Viss, kas tika paziņots Apple rudens iPhone pasākumā

IPhone Life Podcast 119. sērijā Deividam un Donnai pievienojas iPhone Life dibinātājs Hals Goldsteins, lai izjauktu visu, ko Apple paziņoja rudens produkta izlaišanas laikā. No iPhone 11 Pro Max līdz septītās paaudzes iPad — noskaņojieties, lai iegūtu detalizētu informāciju par Apple jauno klāstu.

Noklikšķiniet šeit, lai klausītos un abonētu. Ja jums patīk tas, ko dzirdat, noteikti atstājiet atsauksmi. Un neaizmirstiet noklausīties katru otro nedēļu, lai dzirdētu, kā mūsu redaktori dalās ar jums jaunākajām Apple ziņām, labākajām lietotnēm, iPhone trikiem un stilīgākajiem piederumiem.

Šo sēriju jums atklāja Matiass un GOBUDI. Kad Apple pārtrauca vadu tastatūras ražošanu, Matiass iesaistījās, lai nodrošinātu labāku. Iebūvētais centrmezgls ar vairākiem portiem ir lieliski piemērots vadu peles un citu ierīču pievienošanai. Mac draudzīgie funkciju taustiņi atvieglo pāreju. Atbrīvojieties no grūtībām, kas saistītas ar bezvadu tastatūras akumulatora uzlādi —iegādājieties Matias vadu tastatūru. Mūsu otrais sponsors ir

GOBUDI, uzņēmums, kas ražo produktus vienam no mūsu iecienītākajiem Apple produktiem — AirPods. Nodrošiniet savu AirPod drošību un savu iPhone bez pirkstu nospiedumiem, izmantojot EARBUDi piederumu komplekts no GOBUDi, kurā ir ausu cilpiņas, vads, tīrīšanas lupatiņa un maciņš jūsu AirPods.

Īpašs piedāvājums!

Reģistrējieties iPhone Life Ultimate iOS 13 klasē un saņemiet iPhone Life Insider abonementu uz vienu gadu bez maksas! Apmeklējums iPhoneLife.com/iOS13Class.

Nedēļas jautājums:

Par kuru jauno Apple ierīci jūs visvairāk sajūsmina? Kāpēc? E-pasts [email protected] lai paziņotu mums.

Šajā epizodē minētie raksti:

  • Jaunajam Apple Watch Series 5 ir vienmēr ieslēgts displejs, titāna un keramikas opcijas
  • Jauns 7. paaudzes iPad ar 10,2 collu displeju ir pieejams priekšpasūtīšanai tūlīt
  • Apple atklāj informāciju par Apple TV+ un Arcade: izmaksas, palaišanas datumi un vairāk

Noderīgas saites:

  • Reģistrējieties iPhone Life Ultimate iOS 13 klasē
  • Pievienojieties iPhone Life Facebook grupai
  • Kļūstiet par iPhone Life Insider
  • Reģistrējieties bezmaksas dienas padomu biļetenam
  • Nosūtiet Podcast pa e-pastu
  • Abonēt iPhone dzīve žurnāls

119. sērijas atšifrējums:

Donna Klīvlenda: Sveiki, laipni lūdzam iPhone Life Podcast. Es esmu Donna Klīvlenda, iPhone Life galvenā redaktore.

Deivids Averbahs: Es esmu Deivids Averbahs, izpilddirektors un izdevējs.

Donna Klīvlenda: Un mums šodien ir mūsu viesis Hals Goldsteins. Viņš ir iPhone Life dibinātājs. Laipni lūdzam, Hal.

Hal Goldstein: Lieliski būt šeit.

Donna Klīvlenda: Mums šodien jums ir īpaša epizode. Apple tikko šodien rīkoja savu rudens iPhone galveno pasākumu un paziņoja par daudziem jauniem produktiem, tostarp iPhone, iPad, jauni Apple pulksteņi un sniedza mums datumus pakalpojumiem, tostarp Apple TV+ un Apple Arkāde.

Donna Klīvlenda: Mēs jums izjauksim visu, ko Apple šodien paziņoja, un mēs arī to darīsim palīdzēt jums izlemt, vai šīs ierīces jums būtu piemērotas, ja ir kaut kas, ko jums vajadzētu iegādāties kritums. Pirms mēs to darām, mēs vēlamies jums nosūtīt ziņojumu no mūsu sponsora.

Deivids Averbahs: Viens no maniem iecienītākajiem Apple produktiem, lai gan šodien par to daudz nerunāsim, ir AirPods. Jums abiem ir AirPods, vai ne?

Hal Goldstein: Es mīlu savus AirPods.

Donna Klīvlenda: Mm-hmm (apstiprinoši).

Deivids Averbahs: Es mīlu savus AirPods, man patīk ar tiem trenēties, taču dažreiz tie man izkrīt no ausīm, tāpēc šodien sponsors ir GOBUDDY, un viņiem ir patiešām lielisks produkts ar nosaukumu Ear Buddy. Un tas, ko tas dara, ir tas, ka tas ir piestiprināts pie AirPod, un patiesībā viņiem ir arī modelis vadu EarPods. Tā ir neliela silīcija lieta, kas apņem ausi un neļauj EarPods un AirPods izkrist no ausīm.

Deivids Averbahs: Tas ir lieliski piemērots treniņiem, tas ir lieliski piemērots, ja izmantojat AirPods vai EarPods, atrodoties ceļā, patiešām par pieņemamu cenu, tāpēc noteikti pārbaudiet to. Varat to meklēt vietnē Amazon, ja meklējat Ear Buddy, vai saite uz to tiks pievienota šova piezīmēs, ja apmeklēsit vietni iPhonelife.com/podcast.

Donna Klīvlenda: Mēs šodien arī uzzinājām, kad būs pieejama iOS 13. Tiem no jums, kas nezina, iOS 13 ir operētājsistēma jūsu iPhone un katru gadu Apple atjaunina operētājsistēmu un sniedz jaunas funkcijas un uzlabojumus jūsu iPhone darbībā darbojas. Tāpēc katru gadu mēs arī atjauninām visus jūsu ceļvežus un izveidojam saturu, lai palīdzētu jums uzzināt, kā maksimāli izmantot tālruņa iespējas, izmantojot visas šīs jaunās funkcijas.

Donna Klīvlenda: Kad atjaunināsit, tas būs pieejams 19. septembrī, vai ne? ES ticu.

Deivids Averbahs: Jā, 19. septembris.

Donna Klīvlenda: Tas ir nākamajā ceturtdienā. 19. septembrī Apple ieviesīs programmatūru jūsu iPhone tālrunī, un, ja jums nav palīdzības, dažas no šīm jaunajām funkcijām jūs varētu sajaukt. Mēs vēlējāmies veltīt brīdi, lai pastāstītu jums par iPhone Life Insider — tas ir mūsu augstākās klases izglītības pakalpojums iPhone lietotājiem, un tas ir Lielisks laiks reģistrēties tagad, jo 19. datumā mēs iznāksim ar iOS 13 ceļvedi, kurā jūs iemācīsit izmantot visas jaunās Iespējas.

Deivids Averbahs: Un mēs esam ļoti satraukti, jo pirmo reizi mums būs arī iOS 13 klase. Ja vēlaties praktiskāku pieeju, nodarbība jums ir ideāli piemērota, un mēs ar Donu to vadīsim, tādēļ, ja jums patīk aplāde, nāciet kopā ar mums. Nodarbību padara lielisku, pirmkārt, tā ir daudz padziļinātāka un visaptveroša programma. Mums ir sešas nodarbības stundā. Tas ir arī tiešraidē, tāpēc ir iespēja uzdot jautājumus un atbildes. Mēs nosūtām jums lejupielādējamu PDF failu katrai klasei, un šobrīd mums ir īpašs piedāvājums.

Deivids Averbahs: Ja abonējat nodarbību, varat saņemt Insider abonementu bez maksas -

Donna Klīvlenda: uz gadu, jā.

Deivids Averbahs: Paldies par gadu. Tātad jūs saņemat gan par vienu cenu, gan par to dodieties uz... Iedod man saiti.

Donna Klīvlenda: tas ir iPhonelife.com/ios13class.

Deivids Averbahs: Jā. Un tāpēc mēs esam patiešām satraukti par to. Ja jau izmantojat Insider, neuztraucieties, varat abonēt nodarbību un saņemt to pašu piedāvājumu, un nākamā Insider atjaunošana jums būs bez maksas.

Donna Klīvlenda: Un tie ir abi, jūs saņemat šo atlaidi izrakstīšanās laikā, tāpēc vienkārši dodieties uz vietni iPhonelife.com/ios13class un izlasiet izrakstīšanās process un izvēlieties, vai saņemt Insider gadu bez maksas vai saņemt šo izpirkumu savā kontā, ja jau esat Insider. Tātad tas ir patiešām vienkārši [crosstalk 00:04:11] -

Hal Goldstein: Un atkārtojumi ir pieejami, ja [crosstalk 00:04:13] -

Deivids Averbahs: Jā, labs jautājums, jo tas ir viens no izplatītākajiem jautājumiem. Nodarbības notiek tiešraidē, bet atkārtojumi ir pieejami jebkurā laikā. Ja apmeklējat klasi un vēlaties tos noskatīties atkārtoti, varat. Ja nevarat ierasties uz nodarbību, varat arī jebkurā laikā sūtīt mums e-pastu un uzdot jautājumus. Ja jūs paklupsiet, vienmēr varat nosūtīt mums e-pasta ziņojumu jebkurā laikā, un mūsu pirmā nodarbība notiks 19. datumā, dienā, kad iznāks iOS 13. Tāpēc tajā dienā mēs iepazīstināsim jūs ar jaunināšanas procesu, kas būs ļoti jautri.

Donna Klīvlenda: Jā. Un tāpēc, ja jūs vienkārši interesē kļūt par Insider, es jums vēl neesmu devis saiti, tas ir iPhonelife.com/podcastdiscount, un jūs saņemsiet 5 $ atlaidi no gada Insider abonementa. Insider, lai ātri izskaidrotu atšķirības starp klasi un Insider, jūs saņemat ceļvedi, taču tas nav pieejams ar instruktoru. Jums nav nodarbību, kas palīdzētu jums vadīt procesu, tas ir vairāk pašvirzīts. Bet, izmantojot programmu Insider, jūs iegūstat daudz citu funkciju, kuras ir patiešām lieliskas. Protams, mēs domājam, ka klase un Insider ir labākais piedāvājums, tāpēc iPhonelife.com/ios13class, lai iegūtu gan klasi, gan Insider.

Donna Klīvlenda: Bet, lai pastāstītu jums nedaudz vairāk par Insider, jūs saņemat iPhone Life digitālo abonementu. Žurnāls, katru dienu savā iesūtnē saņemat vienas minūtes video padomus, un mēs katru dienu nosūtīsim jums padomus par iOS 13. Tagad, kad operētājsistēma iOS 13 ir pabeigta, varat jautāt redaktoram, kur varat nosūtīt savus tehniskos jautājumus mūsu redaktoriem šeit, un mēs palīdzēsim jums atrast risinājumus, un jūs saņemat šīs aplādes premium versiju, tāpēc tas nozīmē, ka nav reklāmu, un mums ir īpaša premium sadaļa, kas paredzēta tu. Dodieties uz vietni iPhonelife.com/ios13class gan klasei, gan Insider vai iPhonelife.com/podcastdiscount, lai saņemtu 5 $ atlaidi Insider gada abonementam.

Deivids Averbahs: Labi, esmu sajūsmā. Parunāsim par visiem jaunajiem produktiem un pakalpojumiem.

Donna Klīvlenda: Jā, pieņemsim. Man šķita, ka būtu jautri, ja mēs šodien sniegtu savas vispārīgās atziņas no pasākuma. Ir patiešām interesanti redzēt plašākas tēmas par to, kas notiek ar Apple šajā pamatnostādnē notikumi, un daudz cilvēku, daudzi no jums, kas klausāties šo aplāde, esmu pārliecināts, ka neklausījos visu pamatnostādne.

Donna Klīvlenda: Hala ir bijusi šajā nozarē visilgāk, uzklausīsim jūsu atsauksmes.

Hal Goldstein: Nu, es sākšu nedaudz negatīvi, bet tad es būšu nedaudz pozitīvs. Viss sākās ar pakalpojumiem, spēlēm, filmām, un es domāju, ka tas... Es izveidoju šo uzņēmumu, lai uzzinātu par aparatūru un visu, ko varat darīt. Un tie rāda kā Gredzenu pavēlnieka veida priekšskatījums kādai filmai, ko Apple izplatīs, izmantojot savu filmu pakalpojumu, es domāju, kā viņi to sauc... Kas?

Donna Klīvlenda: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, jā.

Deivids Averbahs: Un tas ir TV šovs.

Hals Goldšteins: Jā. Un tad viņiem, protams, ir mūzika, un tad viņi nokļuva pulksteņu modē. Viņi nerunāja par to, bet gan par kredītkarti, tāpēc Apple ir finanšu uzņēmums, un tāpēc Apple dara visas šīs lietas. Un man jāsaka, ka esmu arī Apple akcionārs. Tāpēc es priecājos, ka viņi to dara kā Apple akcionārs. Kā Apple fans es nebiju tik sajūsmā, jo īpaši tāpēc, ka viņi visu sāka ar to. Viņiem bija... Es biju ieintriģēts par viņu piedāvātajām spēlēm, par kurām mēs runāsim pēc minūtes, bet viņiem ir 5 $ mēneša Apple Arcade programma, kurā varēsiet iegūt visu veidu glītas jaunas spēles, kuras varat pārbaudīt ārā. Bet pat tas, par ko es nebiju ļoti priecīgs.

Hal Goldstein: Viena no lietām, ko viņi turpināja uzsvērt, bija viņu videi draudzīgums cik daudz tas bija daļa no viņu procesu, veidojot šīs mašīnas, un es priecājos, ka viņi turpināja to teikt ka. Es domāju, ka tas ir patiešām svarīgi. Un tad patiesie paziņojumi, mani ieinteresēja iPhone kameras, kuras mēs būsim runājot par sākuma līmeņa iPad, kas, manuprāt, ir lieliski, lai piesaistītu cilvēkus Apple atbalsam sistēma. Tie ir sava veida mani plusi un mīnusi kopējā attēlā.

Deivids Averbahs: Jā, pilnīgi noteikti. Un viena no lietām, par ko mēs runājām, gatavojoties šim podkāstam, ir tas, ka jūs nenoskatījāties pakalpojumu paziņojumu pavasarī, vai ne?

Hals Goldšteins: Nē.

Deivids Averbahs: Mēs ar Donnu esam tā, ka esam pielāgojušies jaunajam Apple kopš pavasara, kad Apple publicēja paziņojumu, kurā tika apspriesti tikai viņu pakalpojumi. Dīvainākais paziņojums [crosstalk 00:08:51] -

Donna Klīvlenda: Tā bija.

Deivids Averbahs: jebkad redzējis, viņam vispār nebija aparatūras.

Donna Klīvlenda: Noteikti atstāja mūs visus, piemēram: "Pagaidiet, kas ir Apple [crosstalk 00:09:00]?"

Deivids Averbahs: Jā. Bet, ja jūs ne vienmēr sekojat Apple jaunumiem visa gada garumā, un jūs gaidāt šos jaunos iPhone izdevumus, jūs gaida mazliet rupja pamošanās, jo Apple nav tas pats Apple vecais, viņi vairs nav aparatūras uzņēmums. Viņi dara visu, un ir mazliet dīvaini lasīt šos paziņojumus, īpaši tiem tie no mums, mēs visi trīs, kas esam tos skatījušies gadiem ilgi, un viņi kādreiz bija divas stundas apmēram iPhone. Tagad tas ir kā 10 minūtes par iPhone.

Hals Goldsteins: Jā, un jūs vienkārši brīnāties par Stīvu Džordžu...

Deivids Averbahs: Jā.

Hal Goldstein: Ejot cauri tam visam. Viena lieta, kas man šķita interesanta pašās beigās, Tims Kuks teica: "Kas Apple ir, mēs esam par iespēju sniegšanu cilvēku dzīvi un bagātinot cilvēku dzīvi." Tātad tas ir viņu kopskats, kas it kā neko neizsaka un viss.

Deivids Averbahs: Kurā veidā ir tieši runa.

Hal Goldstein: Jā, pareizi.

Donna Klīvlenda: Jā. Man šķiet, ka arī Džonija Aiva aiziešana no uzņēmuma bija kā vēl viens solis prom no Apple prezentācijām Apple kvalitāte, kas bieži vien Apple notikumi var būt pretenciozi, un jūs varat par tiem pasmieties noteiktā veidā. Līdzīgi kā Džonija Īva jaunais alumīnija dizains šķiet visnovatoriskākais pasaulē vai kas cits, tas bija kaut kas sierīgs, taču man šķiet, ka tas piešķīra zināmu kvalitāti paziņojumiem, ka... Vienkārši katrs paziņojums šķiet mazliet mazāks, salīdzinot ar to, ko esmu pieradis redzēt no Apple.

Deivids Averbahs: Jā, es arī tā domāju. Pirmkārt, man nepatīk to teikt, bet man mazliet pietrūkst Džonija Īva pretenciozitātes paziņojumos un viņa entuziasma par to, ka, izliekoties, ka viņi lietas ir izgudrojuši no jauna, bet arī vairāk Ja tā padomā, Apple galu galā ne tikai nonāca pie saviem paziņojumiem par aparatūru, mums ir jauns iPhone, mums ir jauns iPad, mums ir jauns Apple pulkstenis, un tie visi izskatās tieši tāpat. tas pats. Viņi nemainīja formas faktoru nevienai ierīcei, izņemot Apple, taču tās bija tikai funkcionālas izmaiņas. Es domāju, ka tas ir nedaudz savādāk, bet viņiem vairs nerūp aparatūras dizains.

Deivids Averbahs: Ir diezgan skaidrs, ka viņiem rūp, viņi vēlas izgatavot elegantas ierīces, bet es nedomāju, ka viņiem tas rūp par nepārtrauktu savu ierīču uzlabošanu aparatūras priekšā, kā arī pilnveidojot savas pakalpojumus.

Hals Goldšteins: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Iespējams, ka Džonijs Aivs ir bijis iesaistīts jauno iPhone tālruņu izstrādē, taču es jums piekrītu, ka tas tikai šķita kā vienas un tās pašas lietas precizējums.

Deivids Averbahs: Jā. Agrāk bija tā, ka tad, kad Apple izlaida jaunu iPhone, katru gadu tas izskatījās diezgan savādāk, un viena no aizraujošākajām lietām bija redzēt, kā tas izskatījās. Un, protams, Stīvs Džobss vienmēr piedzīvoja dramatiskas atklāšanas, klasiskais MacBook Air tika izvilkts no manilas aploksnes, bet -

Hals Goldsteins: Aizstāvot vienu lietu visā iPhone un to, kur tas ir tagad un ciklā, šis ir iPhone 11, izlaižot vienu versiju vai ko citu, bet -

Deivids Averbahs: Jā, mums ir vēlāk plānota kritika par to.

Hals Goldšteins: Produktam nobriestot, tas ir savādāk, tas nav kā... Viņi jau ir to pilnveidojuši līdz noteiktam punktam, un tāpēc es neesmu pārliecināts, cik daudz viņi var darīt ar jaunu aparatūru, ja vien nav reāla iemesla.

Deivids Averbahs: Jā, un es domāju, ka tas ir godīgs punkts. Mēs jau sen piekritām, ka MacBook Pros izskatīsies diezgan līdzīgi, un tāpēc es domāju, ka daļa no tā ir nobriešana. iPhone kā produktu, taču, cik es domāju, nebija jaunas aparatūras, vismaz nekas, kas patiešām bija ievērojams.

Donna Klīvlenda: Viena lieta, kas mani pārsteidza, ir arī tāda, ka man šķiet, ka ar iPhone X, iPhone 10. gadadienu, Apple patiešām centās ieviest daudz jaunu funkciju.

Deivids Averbahs: Tā ir taisnība, jā.

Donna Klīvlenda: Un tajā gadā mēs redzējām Face ID un pilnīgi jaunu formas faktoru, un no malas līdz malai displejs, OLED displejs un viss, un viņiem vienkārši nav bijis tik daudz jauna, ko pievienot kopš tā laika. Jo pagājušā gada pamatā bija tas pats telefons. Es neredzēju iemeslu jaunināšanai no X uz XS.

Deivids Averbahs: Jā. Godīgi sakot, tas bija pirmais gads, kad es neveicu jaunināšanu.

Donna Klīvlenda: Un šogad es to darīšu tikai tāpēc, ka man patīk jaunā tālruņa matēta aizmugure un es gribu jauno kameru, taču tās patiešām ir vienīgās jaunās lietas, un tas nav tik daudz.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldsteins: Es jums pastāstīšu vēl vienu jaunu lietu kopš [crosstalk 00:13:20] -

Deivids Averbahs: Labi. Jā, jā, jā, jā, mēs ejam uz priekšu.

Hals Goldšteins: Jā. Vai tā ir, izklausās, ka tagad varat nomest iPhone, un tas nesaplīsīs ekrānu.

Donna Klīvlenda: Esmu tik sajūsmā par to.

Deivids Averbahs: Es esmu tik skeptisks par to, starp citu, Hal.

Hal Goldstein: Nu, tas ir tas, ko viņi teica par XS Max.

Deivids Averbahs: Jā, jā, jā.

Hals Goldsteins: Es noskatījos dažas no šīm filmām, un man izdevās uzlauzt savu [crosstalk 00:13:36] -

Deivids Averbahs: Jā, es nevēlos uzticēties iPhone, lai tas nesabojātos pats.

Hals Goldšteins: Bet izklausās, ka viņi to izvirza lielu prasību, tāpēc mēs redzēsim.

Deivids Averbahs: Labi. Labi.

Donna Klīvlenda: Tas sniedz jums priekšstatu par mūsu vispārējo notikuma atziņu. Mēs izdarījām... Daudzās mūsu baumu ziņās mēs negaidījām, ka Apple pulkstenis un jo īpaši iPad būs pieejams uzreiz šajā pasākumā mēs domājām, ka tas varētu būt vēlāka rudens notikums, tāpēc Apple izlaida daudz no tā notikumu. Tas dažiem cilvēkiem būs aizraujošs.

Deivids Averbahs: Labi, iedziļināsimies detaļās.

Donna Klīvlenda: Parunāsim par... Labi, vispirms parunāsim par pakalpojumiem. Apple izlaiž Apple TV+ un Apple Arcade, kā es runāju par to. Vispirms parunāsim par Apple TV+.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Mēs redzējām dažus šovu priekšskatījumus. Es piekritu Halam, ka, skatoties, es nebiju īpaši sajūsmā, jo tas ir gluži kā... Bet daži no tiem ir tādi, ka es parasti skatos jaunas pārraides, jo no draugiem dzirdu, piemēram: "Ak, šī izrāde patiesībā ir tiešām labs”, un tāpēc, manuprāt, ir pāragri spriest par Apple TV+, un jūs ne vienmēr varat pateikt tik daudz no priekšskatījumi.

Deivids Averbahs: Es teikšu, runājot par pretencioziem paziņojumiem, man bija jāpalaiž acis, kad Tims Kuks teica... Es neatceros šova nosaukumu. Tas ir ar -

Donna Klīvlenda: Skat. Džeisons Momoa.

Deivids Averbahs: Jā. Viņš teica: "Visnovatoriskākā un radošākā izrāde vēsturē." Tā viņš teica. Un es teicu: "Labi, [crosstalk 00:14:55]" -

Donna Klīvlenda: Es gribēju teikt, ka tas izskatījās pēc patiesi formulas, piemēram, postapokaliptiskas izrādes.

Hals Goldšteins: Jā. Jā.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldšteins: Jā.

Deivids Averbahs: Labi. Tātad, 5 USD mēnesī -

Donna Klīvlenda: Jā.

Hal Goldstein: Starp citu, viņiem nav atpalicības. Es nedomāju, ka viņi nāks... Viņiem nav bibliotēkas, vai ne?

Deivids Averbahs: Nē.

Hal Goldstein: Tātad tie ir tikai oriģinālie šovi. Es nezinu, vai pat pieci dolāri mēnesī ir tik liels darījums?

Deivids Averbahs: Ko viņi izdarīja, viņi mani panāca. Jo es visu laiku šeit sēdēju un sacījis: "Es nekādā gadījumā nemaksāšu 5 USD mēnesī par četriem. šovi”, un tas ir tā, kas zina, vai tie ir kādi labi, un pat ja tie ir, Netflix ir tūkstošiem un tūkstošiem rāda.

Donna Klīvlenda: Un filmas, jā.

Deivids Averbahs: Bet, ja šogad iegādājaties Apple ierīci, viņi jums piešķirs gadu bez maksas, un tā viņi jūs patiešām ieguva. Es par to domāju, piemēram, ja es nopirkšu Apple pulksteņa siksniņu vai tamlīdzīgi...

Donna Klīvlenda: Tā nav ierīce.

Deivids Averbahs: Labi.

Hal Goldstein: [crosstalk 00:15:47], tie nebija īsti skaidri.

Donna Klīvlenda: Attēlā viņiem tajā laikā bija prezentācija, un tur noteikti bija iPad, Apple pulkstenis un iPhone. Es nezinu, uz ko vēl tas attiecas, bet viņi teica, ka jauna Apple ierīce.

Deivids Averbahs: Es domāju, ka tas ir loģiski, jo Apple veido savu piedāvājumu. Jo viņi teica, ka tas iznāks 1. novembrī, bet viņi katru mēnesi nāks klajā ar jauniem šoviem. Tā kā viņi to izstrādā, es domāju, ka bez maksas dāvināšana ir sava veida pievienotā vērtība viņu pastāvīgajiem klientiem, ir jēga, un, ja es dzirdu raidījumi ir labi, es skatīšos, ja tie būs bez maksas, un tad, ja tie būs patiešām labi, es maksāšu par to nākamgad, lai noskatītos sezonu divnieki. Galu galā viņi mani ieguva, iedodot to par brīvu, taču es esmu tik nelabprāt, jo mēs sakām, piemēram, es esmu tāds tīrais līdzeklis, kā Apple ir aparatūras uzņēmums.

Donna Klīvlenda: Es zinu, un man arī patīk Apple Music. Kādi citi Apple pakalpojumi? Mani līdz šim ļoti nomāc tas, kā viņi ir izmantojuši pakalpojumus, un es neesmu uzskatījis, ka tie noteikti būtu labāki par konkurentiem. Pēc Apple Music izmēģināšanas esmu pieķēries Spotify.

Deivids Averbahs: Arī Apple, viena no lietām, ko viņi...

Donna Klīvlenda: Mazliet skeptiska.

Deivids Averbahs: Jā, pilnīgi. Viena no lietām, ko viņi dara, ir tā, ka viņi kopē citus pakalpojumus un pēc tam saka: "Jums vajadzētu mūs izmantot, jo mēs esam to integrējuši mūsu ekosistēmā." Piemēram, Apple Music. Es izmantoju Spotify, bet tas, kas man pietrūkst Spotify, ir Apple Music, jūs varat to ērti izmantot savā Apple pulkstenī, varat ar to izmantot Siri, un tāpēc Apple ir tikai raksturīgās integrācijas priekšrocības, savukārt Apple News vai Apple TV+ nav īstas integrācijas. ieguvumi. Man nekas nerūp.

Donna Klīvlenda: Jā, joprojām ir ļoti viegli skatīties Netflix savā televizorā.

Deivids Averbahs: Jā, tieši tā.

Hal Goldstein: Un, starp citu, viņi neteica, vai varbūt jūs to esat izlasījis, mēs varēsim skatīties Apple TV, izmantojot... piemēram, man Amazon ir Fire TV.

Deivids Averbahs: Es zinu, ka viņi to piedāvā viedtelevizoriem, viņi to piedāvā Samsung, viņi to piedāvā LG, es neesmu dzirdējis par Fire, un Amazon un Apple īpaši nesadarbojas. Tāpēc es būtu pārsteigts, ja jūs varētu.

Hals Goldšteins: Jā.

Donna Klīvlenda: Bet ir Amazon lietotne. Lietojumprogramma Prime TV tagad ir pieejama Apple TV.

Deivids Averbahs: Jā, tā ir taisnība. Bet tas prasīja vairākus gadus, un es domāju, ka tikai šogad Apple TV varēja iegādāties vietnē Amazon, kas ir traki.

Donna Klīvlenda: Jā, tas ir traki. Tas ir labs jautājums. Manuprāt, mums būs jāgaida un jāredz.

Deivids Averbahs: Man ir aptaujas rezultāti.

Donna Klīvlenda: Ak, jā.

Deivids Averbahs: Īsumā mēs komentējām mūsu Facebook grupu. Tātad, ja jūs visi tagad klausāties šo un vēlaties pārbaudīt mūsu Facebook grupu, varat doties uz iPhonelife.com/facebookgroup, un tas aizvedīs uz lapu, lai abonētu Facebook grupu vai pievienotos tai saruna. Jūs varat izlasīt visus mūsu komentārus. Viena no jautrajām lietām, ko šogad darījām, bija aptaujas visā paziņojuma laikā. Tāpēc mēs sniegsim jums Facebook grupas reakcijas. Par Apple TV es jautāju, vai jūs interesē Apple TV+? Un šis bija... Es nenorādīju, ka tas ir bezmaksas, utt., un tā tālāk, bet 37% atbildēja: "Neesmu ieinteresēts", 33% atbildēja: "Neesmu pārliecināts" un 30% atbildēja: "Interesē".

Donna Klīvlenda: Tā ir diezgan liela šķelšanās.

Deivids Averbahs: Jā, diezgan sadalīts, bet diezgan liela daļa to neinteresē, jo īpaši ņemot vērā, ka tas ir bezmaksas.

Donna Klīvlenda: Jā. Es gribēju teikt, es ar prieku to pārbaudīt, jo es plānoju iegūt jaunu iPhone. Ja tas nebūtu jaunais iPhone, es to droši vien nepirktu. Es droši vien to nedarītu.

Deivids Averbahs: Jā, redzēsim. Atkal, kā jūs sakāt, es gaidīšu un paskatīšos, ko cilvēki domā par šoviem. Ja viņiem patiks izrādes, es tās skatīšos.

Donna Klīvlenda: Jā. Tā es vienmēr skatos šovus. Kā ar jums, puiši? Vai jūs gaidāt, kad kāds jums pateiks, kam jūs uzticaties, ka šī ir laba izrāde, vai arī jūs ejat un izmēģinat šovu, par kuru neko nezināt?

Deivids Averbahs: Parasti es gaidu, bet dažreiz man patīk ienirt kādā nejaušā šovā.

Hals Goldsteins: Es patiesībā neskatos tik daudz, tāpēc vai nu gaidīšu, vai meklēšu piecu zvaigžņu saturu [crosstalk 00:19:40] -

Deivids Averbahs: Jā. Jā. Tas ir godīgi. Jā.

Donna Klīvlenda: Labi. Parunāsim par Apple Arcade ātri. Apple Arcade maksā arī 5 ASV dolārus mēnesī, un, kā jau iepriekš minēja Hals, tā tiek apvienota aptuveni 100 izstādes. Kā es saprotu, tā ir sava cilne App Store lietotnē.

Deivids Averbahs: A 100 spēles.

Hal Goldstein: 100 spēļu lietotnes.

Donna Klīvlenda: Ak, zem spēles. Kas?

Hal Goldstein: Ir 100 lietotnes, spēļu programmas.

Donna Klīvlenda: Ko es teicu?

Deivids Averbahs: Jūs teicāt, ka šovi.

Donna Klīvlenda: Oho, labi.

Deivids Averbahs: Šī diena mums ir bijusi gara.

Donna Klīvlenda: Tātad 100 spēles, un tās būs App Store lietotnē. Lietotnē App Store būs cilne Apple Arcade.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Tie ir 5 $ mēnesī, un es tiešām domāju, ka daudzi vecāki šeit ir sajūsmā, jo viņi saka, ka daudzas pārraides būtībā tikai mudināt jūs veikt pirkumus lietotnē, lai virzītos uz priekšu, un ļoti patīk, ja jums ir tikai kaut kas, par ko maksājat katru mēnesi, un pēc tam pārraides, par kurām jūs neesat būt -

Hals Goldšteins: spēles.

Donna Klīvlenda: Dievs, spēles. Tu neesi... Es neesmu spēlētājs, jūs netiekat mudināts... Atvainojiet, pēc tam jāmaksā jebko. Tiešām tas ir vairāk vērsts uz lietu izpildi un jūsu prasmju līmeni, nevis tikai mēģinājumu no tā iegūt naudu.

Deivids Averbahs: Jā. Abiem cilvēkiem, ar kuriem es dalos birojā, Noa un Rafam, ir dēli, un viņi ir ļoti kritizējuši tieši šo punktu. Jo, kad viņi pirmo reizi paziņoja par Apple Arcade, es par to biju nedaudz dusmīgs, jo ir pieejams tik daudz bezmaksas spēļu. šobrīd App Store, un tāpēc es domāju: "Nu, kāpēc man būtu jāmaksā, ja es saņemu tik daudz bez maksas?" Bet viņu jēga bija tāda, ka visas bezmaksas spēles ir izstrādāts... Tie gūst peļņu vienā no diviem veidiem — vai nu patiešām uzmācīgas reklāmas, vai arī tās ir izstrādātas, lai jūs iegādātos, izmantojot pirkumu lietotnē.

Deivids Averbahs: Pieaugušajiem tas ir nepatīkami, bet bērniem tas var būt nedaudz bīstami, jo viņi būtībā ir izstrādājot spēles, kas ir strukturētas tā, lai jūs zaudētu, ja vien nemaksātu naudu, un tas var radīt patiešām kaitinošu reakciju bērniem, kuri mēģina izmantot spēles, lai apgūtu konkurētspējīgas prasmes, un viņi vienmēr zaudē un vienmēr uz tām dusmojas, un tas ir kaitinoši vecākiem un bērni. Tāpēc spēles, kas nav strukturētas un paredzētas, lai jūs varētu zaudēt un maksāt naudu, ir patiešām jauka atsvaidzinoša ideja.

Hals Goldsteins: Būs interesanti redzēt, vai viņiem ir visas spēles, loģikas spēles un torņu aizsardzības spēles, kā arī visu veidu spēles, komandas spēles.

Deivids Averbahs: Jā. Es zinu, ka viņi ir -

Donna Klīvlenda: Vai jūs esat spēlētājs, Hal?

Hal Goldstein: Ne tik daudz, bet ik pa laikam mani aizrauj dažas spēles. Ir apmēram trīs vai četri, kurus es vienmēr jebkurā brīdī varu spēlēt.

Deivids Averbahs: Jā. Jā, un viņi pievērš lielu uzmanību tieši šai lietai, jo viņiem ir diezgan unikālas radošās spēles, tāpēc es par to esmu sajūsmā. Reklāmas arī, it kā vienkārši padodu savu telefonu padēlam un ceru uz to labāko un... Tas ir tā, ka es nezinu, kādas reklāmas viņam tiek rādītas, un it kā viņš pastāvīgi kļūst neapmierināts par šīm spēlēm, kurās viņš visu laiku zaudē, un tāpēc es atnācu un domāju, ka es to pamēģināšu.

Donna Klīvlenda: Labi, forši.

Deivids Averbahs: Kā ar jums, puiši? Kāda interese?

Donna Klīvlenda: Es nebūšu, bet es neesmu spēlētāja.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Kā jūs varat saprast, es tikko saucu spēli, šovus.

Hal Goldstein: Es varētu izmantot jūsu pieeju, lai redzētu, ko daži cilvēki saka, un, ja pietiekami daudz cilvēku saka, ka tur ir labas spēles, es varētu to darīt.

Deivids Averbahs: Labi, ļaujiet man sniegt jums aptaujas rezultātus. Tikai 10% bija ieinteresēti, un es biju tajā grupā. Tā bija neliela interesentu grupa. 55% bija neinteresanti. 35% nebija pārliecināti.

Donna Klīvlenda: Interesanti.

Deivids Averbahs: Jā. Šķiet, ka tam varētu būt sava niša, bet atkal tas ir tas, ko Apple dara. Viņiem vienkārši ir daudz pakalpojumu, katram būs sava nišas auditorija.

Donna Klīvlenda: Klausīsimies no cita mūsu sponsora Deivida. Vai vēlaties mums pastāstīt par Matiasu?

Deivids Averbahs: Labi. Jā. Interesanti, ka, tā kā mēs runājam par Apple aparatūru un Apple aparatūras sabrukumu, Apple ir pārtraucis vadu tastatūras izmantošanu. Es nezinu, vai jūs, puiši, to zināt, bet viņiem tas ir zināms, un tas ir produkts, ko mīl daudzi cilvēki, tostarp es. Man birojā ir bezvadu tastatūra, bet mājās ir vadu tastatūra, un ir patiešām patīkami, ka nav jāuztraucas par akumulatora darbības laiku.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Un tas ir arī ļoti jauki, man mājās ir vadu tastatūra, kas savienota ar monitoru, kuru tad es varu savienot ar savu klēpjdatoru, un tāpēc jums nav jārisina Bluetooth savienojums ar dažādiem datori. Varat to vienkārši pievienot, un tas tiek sinhronizēts ar jebkuru datoru, jo tas ir savienots ar vadu. Matiasam ir patiešām lieliska vadu tastatūra. Viņi patiešām ir lieliska kompānija. Viņiem ir tā pati pamata tastatūra, ko izgatavoja Apple, izņemot to, ka tā ir lētāka nekā Apple, ko izmantoja tās izgatavošanai, tā ir alumīnijs, un tiem ir metāli, kas atbilst jūsu datora apdarei. Tātad viņiem ir pelēka telpa, viņiem ir sudraba krāsa, viņiem arī, ja vēlaties Bluetooth tastatūru, viņiem ir arī Bluetooth tastatūras izvēle, tāpēc noteikti pārbaudiet tās.

Deivids Averbahs: Viņiem ir 10 bezatslēgas un ar 10 atslēgām, un es tās izmantoju savā birojā mājās. ES mīlu viņus. Noteikti pārbaudiet tos vietnē M-A-T-I-A-S.ca. Viņi atrodas Kanādā. Bet mēs arī izveidosim saiti uz to, ja apmeklēsit vietni iPhonelife.com/podcast.

Donna Klīvlenda: Labi, tāpēc tālāk parunāsim par iPad. Apple izlaida jaunu iPad. Tas ir no iPads galvenās līnijas. Tā ir septītā paaudze. Tas ir... Paskatīsimies. Tas ir 10,2 collas. Iepriekšējais ir 9,7 collas, tāpēc tas ir tikai nedaudz lielāks. Tas ir kā savādi tuvu iPad Pro izmēram. Ir 10,5 collu iPad Pro.

Deivids Averbahs: Labi. Ir 11 collu iPad Pro, 10,5 collu iPad Air un 10 punktu... Tagad jaunais ir 10,1 collas iPad.

Donna Klīvlenda: 10,2 collas.

Deivids Averbahs: 10,2 collu iPad. Pašlaik iPad ir ļoti mulsinoši, tāpēc mums ir jāatgādina. Agrāk mums bija 9,7 collu, ko viņi tikko sauca par iPad, un tas bija 329, un tad mums bija iPad Air, kas atkal bija 10,5 collas, un tad mums bija 11 collu iPad Pro. Viņi jaunināja iPad... Nav cita deskriptora, izņemot vārdu iPad.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Mēs pārgājām no sestās paaudzes uz septīto paaudzi. Galvenā atšķirība ir tā, ka tas mainījās no 9,7 collām līdz 10,2 collām. Tātad tas ir nedaudz lielāks ekrāns, nedaudz plānāks rāmis. Viņi jaunināja mikroshēmu, bet viņi jaunināja mikroshēmu līdz 10, tas ir A10, turpretim iPad Air ir A12 un iPad Pro ir A12 X. Būtībā viņi saglabāja cenu, šī ir bāze, lūk, viss... Cenas palīdz to noskaidrot, un es cenšos atrast savas piezīmes, lai varētu pārliecināties, vai tas viss ir piemērots jums. Viņi paaugstināja cenu. Tātad cena ir 329 par iPad, septītā paaudze. Viņi saglabāja šo cenu nemainīgu. Tas ir 450 iPad Air un 799 iPad Pro.

Donna Klīvlenda: 329 cena ir tāda pati kā sestās paaudzes iPad, kad tas iznāca.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Un viņiem ir pieejama izglītības cena šim jaunajam iPad, kas ir 299. Ja esat students vai skolotājs, jums ir tiesības uz 299 cenu. Man ir sestās paaudzes iPad. Es to pasūtīju, jo tas ir daudz lētāks nekā iPad Pro, un es gribēju iegūt iPad. Man jāsaka, ka displejs nav īpaši iespaidīgs, kad esat pieradis pie patiešām jaukā iPad Pro displeja vai ja jums ir iPhone X vai jaunāka versija, jūs pamanīsit atšķirību. Bet viņi šodien paziņoja, ka ir ielikuši darbu ekrānā. Tas būs labāks par iPad, kas man ir, taču tas nav OLED un nav arī iPad Pro, taču tas nav tik labs displejs kā iPad Pro.

Deivids Averbahs: Tā patiešām ir budžeta iespēja, un tā joprojām ir lieliska ierīce, taču ir grūti precīzi izdomāt, kam tā būtu jāiegādājas, jo iPads ir tāds, ka jums tie nav īsti vajadzīgi. Šobrīd ikvienam ir viedtālrunis un dators. Es neticu, ka iPads var aizstāt datorus. Tāpēc es domāju, ka jums joprojām, ja jūs mācāties skolā vai ja strādājat profesionālajā dzīvē, jums joprojām, iespējams, ir nepieciešams dators.

Deivids Averbahs: It kā iPad ir luksusa produkts, bet jūs pērkat lētāko un lētāko versiju. luksusa produkts un tam ir lēnāks procesors, tas nedarbojas ar jauno Apple zīmuli, tam nav Face ID -

Donna Klīvlenda: Tas darbojas ar oriģinālo Apple [crosstalk 00:28:43], bet ne ar jauno.

Deivids Averbahs: Jā, un ne jaunais. Tam nav Face ID, tas ir pieskāriena ID. Tā ir mana kritika, bet es sēžu un skatos uz Halu, kuram ir Pro, un es zinu, ka tu mīli savu...

Hal Goldstein: Nu nē, pirmkārt, es esmu nedaudz apmulsis. [crosstalk 00:28:54] -

Deivids Averbahs: Labi.

Hal Goldstein: Un Pro, es domāju, ka ir divi plusi.

Deivids Averbahs: Ir.

Donna Klīvlenda: Ir, jā.

Deivids Averbahs: Jā, labs zvans. Ir 11 collu Pro un 12,9 collu Pro.

Hal Goldstein: Ak, labi.

Deivids Averbahs: Jā. Atvainojiet par to. Man ir 11 collu Pro, un es vienmēr aizmirstu, ka 12,9 collu Pro pastāv.

Hals Goldsteins: Patiesībā šī ir otrā iPad Pro versija, tāpēc tā joprojām ir 9.7, lai gan tā, kas man ir šeit [crosstalk 00:29:16] -

Donna Klīvlenda: Hals norāda uz iPad, kuru viņš šobrīd skatās, jā.

Hal Goldstein: Ak, jā, jūs, iespējams, neredzēsit. Es faktiski nopirku jauno iPad Pro 12, lai kāds tas būtu -

Deivids Averbahs: Punkts 9 collas, jā.

Hal Goldstein: 12,9, un es to pārdodu vietnē eBay.

Deivids Averbahs: Ak, ja kāds to tagad vēlas...

Hal Goldstein: Tieši tā.

Deivids Averbahs: Kā tā? Kāpēc tev tas nepatīk?

Hal Goldstein: Man tas patīk. Šis ir pareizais formas faktors.

Deivids Averbahs: Labi.

Hals Goldšteins: vai tas ir 9,7 vai 10, vai... viss jaunais iPad, tas ir ideāli piemērots iPad.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldsteins: Otrs bija mazliet par apjomīgu. Es to īsti nevarēju izmantot kā klēpjdatoru, un man nebija vajadzīgs ekrāna izmērs. Un tāpēc es to neizmantoju.

Deivids Averbahs: Tātad, ja jūs tā būtu, izliksimies, ka kāds nozog visus jūsu iPad, lai izliktos, un jums bija jāiegādājas sev jauns iPad.

Hals Goldsteins: Es izvēlētos iPad Pro 10, lai kāds tas būtu, 11.

Deivids Averbahs: Jūs darītu 11?

Hals Goldšteins: Jā.

Deivids Averbahs: Tātad jums patīk -

Hal Goldstein: Man patīk iPad.

Deivids Averbahs: jums patīk Pro, iecirtums un Face ID, un jūs domājat, ka tas ir papildu naudas vērts, bet jums nepatīk patiešām lielais formas faktors?

Hal Goldstein: Pareizi, pareizi. Bet es domāju, ka ieraksts... Es nezinu, vai es jums pilnībā piekrītu, un tas ir interesanti, jo Apple pozicionēja šo jauno iPad. Viena no lietām, ko viņi teica, bija ļoti interesanta, ir tā, ka viens no pirmajiem slaidiem bija tā salīdzināšana ar klēpjdatoriem.

Deivids Averbahs: Jā. Viņi vienmēr dara tā, viņi vienmēr dara to.

Hals Goldšteins: Un tad viņi runāja par iPad, jaunajām funkcijām un jauno iOS, kas paredzēta iPad OS, un tāpēc es domāju, ka ir vairāki cilvēki, kas tiešām nav vajadzīgas visas īstās klēpjdatora funkcijas, viņi patiešām varētu veikt visas savas skaitļošanas vajadzības iPad, jo īpaši tagad, kad jaunais iPad atbalsta... Kā jūs saucat? Viedais vāciņš ar tastatūru. Es domāju, ka tas ir labs sākuma līmeņa produkts studentiem un daudziem pieaugušajiem, par kuriem es zinu, ka viņiem tiešām nav vajadzīga tāda darbvirsmas jauda un darbvirsmas programmas, kas

Deivids Averbahs: Jums varētu būt taisnība, un es teikšu, ka kopš iPad tastatūras izmantošanas esmu mazliet pieradis, jo tā ļoti palīdz. Varat veikt daudz īsinājumtaustiņu. Tomēr mana galvenā sūdzība par to ir tāda, ka, pirmkārt, jums nav peles un, otrkārt, jums nav īstas darbvirsmas pieredzes, ja jums ir pārklājušies logi.

Hal Goldstein: Es pilnībā piekrītu. Man tas ir viens no iemesliem, kāpēc es atgriezu tos 12 [crosstalk 00:31:32] -

Deivids Averbahs: Jā, tas mani padara traku.

Hal Goldstein: Bet daudziem cilvēkiem, kuriem varbūt nav tādu izsmalcinātu vajadzību, kādas mums varētu būt, es domāju, ka tas varētu būt ļoti [nedzirdams 00:31:41]. Viņi nokļūst Apple ekosistēmā, un tad viņiem ir studentu versija, manuprāt, viņi teica 299 [crosstalk 00:31:48] -

Deivids Averbahs: 299, jā.

Hal Goldstein: Izglītība.

Deivids Averbahs: Jā.

Hal Goldstein: Tas varētu būt labs risinājums daudziem cilvēkiem.

Deivids Averbahs: Jā. Es domāju, ka jums ir taisnība, jo es noteikti runāju ar saviem draugiem, kuri neaizraujas ar tehnoloģijām un viņi domā par planšetdatora iegādi un viņi skatās dažus no sākuma līmeņa Android planšetdatoriem, un tie maksā 200 ASV dolārus. Man ir grūti pārliecināt viņus iztērēt 799 vai 999 par jaunāko labāko. iPad. Man tas ir tik daudz labāk, ka man ir grūti to nedarīt, bet es piekrītu, ka tur ir vieta Apple klāsts sākuma līmeņa planšetdatoriem, jo ​​Android ir tik lēti planšetdatori, kuriem joprojām ir pienācīgas kvalitātes specifikācijas.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tas ir ļoti saprātīgs pirkums bērniem, jo ​​daudzi cilvēki vilcinās iegādāties savu bērnu iPhone, jo viņi nevēlas, lai viņiem visu laiku būtu kāda ierīce, taču šādā veidā viņi var to izmantot skolā vai var to joprojām izmantot, lai nosūtītu īsziņas saviem draugiem vai FaceTime vai tamlīdzīgām lietām, taču viņiem vispār nebūs līdzi tālrunis. reizes.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Tā ir iespēja. Bet jā, es personīgi nebiju ļoti sajūsmā par šo iPad. Es domāju, ka, ja man nebūtu pagājušā gada iPad, tas mani varētu interesēt.

Deivids Averbahs: Bet jums ir daudz pircēja nožēlas no šī iPad, vai ne?

Donna Klīvlenda: Es to daru nedaudz, un daļa no tā ir tāda, ka es vispār tik daudz neizmantoju iPad, un es nezinu, pat ja man būtu Pro, vai tas to mainītu.

Deivids Averbahs: Ak, labi. Bet sākotnēji jūs kaitināja, ka nesaņēmāt Pro, un tagad jūs domājat, ka varbūt jūs vienkārši neesat iPad cilvēks?

Donna Klīvlenda: Jā, tas ir vairāk vieta, kur es esmu. Jā.

Deivids Averbahs: Labi.

Hal Goldstein: Starp citu, viena iezīme, kas man patika arī šajā jaunajā sākuma līmeņa pirmajā līmenī, ir tā, ka tas, manuprāt, atbalsta īkšķi.

Deivids Averbahs: Jā.

Hal Goldstein: Un tas nozīmē, ka jūs varētu viegli pārsūtīt attēlus un cita veida lietas, kas pretējā gadījumā patiešām ir sāpīgi.

Deivids Averbahs: Jā. Un tagad tas ir interesanti, jo Pro viņi pievienoja USB C spraudni, nevis apgaismojuma spraudni, lai atbalstītu visu veidu dažādas funkcionalitātes, tostarp zibatmiņas disku. Bet viņi to paturēja kā zibens pieslēgvietu, taču viņi teica, ka tas atbalsta mēmus diskus, kas, manuprāt, bija patiešām interesanti.

Donna Klīvlenda: Jā, tas kļūst par sarežģītu sastāvu.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Tam ir pieskāriena ID, mēs to nepieminējām, tas nav Face ID, vai varbūt mēs to darījām. Vai vēlaties dalīties ar aptaujas rezultātiem?

Deivids Averbahs: Jā, uz priekšu.

Hal Goldstein: Un, starp citu, ir vēl viens iPad, kuru, iespējams, esat aizmirsis, Mini.

Deivids Averbahs: Ak, mini, jā. Es pat nemeklēju Mini specifikācijas. Es par to aizmirsu.

Hals Goldšteins: Jā.

Donna Klīvlenda: Tātad 45% teica, ka viņi dotu priekšroku iPad Pro, 35% ir vecāks iPad un vispār nevēlas jaunināt, 20% ir vecāka ierīce un nevēlas jaunināt. Pagaidiet. Ak, nevēlos jaunināt. ES neesmu pārliecināts.

Deivids Averbahs: Jā, es nezinu, kas ir zemākais. Tu saprati.

Donna Klīvlenda: Jā. Tas nozīmē, ka neviens nevēlas to iegūt [nedzirdams 00:34:36].

Deivids Averbahs: Nē, nē, nē, nē. 35% ir vecāka... Ak, pagaidiet, nē, es redzu problēmu. Jā. Atvainojiet, es to ierakstīju ātri. Mēs, kā jau pāris reizes teicām, tā ir bijusi gara diena.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: 25% ir vecāka ierīce un vēlas jaunināt.

Donna Klīvlenda: Ak, labi.

Deivids Averbahs: Pietrūka gandrīz neviena, kurš nekad nebūtu iegādājies iPad un, redzot šo, domāja: "Es gribu to nopirkt." Daļu no tā, manuprāt, ir novirzījusi mūsu auditorija, jo mēs esam entuziastu auditorija, un es domāju, ka 84% no jums visiem ir iPad, tāpēc tas sagroza datus. Mēs neesam kā jūsu standarta patērētājs, kur cilvēki, kas mēdz mīlēt, ir Apple ierīces, nav pārsteidzoši, bet jā, tāpēc lielākā daļa cilvēki vai nu dod priekšroku Pro, vai arī viņiem ir kaut kāds vecāks iPad, un viņus neinteresē 329 versija, kas padara sajūtu.

Deivids Averbahs: Tas ir sava veida, tas ir grūti. Jums ir jābūt patiešām vecam iPad, lai teiktu: "Man ir jājaunina 329 versija."

Donna Klīvlenda: Jā, tā ir taisnība. Labi. Vai mums vajadzētu iekļūt iPhone tālruņos? Tas tiešām ir -

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldšteins: [nedzirdams 00:35:43].

Deivids Averbahs: Ak, Apple pulkstenis.

Donna Klīvlenda: Ak, Apple pulkstenis. Jā, mums vajadzētu runāt arī par Apple pulksteni.

Hal Goldstein: Atvainojiet.

Donna Klīvlenda: Jā, nē, es priecājos, ka tu to aktualizēji.

Hal Goldstein: Mēs ķersimies pie iPhone.

Donna Klīvlenda: Apple izlaida Apple Watch 5. sēriju, un šī funkcija mani visvairāk sajūsmina, ka tai ir vienmēr redzams displejs, un tas nozīmē, ka tieši tagad, kad pagriežat plaukstas locītavu prom no sevis, ekrāns kļūst tumšs, lai saglabātu akumulators. Taču viņi ir atraduši veidu, kā ar programmatūras un aparatūras kombināciju vienmēr ieslēgt displeju, nemazinot akumulatora darbības laiku. Šobrīd ir 18 stundas, tāpēc, ja paveiksies un nestrādājat pārāk daudz, varat izturēt vienu dienu ar savu Apple pulksteni. Tā man bija jaunā Apple pulksteņa aizraujošākā funkcija. Tam nav miega izsekošanas, tā bija viena no funkcijām, ko mēs gaidījām un uz ko cerējām -

Deivids Averbahs: Jā, tā ir taisnība.

Donna Klīvlenda: Nav miega izsekošanas. Bija dažas mežonīgas baumas, ko dzirdējām baumu ierakstos, kas cerēja uz kameru Apple pulkstenī, mēs arī to neredzējām.

Deivids Averbahs: Cerēt ir dīvains vārds. Es vienmēr domāju, ka Apple pulksteņa kamera šķiet dīvaina.

Donna Klīvlenda: Jā, tā ir taisnība. Tas būtu mazliet...

Hal Goldstein: Otra iezīme bija kompass.

Deivids Averbahs: Ir kompass, kas šķiet labi. Tas man vispirms šķita tik stulbi, un tad es par to domāju mazliet ilgāk, un kāpēc tas ir noderīgi, tas ir navigācijai. Jūs varat izmantot savu... Jo tas jūs orientēsies un pateiks, uz kuru pusi esat vērsts, kad navigējat savā Apple pulkstenī.

Deivids Averbahs: Hal, vai jums, starp citu, ir Apple pulkstenis?

Hal Goldstein: Šeit tas ir.

Deivids Averbahs: Ak, lūk.

Hals Goldšteins: [nedzirdams 00:37:13].

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Un tāpēc man patiešām patīk navigēt savā Apple pulkstenī. Tas ir tad, kad es eju, nevis tad, kad es braucu. Bet, kad es eju un navigēju savā Apple pulkstenī, man tas patīk, jo tālrunis nav jāliek priekšā jūsu sejai, un tas vienkārši piesitīs jums pie plaukstas, kad pienāks laiks pagriezties.. Bet tas ir kaitinoši, kad es eju ceļā un mēģinu izdomāt, kur doties, man ir jāizņem tālrunis, lai es varētu saprast, uz kuru pusi es skatos. Tātad, ja šeit ir kompass, lai gan es gandrīz nekad neizmantošu kompasu, piemēram, tikai kompasa funkcionalitātei, tas patiešām palīdz navigācijai.

Donna Klīvlenda: Jā. Vai Apple pulkstenī bija vēl kas jauns? Galvenās lietas, par kurām es domāju -

Hals Goldsteins: Otra lieta bija tā, ka viņi ir izdarījuši lielu darījumu ar modi, un tad jūs varētu iegūt tūkstoš seju un [crosstalk 00:38:01] kombināciju.

Donna Klīvlenda: No keramikas, keramikas un titāna ir divas apdares, kuras 4. sērijai nebija.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Keramika, kas viņiem ir bijusi iepriekšējiem modeļiem, titāns ir pilnīgi jauna lieta. Bet jā, tie būs dārgāki Apple pulksteņi. Es personīgi vienmēr esmu saņēmis sporta bāzes līniju.

Deivids Averbahs: Vai jums ir interese par kādu no dārgākajām apdari?

Donna Klīvlenda: Nē.

Deivids Averbahs: Man tas ir tik stulbi. Man liekas, ka jūs nevarat, atvainojiet, cilvēki, bet jūs nevarat padarīt Apple pulksteni stilīgu, tāpēc kāpēc tērēt visu naudu? Vienkārši pieņemiet, ka tā ir diezgan skaista elektroniska ierīce, nevis stilīgs pulkstenis, un izvēlieties lētāko. ES izdarīju... Man ir problēmas ar piezīmēm. Es pierakstīju cenas. Vai viņi tur ir?

Donna Klīvlenda: Es nezinu. Viņi visi ir sajaukti.

Hals Goldsteins: 399 bija sākuma līmenis, un tad viņu 3. sēriju jūs varētu iegādāties par 199.

Deivids Averbahs: Labi. 399, 199 3. sērijai.

Donna Klīvlenda: Tātad tā ir tāda pati sākuma līmeņa cena kā iepriekšējos gados.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldšteins: Biju patiešām vīlies, jo palaidu garām četrus. Es nopirku trīs, un tiem četriem bija dažas veselības pazīmes, un tad es cerēju, ka viņiem būs vairāk veselības pazīmju, bet nebija, es domāju, ka es gaidīšu vēl vienu gadu.

Deivids Averbahs: Apple aizsardzībai šis četrinieks bija diezgan būtisks jauninājums. Tas bija plānāks, lielāks ekrāns, un tam bija daudz lielisku veselības funkciju. Tāpēc ir loģiski, ka šogad nebija tik lielas atšķirības. Esmu sajūsmā arī par vienmēr redzamo displeju, jo, skatoties pulkstenī, tas dažreiz neieslēdzas uzreiz, kas ir ļoti kaitinoši. Un tāpēc man šķiet patīkami, ka vienmēr ir ieslēgts, bet es piekrītu, ka vienīgais, ko mēs palaidām garām, bija tas, ka tas ir kā skaņas sensors. Tas jums paziņo, ja apkārt ir pārāk skaļš, kas šķiet dīvaini. It kā es zinātu, kad man apkārt ir skaļš, Apple!

Donna Klīvlenda: Es zinu.

Hal Goldstein: Viņi runāja par dažiem pētījumiem, kas man patika.

Deivids Averbahs: Jā.

Hal Goldstein: Jūs zināt, tas, ka viņi izmanto datus, kurus cilvēki var brīvprātīgi izmantot, un man tas ļoti patika. Es jums pateikšu vienu lietu, kas man nepatika, tikai veids, kā viņi to pasniedza. Tā kā pirmais nelielais priekšskatījums bija par to, kā, es zinu, ka tas var izklausīties dīvaini, it īpaši vecam puisim, bet par to, kā iWatch izglāba cilvēku dzīvības.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldsteins: Visa lieta bija tik balstīta uz bailēm. Jums ir jāiegādājas iWatch, un tas izglābs jūsu dzīvību, kas bija sava veida ziņojums, un jums tāds ir nepieciešams. Man vienkārši nepatīk šāds mārketings. Savā ziņā es domāju, ka tas ir... viņi varētu teikt to pašu, bet ne tā, kā viņi to pasniedza. Tāpēc es biju mazliet aizrauts, tikai nešķita tas, ko es vēlētos Apple ziņā, mans priekšstats par Apple.

Deivids Averbahs: Es tev daļēji piekrītu. Es varu novērtēt, ka, ja esat Apple, jūs ražojat diezgan augstas klases un dārgas tehniskas ierīces, un mēs esam izveidojuši ierīci, kas glābj cilvēku dzīvības. Es saprotu vēlmi par to pastāstīt cilvēkiem, un, piemēram, ir daudz cilvēku, kuri patiešām gūst labumu no tiem [crosstalk 00:41:09] -

Hal Goldstein: Jā, un es būtu viens no tiem cilvēkiem, bet tieši tā, kā tas tika pasniegts, es teicu, ka tas, iespējams, ir patīkamāk nekā viņi, runājot par cilvēku dzīvību glābšanu. Tas vienkārši ieviesa Dieva bailes, lai iegādātos kādu no šīm lietām. Viņiem ir šie stāsti par to, kā tas izglāba viņu dzīvības, vai viņu sirdspuksti bija stipri un tas viss, un es to redzu, un tas ir ļoti brīnišķīgi, bet tikai nedaudz mazliet, jo, tirgojot kaut ko, varat reklamēt vai nu mērķtiecīgu, vai arī uz bailēm balstītu mārketingu, un man vienkārši nepatika viņu uz bailēm balstītais veids. veidā.

Deivids Averbahs: Un arī es jums piekrītu, ka man šķiet, ka viņiem ir grūti atrast vērtību pozīciju un skaidri definēt. Tāpat kā iemesli, kāpēc es mīlu savu Apple pulksteni, un varbūt tas ir tāpēc, ka esmu jaunāks cilvēks, un ar veselību saistītās funkcijas nav tik ļoti saistītas. Man patīk fitnesa izsekošana, un man patīk tas, ka tas ļauj man vairāk turēt tālruni kabatā un es varu piekļūt ātrai mijiedarbībai ar paziņojumiem, vienkārši skatoties uz manu plaukstas locītavu. Un tā ir viena no tām lietām, kur, kad jums tas ir, cilvēki, kuriem es zinu, ka ir Apple pulksteņi, lielākoties tos mīl, un tad cilvēki, kas to nedara, nesaprot, kāpēc jums tas būtu vajadzīgs, un es domāju, ka Apple nedara lielisku darbu, skaidri formulējot ka.

Deivids Averbahs: Un lielākā daļa cilvēku, ko es pazīstu, pērk Apple pulksteņus, izņemot līdzīgus cilvēkus, kuriem ir ļoti īpaši veselības stāvokļi uzraudzībā, to dara galvenokārt tāpēc, ka tā ir tehniska ierīce, nevis veselība ierīci.

Donna Klīvlenda: Jā. Pagājušajā gadā ar 4. sēriju viņi nāca klajā ar ļoti foršu funkciju, kas ļaus jums pielikt pirkstu Digital Crown, un tas izmērīs jūsu sirdsdarbības ātrumu un pateiks, vai jums ir neregulāra sirdsdarbība, un es domāju, ka tas ir tikai... Tas man lika ļoti vēlēties, lai tādi būtu maniem vecākiem un vecmāmiņai, tas arī piesaistīja manu uzmanību, varbūt jūs vēlaties tādu iegūt, bet es domāju, ka tā nav... Es nekad neesmu izmantojis šo funkciju vai arī izmēģināju to, kad tā pirmo reizi iznāca, lai redzētu, kāda tā ir, un es domāju, ka daudzi cilvēki krīt. šajā kategorijā, kā jūs sakāt, tas nav tik daudz ikdienas lieta, ja vien jums nav sirds slimības, par kuru jūs uztraucat par.

Hal Goldstein: Nu, es domāju, ka tā ir vecuma lieta. Izsakot visu, ko esmu teicis, tas man bija efektīvs mārketings, jo es domāju: "Nu, kāpēc es negribētu, lai tas mani brīdinātu?" Jūs, puiši, nedomājat par savu mirstību tik daudz kā es.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Es par to domāju.

Hal Goldstein: Tas ir atšķirīgs domāšanas veids, ticiet man.

Donna Klīvlenda: Jā, jā, jā, jā. Nē, es tev ticu.

Deivids Averbahs: Vai varu jums pastāstīt, kāda ir mana iecienītākā Apple pulksteņa funkcija? Tas izklausīsies tik stulbi, bet tas ir fakts, ka es varu pieslēgt savu iPhone, lai, ja pazaudētu savu iPhone, es izmantotu savu Apple pulksteni, lai atrastu savu iPhone. Nav tā, ka es pērku Apple pulksteni tieši tādēļ, taču šīs mazās Apple pulksteņa funkcijas padara Apple pulksteni lielisku. Es nekad nevienā Apple paziņojumā neesmu dzirdējis Apple runājam par šo funkciju. Viņi nerunā par mazajiem veidiem, kā Apple pulkstenis uzlabo jūsu dzīvi.

Hals Goldšteins: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Tā ir taisnība. Es gribu... Otra lieta, kas jāpiemin, es nedomāju, ka mēs to darījām ar iPad, ir tas, ka jūs varat iepriekš pasūtīt gan Apple pulksteni, gan iPad, sākot no piektdienas.

Deivids Averbahs: Labi, jā.

Donna Klīvlenda: Un tad viņi sāk piegādāt 30. septembrī.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tas ir gandrīz viss Apple pulkstenim. Nebija daudz savādāk. Formas faktors ir vienāds, tiem ir, kā mēs teicām, titāns un keramika, ja vēlaties tērēt daudz naudas ar Apple pulksteni.

Deivids Averbahs: Viena lieta, ko es pieminēšu, ir tāda, ka mēs saņēmām izlaišanas datumus ne tikai operētājsistēmai iOS 13, bet arī iPad OS, kas ir jaunā operētājsistēma tikai iPad, un tā tiks izlaista 30. datumā.

Donna Klīvlenda: Ak, tas nebija 19. datums?

Deivids Averbahs: Nē, es esmu diezgan pārliecināts, ka Sāra teica, ka iOS 13 iznāks 19. datumā.

Donna Klīvlenda: Labi. Jā.

Deivids Averbahs: Bet iPad OS iznāk 30. datumā, kas ir smieklīgi, jo patiesībā tā ir ideāla ievietojiet vienu papildu spraudni mūsu klasei, jo tā ir mūsu iOS 13 kursa pēdējā nodarbība, kas būs iPad OS.

Donna Klīvlenda: Forši.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Jā. Labi, parunāsim par jaunajiem iPhone. Apple nāca klajā ar iPhone 11, iPhone 11 Pro un iPhone 11 Pro Max. Pirmā lieta, par ko mēs vēlamies runāt, ir vārdi.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Mēs par to esam spekulējuši kādu laiku, un tas ir mazliet... Kopš iPhone X izlaišanas Apple ir bijis nedaudz dīvainā situācijā. Apple svinēja savu iPhone 10. gadadienu, tāpēc viņi uzreiz pārgāja no iPhone 8 uz iPhone X. Tātad iPhone 9 nekad nav bijis.

Deivids Averbahs: Jā, mēs to komentējām.

Donna Klīvlenda: Pagājušajā gadā mēs patiešām domājām, uz kurieni Apple dosies tālāk, bet -

Deivids Averbahs: Nu, un tad iPhone X, protams, bija romiešu cipars X, tāpēc mēs vienkārši nosaucām iPhone X.

Donna Klīvlenda: Un tagad Apple ar 11 atgriezās atpakaļ. Tur nav romiešu cipara.

Deivids Averbahs: Manuprāt, mana īsā analīze par šo ir tāda, ka, manuprāt, Apple šoreiz to izdarīja pareizi, taču joprojām ir tik daudz neskaidrību, jo viņi to tik ļoti sajauca iepriekš. Tā kā es domāju, ka tas, ko viņi izdarīja labi, vairākos veidos, pirmkārt, tāpēc tikai tāpēc, lai ātri izskaidrotu. Mums ir iPhone 11, kas ir dabiskais iPhone XR pēctecis. Tas ir lētākais iPhone modelis. Tās funkcijas ir ļoti salīdzināmas ar iPhone XR. Tad viņiem ir iPhone 11 Pro, kas būtu bijis iPhone 11 S, tas ir sava veida dabisks pēctecis, un tad viņiem ir iPhone 11 Pro Max, kas ir iPhone XS Max.

Deivids Averbahs: Kas man tajā patīk -

Donna Klīvlenda: Tas tikai padarīja to tik skaidru, Deivid. [crosstalk 00:46:46] -

Deivids Averbahs: Es zinu, vai ne? Tagad visi to saņem. Lūk, kas tajā ir patīkams, un es domāju, ka, virzoties uz priekšu, mēs būsim mazāk apmulsuši, jo, ja jūs piegājāt kādam, kurš nekad nav dzirdējis par Apple, un jūs teiktu: "Man ir iPhone XR un iPhone XS. Kuru tu vēlies? Kura ir labāka?" Neviens to nezinās. Tie ir tikai nejauši skaitļi, un tie burtiski pat neko neliecina.

Donna Klīvlenda: Jā. Man ir divi draugi ar iPhone XR, par kuriem viņiem vienkārši nav ne jausmas. Tāpat kā [nedzirdams 00:47:10]. Viņi saka: "Es domāju, ka tas ir viens no 10."

Deivids Averbahs: Jā. Tā kā, ja jūs piegājāt pie kāda un teiktu: "Man ir iPhone 11 un iPhone 11 Pro, kuru vēlaties?" Jums nav jābūt dzirdētam par iPhone, lai zinātu, ka tas ir iPhone 11 Pro labāk.

Donna Klīvlenda: Jā.

Deivids Averbahs: Pro ir pašsaprotams vārds, savukārt burti R un S nepavisam nav izskaidrojoši.

Donna Klīvlenda: Es piekrītu. Un tad Max, kas mums ir bijis kādu laiku, tāpēc mēs esam pieraduši, ka ir tikai lielākais.

Deivids Averbahs: Jā. Un tā es domāju, un mums tagad ir saskaņota, nedaudz saskaņota nosaukumu struktūra starp Mac, iPad un iPhone, jo mums ir iPad Pro iPad un pēc tam mums ir MacBook, taču jebkurā gadījumā to ir viegli lietot.

Donna Klīvlenda: Pro līnija tagad ir konsekventa Mac, iPad un iPhone tālruņos.

Deivids Averbahs: Es teikšu, ka tik ilgi, kamēr mēs kritizējam Apple nosaukumus, Air mēģina strādāt ar iPad un MacBook, un jo īpaši attiecībā uz MacBook, es domāju, ka tie tagad ir mainījušies. Taču kādu laiku viņiem bija MacBook, MacBook Air un MacBook Pro, taču MacBook bija plānāks un vieglāks par MacBook Air.

Donna Klīvlenda: Jā, katastrofa.

Deivids Averbahs: Tam nebija jēgas. Labi, tas ir viss, kas man jāsaka, nosaucot vārdu. Vai jums, puiši, ir vēl kas sakāms, nosaucot vārdu, pirms mēs virzāmies tālāk?

Hals Goldšteins: Nē.

Donna Klīvlenda: Manuprāt, mani pārsteidza tas, ka sākumā domāju, ka iPhone 11, pamatojoties uz baumām, būs iPhone XS pēctecis. Tātad tas bija kā jaukais tālrunis, kas nebija milzīgs.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Tāpēc es apmulsu, kad viņi pirmo reizi sāka runāt par funkcijām. Man šķita: "Ak, šis ir viņu budžeta tālrunis", jo tam nebija OLED displeja un visa tā. Es domāju, ka kopumā es uzskatu, ka tā ir laba lieta, lai gan neatkarīgi no tā, kas ir līdzīgs viņu bāzes modelim, nosaukumam nebūs pievienotas papildu lietas. Tātad, kā, iespējams, nākamais tas būtu kā iPhone 12, es nezinu.

Deivids Averbahs: Jā. Otrs mīnuss... Jā, tā ir otra lieta, vai viņi pievienos S? Vai tas būs S Pro? Otra vārda Pro izmantošanas negatīvā puse MacBook un iPad līnijām, vārds Pro patiesībā nozīmē profesionāļiem un nabadzīgajiem. Filam Šilleram bija jāpieceļas un jāpaskaidro, ka mēs to saucam par profesionālu, taču patiesībā jums nav jābūt profesionālim, lai to izmantotu, jo, piemēram, -

Hals Goldšteins: [nedzirdams 00:49:23].

Deivids Averbahs: Jā. Man tas ir tāpat kā ikvienam, kurš vēlas tērēt vairāk par iPhone, šis tālrunis ir paredzēts jums.

Donna Klīvlenda: Jā. Lai gan es teikšu vienu, es ceru, ka Apple atteiksies no S atjauninājumiem, jo ​​es domāju, ka tikai tagad, īpaši tagad, kad viņiem ir apvienots Pro un Max, tas kļūst ļoti skaļš. Parasti Apple pagātnē ir darījis kā jaunu numuru un tad gadu starp tiem darīja S versiju, kur tie iPhone izskatu īpaši nemainītu, bet gan uzlabotu procesoru un vēl dažas lietas. Tas būtu tāpat kā agrāk, iPhone 7, 7S un pēc tam iPhone 8. Es ceru, ka viņi vienkārši atteiksies no tā un vienkārši izgatavos iPhone 11 un nākamgad iPhone 12, jo pretējā gadījumā tas vienkārši saņem pārāk daudz kumosa.

Deivids Averbahs: Jā, es piekrītu. Un jo īpaši tālruņu nobriešanas laikā izmaiņas katru gadu ir pakāpeniskas. Viņiem vairs nav lielu izmaiņu.

Hal Goldstein: Kas tad ir ar iPhone 11? kas ir -

Deivids Averbahs: Jā, iedziļināsimies tajā. Labi. Pietiek ar nosaukumiem.

Donna Klīvlenda: Es jums sniegšu īsu pārskatu par dažādām iPhone 11, 11 Pro un 11 Pro Max funkcijām, un pēc tam izsvērsim, kuras ierīces, piemēram, ko mēs par tām domājam.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: iPhone 11, tas sākas no 699. Tam ir dubultā kamera, kas ietver īpaši platleņķa kameru un platleņķa kameru. Tam ir 6,1 collu displejs, tāpēc tas ir tāds pats displeja izmērs kā XR, tāpēc tas ir nedaudz lielāks nekā iPhone X un XS, kas ir 5,6 collu displejs, es gribu teikt, kaut kas līdzīgs. Tam ir LCD displejs, tāpēc tam nav patiešām, patiešām jauka augstākās klases displeja, pie kā esat pieradis. Ja jums ir pat X vai XS lai gan viņi saka, ka tā ir īpaša tīklenes versija, taču tā joprojām nav tik laba, un tās akumulatora darbības laiks ir par stundu ilgāks nekā XR. Tātad ar šo jūs iegūsit patiešām jauku kameru. Jūs saņemat daudzas kameras funkcijas, ko jūs varētu izmantot ar Pro un Pro Max, atskaitot dažas lietas, bet es teiktu lielākās lietas, ko jūs zaudējat, ir OLED displejs, un jūs nesaņemat trīskāršu kameru, kuru otrs ir. IPhone 11 ir arī A13 Bionic mikroshēma. Tas ir iPhone 11 nolietots.

Donna Klīvlenda: Tagad iPhone 11 Pro un Pro Max, atšķirība patiešām ir tāda, ka tam ir OLED displejs, un tas ir uzlabots no iepriekšējiem XS. Tas būs gaišāks un efektīvāks nekā XS displejs. Tam ir trīskārša kamera, tāpēc tai ir īpaši platleņķa kamera, telefoto kamera, tā ir tā, kas portreta režīmā, kā arī izmanto īpašu optisko tālummaiņu, 2X optisko tālummaiņu un pēc tam platleņķa kameru, kas ir tikai parastā kameru. Viņiem abiem ir A13 mikroshēma. Pro un Pro Max ir šāda jaukā matēta stikla aizmugures apdare, un tas ir stingrāks stikls, un acīmredzot, kā Hal teica, varat to nomest, un viss būs kārtībā. es nezinu.

Deivids Averbahs: Es tam neticu.

Donna Klīvlenda: Es neiesaku, ja esat plātījies ar šo tūkstoš dolāru tālruni, mēģināt to nomest, lai redzētu, kas notiek.

Hal Goldstein: Starp citu, viņi teica to pašu arī par 11, ka jūs varat to pamest.

Donna Klīvlenda: Labi.

Deivids Averbahs: Jā, tos visus var nomest.

Hals Goldšteins: Jā.

Donna Klīvlenda: Tie visi ir nomesti, jā. 11 Pro cena ir 999 vai sauksim to kā tas ir, 1000 USD. Pro Max sākas no 1099. Tāpat kā Apple pulksteni un iPad, varat iepriekš pasūtīt, sākot no šīs piektdienas, tas ir, 13. septembrī, un šis tiek piegādāts 20. septembrī, kas atšķiras no citiem, tāpēc ir labi to zināt.

Deivids Averbahs: Pirmkārt, runājot par iepriekšēju pasūtījumu, viņi to pārslēdza uz 5:00 pēc Klusā okeāna standarta laika, par ko es esmu ļoti sajūsmā, jo tas ir 7:00 pēc Centrālā laika. [crosstalk 00:53:10] mēs pamostamies diezgan normālā laikā, kas ir lieliski.

Deivids Averbahs: Izjauksim šīs kameras vēl vienu reizi, jo tās ir lieliskas mulsinoši un es domāju, lai jūs visus mulsinātu vēl vairāk, es runāšu par XR un XS.

Hals Goldsteins: Viena lieta, ir dažas citas funkcijas, kuras viņi ļoti ātri pārdzīvoja, bet man bija ļoti svarīgas.

Deivids Averbahs: Labi. Paklausīsimies, pirms es sabojāšu kameras.

Hal Goldstein: Jā, un šķita, ka tie ir abās iekārtās.

Deivids Averbahs: Labi.

Hal Goldstein: Tātad plusi un 11. Pirmkārt, tie ir nolaižami, kas man patika. Tas, ka tas ir izturīgāks pret ūdeni, izturīgāks pret putekļiem, jūs minējāt akumulatora uzlabojumu vienu stundu. Pro versijā viņi teica kaut ko līdzīgu četru un piecu stundu akumulatora uzlabošanai.

Donna Klīvlenda: Ak, jā. Es to nepieminēju [crosstalk 00:54:01]. Tas ir tikai vienas stundas uzlabojums 11, un tas ir četru līdz piecu stundu uzlabojums.

Hals Goldsteins: Un tad vēl viena lieta, kas man patika, ir tas, ka viņi teica ātrāku sejas ID ar vairāk leņķu abiem, un man tas ir... Man tas ir smieklīgi, tieši tie sīkumi man ir patiešām svarīgi.

Deivids Averbahs: Jā, un es pilnībā piekrītu. Es domāju, ka kopumā komentētāji runā par jaunajiem tālruņiem vai patīk traki jaunās funkcijas, ko nāca Apple līdz ar, bet kopumā tas, ko cilvēki novērtē par jaunajiem tālruņiem, tos lietojot, ir tas viss detaļas. Jo ātrāks procesors radīs lielas izmaiņas, jo labāks akumulators radīs lielas atšķirības. Patiesībā es palaidu garām plašākus leņķus Face ID, un tas, manuprāt, ir ļoti aizraujoši.

Hals Goldšteins: Jā. Ir pat dažas citas lietas, viņiem bija... Paskatīsimies. Labāks video stabilizators, ja uzņemat video visos no tiem. Viņiem ir kaut kas tāds, ko sauc par ātro uzņemšanu, kas būtībā nozīmē, ka jūs uzņemat fotoattēlu un varat tam pieskarties, un pēkšņi tas pāriet video režīmā. Viņi runāja par... Un paskatīsimies, selfijus šajā ziņā... Nu, jūs droši vien runāsit par plašo video, tāpēc jūs runāsit par to. Un es domāju, ka tas ir tas, kas mani pārsteidza, vai tas ir tas, ko es vēlos, lai gan viņiem tas tik ātri pagāja.

Deivids Averbahs: Un, kad mēs salīdzinām un kontrastējam, viena no svarīgākajām lietām, par ko jums būs jādomā, ir tas, cik ļoti man rūp kamera? Un ir patīkami padomāt arī par šiem citiem faktoriem. Jo, kā jūs teicāt, es domāju, ka ilgāks akumulatora darbības laiks un ātrāks procesors patiešām noderēs, ja sēdēsit šeit un domājat par to, vai pirkt jaunu tālruni.

Hals Goldšteins: Jā.

Deivids Averbahs: Labi. Sajauksim šīs kameras ļoti ātri. Es sākšu ar stāstu par pagājušā gada tālruņiem. XR bija viena kamera, un tā bija tikai standarta platleņķa objektīva kamera. Un tad XS bija divas kameras, telefoto, kas ir 2X optiskā tālummaiņa un pēc tam standarta platleņķis. Tā mums bija pagājušajā gadā.

Hal Goldstein: Vai es varu vienkārši uzdot jautājumu?

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldšteins: Kā ar pašbildēm? Tā ir cita kamera vai?

Deivids Averbahs: Pašbilde, priekšējā kamera, kas mums bija arī pagājušajā gadā, un mums ir arī šogad. Tas, ko viņi šogad pievienoja, ir tas, ka es cenšos nenolaist acis, kad saku šo “slofies”, kas ir palēnināta kustība priekšējā kamerā. Es nevaru nenolaist acis. Šķiet, ka tā ir visnelietderīgākā funkcija, ko jebkad esmu dzirdējis.

Donna Klīvlenda: Video pašbildes ar matiem, kas pūš vējā.

Deivids Averbahs: Jā. Ak mans Dievs. Labi. Tātad šogad mums ir iPhone 11, kas atkal ir iPhone XR pēctecis, un šim tālrunim ir divas kameras. XR bija viena kamera, kas bija platleņķa kamera. Šim tālrunim ir platleņķis, taču viņi tam pievienoja īpaši platleņķi. Un tad mums ir 11 Pro un Pro Max. Ja atceraties, iPhone 11 S bija divas kameras, tam bija platleņķis un telefoto. Vai es to saku pareizi?

Donna Klīvlenda: Mm-hmm (apstiprinoši).

Deivids Averbahs: Šim ir abi, ir gan telefoto, gan platleņķis, un viņi pievienoja īpaši platu. Tātad mums ir trīs kameras, kur agrāk bija divas, un tad mums ir divas kameras, kur agrāk bija viena. Kur tas ir mulsinoši, kāpēc es tik apmulsu, ir iPhone 11, kad ieraudzīju abas kameras, es automātiski pieņēmu, ka tā būs telefoto, jo esmu pieradis redzēt telefonu ar divām kamerām, kuram ir telefoto, bet iPhone nav telefoto 11.

Donna Klīvlenda: 11, jā.

Hal Goldstein: Atkal, telefoto ir 2X.

Deivids Averbahs: Tā ir divreizēja optiskā tālummaiņa. Un tas, kas padara to tik vērtīgu, ir divas lietas. Pirmkārt, jūs varat tuvināt, nepasliktinot attēla kvalitāti. Tātad, ja izmantojat digitālo tālummaiņu, būtībā jūs to darāt, lai pasliktinātu attēla kvalitāti. Ja tuvināt, izmantojot telefoto, jūs faktiski tuvinat, piemēram, izmantojot lielāku kameras tālummaiņu, un tādējādi jums ir tāda pati fotoattēla kvalitāte. Otra lieta -

Donna Klīvlenda: līdz 2 reizēm.

Deivids Averbahs: Paldies, līdz divām reizēm. Tomēr otrā lieta ir tāda, ka joprojām varat izmantot portreta režīmu, un portreta režīms ir viena no manām iecienītākajām funkcijām. Es to tik daudz izmantoju, un man tas patīk.

Donna Klīvlenda: portreta režīms tiem, kas nezina, tas aizmiglo fonu un saglabā priekšplānu fokusā vai objektu fokusā.

Deivids Averbahs: Un es domāju, ka XR un līdz ar to 11 tas darbojas kā programmatūra, vai jūs to zināt?

Donna Klīvlenda: Likās, ka, jā, tas tika darīts ar programmatūru, bet man tas nav pilnīgi skaidrs.

Deivids Averbahs: Viņiem bija jauka suņa fotogrāfija, kas šķita [crosstalk 00:58:29] -

Donna Klīvlenda: Jā, ar izplūdušu fonu.

Deivids Averbahs: Izplūdis fons, un tas notika 11. Jūs varat to izdarīt, taču tas nav tik labi, jo jūs to darāt tikai ar programmatūru, nevis ar objektīviem. Jā, es domāju, ka tas nosaka kameras, un es domāju, ka tas attiecas uz visiem trim tālruņiem, mums ir atšķirības...

Donna Klīvlenda: Jā, tāpat kā ar iPhone 11 Pro līniju, jūs iegūstat papildu tālummaiņu un labāku portreta režīmu, taču viņi abiem piedāvāja daudz lielisku jaunu kameru funkciju.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Hal, pieminēja dažus no tiem, bet es gribēju pieminēt dažus citus. Nakts režīms ir tāds, ko mēs esam gaidījuši jau ilgu laiku, un tas ir vāja apgaismojuma situācijas funkcija kas palīdz paspilgtināt fotoattēlus vājā apgaismojumā, kas ilgu laiku ir bijis liels Apple kameras trūkums laiks. Mēs to izvirzījām savā baumu ierakstā. Mēs uz to ļoti ceram. Google Pixel tālruņiem ir funkcija Night Sight un Night Sight. Mēs esam redzējuši tās demonstrācijas videoklipus, un tas bija pārsteidzoši, ko viņi varēja dariet ar dažiem no šiem fotoattēliem, kas būtu patiešām blāvi un nedaudz izplūduši, un kā tie izskatījās patiešām augstas kvalitātes fotogrāfijas. Es ļoti priecājos, ka varēšu salīdzināt šīs ierīces, kad būsim iepazinušies ar šīm ierīcēm, kā tas ir salīdzināms ar Google nakts skatu.

Deivids Averbahs: Un jo īpaši tas, kā darbojas nakts skats un Google versija darbojas tāpat, ir tas, ka tiek izmantota tā sauktā skaitļošanas fotogrāfija. Datorfotografēšana ir patiešām interesanta jauna joma, ko viņi izmanto kā mākslīgo intelektu vai AI, lai uzlabotu fotoattēlu kvalitāti. Tāpēc tā vietā, lai izmantotu zibspuldzi, kas patiešām var ietekmēt fotoattēla kvalitāti vairākos negatīvos veidos, jūs uzņemat fotoattēlu vājā apgaismojumā un pēc tam pamatā. jums ir mākslīgais intelekts, paskatieties uz to un sakiet: "Kā tas izskatītos, ja es pievienotu vairāk gaismas?" Un tas tiek darīts tādā veidā, kā es domāju maģija. Kad redzat šos fotoattēlus no Google Pixel, rodas sajūta, ka tas tikai maģiski liek jūsu fotoattēliem izskatīties tā, it kā jūs vairs neatrodaties vājā apgaismojumā.

Hals Goldsteins: Jūs zināt vienu interesantu lietu, ir gandrīz pārāk slikti, ka mēs nevaram apvienot labāko no Google un Apple, jo tas, ko Apple turpināja kaldināt vai viņu A13 mikroshēma bija tik tālu priekšā visiem pārējiem, un tas nodrošina ātrāku AI apstrādi un mašīnmācīšanos, gan izpratni Siri un attēlu apstrāde, turpretim Google, šķiet, ir vairākus gadus priekšā faktiskā algoritma un to jaudas, spējas ziņā AI.

Deivids Averbahs: Es priecājos salīdzināt, jo līdz šim gadam es būtu ar jums piekritis, un es domāju, ka jūs joprojām, iespējams, pareizi, bet es ceru, ka Apple panāca un viņi nāca klajā ar vēl vienu funkciju, kas ir skaitļošanas fotografēšanas funkcija. Vai jūs atceraties, kā saucās... Es aizmirsu to pierakstīt. Bija kāds dīvains vārds. Tas saucās -

Donna Klīvlenda: Ak, es to pierakstīju. Tas bija kaut kas dziļš... Dziļa saplūšana. Dziļa saplūšana. Es biju patiešām sajūsmā par šo.

Deivids Averbahs: Jā. Un būtībā viņš sauca par skaitļošanas fotogrāfiju trakajam zinātniekam vai kaut ko tamlīdzīgu, un būtībā kā Darbi ir tas pats, kas vājā apgaismojumā, izņemot to, ka tas tiek darīts pa pikseļiem pa pikseļiem, un tas, manuprāt, prasa kas?

Donna Klīvlenda: deviņas fotogrāfijas, jā.

Deivids Averbahs: Deviņi fotoattēli vienlaikus un pēc tam izmanto mākslīgo intelektu, lai sapludinātu visus deviņus fotoattēlus un pa pikseļiem iegūtu visaugstākās kvalitātes fotoattēlus. Es nezinu pietiekami daudz par mākslīgo intelektu, lai precīzi saprastu tā detaļas, taču tas izklausījās patiešām aizraujoši.

Hals Goldšteins: Vai jūs sapratāt, ka viņi teica, ka pirmie astoņi tika pabeigti, pirms aizvērāt aizvaru?

Deivids Averbahs: Jā, principā tas ir kaut kas tāds, ar ko Apple jau kādu laiku ir nodarbojies vai kādu laiku ir virzījies uz to. iOS 13 kopumā, kad uzņemat fotoattēlu, tas tiek uzņemts gandrīz acumirklī. Iemesls ir tāds, ka tad, kad fotoattēlu lietotne ir atvērta, tā nepārtraukti tiek apstrādāta fonā un fotoattēlu uzņemšana, tāpēc, nospiežot aizvaru, tas jau ir gatavs uzņemt šo fotoattēlu laiks. Tas ir kaut kas tāds, uz ko viņi tik un tā ir pievērsušies, izmantojot iOS 13.

Hals Goldšteins: Lieliski.

Donna Klīvlenda: Vēl viena iezīme, ko ļoti gribēju pieminēt, ir īpaši platleņķa fotoattēli, ko varat uzņemt tagad. IPhone 11 un Pro un Pro Max tagad ir aprīkots ar īpaši platleņķa objektīvu, ko Deivids minēja un kas ļauj fotografēt, it kā būtu mazliet pavelciet, nedaudz pārslēdziet, lai jūs varētu nokļūt īpaši plašā skatā, un tas ir kaut kas tāds, ko varat redzēt ar nelielu necaurredzamību abās pusēs, tādā leņķī, kādā vēlaties Ja pārslēdzaties uz šo režīmu, varat izmantot savu fotoattēlu, pretējā gadījumā varat palikt tikai parastajā platleņķa režīmā, un tas ir patiešām lieliski gan ainavu fotografēšanai, ir...

Donna Klīvlenda: Mūsu video producente Raiena teica, ka tas ir patiešām lieliski, viņa jau ilgu laiku ir vēlējusies kaut ko līdzīgu, jo jūs nevarat iekļaut tik daudz ainavas, cik vēlaties, izmantojot parasto kameru, un viņi arī parādīja ļoti foršu video funkciju ar šis. Tāpat kā videoklipa uzņemšanas laikā varētu pārslēgties starp plato un īpaši plato, tāpēc tas izskatās kā foršs rediģēšanas efekts, kas ļauj pārvietoties iekšā un ārā. Un jā, vēl kas piebilstams par īpaši platu? Es domāju, ka tas bija diezgan liels.

Deivids Averbahs: Manuprāt, video ir patīkami piebilst, ka var izmantot īpaši platu. Viņi to arī izveidoja tā, lai jūs varētu rediģēt videoklipus kameras lietotnē, lai jūs patiešām varētu pielāgot krāsas un piesātinājumu, un tamlīdzīgi video, kas ir viens. no tām funkcijām, kuras, tiklīdz viņi paziņoja, ka varat to izdarīt, mani uzreiz sadusmoja, ka es visu šo laiku neesmu varējis to izdarīt, jo ir tik daudz reižu, kad jūs lietojat lielisks video, un tas ir tikai nedaudz vājā apgaismojumā, un jūs vienkārši sakāt: "Žēl, ka videoklips ir sabojāts." Un tagad es domāju: "Pagaidiet, man vajadzētu būt iespējai to pielāgot tāpat kā a fotogrāfija."

Donna Klīvlenda: Tā es arī jutos pret slofijām. Es domāju: "Kāpēc man tas nav bijis visus šos gadus?"

Deivids Averbahs: Jā, kur slofi ir bijuši visu manu dzīvi?

Donna Klīvlenda: Jā, priekšējā kamera joprojām ir septiņi megapikseļi, kas jau kādu laiku ir bijusi priekšējā kamera. Bet viņi uztaisīja, man šķiet, ka zibspuldze ir labāka ar to, un tad jūs varat uzņemt šos palēninātos pašbildes.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Es atkal neesmu sajūsmā, bet varbūt daži cilvēki ir sajūsmā. Tas ir diezgan liels kameru atšķirību sadalījums, un tas, manuprāt, ir lielākās izmaiņas ar jaunajiem iPhone. Droši vien mums vajadzētu nedaudz runāt par A13 Bionic mikroshēmu un to, cik tas ir nozīmīgi. Otra lieta, ko vēlos pieminēt, ir baumas, kuras mēs nesaņēmām, ir reversā bezvadu uzlāde. Tā bija viena no lielākajām baumām, mēs domājām, ka varēsit uzlādēt citus iPhone vai AirPods no sava jaunā iPhone. Tā nav lieta, kas notiek. Ak, ar Pro un Pro Max esmu sajūsmā, jo tie tiek piegādāti ar ātru uzlādi.

Deivids Averbahs: Ak, jā.

Donna Klīvlenda: tas nozīmē, ka tā vietā, lai izmantotu zibens-USB kabeli, tas ir zibens-USB C kabelis un USB C sienas adapteris, kas ļauj uzlādēt savu iPhone apmēram pusstundas laikā, un tas arī viss satriecošs.

Deivids Averbahs: Otram tālrunim, iPhone XS, bija ātrā uzlāde, taču jums bija atsevišķi jāiegādājas kabelis un sienas adapteris, ko vairums cilvēku vai nu nezināja, vai arī neuztraucās darīt.

Donna Klīvlenda: Jā. Tikai nesen iPhone Life esam sākuši izmantot trešās puses ātrās uzlādes iekārtas.

Deivids Averbahs: Jā, un tagad tas tiek piegādāts kopā ar to. Tas nozīmē, ka gandrīz ikvienam būs ātrās uzlādes greznība, un tas tiešām ir būtiski, ļaujiet man jums pastāstīt.

Donna Klīvlenda: Tas ir traki, jā.

Deivids Averbahs: Ja tālruni var uzlādēt pusstundas laikā, ir nepieciešams tik daudz stresa, piemēram, akumulatora pārvaldība.

Donna Klīvlenda: Kāds bija jūsu kopējais iespaids no jaunajiem iPhone, Hal?

Hals Goldsteins: Nu, es jums pateikšu, bija vēl viens paziņojums, un es ceru, ka kaut kā es var izmantot, un tas bija, tas bija ļoti īss stāsts par Apple mazumtirdzniecību [crosstalk 01:06:02] -

Deivids Averbahs: Jā.

Hal Goldstein: Vai jums ir maiņas programma, un vai viņi pieņems manu XS Max apmaiņas programmu ar saplaisājušu ekrānu? Un, ja viņi to darītu, es veiktu jaunināšanu. Citādi es domāju, ka gaidīšu nākamo paaudzi.

Deivids Averbahs: Tātad jums ir XS Max?

Hals Goldšteins: Jā.

Deivids Averbahs: Un jūs nevēlējāties iegādāties jaunu tālruni?

Hals Goldsteins: Man tas patiktu, bet es [crosstalk 01:06:27] -

Deivids Averbahs: Tik daudz?

Hal Goldstein: Nu, es neesmu par 1100 USD vairāk vērts. Es nezinu, ko es varu dabūt par savu saplaisājušo ekrānu.

Deivids Averbahs: Jā. Jā.

Hals Goldsteins: Tātad tas ir atkarīgs no tā, cik viņi man par to iedos, un tāpēc, ja viņi man par to iedos pietiekami daudz, es to darītu.

Donna Klīvlenda: Nu, šeit ir vēl viens jautājums. Vai jūs parasti veicat jaunināšanu katru gadu?

Hal Goldstein: Nē, es parasti esmu puisis katru otro gadu.

Donna Klīvlenda: Labi. Es teiktu, ka tas patiesībā parāda pienācīgu interesi, ja nav ierasts veikt jaunināšanu katru gadu.

Hals Goldšteins: Jā.

Deivids Averbahs: Es zinu, ka mēs runājām par visām šīm citām funkcijām. Man šķiet, ka mans jautājums jums ir, cik lielā mērā kamera ietekmē jūsu pirkuma lēmumu?

Hal Goldstein: Viņi ir tikai viņi visi. Man patīk, ka kamera noteikti bija tā sastāvdaļa, un man šķita... Es neesmu, es zinu, ka jūs esat vairāk kameru cienītājs nekā es.

Deivids Averbahs: Jā.

Hals Goldšteins: Bet man patīk tikai fotografēt ar kameru, es nevēlos par to domāt. Es tikai vēlos uzņemt labus kadrus, un tāpēc šķiet, ka ir pieejamas vairākas iespējas, kuras ir diezgan vienkārši lietojamas, un tāpēc, jā, tas būtu jauki. Bet es arī vēlos, lai iPhone, kas nokrīt, nesaplīst, tas man ir liels, un vēl daudz citu ilgāku akumulatora darbības laiku. Kurš gan to negrib?

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Kas attiecas uz kameru, es domāju, ka 11 man būtu lieliski, jo es esmu visvairāk sajūsmā par nakts režīmu un īpaši platleņķis, ko iegūstat ar abiem tālruņiem, bet ar iPhone 11, iegūstot tālruni bez OLED displeja un bez papildu patīk četras līdz piecas stundas akumulatora darbības laika, šo funkciju trūkums man ir apgrūtinošs, un man arī ļoti patīk iPhone 11 Pro apdare. vairāk. Manuprāt, matēta stikla aizmugure ir patiešām jauks izskats. Viņiem bija pusnakts zaļš [crosstalk 01:08:09] -

Deivids Averbahs: Jā, viņiem ir jauna krāsa. Mēs nepieminējām, jā.

Donna Klīvlenda: iPhone 11 ir nedaudz vairāk līdzīgā spilgtā varavīksnes krāsu spektrā, kas mani neuzrunā. Es domāju, ka es gribu 11 Pro, un tas ir tas, kurā es to daru, bet tas nav tikai tāpēc, ka kameru, patiesībā tas ir vairāk tāpēc, ka ir visas papildu premium funkcijas, ko iegūstat ar Pro līnija.

Deivids Averbahs: Jā. Es domāju, ka, pirmkārt, tāpat kā Hals minēja, kamera man ir ļoti svarīga. It īpaši tagad, kad mani brāļadēli kļūst vecāki un es viņus redzu vairāk, un man ir padēls, kurš var paņemt fotogrāfijas man ir ļoti svarīgas, un tāpēc vien tas ir tā vērts, lai man būtu jaukāka un augstāka kvalitāte kameru. Es bieži izmantoju portreta režīmu, kā jau teicu, un tāpēc tas vien man ir tā vērts. Kā jau teicām, es izlaidu pēdējo paaudzi, un tāpēc manam tālrunim šķiet, ka tas tuvojas sava produktīvā mūža beigām.

Donna Klīvlenda: Ir pagājuši savas slavas dienas.

Deivids Averbahs: Ir pagājuši savas slavas dienas, un es, protams, esmu ļoti izvēlīgs, jo esmu spēcīgs lietotājs, es to daru profesionāli, taču šķiet, ka ir pienācis laiks jaunināt. Ja es izvēlos starp 11 un 11 Pro... Es jau paklupu par šīm atšķirībām, piekrītu tev Donna. Man tas ir kā neprātīgs. OLED displejs ir tik jauks, un tas man ir ļoti svarīgs. Kamera man ir īpaši svarīga, bet es domāju, ka pat ārpus tā OLED displejs man ir patiešām jauks.

Donna Klīvlenda: Es domāju, ka tas ir gandrīz viss mūsu sadalījums. Jūs, puiši, esat palikuši kopā ar mums jau ilgu laiku, paldies. Es tikai vēlos pievienot vēl vienu reizi mūsu iOS 13 klasei. Jaunā operētājsistēma jūsu iPhone tālrunim tiks izlaista 19. septembrī. Jūs nevēlaties palikt aiz muguras vai apjukt, tāpēc izmēģiniet mūsu iOS 13 klasi. Tas ir iPhonelife.com/ios13class. Mēs ar Deividu to mācīsim, lai jūs varētu pavadīt laiku kopā ar mums.

Deivids Averbahs: Tiksimies tur.

Donna Klīvlenda: Jā, un mēs tiksimies pēc pāris nedēļām nākamajā iPhone Life Podcast epizodē.

Deivids Averbahs: Jā.

Donna Klīvlenda: Liels paldies, Hal, ka pievienojies mums, tas ir jautri.

Hal Goldstein: Tas bija jautri, jā.

Deivids Averbahs: Un, ja jūs esat iekšējā informācija, palieciet, mēs jums piedāvāsim papildu saturu.

Donna Klīvlenda: Jā.