Wszystko ogłoszone na jesiennym wydarzeniu Apple iPhone

W 119. odcinku iPhone Life Podcast, David i Donna dołączają do Hala Goldsteina, założyciela iPhone Life, aby omówić wszystko, co Apple ogłosiło podczas jesiennej premiery produktu. Od iPhone'a 11 Pro Max po iPada siódmej generacji — dostrój się, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat nowej oferty Apple.

Kliknij tutaj, aby posłuchać i zasubskrybować. Jeśli podoba Ci się to, co słyszysz, napisz recenzję. I pamiętaj, aby dostroić się co drugi tydzień, aby usłyszeć, jak nasi redaktorzy dzielą się z Tobą najnowszymi wiadomościami Apple, najlepszymi aplikacjami, sztuczkami na iPhone'a i najfajniejszymi akcesoriami.

Ten odcinek przyniósł ci Matias oraz GOBUDi. Kiedy Apple wycofał swoją klawiaturę przewodową, Matias wkroczył, aby zapewnić lepszy. Wbudowany koncentrator z wieloma portami doskonale nadaje się do podłączenia przewodowej myszy i innych urządzeń. Przyjazne dla komputerów Mac klawisze funkcyjne ułatwiają przejście. Porzuć kłopoty z ładowaniem baterii na klawiaturze bezprzewodowej —

kup przewodową klawiaturę Matias. Naszym drugim sponsorem jest GOBUDi, firma tworząca produkty dla jednego z naszych ulubionych produktów Apple — AirPods. Chroń swoje słuchawki AirPods, a iPhone’a bez odcisków palców dzięki Zestaw akcesoriów EARBUDi firmy GOBUDi, z pętlami na uszy, przewodem, ściereczką do czyszczenia i etui na słuchawki AirPods.

Oferta specjalna!

Zapisz się do iPhone Life's Ultimate iOS 13 Class i uzyskaj roczną subskrypcję iPhone Life Insider za darmo! Odwiedzać iPhoneLife.com/iOS13Class.

Pytanie tygodnia:

Na którym nowym urządzeniu Apple jesteś najbardziej podekscytowany? Czemu? E-mail [email protected] dać nam znać.

Artykuły, o których mowa w tym odcinku:

  • Nowa seria Apple Watch 5 z zawsze włączonym wyświetlaczem, opcjami z tytanu i ceramiki
  • Nowy iPad 7. generacji z wyświetlaczem o przekątnej 10,2 cala już dostępny w przedsprzedaży
  • Apple ujawnia szczegóły dotyczące Apple TV+ i Arcade: koszt, daty premiery, więcej

Przydatne linki:

  • Zapisz się do iPhone Life’s Ultimate iOS 13 Class
  • Dołącz do grupy iPhone Life na Facebooku
  • Zostań iPhone'em Life Insider
  • Zapisz się na bezpłatny biuletyn Porada dnia
  • Wyślij podcast e-mailem
  • Zapisz się do Życie iPhone'a czasopismo

Zapis odcinka 119:

Donna Cleveland: Cześć i witaj w podkaście iPhone Life. Jestem Donna Cleveland, redaktor naczelna iPhone Life.

David Averbach: Jestem David Averbach, dyrektor generalny i wydawca.

Donna Cleveland: A dzisiaj mamy naszego gościa, Hala Goldsteina. Jest założycielem iPhone'a Life. Witaj Halu.

Hal Goldstein: Świetnie tu być.

Donna Cleveland: Mamy dzisiaj dla Ciebie specjalny odcinek. Firma Apple właśnie zorganizowała dziś jesienne wydarzenie dotyczące iPhone'a i ogłosiła wiele nowych produktów, w tym iPhone'y, iPady, nowe zegarki Apple i podali daty usług, w tym Apple TV+ i Apple Arkada.

Donna Cleveland: Zamierzamy podzielić wszystko, co Apple ogłosiło dzisiaj dla Ciebie, a także zamierzamy pomóc Ci zdecydować, czy te urządzenia będą dla Ciebie odpowiednie, jeśli jest coś, co powinieneś to kupić jesień. Zanim jednak to zrobimy, chcemy przekazać wiadomość od naszego sponsora.

David Averbach: Jednym z moich ulubionych produktów Apple, chociaż dzisiaj nie będziemy o tym dużo mówić, są AirPods. Obaj macie AirPods, prawda?

Hal Goldstein: Uwielbiam moje AirPods.

Donna Cleveland: Mm-hmm (tak).

David Averbach: Uwielbiam moje AirPods, uwielbiam z nimi ćwiczyć, ale czasami wypadają mi z uszu, więc dzisiejszym sponsorem jest GOBUDDY i mają naprawdę świetny produkt o nazwie Ear Buddy. A to, co robi, to zaczepia się o AirPod, a w rzeczywistości mają również model dla przewodowych słuchawek EarPods. Jest to mały silikonowy element, który owija się wokół ucha i zapobiega wypadaniu słuchawek EarPods i AirPods z uszu.

David Averbach: Świetnie nadaje się do ćwiczeń, jest świetny, jeśli używasz słuchawek AirPods lub EarPods w podróży, naprawdę niedrogie, więc upewnij się, że to sprawdziłeś. Możesz poszukać go w Amazon, jeśli przeszukujesz Ear Buddy, lub link do niego w notatkach programu, jeśli przejdziesz do iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: Dowiedzieliśmy się również dzisiaj, kiedy będzie dostępny iOS 13. Dla tych z Was, którzy nie wiedzą, iOS 13 to system operacyjny dla iPhone’a i co roku Apple aktualizuje system operacyjny i wprowadza nowe funkcje i ulepszenia w ogólnym sposobie działania Twojego iPhone'a Pracuje. W tym duchu co roku aktualizujemy dla Ciebie również wszystkie nasze przewodniki i tworzymy treści, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości telefonu dzięki tym nowym funkcjom.

Donna Cleveland: Po aktualizacji będzie ona dostępna 19 września, prawda? Wierzę.

David Averbach: Tak, 19 września.

Donna Cleveland: To w przyszły czwartek. 19 września Apple wdroży oprogramowanie na Twoim iPhonie, a jeśli nie masz żadnej pomocy, możesz być zdezorientowany niektórymi z tych nowych funkcji. Chcieliśmy poświęcić chwilę, aby opowiedzieć o iPhone Life Insider, naszej najwyższej usłudze edukacyjnej dla użytkowników iPhone'a, która jest to świetny czas, aby się teraz zarejestrować, ponieważ 19 lutego publikujemy przewodnik dotyczący systemu iOS 13, który nauczy Cię, jak korzystać ze wszystkich nowych cechy.

David Averbach: Jesteśmy bardzo podekscytowani, ponieważ po raz pierwszy w historii będziemy mieć również klasę iOS 13. Jeśli chcesz bardziej praktycznego podejścia, zajęcia są dla Ciebie idealne, a Don i ja będziemy je prowadzić, więc jeśli podoba Ci się podcast, przyjdź z nami. To, co sprawia, że ​​klasa jest niesamowita, to przede wszystkim to, że jest to znacznie bardziej dogłębny i kompleksowy program. Mamy sześć sesji na godzinę. Jest również transmitowany na żywo, więc jest możliwość zadawania pytań i odpowiedzi. Wysyłamy Ci plik PDF do pobrania dla każdej klasy, a teraz mamy naprawdę specjalną ofertę.

David Averbach: Jeśli zapiszesz się na zajęcia, możesz otrzymać subskrypcję Insider za darmo -

Donna Cleveland: Przez rok, tak.

David Averbach: Dziękuję za rok. Dostajesz więc obie za jedną cenę, a za to idziesz do... Daj mi link.

Donna Cleveland: To iPhonelife.com/ios13class.

David Averbach: Tak. Jesteśmy tym bardzo podekscytowani. Jeśli jesteś już w Insider, nie martw się, możesz zapisać się na zajęcia i otrzymać tę samą ofertę, a kolejne odnowienie Insider będzie dla Ciebie bezpłatne.

Donna Cleveland: I to jest oba, dostajesz zniżkę przy kasie, więc po prostu wejdź na iPhonelife.com/ios13class, przejrzyj proces realizacji transakcji i albo wybierz, czy chcesz otrzymać roczny program Insider za darmo, albo zrealizuj ten kod na swoje konto, jeśli już jesteś w Wtajemniczony. Więc to jest naprawdę proste [przesłuch 00:04:11] -

Hal Goldstein: I zakładam, że powtórki są dostępne, jeśli [przesłuch 00:04:13] -

David Averbach: Tak, dobre pytanie, ponieważ to jedno z najczęstszych pytań. Zajęcia są na żywo, ale powtórki są dostępne w każdej chwili. Jeśli przejdziesz przez zajęcia i chcesz je ponownie obejrzeć, możesz. Jeśli nie możesz dostać się na zajęcia, możesz to zrobić, a także możesz w dowolnym momencie wysłać do nas e-mail i zadać nam pytania. Jeśli się potkniesz, zawsze możesz do nas wysłać e-maila, a 19-go, w dniu premiery iOS 13, organizujemy pierwsze zajęcia. Dlatego tego dnia przeprowadzimy Cię przez proces aktualizacji, co będzie świetną zabawą.

Donna Cleveland: Tak. Jeśli więc chcesz zostać Insiderem, nie podałem Ci jeszcze linku do tego, to iPhonelife.com/podcastdiscount, a otrzymasz 5 USD zniżki na roczną subskrypcję Insider. Insider, aby szybko wyjaśnić Ci różnice między klasą a Insiderem, Insider otrzymasz przewodnik, ale nie z instruktorem na żywo. Nie masz zajęć, które w pewien sposób pomagają przeprowadzić cię przez proces, jest to bardziej samodzielny kierunek. Ale dzięki Insiderowi dostajesz mnóstwo innych funkcji, które są naprawdę świetne. Oczywiście uważamy, że posiadanie klasy i Insidera to najlepsza oferta, więc iPhonelife.com/ios13class, aby uzyskać zarówno klasę, jak i Insidera.

Donna Cleveland: Ale żeby powiedzieć trochę więcej o Insider, otrzymujesz cyfrową subskrypcję iPhone'a Life Magazyn, codziennie dostajesz jednominutowe porady wideo w swojej skrzynce odbiorczej, a my codziennie będziemy wysyłać Ci wskazówki dotyczące iOS 13. Teraz, po premierze iOS 13, możesz zapytać redaktora, gdzie możesz wysłać swoje pytania techniczne do naszych redaktorów tutaj, a my pomożemy Ci znaleźć rozwiązań, a otrzymasz wersję premium tego podcastu, co oznacza brak reklam i mamy specjalną sekcję premium tylko dla ty. Wejdź na iPhonelife.com/ios13class, aby uzyskać informacje o klasie i Insider, lub iPhonelife.com/podcastdiscount, aby otrzymać 5 USD zniżki na roczną subskrypcję Insider.

David Averbach: W porządku, jestem podekscytowany. Porozmawiajmy o wszystkich nowych produktach i usługach.

Donna Cleveland: Tak, zróbmy. Pomyślałem, że byłoby fajnie, gdybyśmy po prostu podzielili się naszymi ogólnymi wynosami z dzisiejszego wydarzenia. Naprawdę interesujące jest zobaczenie większych tematów tego, co dzieje się z Apple podczas tych przemówień wydarzeniach i wielu ludziach, wielu z was słucha tego podcastu, jestem pewien, że nie słuchałem całego myśl przewodnia.

Donna Cleveland: Hal jest w tej branży najdłużej, posłuchajmy, jakie masz na wynos.

Hal Goldstein: Cóż, zacznę trochę negatywnie, ale potem dostanę trochę pozytywów. Wszystko zaczęło się od usług, gier, filmów i pomyślałem, że to... Założyłem tę firmę, aby dowiedzieć się o sprzęcie i wszystkich geekowych fajnych rzeczach, które możesz zrobić. I pokazują jak zapowiedź typu Władca Pierścieni jakiegoś filmu, który Apple będzie rozpowszechniał za pośrednictwem swojego serwisu filmowego, myślę, że tak to nazywają… Co?

Donna Cleveland: Apple TV+.

Hal Goldstein: Apple TV+, tak.

David Averbach: A to program telewizyjny.

Hal Goldstein: Tak. A potem oni, oczywiście, mają muzykę, a potem weszli w modę na zegarki. Nie rozmawiali o tym, ale karta kredytowa, więc Apple jest firmą finansową, więc Apple robi wszystkie te rzeczy. I muszę powiedzieć, że jestem również akcjonariuszem Apple. Więc cieszę się, że robią to jako akcjonariusz Apple. Jako fan Apple nie byłem tak zachwycony, zwłaszcza że od tego zaczęli wszystko. Mieli... Byłem trochę zaintrygowany grami, które mają, porozmawiamy za chwilę, ale mają 5 USD za miesiąc program Apple Arcade, w którym będziesz mógł mieć wiele nowych, fajnych gier, które możesz przetestować na zewnątrz. Ale nawet to, z czego nie byłam zbyt zadowolona.

Hal Goldstein: Jedną z rzeczy, które podkreślali, było to, jak przyjazne dla środowiska są i ile to było częścią ich procesu budowy tych maszyn i cieszę się, że ciągle mówili że. Pomyślałem, że to naprawdę ważne. A potem aktualne ogłoszenia, zaintrygowały mnie kamery w iPhonie, którymi będziemy Mówiąc o iPadzie klasy podstawowej, który uważam za świetny, aby zachęcić ludzi do echa Apple system. To są moje plusy i minusy całościowego obrazu.

David Averbach: Tak, absolutnie. A jedną z rzeczy, o których rozmawialiśmy, przygotowując się do tego podcastu, jest to, że nie obejrzałeś wiosennego ogłoszenia o usługach, prawda?

Hal Goldstein: Nie.

David Averbach: Tak więc dla Donny i dla mnie, dostosowywaliśmy się do nowego Apple od wiosny, kiedy Apple opublikowało ogłoszenie omawiające tylko ich usługi. Najdziwniejsze ogłoszenie [przesłuch 00:08:51] -

Donna Cleveland: Było.

David Averbach: Kiedykolwiek widziałem, w ogóle nie miałem sprzętu.

Donna Cleveland: Zdecydowanie zostawił nas wszystkich w rodzaju: "Czekaj, co to jest Apple [przesłuch 00:09:00]?"

David Averbach: Tak. Ale jeśli jesteś kimś, kto niekoniecznie śledzi Apple w wiadomościach przez cały rok i dostrajasz się do tych nowych wersji iPhone'a, czeka cię trochę niegrzeczne przebudzenie, ponieważ Apple to nie to samo Apple, nie jest już firmą produkującą sprzęt. Robią wszystko i trochę dziwnie jest siedzieć przy tych ogłoszeniach, szczególnie dla ci z nas, wszyscy trzej, którzy obserwowaliśmy ich od lat, a oni mieli około dwóch godzin i iPhone'a. Teraz to jakieś 10 minut o iPhonie.

Hal Goldstein: Tak, i po prostu zastanawiasz się, jak Steve Jobs -

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Przechodząc przez to wszystko. Jedna rzecz, która wydała mi się interesująca na samym końcu, Tim Cook powiedział: „O co chodzi w Apple, chodzi o wzmacnianie ludzi i wzbogacanie ludzkiego życia”. Więc to jest ich ogólny obraz, który nic nie mówi i… wszystko.

David Averbach: O co dokładnie chodzi.

Hal Goldstein: Tak, zgadza się.

Donna Cleveland: Tak. Czuję, że Jony Ive również odejście z firmy było kolejnym krokiem od prezentacji Apple, mając to Jakość Apple do tego, co często wydarzenia Apple mogą być trochę pretensjonalne i można się z nich śmiać w pewien sposób. Podobnie jak Jony Ive, który sprawia, że ​​nowe konstrukcje z aluminium wydają się najbardziej innowacyjne na świecie lub cokolwiek innego, było trochę tandetne, ale wydaje mi się, że nadało to pewnej jakości zapowiedziom, które... Po prostu każde ogłoszenie wydaje się trochę mniej podobne od tego, do czego jestem przyzwyczajony w Apple.

David Averbach: Tak, też o tym myślałem. Przede wszystkim nienawidzę tego mówić, ale trochę tęsknię za Jonym Ive, który jest pretensjonalny w zapowiedziach i jego entuzjazm dla tego, że udając, że wymyślili rzeczy na nowo, ale także bardziej do punktu, kiedy się nad tym zastanowić, nie tylko Apple w końcu dotarło do swoich zapowiedzi sprzętowych, mamy nowego iPhone'a, mamy nowego iPada, mamy nowy zegarek Apple, wszystkie wyglądają dokładnie To samo. Nie zmienili formatu dla żadnego urządzenia poza Apple, ale była to zmiana czysto funkcjonalna. Myślę, że jest trochę inaczej, ale nie przejmują się już projektowaniem sprzętu.

David Averbach: To całkiem jasne, że im zależy, chcą tworzyć eleganckie urządzenia, ale nie sądzę, żeby ich to obchodziło o ciągłym ulepszaniu swoich urządzeń na froncie sprzętowym, tak samo jak ich udoskonalaniu usługi.

Hal Goldstein: Tak.

Donna Cleveland: Tak. Jony Ive mógł być zaangażowany w projektowanie nowych iPhone'ów, to możliwe, ale zgadzam się z tobą, że wydawało się to po prostu udoskonaleniem tego samego.

David Averbach: Tak. Kiedyś, gdy Apple wypuszczał nowy iPhone, każdego roku wyglądał zupełnie inaczej i jedną z ekscytujących rzeczy było zobaczenie odsłonięcia tego, jak wyglądał. I oczywiście Steve Jobs zawsze miał dramatyczne odkrycia, klasyczny MacBook Air wyciągany z koperty z manili, ale…

Hal Goldstein: W obronie jednej rzeczy całego iPhone'a i tego, gdzie jest teraz i cyklu, to jest iPhone 11, pomijając jedną wersję lub cokolwiek, ale -

David Averbach: Tak, mamy krytykę tego zaplanowaną później.

Hal Goldstein: Gdy produkt dojrzewa, jest inny, to nie jest tak, że... W pewnym sensie już to dopracowali do pewnego momentu, więc nie jestem pewien, ile mogą zrobić z nowym sprzętem, chyba że istnieje prawdziwy powód.

David Averbach: Tak i myślę, że to słuszna uwaga. Dawno temu pogodziliśmy się z tym, że MacBooki Pro będą wyglądać dość podobnie, więc myślę, że część z nich to dojrzewanie iPhone'a jako produktu, ale moim zdaniem nie było nowego sprzętu, przynajmniej nic, co było naprawdę znaczny.

Donna Cleveland: Jedna rzecz, która mnie uderzyła, to to, że czuję, że w przypadku iPhone’a X, w 10. rocznicę iPhone’a, Apple naprawdę naciskał na mnóstwo nowych funkcji –

David Averbach: To prawda, tak.

Donna Cleveland: W tamtym roku widzieliśmy Face ID, zupełnie nowy czynnik kształtu i od krawędzi do krawędzi wyświetlacz, wyświetlacz OLED i wszystko inne, i że po prostu nie mają tak wielu nowych do dodania od tego czasu. Bo zeszłoroczny był w zasadzie ten sam telefon. Nie widziałem powodu, aby uaktualnić z X do XS.

David Averbach: Tak. Szczerze mówiąc, to był pierwszy rok, w którym nie dokonałem aktualizacji.

Donna Cleveland: A w tym roku to zrobię, tylko dlatego, że podoba mi się matowy tył nowego telefonu i chcę nowy aparat, ale to naprawdę jedyne nowości, a to niewiele.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Cóż, powiem ci jeszcze jedną nową rzecz od czasu [przesłuch 00:13:20] -

David Averbach: OK. Tak, tak, tak, tak, idziemy do przodu.

Hal Goldstein: Tak. Czy to brzmi tak, jakbyś mógł teraz upuścić iPhone'a i nie pęka ekranu.

Donna Cleveland: Jestem tym bardzo podekscytowana.

David Averbach: A tak przy okazji, jestem do tego bardzo sceptyczny, Hal.

Hal Goldstein: Cóż, tak właśnie powiedzieli o XS Max.

David Averbach: Tak, tak, tak.

Hal Goldstein: Oglądałem niektóre z tych filmów i udało mi się złamać moje [przesłuch 00:13:36] -

David Averbach: Tak, nie jestem skłonny ufać, że iPhone sam się nie zepsuje.

Hal Goldstein: Ale wygląda na to, że to duże twierdzenie, więc zobaczymy.

David Averbach: OK. W porządku.

Donna Cleveland: To daje trochę wyobrażenia o naszym ogólnym wyniesieniu z wydarzenia. Zrobiliśmy... W wielu naszych plotkach nie spodziewaliśmy się, że zegarek Apple, a zwłaszcza iPad, będzie dostępny od razu na tym wydarzeniu pomyśleliśmy, że może to być późniejsze wydarzenie jesienne, więc Apple wydało wiele w tym wydarzeniu wydarzenie. To będzie coś ekscytującego dla niektórych ludzi.

David Averbach: W porządku, przejdźmy do szczegółów tutaj.

Donna Cleveland: Porozmawiajmy o... Dobrze, więc najpierw porozmawiajmy o usługach. Apple wypuszcza Apple TV+ i Apple Arcade, o czym trochę mówiłem. Porozmawiajmy najpierw o Apple TV+.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Widzieliśmy kilka zapowiedzi koncertów. Zgodziłem się z Halem, że kiedy to oglądałem, nie byłem specjalnie podekscytowany, bo to po prostu... Ale niektóre z tego są tak, jakbym zwykle oglądał nowe programy, ponieważ słyszę od znajomych: „Och, ten program właściwie jest naprawdę dobry ”, a więc myślę, że jest zbyt wcześnie, aby naprawdę oceniać Apple TV+, a nie zawsze można powiedzieć tak wiele z podglądy.

David Averbach: Powiem, mówiąc o pretensjonalnych ogłoszeniach, musiałem przewrócić oczami, kiedy Tim Cook powiedział… Nie pamiętam nazwy programu. Jest z -

Donna Cleveland: Widzisz. Jason Momoa.

David Averbach: Tak. Powiedział: „Najbardziej innowacyjne i kreatywne przedstawienie w historii”. Tak powiedział. A ja powiedziałem: "Dobra, [przesłuch 00:14:55]" -

Donna Cleveland: Chciałam powiedzieć, że wyglądało to na bardzo schematyczny, postapokaliptyczny show.

Hal Goldstein: Tak. Tak.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Tak.

David Averbach: OK. Więc zaczynamy, 5 dolarów miesięcznie -

Donna Cleveland: Tak.

Hal Goldstein: A tak przy okazji, nie mają zaległości. Nie sądzę, że nadchodzą... Nie mają biblioteki, prawda?

David Averbach: Nie.

Hal Goldstein: Więc to tylko oryginalne programy. Nie wiem, nawet pięć dolców miesięcznie to świetna okazja?

David Averbach: Cóż, co zrobili, dostali mnie. Ponieważ siedziałem tu cały czas i myślałem: „Nie ma mowy, żebym płacił 5 dolarów miesięcznie za jakieś cztery programów” i to tak, jakby ktoś wiedział, czy są dobre, a nawet jeśli są, Netflix ma tysiące przedstawia.

Donna Cleveland: I filmy, tak.

David Averbach: Ale jeśli kupisz urządzenie Apple w tym roku, dadzą ci rok za darmo, i tak naprawdę cię dostali. Zastanawiałem się nad tym, co jeśli kupię pasek do zegarka Apple lub coś podobnego -

Donna Cleveland: To nie jest urządzenie.

David Averbach: OK.

Hal Goldstein: [przesłuch 00:15:47], nie były one naprawdę jasne.

Donna Cleveland: Na zdjęciu mieli wtedy jakąś prezentację i na pewno był tam iPad, zegarek Apple i iPhone. Nie wiem, czego jeszcze dotyczy, ale powiedzieli, że nowe urządzenie Apple.

David Averbach: Myślę, że to ma sens, ponieważ Apple rozwija swoją ofertę. Ponieważ powiedzieli, że wychodzi 1 listopada, ale co miesiąc będą pojawiać się z nowymi koncertami. Więc kiedy budują, myślę, że rozdawanie za darmo to rodzaj wartości dodanej dla ich lojalnych klientów, ma sens i jeśli słyszę programy są dobre, obejrzę je, jeśli są bezpłatne, a jeśli są naprawdę dobre, zapłacę za to w przyszłym roku, aby obejrzeć sezon dwójki. W końcu dostali mnie, dając mi go za darmo, ale jestem tak niechętny z powodu tego, co mówimy, że jestem takim purystą, jak Apple jako firma produkująca sprzęt.

Donna Cleveland: Wiem i lubię Apple Music. Jakie inne usługi Apple? Byłem trochę rozczarowany ich dotychczasowym podejściem do usług, nie uważam ich za koniecznie lepszych niż ich konkurenci. Po wypróbowaniu Apple Music utknąłem ze Spotify.

David Averbach: Cóż, Apple też, jedna z rzeczy, które -

Donna Cleveland: Trochę sceptycznie.

David Averbach: Tak, całkowicie. Jedną z rzeczy, które robią, jest kopiowanie innych usług, a następnie mówią: „Powinieneś z nas korzystać, ponieważ zintegrowaliśmy je z naszym ekosystemem”. Na przykład Apple Music. Używam Spotify, ale brakuje mi Spotify z Apple Music, możesz go łatwo używać na swoim zegarku Apple, możesz używać z nim Siri, Apple ma więc tylko nieodłączne zalety integracji, podczas gdy w przypadku Apple News lub Apple TV+ nie ma prawdziwej integracji korzyści. Nic mnie nie obchodzi.

Donna Cleveland: Tak, nadal bardzo łatwo jest oglądać Netflix na telewizorze.

David Averbach: Tak, dokładnie.

Hal Goldstein: A tak przy okazji, nie powiedzieli, a może czytałeś, będziemy mogli oglądać Apple TV na… jak mam Fire TV na Amazon.

David Averbach: Wiem, że wprowadzają go do inteligentnych telewizorów, do Samsunga, do LG, nie słyszałem Fire, a Amazon i Apple są szczególnie niechętni do współpracy. Więc byłbym zaskoczony, gdybyś mógł.

Hal Goldstein: Tak.

Donna Cleveland: Ale jest aplikacja Amazon. Aplikacja Prime TV jest teraz dostępna na Apple TV.

David Averbach: Tak, to prawda. Ale zajęło to lata i myślę, że dopiero w tym roku można było kupić Apple TV na Amazonie, co jest szalone.

Donna Cleveland: Tak, to szaleństwo. To dobre pytanie. Chyba będziemy musieli poczekać i zobaczyć.

David Averbach: Mam wyniki ankiety.

Donna Cleveland: O tak.

David Averbach: Na marginesie skomentowaliśmy naszą grupę na Facebooku. Więc jeśli wszyscy teraz tego słuchacie i chcecie sprawdzić naszą grupę na Facebooku, możecie przejść do iPhonelife.com/facebookgroup i przeniesie Cię na stronę, na której możesz się zapisać lub dołączyć do grupy na Facebooku rozmowa. Możesz przeczytać cały nasz komentarz. Jedną z fajnych rzeczy, które zrobiliśmy w tym roku, było przeprowadzenie ankiet podczas ogłoszenia. Będziemy więc przedstawiać reakcje grupy na Facebooku w miarę postępów. W przypadku Apple TV zapytałem, czy jesteś zainteresowany Apple TV+? A to było... Nie określiłem, że jest bezpłatny, i tak dalej, i tak dalej, ale 37% odpowiedziało „Nie jestem zainteresowany”, 33% odpowiedziało „Nie jestem pewien”, a 30% odpowiedziało „Zainteresowany”.

Donna Cleveland: To niezły podział.

David Averbach: Tak, dość podzielona, ​​ale spora część nie jest zainteresowana, szczególnie biorąc pod uwagę, że to nic nie kosztuje.

Donna Cleveland: Tak. Chciałem powiedzieć, jestem podekscytowany, że mogę to sprawdzić, ponieważ planuję kupić nowy iPhone. Gdyby nie nowy iPhone, pewnie bym go nie kupił. Prawdopodobnie bym tego nie zrobił.

David Averbach: Tak, zobaczymy. Znowu, jak mówisz, poczekam i zobaczę, co ludzie myślą o programach. Jeśli im się podobają programy, obejrzę je.

Donna Cleveland: Tak. Zawsze tak oglądam programy. A co z wami? Czy czekasz, aż ktoś ci powie, że komu ufasz, że to dobry program, czy może idziesz i wypróbowujesz program, o którym nic nie wiesz?

David Averbach: Zazwyczaj poczekam, ale czasami po prostu lubię zanurzyć się w jakimś losowym programie.

Hal Goldstein: Właściwie nie oglądam tak dużo, więc albo poczekam, albo poszukam pięciogwiazdkowych rzeczy [przesłuch 00:19:40] -

David Averbach: Tak. Tak. To uczciwe. Tak.

Donna Cleveland: Dobra. Porozmawiajmy szybko o Apple Arcade. Apple Arcade kosztuje również 5 USD miesięcznie i, jak wspomniał wcześniej Hal, jest to około 100 programów. Z tego, co rozumiem, to osobna karta w aplikacji App Store —

David Averbach: 100 meczów.

Hal Goldstein: 100 aplikacji do gier.

Donna Cleveland: Och, pod grą. Co?

Hal Goldstein: Jest 100 aplikacji, aplikacji do gier.

Donna Cleveland: Co powiedziałam?

David Averbach: Powiedziałeś, że pokazuje.

Donna Cleveland: Oh wow, dobrze.

David Averbach: To był dla nas długi dzień.

Donna Cleveland: A więc 100 gier i będzie w aplikacji App Store. W aplikacji App Store pojawi się karta Apple Arcade.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: To 5 dolarów miesięcznie i naprawdę myślę, że wielu rodziców tutaj było podekscytowanych, ponieważ mówią, że wiele koncertów w zasadzie po prostu zachęcać do robienia zakupów w aplikacji, aby iść naprzód, i naprawdę lubisz, jeśli masz tylko coś, za co płacisz co miesiąc, a potem programy, za które nie płacisz istnienie -

Hal Goldstein: Gry.

Donna Cleveland: Boże, gry. Nie jesteś... Nie jestem graczem, nie jesteś proszony o... Przepraszam, że zapłacę cokolwiek po tym. Tak naprawdę jest bardziej skoncentrowany na osiąganiu rzeczy i poziomie umiejętności, a nie na próbie wyciągnięcia z tego pieniędzy.

David Averbach: Tak. No i to jest coś, z czym dwoje ludzi, z którymi dzielę biuro, Noah i Raf, mają synów i bardzo krytykują ten punkt. Ponieważ kiedy po raz pierwszy ogłosili Apple Arcade, byłem trochę zły z tego powodu, że jest tak wiele dostępnych darmowych gier teraz w App Store, więc pomyślałem: „Cóż, dlaczego miałbym płacić, skoro dostaję tak wiele za darmo?” Ale chodziło im o to, że wszystkie darmowe gry są zaprojektowany... Zarabiają na Tobie na jeden z dwóch sposobów: albo na naprawdę natrętnych reklamach, albo mają na celu skłonienie Cię do zakupu poprzez zakup w aplikacji.

David Averbach: Dla dorosłych jest to okropne, ale dla dzieci może być trochę niebezpieczne, ponieważ zasadniczo robią to, projektowanie gier, które są skonstruowane tak, że przegrywasz, chyba że płacisz, i może to wywołać naprawdę frustrujące reakcje wśród dzieci, które są próbują używać gier, aby nauczyć się umiejętności rywalizacji, a oni zawsze przegrywają i zawsze się na nie wściekają, co jest frustrujące dla rodziców i dzieci. A więc posiadanie gier, które nie są skonstruowane i zaprojektowane tak, abyś przegrywał i musiał płacić, to naprawdę fajny, odświeżający pomysł.

Hal Goldstein: Ciekawe będzie zobaczyć, czy mają całą gamę gier, gier logicznych i gier typu tower defense, i wszelkiego rodzaju gier, gier zespołowych.

David Averbach: Tak. Wiem, że są -

Donna Cleveland: Czy jesteś graczem, Hal?

Hal Goldstein: Nie za bardzo, ale od czasu do czasu wpadam w kilka gier. Jest około trzech lub czterech, które zawsze w dowolnym momencie mogę zagrać.

David Averbach: Tak. Tak, a oni przywiązują dużą wagę do tego, mając całkiem wyjątkowe kreatywne gry, więc jestem tym podekscytowany. Reklamy też, to tak, jakbym po prostu oddał telefon pasierbowi i mam nadzieję, że będzie jak najlepiej i... To tak, że nie wiem, jakie reklamy mu pokazuje, i jakby ciągle był sfrustrowany tymi grami, które cały czas przegrywa, więc przyszedłem i myślę, że dam mu szansę.

Donna Cleveland: Dobra, super.

David Averbach: A co z wami? Jakieś zainteresowanie?

Donna Cleveland: Nie będę, ale nie jestem graczem.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Jak widać, właśnie dzwoniłam do gier, koncertów.

Hal Goldstein: Mógłbym wykorzystać twoje podejście, aby zobaczyć, co mówią niektórzy ludzie i jeśli wystarczająco dużo osób powie, że są tam dobre gry, mogę to zrobić.

David Averbach: OK, podam wam wyniki ankiety. Tylko 10% było zainteresowanych, a ja byłem w tej grupie. Była to niewielka grupa zainteresowanych. 55% było nieciekawych. 35% było niepewnych.

Donna Cleveland: Interesujące.

David Averbach: Tak. Wygląda na to, że może mieć niszę, ale znowu to właśnie robi Apple. Po prostu mają kilka usług, z których każdy będzie miał własną niszową publiczność.

Donna Cleveland: Posłuchajmy od naszego innego sponsora, Davida. Chcesz nam opowiedzieć o Matiasie?

David Averbach: OK. Tak. Co ciekawe, ponieważ mówimy o sprzęcie Apple i upadku sprzętu Apple, Apple wycofał swoją klawiaturę przewodową. Nie wiem, czy wiecie o tym, ale znają i jest to produkt, który uwielbia wiele osób, łącznie ze mną. Mam w biurze klawiaturę bezprzewodową, ale w domu mam klawiaturę przewodową i naprawdę fajnie jest nie martwić się o problemy z żywotnością baterii.

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: I to też bardzo fajne, mam w domu klawiaturę przewodową podłączoną do monitora, które następnie mogę podłączyć do mojego laptopa, więc nie musisz zajmować się połączeniem Bluetooth z różnymi komputery. Wystarczy go podłączyć, a synchronizuje się z dowolnym komputerem, ponieważ jest podłączony do sieci przewodowej. Matias ma naprawdę świetną klawiaturę przewodową. To naprawdę świetne towarzystwo. Mają, to ta sama podstawowa klawiatura, którą wykonał Apple, z wyjątkiem tego, że jest tańsza niż nawet Apple, która ją produkowała, jest aluminiowa i mają metale, które pasują do wykończenia twojego komputera. Więc mają kosmiczną szarość, mają srebro, a także, jeśli jesteś kimś, kto chce klawiatury Bluetooth, mają również wybór klawiatury Bluetooth, więc upewnij się, że je sprawdziłeś.

David Averbach: Mają 10 kluczy bez kluczy i 10 kluczy, a ja używam ich w moim biurze w domu. Kocham ich. Upewnij się, że je sprawdziłeś M-A-T-I-A-S.ca. Są w Kanadzie. Ale dodamy do niego również link, jeśli wejdziesz na iPhonelife.com/podcast.

Donna Cleveland: OK, więc teraz porozmawiajmy o iPadzie. Apple wypuściło nowego iPada. Pochodzi z głównej linii iPadów. To siódma generacja. Jego... Zobaczmy. Ma 10,2 cala. Poprzedni ma 9,7 cala, więc jest tylko trochę większy. To dziwnie zbliżone do rozmiaru iPada Pro. Jest 10,5-calowy iPad Pro.

David Averbach: OK. Jest 11-calowy iPad Pro, 10,5-calowy iPad Air i 10-punktowy... Teraz nowy to iPad o przekątnej 10,1 cala.

Donna Cleveland: 10,2 cala.

David Averbach: iPad 10,2 cala. To iPady są teraz bardzo zagmatwane, więc musimy tylko podsumować. To, co kiedyś mieliśmy, to 9,7-calowy, co po prostu nazywali iPadem, a to było 329, a potem mieliśmy iPada Air, który znowu miał 10,5 cala, a potem mamy 11-calowego iPada Pro. Zmodernizowali iPada... Nie ma innego deskryptora niż słowo iPad.

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: Przeszliśmy z szóstego pokolenia do siódmego pokolenia. Główna różnica polega na tym, że przeszła z 9,7 cala do 10,2 cala. Jest to więc trochę większy ekran, trochę cieńsza ramka. Uaktualnili chip, ale ulepszyli chip do 10, to jest A10, podczas gdy iPad Air to A12, a iPad Pro to A12 X. Zasadniczo utrzymali cenę, to jest podstawa, oto wszystko... Ceny pomagają to wyjaśnić, a ja staram się znaleźć moje notatki, aby upewnić się, że mam to wszystko dla was. Podnieśli cenę. Czyli cena wynosi 329 za iPada siódmej generacji. Utrzymali tę samą cenę. To 450 dla iPada Air i 799 dla iPada Pro.

Donna Cleveland: A cena 329, to ta sama cena, co iPad szóstej generacji, kiedy się pojawił.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Dla tego nowego iPada dostępne są ceny edukacyjne, czyli 299. Jeśli jesteś uczniem lub nauczycielem, kwalifikujesz się do ceny 299. Mam iPada szóstej generacji. Zamówiłem go, bo jest o wiele tańszy niż iPad Pro i chciałem mieć iPada. Muszę powiedzieć, że wyświetlacz nie jest zbyt imponujący, gdy przyzwyczaisz się do naprawdę ładnego wyświetlacza na iPadzie Pro lub jeśli masz iPhone'a X lub nowszego, zauważysz różnicę. Ale w dzisiejszym ogłoszeniu powiedzieli, że włożyli trochę pracy na ekran. Będzie lepszy niż iPad, który mam, ale nie jest to OLED, podobnie jak iPad Pro, ale nie jest tak dobrym wyświetlaczem jak iPad Pro.

David Averbach: To naprawdę budżetowa opcja i nadal jest to doskonałe urządzenie, ale trudno dokładnie określić, kto powinien je kupić, ponieważ iPady tak naprawdę ich nie potrzebujesz. Każdy ma w tym momencie prawie każdy ma smartfon i komputer. Nie wierzę, że iPady mogą zastąpić komputery. Więc myślę, że nadal, jeśli jesteś w szkole lub jeśli jesteś w życiu zawodowym, prawdopodobnie nadal potrzebujesz komputera.

David Averbach: To tak, jakby iPad był rodzajem luksusowego produktu, ale kupujesz najtańszą, najtańszą wersję produkt luksusowy i ma wolniejszy procesor, nie działa z nowym ołówkiem Apple, nie ma Face ID -

Donna Cleveland: Działa z oryginalnym Apple [przesłuch 00:28:43], ale nie z nowym.

David Averbach: Tak, ale nie nowy. Nie ma Face ID, to Touch ID. Więc to moja krytyka, ale siedzę tutaj i patrzę na Hala, który ma Pro i wiem, że kochasz swoje...

Hal Goldstein: Cóż, nie, po pierwsze jestem trochę zdezorientowany. [przesłuch 00:28:54] -

David Averbach: OK.

Hal Goldstein: I zawodowiec, myślałem, że było dwóch zawodowców.

David Averbach: Jest.

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: Tak, dobry wybór. Jest 11-calowy Pro i 12,9-calowy Pro.

Hal Goldstein: Och, dobrze.

David Averbach: Tak. Bardzo mi przykro z tego powodu. Mam 11-calowy Pro i zawsze zapominam, że 12,9-calowy Pro istnieje.

Hal Goldstein: Właściwie to druga wersja iPada Pro, więc wciąż jest to 9,7, chociaż ta, którą mam tutaj [przesłuch 00:29:16] -

Donna Cleveland: Hal wskazuje na iPada, na który właśnie patrzy, tak.

Hal Goldstein: O tak, możesz nie widzieć. Właściwie kupiłem nowego iPada Pro 12, cokolwiek to jest -

David Averbach: Punkt 9 cali, tak.

Hal Goldstein: 12,9 i sprzedam to na eBayu.

David Averbach: Och, jeśli ktoś tam teraz tego chce...

Hal Goldstein: Zgadza się.

David Averbach: Jak to możliwe? Dlaczego ci się nie podoba?

Hal Goldstein: Uwielbiam to. To jest właściwy współczynnik kształtu.

David Averbach: OK.

Hal Goldstein: Czy to 9,7, 10, czy... cały nowy iPad, jest idealny do iPada.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Drugi był trochę za obszerny. Tak naprawdę nie mogłem go używać jako laptopa i nie potrzebowałem rozmiaru ekranu. I dlatego go nie używałem.

David Averbach: Więc jeśli tak, udawajmy, że ktoś kradnie wszystkie twoje iPady, tylko po to, żeby udawać, że musiałeś kupić sobie nowego iPada.

Hal Goldstein: Zrobiłbym iPada Pro 10, cokolwiek to jest, 11.

David Averbach: Zrobiłbyś 11?

Hal Goldstein: Tak.

David Averbach: Więc lubisz -

Hal Goldstein: Uwielbiam iPada.

David Averbach: Lubisz Pro, notch i Face ID i uważasz, że jest wart dodatkowych pieniędzy, po prostu nie lubisz naprawdę dużego formatu?

Hal Goldstein: Racja, racja. Ale myślę, że wpis... Nie wiem, czy całkowicie się z Tobą zgadzam, a to ciekawe, bo Apple pozycjonował tego nowego iPada. Jedna z rzeczy, które powiedzieli, była bardzo interesująca, to to, że jednym z pierwszych slajdów było porównanie go do laptopów.

David Averbach: Tak. Zawsze to robią, zawsze to robią.

Hal Goldstein: A potem rozmawiali o iPadzie, nowych funkcjach i nowym iOS dla iPad OS, więc myślę, że jest wiele osób, które naprawdę nie potrzebują wszystkich prawdziwych funkcji laptopa, naprawdę mogliby wykonać wszystkie swoje potrzeby obliczeniowe na iPadzie, zwłaszcza teraz, gdy nowy iPad obsługuje ten... Jak nazywasz? Inteligentna nakładka z klawiaturą. Myślę, że to dobry produkt na poziomie podstawowym dla studentów i wielu dorosłych, o których wiem, że naprawdę nie potrzebują tego rodzaju mocy i aplikacji komputerowych, które -

David Averbach: Możesz mieć rację i powiem, że trochę się przyzwyczaiłem od czasu używania klawiatury na iPadzie, ponieważ to bardzo pomaga. Jest wiele skrótów, które możesz zrobić. Moim głównym zarzutem jest jednak to, że po pierwsze nie masz myszy, a po drugie nie masz prawdziwego środowiska graficznego, w którym masz nakładające się okna -

Hal Goldstein: Całkowicie się zgadzam. Dla mnie to jeden z powodów, dla których zwróciłem te 12 [przesłuch 00:31:32] -

David Averbach: Tak, doprowadza mnie to do szału.

Hal Goldstein: Ale dla wielu ludzi, którzy być może nie mają tak wyrafinowanych potrzeb, jak my, myślę, że może to być bardzo [niesłyszalne 00:31:41]. Dostają się do ekosystemu Apple, a potem mają wersję studencką, myślę, że powiedzieli 299 [przesłuch 00:31:48] -

David Averbach: 299, tak.

Hal Goldstein: Edukacja.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: To może być dobra opcja dla wielu ludzi.

David Averbach: Tak. Myślę, że masz rację, ponieważ zdecydowanie, kiedy rozmawiam z moimi przyjaciółmi, którzy nie pasjonują się technologią i myślą o kupieniu tabletu i patrzą na niektóre z podstawowych tabletów z Androidem i kosztują 200 USD. Trudno mi ich przekonać do wydania 799 lub 999 na najnowsze najlepsze iPada. Dla mnie jest o wiele lepiej, że ciężko mi tego nie robić, ale zgadzam się, że jest miejsce w Linia Apple dla tabletu klasy podstawowej, ponieważ Android ma tak tanie tablety, które wciąż mają przyzwoite okular.

Donna Cleveland: Myślę, że to ma sens jako zakup dla dzieci, ponieważ wiele osób waha się przed zakupem swojego dziecka w każdym razie iPhone'a, ponieważ nie chcą, aby cały czas mieli przy sobie urządzenie, ale w ten sposób mogą go używać w szkole lub nadal mogą go używać do wysyłania SMS-ów do znajomych, FaceTime lub podobnych rzeczy, ale w ogóle nie będą mieli przy sobie telefonu czasy.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: To jest opcja. Ale tak, ja osobiście nie byłem bardzo podekscytowany tym iPadem. Myślę, że gdybym nie miał iPada z zeszłego roku, mógłbym się nim zainteresować.

David Averbach: Ale masz dużo wyrzutów sumienia z powodu tego iPada, prawda?

Donna Cleveland: Trochę to robię, a część z nich polega na tym, że generalnie nie używam iPadów tak często, i nie wiem nawet, czy miałabym Pro, czy to by to zmieniło.

David Averbach: Och, dobrze. Ale początkowo byłeś zły, że nie dostałeś Pro, a teraz jesteś trochę jak, może po prostu nie jesteś osobą z iPadem?

Donna Cleveland: Tak, to bardziej miejsce, w którym się znajduję. Tak.

David Averbach: OK.

Hal Goldstein: Nawiasem mówiąc, jedną z funkcji, która mi się spodobała również na tym nowym, podstawowym poziomie, jest to, że obsługuje pendrive'a, jak sądzę.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: A to oznacza, że ​​możesz łatwo przesyłać zdjęcia i inne rzeczy, co w przeciwnym razie jest naprawdę uciążliwe.

David Averbach: Tak. A teraz jest to interesujące, ponieważ Pro dodali wtyczkę USB C zamiast wtyczki do oświetlenia, aby obsługiwać różne funkcje, w tym pamięć USB. Ale zachowali go jako port błyskawicy, ale powiedzieli, że obsługuje głupie napędy, co moim zdaniem było naprawdę interesujące.

Donna Cleveland: Tak, to staje się złożony skład.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Ma Touch ID, nie wspomnieliśmy o tym, to nie Face ID, a może tak zrobiliśmy. Chcesz udostępnić wyniki ankiety?

David Averbach: Tak, śmiało.

Hal Goldstein: A tak przy okazji, jest jeszcze jeden iPad, o którym mogłeś zapomnieć, Mini.

David Averbach: Och, Mini, tak. Nawet nie sprawdziłem specyfikacji Mini. Zapomniałem o tym.

Hal Goldstein: Tak.

Donna Cleveland: Tak więc 45% powiedziało, że wolałoby iPada Pro, 35% ma starszego iPada i nie chce go wcale aktualizować, 20% ma starsze urządzenie i nie chce go aktualizować. Czekać. Och, nie chcę ulepszać. Nie jestem pewny.

David Averbach: Tak, nie wiem, co jest na dole. Masz to.

Donna Cleveland: Tak. Oznacza to, że nikt nie chce tego usłyszeć [niesłyszalne 00:34:36].

David Averbach: Nie, nie, nie, nie. 35% ma starszego... Och czekaj, nie, widzę problem. Tak. Przepraszam, szybko to napisałem. Jak kilka razy mówiliśmy, to był długi dzień.

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: 25% ma starsze urządzenie i chce je zaktualizować.

Donna Cleveland: Och, okej.

David Averbach: Brakowało prawie nikogo, kto nigdy nie kupił iPada, zobaczył to i pomyślał: „Chcę to kupić”. Myślę, że część tego jest wypaczona przez naszą publiczność, ponieważ jesteśmy publicznością entuzjastów i myślę, że 84% z was wszystkich ma iPada, więc to zniekształca dane. Nie jesteśmy jak standardowy konsument, w którym ludzie, którzy zwykle kochają, to urządzenia Apple, nic dziwnego, ale tak, więc większość ludzie albo wolą Pro, albo mają starszego iPada i nie są zainteresowani wersją 329, co sprawia, że sens.

David Averbach: To trochę trudne. Musiałbyś mieć naprawdę starego iPada, aby powiedzieć: „Muszę uaktualnić wersję 329”.

Donna Cleveland: Tak, to prawda. W porządku. Czy powinniśmy dostać się do iPhone'ów? To jest naprawdę -

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: [niesłyszalne 00:35:43].

David Averbach: Och, zegarek Apple.

Donna Cleveland: Och, zegarek Apple. Tak, powinniśmy również porozmawiać o zegarku Apple.

Hal Goldstein: Przepraszam.

Donna Cleveland: Tak, nie, cieszę się, że o tym wspomniałeś.

Hal Goldstein: Przejdziemy do iPhone'ów.

Donna Cleveland: Apple wypuściło Apple Watch Series 5, a funkcja, z której najbardziej się cieszę, to to, że ma zawsze włączony wyświetlacz, a to po prostu oznacza, że ​​teraz, gdy odwrócisz nadgarstek od siebie, ekran staje się ciemny, aby oszczędzać bateria. Ale znaleźli sposób, dzięki połączeniu oprogramowania i sprzętu, aby Twój wyświetlacz był zawsze włączony bez obniżania żywotności baterii. W tej chwili jest to 18 godzin, więc możesz przetrwać jeden dzień z zegarkiem Apple, jeśli masz szczęście i nie ćwiczysz za dużo. To była dla mnie najbardziej ekscytująca funkcja nowego zegarka Apple. Nie ma śledzenia snu, co było jedną z funkcji, których oczekiwaliśmy i na które liczyliśmy -

David Averbach: Tak, to prawda.

Donna Cleveland: Brak śledzenia snu. Była jakaś dzika plotka, którą słyszeliśmy w postach plotkarskich, że liczyliśmy na aparat w zegarku Apple, tego też nie widzieliśmy.

David Averbach: Nadzieja to dziwne słowo. Zawsze myślałem, że aparat w zegarku Apple wydaje się dziwny.

Donna Cleveland: Tak, to prawda. To byłoby trochę...

Hal Goldstein: Inną cechą był kompas.

David Averbach: Jest kompas, co wydaje się w porządku. Najpierw wydało mi się to głupie, a potem pomyślałem o tym trochę dłużej i dlaczego jest to przydatne do nawigacji. Możesz użyć... Ponieważ to Cię zorientuje i powie, w którą stronę patrzysz podczas nawigacji na zegarku Apple.

David Averbach: Hal, nawiasem mówiąc, masz zegarek Apple?

Hal Goldstein: Oto jest.

David Averbach: Och, proszę bardzo.

Hal Goldstein: [niesłyszalne 00:37:13].

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: A więc dla mnie naprawdę uwielbiam nawigować na moim zegarku Apple. To jest, kiedy idę, a nie kiedy prowadzę. Ale kiedy idę i nawiguję na moim zegarku Apple, uwielbiam to, ponieważ nie musisz mieć telefonu przed twarzą, a on po prostu stuknie cię w nadgarstek, gdy nadejdzie czas, aby się obrócić. Ale to jest denerwujące, kiedy zaczynam i próbuję dowiedzieć się, gdzie iść, muszę wyciągnąć telefon, aby wiedzieć, w którym kierunku jestem zwrócony. Tak więc posiadanie tutaj kompasu, chociaż prawie nigdy nie używam kompasu, tak jak tylko do funkcji kompasu, naprawdę pomaga w nawigacji.

Donna Cleveland: Tak. Czy było coś nowego w zegarku Apple? Główne rzeczy, o których myślę -

Hal Goldstein: Inną rzeczą było to, że zrobili wielką modę i wtedy można było uzyskać tysiące kombinacji twarzy i [przesłuch 00:38:01] -

Donna Cleveland: Ceramika, ceramika i tytan to dwa wykończenia, których seria 4 nie miała.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Ceramika, którą mieli w poprzednich modelach, tytan to zupełnie nowa rzecz. Ale tak, to będą droższe zegarki Apple. Zawsze osobiście otrzymywałem podstawowe informacje o sporcie.

David Averbach: Czy jesteś zainteresowany którymś z droższych wykończeń?

Donna Cleveland: Nie.

David Averbach: Dla mnie to takie głupie. Czuję, że nie możesz, przepraszam ludzi, ale nie możesz sprawić, by zegarek Apple wyglądał stylowo, więc po co wydawać wszystkie pieniądze? Po prostu zaakceptuj, że jest to całkiem ładnie wyglądające urządzenie elektroniczne w przeciwieństwie do stylowego zegarka i idź z tańszym. Zrobiłem... Mam problem z notatkami. Zapisałem ceny. Czy oni tam są?

Donna Cleveland: Nie wiem. Wszyscy się pomieszali.

Hal Goldstein: To 399 było poziomem podstawowym, a potem ich Seria 3 można było kupić za 199.

David Averbach: OK. 399, 199 dla serii 3.

Donna Cleveland: Więc to ta sama cena dla początkujących, co w poprzednich latach.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Byłem bardzo rozczarowany, ponieważ przegapiłem tę czwórkę. Kupiłem trzy, a cztery miały pewne cechy zdrowotne, więc miałem nadzieję, że będą miały więcej cech zdrowotnych, ale nie było, myślę, że poczekam jeszcze rok.

David Averbach: Czwórka była, w obronie Apple, dość istotnym ulepszeniem. Był cieńszy, większy ekran i miał wiele wspaniałych funkcji zdrowotnych. Więc ma sens, że ten rok nie był aż tak wielką różnicą. Jestem też podekscytowany zawsze włączonym wyświetlaczem, ponieważ kiedy patrzę na zegarek, czasami nie włącza się od razu, co jest naprawdę irytujące. I tak bycie zawsze włączonym wydaje mi się miłe, ale zgadzam się poza tym, jedyną inną rzeczą, której nam brakowało, było to, że mają, to jak czujnik dźwięku. Powiadamia cię, jeśli wokół ciebie jest za głośno, co wydaje się dziwne. To tak, jakbym wiedział, kiedy wokół mnie jest głośno, Apple!

Donna Cleveland: Wiem.

Hal Goldstein: Rozmawiali o badaniach, które mi się podobały.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Wiesz, fakt, że używają danych, które ludzie mogą zgłaszać na ochotnika, i bardzo mi się to podobało. Powiem ci jedną rzecz, która mi się nie podobała, tylko sposób, w jaki to przedstawili. Ponieważ pierwszy mały podgląd tego wszystkiego dotyczył tego, jak, wiem, że może to zabrzmieć dziwnie, zwłaszcza jako stary facet, ale o tym, jak iWatch uratował ludziom życie.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Całość była oparta na strachu. Musisz kupić iWatch, a to uratuje ci życie, co było rodzajem wiadomości i potrzebujesz go. Po prostu nie lubię tego rodzaju marketingu. W pewnym sensie myślę, że to... mogli powiedzieć to samo i nie mieć tego w sposób, w jaki to przedstawili. Więc byłem trochę zajęty, ale nie wydawało mi się to, czego bym chciał w odniesieniu do Apple, mojego pomysłu na Apple.

David Averbach: W połowie się z tobą zgadzam. To tak, doceniam to, że jeśli jesteś Apple, to jak zwykle robisz urządzenia techniczne, które są dość drogie i drogie, a oto jak my stworzyliśmy urządzenie, które ratuje ludzkie życie. Rozumiem pragnienie mówienia o tym ludziom i jest wielu ludzi, którzy naprawdę z nich korzystają [przesłuch 00:41:09] -

Hal Goldstein: Tak, i byłbym jedną z tych osób, ale sam sposób, w jaki to zostało zaprezentowane, powiedziałem, że to prawdopodobnie ładniejsze niż oni, jeśli chodzi o ratowanie ludzkiego życia. Kupienie jednej z tych rzeczy po prostu wzbudza w tobie bojaźń Bożą. Mają takie historie o tym, jak to uratowało im życie lub ich bicie serca przyspieszyło i tak dalej, i widzę to i jest to bardzo cudowna rzecz, ale tylko trochę trochę kąta, ponieważ kiedy sprzedajesz coś, możesz sprzedawać albo jako aspiracyjne, albo oparte na strachu, a ja po prostu nie podobało mi się ich oparte na strachu sposób.

David Averbach: Zgadzam się z tobą, że czuję, że walczą, aby znaleźć pozycję wartości i jasno zdefiniować. Podobnie jak powody, dla których kocham zegarek Apple, i znowu, może to dlatego, że jestem młodszą osobą, nie są tak bardzo związane ze zdrowiem. Podoba mi się śledzenie kondycji i podoba mi się to, że pozwala mi trzymać telefon w kieszeni i mam dostęp do szybkich interakcji z powiadomieniami, patrząc tylko na mój nadgarstek. I jest to jedna z tych rzeczy, w których kiedy ją masz, ludzie, których znam, w większości mają zegarki Apple, uwielbiają je i potem ludzie, którzy tego nie robią, nie rozumieją, dlaczego miałbyś go potrzebować, i myślę, że Apple nie wykonuje świetnej pracy, jasno artykułując że.

David Averbach: A większość ludzi, których znam, którzy kupują zegarki Apple, z wyjątkiem osób, które mają bardzo konkretne warunki zdrowotne w monitorowaniu, robią to głównie dlatego, że jest to urządzenie technologiczne, a nie zdrowie urządzenie.

Donna Cleveland: Tak. W zeszłym roku z Serią 4 wyszli z naprawdę fajną funkcją, która pozwoli Ci położyć palec na swoim Digital Crown i zmierzy tętno i powie, czy masz nieregularne bicie serca, i myślę, że to właśnie... To sprawiło, że naprawdę chciałem, żeby je mieli moi rodzice, a babcia, to też trochę przykuło moją uwagę, może chcesz, ale myślę, że to nie jest... Nigdy nie korzystałem z tej funkcji lub wypróbowałem ją, gdy po raz pierwszy się pojawiła, aby zobaczyć, jak to było, i myślę, że wiele osób upada do tej kategorii, jak mówisz, nie jest to tak naprawdę coś codziennego, chyba że masz chorobę serca, którą się martwisz o.

Hal Goldstein: Cóż, myślę, że to kwestia wieku. Powiedziawszy to wszystko, co powiedziałem, był to dla mnie skuteczny marketing, ponieważ myślę: „Cóż, dlaczego nie miałbym chcieć, żeby mnie to ostrzegało?”. Nie myślicie o swojej śmiertelności tak często jak ja.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Myślę o tym.

Hal Goldstein: To inny sposób myślenia, uwierz mi.

Donna Cleveland: Tak, tak, tak, tak. Nie, wierzę ci.

David Averbach: Czy mogę wam powiedzieć, jaka jest moja ulubiona funkcja zegarka Apple? Zabrzmi to głupio, ale faktem jest, że mogę pingować mojego iPhone'a, więc jeśli zgubię iPhone'a, użyję zegarka Apple, aby znaleźć mojego iPhone'a. To nie jest tak, że kupuję zegarek Apple wprost w tym celu, ale te małe, małe funkcje zegarka Apple sprawiają, że zegarek Apple jest świetny. Nigdy w żadnym ogłoszeniu Apple nie usłyszałem, jak Apple mówi o tej funkcji. Nie mówią o małych sposobach, w jakie zegarek Apple poprawia twoje życie.

Hal Goldstein: Tak.

Donna Cleveland: Tak. To prawda. Chcę... Inną rzeczą, o której warto wspomnieć, nie sądzę, że zrobiliśmy z iPadem, że można zamówić w przedsprzedaży zarówno zegarek Apple, jak i iPad od piątku.

David Averbach: OK, tak.

Donna Cleveland: A potem zaczynają wysyłkę 30 września.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Myślę, że w przypadku zegarka Apple to prawie wszystko. Nie było zupełnie inaczej. Współczynnik kształtu jest taki sam, mają, tak jak powiedzieliśmy, tytan i ceramikę, jeśli chcesz wydać mnóstwo pieniędzy na zegarek Apple.

David Averbach: Jedną rzeczą, o której wspomnę, jest to, że otrzymaliśmy daty wydania nie tylko dla iOS 13, ale także dla iPada OS, który jest nowym systemem operacyjnym przeznaczonym tylko dla iPada, który wyjdzie 30 lutego.

Donna Cleveland: Och, to nie był 19-ty?

David Averbach: Nie, jestem prawie pewien, że Sara powiedziała, że ​​iOS 13 wyjdzie 19-go.

Donna Cleveland: Dobra. Tak.

David Averbach: Ale iPad OS wyjdzie 30-go, co jest zabawne, ponieważ w rzeczywistości jest idealny do wstawiam jedną dodatkową wtyczkę dla naszej klasy bo to ostatnia lekcja naszego kursu iOS 13, będzie iPad system operacyjny.

Donna Cleveland: Fajnie.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Tak. W porządku, porozmawiajmy o nowych iPhone'ach. Apple wypuścił iPhone'a 11, iPhone'a 11 Pro i iPhone'a 11 Pro Max. Pierwszą rzeczą, o której chcemy z tym porozmawiać, są imiona.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Spekulowaliśmy na ten temat od jakiegoś czasu i to trochę... Apple znajduje się w nieco dziwnej sytuacji, odkąd wyszedł z iPhonem X. Apple obchodziło 10. rocznicę powstania iPhone’a, dlatego właśnie przeskoczyli z iPhone’a 8 na iPhone’a X. Więc nigdy nie było iPhone'a 9.

David Averbach: Tak, komentowaliśmy to.

Donna Cleveland: W zeszłym roku naprawdę zastanawialiśmy się, w jakim kierunku pójdzie Apple, ale…

David Averbach: No cóż, iPhone X był oczywiście rzymską cyfrą X, więc właśnie nazwaliśmy iPhone'a X.

Donna Cleveland: A teraz Apple z 11 powrócił. Nie ma tam cyfry rzymskiej.

David Averbach: Myślę, że moja krótka analiza jest taka, że ​​myślę, że Apple tym razem poszło dobrze, ale wciąż jest tyle zamieszania, ponieważ wcześniej tak bardzo to schrzanili. Ponieważ myślę, że po pierwsze, co zrobili dobrze na kilka sposobów, żeby wyjaśnić bardzo szybko. Mamy iPhone’a 11, który jest naturalnym następcą iPhone’a XR. To najtańszy model iPhone'a. To bardzo porównywalne funkcje do iPhone'a XR. Potem mają iPhone’a 11 Pro, który byłby iPhone’em 11 S, to swego rodzaju naturalny następca, a potem mają iPhone’a 11 Pro Max, czyli iPhone’a XS Max.

David Averbach: Co mi się w tym podoba -

Donna Cleveland: To było jasne, David. [przesłuch 00:46:46] -

David Averbach: Wiem, prawda? Wszyscy to teraz rozumieją. Oto, co jest w tym fajne i myślę, że idąc naprzód, będziemy mniej zdezorientowani, ponieważ jeśli podejdziesz do kogoś, kto nigdy nie słyszał o Apple i powiesz: „Mam iPhone'a XR i iPhone'a XS. Który chcesz? Który jest lepszy?” Nikt nie będzie wiedział. To tylko losowe liczby i dosłownie nic nie znaczą.

Donna Cleveland: Tak. Mam dwóch znajomych z iPhone'em XR, o których po prostu nie mają pojęcia. Jak co [niesłyszalne 00:47:10]. Mówią: „Myślę, że to jeden z dziesięciu”.

David Averbach: Tak. Podczas gdy gdybyś podszedł do kogoś i powiedział: „Mam iPhone’a 11 i mam iPhone’a 11 Pro, którego chcesz?” Nie musisz słyszeć o iPhonie, aby wiedzieć, że iPhone 11 Pro jest lepszy.

Donna Cleveland: Tak.

David Averbach: Pro to słowo, które nie wymaga wyjaśnień, podczas gdy R i S wcale nie są wyjaśniające.

Donna Cleveland: Zgadzam się. A potem Max, którego mieliśmy od jakiegoś czasu, więc przywykliśmy do tego, że po prostu jesteśmy tym większym.

David Averbach: Tak. Myślę więc, że mamy teraz spójną, dość spójną strukturę nazewnictwa między komputerem Mac, iPadem i iPhone, ponieważ mamy iPada Pro w iPadzie, a potem mamy MacBooka, ale i tak łatwo z niego korzystać.

Donna Cleveland: Linia Pro jest teraz spójna na komputerach Mac, iPadach i iPhonie.

David Averbach: Powiem tak długo, jak długo krytykujemy nazwy Apple, Air ma problem z iPadem i MacBookiem, aw szczególności dla MacBooka, myślę, że teraz się zmieniły. Ale przez jakiś czas mieli MacBooka, MacBooka Air i MacBooka Pro, ale MacBook był cieńszy i lżejszy niż MacBook Air.

Donna Cleveland: Tak, katastrofa.

David Averbach: To nie miało sensu. OK, to wszystko, co mam do powiedzenia w nazywaniu. Czy macie coś jeszcze do powiedzenia w nazywaniu, zanim przejdziemy dalej?

Hal Goldstein: Nie.

Donna Cleveland: Myślę, że zaskoczyło mnie to, że początkowo myślałem, że iPhone 11, bazując na plotkach, będzie następcą iPhone’a XS. Więc to miał być fajny telefon, który nie był ogromny.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Więc zdezorientowałam się, kiedy po raz pierwszy zaczęli mówić o funkcjach. Pomyślałem: „Och, to jest ich budżetowy telefon”, ponieważ nie miał wyświetlacza OLED i tak dalej. Myślę, że ogólnie myślę, że to dobra rzecz, chociaż cokolwiek jest jak ich model bazowy, nie będzie miało dodatkowych elementów dodanych do nazwy. Więc jak przypuszczalnie byłby następny iPhone 12, nie wiem.

David Averbach: Tak. Drugą wadą... Tak, to inna sprawa, czy dodadzą S? Czy to będzie S Pro? Druga wada używania słowa Pro, w przypadku linii MacBook i iPad, słowo Pro w rzeczywistości oznacza zwykle dla profesjonalistów i biednych Phil Schiller musiał tam wstać i wyjaśnić, że chociaż nazywamy to zawodowcem, ale tak naprawdę nie musisz być zawodowcem, aby go używać, ponieważ -

Hal Goldstein: [niesłyszalne 00:49:23].

David Averbach: Tak. Dla mnie to jak każdy, kto chce wydać więcej na iPhone'a, to jest telefon dla Ciebie.

Donna Cleveland: Tak. Chociaż jedno, co powiem, to mam nadzieję, że Apple zrezygnuje z aktualizacji S, ponieważ myślę, że po prostu, zwłaszcza teraz, gdy mają w miksie Pro i Max, robi się naprawdę przegadany. Zwykle Apple w przeszłości robił jak nowy numer, a rok między nimi robił wersję S, gdzie nie zmieniłyby zbytnio wyglądu iPhone'a, ale ulepszyłyby procesor i kilka innych rzeczy. Byłoby więc tak, jak w przeszłości, iPhone 7, 7S, a potem iPhone 8. Mam nadzieję, że po prostu to rzucą i po prostu zrobią iPhone'a 11, a w przyszłym roku iPhone'a 12, ponieważ w przeciwnym razie po prostu za dużo.

David Averbach: Tak, zgadzam się. A zwłaszcza, gdy telefony dojrzewają, zmiany są stopniowe każdego roku. Nie mają już dużych zmian.

Hal Goldstein: Więc co jest z iPhone'em 11? Co jest -

David Averbach: Tak, przejdźmy do tego. W porządku. Wystarczy z imionami.

Donna Cleveland: Zamierzam krótko omówić różne funkcje iPhone'a 11, 11 Pro i 11 Pro Max, a następnie zastanowimy się, jakie urządzenia i co o nich myślimy.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: iPhone 11, zaczyna się od 699. Ma podwójny aparat, dzięki czemu zawiera ultraszerokokątny aparat i aparat szerokokątny. Ma wyświetlacz o przekątnej 6,1 cala, więc ma ten sam rozmiar wyświetlacza co XR, więc jest trochę większy niż iPhone X i XS, który jest wyświetlaczem o przekątnej 5,6 cala, który chcę powiedzieć, coś w tym stylu. Ma wyświetlacz LCD, więc nie ma naprawdę ładnego wysokiej klasy wyświetlacza, do którego jesteś przyzwyczajony Jeśli masz nawet X lub XS chociaż mówią, że to jakaś specjalna wersja siatkówki, ale nadal nie jest tak dobra, a jej żywotność baterii jest o godzinę dłuższa niż XR. Dzięki temu otrzymujesz naprawdę fajny aparat. Dostajesz wiele funkcji aparatu, które miałbyś w Pro i Pro Max, bez kilku rzeczy, ale powiedziałbym największe rzeczy, które tracisz, to wyświetlacz OLED i nie dostajesz potrójnego aparatu, jak ten drugi ma. iPhone 11 ma też chip A13 Bionic. To podsumowanie iPhone'a 11.

Donna Cleveland: Teraz iPhone 11 Pro i Pro Max, różnica naprawdę polega na tym, że ma wyświetlacz OLED i jest ulepszony z poprzedniego XS. Będzie jaśniejszy i bardziej wydajny niż wyświetlacz XS. Ma potrójny aparat, więc ma ultraszerokokątny aparat, teleobiektyw, który robi tryb portretowy, a także specjalny zoom optyczny, zoom optyczny 2X, a następnie szeroki aparat, który jest po prostu zwykły kamera. Obaj mają chip A13. Modele Pro i Pro Max mają takie ładne wykończenie z matowego szkła z tyłu i jest to twardsze szkło, które najwyraźniej jak powiedział Hal, możesz je upuścić i będzie dobrze. Nie wiem

David Averbach: Nie wierzę w to.

Donna Cleveland: Nie polecam, jeśli zaszalejesz na tym telefonie za tysiąc dolarów, spróbuj go upuścić, aby zobaczyć, co się stanie.

Hal Goldstein: Nawiasem mówiąc, powiedzieli to samo o 11, że możesz to odrzucić.

Donna Cleveland: Dobra.

David Averbach: Tak, wszystkie można upuścić.

Hal Goldstein: Tak.

Donna Cleveland: Wszystkie można upuścić, tak. 11 Pro zaczyna się od 999 lub po prostu nazwijmy to, jak to jest, 1000 USD. Pro Max zaczyna się od 1099. Podobnie jak w przypadku zegarka Apple i iPada, możesz zamówić w przedsprzedaży już w ten piątek, czyli 13 września, a ten pojawi się 20 września, co jest inne niż pozostałe, więc warto o tym wiedzieć.

David Averbach: Po pierwsze, jeśli chodzi o zamawianie w przedsprzedaży, zmienili go na 5:00 czasu pacyficznego standardowego, co mnie bardzo ekscytuje, ponieważ jest 7:00 czasu centralnego, w którym się znajdujemy. [przesłuch 00:53:10] budzimy się w całkiem normalnym czasie, co jest niesamowite.

David Averbach: Jeszcze raz rozbijmy te kamery naprawdę szybko, bo są super mylące i myślę, że jeszcze bardziej zdezorientuje was wszystkich, opowiem o XR przez sekundę i XS.

Hal Goldstein: Jedna rzecz, jest kilka innych funkcji, przez które przeszli naprawdę szybko, ale były dla mnie bardzo ważne.

David Averbach: OK. Posłuchajmy ich, zanim zniszczę kamery.

Hal Goldstein: Tak, i wydawało się, że są na obu maszynach.

David Averbach: OK.

Hal Goldstein: Więc zawodowcy i 11. Przede wszystkim można je upuszczać, co mi się podobało. Fakt, że jest bardziej wodoodporny, bardziej odporny na kurz, dobrze wspomniałeś o jednogodzinnej poprawie baterii. W Pro powiedzieli coś w rodzaju poprawy baterii o cztery i pięć godzin.

Donna Cleveland: O tak. Nie wspomniałem o tym [przesłuch 00:54:01]. To tylko jedna godzina poprawy w 11 i jest to poprawa o cztery do pięciu godzin.

Hal Goldstein: A inna rzecz, która mi się podobała, to szybsze rozpoznawanie twarzy z większą liczbą kątów dla obu, a dla mnie to… To dla mnie zabawne, to te małe rzeczy są dla mnie naprawdę ważne.

David Averbach: Tak, całkowicie się zgadzam. Myślę ogólnie, o czym komentatorzy mówią o nowych telefonach lub jak szalone nowe funkcje pojawiły się w Apple się z tym, ale generalnie to, co ludzie doceniają w nowych telefonach podczas ich używania, są takie małe Detale. Im szybszy procesor zrobi dużą różnicę, im lepsza bateria zrobi dużą różnicę. Właściwie przegapiłem szersze kąty dla Face ID i myślę, że to jest naprawdę ekscytujące.

Hal Goldstein: Tak. Jest jeszcze kilka innych rzeczy, mieli... Zobaczmy. Lepszy stabilizator wideo, gdy nagrywasz filmy na nich wszystkich. Mają coś, co nazywa się Quick Take, czyli w zasadzie robisz zdjęcie i możesz je dotknąć i nagle przechodzi w tryb wideo. Rozmawiali o... I zobaczmy, selfie w kontekście tego... Cóż, prawdopodobnie porozmawiasz o szerokim filmie, więc porozmawiasz o tym. I myślę, że to wszystko, co mnie uderzyło, to jest to, czego chcę, mimo że po prostu przeszli przez to tak szybko.

David Averbach: A kiedy porównujemy i kontrastujemy, jedną z ważnych rzeczy, o których będziesz musiał pomyśleć, jest to, jak bardzo zależy mi na aparacie? I miło jest pomyśleć również o tych innych czynnikach. Bo tak jak powiedziałeś, myślę, że dłuższy czas pracy na baterii i szybszy procesor naprawdę dobrze ci przydadzą, jeśli siedzisz tutaj i zastanawiasz się, czy kupić nowy telefon.

Hal Goldstein: Tak.

David Averbach: OK. Rozbijmy te aparaty naprawdę szybko. Zacznę od rozmowy o telefonach z zeszłego roku. W XR był jeden aparat i był to po prostu standardowy aparat z szerokokątnym obiektywem. A potem w XS były dwa aparaty, teleobiektyw, czyli dwukrotny zoom optyczny, a potem standardowy szerokokątny. To właśnie mieliśmy w zeszłym roku.

Hal Goldstein: Czy mogę zadać pytanie?

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: A co z selfie? Czy to inny aparat, czy?

David Averbach: Selfie, przednia kamera, którą mieliśmy w zeszłym roku i mamy w tym roku. W tym roku dodali to, że staram się nie przewracać oczami, kiedy mówię to, slofies, czyli w zwolnionym tempie na przednim aparacie. Nie mogę nie przewrócić oczami. To wydaje się być najbardziej bezużyteczną funkcją, jaką kiedykolwiek słyszałem.

Donna Cleveland: Wideo selfie z włosami rozwianymi na wietrze.

David Averbach: Tak. O mój Boże. W porządku. Tak więc w tym roku mamy iPhone'a 11, który ponownie jest następcą iPhone'a XR, a ten telefon ma dwa aparaty. XR miał jeden aparat, który był szerokokątny. Ten telefon ma szeroki kąt, ale dodali do niego super szeroki kąt. A potem mamy 11 Pro i Pro Max. Jeśli pamiętacie, iPhone 11 S miał dwa aparaty, miał szerokokątny i teleobiektyw. Czy mówię to dobrze?

Donna Cleveland: Mm-hmm (tak).

David Averbach: To ma oba te elementy, ma teleobiektyw i szeroki kąt, a dodali superszerokokątny. Więc mamy trzy kamery tam, gdzie były dwie, a potem mamy dwie kamery, tam gdzie kiedyś była jedna. Tam, gdzie to jest zagmatwane, dlaczego tak się zdezorientowałem, to iPhone 11, kiedy zobaczyłem dwie kamery, automatycznie założyłem, że tak będzie teleobiektyw, ponieważ jestem tak przyzwyczajony do oglądania telefonu z dwoma aparatami, który ma teleobiektyw, ale nie ma teleobiektywu dla iPhone'a 11.

Donna Cleveland: 11, tak.

Hal Goldstein: Znowu teleobiektyw jest 2X.

David Averbach: To dwukrotny zoom optyczny. A więc to, co sprawia, że ​​jest to tak cenne, to dwie rzeczy. Przede wszystkim możesz powiększać bez pogorszenia jakości obrazu. Więc jeśli robisz zoom cyfrowy, to co w zasadzie robisz, to pogarszasz jakość obrazu, kiedy to robisz. Jeśli powiększasz za pomocą teleobiektywu, w rzeczywistości powiększasz, tak jak używasz większego zoomu w aparacie, a więc masz taką samą jakość zdjęcia. Druga sprawa -

Donna Cleveland: Do 2 razy.

David Averbach: Do dwóch razy, dziękuję. Drugą rzeczą jest to, że nadal możesz mieć tryb portretowy, a tryb portretowy to jedna z moich ulubionych funkcji. Używam go tak często i uwielbiam to.

Donna Cleveland: tryb portretowy dla tych, którzy nie wiedzą, rozmywa tło i utrzymuje ostrość pierwszego planu lub obiektu.

David Averbach: I myślę, że XR, a co za tym idzie 11, działa jak oprogramowanie, wiesz o tym?

Donna Cleveland: Wyglądało na to, że tak, zrobił to za pomocą oprogramowania, ale nie jestem w tym do końca jasny.

David Averbach: Mieli urocze zdjęcie psa, które wydawało się [przesłuch 00:58:29] -

Donna Cleveland: Z rozmytym tłem, tak.

David Averbach: Niewyraźne tło, i to było 11. Możesz to zrobić, ale nie jest to tak dobre, ponieważ robisz to tylko z oprogramowaniem, a nie z rzeczywistymi obiektywami. Więc tak, myślę, że to definiuje aparaty i myślę, że dostaje się wszystkie trzy telefony, mamy różnice...

Donna Cleveland: Tak, podobnie jak w przypadku iPhone'a 11 Pro, masz dodatkowy zoom i lepszy tryb portretowy, ale w obu przypadkach wprowadzono wiele fajnych nowych funkcji aparatu.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Hal, wspomniał o kilku z nich, ale chciałam wspomnieć o kilku innych. Tryb nocny to taki, na który czekaliśmy od dłuższego czasu i jest to funkcja w warunkach słabego oświetlenia to pomaga rozjaśnić zdjęcia w słabym świetle, co przez długi czas było dużą słabością w aparacie Apple’a czas. Podnieśliśmy to w naszym poście z plotkami. Naprawdę na to liczymy. Telefony Google Pixel mają funkcję o nazwie Night Sight i Night Sight, widzieliśmy jej filmy demonstracyjne i było niesamowite, co mogli zrobić z niektórymi z tych zdjęć, które byłyby po prostu naprawdę przyciemnione i trochę rozmazane, i wyglądały jak naprawdę wysokiej jakości zdjęcia. Jestem naprawdę podekscytowany, że mogę porównać te, gdy tylko dostaniemy się do tych urządzeń, jak to ma się do Google Night Sight.

David Averbach: A w szczególności sposób, w jaki działa Night Sight i jego wersja Google działa w ten sam sposób, wykorzystuje tak zwaną fotografię obliczeniową. Fotografia obliczeniowa to naprawdę interesująca nowa dziedzina, którą wykorzystują jako sztuczną inteligencję lub sztuczną inteligencję do poprawy jakości zdjęć. I tak zamiast używać lampy błyskowej, która może naprawdę wpłynąć na jakość zdjęcia na wiele negatywnych sposobów, robisz zdjęcie w słabym świetle, a następnie w zasadzie patrzysz na to ze sztuczną inteligencją i mówisz: „Jak by to wyglądało, gdybym dodał więcej światła?” I robi to w sposób, mam na myśli to, że czuje się jak magia. Kiedy widzisz te zdjęcia z Google Pixel, wydaje się, że po prostu magicznie sprawiasz, że Twoje zdjęcia wyglądają, jakby nie były już przy słabym świetle.

Hal Goldstein: Wiesz, jedna rzecz, która jest interesująca, szkoda, że ​​nie możemy połączyć tego, co najlepsze w Google i Apple, ponieważ to, co Apple wciąż waliło czy ich chip A13 był tak daleko przed wszystkimi innymi, co daje szybsze przetwarzanie dla ich sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zarówno dla zrozumienia Siri i przetwarzanie obrazu, podczas gdy Google wydaje się być o kilka lat do przodu pod względem faktycznego algorytmu i jego zdolności, ich zdolności do Sztuczna inteligencja.

David Averbach: Jestem podekscytowany porównaniem, ponieważ do tego roku zgodziłbym się z tobą i myślę, że nadal jesteś prawdopodobny prawda, ale mam nadzieję, że Apple nadrobiło zaległości i wyszło z jeszcze jedną funkcją, czyli fotografią obliczeniową. Czy pamiętacie, jak się nazywało... Zapomniałem to zapisać. Miał jakieś dziwne imię. To się nazywało -

Donna Cleveland: Och, zapisałam to. To było coś głębokiego... Głęboka fuzja. Głęboka fuzja. Byłem tym bardzo podekscytowany.

David Averbach: Tak. I w zasadzie nazwał fotografię obliczeniową dla szalonego naukowca czy coś w tym stylu, i w zasadzie jak to działa to to samo, co słabe oświetlenie, z wyjątkiem tego, że robi to po prostu piksel po pikselu i myślę, że zajmuje to, co?

Donna Cleveland: Dziewięć zdjęć, tak.

David Averbach: Dziewięć zdjęć jednocześnie, a następnie wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby połączyć wszystkie dziewięć zdjęć i uzyskać piksel po pikselu te, które mają najwyższą jakość. Nie znam się na sztucznej inteligencji, żeby dokładnie zrozumieć jej szczegóły, ale brzmiało to naprawdę ekscytująco.

Hal Goldstein: Czy zrozumiałeś, że powiedzieli, że pierwsze osiem zostało zrobionych przed naciśnięciem migawki?

David Averbach: Tak, więc w zasadzie jest to coś, co Apple robi od jakiegoś czasu lub dąży do tego od jakiegoś czasu. Ogólnie rzecz biorąc, iOS 13, gdy robisz zdjęcie, robi je prawie natychmiast. Powodem jest to, że gdy masz uruchomioną aplikację do zdjęć, jest ona stale przetwarzana w tle i robienia zdjęć, więc kiedy naciśniesz spust migawki, jest już gotowy do zrobienia zdjęcia przed czas. Więc to jest coś, do czego i tak zmierzali z iOS 13.

Hal Goldstein: Niesamowite.

Donna Cleveland: Kolejną cechą, o której naprawdę chciałam wspomnieć, są ultraszerokokątne zdjęcia, które można teraz robić. iPhone 11 oraz Pro i Pro Max mają teraz ultraszerokokątny obiektyw, o którym wspomniał David, i który pozwala ci robić zdjęcia, jakby było ich niewiele. przesuń, trochę przełącz, aby przejść do bardzo szerokiego widoku i jest to coś, co można zobaczyć z odrobiną krycia po obu stronach, pod tym kątem zabierz się ze swoim zdjęciem, jeśli przejdziesz w ten tryb, w przeciwnym razie możesz pozostać w zwykłym trybie szerokokątnym, a to jest naprawdę fajne zarówno w przypadku fotografii krajobrazowej, jak mieć...

Donna Cleveland: Nasza producentka wideo, Ryanne, mówiła, że ​​jest naprawdę świetna, od dawna chciała czegoś takiego, ponieważ tak naprawdę nie możesz zmieścić tak dużego krajobrazu, jak byś chciał, ze zwykłym aparatem, a także pokazali naprawdę fajną funkcję wideo z ten. Tak jakby można było przełączać się między szerokim i ultraszerokim podczas nagrywania wideo, co sprawia, że ​​wygląda to również na fajny efekt edycji podczas wchodzenia i wychodzenia. I tak, coś jeszcze do dodania na temat ultraszerokokątnego? Myślałem, że to dość duże.

David Averbach: Myślę, że to fajna rzecz do dodania, że ​​można używać ultraszerokokątnego. Zrobili to również tak, abyś mógł edytować filmy w aplikacji aparatu, dzięki czemu możesz dostosować kolory i nasycenie oraz tego typu rzeczy w przypadku wideo, które jest jednym z tych funkcji, które po ogłoszeniu, że możesz to zrobić, od razu mnie złościło, że nie mogłem tego zrobić przez cały ten czas, ponieważ tyle razy bierzesz świetny film i jest trochę słabo oświetlony, a ty po prostu mówisz: „Cóż, szkoda, że ​​wideo jest zrujnowane”. A teraz mówię: „Czekaj, powinienem być w stanie to zmienić tak, jak zdjęcie."

Donna Cleveland: Ja też tak myślałam o slofiach. Jestem jak, "Dlaczego nie mam tego przez te wszystkie lata?"

David Averbach: Tak, gdzie było slofies przez całe moje życie?

Donna Cleveland: Więc tak, przedni aparat ma nadal 7 megapikseli, czyli tym, czym był przedni aparat przez jakiś czas. Ale zrobili, myślę, że byli tak, jakby flash był z tym lepszy, a potem możesz zrobić te selfie w zwolnionym tempie.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Ponownie, nie jestem podekscytowana, ale może niektórzy ludzie są. To w zasadzie podział różnic w aparatach i myślę, że jest to największa zmiana w nowych iPhone'ach. Prawdopodobnie powinniśmy porozmawiać trochę o chipie A13 Bionic i o tym, jak ma to znaczenie. Inną rzeczą, o której chcę wspomnieć, są plotki, których nie otrzymaliśmy, to odwrotne ładowanie bezprzewodowe. To była jedna z największych plotek, pomyśleliśmy, że będziesz w stanie ładować inne iPhone'y lub AirPods z nowego iPhone'a. To się nie dzieje. Och, z Pro i Pro Max, to jest coś, czym jestem podekscytowany, są dostarczane z szybkim ładowaniem.

David Averbach: O tak.

Donna Cleveland: Oznacza to, że zamiast błyskawicy do kabla USB, jest to kabel błyskawica do USB C i Adapter ścienny USB C, który pozwala naładować iPhone'a w około pół godziny, i to świetny.

David Averbach: A drugi telefon, iPhone XS, miał szybkie ładowanie, ale trzeba było osobno kupić kabel i adapter ścienny, których większość ludzi albo nie znała, albo nie zawracała sobie głowy.

Donna Cleveland: Tak. Dopiero niedawno w iPhone Life zaczęliśmy używać urządzeń do szybkiego ładowania innych firm.

David Averbach: Tak, więc teraz jest z tym dostarczany. Oznacza to, że prawie każdy będzie miał luksus szybkiego ładowania, a to naprawdę robi różnicę.

Donna Cleveland: To szalone, tak.

David Averbach: To tyle stresu związanego z zarządzaniem baterią, kiedy można naładować telefon w pół godziny.

Donna Cleveland: Jaki był twój ogólny odbiór nowych iPhone'ów, Hal?

Hal Goldstein: Cóż, powiem ci, że było jeszcze jedno ogłoszenie i mam nadzieję, że jakoś… może skorzystać, i tak było, miał bardzo krótką informację o sprzedaży detalicznej Apple [przesłuchy 01:06:02] -

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Czy masz program wymiany i czy przyjmą mój zamieniony XS Max z pękniętym ekranem? A gdyby tak było, uaktualniłbym. Inaczej poczekam na następne pokolenie, myślę.

David Averbach: Więc masz XS Max?

Hal Goldstein: Tak.

David Averbach: I nie chciałeś kupić nowego telefonu?

Hal Goldstein: Chciałbym, ale [przesłuch 01:06:27] -

David Averbach: Tyle?

Hal Goldstein: Cóż, nie jestem wart 1100 dolarów więcej. Nie wiem, co mogę uzyskać za pęknięty ekran.

David Averbach: Tak. Tak.

Hal Goldstein: Więc to zależy od tego, ile mi za to dadzą, więc jeśli dadzą mi na to wystarczająco dużo, zrobię to.

Donna Cleveland: Cóż, oto kolejne pytanie. Czy generalnie jesteś kimś, kto co roku aktualizuje?

Hal Goldstein: Nie, zwykle jestem facetem co dwa lata.

Donna Cleveland: Dobra. Powiedziałbym, że pokazuje to przyzwoite zainteresowanie, jeśli nie jest to zwykłe uaktualnianie każdego roku.

Hal Goldstein: Tak.

David Averbach: Wiem, że rozmawialiśmy o tych wszystkich innych funkcjach. Myślę, że moje pytanie do was brzmi, jak bardzo aparat wpływa na decyzję o zakupie?

Hal Goldstein: To po prostu wszyscy. Podoba mi się, że ten aparat z pewnością był tego częścią i wydawało mi się... Nie jestem, wiem, że jesteś bardziej fanem aparatu niż ja.

David Averbach: Tak.

Hal Goldstein: Ale lubię robić zdjęcia kamerowe, nie chcę o tym myśleć. Chcę tylko robić dobre zdjęcia, więc wydaje się, że dostępnych jest więcej opcji, które są dość proste w użyciu, więc tak, byłoby miło. Ale chcę też, aby iPhone, który upuszcza, nie pękał, to dla mnie duży, i kilka innych, które mają dłuższą żywotność baterii. Kto tego nie chce?

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Jeśli chodzi o kamerę, myślę, że 11 będzie dla mnie w porządku, ponieważ jestem najbardziej podekscytowany trybem nocnym i trybem ultraszeroki kąt, który otrzymujesz z obydwoma telefonami, ale z iPhone'em 11, dostajesz telefon bez wyświetlacza OLED i bez dodatkowych jak cztery do pięciu godzin pracy na baterii, brak tych funkcji jest dla mnie kłopotem, a także bardzo podoba mi się wykończenie iPhone'a 11 Pro jeszcze. Myślę, że matowy szklany tył to naprawdę fajny wygląd. Mieli zielony o północy [przesłuch 01:08:09] -

David Averbach: Tak, mają nowy kolor. Nie wspomnieliśmy, tak.

Donna Cleveland: iPhone 11 jest nieco bardziej podobny do jasnego spektrum kolorów tęczy, co nie przemawia do mnie. Myślę, że chcę 11 Pro, właśnie tam jestem, ale to nie tylko z powodu aparat, to właściwie więcej, ponieważ są wszystkie dodatkowe funkcje premium, które otrzymujesz dzięki Linia profesjonalna.

David Averbach: Tak. Myślę, że przede wszystkim, jak wspomniał Hal, kamera robi dla mnie dużą różnicę. Zwłaszcza teraz, gdy moi siostrzeńcy się starzeją i częściej ich widuję i mam pasierba, który może zdjęcia są dla mnie bardzo ważne i dlatego warto mieć ładniejszą, wyższą jakość kamera. Używam trybu portretowego tak, jak powiedziałem, więc samo to jest dla mnie tego warte. Jak powiedzieliśmy, pominąłem ostatnią generację, więc wydaje mi się, że mój telefon zbliża się do końca swojego produktywnego życia.

Donna Cleveland: Czasy świetności minęły.

David Averbach: Dni świetności minęły i jestem oczywiście bardzo wybredny, ponieważ jestem zaawansowanym użytkownikiem, robię to profesjonalnie, ale wydaje mi się, że nadszedł czas na uaktualnienie. Jeśli wybieram między 11 a 11 Pro... Już potykam się o te różnice, zgadzam się z tobą Donna. To dla mnie jak nie myślenia. Wyświetlacz OLED jest taki ładny i robi dla mnie ogromną różnicę. Aparat jest dla mnie szczególnie ważny, ale myślę, że nawet poza tym wyświetlacz OLED jest dla mnie naprawdę fajny.

Donna Cleveland: Myślę, że to właściwie nasz podział wszystkiego. Utknęliście z nami przez długi czas, dziękuję. Chcę tylko jeszcze raz podłączyć naszą klasę iOS 13. Nowy system operacyjny dla Twojego iPhone'a wychodzi 19 września, nie chcesz pozostać w tyle ani być zdezorientowanym, więc wypróbuj naszą klasę iOS 13. To iPhonelife.com/ios13class. David i ja będziemy tego uczyć, abyś mógł z nami spędzać czas -

David Averbach: Do zobaczenia.

Donna Cleveland: Tak, do zobaczenia za kilka tygodni w następnym odcinku podcastu iPhone Life.

David Averbach: Tak.

Donna Cleveland: Dziękuję bardzo Hal za dołączenie do nas, jest fajnie.

Hal Goldstein: To było zabawne, tak.

David Averbach: A jeśli jesteś wtajemniczonym, pozostań w pobliżu, mamy dla ciebie dodatkową zawartość.

Donna Cleveland: Tak.