Да ли би требало да купите нови иПхоне Кс? Поред тога, нови Аппле Ватцх, Аппле ТВ и још много тога

Да ли треба да надоградите на Аппле-ов нови иПхоне Кс од 1.000 долара или да браните своје доларе и одлучите се за један од приступачнијих модела иПхоне 8? Сара и Дејвид жестоко расправљају о овој тачки у 66. епизоди иПхоне Лифе подкаста након Апплеовог догађаја поводом десете годишњице. Тим такође анализира значај других великих ажурирања технолошког гиганта, од Аппле Ватцх серије 3 са омогућеном мобилном мрежом до 4К Аппле ТВ-а.

Кликните овде да слушате и претплатите се. Ако вам се свиђа оно што чујете, обавезно оставите рецензију. И не заборавите да се укључите сваке друге недеље да бисте чули како наши уредници деле са вама најновије Аппле вести, најбоље апликације, трикове за иПхоне и најслађе додатке.

Ову епизоду вам доносе Гобуди и Оттербок. Упознајте модуларно случај универзума ($49.95). УНИВЕРСЕ футрола има одвојиву плочу на задњој страни која се клизи и скида. Када је искључен, можете да гурнете било који од модуларних додатака на кућиште за бескрајне могућности. Користите модул новчаника да држите своје кредитне картице у близини, користите модул батеријског пакета да продужите животни век свог иПхоне-а или користите читач картица да пређете са обичне на пословну за неколико секунди. Нема више сталног прилагођавања ваших АирПодс слушалица током тренинга; са

ЕАРБУДи ($9.99) од Гобудија, ваши АирПодс никада неће испасти, што гарантује вежбање без фрустрација. ЕАРБУДи чува ваше АирПодс слушалице тако да можете да се фокусирате на све што радите, било да је то спорт, дизање тегова или пењање.

Овај подкаст је снимљен помоћу висококвалитетних микрофона са Плави микрофон.

Питање недеље:

Који иПхоне ћете купити, иПхоне 8, 8 Плус или иПхоне Кс? Или ћете се држати старијег модела иПхоне-а? Емаил подцастс@ипхонелифе.цом да нас обавести.

Чланци и линкови наведени у овој епизоди:

  • Све што треба да знате о новом Аппле Ватцх Сериес 3 и ватцхОС 4
  • Најављен нови Аппле ТВ 4К
  • Све што треба да знате о новом издању иПхоне Кс, иПхоне 8, 4К Аппле ТВ-а и Аппле Ватцх-а
  • Оп-Ед: Најава иПхоне-а је у складу са узбуђењем пре догађаја
  • Упознајте Апплеову нову линију: Моје омиљене карактеристике иПхоне Кс и иПхоне 8 модела

Корисни линкови:

  • Постаните иПхоне Лифе Инсидер
  • Пријавите се за бесплатни билтен Тип дана
  • Пошаљите подцаст е-поштом
  • Пријави се на иПхоне Лифе часопис

Транскрипт 66. епизоде:

Дона Кливленд: Здраво и добродошли у 66. епизоду иПхоне Лифе подкаста. Овде смо са посебним покривањем Аппле догађаја који се управо одржао раније данас. Ја сам Дона Кливленд, главна уредница у иПхоне Лифе-у.

Давид Авербацх: Ја сам Давид Авербацх, извршни директор и издавач компаније иПхоне Лифе.

Сарах Кингсбери: Ја сам Сарах Кингсбури, виши веб уредник у иПхоне Лифе-у.

Давид Авербацх: Успели смо, момци, званично Аппле на дан објаве. Како се осећаш?

Сара Кингсбери: Вау!

Дона Кливленд: Знам. Дефинитивно, адреналин овде расте док смо уживо твитовали и писали ажурирања за објављивање на нашој веб страници. Ипак, мислим да иде одлично.

Сара Кингсбери: Да. Током викенда дошло је до великог цурења детаља о иОС 11 који су нам углавном рекли све што ће објавити, али је и даље било узбудљиво.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Да, била је експлозија. Била је то заиста сјајна најава.

Дона Кливленд: Овде у канцеларији увек добијамо гомилу пица, гледамо најаву и уживамо овде тако да...

Давид Авербацх: И ове године, наш технички директор нам је направио заиста фенси десерт. како се то звало? Зна ли неко?

Сара Кингсбери: Посет са бобицама.

Давид Авербацх: Лемон поссет. Било је заиста добро.

Сара Кингсбери: Да.

Дона Кливленд: Дакле-

Дејвид Авербах: И крећемо даље.

Донна Цлевеланд: Да. Дакле, у овој епизоди ћемо вам рећи све што је Аппле најавио. Вероватно сте већ свесни овога, да је Аппле најавио нови иПхоне Кс, њихов премиум модел, иПхоне 8 и 8 Плус, као и нови Аппле Ватцх и 4К Аппле ТВ. Дакле, имамо много тога да покријемо овде. Даћемо вам детаље о тим ажурирањима и обавестићемо вас шта мислимо о тим ажурирањима. И такође, имаћемо годишњу дебату Давид против Саре.

Давид Авербацх: Давид против Саре.

Сара Кингсбери: Коју ћу освојити, као и обично.

Дона Кливленд: И ова дебата ове године ће се усредсредити на то ако надоградите на једну од нових телефоне, да ли треба да ажурирате на иПхоне 8 или 8 Плус, или да потрошите тај додатни новац и добијете иПхоне Кс? То радимо сваке године јер знамо да се сви ви суочавате са дилемом коју купити јер то није мала инвестиција.

Давид Авербацх: Посебно ове године, заиста није мала инвестиција.

Дона Кливленд: Знам.

Сара Кингсбери: 200 долара је разлика између основног Плус модела телефона и основног Кс телефона.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: И иако је само, мислим, 200 долара је много, али достићи границу од 1000 долара дефинитивно је интензиван осећај.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: За толико можеш да добијеш леп лаптоп.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Да, дакле, иПхоне Кс је велика инвестиција, па желимо да вам помогнемо да одмерите предности и недостатке и да вам помогнемо немојте се само бавити новим бузз функцијама и заиста знате да ли ће оне направити разлику у вашем животу или не. Ући ћемо у све то и још много тога, али прво желимо да поделимо са вама нашег спонзора за ову епизоду. Имамо два спонзора, а први нам је Отербокс.

Давид Авербацх: У реду, један од занимљивих догађаја, и сви смо то видели, али нови иПхоне-и имају стаклену полеђину за бежично пуњење. Годинама сам заговарао само стављање стакленог штитника за екран на екран, а не футроле. Па, брзо ћу да се вратим назад од оног са стакленом позадином. Такође, уз напомену, сада сам неколико пута разбио екран, тако да сам већ полако уназадио уназад шест месеци на овоме. Дакле, сви, и мислим, сви ће бити на тржишту за случај. А серија ОттерБок универсе је заиста одлична опција. Ако гледате ово, ја га сада држим. А оно што га чини тако сјајним је на полеђини, имају овај мали клип управо овде. Ако гледате, можете видети да могу да га извучем заиста лако, а радили су са читавим низом додатака независних произвођача који раде са овим. Тако да можете да убаците батерију да бисте је напунили, можете направити торбицу за новчаник ако излазите увече. Радили су са произвођачима камера како би имали сочиво, све ове различите додатке.

Сара Кингсбери: А ја, заправо, имам статив.

Давид Авербацх: У реду.

Сара Кингсбери: Као статив за камеру. Заиста је, то је...

Донна Цлевеланд: Ох, то је сјајно.

Сара Кингсбери: Оно што волим код ових додатака, извини, само преузимам ово, Давиде... Велики сам обожаватељ ове серије футрола, да ли је много пута када произвођачи футрола праве ове футроле, они смисле сопствене верзије...

Давид Авербацх: Да, тачно.

Сара Кингсбери:... али нису тако добри, а Оттербок је то прескочио и рекао, не, ми ћемо сарађивати са произвођачима који су ово снимили да би најбоље верзије ове додатне опреме и учините их компатибилним са нашим кућиштима тако да не морате да се задовољавате неком другом најбољом верзијом.

Давид Авербацх: Да, на пример, за пакет батерија, удружили су се са Мопхие која је лидер у индустрији батерија. Обавезно проверите ово, то је заиста добра опција која вам омогућава да се интегришете са гомилом додатне опреме независних произвођача и заиста солидном заштитном футролом.

Донна Цлевеланд: Да. Осећам да ако тражите свеобухватну заштитну футролу, у суштини, свака Оттербок футрола ће добро обавити посао.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: Овако су водећи у индустрији.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: И имају тако добар избор заштитних футрола које изгледају робусно, а такође и веома модерног изгледа заштитне футроле, тако да није као у данима када сте, ако сте желели заштиту, морали да се држите џиновског услужног изгледа случај. Заправо можете добити неке заиста атрактивне модерне футроле.

Давид Авербацх: Напомена: Ово није случај који данас промовишемо, али футрола Страта, футрола Оттербок Страта има позадину од врхунске коже и заиста је прелепа. Дакле, постоји много опција за случајеве, а Оттербок је заиста одлична опција.

Дона Кливленд: Да. Такође желимо да направимо брзи додатак за наш билтен Савет дана. У овој епизоди, углавном само желимо да се држимо Аппле најаве, али ово је она која је посебно релевантна јер иОС 11 излази 19. септембра.

Дона Кливленд: Да, са нашим билтеном Савет дана, ми вам сваког дана шаљемо један савет у пријемно сандуче е-поште који вас учи нечему што можете да радите са својим телефоном, и у ово доба године, овај билтен је посебно непроцењив јер ћемо вас научити како да ажурирате на иОС 11, како да користите сјајне нове функције, добићете понешто дан. Дакле, ако одете на ипхонелифе.цом/даилитипс, можете се пријавити за то, а ми смо желели да поделимо са вама савет ове недеље о томе како да ажурирате на иОС 11. Вероватно се питате како да припремите телефон, како да се припремите за иОС 11, а ми смо желели да вам помогнемо у томе. Дакле, ако имате иПхоне 5С или новији, можете да ажурирате на иОС 11. Међутим, ако имате иПхоне 5С, не знам да ли бих га препоручио.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Увек пуштам друге људе да прво пробају и виде како ће њима.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Чак и са 6, мислим да је исти савет. Сачекајте недељу или две, видите да ли ће интернет експлодирати са људима са 6 који се жале на спор телефон, а затим надоградите. Ако имате 7 или ако сте довољно срећни да набавите један од нових телефона, онда свакако надоградите. иОС 11 ће бити одличан.

Дона Кливленд: Да.

Сара Кингсбери: Чак и понекад то не иде добро за старије телефоне, а онда ће Аппле издати мало ажурирање...

Давид Авербацх: Поправите, да.

Сара Кингсбери:... то ће то поправити, тако да свакако вреди чекати.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: А нови телефони ће се заправо испоручивати са иОС 11, тако да не морате ни да бринете о томе.

Давид Авербацх: То је истина.

Дона Кливленд: Дакле, прва ствар коју желите да урадите је да направите резервну копију свог иПхоне-а, тако да желите да будете сигурни да су сви ваши подаци безбедни на вашем телефону. Дакле, можете само да уђете у подешавања, а затим додирните свој Аппле ИД профил на врху екрана, идите на иЦлоуд, а затим иЦлоуд резервну копију. И тамо ћете имати опцију да сада направите резервну копију, па се уверите да је то комплетно. Такође можете да направите резервну копију иТунес-а тако што ћете свој телефон прикључити на МацБоок или било који лаптоп који имате и направити резервну копију преко иТунес-а на тај начин. Обично волим да користим иЦлоуд само зато што је лакше.

Давид Авербацх: Много је лепше.

Сара Кингсбери: Да, и ја радим иЦлоуд. Неки људи немају довољно иЦлоуд складишта. Плаћам око 3 долара за моју породицу да користи иЦлоуд дељење, али свако од нас се не приближава износу који плаћам, а када бисмо могли да имамо само један, то би било сјајно. Али то је заиста јефтино. С друге стране, ако чврсто мислите да не плаћате тих 0,99 центи месечно, онда ћете то морати да урадите на иТунес-у. Али морате бити сигурни да то радите редовно, а не само када ажурирате телефон.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: И то је предност иЦлоуд-а.

Донна Цлевеланд: Да, да.

Давид Авербацх: И још једна ствар која се дешава сваке године када сви оду да ажурирају је да им понестане простора за складиштење. Ево неколико савета јер када преузмете иОС 11, то је често велика датотека која заузима два, три гигабајта.

Дона Кливленд: Само кратко појашњење. Да ли мислите да вам је понестало иЦлоуд складиштења или складишта на стварном уређају?

Давид Авербацх: Мислим на обоје, заправо.

Сара Кингсбери: У реду.

Давид Авербацх: Дакле, обе те две ствари се дешавају. Пре свега, идете да преузмете иОС 11 и он има два до три гигабајта, а ви га сечете близу и не морате два до три гигабајта на свом телефону.

Дона Кливленд: Да.

Сара Кингсбери: Сам процес инсталације захтева одређену количину складишног капацитета који... Дакле, док иОС 11 као софтвер може заузети само одређену количину складишног капацитета, процес његовог инсталирања може захтевати велику количину складишног капацитета да би био слободан.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Друга ствар која се дешава је управо оно што говорите. Они иду да направе резервну копију свог телефона пре ажурирања и немају довољно простора за прављење резервне копије и нису правили резервну копију неко време.

Донна Цлевеланд: Ух-хух (потврдно).

Давид Авербацх: Начин да се ово реши је да уђете у подешавања, уђете у опште и постоји складиште у иЦлоуд-у резервна копија, барем нешто што се зове нешто слично томе, и то ће вам показати које апликације највише заузимају складиште. Можете и ручно да обришете ово, и то можете да урадите и за складиште на телефону и за иЦлоуд складиште.

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно). Јел тако.

Давид Авербацх: Дакле, дефинитивно је процес који вреди урадити, неколико савета за-

Сара Кингсбери: А што се тиче управљања, проналажења како да направите резервне копије, ако то већ не радите редовно, што би требало будите и уверите се да имате довољно простора за складиштење на вашем иПхоне-у уопште, ово је нешто што можете да урадите одмах, и то је добра идеја. немој-

Давид Авербацх: Почните сада.

Сара Кингсбери: Да, немојте чекати да покушате да га преузмете и будете фрустрирани и ако ствари крену наопако. Припремите свој телефон одмах, а затим успоставите навику да редовно правите резервне копије телефона. Ако не желите да подесите аутоматске иЦлоуд резервне копије, онда морате да постанете редовна навика да правите резервне копије телефона на иТунес-у.

Давид Авербацх: Никад не знаш када ћеш разбити телефон, изгубићеш телефон, добиће украден, желите да имате недавну резервну копију, тако да дефинитивно, један од највећих савета које дајемо људима, уверите се да имате ауто резервна копија укључена. И уверите се да, дакле, плаћате додатни простор за складиштење или да имате довољно простора на иЦлоуд-у да то урадите. Дакле, неколико савета за чишћење простора за складиштење, број један, фотографије и видео снимци заузимају тону складишног простора. Дакле, оно што значи да можете да уђете у подешавања фотографија и можете да оптимизујете своје фотографије, тако да не чувају слику високе резолуције.

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: Тачно. У суштини, отисак палца ваше фотографије се чува на вашем телефону, а када га додирнете, он то повлачи са иЦлоуд-а тако да можете да је видите. Али може...

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: Данас сам гледала у свој телефон. Када бих укључио ту поставку, уштедео бих 18 гигабајта.

Давид Авербацх: Да, много је.

Сара Кингсбери: То је много, да.

Давид Авербацх: Број два су видео снимци. Видео снимци заузимају највише. И често ће људи снимити видео, трајаће један или два минута, заборавиће да га имају, а онда наилазе на проблеме са складиштењем, па идите да проверите своје видео снимке јер заузимају много више простор.

Сара Кингсбери: Тачно.

Давид Авербацх: Ове недеље немамо времена за жалбе и учење, већ масовно, масовно жалба за Аппле је да вам не дозвољавају да чувате видео записе и фотографије у облаку, али не и на вашем телефон.

Сара Кингсбери: Да.

Дона Кливленд: Знам. Ово је пад иЦлоуд библиотеке фотографија.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Данас сам управо разговарала са блогером о томе, желео је да напише чланак о томе зашто је прешао са иЦлоуд-а, а почело је са стварима са фотографијама и видео записима јер ако желите да их избришете са свог телефона, бришете их и са иЦлоуд-а, а онда их немате, док ако користите услугу у облаку треће стране, немате то питање.

Давид Авербацх: Гоогле Пхото.

Донна Цлевеланд: Давиде, да ли сте имали још неке савете за оптимизацију свог складишта?

Давид Авербацх: Не, то је то.

Донна Цлевеланд: То је то?

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Ох, у реду.

Сара Кингсбери: Такође, постоји подешавање у Аппле Мусиц-у где можете да изаберете да оптимизујете своју музичку меморију и било коју музику коју нисте имали слушано дуго времена, остаће у вашој музичкој библиотеци, али ће преузимање на ваш телефон бити избрисано тако да се не заузима складиште.

Дона Кливленд: Сјајно. Дакле, ако оптимизујете своје складиште и правите резервну копију на иЦлоуд-у, сада сте спремни за ажурирање на иОС 11. Дакле, све што треба да урадите за то је да одете у подешавања, општа, а затим тапнете на ажурирање софтвера и тамо ћете видети иОС 11 као опцију за инсталацију када дође 19. септембар. И тамо, мораћете само да прођете кроз процес поновног покретања телефона. Само пратите упутства на екрану. Мислим да морате бити укључени или имати одређени ниво батерије да бисте то урадили.

Сара Кингсбери: Морате бити повезани на Ви-Фи или укључени у иТунес, а затим ћете морати да се сложите са условима услуге, а затим ће преузети ствар и онда ће се инсталирати. И углавном, само то оставите на миру и не петљајте се с тим док се то дешава.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Али то је помало процес, па препоручујем да то урадите када имате мало времена да убијете. Немојте то да радите када се спремате да побегнете на посао јер је заиста неугодно прећи пола пута и морати да одете и прекинете везу са Ви-Фи-јем и поново се повежете касније. То је само гњаважа. Уверите се да је и ваш телефон напуњен.

Сара Кингсбери: Још једна добра ствар у вези са бежичним ажурирањима је то што можете да пристанете да извршите ажурирање, а затим га подесите да ради док је прикључено и закључано преко Ви-Фи везе док спавате. Али мораћете да унесете своју лозинку када ажурирате софтвер, па се уверите да то знате.

Донна Цлевеланд: Уверите се да знате своју лозинку. Да, добро је знати. Тако ...

Давид Авербацх: Савет дана.

Донна Цлевеланд: Да. Ово је заиста корисна информација, а у подкасту смо у могућности да вам дамо мало више контекста што је лепо за ове савете о стварима на које можете наићи на путу. Ако одете на ипхонелифе.цом/даилитипс, можете се пријавити за наш билтен са дневним саветима. Такође ћемо вас провести кроз још много ствари као што су да ли користите иОС бета, како да пређете на верзију иОС-а 11, све врсте сличних ствари. Дакле, то сумира наш дневни савет. Идемо даље, желимо да уђемо у оно што је Аппле најавио. Знам да сви ви момци желите да чујемо да вам то изнесемо.

Давид Авербацх: Врло брзо пре него што почнемо са тим, излазимо са иОС 11 водичем за иПхоне Лифе Инсидер програм...

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербах:... тако да је ово наша премиум претплата. Добијате детаљне видео водиче, добијате дневне видео савете, добијате колекције, добијате Сару овде која ће одговорити на сва ваша питања за иПхоне и иОС 11 [нечујно 00:14:55], тако да сада је време ако сте се већ неко време огласили на овом подкасту, обавезно се претплатите сада како бисте могли да сазнате све што требате да знате о иОС-у 11, инсидер.ипхонелифе.цом.

Дона Кливленд: То је посебно лепо јер ако се мало плашите да научите све ове нове функције, са Инсајдером, имамо сав видео садржај за вас.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: Да бисте могли да гледате, можете да будете на свом уређају и посматрате нас, да визуелно прођете кроз све нове функције, тако да можете да их пратите, а то чини то заиста лако и брзо.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: У реду. Хајдемо у најаву. Прва ствар коју је Аппле најавио је Аппле Ватцх Сериес 3 са мобилним могућностима. Осећам се као да је Сара назвала ово. Она је била једна у канцеларији која је прва рекла да ће се ово догодити. па јеси ли узбуђена?

Сара Кингсбери: Не занимају ме баш мобилне могућности. Био сам узбуђен јер сам мислио да ћу узети Серију 2 јер ће бити јефтинији, али, наравно, заправо, више не постоји серија 2, постоји само серија 3, што значи да можете добити ћелијски модел или нећелијски модел модел. Узбуђен сам што ћу добити нови Аппле Ватцх. Немам чак ни Серију 1, имам оригинални Аппле Ватцх.

Дона Кливленд: И ја.

Давид Авербацх: Чекај, зар то није Серија 1? То је серија нула?

Донна Цлевеланд: Прошле године, када је Аппле објавио Серију 2, надоградили су процесор у оригиналном Аппле Ватцх-у, тако да је исти, али има бољи процесор. Шта је онда било боље у Серији 2? не могу да се сетим.

Сара Кингсбери: Бржи је и има ГПС.

Донна Цлевеланд: И мислим да је био водоотпорнији или можда тако нешто?

Сара Кингсбери: Сада можете да пливате са њим.

Донна Цлевеланд: Ох.

Сара Кингсбери: Желела сам Серију 2, али, да будем искрен, овај оригинални Аппле Ватцх је и даље невероватан као фитнес трацкер, и ради тако беспрекорно. Споменуо сам ово у последња три подкаста, али тестирам фитнес трацкере, и они се не могу поредити са Аппле Ватцх-ом јер су то фитнес трацкери, то су паметни сатови. Али у погледу једноставности коришћења Аппле Ватцх-а, то је невероватно.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: Никада немам проблема са повезивањем, обавештења су прелепа. Све у вези са њим је много боље само као фитнес трацкер и као паметни сат, а ово је оригинал. Тако сам узбуђен због надоградње ...

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери:... и нека буде брже и има ГПС и буде у могућности да... Када гледајте ОС 4 19., могу да имам више листа за репродукцију на свом Аппле Ватцх-у и могу да направим вежбе које могу... Јер, знате, не знам за вас, али ја не бежим само. Волим да трчим и радим јогу. Можете да направите вежбе које садрже више од једне активности, и заиста сам узбуђен због свих ...

Давид Авербацх: Сара не трчи само, она трчи јако тешко.

Сара Кингсбери: О да.

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: У поређењу са тобом.

Давид Авербацх: Да, то је истина.

Дона Кливленд:... Мислио сам да је Аппле споменуо да је сензор откуцаја срца који се налази у Аппле Ватцх-у тренутно најчешће коришћени монитор откуцаја срца на свету.

Давид Авербацх: Да, то је кул.

Дона Кливленд: Имали су неке своје статистике. Веома су намерно упаковане како би Аппле изгледао добро, али сам ипак мислио да је то занимљиво. Такође, кажете да је то тренутно најпопуларнији сат на свету или тако нешто? Да, дакле, Аппле Ватцх Сериес 3 кошта 399 долара, претпродаја почиње 15. септембра, а биће доступна 22.

Сара Кингсбери: Нећелијска је 329 долара.

Дона Кливленд: И исти датуми за преднаруџбу и доступност. Тако-

Сара Кингсбери: Можемо ли да причамо о ономе о чему Аппле није говорио? Нису говорили о трајању батерије за Аппле Ватцх. Има толико нових функција на сату ОС 4, а ја сам заправо написао оп-ед рекавши да ниједна од њих није корисна ако се век батерије не поправи, тако да сам помало забринут.

Давид Авербацх: Да, и нису споменули-

Дона Кливленд: Нису чак ни споменули батерију, која је веома ...

Сара Кингсбери: Некако сам забринута због тога.

Дона Кливленд:... уобичајена жалба. Такође нису разговарали о плановима за мобилне телефоне.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Знам да то није њихова домена, јер је то Дејвид истицао. То ће се разликовати у зависности од вашег мобилног оператера, али је и даље велики знак питања да чак не знамо ни оквирни распон онога што можемо да очекујемо овде.

Давид Авербацх: Дозволите да вас питам ово. Да ли неко од вас двоје планира да добије мобилну верзију? Очигледно, још не знамо цене, али с обзиром на оно што знамо, да ли мислите да хоћете или мислите да ћете уопште надоградити?

Сара Кингсбери: Надограђујем ...

Давид Авербацх: У реду.

Сара Кингсбери:... али не знам... Заиста се нисам одлучио за мобилну верзију. Мораћу да погледам планове. У плану су ми тинејџери и тако већ имам много података које плаћам. не знам да ли... У неком тренутку морате бити: "Зашто је мој рачун за мобилни телефон тако висок?" Не знам.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: Да, за мене, осећам се као мобилна верзија, има неке функције за фитнес, као што су, мислим да има више функција откуцаја срца, постоји... Знам, али то је за све Аппле сатове.

Сара Кингсбери: Тачно.

Дона Кливленд: Постоји побољшана апликација за откуцаје срца. Заиста, ово за мене јесте, ово га чини више паметним сатом. Можете да идете на места без свог иПхоне-а, можете да упућујете позиве, можете да примате обавештења, можете да пуштате целу своју Аппле Мусиц библиотеку.

Сара Кингсбери: Тачно. Можете да стримујете музику.

Дона Кливленд: Да, директно из-

Сара Кингсбери: И подкасти, претпостављам.

Донна Цлевеланд: Да, то га чини много више самосталним уређајем. Сада, не знам колико ме то лично привлачи, јер док сам се прво одушевио због Аппле Ватцх-а, сада на њега гледам много више као на уређај за фитнес.

Донна Цлевеланд: Аппле Ватцх је био заиста успешан у томе да пожелим да вежбам, али апликације трећих страна су биле споро, и открио сам да не желим нужно да будем бомбардован свим функцијама мог телефона и обавештењима и позивима на мом гледати. Дакле ...

Сара Кингсбери: Тачно. посебно...

Дона Кливленд:... Не мислим да су ћелијске карактеристике толико узбудљиве за мене, иако, заправо мислим да мењају скоро оно што је примарна функција Аппле Ватцх-а.

Сара Кингсбери: Ствар је у томе што бих можда желела да будем без свог иПхоне-а била када бих вежбала, и не желим да ме људи зову или шаљу поруке. Ставио сам свој телефон на Не узнемиравај, веома сам узбуђен што ће Ватцх ОС 4 то аутоматски омогућити када вежбам. Тако да немам, не знам. Још увек не можете имати Аппле Ватцх потпуно независан од иПхоне-а због начина на који функционише са управљањем њиме преко вашег телефона. Ста је са тобом?

Давид Авербацх: Па, ја волим да управљам обавештењима на свом Аппле Ватцх-у, тако да га не посматрам првенствено као уређај за фитнес, али волим да имам телефон у џепу, да могу да проверим свој сат и видим обавештење, одлучим да ли ћу одговорити или не не. Тако да ми се заиста свиђа та функција, али не осећам потребу да немам иПхоне са собом. Мислим да бих га користио да га имам, јер је понекад лепо изаћи напоље ноћу, а да једноставно немам телефон и мало искључим везу, али не до краја. И лепо је када вежбате не носите телефон и још увек имате приступ свом читавом спектру музике, тако да ја имам користи од тога, али лично, нисам спреман да додатно платим за то. Вероватно бих био спреман да платим додатно за надограђени телефон, али ће вероватно бити 10 до 15 долара месечно за податке. Није ми довољно стало. У 90% случајева, имаћу свој иПхоне са собом и савршено сам срећан што га нећу користити. Мислим да сам у истом чамцу као и ти, Сара. Имам оригинални Аппле Ватцх, спреман сам за надоградњу. Процесор је прилично спор на мом Аппле Ватцх-у у односу на нови, свиђа ми се водоотпорна карактеристика, тако да ћу вероватно надоградити, али нећу надоградити на мобилни. Али разумем ако неко то жели.

Донна Цлевеланд: Да ли ћете надоградити на Серију 1 или на Серију 3, без мобилног?

Давид Авербацх: 3. Бржи процесор и водоотпоран чине заиста велику разлику.

Сара Кингсбери: И ГПС чипови.

Давид Авербацх: Да, и ГПС чип.

Донна Цлевеланд: Да, мислим да се слажем са вама. Заправо бих се могао задржати на свом оригиналном још мало дуже. Још једна ствар на коју сам управо помислио је да заправо не волим да носим свој Аппле Ватцх напољу викендом јер се не осећам... Све у свему, мислим да Аппле Ватцх изгледа добро, али не сматрам га посебно елегантним. И заправо сам био мало изненађен што је Аппле скренуо пажњу на чињеницу да се они, они као, ми стварно мучимо са уклапањем, како ви то зовете, ...

Давид Авербацх: Целлулар.

Дона Кливленд:... СИМ картица унутра, и на крају су направили бежичну СИМ картицу јер нисмо желели да изгледа као затворска наруквица или нешто слично. Мислим, то већ некако ради. Не знам да ли желите да скренете пажњу на то јер изгледа мало гломазно и смешно, тако да не знам да ли бих желео... Време када бих желео да користим мобилне телефоне викендом када сам напољу, али не знам да ли ионако желим да носим свој Аппле Ватцх.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Да, не носим увек свој Аппле сат када сам... Осећам да ако сте склони да се облачите на мужевнији начин, онда Аппле Ватцх одговара елегантној одећи, ако имате прави каиш.

Донна Цлевеланд: Да, да.

Сара Кингсбери: Али ако имате женственији стил, онда то не иде са пуно одеће.

Давид Авербацх: Али то је заиста практично.

Донна Цлевеланд: Да. Само још неколико статистика овде. Двојезгарни процесор на Серији 3 је 70% бржи, Сири сада може да говори.

Дона Кливленд: Раније сте користили само Сири-ин одговор написан на екрану, а сада може да вам одговори, што је и корист и... Не знам. То би тамо могао бити мач са две оштрице.

Дона Кливленд: 50% више енергије за повезивање на Блуетоотх и Вифи. Не знам. Још увек сам радознао како ће то утицати на батерију, све ове додатне ствари које ћелијски уређаји серије 3 могу да ураде. мало сам забринут.

Сара Кингсбери: Да, наплаћујем свој... Кад год вежбам, морам поново да напуним сат. Могу да пратим кондициони тренинг на оригиналном Аппле Ватцх-у, не знам каква је батерија на новијим, два сата, а онда морам да допуним.

Давид Авербацх: Мм. Вау.

Сара Кингсбери: Да, лоше је.

Дона Кливленд: У реду, следећа ствар коју је Аппле најавио је 4К Аппле ТВ. Да ли сте били узбуђени због ове објаве?

Давид Авербацх: Немам 4К ТВ, тако да ме није баш брига.

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: Да, нисам позната по томе што имам најотмјенији ТВ, имам ТВ са равним екраном и узбуђена сам што ћу платити 149 долара за Аппле ТВ који није 4К.

Донна Цлевеланд: Да, за мене, ово је једно од оних ажурирања за које мислим да је добро што то Аппле ради. 4К ће у неком тренутку бити свеприсутан, вероватно како људи ажурирају своје уређаје, када дође време да купе нови ТВ, све више и више људи ће куповати 4К телевизоре, све главне филмске куће сада почињу да нуде 4К, али то је још увек споро процес.

Дона Кливленд: Тако да се осећам као да за сада плаћате нови Аппле ТВ за нешто што неће бити одмах од користи за сав садржај који гледате.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Тако да бих желела да сачекам неколико година пре него што се бринем о томе.

Давид Авербацх: Да, потпуно се слажем. Мислим да је ово једно од оних ажурирања које је од суштинског значаја за Аппле као пословну стратегију, али је мало више о будућем тестирању Аппле ТВ-а него тренутно.

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Давид Авербацх: Пошто је рано, већина људи нема 4К телевизоре, већина садржаја није у 4К. Тако да тренутно није посебно узбудљиво, али се крећемо у том правцу, 4К изгледа много боље. Тако да сам узбуђен због правца индустрије, драго ми је што Аппле то подржава и што се крећемо у том правцу као индустрија. Лично, није ме посебно брига.

Ако бих купио Аппле ТВ, да га нисам имао, можда бих размислио о куповини овог како бих био доказ у будућности јер мислим да ће у наредних неколико година већина ствари почети да постаје 4К. Али свакако ако имате најновију верзију Аппле ТВ-а, не морате да вршите надоградњу.

Дејвид Авербах: А ако нисте неко коме је толико стало, не планирате да будете један од првих који усваја 4К, онда чак и тада можете једноставно уштедети више новца и купити нови.

Донна Цлевеланд: Да. Дакле, овај Аппле ТВ има 4К, такође ХДР2, па је Аппле објаснио да је 4К све о броју пиксела, а ХДР о квалитету пиксела. Демо снимке које су дали, изгледале су прилично невероватно.

Сара Кингсбери: Али то је као...

Дејвид Авербах: Да, увек је иронично, јер они дају демоне и онда ми гледамо наш ТВ, а наши телевизори не 4К.

Давид Авербацх: Дакле, једноставно морамо да им верујемо на реч.

Дона Кливленд: Да, и питате се шта су урадили да то надокнаде тако да то виде на начин који изгледа кул. Али да, почињу од 149 долара, различите ...

Сара Кингсбери: 149 долара је Аппле ТВ који није 4К.

Донна Цлевеланд: Ох, у реду. Имам $179 и $199?

Сара Кингсбери: Да, јер мислим да 64 гигабајта складишта и 128 гигабајта? Не могу да се сетим [цроссталк 00:27:11].

Давид Авербацх: То звучи тачно. Додатне белешке-

Дона Кливленд: Да, да је Аппле издао сопствени Смарт ТВ који је био 4К, осећала бих се другачије.

Давид Авербацх: Да, вероватно. Напомена, ако купујете Аппле ТВ, заиста мислим да вам не требају 128 гигабајта. Ја сам неко када је телефон у питању је заиста заговорник добијања већег ограничења за складиштење како бисте могли да држите више ствари на њему, не морате да управљате ваш простор за складиштење, али када је реч о Аппле ТВ-у, већина садржаја се стримује, а не преузима, тако да мислим да сте сасвим у реду са мање складишног простора на свом Аппле ТВ-у уређај.

Дона Кливленд: Сада смо покрили да је Аппле најавио нови Аппле Ватцх Сериес 3 и 4К Аппле ТВ. А за минут ћемо са вама прегледати нове иПхоне уређаје. Желимо да направимо брзу паузу и испричамо вам о нашем другом спонзору за епизоду, Го Будди.

Давид Авербацх: Дакле, наш други спонзор је Го Будди. Ако га гледате, сада ћу га задржати, а ово је заиста кул производ. У суштини, ако сте неко ко користи Аппле-ове ЕарПодс или АирПодс, можда ћете приметити да вам се не држе увек добро у уху, посебно ако их користите за вежбање, било шта слично. Дакле, оно што ови раде је да у основи имају ову савитљиву гумену петљу која се причвршћује на ваше ЕарПодс или АирПодс, а ту је и слушалица за уши за сваки, а оно што ради је да се обавија око вашег уха и причвршћује ЕарПод или АирПод за вашу главу тако да можете да вежбате или чак само га користите по граду, добро се фиксира, заиста је удобан, флексибилна је гума тако да одговара било коме глава. И заиста је по разумној цени. Увек кажем цене ствари и погрешим их. Мислим да је 9,99 долара.

Дона Кливленд: Знам да је испод 10 долара.

Давид Авербацх: Испод 10 долара.

Донна Цлевеланд: Да. То можемо са сигурношћу рећи.

Сара Кингсбери: Свиђа ми се што раде и са ЕарПодс и са АирПодс слушалицама.

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: Зато што сам дефинитивно имала времена када сам морала да користим ЕарПодс за вежбање, а нису ми добро остајале у уху. И узбудљиво је знати да могу то украсти од тебе, Давиде, и да више немам тај проблем.

Давид Авербах:... можете. А посебно, ако сте неко ко ће набавити АирПодс, и са новим Аппле Ватцх-ом, можете да се синхронизујете у вежби са њим.

Дона Кливленд: Добро, добра поента.

Дејвид Авербах: Имали су заиста кул рекламу у којој се овај тип вртио около на свом скејтборду, а ја сам седео тамо и гледао то као: „Том типу треба пријатељ за уши“.

Сара Кингсбери: Да. Заиста, зар не?

Давид Авербацх: У стварном животу, они би се посвађали.

Донна Цлевеланд: Да, знам. А са АирПод-овима, посебно, коштају скоро 200 долара, тако да ако сте их купили, заиста не желите да их изгубите.

Давид Авербацх: Да, и ако желите да их користите док вежбате, не желите да вам испадну из уха. Дакле, ово је заиста одлично решење за АирПодс и ЕарПодс.

Сара Кингсбери: Дефинитивно.

Дона Кливленд: Сјајно. Ако одете на ипхонелифе.цом/подцаст, имамо пост на блогу за данашњу епизоду и имаћемо везе до наших спонзора ако сте заинтересовани за те производе.

Дона Кливленд: У реду, сада желимо да пређемо на иПхоне 8, 8 Плус и иПхоне Кс. Овде има много иПхоне-а за покривање.

Давид Авербацх: Тако збуњујуће.

Дона Кливленд: Једна ствар коју нисам споменула на почетку епизоде ​​је да је ово Аппле-ово 10. годишњица издавања иПхоне-а, и то је део разлога што видимо толико нових производа. Многи стручњаци су спекулисали већ неколико година да нас Аппле некако држи у погледу нових узбудљивих функција. Увек постоје узбудљиве нове функције са сваким новим иПхоне-ом, али бежично пуњење је пример функције за коју се чини да је Аппле могао да дода малопре.

Давид Авербацх: Андроид то има најмање две или три године.

Дона Кливленд: Ово је изгледало као да се Аппле мало суздржавао, а онда су заиста желели да направе шоу са 10. годишњицом иПхоне-а, Стив Џобса који је издао оригинални иПхоне и заиста урадили нешто да обележимо то и да покажемо да Аппле још увек има своје мојо. И заиста је изгледало као да су објавили ову најаву.

Сара Кингсбери: Да, као што сам раније рекла, знали смо да је дошло до тог великог цурења, и знали смо заиста све до имена телефона...

Дона Кливленд: Знам.

Сара Кингсбери:... шта ће бити пуштено. И даље је било заиста узбудљиво гледати најаву.

Давид Авербацх: Да. И ја се осећам као...

Дона Кливленд: Да, има много нових ствари.

Давид Авербах:... иако смо, наравно, велики обожаваоци Аппле-а, склони смо да гледамо ове догађаје са мало цинизма јер Аппле само тако наваљује ствари.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Ове године је било импресивно. Мислим да смо сви у неком тренутку изгубили свој цинизам и били смо импресионирани хладном, новом технологијом.

Сара Кингсбери: Тачно.

Дона Кливленд: Дефинитивно. Дефинитивно постоји аргумент да неке од ових функција, знате, нису потпуно нове функције као што је бежична пуњење, други уређаји га имају, али ако сте у Аппле екосистему, заиста има смисла остати у њему само зато што је искуство тако велики.

Сара Кингсбери: Ја сам...

Дона Кливленд: Дакле, имати ове нове функције за које знате да ће бити добро урађене, јер Аппле томе даје приоритет, и даље је узбудљиво.

Давид Авербацх: О да.

Сара Кингсбери: Узбуђена сам због тога што су, што се тиче бежичног пуњења, показивали подлогу за бежично пуњење којом можете пунити свој телефон и Аппле Ватцх и АирПодс све заједно.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: Мислим да је то стварно супер.

Давид Авербацх: Заиста је кул.

Сара Кингсбери: А онда се појавило са обавештењем које вам показује све што се пуни на екрану вашег телефона.

Давид Авербацх: Ух-хух (потврдно).

Донна Цлевеланд: То је тако кул, да.

Давид Авербацх: И оно што је било посебно цоол у ​​вези са тим, пример који су користили је за ЦарПлаи...

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: Мм-хмм (потврдно).

Давид Авербах:... где можете једноставно бежично да „прикључите“ свој уређај, само га ставите на подлогу и он ће се синхронизовати са ЦарПлаи, тако да не морате да седите тамо и да имате кабл у аутомобилу и да га прикључите, а то је тако гњаважа.

Сара Кингсбери: Ух, да.

Дона Кливленд: Знам, а онда је тако лепо имати пуњење.

Давид Авербацх: Да, тачно.

Дона Кливленд: Да бисмо мало открили шта, рекли смо вам да постоје ови уређаји, али не и оно што је укључено у сваки од њих. иПхоне 8 и 8 Плус су више од онога што бисте очекивали од С ажурирања.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Донна Цлевеланд: Обично би ово били 7С и 7С Плус, али изгледа да Аппле можда одустаје од те конвенције о именовању, хвала Богу.

Сара Кингсбери: И то је у реду.

Давид Авербацх: Да. Хвала Богу осим што сам потпуно збуњен да имам 8 и Кс, али то је у реду.

Донна Цлевеланд: Да, мало је чудно. Дакле, ови уређаји долазе у сребрној, свемирско сивој и новој златној завршници која има мало топлију нијансу него иначе, мало, знате, четкицу.

Сара Кингсбери: Али, заправо, иПхоне Кс долази само у сребрној и свемирско сивој боји.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Да, нема злата за Кс. Било је занимљиво.

Донна Цлевеланд: 8 и 8 Плус, имају стаклену позадину, и немам појма зашто је Аппле то урадио. То је за бежично пуњење.

Давид Авербацх: За бежично пуњење.

Сара Кингсбери: За бежично пуњење.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Претпостављам да има смисла, и рекли су нешто о томе како су предузели ове додатне кораке да би га учинили заиста јаким, али то је и даље стакло. то је мало...

Давид Авербацх: Мало сам скептичан према томе. Да.

Сарах Кингсбери: Имаћу заиста јаку вероватно Оттербок футролу на свом телефону док не видим колико добро телефони других људи ово подносе.

Давид Авербацх: Да, да.

Дона Кливленд: Назвали су га најиздржљивијим стаклом икада, али је ...

Сарах Кингсбери: Још стакло.

Давид Авербацх: Још увек је стакло.

Дона Кливленд: То не говори много.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: И имају ретина ХД екран, двотонски, што је нека врста функције за балансирање беле коју има иПад Про.

Сара Кингсбери: Али то је иПхоне Кс.

Дона Кливленд: Не, ово је...

Сара Кингсбери: Је ли? Ох, да ли је то...

Дона Кливленд: Да, ово су иПхоне 8 и 8 Плус тренутно о којима још увек причам.

Сара Кингсбери: Ох, у реду.

Дона Кливленд: 25% гласнији звучници, ово ново, зову га бионички чип, А11, а ово је исти чип који је у иПхоне Кс и 8 и 8 Плус. Сви имају исти чип.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Донна Цлевеланд: иПхоне 8 Плус има, поред портретног режима који, ако већ не знате, иПхоне 7 Плус има посебан дуал функција камере која вам омогућава да снимите фотографије дубине поља, тако да можете да снимите леп портрет некога, а замагљује позадину помоћу софтвера трик. А сада са портретним осветљењем, можете да идентификујете предмет фотографије и користите различите светлосне ефекте, тако да можете ...

Сара Кингсбери: Да, то је некако...

Дона Кливленд:... попуните сенке, учините га ласкавијим.

Сара Кингсбери: Намењен је да реплицира студијско осветљење, осветљење професионалних камера.

Давид Авербацх: И мислим да ради боље јер једна од ствари је да волим свој портретни режим, али ужасно ради при слабом осветљењу, а ви сте љубазни Морате имати праве, савршене услове, морате бити на одговарајућој удаљености, и морате имати право светло и онда изгледа сјајно. Али шта је ово, они су имплицирали да боље ради при слабом осветљењу, а уопштено ради само мало боље.

Дона Кливленд: Да, и такође се осећам као да имам студијско осветљење или неку врсту реплике која је, као што је Сара рекла, заиста лепо јер када снимате портрете људи, највероватније је важно колико је фотографија ласкава.

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Знате? Људи желе да имају своје слике које изгледају лепо...

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд:... и ако имате нешто са гомилом сенки на лицу, то може учинити да изгледате много старије, једноставно није добро. Дакле, чињеница да су предузели тај корак, вероватније ћу сликати пријатеље и породицу у том режиму јер знам да ће бити задовољнији исходом.

Сара Кингсбери: Тачно. Заправо сам био невероватно задовољан портретним режимом. Мислим да смо раније разговарали да нисам талентован фотограф...

Донна Цлевеланд: Правиш сјајне фотографије, Сара.

Сара Кингсбери:... али портретни режим ме заиста чини да изгледам као да знам шта радим и зато сам узбуђен што изгледам још боље.

Донна Цлевеланд: Да.

Дејвид Авербах: Једна од ствари о којима сам хтео да причам у овом подкасту све док није био подкаст велике величине пре најава је била да сам недавно отишла на венчање и направила гомилу фотографија и користила портретни режим и тако су изашле добро.

Дона Кливленд: Стварно? Хладан.

Дејвид Авербах: Стварно је велика разлика до тачке када имам још једног пријатеља који се ускоро жени, он каже: „Имам фотографа, али можеш ли и ти само да дођеш и фотографишеш?“

Дона Кливленд: То је највећи комплимент.

Давид Авербацх: Било је кул, али искрено, то је била камера. Направио сам све исте фотографије које су направили сви остали, само сам имао бољу камеру, тако да је то било супер.

Дона Кливленд: То је кул.

Сара Кингсбери: То је сјајно.

Донна Цлевеланд: Ох, извини. Да, портретно осветљење, то је нови додатак који корисници 8 Плус добијају, такође је у иПхоне Кс, али ако добијете иПхоне 8, уопште немате портретни режим.

Проширена стварност, то је нешто на шта се Аппле заиста фокусирао када је објавио, током ВВДЦ-а у јуну, и проширена стварност, заиста, Аппле издао АРКит, а ово је више софтверска ствар у којој у апликацијама можете да поставите дигиталне слике у стварном свету преко своје камере поглед. Не знам, то је вероватно ужасан опис онога што је проширена стварност, али знате, Покемон Го, зар не, момци?

Давид Авербацх: Нико не зна шта је то. То је наизглед бескорисна функција којој је можда неко нашао добру употребу, али ја јој нисам нашао кул.

Донна Цлевеланд: Да. Па, чини се да је Аппле заиста узбуђен због проширене стварности.

Давид Авербацх: Веома узбуђен, да.

Сарах Кингсбери: Па, постоје неке заиста кул игрице осим Покемон Го-а.

Донна Цлевеланд: Да. Наши играчи у канцеларији су изгледали заиста узбуђени.

Сара Кингсбери: Да, веома узбуђена.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: Али у сваком случају, нове камере у иПхоне 8 и 8 Плус су оптимизоване за проширену стварност, а нови бионички чип је такође оптимизован за проширену стварност. Дакле, ствари ће изгледати хладније у проширеној стварности...

Давид Авербацх: О да.

Дона Кливленд:... ако имате неки од нових телефона. Сви телефони имају бежично пуњење, тако да је то заиста узбудљиво. Не морате да набавите иПхоне Кс да бисте то добили, и изненађујуће, Аппле не користи власнички систем, тако да ако већ имате било који сертификовани бежични пуњач, то би требало да функционише.

Давид Авербацх: Да, што је заиста узбудљиво.

Сара Кингсбери: А ако сте напољу и тамо где се налазите нуди бежично пуњење, можете га користити.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери: И то је веома згодно.

Давид Авербацх: Стварно је кул.

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: Још једна кул, али заиста основна ствар је што су померили основни модел на 64 гигабајта.

Дона Кливленд: То је заиста лепо.

Давид Авербацх: Али они су подигли цену основног модела, тако да компромиси.

Донна Цлевеланд: Да, али у поређењу са иПхоне Кс, и даље се осећате као да добијате добар посао, претпостављам.

Дона Кливленд: Имам иПхоне 8 од 699 долара.

Давид Авербацх: Основни модел за 32 концерта за иПхоне 7, прилично сам сигуран да је био 649 долара.

Донна Цлевеланд: Ох, тако је. иПхоне 8 Плус почиње од 799 долара, тако да је то прилично сажетак иПхоне 8 и 8 Плус. Наручивање у претпродаји почиње 15. септембра, а затим можете почети да купујете уређај 22. септембра.

Давид Авербацх: Хајде да причамо о Кс.

Дона Кливленд: Хајде да причамо о Кс. У реду, момци. Ко жели да почне?

Давид Авербацх: Па, о разговору о Кс?

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Па, највећа ствар, наравно, ако је екран. То је екран од ивице до ивице, тако да то значи да немате дугме за почетак, а такође значи да немате оквир или црни екран ...

Сара Кингсбери: Добро, па, постоји ...

Давид Авербах:... од врха до дна.

Сара Кингсбери:... мали мали...

Давид Авербацх: Мало за сензоре.

Сара Кингсбери: Да, на врху. Не могу да се сетим како су то звали, али да, импресивно је.

Давид Авербацх: И то је ОЛЕД екран. Мало сам истраживао јер сам вам последњи пут дао такво научно објашњење. Мислио сам да уђем и да вам дам мало више научног објашњења.

Дона Кливленд: Да чујемо.

Давид Авербацх: Био сам прилично близу прошли пут. У основи, ЛЕД је врста светлости коју користе на екрану, и мало је превелика да би осветлила појединачне пикселе. Дакле, оно што ради је позадинско осветљење, а онда имате пикселе испред њега који приказују боју. ОЛЕД је мањи, тањи, флексибилнији, па шта ради, зато што је мањи, можете имати појединачно светло по пикселу. И то не звучи као велика ствар, али је заиста велика ствар. Омогућава вам да имате живописније боје, а то такође значи да када имате пиксел који би требало да буде црн, он је истински црн. Дакле, уместо да имате... Оно што сте завршили са ЛЕД диодом, имате пиксел који приказује црн, али иза позадинског осветљења које заправо пропушта мало и тако немате исти распон боја, исти контраст боја и тако немате тако добре боје. Друга велика предност ОЛЕД-а је та што је потребно мање батерије, па је то ...

Дона Кливленд: То ме занима.

Давид Авербах:... део зашто то раде је што су у стању да имају бољу боју и троше мање батерије. Лоша страна, пре свега, то што је заиста скуп. Оно што сам чуо је да, у смислу производње, ЛЕД екрани које је Аппле користио су били око 50 долара плаћају Самсунгу. Плаћају Самсунгу око 120, 130 долара за ове ОЛЕД екране. Толико скупљи због чега, наравно, плаћамо више за телефон, посебно када процените да ли Аппле плаћа 120 долара за онда они морају да направе своју маржу и онда Веризон прави њихову маржу, тако да плаћате 400, 500 долара само за ту глупост приказ.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Али то је разлика. И важно је потрошити мало времена на то јер је то заиста главна разлика између Кс и 8 у екрану. Друга ствар, међутим, чини тај екран тако кул, јер је од ивице до ивице, оно што можете да урадите, ми смо само Гледајући ово, мање-више има иПхоне 8 фактор форме, тако да је то мањи фактор облика са иПхоне 8 Плус величином екран.

Дона Кливленд: Или чак и већа.

Сара Кингсбери: То је оно што... Да.

Давид Авербацх: Или чак и већи.

Сара Кингсбери: То је екран од 4,8 инча.

Дона Кливленд: 5,8, зар не?

Сара Кингсбери: Да, извини. Екран од 5,8 инча, плус модел је 5,5 инча, али је отприлике величине 8, ...

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Знам. ја потпуно...

Давид Авербацх: Скоро је исте величине.

Дона Кливленд: Аппле није, колико сам могао да видим, заиста то наглашавао током најаве...

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд:... па док се не упознате са тим, не бисте то схватили, али ми је тако драго што смо провели неко време гледајући спецификације овог зато што волим свој иПхоне 7 Плус, али је понекад гломазан, посебно када користим иПхоне 7 Плус са траком за руку за вежбање, то је огроман.

Сара Кингсбери: Знам, то је смешно.

Дона Кливленд: Али волим екран.

Сара Кингсбери: И управо сам се ослободила своје мање траке.

Донна Цлевеланд: То морате тражити назад. Да, тако да имам могућност да имам тај екран где је привлачно гледати филмове и све то, али имати фактор форме као 8, осећам се као велика ствар.

Сара Кингсбери: Да.

Давид Авербацх: Многи људи нису желели 7 Плус због веће форме, али камера је изванредна. То је заиста ...

Дона Кливленд: Зато сам надоградила.

Давид Авербах:... импресиван.

Сара Кингсбери: Да.

Дејвид Авербах: Дакле, имати мањи фактор форме не само са екраном исте величине или мало већи од 7 Плус, али и са две камере, у извесној мери добијате најбоље од обе светове.

Донна Цлевеланд: Да.

Дејвид Авербах: И ја сам тај који је на страни коју не би требало да ажурирате, спремамо се да водимо дебату о томе, тако да већ поткопавам своју аргументацију, али...

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербах:... ово је аргумент зашто је тако кул. Стварно је кул.

Дона Кливленд: У реду, значи још нешто. Шта је са Фаце ИД-ом?

Давид Авербацх: О, добра поента.

Сара Кингсбери: Да. Тако-

Давид Авербацх: Дакле, нема дугмета. Само напред, Сарах.

Сарах Кингсбури: Нема дугмета за почетну страницу јер екран заузима целу ствар, а заинтересовани да имају неко чудно дугме за почетну страницу на екрану, додали су неке од функција дугмета за почетну страницу до дугмета за спавање/буђење као што је активирање Сири и Аппле Паи-а, а онда ће остатак бити, уместо Тоуцх ИД-а, имаћете Фаце ИД, што је, не знам шта је било шта од овога значити. Не знам чак ни да ли Аппле зна шта они значе, али ће постојати неуронски мотор на нашем бионичком А11 чипу који ће моћи да препозна ваше лице у мраку. Као што су истакли, ако имате злог близанца, можда бисте желели да користите стварно ...

Давид Авербацх: Добра лозинка.

Сара Кингсбери:... добар код лозинке. И моћи ћете, баш као и Тоуцх ИД, и ово ће имати подршку треће стране.

Дона Кливленд: Моји најбољи пријатељи су близанци, па сам тако радознала да видим...

Давид Авербацх: Да, желим да тестирам.

Дона Кливленд:... како би ово функционисало са њима.

Давид Авербацх: Желим да тестирам.

Донна Цлевеланд: И они су идентични близанци, тако да да. Извини, Сарах. Наставити.

Сара Кингсбери: Немам проблема да их разликујем. Само кажем. А ако могу, онда сам сигуран да Фаце ИД може.

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: А онда ће то такође променити начин на који ћете, пошто не постоји дугме за почетну страницу, превући прстом нагоре да бисте отишли ​​на почетну страницу, било са закључаног екрана или из апликације. Контролни центар, сада ћете превући надоле, тако да ће променити начин на који користите телефон на те начине. Али мислим да се заиста исплати имати екран од 5,8 инча у мањем телефону. То је узбудљиво.

Дона Кливленд: Да. Слажем се.

Давид Авербацх: Једна од ствари за које сам мислио да је интересантна и свидјела ми се је да сам очекивао да имају дигитално дугме за почетну страницу. Очекивао сам да имају дугме за почетак које ћете притиснути, иако то није било физичко дугме, али уместо тога, заменили су функционалност различитим покретима, а ја сам мислио да је то добар начин да се то уради иди. Свиђа ми се то. Било је много природније гледати некога како се креће телефоном и претварати се да има дугме на дну вашег телефона када га нема.

Донна Цлевеланд: Да. Чекати ...

Сара Кингсбери: Да, мислила сам да је занимљиво, да.

Дона Кливленд:... какви су били гестови?

Давид Авербацх: Да бисте отишли ​​на дугме за почетну страницу, мислим да превлачите надоле, да бисте радили више задатака, превлачите одоздо.

Донна Цлевеланд: Да, да.

Дејвид Авербах: Нисам баш размишљао о томе, али постоји много различитих покрета које бисте користили уместо онога што је некада било коришћење дугмета за почетак.

Дона Кливленд: Да. Јел тако. Сада се сетим тога.

Сара Кингсбери: Постоји још једна ствар о којој желим да причам. То је камера, режим селфи портрета.

Дона Кливленд: То је био други велики фактор продаје, ...

Сара Кингсбери: Са тим портретним режимом, морате да имате одређену удаљеност од субјекта, што значи да морате бити око осам стопа.

Донна Цлевеланд: Осам стопа даље, да.

Сара Кингсбери: Толико јасно у прошлости, то није функционисало за селфије, али сада су омогућили снимање селфији у портретном режиму, а ви имате исту контролу над светлосним ефектима као што радите, о којима смо причали раније ...

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Сара Кингсбери:... тако да можете да снимите неке заиста, ако су вам селфији важни, иПхоне Кс ће унапредити вашу игру селфија на начин на који никада раније нисте замишљали. Такође, постоји заиста застрашујућа и језива ствар са овим анимираним селфи емоџијима.

Давид Авербацх: О да. Они су сјајни.

Сара Кингсбери: Али осећам се као...

Донна Цлевеланд: Аппле има процват са овим.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Не разумем. Можда су остали будни превише касније радећи на овим телефонима, па су дошли на ове идеје и изгледају као добра идеја у три ујутро, али било је језиво.

Дејвид Авербах: Заиста сам стварно, стварно мислио да је сјајно.

Донна Цлевеланд: Дакле, искористићете га.

Сара Кингсбери: Могу рећи да ће ми их Давид послати.

Давид Авербацх: О да.

Сара Кингсбери: Ох, у реду. Хвала, Давиде.

Дона Кливленд: Дакле, користите селфи камеру и у суштини кажете шта желите да кажете или правите лице које желите да направите и снимите видео или снимите фотографију и изаберите које чудно мало створење желите да будете, било да је штене ...

Сара Кингсбери: Осећам се као да је Донна на мојој страни.

Давид Авербацх: Да. Сви су били различити емојији, тако да сте имали пса, имали сте ...

Сара Кингсбери: Једнорог?

Давид Авербах:... једнорог, што је било страшно, мајмун.

Дона Кливленд: Један или наши писци овде су рекли: „Од сада ћу говорити само у емоџијима. Дакле, у основи чини да овај мали лик опонаша изразе лица које говорите и-

Давид Авербацх: Да, то је дефинитивно било глупо...

Дона Кливленд: Смешно је.

Давид Авербах:... али било је забавно.

Давид Авербацх: Мислио сам да је то права страна забаве за разлику од многих функција за размену порука од прошле године.

Сара Кингсбери: Као што је број откуцаја срца, када кажу: „И онда можеш некоме да пошаљеш свој пулс“, и то је као, „То је језиво“.

Давид Авербацх: То никада нећете користити.

Донна Цлевеланд: Да. У реду, то смо заиста, сада знате шта иПхоне 8 и 8 Плус имају да понуде и иПхоне Кс.

Давид Авербах: Десет.

Дона Кливленд: Извини, десет. Само изгледа као Кс.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Дакле, сада смо спремни да уђемо у нашу дебату. Имамо годишњу дебату, а ово смо прво хтели да мало разговарамо о премиси јер то је уска ствар о којој расправљамо и можда истражујете друге опције изван онога што ми говорећи.

Дебата је да ли ако планирате да надоградите, да ли да набавите иПхоне 8 или 8 Плус или да платите тај додатни новац и добијете иПхоне Кс? Сада, можда не размишљате ни о једном од њих, можда желите да набавите иПхоне 7, па пре него што почнемо, хтели смо да се мало позабавимо тим и да вам помогнемо ако покушавате да одлучите између 7 или 7 Плус.

Сара Кингсбери: Мислите...

Дона Кливленд: Знам да Давид има неке мисли.

Сара Кингсбери:... држати се 7 или ажурирати на 8?

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: Или можда имате 6. Да.

Давид Авербацх: Или су неки људи на 6 и можда желе да купе 7 ...

Сара Кингсбери: Тачно. То је истина.

Давид Авербах:... тако брзо, хајде да резимирамо све овде. А део зашто покушавамо да сузимо оквир ове дебате јесте да је Аппле-ова постава постала мало збуњујућа. Постоји много различитих уређаја. Дакле, ево шта имамо. Имамо иПхоне 7 и 7 Плус се још увек нуде по којој цени? Помози ми овде.

Донна Цлевеланд: Ох, не знам. Мораћемо да погледамо на интернету.

Давид Авербацх: Желим да кажем да се нуде по 600 или 649 долара, тако нешто. Као сто долара јефтиније од 8.

Донна Цлевеланд: Да, мислим да је то тачно. Можемо да исправимо то [цроссталк 00:49:18] белешке у подкасту.

Давид Авербах: Мораћемо да проверимо.

Дона Кливленд: Биће јефтиније.

Дејвид Авербах: Само напомена, овај подкаст радимо пола сата након објаве, тако да још увек размишљамо о свему овоме.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Дакле, можете добити иПхоне 7 и 7 Плус јефтиније, можете добити иПхоне 8 и 8 Плус за, мислим да се ради о...

Дона Кливленд: 699 долара је била почетна цена за 8.

Давид Авербацх: У реду.

Дона Кливленд: 799 долара је почетна цена за 8 Плус.

Давид Авербацх: У реду. А разлика између 7 и 8 је у томе што 8 има бежични задњи део, тако да можете имати, извините, стаклени задњи део који омогућава бежичну промену, има бржи процесор. Мислим да су направили малу надоградњу камере, али ништа значајно. Још нешто? То су оно што се чинило као највеће надоградње.

Сара Кингсбери: Да.

Донна Цлевеланд: Мислим да је то био, да, бољи процесор.

Давид Авербацх: Бољи процесор ...

Дона Кливленд: Спремнија за бољу, проширену стварност...

Давид Авербах:... бежично пуњење.

Дона Кливленд:... ако волите игре.

Давид Авербацх: Да. Дакле, то је разлика. Разлика између 8 и 8 Плус, јер је то нешто око чега се људи збуњују године, 8 Плус је већи, има две камере, па има већи екран, има две камере на назад. Две камере на задњој страни праве много боље фотографије као што смо рекли. И имате већи екран, али је већи фактор форме и кошта додатних 100 долара.

Дона Кливленд: Мм-хмм (потврдно).

Давид Авербацх: Коначно, имамо иПхоне Кс који има исти фактор форме као иПхоне 8. То значи да је мањи, али има лепшу камеру, има пун екран од ивице до ивице, има-

Дона Кливленд: Има највећи екран од свих иПхоне уређаја.

Давид Авербацх: Да. Има много бољи екран јер је ОЛЕД и има стаклену позадину.

Донна Цлевеланд: Да. То је прилично добар резиме.

Давид Авербацх: У реду.

Донна Цлевеланд: Дакле, ако вам није стало до бежичног пуњења, нисте још превише луди за проширеном стварношћу или једноставно немојте потребно је да има најбоље могуће приказе, а није вас брига за портретне селфије или уопште портрет режим-

Сара Кингсбери: Да, не можете то да урадите са а, ако говоримо о томе да ли треба да надоградите само на 7 и уштедите нешто новца или на 8, нема портретног селфија режима на 8 и 8 Плус У сваком случају.

Донна Цлевеланд: Да.

Дејвид Авербах: По мом мишљењу, постоји прилично убедљив случај ако не идете на Кс да бисте се држали својих 7. То је прилично упоредив телефон. Сада, сваке године, имамо ове дебате, и сваке године износим аргумент да је ствар која је најважнија и којој се најмање обраћа пажња процесор. Убрзавање вашег телефона заиста чини ваш живот бољим на стотину различитих начина, сто пута дневно. Дакле, то је фактор, важно је, има много бржи процесор, али с обзиром на то, 7, 7 Плус су одлични телефони. Већ имају савршено брзе процесоре, тако да постоји разлог да се тога придржавају. Желим то унапред да признам јер је важно разговарати о томе.

Донна Цлевеланд: Да.

Сара Кингсбери: Да, и користим иОС 11 бета на свом 7 Плус ...

Давид Авербацх: И ради добро?

Сара Кингсбери:... и иде јако добро, да.

Давид Авербацх: Одлично.

Дона Кливленд: Да, то помаже да се унапред каже да је 7 и даље одлична опција, али сада хајде да ускочимо у нашу дебату.

Давид Авербацх: да.

Дона Кливленд: Дакле, Сара је на страни аргумента, она би желела да купи иПхоне Кс. Она сматра да је то исправна одлука. Давид ће овде изнети аргумент зашто не би требало да ажурирате на Кс и требало би да изаберете 8 или 8 Плус. У овој канцеларији, сви добијамо иПхоне Кс, вероватно, тако да ...

Давид Авербацх: Немојте нам слати мејлове. Сваке године добијамо мејлове од људи који мисле: „Како не бисте добили најновији телефон?“

Сара Кингсбери: Овде би требало да будете стручњаци.

Давид Авербацх: Требало би да пишете о овоме. Набавићемо најновије телефоне.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Говоримо за све вас, зашто бисте требали надоградити. И такође сам желео... Добијамо и љуте е-поруке попут: „Зашто не бисте препоручили најбољи телефон?“ иПхоне Кс је најбољи телефон, али да ли је...

Дона Кливленд: Ако вам не требају те карактеристике...

Дејвид Авербах: Да, да ли је то право за вас је разговор, а то зависи од вашег стила живота, зависи од вашег буџета, па смо зато ми имаће ову дебату, али немој нам слати љуте мејлове или љуте мејлове, али немој да се љутиш што не добијамо телефоне, хвала.

Дона Кливленд: Да, тако да смо већ мало распаковали ово, али Сарах, шта ти доноси иПхоне Кс због чега вреди потрошити тај додатни новац?

Сара Кингсбери: Највећи могући екран са мањом величином и много бољим селфијима. Мислим, квалитет екрана.

Дона Кливленд: Која је карактеристика иПхоне Кс због чега сте били највише узбуђени? Да ли вас је једна ствар натерала да кажете: "Хеј, желим ово"?

Сара Кингсбери: Заиста, мислим да је екран. Већи је, квалитет је много бољи, али је телефон мањи. Само, мислим, то је огромна ствар. Селфији су одлични, али многи људи не маре за селфије.

Донна Цлевеланд: Да ли?

Сара Кингсбери: Да. Много ми је стало до селфија, али покушавам да признам да то не чине сви.

Дејвид Авербах: Мислим, само да оправдам селфије, иако сам на другој страни ове дебате, када си на одмору и желиш да снимите фотографију и немате никога у близини и ви и ваш пријатељ сте испред лепе статуе или лепог пејзажа, то је леп формат за снимање фото. Другим речима, селфији, ми пуно причамо о селфијима, је нешто што тинејџери шаљу једни другима, али мислим да већина људи ових дана прави селфије, чак и људи који нису тинејџерке.

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербацх: Знате на шта мислим?

Дона Кливленд: Потпуно.

Сара Кингсбери: Да, осећам да се селфији неправедно мрзе.

Давид Авербацх: Да. Па, прилично поштено, али они имају вредност.

Сара Кингсбери: Имају. Не знам. Ја сам у вези на даљину и зато бих могао само да се сликам током вечере и да кажем: „Хеј, ово је оно што радим сада током свог дана“.

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Да, [преслушавање 00:55:06].

Давид Авербацх: Они имају вредност. Они имају вредност.

Дона Кливленд: Дакле, Дејвиде, шта је за тебе главни разлог зашто тврдиш да су 8 или 8 Плус сасвим у реду и да не мораш да добијеш Кс?

Давид Авербацх: Новац. Као што сам рекао, назовимо то како јесте. Кс је бољи телефон, нико неће тврдити да је 8 бољи телефон, али Сара је то добро сумирала. Предност Кс-а је леп екран, а ако сте неко ко гледа много филмова, то је сјајно. Ако сте неко ко заиста цени контраст боја на фотографијама, то је сјајно. Али мислим да је екран на иПхоне 8 сасвим у реду. Дакле, ако вам није посебно стало да имате најновији и најбољи екран, то је много новца за трошење.

Дона Кливленд: Дакле, и иПхоне 8 и 8 Плус и иПхоне Кс имају бежично пуњење. Да ово није случај, можда бисмо сада водили другачији разговор. Давиде, колика је одлука о куповини бежичног пуњења за људе?

Давид Авербацх: Знате, имам осјећај да већина људи неће нужно купити због тога, али то је рекао, мислим да је то заиста узбудљива карактеристика, и то је карактеристика која ће бити све узбудљивија време. Јер оно што бежично пуњење ради јесте да омогућава универзално решење које је најприкладније решење. Дакле, тренутно, на пример, ако сте у хотелу, немају ништа са уграђеним каблом за расвету јер неки људи имају Андроид, неки имају иПхоне и тако ви немате универзални решење. Ово омогућава универзално решење на аеродромима, у хотелима, где год да идете, плус, то је најповољније решење. Дакле, када сте у аутомобилу, не морате да се мучите са каблом. Ако сте код куће и имате иПад, имате иПхоне, имате Андроид таблет, имате Киндле, ако идете напред, све ће постати бежично пуњење, можете их све пунити на исто подлога за пуњење.

Дона Кливленд: Прилично сам узбуђена због тога.

Давид Авербацх: Да, мислим да ће бити сјајно. Мислим да већина људи не брине посебно о каблу за пуњење. Мислим да ако ме питате да ли сам спреман да платим додатних 150 долара за ову функцију данас, не знам да ли ми је толико стало.

Сара Кингсбери: Чула сам много од наших читалаца да је ово ...

Давид Авербацх: Стварно?

Сара Кингсбери:... карактеристика коју заиста желе.

Давид Авербацх: У реду.

Сара Кингсбери: Да.

Давид Авербацх: Мислим, дефинитивно је кул, дефинитивно сам узбуђен због тога. Не знам да ли ће то бити одлука о куповини или не, видећемо.

Сара Кингсбери: Да. Није одлука о куповини када је у питању да ли набавите један од 8 модела или да набавите иПхоне Кс јер га оба имају.

Давид Авербацх: Обојица то имају, што је лепо.

Дона Кливленд: У реду, једна од највећих ствари које сам чула да кажете јесте да иПхоне Кс кошта више. Давид каже да је то највећи разлог зашто не би требало да купујете иПхоне Кс иако је то најбољи уређај.

Донна Цлевеланд: Како бисте се супротставили томе, Сара?

Сара Кингсбери: Зато што је то најбољи уређај, и вреди тога. Екран, ако су вам руке мање или само покушавате да станете на већи телефон јер желите тај екран Плус модел у вашем џепу, са највећим екраном који иПхоне има у телефону величине иПхоне 7 или 8 је огроман.

Давид Авербацх: И има најбољу камеру.

Сара Кингсбери: И такође, има најбољу камеру. Требало би да правим...

Давид Авербацх: Да, нема на чему.

Сара Кингсбери: Извини, Давиде. А квалитет екрана, ОЛЕД и прави тон, мислим, зову га Супер Ретина. Аппле увек мора да се мало занесе са својим именима, али то је заиста најбољи квалитет највише пиксела, најбољих пиксела, само [цроссталк 00:58:37], овај екран је ван овог света, вреди то. Ако вам баш није стало до квалитета екрана, што би било изненађујуће, али размислите и о томе да са Фаце ИД-ом када подигнете телефон, не морате чак ни да се мучите са покушајем да активирате Тоуцх ИД, он се само откључава јер види ваш лице. Његово-

Давид Авербацх: За мене је то заправо аргумент у моју корист јер Тоуцх ИД, знамо да добро функционише. Знамо да дугме за почетак добро ради...

Донна Цлевеланд: Волим Тоуцх ИД, да.

Давид Авербах:... сви смо навикли да га користимо и зато сам мало забринут.

Дона Кливленд: И то се побољшавало из генерације у генерацију.

Дејвид Авербах: Да, помало сам забринут за тачност Фаце ИД-а, бринем да ће функционисати лако и брзо и радити сваки пут, и ја сам забринути због потребе да поново научите кориснички интерфејс који нема дугме за почетну страницу јер колико пута дневно додирнете дугме за почетну страницу на нормалном екран?

Сара Кингсбери: Мислим, то ћеш на крају морати да научиш, Дејвиде, јер знаш да ова побољшања долазе са-

Давид Авербацх: Долазе по мене.

Сара Кингсбери: Долазе по све телефоне, на крају.

Давид Авербацх: Да, али можда би требало да сачекам док не морам да платим толико за то, привилегија да то научим.

Донна Цлевеланд: Да. Изгледа као... Дакле, Давиде, хоћеш ли рећи да постоји јак аргумент када се појави нова технологија сачекајте следећу генерацију док се не усаврши, а такође и да се неке од тих прелома поправе оут?

Давид Авербацх: Да, тачно. И мислим да да су све ствари једнаке и да су исте цене, не бих чекао јер је кул имати ивицу до ивице екран, али имам поуздан телефон који је јефтинији, знам како ради, има дугме за почетну страницу, навикао сам на то, има предности то. Сада, оно што радите је да морате или да носите већи фактор форме или да немате све функције, тако да, наравно, постоје компромиси поред тога што немате леп екран, али ...

Сара Кингсбери: Да, не штедите толико новца колико мислите, јер ако желите, рецимо, портрет режим и остало, ионако морате да набавите 8 Плус, а онда носите већи телефон и плаћате више. Можда не толико као Кс, али плаћате више и није тако велика уштеда, није тако сјајан телефон јер нема екран вишег квалитета од ивице до ивице. Тако да само мислим да ако вам је уопште стало до врста фотографија које снимате, као што је квалитет и да је то заиста значајна разлика, онда бисте могли да се одлучите за то. Можете га у потпуности искористити.

Дона Кливленд: Морамо да признамо да је значајно што Сара заузима ову страну аргумента јер у последње две године, Сара је била као: „Нисам баш толико узбуђена, није вредно тога да надоградим на [цроссталк 01:01:12]."

Дејвид Авербах: Говорила је, "Чекам Кс", тако да ми је драго што је пратила.

Дона Кливленд: Дакле, да би она рекла да би требало да се упустиш у сав Аппле хипе, можда би требало да је послушаш. Али пре него што завршимо ову расправу, желео сам да разговарам-

Давид Авербацх: Хеј, немој их поколебати.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Желим да освојим ово.

Дона Кливленд: Пре него што ово завршимо, желела сам да се брзо позабавим трајањем батерије.

Дона Кливленд:... и издржљивост. Сада можемо разговарати о томе да ли постоје разлике у овим уређајима, али знам да су то велике ствари о којима људи брину када покушавају да одлуче који иПхоне да купе.

Давид Авербацх: Мм-хмм (потврдно).

Дона Кливленд: Дакле, свако од вас може да изнесе свој аргумент. Давиде, да почнемо од тебе, у погледу издржљивости и трајања батерије, зашто би требало да набавиш 8 или 8 Плус.

Давид Авербацх: Ово нас враћа на првобитни аргумент. Мислим да треба направити кућиште за куповину 7 Плус, који је јефтинији од 8 Плус и има металну позадину. Нервозан сам због стаклене задње стране и мораћете да имате футролу на њој, а остаје да се види како бежично пуњење функционише са футролом. И мене то мало брине, па ако говоримо о издржљивости, 7 је победник. Али кажу да је то јаче стакло, ако имаш футролу, требало би да си у реду. не бих-

Сара Кингсбери: Али рекла бих да је то...

Донна Цлевеланд: Можете замислити да ће постојати случајеви који ће вам омогућити бежично пуњење.

Давид Авербацх: Да, тако бих и мислио.

Сара Кингсбери: Зато бих рекла да ако нећете само да добијете 7 или 7 Плус или се држите 7 или 7 Плус које већ имате, зато мислим да је још један разлог да такође идете са Кс јер ...

Давид Авербацх: Ако ћете надоградити, надоградите на Кс?

Сара Кингсбери:... то су мање футроле, посебно оне заштитне, дају велику количину и тако ћете барем имати мањи телефон и тако неће бити тако огроман.

Донна Цлевеланд: Не знам. То је звучало прилично снажно, Давиде. Дакле, говорили сте о издржљивости, ви кажете да 8 и 8 Плус не изгледају тако издржљиви.

Давид Авербацх: Мислим...

Донна Цлевеланд: Шта је са трајањем батерије или [цроссталк 01:03:00].

Давид Авербацх: Па, тамо, па, не. Мислим, мислим да ће бити издржљив, мислим да га морате заштитити, сви телефони су ломљиви. Али мислим да 7 и 7 Плус изгледају мало издржљивије. Што се тиче трајања батерије, рекли су да Кс има боље трајање батерије, али ја сам мало скептичан јер нам нису дали никакве стварне спецификације у погледу величине батерије и тако да не знам.

Донна Цлевеланд: Нису ли такође рекли да ће неке од функција на иПхоне Кс-у заузети више батерије, па су стога ставили бољу батерију, али то би могло на крају бити преплављено?

Давид Авербацх: Да. Поготово зато што обично проводе веома дуго времена прегледавајући све детаље о батерији, и ово време, били су као, "Биће сјајно." И нису много улазили у то, па сам ја мало скептичан. Ја свакако, рецимо то овако. Не бих купио Кс јер има боље трајање батерије. Мислим да ће вероватно...

Дона Кливленд: Не.

Давид Авербах:... бити еквивалентан век трајања батерије, можда незнатно бољи, али мислим да неће бити велике разлике.

Сара Кингсбери: Прилично сам задовољна трајањем батерије коју тренутно имам ...

Давид Авербацх: Да, слажем се.

Сара Кингсбери:... тако да се не љутим због тога. А посебно са жичаним ...

Давид Авербацх: На плусу.

Сара Кингсбери: Са бежичним пуњењем такође је веома лако једноставно одложити телефон, а пошто није прикључен на кабл, лако га је подићи и вратити назад. Могу да пуним телефон док радим јер нисам... Ја заиста користим свој телефон за посао, али нисам стално на свом телефону, тако да постоји много могућности да се он само испразни док обављам посао.

Дона Кливленд: То је добра поента, али то је професионалац и за моделе 8 као и за иПхоне Кс.

Дона Кливленд: Дакле, када је реч о издржљивости и трајању батерије, зашто бисте добили иПхоне Кс?

Сара Кингсбери: Има хируршки челик око ивица уместо алуминијума, али нисам уверен да га то чини издржљивијим. Не мислим да је то аргумент на овај или онај начин.

Дона Кливленд: У реду.

Сара Кингсбери: Мислим да ћемо једноставно морати да видимо каква су искуства људи са њиховим иПхоне уређајима, али мислим да је то брига за све ове моделе.

Дона Кливленд: Да.

Давид Авербацх: Мислим да то није велики фактор, мислим да су сви приближно једнаки у погледу издржљивости и трајања теста. Стварно се своди на екран. Да ли желите велики екран или ако желите да платите за велики екран.

Сара Кингсбери: Не само велика, већ заиста високог квалитета.

Давид Авербацх: Да, да ли заиста желите...

Дона Кливленд: Да ли желите невероватне селфије?

Давид Авербах:... одличан екран високог квалитета? И селфији. А колико вам је стало до емоџија? Ако вам је стало до емоџија, гласајте за Сару.

Дона Кливленд: Јесте ли спремни да чујете ко ће по мом мишљењу победити у овој расправи?

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: Друм ролл. Сарах.

Давид Авербацх: Да, мислим...

Донна Цлевеланд: Знате, део тога је Давид. Осећам се као да твоје срце није било тамо.

Давид Авербацх: Знам.

Дона Кливленд: У једном тренутку...

Давид Авербацх: Потпуно идем и купујем Кс.

Дона Кливленд: У једном тренутку сам чула да је Давид прискочио у помоћ Сари са њеном страном аргумента. Само кажем.

Сара Кингсбери: Не, заправо сам смислила неке аргументе у корист 8, али их нисам рекла.

Давид Авербацх: Само напред. Реци их сада.

Дона Кливленд: У реду. Да, сада би било време или заувек...

Сара Кингсбери: Чак их се и не сећам.

Давид Авербацх: Ох, у реду.

Дона Кливленд: У реду. Очигледно, Кс побеђује...

Сара Кингсбери: Дакле, знаш...

Дона Кливленд:... ако не могу да се сетим аргумента против тога.

Дејвид Авербах: Да, и водимо ову дебату јер разумемо да постоје предности и недостаци, и разумемо да је ово велика одлука о куповини, скупа је и заиста их има...

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербах:... Разлози да се добије 8, постоји разлог да не иде нужно алл ин на Кс.

Дона Кливленд: Дефинитивно.

Давид Авербах: Или да сачекамо до следеће године када ће можда бити јефтиније.

Сара Кингсбери: Мислим, у реду, једна ствар-

Дона Кливленд: И свака особа има своје приоритете.

Сара Кингсбери: Једна ствар, у реду, ево аргумента у корист 8 и 8 Плус.

Дона Кливленд: У реду, да чујемо.

Сара Кингсбери: Посебно зато што Давид каже да не знате колико ће Фаце ИД функционисати...

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери:... ако ћете морати да набавите нову футролу, а те заштитне футроле су скупе, можете наставити да користите било шта случај који имате све док добијете исти Плус модел или обичан модел, тако да на тај начин уштедите још више новац.

Давид Авербацх: А ја не...

Дона Кливленд: То је заиста добра поента.

Давид Авербах:... Мислим да је 64 свирке довољно, тако да мислим да мораш да добијеш 250 наступа, плус, мораш да набавиш нови кофер, хвала ти, Сара. Ово је заиста добра аргументација. Требало би да га узмем-

Сара Кингсбери: Видите, победила бих у сваком случају.

Давид Авербацх: Да, да. Дакле, између то двоје, стварно гледате на 1.200 долара. То је само много новца.

Сара Кингсбери: То је помало лудо.

Давид Авербацх: То је само много новца.

Сара Кингсбери: За толико можете купити заиста леп лаптоп.

Давид Авербацх: Могли бисте да направите повратну карту до Европе за две особе у зависности од тога где се налазите.

Донна Цлевеланд: Мада, заправо се не слажем, међутим, да 64 гигабајта није довољно добро. Мислим да за многе људе, напредне кориснике, то није довољно добро, али ја сам заправо купио 128 гигабајта модел 7 Плус, јер нисам желео да направим грешку да немам довољно простора за складиштење, а нисам погодио 64.

Давид Авербацх: Стварно?

Сара Кингсбери: Па, разлог зашто сте морали да добијете...

Дона Кливленд: Чак и без брисања апликација или фотографија.

Сара Кингсбери: Разлог зашто сте морали да добијете...

Давид Авербацх: Сара и ја јесмо.

Сара Кингсбери:... 128 гигабајта, а то је разлог зашто сам и ја урадио, јер су имали само 32, а затим 128.

Дона Кливленд: А онда скаче. Да. Тако ...

Давид Авербацх: Да.

Сара Кингсбери: Тренутно сам на 65 гигабајта, али у иОС-у 11, који имам бета верзију, заправо постоји место на које можете отићи где вам показује не само шта троши ваш иПхоне складиште, већ каже да ако ово урадите, промените ово подешавање, можете да сачувате ...

Давид Авербацх: То је супер.

Сара Кингсбери:... оволико гигабајта.

Дона Кливленд: Да, па...

Сара Кингсбери: Гледала сам то, и само у две категорије, могла бих да уштедим преко 30 гигабајта, што значи...

Давид Авербацх: У реду.

Сара Кингсбери:... Лако бих могао да добијем испод 32 гигабајта складишног простора [цроссталк 01:07:53].

Дејвид Авербах: Зато што сам на 80 гигабајта и зато сам скептичан, али такође, зато што имам 126, једноставно нисам обраћао пажњу на то. Можда бих то могао брзо да решим.

Дона Кливленд: Да, па...

Сара Кингсбери: Прилично сам сигурна да бих вероватно могла да се спустим у двадесете у смислу гигабајта капацитета за складиштење који користим.

Донна Цлевеланд: Да, у основи, Аппле-ови основни модели складиштења за ове уређаје сада би могли бити довољно добри за вас.

Сара Кингсбери: То је коначно реална количина основног складишта.

Давид Авербацх: Да. Хвала Богу да су убили 32.

Дона Кливленд: Реалније је. Мислим да признају да људи сада користе своје телефоне толико да 16 гигабајта то неће учинити.

Давид Авербацх: Да. Без зезања.

Дона Кливленд: Дакле, ово је било јако забавно. Ово је уопште био забаван дан, осећам се.

Давид Авербацх: Да.

Дона Кливленд: За све који воле Аппле производе, ово је дефинитивно једна од најузбудљивијих најава које смо икада видели.

Давид Авербацх: О, да. Било је забавно. И питање дана, који ћете купити? Хоћете ли се држати свог 7 или 7 Плус? Да ли ћете надоградити на 8 или 8 Плус или ћете надоградити на Кс? Зато нам пошаљите...

Донна Цлевеланд: Да.

Давид Авербах:... е-маил на подцаст@ипхонелифе.цом. Заиста смо радознали да чујемо шта мислите. Такође, споредни коментар из прошле епизоде, сви су нам послали е-пошту и рекли да користе Сафари.

Сара Кингсбери: Да,

Дона Кливленд: Да. То је било занимљиво.

Сара Кингсбери: И из истог разлога из којег га Донна и ја користимо, а то је да смо ми...

Давид Авербацх: Ти си као, "Мех."

Сара Кингсбери: Само је ту.

Давид Авербацх: Ту је.

Сара Кингсбери: То је подразумевано и нисмо га мењали.

Дона Кливленд: Да, и због тога сам се осећала мало боље.

Давид Авербацх: Да.

Донна Цлевеланд: У реду, момци. Видимо се за пар недеља. Хвала вам пуно на укључивању.

Сара Кингсбери: Хвала свима.

Давид Авербацх: Хвала свима.