Све што треба да знате пре него што купите нови иПад Про

click fraud protection

У снимању уживо епизоде ​​96 након Апплеовог иПад догађаја у Бруклину, Дона, Сара и Дејвид кажу имате све важне детаље о новој линији иПад Про како би вам помогли да обавите куповину одлука. Да ли су Фаце ИД, екран од ивице до ивице и Аппле Пенцил који се бежично пуни довољно да нови таблет вреди скупу цену? Такође, укључите се да чујете зашто Давид мисли да је недавно објављен МацБоок Аир промашио циљ.

Кликните овде да слушате и претплатите се. Ако вам се свиђа оно што чујете, обавезно оставите рецензију. И не заборавите да се укључите сваке друге недеље да бисте чули како наши уредници деле са вама најновије Аппле вести, најбоље апликације, трикове за иПхоне и најслађе додатке.

Питање недеље:

Да ли планирате да купите нови иПад? Зашто или зашто не? Ако га купујете, који модел планирате да набавите? Емаил подцастс@ипхонелифе.цом да нас обавести.

Чланци о којима се говори у овој епизоди:

  • Све најављено (и ненајављено) на данашњем Аппле догађају
  • Аппле-ови нови иПад професионалци имају екране преко целог екрана, Фаце ИД, УСБ-Ц, ажурирани Аппле Пенцил
  • Сви датуми наруџби у претпродаји и датуми објављивања за нове иПад Про, Мац рачунаре и додатну опрему Аппле је данас објављен
  • Аппле-ов нови иПад Про додаци укључују Аппле Пенцил 2, Смарт Кеибоард Фолио и УСБ-Ц порт, али нема више утичнице за слушалице
  • Корисни линкови:

  • Придружите се Фацебоок групи иПхоне Лифе
  • Инсајдерска шетња: Увид у предности само за чланове
  • Постаните иПхоне Лифе Инсидер
  • Пријавите се за бесплатни билтен Тип дана
  • Пошаљите подцаст е-поштом
  • Пријави се на иПхоне Лифе часопис

Транскрипт 96. епизоде

Дона Кливленд: Добродошли у 96. епизоду иПхоне Лифе подкаста. Ја сам Дона Кливленд, главни уредник у иПхоне Лифе-у.

Давид Авербацх: Ја сам Давид Авербацх, извршни директор и издавач компаније иПхоне Лифе.

Сарах Кингсбери: Ја сам Сарах Кингсбури, виши веб уредник.

Дона Кливленд: Данас се забављамо подцаст уживо за вас, одмах након Аппле најаве које је одржано у Њујорку. Била је то посебна најава за иПад Про и МацБоок. Аппле, мислим, бар докле год пратим Аппле ствари, није имао најаву у Њујорку.

Давид Авербах: Не.

Дона Кливленд: Ово је било заиста занимљиво.

Давид Авербацх: Они се шире. Учинили су Чикаго раније ове године, Њујорк. Свуда смо по САД. То је лудо.

Донна Цлевеланд: Уз овај подцаст, останите у близини не само да добијете резиме свега што је Аппле најавио и нашу анализу оно што је најављено, али и за многа главна питања за која мислимо да ће многи од вас имати, покушаћемо да одговор. Да ли би требало да купите нови иПад Про? Ко треба да га купи? Да ли је то замена рачунара? Да ли Аппле Пенцил ради са старијим иПад-овима? Све те врсте малих детаља до којих ћемо доћи у овој епизоди, зато се останите.

Давид Авербацх: Помало се ширимо. Причаћемо о Мац-овима. Традиционално смо фокусирани на иОС, али данашња најава је била толико оријентисана на Мац, да ћемо се мало тога дотакнути.

Дона Кливленд: Пре него што пређемо на то, само желим да се уверим, за све вас који не знају, желела сам да вам кажем о нашем билтену Даили Типс и о нашем Инсајдер програму. Наши дневни билтени са саветима су наш бесплатни производ. Можете се пријавити на ипхонелифе.цом/даилитипс. Раианне ће поставити везу овде у коментарима, па ако желите да одете, погледајте то.

Дона Кливленд: Уз наш билтен Дневни савети, можете научити нешто супер што можете да урадите са својим уређајем за само један минут сваког дана. Послаћемо вам е-поруку која ће садржати упутства корак по корак са снимцима екрана који то чине заиста лаким и забаван начин да сазнате више о свом уређају.

Дона Кливленд: Наше инсајдерско чланство, ово је наша врхунска образовна услуга за људе који желе да се осећају оснаженим са својим уређајима. Без обзира да ли имате иПхоне, иПад, ХомеПод, Аппле Ватцх, ово је место где желите да одете да научите како да користите свој уређај, научите како да користите све Аппле-ове услуге и сваке године кад год дође нова верзија иОС-а оут. За неке од вас, можда још нисте заиста ископали у иОС 12 и научили све нове функције. Имаћемо водич који ће вас водити кроз то како да то урадите.

Дона Кливленд: Имамо пуну дигиталну архиву нашег часописа. Наш часопис постоји већ дуго времена. Имамо преко 30 старих издања којима имате приступ, плус наравно да ћете бити међу првима који ће добити сваки нови број који излази квартално.

Давид Авербацх: Данас ћемо много причати о иПад-има. Очигледно, ако ћете набавити нови иПад, имамо свеобухватан водич који ће вам помоћи да почнете и са новим иПад-ом. Обавезно проверите.

Дона Кливленд: Да, па ипхонелифе.цом/инсидер да се пријавите за то. Наша годишња стопа, имамо добар посао. Само 59 долара је да се пријавите за нашу годишњу стопу или се можете пријавити месечно да бисте и то испробали. Имамо 30-дневну гаранцију поврата новца. Погледај.

Дона Кливленд: Без даљег одлагања, Давид жели да нам каже о нашем спонзору, Рокформу.

Давид Авербацх: Тренутак који сте чекали.

Дона Кливленд: Тренутак који сте чекали.

Давид Авербацх: Али заиста, посебно хвала нашем спонзору. Заиста их ценимо, Рокформ. Рокформ има заиста сјајне случајеве. Оба су лагана, али и веома издржљива. Ако сте управо добили иПхоне КСР или имате старији телефон који желите да заштитите, обавезно проверите Рокформ за њихову линију футрола. Конкретно, оно у чему су они посебни, осим што су лагани и приступачни, а истовремено су одлична заштита, имају заиста добра решења за монтажу. Њихове футроле имају мали урез на задњој страни који можете користити за монтирање, а имају и додатке који долазе са њима за монтирање на бицикл, у вашем аутомобилу. Заиста добра решења за монтажу. Одлична, свеобухватна, издржљива, робусна и лагана кућишта.

Дона Кливленд: И они су један од наших нових спонзора. [нечујно 00:04:12] њихови производи изгледају заиста елегантно и заиста су фини.

Дона Кливленд: Хајде да пређемо на најаву. Прво желимо да пређемо са вама шта је најављено, резиме онога што мислимо да је најважније информације које треба да знате о сваком уређају који је најављен. Почећемо са иПад Про.

Донна Цлевеланд: Прошло је од ВВДЦ-а прошлог јуна, откако је Аппле ажурирао своју иПад Про линију. Изашли су са неким заиста значајним променама на иПад Про-у. Фаце ИД је прва ствар. Оба нова модела имају Фаце ИД. Постоје два нова иПад-а, један са екраном од 11 инча, који задржава исту тачну величину као претходни претходник, који је био 10 и по инча. Затим, ту је иПад Про од 12 и 12,9 инча, нови који уклапа већи екран у мањи облик. То је био иПад, ми у канцеларији смо говорили, "Огроман." Прошлогодишњи иПад Про. Срећни смо што тај екран уграђују у мањи облик.

Сара Кингсбери: Да. Током најаве су га показали, упоредили са папиром 8 к 11, као папир за свеске. То је било супер.

Давид Авербацх: Ући ћемо у то касније. Али да, мислим да је то била прилично велика промена, јер је од скоро комично велика и неупотребљива постала прилично разумна опција за некога ако сте у правој ситуацији.

Сара Кингсбери: Дефинитивно.

Дона Кливленд: Да, дефинитивно.

Дона Кливленд: Да видимо, покрила сам Фаце ИД, екране од ивице до ивице. Уграђују веће екране у мање уређаје. То је од ивице до ивице без уреза који имате на иПхоне-у [цроссталк 00:05:49] Кс и новијим.

Давид Авербацх: Нема зареза.

Донна Цлевеланд: Некако су то извукли. Фаце ИД ради и у портретном и у пејзажном режиму...

Сара Кингсбери: То је огромно.

Дона Кливленд:... што је заиста неопходно за иПад, као што је Сара истакла.

Сара Кингсбери: Зашто га не бисмо имали за телефон.

Донна Цлевеланд: Користи УСБ-Ц. Прешли су са Лигхтнинг-а на УСБ-Ц, који су направили као карактеристику, а не као досадну промену.

Давид Авербацх: Није грешка. То је карактеристика.

Дона Кливленд: И то ћемо касније, о предностима и недостацима те промене. Ови уређаји су скупљи. 11 инча почиње са 799, док је прошлогодишњи са 649. Овај од 12,9 инча почиње од 999, или да се суочимо са 1.000 долара, а некада је био 799 за тај основни модел.

Давид Авербацх: Мислим да је једна од ствари и мене изненадила, јер ако сте слушали, ако сте редовни слушалац подкаста, знаћете скоро све о чему смо вам управо причали већ. Све је то било у великој мери у складу са гласинама, факторима форме, екраном од ивице до ивице, недостатком зареза, УСБ-Ц. Имамо све то како треба. Оно што нисам нужно очекивао, а важно је, је 12Кс чип.

Давид Авербацх: Често иПхоне и иПад имају исти чип, ако су исте генерације. Ово је заправо бољи чип од иПхонеа. То нисам нужно знао да долази [цроссталк 00:07:06] и то је било лепо изненађење.

Сара Кингсбери: Да, добра поента. Ни ја то нисам очекивао.

Дона Кливленд: Још једна ствар коју треба поменути, а то се такође поклапа са нашим гласинама је да нема ОЛЕД екран, за разлику од иПхоне Кс и новијих. Имати ОЛЕД екран у иПад-у би било заиста скупо. То је већ био део разлога зашто су иПхоне Кс и новији тако скупи. Ово има исти екран као иПхоне КСР, који ако нисте упознати, то је јефтинија верзија овогодишње линије иПхоне уређаја. И даље изгледа као заиста одличан екран, али неће бити ОЛЕД.

Дејвид Авербах: С обзиром на то, то је тренутно побољшани екран са иПад Про-а, или какав је био тренутни режим. То је побољшани екран, али није ОЛЕД. То је само Ретина екран.

Дона Кливленд: Ући ћемо у нешто више о овоме, али само сам хтела да вам дам кратак резиме. Сара ће нам рећи о Аппле Пенцил и осталим додацима који иду уз њу.

Сара Кингсбери: Прилично сам узбуђена због нове Аппле Пенцил јер је решила моја три главна проблема са њом. Прво, сада се магнетски везује за иПад, тако да више не морате да бринете да ћете га изгубити, што је лепо.

Давид Авербацх: Заиста супер, јер је стварно досадно имати и бити два неповезана производа.

Сара Кингсбери: То је прилично лако изгубити, и то за нешто што је више од 100 долара. Такође, више не морате да га укључите у Лигхтнинг порт, а не да то више постоји на овом иПад-у, да бисте га упарили или напунили. Једном када га прикључите на свој иПад, пуни се бежично и аутоматски се упарује, што су три најдосадније ствари које су нестале из Аппле Пенцил-а.

Сара Кингсбери: Сада је једна важна ствар да је компатибилан само са најновијим иПад Про. Ако сте један од људи који воли да купује следећу старију генерацију када се појави нова и цене падну, мораћете да набавите прву Аппле Пенцил. Такође, најновија Аппле Пенцил није... Мислим, стари Аппле Пенцил није компатибилан са вашим новим иПад-ом, ако купите нови иПад. Ако већ имате Аппле Пенцил, мораћете да набавите нову ако добијете нови иПад.

Давид Авербацх: Нисам то схватио.

Сара Кингсбери: Али можете бесплатно да га угравирате, тако да постоји то.

Давид Авербацх: Што је добро, јер можете изгубити.

Сара Кингсбери: Да. То је 129 долара, што мислим да је цена од 30 долара већа у односу на оригиналну Аппле оловку. не могу да се сетим.

Давид Авербацх: Морам да почнем да пратим цене јер их Аппле пребацује на нас. Готово све што смо данас видели било је мало скупље од претходника.

Сара Кингсбери: Да, прилично сам сигурна да сам платила 100 долара за своју последњу Аппле оловку.

Дона Кливленд: Само да знате, управо сам поставила анкету овде. Можда нисте одлучили да је ово разлог зашто гледате овај подкаст, да одлучите који иПад Про желите да купите или да ли желите да га купите. Други су можда већ одлучили, па сам желео да сада поставим анкету, али можете одговорити у целом подкасту. Питање је да ли планирате да купите нови иПад? Имате опције за нове иПад-ове или разлоге због којих не бисте желели да га купите. Овде смо укључили иПад 6. генерације. То је она коју Сара има.

Сара Кингсбери: Да, онај који је изашао овог пролећа.

Донна Цлевеланд: Да. То је само 300 долара, за разлику од ових, које ћете платити...

Сара Кингсбери: Па, било је око 350, мислим.

Дона Кливленд:... 350. Осим тога, ако добијете Аппле Пенцил, платићете више. Али ипак ће то бити знатно мање. Ући ћемо у ову епизоду, ко би требало да купи тај иПад, а не ове нове.

Сара Кингсбери: Још једна добра ствар у вези са Аппле Пенцил-ом је да ћете ову нову [нечујно 00:10:53] оловку моћи да је додирнете двапут. У ствари, можете да урадите прилагођене додире да бисте мењали алате када радите... Адобе је најавио да имају пуну верзију Пхотосхопа која излази 2019. за иПад Про. Могућност да само додирнете своју оловку да бисте се пребацивали између алата и могућност прилагођавања шта ти тапци раде могло би бити веома згодно за људе који би на тај начин користили своју Аппле оловку.

Донна Цлевеланд: Да, то је сјајна поента.

Сара Кингсбери: Такође, још неколико ствари, паметна тастатура, није много другачија од оне друге, осим што се магнетно повезује са вашим иПад-ом. Сада не морате да се мучите са различитим угловима. Има два званична угла из којих га можете погледати.

Давид Авербацх: То ми се допало.

Сара Кингсбери: Да, јер се осећам као да је последња футрола за паметну тастатуру била... Постављање под углом који сте желели изгледало је заиста... Нисам га купио јер немам иПад Про, али играње са другим људима ми се није допало. Ово изгледа као побољшање.

Сара Кингсбери: Наравно, зато што је Аппле храбро уклонио прикључак за слушалице, који су такође храбро није споменуо, то значи, као и код иПхоне-а, ваше жичане слушалице неће рад. Ако имате повезан Лигхтнинг, као са Лигхтнинг каблом за слушалице, ни они неће радити. Али Аппле сада продаје, за 9 долара, адаптер за УСБ-Ц прикључак за слушалице. То је нешто за 9 долара.

Давид Авербацх: Није укључено. Помало сам скептичан према... Решења за слушалице су тренутно мало компликована. Али у ствари постоји много слушалица које су компатибилне са УСБ-Ц.

Сара Кингсбери: То је истина.

Давид Авербацх: Можете их добити. Наравно, можете користити бежичну везу или можете користити кључеве. Није да нужно желим да будем на страни која брани избор Апплеових слушалица [цроссталк 00:13:01], али...

Сара Кингсбери: Не волим кључеве. Кључеви ме једноставно љуте [цроссталк 00:13:04] сваки пут када морам да прикачим донгле на нешто, да га користим.

Давид Авербацх: Слажем се.

Дона Кливленд: Знам, одмах сам изгубила свој кључ са иПхоне Кс.

Сара Кингсбери: Тачно, али барем са УСБ-Ц, универзалан је. Сви остали то раде, тако да вам то даје много више опција него када су вам одузели прикључак за слушалице на иПхоне-у, а морали сте да набавите слушалице повезане са Лигхтнинг-ом ако сте желели жичане слушалице. То је стварно добро.

Давид Авербацх: Разговараћемо о УСБ-Ц нешто више касније, али надамо се да је ово средство за крај, зато што се надам, а можда сам овде мањина, да ће Аппле заправо пребацити иПхоне на УСБ-Ц, тако да ...

Сара Кингсбери: И ја се томе надам.

Давид Авербах:... све је УСБ-Ц, рачунар, иПад, иПхоне, Андроид уређаји. Скоро сваки електронски уређај у овом тренутку се креће у правцу УСБ-Ц. Имати један кабл за управљање свим решењем је прилично узбудљиво, у ком случају ће већина слушалица имати уграђену УСБ-Ц опцију, ако су ожичене. Надам се да је то правац у ком се крећемо, али свакако смо у чудном стању тренутно, ...

Сара Кингсбери: Између.

Давид Авербах:... посебно ако сте Мац или ако сте Аппле обожаватељ. Јер када путујем, носим свој иПхоне са собом, и свој Мац са собом, а понекад понесем и свој иПад са собом. Ако сам у авиону и желим да слушам нешто, сада морам да имам неколико различитих решења за слушалице јер обично имам Лигхтнинг кабл за свој иПхоне. Сада ћу морати да имам УСБ решење за свој иПад. Можете користити бежичну везу, али ако сте на дугом лету, увек сам параноичан да ће ми слушалице умријети, а ја барем имам неко жичано решење.

Сара Кингсбери: Да, свиђају ми се моји К АДАПТ Либратонес јер имају жичану опцију, а онда, наравно, ја имам глупе кључеве које је Аппле укључио у један од мојих старијих телефона када су се први пут отарасили слушалица Јацк. Осећам се као да сада морам да имам цео мали сноп различитих каблова и кључева када путујем.

Дона Кливленд: Следеће, желимо да Давид уради резиме МацБоок Аир-а и Мац мини који су најављени. Након тога ћемо се бавити питањима, јер мислим да би било забавно разговарати о томе шта нас је највише узбуђивало, шта смо планирање куповине, а затим и помози људима да одлуче и погледају ову анкету и шта су други људи већ одлучили о томе шта купују и зашто.

Давид Авербацх: Апсолутно. Како је Донна рекла, најављена су два нова Мац-а, МацБоок Аир и Мац мини. По мом мишљењу, оба су одавно закашњела ажурирања. Обе су Аппле-ове буџетске опције. Сада ћемо о томе, јер су мало поскупели. Али прво хајде да причамо о МацБоок Аир-у.

Давид Авербацх: Главни додатак је то што је сада Ретина екран. Ретина екран значи високу резолуцију. Мислим да је то био последњи преостали Мац који није имао Ретина дисплеј, тако да је каснио. Четири пута већа резолуција од оригиналног МацБоок Аир екрана. Такође има тањи оквир око себе. Има 13,3 инча, тако да нуде само једну величину, што мислим да је имао и последњи МацБоок Аир.

Дејвид Авербах: Међутим, важно је да је са почетне тачке 999 отишао на 1199. Имаће Тоуцх ИД, стандардну ствар са којом Аппле побољшава своје лаптопове. Имаће бољи микрофонски низ, Тхундерболт портове. Занимљиво, сада читам те белешке. Мислио сам да су УСБ-Ц, тако да нисам потпуно сигуран у то. Форце Тоуцх Трацкпад, дужи век батерије, лакши, тањи, све то. Такође нуди, иде до 16 гигабајта меморије, док је други отишао само до 8 гигабајта меморије.

Донна Цлевеланд: Да, оба, чак и скупљи модел, оба имају 8 гигабајта за прошлогодишњи. Сада ако платите више, добијате 16 гигабајта, што је велика ствар.

Давид Авербацх: Да. Једна од ствари које ћу урадити за секунд, након што причам о Мац мини-у, је да вас проведем. Аппле је донео много занимљивих одлука са овим МацБоок Аир-ом, а ја ћу вас провести кроз то. Али хајде да прво причамо о Мац мини-у.

Давид Авербацх: Мац мини је, опет, Аппле-ово буџетно десктоп решење. То је само компјутер. Оно што не долази са њим је да нема монитор, тастатуру, миш и те врсте опција. Оно што је у томе лепо, то га чини много јефтинијим. Првобитно Мац мини, претходни модел је почињао са 499, сада почиње са 799. Они повећавају цену, али што се тога тиче, они је такође чине много бољим.

Давид Авербацх: Сви ови нови рачунари имају нове Интелове чипове у себи, што је одлично. Нуде опције за меморију до 32 и 64 гигабајта, што је заиста важно. Они нуде, мислим да је било до 1,5 терабајта у смислу ...

Сара Кингсбери: Складиштење.

Давид Авербацх: Складиште, да. Хвала вам. Имају две верзије, једну Про, једну почетну. У суштини, само су га узели и учинили га мало модернијим, мало додали све боље спецификације које бисмо очекивали од модерног десктоп рачунара. Али и они су га учинили мало скупљим. То су Мацови укратко.

Дона Кливленд: То је сажетак.

Давид Авербацх: То је сажетак.

Донна Цлевеланд: [нечујно 00:18:29] објављено.

Сарах Кингсбери: Да ли сте [укрштање 00:18:30] споменули...

Дона Кливленд: Нисмо добили АирПодс.

Сара Кингсбери: Нисте причали о Тоуцх ИД-у на МацБоок Аир-у, зар не?

Давид Авербацх: Не, нисам. То је добар улов. Сада постоји Тоуцх ИД. Нема ...

Донна Цлевеланд: Но Тоуцх Бар.

Давид Авербах:... нема Тоуцх Бар. Иако ћу рећи, имам Тоуцх Бар и скоро га никада не користим. Нисам нашао [цроссталк 00:18:44] да је толико узбудљиво.

Дона Кливленд: Чини се као једна од оних нових карактеристика, али заправо нећете користити.

Давид Авербацх: Да, тачно. Док, заправо волим Тоуцх ИД на свом рачунару. Тај мислим...

Донна Цлевеланд: То изгледа тако згодно.

Давид Авербацх: Да, јер никада не морате да уносите своју лозинку.

Донна Цлевеланд: Да. Не само да уђете у рачунар, већ и када користите Аппле Паи, или ако се пријављујете у апликације које су заштићене лозинком, онда једноставно можете да користите свој Тоуцх ИД на лаптопу. То изгледа тако лепо.

Сара Кингсбери: Тачно. Други пример током најаве био је коришћење Тоуцх ИД-а за пријаву на један, ваш менаџер лозинки. Зато што је управљање лозинкама таква звер.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Хајде да погледамо нашу анкету овде.

Донна Цлевеланд: Да, да. Добра идеја. Али само сам желео да брзо кажем, у нашој прошлој епизоди подцаста гласина, причали смо о томе да заиста очекујемо да чујемо нешто о другој генерацији АирПод-а. Нисмо. Тиме нисмо ништа добили. Такође, АирПовер простирка која би требало да пуни све ваше иОС уређаје на једној простирци, такође нисмо чули ништа о томе. Претпостављамо да ћемо их добити почетком 2019.

Давид Авербацх: Имамо [цроссталк 00:19:48] људе који желе да купе овде.

Дона Кливленд: Али да, погледајмо анкету.

Давид Авербацх: Иако, рећи ћу, победник је 33%, не, већ поседујем иПад који ради сасвим добро, хвала вам пуно. Друга два, иако по 29% имају, 29% жели иПад Про од 11 инча, 29% жели иПад Про од 12,9 инча. Комбинујете то и више људи купује него не.

Дона Кливленд: Само једна особа иде на иПад 6. генерације, то је онај који има око 350.

Давид Авербацх: Да. Заправо, изненађен сам тиме. То ми се чини као да је, почевши од 799, много скупљи, Про. Изненађен сам што више људи не жели да иде са буџетском опцијом, јер је то и даље одличан иПад.

Сара Кингсбери: Свиђа ми се. Купио сам га и потпуно сам срећан што сам пропустио овај иПад Про.

Дона Кливленд: Прво питање на које смо хтели да се позабавимо, повезано је са анкетом је, коме би уопште требало да буде стало до иПад-а? Да ли је то права замена за рачунар? Можемо скочити на то и онда то повезати са овом анкетом.

Сара Кингсбери: Аппле заиста гура комплетно поређење рачунара.

Донна Цлевеланд: Били су. Наставили су да причају о томе да је то један од најпопуларнијих рачунара. Наставили су да га називају компјутером и заиста су желели да га преформулишу како би људи могли да размишљају о својим иПадима као о рачунарима.

Дона Кливленд: Читала сам чланак. Било је то из Тхе Верге-а, данас, и заиста ми се допало шта су имали да кажу о иПад-овима, и да се иПад заиста свиђа двема веома различитим типовима људи. Један од тих типова људи је неко ко жели да користи иПад за једноставне ствари које можда нису толико технички потковани. иПад једноставно чини ствари једноставним за вас. Друга група људи су више професионални корисници који су вољни да се изборе са неким од фрустрација и смисле заобилажење где могу да обаве сав посао на иПад-у. Јер тренутно је прилично тешко расправљати се. Још увек је лакше радити многе ствари на радној површини. Имаш миша. Тренутно не постоји начин да имате миша на свом иПад-у. Много апликација, више апликација професионалног нивоа још увек није компатибилно са иПад-ом.

Дона Кливленд: Данас је Адобе изашао и урадио заиста кул демо Пхотосхоп-а, тако да ће се то временом мењати. Али за многе људе он не може да уради све што ваш десктоп може. Људи који су веома професионалци за иПад и узбуђени због тога, и вољни су да заобиђу посао, или људи који су само као: „Ја само треба за ове једноставне ствари као што су е-пошта, гледање медија и сличне ствари." Мислим да је то коме се обраћа. Ја то још не видим као замену за рачунар.

Сара Кингсбери: Не, недавно сам морала да га користим, у суштини као замену за свој рачунар јер ми је требао нови [нечујно 00:22:34] пуњач. Завршио сам посао. Није да сам графички дизајнер или било шта, или да радим нешто стварно компликовано. Прилично га користим као програм за обраду текста. Али и даље је била мука немати подлогу за праћење или миша, а многе ствари су биле само спорије и више корака. Стварно још није ту.

Сара Кингсбери: Знам да имам иПад 6. генерације, а не иПад Про, али у смислу различитих начина на које се ствари дешавају, као што је коришћење екрана осетљивог на додир, то је исто. само не мислим... Можда једног дана.

Дона Кливленд: Да, слажем се са вама да нове функције иПад Про не мењају ништа у смислу функционалности.

Сара Кингсбери: Основни кориснички интерфејс.

Донна Цлевеланд: Да. Заиста је супер, можете да га откључате помоћу Фаце ИД-а и да можете да радите ствари као што су откључавање апликација и коришћење Аппле Паи са Фаце ИД-ом, али у смислу коришћења као рачунара, има само лепши, већи екран Сада. Не ради другачије.

Давид Авербацх: Мислим да би била забавна идеја само да поделимо свако наше искуство са иПад-ом, јер сви имамо иПад и имамо веома различите случајеве употребе. Мислим да су лепе, некако спадају у веома различите групе, и мислим да би многи људи упали.

Дона Кливленд: Сигурно. И ја бих волео да чујем од људи у коментарима, ако желите да ускочите у то како користите свој иПад, јер са свим овим људима који планирају да купе неке од нових иПада, мислим да имамо много ентузијаста овде.

Давид Авербацх: Могу брзо да поделим своје искуство. Али пре него што то урадим, имамо питање од Амбер. Да ли МацБоок Аир има екран осетљив на додир? Одговор је не. Ниједан од Мац рачунара нема екран осетљив на додир. То је једна од оних ствари за које је Аппле одлучио да није добро корисничко искуство имати екран осетљив на додир на лаптопу. Многи људи се не слажу са њима.

Сара Кингсбери: Не слажем се.

Давид Авербацх: Да. Толико сам дубоко у Апплеовом свету да никада нисам имао рачунар који има екран осетљив на додир. Узимајући то у обзир, са мојим искуством са Тоуцх Бар-ом, не знам да ли ми недостаје. Али дозволите ми да поделим своје искуство са иПад-ом, који имам иПад Аир 2, ако неко време слушате подцаст, знате да сам чекао овај нови иПад. Планирам надоградњу. Заиста сам узбуђена због тога.

Давид Авербацх: Моје искуство је било пре него што сам га добио, било ми је заиста тешко да дефинишем шта је вредно у вези са тим, зашто ако имам иПхоне и Мац, желим и иПад. Али моје искуство је да постоји овај средњи део који иПад прилично добро покрива, а то је да обично конзумирам много садржаја код куће. То је или лаган посао, да га назовемо, а то је провера моје е-поште, провера Гоогле аналитике или само провера разних ствари широм веба или е-поште. Такође ћу много читати на свом иПад-у, такве ствари. Све што садржи садржај, сматрам да је иПад савршен, јер је веома преносив, много је бржи и лакши.

Дејвид Авербах: Ако се излежавате, можете само да седите на столу или да вам седи у крилу. Док је рачунар који сматрам превише гломазан за ношење, мало је мање преносив. иПхоне, екран је премали. Волим свој иПад због тога, због лаганих ствари које радим по кући, где само конзумирам садржај, претражујем веб, гледам видео записе, проверавам е-пошту. За такве ствари је савршен.

Давид Авербацх: Оно за шта га ја не користим, а мислим да ништа не ради, што је по вашем мишљењу, ја га заправо не користим за озбиљан посао. Никада не бих отишао на посао и понео само свој иПад. А ви момци?

Дона Кливленд: Чујем то. Имао сам иПад Аир. Тренутно немам иПад, лични. Имамо иПад Про, 10,5 инча који понекад користимо на послу. Свиђа ми се за гледање медија, као што је соло гледање у покрету. Заиста сам се заљубио у серију Амазон Приме коју сам гледао на свом иПад Аир-у током једног викенда. Било је једноставно лепо се осећати.

Давид Авербацх: Шта је било?

Дона Кливленд: Било је... Ох, заборавио сам како се зове. Била је то емисија о новинским новинарима 70-их, као о женама у редакцији. не могу да се сетим. Ако га се сетим, поставићу га овде.

Дона Кливленд: Али друга ствар због које ми се свиђа је путовање на посао. Користим доста обраде текста као уређивач, а иПад је добар за то. Ако преузмете апликацију Мицрософт Ворд и пријавите се, сматрао сам да је то лепо. Све док имам Блуетоотх тастатуру која се може прикључити, онда је одлична за такве ствари. Такође, можемо да користимо Слацк за комуникацију на вашем иПад-у. Мало сам га користио за посао, на путовању. Зато што извлачим лаптоп у авиону, мало је превелик и гломазан, и није баш лепо искуство. иПад је много лепши за тај случај употребе.

Дона Кливленд: Али лично сам открила да не користим свој иПад онолико колико сам мислила да ћу. Ја сам вероватно најмањи ентузијаста.

Давид Авербацх: Да, дефинитивно јеси. Рећи ћу да ћу, када сам рекао да нећу понети свој иПад на посао, понети свој иПад и мало порадити на њему. Ако идем на путовање које није изричито због посла, као да нећу бити негде недељу дана радим, онда ми је пријатно само да узмем свој иПад, и надам се да ће ми бити пријатније са овим нови иПад. Али само, не бих планирао да то буде мој примарни радни рачунар на дужи временски период.

Сара Кингсбери: Да, заиста волим да када путујем имам и лаптоп и иПад за посао јер вам је понекад потребан други екран. Ако користите мале екране, ја имам МацБоок Аир, заиста помаже да имам два екрана. Такође сматрам да је од велике помоћи за обележавање доказа и сличних ствари. Осећам се као да бих урадио много више ствари са графиком, да бих је користио за рад у огромној количини, и вероватно бих био веома заинтересован за иПад Про.

Сара Кингсбери: Користила сам га за ФацеТиминг моје ћерке, за самостално гледање филмова. Изненађујуће, нисам много читао о томе, али то је вероватно зато што сам се углавном само вратио папирним књигама.

Дона Кливленд: Да, има нешто привлачно у вези иПад-а у смислу за личну употребу код куће, имати додатни екран као што је тај за ФацеТиминг ваше ћерке или сличне ствари. Видим жалбу. Док ако сте код куће у свом личном простору, ван радног времена, заправо не желите да пребаците свој лаптоп на ФацеТиме, знате?

Давид Авербацх: Да, тачно. Има нешто у томе да се [цроссталк 00:29:14] извади компјутер.

Донна Цлевеланд: Схватам.

Давид Авербацх: Рећи ћу, и ово заправо улази у територију водича за купце о којој ћемо више покрити касније, моја препорука, која сам можда у мањини у овоме, јер не познајем много других људи који су то урадили ово. Мој иПад је био компатибилан са ЛТЕ, овај који сада имам, и планирам да то урадим поново. То је заправо направило велику разлику јер када путујете, повезивање на Ви-Фи је заиста гњаважа. Аеродроми или имају јако лош Ви-Фи или покушавају да вам наплате. Иста ствар за хотеле. Увек можете да направите хот спот са својим телефоном, али то је само мука. Могућност да једноставно извадим свој иПад и да му тренутно буде доступан са подацима, сматрао сам да је заиста добра. Заправо, до краја живота, не знам зашто рачунари немају ЛТЕ компатибилност. Али имати иПад који је то урадио је сјајно.

Давид Авербацх: Дозволите ми, врло брзо, пре него што кренемо даље, желим да прочитам ова три сведочења [цроссталк 00:30:10] овде.

Дона Кливленд: Да, овде имамо одличне одговоре.

Дејвид Авербах: Барбара је рекла: „Имајте професионалца две године у новембру и планирате да пређете на нови и узмете оловку.“ Онда Цурт овде каже, користи свој иПад за сурфовање вебом, „Једна ствар која је досадна је да ме увек прво упућују на мобилну локацију на свом иПхоне-у.“ Његово истина. Искуство мобилног претраживача није сасвим исто као искуство прегледача на десктопу, а иПад вам генерално нуди искуство прегледача на десктопу. Он каже: „Можда не знам како да искључим искуство мобилног претраживача.“ Можете, ако користите иПхоне, да затражите искуство на радној површини.

Сара Кингсбери: У реду, додирнете икону Дели.

Давид Авербацх: Да, хвала.

Сара Кингсбери: Онда можете изабрати, Гет Десктоп.

Давид Авербах: Али то још увек није исто. Претраживање веба у великој мери није исто на иПхоне-у као на иПад-у.

Давид Авербацх: Последњи, други Давид овде каже: „Често га користим за фотографисање, и иПад Про и иПхоне, а затим е-поштом или порукама другима ради даљег истраживања производа када снимате фотографије у великим продавницама." Занимљиво. Уопште не фотографишем са својим иПад-ом [цроссталк 00:31:23].

Сара Кингсбери: Заиста волим да размењујем поруке и е-поруке. Не шаљем е-пошту толико, углавном само размјењујем поруке на иПад-у јер је... Мислим, могу да повежем тастатуру на свој иПхоне, али вероватно то нећу учинити. Волим да могу да куцам своје текстуалне поруке на иПад-у.

Дона Кливленд: Размишљала сам да постоји нешто што се чини веома глупо у повезивању Блуетоотх тастатуре на ваш иПхоне. Мислим, сигуран сам да је то сјајно у неким ситуацијама.

Сара Кингсбери: Дефинитивно сам то урадила. Ја сам то урадио.

Давид Авербацх: Видите ме, тако се осећам када снимам фотографије са својим иПад-ом. Само држим овај огромни екран испред себе, као "сир", и осећам се тако глупо.

Сара Кингсбери: Никада нисам снимила ниједну фотографију са својим иПадом. Не једном.

Дона Кливленд: Ја ћу бити уз тебе. Не, никог не куцамо за то, јер имамо [нечујно 00:32:05].

Дона Кливленд: Одговорили смо на питање, ко би требало да брине о иПад-овима? Да ли је то замена рачунара? Прилично, постоје различити иПад-и за различите људе. Ући ћемо у то још мало. Али генерално, није баш... Не ради исте ствари као ваш иПхоне. Није баш замена за рачунар. Али то има свој посебан квалитет који људи изгледа воле. Хајде да пређемо на то, да ли је Аппле испоручио овај нови иПад Про? Да ли је то било све што сте очекивали?

Дона Кливленд: Желим да чујем од вас, момци, због чега сте узбуђени овом објавом. За мене је то било када су представили нови иПад Про, баш онако како изгледа. Аппле, чини ми се, ради заиста добар посао с тим. Као што сам рекао, вероватно сам најмање одушевљен иПадима, али сам одмах пожелео један.

Сара Кингсбери: Да, морала сам да се стално подсећам да не користим иПад-ове за уметност и да нисам графички дизајнер. Заиста немам изговора да га добијем, јер су га добро продали, сигурно.

Давид Авербацх: Само желим да се вратим на секунд, на последње питање о послу. Јер, рећи ћу, сада имам један рачунар који је мој радни и лични рачунар, и носим га тамо-амо на посао. Много пута постанем лењ и не носим рачунар кући на крају дана. Мислим да је иПад одличан кућни рачунар за мене. Ако не морам да радим стручне послове, ако не морам да правим разрађену табелу или нешто слично, то је заиста лепо.

Дона Кливленд: Давид воли своје табеле, сви.

Дејвид Авербах: Волим разрађену табелу, а иПад-и је једноставно не секу. Извините, сви.

Сара Кингсбери: Видите, ја носим свој... Данас немам свој иПад, али често ћу имати свој радни рачунар, лични рачунар, иПад и ову малу сјајну ствар. из СТМ-а, где могу да имам све своје каблове и пуњаче [нечујно 00:33:52] лепо организоване, и моје [цроссталк 00:33:53] слушалице, ...

Донна Цлевеланд: Волим СТМ.

Сара Кингсбери:... а онда све умотано у овај уредан пакет. Спреман сам да напустим град у било ком тренутку са свом својом електроником, очигледно, или да радим било где на капу.

Давид Авербацх: Волео бих да питам...

Дона Кливленд: Сара је увек спремна.

Давид Авербацх: Волео бих да питам нашу публику...

Сара Кингсбери: Ја сам као извиђачица.

Давид Авербах:... два питања. Слободно се јавите, публико. Број један, да ли неко од вас користи иПад као примарни рачунар? Друго, да ли има креативних професионалаца који ово слушају? Зато што сам скептичан да било који... Не познајем ниједног креативног професионалца који професионално користи иПад. Сви које познајем користе Пхотосхоп, користе било коју Адобе ствар, било који веб развој, све се то ради на рачунару, за све које знам. Знам да се Аппле заиста бави креативним професионалним стварима. Мислим да им сви само схватамо ту реч, да тамо има људи. Али ја сам мало скептичан према томе.

Сара Кингсбери: Знам за људе који су користили иПад за музику.

Давид Авербацх: Волите да га слушате?

Сара Кингсбери: Не.

Давид Авербацх: Не, шалим се. шалим се. Хоћу ...

Дона Кливленд: Сара је веома смешна.

Давид Авербацх: Знам.

Сара Кингсбери: Тврда срца.

Дона Кливленд: Мислим да би чињеница да сада излазе са пуноправним Пхотосхоп-ом, међутим, могла да промени ствари.

Давид Авербацх: Могло би се промијенити.

Дона Кливленд: Изгледало ми је заиста импресивно да су приказивали функцију где можете да зумирате ниво пиксела, а онда је ово била фотографија за коју су рекли да ћете имати девет стопа са девет стопа ако је одштампате оут. То иде у датотеку од три гигабајта са којом је она радила, а ви можете да зумирате ниво пиксела тако што ћете двапут куцнути на Аппле Пенцил и умањити да бисте видели целу слику тако што ћете је поново додирнути.

Дона Кливленд: За мене је било неких ствари у овој објави на које сам рекла: „У реду, то би било кул“. На пример, ако су то урадили за Финал Цут Про, то је оно што користимо за уређивање овог подкаста. То је програм који ми треба на рачунару. Ако су урадили тако нешто за иПад, то би могло променити ствари довољно да бих рекао: „Хеј, добио бих иПад и користите то за посао." Мислим да би могли да постоје уметници, који за њих Пхотосхоп представљају оно што користе све време. Могли су да виде данашње објаве и да кажу: „У реду, ово би заправо могло да функционише за мене“.

Сара Кингсбери: Такође сам хтела да се дотакнем онога што Аппле заиста гура, правећи велику ствар у вези са својим ГПУ-ом, и колико добра њихова графика и колико брзо се приказују. Размењивао сам поруке са Тамлином, који је један од наших писаца дугометражних филмова, и он много игра, и прилично је упућен у ствари везане за графику. Питао сам га, јер је Аппле рекао да се рендерује истом брзином као Ксбок Оне, и рекли су да звучи као велика ствар. Његов став о томе је био: „У суштини кажу да је наша брзина кадрова једнако добра као најгора конзола.“ Није тако сјајно као...

Давид Авербацх: Оох, те [препреке 00:36:42] су борбене ријечи...

Сара Кингсбери: То је била велика опекотина.

Давид Авербах:... ипак, поштено.

Сара Кингсбери: Мислим да би требало да будемо скептични у вези са неким Апплеовим тврдњама о томе колико је невероватно, као замена за рачунар.

Давид Авербацх: Да, да. Сигурно. Увек је смешно јер ће се хвалити најглупљим стварима. Хвалили су се како нису погоршали веб камеру. Ја сам као: „У реду, добар посао, Аппле. Хоћеш да те тапшаш по леђима?"

Сара Кингсбери: Бизарно су били опседнути указивањем на Групни ФацеТиме. Сада је доступан са 12.1, који излази данас, ако већ није. Али да ли ти је стало? Да ли вам је стало до групног ФацеТиме-а са 32 особе?

Давид Авербах: Тридесет два. Не знам баш 32 особе, али сам узбуђен због тога генерално.

Дона Кливленд: Да, мислим да је...

Сара Кингсбери: Не познајеш ни 32 особе. Жао ми је, Давиде.

Дона Кливленд: Мислим да би ФацеТиме са породицом на различитим местима било лепо бити у могућности да имате више особа на разговору.

Сара Кингсбери: Да ли је било довољно поменути четири или пет пута током [цроссталк 00:37:37] Аппле најаву?

Дона Кливленд: Много су то испустили.

Давид Авербацх: Веома су узбуђени због тога.

Дона Кливленд: Хајде да разговарамо о томе ко треба да купи који уређај, иПад.

Дејвид Авербах: Дозволите ми да брзо, јер сам га избацио из шина, па ћу покушати да га поново поставим. Мислио сам да је Аппле изашао из парка. Био сам спреман да будем задивљен јер сам чекао овај иПад веома дуго. Али мислим да су означили све оквире које су требали. Мислим да ме је импресионирала чињеница да је екран од ивице до ивице, да нема тастер Хоме, чињеница да није имао урез. Мислим да је изгледало прелепо. Био сам импресиониран да су га редизајнирали колико и они. Било је стварно елегантно. Што се мене тиче, мислио сам да је то заиста јака најава за Аппле, што се иПада тиче. Имам много критика на њихову Мац најаву.

Давид Авербацх: С обзиром на то, једина ствар у коју сам помало скептичан, већ смо разговарали о томе. Мислио сам да је УСБ-Ц права одлука. Срећан сам што Аппле прихвата њихова не-власничка решења. Али уклањање прикључка за слушалице, када имате само УСБ-Ц на располагању, а ваш иПхоне је Лигхтнинг, то је помало чудна одлука због које нисам одушевљен. Имајући то у виду, мислим да су људи уопште претерали са слушалицама. Мислим да [цроссталк 00:38:49] људи треба да престану са тим.

Сара Кингсбери: Знате једну ствар о којој нисмо разговарали са УСБ-Ц, а то је да сада можете да повежете екран, или камеру, или читаву гомилу других додатака за ваш иПад, што је велика ствар.

Давид Авербацх: Једна ствар за коју сам мислио да је заиста супер мала суптилна карактеристика коју су додали је могућност пуњења иПхоне-а са вашег иПад-а.

Сара Кингсбери: О, да. Да, то је супер.

Давид Авербацх: Мислио сам да је то стварно супер.

Донна Цлевеланд: Да, и ја сам мислила да је то кул. Али само сам хтео да те питам, Давиде, пошто имаш МацБоок Про са УСБ-Ц, какво је твоје искуство са УСБ-Ц?

Давид Авербацх: Тренутно имам донгле повезан на њега, тако да могу да користим Етхернет. То вам говори све што треба да знате. Имам и прикључак за слушалице, што бих био тужан да немам. Мој кључ ми такође омогућава да користим УСБ-А. То свакако није савршено, али сам прилично опраштао Аппле-у због тога јер ми се лично свиђа што је Аппле компанија која гледа у будућност. Мислим да је УСБ-Ц будућност. Мислим да је присиљавање људи да пређу на боље решење добро за индустрију уопште, слично томе како је Аппле престао да подржава Фласх прилично рано.

Давид Авербацх: Мислим да сам углавном био задовољан УСБ-Ц. Није био велики проблем. Али морао сам да нађем неколико заобилазних решења, јер још увек имам неколико ствари које су УСБ-А са којима морам да се позабавим. Немам Етхернет кабл. Није савршено.

Донна Цлевеланд: Добро, чула сам то. Али слажем се, био бих много више љут када би се пребацили на неки други опскурни конектор. Али чињеница да се крећу ка нечему што ће бити свеприсутније, као што многи Андроид телефони користе УСБ-Ц. Надамо се да се ту крећемо све више и више. Због чега сам узбуђен. Слично као што су Аппле, са својим бежичним пуњењем, одлучили уместо да креирају власнички решење за бежично пуњење, они користе Ки бежично пуњење, што је универзално бежично пуњење технологије. Мислим да то није увек начин на који је Аппле отишао у прошлост, и заиста ми је драго што се чини да се у последње време више крећу у том правцу, због компатибилности и погодности за корисника.

Давид Авербацх: Апсолутно се слажем.

Дона Кливленд: То су добре вести.

Давид Авербацх: Живети сан у којем сви електронски уређаји имају један кабл, то ће бити невероватно ако остваримо тај сан, као [цроссталк 00:41:06] друштво.

Дона Кливленд: Надам се да ће се то догодити.

Дона Кливленд: Шта мислимо, ко би требало да купи различите опције за иПад? Причаћемо о иПад-у од 11 инча, што је овај иПад Про, то је најмањи иПад Про, иПад Про од 12,9 инча или иПад 6. генерације.

Давид Авербацх: Дозволите ми да вам прво кажем шта добијам. Одабрао сам то већ током најаве. Узећу 250...

Сара Кингсбери: Знам, гледала сам те како га купујеш.

Давид Авербацх: Да. Нисам заправо гурао Купи. Био сам мало нервозан. Али ја ћу набавити 256 гигабајта, свемирски сиви иПад, 11 инча, са ЛТЕ-ом. Заиста се добро осећам због своје одлуке. Провест ћу те кроз то.

Давид Авербацх: Шездесет четири гигабајта, почетни ниво, мислим да је заиста изводљиво. Мислим да би многи људи, ако желе да уштеде мало новца, могли то да ураде. Ја, као што сам рекао, имам иПад Аир 2. Очигледно, не надограђујем често за иПад, па сам мислио да ћу се мало потрошити. Већ сам прешао преко ЛТЕ-а. Спаце Греи изгледа цоол.

Дона Кливленд: Осећам се као да је Давид толико дуго чекао овај дан.

Дејвид Авербах: Данас сам толико шврљао. Ово је боље од Божића.

Давид Авербацх: Пре него што одговоримо на ширу слику, да ли сте разумели?

Сара Кингсбери: Управо сам купила иПад. иПад Про је кул, али једноставно не видим зашто би ми требао. Једва ми треба мој иПад шесте генерације, ради све што ми треба. Постоји ли опција од 64 гигабајта? Мислим да је то оно што имам [цроссталк 00:42:36] за складиштење.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Не, постоје 32 и 128. Мислим да сам добио опцију од 128 гигабајта.

Давид Авербацх: У реду. Добро се осећате што сте купили јефтинији и што вам [цроссталк 00:42:44] не недостаје екран од ивице до ивице, сексипилност.

Дона Кливленд: [нечујно 00:42:47]

Сара Кингсбери: О да, апсолутно.

Сара Кингсбери: Мислим... Знаш, не. Нимало.

Дона Кливленд: Дејвид, током данашње објаве, након што су показали нови иПад Про, рекао је: „О мој Боже. Тако је секси."

Сара Кингсбери: Да, не. Не сматрам да ме технологија привлачи на тај начин, Давиде.

Давид Авербацх: Мм. Занимљиво.

Сара Кингсбери: Мало сам тужна због Аппле Пенцил-а. Али да будем искрен, не користим га довољно да би то било оправдање. Оно што сам заиста желео су нови АирПодс. Мораћу да одлучим да ли желим да купим старе школске АирПодс. Стара школа, нису толико стари. Или урадите, а онда изненада изненада најављују нове у пролеће или тако нешто. Ту сам ја.

Давид Авербацх: Оно што је смешно је...

Донна Цлевеланд: Неодлучна сам.

Давид Авербацх: Само напред. Ок, да. Тренутно немате иПад.

Дона Кливленд: Тренутно немам иПад. Заиста је примамљиво. Заборавио сам колико ће то бити скупо.

Давид Авербацх: Да, тако је скупо.

Дона Кливленд: То је оно што ме заиста спутава, јер сам само као, човече.

Сара Кингсбери: Можете добити [цроссталк 00:43:38] нови рачунар.

Донна Цлевеланд: Као што сам рекао раније у овом подцасту. Да, немам очигледну потребу за тим. Стварно ми се допао начин... Изгледало је као да би било задовољство користити нови, али би то био само леп додатак. То није нешто заиста кључно. Треба ми мој иПхоне, треба ми десктоп. Треба ли ми [цроссталк 00:43:59] ово?

Сара Кингсбери: [нечујно 00:43:59] лаптоп.

Донна Цлевеланд: Не. Али је заиста примамљиво, тако да сам неодлучна.

Дејвид Авербах: Ајпеди су тако чудни. Никоме нису потребни, али их сви воле.

Дона Кливленд: Да, у искушењу сам да наручиш један, Дејвиде, и пробаш свој, а онда одлучиш.

Давид Авербацх: Договорено.

Сара Кингсбери: Да, ако бих потрошила онолико новца колико би коштало да набавим иПад Про који бих желела, мислим да бих једноставно купила МацБоок.

Давид Авербацх: Да, па, и то је ствар.

Дона Кливленд: Свиђа ми се Давидов коментар овде. Ово је Давид, не [цроссталк 00:44:25] Давид Авербацх.

Давид Авербацх: Не, [нечујно 00:44:27].

Дона Кливленд: Предстоје нам неке конференције, тако да ово звучи као да би било корисно за мене. Рекао је: „Користим иПад да правим белешке и фотографије на конференцијама, пошто је преносивији. Користим паметну тастатуру са ЛТЕ-ом, тако да могу да пратим е-пошту док сам на конференцији." То звучи заиста лепо. Не желите да вучете тону заиста тешких ствари. На конференцијама на које идемо, дефинитивно водим белешке и такође пишем извештаје на Цонсумер Елецтрониц Схов-у, као што је писање у покрету. Било би заиста лепо имати иПад за то.

Сара Кингсбери: МацБоок Аир је прилично мали и сјајан.

Давид Авербацх: Не, није исто. То није исто.

Сара Кингсбери: Боље је од иПада.

Давид Авербацх: Мислим, потребан вам је лаптоп, а онда смо се сви сложили око тога. Дозволите ми да покушам да одговорим на ваше право питање, Донна, о томе ко шта треба да купи. Јер заправо мислим да је Сара погодила прилично добру поенту када ме је оптужила да сам само превише узбуђен.

Давид Авербацх: Мислим да је једини разлог за куповину екрана од ивице до ивице... Пре свега, можемо ли сви да ценимо шољу коју Донна тренутно има.

Дона Кливленд: Да, знам, покушавала сам да будем дискретна. Ја сам као, "Нема дискретности са овим."

Давид Авербацх: Само да буде јасно, то је шоља коју је Раианне, наш модератор овде, купила за мене. У ствари, користиш моју шољу. То је прелепа шоља Вини Пу, ако слушате овај подкаст.

Давид Авербацх: Мислим да је заиста главни разлог да купите иПад Про у односу на јефтинији модел ако сте узбуђени због тога. Ако се чини довољно кул и можете то емоционално оправдати, онда мислим да је то главни разлог. Зато што је други иПад одличан.

Дона Кливленд: Ако си то можеш приуштити.

Давид Авербацх: Ако то можете приуштити, да.

Дејвид Авербах: Други сценарио, а ово је онај на који Аппле наставља да рачуна, због чега га стално упоређују са рачунаром, јесте ако заиста желите да радите од њега. Јер онда је леп већи екран, леп је бржи процесор, лепе су све оне ситнице које су ту заглавили, али мислим да вам не требају. Мислим да је иПад од 350 долара одличан иПад. За већину људи, то је сасвим у реду, а ви имате Тоуцх ИД и дугме Хоме, ако вам је стало. Зато што многи људи и даље воле своје дугме Почетна.

Донна Цлевеланд: Видите, то није продајна тачка за мене. Волим Фаце ИД, а сада ми оквири већ изгледају тако застарели на уређајима који немају од ивице до ивице. Мислим да сада пада у логор. Ако добијем иПад, то ће бити нови.

Давид Авербацх: Можете то емоционално оправдати.

Сара Кингсбери: У ствари постајем фрустрирана својим иПадом, што не могу да користим гестове на које сам навикла са својим иПхоне Кс. Дугме Почетна није продајна тачка када се навикнете да га немате.

Дејвид Авербах: Дозволите ми да накратко проговорим о Мац-овима, ако хоћете. Зато што сам фрустриран Мац-овима.

Давид Авербацх: Ако редовно слушате подкаст, већ сам причао о томе. Аппле је, до овог подкаста и најаве, имао заиста компликовано Мац решење где су имали иПад Аир за 999 који... Имали су МацБоок. Рекао сам иПад Аир, извини. МацБоок Аир, имали су МацБоок, а затим МацБоок Про. Сви су отприлике исте цене од око 1.000 долара. Сваки има мало другачију конфигурацију.

Давид Авербацх: Оно што сам се надао да ће се догодити је да ће Аппле рашчистити њихов састав, јер је заиста збуњујуће ко треба да користи који рачунар тренутно. Посебно су иПад Аир и МацБоок веома слични. МацБоок је 12 инча, МацБоок Аир 13. Сада обоје имају Ретина екран. МацБоок Аир има нешто новији процесор, али оба имају веома добре процесоре. Имају врло сличне конфигурације и приближно исту цену. Затим, ту је МацБоок Про од 13 инча, који је сада мало старији рачунар јер је то претходна генерација која нема Тоуцх Бар, али такође има приближно исту цену.

Давид Авербацх: Не знам шта Аппле ради. Не знам зашто имају три рачунара за скоро потпуно исту цену, са скоро потпуно истим карактеристикама, а МацБоок је заправо лакши од МацБоок Аир-а. Не знам зашто, али јесте. МацБоок Аир и МацБоок Про су такође веома сличних тежина.

Давид Авербацх: Заиста ми је збуњујуће у смислу зашто имају три рачунара. Такође, подижу цену на МацБоок Аир-у. Једно решење би било да се један од три модела значајно појефтини, да буде очигледан буџетски модел, али су урадили обрнуто. Они су их заправо учинили ближим ценама. Не знам шта Аппле ради. Мислим да су МацБоок Аир и усисивач били добар рачунар. Али и даље мислим да бисте вероватно желели или да набавите МацБоок, јер је преносивији, лакши, или да набавите МацБоок Про јер је моћнији.

Сара Кингсбери: Сваки пут када Аппле најави неко ново ажурирање за своју МацБоок линију, јер сам размишљала о набавци новог рачунара, осећам се мање сигурна шта би требало да добијем, у суштини.

Давид Авербацх: Да. То је чудно.

Донна Цлевеланд: Ваша формална препорука је да набавите МацБоок или МацБоок Про, али немојте ићи на средину пута са МацБоок Аир-ом?

Давид Авербацх: Искрено, ни не знам. Читао сам о томе колико сам могао пре овога и упоређивао све детаљне спецификације. Лепа ствар код МацБоок Аир-а је што има процесор најновије генерације.

Давид Авербацх: Моја формална препорука је ако купујете нови лаптоп, уверите се да има најмање 250 гигабајта складишног простора и најмање 16 гигабајта РАМ-а. Те две ствари су заиста важне. То мало мења модел одређивања цена, у смислу, у тој конфигурацији цена је мало другачији. Осим тога, да ли желите екран од 12 инча или 13 инча? То је глупо. Сви су тако слични. Не знам.

Дона Кливленд: Да, дефинитивно немају... Чудно је како нема тако јасних разлика између редова, да то чини... Са њима је тешко пасти у логор.

Сара Кингсбери: Осећам да је Аппле заиста очистио своју иПад линију. Ту је обичан иПад, а ту су и иПад Про. За мене је прилично јасно које су разлике. Али да, морају да ураде исту ствар за своје Мац рачунаре.

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Само брзо, зашто мислите да је људима потребно да добију 16 гигабајта РАМ-а?

Давид Авербацх: Мислим да осам свирки није довољно. Мислим да је РАМ један од најважнијих фактора. Ја више волим РАМ него чак и процесор, јер је модерно рачунарство колико картица имате отворених? Колико различитих софтвера користите у исто време? Брзо пребацивање између свих њих. Сви смо ми као АДД друштво када радимо, а РАМ нам то омогућава.

Дона Кливленд: Дугин точак смрти је заиста да вам понестане РАМ-а.

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Мрзим то [цроссталк 00:51:58] када ствари одједном постану споре и покварене.

Давид Авербацх: Управо тако.

Донна Цлевеланд: Не можете ништа. Складиште, само ћете добити обавештење о попуњеном складишту. Морате да управљате колико је на вашем рачунару и отпремите ствари на било који спољни диск. То је бол, али не баш. Слажем се са тобом. Суочавање са спорим рачунаром све време јер ваш рачунар не може да се носи са задацима које покушавате да урадите, то је више досадно.

Давид Авербацх: Оно што сам се жалио на други подкаст је да је Аппле, донедавно, 16 био максимум. Заиста мислим да већина људи, ако радите са рачунара, жели 32 гигабајта. То је нова опција за Аппле. Изнервиран сам јер сам заглавио на мало старијем моделу који има 16 наступа, али мислим да је 32, ако радиш професионално, прави пут.

Донна Цлевеланд: Ваш МацБоок Про има 16 гигабајта РАМ-а?

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Да ли то говориш?

Давид Авербацх: Да. Једва је довољно.

Донна Цлевеланд: Да. Занимљиво. Хтео сам и ја да вас питам, мислио сам да МацБоок Аир изгледа лепо, али да ли је довољно вешт да се носи са нечим као што је професионални Пхотосхоп, и ИнДесигн, и Финал Цут, и све то, без проблема?

Давид Авербацх: Рећи ћу да са мојим МацБоок Про-ом имам повезан са 5К монитором. Повезан је са огромним монитором. МацБоок Аир, наметнули су да кажу да то можете учинити. Има 16 гигабајта РАМ-а, то можете учинити. Има процесор који је вероватно довољно добар. Мислим да ти добро иде. Сада, то је мала величина екрана, па мислим да бисте вероватно желели да набавите монитор. Досадно, набавка 5К монитора је заиста скупа. Једноставно нема пуно добрих опција.

Донна Цлевеланд: Колико је скупо?

Давид Авербацх: Као, стид ме је да кажем јер га имам. То је око 1400 долара или тако нешто.

Донна Цлевеланд: Да, много је.

Давид Авербацх: Сјајно је. Ако га имате, то заиста значајно побољшава квалитет вашег екрана.

Донна Цлевеланд: Заправо желим да то мало убацим овде. Једна ствар коју многи људи у иПхоне Лифе-у раде више је да користе лаптопове и повезују их са мониторима јер на тај начин имамо флексибилност да радимо од куће када желимо, а ви можете да га унесете, прикључите и имате леп екран у канцеларија. Више смо се кретали тим путем. Могу да се сетим да много канцеларија има више Мац мини-ја или иМац-а, или нешто слично. Али некако је лепо.

Давид Авербацх: Да, волимо наша решења за лаптоп. То је скупо. Морате платити премију. Готово увек можете добити, а ово је савршен пример јер можете погледати Мац мини који је управо најављен. То је 799, чак и са свим спецификацијама које желите за лаптоп, и екран, и тастатуру, и све то. Ти вероватно излазиш напред. То је скупљи облик, лаптоп, али имате преносивост.

Давид Авербацх: Приближно се приближавамо крају. Имамо још неколико питања. Ако слушате уживо и имате неко питање за нас које нисте поставили, сада би био тренутак. Ако нисте гласали, идите на гласање. Изгледа да је већина људи до сада гласала. И даље остајемо стабилни на нашим 30% купује 11 инча, 30% купује 12.9 инча. Изненађен сам колико људи жели 12,9 инча. За мене је то превелико.

Дона Кливленд: Мислим да су се знатно побољшали. Мој тата има прошлогодишњих 12,9 инча, и сматрам да је комично велик. Изгледа као горњи део лаптопа са поломљеном тастатуром који носите са собом. Исте је величине...

Давид Авербацх: Огроман је. Огромно је.

Дона Кливленд:... 13 инча. Толико је мањи да изгледа много разумније. Али слажем се, овај од 11 инча, овогодишњи од 11 инча, изгледа као савршена величина. Чини се да је и даље веома преносив. Али то је и даље заиста леп приказ. Може ли неко да ускочи у коментаре и да нам каже зашто желите већи?

Давид Авербацх: Да, јавите нам.

Дона Кливленд: Мој тата воли велики екран.

Давид Авербацх: Људи то воле. људи воле своје велике изложбе. Мислим да нас троје имамо тенденцију да имамо пристрасност према преносивости. Видели смо исту ствар са ајфонима, да сва тројица не желимо [цроссталк 00:55:54] иПхоне [цроссталк 00:55:56] Мак, али то је прилично популарна опција.

Донна Цлевеланд: Преносивост.

Дона Кливленд: Макс.

Давид Авербацх: Дозволите ми да на брзину причам о Мац мини-у, јер нисмо много причали о њему. Мислим да је Аппле урадио заиста добар посао додајући све ствари које су људима биле потребне, као што је нови процесор, могућност повећања 64 гигабајта РАМ-а. Генерално, разочаран сам што Аппле помера цене навише. Мислим да су видели...

Дона Кливленд: То је много више.

Давид Авербацх: То је много више. Мислим да су видели да могу да се извуку са иПхоне Кс. Од тада покушавају да побољшају своје марже тако што наплаћују више. Додали су довољно спецификација да вероватно оправдају ту цену, али разочаран сам што заиста више нема буџетских опција за било који Аппле производ. Ако желите да будете Аппле потрошач, заиста морате да издвојите много новца да бисте то урадили. Постоји одређени егалитаризам у мом, а мислим да је идеал Стива Џобса, да, пошто смо ми за креативце, нешто од тога се губи док стално подижете своје цене. Држао сам се Аппле-а са иПхоне Кс јер је имао ОЛЕД екран, који је за њих био прилично скуп за производњу. Али у неком тренутку, ако једноставно не будете имали опције буџета, не знам, то је разочаравајуће за мене.

Дона Кливленд: Дејвид овде има одличан одговор: „У потпуности се слажем с тобом, Давиде. Осећам се као да, генерално, данашња најава није била најава буџета. Било је као, вау."

Давид Авербацх: То није била најава буџета, и желим све ове ствари.

Дона Кливленд: Али ово је заиста добра ствар коју треба да имамо на уму, а ово је нешто са чиме смо много чули КСС Мак који људи траже већи екран јер како старите, ваш вид није оно што је некада био био. Ваш вид слаби. Већи екран чини га заиста практичнијим и лакшим за читање.

Сара Кингсбери: Као што је и овај коментатор рекао, он свој велики не помера. Држи га у својој спаваћој соби.

Давид Авербацх: Добра је ствар да 90% времена имам само свој иПад код куће. Заиста ми је стало до преносивости у временима у којима путујем.

Дона Кливленд: За мене би чак и тај од 12,9 инча, држање у крилу у авиону и даље било прилично велико. Претпостављам да опет говорим о преносивој употреби, што видимо. Или чак код куће. Али, посебно са иПхоне-ом, заиста схватам да ако сте повећали величину текста на вашем дисплеју, нећете моћи да станете толико на екран осим ако немате већи приказ. То би била згодна ствар.

Дона Кливленд: Желела сам да видим са... Осећам се као да смо мало разговарали о УСБ-Ц компромисима. Али да ли имате више од предности УСБ-Ц, осим чињенице да је то правац у којем се индустрија креће, он је универзалан. Шта можете да урадите са својим иПад-ом што раније нисте могли јер имате УСБ-Ц?

Сара Кингсбери: Повезивање екрана, повезивање ваше камере, повезивање ...

Донна Цлевеланд: Показали су ове примере повезивања вашег ДСЛР-а, Као Раианне, или модератор данас, она има ДСЛР. Она је сјајан фотограф. Бити у могућности да пренесете све своје велике ДСЛР фотографије на свој иПад изгледа као да би то било супер.

Давид Авербацх: Отвара се... Мислим да тренутно не постоји много веза које можете успоставити јер људи то морају да изграде. Али мислим да отвара врата за више од тога, могућност да се лако повеже са монитором, да се лако повеже са камером, као што Сара каже.

Давид Авербацх: Тренутно, мислим да нема пуно софтверских рјешења. Али свакако мислим да како се процесори побољшавају, идеја да се може... Ако бисте могли да повежете свој иПад са монитором и тастатуром када сте на послу, постало би прилично привлачно.

Сара Кингсбери: Мислим да смо видели како су постављени темељи за наше иПад-е који заправо постају упоредиви са рачунарима. Само још нису тамо.

Давид Авербацх: Да, слажем се. Мислим да је ово био потез који је у великој мери окренут будућности. Иако ме нервира што сада иПхоне и иПад имају различите прикључне станице за пуњење, како год, имало је смисла јер мислим да неће издржати толико топлоте да би заменили иПад. Мислим да сада сви знамо да ће следеће године променити иПхоне. Спремни смо за то, а они би могли унапред да предузму тај потез на иПад-у и да се сви припреме за то. Мислим да смо научили неке лекције са дебаклом прикључка за слушалице.

Сара Кингсбери: О чему причаш? То је било [цроссталк 01:00:19] тако храбро.

Дона Кливленд: На крају, ако желите да потрошите још више новца, да ли бисте требали да купите [цроссталк 01:00:23] тастатуру и Аппле Пенцил који иду уз иПад? Хајде да причамо о томе.

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Дејвиде, хоћеш ли купити тастатуру [цроссталк 01:00:29] и Аппле Пенцил?

Давид Авербацх: Нисам. За разлику од Саре, ја немам... Мислим да никада нећу. Нисам чак ни добар уметник за почетак. Сара каже: „Да ли радим добру уметност на папиру или на иПад-у?“ Само сам рекао: "Не треба ми." Мислим да је стварно кул, само не могу да се сетим ниједне функције за коју бих је заправо користио.

Давид Авербацх: С обзиром на то, планирам да имам тастатуру. Нисам се одлучио да ли ћу користити Аппле-ово решење или ћу потражити опције треће стране. Свиђају ми се те футроле. Не знам да ли сте их видели. Ту су тастатуре које су на неки начин дизајна на преклоп где можете да имате свој иПад под било којим углом. Они су метални. Изгледа слично као...

Дона Кливленд: Потражићу овај случај и објавити га у коментарима овде, јер осећам да је кул...

Давид Авербацх: Онај о коме говорим?

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Бриџ је тај о коме говорим. Б-Р-И-Д-Г-Е. Слободно то објавите.

Давид Авербацх: Нисам сигуран, у смислу... Треба ми тастатура. Нисам сигуран који. Нећу добити Аппле Пенцил. А ви момци? Да ли вам се неко од њих двоје допада?

Дона Кливленд: Да.

Сара Кингсбери: Не бих имала ништа против да имам тастатуру на преклоп са футролом, али заправо имам футролу и засебну преклопну тастатуру, што ми се свиђа. Мислим да је из Цоннека. Имам га дуго времена, али је одличан јер се склапа до... Могао бих да га ставим у ташну, тако је мали. Не морам да увек буде део мог иПад-а или да га увек уклањам. Али понекад би било лепо имати један који је уграђен. Али тренутно сам прилично задовољан својом конфигурацијом.

Донна Цлевеланд: Да. За мене бих отишао... Што се тиче тастатуре, изабрао бих ону која је јефтинија. Многи футроли за тастатуре ће бити скоро јефтинији, али вероватно можете пронаћи лепу која није баш толико као Аппле-ова. Нећеш добити... Не постоји ништа слично на тржишту за Аппле Пенцил. Постоје оловке са Аппле Пенцил-ом. Нарочито сада када се пуни бежично и магнетски се лепи за ваш иПад, за мене је сада много побољшан. Био бих у искушењу да набавим Аппле Пенцил и да набавим своју футролу за тастатуру треће стране.

Давид Авербацх: Слажем се. Мислим да је Аппле Пенцил заправо бољи производ од кућишта за тастатуру, јер постоји много тастатура које можете да користите.

Донна Цлевеланд: Да, много добрих.

Давид Авербацх: Аппле Пенцил је заиста јединствен. Епл у томе има предност јер је и произвођач софтвера и хардвера. Али ја лично немам користи. Да сам уређивао као ви, вероватно бих. Једноставно немам личну употребу за то.

Сара Кингсбери: Да, ја...

Дона Кливленд: Футроле за тастатуре независних произвођача које сам такође користила имају Блуетоотх везу прилично беспрекорно. Иако је заиста лепо што је Аппле један, он се повезује, упаривање никада није укључено, када га једном упарите. Било који Блуетоотх, оне које сам користио, чим га повежем и почнем да куцам, ради. Ни ја не мислим да је то велики фактор продаје.

Дона Кливленд: Мислим да нам је понестало времена. Мислим да смо прилично покрили све теме које смо желели да покријемо, дајући вам, момци, осећај не само шта је Аппле најавио, већ и који од ових производа је прави за различите сценарије. Надамо се да је вама било од помоћи. Знам да ми је то помогло да се разјасним. Што се мене тиче, мислим да још увек желим да сачекам и испробам Давидов нови 11-инчни иПад Про пре него што се сама обавежем.

Давид Авербацх: Желим да кажем, хвала вам свима што сте се укључили уживо. Знам да ће многи од вас ово слушати. Хајде да ово буде наше питање дана, који иПад добијате? Или добијаш један? Исти који смо испитивали. Волели бисмо да чујемо од вас, а у следећој епизоди ћемо проћи кроз одговоре наших слушалаца који нису уживо. Пошаљите нам е-пошту на подцаст@ипхонелифе.цом.

Донна Цлевеланд: Хвала вам пуно што сте нам се придружили.

Сара Кингсбери: Хвала свима.

Давид Авербацх: Хвала свима.