgradnja. Bil je tanjši, večji zaslon in imel je veliko odličnih zdravstvenih funkcij. Zato je logično, da letos ni bilo tako velike razlike. Navdušen sem tudi nad vedno vklopljenim zaslonom, saj ko pogledam na uro, se včasih ne vklopi takoj, kar je res moteče. In tako, da imam vedno vklopljeno, se mi zdi lepo, vendar se strinjam, razen tega, edina stvar, ki smo jo pogrešali, je, da imajo, to je kot zvočni senzor. Obvesti vas, če je okoli vas preglasno, kar se zdi čudno. Kot da vem, kdaj je glasno okoli mene, Apple!

Donna Cleveland: Vem.

Hal Goldstein: Pogovarjali so se o raziskavah, ki so mi bile všeč.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Veš, dejstvo, da uporabljajo podatke, da ljudje lahko prostovoljno delajo, in to mi je bilo zelo všeč. Povedal vam bom eno stvar, ki mi ni bila všeč, tako kot so jo predstavili. Ker je bil prvi majhen predogled vse o tem, kako, vem, da se to morda sliši čudno, zlasti kot starček, ampak o tem, kako je iWatch rešil življenja ljudi.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Vsa stvar je bila tako temeljita na strahu. Dobiti moraš iWatch in ti bo rešil življenje, kar je bilo nekako sporočilo in potrebuješ ga. Enostavno ne maram takega marketinga. Na nek način mislim, da je... lahko bi rekli isto stvar in je ne bi imeli tako, kot so jo predstavili. Tako da sem bil malo prevzet, samo ni se zdelo tako, kot bi si želel v smislu Applea, moje ideje o Applu.

David Averbach: Napol se strinjam s tabo. Kot, lahko cenim, da če ste Apple, ste kot običajno, izdelujete tehnološke naprave, ki so precej visoke in drage, in tukaj ste kot, naredili smo napravo, ki rešuje življenja ljudi. Razumem podobno željo, da bi ljudem povedali o tem, in kot da je veliko ljudi, ki jim to res koristi [crosstalk 00:41:09] -

Hal Goldstein: Ja, in jaz bi bil eden od teh ljudi, toda tako, kot je bilo predstavljeno, sem rekel, da je verjetno lepše kot oni v smislu reševanja življenj ljudi. Če si kupil eno od teh stvari, je samo nekako vzbudil strah pred Bogom. Imajo te zgodbe o tem, kako jim je to rešilo življenja ali kako se jim je srčni utrip močno povečal in vse to, in to vidim in to je zelo čudovita stvar, vendar le malo malo pod kotom, ker ko nekaj tržiš, lahko tržiš bodisi aspirativno bodisi na podlagi strahu, in preprosto mi ni bila všeč njihova vrsta, ki temelji na strahu način.

David Averbach: Tudi jaz se strinjam s tabo, da čutim, da se trudijo najti vrednostni položaj in jasno opredelitev. Na primer razlogi, zakaj imam rad svojo uro Apple, in spet, morda zato, ker sem mlajša oseba, niso toliko funkcije, povezane z zdravjem. Všeč mi je sledenje telesne pripravljenosti in všeč mi je dejstvo, da mi omogoča, da imam telefon bolj v žepu in da lahko dostopam do hitrih interakcij z obvestili samo s pogledom na zapestje. In to je ena tistih stvari, ko jih ljudje, ki jih poznam, imajo Apple ure, ko jih imaš, večinoma obožujejo in potem ljudje, ki ne, ne razumejo, zakaj bi ga potrebovali, in mislim, da Apple ne dela dobro, če jasno izrazi to

David Averbach: In večina ljudi, ki jih poznam, kupuje Apple ure, razen tistih, ki imajo zelo specifičnih zdravstvenih stanj pri spremljanju, to počnejo predvsem zato, ker gre za tehnološko napravo, ne za zdravje napravo.

Donna Cleveland: Ja. Lani so s serijo 4 predstavili funkcijo, ki je res kul, ki vam bo omogočila, da si Digital Crown in bo izmerila vaš srčni utrip in vam povedala, ali imate nepravilen srčni utrip, in mislim, da je to samo... Zaradi tega sem si resnično želel, da bi jih imeli moji starši in moja babica, to je tudi nekako pritegnilo mojo pozornost, morda bi si ga želeli dobiti, vendar mislim, da ni... Te funkcije še nikoli nisem uporabljal ali pa sem jo preizkusil, ko je prvič izšla, da bi videl, kako je, in mislim, da veliko ljudi pade v to kategorijo, kot praviš, v resnici ne gre za vsakodnevno stvar, razen če imaš srčno bolezen, ki te skrbi približno

Hal Goldstein: No, mislim, da je to stvar starosti. Po vsem, kar sem povedal, je bilo to zame učinkovito trženje, ker si mislim: "No, zakaj ne bi želel, da me to opozori?" Fantje ne razmišljate o svoji smrtnosti toliko kot jaz.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Razmišljam o tem.

Hal Goldstein: To je drugačen način razmišljanja, verjemite mi.

Donna Cleveland: Ja, ja, ja, ja. Ne, verjamem ti.

David Averbach: Ali vam lahko povem, kaj je moja najljubša funkcija Apple Watch? Zvenelo se bo tako neumno, a dejstvo je, da lahko pingam svoj iPhone, tako da, če izgubim svoj iPhone, uporabim uro Apple, da poiščem svoj iPhone. Ni tako, da kupim Apple uro izrecno zaradi tega, vendar so te majhne drobne funkcije Apple ure tisto, zaradi česar je Apple Watch odlična. V nobeni objavi Apple še nikoli nisem slišal, da bi Apple govoril o tej funkciji. Ne govorijo o majhnih načinih, kako vam ura Apple izboljša življenje.

Hal Goldstein: Ja.

Donna Cleveland: Ja. res je. Hočem... Druga stvar, ki jo je treba omeniti, mislim, da z iPadom nismo naredili, je, da lahko od petka prednaročite tako Apple uro kot iPad.

David Averbach: V redu, da.

Donna Cleveland: In potem začnejo pošiljati 30. septembra.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Mislim, da je to v veliki meri to za uro Apple. Ni bilo veliko drugače. Faktor oblike je enak, imajo, kot smo rekli, titan in keramiko, če želite zapraviti kup denarja z Apple uro.

David Averbach: Ena stvar, ki jo bom omenil, je, da smo dobili datume izdaje ne samo za iOS 13, ampak za iPad OS, ki je nov operacijski sistem samo za iPad, in ki bo izšel 30.

Donna Cleveland: Oh, ni bilo 19.?

David Averbach: Ne, prepričan sem, da je Sara rekla, da bo iOS 13 izšel 19.

Donna Cleveland: V redu. ja.

David Averbach: Toda iPad OS izide 30., kar je smešno, ker je pravzaprav popoln za vstavite en dodaten vtič za naš razred, ker je zadnja lekcija našega tečaja iOS 13, iPad OS.

Donna Cleveland: Kul.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Ja. V redu, pogovarjajmo se o novih iPhonih. Apple je izdal iPhone 11, iPhone 11 Pro in iPhone 11 Pro Max. Prva stvar, o kateri želimo govoriti s tem, so imena.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: O tem smo ugibali že nekaj časa in malo je... Apple je bil v nekoliko čudni situaciji, odkar so izdali iPhone X. Apple je praznoval 10. obletnico iPhona, zato so z iPhone 8 preskočili naravnost na iPhone X. Torej iPhone 9 nikoli ni bilo.

David Averbach: Ja, to smo komentirali.

Donna Cleveland: Lani smo se res spraševali, kam bo Apple šel od tam, ampak -

David Averbach: No, potem je bil iPhone X seveda rimska številka X, zato smo kar imenovali iPhone X.

Donna Cleveland: In zdaj se je Apple z 11 vrnil. Tam ni rimske številke.

David Averbach: Mislim, da je moja kratka analiza o tem ta, da mislim, da je Apple tokrat naredil prav, vendar je še vedno toliko zmede, ker so jo prej tako močno zamotali. Ker mislim, da je to, kar so naredili dobro, na nekaj načinov, najprej, tako da samo na hitro razložim. Imamo iPhone 11, ki je naravni naslednik iPhone XR. To je najcenejši model iPhona. Ima zelo primerljive lastnosti z iPhone XR. Potem imajo iPhone 11 Pro, ki bi bil iPhone 11 S, je nekakšen naravni naslednik, potem pa imajo iPhone 11 Pro Max, ki je iPhone XS Max.

David Averbach: Kaj mi je pri tem všeč -

Donna Cleveland: To je bilo tako jasno, David. [preslušavanje 00:46:46] -

David Averbach: Vem, kajne? Zdaj ga vsi dobijo. Tukaj je tisto, kar je pri tem lepo, in mislim, da bomo v prihodnje manj zmedeni, ker če bi stopili do nekoga, ki še nikoli ni slišal za Apple, in bi rekli: »Imam iPhone XR in iPhone XS. Katerega želite? Kateri je boljši?" Nihče ne bo vedel. So le naključne številke in dobesedno niti ne predstavljajo ničesar.

Donna Cleveland: Ja. Imam dva prijatelja z iPhone XR, o katerih preprosto nimata pojma. Kot kaj [neslišno 00:47:10]. Rekli so: "Mislim, da je eden od 10."

David Averbach: Ja. Če bi stopil do nekoga in si rekel: "Imam iPhone 11 in imam iPhone 11 Pro, katerega želite?" Ni vam treba, da ste slišali za iPhone, da bi vedeli, da je iPhone 11 Pro bolje.

Donna Cleveland: Ja.

David Averbach: Pro je samoumevna beseda, medtem ko R in S sploh nista razumljiva.

Donna Cleveland: Se strinjam. In potem Maxa, ki ga imamo že nekaj časa, tako da smo navajeni, da smo samo večji.

David Averbach: Ja. In tako mislim, in zdaj imamo koherentno nekoliko skladno strukturo poimenovanja med Macom, iPadom in iPhone, ker imamo iPad Pro v iPadu in potem imamo MacBook, vendar ga je vseeno enostavno uporabljati.

Donna Cleveland: Pro linija je zdaj dosledna v računalnikih Mac, iPad in iPhone.

David Averbach: Dokler kritiziramo imena Apple, bom rekel, da Air daje ključno vlogo pri delu za iPad in MacBook, zlasti pa za MacBook, mislim, da so se zdaj spremenili. Toda nekaj časa so imeli MacBook, MacBook Air in MacBook Pro, vendar je bil MacBook tanjši in lažji od MacBook Aira.

Donna Cleveland: Ja, katastrofa.

David Averbach: Ni imelo smisla. V redu, to je vse, kar imam povedati pri poimenovanju. Ali imate še kaj za povedati glede poimenovanja, preden gremo naprej?

Hal Goldstein: Ne.

Donna Cleveland: Mislim, da me je presenetilo to, da sem sprva mislila, da bo iPhone 11, na podlagi govoric, naslednik iPhone XS. Torej bo to bil kot lep telefon, ki ni bil ogromen.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Tako sem bila zmedena, ko so prvič začeli govoriti o funkcijah. Mislil sem: "Oh, to je njihov poceni telefon," ker ni imel zaslona OLED in vsega tega. Na splošno mislim, da je to dobra stvar, čeprav ne glede na to, kar je njihov osnovni model, ime ne bo imelo dodatnih stvari. Torej, verjetno bi bil naslednji kot iPhone 12, ne vem.

David Averbach: Ja. Druga slaba stran... Ja, to je druga stvar, bodo dodali S? Bo to S Pro? Druga slaba stran uporabe besede Pro, za linije MacBook in iPad, beseda Pro dejansko pomeni za profesionalce običajno in slabe Phil Schiller je moral priti gor in to razložiti, medtem ko temu pravimo profesionalec, vendar pravzaprav ni treba biti profesionalec, da bi ga uporabljali, ker npr. -

Hal Goldstein: [neslišno 00:49:23].

David Averbach: Ja. Zame je tako kot vsak, ki želi porabiti več za iPhone, to je telefon za vas.

Donna Cleveland: Ja. Čeprav bom rekel, da upam, da bo Apple opustil svoje posodobitve S, ker menim, da postane, še posebej zdaj, ko imata v mešanici Pro in Maxa, zelo besedno. Običajno je Apple v preteklosti naredil kot novo številko, nato pa bi vmesno leto naredili različico S, kjer videza iPhona ne bi kaj dosti spreminjali, bi pa nadgradili procesor in še nekaj drugih stvari. Torej bi bilo tako, kot smo imeli v preteklosti, iPhone 7, 7S in nato iPhone 8. Upam, da bodo to kar opustili in da bodo naredili iPhone 11 in naslednje leto, iPhone 12, ker drugače postane preveč zalogaj.

David Averbach: Ja, strinjam se. In še posebej, ko telefoni zorijo, so spremembe vsako leto nekoliko postopne. Nimajo več velikih sprememb.

Hal Goldstein: Kaj je torej z iPhone 11? kaj je -

David Averbach: Ja, pojdimo v to. V redu. Dovolj z imeni.

Donna Cleveland: Dala vam bom kratek pregled različnih funkcij iPhone 11, 11 Pro in 11 Pro Max, nato pa pretehtamo, katere naprave, na primer, kaj si mislimo o njih.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: iPhone 11 se začne pri 699. Ima dvojno kamero, tako da vključuje ultraširoko kamero in širokokotno kamero. Ima 6,1-palčni zaslon, tako da je to enaka velikost zaslona kot XR, torej je malo večji od iPhone X in XS, kar je 5,6-palčni zaslon, želim reči, nekaj takega. Ima LCD zaslon, tako da nima res, res lepega zaslona višjega cenovnega razreda, ki ste ga navajeni. Če imate celo X ali XS čeprav pravijo, da je to neka posebna različica mrežnice, vendar še vedno ni tako dobra in njegova življenjska doba baterije je eno uro daljša od XR. Tako dobite s tem res lep fotoaparat. Dobiš veliko funkcij fotoaparata, ki bi jih imel pri Pro in Pro Max, minus nekaj stvari, vendar bi rekel največja stvar, ki jo izgubite, je zaslon OLED in ne dobite trojne kamere, kar druga ima. IPhone 11 ima tudi čip A13 Bionic. To je povzetek iPhone 11.

Donna Cleveland: Zdaj iPhone 11 Pro in Pro Max, razlika je res v tem, da ima zaslon OLED in je izboljšan od prejšnjega XS. Postal bo svetlejši in učinkovitejši kot je bil zaslon XS. Ima trojno kamero, tako da ima ultra širokokotno kamero, telefoto kamero, to je tisto, ki portretni način in naredi tudi poseben optični zoom, 2X optični zoom in nato široko kamero, ki je navadna kamero. Oba imata čip A13. Pro in Pro Max imata tako lepo mat stekleno zadnjo stran in je bolj trdo steklo, da ga očitno, kot je rekel Hal, lahko spustite in bo v redu. Nevem.

David Averbach: Tega ne verjamem.

Donna Cleveland: Ne priporočam, če ste se zapravili s tem telefonom za tisoč dolarjev, da ga poskusite spustiti, da vidite, kaj se bo zgodilo.

Hal Goldstein: Mimogrede, enako so rekli tudi za 11, da ga lahko spustiš.

Donna Cleveland: V redu.

David Averbach: Ja, vse jih je mogoče spustiti.

Hal Goldstein: Ja.

Donna Cleveland: Vse jih je mogoče spustiti, ja. 11 Pro se začne pri 999 ali pa poimenujmo kar je, 1000 $. Pro Max se začne pri 1099. Tako kot pri uro Apple in iPadu lahko prednaročite od tega petka, to je 13. septembra, ta pa bo na voljo 20. septembra, kar je drugačno od ostalih, zato je dobro vedeti.

David Averbach: Prvič, kar se tiče prednaročila, so ga preklopili na 5:00 po pacifiškem standardnem času, kar me zelo veseli, ker smo tam ob 7:00 po srednjem času. [crosstalk 00:53:10] se zbudimo v precej normalnem času, kar je super.

David Averbach: Še enkrat hitro razgradimo te kamere, ker so super zmedeno in mislim, da bi vas vse še bolj zmedel, za trenutek bom spregovoril o XR in XS.

Hal Goldstein: Ena stvar, obstaja še nekaj drugih funkcij, ki so jih nekako hitro opravile, a so bile zame zelo pomembne.

David Averbach: V redu. Poslušajmo jih, preden pokvarim kamere.

Hal Goldstein: Ja, in zdelo se je, da sta na obeh strojih.

David Averbach: V redu.

Hal Goldstein: Torej profesionalci in 11. Najprej so spuščeni, kar mi je bilo všeč. Dejstvo, da je bolj odporen na vodo, bolj odporen na prah, ste omenili enourno izboljšanje baterije. V Pro so rekli nekaj takega kot štiri- in peturno izboljšanje baterije.

Donna Cleveland: O ja. Tega nisem omenil [crosstalk 00:54:01]. To je samo enourno izboljšanje v 11 in je izboljšanje za štiri do pet ur.

Hal Goldstein: Druga stvar, ki mi je bila všeč, je, da so rekli hitrejši Face ID z več koti za oba, in zame je to... Smešno mi je, prav tiste malenkosti so mi res pomembne.

David Averbach: Ja, in popolnoma se strinjam. Na splošno mislim, o čem komentatorji govorijo o novih telefonih ali o norih novih funkcijah, ki jih je prišel Apple Na splošno pa je tisto, kar ljudje cenijo pri novih telefonih, ko jih uporabljajo, vse to malo podrobnosti. Hitrejši procesor bo naredil veliko razliko, boljša baterija bo naredila veliko razliko. Pravzaprav sem zamudil širše kote za Face ID in mislim, da je to zelo razburljivo.

Hal Goldstein: Ja. Obstajajo celo nekatere druge stvari, imeli so... Pa poglejmo. Boljši stabilizator videa, ko snemate videoposnetke na vseh. Imajo nekaj, kar se imenuje Quick Take, kar v bistvu pomeni, da fotografirate in ga lahko tapnete in kar naenkrat preide v video način. Pogovarjali so se o... Pa poglejmo, selfiji v smislu tega... No, verjetno boste govorili o širokem videu, tako da boste govorili o tem. In mislim, da je to vse za stvari, ki so me prizadele, je to tisto, kar si želim, čeprav so tako hitro minile.

David Averbach: In ko primerjamo in primerjamo, je ena od pomembnih stvari, o katerih boste morali razmišljati, koliko me zanima fotoaparat? In lepo je razmišljati tudi o teh drugih dejavnikih. Ker kot ste rekli, mislim, da vam bosta daljša življenjska doba baterije in hitrejši procesor res dobro služila, če sedite tukaj in razmišljate, ali bi kupili nov telefon ali ne.

Hal Goldstein: Ja.

David Averbach: V redu. Naj hitro razgradimo te kamere. Začel bom s pogovorom o lanskih telefonih. Na XR je bila ena kamera, in to samo standardna širokokotna kamera. In potem sta bili na XS dve kameri, telefoto, ki je 2-kratni optični zoom in nato standardni širokokotni. To smo imeli lani.

Hal Goldstein: Lahko samo vprašam?

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Kaj pa selfiji? Je to druga kamera ali?

David Averbach: Selfie, sprednjo kamero, ki smo jo imeli tudi lani in jo imamo letos. Letos so dodali, da poskušam ne zavijati z očmi, ko to rečem, slofies, kar je počasen posnetek na sprednji kameri. Ne morem ne zavijati z očmi. To se mi zdi najbolj neuporabna funkcija, kar sem jih kdaj slišal.

Donna Cleveland: Video selfiji z lasmi, ki pihajo v vetru.

David Averbach: Ja. O moj bog. V redu. Tako imamo letos iPhone 11, ki je spet naslednik iPhone XR, ta telefon pa ima dve kameri. XR je imel eno kamero, ki je bila širokokotna. Ta telefon ima širok kot, vendar so mu dodali super širok kot. In potem imamo 11 Pro in Pro Max. Če se spomnite, je imel iPhone 11 S dve kameri, širokokotni in telefoto. Ali prav pravim?

Donna Cleveland: Mm-hmm (potrdno).

David Averbach: Ta ima oboje, ima telefoto in širok kot, dodali pa so še super širok. Torej imamo tri kamere, kjer sta bili včasih dve, potem pa imamo dve kameri, kjer je bila včasih ena. Kjer je zmedeno, zakaj sem bil tako zmeden, je iPhone 11, ko sem zagledal dve kameri, sem samodejno predvideval, da bo telefoto, ker sem tako navajen videti telefon z dvema kamerama, ki ima telefoto, a za iPhone ni telefoto 11.

Donna Cleveland: 11, ja.

Hal Goldstein: Še enkrat, telefoto je 2X.

David Averbach: To je dvakratni optični zoom. In tako dragoceno sta dve stvari. Prvič, lahko povečate, ne da bi poslabšali kakovost slike. Če torej izvajate digitalni zoom, v bistvu delate to, da s tem poslabšate kakovost slike. Če povečate s teleobjektivom, dejansko povečate, kot da uporabljate večji zoom na fotoaparatu, in tako imate enako kakovost fotografije. Druga stvar -

Donna Cleveland: Do 2-krat.

David Averbach: Do dvakrat, hvala. Druga stvar pa je, da lahko še vedno imate portretni način, portretni način pa je ena mojih najljubših funkcij. Toliko ga uporabljam in mi je všeč.

Donna Cleveland: Portretni način za tiste, ki ne vedo, zamegli ozadje in ohrani izostritev ospredja ali motiva.

David Averbach: In mislim, da XR in posledično 11 deluje s programsko opremo, ali veš to?

Donna Cleveland: To, zdelo se je, da, to je storilo s programsko opremo, vendar mi to ni povsem jasno.

David Averbach: Imeli so ljubko fotografijo psa, ki se je zdela [crosstalk 00:58:29] -

Donna Cleveland: Z zamegljenim ozadjem, ja.

David Averbach: Zabrisano ozadje in to je bilo 11. To lahko storite, vendar ni tako dobro, ker to počnete samo s programsko opremo in ne z objektivi. Torej ja, mislim, da to opredeljuje kamere, in mislim, da to dobi vse tri telefone, imamo razlike ...

Donna Cleveland: Ja, tako kot pri liniji iPhone 11 Pro, dobite dodatno povečavo in boljši portretni način, vendar sta obema prinesla veliko kul novih funkcij fotoaparata.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Hal, omenila sem nekatere od njih, vendar sem želela omeniti nekaj drugih. Nočni način je tisti, na katerega smo čakali že dolgo in to je funkcija slabe svetlobe ki pomaga osvetliti fotografije pri šibki svetlobi, kar je že dolgo velika slabost Applovega fotoaparata čas. To smo omenili v naši objavi govoric. Resnično upamo na to. Telefoni Google Pixel imajo funkcijo, imenovano Night Sight in Night Sight, videli smo demo videoposnetke o tem in neverjetno je bilo, kaj so lahko naredite z nekaterimi od teh fotografij, ki bi bile res zatemnjene in nekoliko zamegljene, in kako so izgledale kot zelo kakovostne fotografije. Res sem navdušen, da lahko primerjam te naprave, ko dobimo roko s temi napravami, v primerjavi z Googlovim Night Sight.

David Averbach: In zlasti, kako deluje Night Sight in Googlova različica deluje na enak način, uporablja tisto, kar se imenuje računalniška fotografija. Računalniška fotografija je res zanimivo novo področje, ki ga uporabljajo kot umetno inteligenco ali umetno inteligenco za izboljšanje kakovosti fotografij. In tako namesto uporabe bliskavice, ki lahko resnično vpliva na kakovost fotografije na številne negativne načine, posnamete fotografijo pri šibki svetlobi in nato v bistvu imate umetno inteligenco, pogledate to in rečete: "Kako bi to izgledalo, če bi dodal več svetlobe?" In to počne na način, kot se zdi magija. Ko vidite te fotografije iz Googla Pixel, se zdi, kot da so vaše fotografije prav čarobno videti, kot da niste več pri šibki svetlobi.

Hal Goldstein: Veš eno stvar, ki je zanimiva, skoraj škoda, da ne moremo združiti najboljšega od Googla in Applea, ker je Apple kar naprej kladal je bil njihov čip A13 tako daleč pred vsemi ostalimi, kar omogoča hitrejšo obdelavo njihove umetne inteligence in njihovega strojnega učenja, tako za razumevanje Siri in obdelava slik, medtem ko se zdi, da je Google nekaj let naprej v smislu dejanskega algoritma in zmogljivosti ter sposobnosti AI.

David Averbach: Navdušen sem nad primerjavo, ker bi se do tega leta strinjal s tabo in mislim, da si še vedno verjetno prav, vendar upam, da je Apple dohitel in da so predstavili še eno funkcijo, ki je funkcija računalniške fotografije. Se spomnite, kako se je imenovalo... Pozabil sem zapisati. Imel je čudno ime. Imenoval se je -

Donna Cleveland: Oh, zapisala sem. Bilo je globoko nekaj... Globoka fuzija. Globoka fuzija. Zelo sem bil navdušen nad tem.

David Averbach: Ja. In v bistvu je imenoval računalniško fotografijo za norega znanstvenika ali kaj podobnega, in v bistvu, kako to Deluje je isto kot pri šibki svetlobi, le da deluje samo na podlagi slikovnih pik in mislim, da traja, kaj?

Donna Cleveland: Devet fotografij, ja.

David Averbach: Devet fotografij hkrati in nato z umetno inteligenco združi vseh devet fotografij in na podlagi slikovne pike dobi tiste, ki imajo najvišjo kakovost. Ne vem dovolj o umetni inteligenci, da bi natančno razumel njene podrobnosti, vendar je zvenelo res razburljivo.

Hal Goldstein: Ali ste razumeli, da so rekli, da je bilo prvih osem narejenih, preden zaprete zaklop?

David Averbach: Ja, v bistvu je to nekaj, kar je Apple počel že nekaj časa ali ga je že nekaj časa razvijal. iOS 13 na splošno, ko posnamete fotografijo, jo posname skoraj v trenutku. Razlog za to je, da se aplikacija za fotografije nenehno obdeluje v ozadju in fotografiranje, tako da, ko pritisnete zaklop, je že pripravljena, da prejme to fotografijo čas. Torej je to nekako nekaj, kar so si tako ali tako prizadevali z iOS 13.

Hal Goldstein: Super.

Donna Cleveland: Druga značilnost, ki sem jo resnično želela omeniti, so ultra širokokotne fotografije, ki jih lahko posnamete zdaj. IPhone 11 ter Pro in Pro Max imajo zdaj ultra širokokotni objektiv, ki ga je omenil David in ki vam omogoča, ko fotografirate, kot da je malo povlecite, malo preklopite, da lahko pridete do ultra širokega pogleda in to je nekaj, kar lahko vidite z malo motnosti na obeh straneh, tisti kot, ki bi ga se s svojo fotografijo lotite, če greste v ta način, sicer lahko ostanete samo v običajnem širokokotnem načinu, in to je res super tako za krajinsko fotografijo, mi imeti ...

Donna Cleveland: Naša video producentka, Ryanne, je rekla, da je res super, nekaj takega si je že dolgo želela, ker z navadno kamero ne morete vnesti toliko pokrajine, kot bi želeli, prikazali pa so tudi res kul video funkcijo z to Kot bi lahko med snemanjem videoposnetka preklapljali naprej in nazaj med širokim in ultra širokim, zaradi česar je videti tudi kot kul učinek urejanja premikanja noter in ven. In ja, še kaj dodati o ultra širokem? Mislil sem, da je to precej veliko.

David Averbach: Mislim, da je videoposnetek lepo dodati, da lahko uporabite ultra širok. Naredili so tudi tako, da lahko urejate videoposnetke v aplikaciji za kamero, tako da vam je dejansko všeč prilagajanje barv in nasičenosti in podobne stvari za video, ki je ena tistih funkcij, za katere so me, ko so objavili, da lahko narediš, takoj razjezilo, da tega nisem mogel narediti ves ta čas, ker je tolikokrat odličen video in je le malo pri šibki svetlobi in si preprosto rečeš: "No, škoda, da je video uničen." In zdaj sem kot: "Počakaj, moral bi ga lahko prilagoditi tako kot fotografija."

Donna Cleveland: Tako sem se tudi jaz počutila glede slofijev. Pomislil sem: "Zakaj tega nisem imel že vsa ta leta?"

David Averbach: Ja, kje so bile slofije vse moje življenje?

Donna Cleveland: Torej ja, sprednja kamera, je še vedno sedem megapikslov, kar je bila sprednja kamera že nekaj časa. Toda naredili so, mislim, da so bili, kot da je bliskavica boljša, potem pa lahko narediš te počasne selfije.

David Averbach: Da.

Donna Cleveland: Še enkrat, nisem navdušena, morda pa so nekateri ljudje. To je v veliki meri razčlenitev razlik med kamerami in kar je po mojem mnenju največja sprememba pri novih iPhonih. Verjetno bi se morali malo pogovoriti o čipu A13 Bionic in o tem, kako je to pomembno. Druga stvar, ki jo želim omeniti, so govorice, ki jih nismo dobili, je povratno brezžično polnjenje. To je bila ena od velikih govoric, mislili smo, da boste lahko napolnili druge iPhone ali AirPods iz svojega novega iPhona. To se ne dogaja. Oh, pri Pro in Pro Maxu sem navdušen nad tem, pošiljajo se s hitrim polnjenjem.

David Averbach: O, da.

Donna Cleveland: To pomeni, da je namesto kabla strela na USB kabel strela na USB C in Stenski adapter USB C, ki vam omogoča, da svoj iPhone napolnite v približno pol ure, in to je super

David Averbach: Drugi telefon, iPhone XS, je imel hitro polnjenje, vendar ste morali ločeno kupiti kabel in stenski adapter, česar večina ljudi ni vedela ali pa se ni trudila narediti.

Donna Cleveland: Ja. Šele pred kratkim smo pri iPhone Life začeli uporabljati opremo za hitro polnjenje drugih proizvajalcev.

David Averbach: Ja, in zdaj se pošilja z njim. To pomeni, da bodo skoraj vsi imeli razkošje hitrega polnjenja in to je resnično pomembno, naj vam povem.

Donna Cleveland: Noro je, ja.

David Averbach: Toliko stresa, kot je upravljanje baterije, je treba odstraniti, ko lahko napolnite telefon v pol ure.

Donna Cleveland: Kakšen je bil vaš na splošno rezultat novih iPhonov, Hal?

Hal Goldstein: No, povem vam, bila je še ena objava in upam, da bom nekako lahko izkoristi, in to je bilo, da je imel zelo kratko stvar o Apple maloprodaji [preslušavanje 01:06:02] -

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Ali imate program zamenjave in ali bodo sprejeli moj XS Max za zamenjavo z razbitim zaslonom? In če bi jih, bi nadgradil. Sicer pa bom počakal na naslednjo generacijo mislim.

David Averbach: Torej imate XS Max?

Hal Goldstein: Ja.

David Averbach: In vas ni ganilo kupiti nov telefon?

Hal Goldstein: Želel bi, toda [navzkrižno pregovarjanje 01:06:27] -

David Averbach: Toliko?

Hal Goldstein: No, nisem vreden 1100 dolarjev več. Ne vem, kaj lahko dobim za svoj pokvarjen zaslon.

David Averbach: Ja. ja.

Hal Goldstein: Torej je odvisno od tega, koliko mi bodo dali za to, in če bi mi dali dovolj za to, bi to naredil.

Donna Cleveland: No, tukaj je še eno vprašanje. Ste na splošno nekdo, ki vsako leto nadgrajuje?

Hal Goldstein: Ne, ponavadi sem fant vsako drugo leto.

Donna Cleveland: V redu. To dejansko kaže dostojno količino zanimanja, bi rekel, če ni običajno, da vsako leto nadgrajujete.

Hal Goldstein: Ja.

David Averbach: Vem, da smo govorili o vseh teh drugih funkcijah. Predvidevam, da je moje vprašanje za vas, koliko kamera vpliva na vašo odločitev o nakupu?

Hal Goldstein: Samo vsi so. Všeč mi je, da je bila kamera zagotovo del tega, in zdelo se mi je... Nisem, vem, da si bolj ljubitelj kamere kot jaz.

David Averbach: Ja.

Hal Goldstein: Ampak rad samo fotografiram s kamero, ne želim razmišljati o tem. Želim samo narediti dobre posnetke, zato se zdi, da je na voljo več možnosti, ki so dokaj enostavne za uporabo in tako da, to bi bilo lepo. Želim pa tudi, da se iPhone, ki ga spusti, ne zlomi, ta je zame velik, in še kup drugih daljših baterij. Kdo si tega ne želi?

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Kar zadeva kamero, menim, da bi bila 11 v redu zame, ker sem najbolj navdušena nad nočnim načinom in ultra širok kot, ki ga dobite pri obeh telefonih, a pri iPhone 11 dobite telefon brez OLED zaslona in brez dodatnih všečkov štiri do pet ur baterije, zamuda pri teh funkcijah je zame neprijetna, prav tako mi je zelo všeč zaključek pri iPhone 11 Pro več. Mislim, da je hrbtna stran iz mat stekla res lepega videza. Imeli so polnočno zeleno [crosstalk 01:08:09] -

David Averbach: Ja, imajo novo barvo. Nismo omenili, ja.

Donna Cleveland: iPhone 11 je malo bolj v svetlem mavričnem barvnem spektru, kar me ne privlači. Mislim, da hočem 11 Pro, tam sem pri tem, vendar ne samo zaradi fotoaparata, je pravzaprav več zaradi vseh dodatnih vrhunskih funkcij, ki jih dobite z Pro linija.

David Averbach: Ja. Najprej mislim, kot je Hal aludiral, da mi kamera naredi veliko razliko. Še posebej zdaj, ko se moji nečaki starajo in jih več vidim in imam pastorka, ki ga lahko vzamem fotografije so mi res pomembne, zato se mi samo to splača, da imam lepšo višjo kakovost kamero. Pogosto uporabljam portretni način, kot sem rekel, in zato se mi zdi samo to vredno. Kot smo rekli, sem preskočil zadnjo generacijo in tako se moj telefon zdi, kot da se bliža koncu svojega produktivnega življenja.

Donna Cleveland: Časi slave so mimo.

David Averbach: Časi slave so minili in očitno sem zelo izbirčen, ker sem izkušen uporabnik, to počnem profesionalno, vendar se zdi, da je čas za nadgradnjo. Če izbiram med 11 in 11 Pro... Jaz se že spotikam ob te razlike, strinjam se s tabo Donna. To mi je kot neumnost. Zaslon OLED je tako lep in zame naredi tako razliko. Kamera mi je še posebej pomembna, a menim, da mi je tudi zunaj tega OLED zaslon res prijeten.

Donna Cleveland: Mislim, da je to skoraj naša razčlenitev. Fantje ste že dolgo z nami, hvala. Samo še enkrat bi rad priključil naš razred iOS 13. Novi operacijski sistem za vaš iPhone izide 19. septembra, ne želite, da bi ostali zaostali ali zmedeni, zato preizkusite naš razred iOS 13. To je iPhonelife.com/ios13class. David in jaz bova to poučevala, da se boš lahko družil z nami -

David Averbach: Se vidimo tam.

Donna Cleveland: Ja, in se vidimo čez nekaj tednov v naslednji epizodi podcasta iPhone Life.

David Averbach: Ja.

Donna Cleveland: Najlepša hvala Hal, da si se nam pridružil, zabavno je.

Hal Goldstein: To je bilo zabavno, ja.

David Averbach: In če ste insajder, ostanite, za vas bomo pripravili nekaj bonus vsebin.

Donna Cleveland: Da.